12 Mart 2009 Perşembe

Rodi Spor Giyim

Spor giyimi seven birisi olarak çeşitli marka ürünleri kullanmaktayım. Bugüne dek yerli ve yabancı firma ürünlerini nihayi tüketici olarak çok kullandım. Fakat Rodi ile yaşadığım sorunlardan dolayı bu marka ürünlerden mümkün olduğunca uzak durmanızı tavsiye ederim.

68 yorum:

  1. ben çok memnunum kım ne derse desin süper bi hizmet bence ama anlayana tabii ne olursa olsun bütün markalar güzel ama gerçekten markaysa tek sorun indirim indirim istiyoruzzzzzzzzzzzzzzzzz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Kampanya Dahilinde Aldığım Gömlekle Aynı Fiyattaki Başka Bir Gömlek İçin Ekstra Para İstend

      Balıkesir Rodi mağazasından 100 TL'ye 50 TL iade kampanyasından faydalanarak bir mont bir de gömlek aldım. Ertesi gün aldığım gömleği aynı fiyattaki başka bir gömlekle değiştirmek istedim.

      Kampanya dahilinde 34.90 TL olan gömleği 28 TL' ye almıştım. Yine 34.90 TL olan gömlekle değiştirmek istediğimde benden 7 TL fark ücreti aldılar. Açıklama olarak da sistem böyle dediler. Dolayısıyla ben kampanyadan faydalanamamış oldum. Sistemin neden böyle olduğunu mantık olarak birisi bana izah edebilir

      Sil
  2. bende esra arkime katılıyorrummmmmm indirim indirim indirimmmmmmmmmmmmm istyozzzzzzzzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Siyah Montum 1 Yıkamada Soldu!

      Kayseri Düvenönü'nde almış olduğum siyah montum 1 yıkamada soldu. Götürdüm değişim için değiştirmediler.Bu kadar büyük markanın ürünün kendilerinin hatasını müşteriye yüklüyor, değişmesini talep ediyorum yoksa başka şikayetlere başvuracağım.

      Sil
    2. H A L İ L --211 Mayıs 2012 01:46

      RODİMOOD Hiç Takmadığım Gözlükte Bir Gün İçinde Çatlaklar Oluştu!

      Rodimood'dan almış olduğum gözlüğü de sadece 24 saatin içinde hiç takamadan çatlaklar oluştu. Geri götürüp değişimini istedim, değişim yapamayacaklarını söylediler. Çok mağdur oldum çünkü gözlüğü akşam saatlerinde almıştım, hiç takamadan ertesi gün geri götürdüm.

      Sil
  3. Dostum uyarılarını kesinlikle dikkate alacağım benzer sıkıntıyı Adidas ile yaşadım fakat orası ürünü hemen değiştirdi

    YanıtlaSil
  4. sizin sitenizde ve şikayetim var adlı sitede bu konuyla ilgili yazıları gördüm üzüldüm Ali rıza nalçalı

    YanıtlaSil
  5. ZEYNEP TAŞCIOĞLU22 Aralık 2009 21:26

    ARCADİUM AVM DE AÇILAN RODİ MAĞAZASINDAN ALDIĞIM RODİ ETİKETLİ 2 ADET KAZAKTA RENK SOLMASI OLDU TELEFONLA SORDUĞUMDA İPİNDEN KAYNAKLI OLDUĞUNU NORMAL OLDUĞUNU SÖYLEDİLER,KABUL ETMEK ZORUNDA KALDIM.

    YanıtlaSil
  6. Bazen öyle şeyler oluyor zeynep arkadaşım.

    YanıtlaSil
  7. İSMAİL NEVİN18 Ocak 2010 22:35

    Spor giyimde bazen istenmeyen şeyler olsada çözümleniyor kanatındayım burdada aynısı olur umarım

    YanıtlaSil
  8. HER TÜRLÜ GÜZELLİKLERİN BİZLERLE OLMASI VE SORUNLARINIZIN ÇÖZÜMÜ DİLEĞİYLE .

    YanıtlaSil
  9. Rodi mood adı altında çıkan veya bu ad altında satılan mamüllerin garantisi vardır diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz Mersinde alınan kot un 2 ay geçmeden bozulması nı kimselere anlatamadım sonunda pes ettim lütfen uyanık olun NURETTİN ŞİŞMAN

    YanıtlaSil
  10. GÜRBÜZ ŞENDUR16 Şubat 2010 21:26

    Blog yorumlarını tek tek inceleme fırsatım oldu mağdurlarda var sevenlerde azda olsa var ama daha duyarlı bir üreticiyle karşılaşmayı beklerdim.

    YanıtlaSil
  11. Derdini yazanlar umduklarını bulamamışlar herhalde çözümede ulaşamamışlar farkeden bir şey olmuşmu acaba buraya yazanların sorunu çözülmemiş ama rodi firması reklamını iyi yapıyor (basında) internette ise mağdurlar kol geziyor.Rodi lütfen mağduriyetlere kulak verin şimdiye kadar ilgisizliğiniz varmış şimdiden sonra aynı kalmasın sinek küçük ama bulantı yapar,Pervin (Gaziantep)

    YanıtlaSil
  12. METİN Şanlı6 Mart 2010 04:27

    Halkımın çoğu yorumlarında şikayet belirtmiş ilgilenen yok herhalde olsun gün gelir şikayetler işleme konulur gazetelere sayfalarca reklam vermekle iş bitmiyor reklamını yaptığın o ürünleri kullananlarında sorunlarını çözmek gerektiğini UNUTMA

