12 Mart 2009 Perşembe

Rodi Şikayet

YKM Kızılay mağazasından almış olduğum ürünü değişimi için size göndermiştim. Ek yazıda belirttiğiniz bilirkişi(!!!) raporuna göre hata tespit edilmemiş(ütülenip tekrar gönderilmiş) . 27 Şubat 2009 tarihinde sürat kargo ile 9.00 TL masraf edip gönderdiğim ürünü sizden 11 Mart 2009 yurt içi kargo vasıtası ile aldım.

Yine duramadım 9.00 TL daha masraf edip ürünü aynı gün size gönderiyorum. Bu arada toplam yaklaşık masrafım 20.00 TL’ye yaklaştı. Yani sizin 5.00 TL etmeyen ürününüze 4 kat fazla masraf yaptım. Ekteki o bilirkişi (!!!) raporuna göre hata bulunmayan ürün bana göre hatalı ( sol taraf fermuar büzüşmesi ) üstelik üretim hatalı. Kullanıcı hatası yok.

UZUN LAFIN TELGRAFI

*Bu ürünü alın bilirkişiye verin.

Veya

*Bünyenizde çalışan herhangi birine verin

Veya

*Layık olduğu yer olan en yakın konteynıra bırakın.

Not : Bundan sonra ürünlerinizin reklamını büyük bir gayretle her platformda yapacağım.

114 yorum:

  1. Yine mevsimler dönecek,yine yapraklar düşecek ,giden gençliğimiz geri dönmeyecek bilmem anlatabildimmi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 ay kadar önce İzmir, Bayraklı Sevgiyolu'ndan Şanal tekstil adında Rodi mağazasından kışlık bir kaban aldım. Kabanın kol ağızları ve cep kenarları zamanla sökülmeye başladı. Bugün ürünü şikayet için gittiğimde oradaki mağaza yetkilisi bana kollarını yerde sürmüşsünüz dedi. Tam olarak 120 TL ödediğim bu ürünle ilgili mağduriyetimin giderilmesini istiyorum

      Sil
    2. bende rodi den kumaş tarzı keten bir pantalon aldım.Pantalon daha ilk giyimde 3 yıllık pantalon gibi oldu.ilk yıkamada ise kumaş bozuldu ve dalga dalga beyaz çizgiler oluştu.bayi fabrikaya gönderdi ve kumaş hatası olmadığını yıkamadan olabileceğini yazan bir red yazısıyla birlikte.sanki biz diğer pantalonlarımızı 30 derecede ters çevirerek yıkadık rodi nin pantalonunu elde ve 90 derecede falan yıkadık.arkadaşlar kendileri kandırıyorlar RODİ PANTALON O KADAR ADİ O KADAR KÖTÜ Kİ BİR PANTALON BİR HAFTALIK İKEN GERİ GELİR DE O KADAR KÖTÜ OLABİLİR Mİ.İNANILMAZ ADİ KUMAŞ KULLANIYORLAR KESİNLİKLE RODİ DEN HİÇBİRŞEY ALMAYIN YERLİ ÜRETİMLERİ YOK DENECEK KADAR AZ TAMAMA YAKINI ÇİN ,ÜRÜNLERİN İMALAT YERLERİNİ OKUYUN.ESKİDEN YERLİ ÜRETİM YAPIYORLARDI ŞİMDİ ÇOĞUNLUĞU ÇİN...YERLİ ÜRETİM OLMAYAN MALLARI KESİNLİKLE ALMAYIN ÖZELLİKLE RODİ DEN HİÇ BİR ŞEY ALMAYIN...

      Sil
  2. Şikayetlerin faydası varmı bilmiyorum ama inşalllah sonuç alırsınız ama çook zor.Kabahat samur kürk olsa kimse üstüne alınmaz

    YanıtlaSil
  3. Kemal kılıç13 Aralık 2009 03:18

    Rodi ürünü kullanıyorum memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 3 gün önce Ümraniye Rodimod mağazasında 1 adet kot pantolon aldım. Daha sonra paçaları uzun olduğu için orda çalışan eleman ölçüsünü alarak kendi mağazalarının anlaşmalı olduğu terziye gönderdi. Eve gelip pantolonu giydiğimde paçalarının gereğinden fazla kısaldığını gördüm ve elemanın yanlış ölçü aldığını fark ettim.

      Olabilir dedim insanlık hali ve fişiyle beraber pantolonu mağazaya değiştirmek için gittiğimde orda ki sorumlu elemanlar bana bunu değiştiremeyeceklerini benle dalga geçer gibi söyleyince ben şaşırdım açıkcası. Çünkü orda paramla rezil olmuştum. O kadar para verip aldığınız ürünü hiç giyememek kötü bir şey çünkü ve sonuçta onların dediği oldu. Ürünü değiştirmediler.

      Sil
    2. RODİMOOD Aldığım Ürünler Hemen Solma Yaptı!

      Farklı zamanlarda yapmış olduğum kıyafet alışverişlerimde almış olduğum ürünlerin hepsinde solmalar oldu renkleri değişti özellikle de gri renkte olan ürünlerinde renkte açma ve yeşillenme oldu.

      Sil
    3. bende rodi den kumaş tarzı keten bir pantalon aldım.Pantalon daha ilk giyimde 3 yıllık pantalon gibi oldu.ilk yıkamada ise kumaş bozuldu ve dalga dalga beyaz çizgiler oluştu.bayi fabrikaya gönderdi ve kumaş hatası olmadığını yıkamadan olabileceğini yazan bir red yazısıyla birlikte.sanki biz diğer pantalonlarımızı 30 derecede ters çevirerek yıkadık rodi nin pantalonunu elde ve 90 derecede falan yıkadık.arkadaşlar kendileri kandırıyorlar RODİ PANTALON O KADAR ADİ O KADAR KÖTÜ Kİ BİR PANTALON BİR HAFTALIK İKEN GERİ GELİR DE O KADAR KÖTÜ OLABİLİR Mİ.İNANILMAZ ADİ KUMAŞ KULLANIYORLAR KESİNLİKLE RODİ DEN HİÇBİRŞEY ALMAYIN YERLİ ÜRETİMLERİ YOK DENECEK KADAR AZ TAMAMA YAKINI ÇİN ,ÜRÜNLERİN İMALAT YERLERİNİ OKUYUN.ESKİDEN YERLİ ÜRETİM YAPIYORLARDI ŞİMDİ ÇOĞUNLUĞU ÇİN...YERLİ ÜRETİM OLMAYAN MALLARI KESİNLİKLE ALMAYIN ÖZELLİKLE RODİ DEN HİÇ BİR ŞEY ALMAYIN...

      Sil
  4. RODİDEN HER CANI YANAN BURAYA BİRŞEYLER YAZIYOR RODİ YETKİLİLERİNDEN ÇIT YOK;HERHALDE TAKMIYORLAR BEN ÖMER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RodiMood'da "inci kadar değerli" annelerimize özel 79 TL ve üzeri alışverişlerinize 49 TL değerinde gerçek "İnci Set" hediye...!!!

      Sil
  5. Rıdvan şimşek21 Aralık 2009 05:17

    mağazalarındaki güler yüzlü hizmetleri tatdir ediyorum ama yetkilisi burda yazılanlarıda takip etse iyi olur

    YanıtlaSil
  6. kimi sevmiş kimi sevmemiş kimiside beğenmemiş olabilir ama bu marka gün geçtikçe büyüyor.

    YanıtlaSil
  7. ALİ LAMİ ERSOY3 Ocak 2010 05:42

    Bİr başka firmayla uyuşmazlık yaşadım zorda olsa uzunda sürse kazandım dilerim sizlerde aynı mutluluğu yaşarsınız.Saygılar.

    YanıtlaSil
  8. rodıden geçen sene kaban aldım rengınde solma oldu gerı ıadesını ve urunu degıştırmenızı talep edıyorum markanızda kalıte bozulmuş haber verın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir süre önce Karşıyaka RodiMood'tan aldığım 3 adet lakos tişörtün 2.'si, ilk yıkamadan sonra renk attı ve şekli bozuldu. Yıkama talimatlarına uyduk ama olan oldu. Elimde aldığıma dair fiş ve ürün etiketleri var. İade alınmasını, denginde bir ürünle değiştirilmesini veya para iadesi yapılmasını arz ediyorum

      Sil
  9. ŞİNASİ TALAT25 Ocak 2010 03:09

    RODİ BU ŞİKAYETLERİ DİNLESE GÖZ ÖNÜNE ALSA BU SATIRLAR BOŞ KALSA NASIL OLUR HERHALDE BUNDAN DAHA İYİ OLUR.

