12 Mart 2009 Perşembe

Rodiden Uzak Durun

Kendinize birkaç iyilik yapın.

Spor Yapın.

Sigarayı Azaltın.

İçkiden ve Rodi'den Uzak Durun...

71 yorum:

  1. Aynen öyle birader biriki şey daha var uzak durulacak Selimpaşalı Öksüz Ömer

    YanıtlaSil
  2. Kayseriden Yakup Tezel8 Aralık 2009 21:54

    Bence uzak durulacak başka konular ,kişiler,kurumlar,vs varken bu konularla uğraşmanın mantığı varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 ay kadar önce İzmir, Bayraklı Sevgiyolu'ndan Şanal tekstil adında Rodi mağazasından kışlık bir kaban aldım. Kabanın kol ağızları ve cep kenarları zamanla sökülmeye başladı. Bugün ürünü şikayet için gittiğimde oradaki mağaza yetkilisi bana kollarını yerde sürmüşsünüz dedi. Tam olarak 120 TL ödediğim bu ürünle ilgili mağduriyetimin giderilmesini istiyorum

      Sil
    2. Almış olduğum ürünü 1 kez belirtilen yıkama kriterlerine göre yıkadım ve tişörtüm hem soldu hem bir beden çekti. Ürünü aldığım yere götürdüm onlar da merkeze göndereceklerini söylediler. Cevap geldi, tişörte iliştirilmiş bir fotokopi ve güya kullanıcı hatası.

      Bir öğretmen olarak yalan mı söylüyorum, 2 satır yıkama koşulunu okuyup uygulayamıyor muyum, 15 TL lik bir ürün ama tavır hiç hoş değil, Evet, Rodi'den şikayetçiyim, umarım bu yanlış tavırlarından dönerler.

      Sil
  3. Façamıza uymayan rodi...rodimood...vs hertürlü şey bizi bozar

    YanıtlaSil
  4. rodi acaba halka açık olan bu yorumları okuyomu önlem alıyomu yoksa tınmıyomu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşim için aldığımız boğazlı bir kazağı hiç kullanmadan 10, 15 gün sonra iade etmek istedik. Aldığımız RodiMood şubesine götürdüğümüzde bize mail atalım cevabına göre hareket edebiliyoruz denildi. Peki deyip çıktık. Yaklaşık 40 gündür hiçbir cevap yok. Arada bir defa uğrayabildim cevap gelmedi denildi. Bende sık sık uğrayamam siz haberdar edermisiniz dedim gayet olumlu tabi efendim denildi.

      Tabi burda işin en garibi atılan mail. Mail iade almaya izin alma maili. Başka bir kurumda böyle birşeye ben rastlamadım. Ürün inceleme deseler anlarım da mail ile izin çıkmasını beklemek çok garip. RodiMood dan o kadar alışveriş yaptım ama bitti. Bundan sonra ne alışveriş yaparım ne de çevremdekilerin almasına müsade ederim.

      Sil
  5. rodi nerdesin ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    YanıtlaSil
  6. lütfen olayları sulandırmayalım,biraz saygı,

    YanıtlaSil
  7. İçki ve sigara danda uzak durmak gerekli ama bize zararı olursa rodi dende uzak durmalıyım.

    YanıtlaSil
  8. Ankara Sincan da rodi mood adı altında satış yapan yerden almış bulunduğum tişort bana başta çok ucuza geldi çünkü bir alana ikincisi bedava idi fakat iki üründende memnun olmadım kumaşları çooook basitmiş kalite O (sıfır) şimdi derdimi anlatmak için Marko paşayı arıyorum

    YanıtlaSil
  9. Çok karakışlar görün ama yinede yenilmeyin bir gün ama mutlaka başaracaksınız ,sabır sabır.

    YanıtlaSil
  10. İnsanın uzak kalması gerekenler i sayarken rodi de sayılıyor insanların canına tak etmiş heralde şikayeti olanların bir kısmı buralara yazmışlar rodide birazcık bunları dinlemeli diye düşünüyor ve umuyorum.

    YanıtlaSil
  11. Kamile Tokgöz İstanbul26 Mart 2010 01:00

    Kendi giyimimde marka model aramam ama kalite ararım onuda nerde bulursam oraya giderim ağzı olanın konuştuğu türkiyede şikayette çok memnun kalanda ama zarar görüyorsanız pek tabii rodiden uzak ara durun

    YanıtlaSil
  12. istanbul atirus avm rodi bol çeşit uygun fiyat sloganı ile çalışıyor umarım çok kalite ve müşteri memnuniyetini ilke edinir yaşar aslan

    YanıtlaSil
  13. Ankaralı Cavit22 Nisan 2010 07:36

    sevmek zorunda değiliz ama rodi kendini sevdirmek zorunda çünkü o bir üretici

    YanıtlaSil
  14. GİYİME GÖSTERİLEN ÖNEMİ NİYE BAŞKA KULVARDA GÖSTEREMİYOZ SANAYİDE BİLİŞİMDE EKONOMİDE VS HEP GERİLERDEYİZ FARKINDAMIYIZ.