    YanıtlaSil
  13. Tavsiyeni dikkate alıp bu marka ürünlerden dahada uzak duruyorum,Fatsadan Necdet

    YanıtlaSil
  14. Adnan Kuzulu25 Mart 2010 02:35

    Rodi spor giyim almaya karar vermiştim ve sanal mağazaları dolaşayım derken bu sitedeki şikayetleri görünce anında U dönüşü yaparak vaz caydım

    YanıtlaSil
  15. Pelin Mermer8 Nisan 2010 04:09

    RODİ MOOD KAHRAMAN MARAŞ TRABZON CADDESİNDEKİ MAĞAZADAN BİRKAÇ GÜN ARA İLE YAPTIĞIM İKİ ALIŞVERİŞN İKİNCİSİNDE ALDIĞIM TRİKO KAZAK İLK YIKAMADA SOLDU SICAK SU İLE YIKANMIŞ OLDUĞUNA KARAR VERDİLER ŞİKAYETİMİ CİDDİYE ALMADILAR HERKES APTAL RODİ MOOD UYANIK SESİMİ DUYACAK KİMSE YOKMU

    YanıtlaSil
  16. Savaş Fırat Ankaradan................Gitti gidiyor com dan rodi şiparişi veren kardeşimin ürünü 3 gün sonra geldi kullanmaya başladıktan 1 hafta sonra dikiş attı (ürün yağmurluk ) rodi mood sende kalite yerlerde sürünüyo sanada helal olsun gitti gidiyor birazdaha seçici olun kaliteli ürünleri satın

    YanıtlaSil
  17. Deniz Çeçenli11 Mayıs 2010 07:12

    Rodi bu güne kadar tercih etmediğim marka şimdiden sonra tercih edermiyim HAYIR bunca yorum helede olumsuzluk varsa kesinlikle spor giyimde almam yakınlarımda hemen aynı düşüncedeler

    YanıtlaSil
  18. DANYAL ŞİŞMAN10 Haziran 2010 09:07

    RODİ MARKASINI ADINDAN DOLAYI SEVMEDİM ŞİMDİ DE MOOD DEDİLER ONUDA SEVMEDİM BEN ZATEN İYİ OLMAYAN ŞEYLERİ SEVMEM

    YanıtlaSil
  19. DANYAL ŞİŞMAN rodi zaten seni sevmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇANKAYADA YAŞAMAKTAYIM (ankara) RODİMOOD KIZILAYDAN KIŞ İNDİRİMİ DOLAYISI İLE ALDIĞIM 3 PARÇA GİYİM DEN BİRİ OLAN KAZAK İKİ GİYİM SONUNDA KEÇE LEŞTİ HEMDE SÜNDÜ ALDIĞIM YERE TESLİM ETMEK İSTEDİM DEĞİŞİMİN İ İSTEDİM OLMADI SEBEP İNDİRİMLİ ÜRÜN OLMASINDSN DOLAYI DEĞİŞİM OLMAZMIŞ .BEN DEĞİŞİM İ İSTEWMEDİM DEFOLU ÜRÜNÜN DEĞİŞİMİNİ İSTEDİM BAŞARAMADIM .................
      SİZ SİZ OLUN TÜM RODİMOOD LARDAN UZAK OLUN KIYISINDA DAHİ OYALANMAYIN.

      Sil
  20. rizeli / dede kemal12 Eylül 2010 07:34

    hemşinden aradım rizeten alduğum rodi kot pir kaç kiyimde öldi ,şimtide size yazıyom paranızı sokağa atmayun istersenizde atın ben rodi modi bilmez idim ama öğrentim pi tahada unutmam canım yandi bende sizin canınızı yakim güzel yapın sonrada satin

    YanıtlaSil
  21. hatice ünaldı16 Ekim 2010 04:21

    elbisesini aldım denedim memnun olamadım içindeki naylon oranı oldukça fazla imiş dolayısı ile çok sağlıksız kullanımı var kimseye önermem bilakis almamanızı tavsiye ederim bayram için alınmıştı aynı onun için senede iki kez ancak giyilebilecek bişey yani bayramdan bayrama derlerya işte onun gibi bişey,merak ettiğimde bu rodimood veya rodiden şikayeti olmayanlar nerede biz buradayız yorum yazıyorum
    yazmayıda sürdürebilirim daha sağlıklı imalatlar olursada sevinirim

    YanıtlaSil
  22. istanbul............dedi
    doğum günümde hediye gelenlerin içinde rodimood kabanda vardı bir kış ancagiyebildim malzemesi kullanılan ürünler çok basit emin olun düğmeleri dahi basit kullandıkça rengi attı nasıl bi plastik se anlamadım
    sonuç olarak herkes gibi benimde şikayetim oldu kimi kime şikayet edeceksek yada ne gibi bi sonuç alacaksak bilemiyorum

    YanıtlaSil
  23. samsun rodi alışveriş yaptım mağaza ışıkları altında renk tamamıyla farklı duruyo
    gün ışığındaki renk çok farklı güzel durmuyo
    değişim için bahane uyduruyorsun dediler ,
    severek aldığım ürünleri sevmeyerek kullanma zorunda kaldım

    YanıtlaSil
  24. SEMA SUCUOĞLU9 Şubat 2011 03:27

    ANTERAS AVM RODİ MOOD DÜKKANIDA İKİ GÜN ÖNCE ALINIP GİYİLMEYEN KABANI RENK DEĞİŞİMİNE DAHİ YANAŞMIYO SİZ BİR DAHA BENİ RODİ MAĞAZALARININ HİÇ BİRİNDE GÖREMEZSİNİZ.