    YanıtlaSil
  10. rodi bu şikayetleri dinlese kulak verse herhalde giyim sektörünün DEVLER ligine çıkardı diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  11. LÜTFEN RODİ YE ÇAMUR ATMAYIN...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen hafta içinde Rodi Mood mağazasından bir kazak aldım, alırken fark etmemişim eve gidince koltuk altına yakın kısmında bir diş kaçığı oluşmuş ve büyükçe bir delik açılmış. Rahatsız olduğum için aynı gün değişmeye gidemedim; ama beşinci gün aldığım mağazaya gittim türlü bahanelerle ürün değişimi yapmadılar. Bir üründen birçok şikayet gelirse; ancak o zaman değişim oluyormuş. Üstelik bir de hiç giyilmeyen ürüne kokuyor diye bahane buldu oradaki yetkili. Etiketi bile üzerinde duruyor ve delik bir ürünü nasıl üzerime giyebilirim ki? Üstelik en acısı da kesinlikle ve kesinlikle kokmuyor. Hem kokmuş olma ihtimali bile olsa ürün zaten müşterinin denemesine açık bir ürün. Gelen müşteri üzerine giyip deneyip alıyor, onların kokusu çıkmış olabilme ihtimalini de düşünmüyorlar ki zaten dediğim gibi ürün asla kokmuyor.

      Diğer şubelerine gittim ve sorunu anlattım oradaki yetkili, ürünü aldığım mağazaya telefon açtı ve üstelik yanımızda bile konuşmadılar. Bir süre bekledik ve konuşma bitince değişim yapamayacaklarını söylediler. Baştan savma muamele gördüğüm ve mağdur bırakıldığım için şikayetçiyim. Kaldı ki diğer mağazalarda bile Lcw gibi mesela ürün giyilmiş olsa bile renk atma vs. gibi sorunlar çıktığında aradan o kadar zaman geçmesine rağmen değişim yapılıyor. Normalde bu firmanın da yapması gerekiyor; ama kişi ayrımı yapıldığını da düşünüyorum.

      Sil
  12. Çamur atan yok ama şikayeti olan kişi sayısı oldukça çoook gibi görünüyor herkes derdini anlatıyor.İstanbul / Fatih den Kerim Dede

    YanıtlaSil
  13. Satılmış Doğan ( Niğde)25 Şubat 2010 04:13

    Avrupa birliği ne gün sayarken canı yanan insanları görmezden gelen rodi markasını kınıyorum. Gazetede reklam yapacağınıza şikayeti olanları memnun edinde onlarda rodinin iyi reklamını yapsın

    YanıtlaSil
  14. raziye aslan d.bakır megasenter şubesinde pantolon aldım 3gün giydim yırtıldı firmaya gönderdim kullanıcı hatası diye geldi 3gün giyilen bi pantolon nasıl kullanıcı hatası olur anlamıyom bu kadar danik bi firmamı

    YanıtlaSil
  15. Nurettin Elmas15 Mart 2010 02:06

    Konya rodi mood satışa sunduğu mamülleri satarken allıyo pulluyo ama sonra şikayet veya öneri olduğunda kabullenmiyor niye acaba

    YanıtlaSil
  16. RODİ MOOD İSMİYLE PİYASADAKİ GİYİM SEKTÖRÜNE YENİ İMAJ İÇİN ÇIKARILAN ŞEYLERDE SON TÜKETİCİ YORUMLARINI OKUDUM ŞİKAYET ÇOK FAZLA İNSANLAR ÇOK UĞRAŞMALARINA RAĞMEN ŞİKAYETLERİNİ ÇÖZEMEMİŞLER YAZIK.

    YanıtlaSil
  17. Ykm mağazalarından alış veriş yapıyorum ve bu mağazaları çok eviyorum kaliteli ve güzel şeyler var bende rodi markasını sevmedim stili hoş değil diğerleri daha sıcak gibi artı sorun yaşanmıyor özellikle mavi,lee cooper,lewis, ürünleri çok daha şık Kamile tuncer

    YanıtlaSil
  18. Gülşen Fatam18 Nisan 2010 04:26

    jale tezer dersaneleri öğrencisiyim rodi ile hoş anılarım neyazıkki yok şikayetten başka bi şeyim olamaz kusurlu giyim almak istemediğimden dolayı rodi yi tercih etmiyorum,kalitesi bana sanal geliyor

    YanıtlaSil
  19. Yukarıda yorum yazan Gülşen e katılıyom bendede güzel bir intiba bırakmadı şaşırttı diyebilirim Avonos tan yazdım ismim Remziye

    YanıtlaSil
  20. güzel bir pazar günü yeni açılan ALANYArodi mağazasında 2saatimiz geçti, almak istediğimiz ürünleri kendimiz yardım alamadan seçtik. tam kasaya giderken bir görevli gelip ürünleri kontrol edip ,bir tane daha alırsanız 2.ürün%50 indirimli dedi .stanttaki tüm ürünlerin üzerinde etiket grubuna göre aynı idi. kasaya ödemeye gittiğimizde kasiyer herhalde çocuklar onların etiketlerini yırtmış dedi. Ve bize daha yüksek fiyat çıkardı. kendi hatalarını birde müşteri çocuklarına çıkarıyorlar. eşim küçük oğlum ve ben işte bir pazar gününü ürünleri almadan ve canı sıkılarak geçirdik.ürün farkının çıkmasından çok enayi yerine konulmak .karsınızda muhatap bulamamak insanın zoruna gidiyor .rodo mağazalar zincirine yakışmıyor. üstelik biz yıllardır tüketicisiyiz NURCAN KAN

    YanıtlaSil
  21. karabük ONEl AVM deki rodi mağazasından gömlek aldım, alırken gömleği denememe izin vermediler evde denediğimde ise gömlek büyük geldi. Değişmeye gittiğimde elimdi kredi kartı extrası vardı bununla değişim yapamayacaklarını bildirdiler fiş istediler
    bende fişi kaybettiğim için, extrayla geldiğimi bildirdim ayrıca bana kasadan fişi kaybetmeyin diye uyarıda bulunmadılar. tezgahtar beni hatırladı ve gömleği denemeye izin vermediğini iş yeri sahibine söyledi yinede benim gömleği değiştirmediler az sesimi yükseltincede hemen polis çağırdılar tam bir abdayılık yani. adamlar beni yaka paça dışarı attırmak istedi bende gömleği orada bırakarak gittim . bunuda herkese anlatacağım .Bu yapılan 3. dünya ülkesinde bile olmaz sanırım böyle zorba satıcılar olursa zor rodinin işi burada.

    YanıtlaSil
  22. HEPİNİZE GEÇMİŞ OLSUN

    YanıtlaSil
  23. ıkı yıldır rodı nın grı keten pantolonunu ne hıkmetse renk agarması oluyor acaba bunları rodı matık lemı yıkamak lazım yaaa bır daha rodı almıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende rodi den kumaş tarzı gri keten bir pantalon aldım.Pantalon daha ilk giyimde 3 yıllık pantalon gibi oldu.ilk yıkamada ise kumaş bozuldu ve dalga dalga beyaz çizgiler oluştu.bayi fabrikaya gönderdi ve kumaş hatası olmadığını yıkamadan olabileceğini yazan bir red yazısıyla birlikte.sanki biz diğer pantalonlarımızı 30 derecede ters çevirerek yıkadık rodi nin pantalonunu elde ve 90 derecede falan yıkadık.arkadaşlar kendileri kandırıyorlar RODİ PANTALON O KADAR ADİ O KADAR KÖTÜ Kİ BİR PANTALON BİR HAFTALIK İKEN GERİ GELİR DE O KADAR KÖTÜ OLABİLİR Mİ.İNANILMAZ ADİ KUMAŞ KULLANIYORLAR KESİNLİKLE RODİ DEN HİÇBİRŞEY ALMAYIN YERLİ ÜRETİMLERİ YOK DENECEK KADAR AZ TAMAMA YAKINI ÇİN ,ÜRÜNLERİN İMALAT YERLERİNİ OKUYUN.ESKİDEN YERLİ ÜRETİM YAPIYORLARDI ŞİMDİ ÇOĞUNLUĞU ÇİN...YERLİ ÜRETİM OLMAYAN MALLARI KESİNLİKLE ALMAYIN ÖZELLİKLE RODİ DEN HİÇ BİR ŞEY ALMAYIN...

      Sil
  24. sinop taki rodiden gömlek aldık aynı gün içinde bir kaç saat geçmesine rağmen ürünü değiştirmeye gittim.ürünü giymişsiniz deyip değiştirmediler.dükkanda durduğum süre içinde suç teşkil ediyomuşum.ben böyle rezalet görmedim.paranla rezil oluyosun.malına güvense değiştirir mal kötü olduğundan değiştiremiyolar.gerisi bahane...sinop taki rodinin kapanmasını istiyoruz......yetkililer duyun.

    YanıtlaSil
  25. banada çevremde şikayet geldi ateş le duman ilişkisi onlar ilgisiz davranıp düzelmedikçe burdaki yorumlar bitmeyeceğe benziyor lütfen duyarsızlığımızı hiç değilse bazı konularda üstümüzden atalım

    YanıtlaSil
  26. bir ay önce tişört aldım bir kere yıkandı rengi soldu değiştirdiler yanisi 3 gün dayanmadı şimdide artık bu ürünü almakistemediğiğmi söyledim başka ürün alıcam fakat aldığım tişört 'te kampanya yapmışlar 35 tl'ye aldım 14tl'ye indirmişler 14 tl'lik ürüm alabilirsin diyorlar müşteri hizmetlerine aradım nilüfer isimli bir bayan var sorumlu açıkçası biz ürünü sattk kurtulduk dfemek istiyor şu tişörtte parada onlarda hırsız bunlar..........

