27 Mart 2009 Cuma

Rodi İle Boyner Farkı

Rodi Jean outlet ürünlerin değişimi olmadığını iddia ediyor , Boyner ise ürünü alıyor , sahip çıkıyor , ister değiştiriyor , istersede bedeli kadar çek veriyor.

Helal olsun Boyner'e..



93 yorum:

  1. Boyner gibi marka tabiki kolay olunmuyor aynı disiplini tüm markalardanda bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şikayetler / Giyim / Hazır Giyim Markalar / RodiMood / Şikayet No : 1138902
      Şikayet No : 1138902 (20 Mart 2012 16:00) Sonraki Şikayet
      RODIMOOD Almış Olduğum Kot Değiştirilmedi!

      Doğum günümde ailem tarafından Collezione/Acity/Ankara mağazasından alınan kazağı beğenmeyerek mağazaya değiştirmeye gittim. Firma yetkilisi ve personeli güler yüzüyle bana yardımcı oldu ve kazağı Yards marka kot pantolon ile değiştirdim. Ancak ilk giyinişimde kot pantolon eskitme yerinden yırtıldı. Bunun üzerine ben de pantolonu alarak mağazaya gittim.

      Değiştirme işlemini gerçekleştiremeyeceklerini bildiren mağaza yetkilisi bana pantolonu fabrikaya gönderebileceğini ve orada incelenerek gelen rapora göre hareket edebileceğini söyledi. Bende anlayışla karşılayarak pantolonu bıraktım. Tam iki ay sonra beni mağazadan arayarak pantolonla ilgili raporun geldiğini ve pantolonu geri almam gerektiğini söylediler

      Sil
    2. RODİMOOD Kendi Hatalarının Cezasını Müşteriye Yüklüyor!

      20 Mayıs 2012 tarihinde saat 15:00 sularında, alışveriş için Rodimood Konya Kulesite mağazasına gittim. Mağazadaki reyon görevlisi kot(jean) pantolonlarda tişört(tshirt) hediye kampanyası olduğunu, belirtilen reyondan 1 pantolon alana yine belirtilen reyondan 1 tişört hediye olarak alabileceğimi söyledi.

      3 adet kot pantolon ve hediyesi olan 3 adet tişörtü beğendim ve satın almak için kasaya gittim. Fakat kasada tişörtün bir tanesinin ücretli olarak faturama yansıtıldığını gördüm ve itiraz ettim. Kasadaki görevli kontrol etti ve olayı doğruladı.

      Mağaza müdürünü telefonla aradı ve müdür(Kenan Bey) hatanın tamamen kendilerinde olduğunu ama Pazar günü iptal yapamayacaklarını, Pazartesi günü gelmemi ve ürünleri de yanımda getirmemi rica etti. Ben de aldığım ürünleri mağazada bıraksam olur mu, boşuna taşımayayım dedim. Onlarda kabul ettiler.

      Hafta içi işlemi düzelttirmek ve ürünlerimi almak için tekrar mağazaya gittim. Fakat ne komiktir ki, mağazadaki kasiyer (E*** Hanım) kampanyanın pazar günü bittiğini söyledi. Müdür beyle görüşmek istediğimi söyledim. Müdür(K***) beyi yine telefonla aradık. O da aynı şeyi söyleyip "kusura bakmayın" dedi.

      Kasiyere "kampanya bitecekti, Pazar günü neden iptal etmediniz", dedim. O da kendisinin pazar günü orada olmadığını, Pazar günkü kasiyerin emaneten durduğunu bu yüzden iptal yapamadıklarını belirtti.

      Gerçekten de Pazar günkü fişte E** hanımın adı yazıyordu ama kasiyer bir beydi. Ama ben bu durumdan maddi ve manevi olarak mağdur olduğumla kaldım.

      Sil
  2. Markalar arası rekabet her geçen gün artıyor ama hepimiz aynı gemideyiz tüketiciyi lütfen tüm markalar koruyun

    YanıtlaSil
  3. Bizde alışverişlerde daha dikkatli olalım bizlerin yanında olan markaları tercih edelim...somadan ,Ahmet Şahin

    YanıtlaSil
  4. Boynerde şu sıralar türksellilere çok uygun kampayalar var gözden geçirin derim.

    YanıtlaSil
  5. RODİ İSİMLİ MONT ALDIM GÜZEL HOŞUMA GİTTİ AMA BOYNERDEN ALMADIM

    YanıtlaSil
  6. ... iyi yapmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 02.07.2012 tarihinde Yalova' dan aldığım 2729 kapri şortta 2-3 giyim 1 yıkamada ciddi bir sarkma ve bollaşma meydana geldi. Ürünü 3 hafta sonra Marmara Forum mağazanıza götürüp durumu ilettim. Ürünü teste göndereceklerini söylediler,1 Hafta-10 gün sonra üretimden, kumaştan kaynaklanan bir hata tespit edilmediğini ve ürünü değiştirmeyeceklerini söylediler.

      12.08.2012 tarihinde ürünü geri iade aldım. Konuyu paylaşmak ve mağduriyetimi gidermeleri için müşteri ilişkilerini aradım, bana ürünü tekrar test ettirebileceklerini teklif ettiler. Peki 2.testte sorun çıkarsa ilk testin ne anlamı kalır, güvenirlik nerde?

      Şu anda ilk aldığım zamandaki durumuna göre 1 beden büyümüş halde olan kapri şortu kullanamıyorum. İlk defa bu marka ürün satın aldım, aldığıma alacağıma pişman oldum. Mağduriyetimi gidermeyen müşteri ilişkilerinden şikayetçiyim. Sorunumun giderilmesini talep ediyorum. Aksi taktirde hakem heyetine başvuracağım.

      Sil
  7. RIFAT FEZA (DİDİM)27 Ocak 2010 04:53

    YILLARDIR RODİ ALIRIM SORUN OLMADI UMARIM BUNDAN SONRADA OLMAZ OLURSADA ÇÖZERİM

    YanıtlaSil
  8. Boyner mağazalarındada Rodi satılıyor orda satılanlar dahamı kaliteli bilmiyorum ama siz yinede dikkkat edin yanlışa gelmeyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Aldığım Tişört Giymeden Yırtıldı!

      22 Nisan 2012 tarihinde Söke Outlet'ten satın aldığım tişort( bedeli çok komik (8 TL)) giymeden önce yıkamak istedim ve tişört yıkama sonucu lime lime yırtılmaya başladı.

      Firmanızın ismine güvenip İzmir Konak şubenize götürdüm.İncelemeye göndereceklerini söylediler.(30 Nisan 2012 tarih 086736 no)09 Mayıs 2012 tarihinde geri döndüklerinde tişörtün çok fazla yıkamadan dolayı yıprandığı söylendi.

      Şimdi 2 seçenek var: Ya siz kullanılmış tişört satıyorsunuz ya da ben deliyim tişörtü üst üste yıkadım. Yıprattım. 5 günde ne kadar yıkayabilirsem artık.
      Bir yanlışlık var diye aradığımda ise telefonda uzun süre bekletildim ama 8 TL'lik tişört için 10 TL masrafta etsem de bu Rodi'nin ayıbı olduğunu söyledim.Gerekenin yapılmasını rica ederim.