    YanıtlaSil
  25. metin güler6 Mart 2011 01:45

    nevşehir........dediki.
    şehrimizde rodi shoplar var ,giyecekler iyi gibi sonrası ne olur bilinmez almadım ,kullanmadım,başım ağrımasın helede buraları okuyupta almak resmen kerizlik yüzü gülen kimse yok gibi

    YanıtlaSil
  26. RODİMOOD İadede Çok Sıkıntı Yaşıyorum!
    Eylül ayında Rodi mood'tan 90 TL'lik alışveriş yapmıştım. Kredi kartı ile taksitlendirme yaparak ödemiştim. Daha sonra bu ürünleri iade ettim. Slibimi iptal ettiler. Fakat ben beş aydır iade ettiğim ürünleri ödüyorum. Her ay Bursa kent meydanındaki Rodi mood ile görüşüp 'tamam, halledeceğiz bu ay ödemeyeceksiniz, banka paranızı iade edecek.' şeklinde sözler duyuyorum. Ama hiçbir şey olmuyor. Ben Nisan ayında son taksiti de ödüyorum. Bu sorun bu ayda çözülmezse tüketici haklarına başvurmak zorunda kalacağım. İptal slipleri Bursa kent meydanındaki rodi mood'ta ve bende mevcut. Bir firma için müşteriye parasını iade etmek bu kadar mı zor?

    YanıtlaSil
  27. Rodi mood ile ilgili isteği şirkete ilettim geçte olsa bana döndüler fakat şikayetim olan ürünlerini değişim yada iade şeklini kabullenmediler bundan böyle rodi ile uzak yada yakın işim olmayacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirinyer mağazanızdan 10 Nisan 2013 akşam saatlerinde hediye almak için erkek reyonuna çıktım. Bayan, arkadaşlarıyla gayet gülerek sohbet ederken benim istediğim soruya gayet rahat ve lakayt bir tavırla cevap verdi. Ayrıca bu çalışanlar ürünü satmak istemiyorlar mı? Baştan savma cevaplarla ancak müşteri kaybettirirler. Daha önce aldığım üründen memnun kaldığım için gitmiştim.

      Mağaza çalışanlarının genelinde bir sorun var. Çünkü ikinci defa aynı bayan arkadaşa denk geliyorum, sürekli aynı sohbet muhabbete farklı şekilde şahidim. Üst kata çıkıp oradaki ürünlere bakarken, yine bayan arkadaşın, arkadaşlarıyla gayet hararetli sohbetine şahit oldum.

      Ve ürünümü aldım ödemek için kasaya indiğimde çalışana durumu ihsah ettim; kendisi bu durumda yorum yapamadı fakat arkadaşının adına özür diledi. Ve açıklama olarak da böyle değil işine sadık dendi; ben de bayana bu durum aynı bayanda 2. defa başıma geliyor hiç inandırıcı değilsiniz diye belirttim.

      Bayan benden defalarca özür diledi ki özür dileyecek kişi kendisi değilken. Yetkili biriyle görüşmek istiyorum dediğimde ısrarlarıma rağmen yetkili kişi gelmedi. Zamanım olmadığını ve yetkili kişiyi daha bekleyemeyeceğimi bu olayı şikayet ediceğimi belirterek ayrıldım.

      İlgisiz hizmet anlayışına sahip olan bu mağazadan alışveriş yapacağımı hiç düşünmüyorum. Ben şimdi Rodimood mağazasında çalışan bu bayana gerekli uyarının yapılmasını talep ediyorum. Rodi'yi temsil edebilen personellerle hizmet vermenizi dilerim.

      Sil
  28. antakya rodi mağazasından 35 TL’ye aldığım rodimood etiketli füme rengi pantolonu hiç yıkamadan ilk giyişimden 3-4 saat geçtikten sonra sağdan soldan iplikleri çıktı önemsemedim ikinci gün giydiğimde çıkan iplikler işyerimde bunu görenlere mahcup olmama sebep oldu annem dikişleri sağlamlaştırdı biraz yine de şikayete gitmedim bu kez de yıkandıktan sonra koyu füme açık gri renge dönüştü ve düşük dereceyle kaliteli bir deterjanla yıkanmasına rağmen çekti paçaları kısaldı mağazaya götürmeyi bir seçenek olarak düşünemiyorum çünkü personelin kaba davranışları ve iade-şikayet gibi işlemlerle uğraşmak istememeleri beni geriyor ve bezdiriyor... -

    YanıtlaSil
  29. Geçenlerde K.maraş/elbistanda bulunan Rodimood magazasından 2 adet kot pantolon aldım. Zaten sürekli olarak müşterisiyim rodimood'un.. Aldıgım 2 pantolonun da yurt dışında olmam sebebiyle çok fazla kullanmadım .. Ama buna ragmen ikisininde ag kısmında yıpranma oldu .. Önce 1inde oldu onu gönderdik değişim verildi degiştirdik. Sonra bir gün bir baktım digerinde de olmuş ama buna degişim verilmedi inatla 3 kere göndermemize ragmen..