    YanıtlaSil
  15. ankara anafartalar çarşı caddede olan rodi mood kaliteden yoksun rodi malları satıyo bazı indirim kampanyaları var ama kimkime dumduma ne bi ilgi var ne kalite güleryüzden haber yok kısaca iyi olan hiçmi hiç bişey yok insanları hep suçlu olarak görüyolar

    YanıtlaSil
  16. Bursalı selim selamlar söyler rahat ve farklı giyimi severim bursamız bu açıdan çok iyi her marka giyim var rodi mood ismi itibari ile kulağıma hoş gelmediği için almadım giymedim alanlarıda tanımam tavsiyede etmem taktirde etmem

    YanıtlaSil
  17. veysel şeker....8 Ağustos 2010 07:30

    kötü alışkanlıklardan uzak durmak gerekirse uzak dururum işini iyi yapanları takdir etmek gerekli kendine güvenen varsa gelsin 4/4 lük işini yapanları sevelim diğerlerini es geçelim

    YanıtlaSil
  18. WELCOME TO TURKEY & RODİ JEAN BECAUSE I LOVE THIS GAME

    YanıtlaSil
  19. mehmet ali türk13 Eylül 2010 06:11

    almanyada yaşadım ülkemize yeni geldim şimdi: bizim ülke olarak hiç bir markamız malisef yok uçak markasını geçtim daha 2010 yılında bi otomobil markamız bile yok el arabası yapabiliyoruz inşaatlarda kullanılan cinsten ,giyim markalarımız yurt içi tanınmışlığı var yurtdışında bilinen tanınan yok rodi marka olsa ne yazar yurt içi piyasada bile kendini ispat bile edememiş onun için bi şeye marka demeden önce düşünün metro, real,ikea,lewis, gibi kıtalara yayılmış ise marka denir rodi yi kim tanır kim alır

    YanıtlaSil
  20. demir şarlak18 Ekim 2010 01:13

    fiyatlarına bakınca uygun gibi duruyo kullandıkça kandırıldığınızı hissediyonuz sebebi rodinin imal ettiği şeylerin sağlam olmayışı
    beğenerek aldığım gömlek sonradan anlaşıldıki çok çok kalitesiz ütü dahi tutmayan bi kumaşa sahip anlaşılır değil yazılanlara katılıyom
    rodi uzak durulması gerekli olan şeylerin içinde yer alıyo.giresun merkez

    YanıtlaSil
  21. gülşehir liyim rodimood müşterisiydim artık değilim sebebi giyim eşyaları son derece
    KALİTESİZ.

    YanıtlaSil
  22. Samsun doğumluyum samsunda ikamet ediyorum,zarar görmedim giymedim almadım.geçenlerde çarşıdan bir şeyler almak için gittim güzel olanları aldım kısıtlı bir bütçeylede olsa iyi şeyler alınabiliyo yalnız tek şikayetim esnafın kasa fişi kesme alışkanlığı olmaması.

    YanıtlaSil
  23. Hüseyin özer17 Ocak 2011 03:46

    Aynen öyle yapıyom
    uzak duruyorum ,zararını görmedim ama zararı dokunur endişesiyle uzak durmam gerktiğini hissettim

    YanıtlaSil
  24. ya rodi demeyin de nederseniz deyin insanları budar önemsemeyen 2.bi üretici firma yoktur indirm varmıs bi ara polorla kot aldım poları akşam giydim sabaha acılmıs kapşonun dikişleri götürdüm adamın bana dedidi aynen şöyle siz yırtmısınz zorlamısınız dedi şok oldum amam sakın uzak durun

    YanıtlaSil
  25. Tabi ya deseydin ben salağım ya dün aldığımı bu gün yırttım deseydin.
    DANGALAKLARA........

    Salih Ömer Can....İstanbul

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Manisa'nın Demirci ilçesinde oturuyorum. Doğum günümde abim bana Kütahya Rodi mağazasından pahalı bir saat aldı. Saat aradan dört ay geçtikten sonra sabah kalktığımda dijital kısmı çalışmıyor haldeydi. Müşteri hizmetlerine mail attım onlar da bana Kütahya mağazasına gitmemi söylediler. Ben de Manisa'nın Demirci ilçesinde oturduğumu Kütahya'nın buraya 200 kilometre olduğunu söyledim.

      Tekrar bana dönmediler arkasından müşteri hizmetlerini aradım ve müşteri hizmetlerindeki kadın benle öyle konuşuyordu ki birşey diyemedim. Ben kargoyla göndersem olur mu, bana yardımcı olun dediğimde mağazaya gitmeniz gerekli, başka bir şey yapamam dedi.

      Burada da Rodimood mağazası var fakat bunlar şube olduğu için alamıyormuş, bunu anlamış değilim. Şimdi ben bir saat için 200 km yol mu yapayım?

      Sil
  26. Konya Çelikkayalar'dan mont aldım, hatalı çıktı. Geri yolladım, boyandı geldi; ama ben memnun kalmadım. Geri mazaya gittim yapacak bir şey olmadığını söylediler. Mağdur kaldım. Sizler ürününüzün arkasında değil misiniz?

