19 Mart 2009 Perşembe

Rodi Jean A-city Alışveriş Merkezi

Ankara'dan bir ziyaretçimizin yolladığı şikayet mail'ini sizlerle paylaşıyoruz.

Ankara A-City'de bulunan Rodi Jean'den ( Öz Tercan Teks. İnş . Gıda. San. Tic. Ltd . Şti. ) 18 - 03 - 2009 da yaptığım 40 TL'lik alışverişi 1 gün sonra değişim talebinde bulunduk. Olumsuz yanıt aldık. Rodi Jean Malı satana kadar güler yüzlü , sattıktan sonra kesinlikle tanımıyor! Fişide size gönderiyorum , sitenizde yayınlayın ve Rodi'nin ilgisizliğine dikkat çekin.

76 yorum:

  1. bilmediğiniz ürünlerden uzak durun paranızı çöpe atmayın ürün alacağınız yerlere dikkat edin Adana dan İsmet ZAkarlı

    YanıtlaSil
  2. Ucuz etin yahnisi hesabı..

    YanıtlaSil
  3. Leyla Öztürk8 Aralık 2009 21:59

    Zorla kimse malını satmıyor sizde zorla almıyorsunuz sonrada şikayet ediliyor.Ağzı olan konuşuyor hesabı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antalya Özdilek Rodimood mağazanızdan 24.06.2012 tarihli 17:33 saat 0177 nolu Fişiniz ile 2 adet ürün almış bulunmakta idim, ürünlerimizden birisi için sonrasında üründe yıkamadan dolayı renk atımı olduğu görülmesi üzere mağazanızdan 22.07.2012 tarihli no 060456 nolu fatura fişiniz ile mağazanızdan ayrıldım.

      Sonra 20 yada 25 gün sonra arandım ve gidip mağazanızda ürün baktım ama uygun olmadı. Sonrasında bana ürünün ayıplı olması sebebi ile her zaman yerine ve diğer mağazalarımızdan ürün alabileceğimi söylediler. Bende 06.09.2012 tarihi akşamı ailemle beraber Antalya mağazanızdan değişik model ürünler seçtim.

      Değişimim var diye ama fakat orada sadece rezil olmadığım kaldı. Rodimood gibi bir mağazada yok efendim bu değişimi nereden yaptıysan o mağazadan almam gerekmiş, kalabalık bir mağazada davranışı bizi rezil duruma sokması hiç te hoş bir davranış değildi. Benim şikayetim Rodimood' dur.

      Sil
  4. Böyle değişimleri çoğu firma yapmıyor.Ama yapanıda kimse engellemiyor,süzüle süzüle büyük markalar oluşuyor..Avcılardan Öksüz murat

    YanıtlaSil
  5. YAKUP SANBABA (GİRESUN)20 Aralık 2009 09:28

    BİZDE RODİ MOOD VE DEFACTO ÜRÜNLERİNİ ALDIK DEFACTO KALİTE VE SİTİLİ ÖZGÜN TASARIMI İLE GÖZ DOLDURUYOR.

    YanıtlaSil
  6. hangi müessese sattığı malı geri almak veya değiştirmek isterki.(İYİ MARKALAR HARİÇ)

    YanıtlaSil
  7. Bizi biz yapan en önemli özelliğimiz BİRBİRİMİZİ KANDIRMAK değilmiki.?

    YanıtlaSil
  8. RODİ MOOD....JEAN.....JEANS24 Ocak 2010 02:27

    bişey almadan sizde elli kere düşünün aldıktan sonra iade değişim ve şikayet kabul edilmez imza RODİ...

    YanıtlaSil
  9. Ben de 2006 yılında Kayseri Rodi mağazasıdan kazak almıştım ve yıkama talimatına uymamıza rağmen yakası aşırı çekmişti.Şikayetimi bildirdim tamam alalım fabrikaya gönderelim dediler ve bir ayın sonunda hatalı yıkama diye geri gelmiş....
    Nevşehir Forum Kapadokya daki Rodi Mood ise bunların tam aksine müşteri memnuniyetine önem veren bir kuruluş, tecrübeyle sabit =)
    Kuruluş marka da olsa onu işleten kişilerin karakteri bir markayı yerle bir edebiliyor.
    Aksaray Sarar mağazısını örnek alırsak yine yaptığımız alışverişler sonucu şunu söyleyebilirim; çok kaliteli ve müşteri memnuniyetini her şeyden üstün gören insanlar.Para kaybetmeyi insanların memnuniyetini ve güvenini kaybetmeye tercih eden bir kuruluş.Teşekkürü bir borç bilirim.

