19 Mart 2009 Perşembe

Rodi Özbekistan

Özbekistan'ın Taşkent şehrinden bize ulaşan bir ziyaretçimiz , orada yeni açılan Rodi Jean mağazasından bir ürün aldığını , kısa sürede deforme olduğunu ve muhattap olacak birisi bulamadığını ( mağazada ilgilenilmediğini ) bize bildirdi. Bizde kendisine Rodi'den uzak durmasını tembihleyerek , bundan sonraki alışverişlerinde daha dikkatli olmasını söyledik.

70 yorum:

  1. sevgili rodi hadi bizi dinlemedin bari Özbeklerin şikayetlerini dinlesen,yardımcı olsan ne olur

    YanıtlaSil
  2. Türkmenistandan geldim orada bizim markalarımız çok çikolatadan tutunda çamaşır makinası bile var sorumlular daha sorumlu davransınlar lütfen

    YanıtlaSil
  3. rodi kalitesini lütfen tartışmayın çünkü öyle bir şey yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rodi Mood Diyarbakır Diclekent şubesinde 13.11.2012 günü akşam saat 08.30 civarı bir mont beğendim ve montun fiyatı 49,50 etiket fiyatı almaya karar verdim Kasa önüne geldim bayan kasiyer fiyatının 79,00tl olduğunu söyledi ama ben etikette 49,50 yazdığını söyledim bana beyefendi ürünlerin etiketleri daha yazılmamış o yüzden denildi. bende etikette ne yazıyorsa ben onu öderim dedim bayan kasiyer bana isterseniz üstünü ben tamamlayayım beyefendi ama bu fiyata veremem diyerek cevap verdi.

      Tüketici olarak bildiğim etikette ne yazıyorsa firma ürünü vermek zorunda . Şimdi Diyarbakır Diclekent Rodi mağazası hem beni mağdur etmiş ve ürünü vermedikleri gibi diğer müşterilerin yanında beni üstü kapalı aşağılamıştır. bende reyon görevlisi olarak görev yaptım kasiyer olarak görev yaptım ama belirtmiş olduğum bu mağazanın personeli kadar müşteriyi aşağılayıcı konuşan birini görmedim.

      Sil
  4. azerilerde bizim malları kullanıyor oldukça memnunlar,arada beğenilmeyende oluyordur istisnalar kayideyi bozmaz şeref arıcı

    YanıtlaSil
  5. Kamuran güler İZMİT30 Aralık 2009 04:52

    Gurbetçi ailenin üyesiyim zamanla giysilerde yıpranmalar oluyor bazen geri gönderemiyorum.

    YanıtlaSil
  6. NESRİN OZAN İstanbul19 Ocak 2010 03:29

    Avrupada bazı firmalar sağlam çürük olana rastlamak çok zor bizde tam tersi sağlık olsun .Hakediyoruz demekki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 11 Şubat 2012 tarihinde Kemeraltı/İzmir RodiMood mağazasından kot pantolon satın aldım. Satış görevlisi bayana belimden rahatsız olduğumu daha rahat bir pantolon istediğimi ve paçalarını uzun olduğunu söyledim. O da pantolonun zamanla salacağını, paçalarını yaptırabileceğini söyledi. Pantolonun tarzı hoşuma gittiği için satın aldım.

      Fakat belimi çok rahatsız ettiğinden dolayı değiştirmek istedim. 2 hafta sonra mağazaya gittiğimde mağaza sorumlusu olduğunu söyleyen şahıs; Pantolonun paçasında kısaltma işlemi olduğu bahanesiyle değişim yapamayacaklarını söyleyerek beni geri çevirdi.

      Ben pantolonu mağazadan satın aldığımda paçası yapılmış haldeydi. Sağında solunda en ufak leke, yırtık, deformasyon yoktu.

      Sil
  7. Avrupada böyle şikayetlerle karşılaşamazsınız üretici firma dikkatli olmak zorundadır yoksa yüklü cezalar onları bekler HALİT SNUTR

    YanıtlaSil
  8. ÇÜRÜK HER YERDE ÇÜRÜKTÜR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rodimood'un Ankara Anteres mağazasından bir pantolon aldım, paçasını yapıyor musunuz diye sordum, evet dediler, hiç ücretten bahsetmediler, pantolonun bedelini kredi kartı ile ödedim. Paçayı nerede yaptıracağım dediğimde, fiş yazmaya başladılar ve bir gün sonra alabileceğimi söylediler. Ben de evimin mağazaya uzak olduğunu tekrar gelemeyeceğimi belirttim ve birkaç saat içinde olamaz mı dedim. Hayır dediler.

      Bunun üzerine paça yaptırmaktan vazgeçtiğimi belirterek pantolonumu alıp evime gittim. Bana paça ücreti aldık, iade edelim filan demediler. Evde fişi incelediğimde ne göreyim, 1,5 TL paça boyu kısaltma ücreti, bana sormadan beni bilgilendirmeden pantolonun fiyatına eklemişler ve yapmadıkları işin ücretini peşin peşin tahsil etmişler.

