13 Mart 2009 Cuma

Rodi Kot

Bir ziyaretçimizden gelen şikayet maili şu şekilde :

Boyner mağazasından aldığım kot pantolon fermuarı 2. gün bozuldu. Kusuru bende buldular , hiç birşey yapmadılar! Ücret karşılığı terzide yaptırdım.

Bu böyle olmamalıydı...

81 yorum:

  1. Kardeşim sende koskoca boynerde bula bula rodi markasınımı buldun birdaha enazından alacağın markayı tanı onagöre al Şükrü Aksu

    YanıtlaSil
  2. Canlarım Ciğerlerim sizden ne çok şikayet var hiç memnun olan yokmu sesimi duyan varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Aldığım Ürünler Hemen Solma Yaptı!

      Farklı zamanlarda yapmış olduğum kıyafet alışverişlerimde almış olduğum ürünlerin hepsinde solmalar oldu renkleri değişti özellikle de gri renkte olan ürünlerinde renkte açma ve yeşillenme oldu.

      Sil
  3. Façamızı bozacak ürünleri almayalım alanları uyaralım

    YanıtlaSil
  4. internette de ağzı olan konuşuyoo

    YanıtlaSil
  5. İNTERNETTTE AĞZI OLAN KONUŞMUYOR YORUM YAPIYOR BEĞENDİĞİ ŞEYLERİ SÖYLÜYOR BEĞENMEDİĞİ Nİ DE BİLDİRİYOR HATA YAPILMASINI ENGELLEMEYE ÇALIŞIYOR,

    YanıtlaSil
  6. YAKUP GÜVEN8 Ocak 2010 04:17

    Rodi adı olan hiç bir giyim eşyası giymedim vede giymem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül ayında Rodi mood'tan 90 TL'lik alışveriş yapmıştım. Kredi kartı ile taksitlendirme yaparak ödemiştim. Daha sonra bu ürünleri iade ettim. Slibimi iptal ettiler. Fakat ben beş aydır iade ettiğim ürünleri ödüyorum. Her ay Bursa kent meydanındaki Rodi mood ile görüşüp 'tamam, halledeceğiz bu ay ödemeyeceksiniz, banka paranızı iade edecek.' şeklinde sözler duyuyorum. Ama hiçbir şey olmuyor. Ben Nisan ayında son taksiti de ödüyorum. Bu sorun bu ayda çözülmezse tüketici haklarına başvurmak zorunda kalacağım. İptal slipleri Bursa kent meydanındaki rodi mood'ta ve bende mevcut. Bir firma için müşteriye parasını iade etmek bu kadar mı zor?

      Sil
  7. RODİNİNDE ÇOKTA UMURNDAYDI YAKUP GÜVEN İN RODİ GİYMEMESİ

    YanıtlaSil
  8. Konya selçuk üni. yeni mezun oldum 2009 yılında aldığım rodi mood ürünü 3 ay sonra soldu şehir değiştirmemden dolayı ürünü iade etme şansımda yok burda yazanlara göre konyadada olsam değiştiremezmişim .rodinin bana attığı bir gol diyelimm

    YanıtlaSil
  9. Ankara Çayyolu rodi den gelen hediyeyi çok sevdim arkadaşıma çoooook teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  10. Kemalettin Barış17 Şubat 2010 04:20

    Daha dikkatli ve daha seçici olmamın gerektiğini düşünenlerdenim yanılmamamız gerektiğini düşünüyorum lütfen kendi kendimizi yanıltmayalım

    YanıtlaSil
  11. Rodi olsun olmasın tüm giyim ürünlerinde bozulma olabilir ama rodi de kalite az olsa gerek daha fazla şikayet var gibi ,üstelik şikayetlere çözüm ve ilgide yok gibi

    YanıtlaSil
  12. kemalettin erdil10 Mart 2010 03:30

    geçenlerde arkadaş ortamında rodi mevzusu geçti inanın hemen hepsi aynı görüşte rodide kalite bozulmuş.internette şikayet çok çözüm hiç yok

    YanıtlaSil
  13. tayyar kardil18 Mart 2010 05:46

    rodi bu satırları okusan iyi olur :manavgat rodi yazın bana pantolon sattı kışın pantolonun şaftı kaydı çoook dandik mal satıyorsunuz ben şimdi ne halt edeyim taa manavgata tekrarmı gideyim gitsem nolacak günü geçti diyecekler

    YanıtlaSil
  14. rodi spor gömlek bir alana ikincisi bedava kampanyası kapsamında aldım ilk başta ucuz gibi geliyor sonraki günlerde kalitesinden eser kalmayınca anlıyorsunki pahalı almışım kazık yemişim diyorsun AKİF NUMAN HALCİ 27/3/2010

    YanıtlaSil
  15. Doğan Çakır7 Nisan 2010 04:33

    yorum yazmak gerekirse özellikle rodi hakkında çok zorlanmazsınız çünkü mevzu çok fiyat:3 yıldız kalite :1 yıldız dizayn estetik:2 yıldız

    YanıtlaSil
  16. SEVİLAY ÇAKMAK.....................Sivas20 Nisan 2010 03:52

    İstasyon caddesi içinde olan rodi mood a geçen perşembe günü gittik ve 3 tane giysi aldık dün birini değişie götürdüm olmadı sebebi ise kağıt etiketi atmışım buyrun burdan yakın.kardeşim giyilmemiş sadece etiketi oda kağıt etiketi yok size nasihat bu şirketten hiç bi şey almayın

    YanıtlaSil
  17. dedemin bana aldığı rodi montu istemeye istemeye giyiyom sebebi ise cep kenarlarının çabuk aşınması daha kaliteli giysi üretseler satsalar kalite düşük fiyatlar bu kaliteye göre yüksek