    YanıtlaSil
  27. takma kafana tokadan başka bişey *?

    YanıtlaSil
  28. o artık rodimood bikerem
    rodi değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoh hoh hohh..

      Sil
    2. RODİMOOD 3 Pantolon Aldım Üçü de 3 Günde Yırtıldı!

      28 Nisan 2012 Rodimood İkitelli mağazasından 3 adet pantolon aldım. Eve gittim birini giydim dükkana geldim eğildim kumaştan yırtıldı (bakın altını çiziyorum dikiş izlerinden değil kumaştan) çırağı eve gönderip diğer pantolonu aldırttım onu giydim akşama kalmadı oda yırtıldı.

      Eve yırtık gittim. İnat edip sonuncusunu da giydim ve tabi ki oda patladı. Sefaköy Armoni Park'taki Rodimood'a gidip durumu izah ettim(30 Nisan 2012) onlarda incelemeye göndereceklerini ve 15 güne kadar beni arayacaklarını söylediler.

      17 Mayıs 2012 oldu ama kimse beni aramadı. Bunun üzerine ben aradım ama ne deseler beğenirsiniz beyefendi red cevabı vermişler ürünleri değiştiremeyiz.
      Yarın sabah ilk işim Kaymakamlıktaki tüketici haklarına gidip bu haksızlığı düzeltmelerini isteyeceğim.

      Sil
    3. bende rodi den kumaş tarzı keten bir pantalon aldım.Pantalon daha ilk giyimde 3 yıllık pantalon gibi oldu.ilk yıkamada ise kumaş bozuldu ve dalga dalga beyaz çizgiler oluştu.bayi fabrikaya gönderdi ve kumaş hatası olmadığını yıkamadan olabileceğini yazan bir red yazısıyla birlikte.sanki biz diğer pantalonlarımızı 30 derecede ters çevirerek yıkadık rodi nin pantalonunu elde ve 90 derecede falan yıkadık.arkadaşlar kendileri kandırıyorlar RODİ PANTALON O KADAR ADİ O KADAR KÖTÜ Kİ BİR PANTALON BİR HAFTALIK İKEN GERİ GELİR DE O KADAR KÖTÜ OLABİLİR Mİ.İNANILMAZ ADİ KUMAŞ KULLANIYORLAR KESİNLİKLE RODİ DEN HİÇBİRŞEY ALMAYIN YERLİ ÜRETİMLERİ YOK DENECEK KADAR AZ TAMAMA YAKINI ÇİN ,ÜRÜNLERİN İMALAT YERLERİNİ OKUYUN.ESKİDEN YERLİ ÜRETİM YAPIYORLARDI ŞİMDİ ÇOĞUNLUĞU ÇİN...YERLİ ÜRETİM OLMAYAN MALLARI KESİNLİKLE ALMAYIN ÖZELLİKLE RODİ DEN HİÇ BİR ŞEY ALMAYIN...

      Sil
  29. SİNOP.....İLKER27 Ağustos 2010 08:33

    antalya tatili sırasında aldığım rodi mood beni yarı yolda bıraktı kardeşim siz bu mallarınıza hiç bir test yapmazmısınız alın bi test yapın kalitelimi, sağlammı yok öyle 3 köfte 5 kuruşa bu insanlar keriz değil eşşek bile iki kere aynı çamura düşmezmiş.?

    YanıtlaSil
  30. ergun çalı / bolu7 Eylül 2010 02:47

    bolu izzet baysalda okuyan arkadaşımın hediyesi rodi tisort kendisine beğenerek giydiğimi söylesemde hiçde öyle olmadığını söyleyemedim baskısı rengini 2 yada 3 giyme sonucunda attı üzerindeki baskıyı neyle yapmışlar herhalde PATETES baskı inanın çok basit düz baskısız olsa sanki daha hoş olurdu rodi yetkililerine sesleniyorum lütfen daha çok kaliteli ürünler yapın

    YanıtlaSil
  31. GÜLSÜM ERLER24 Eylül 2010 08:02

    Samsun lu müşterileriyim ama artık değilim yazlık çeşitleri duruşr görünüşü çok güzel duruyo biraz kullanmaya başlayınca fotası çıkıyo çok ama çoook dayanıksız mamüller alan pişman fakat satan memnun heralde fakat onlarda yakında rodi satacak müşteri bulamıyabilirler...........

    YanıtlaSil
  32. rahmi kolsuz dedi15 Ekim 2010 02:24

    giyecek markaları olanların içinde en çok şikayet sanırım rodimood adında var yazılar şikayet şikayet üstüne
    yiğenimin başından geçenleri dinleyip yazayım dedim
    geçen yıl aldığı kaban (rodimood) bu yıl emekli olmuş sebebi renginin durup dururken atması iki kol arasında gözle görünür fark oluşmuş
    ne deyim şu yaptığınız sattığınız şeyleri sağlam yapsanızda satsanız ne olur insanları kandırmasak iyiyi güzeli satsak onlarda şikayetçi olmasa ne olur
    bu yorum ve yazılanlarında fayda sağlamayacağını düşünüyorum ama genede denizdeki bir kum taneside olsa ileride insanlar bilinçlenince
    faydası olacaktır.

    YanıtlaSil
  33. ahmet erdal kuzu2 Kasım 2010 06:37

    dertlilerin içinde ben yokum heralde şanslı sayılırım giyecek markası denince lcw den şaşmam her türlü giyim e en kaliteli en uygun fiyatla sahip olabileceğim tek adres olarak lc waikiki herkese tavsiye edebilirim

    YanıtlaSil
  34. collezione markasını severek istiyerek alıyor ve giyiyorum son derece uygun etiketli ürünleri mevcut kalitesi iyi çeşidi bol şikayet olmadı
    kol saatinden kabana dek zengin ürün yelpazesi var

    YanıtlaSil
  35. Sarıyer li Mehmet Ali dediki
    soğuklar geldi kışlıklara sarıldık iki yıldır rodi kaban kullandım çok sıcak ve iyi ufacık kusuru yok çokta yakıştığını sanıyom.bu markayı bir kere aldım şikayetimde yok bilgilerinize

    YanıtlaSil
  36. tayfun dediki.
    şikayetleri buraya değil rodi ye yazın bura onların ilgisiz olduğu bi yer ana sayfalarına girin adres ve telefonları var onlar sizinle ilgilenirler,saygılar

    YanıtlaSil
  37. kadir dedi,,,,,,,,,,
    şikayetleri yaptılar ilgilenmediler onlarda buraya gelmiş akıllı.anlamadınmı

    YanıtlaSil
  38. sinop ta 8temmuz2010 günü alıp 2saat sonra dar gelen gömleyi değiştirmeye gittiğimde giyilmiş deyip değiştirmediler üstüne bide hakaret yedim polis çağırıp mağazadan atmakla tehdit edildim.o günden sonra asla rodi olan hiçbiryerden almıyorum ve çevremde bu olayı hala anlatıyorum.neyse bn artık lcw den alıyorum orda30gün değişim süresi var.bir gün yine lcwdeyim birde ne göreyim sinop rodi2de hala çalışan ve bana hakaret edip ürünü değiştirmeyen kız,lcwden alışveriş yapıyor allahım ne komik bir görüntü rodiyetlileri bu size sizin çalışanınız bile kendi sattığı malı değilde başka yerden alışveriş yapıyor kaliteniz ortada diyecek başka söze gerek yok tebrikediyorum sizi ve misyonunuzu...

    YanıtlaSil
  39. YENER ŞENGÜL16 Şubat 2011 04:43

    TOKAT MERKEZ RODİ MODD TA AYNI ŞEYİ BANA YAPTI BU ADAMLAR BUNU HUY EDİNMİŞ GİYİLMİŞ DEDİ DEĞİŞMEDİ GERİ ZEKALI GİYMEDEN DENEMEDEN İKİ SAAT GİYMEK GİYMEDEN SAYDILAR,ŞİMDİ BEN ONLARI KİME ŞİKAYET EDECEM İNTERNET SİTELERİNE GİREYİM DEDİM YAPIM AŞAMASINDAYMIŞ ÇOK KOMİK İŞLER BU NASIL MARKA ANLAMADIM

    YanıtlaSil
  40. gülden yılmaz27 Şubat 2011 00:49

    rodi yıllardır büyüyen bir marka ama birazda şikayetleri dinleseler diyorum.

    YanıtlaSil
  41. SÜLEYMAN VAROL1 Mart 2011 06:29

    % 70 'E VARAN İNDİRİM YALNINA KANIP BİKAÇ PARÇA GİYİM ALDIM ,ŞŞİKAYETÇİ OLDUM NEDENİ İSE İLK GÜNKÜ DURUŞU YOK YIKANDIKTAN SONRA GÖZLE HİSSEDİLECEK KADAR KÜÇÜLDÜ BUNLARDA GİYİM EŞYASI SATIYORUZ DİYE GEÇİNİYORLAR.BEŞ PARA ETMEYEN ŞEYLER HEPSİDE

    YanıtlaSil
  42. Rodimood Giyim Mağazasından aldığım ürünler arasında iki tane ayakkabı vardı. Bir tanesinin kenarlarında açılma olduğundan dolayı aldığım tarihten kısa bir süre sonra ürünü değişime gönderdik. Gönderildikten kısa bir süre sonra değişim onaylandı. Tarafıma bilgi verildikten sonra Rodimood’a giderek iade ettiğim ayakkabı yerine farklı ürünler aldım.