    Anlamadıgım olay şu 2 tane pantolon alıyorum 2sini de aynı günde aynı anda 1ine degişim veriliyor digerine verilmiyor. Bu nasıl garip bir çelişkidir;? Madem bir işi girişiyorsunuz hakkını verin! Bakıyorum etrafıma sitenize yapılan yorumlara hemen hemen herkeste aynı sorun. Ya pantolonumu görseniz hiç giyilmedigi için yepyeni görünüşü ama ag kısmı hemen yıprandı..


    Ben böyle bir şeyi kabul etmiyorum! Ben sizin firmanızın kalitesine güvenip bir ürün aldıysam en azından belli bir müddet kullanmalıyım "memnun olarak".. Ben size güvenip sizin firmanızı tercih ettiysem bu suç mu?


    Ürettiginiz malların kalitesi nasıl kontrol ediliyor anlam veremiyorum .. O kadar para verceksin alacaksın bir bakacaksın hiç kullanmadan ölmüş pantolon var mı böyle bir şey ya
    Değişim istiyorum pantolonuma ! Eger ki değişim vermezseniz tercihlerim arasında yer almayacak bundan sonra sizin firmanız .. Tabii bir müşteri kaybından ne olacak sanki diye de düşünebilirsiniz saygı duyarım

    YanıtlaSil
  30. Geçenlerde K.maraş/elbistanda bulunan Rodimood magazasından 2 adet kot pantolon aldım. Zaten sürekli olarak müşterisiyim rodimood'un.. Aldıgım 2 pantolonun da yurt dışında olmam sebebiyle çok fazla kullanmadım .. Ama buna ragmen ikisininde ag kısmında yıpranma oldu .. Önce 1inde oldu onu gönderdik değişim verildi degiştirdik. Sonra bir gün bir baktım digerinde de olmuş ama buna degişim verilmedi inatla 3 kere göndermemize ragmen..


    Anlamadıgım olay şu 2 tane pantolon alıyorum 2sini de aynı günde aynı anda 1ine degişim veriliyor digerine verilmiyor. Bu nasıl garip bir çelişkidir;? Madem bir işi girişiyorsunuz hakkını verin! Bakıyorum etrafıma sitenize yapılan yorumlara hemen hemen herkeste aynı sorun. Ya pantolonumu görseniz hiç giyilmedigi için yepyeni görünüşü ama ag kısmı hemen yıprandı..


    Ben böyle bir şeyi kabul etmiyorum! Ben sizin firmanızın kalitesine güvenip bir ürün aldıysam en azından belli bir müddet kullanmalıyım "memnun olarak".. Ben size güvenip sizin firmanızı tercih ettiysem bu suç mu?


    Ürettiginiz malların kalitesi nasıl kontrol ediliyor anlam veremiyorum .. O kadar para verceksin alacaksın bir bakacaksın hiç kullanmadan ölmüş pantolon var mı böyle bir şey ya
    Değişim istiyorum pantolonuma ! Eger ki değişim vermezseniz tercihlerim arasında yer almayacak bundan sonra sizin firmanız .. Tabii bir müşteri kaybından ne olacak sanki diye de düşünebilirsiniz saygı duyarım (!) /

    YanıtlaSil
  31. SERVET SANCAK2 Temmuz 2011 04:13

    İnegöl AVM'deki mağazadan ilk açılış günü birkaç kalem mal satın aldım. Bunların içinde iki tane de kol saati vardı. Bunlardan birisinin düzgün çalışmadığını bir gün sonra fark ettim ama Samsun'daydım. İşim nedeni ile tekrar İnegöl'e uğradığımda mağazaya uğradım ürünün değiştirilmesini istedim değiştirmediler.

    Ürünü merkeze göndereceklerini ve sonucundan bana bilgi vereceklerini söyledi mağaza yetkilileri ama en az 20 gün geçmesine rağmen olumlu veya olumsuz geri dönmediler.
    Ürünün kıymeti yok ama davranış çok önemli. Verilen sözde durulmalı, yapacağız dediklerinizi yapmalısınız Rodi Mood...

    YanıtlaSil
  32. Geçenlerde Ankara Gordion mağazasına alışveriş için gittim. Dışarıda tüm ürünlerde 1 1 yazıyordu. 2 ürün beğendim. Kasada 2.ürüne yüzde 50 olduğunu gördüm. Mağaza yöneticisinin pişkin pişkin açıklaması şu oldu: Kampanya yeni olduğu için böyle aksaklıklar oluyormuş. Ürünleri de vermediler. Ben ve tüm yakınlarımda alışverişi Rodimood mağazalarından yapmamaya karar verdik.

    YanıtlaSil
  33. ERHAN KAHRAMAN6 Ekim 2011 01:27

    RODİ MOOD MARKA KEMER VE BAYAN AYAKKABISI ALDIK YAKLAŞIK İKİ HAFTA SONRASI ÜRÜNLERİN ŞEKLİ DEĞİŞTİ DEĞİŞİM İÇİN MAĞAZA YETKİLİSİNE ULAŞTIK FAKAT SONUÇ ALAMADIM SEBEBİ İSE KULLANIMA BAĞLI DENİLDİ KARDEŞİM İKİ HAFTADA KULLANIM HATASI NE OLABİLİRKİ ANLAMADIM GİTTİ.RODİMİ BİRDAHA ASSLAA.