      Kocaman mağazanın pantolon paçası için para alması zaten başlı başına bir durum... Hele hele yapmadığı pantolon paçası için para almasına ne demeli siz söyleyin. Telefon edip durumu anlatmak istedim ancak ne mümkün, ürünün fişinde mağazanın telefon numarası yok, kredi kartına ait slipte bir numara var, o numaradan da bir ev çıkıyor ve telefona çıkan bayan artık gelen telefonlardan bıkmış usanmış adeta.

      Sil
  9. Türki cumhuriyetlerindede bir çok türk markası var onlardan bu derece şikayet yok sanırım

    YanıtlaSil
  10. rodi marka olarak kalite ve güveni yok etmiş sanki hep şikayet hep şikayet çıkıpta biri güneş çamurla sıvanmaz diymiyor

    YanıtlaSil
  11. gül çakır19 Mart 2010 04:54

    kastamonuda oturuyorum jean giyinmeyi çok seviyorum ama mavi jean mamüllerini tercih ediyorum yorumlara bakınca oldukça haklıyım gibi

    YanıtlaSil
  12. Bu etiketli (RODİ) kazak aldıktan bir zaman sonra sarkmalar oldu havaların ısınması ile beraber kazağı yıkayıp kaldırmak istedim değmeyeceğini gördün sonunda paspas olarak kullanmaya karar verdim . İTÜ den Yaşar çömez

    YanıtlaSil
  13. sinan şişman9 Nisan 2010 11:08

    rodi mood dan çocuklara tişort ve jean pantol aldım şimilik memnunum sonradanda iyi olur inşallah,ikisinin giyecekleri yaklaşık 170 tl tuttu şikayet olursa yandık

    YanıtlaSil
  14. Hilmi tavukçu23 Nisan 2010 07:38

    Özbekistanda 2 yıl kaldım ama benim memleketim gibi değil ülkemiz çok güzel havası suyu bambaşka rodi ye gelince iyidir kötüdür tartışmam bukadar çok şikayet varsada almam giymem kullanmam hediye olarakta almam

    YanıtlaSil
  15. SAMSUNLU AYBARS15 Mayıs 2010 07:53

    GURBETİ BENDE 3 YIL YAŞADIM TÜRKİ CUMHURİYETLERİNDE NEYSE KONUMUZA GELELİM RODİ MARKA OLARAK HOŞ DEGİL SEBEBİ İSE UZUN SÜRE DAYANAN GİYİM OLMUYOR KAT KALİTESİ VASAT TOMAR PARA VERİYOM ALDIĞIM KOT BİKAÇ AYDA PERT OLUYO SEVENİ VARMI BİLMİYOM

    YanıtlaSil
  16. fethiye çarşı esnafından satın alınan rodi isimli kot ismi gibi basit çıkınca şaşırdım iyi fiyata aldım kötü ürün gibi çıktı işin komik kısmı ben oraya nasıl gidipte derdimi anlatayım sivastaki rodi pişmalığı yaşayan bekir

    YanıtlaSil
  17. NE OLDU NASIL OLDU ANLAMADIM DENETİMLER YOK DENECEK KADAR AZ HER ŞEY VE HER YERDE OLDUĞU GİBİ

    YanıtlaSil
  18. tokattan /barış13 Ağustos 2010 08:10

    istanbul iş gezim sırasında almış olduğum rodi tişort tokat'a gelince esnedi sağı soluna soluda sağına kaydı resmini çekip sitenizde yayınlamaya çalıştım fakat başarı sağlayamadım,rodi / mood vs tek kelime ile felaketsin bu söylemimdede iddalıyım.aksini düşünen varsa benle iletişime geçsin

    YanıtlaSil
  19. doğan falcı ---yozgat29 Ağustos 2010 03:48

    yozgatta aldığım bu marka pantolona hem çok para verdim hemde bedeni vede rengini bulalana kadar çok emek verdim uğraştığıma hiç değmedi pantolon çok dayanıksız ,paçasının teki hemen kayıverdi internet yazılarıda hep ürün hataları ile dolmuş elden ne gelir aldık bikere tanınmamış bir marka alsaidim üzülmezdim bende pişmanım yapılabilecek şey varsa bana yazın onu yapayım

    YanıtlaSil
  20. hidayet kamanlı12 Eylül 2010 00:35

    yaz ayları içinde çocuklara aldığım rodi kids marka 4 adet giysiden şikayetçiyim nedenine gelince oldukça kalitesiz ürünler olması bu adamlar ürünlerini kalite testini yapmazlarmı rodi giyimde kaliteden uzak bir marka insanı kaandırdıklarını sanıyorlar ama yanılıyolar

    YanıtlaSil
  21. FARUK DEMİR .................................................................................KASTAMONU19 Ekim 2010 06:08