    Aldığım ürünler arasında diğer ayakkabıda da aynı sıkıntı olunca değişim talebinde bulundum ve 3 Ekim 2010 tarihinde 162** nolu değişim makbuzuyla merkeze gönderileceğini söylediler. 3 Ekim sonrası haftada bir rodimood Mağazasına uğrayarak değişim hakkında bilgi almak istediğimi belirttim ve çalışanlar tarafından değişime cevap gelmediğini belirttiler.

    Git gel sürekli bu şekilde merkezden cevap gelmedi bekliyoruz ve cevap gelince size bilgi vereceğiz dediler. Git Gel süreci içerisinde bana verilen değişim makbuzunu kaybettim. Bu süreç sonucunda 23 - 24 Ocak 2011 tarihinde merkezden değişim onaylandığına dair cevap geldiği tarafıma iletildi. İşlerimin yoğunluğundan dolayı 29 Ocak 2011 tarihinde rodimood Mağazasına gittim. Değişimin onaylandığını ve yerine farklı bir ürün alacağımı belirttiler. 69.99 TL karşılığında bir kaç ürün aldım ve kasaya yöneldiğimde kasa sorumlusunun Değişim makbuzu olmazsa değişim yapamayacaklarını belirttiler. Ben kaybettiğimi ısrarla belirttim fakat onlarda merkez kabul etmiyor bu şekilde işlem yapamam dedi. Bu git gel süreci sırasında ben bunu belirtmiştim. Yazarkasa fişi ve Değişim Makbuzu yok diye. Yazarkasa fişini ilk değişimde benden almışlardı. Makbuz da değişim sürecine verilen cevabın gecikmesinden dolayı kayboldu.

    Bu durumda değişimde olmuyor şuanda benim ne yapmam gerekiyor. Bilgilerinize ihtiyacım var. Yoksa 69.99 TL’den olacağım.

    YanıtlaSil
  43. Bursa Heykel Rodimood mağazasından bir mont aldım. Yan ceplerinde çıtçıt vardı. Bir kere kapattım açtım. İkincisinde elimde kaldı çıtçıt. Şimdi montum da kocaman delik var kolunu kaldırdım koltuk altı yırtıldı

    YanıtlaSil
  44. antakya rodi mağazasından 35 TL’ye aldığım rodimood etiketli füme rengi pantolonu hiç yıkamadan ilk giyişimden 3-4 saat geçtikten sonra sağdan soldan iplikleri çıktı önemsemedim ikinci gün giydiğimde çıkan iplikler işyerimde bunu görenlere mahcup olmama sebep oldu annem dikişleri sağlamlaştırdı biraz yine de şikayete gitmedim bu kez de yıkandıktan sonra koyu füme açık gri renge dönüştü ve düşük dereceyle kaliteli bir deterjanla yıkanmasına rağmen çekti paçaları kısaldı mağazaya götürmeyi bir seçenek olarak düşünemiyorum çünkü personelin kaba davranışları ve iade-şikayet gibi işlemlerle uğraşmak istememeleri beni geriyor ve bezdiriyor.

    YanıtlaSil
  45. Şikayetleri burayamı bildireceğiz.

    YanıtlaSil
  46. İstanbul Viaport Rodi Mood mağazasından aldığım kazağımda tüylenme oluştu. Götürdüğümde incelemeye alınacağını söylediler, ben de bıraktım kargoyla bana göndermelerini rica ettim; ama şirket prosedüründe bunun olmadığını söylediler, ben de haftaya gelen değişim cevabı üzerine tekrar mağazaya gittim, aynı üründe beden uyumu olmadığı için başka ürün alabileceğimi söylediler. Ben de başka ürün beğendim, bunda da aynı sorun olur mu sorusuna bunda yaşamazsınız bunun ipliğinde olmaz dediler. Ben de kabul ettim ama onda da aynı sorunu yaşadım tekrar mağazayı aradığımda bana yine aynı prosedürlerin uygulanacağını söylediler, yine kargo teklifinde bulundum ve reddettiler, müşteri hizmetlerini aramamı söylediler oradan da aynı cevabı aldım daha yetkili biriyle konuşmak istediğimde olumsuz cevap aldım.

    Kısacası 1 ürünü kullanabilmem için 5-6 defa mağazaya gitmem gerekecek ve haftada 1 gün olan iznimi bu yolda harcamam gerekecek aynı zamanda mevsim geçecek ve bu ürünü istediğim zamanda kullanamayacağım. Bir de müşteri temsilciliği denilen konu müşterilere hizmet vermek amaçlı değil sadece yetkili kişilere ulaşamamız için kurulmuş bir bölümmüş bunuda anladım.

    İnşallah yazılı bu kadar şikayet bu olayların düzelmesine vesile olur ve markalar mağazalar daha kaliteli mal ve hizmet verirler.

    YanıtlaSil
  47. RODİ ANKARA ANKAMAL MAĞAZA YARDIMCISI EMRE RIZA MÜŞTERİLERİNE SAYGISIZ VE SORUNU HALLEDECEĞİ YERDE İSTEDİĞİN YERE ŞİKAYET EDEBİLİRSİN DEDİ BU RODİ YE YAKIŞAN Bİ ELEMANMI YOKSA RODİDEN Mİ CESARET ALIYOR ANLAYAMADIM Bİ SORUN VAR

    YanıtlaSil
  48. 18 Haziran 2011 Giresun mağazanızda girişteki reklam panolarından ve daire şeklindeki ilanlarınızda "Babalar Gününüz kutlu olsun, tüm ürünlerde 2 alana iki bedava kampanyasını gördük, alışveriş yaptık. Kasaya geldiğimizde bazı ürünlerin kampanya dahilinde olmadığını öğrendik.

    Reklam panosunu ilgili idarecinize göstermemize rağmen hiç de yakışık almayan bir durumla karşılaştık "bizde böyle ister alın ister almayın" gibi. Ben de bu durumda şikayetimi bildiriyorum. Ya ilanlarınızı indirin ya da ilanlarınızdaki gibi satış yapın ben bu durumu size üzülerek bildiriyorum.

    YanıtlaSil
  49. Aksaray Ortaköy'de bulunan Rodi Mood şubenizden 20 Mayıs 2011 tarihi itibariyle mavi renk lizza bayan kot satın aldım. Daha bir kere giymeme rağmen kot çok fazla genişledi. Ayrıca kot haddinden fazla soluyor. Kota ne kadar pens attırsam da fayda etmedi. Bu ürünü 2 hafta boyunca denedim. Aradan 19 gün geçtikten sonra iade etmek için ya da değiştirmek için Ortaköy'deki şubenizde ürün inceleme formu doldurttum. Ancak herhangi bir şekilde sonuç alamadım.

    Normalde tüketici hakları gereği satın aldığımız bir ürünü 1 ay içerisinde iade edebiliyoruz. Sadece kotta değil aynı yerden satın aldığım kolları dantelli mercan renk tişörtte de aşırı bollaşma sorunu yaşadım. Hiçbir ürününüzden memnun kalmadım. Nerede kaldı bizim haklarımız? Sonra müşteri velinimettir diye konuşuyorsunuz . Sadece ben değil bütün arkadaşlarım ürünlerinizden şikayetçi. Böyle giderse hiçbir şikayeti dikkate almazsanız müşteriniz kalmayacak haberiniz olsun. Bir an önce gereğinin yapılmasını istiyorum.

    YanıtlaSil
  50. RODİ MODD Satış Sonarsı Hizmette Sınıfta Kaldı
    Van ilinde faaliyet gösteren Rodi Modd mağazası 50 ,00 tl üzeri ve tek parçada olmak üzere alınan pantolonun paçasını tek parça ve 50,00 tl üzeri olmadığı için paça yapma işlemini yapamayacağına söylediler. Diğer mağazalarda 10,00 tl ye bile alınan pantolonların paçalarını kendileri mutlaka yaptırıyorlar.

    YanıtlaSil
  51. Rodi’den aldığım 2 ürün de Çin malı olduğunu fark ettim. Ürünleri iade etmek için aldığım mağazaya gittim. Şikâyet sebebini söyledim bu ürünleri para iadesi olarak geri iade etmek istediğimi söyledim.

    Mağaza görevlisi şikâyetimin sebebinin geçerli bir sebep olmadığını ve bu yüzden geri iade edemeyeceğimi söyledi. İki montu bile üretemeyen Çin’den 10 liraya ithal ettiği montlara 70 liraya satmakla olmuyor.

    YanıtlaSil
  52. 07 Ocak 2011 günü mağazaya gittim ve iki keten pantolon aldım . Maalesef ikisinin de renkleri kayboldu. Rengi değişti birini 2 kere yıkadım pantolon deforme oldu; diğeri ise hiç yıkamadım o da aynısı oldu. Değiştirmeye gidiyorum tadilat nedeniyle kapalı bir ay oldu yani marka böyle olursa biz halk ne yapmamız gerekiyor?