    YanıtlaSil
  27. İzmir den Turhan............20 Nisan 2011 05:34

    Gaziemir Outlet Mağazasından 3 Ekim’de pantolon aldım ve defolu çıktı. Bunun üzerine değişim yaptık, ne tesadüf ikincisi de defolu, sanırım bu serinin hepsi defolu, fakat normal satılıyor.

    Ürünü iade etmeye karar verdim, 4 Kasım’da iade pusulası kesildi paranın kredi kartına iade edileceği söylendi. Aradan 1 ay geçti hala paramı alamadım. RodiMood merkezinden üç yetkili ile görüştüm.

    Bankayı aramamı, ekstremi sorgulamamı vb. şeyler söylendi ama olan bizim paraya oldu hala param yok piyasada. Eğer benim gibi birçok kişinin parası 1 ay boyunca kullanılıyor mu acaba diye düşünmeden edemiyorum. Eğer firmanın bu paraya ihtiyacı var ise ben bağışlamaya hazırım.

    Ayrıca telefonla bir yetkiliye bağlanmak çok çok zor, çünkü operatörler müşteriyi dinlemeden lafı ağzında bırakıp kafalarına göre bağlantı yapıyor ve hatta beklemekten ağaç olabiliyorsunuz, yetkilinin birisi olan bayan işine gelmemiş olacak ki telefonu müşterinin yüzüne kapatma nezaketinde bulundu. (D***)

    Sonuç itibariyle RodiMood firmasından şikâyetçi ve mağdur durumdayım ilgi ve bilgilerinize.*

    YanıtlaSil
  28. İstanbul Viaport Rodi Mood mağazasından aldığım kazağımda tüylenme oluştu. Götürdüğümde incelemeye alınacağını söylediler, ben de bıraktım kargoyla bana göndermelerini rica ettim; ama şirket prosedüründe bunun olmadığını söylediler, ben de haftaya gelen değişim cevabı üzerine tekrar mağazaya gittim, aynı üründe beden uyumu olmadığı için başka ürün alabileceğimi söylediler. Ben de başka ürün beğendim, bunda da aynı sorun olur mu sorusuna bunda yaşamazsınız bunun ipliğinde olmaz dediler. Ben de kabul ettim ama onda da aynı sorunu yaşadım tekrar mağazayı aradığımda bana yine aynı prosedürlerin uygulanacağını söylediler, yine kargo teklifinde bulundum ve reddettiler, müşteri hizmetlerini aramamı söylediler oradan da aynı cevabı aldım daha yetkili biriyle konuşmak istediğimde olumsuz cevap aldım.

    Kısacası 1 ürünü kullanabilmem için 5-6 defa mağazaya gitmem gerekecek ve haftada 1 gün olan iznimi bu yolda harcamam gerekecek aynı zamanda mevsim geçecek ve bu ürünü istediğim zamanda kullanamayacağım. Bir de müşteri temsilciliği denilen konu müşterilere hizmet vermek amaçlı değil sadece yetkili kişilere ulaşamamız için kurulmuş bir bölümmüş bunuda anladım.

    İnşallah yazılı bu kadar şikayet bu olayların düzelmesine vesile olur ve markalar mağazalar daha kaliteli mal ve hizmet verirler.

    YanıtlaSil
  29. Mardin RodiMood mağazasından eşime bir tişört aldım. Sadece 2 gün giydi. Yıkamadığımız halde önünde küçük delikler oldu. Mağazaya götürdüm garantiye yollamamız gerek dediler.

    İki hafta sonra tişörtü o halde bana geri verdiler. Üründe belirtilen problem yıkama hatasıymış. Üretim hatası bulunmayan bu ürünün değişimi mümkün değildir diye yazı ile belirtmişler. Bilirkişi tarafından incelenmiş. Bu bilirkişi benden daha mı iyi biliyor tişörtün yıkanıp yıkanmadığını? Tişört hiç yıkanmadı.

    YanıtlaSil
  30. RODİMOOD Ürünümü Değiştirmediler!
    Rodimood'dan iki adet kot aldım. Aldığım kotların birisinde sorun yok diğeri ise 1 kere giydiğimde çok fazla esneme yaptı. Mağazaya gittim üründen şikayetçi olduğumu ve bir benden küçüğü ya da farklı bir model istedim. Bana bu işlemi yapma yetkilerinin olmadığını ve İstanbul'a merkeze göndermelerini gerektiğini söyledi. Bunun üzerine İstanbul'dan değişme talebi onaylanmadı. Ürünün kumaşı likralı olduğu ve normal karşılanması gerektiğini söyledi bana ürünü alırken hiç bir şekilde bu bilginin verilmediğini söyledim.

    YanıtlaSil
  31. Değiştirmemişler tabi değiştirmezler .

    YanıtlaSil
  32. Bayramdan önce Zeytinburnu Olivium Avm 'de bulunan Rodi Mood mağazasından pantolon aldım. Paçasının kısaltılması için ölçü alındı ve 45 dakika sonra alabileceğim söylendi. Aldım. Avcılar'a evime geldim. Düz ayakkabıyla yere değmeyen pantolon topuklu ayakkabıyla bile yerlerde sürünüyor.