    Rodi mood mağazasından aldığımız 145.oo tl lik alışveriş çocuklara okul kıyafeti alındı iki ay oldu olmadı pantalon ve süveter sizlere ömür
    ya kardeşim insan iyi yapamazmı bu ne böyle nasıl okul kıyafeti bunu çocuk giyecek adı üstünde çocuk
    hoplayacak zıplayacak oynayacak
    aldığım yer diyoki kullanıcı hatası böyle saçma sapan iş olurmu sağlam yapınsana akıllılar şikayeti anlatacak kimseyi bulamayınca bende buraya yazdım türkiyenin en en dandik markası rodi dir

    YanıtlaSil
  22. denizli içinde yazıyorum rodi mood müşterisiyim hiç memnun değilim ürün diye ürettikleri kalitesiz bence hep kansorejen ürünler daha doğrusu cebe ve sağlığa zararlı

    YanıtlaSil
  23. Önder Taşralı11 Aralık 2010 02:08

    başta yayın hayatınıza başarılar dilerim böyle hizmetlerinizden ötürü teşekkür ederim,
    ocak 2010 da aldığım rodi kazak tekrar kullanmak için dün çıkardım kollarının aynı boyda olmadığını farkettim tek yaptığım yıkayıp kaldırmaktı bende şaşırdım.benden dolayı bi hata olduğunu düşünmüyorum şaştım kaldım

    YanıtlaSil
  24. alper sürgülü23 Aralık 2010 02:45

    tokat erbağ dan yazdım yurt dışında özellikle türki cumhuriyetlerinde çok çalıştım gurbet elbetteki çok zor irili ufaklı şikayetler olsada türk markaları oralarda görmek çok sevindirici

    YanıtlaSil
  25. galip özüter18 Ocak 2011 03:44

    Yurtdışı yatırımı olan firmalarımızla nekadar gururlansakta az olur ülkeye döviz ve istihdam sağlanması çok iyi
    bu işleri yaparken laf gelmese iyi olur herkeslerin hatası olabilir onarılmalıdır
    oralarda 2 sene çalıştım insan türkçe konuşanı görünce mutlu oluyo

    YanıtlaSil
  26. Aybüke Şan29 Ocak 2011 22:32

    Kıyafet markalarının daha güzel şeyler üretmesini bekleriz yurtdışı firmaları bu konularda daha
    hassas ,avrupada bi firma bu kadar şikayet alsa başına gelmeyen kalmaz emin olun fakat bura türkiye kimi kimlere şikayet edersen et sonuç aynı

    YanıtlaSil
  27. Yıldız Can dertli16 Şubat 2011 23:47

    Giyim eşyası adı altında çok üreten var iyide kötüde rodi şikayet çok olup kalitesiz olup bunu anlayınca imaj değişimi için rodimood adı altına geçti sicili bozuk ne yazarsa tabelanda yazsın zor ikna edersin insanları

    YanıtlaSil
  28. Sevgili dostlar rodi şikayet sitesine henüz girebildim kapalı idi ,gömlek şikayeti için iki haftadır uğraşıyorum sonuç alamadım ,batsın yerin dibine

    YanıtlaSil
  29. مائي ، سلسلة من جرائم الحرب الاسرائيلية التي شملت بعد بيان وزارة الخارجية الاسرائيلية ، فإن تل ابيب استدعاء السفير ، نيابة عن البلد ، وأعرب عن الحزن والانزعاج على بيان صحفى صدر

    YanıtlaSil
  30. RODIMOOD Ayakkabının Değişim Makbuzunu Kaybedince İadesini Yapmadılar!
    Rodimood Giyim Mağazasından aldığım ürünler arasında iki tane ayakkabı vardı. Bir tanesinin kenarlarında açılma olduğundan dolayı aldığım tarihten kısa bir süre sonra ürünü değişime gönderdik. Gönderildikten kısa bir süre sonra değişim onaylandı. Tarafıma bilgi verildikten sonra Rodimood’a giderek iade ettiğim ayakkabı yerine farklı ürünler aldım.

    Aldığım ürünler arasında diğer ayakkabıda da aynı sıkıntı olunca değişim talebinde bulundum ve 3 Ekim 2010 tarihinde 162** nolu değişim makbuzuyla merkeze gönderileceğini söylediler. 3 Ekim sonrası haftada bir rodimood Mağazasına uğrayarak değişim hakkında bilgi almak istediğimi belirttim ve çalışanlar tarafından değişime cevap gelmediğini belirttiler.

    Git gel sürekli bu şekilde merkezden cevap gelmedi bekliyoruz ve cevap gelince size bilgi vereceğiz dediler. Git Gel süreci içerisinde bana verilen değişim makbuzunu kaybettim. Bu süreç sonucunda 23 - 24 Ocak 2011 tarihinde merkezden değişim onaylandığına dair cevap geldiği tarafıma iletildi. İşlerimin yoğunluğundan dolayı 29 Ocak 2011 tarihinde rodimood Mağazasına gittim. Değişimin onaylandığını ve yerine farklı bir ürün alacağımı belirttiler. 69.99 TL karşılığında bir kaç ürün aldım ve kasaya yöneldiğimde kasa sorumlusunun Değişim makbuzu olmazsa değişim yapamayacaklarını belirttiler. Ben kaybettiğimi ısrarla belirttim fakat onlarda merkez kabul etmiyor bu şekilde işlem yapamam dedi. Bu git gel süreci sırasında ben bunu belirtmiştim. Yazarkasa fişi ve Değişim Makbuzu yok diye. Yazarkasa fişini ilk değişimde benden almışlardı. Makbuz da değişim sürecine verilen cevabın gecikmesinden dolayı kayboldu.