    YanıtlaSil
  18. samsunlu kadir25 Haziran 2010 04:59

    kardeşimin arkadaşı tavsiye etti aldım rodi mont bir kış geçince bizim mont oldu mort sağlamlığı zayıf kimseye önermeyin bende tavsiye etmem

    YanıtlaSil
  19. -RODİ çokkk iyi bir marka BEN RODİYİ TERCİH EDİYORUMM ''SİZİ KINIYORUM BİR MARKAYI BU KADAR AYKLAR ALTINA ALAMZSINIZZZ'' BEN HER KIYAFETİMİ ORDAN ALIYORUMDAAA BİŞEY OLMUYORR SİZZ ALIP 2 GÜN GİYİYİP PESTTİLNİ ÇIKARIYOSUNUZZZ BİDEEE MARKAYIII KINIYOSUNUZZ
    İNSANDAN İNSANA KULALANIŞ FARKI VARIDRRR MAARKANINN NE SUÇUU VAR BURDAAAA.... SİZİ KINIYORUMMM RODİİİ SÜPERRRRRRRRR... İYİKİ VARSINNN RODİİİİ....

    YanıtlaSil
  20. sen montu morttt ediyosann ne günahı var markanınnn

    YanıtlaSil
  21. 13 mart 2oo9 cuma günü yorum yazan arkadaşa sesleniyorumm sen pantolaon almışsınn iii hoştaaa 2 gündee nasıl bozmayı beçerdinn SENİNN ŞEYİN BÜYÜKMÜŞ tee ondan sığmamışsın güzelim pantolona bu bedenle böyle güzelimm pantolan alırsannn BİZİM RODİ NAPSINNN PANTOLAN NAPSINNNN sen bedenine bakmadannn alıp giymişinnn belkii 100 belkiii 79 kiloylaa böyle pantolan napsınnn sana... rodi nin n esuçu var pnatolonunn ne suçuuu var bence kusur sendeee çünküüü pantolan seçerken bençillik yapmasaydınnn gayet de güzell alırdınnn şişkooo..

    YanıtlaSil
  22. lütfen yazılarınızda ölçülü,saygılı ve dikkatli olun ayrıca bu markanın avukatlığınıda yapmayın şikayeti olanların çokluğunda ezilebilirsiniz

    YanıtlaSil
  23. ha ha haa sananeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşımın doğum günümde almış olduğu hediyeyi değiştirmeye götürdüğümde arkadaşımın hediyeyi almış olduğu fiyat üzerinden değil o an geçerli olan indirimli fiyat üzerinden değişim yapıldı. Bunu söylediğimde ise faturası olmadığı için indirimli fiyat üzerinden uygulandığı cevabı verildi. Hediye edilen ürünün faturasını istemek gibi bir kabalıkta bulunmadığım için özür dilerim!

      Hediye değişim kartı adı altında bir şey vermek yerine fatura verin o zaman yada hediye kartına 30 gün boyunca geçerlidir gibi bir ibare koymayın! Hediye değiştirmek için gittim daha ucuz bir ürün almama rağmen üzerine para verdim! Bundan sonra asla Rodi ve Yards marka bir şey almayacağım.

      Sil
  24. OKUL ALIŞVERİŞLERİNİZİ RODİ MOOD LARDAN YAPABİLİRSİNİZ HER TÜRLÜ CEKET,GÖMLEK,HIRKA ,SÜVETER,VS GİYİM İHTİYAÇLARINIZ İÇİN BEKLERİZ

    YanıtlaSil
  25. tanju kiper. trabzon14 Eylül 2010 06:27

    rodi mood trabzon müşterisi olarak iyi biçimdeyim sezon sonu kampanyaları takip ve takdirnediyom ürün bol çeşit bol fiyat iyi daha ne diyebilirizki şikayeti olanlarda vardır fakat ben iyi diyom diğer yada başka markaların şikayeti yokmu illaki onlarında vardır ama onlar sizler gibi ağlamaklı değil

    YanıtlaSil
  26. geçen gün rodimood a uğrayıp küçük bi miktar alışveriş yapıp malum önümüz kış erkek kabanı aldım sonrada baktım omuz rengini atmış meğerse geçen yıl ürünü ayrıca vitrin teşhir ürünü olduğunu anladım gel zaman git zaman ürün değişimi için 4 tam gün uğraş verdim.siz bana teşhir ürünü satmışsınız diyorum onlar bana siz soldurmuşsunuz diyor kısacası
    kendisini esnaf zanneden kişilerle anlaşmak çok zor esnaf parasını aldıktan sonra sanki babasını dahi tanımıyor tanımak istemiyorlar
    derdime derman olacak kimseyi görmeyince internette arama yaparken buraya rasladım belki bifaydası olur

    YanıtlaSil
  27. mümtaz eroğlu4 Kasım 2010 07:33

    rodi mood avm den alınan giyim mallar tesadüfen iyi çıktı dedim 4 ay sonra yanıldık hem de ne yanılma tam lanet olsun

    YanıtlaSil
  28. rodi kot pantol en fazla 1 sene dayanıyo
    iki yıl üstüste aynı marka kot aldım ikisinide birer yıl giydim cartayı çekiyo.
    kumaşımı dayanıksızdır nedir anlamadım.dandik kot alsanız daha çok giyersiniz

    YanıtlaSil
  29. Dünya wikileaks 'e kitlenmiş sizler burada rodi ile yaşanan şikayetleri dillendiriyorsunuz.Biraz daha gerçekçi olsak dünya gündemiyle ilgilensek daha iyi olmazmı..?
    Kabuğumuzı kırsak ülkeyi gelişmiş ülkeler e taşımak için uğraşsak tembelliği atsak ^^ Atam izindeyiz ^^ sözünü ^^Çok yorulduk Atam izindeyiz ^^ e çevirmesek.