    Üstelik ürün barkodunu da üstünde bırakmışlar. Avcılar'daki mağazaya girdim. Tabi birden alarm öttü orada bulunan herkes bana baktı. Neyse ki barkodu orada çıkardılar. Ama ben tadilat ücreti ödediğim halde pantolonumu giyemiyorum.

    Üstelik Rodi Mood müşteri hizmetlerine mail attığım halde hiçbir şekilde cevap dahi vermediler. Ürününe sahip çıkmayan, kapıdan çıkana kadar hesabını yapan bir zihniyet. Türkiye'nin büyük markalarına yakışmıyor!

    YanıtlaSil
  33. Annem kemeraltı şubenizden bana hediye pantolon almış ve o pantolon bana olmadı. Daha sonra ürünü değiştirmek istedim ve kemeraltı şubesine götürdüm. Ürünün etiketleri olduğu halde pantolonun paçası yapılmış ve bu ürünü değiştiremeyiz dediler.

    Halbuki bir kez deneyip çıkardığım bir üründü, denemediğim ürünün paçasını niye yaptırayım ki madem değiştirmiyorsunuz bende şikayet ederim dediğimde yetkiliyle görüştüm ve fabrikasyon hatası deyip değiştirebileceklerini söylediler. Benim şikayetim insanları yapmadıkları bir şey için ön yargılı davranmalarıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Model numarası : A11215024120010
      Model adı: Aksesuar X7576 Man Saat.

      Yaklaşık 4 ay önce kadar aldığım Ssatin camı çatladı ve yan taraf boyaları aşındı. Konu ile alakalı olarak Malatya Dörtyol Şubesi'ne saatimi götürdüm lakin saati müşteri hizmetlerine göndersek bile herhangi bir tadilat yapmadan geri göndereceklerinin bu konuda bizim hatalı olduğumuzu aktardılar.

      Ben bu saate 49.99 TL verdim, sizin yaptığınıza bakın böyle garanti koşulları mı olur?

      Sil
  34. Ankara tunalı Hilmi caddesinde bulunan Rodi mağazasından bir kot pantolon aldım. Mart ayında cep kısmında bir delik açıldı(astarda değil ön yüzde). Ve temmuz ayında da yani ürünü aldıktan 8 ay sonra pantolonun her tarafı paramparça oldu giyerken ince çorap kaçığı gibi yırtılıverdi. Hala şoktayım. Yıllardır koy pantolon kullanırım ama böyle bir durumla ilk defa karşılaşıyorum. Devlet memuru olduğum için işyerimde kot pantolon giyemiyorum ve evde 20 ye yakın kotum var.

    Bu yüzden bu pantolonu taş çatlasa 15-20 kere anca giymişimdir buna rağmen her yeri yırtıldı. Ankamall Rodi mağazasını aradım satın aldığım mağazaya gitmemi söylediler. Tunalı Hilmi caddesinde satın aldığım yere gittim ama mağaza kapanmıştı. Ankamall Rodi mağazası beni baştan savıp, konuşmamı dinlemeden kapanmış bir mağazaya yönlendirdi. 25.07.2010 tarihinde Ankamall Rodi mood mağazasına pantolonu teslim ettim İstanbul’a gönderip inceleteceklerini söylediler. Bugün ret cevabı geldiğini iğrendim. Allah aşkına soruyorum ya bir kot pantolonun ceplerinin dış kot kısmı ve kalça bölümü 6 ay içinde giyilemeyecek kadar yırtılıp rengi bozarır mı? Şu an inanamıyorum ve çok sinirliyim. İki kuruş için yaptıkları saygısızlığa değer m

    YanıtlaSil
  35. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
  36. 01 Aralık 2011 tarihinde saat 20:00'da Armonipark Alışveriş Merkezi'nden indirimli fiyatı 31 TL olan montun kasaya geldiğimde fiyatı 45 TL oldu. Tamam olabilir normaldir. Fakat sorun aslında burada kasa personelin bana karşı olan tutumu oldu.

    İlk önce bu benim sorunum değil diyerek ürünü 45 TL'den satmaya çalıştı. Ben itiraz edince o zaman personelimizin cebinden çıkar bu para dedi. Bu benim hakkım etikette ne gördüysem o fiyattan alabilirim. Ama sonra duygu sömürüsü aşaması başladı.

    Personel çağırdı fiyatı değiştirmediği için kasaya borçlu olduğunu söyledi personelde haliyle üzüldü. Üzülme boş ver demeye başladı. Ödeme aşamasına geçtiğimizde 45 TL üzerinden çekim yapmaya kalkıştı ben de hayır fiyatı neyse kartımdan o çekilmesini talep ettim. O da bana böyle bir şey yapamam personelim size cebinden ödeyecek fiyat farkını dedi. En son sinirlenerek ürünü almadan mağazan ayrıldım.