      Sil
  9. TİMUR SALKIM9 Şubat 2010 03:40

    ZAMAN GAZETESİNDE RODİ MOOD KAMPANYA REKLAM VE İLANLARINI GÖRDÜM MALLARINA ÇOK GÜVENİYORLAR FAKAT ÜRÜNLERİ İLE İLGİLİ SORUNLARLA İLGİLENMİYORLAR

    YanıtlaSil
  10. LÜTFEN RODİ YE ÇAMUR ATMAYIN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçtiğimiz gün kız arkadaşım alışveriş yapmak üzere Rodi Bornova merkez mağazasına girecekken, mağaza müdürünün sözlü tacizine uğramıştır. Kapıda kıyafeti yüzünden taciz edilen kız arkadaşım içeri girip personele kapıdaki adamları tanıyıp tanımadıklarını sorduğunda, adamın mağaza müdürü olduğunu öğrenir. Mühim olan şu ki; şikayette bulunmak isteyen kız arkadaşıma personel yardım etmediği gibi en yetkili kişi müdürümüz deyip bu adamı içeri çağırır ve kimse bir türlü telefon numarası veya şikayet formu vermeye yanaşmaz.

      En son kız arkadaşımın sorununu müşterilerin yanında yüksek sesle dile getirmesiyle müdür " Ben esnafım. yaptığınız ayıp terbiyesizlik" diyerek kız arkadaşıma sesini yükseltir. Kız arkadaşım ayıp olanın bu mağazadan aldığı kıyafetler yüzünden, içeri gireceğini bilmediği bir insana mağaza müdürünün tacizde bulunması olduğunu söyler ve ısrarları sonucu adamın bizzat kendisinden isminin yazdığı bir kağıt alır.

      Adam "en yetkili kişi benim sonuçta" tarzı konuşarak yapılabilecek bir şey olmadığını söyleyip "özür dilerim ama zaten müdür benim" der. Bunu yüksek sesle, personeline bakarak ve gülerek söyler. O sırada içeride bulunan müşteriler de bu olaya şahit olmuştur.

      Biz elimizden gelen her şeyi yapıp bu davranışın tüm sorumlularının hiç bir şey yokmuşcasına davranmasının önüne geçeceğiz. Keza bu davranış kabul edilebilir bir davranış değil.

      Sil
  11. Kimse çamur atmıyor herkes düşüncesini paylaşıyor ,ZORUNAMI GİTTİ DOKTOR ,ZORUNA..

    YanıtlaSil
  12. Boyner ülkemizin en kaliteli ürünlerini satan bir kuruluş arada tabiki oradada sorunlar çıkabilir ama Boyner büyük marka ve sorunları yok eder

    YanıtlaSil
  13. giyim konusunda gösterilen özeni ve önemi eğitim ve yaşam konularında bir türlü gösteremiyenler ne olur artık birazda gelecek planları yapın şikayetleri hep rodiye değilde en alttan en üste kadar olan yöneticilerinizle paylaşın.

    YanıtlaSil
  14. vaikiki marka giyim dükkanları çok güzel çalışıyor malzemede kaliteli olunca rağbet fazla çevremdeki izlenimlerim herkesin memnun olduğu değişimde sorun çıkarmıyorlar herkese tavsiyem alın seveceksiniz çankırıdan Berat Çilli

    YanıtlaSil
  15. memlekette marka çok adam gibi marka az hemde çok az denizli tekstil kenti ama ülkeye mal olmuş marka sayısı çok az .rodi yi .,;giymem tanımam bunca şikayetten dertten sonra anmam

    YanıtlaSil
  16. Ordu daki Kemal Kılıç9 Mayıs 2010 01:41

    Sırrı paşa caddede olan rodi mood u ziyaret ettim 2 ay önce pantolon aldım sonrada tikişi kaydı napıym şimdi keri almaylar atım gittin pöyle markamı oluy,şikayeti ettum ama dönen olmıyur lanet ola

    YanıtlaSil
  17. YASER İLGİLİ28 Haziran 2010 03:13

    SPOR TAKILANLARIN EN BAŞINDAYIM ÇOK MARKA DENEDİM RODİ DAHİL EN SON WAİKİKİ KARAR KILDIM GÜZEL SİTİLİ DEĞİŞİK KUMAŞI UCUZ FİYATI VAR DEVAM DİYORUM SİZDE NE İSTERSENİZ ONU ALIN

    YanıtlaSil
  18. Arnavut köylü BEKİR14 Temmuz 2010 07:44

    iyi olsun ucuz olsun olmuyo iyi ama kaliteli olsun fiyatı uygun olsun sağlam olsun şikayet olmasın dersen rodi olmaz çünkü rodi ile yola çıkanlar çoğu şikayetci diğerlerindede şikayet olyo fakat bu denli yoğun değil

    YanıtlaSil
  19. nuray yavaş_______11 Ağustos 2010 08:35

    rodi yeni bir kampanya başlattı 100 tl lik alışverişe 25 tl kiler hediye çeki veriyor haberiniz olsun

    YanıtlaSil
  20. kadın giyimindede öncü olarak karşımda rodi mood var çok sık olmasada rodi etiketi olan ları alıyorum tüketici olarak şikayetim olmadı inşallahda böyle gider seçici olmamaktan kaynaklanıyo olabiler..ismim: hatice

    YanıtlaSil
  21. boyner mağazası çeşitliliği ile rodi hiçte aynı değil boynere gidince çıkmak istenmiyo ürün yelpazesi oldukça geniş fiyatlarıda oldukça uygun baş ağrısıda yapmıyo herkese uygun bişeyler var tek kusuru rodi ürünleride satması

    YanıtlaSil
  22. boyner mi o zaten bambaşka

    YanıtlaSil
  23. osman köksal7 Ekim 2010 02:54

    boyner eski ismi olan çarşı iken yani yaklaşık 20 yıllık müşterisiyim çokta seviyorum taksit olayları eskiden beri ilginç gelmişti örneğin alınan toplam ürünün bir kısmı bu ay kalan bir kısmı süregelen aylarda o zaman daha kredi kartı bile doğru dürüst piyasada yok denecek ölçüde az idi sattığı ürünler güzel ve özgün fiyatları ulaşılabilir düzeyde mağaza konseptleri harika
    vs vs boyner başkadır.Dahada birsürü özelliği var şu an aklıma gelenler bunlar

    YanıtlaSil
  24. sizde giyim markalarının mersedes i olan lewis alın şikayet etmezsiniz

    YanıtlaSil
  25. AHMET FİLİZCİ9 Kasım 2010 05:33

    RAMİ TOPTANCILAR SİTESİ ÇALIŞANI OLARAK İSTANBULDA YAŞIYOM RODİ GEÇEN SENE HAYATIMA GİRDİ SEVMEDİM ETİKET FİYATI ÇOK AŞIRI İNDİRİMLİ HALİYLE İYİ AMA RODİJEAN İŞ OLARAK KALİTE YOK BİR YIL KULLAN KALDIR AT KUMAŞI SOLUYO DİKİŞİ YALPA YAPIYO VS VS BENDE ŞİKAYET EDİYOM KİM İLGİLENİRSE