    YanıtlaSil
  30. Boyner den ne alırsanız alın rodi adında bi şey almayın başınız ağrır benimde geçen sene başım ağrıdı muhatap bulamamıştım lanetler olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almış olduğum ürünü 1 kez belirtilen yıkama kriterlerine göre yıkadım ve tişörtüm hem soldu hem bir beden çekti. Ürünü aldığım yere götürdüm onlar da merkeze göndereceklerini söylediler. Cevap geldi, tişörte iliştirilmiş bir fotokopi ve güya kullanıcı hatası.

      Bir öğretmen olarak yalan mı söylüyorum, 2 satır yıkama koşulunu okuyup uygulayamıyor muyum, 15 TL lik bir ürün ama tavır hiç hoş değil, Evet, Rodi'den şikayetçiyim, umarım bu yanlış tavırlarından dönerler.

      Sil
  31. EMEL YUMRU--TEKİRDAĞ7 Şubat 2011 02:50

    RODİ KOT PANTALON ALDIM Bİ KAÇ SEFER GİYMENİN ARDINDAN KALİTESİZ Bİ KOT ALDIĞIMI ANLADIM BU MARKAYA OLAN GÜVENİM HİÇ KALMADI PİYASADA OLAN ADI SANI DUYULMAMIŞ KOTLAR ÇOK DAHA İYİ ÇOK DAHA KALİTELİ .GERÇİ BUNDA KALİTE HİÇ YOK NEYSE

    YanıtlaSil
  32. Leman Uncu / Isparta16 Mart 2011 07:11

    Jean alacaksanız Mavi etiketli olanı alın ,Mavi Jeans çok kalite fiyat uygun ucuz alıpta binkere pişman olmayın

    YanıtlaSil
  33. Beyaz karayı, sinek yarayı, zengin parayı,
    Yemek tuzu, rakı buzu, maymun muzu,
    ...Ördek kazı, güzel nazı, aşık sazı sever...
    Kuş darıyı, çiçek arıyı, erkek karıyı,
    Ana çocuğu, çoban gocuğu, yumurta sucuğu,
    Ocak közü, kirpik gözü, ozan sözü sever...
    Garip sılayı, yiğit halayı, tencere kalayı,
    Davul zurnayı, avcı turnayı, deve hurmayı,
    Alın kelini, cömert elini, cimri dilini sever...
    Çöl yağmuru, çizme çamuru, oklava hamuru,
    Tembel yatmayı, geveze atmayı, pazarcı satmayı,
    Şişe tıpayı, şarap kupayı, eşek sopayı sever...
    Ebe bebeği, kahve dibeği, çengi göbeği,
    Memur masayı, ermiş asayı, hakim yasayı,
    Haylaz döveni, dalkavuk öveni, hergele söveni sever...
    Sarhoş dostunu, ayı postunu, yaşlı bastonu,
    Hatip lafı, suçlu affı, açıkgöz safı,
    Orman çamı, kedi damı, işçi zammı sever...
    Mektup pulu, zampara dulu,
    Allah kulu sever de..
    Sen....??

    YanıtlaSil
  34. Ankara dan Ragıp2 Nisan 2011 07:46

    Yılbaşı hediyesi için 31 Aralık’ta Ankara Cebeci Rodimood’dan anneme kardeşlerime ve eşime kazak aldım. Eşim kazağı 1 defa giydi. 2. giyişinde bana gösterdi kolları uzamış , kazak 2 giyişte deforme olmuştu. Hemen fişiyle aldığımız mağazaya götürdüm 14 Ocak tarihinde. Yani aldığımız daha 2 hafta olmuştu mağazaya bıraktığımda.

    Genel müdürlüğe göndereceğiz 15 gün sonra gelen sonuca göre değişim iade alabiliriz dediler. Dün eşimle uğradık Rodimood’a ve verilen cevap şu mail ret cevabı gelmiş iade değişim yapamıyoruz. Kazağınızda merkezde göndermemişler daha. Bu nasıl bir saçmalık 2 kere giyilip deforme olan kazak nasıl değiştirilmez kazağı 15 günden fazladır da merkezde incelemeye aldılar.

    Rodimood yetkililerinin sorunumu çözmesini rica ediyorum.. Aksi taktirde şikayetlerimi sürdüreceğim ve bu mağazadan bir daha alışveriş yapmayacağım. Çünkü 2 hafta gibi bir süre olmasına rağmen mağduriyetim çözülmüyor!

    YanıtlaSil
  35. 23 Nisan 2011’de Bursa Heykel şubesinde 59.99 TL’lik alışverişe bir tişört ya da fular hediye kampanyası varmış. Ben 2 adet pantolon aldım 29.99 TL’den toplamda 59.98 TL yapıyor. Bana bu kampanyadan bahsettiler, ama 1kuruş için kampanyaya dahil olmuyormuş.

    Ona rağmen tişört baktım beğendiğim bir tişörtü aldım alışveriş toplamım 74 TL oldu. Fakat hediye olarak aldığım tişört geçerli değilmiş onların sunduğu 7-8 çeşit tişörtten almak zorundaymışım. (ki o tişörtlerle diğerlerinin fiyatı aynı)

    Ben de beğenmediğim tişörtü niye alayım diye almadım. Kasada da benden 60 TL aldılar. Hani 59.99 TL’lik alışveriş hani para üstü. Bu düpedüz haksızlık. İş 1 kuruş gibi görünse de bu tür şeyler aldatmaca gibi geliyor bana. Hakkımın yendiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  36. Şengül Arpacı----İstanbul18 Mayıs 2011 03:59

    Rodi mood çocuk ürünleri için pekte iyi yorumlar yazamıyacağım.Çocuklarıma aldığım giysiler kullandıkça şekil değişikliğine uğradı kullanıma bağlımı diye baktıkça üretimin hatalı olduğunu anladım neolur daha güzel ve daha iyi malzemelerle üretin.