    YanıtlaSil
  37. RODİMOOD Ayıplı Ürünü Değiştirmediler!
    11 Eylül 2011 Tarihinde Şirinevler Rodi Firmasından aldığım üç adet keten pantolondan ikisinin diz kapaklarında ilk yıkamayı yapmadığım halde renk atması oldu. 31 Ekim 2011 tarihinde aldığım yere götürdüm verdim, firmaya yollayacağız dediler. Belli bir süre sonra tekrar sormaya gittim. Ürünlerdeki sorunun maldan kaynaklanmadığını iddia ederek değişim ve iade yapmadılar.

    Daha sonra ürünleri eve götürdüm yıkama yaptım paçalarında beyaz çizgiler çıktı, renkleri de daha fazla attı. Üç üründe de renklerde solma oldu. Tanesini 45 TL den aldığım üç adet ürün bir buçuk ayda elimde şişti. Rodinin bu kadar tüketiciyi mağdur edeceği bir firma olduğunu bilmiyordum öğrenmemde iyi oldu. Buradaki şikayetime istinaden firma iade alma işlemi yapmazsa tüketici hakları mahkemelerine başvuru yapacağımı bildiririm.

    YanıtlaSil
  38. RODİMOOD 10 Gün Önce Aldığım Pantolon Ortadan Yırtıldı!
    Trabzon forum AVM RodiMood'dan 10 gün önce almış olduğum pantolon ortadan hem yırtıldı hem söküldü, paramparça oldu. 10 günde kilo almış olamam.

    YanıtlaSil
  39. YAVUZ YILDIRIM7 Şubat 2012 04:11

    Isparta iyaşpark içerisinde bulunan rodi mood mağazından çıkışta diğer mağazalardan almış olduğumuz ürünlere alarm ötüyor ve onlarca kişinin önünde çantalarımıza özel eşyalarımıza bakılarak,hırsız muamelesi yapılıyor, sadece bize değil birçok insanın başına bu durum gelmiş ve gelmeye de devam ediyor.özellikle mağazadaki fatih ismindeki görevlinin insanlara nezaketsiz davranışları alışveriş yapmaya ve stres atmaya gelmiş insanların gününü mahvediyor...

    YanıtlaSil
  40. 212 Avm Rodimood'dan bir kazak aldım hatta sadece bir kazak değil 186 TLlik alışvariş yaptım. Aldığım ürünlerden bir tanesi kazak giydiğim gün kollarından bollaştı. Acayip bir şekilde sarktı. Geri götürdüm şikayetimi bildirdim, beni arayacaklarını söylediler.

    Takriben 22 gün sonra ben aradım yani beni aramadılar, o sözlerinde de durmadılar, şikayetim reddedilmiş. Kazağı gelip alabilirmişim. Allah şahidimdir, sabah giydim akşam hanım çıkarttırdı, değiştiririz diye. Hiç yıkanmadı. Ekstra bir kaza olmadı.

    Ayıp değil mi, günah değil mi? Yani sizin anlayacağınız kazağı büyük geldi yenisini alacağım deseydim değiştiriyorlardı. Zaten o niyetle değiştiriyorlardı ben hayır büyük değil, kolları bollaştı deyince şikayet formu yazdılar. Form numaram: 075057

    YanıtlaSil
  41. 25 Şubat 2012 tarihinde Mersin Forum AVM'deki Rodimood mağazasından iki adet kazak aldım. Kazağın birini giydiğim günün akşamı eve geldiğimde tüylendiğini farkettim.

    Hemen ertesi gün mağazaya gidip her iki kazağın da iade veya değişim işlemi yapılmasını istedim. Ancak bu ürünlerin promosyon ürünü olup iade ve değişim işlemi yapılmadığını söylediler ve mağazadan adeta kovdular.

    YanıtlaSil
  42. 26 Mart 2012 günü saat 17:00 civarında Kilis İl merkezinde bulunan Rodi Mood alışveriş merkezine gittik. Eşime almak istediğim pudra rengi (model nu:1561 ) montun üzerinde 4 adet fiyat bulunmaktaydı. Sırasıyla mont fiyatı 88.88 TL , 79.99 TL , 66.65 TL ve en son olarak da indirimli fiyat olarak 59.99 TL bulunmaktaydı.
    Satış görevlisine kol uzunluğunu kısalttırmak için terzi ücretini kimin vereceğini sorduğumuzda kendimizin terzi ücretini ödememiz gerektiği, firmanın bunu karşılamadığı söylendi.

    Kasaya ücretini ödemek için gittiğimizde kasada görevli bulunan N**** hanım tarafından beğendiğimiz montun fiyatını 70 TL. olarak söylemesi üzerine fiyat etiketini kendisine gösterdik. Kendisi fiyatının değiştiğini şu an üzerinde bulunan fiyat etiketi üzerinden satış yapamayacağını söyledi. Kendisine ben beğendiğim ürün üzerinde bulunan fiyat etiketi üzerinden satışının tarafıma yapılmasını talep ettim ama görevli bunun mümkün olmadığını bildirdi. Fiyat etiketi ben beğendim diye mi yükseldi ?