    YanıtlaSil
  10. ERTUĞRUL MANİSALI8 Şubat 2010 03:36

    BENİMDE ZAMAN ZAMAN BAZI ŞEYLERDE ŞİKAYETİM OLUYOR AMA GENELDE ÇÖZÜME KAVUŞUYOR RODİ İLE ŞİKAYETİ OLANLARI OKUYUNCA HAYRET EDİYORUM NİYE BU MÜESSESE BU KADAR HASSAS KONULARI PAS GEÇİYOR

    YanıtlaSil
  11. CANI YANAN RODİCİLER BİR HAYLİ FAZLA GİBİ GÖRÜNÜYOR,AMA RODİ SEVENLER KAYBOLMUŞ

    YanıtlaSil
  12. Seydişehir rodi mood dan (bankalar sokağı) aldığım ve Eskişehirde oturan arkadaşıma hediye olarak yolladığım 2 adet giysinin birinde kullanmaya başladıktan 20 gün sonra defo oluştuğunu öğrendim ama çok üzüldüm tek bir şey söyleyeceğim :yazıklar olsun rodi mood. Taner Şahinler

    YanıtlaSil
  13. alışveriş yaparken son kararınızı vermeden önce birkere daha düşünün dönüşü olmayan yola girmeden dikkatli olunki verdiğiniz para boşa gitmesin

    YanıtlaSil
  14. arkadaşlar bende kayseri rodiden 09.01.2010 tarihinde iki adet kot pantolon aldım bir hafta giymeden arak sol cebi alt kısmından yırtıldı inanın hiç bir zorlama felan olmadan zaten kumaş hani derler ya (kevremiş) böyle kırılgan bir vaziyet almış gibi idi daha hiç yıkanmadı bile ben kimseye uluşamıyorum rodi müşteri temsilciliğini aradım 0212 456 60 00 numaralı telefondan orada nilüfer hanım isminde bir yetkili bayanla görüşmem gerektiğini söylediler ama bir türlü telefonu açan olmuyor kendilerinin beni arayacağını söylediler kimsenin aradığı yok
    Hakan AKYÜZ
    mehmetkarahanli69@gmail.com
    0505 355 98 97

    YanıtlaSil
  15. ali kemal ılıca21 Mart 2010 05:56

    aynı yerde bende alış yaptım 4 adet ürün aldım 1 tanesini 3 gün geçti değiştirmediler renk sorunu vardı rodi de esnaflık kalmamış

    YanıtlaSil
  16. Esnaflar listesinden rodi yi silin atın onlarca şikayet var muhatap yok bu insanlar sallamamı yapıyor hiçmi vicdan kalmamış dişten tırnaktan artan 3 kuruşuda 3 kuruş etmeyen rodiye harcayanlar burada rodi nerede

    YanıtlaSil
  17. Cuma kurt a katılıyorum ve aynı şeyi soruyorum nerdeler

    YanıtlaSil
  18. yerli giyim dalında ilk 3 banagöre şöyle mavi ,lcw,lee .geri kalan garnitürdür diye düşünüyorum bu firmaların giyimleri kalitesi tartışılmaz diğerlerini bilmem rodi ye gelince sanal alemde en çok şikayet alan giyim markası olmam özelliğini kimselerle paylaşmıyor.

    YanıtlaSil
  19. C 69 MAĞDURESİ BİNNUR14 Mayıs 2010 09:04

    RODİ C 69 ELBİSENİZ ESKİ PARAYLA 5 DELİKLİ KURUŞ BİLE ETMEZ BAKMADAN ALDIM ÇOOOOOOOOK PİŞMAN OLDUM MARKAYA GÜVENİM BENİ YAKTI LÜTFEN AMA LÜTFEN RODİ ALMAYIN!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  20. ikinci ürüne yarı yarıya indirim başlamış iki yaramaz bir yarar olurmu milleti keklemeyin bunca şikayeti okuyup almak herhalde ahmaklık olur.lütfen daha ciddi olun rodi

    YanıtlaSil
  21. iki birader olan bizler özgün tasarımlı spor kıyafetleri tercih ediyoruz ama bunların markası hiç bir zaman rodi ,rodimood, olmadı alemin canı acımış üzüntü veren bir durum müdahale eden yok gibi durum çözümsüzlüğe çoktan kavuşmuş insanların isteklerini vede haklı isteklerini yerine getirmek karşılamak bu kadarmı zor.

    YanıtlaSil
  22. SAMİ UZUN----------------------------------------------------15 Ağustos 2010 03:18

    KAYSERİLİYİM ANKARAYA SIKÇA YAPTIĞIM SEYAHATLERİMDE YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLERİMDE MALESEF RODİ ÜRÜNÜDE ALDIM BANA BİRİ ÇIKIPTA RODİ ALDIM MEMNUN KALDIM DİYEBİLİRMİ ÇÜNKÜ BEN HİÇ MEMNUN OLMADIM NEDENİ RODİNİN SON DERECE KALİTESİZ ÜRETİM YAPMASI EMİN OLUN ÇİN MALI GİYSİLER BİLE SİZİNKİNDEN DAHA İYİ VE KALİTELİ KİM DERSEKİ RODİ ÇOK KALİTELİ BANA ULAŞŞIN BENDEKİ KALİTESİZ RODİ ÜRÜNLERİNİ KENDİSİNE ULAŞTIRAYIM SONRA KARAR VERSİN,

    YanıtlaSil
  23. doğru söze ne denir.?