    YanıtlaSil
  34. Diyarbakır Rodimood mağazasından alınan bir hediyeyi üzerime olmadığı için Ordu’nun Ünye ilçesindeki Rodimood mağazasında değiştirmek istedim.Elimde değiştirme fişi olmasına karşın değiştirmediler.Dedikleri şey sistem kurulmadığı için değiştiremeyiz.Böyle müşteriyi kandırıcı cevaplar almak Rodi mağazasına olan güven duygumu bitirdi.Sonuçta bu ürün alınırken 1 ay içinde Tükiye’deki tüm Rodimood mağazalarından değiştirilebileceği söylenmiş ve değiştirme fişi verilmiş.
    Bu bayiliğin bizi geri çevirmesi Rodimood’un bayilik verirken hiç araştırma yapmadığını gösteriyor.Ben şimdi bu ürünü kullanamıyorum.Bana git Fatsa’da değiştir dediler.Bu nasıl mantıktır anlamış değilim?Böyle yapmakla müşteri kaybediyorsunuz dedim, olsun önemli değil cevabını verdiler.Bu nasıl bayiliktir, nerede tüketici hakkı, nerede o saygın firmanın müşteri memnuniyeti

    YanıtlaSil
  35. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
  36. RODİ AYAKKABISI GÜZEL ALDIM KULLANDIM ŞİKAYET YOK SAYGILAR

    YanıtlaSil
  37. RODİMOOD Ayıplı Ürünün Değişimi Yapılmadı!
    Kartal Real Rodimood mağazasından 05 Aralık 2011'de almış olduğum montumda birkaç defa giymem sonucu acayip kırışıklıklar meydana geldi. Mevzuyu firmaya ilettiğimde ürünün değişiminin kırışıklıklardan dolayı mümkün olmadığını söylediler; fakat mağaza sorumlusu ürünün hatasını kabul etti. Firma değişim yapmadı. Ürün model numarası :1001 Mont , ürün iade seri numarası : 11713 .Gerekli hassasiyetin gösterilmesini arz ederim.

    YanıtlaSil
  38. Feridun Irmak7 Şubat 2012 01:27

    eridun ırmak
    sizi adıyamandan ekliyorum bugün adıyamanda bulunan rodiye alışveriş için gittim kızıma bir tane kot elbise aldım elbisenin etiketinde 19,90 tl yazılıydı kasaya geldiğimizde elbisenin fiyatının 30,00 tl olduğunu söylediler .normalde tüketici haklarına göre en düşük fiyat geçerlidir,bunu kasadaki bayana anlatmaya çalıştık fakat bizi dinleme tenezzülünde bulunmadı bile bunun üzerine aldığımız elbiseyi kasada bıkarak çıktık. adıyamanda bulunan rodi de bu türlü şeylerle çok karşılaşıyoruz iş yerinden arkadaşların başına bu tarz olaylar gelmiş ve çalışanlar hiç dinlememişler. bu konuda gerekenin yapılacağını umuyorum..
    ismini vermek istediğim bir mağazada da aynı olayla karşılaşmıştık bizim uyarmamıza gerek olmadan kasada bulunan bayan tüketici haklarına göre fiyatlarda tutarsızlık varsa en düşük fiyat geçrlidir dedi .
    sizin gibi bir mağazanın çalışanlarının da bu şekil olmasını düşünürdük ama maalesef çok yazıkkkk

    YanıtlaSil
  39. spider model kot pantolonu 2. kez kullandığım gün arkadaşımın sol basen bölgesinde dikiş hatası (Ayıplı) olduğunu fark etmesi üzerine mağazaya giderek ayıpsız ürünle değiştirilmesini istedim. Satış elemanı defolu olduğunu ve hafta içi fişiyle birlikte getirirsem hemen birebir değişimini yapacağını söyledi.

    ürünü götürdüğümde kasadaki görevli değiştirilmesi için inceleme departmanında onaylanması gerekiyor, dedi. (Her defasında ürün gelince biz size bilgi vereceğiz denmesine rağmen 1 kez olsun bilgi alamadım.) mağazaya gittiğimde onaylanmayarak gönderildiğini öğrendim.

    Kasadaki görevliye hatalı bölgeyi göstererek bunu nasıl göremezler diye sordum, "Haklısınız dikiş hatası var, isterseniz tekrar yollayalım." dedi. Belki gözden kaçmıştır düşüncesiyle tekrar yollamasını istedim. mağazaya gittiğimde inceleme fişine yine çarpı atılarak onaylanmadığını ve ürünün henüz kendilerine ulaşmadığı bilgisini aldım.

    Bu kez genel müdürlüğü arayarak 2 defa gönderilmesine rağmen bu dikiş hatası (Ayıp) nasıl olur da gözden kaçar diye sordum. Aldığım yanıt "Ürünlerimizde dikiş hatası olamaz beyefendi." olunca sol basenimde hata var kuşkusu uyandı içimde. Ürün inceleme departmanına bağlıyorum onlarla görüşün dediler; fakat cevap veren çıkmadı. Tekrar arayıp numaramı bırakmama rağmen arayan olmadı bugüne kadar. Sizi ayıplı ürününüz ile baş başa bırakıyorum.

    YanıtlaSil
  40. Ben Manisa'nın Demirci ilçesinde oturuyorum. Doğum günümde abim bana Kütahya Rodi mağazasından pahalı bir saat aldı. Saat aradan dört ay geçtikten sonra sabah kalktığımda dijital kısmı çalışmıyor haldeydi. Müşteri hizmetlerine mail attım onlar da bana Kütahya mağazasına gitmemi söylediler. Ben de Manisa'nın Demirci ilçesinde oturduğumu Kütahya'nın buraya 200 kilometre olduğunu söyledim.