    Ya da Rodi de fiyatlar sabit değil mi kafasına göre müşteriye göre satış mı yapılıyor ? Beğendiğim ürünün fotoğrafını da görevliden izin almak suretiyle çektim. Fiyat etiketi de üzerinde benim belirttiğim gibidir. İstenildiğinde fotoğrafı da gönderebilirim . Konuyla ilgili Tüketici haklarına da başvurmak istiyorum gelecek olan cevaba göre.

    YanıtlaSil
  43. RODİMOOD Pantolonum Deforme Oldu Geri Almadılar!

    Tokat Rodi Mood mağazasından aldığım yeni 2 yıl garantili ve kırışmaya karşı bir erkek pantolonu aldım. Görseniz inanılmaz derece kumaş hatası oluştu ama ne Tokat şubesi nede fabrika pantolonun arkasına durup sahip çıktı. Rodi Mood iki haftalık pantolonuna tüketici hatası vermiş.

    YanıtlaSil
  44. RODİMOOD Aldığım Ürünler Hemen Solma Yaptı!

    Farklı zamanlarda yapmış olduğum kıyafet alışverişlerimde almış olduğum ürünlerin hepsinde solmalar oldu renkleri değişti özellikle de gri renkte olan ürünlerinde renkte açma ve yeşillenme oldu.

    YanıtlaSil
  45. RODİMOOD Aldığım Tişört Giymeden Yırtıldı!

    22 Nisan 2012 tarihinde Söke Outlet'ten satın aldığım tişort( bedeli çok komik (8 TL)) giymeden önce yıkamak istedim ve tişört yıkama sonucu lime lime yırtılmaya başladı.

    Firmanızın ismine güvenip İzmir Konak şubenize götürdüm.İncelemeye göndereceklerini söylediler.(30 Nisan 2012 tarih 086736 no)09 Mayıs 2012 tarihinde geri döndüklerinde tişörtün çok fazla yıkamadan dolayı yıprandığı söylendi.

    Şimdi 2 seçenek var: Ya siz kullanılmış tişört satıyorsunuz ya da ben deliyim tişörtü üst üste yıkadım. Yıprattım. 5 günde ne kadar yıkayabilirsem artık.
    Bir yanlışlık var diye aradığımda ise telefonda uzun süre bekletildim ama 8 TL'lik tişört için 10 TL masrafta etsem de bu Rodi'nin ayıbı olduğunu söyledim.Gerekenin yapılmasını rica ederim.

    YanıtlaSil
  46. Ben 7 senedir Rodi Mood'dan giyinir kampanyaları pek önemsemez geçerdim çünkü; seviyorum ürünlerini kaliteli olduklarına inanıyorum anlamadığım konu alışveriş yaptım ikici ürün 1.60 indirimli olmasına rağmen ve beni Rodi mood'dan arayarak bunu kampanyayı söylemelerine rağmen alışverişimi yaptım.

    Orada çalışan arkadaşlar indirim yapmadan direkt ücretini aldılar aksilik bu ya alışverişten 3 gün sonra Rodi Mood bir daha aradı ikinci ürün kampanyamız devam ediyor 1.60 indirim var dedi, şaştım kaldım.

    Güldüm açıkçası bu konu önemli bence kaliteli bir marka kampanya yapıyorsa bunu uygulamalı ben bir tek ürün almak için gidiyorum. Kampanyayı duyunca ikincisini de alma isteği doğuyor insanda bunun dikkate alınmasını rica eder iyi çalışmalar dilerim. He ayrıca alışveriş yaptığım mağaza Antalya 5 migros içeresindeki Rodi mağazasıdır.

    YanıtlaSil
  47. Kayseri Rodi Mood mağazasından aynı tişörtten 2 adet aldım. Biri kızıma diğeri yeğenime. İkisi de aynı makinede aynı derecede yıkandı. Kızımın tişörtünde renk solması ve delikler oluştu. Test için merkeze gönderildi cevap olarak üretim hatası olmadığı belirtildi. Mağaza personeline forma şikayetimin bildirilmesini rica edip geri gönderilmesini istedim.

    Ama dikkate almadılar. Bende müşteri temsilcisi yeşim hanımı arayıp durumu bildirmek istedim. Konuşma tarzı müşteri temsilcisine yakışır değildi. Tarzı beni suçlar ve aşağılar şeklindeydi. Benim derdimi dinlemedi. Sürekli yorumlar yaptı. Benim problemimin artık tişört değil. Personelinizin tavrı kendimi çok kötü hissettirdi. Aradığım tarih 07.08.2012 saat 2.30 civarında aradım. Kayıtlardan dinleyebilirsiniz.Bir daha Rodi mağazasından alış veriş yapmamayı düşünüyorum. Rodi mağzasının müşteriye ilgisinin ürünü satana kadar olmadığını düşündüğüm için bu yazıyı yazıyorum.

    YanıtlaSil
  48. Çorum RodiMood dan kot pantolon aldım ve pantolonun paçasının ölçüsünü aldılar 2 saat sonra gelip alabilirsiniz dediler. Arkadaşımı gönderdiğim de alım fişi ile arkadaşıma pantolonu vermişler eve geldiğimde pantolonun paçasının hala ölçülü olduğunu toplu iğnenin hala orada olduğunu gördüm ve çok önemli bir buluşmam vardı.