    YanıtlaSil
  24. rodi nin sattıkları zaten çin malı

    YanıtlaSil
  25. inanmayan etikete baksın made in china yazıyor
    bizde türk malı aldık zannediyoruz.
    ayıptır ayıp.

    YanıtlaSil
  26. UĞUR CEBECİ.........ŞİŞLİ..İSTANBUL18 Ekim 2010 09:16

    MARKANIN GEÇEN YILA KADAR KULLANICISI İDİM SONRADA KALİTESİNİ EKSİK OLDUĞUNU FARKEDİNCE BIRAKTIM İNSANLARI SAF OLARAK GÖRÜYOLAR DEĞİŞTİRMEYEDE HİÇ BİR KOŞULDA YANAŞILMIYO ÇEŞİTLİ BAHANELERLE

    YanıtlaSil
  27. yayına başlanan günden itibaren onlarca yorum şikayet gelmiş ilgi varmı sonucu değişen varmı yok oğlu yok boşa kürek çekmeden başka ne olabilirki
    bir karetta katetta yavrusu için çok şey değişir mantığı aklıma geldi,
    Adam sahilde yumurtadan çıkan kaplumbağa yavrularını yengeçlerden kurtarmak için çabalıyormuş diğeri demişki sen bir tane kurtarana kadar yengeçler bine yakınını yerler demiş diğeri olsun ...
    o bir tane yavru için çok şey değişir demiş

    YanıtlaSil
  28. şinasi tuğrul7 Aralık 2010 03:14

    Edirneliyim bu markanın değişime bakmadığını geçen yıl keşfettim yok kardeşim kesinlikle ve kesinlikle değiştirme yapmıyorlar haklıda olsanız haksızda olsanız geçen yıl anladım uğraşmayın çünkü hiç ama hiç bir şey farketmiyor ,saygılarımla

    YanıtlaSil
  29. kıyafete verdiğim para her zaman tam yerinde olurdu taki bu malları alana dek markanın ismini bile söylemek istemiyom o yüzden mal diyeceğim xl al giy yıka olsun sana M yok arkadaş bu mal dan almam bi daha

    YanıtlaSil
  30. A city Ankara rodi sadece rodi satmıyoki çeşitli markalar var istiyen istediği markayı alıyo iyiside var dandiğide ,illa ki rodi almıyosinki

    YanıtlaSil
  31. Ankara ziya gökalp rodi mood alışveriş için uygun bi yer değil lakayıt davranış ,alıcıyı küçümser tavır vs .bir hafta evvel gittim dahada gitmem.

    YanıtlaSil
  32. ümit kilisli dedi ki...

    rodi sana yazılanlar birbaşka firmaya yazılsa idi o başkası ilgilenir şikayet vede dilekleri yerine getirirdi sende üç maymun halleri gözleniyo devam et bakalım ansıl olacaksa adlı yada adsız onlarca yorum var ilgi alaka yok nekadar duyarsızmışsın be kardeşim .bu arada diğer marka lara baktım internette ençok şikayet edilen giyimcilerde başa oynuyorsunuz yakın bir zamanda şikayet liginde 1 inciligi alırsınız

    YanıtlaSil
  33. RODİMOOD Ayıplı Ürünü Aynıyla Değiştirmediler!
    Kurban Bayramı’nda aldığım montun taksitli fiyatı 89,99 TL’ydi ama kampanya olduğu için 56,66 TL’ye aldım. Ayıplı ürün olduğu için değişime gittim, montun her yerinden içinde bulunan elyaflar çıkmaya başladı. Merkez değişimi kabul etti, fakat aynı ürünü istememe rağmen 89,99 TL’lik fiyattan olacağını üzerini eklemem gerektiğini söylediler. Bu şekilde olmaz. Bir değişim sonuçta, ben farklı değil aynı ürünü istiyorum. Ayıplı ürünler ne olursa olsun aynı ürünle değiştirmeye hakkım var ücret vermeden! Acilen dönüş yapılmasını bekliyorum. Aynı montumu istiyorum. Bende mağaza sektöründe müdür yardımcılığı yapıyorum, kural nedir bilen biriyim. Balıkesir Rodimood mağazasından şikayetim var. f

    YanıtlaSil
  34. Ordu/Ünye'deki Rodimood Mağazası'ndan aldığım pantolon ilk yıkama sonrası rengi soldu. Mağazaya götürdüğüm de yetkili kişi bunun normal olduğunu ve değişim yapamayacağını söyledi. Rodi'nin sattığı ürünlerin arkasında durmuyor.