    YanıtlaSil
  53. Ben Kilis'te ikamet ediyorum. Kilis'teki Rodimood mağazasından haziran ayında hem tişört hem de keten pantolon almıştım. Tişörtler 1 yıkamadan sonra renk attılar. Mağazaya tekrar gittik değiştirilmesi için 2 hafta sonra haber verdiler, tişörtler değiştirildi.

    Fakat bu defa keten pantolon yıkandıktan sonra makinadan çıkartıldığında arka cep kısmı yırtılmıştı. Bu defa da mağazaya bunun için gittik, yine 2 hafta sonra haber verdiler, gittik değiştirdik, değiştirilen yeni pantolon 1 hafta giydikten sonra daha ilk yıkamada renk attı.Bugün tekrar mağazaya gideceğim.

    YanıtlaSil
  54. Alışveriş yaptım aynı gün ürünlerden birini iade etmek istedim. Dediler iade bizim mağazada yok. Peki değişim yapalım dedim dediler gündüz 10 ile 14 arası degişim yapılması yönünde mesaj geldi.

    YanıtlaSil
  55. 26 Ağustos 2011 tarihinde Amasya RodiMood Mağazasından bir gömlek beğenerek ödeme yapmak için kasaya yöneldim. Gömleğin etiketinde yazan fiyat 14.00 TL iken, kasiyer bayan gömleğin üzerindeki barkodu okuttuğunda gömleğin fiyatının 35.00 TL olduğunu söyledi. Etikette 14.00 TL yazdığını hatırlatmam üzerine ise fiyatların değiştiğini ama etiketlerin değişmediğini söyledi.

    Ne güzel değil mi? Etikete 14.00 TL yazıyorlar satın almak isteyince fiyat 35.00 TL oluyor. Bakalım Rodi yetkilileri bu duruma ne savunma yapacaklar. Ama şu var ki bu yaşanan durum Rodi mağazalarına bir daha adım atmama sebep olmuştur.

    YanıtlaSil
  56. .tüm şubelerinde fiyat aynı, neymiş efendim etiket yanlış basılmış 2 lira fazlasını sölüyo kasada bana.tüm şubelerde mi yanlış etiket basılmış.üstelik üründe diş kaçığı çıktı,kocaman bi delik açılmış.. değişmeye gittim türlü bahanelerle değişmediler.kokuyormuş..! üzerinde ne ter ne parfüm kokusu kesinlikle yok.!çarşıda on kişiye koklattım ürünü kokuyormu diye hiçbiri de kokuyo demedi.!!koksa bile ürün denenmeye açık bir ürün gelen müşteriler üzerine deniyor öyle alıyor.o olmadu bu defa da genel bir şikayet olması gerekiyormuş kumaşında.ulan hayvan herif sattığın ürün özürlü işte daha ne şikayeti olsun.Allah belasını versin tüketiciyi madur eden tüm firmaların.peşini bırakmıyorum ama gereken yerlere şikayetimi yaptım.!!!bundan sonra da tüm yakınlarım arkadaşlarım akrabalarım rodiden alışveriş bitti artık.!!! gözümün gördüğüne de söylicem ordan alışveriş yapmamalarını.!!!!

    YanıtlaSil
  57. RODİMOOD Çantamdan Haber Yok!
    Haziran ayı sonunda karabük seyahatim sırasında onel avm'de bulunan linda collection'dan bir kaç ürün aldım. Aldığım ürünler arasında bulunan çantamın memleketime döndüğümde 1-2 kez kullandıktan sonra sapını tutan düğmesi koptu ve kullanılamaz hale geldi.

    Firmayı aradım, Bursa'da herhangi bir rodimood mağazasının sorunumu çözeceğini söylediler. Bende ürünü Bursa ulu camii karşısındaki rodimood mağazasına teslim ettim. O günden beri arıyorum, gidiyorum. Hala çantadan bir haber yok.

    Alt tarafı bir düğme takılacak. 3 ay oldu bir tamirciye götürsem sorun çoktan çözülmüştü. Şimdi teslim kağıtlarımı da bulamıyorum. Ben düğmelerde farklılık olmasın diye firmaya gittim.
    Çantamdan oldum. Lütfen artık çantamı yapılmadıysa bile geri istiyorum.

    YanıtlaSil
  58. osman adıyaman3 Kasım 2011 01:46

    Tokat Rodi Giyim San Tic AŞ'den almış olduğum kışlık mont satıcı tarafından önce su geçirmez denildi sonra ise montun su geçirdiği ve geçirebileceği konusunda tereddütlü bir üslup izlendi. Aynı gün montu iade etmek istedim ve bana yakışmayan bir üslupla fişin üzerinde 10 gün içinde iade hakkı yazan yazıyı bildiklerini ve tamamen kendi inisiyatiflerinde olduğunu ve iade almayacağını söyledi. Ulusal birkaç firma ile görüştüm anında iade alınması gerektiğini söyledi.

    YanıtlaSil
  59. ben böyle bır mağazacılık yemın edıyorum hiç bır yerde görmedım soyunma kabınınde kendı kıyafetını bırakjamazmıssın elınde tasıyacakmısınn allah belasını versın soyunduyum mu gore gore benım kıyafetlerımın tepesıne soyunan gerızekalıdan ve çankırının magaza mmudurunun ettıgı hakareten dolayı sıkayetcıyım bole magazacılıkta olmaz bole lanet musterıde olmaz bole gerızekalı magaza mudurude olmaz

    YanıtlaSil
  60. RODİMOOD Personel Doğru Bilgi Vermiyor!
    Aldığım üründe indirim olduğu söylenip müşteriyi yanılttılar. Faturaya bakınca aynı saat içinde tekrar geri götürdüm bana başka kampanyadan bahsettiler. Mağaza müdürü önce aldığın ürünlerin hepsini iade alacağım deyip daha sonra olmaz değişim yapabiliriz diye müşteriyi yanılttılar.

    YanıtlaSil
  61. RODİMOOD Ürünü Değiştirmediler, Kargoda Diyorlar!
    20.11.11 tarihinde Ümraniye Rodimood'dan bir adet deri mont aldım fakat eve geldiğimde deri montun large beden olduğunu anladım ben alışveriş yaparken m bedenini denedim alırken personel onda etiket yok diye bana large olanı verdi yanlışlıkla ben de değiştirmek için Rodi mood'a geldim oradaki sorumlu kişi bana m bedenin kalmadığını söyledi.

    Ben de para iadesi talep ettim o da bana bu mont giyilmiş diye kabul etmedi montu da denemek için birkaç saat giydim ama sen laf anlat anlat dur. Sonra ne yapalım dedim o da bana diğer şubelerde varsa sipariş vereyim dedi bekle ki gelsin bir haftadır bekliyorum aradığımda kargoda diyorlar akşam gelir diyorlar akşam gidiyorum gelmemiş diyorlar.

    YanıtlaSil
  62. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
  63. RODİ GİYİM Defolu Ürünü Değiştirmiyorlar!
    20 Aralık 2011 tarihinde Rodi giyim Niğde şubesinden 111 TL'ye bir adet mont aldım. 3 gün sonra aldığım montun defolu olduğunu gördüm, değiştirmeye götürdüm. Firma müdürünün bana verdiği cevap tamam bu ürün hatalı bunu fabrikaya gönderelim. Tamir olsun diye bana fiş kesti. Bende tamir edilecek montu giymem başka bir mont verin dedim. Müdür bana alırken baksaydınız yeni ürün veremeyiz dediler.

    YanıtlaSil
  64. RODİMOOD Ayıplı Ürünün Değişimini Yapmadılar!

    22 Ocak 2012 tarihinde RodiMood etlik Antares mağazasından bir mont aldım. Özellikle RodiMood\'u seçtim kaliteli sağlam ve sattığı ürünün arkasında duran bir firma olduğunu düşündüğüm için ordan aldım. 23 Ocak 2012 tarihinde montu giydim. Evden çıktıktan sonra dışarda sol cebinin sökük olduğunu fark ettim.

    Akşam eve döndüğmde poşete koyup yarın değştiririm diye düşündüm. Ertesi gün değişim için gittim bana verilen cevap biz defolu yırt sökük ürün satmayız siz giydikten sonra olmuştur istiyorsanız bırakın terziye verelim gibi bir cevap aldım. Anlatmaya çalıştım ama dinleyen olmadı. Bir hevesle müşteri hizmetlerini aradım. Aldığım cevap çok farklı değildi.

    Telefona çıkan bayana lütfen bana bir yetkiliyi bağlayın deyince görüşebileceğiniz tek kişi ve yetkili benim ben de böyle diyorum dedi. Şimdi bu olayların tamamını düşündüğümüzde diğer şikayet mesajlarını da okuduğumuzda çok pişman oldum.

    Keşke markasız sıradan bir yerden alsaydım. Şu an tek düşündüğüm RodiMood piyasadan topladığı defolu yırtık sökük ürünleri RodiMood markası altında satıyor, sonra da biz yapmayız böyle bir şey deyip başından savıyor.