    Sırf o yüzden pantolon aldım ama marka dedik aldık adamlar bizi yarı yolda koydu. Bu müşteriyle dalga geçmektir. Paçasını biz yaptırıyoruz deyip de yaptırmıyorsa ben burada kasıt ararım. 70 liralık pantolon alıyoruz 2 3 liralık paça yaptırma işinden benim işim aksıyor.

    Buysa hizmet bundan sonra gereken karalama kampanyasını yapacağımdan emin olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  49. 07/09/2012 tarihinde 044996775nolu Manisa Merkez Rodimood mağazanızdan 44,99 TL değerinde eşime elbise aldım. Eve gittim ve elbisenin alt dikiş yerlerinde sökülme olduğunu farkettim.

    Değişim için gittiğimde o bedende başka elbise olmadığı ve kampanyalı ürün olduğu için başka bir ürünle değişim yapamayacağım söylendi. Elimde fişim ve kredi kartı slibim olduğu halde o elbiseyi değiştiremedim ve mağaza çalışanları hiç bir şekilde bana yardımcı olmak istemedi.

    YanıtlaSil
  50. 3 ay kadar önce aldığım yazlık kot pantolon 1 hafta giydikten sonra cep kenarlarından yırtılmaya başladı, aldığım yere götürdüğümde "merkeze gönderirsek bunu dikip geri yollarlar 1 ay süre, yaz geçmiş olur giyemezsin biz diktirip verelim" dediler. Terzide diktirmişler teslim aldım, ilk giydiğimde kemer yerinden yırtıldı bidaha da götürmedim ve bundan sonra Rodi mağazasına girmeyi düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
  51. Öğretmenler günü kampanyasından bir çok ürün aldım. ancak aldığım gömleğin sırtında beyaz lekeler, lacivert badide kolunda ise pembe lekeler meydana geldi. aldığım ürünü sadece ılık bir suda yıkadım. ürüne zarar veren hiç bir deterjan falan kesinlikle değmedi ve ürünü bir defa bile kullanmadım. gömleği mağazaya götürdüm. 10 gün sonra kullanıcı hatası dediler. Ürünü bir defa bile kullanmadan ürün hatası oluyorsa diyecek bir sözüm yok. yetkililerin bu şikayetleri dikkate almasını temenni ederim.

    YanıtlaSil
  52. 2 ay önce aldığım hırka 1 hafta içinde sarkma yaptı. rodi mağazasına götürdüm ve değişim ya da iadesini istedim. hırkam 3 defa genel merkeze gitti incelenmeden geri geldi. mağaza personelinin görebildiği sarkmayı nedense genel merkezindeki uzmanlar görememekte direniyorlar.

    Şimdi süre aşımından kaynaklı olarak hırkamın para iadesinin tarafıma yapılmasını istiyorum. hırkamı en son 11. 12. 2012 tarihinde mağazaya teslim ettim. yani tam 1 ay oldu. ne arandım ne de hırkamla ilgili bir sonuç verildi bana bu tarihten bu yana. (model olarak triko ceket yazıyor. )

    YanıtlaSil
  53. 1 Jean alana 2.si 10TL kampanyasından aynı model, beden ve barkod'a sahip ürün aldım ve birtanesi defolu çıktı. Bende ürünün değiştirmek için mağazaya gittim ve aynı üründen olmadığından başka bir model ürünü aldığımda kasada bana değişim için getirdiğim ürünün 10TL kampanyası olduğunu belirterek 34 TL ek ücret ödememi istediler ve mecburen bu bedeli ödemek zorunda kaldım.

    Çünkü ürün defoluydu. Anlamadığım nokta ise kampanyalı aldığım 2 üründe aynı model ve nasıl oluyorda farklı barkod etiketine sahip oluyor? Normal şartlarda her model ürüne ait tek bir barkod numarası olur. Bir daha kesinlikle Rodimood'dan alış veriş yapmayacağım, çünkü defolu ürün için ek bedel isteniyor.

    YanıtlaSil
  54. RodiMood’tan alışveriş tutkunlarına kış sonu fırsatı; her 100 TL ve üzerinde alışveriş yapanlar 100 TL değerinde hediye çeki kazanıyor.

    RodiMood’un tüm ürünlerinde geçerli olan kampanya ile 100 TL ve üzeri alışveriş yapanlar 100 TL değerinde hediye çekini anında kazanıyor. Şubat ayının sonuna kadar devam edecek kampanyada kazanılan hediye çeklerini isteyen anında kasada, isteyen 1 Mayıs tarihine kadar yapacağı alışverişlerde kullanılabilecek.

    YanıtlaSil
  55. Kayseri form rodiMood mağazasından 3 adet pantolon aldım ilk üzerime geçirir geçirmez ürünün defolu olduğunu gördüm ve vakit geçirmeden iade için mağzaya götürdüm 15 gün inceleme için süre verdiler hala cevap yok. diğerini 2. 3 sefer giydim sırtımda bir acı hissettim ziyaret amaçlı istanbula gitmiştim kayseriye gelene kadar binbir sıkıntı dertle geldim.