    Bu durumda değişimde olmuyor şuanda benim ne yapmam gerekiyor. Bilgilerinize ihtiyacım var. Yoksa 69.99 TL’den olacağım.

    YanıtlaSil
  31. Ordu/Ünye'deki Rodimood Mağazası'ndan aldığım pantolon ilk yıkama sonrası rengi soldu. Mağazaya götürdüğüm de yetkili kişi bunun normal olduğunu ve değişim yapamayacağını söyledi. Rodi'nin sattığı ürünlerin arkasında durmuyor.

    YanıtlaSil
  32. İstanbul Viaport Rodi Mood mağazasından aldığım kazağımda tüylenme oluştu. Götürdüğümde incelemeye alınacağını söylediler, ben de bıraktım kargoyla bana göndermelerini rica ettim; ama şirket prosedüründe bunun olmadığını söylediler, ben de haftaya gelen değişim cevabı üzerine tekrar mağazaya gittim, aynı üründe beden uyumu olmadığı için başka ürün alabileceğimi söylediler. Ben de başka ürün beğendim, bunda da aynı sorun olur mu sorusuna bunda yaşamazsınız bunun ipliğinde olmaz dediler. Ben de kabul ettim ama onda da aynı sorunu yaşadım tekrar mağazayı aradığımda bana yine aynı prosedürlerin uygulanacağını söylediler, yine kargo teklifinde bulundum ve reddettiler, müşteri hizmetlerini aramamı söylediler oradan da aynı cevabı aldım daha yetkili biriyle konuşmak istediğimde olumsuz cevap aldım.

    Kısacası 1 ürünü kullanabilmem için 5-6 defa mağazaya gitmem gerekecek ve haftada 1 gün olan iznimi bu yolda harcamam gerekecek aynı zamanda mevsim geçecek ve bu ürünü istediğim zamanda kullanamayacağım. Bir de müşteri temsilciliği denilen konu müşterilere hizmet vermek amaçlı değil sadece yetkili kişilere ulaşamamız için kurulmuş bir bölümmüş bunuda anladım.

    İnşallah yazılı bu kadar şikayet bu olayların düzelmesine vesile olur ve markalar mağazalar daha kaliteli mal ve hizmet verirler.

    YanıtlaSil
  33. Rodi'nin Şalıurfa mağazasından 05 Haziran 2011 tarihinde 4-5 tane gömlek aldım. Bunlardan biri dar kalıp çıkınca Gaziantep Sankoparkta bulunan Rodi mağazasına götürdüm. Durumu anlattım faturam yanımda olmadığı için bana sadece aynı ürünün renk değişimi yapabileceğimi söylediler. Aynı üründen de kendilerinde yoktu. Gömlek daha açılmamış etiketi üzerinde ve bir gün sonra ürünü götürmeme rağmen bana yardımcı olmadılar. Bu mu Rodi'nin mağazacılık anlayışı

    YanıtlaSil
  34. E*** avm’de bulunan Rodimood’dan 2 adet kot pantolon ve 2 adet penye beğendim. Aldıklarım 125 TL’yi geçerse 50 TL indirim olacaktı. Ürünlerin üzerindeki fiyatlara aldıklarım 130 TL civarında idi ama kasada hepsinin fiyatı farklı çıktı. Örneğin kot pantolonun etiket fiyatı 39.99 ama kasada 69.99 oldu. Sadece pantolon değil aldıklarımın hepsinin fiyatı bu şekilde yükseldi. Bana 1 gün önce etiket yenileme çalışması yaptıklarını ve yanlışlık olduğunu söylediler ama bütün ürünlerde yanlışlık olamaz. :

    YanıtlaSil
  35. RODİMOOD Tüm Ürünlerde 1 1 Yazmışlar Ama İçerde 2 Ürüne Yüzde 50 Varmış
    Geçenlerde Ankara Gordion mağazasına alışveriş için gittim. Dışarıda tüm ürünlerde 1 1 yazıyordu. 2 ürün beğendim. Kasada 2.ürüne yüzde 50 olduğunu gördüm. Mağaza yöneticisinin pişkin pişkin açıklaması şu oldu: Kampanya yeni olduğu için böyle aksaklıklar oluyormuş. Ürünleri de vermediler. Ben ve tüm yakınlarımda alışverişi Rodimood mağazalarından yapmamaya karar verdik.