    YanıtlaSil
  65. Aksaray ilinde oturmaktayım. Yaklaşık 2 ay önce Rodi Mood mağazasından bir mont aldım 111 TL'ye ve montumun yaka kısmı ile dirsek kısımlarının rengi attı renk bozulması oldu.

    Yani mevsim kış güneşi solması desem yada 2 ay içinde hangi akıllı insan montunu yıkar veya yıkamış olsam bile solmaması lazım sadece yaka ve dirsek kısımları. Montu iade edilmesi için mağazaya götürdüm onlar da inceletmek için şirkete gönderdi sonuç tekrar iade yani onlar kalitesiz ürünününde bir sıkıntı görmemiş ki iade ettiler.

    Şimdi benim 111 TL'ye aldığım montu alıp da sineye çekme niyetim yok yapılan bu haksızlık karşısında susmayacağım.

    YanıtlaSil
  66. Kurban Bayramı’nda aldığım montun taksitli fiyatı 89,99 TL’ydi ama kampanya olduğu için 56,66 TL’ye aldım. Ayıplı ürün olduğu için değişime gittim, montun her yerinden içinde bulunan elyaflar çıkmaya başladı. Merkez değişimi kabul etti, fakat aynı ürünü istememe rağmen 89,99 TL’lik fiyattan olacağını üzerini eklemem gerektiğini söylediler. Bu şekilde olmaz. Bir değişim sonuçta, ben farklı değil aynı ürünü istiyorum. Ayıplı ürünler ne olursa olsun aynı ürünle değiştirmeye hakkım var ücret vermeden! Acilen dönüş yapılmasını bekliyorum. Aynı montumu istiyorum. Bende mağaza sektöründe müdür yardımcılığı yapıyorum, kural nedir bilen biriyim. Balıkesir Rodimood mağazasından şikayetim var

    YanıtlaSil
  67. 24.02.2012 tarihinde saat 21.18 sularında bir çocuk yeleği satın aldık Marmara Forum'da 24.99 TL'ye. 25.02.2012 tarihinde saat 20.00 sularında eve gittiğimde beğenmediğim yeleği iade etmek için mağazaya gittim. Karşımda mağaza müdürü ..... ürünü iade alamayacaklarını söylediler. Neden diye sorduğumda bana şirket merkezlerinden öyle bir talimat aldıklarını söyledi. Yani Rodimood'un merkezi ürünleri hiçbir şekilde iade almamalarını söylemiş.

    Ben en kötü ihtimalle 24.99 TL'den olacağım ama onlar neler kaybettiklerinin farkına varamayacaklar.Ben bugüne kadar birçok mağazadan alışveriş yaptım ve daha sonra hoşuma gitmeyen bir şey olduysa tekrar gittiğimde iade ettim.
    Rodimood bu hareketle 24.99 tl alarak çok büyük kar etti.

    YanıtlaSil
  68. Ben Rodi marka bayan kaban aldım 1 ay giydim ürün 20 yıl giymiş kadar eskidi rengi soldu o kadar kötü bir hal aldı ki anlatamam. bir kış giysem bu hali alsa vallahi gam yemem. RODİ TM hadi alalım dedim keşke almaz olsaydım arkadaşlar sakın sakın asla bu markayı kullanmayın. beş para etmez paranızı çöpe atacaksanız alın ben resmen çöpe attım. ben paramı herkes gibi çok zor kazananlardanım...

    YanıtlaSil
  69. TÜRK MALI OLARAK BİLDİĞİM RODİ DEN BİR BAYAN KABAN ALDIM 1 AY KULLANDIM YAĞMURDA ISLANDIM RENGİNİ ATTI YIKADIM DAHA KÖTÜ OLDU YILLARDIR GİYİLMİŞ BİR HAL ALDI BEN ŞİMDİ BU ÜRÜNÜ MAGAZAYA GÖTÜRÜP ŞİKAYETİMİ DİLE GETİRCEM VE ONLARDA KULLANICI HATASI DİYECEKLER EMİNİM AMA BU ÜRÜNÜ ALMICAM VE RODİYE HEDİYE ETCEM. BİR KUMAŞ BU KADAR MI ADİ OLUR ANLATAMAM LÜTFEN ARKADAŞLAR BU MARKAYI ALMAYIN PARANIZA YAZIK OLUR KEŞKE ALMASAYDIM DERSİNİZ BENİM GİBİ AYNI ZAMANDA KUMAŞDA SARKTI TESADÜF ETİKETİNE BAKTIM VE NE GÖREYİM MADE İN CHİNA ALLAH BELANIZI VERSİN DEDİM 10 TL MONT TR DE 120 TL OLUYOR.

    YanıtlaSil
  70. MERHABA ARKADAŞLAR ALDIĞIM ÜRÜNDEN ŞİKAYETCİYDİM. RODİ NİN FORUM İSTANBUL MAGAZASINA GİTTİM İADE ETTİM VE İNANILMAZ BİR ŞOK YAŞADIM SİZLER BURADA OLUMSUZ ŞEYLERDEN BAHSEDİNCE BENDE ALDIĞIM ÜRÜNÜ AÇIKCASI GÖTÜRMEK İSTEMEDİM NEYSE ŞANSIMI DENEMEK İSTEDİM İNANILMAZ BİR ŞEYLE KARŞILAŞTIM ÜRÜNÜMÜ 3 GÜN İÇİNDE İNCELEDİLER VE BANA AYNI FİYATA YA YENİSİNİ ALIN YADA İSTEDİĞİNİZ ÜRÜNÜ ALIN DEDİLER ÇOK SEVİNDİM BENDE İLAVE EDEREK GÜZEL BİR MONT VE AYRICA BİR KAÇ ÜRÜN DAHA ALDIM. HAKLIYSAN SORUN NEYSE ÇÖZÜM BULUYORLAR.FORUM İSTANBUL ŞUBESİNDEKİ SAYIN EMRE BEYE İLGİ VE ALAKALARI İÇİNDE SONSUZ TEŞEKKÜRLER EDİYORUM.(NAZİRE)

    YanıtlaSil
  71. RODİMOOD Eşofmanım Deforme Oldu!

    Eşofmanı alalı 4-5 ay oldu. Belki 5 ya da 6 kez anca kullanılmıştır. Eşofmanın alt kısmında yırtılma oldu. Terziye götürdüğümüzde bize bunun ürün hatası olduğunu ve aldığımız yere götürmemizi söyledi. Aldığımız yere götürdüğümüzde bize ısrarla bunun kullanıcı hatası olduğunu belirtti, değişmeyeceğini söyledi ve yine ısrarla yıkama hatası diye belirterek fabrikaya gönderdiler.

    Bize 2 hafta gibi bir süre verdiler ve gittiğimizde bize bunun yapılmadığını söylediler. Ayrıca ürünün alt ve üst kısmının bedenlerini yanlış verdikleri yetmiyormuş gibi bir de çok sert bir üslupla bizim hatamız olduğunu söylediler. Alırken bizim dikkat etmemiz gerekiyormuş.

    En kısa zamanda bu sorunun giderilmesini talep ediyorum ve bu yazdıklarımı önemseyeceginize inanıyorum.

    YanıtlaSil
  72. rodi mi bir daha asla ve asla,kot pantolon aldım 1 ay giydim renk kalmadı ayrıca yırtıldı,keten pantolon yine aynı 2 ay sürmedi,tişört tek yıkamada tamam asla ve asla kapısından bile geçmem artık üstelik çin malını türk malı diye satıyorlar yazıklar olsun size

    YanıtlaSil
  73. RODİMOOD Montun İlk Yıkamada Rengi Soldu!

    Yaklaşık 3 ay önce mağazanızdan mevsimlik mont almıştım. Geçen gün ilk defa giydiğimde rengi solmuş hiç yıkamadım henüz, rengi solmaya başladı.

    Ürünün fişini de bulamıyorum farklı bir ürünle değişim istiyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz, ne yapmam gerekiyor?

    YanıtlaSil
  74. 26 Nisan 2012 saat 16.27 Perşembe günü Kastamonu mağazanızdan pınk sky x7093 woman tunik aldım, kendim Karabüklü'yüm ve tuniyi aldığımda denemediğim için eve gelip giymek istedim, sonra da bedeni dar geldi.

    Cuma günü Karabük mağazanızdan değiştirmek istedim ama mağazadaki E*** adındaki bayan bana elimizde şimdi kalmadı dedi, ben de getirtebilir miyiz dedim, sonra hiçbirşey demeden aldı eline gömleyi bana bunda is kokuyor dedi.

    Ben de daha dün aldım akşam geldim poşetten sadece denemek için çıkardım dedim ve öğlen size getirdim dedim. Bana hayır hanımefendi bu resmen is kokuyor diye rest çekti. Zaten aldığımda kumaşın kendi kokusuydu o ve ben bu konuyla ilgilenmenizi gömleğimin değişmesini istiyorum. Kimse beni olmayan bişey için suçlayamaz bu kişiden şikayetçiyim. Bana en kısa sürede dönerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  75. 2 hafta önce Erzurum rodi mağazasından iki adaet pantolon aldım bir kere yıkandılar ikisinin de rengi kaçtı giyemiyorum pantolonları geri götürdüm aldılar incelenecek dediler bıraktık bugün gelmiş bir bilirkişi raporuyla.. pantolonda herhangi bir üretim hatası yokmuş kullanıcı hatalıymış.. her pantolonun iç kısmında kaç derecede yıkandığı yazıyormuş da bakıp yıkanması gerekiyormuş muş... inanın ki bizler ilk defa pantolon alıp ilk defa yıkatmıyoruz... bir daha nerede olursa olsun rodi mağazasından alışveriş etmem.