    YanıtlaSil
  37. İstanbul Viaport Rodi Mood mağazasından aldığım kazağımda tüylenme oluştu. Götürdüğümde incelemeye alınacağını söylediler, ben de bıraktım kargoyla bana göndermelerini rica ettim; ama şirket prosedüründe bunun olmadığını söylediler, ben de haftaya gelen değişim cevabı üzerine tekrar mağazaya gittim, aynı üründe beden uyumu olmadığı için başka ürün alabileceğimi söylediler. Ben de başka ürün beğendim, bunda da aynı sorun olur mu sorusuna bunda yaşamazsınız bunun ipliğinde olmaz dediler. Ben de kabul ettim ama onda da aynı sorunu yaşadım tekrar mağazayı aradığımda bana yine aynı prosedürlerin uygulanacağını söylediler, yine kargo teklifinde bulundum ve reddettiler, müşteri hizmetlerini aramamı söylediler oradan da aynı cevabı aldım daha yetkili biriyle konuşmak istediğimde olumsuz cevap aldım.

    Kısacası 1 ürünü kullanabilmem için 5-6 defa mağazaya gitmem gerekecek ve haftada 1 gün olan iznimi bu yolda harcamam gerekecek aynı zamanda mevsim geçecek ve bu ürünü istediğim zamanda kullanamayacağım. Bir de müşteri temsilciliği denilen konu müşterilere hizmet vermek amaçlı değil sadece yetkili kişilere ulaşamamız için kurulmuş bir bölümmüş bunuda anladım.

    İnşallah yazılı bu kadar şikayet bu olayların düzelmesine vesile olur ve markalar mağazalar daha kaliteli mal ve hizmet verirler.

    YanıtlaSil
  38. Gebze'den TİMUR24 Haziran 2011 06:24

    Gebze Center'daki mağazanızda kasiyer olarak çalışmakta olan bir bayandan 18 Haziran 2011 Cumartesi ürün değiştirmek için talepte bulundum. Bana masa üzerindeki (hafta içi 09.00- 14.00 arasında ürün dğişimi yapılır) yazısını göstererek uygun olmayan bir dille görmüyormusun bu yazıyı diye hitap etti.

    Bende senin her yazdığını okumak zorunda değilim deyince bana benimle senli benli konuşamazsın diye sert çıkıştı. Doğal olarak bende sinirlendim sen kendini ne zannediyorsun gibi munakaşaya girdik daha sonra bende müdürün gelmesini talep ettim. Ben şimdi Rodimood mağazasında çalışan bu bayana gerekli uyarının yapılmasını talep ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇANKAYADA YAŞAMAKTAYIM (ankara) RODİMOOD KIZILAYDAN KIŞ İNDİRİMİ DOLAYISI İLE ALDIĞIM 3 PARÇA GİYİM DEN BİRİ OLAN KAZAK İKİ GİYİM SONUNDA KEÇE LEŞTİ HEMDE SÜNDÜ ALDIĞIM YERE TESLİM ETMEK İSTEDİM DEĞİŞİMİN İ İSTEDİM OLMADI SEBEP İNDİRİMLİ ÜRÜN OLMASINDSN DOLAYI DEĞİŞİM OLMAZMIŞ .BEN DEĞİŞİM İ İSTEWMEDİM DEFOLU ÜRÜNÜN DEĞİŞİMİNİ İSTEDİM BAŞARAMADIM .................
      SİZ SİZ OLUN TÜM RODİMOOD LARDAN UZAK OLUN KIYISINDA DAHİ OYALANMAYIN.

      Sil
  39. Geçenlerde K.maraş/elbistanda bulunan Rodimood magazasından 2 adet kot pantolon aldım. Zaten sürekli olarak müşterisiyim rodimood'un.. Aldıgım 2 pantolonun da yurt dışında olmam sebebiyle çok fazla kullanmadım .. Ama buna ragmen ikisininde ag kısmında yıpranma oldu .. Önce 1inde oldu onu gönderdik değişim verildi degiştirdik. Sonra bir gün bir baktım digerinde de olmuş ama buna degişim verilmedi inatla 3 kere göndermemize ragmen..


    Anlamadıgım olay şu 2 tane pantolon alıyorum 2sini de aynı günde aynı anda 1ine degişim veriliyor digerine verilmiyor. Bu nasıl garip bir çelişkidir;? Madem bir işi girişiyorsunuz hakkını verin! Bakıyorum etrafıma sitenize yapılan yorumlara hemen hemen herkeste aynı sorun. Ya pantolonumu görseniz hiç giyilmedigi için yepyeni görünüşü ama ag kısmı hemen yıprandı..


    Ben böyle bir şeyi kabul etmiyorum! Ben sizin firmanızın kalitesine güvenip bir ürün aldıysam en azından belli bir müddet kullanmalıyım "memnun olarak".. Ben size güvenip sizin firmanızı tercih ettiysem bu suç mu?