    YanıtlaSil
  26. şeref gürler24 Kasım 2010 02:59

    dediki.
    Boyner mağazacılık alanında ülkenin önde gelen kurumlarındandır.Yanlış yapmayacağını bilirim.yıllara dayanan müşterisiyim satışa sürdüğü ürünlere güvenir vede satar

    YanıtlaSil
  27. ÇORLU ORİON AVM den ŞİKAYET5 Aralık 2010 03:10

    Rodi mood kalitelidir diye aldığım bayan giyim ürünleri ile ilgili şikayetimi ilettim ama aldığım yer benimle hiç ilgili olmadı sorunumu çözüme kavuşturma gayretinden kaçındılar bende şikayetimi burada dile getiriyorum.
    lütfen insanlarla ilgilenin vede sorunlarını çözün mağazalarınız ilgilenmiyor bari bir genelge türü bişey yayınlayında müşteri şikayetini size kurumunuza iletsin...
    DİLEK GÜLYÜZ

    YanıtlaSil
  28. alışveriş merkezlerinin mantar gibi çoğaldığı bu yıllarda küçük esnafın işi bitti sayılır mahalle arası küçük işletmeler sizlere ömür teker teker kapanıyo nolacak bilemiyom.beceren ayakta kalır diyolar fakat küçükler nakadar daha kalacak meçhul.illaki markalar büyüsün güçlensin küçüklerede yaşama alanı kalsın

    YanıtlaSil
  29. rodi tarzaını dahada gelişterdi severek giyiyorum tesekkürler RODİ MOOD

    YanıtlaSil
  30. Hale güngör25 Ocak 2011 03:47

    boyner dükkanlarında değişik dizayan da kıyafet çok fakat siz yinede bildiğiniz ürünleri alın demedi demeyin

    YanıtlaSil
  31. SAVAŞ DURUKAN3 Şubat 2011 01:48

    BOYNER LERDE İYİ ŞEYLER VAR EN ESKİ MÜŞTERİLERİNDENİM ZEVKİME UYGUN ÇOK ÇEŞİTLİ GİYSİLER ÇOK DEĞİŞİK MARKALAR VAR.SİZ SİZ OLUN İHTİYAÇ ANINDA BOYNER DEN ŞAŞMAYIN.FİYATLARDA ULAŞILABİLİR SEVİYELERDE TUTMUŞLAR

    YanıtlaSil
  32. Boyner bu Borumu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RodiMood Hakkında : İzmir'de 1978 yılında atölyecilikle başlayan bir hikayenin sonu RodiMood markasına kadar uzanır. Türkiye'de kot kumaşının çok da fazla olmadığı yıllarda kot üretimine başlayan Çetin, Fatih, Fettah, Fethin Kazancı kardeşler, 1986 yılında İzmir'de entegre tesis kurarlar.

      1986 yılının ardından da mağazacılığa başlayan Kazancı kardeşler İzmir'de ilk mağazalarını açarlar. Sonrasında konsept mağazalar birbiri ardona gelir. 1986 yılından sonra ise girişimci ruh ile markalaşma sürecine başlar ve profesyonel marka oluşum özelliklerine göre RODİ ismi bulunur.

      1996 yılı itibari ile RODİ olarak faaliyetlerini İstanbul merkezli devam ettilir.

      30 yıllık marka olan RODİ farklı dönemlerde algı yenilenmesine gitmiş ve en önemli değişimi 2006'da RodiMood'a dönüşerek yaşamıştır.

      Sil
  33. HASAN AKYÜRÜR15 Mart 2011 06:03

    BOYNER DÜKKANINDAKİ HER MARKA SATILAN GİYİM VE AYAKKABILARI ÇOK GÜZEL AYNI ZAMANDA BOYNER SATIŞ SONRASI HER ŞEYLE İLGİLİ TAKIM ELBİSEDE ÇIKAN SORUNU KISA ZAMANDA ÇÖZDÜLER
    TEŞEKKÜRLER BOYNER..........

    YanıtlaSil
  34. şuan insanoğlu: yeşil sistem tarafından ehlileştirilen bir "hayvandır.ısrarla "çiçek ol" diyor öğretmenim bana, ama inatla bir böcek büyüttüyor sistem! yeni anayasa tartışmaları, patlama sonucu oluşan radyasyon faciası, ölüm korkusu, sigara zamları, yalnızlık, doğalgaz sıkıntısı, yeni tutuklanmalar, gençlik erezyonu, doğa katliamı, kopya servisleri, seçim sürecinde tayyipçilerin çığırtkanlığı, balyoz sakızı, her yerden tecavüz haberleri aralıksız; baba kıza, dede toruna, çoluk çocuk vs.//işin ahlâkı değil, dünyayı bu nüfus patlaması düzecek..! her tarafımda leş kargaları,, sağ yanıma tükürsem şah'ın kafası,, sol yanıma tükürsem vezir parmağı...! Yeşil sermayenizi saklamak için banka niyetine kullandığınız camileriniz ve tanrının kıçına batan minareleriniz vardır sizin; iktidarınıza ve pörsümüş ruhununuza kılıf olan..! çok boktan hesaplarınız vardı, içine sıçılasıca. bir şiir tadında hayat bırakmadınız, bir şarkı bırakmadınız insandan dem vuran; hepsini vaaz ve zafer naralarına boyadınız. insan neymiş, dünya neymiş yaşamak ne içinmiş hak neymiş hakaniyet neymiş merak etmediniz, etmeye niyetiniz de yoktu! Umudum Elbet piç bir çocuk çıkar camilerinizin duvarına değil de minarelerinizn tepesinden başınıza işer..! Çünkü adaletin tecellisi cenabet bir müslümanın kalemine kaldıysa, doğan bütün çocuklar piç'tir...!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Montun İlk Yıkamada Rengi Soldu!

      Yaklaşık 3 ay önce mağazanızdan mevsimlik mont almıştım. Geçen gün ilk defa giydiğimde rengi solmuş hiç yıkamadım henüz, rengi solmaya başladı.

      Ürünün fişini de bulamıyorum farklı bir ürünle değişim istiyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz, ne yapmam gerekiyor?

      Sil
    2. Rodi jeans sinop mağazasından almış olduğum kot pantolonun 45 dk sonra 1 beden büyüdüğünütalep ettim, fakat değişim yapmadılar ve nereye şikayet ederseniz edin diye hakarette bulundular. Markaya olan güvenimde kalmamıştır. Sinop mağazası hakkında gerekli işlemi yapılsın

      Sil
  35. NESRİN BULDAM23 Nisan 2011 05:17

    Hırka Değişimi Yapılmadı!
    26 Mart 2011 tarihinde Anafartalar Cad. No:9/b Kemeraltı -Konak şubenizden 8699****0617 Kodlu bir adet hırka aldım. Denediğim hırka biraz bol oldu.L bedendi ben M beden istedim eve geldiğimde L beden olduğunu farkettim. Bir hafta sonra değişimi için gittiğimde mağazadaki kişilerin kendi araların sohbetlerinden bana bir türlü fırsat gelmedi.