    YanıtlaSil
  76. RodiMood'dan eşimin bana hediye ettiği kapri pantolon 1 beden küçük gelince değiştirmek üzere mağazaya gittik. Mağazada ürün değişimlerinin saat 14:00'e kadar olduğunu söylenince şaşkınlığımızdan ne yapacağımızı bilemedik.O an gördüm ki bu konuda bir tek mağdur ben değilim. Orada ben hariç en az 3-4 kişi isyan ediyordu bu uygulamaya. İade ve değişim işlemi yaptırmak isteyen herkese aynı şey, sistem kapalı deniyordu.

    Zamanı değerli benim gibi binlerce insanı kendilerinin istediği saatlerde orada görmek isteyen ve bizleri 10km uzaklıktaki (kendi adıma) mağazaya gittiğimde geri gönderen bu zihniyeti kınıyorum. Hiçbir firmada görmediğim bu uygulama yüzünden de bir daha RodiMood markası hiçbir ürün almayacağımı beyan ediyorum

    YanıtlaSil
  77. Rodimood'un Ankara Anteres mağazasından bir pantolon aldım, paçasını yapıyor musunuz diye sordum, evet dediler, hiç ücretten bahsetmediler, pantolonun bedelini kredi kartı ile ödedim. Paçayı nerede yaptıracağım dediğimde, fiş yazmaya başladılar ve bir gün sonra alabileceğimi söylediler. Ben de evimin mağazaya uzak olduğunu tekrar gelemeyeceğimi belirttim ve birkaç saat içinde olamaz mı dedim. Hayır dediler.

    Bunun üzerine paça yaptırmaktan vazgeçtiğimi belirterek pantolonumu alıp evime gittim. Bana paça ücreti aldık, iade edelim filan demediler. Evde fişi incelediğimde ne göreyim, 1,5 TL paça boyu kısaltma ücreti, bana sormadan beni bilgilendirmeden pantolonun fiyatına eklemişler ve yapmadıkları işin ücretini peşin peşin tahsil etmişler.

    Kocaman mağazanın pantolon paçası için para alması zaten başlı başına bir durum... Hele hele yapmadığı pantolon paçası için para almasına ne demeli siz söyleyin. Telefon edip durumu anlatmak istedim ancak ne mümkün, ürünün fişinde mağazanın telefon numarası yok, kredi kartına ait slipte bir numara var, o numaradan da bir ev çıkıyor ve telefona çıkan bayan artık gelen telefonlardan bıkmış usanmış adeta.

    YanıtlaSil
  78. RODİMOOD Fabrika Hatası Ürünün Değişimi Yapılmadı!

    Mayıs ayı sonlarına doğru Ankara Rodimood Kızılay şubesinden lacivert omuz ve etek kısmı dantel bir gömlek aldım. Gömleği evde giydim ve yan etiketi rahatsız ettiği için kestim. (Yaklaşık 4 cm kat kat etiket oluyor) Aynada baktığımda alttan giydiğim beyazdan dolayı dantel kısmında sökülmeler, ayrılmalar olduğunu fark ettim.

    Gömleği hemen çıkartıp ertesi gün mağazaya gittim. Mağaza görevlisi yan etiketi kestiğim için değiştirme yapamayacağını söyledi. Ben de iade etmek niyeti ile almadığımı ancak dantel kısmındaki hataları sonradan gördüğüm için kusurlu mal olduğunu belirttim ve bilirkişiye gönderilmesini rica ettim. 5 Haziran'da verdiğim ürün 3 Temmuz'da iade edilerek kumaşta veya üretimde hata olmadığını belirten bir yazı ile bana geri verildi.

    Etiket kesildiği için iade de almadılar. Hiç kullanmadığım, kullanamayacağım bir gömleğim oldu. Dolayısıyla mağduriyetim giderilmedi. Bundan sonra değil alışveriş yapmak, Rodimood mağazalarının önünden geçmeye bile niyetim yok. Kaliteli sandığımız bir firmanın, kalitesiz ürün ve davranışı böylece herkes tarafından bilinecek. Ya bilirkişi bölümünde çalışanlar kumaştan ve sökülmeden anlamıyor, ya bizi saf sanıyorlar.

    YanıtlaSil
  79. Bugün t-shirt bakmak için İnegöl Avm'ye uğradım. Beğendiğim t-shirt tam alacaktım ki, üründe üst üste yapıştırılmış etiketler dikkatimi çekti. Şu an ki fiyata kaç liradan düşmüş diye merak edip üstteki etiketi güzelce kaldırınca bir de ne göreyim? Eski fiyatı daha düşük.

    Sezon sonu diye bir çok firma %40-50 indirimlere girmişken Rodi fiyat yükseltmiş. Almadan çıktım tabi. Bildiğim diğer tüm markalarda çok tutulan, satılan mallara hiç bir zaman sezon sonu, seri sonu vs. indirimi gelmez. RodiMood da bu üründe sezon sonu vs. indirimine gitmemiş olsa anlarım, ama bırakın indirimi fiyat yükseltiyorsunuz.

    Çok amatörce. Başvuruma vereceğiniz cevapta; etiketin önceki fiyatının yanlış olduğundan, düzeltmek amaçlı eskisinin üstüne yeni etiket yapıştırıldığıdan falan bahsedecekseniz, hiç cevap vermeyin. Ucuz etiket üstüne pahalı etiket yapıştırılmayacağını bilmeniz gerek. Fiyat artışını sorduğum mağaza çalışanın "en son fiyat geçerli" diye başından savması konusuna ise hiç girmeyelim.

    YanıtlaSil
  80. Birdaha rodimi allah korusun tanındık marka kalitelidir dedik aldığımız hemen hemen her üründe birşey çıkıyor..kime sorsam aynı pazardan alırım daha iyi...kalite sıfır müşteri memnuniyeti sıfır...ben tüketici haklarına şikayette bulundum sizlerde bulunun enayi değiliz hiçbirimiz..

    YanıtlaSil
  81. Hatay/Kırıkhan RodiMood Giyim mağazasından almış olduğum 1 adet baharlık kazak ve 1 adet kot pantolonda sorun çıkmıştır. Kazağın etek ucundaki lastiklerde sorun oluştu.Kot pantolonda ise bacaktaki dikişlerde açma ve esneme oluştu. Ürün fazla kullanılmadığı halde oluşan bu sorunlar şaşırtıcı. Ürünü bu sorunlarla birlikte bayiye götürdüğümüzde firmaya göndereceklerini belirttiler.

    Ürün firmaya gitti fakat bize olumsuz cevap verildi. Fakat biz ürünümüzün değişimi konusunda üsteleyince bize firmanın müşteri hizmetleri numarası mağaza müdür tarafından verildi. Numara şu şekildedir: 0212 *** ** 00. Ben bu numarayı aradığımda müşteri temsilcisi N***r diye bir bayan benimle iletişime geçti.

    Kendisinin genel müdür olduğunu belirtti ve değişim hakkında mağazadaki personeli suçladı. Sonuç olarak ürünün değiştirilemeyeceğini belirtti ve tüketici haklarına şikayet edin dedi.

    YanıtlaSil
  82. Rodimood almış olduğum pantolon dikişten patlama yapmadı ama ortası paramparça oldu. Hadi dikişten patlasa anlayacağım da. Ürünüm için bugün aradılar. Tabi ki kalitesine yakışanı yaptı, ürününün arkasında durmadı. 10 günlük ürün kullanıcı hatası. Bir de alay eder gibi gelin ürünü alın diyorlar. Çöpe atmasını söyledim.

    Çoğu kıyafetim Rodi ama artık bir daha son. Bundan sonra 2-3 katı fiyata veririm verdiğime de değer. Ben derim ki kalite her zaman fiyatının karsılığını verir. Rodi\'den aldığım pantolonlar da bir yıkamada solmuştu. 2 senedir boşuna 1000 TL gitmiştir. Daha fazla bir şey söylemeye gerek yok. Yorumlardan şikayetlerden belli Rodi.

    YanıtlaSil
  83. Oğluma kalitede sınır tanımayan rodi mood dan bir kaban aldım 2 ay içerisinde fermuarı bozuldu değişim için götürdüm bayramdan sonra denildi bayramdan sonra gittim bu seferde bu ürünü bizden almamışsınız ben bu ürünü değiştirmem denildi lakin tam laubali bir şekilde hemde şişko bir mağaza müdüresi bayan tarafından bende mağazayı birbirine kattım ürünü alıp çıktım bu sizin senelerce marka olarak Türkiye' ye tanıtılan bir mağaza tarafından yapılması ayıp ben bu ürünü bu mağazadan aldığımı banka slipi ile ilede kanıtlarım.