    Ürettiginiz malların kalitesi nasıl kontrol ediliyor anlam veremiyorum .. O kadar para verceksin alacaksın bir bakacaksın hiç kullanmadan ölmüş pantolon var mı böyle bir şey ya
    Değişim istiyorum pantolonuma ! Eger ki değişim vermezseniz tercihlerim arasında yer almayacak bundan sonra sizin firmanız .. Tabii bir müşteri kaybından ne olacak sanki diye de düşünebilirsiniz saygı duyarım

    YanıtlaSil
  40. Optimum Rodi mağazasından almış olduğum kazağın yıkama hatası olmadığı halde ürün değişimi veya iadesi yapılmadı. Kesinlikle kullanım veya yıkama hatası yok. Kazakta sarkma bollaşma ve lastik yerlerinde gevşeme oluştu. Mağaza ürünü fabrikaya gönderdi. 1 hafta sonra tekrar verdiğim gibi geri almış oldum. Hiç bir şekilde yardımcı olunmadı. Aynı zamanda müşteriye karşı son derece duyarsız olduklarını gördüm. Ben bu durumdan dolayı son derece rahatsız ve mağdur durumdayım. Hala taksitini ödediğim ürünü kullanamıyorum. Sözüm ona “müşteri veli nimetimizdir” Rodi mağazası için geçerli değil ama!_

    YanıtlaSil
  41. RODİMOOD Ürünüm Defolu Yardımcı Olmuyorlar!
    Rodi Mood dan aldığım elbise defolu çıktı sonradan fark ettim.Bayram araya girince de Ağustosun 21'inde aldığım elbiseyi Eylül'ün 4'ünde Giresun mağazasına götürdüm .Etiketi de üstündeydi.Kullanılmış dendi ama kullanmam imkansız defolu zaten kullanılmış ürünü neden mağazaya götürüleceğini anlamış değilim.

    Fişimi de kaybetmiştim.Çok problem çıkardılar.Oradaki çalışanlarda çok umursamaz bir tavır dalar aynı zamanda.Genel merkeze göndereceğim dedim adres veremeyiz dediler .Ama ben merkeze göndereceğim elbiseye sonuçta para verdim bedava ya almadım.Oradaki arkadaşlar belki insaflı olur da değişim için yardımcı olurlar.

    YanıtlaSil
  42. .bende daha bugüne kadar rodimood da çalışıyordum..ve bu gibi durumlarda müşteriye elimizden geldiğince yardımcı oluyoruzz..hattaa bazen yapmamamız gereken işlemler bile yapabiliyoruz kii bu sırf siz müşterilerimizin madur olmaması ve mutlu bir şekilde alış verişlerini yapmalarını sağlamak için..lütfen herkesi bir kefeye koymayın..belki olayı kişiselleştirme gibi gereksiz şeyler olmuştur..Ama unutmayın tüm rodilerde böyle değildir...!!

    YanıtlaSil
  43. Niğde RodiMood mağazasından almış olduğum iki adet kazak birini 1-2 gün giymeden diğerini de giyer giymez lastiklerinin sündüğünü fark ettim. Mağazaya götürdüm ve garantiye göndereceklerini istedim.

    Ben iade edip paramı geri almak istediğimi söyleyince bana iade almadıklarını garantiye göre değişim yapacaklarını direttiler. Bende tatsızlık çıkmaması için kabul ettim. Ancak 2 ay oldu ve hala ne arayan var ne soran mağazaya telefon ettim.

    Sizden öncekiler geldi sizinki gelmek üzere vs. En son mağazaya gittim ve Tüketici Mahkemesine gideceğimi söyledim. Mağaza müdürü mail attı bendeki iade fişleri ile yarın cevap verilir dedi ve 1 hafta oldu hala arayan yok.

    Ben ben şu anda Tüketici Mahkemesine gidiyorum. Böyle bir ticaret zihniyeti görmedim. Neden kimse bunlara dur demiyor. *

    YanıtlaSil
  44. Rodimood’dan 2 adet kot pantolon ve 2 adet penye beğendim. Aldıklarım 125 TL’yi geçerse 50 TL indirim olacaktı. Ürünlerin üzerindeki fiyatlara aldıklarım 130 TL civarında idi ama kasada hepsinin fiyatı farklı çıktı. Örneğin kot pantolonun etiket fiyatı 39.99 ama kasada 69.99 oldu. Sadece pantolon değil aldıklarımın hepsinin fiyatı bu şekilde yükseldi. Bana 1 gün önce etiket yenileme çalışması yaptıklarını ve yanlışlık olduğunu söylediler ama bütün ürünlerde yanlışlık olamaz.

    YanıtlaSil
  45. Rodi de kot alıpta şikayet yazmayın çünkü ekmek ekmekçiden kot kotçudan alınır rodi ne anlar kottan

    YanıtlaSil
  46. REYHAN ŞAFAK7 Kasım 2011 02:57

    TÜM İNSANLIĞIN VE MÜSLÜMAN ALEMİNİN; KURBAN BAYRAMINI EN İÇTEN DİLEKLERİMLEN KUTLARIM.
    BİRLİK VE BERABERLİĞİN ARTMASINI SEVGİ, DOSTLUK VE KARDEŞLİĞİN HATIRLANDIĞI BU ÖZEL GÜNDE, HEPİMİZİN BU BAYRAM HATIRINA SEVDİKLERİNİ ANMASINI , KUCAKLAMASINI VE AFFETMESİNİ HOŞGÖRÜYÜ GÖSTERMESİNİ TEMENNİ EDERİM.
    SEVGİYLE DOSTLARIMIN AİLE VE YAKINLARININ BÜYÜKLERİNİN ELLERİNDEN, KÜÇÜKLERİN GÖZLERİN ÖPERİM .
    ŞEKER TADINMA, SEVGİYLE DOLU DOLU MUTLU BAYRAMLARA
    SAYGI VE SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  47. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
  48. 29 Ekim 2011 tarihinde eşime (G** D**) Polatlı/Ankara'dan "nkara" isimli mağazadan kurban bayramında giymek üzere "RodiMood" marka kot pantolon aldım. Pantolon ilk giyimde fermuar bölgesinden boydan boya yırtıldı, tekrar giyilemez hale geldi.