    YanıtlaSil
  36. Afitap Narlı9 Eylül 2011 05:48

    Bayram da gittiğim türki cumhuriyetlerinde rodi marka lı bi yer bulup alış veriş yapıp bişeyler aldım devamında birde parfüm aldım dünya para verip aldığım rodi parfüm açıkta satılan parfümlerden daha kalitesiz ve hiçte kalıcı değil hayret verici bi şey inanın iyi markalı kolonyalar bunların parfümlerinden daha uzun süre kokuyor.bidaha asla rodi almam

    YanıtlaSil
  37. 05 Ekim 2011 tarihinde Rodi Ümraniye mağazasından 2 adet pantolon satın aldım. Bunlardan bir tanesini paça tadilatı, diğerini ise hem paça hem de düğme tadilatı için mağazanız sorumlusuna teslim ettim. Teslim ettikten sonra düğme tadilatını unutabileceklerini, onun için onu da terzinin göreceği şekilde tadilat fişine yazması gerektiğini söyledim. 06 Ekim 2011 tarihinde mağazanıza pantolonlarımı almak için tekrar gittim.

    Düğme tadilatının yapılmadığını gördüm. Bu pantolonun tadilatının neden yapılmadığını sorduğumda ise, unuttukları bahanesini, terzinin görmediği bahanesine öne sürdüler. Tamam olabileceğini söyledim. O halde pantolonu geri iade etmek istedim. İade almak istemediler.

    YanıtlaSil
  38. REYHAN ŞAFAK7 Kasım 2011 02:56

    TÜM İNSANLIĞIN VE MÜSLÜMAN ALEMİNİN; KURBAN BAYRAMINI EN İÇTEN DİLEKLERİMLEN KUTLARIM.
    BİRLİK VE BERABERLİĞİN ARTMASINI SEVGİ, DOSTLUK VE KARDEŞLİĞİN HATIRLANDIĞI BU ÖZEL GÜNDE, HEPİMİZİN BU BAYRAM HATIRINA SEVDİKLERİNİ ANMASINI , KUCAKLAMASINI VE AFFETMESİNİ HOŞGÖRÜYÜ GÖSTERMESİNİ TEMENNİ EDERİM.
    SEVGİYLE DOSTLARIMIN AİLE VE YAKINLARININ BÜYÜKLERİNİN ELLERİNDEN, KÜÇÜKLERİN GÖZLERİN ÖPERİM .
    ŞEKER TADINMA, SEVGİYLE DOLU DOLU MUTLU BAYRAMLARA
    SAYGI VE SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  39. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
  40. RODIMOOD Aldığım Mont 1 Yılda Soldu!
    Geçen sene Şubat ayında aldığım mont 1 yıl geçmeden soldu sanki yıllardır giyiyormuşum gibi gerçekten çok kötü bir hal aldı. 120 lira bir monta verip 1 sene kullanmak insanın gücüne gidiyor. Böyle bir sorun yaşayacağımı düşünmediğim için fişini atmıştım değişim yapılmasını istiyorum.

    YanıtlaSil
  41. Aldığımız ürün 1 hafta içinde tüylenme yaptığı için mağazanıza şikayetimizi ilettik ancak fiş olmadığı için bir şey yapamayacaklarını söylediler (En basit marka bile üzerinde bizim etiketimiz varsa fişe gerek yok derken, sizin firmanızda bunu yaşamak açıkçası garip!) Fişi ibraz etmek için 90km yol gidip fişi getirmek zorunda kaldık.

    Bizden aldığımız fiyat kadar 39.99 TL'lik ürün beğenmemizi istediler. Özellikle bu fiyattan ürün bulmamız gerektiği için uzun bir süre aramak zorunda kaldık, sonra kasaya beğendiğimiz ürünü getirdiğimizde “Ama siz tek parça alacaksanız 40.00 TL'lik ürün almanız gerekir, size indirim yapılmış bu indirimi düşmek zorundayız” denildi.

    “Ürünü aldığınızda indirim vardı, şimdi yoktu, fiyatlar aynı değil, tek parçaydı, iki parçaydı vs.” Alaycı ifadelerle kasiyer farklı fiyatlı bir ürün almamız gerektiğini söylerken, yetkili arkadaş farklı bir fiyatlı ürün almamızı söyledi.

    Arkadaşların çabası etkili oldu, 1 saatten fazla “39.99 TL” yok olmadı “44.99 TL”, “ama 44.99 TL kampanya yok” o olmaz sonunda aldığımız eski ürünü de arkadaşlara hediye bırakıp hiçbir şey almadan çıktık. Müşteri memnuniyeti dışında her türlü kâr amacı güden bir firma olduğu izlenimi edinmemizi sağladılar.

    YanıtlaSil
  42. Ayşe sarıaltın5 Şubat 2012 02:39

    12.01.2012 tarih ve 0109 fiş nolu akesuar 10625Wo çanta aldım. çok az kullanmama rağmen çantanın omuzuma taktıktan sonra kıvrılan kısmında kendliğinden soyulmalar meydana geldi.en kısa zamanda telafsisin yapılmasını rica ediyorum.