    Tekrar bana dönmediler arkasından müşteri hizmetlerini aradım ve müşteri hizmetlerindeki kadın benle öyle konuşuyordu ki birşey diyemedim. Ben kargoyla göndersem olur mu, bana yardımcı olun dediğimde mağazaya gitmeniz gerekli, başka bir şey yapamam dedi.

    Burada da Rodimood mağazası var fakat bunlar şube olduğu için alamıyormuş, bunu anlamış değilim. Şimdi ben bir saat için 200 km yol mu yapayım?

    YanıtlaSil
  41. RodiMood Van Şubesi'nden aldığım mont yıkama öncesi renk verdi ve giyilmez bir hal aldı. Değiştirme talebim de reddedildi. Bunun üzerine müşteri temsilcisini aradım.

    19 Nisan 2012 tarihinde saat 17.35'te müşteri temsilcisi ile görüştüm. Bu görüşmede müşteri temsilcisi bayan ilgisiz davrandı ve aramızda bir tartışma oldu. RodiMood gibi bir firmanın müşteri temsilcisinden daha duyarlı olmasını isterdim ama beni azarlamaya devam etti.

    YanıtlaSil
  42. Rodi Mood'un markasına güvenerek kasım -aralık ayında almış olduğum siyah renk jeans pantolonum birkaç kez yıkamayla soluk bir renk aldı. Bu pantolonumu her giydiğimde ellerim siyahlaşıyordu, beyaz çamaşırlarıma rengi soluyordu.

    Şu an giyemiyorum, kullanamıyorum. Birkaç pantolon parasına kaliteli iyi olsun diye marka seçtim çok pişman oldum. Rodi ilgilenirse sevinirim. Sanırım fişim hala duruyor.

    YanıtlaSil
  43. RODİMOOD Fabrika Hatası Ürünün Değişimi Yapılmadı!

    Mayıs ayı sonlarına doğru Ankara Rodimood Kızılay şubesinden lacivert omuz ve etek kısmı dantel bir gömlek aldım. Gömleği evde giydim ve yan etiketi rahatsız ettiği için kestim. (Yaklaşık 4 cm kat kat etiket oluyor) Aynada baktığımda alttan giydiğim beyazdan dolayı dantel kısmında sökülmeler, ayrılmalar olduğunu fark ettim.

    Gömleği hemen çıkartıp ertesi gün mağazaya gittim. Mağaza görevlisi yan etiketi kestiğim için değiştirme yapamayacağını söyledi. Ben de iade etmek niyeti ile almadığımı ancak dantel kısmındaki hataları sonradan gördüğüm için kusurlu mal olduğunu belirttim ve bilirkişiye gönderilmesini rica ettim. 5 Haziran'da verdiğim ürün 3 Temmuz'da iade edilerek kumaşta veya üretimde hata olmadığını belirten bir yazı ile bana geri verildi.

    Etiket kesildiği için iade de almadılar. Hiç kullanmadığım, kullanamayacağım bir gömleğim oldu. Dolayısıyla mağduriyetim giderilmedi. Bundan sonra değil alışveriş yapmak, Rodimood mağazalarının önünden geçmeye bile niyetim yok. Kaliteli sandığımız bir firmanın, kalitesiz ürün ve davranışı böylece herkes tarafından bilinecek. Ya bilirkişi bölümünde çalışanlar kumaştan ve sökülmeden anlamıyor, ya bizi saf sanıyorlar.

    YanıtlaSil
  44. Kayseri Rodi Mood mağazasından aynı tişörtten 2 adet aldım. Biri kızıma diğeri yeğenime. İkisi de aynı makinede aynı derecede yıkandı. Kızımın tişörtünde renk solması ve delikler oluştu. Test için merkeze gönderildi cevap olarak üretim hatası olmadığı belirtildi. Mağaza personeline forma şikayetimin bildirilmesini rica edip geri gönderilmesini istedim.

    Ama dikkate almadılar. Bende müşteri temsilcisi yeşim hanımı arayıp durumu bildirmek istedim. Konuşma tarzı müşteri temsilcisine yakışır değildi. Tarzı beni suçlar ve aşağılar şeklindeydi. Benim derdimi dinlemedi. Sürekli yorumlar yaptı. Benim problemimin artık tişört değil. Personelinizin tavrı kendimi çok kötü hissettirdi. Aradığım tarih 07.08.2012 saat 2.30 civarında aradım. Kayıtlardan dinleyebilirsiniz.Bir daha Rodi mağazasından alış veriş yapmamayı düşünüyorum. Rodi mağzasının müşteriye ilgisinin ürünü satana kadar olmadığını düşündüğüm için bu yazıyı yazıyorum.

    YanıtlaSil
  45. Antalya Özdilek Rodimood mağazanızdan 24.06.2012 tarihli 17:33 saat 0177 nolu Fişiniz ile 2 adet ürün almış bulunmakta idim, ürünlerimizden birisi için sonrasında üründe yıkamadan dolayı renk atımı olduğu görülmesi üzere mağazanızdan 22.07.2012 tarihli no 060456 nolu fatura fişiniz ile mağazanızdan ayrıldım.