    Pantolonu mağazaya 04 Kasım 2011 tarihinde teslim ettik, bu mesajı yazdığım tarih 07 Aralık 2011 hala bir ses seda yok. Mağaza yetkilisi malı fabrikaya teslim ettiklerini fakat kendilerine dönüş olmadığını beyan etti.

    Bu da tabii bana ders oldu, bundan sonra ne kendim "RodiMood"" marka bir mal alırım ne de çevreme aldırırım. Müşteri ilgisinden dolayı "RodiMood" markasını kınıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara necatibey caddesinde bulunan mağzanıza 6 hafta önce bir kazak bıraktım iade/değişim için. çalışanınız olan D.Ş. benden fiş istedi fişi verdim (bu size artık nasıl olsa lazım olmaz dedi ve aldı sonra bir form doldurdu bilgilerimi aldı bana 1 ay içinde geri dönüş yapılacağını söyledi, fakat 1 ayı geçti kimse konu hakkında beni aramadı.

      20. 01. 2012 tarihinde mağazanıza giderek konuyu anlattım. mağazadan sorumlu kişi olarak L. bey var dediler, kendisi yoktu, telefon numarasını istedim ve aradım kendisi fiş olmadığı için işlem yapamayacağını söyledi haklı olarak ama benim elimden fişi D. hanım aldı ve bana ürünü aldıktan sonra karşılığında herhangi bir döküman vermedi.

      Sil
  49. mustafa doğan.13 Ocak 2012 03:25

    arkadaşlar sakın ha kanıp da bu markanın ürününü almayın dükkanlarının önünden bile geçmeyin yanıldım da bir mont aldım 1 hafta kullandım üstünde yazan şartlara göre yıkandı siyah oldu beyaz garantiye gitti red cevabı geldi sinirlendim müşteri hizmetlerini aradım şikayetimi sinirli bir şekilde söyledim kız konuşamadı suratıma kapattı telefonu sakın ha sakın yetkili kimse yürekliyse ulaşsın bana profilimde numaram falan herşey yazıyor ben lafımın arkasındayım....

    YanıtlaSil
  50. ismet şentürk6 Şubat 2012 01:30

    ismet şentürk
    bandırma rodiye geçen gün alış-verişe gittim.yalnız içerisi hamam gibiydi.bişey bakmanın mümkünatı yok.kasadaki kıza sordum klima yokmu diye kızcağız yazık sıcaktan konuşmaya mecali kalmamış klimalar bozuk dedi bizde alış-veriş için lc wakikiye gittik. en kısa zamanda klimalarını yaptırmanızı umut eder iyi günler dilerim

    YanıtlaSil
  51. 11 Şubat 2012 tarihinde Kemeraltı/İzmir RodiMood mağazasından kot pantolon satın aldım. Satış görevlisi bayana belimden rahatsız olduğumu daha rahat bir pantolon istediğimi ve paçalarını uzun olduğunu söyledim. O da pantolonun zamanla salacağını, paçalarını yaptırabileceğini söyledi. Pantolonun tarzı hoşuma gittiği için satın aldım.

    Fakat belimi çok rahatsız ettiğinden dolayı değiştirmek istedim. 2 hafta sonra mağazaya gittiğimde mağaza sorumlusu olduğunu söyleyen şahıs; Pantolonun paçasında kısaltma işlemi olduğu bahanesiyle değişim yapamayacaklarını söyleyerek beni geri çevirdi.

    Ben pantolonu mağazadan satın aldığımda paçası yapılmış haldeydi. Sağında solunda en ufak leke, yırtık, deformasyon yoktu.

    YanıtlaSil
  52. RODİMOOD Pantolonum Deforme Oldu Geri Almadılar!

    Tokat Rodi Mood mağazasından aldığım yeni 2 yıl garantili ve kırışmaya karşı bir erkek pantolonu aldım. Görseniz inanılmaz derece kumaş hatası oluştu ama ne Tokat şubesi nede fabrika pantolonun arkasına durup sahip çıktı. Rodi Mood iki haftalık pantolonuna tüketici hatası vermiş.

    YanıtlaSil
  53. RODİMOOD Siyah Montum 1 Yıkamada Soldu!

    Kayseri Düvenönü'nde almış olduğum siyah montum 1 yıkamada soldu. Götürdüm değişim için değiştirmediler.Bu kadar büyük markanın ürünün kendilerinin hatasını müşteriye yüklüyor, değişmesini talep ediyorum yoksa başka şikayetlere başvuracağım.

    YanıtlaSil
  54. Niğde'de Rodimood'dan babalar günü kampanyasından 4 adet pantolon aldım. Pantolonun biri içime sinmedi, alırken de mağaza yetkilisi ilerde beden geldiği zaman değişim yapabileceğini söyledi. Buna rağmen sonradan bedeni mağazada bulduğum halde faturalarım olduğu halde değişim yapmadılar. Değişim sadece aynı kodlu ürünlerde beden ve renk değişimi varmış. Peki mağazadaki yetkililer neden ürünü satarken bunu açıklamıyorlar? Bunun hakkında hiçbir duyuru yok. Son 2 yıl içinde Rodi'den 1000 TL'ye yakın alışveriş yapmışımdır. Bundan sonra yapmayacağım.

    YanıtlaSil
  55. RODİMOOD Pantolonum 2 Giymede Yırtıldı!

    Yıllardır Rodi'den alışveriş yaparım fakat bir kot pantolon aldım ve hiçbir şey yapmadığım halde bir-iki giymemden sonra baldır kısmında yırtılma oldu. Fakat fişini kaybettiğim için bir şey yapamıyorum. Şikayetim bir kot pantolon. Nasıl olurda bir-iki giymeyle yırtılır aklım almıyor. Bu konuda mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  56. Kayseri Rodi Mood mağazasından aynı tişörtten 2 adet aldım. Biri kızıma diğeri yeğenime. İkisi de aynı makinede aynı derecede yıkandı. Kızımın tişörtünde renk solması ve delikler oluştu. Test için merkeze gönderildi cevap olarak üretim hatası olmadığı belirtildi. Mağaza personeline forma şikayetimin bildirilmesini rica edip geri gönderilmesini istedim.