    Ayşe SARIALTIN

    YanıtlaSil
  43. RodiMood Hakkında : İzmir'de 1978 yılında atölyecilikle başlayan bir hikayenin sonu RodiMood markasına kadar uzanır. Türkiye'de kot kumaşının çok da fazla olmadığı yıllarda kot üretimine başlayan Çetin, Fatih, Fettah, Fethin Kazancı kardeşler, 1986 yılında İzmir'de entegre tesis kurarlar.

    1986 yılının ardından da mağazacılığa başlayan Kazancı kardeşler İzmir'de ilk mağazalarını açarlar. Sonrasında konsept mağazalar birbiri ardona gelir. 1986 yılından sonra ise girişimci ruh ile markalaşma sürecine başlar ve profesyonel marka oluşum özelliklerine göre RODİ ismi bulunur.

    1996 yılı itibari ile RODİ olarak faaliyetlerini İstanbul merkezli devam ettilir.

    30 yıllık marka olan RODİ farklı dönemlerde algı yenilenmesine gitmiş ve en önemli değişimi 2006'da RodiMood'a dönüşerek yaşamıştır.

    YanıtlaSil
  44. RODİMOOD Pantolonum Deforme Oldu Geri Almadılar!

    Tokat Rodi Mood mağazasından aldığım yeni 2 yıl garantili ve kırışmaya karşı bir erkek pantolonu aldım. Görseniz inanılmaz derece kumaş hatası oluştu ama ne Tokat şubesi nede fabrika pantolonun arkasına durup sahip çıktı. Rodi Mood iki haftalık pantolonuna tüketici hatası vermiş.

    YanıtlaSil
  45. RODİMOOD Aldığım Ürünler Hemen Solma Yaptı!

    Farklı zamanlarda yapmış olduğum kıyafet alışverişlerimde almış olduğum ürünlerin hepsinde solmalar oldu renkleri değişti özellikle de gri renkte olan ürünlerinde renkte açma ve yeşillenme oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODIMOOD 3. Giymemde Ürün Yırtıldı!

      17 Mart 2012 tarihinde Alaybey Mah. Şahinbey Gaziantep adresinde bulunan mağazanızdan 139,97 TL'lik alış veriş yaptım. 69,99 liraya aldığım 8699918703268 x363 spider man nolu kod pantolon 3. giymemde yırtık olduğunu fark ettim ve 05 Mayıs 2012 tarihinde mağazaya götürdüm buradaki bayan ürünü teste göndereceklerini söyledi.

      İlk defa Rodi'den alayım dedim ve burda da böyle bir sorunla karşılaştım. Daha ürünü alalı 1.5 ay bile olmadan böyle bir sorun oluyor ve firma direk iade olarak almayıp teste göndereceğim demesi ne kadar doğru? Ben gönderilen ürünümün hemen sonuçlanmasını istiyorum.

      Sil
  46. BABALAR GÜNÜNDE HEDİYELİ SATIŞLAR DEVAM EDİYOR.
    SİZDE BABALARINIZI RODİMOOD A GETİRİN İHTİYAÇLARI OLAN ÜRÜNLERİ SEÇSİNLER...

    YanıtlaSil
  47. RODİMOOD Fabrika Hatası Ürünün Değişimi Yapılmadı!

    Mayıs ayı sonlarına doğru Ankara Rodimood Kızılay şubesinden lacivert omuz ve etek kısmı dantel bir gömlek aldım. Gömleği evde giydim ve yan etiketi rahatsız ettiği için kestim. (Yaklaşık 4 cm kat kat etiket oluyor) Aynada baktığımda alttan giydiğim beyazdan dolayı dantel kısmında sökülmeler, ayrılmalar olduğunu fark ettim.

    Gömleği hemen çıkartıp ertesi gün mağazaya gittim. Mağaza görevlisi yan etiketi kestiğim için değiştirme yapamayacağını söyledi. Ben de iade etmek niyeti ile almadığımı ancak dantel kısmındaki hataları sonradan gördüğüm için kusurlu mal olduğunu belirttim ve bilirkişiye gönderilmesini rica ettim. 5 Haziran'da verdiğim ürün 3 Temmuz'da iade edilerek kumaşta veya üretimde hata olmadığını belirten bir yazı ile bana geri verildi.

    Etiket kesildiği için iade de almadılar. Hiç kullanmadığım, kullanamayacağım bir gömleğim oldu. Dolayısıyla mağduriyetim giderilmedi. Bundan sonra değil alışveriş yapmak, Rodimood mağazalarının önünden geçmeye bile niyetim yok. Kaliteli sandığımız bir firmanın, kalitesiz ürün ve davranışı böylece herkes tarafından bilinecek. Ya bilirkişi bölümünde çalışanlar kumaştan ve sökülmeden anlamıyor, ya bizi saf sanıyorlar.