    YanıtlaSil
  84. Sezon sonu indiriminden aldığım gömlek bir iki giyimden sonra dikişlerinden attı ve geri götürdüğümde üzerinden zaman geçtiği için yardımcı olamayacaklarını bildirdiler. Marka olarak görüp yıllardır alışveriş yaptığım bir yer bir sorun olunca yardımcı olmamaları beni şok etti.

    YanıtlaSil
  85. Bir insanın para karşılığında bir hizmet talep etmesi de ne yanlış var? ki ücreti öderken ( pirim alacağız diye) efendim güle güle tekrar bekleriz falan v. s. ama bir sorun çıktımı ne hikmettir hiç bir muhatap bulamıyor olmamız acaba sadece bizim ülkemizdeki ticari faaliyet gösteren firmalara mı özel durum acaba:_???

    Müşteri hizmetleri sesimizi kaydeder neden ?; hizmet kalitesi imiş valla niye ben kaliteli hizmet istemiyorum: sadece aldığım montu ki 1 yıl oldu drycenter e verdik 6 yaşında ki oğluma göre kalmış yanında rapor adı altında bi kağıt vay efendim prosedür neyse biz onu uyguladık:ona soruyorum sizi suçluyorlar.... . size soruyorum :benim size para kazandırmamın dışında ne gibi bir hatam var....

    YanıtlaSil
  86. Ben diyarbakır rodimood'dan bir saat aldım ve değişmek istedim fişim olduğu halde mağazaya gittim ve değişim yapamayacaklarını söylediler. Rodimood'a mail attım ve bana dönüş yapılmadı bu nasıl bir kurumsal firma anlayışı mağdur durumdayım ve mağduriyetimin giderilmesini rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  87. Model numarası : A11215024120010
    Model adı: Aksesuar X7576 Man Saat.

    Yaklaşık 4 ay önce kadar aldığım Ssatin camı çatladı ve yan taraf boyaları aşındı. Konu ile alakalı olarak Malatya Dörtyol Şubesi'ne saatimi götürdüm lakin saati müşteri hizmetlerine göndersek bile herhangi bir tadilat yapmadan geri göndereceklerinin bu konuda bizim hatalı olduğumuzu aktardılar.

    Ben bu saate 49.99 TL verdim, sizin yaptığınıza bakın böyle garanti koşulları mı olur

    YanıtlaSil
  88. 25. 02. 2013 tarihinde ankara antares avm'den street lıfe a06712 erkek hırka lacivert beden s aldım. eve geldiğimde düğme ilikleme yerlerinde defosu olduğunu gördüm. aldığım yerde gittim aynı bedenden kalmamış. keçiörende başka şubenize gittim ordada yok. kızılay şubenizde de yok.

    Ankamall şubenizde de yok. ben ürünü severek aldım vede aynı beden de ürünün bulunmasını istiyorum. son olarak rodinin internet sitesinde müşteri hizmetlerinde msj bölümü var çok gereksiz çünkü geri dönüş yapmıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  89. Bundan bir süre önce Salihli Festiva alış merkezinde bulunan RodiMood mağazasından parka almıştım ancak mevsime uygun olmadığı için giymemiştim. Kış sonlarına uygun olan ürün olduğu için 3 hafta kadar önce giymeye başladığımda üzerine düşen şu damlarının kumaşta lekeler yaptığını gördüm; hem de çok çirkin görüntü oluşturan lekeler bunlar.

    Eşim vasıtasıyla ürünü incelenmek üzere merkeze gönderilmesi amacıyla yolladığımda mağaza yetkilisi tarafından bunun asla mümkün olmadığı tepkisiyle karşılaşmış bulunmaktayız. Ben onca para vererek kötü bir kumaştan üretilen ve leke yapan parkalarını giymek zorunda değilim.

    YanıtlaSil
  90. 1 ay kadar önce rodi mood kırklareli şubesinden 60tl ye siyah kot aldım ve 1 hafta sonra İLK yıkamamda üzerinde yazdığı gibi 30 derece ve ters şekilde yıkamaya atmama rağmen kotun beyazladığını fark ettim acaba deterjan mı kalmış diye bir düşünce ile elimde suda bir duralayım dedim ve aşırı derecede boya attı

    firma ile iletişime geçilip size dönülecek dediler numaramı aldılar 1 hafta geçti aramadılar ve bugün gittim kotun değişmediğini ve değişmeyeceğini söylediler ve bu durumdan çok rahatsızım aynı olay ev arkadaşımda da oldu onda da aynısını dediler ben kotunda değilim ama böyle bi markanın böyle kalitesiz işler yapması sıkıcı.

    YanıtlaSil
  91. Bursa cumhuriyet caddesindeki mağazanızdan 1 alana 1 bedava kampanyasından (13.05 tarihinde ) yararlanarak aldığımız erkek gömlek ürünlerini bedenler uymadığı için değiştirme yapmak istediğimizde fişimizle birlikte geldiğimiz de ne zaman istersek değiştireceklerini söylediler. 22.05 tarihinde büyük beden ile değiştirme yapmaya gittiğimizde yalnızca parasını ödediğimiz ürünü değiştireceklerini hediye ürünü değiştirmeyeceklerini söylediler.İstersek iki gömleği de bırakıp ödediğimiz miktarda ürün alabileceğimizi belirttiler.Küçük beden gömlek elimizde kaldı, diğer gömleğin yerine uygun ürün alındı.Sizler Rodi mağazası olarak kampanyalarınızın arkasında olmadığınızı gösteriyorsunuz.Bizler ise Rodi mağazacılığının büyüklüğüne kanıp kampanyalarınıza güvenerek alışveriş yapıyoruz.Sizin mağazalarınızdan sıksık alışveriş yapıyordum. Gösterilen davranıştan rahatsızlık duyduğumu belitmek isterim.

    YanıtlaSil
  92. Nizamettin Alev-----------------------TOKAT19 Haziran 2013 02:11

    Rodi markalı kot pantol a elli lira verdim aldım fakat paçaları ne kadar kötü aman allahım sonrasında pişman oldum ama yapacak yokki bende bu bloga şikayet ettim çözülürse iyi olur

    YanıtlaSil
  93. mustafa kartoğlu24 Temmuz 2013 07:25

    dedemin aldığı rodi şort çok güzel

    YanıtlaSil
  94. 01. 08. 2013 17.56'da Ümraniye RodiMood mağazasından bir adet pantolon aldım. Pantolonun üzerindeki fiyat 24. 99 gözüküyor. Fiş fiyatı 39. 99. Mağazayı aradım sadece iade alabileceklerini söylediler. Etiket üzerindeki fiyatla neden satın almıyorum da, satın alacağım ürünü alamıyorum

    YanıtlaSil
  95. ENGİN YILMAZ__________________________13 Eylül 2013 09:04

    Pakette ne var diye baktımki rodi den hediye almışlar şahsıma hiç beğenmedim________________

    YanıtlaSil
  96. Sefa Üzmez--------Aksaray26 Eylül 2013 06:49

    rodimood tan aldığım montta astar kısmında gariplikler oluştu içte kalıyor görünmüyor fakat içim rahat etmez oldu iadede almadılar bu kısma şikayette bulunmak zorunda kalmış bulunmaktayım lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  97. ESKİŞEHİR-- KENAN AK
    RODİMOOD MÜŞTERİ HİZMETLERİ İLE İRTİBATA GEÇELİ 15 GÜN OLMASINA RAĞMEN AYNI SORUNLA YAŞAMAYA DEVAM..
    SATIŞ SONRASI EN UMURSAMAZ TAVIRLAR .SADECE RODİYE ÖZGÜ DEĞİL ÜLKE GENELİ SORUNU DESEM DAHA DOĞRU ..
    LÜTFEN BANA DÖNÜŞ YAPSIN HERHANGİ YETKİLİ YETKİSİZ.....

    YanıtlaSil
  98. Elvada ROİMOOD merhaba DE FACTO...............

    YanıtlaSil
  99. giyim konusunda bazı firmalar hak etmedikleri yerdeler bu markalardan biride bu çok yoğun mazalaşmışlar fakat tüketicileri yani bizleri sık sık üzüyorlar ürünü satış tan sonra iade ve değişimlerde oldukça zorlanıyoruz çare olamıyorlar çoğu zaman kurumsallık bu olmamalı daha saygılı ve yapıcı yaklaşım içinde olmalarını beklemekteyiz

    YanıtlaSil
  100. KEZBAN MAMUROĞLU10 Ocak 2014 02:44

    günaydın
    afyondan yazıyom
    ismim kezban
    iki ay evvel rodimood kazak almıştım tam iki ay sonra sündü iade ve değişim de yaptıramadım sonuçta kazak kullanılamaz halde elimde kalakaldı şimdi soruyom benim ne suçum varda beni mağdur ettiniz

    YanıtlaSil
  101. 2013 son günü antares /ankara rodimood satışı yapılıp benimde aldığım kaban da defo oluştu geri götürdüğüm geçen hafta mağazanın kapandığını gördüm şimdi ben ne yapacağım kimden yardım isteyip derdimi kime anlatacam LÜTFEN YARDIMCI OLUN RODİMOOD.

    YanıtlaSil