    Malum otobüstesin eve geldim çıkardım pantolonu şaşırdım kaldım kemer bölgesinde bir toplu iğne diken ustaya şaka yapmak istemiş yada unutmuş orda ilgili firmaya iletişime geçtim bir cevap vermediler olan bizim pantolonla gömleğe oldu olsun canın sağolsun rodiMood yıllardır sizden giyiniyordum artık transfer vakti gelmiş demekki.

    YanıtlaSil
  56. diyarbakırda rodi için alınan anneler gününde mintan iyi ama biraz pahalı biraz daha ucuz olaydı iyiydi.yinede iyidir .......saygılar

    YanıtlaSil
  57. gaziantep rodi müşterisi idim fakat artık olamam benim yıllık beş yada altı kere olan ziyaretim artık olmayacak nedeni rodimood takilerin ilgisizliği neden oldu alırsan al almassan sen bilirsin türü yaklaşom içindeler

    YanıtlaSil
  58. Bundan yaklaşık 2 ay önce RodiMood mağazasından aldığım ceket tüylenme yaptığı için garantiye verdim ve incelemeden geri dönüş yapılmadı. Bunun üzerine para iadesi için gerekli formları doldurdum ve fişlerimi verdim. Doldurduğum formda 15 gün içerisinde paranın hesabıma yatacağı yazıyordu. Ancak 1-2 ay geçmesine rağmen hala para banka hesabıma yatırılmadı.

    YanıtlaSil
  59. 01. 08. 2013 17.56'da Ümraniye RodiMood mağazasından bir adet pantolon aldım. Pantolonun üzerindeki fiyat 24. 99 gözüküyor. Fiş fiyatı 39. 99. Mağazayı aradım sadece iade alabileceklerini söylediler. Etiket üzerindeki fiyatla neden satın almıyorum da, satın alacağım ürünü alamıyorum

    YanıtlaSil
  60. 12 ağustos 2013 rodi mood beğendik ankara da alınan ürünü değişime verdim 15 gün sonra gelin dendi şimdilik beklemedeyim.İnşallah iyi bir sonuç alınırda işim rast gider diye düşünüyorum .SAYGILAR

    YanıtlaSil
  61. 29 aağustos günü istanbul avcılar rodimood ile yapılan alışveriş sırasında ilgili personel çok lakayıt davranışlarda bulunup beni ve nişanlımı çok rencide edici davranış ve tutum içine girdiler sözün özü soğudum .
    Bir dahada rodinin içini bırak önünded dahi geçmem

    YanıtlaSil
  62. YER neresi derseniz sayın rodi:Adapazarı tarih 30 eylül saat 16.00 olay tam olarak dandik bi şeyler almışım farkına varmadan nerdenmi tabiki sizden birkere daha alırmıyım KESİNLİKLE HAYIIIIIIR

    YanıtlaSil
  63. rodi mood ankara sincan müşterisiyim rodi iyi

    YanıtlaSil
  64. Konya RodiMood mağazasından aldığım mevsimlik füme mont sadece 4 ay kışın giymeme rağmen soldu, renkleri ağardı. Sanki 3-5 yıllık mont gibi oldu. Aldığım yere montu götürdüm ve fabrikaya göndereceklerini söylediler. Fabrikadan gelen cevapta kumaş hatası olmadığını söylediler. Hiç yıkanmamış hatta silinmemiş bir montun kumaşında hata yoksa o zaman bende hata var.

    Yaşım 40'a gelmiş ve ben montun güneş ve diğer hava şartlarından uzakta evde giyilmesi gerektiğini bilmediğimden dolayı suçluyum. Buradan bütün firmalara kendimi ihbar ediyorum. Firmanızdan mont kaban gibi ürünleri almak istersem lütfen beni bu ürünlerin evde giyileceği ile ilgili uyarın. Espiri bir yana hakkımı istiyorum...

    YanıtlaSil
  65. HAYATİ DOĞAN HİLMİOĞLU16 Ocak 2014 05:32

    BASINDAN TAKİP ETTİĞİM KADARIYLA RODİ MOOD FASON ÜRETİM YAPTIRIP SATIŞA SUNMAKTA İMİŞ RODİ ETİKETLİ GİYİM EŞYALARI DAHA KALİTELİ ŞEYLER ÜRETMESİNİ VE ŞİKAYETLERİ SONLANDIRMASI DİLEĞİYLE .
    YAKIN ÇEVREMDE OLANLARINDA BU MARKAYLA İLGİLİ ŞİKAYETLERİ VAR O DA BİLİNE SAYIN YETKİLİLER........

    YanıtlaSil
  66. rodimood giresun.
    konu.şikayet
    mamül.kaban
    sebep. renk solması
    rodimarkalı kaban almıştım kısa zaman önce renk i attı daha doğrusu soldu gitti yardımlarınızı beklerim sayın rodimood

    YanıtlaSil