    Rodi gibi güzel bir markanın yıllardır müşterisiyim ama hiç bu kadar müşterisiyle ilgilenmeyen bir mağazasına denk gelmemiştim. Bir kaç kişiye sordum hırkanın kalmadığını söylediler. Elimdeki hırkayı al git dermiş gibi bir tavır içindeydiler çok sinirlendim. Tam kapıdan çıkarken bir baktım aldığım aynısı hırkanın yeri değişmiş. Kendim farkettim aynısı olup olmadığını inceleyip aldım. Kasaya gittim önce onlarda aynısı olduğunu bu hafta geldiğini farkında olmadıklarını söylediler.

    Ama sonradan ürün kodu farklıymış dediler. Ben kız meslek lisesi giyim mezunuyum. Aynı kumaş aynı model aynı düğme olan bir hırkanın ürün kodunun değiştiğini ve ben beş lira daha vermemim gerektiğini söylediler. Acaba mağaza çalışanın yanlışını ben niye ödeyeyim. Çünkü ben medium istemiştim onlar large verdi.

    YanıtlaSil
  36. RODİ Kordonun Kokusundan Saati Kullanamıyorum!
    Ramazan bayramında Konya Kulecity’deki Rodi mağazasından aldığım deri kordonlu saat artık çok kötü koku yapmaya başladı ayrıca çeşitli yerlerinden soyulmaya başladı.

    Bu kadar kısa sürede böyle sorunlar çıkaracağını tahmin etmemiştim. Forum İstanbul’daki mağazasına gittiğimde buna birşey yapamayacaklarını söylediler. Fakat garanti belgesindeki numarayı aradığımda herhangi bir mağaza ile bize yollayın sorunu halledelim dediler. Firma olarak bölümlerin birbirlerinden haberleri yok mudur? Bu sorunun kısa sürede çözülmesini ümit ediyorum.^^

    YanıtlaSil
  37. 22 Mayıs 2011 tarihinde Rodi Giyim-Kızılay-Ankara mağazasından 54.98 tutarında 2 adet keten pantolon aldım. 36/34 beden olan 1807k k.kum pantolon (üretim kodu: 7206, 8699918201*** barkod nolu) 27 Mayıs cuma günü Taksim'de bir büfeden su almak için yere eğildiğim anda yırtıldı. Söküldü demiyorum bakın yırtıldı. Hem de 30 cm kadar. Ben o vaziyette kaldığım otele döndüm. Yerli diye güvenerek ve beğenerek itimat ettiğimiz bir firmanın malının bu kadar kalitesiz olabileceğini hiç düşünmemiştim.

    Taksim'de mağdur oldum vs. Değiştirmek için aldığım mağazaya gittiğimde ise her türlü yokuşa maruz kaldım. Bunun üzerine müşteri temsilcisini aradım ama karşıma çıkan bayan sorunumu dinlemek yerine ezberlediği cümlelerle beni delirtti. Bu zihniyetle büyük marka olunur mu? İmkan olsa pantolonun resmini de siteye yüklesem de kaliteyi görseniz. Pantolonu hatıra olarak saklıyorum.

    YanıtlaSil
  38. RODİMOOD Web Sitesi Güncel Değil!
    Kocaman markasınız ama web siteniz bile 2010 yılına ait. Böyle bir markada bu kadar basit bir neden olması çok üzücü. Firmanızın verdiği önem bu noktada ortaya çıkıyor, bu da müşteri memnuniyetsizliğine neden oluyor.

    YanıtlaSil
  39. 11 Haziran 2011 tarihinde Aydın RodiMood mağazasından 6 adet ürün aldım. İkinci üründe %50 kampanyası dahilinde işlem yapıldı. Aldığım ürün Foreign Trade 6125M Woman elbise. Almış olduğum bu ürünü 15 Haziran 2011 tarihinde değiştirmek için gittiğimde kampanyanın sadece o gün geçerli olduğunu ve ürünü değiştirmek istemem durumunda 13 TL ekstra ücret ödemem gerektiği söylendi.

    İşin ilginç yanı o bitmiş olduğu söylenen ikinci üründe % 50 kampanyası halen devam etmekte. Almış olduğum ürünün fişiyle birlikte gitmeme rağmen ürün değişikliği yapılmadı. Başka hiçbir yerde böyle bir muameleyle karşılaşmadım. Aldığım ürünü fişiyle birlikte getirdiğim taktirde değiştirmek benim en doğal hakkım ve bu konuda Aydın RodiMood mağazasından (Yağcılar içinde) şikayetçiyim.

    YanıtlaSil
  40. RODİMOOD Değişim Yapılmıyor!
    Rodi'den aldığım gömleği daha ilk giymemde ve ilk yıkanmasında 2 beden küçüldüğünü düğmelerinin yaklaşmadığını bile fark ettim;ama tabi ki giymek için aldığım bu gömleğin çekeceği hiç aklıma gelmedi ve fişini atmıştım. Şimdi de asla değiştirmiyorlar. Gömlek iadeye gidip geliyor. Sanki üzerinde kendi markaları yokmuş gibi niye değişim yapmamak da ısrar ederler anlamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir Şirinyer şubenizden 12. 08. 2012 tarihinde yaptığım alışverişte 1 bay ve 1 bayan kol saati de aldım. 1 gün sonrası bay kol saatinin geri kaldığını fark ettim. Bayram yoğunluğu nedeniyle götüremedim. 21. 08. 2012 tarihinde götürdüğümde saati değiştirtmek istedim.

      Saatin aynısından kalmadığını farklı saat seçmemi söylediler. Ben saati 27. 78 TL' ye aldım, seçtiğim saat 31. TL. Farkı kabul ettim 3 TL ödemeyi kabul ettim ama farkın 18 TL olduğunu saati aldığımda kampanya olduğunu (klasik cevap ) iade alınırken o şekilde alınacağını iletildi.

      Aynı modelle değişim isteğiminde olmayacağını mağaza mağaza dolaşıp o modeli bulduğum yerden değiştirebileceğim cevabı verildi. Devamlı sizin markanızı kullanan biri olarak bu saçma yaklaşıma bir çözüm bulmanızı talep ediyorum.

      Yoksa hiç problem değil sonuçta a markası olmazsa alternatif marka çok. Bu basit olayla müşteri kaybetmeyi göze alacak kadar lüks olmadığınızı düşünüyorum.

      Sil
  41. RODİMOOD 3-4 Kez Giyilen Ayakkabının Astarı Çekti!
    Daha 3-4 kez bile giymeden Rodimood'dan aldığım spor ayakkabının içindeki yazısı silindi ve ayrıca içindeki astar da çekmeye başladı! Dünya kadar da para verdim.