    Sonra 20 yada 25 gün sonra arandım ve gidip mağazanızda ürün baktım ama uygun olmadı. Sonrasında bana ürünün ayıplı olması sebebi ile her zaman yerine ve diğer mağazalarımızdan ürün alabileceğimi söylediler. Bende 06.09.2012 tarihi akşamı ailemle beraber Antalya mağazanızdan değişik model ürünler seçtim.

    Değişimim var diye ama fakat orada sadece rezil olmadığım kaldı. Rodimood gibi bir mağazada yok efendim bu değişimi nereden yaptıysan o mağazadan almam gerekmiş, kalabalık bir mağazada davranışı bizi rezil duruma sokması hiç te hoş bir davranış değildi. Benim şikayetim Rodimood' dur.

    YanıtlaSil
  46. Rodi Mood Hatay şubesinden iki adet kot pantolon aldım. Paça boyları için ölçü alındı. Bir ücret ödememiz gerektiği bize ancak kartla ödeme yaptıktan sonra söylendi. Şaşırdım ama fazla da üstünde durmadım. Ertesi gün almaya gittiğimde birinde defo oluştuğunu gördüm. Aynısından olmadığı için iade edip parayı almak istediğimi söyledim.

    Bunun mümkün olmadığını başka bir ürün almam gerektiğini söylediler. Sonra mecburen aldığım başka bir pantolon için ölçü alındı. Ertesi gün ve hatta ondan sonraki iki gün daha gittim, pantolon terzide kaybolmuş. Çalışanların birbirinden haberi yok. Sabırla beklememe rağmen bir sonuç çıkmadı.

    En sonunda onların duymak istediğini söyledim para iadesi ve hemen kabul edildi. Madem bu mümkündü bilmediğim bir şehirde bilmediğim birmağazaya niçin neredeyse bir hafta boyunca gidip geldim? İlk aldığım kotu da hiç giymedim. Pazardan alışveriş yapsam daha garantili olurdu!

    YanıtlaSil
  47. Rodi mood çorum merkezden almış olduğum saat koluma alerji yaptı yara oldu kullanamadım bile değiştirmek veya garantiye göndermek için mağazaya gidince değiştiremeyiz garantiye gitse de olumlu yanıt gelmez dedi çalışanlar garanti belgesinide doldurmadılar ve garantiye şimdiye kadar ne gönderdiysem kırıp geri verdiler böyle olmasından korkuyorum ve garantiden ne zaman geleceğine dairde cevap yok çalışanlar umursamıyorlar hakkımızı aramak suç değil bunun farkına varsınlar.

    YanıtlaSil
  48. Aksaray merkez Efor AVM rodimood mağazasından bir kazak aldım yaklaşık 2 ay kullandım
    kazağın yaka kısmında anormal genişleme oldu götürdüm mağaza ,1. müşteri mennuniyetsizliği garantiye mazağa karar veremiyormuş merkeze yani istanbula göndermeleri gerekiyormuş 10 ile 15 gün arası karar gelirmiş neyse dedik yapacak bişey yok gönderin bakalım 2. memnuniyetsizlik tabiki garanti talebine red.

    Bu ne yaa hangi çağda yaşıyoz sayın rodimood kazak bu şartlar altında garantiye girmezde nasıl girer, lcw den 2 ay önce böyle kurumsal başka bir şirket 2 adet kot pantolonu hemde 2 ay kullanmadım 1 yıl kullandım kayıtsız şartsız sorgusuz sualsiz anında değiştirdi, inanmıyorsanız buyurun sorun kazak önemli değil bidaha alınır ama müşteriyi saf yerine koyarsanız kusura bakmayın bundan sonra sizinle işim olmaz.

    YanıtlaSil
  49. Isparta şarki karaağaçtan alınan gömleği Antalya Özdilekteki Rodi mağazanız da değiştirmek istedim fişini getirmem halinde yardımcı olunacağı söylendi fişi faxlattım fişle birlikte tekrar gittim ancak ilk önce değiştirmek istemediler ancak ısrarlarım sonucunda aynı ürün olması halinde değiştireceklerini söylediler. Kendilerine bilgisayardan bakabilir misiniz aynı üründen var mı dediğimde aylık sayım var sistemlerimizde bakamayız dediler.

    09. 01. 13 saat 19:20 idi o tarihte ve o saatte aylık sayım var mı onunda cevabını bekliyorum mağaza müdürünüz Ş. hanım ın o tarih ve saatte değişimi yapmadığına dair imzalı ve kaşeli yazısını da aldım vereceğiniz cevaba göre onunda göndereceğim.

    YanıtlaSil
  50. 13/01/2013 tarihinde Gaziantep sankopark mağazasından aldığım kot pantolonun içinde yapıştırıcı ile yapıştırılmış kısımlar varmış bunu 3. kez giydiğimde kaval kemiğimde bir fazlalık hissettim tersini çevirdiğimde bazı taraflarına yeniden yapıştırılmış kot parçaları gördüm henüz yıkanmamış olan kot pantolonumda yapıştırıcılarından çıkmış kısımlar olması asabımı bozdu şuan tatildeyim Gaziantep mağazasına değişim veya iade için vereceğim.

    YanıtlaSil
  51. 13/01/2013 tarihinde Gaziantep sankopark mağazasından aldığım kot pantolonun içinde yapıştırıcı ile yapıştırılmış kısımlar varmış bunu 3. kez giydiğimde kaval kemiğimde bir fazlalık hissettim tersini çevirdiğimde bazı taraflarına yeniden yapıştırılmış kot parçaları gördüm henüz yıkanmamış olan kot pantolonumda yapıştırıcılarından çıkmış kısımlar olması asabımı bozdu şuan tatilden döndüm Gaziantep mağazasına değişim veya iade için verdim ama kabul görmemiş yamasıyla beraber iade edilecekmiş Kullanılmaz olduğu için teslim almayacağım rodi yaptığı yanlışı düzeltsin.