    YanıtlaSil
  35. İstanbul Viaport Rodi Mood mağazasından aldığım kazağımda tüylenme oluştu. Götürdüğümde incelemeye alınacağını söylediler, ben de bıraktım kargoyla bana göndermelerini rica ettim; ama şirket prosedüründe bunun olmadığını söylediler, ben de haftaya gelen değişim cevabı üzerine tekrar mağazaya gittim, aynı üründe beden uyumu olmadığı için başka ürün alabileceğimi söylediler. Ben de başka ürün beğendim, bunda da aynı sorun olur mu sorusuna bunda yaşamazsınız bunun ipliğinde olmaz dediler. Ben de kabul ettim ama onda da aynı sorunu yaşadım tekrar mağazayı aradığımda bana yine aynı prosedürlerin uygulanacağını söylediler, yine kargo teklifinde bulundum ve reddettiler, müşteri hizmetlerini aramamı söylediler oradan da aynı cevabı aldım daha yetkili biriyle konuşmak istediğimde olumsuz cevap aldım.

    Kısacası 1 ürünü kullanabilmem için 5-6 defa mağazaya gitmem gerekecek ve haftada 1 gün olan iznimi bu yolda harcamam gerekecek aynı zamanda mevsim geçecek ve bu ürünü istediğim zamanda kullanamayacağım. Bir de müşteri temsilciliği denilen konu müşterilere hizmet vermek amaçlı değil sadece yetkili kişilere ulaşamamız için kurulmuş bir bölümmüş bunuda anladım.

    İnşallah yazılı bu kadar şikayet bu olayların düzelmesine vesile olur ve markalar mağazalar daha kaliteli mal ve hizmet verirler.

    YanıtlaSil
  36. Bugün İskenderun Rodi’ye gittim. Bir stantta kot pantolonları konulmuş, üzerinde de 'süper fiyat 15 TL' yazıyordu. 1 tane beğendim o reyondan. Boyu uzun geldi, görevli kısaltacaklarını ancak 1.5 TL ücret ekleneceğini söyledi. Tamam dedim. Kasaya geldiğimde kadın fiyatı okuttu 39 TL dedi. Nasıl olur? Orada 15 yazıyordu, ben o reyondan aldım deyip gösterdim. Oradaki ürünlerin başlangıç fiyatı öyle dedi.

    Örneğin bazı reyonlarda 30 TL den başlayan fiyatlarla falan yazıyor mesela, tamam bunu kabul edebilirim ama bu reyonda kesinlikle böyle bir şey yazmıyor. Süper fiyat 15 TL yazıyor büyük harflerle sadece.

    Bu bir kandırmaca değil midir? Sonra kadın bana görevli size açıklamadı mı diye sordu. Ben de hayır sadece işlem parasından bahsetti, bu yaptığınız bir kandırmaca değil mi dedim. Yapabileceğimiz bir şey yok, o fiyattan veremeyiz dedi! Bu kadar da enayi yerine konulmamalı insanlar. Lütfen biraz saygı.~

    YanıtlaSil
  37. RODİMOOD Rengi Solan Ürünü Değiştirmediler!
    2011 Şubat ayında Nevşehir Forum Kapadokya AVM içinde bulunan Rodi Mood Mağazasından füme rengi bir kaban aldım, kabanı giydikten 1 ay sonra etek, kol ve yakalarında renk atması yaşandı. Ürünü asla yıkamadığım halde bu tür bir sorunla karşılaştım daha sonra ürünü iade için gönderdiğim zaman bana üründe kumaş hatası yok gibi komik bir cevap verdiler.

    Israr edince de zamanı dolmuş zamanında getireceksiniz dediler. Müşteri memnuniyeti esas alınması gerekirken bu tür bir yaklaşım göstermeleri firmanın müşterilerine verdiği değeri gösteriyor. Her türlü yasal başvuruyu yapacağım.

    YanıtlaSil
  38. Rodide sorun çözme Günleri aşşağıya çıkarılmıştır:

    pazartesi haftanın ilk günü!
    salı sallanır!
    çarşamba çarşafa dolanır!
    perşembe perişan!
    cuma mübarek gün!
    cumartesi pazar tatil!

    YanıtlaSil
  39. Bayramdan sonra giyip işe gittim. İş arkadaşım omuz kısmında delik olduğunu gördü. Ürünün sağ omuzunda biraz delik vardı. Ürünü aldığım yere götürdüm. Ürünün defolu satıldığını kabul etmediler. Ayrıca fişini atmıştım ama yanımda kredi kartının fişi vardı. Bunu da kabul etmediler. Ürünü tekrar fabrikaya gönderecekler ama benim elimdeki kredi kartından çekilen fişi kabul etmiyorlar.

    YanıtlaSil
  40. ERKAN ŞAHİN12 Ekim 2011 02:21

    RodiMood Kırıkkale mağazasından alınmış olan pantolon 1 yıkamada, yıkama talimatlarına uyulmasına rağmen rengini attı. Ürünü faturası ile götürmeme rağmen ürün kabul edilmeyerek tekrar gönderildi ve ben ürünü o şekilde kabul etmeyerek almadım. RodiMood markasına güvenerek aldığım ve bu şekilde kendi ürününü kabul etmeyen RodiMood firmasını şikayet ediyorum.

    YanıtlaSil
  41. Hazır Giyim Konusunda Ünlü Markalardan Olan Rodi ,Yeni Yüzü RODİ MOOD İle Sİzlerle ....
    Ürünler
    Jean,Kazak,T-Shırt,Bady,Kemer,Saat,Çanta,Ayakkabı,Sweatshırt ve daha birçok ürünle Sizlerle..