    YanıtlaSil
  42. Mayıs ayında bir ayakkabı ve Haziran ayında bir tişört aldım. Öğrenci olduğum için memleketime gittim. ürünlerin fişlerini yanıma almadım. Aldığım tişört elde yıkamama rağmen 5. yıkamada bile hala simsiyah boyası akıyor ve kısa sürede delindi. Almış olduğum ayakkabı ise daha 1 ay bile giymeden tanınmayacak hale geldi.Hem açıldı hem de yırtıldı.

    YanıtlaSil
  43. Konya Ereğli Rodi Mood mağazasına daha bayramın 3.günü bir kot pantolon almak için gittim. Beğendiğim ilk kotu denedim ve almaya karar vermiştim. Yanımda da alışveriş için ayırdığım 50 TL olduğunu bildiğim için hemen fiyatına baktım üzerinde 49.90 yazıyordu. Hemen tezgahtardan terziye gönderilmek üzere boyunu paçasını ayarlamasını istedim. Kotu geri çıkarıp kasaya getirdim ve ücretini ödeyeceğimde bana 65 TL olduğunu söylediler büyük bir şaşkınlıkla üzerinde 49 TL yazıyordu dedim. Kasadaki bayan gayet rahat bir şekilde özür bile dilemeden hanımefendi üzerindeki fiyat bayram öncesinden kalma sizin gördüğünüz fiyat eski fiyattır dedi.
    Ben o şaşkınlıkla "almıyorum kalsın o halde" deyip hiç bir tepki vermeden mağazadan çıktım. Çıktıktan sonra çok pişman oldum keşke orada hakkımı arasaydım diye. Böyle bir olay ilk kez başıma geliyor. 0labilir unutmuşsundur etiketi ama insan bir özür diler az kalsın ben özür dileyecektim o hanımdan. Bir daha da asla Rodi’ye de girmem hiç bir dostuma da tavsiye etmem. Daha bir hafta önce okuldaki öğretmen arkadaşlarıma Rodi Mood un kalitesinden bahsetmiş bir insan olarak ben çok üzüldüm.

    YanıtlaSil
  44. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
  45. YAĞMUR MARKET7 Aralık 2011 02:39

    RODİMOOD İncelemeye Giden Mont Bir Türlü Gelmedi!
    121 Kırıkkale mağazanızdan 11 Kasım 2011 tarihinde x2609 model no'lu mont aldım. 1 hafta giydim ve içindeki astarda yırtılma oldu. Mağazanıza götürdüm ve bana dedikleri incelemeye gidecek. 19.11.2011 tarihinde incelemeye gitti halen bir cevap gelmedi. Orada bulunan arkadaş 10 gün içerisinde cevap gelir demişti malum mevsim yaz ayı şimdiden hatırlatayım da kış gelmeden gelsin.

    YanıtlaSil
  46. DİLEK ALTINSOY25 Aralık 2011 04:44

    23 Aralık 2011 tarihinde Marmara Forum RodiMood mağazasından bugün kampanyalı 3 adet ürün aldım ve ödemek için kasaya gittiğimde almış olduğum eteğin fiyatının 24.99 TL olduğunu söylediler.

    Fakat eteğin üzerinde 14.99 TL fiyat vardı ve ürünü bana etiket fiyatı üzerinden satılamayacağını ve 24.99 TL'ye alabileceğimi söyledi. Personellerinizin daha dikkatli olmasını düzgün fiyatlama yapılmasını yöneticilerinde müşteriyi memnun ederek mağazadan göndermeleri gerektiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  47. RODİMOOD Pantolon Dökülüyor!
    Geçen ay Rodi'den aldığım pantolonun ilk önce düğmeleri döküldü. Şimdi de cepleri yırtılıyor, rengi de soldu. Daha önce Rodi'den aldığım hiç bir ürün böyle olmamıştı. Mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  48. Ben Rodi denen bir mağazadan hayatımda ilk defa mont aldım. Keşke almaz olaydım. Neden mi? Mont ilk yıkamada parçalandı evet evet parçalandı (ama yıkanmazmış bu mont öyle dediler). Ben de bilinçli bir tüketici olarak koşa koşa mağazaya gittim. Ha bu arada evdekilere de rezil oldum. Aldığın mont bu kadar olur dediler. Ngötürdüm verdim. 10 gün sonra mont geri gelmiş cevap red verilmiş yani kullanıcı hatası.

    Neyse montu daha geri almadım alınca size resimlerini de yüklüyeceğim en kısa zamanda. Bu nasıl bir cevaptır ben kabul edemiyorum. Ürününüzün arkasında biraz durun. Renk atma küçülme vs. ben ondan bahsetmiyorum ki tamamen sizin hatanızın olduğunu düşünüyorum. Çünkü dikiş yerlerinden parçalanmış. Terzi bile tamir edemez bunu.

    YanıtlaSil
  49. YAVUZ YILDIRIM7 Şubat 2012 04:05

    Isparta iyaşpark içerisinde bulunan rodi mood mağazından çıkışta diğer mağazalardan almış olduğumuz ürünlere alarm ötüyor ve onlarca kişinin önünde çantalarımıza özel eşyalarımıza bakılarak,hırsız muamelesi yapılıyor, sadece bize değil birçok insanın başına bu durum gelmiş ve gelmeye de devam ediyor.özellikle mağazadaki fatih ismindeki görevlinin insanlara nezaketsiz davranışları alışveriş yapmaya ve stres atmaya gelmiş insanların gününü mahvediyor...

    YanıtlaSil
  50. 11 Şubat 2012 tarihinde Kemeraltı/İzmir RodiMood mağazasından kot pantolon satın aldım. Satış görevlisi bayana belimden rahatsız olduğumu daha rahat bir pantolon istediğimi ve paçalarını uzun olduğunu söyledim. O da pantolonun zamanla salacağını, paçalarını yaptırabileceğini söyledi. Pantolonun tarzı hoşuma gittiği için satın aldım.

    Fakat belimi çok rahatsız ettiğinden dolayı değiştirmek istedim. 2 hafta sonra mağazaya gittiğimde mağaza sorumlusu olduğunu söyleyen şahıs; Pantolonun paçasında kısaltma işlemi olduğu bahanesiyle değişim yapamayacaklarını söyleyerek beni geri çevirdi.

    Ben pantolonu mağazadan satın aldığımda paçası yapılmış haldeydi. Sağında solunda en ufak leke, yırtık, deformasyon yoktu.

    YanıtlaSil
  51. Arkadaşımın doğum günümde almış olduğu hediyeyi değiştirmeye götürdüğümde arkadaşımın hediyeyi almış olduğu fiyat üzerinden değil o an geçerli olan indirimli fiyat üzerinden değişim yapıldı. Bunu söylediğimde ise faturası olmadığı için indirimli fiyat üzerinden uygulandığı cevabı verildi. Hediye edilen ürünün faturasını istemek gibi bir kabalıkta bulunmadığım için özür dilerim!