    YanıtlaSil
  52. Rodimood' dan 2 ayı geçti ama 3 üncü kez giydim arabaya binerken nedeyse bacak kısmı kopacak kadar yırtıldı kars rodimood mağazasından aldım mantıklı bir çözüm üretilmezse eğer sosyal medıa aracılığıyla bu markayı yerin dibine sokacağım.

    YanıtlaSil
  53. ARKADAŞLAR BU RODİMOOD ÇOK KALİTELİ MARKA NEDERSENİZ DEYİN RODİ İYİDİR....

    YanıtlaSil
  54. Balıkesir rodi mood şikayetim var....
    fermuar hemen bozulunca iade almadılar fermuarı kendim değişttirdim...üç günlük ürün böyle basit bi şey takılırmı hiçmi kalitesiz olur. sizede tavsiyem rodi den hiç bişey almayın

    YanıtlaSil
  55. ilknur şerbetçi21 Temmuz 2013 02:25

    AFYON DUMLUPINAR CADDESİ YALOVA KAPTAN SİTESİNDEKİ MAĞAZADAN ALINAN RODİMOOD MARKALIBAYAN ETEK LERDEN SOLMA VE RENK DEĞİŞİKLİĞİ YAŞANINCA SOLUĞU DİREK ORDA ALDIM . ALDIM DA BİŞEYLER DEĞİŞMEDİ STRES KATSAYIM TAVAN YAPTI YIKAMAYA SEEBEP BULDULAR BEN SANKİ İLK KEZ YIKAMA YAPTIM TÖVBE ESTAĞFURULLAH NEYSE ŞU AZİZ MUBAREK GÜNDE BANA YAPILANA BAK

    YanıtlaSil
  56. 01. 08. 2013 17.56'da Ümraniye RodiMood mağazasından bir adet pantolon aldım. Pantolonun üzerindeki fiyat 24. 99 gözüküyor. Fiş fiyatı 39. 99. Mağazayı aradım sadece iade alabileceklerini söylediler. Etiket üzerindeki fiyatla neden satın almıyorum da, satın alacağım ürünü alamıyorum

    YanıtlaSil
  57. 01. 08. 2013 17.56'da Ümraniye RodiMood mağazasından bir adet pantolon aldım. Pantolonun üzerindeki fiyat 24. 99 gözüküyor. Fiş fiyatı 39. 99. Mağazayı aradım sadece iade alabileceklerini söylediler. Etiket üzerindeki fiyatla neden satın almıyorum da, satın alacağım ürünü alamıyorum

    YanıtlaSil
  58. 2+2 kampanyasından aldığım 2 pantolon ve 2 gömlek sorunlu çıktı. İki kere giydim. Lacivert pantolonun rengi soldu, krem rengi olan çuval gibi oldu. Açık pembe renkli gömlekte sorun yok fakat diğer gömlek tüylenme yapıp iplikleri attı.

    Firmaya gönderdiğim ürünler fabrikadan bizle alakalı bir sorun yok diye geri geldi verdiğim parayı bütün firma çalışanları ve sahibine helal etmiyorum. Bir daha sizin ürettiğiniz kötü, ürünün arkasında durmayan firmadan ürün almam, kimseye de önermem. Helal olmasın. RodiMood'dan şikayetçiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kenan sende hiç mutlu olmuyorsun biraz pozitif ol..

      Sil
  59. ELVADA RODİMOOD merhaba DE FACTO.............

    YanıtlaSil
  60. Konya RodiMood mağazasından aldığım mevsimlik füme mont sadece 4 ay kışın giymeme rağmen soldu, renkleri ağardı. Sanki 3-5 yıllık mont gibi oldu. Aldığım yere montu götürdüm ve fabrikaya göndereceklerini söylediler. Fabrikadan gelen cevapta kumaş hatası olmadığını söylediler. Hiç yıkanmamış hatta silinmemiş bir montun kumaşında hata yoksa o zaman bende hata var.

    Yaşım 40'a gelmiş ve ben montun güneş ve diğer hava şartlarından uzakta evde giyilmesi gerektiğini bilmediğimden dolayı suçluyum. Buradan bütün firmalara kendimi ihbar ediyorum. Firmanızdan mont kaban gibi ürünleri almak istersem lütfen beni bu ürünlerin evde giyileceği ile ilgili uyarın. Espiri bir yana hakkımı istiyorum. .....

    YanıtlaSil
  61. SİNEM YÖNDEM15 Ocak 2014 02:46

    hazır giyim deki rodimood tan satın aldığımız ürünlerden benimde şikayetim de var şikayetimi de sizlere ilettim sonucunu merakla bekliyom.
    lütfen ilgilenin saygılar

    YanıtlaSil
  62. Ahmad Dilbirin18 Şubat 2014 03:03

    طيبك غشاني والوفى في مباديك
    واضح مثل بدر السماء في مداره
    أكذب على نفسي إذا قلت ما أغليك
    وأكذب عليك إن قلت مالك وقاره
    لقيت فيك الطيب من غرس أهاليك
    ولقيت في موقفك حس وأصاله

    YanıtlaSil