    YanıtlaSil
  42. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
  43. mustafa doğan.13 Ocak 2012 03:27

    arkadaşlar sakın ha kanıp da bu markanın ürününü almayın dükkanlarının önünden bile geçmeyin yanıldım da bir mont aldım 1 hafta kullandım üstünde yazan şartlara göre yıkandı siyah oldu beyaz garantiye gitti red cevabı geldi sinirlendim müşteri hizmetlerini aradım şikayetimi sinirli bir şekilde söyledim kız konuşamadı suratıma kapattı telefonu sakın ha sakın yetkili kimse yürekliyse ulaşsın bana profilimde numaram falan herşey yazıyor ben lafımın arkasındayım....

    YanıtlaSil
  44. YAVUZ YILDIRIM7 Şubat 2012 04:07

    Isparta iyaşpark içerisinde bulunan rodi mood mağazından çıkışta diğer mağazalardan almış olduğumuz ürünlere alarm ötüyor ve onlarca kişinin önünde çantalarımıza özel eşyalarımıza bakılarak,hırsız muamelesi yapılıyor, sadece bize değil birçok insanın başına bu durum gelmiş ve gelmeye de devam ediyor.özellikle mağazadaki fatih ismindeki görevlinin insanlara nezaketsiz davranışları alışveriş yapmaya ve stres atmaya gelmiş insanların gününü mahvediyor...

    YanıtlaSil
  45. Yaklaşık bir ay önce Kayseri Park AVM Rodimood mağazasından 1 kot pantolon aldım. 801 Chicago 34-34 olan bedenini denedim. Fiyatı 49,90 TL idi beden büyük geldi. 33-34 ünü denedim oldu.

    Kasaya ücretini ödemeye gittiğimde fiyatının 59,90 TL olduğunu gördüm. Mağaza müdürüyle görüştüm, aynı model kot pantolonun bedeni değişince fiyatı değişir mi dedim. Fabrikasın etiketlediğini yapılacak bir şey olmadığını söyledi. Rodi'ye e-mail attım ama dönen olmadı. 59,90 TL'den almak zorunda kaldım. Farkın geri ödenmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  46. RODİMOOD Eşofmanım Deforme Oldu!

    Eşofmanı alalı 4-5 ay oldu. Belki 5 ya da 6 kez anca kullanılmıştır. Eşofmanın alt kısmında yırtılma oldu. Terziye götürdüğümüzde bize bunun ürün hatası olduğunu ve aldığımız yere götürmemizi söyledi. Aldığımız yere götürdüğümüzde bize ısrarla bunun kullanıcı hatası olduğunu belirtti, değişmeyeceğini söyledi ve yine ısrarla yıkama hatası diye belirterek fabrikaya gönderdiler.

    Bize 2 hafta gibi bir süre verdiler ve gittiğimizde bize bunun yapılmadığını söylediler. Ayrıca ürünün alt ve üst kısmının bedenlerini yanlış verdikleri yetmiyormuş gibi bir de çok sert bir üslupla bizim hatamız olduğunu söylediler. Alırken bizim dikkat etmemiz gerekiyormuş.

    En kısa zamanda bu sorunun giderilmesini talep ediyorum ve bu yazdıklarımı önemseyeceginize inanıyorum.

    YanıtlaSil
  47. RODİMOOD Aldığım Ürünler Hemen Solma Yaptı!

    Farklı zamanlarda yapmış olduğum kıyafet alışverişlerimde almış olduğum ürünlerin hepsinde solmalar oldu renkleri değişti özellikle de gri renkte olan ürünlerinde renkte açma ve yeşillenme oldu.

    YanıtlaSil
  48. Rodi Torium mağazasından aldığım yazlık montu daha 6-7 kez giymeme ve hiç yıkanmamasına rağmen renginde kızarma(solma) meydana geldi.Rodi firmasına montu gönderdiğimde üretimden kaynaklanmadığını beyan eden bir yazı gönderdiler.

    Ayrıca gönderdikleri yazının altına İade ve değişimle ilgili tükeci kanununun ilgili maddesini yazmışlar.Şimdi sormak istiyorum 1 aylık mont nasıl olur da müşteriden kaynaklı solar? Hergün giysen yine solmaz. Lütfen ilgili markanın yetkililerinin konuyla ilgilenip mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  49. RODİMOOD Fabrika Hatası Ürünün Değişimi Yapılmadı!

    Mayıs ayı sonlarına doğru Ankara Rodimood Kızılay şubesinden lacivert omuz ve etek kısmı dantel bir gömlek aldım. Gömleği evde giydim ve yan etiketi rahatsız ettiği için kestim. (Yaklaşık 4 cm kat kat etiket oluyor) Aynada baktığımda alttan giydiğim beyazdan dolayı dantel kısmında sökülmeler, ayrılmalar olduğunu fark ettim.