    Ama dikkate almadılar. Bende müşteri temsilcisi yeşim hanımı arayıp durumu bildirmek istedim. Konuşma tarzı müşteri temsilcisine yakışır değildi. Tarzı beni suçlar ve aşağılar şeklindeydi. Benim derdimi dinlemedi. Sürekli yorumlar yaptı. Benim problemimin artık tişört değil. Personelinizin tavrı kendimi çok kötü hissettirdi. Aradığım tarih 07.08.2012 saat 2.30 civarında aradım. Kayıtlardan dinleyebilirsiniz.Bir daha Rodi mağazasından alış veriş yapmamayı düşünüyorum. Rodi mağzasının müşteriye ilgisinin ürünü satana kadar olmadığını düşündüğüm için bu yazıyı yazıyorum.

    YanıtlaSil
  57. Hatay/Kırıkhan RodiMood Giyim mağazasından almış olduğum 1 adet baharlık kazak ve 1 adet kot pantolonda sorun çıkmıştır. Kazağın etek ucundaki lastiklerde sorun oluştu.Kot pantolonda ise bacaktaki dikişlerde açma ve esneme oluştu. Ürün fazla kullanılmadığı halde oluşan bu sorunlar şaşırtıcı. Ürünü bu sorunlarla birlikte bayiye götürdüğümüzde firmaya göndereceklerini belirttiler.

    Ürün firmaya gitti fakat bize olumsuz cevap verildi. Fakat biz ürünümüzün değişimi konusunda üsteleyince bize firmanın müşteri hizmetleri numarası mağaza müdür tarafından verildi. Numara şu şekildedir: 0212 *** ** 00. Ben bu numarayı aradığımda müşteri temsilcisi N***r diye bir bayan benimle iletişime geçti.

    Kendisinin genel müdür olduğunu belirtti ve değişim hakkında mağazadaki personeli suçladı. Sonuç olarak ürünün değiştirilemeyeceğini belirtti ve tüketici haklarına şikayet edin dedi.

    YanıtlaSil
  58. 8. 10. 2012 tarihinde Ağrı Rodimood mağazasından aceleyle bir hırka aldım 40 lira ödeme yaptım. Eve geldim bir baktım hırka da gözle görünür derecede bir defo var. Dikiş hatası gibi. Bir tuhaf. İlçede yaşadığım için ancak bugün mağazaya gidebildim. Fişim var iade veya değişim yapın dedim. Sen mağaza sorumlusu "hanımefendi bunu giymişsiniz yapmışsınız kendiniz" dedi.

    Etiketi üzerinde üç gün önce aldım nasıl giyim dedim. Fişte var dedim.Hayır etiketi bak kolayca çıkıyor dedi ve çıkardı etiketi. Paramı verin, yok beni işten mi attıracaksınız dedi. Değişim yapalım, yok olmaz bu sizin hatanız dedi.

    W*** malına sahip çıkıyor da koskoca Rodi niye çıkmıyor dedim. Efendim burası Rodi dedi. Bu benim ilk alışverişimdi eğer mallarına sahip çıkmazlarsa müşteri hizmetlerini de arayacağım, o hırkayı giyeceğim herkese de bunu anlatacağım. Tabi bu ilk ve son alışverişim olacak.

    YanıtlaSil
  59. 18 08 2012 tarihinde rodi mood Osmaniye şubesinden 1 adet erkek keten pantolon aldım bir süre sonra üründe solmalar oldu iade için Osmaniye rodi mood şubesine 09 11 2012 tarihinde ürünün iadesi için başvuruda bulundum defalarca başvuru yapmama rağmen ürün hakkında net bir bilgi alamadım. Bir defasında ürününüzün iadesi onaylandı ürünün fiyatı kadar ürün alabilirsiniz dendi.

    Bende ürün beğenmek için mağazada yarım saat dolaştım ve ürün buldum kasaya geldiğimde bana ürününüz onaylanmamış isim benzerliği dendi. Aynı zamanda her uğradığımda ilgili kişiler telefonunuzu verin biz size gün içerisinde döneceğiz denildi ve ben en az 4 . 5 defa uğradım ürünü iade edeli tam 40 gün oldu ne arayan var ne soran var bu kadar sorumsuzluk olmaz.

    YanıtlaSil
  60. 2 ay önce aldığım hırka 1 hafta içinde sarkma yaptı. rodi mağazasına götürdüm ve değişim ya da iadesini istedim. hırkam 3 defa genel merkeze gitti incelenmeden geri geldi. mağaza personelinin görebildiği sarkmayı nedense genel merkezindeki uzmanlar görememekte direniyorlar.

    Şimdi süre aşımından kaynaklı olarak hırkamın para iadesinin tarafıma yapılmasını istiyorum. hırkamı en son 11. 12. 2012 tarihinde mağazaya teslim ettim. yani tam 1 ay oldu. ne arandım ne de hırkamla ilgili bir sonuç verildi bana bu tarihten bu yana. (model olarak triko ceket yazıyor. )

    YanıtlaSil
  61. Rodimood'dan almış olduğum gözlüğü de sadece 24 saatin içinde hiç takamadan çatlaklar oluştu. Geri götürüp değişimini istedim, değişim yapamayacaklarını söylediler. Çok mağdur oldum çünkü gözlüğü akşam saatlerinde almıştım, hiç takamadan ertesi gün geri götürdüm.