    Hediye değişim kartı adı altında bir şey vermek yerine fatura verin o zaman yada hediye kartına 30 gün boyunca geçerlidir gibi bir ibare koymayın! Hediye değiştirmek için gittim daha ucuz bir ürün almama rağmen üzerine para verdim! Bundan sonra asla Rodi ve Yards marka bir şey almayacağım.

    YanıtlaSil
  52. RODİMOOD Kampanya Dahilinde Aldığım Gömlekle Aynı Fiyattaki Başka Bir Gömlek İçin Ekstra Para İstend

    Balıkesir Rodi mağazasından 100 TL'ye 50 TL iade kampanyasından faydalanarak bir mont bir de gömlek aldım. Ertesi gün aldığım gömleği aynı fiyattaki başka bir gömlekle değiştirmek istedim.

    Kampanya dahilinde 34.90 TL olan gömleği 28 TL' ye almıştım. Yine 34.90 TL olan gömlekle değiştirmek istediğimde benden 7 TL fark ücreti aldılar. Açıklama olarak da sistem böyle dediler. Dolayısıyla ben kampanyadan faydalanamamış oldum. Sistemin neden böyle olduğunu mantık olarak birisi bana izah edebilir

    YanıtlaSil
  53. RodiMood Van Şubesi'nden aldığım mont yıkama öncesi renk verdi ve giyilmez bir hal aldı. Değiştirme talebim de reddedildi. Bunun üzerine müşteri temsilcisini aradım.

    19 Nisan 2012 tarihinde saat 17.35'te müşteri temsilcisi ile görüştüm. Bu görüşmede müşteri temsilcisi bayan ilgisiz davrandı ve aramızda bir tartışma oldu. RodiMood gibi bir firmanın müşteri temsilcisinden daha duyarlı olmasını isterdim ama beni azarlamaya devam etti.

    YanıtlaSil
  54. RODIMOOD Ürün Defolu Çıktı!

    Nisan ayında firmanızdan 2 pantolan 1 bluz aldık. Pantolonun birisini daha giyerken düğmeden defolu oldunu gördük aynı beden farklı pantolonu aldık ama ilk giyişte pantolon yırtıldı.Diğer pantolonda zaten üretim hatası vardı onu deiştirdik,diğer ürün üretim hatası olmasına rağmen alınıp merkeze gönderildi.Biz gidene kadar bizi arayıp bilgi vermeye tenezzül etmeyen firma bir de ürünü değiştirmeyip hatalı olmadığını savundu.

    Mağaza yetkilileri arayın müşteri hizmetlerini diye ukalaca cevap verdiler. Şikayet hattındanda okuduğum üzere herkeste bu sorun oluyormuş. İnsanları ne yerine koyup üretim yapıyosunuz bilmiyoruz fakat ben gerekli yerlere ürünler ve gönderilen yazı ile firma adını, markasını şikayet edeceğim.

    Ne gerekiyorsa yapılacak.Bu şekilde müşteri memnuniyetsizliğiyle devam edin sayın Rodi yetkilileri fakat markanıza yönelik ürünlerle ilgili her türlü işlemler yapılıcaktır.

    YanıtlaSil
  55. RODİMOOD Kot Pantolonum 6 Ay İçinde Eriyerek Yırtılmaya Başladı!

    Rodimood'dan aldığım ve yırtılan kot pantolonum eridi ve yırtılmaya başladı; fakat kullanıcı hatası olarak geçiyor. Değişimini talep ediyorum.

    YanıtlaSil
  56. Yaklaşık 2-3 ay önce Kurtköy Viaport Alışveriş Merkezindeki Rodi Mood mağazasından bir ceket aldım.15 gün belli aralıklarla giydim ve yakasının iç tarafında tüylenme oldu.

    Aldığım yere götürdüm. Onlar da bana firma merkezine göndereceklerini söyleyip aldılar, 15 gün sonra beni aradılar ve ürün de bir hata olmadığını söylediler, bende 15 günde bu ürünün sık kullanmadığım halde nasıl böyle tüylenme olabilir ve benim hatam olmadığını söyledim ve kabul etmedim. Tekrar merkeze gönderdiler ve 15-20 gün sonra tekrar beni arayarak merkezin değişim ve ve tadilat yapamayacaklarını söylediler.

    Ben de onlardan resmi bir yazı verin dedim ve 15 gün sonra bana değişim yapamayacaklarını belirten bir yazı verdiler. Bende; hata benim mi dediğimde hayır sizinde bir kullanım hatanız yok dediler (mağazada yetkilisi)bunun üzerine bu durumu sizlerle paylaşmak istedim.

    YanıtlaSil
  57. Konya Kule Site mağazanızdan jeans kot pantolon aldım nişanlımla. Paça boyunu ücret karşılığı yapıldığını söyledi satış personeli. Ücretini ödedim paça boyu için bir gün sonra tekrar geldiğimizde paça boyu 5 santim uzun olduğunu gördük. Terzilik ya da ölçüm hatası olabilir dediğimizde kasiyer bayan hanım suç sizin uzatmayın gibi kelimelerle hakaret etti ve yardımcı olmadı.

    Mağaza müdürü ile görüşmek istediğimizde müdür gelmez gibi kelimelerle işi hakaret boyutuna getirdi. Yıllardır sizden alışveriş yapıyoruz ilk defa böyle bir tepkiyle karşılaştık. Paça tadilat ücretinde değilim ama böyle bir tavırla karşılanmak bence sizin gibi büyük bir firmaya yakışmadı. Kasiyer bayan arkadaşın davranışı inanın mağazanızdan soğuttu. İlgilenmenizi gerçekten isterim.

    YanıtlaSil
  58. Sivas Rodi Mood mağazasından kot pantolon aldım. Pantolonu birkaç kez giydim. İki bacak arasında gözle görülür yıpranmalar ve sökülmeler oldu. Mağaza ürünü inceletmek üzere firmaya gönderdi ve kullanıcı hatası olduğunu söyleyerek pantolonu bana geri verdiler. Nasıl kullanım hatası olur anlamadım bu firmadan bu tarz şikayetler oldukça fazla lütfen ilgilenir misiniz?

    YanıtlaSil
  59. Rodimood mağazalarında 80.00 tl lik alışverişinize 40.00 tl değerinde KOL SAATİ hediyemizdir .



    Saygılarımızla

    Rodimood

    YanıtlaSil
  60. RODİMOOD Yıkama Sonrası Pantolonun Rengi Soldu!

    Bir hafta kullanmış olduğum pantolonu normal her kıyafetim gibi yıkadık ve ciddi solma yıpranma oldu. İade için mağazaya teslim ettik. 2 aya yaklaştı bir dönüş yapılmadı. Kendim aradım ve sorduğumda ürünün red alındığı ve henüz merkezden mağazaya dönemediğini belirttiler.

    Neden red aldı bilmiyorum ama ilk defa karşılaştığımız bir durum. Rakamda küçük ancak tüketici haklarına başvurarak bunun düzeltilmesi için uğraşacağım. Firmanız genelde de değişim yapmadığını çevremizden duymuştuk. Bir pantolonda olsa hakkımı arayacağım.