    YanıtlaSil
  48. Kayseri Rodi Mood mağazasından aynı tişörtten 2 adet aldım. Biri kızıma diğeri yeğenime. İkisi de aynı makinede aynı derecede yıkandı. Kızımın tişörtünde renk solması ve delikler oluştu. Test için merkeze gönderildi cevap olarak üretim hatası olmadığı belirtildi. Mağaza personeline forma şikayetimin bildirilmesini rica edip geri gönderilmesini istedim.

    Ama dikkate almadılar. Bende müşteri temsilcisi yeşim hanımı arayıp durumu bildirmek istedim. Konuşma tarzı müşteri temsilcisine yakışır değildi. Tarzı beni suçlar ve aşağılar şeklindeydi. Benim derdimi dinlemedi. Sürekli yorumlar yaptı. Benim problemimin artık tişört değil. Personelinizin tavrı kendimi çok kötü hissettirdi. Aradığım tarih 07.08.2012 saat 2.30 civarında aradım. Kayıtlardan dinleyebilirsiniz.Bir daha Rodi mağazasından alış veriş yapmamayı düşünüyorum. Rodi mağzasının müşteriye ilgisinin ürünü satana kadar olmadığını düşündüğüm için bu yazıyı yazıyorum.

    YanıtlaSil
  49. Bugün birden cep telefonum çaldı açtım baktım bir bayan takır takır bir şeyler saydı sonra telefonum kapandı. Kim bu diye numarayı araştırdım. 0212 456 60 00 bu telefondan aramışlar.
    Dönüş yaptım defalarca aradım hep meşgul cevap vermiyorlar. Şiddetle kınıyorum.!

    Böyle reklamda olmaz ticarette olmaz. T** T**'un B** reklamından bıktım zaten onuda kapattıracağım. Beni ne hakla arıyorsunuz?. Telefonla rahatsız etmeye utanmıyor musunuz?.
    Arıyorum ama telefonu açmıyorsunuz. Şiddetle kınıyorum! Kafayı değiştirin

    YanıtlaSil
  50. 8. 10. 2012 tarihinde Ağrı Rodimood mağazasından aceleyle bir hırka aldım 40 lira ödeme yaptım. Eve geldim bir baktım hırka da gözle görünür derecede bir defo var. Dikiş hatası gibi. Bir tuhaf. İlçede yaşadığım için ancak bugün mağazaya gidebildim. Fişim var iade veya değişim yapın dedim. Sen mağaza sorumlusu "hanımefendi bunu giymişsiniz yapmışsınız kendiniz" dedi.

    Etiketi üzerinde üç gün önce aldım nasıl giyim dedim. Fişte var dedim.Hayır etiketi bak kolayca çıkıyor dedi ve çıkardı etiketi. Paramı verin, yok beni işten mi attıracaksınız dedi. Değişim yapalım, yok olmaz bu sizin hatanız dedi.

    W*** malına sahip çıkıyor da koskoca Rodi niye çıkmıyor dedim. Efendim burası Rodi dedi. Bu benim ilk alışverişimdi eğer mallarına sahip çıkmazlarsa müşteri hizmetlerini de arayacağım, o hırkayı giyeceğim herkese de bunu anlatacağım. Tabi bu ilk ve son alışverişim olacak.

    YanıtlaSil
  51. 3 ay kadar önce aldığım yazlık kot pantolon 1 hafta giydikten sonra cep kenarlarından yırtılmaya başladı, aldığım yere götürdüğümde "merkeze gönderirsek bunu dikip geri yollarlar 1 ay süre, yaz geçmiş olur giyemezsin biz diktirip verelim" dediler. Terzide diktirmişler teslim aldım, ilk giydiğimde kemer yerinden yırtıldı bidaha da götürmedim ve bundan sonra Rodi mağazasına girmeyi düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
  52. Aksaray merkez Efor AVM rodimood mağazasından bir kazak aldım yaklaşık 2 ay kullandım
    kazağın yaka kısmında anormal genişleme oldu götürdüm mağaza ,1. müşteri mennuniyetsizliği garantiye mazağa karar veremiyormuş merkeze yani istanbula göndermeleri gerekiyormuş 10 ile 15 gün arası karar gelirmiş neyse dedik yapacak bişey yok gönderin bakalım 2. memnuniyetsizlik tabiki garanti talebine red.

    Bu ne yaa hangi çağda yaşıyoz sayın rodimood kazak bu şartlar altında garantiye girmezde nasıl girer, lcw den 2 ay önce böyle kurumsal başka bir şirket 2 adet kot pantolonu hemde 2 ay kullanmadım 1 yıl kullandım kayıtsız şartsız sorgusuz sualsiz anında değiştirdi, inanmıyorsanız buyurun sorun kazak önemli değil bidaha alınır ama müşteriyi saf yerine koyarsanız kusura bakmayın bundan sonra sizinle işim olmaz.