    Gömleği hemen çıkartıp ertesi gün mağazaya gittim. Mağaza görevlisi yan etiketi kestiğim için değiştirme yapamayacağını söyledi. Ben de iade etmek niyeti ile almadığımı ancak dantel kısmındaki hataları sonradan gördüğüm için kusurlu mal olduğunu belirttim ve bilirkişiye gönderilmesini rica ettim. 5 Haziran'da verdiğim ürün 3 Temmuz'da iade edilerek kumaşta veya üretimde hata olmadığını belirten bir yazı ile bana geri verildi.

    Etiket kesildiği için iade de almadılar. Hiç kullanmadığım, kullanamayacağım bir gömleğim oldu. Dolayısıyla mağduriyetim giderilmedi. Bundan sonra değil alışveriş yapmak, Rodimood mağazalarının önünden geçmeye bile niyetim yok. Kaliteli sandığımız bir firmanın, kalitesiz ürün ve davranışı böylece herkes tarafından bilinecek. Ya bilirkişi bölümünde çalışanlar kumaştan ve sökülmeden anlamıyor, ya bizi saf sanıyorlar.

    YanıtlaSil
  50. Kayseri Rodi Mood mağazasından aynı tişörtten 2 adet aldım. Biri kızıma diğeri yeğenime. İkisi de aynı makinede aynı derecede yıkandı. Kızımın tişörtünde renk solması ve delikler oluştu. Test için merkeze gönderildi cevap olarak üretim hatası olmadığı belirtildi. Mağaza personeline forma şikayetimin bildirilmesini rica edip geri gönderilmesini istedim.

    Ama dikkate almadılar. Bende müşteri temsilcisi yeşim hanımı arayıp durumu bildirmek istedim. Konuşma tarzı müşteri temsilcisine yakışır değildi. Tarzı beni suçlar ve aşağılar şeklindeydi. Benim derdimi dinlemedi. Sürekli yorumlar yaptı. Benim problemimin artık tişört değil. Personelinizin tavrı kendimi çok kötü hissettirdi. Aradığım tarih 07.08.2012 saat 2.30 civarında aradım. Kayıtlardan dinleyebilirsiniz.Bir daha Rodi mağazasından alış veriş yapmamayı düşünüyorum. Rodi mağzasının müşteriye ilgisinin ürünü satana kadar olmadığını düşündüğüm için bu yazıyı yazıyorum.

    YanıtlaSil
  51. 12. 09. 2012 tarihinde Rodi Mood İzmir Konak Şubesine gittim. Amacım daha önce almış olduğum ürünü (fişiyle beraber) değiştirmekti. Kasada bulunan C*** U**** isimli kasiyer beni aldığım ürünü kullanmakla itham etti. Ben ürünü başka bir şehirden aldım. İzmir' e gelince de (İzmir' de ikamet ediyorum) değiştirmek istedim.

    Aldığım yerdeki görevli hangi şehirde olursa olsun fişinizle değiştirebilirsiniz demişti. Ben ürünü hiç kullanmadım. Ama kasadaki bayan ısrarla ve alaylı bir şekilde bu ürünü giymişiniz, yıkamışınız, ütülemişiniz dedi. Etrafta bulunan insanlardan utandım.

    Kendimi yalancı gibi hissettim. Bu durum beni çok üzdü. Eşim ve ben çok sinirlendik. Yanımızda bulunan çocuklarımız ağladı. Bu kasiyer bayanın yaptığı çirkin ithamı haketmedik. Söylediği alaycı sözler beni çok rencide etti. İlgili firmanın müdürlerine sesleniyorum Elemalarınızı seçici olunuz.

    YanıtlaSil
  52. Arkadaşlar ben yaklaşık 12-13 yıldır rodi ürünleri kullanıyorum. değişimi şimdiye kadar birkez yaptım onuda yaptılar. birçok arkadaşın dediği doğru olabilir. zaten sitesi var ama içinde ürün ve fiyatı yok bu devirde. demekki bir korkuları var anlamına gelir bence. tavsiye etmediğim halde LcWaikiki ürünlerinden de şahsen aldım. çamaşır makinesinde yıkattım, ütü yaptırdım, 2 ay giydiğim halde sadece ürünün kumaşı yada rengi güneşten deforme oldu diye iade ettim hiç itira eden olmadı anında yeni ürün aldım. üstelik benim aldığım fiyat üzerinden iade yapıp indirimli fiyat üzerinden yeni ürün aldım. umarım rodi eski kalitesine kavuşur diyecem ama pekde inancım yok.

    YanıtlaSil
  53. Rodi Mood Diyarbakır Diclekent şubesinde 13.11.2012 günü akşam saat 08.30 civarı bir mont beğendim ve montun fiyatı 49,50 etiket fiyatı almaya karar verdim Kasa önüne geldim bayan kasiyer fiyatının 79,00tl olduğunu söyledi ama ben etikette 49,50 yazdığını söyledim bana beyefendi ürünlerin etiketleri daha yazılmamış o yüzden denildi. bende etikette ne yazıyorsa ben onu öderim dedim bayan kasiyer bana isterseniz üstünü ben tamamlayayım beyefendi ama bu fiyata veremem diyerek cevap verdi.