    YanıtlaSil
  61. 02.07.2012 tarihinde Yalova' dan aldığım 2729 kapri şortta 2-3 giyim 1 yıkamada ciddi bir sarkma ve bollaşma meydana geldi. Ürünü 3 hafta sonra Marmara Forum mağazanıza götürüp durumu ilettim. Ürünü teste göndereceklerini söylediler,1 Hafta-10 gün sonra üretimden, kumaştan kaynaklanan bir hata tespit edilmediğini ve ürünü değiştirmeyeceklerini söylediler.

    12.08.2012 tarihinde ürünü geri iade aldım. Konuyu paylaşmak ve mağduriyetimi gidermeleri için müşteri ilişkilerini aradım, bana ürünü tekrar test ettirebileceklerini teklif ettiler. Peki 2.testte sorun çıkarsa ilk testin ne anlamı kalır, güvenirlik nerde?

    Şu anda ilk aldığım zamandaki durumuna göre 1 beden büyümüş halde olan kapri şortu kullanamıyorum. İlk defa bu marka ürün satın aldım, aldığıma alacağıma pişman oldum. Mağduriyetimi gidermeyen müşteri ilişkilerinden şikayetçiyim. Sorunumun giderilmesini talep ediyorum. Aksi taktirde hakem heyetine başvuracağım.

    YanıtlaSil
  62. Ben 7 senedir Rodi Mood'dan giyinir kampanyaları pek önemsemez geçerdim çünkü; seviyorum ürünlerini kaliteli olduklarına inanıyorum anlamadığım konu alışveriş yaptım ikici ürün 1.60 indirimli olmasına rağmen ve beni Rodi mood'dan arayarak bunu kampanyayı söylemelerine rağmen alışverişimi yaptım.

    Orada çalışan arkadaşlar indirim yapmadan direkt ücretini aldılar aksilik bu ya alışverişten 3 gün sonra Rodi Mood bir daha aradı ikinci ürün kampanyamız devam ediyor 1.60 indirim var dedi, şaştım kaldım.

    Güldüm açıkçası bu konu önemli bence kaliteli bir marka kampanya yapıyorsa bunu uygulamalı ben bir tek ürün almak için gidiyorum. Kampanyayı duyunca ikincisini de alma isteği doğuyor insanda bunun dikkate alınmasını rica eder iyi çalışmalar dilerim. He ayrıca alışveriş yaptığım mağaza Antalya 5 migros içeresindeki Rodi mağazasıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayseri form rodiMood mağazasından 3 adet pantolon aldım ilk üzerime geçirir geçirmez ürünün defolu olduğunu gördüm ve vakit geçirmeden iade için mağzaya götürdüm 15 gün inceleme için süre verdiler hala cevap yok. diğerini 2. 3 sefer giydim sırtımda bir acı hissettim ziyaret amaçlı istanbula gitmiştim kayseriye gelene kadar binbir sıkıntı dertle geldim.

      Malum otobüstesin eve geldim çıkardım pantolonu şaşırdım kaldım kemer bölgesinde bir toplu iğne diken ustaya şaka yapmak istemiş yada unutmuş orda ilgili firmaya iletişime geçtim bir cevap vermediler olan bizim pantolonla gömleğe oldu olsun canın sağolsun rodiMood yıllardır sizden giyiniyordum artık transfer vakti gelmiş demekki.

      Sil
  63. Rodi Mood dan almış olduğum giysileri 1 gün sonra iade etmek istedim. Fikrim değişti ve renklerden vazgeçtim. Ama para iadesi yapılmadığını, sadece ürün değişimi yada ürün bedeli karşılığında para çeki verebileceklerini söylediler.Mecburen ürün değişimi yaptım. Tüketici kanununa göre 1 hafta cayma hakkımız var diye biliyorum.

    YanıtlaSil
  64. Külecity AVM / Konya Rodimood'dan almış olduğum 2 keten pantolondan bir tanesini bir hafta kullandım ve dizlerinin arkasında ter izi gibi lekeler kaldı, ter diye yıkadık ama izler gitmedi. Götürüp aldığım yere iade etmek istedim, kalite birimi inceleyecek diyerek aldılar, üzerinden 2 hafta geçmesine rağmen bana dönüş yapmadılar.

    YanıtlaSil
  65. 16. 09. 2012 tarihinde ankamall rodimood dan aldığım 90 tllik pantolon 3 haftada bacak arası sürtünmeden dolayı yırtıldı. 09. 10. 2012 tarihinde aldığım mağazaya götürdüm ve iade ettim. İade seri no 03943. formun üzerinde ürün sonucu 15 gün sonra bildirilecektir yazıyor ama 18 gün olmasına rağmen hala cevap gelmedi.

    Arıyorum bayram dolayısıyla yoğunuz diyorlar. Ben 100 tl verip malıma bişey olduğunda bunların peşinden koşmam gerekiyor. M***' den aldığım 90 tllik kot 6 ayda bacak arası aynen yırtıldı adamlar anında sorgusuz sualsiz değiştirdiler, üstelik fişimde yoktu. 90 tllik kot 3 haftada aşınmamalı. Rodimoodu bu yaptığı davranıştan ötürü kınıyorum. Ürünümü değiştirmesini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  66. 1 ay kadar önce aldığım beyaz saatin kordonunda sadece 3 gün kullanmama rağmen yeşilimsi renk solmaları oluşmaya başladı. Sonrasında garanti kağıdı ve fişiyle aldığım yere gittim ve sorunu belirttim onlarda lekenin yeşil olduğunu gördüklerinde biz bunu teste gönderelim dediler ve saati aldılar. Yaklaşık 10 gün sonra red cevabı geldi.

    Merkez ofisten görüştüğüm bayan saatin tedarikçi firmalarına test amaçlı gönderdiklerini ve üretim hatası olmadığının belirlendiğini söyledi. Kullanım hatası da olmamasına rağmen ben yinede ücretiyle kordon temin etmek istediğimi söyledim fakat buda mümkün değilmiş.Tekrar göndermemi istediler ve tekrar red cevabı aldım. Yasal olmayarak yedek parçası olmayan bir ürün satıyorlar ve müşteriyi mağdur ediyorlar hatayı da kabullenmiyorlar. 3 günlük saat çöp oldu!!

    YanıtlaSil
  67. 1 ay önce bir bot aldım daha ikinci haftadan bırakmalar oldu takmadım ama şimdi sözde sıcak tutmak için aldığım bot su geçiriyor ve komple bıraktı bu benim ikinci sorun oldu rodi den daha önce almış olduğum spor ayakkabı da 2. ay da yıpranma oldu ve giyemedim değiştirilmesi için firmaya verdim. Geri dönüşte kullanıcı hatası denildi ayakkabının bırakmasında benim ne gibi bir hatam olabilir.

    YanıtlaSil
  68. 01/02/2013 tarihinde Gaziantep real rodimood alışveriş merkezinden 1 kot 1 mont 1 de gömlek aldım. Aldığım ürünleri eve gidip deneyince eşim montun büyük olduğunu söyledi. Bende ertesi gün mağazaya gidip 1 beden küçüğüyle değişmek istedim. Yetkili müdürü çağırdılar fiş yanımda olmadığı için imkansız dedi.