    YanıtlaSil
  53. 29, 12, 2012 tarihinde Denizli merkezden aldığım trençkotun kollarının iç tarafının astarı söküldü. Ürün değişim için 12, 01, 2013 tarihinde geri verdim tadilata gidecekmiş. Ürünü benden aldıktan sonra Bana eğer fabrikadan kaynaklı bir sorunsa size ürünün fiyatında başka ürün veririz dediler ama ben ürünün aynısından istiyorum başka bir ürün istemiyorum eğer fabrikadan kaynaklı bir sorunsa bile ben ürünü iade edilmesini istiyorum ben kendim yaptırırım.

    YanıtlaSil
  54. İst. Airport avm RodiMood dan 10. 11. 2012 de suni deri mont aldım. 1. 5 ay kullandım. ürünün omuz kısımlarında deri atmaları oluştu. 30. 12. 2012 de iade ettim. Avm deki mağaza kapanmış 06. 02. 2013 günü bütün cabalarım sonucu fabrika tlf buldum. Müşteri hizmetlerinden N. hanım adındaki kişi ile defalarca konuştum ve bana kullanıcı hatası dediler.

    YanıtlaSil
  55. 17.02.2013'te İzmir Gaziemir Rodimood outlet mağazasına, 100 TL üzeri alışverişe kasada 100 TL hediye çeki kampanyasından yararlanmak için gittim. 100 TL üzeri ürün alıp kasaya gittiğimde kasiyer bana ürünlerinizi 200 TL'ye tamamlayın öyle gelin biz size 100 TL indirim yapalım, kampanya bu şekilde dedi.

    Bunun üzerine aldığım ürünlerin bir kısmını bırakıp çıktım. Konu hakkında kendilerine başvuruda bulundum tenezzül edip geri dönmediler bile. Yazılan şikayetlere cevap veren müşteri temsilcisi daha önce aynı şikayete yazdığı cevap gibi birşey yazacaksa hiç zahmet etmesin. Eğer gerçekten yardımcı olunacaksa fişimi götürüp üzerini 100 TL'ye tamamlayayım ve verilmeyen hediye çekimi alayım....

    YanıtlaSil
  56. Ben yaklaşık 1 ay önce Rodi Mood dan 2 adet aynı ürünün farklı renginde triko aldım. İkisini de kullanma talimatına göre yıkadım ikisi de yaklaşık 2 beden büyüdü. Acilen sorunumun çözülmesini istiyorum...

    YanıtlaSil
  57. TARSUS-AVNİ MAMAKLI14 Mayıs 2013 04:09

    İstanbul gidişi almak için aldığım pantalon ve saat alışverişnden üç gün sonra saatin bozulması ile sarsıldım desem doğru olur arkadaş cikletten çıkmış mal gibi hemen bozuldu size selamları var ne olduda durdu anlamadım .
    hepinize tavsiyem bu mallardan birşey almayın

    YanıtlaSil
  58. % 100 yerli sermaye olarak bildiğim daha doğrusu yerli malı olsun diye ben bu rodi yi kullanmak istedim nolur şikayet ederken daha dikkatli olun

    YanıtlaSil
  59. KİMSE VARMI....
    (Bu satırları okuyan rodi yetkilisi )

    YanıtlaSil
  60. Fethiyede iken muğlaya gideriken çocuklara iki üç parçada ben aldım rodimood tan çocuklar seve seve giyiyorlar nasıl deyim gayet iyi ve güzel .defacto müşterisi ve onları beğenen kişi olarak dahada rodi den alırım

    YanıtlaSil
  61. Güneş Ömür15 Ekim 2013 02:12

    rodi ile bayaram öncesi tanıştım ürün yelpazesi çok geniş her zevke uygun ürün var fiyat aralığı da gayet iyi bu arada herkese iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  62. Demet Selami Ozman
    ürün incelemeye gönderttim yıkamadan ne olur ne olmaz belki yıkama hatası derler diye yinede üretimlerinde bir hata olmadığını yazmışlar...

    YanıtlaSil
  63. Murat Fırat ,
    Gaziantep
    Geçengün rodi deki kot pantalonu aldım ,iki ay kadar oldu bel kısmında yırtık oluştu aldığım yere götürüp baktırdım beni şuçlu buldular güya asarken yanlış asmışım tartıştım ve ayrıldım birdaha sizede gelmem dedikten sonra ayrıldım şimdi ben ne yapacam bana yardımcı olun lütfen

    YanıtlaSil
  64. kemal tümer----istanbul14 Ocak 2014 04:03

    rodi mood kazak sündü de ben napacam o nu söyleyin de bilelim ,yazık 39.90 lira para harcadım iadesini talep etmekteyim lütfen halledin diyorum

    YanıtlaSil
  65. MAHİR ---DENİZLİ13 Şubat 2014 10:56

    DEVA OLUR DİYE YAZDIM ŞİMDİDE BOŞA UĞRAŞIYOM GİBİ BİLSEM UĞRAMAZDIM ALMAZDIM TEKTAR TEKRAR BLOG ŞİKAYETLERİ YAZIYOM.

    YanıtlaSil