    YanıtlaSil
  62. Şikayet cevabım geldi. üretim hatası olmadığı söylendi. 2 giyimden sonra nasıl dizler çıkar. biri bana açıklasın lütfen....

    YanıtlaSil
  63. Rodimood' dan almış olduğum pantolonun ilk yıkamada rengi attı. 9 gün önce 39. 99 tl ye aldığım pantolon fişi yanımda götürmediğim için 29. 99 tl değerden gösteriliyor ve incelemeye gönderiliyor. Rodi adı altında bir marka oluyorsunuz ve müşteri memnuniyeti için uğraşılarınız bu kadarsa helal olsun size. müşteri memnuniyeti için kaliteli mal üretmeniz yeterli, kaliteniz yokmuş bunu da anladım.

    YanıtlaSil
  64. Şirinyer mağazanızdan 10 Nisan 2013 akşam saatlerinde hediye almak için erkek reyonuna çıktım. Bayan, arkadaşlarıyla gayet gülerek sohbet ederken benim istediğim soruya gayet rahat ve lakayt bir tavırla cevap verdi. Ayrıca bu çalışanlar ürünü satmak istemiyorlar mı? Baştan savma cevaplarla ancak müşteri kaybettirirler. Daha önce aldığım üründen memnun kaldığım için gitmiştim.

    Mağaza çalışanlarının genelinde bir sorun var. Çünkü ikinci defa aynı bayan arkadaşa denk geliyorum, sürekli aynı sohbet muhabbete farklı şekilde şahidim. Üst kata çıkıp oradaki ürünlere bakarken, yine bayan arkadaşın, arkadaşlarıyla gayet hararetli sohbetine şahit oldum.

    Ve ürünümü aldım ödemek için kasaya indiğimde çalışana durumu ihsah ettim; kendisi bu durumda yorum yapamadı fakat arkadaşının adına özür diledi. Ve açıklama olarak da böyle değil işine sadık dendi; ben de bayana bu durum aynı bayanda 2. defa başıma geliyor hiç inandırıcı değilsiniz diye belirttim.

    Bayan benden defalarca özür diledi ki özür dileyecek kişi kendisi değilken. Yetkili biriyle görüşmek istiyorum dediğimde ısrarlarıma rağmen yetkili kişi gelmedi. Zamanım olmadığını ve yetkili kişiyi daha bekleyemeyeceğimi bu olayı şikayet ediceğimi belirterek ayrıldım.

    İlgisiz hizmet anlayışına sahip olan bu mağazadan alışveriş yapacağımı hiç düşünmüyorum. Ben şimdi Rodimood mağazasında çalışan bu bayana gerekli uyarının yapılmasını talep ediyorum. Rodi'yi temsil edebilen personellerle hizmet vermenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  65. Bitmiş bitmiş emin olun bu ülke bitmiş

    YanıtlaSil
  66. ESKİŞEHİR YENİBAĞLAR DA YAZIYOM ÖĞRENCİYİM AMA SALAK DEĞİLİM KIT KANAAT GEÇİNEN BİZLER ESKİŞEHİRDE ALDIĞIM GÖMLEK HEMDE İKİ TANE BİRİNİN RENK DEĞİŞTİRMEYE 3 GÜN UĞRAŞ VERDİM BŞARAMADIM SEBEBİNİ ANLAMADIM Kİ BURDA İFADE EDEMİYORUM

    TANER MALKIR

    YanıtlaSil
  67. rodimood çıktığın günü hatırlamasamda ilk aldığım günü hatırlıyorum keşke hiç tanışmasaydıkta hiç bir şey almasadaydım tanıştığımız güne lanet olsun

    YanıtlaSil
  68. 01. 08. 2013 17.56'da Ümraniye RodiMood mağazasından bir adet pantolon aldım. Pantolonun üzerindeki fiyat 24. 99 gözüküyor. Fiş fiyatı 39. 99. Mağazayı aradım sadece iade alabileceklerini söylediler. Etiket üzerindeki fiyatla neden satın almıyorum da, satın alacağım ürünü alamıyorum

    YanıtlaSil
  69. DAVUT GÖKÇE............28 Eylül 2013 09:30

    Hakkı Gökçe kendisi kardeşim olur ona bi şeyler aldım izmir de o da memnun bende aynı şekilde daha sonrada yazarım.şimdilik anlatacaklarım tam bu kadar

    YanıtlaSil
  70. KAYSERİ / İPEKSARAY MAĞAZAMIZ ..............
    AÇILDI....................

    YanıtlaSil
  71. kadriye içöz12 Kasım 2013 05:59

    2 ay önce bir pantolan aldım 1 ay olmadan pantolun rengi soldu çok kalitesizmiş marka diye aldım ama hayal kırıklığı yaşadım

    YanıtlaSil
  72. uygun beden olsun diye çok aradım bu arada biraz kiloluyum şimdi de uygun fiyat ve beden olması için çabaladım neyse buldum sonrada yinede sonuç tan iyi olumlu sonuç olmadı sayılır RodiMood Mağazaları'nda Deppo Günleri kampanyasına özel tek fiyat fırsatları başlasında sonra bakarız

    YanıtlaSil
  73. rodimood antalya benim favorim güzelde çeşitler var şiddetle tavsiye olunur

    YanıtlaSil
  74. fikret durak14 Ocak 2014 09:37

    son kez rica edecem benim giyim eşyalarımı değiştirin iki aydır beni oyalıyorlar

    YanıtlaSil
  75. unkapanı istanbul
    rodimood etiketli bir kaban aldım kabanın kolları içindeki dolgu malzemeleri çıkmaya başladı sonunda şikayetimi sorunumu çözerseniz sevinirim

    YanıtlaSil