    Tüketici olarak bildiğim etikette ne yazıyorsa firma ürünü vermek zorunda . Şimdi Diyarbakır Diclekent Rodi mağazası hem beni mağdur etmiş ve ürünü vermedikleri gibi diğer müşterilerin yanında beni üstü kapalı aşağılamıştır. bende reyon görevlisi olarak görev yaptım kasiyer olarak görev yaptım ama belirtmiş olduğum bu mağazanın personeli kadar müşteriyi aşağılayıcı konuşan birini görmedim.

    YanıtlaSil
  54. 2 ay önce 50 tlye aldığım triko hırkam daha ilk gününde söküldü gidip fişiyle değiştirdim. sonrada fişini attım. sonrasında sürekli bi yerlerinde sökükler gördüm tığla düzeltim ama gene sökülüyor. üzerinde tüylenmeler oluyor. rodimood dan bir daha hiç bir şey almayacağım.

    YanıtlaSil
  55. Bayrampaşa şubesinden 10. 01. 2013 tarihinde kıyafet aldım alırken değiştirme garantisi de verdiler. Bugün gittim ve sözünün arkasında durmayan müşteri anlayışı ve ilişkisi zayıf olan personeller yetiştiren bir Rodimood ile karşılaştım. Fiş olmadan değişim yapamayacaklarını söylediler. Etiketleri üstünde olan bi kıyafetin nesine fiş isteniliyor bu kısmı çözemedim he kaldı ki fişi kesip vermeyen de kendileri. Vermeme gerekçesi ise işleri acilmiş çalışanların.

    Nezaket olgusuna erişememiş insanları mağazanızda nasıl çalıştırdığınızın da merakı içerisindeyim. pişkinliklerinden hiç dem vurmak istemiyorum. "Git şikayet et" üslubu hele hiç yakışmadı. Müşteri kaybınız gerçekleşti tebrik ederim rodimood'u.

    YanıtlaSil
  56. 02. 11. 2012 tarihinde 0020 fiş no ile Kartal Real içerisindeki Rodi mood mağazasından 2 adet saat aldım yaklaşık bundan 10 gün önce saatin toka kısmı çıktı 03. 02. 2013 tarihinde saat 11:10 civarında ilgili mağazaya giderek saati götürdüm. Görevli bayan saatin garantisinin sadece kasa kısmı için geçerli olduğunu kayışı kapsamadığını söyledi.

    Saati tekrar göstererek kayışın kopmadığını toka kısmının çıktığını söyledim. görevli kişi değiştiremiyoruz dedi. bunun üzerine değiştirilemediğine dair yazı istedim. Mağaza müdürümüzden alın dendi, müdürü sordum daha gelmedi bekleyin dedi. Vaktim olmadığı için mağazadan çıktım. Firmanın sorunumu çözeceğini ummuştum. Sonuç hayal kırıklığı oldu.

    YanıtlaSil
  57. Kalitesiz ürünü satan ve bunu bize kabul ettirmeye çalışan rodi mağzasını en kısa sürede tüketici Mah. vericem. bir sene öncede L** den aldığım ürün bozulmuştu 10 tl lık bir penyeydi aynı yola giden firmayı mahkeme masrafları dahil ödemeye mahkum ettim en kısa sürede Rodi mağzasınıda mahkemeye vericem

    YanıtlaSil
  58. Geçtiğimiz gün kız arkadaşım alışveriş yapmak üzere Rodi Bornova merkez mağazasına girecekken, mağaza müdürünün sözlü tacizine uğramıştır. Kapıda kıyafeti yüzünden taciz edilen kız arkadaşım içeri girip personele kapıdaki adamları tanıyıp tanımadıklarını sorduğunda, adamın mağaza müdürü olduğunu öğrenir. Mühim olan şu ki; şikayette bulunmak isteyen kız arkadaşıma personel yardım etmediği gibi en yetkili kişi müdürümüz deyip bu adamı içeri çağırır ve kimse bir türlü telefon numarası veya şikayet formu vermeye yanaşmaz.

    En son kız arkadaşımın sorununu müşterilerin yanında yüksek sesle dile getirmesiyle müdür " Ben esnafım. yaptığınız ayıp terbiyesizlik" diyerek kız arkadaşıma sesini yükseltir. Kız arkadaşım ayıp olanın bu mağazadan aldığı kıyafetler yüzünden, içeri gireceğini bilmediği bir insana mağaza müdürünün tacizde bulunması olduğunu söyler ve ısrarları sonucu adamın bizzat kendisinden isminin yazdığı bir kağıt alır.

    Adam "en yetkili kişi benim sonuçta" tarzı konuşarak yapılabilecek bir şey olmadığını söyleyip "özür dilerim ama zaten müdür benim" der. Bunu yüksek sesle, personeline bakarak ve gülerek söyler. O sırada içeride bulunan müşteriler de bu olaya şahit olmuştur.