    Bende arkadaşım bu markayı başka satan yok zaten barkot numarasından da burdan dün aldığım belli fişi unuttum evim buraya 30 km dedim. O kadar müşterinin içinde beni rencide edip utandırdı bende al bu mont sana hediyem olsun deyip bırakıp çıktım. Eve geldim şuan da fişte elimde Rodi mağazasını bu konudan dolayı kınıyorum ve gerekli bütün heryere şikayet edip hakkımı arayacağım.

    YanıtlaSil
  69. 17.02.2013'te İzmir Gaziemir Rodimood outlet mağazasına, 100 TL üzeri alışverişe kasada 100 TL hediye çeki kampanyasından yararlanmak için gittim. 100 TL üzeri ürün alıp kasaya gittiğimde kasiyer bana ürünlerinizi 200 TL'ye tamamlayın öyle gelin biz size 100 TL indirim yapalım, kampanya bu şekilde dedi.

    Bunun üzerine aldığım ürünlerin bir kısmını bırakıp çıktım. Konu hakkında kendilerine başvuruda bulundum tenezzül edip geri dönmediler bile. Yazılan şikayetlere cevap veren müşteri temsilcisi daha önce aynı şikayete yazdığı cevap gibi birşey yazacaksa hiç zahmet etmesin. Eğer gerçekten yardımcı olunacaksa fişimi götürüp üzerini 100 TL'ye tamamlayayım ve verilmeyen hediye çekimi alayım....

    YanıtlaSil
  70. Rodimood' dan almış olduğum pantolonun ilk yıkamada rengi attı. 9 gün önce 39. 99 tl ye aldığım pantolon fişi yanımda götürmediğim için 29. 99 tl değerden gösteriliyor ve incelemeye gönderiliyor. Rodi adı altında bir marka oluyorsunuz ve müşteri memnuniyeti için uğraşılarınız bu kadarsa helal olsun size. müşteri memnuniyeti için kaliteli mal üretmeniz yeterli, kaliteniz yokmuş bunu da anladım.

    YanıtlaSil
  71. Eşime 2012 12 ay da tşört aldım Tşörtü 2 kere giydi kol kısımları aşırı genişleme yaptı yaka kısmı lacivert solma oldu hiç yıkamadım 2013 2. ayda rodi mağazasına götürdüm hala bir haber gelmemişti dün başka mağazadan sordurdum ürüne red cevabı vermiş.

    Ürünü hala yollamamış yakası solan 2 giymeye genişleyen ürünü rodi tekrar yolluyor rodi tüketicisinin önemi olmadığın vurguluyor galiba henüz iade gelmeyen ürünün gerekli tüketici haklarımı kullanacağımı bildiriyorum

    YanıtlaSil
  72. Hulusi Candar30 Nisan 2013 03:03

    Çok yakın zamanda almıştım iyi diye söylendi hiç te kaliteli olmadığı anlaşıldı niye derseniz 5 giyimde dikiş kayan bir ürün iyi olabilirmi














    Mersinden Hulusi



    YanıtlaSil
  73. ramazan başak-----------izmir9 Mayıs 2013 07:33

    son zamanlarda çok şikayet duyulmaya başlandı ne bu ya kimse memnun değil heralde inşallah düzelir
    zaten iyi mal iyi para

    YanıtlaSil
  74. Güzin Mermerci15 Haziran 2013 08:49

    Babalar günü alışverişimi boynerden aldım şık ve güzel imalatları var .Ben yıllardır boyner daha eveliyatında çarşı mağazası müşterisiyim asla değiştirmem...

    YanıtlaSil
  75. mehmet ali gündüz20 Temmuz 2013 04:17

    boyner ve çarşı mağazaları aynı grup firmaları imiş vede çok kaliteli ürünler var tavsiye olunur.

    YanıtlaSil
  76. cevdet günlü4 Ağustos 2013 05:27

    sevgili rodi sizlere bursadan yazmaktayım ürünler güzel ben memnunum şikayeti lanlar varsa vardır ama benim yok saygılar

    YanıtlaSil
  77. rodimood şimdide beni tongaya düşürdü neyse uzatmayım şikayet edecek yerde bulamadım şimdilik kısa kesecem fakat hakkımı da arayacağım

    YanıtlaSil
  78. ESKİŞEHİR-- KENAN AK
    RODİMOOD MÜŞTERİ HİZMETLERİ İLE İRTİBATA GEÇELİ 15 GÜN OLMASINA RAĞMEN AYNI SORUNLA YAŞAMAYA DEVAM..
    SATIŞ SONRASI EN UMURSAMAZ TAVIRLAR .SADECE RODİYE ÖZGÜ DEĞİL ÜLKE GENELİ SORUNU DESEM DAHA DOĞRU ..
    LÜTFEN BANA DÖNÜŞ YAPSIN HERHANGİ YETKİLİ YETKİSİZ.....

    YanıtlaSil
  79. handan çoklugil13 Kasım 2013 01:52

    rodi isimine güvendim aldım sonrada telefon manyağı yaptılar beni müşteri hizmetlerini defalarca aradım sorunum çözülmedi ortada aynen duruyor lütfen HELP....

    YanıtlaSil
  80. Yozgat tan yazıyorum rodimood ta kışlıklarda indirim var diye gittim iki parça giyim alayım da kışı sıcak geçireyim diye kazak kalın ama hiç ısıtmıyo ne iş anlamadım sanki plastikten üretilmiş içinde gram yün yok sanki

    YanıtlaSil
  81. HAYATİ DOĞAN HİLMİOĞLU16 Ocak 2014 05:31

    BASINDAN TAKİP ETTİĞİM KADARIYLA RODİ MOOD FASON ÜRETİM YAPTIRIP SATIŞA SUNMAKTA İMİŞ RODİ ETİKETLİ GİYİM EŞYALARI DAHA KALİTELİ ŞEYLER ÜRETMESİNİ VE ŞİKAYETLERİ SONLANDIRMASI DİLEĞİYLE .
    YAKIN ÇEVREMDE OLANLARINDA BU MARKAYLA İLGİLİ ŞİKAYETLERİ VAR O DA BİLİNE SAYIN YETKİLİLER........

    YanıtlaSil
  82. ERDEM BELKAY28 Ocak 2014 04:24

    Rodimood telefonlarına zorlukla ulaştım bu seferde sorunumu halletmedi sonuç olarak yine başa döndüm olmaz olsun

    YanıtlaSil
  83. Rukiye Firman / ISPARTA10 Şubat 2014 06:44

    Geçen rodimood a alışveriş için gittim sezon sonu indirimi için iki ürün alacaktım daha doğrusu aldım da terzi ücreti istediler hemen vaz geçtim yaklaşık yüz liraya iki ürün al sonrada tamirat ücreti istediler .
    saçma sapan bir anlayış bana göre....

    YanıtlaSil