    Biz elimizden gelen her şeyi yapıp bu davranışın tüm sorumlularının hiç bir şey yokmuşcasına davranmasının önüne geçeceğiz. Keza bu davranış kabul edilebilir bir davranış değil.

    YanıtlaSil
  59. bülent emre çomoğlu13 Mayıs 2013 21:30

    enver arkadaşıma hediye aldım rodi denen kurumun istanbul bakırköy mağazasından fakat nasıl oldu ise fişini kaybettim bedeni küçük geldi ama değişim yapamıyoruz iyimi nolacak bilmiyorum sağlık olsun diyemiyeceğim borumu 89 tl para harcadım elimde patladı

    YanıtlaSil
  60. hatay iskenderun..
    daha öncede aldım memnun kaldım son alışverişte memnun olmadım eski kalitesinden çok uzaklaşmış ,mecburen başka markalara yöneleceğim

    YanıtlaSil
  61. Nezahat topçu / Mersin21 Temmuz 2013 09:04

    cem e hedie gelen rodi tisort çok güzel

    YanıtlaSil
  62. Bu bayramdada Her 100 TL ve üzeri alışverişlerinize 25 TL anında indirim

    YanıtlaSil
  63. CEMALİ AVUNDUKLUOĞLU27 Eylül 2013 08:40

    RODİMOOD İSMİ İLE TANIŞMAMAM GEÇEN YAZ AYLARINDA OLDU GEÇEN SENE ALINAN ÜRÜNLER İ DOĞRU DÜRÜST GİYEMEDİM BU SEZONDA PENYE KALİTESİ OLDUKÇA DÜŞÜK ÇIKTI YIKAMAYA UYGUN OLMAYAN ÜRÜNLER GİBİ...

    YanıtlaSil
  64. murat alkaız-----düzce12 Ekim 2013 09:05

    bayram alışverişi için bu bayramdada rodiyi tercih ettim sizlerede tavsiyemdir .
    saygılarımla...............

    YanıtlaSil
  65. murat alkaız la aynı görüşteyim saygılar..

    YanıtlaSil
  66. reyhan alkın.........inebolu30 Kasım 2013 04:58

    rodimood kaban ve çocuk kabanı aldım çocuk kabanı iyi çıktı kendime aldığım ise çok çabuk tüğlendi sebebini anlayamadım
    mağaza yetkilileride çözümü sağlayamadı lar çaresiz giymeye devam ediyorum fakat hiç içime sinmiyor ne olur çözüm sağlayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Murat Fırat ,
      Gaziantep
      Geçengün rodi deki kot pantalonu aldım ,iki ay kadar oldu bel kısmında yırtık oluştu aldığım yere götürüp baktırdım beni şuçlu buldular güya asarken yanlış asmışım tartıştım ve ayrıldım birdaha sizede gelmem dedikten sonra ayrıldım şimdi ben ne yapacam bana yardımcı olun lütfen

      Sil
  67. Çağrı Dilan12 Ocak 2014 08:56

    Van dan arıyom yazdım istanbuldan hedaye gelen kot pantol şikayet etmek için aradım biraz daha düzgün olsaydı iyiydi iki kardeşiz benimkinde bozukluk çıktı

    YanıtlaSil
  68. KARABÜK ---SILA GÜLMEZ22 Şubat 2014 01:42

    Rrdi mood aldığım indirimli üründe (seweat) kampanya ürünü diyerek değiştirme olmaz dedi .
    faturada var sürede geçmedi yaklaşık 2 hafta oldu .İndirimli ürünü değiştiremezlermiş .
    burdan şikayet ediyorum böyle bir gerekçe olabilirmi.sorunumun giderilmesini istiyorum sayın yetkililer

    YanıtlaSil
  69. Bir borca ihtiyacım var mı?Evet, eğer bize daha fazla bilgi için brent.timmons@ymail.com e-posta.
    Adı:
    Ülke:
    Telefon numarası:
    Kredi tutarı:
    Süre:

    YanıtlaSil
  70. *% 3 faizli kredi oranı sunar
    * Nakitsiz Girişimci İçin Sigorta
    * Para için garanti

    İyi kredi puanı ile Credit Financiaer Home, bireysel veya şirket veya kooperatif derneklerine, endüstriyel ve kişisel çıkarlar için teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunar.

    İletişim Adresi:
    Whatsapp: +15184181390
    Doğrudan posta
    creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  71. Biz Iowa City, Amerika Birleşik Devletleri'nde bulunan Iowa Lutheran Hastanesi temsilcisiyiz, bir kez daha hastalarımız için böbrek almak için buradayız ve onlar kurtarmak için bir böbrek bağışlamak isteyen herkese iyi bir miktar para ödemeyi kabul etmişlerdir. Bir bağışçı olmak ister veya bir Hayatı kurtarmak istiyorsanız, aşağıdaki e-postada bize yazabilirsiniz.

    Zengin olmanız için bir fırsat budur, güvence altına alır ve size% 100 güvenli işlem garantisi veririz, her şey yol gösterici yasalara göre yapılacaktır.
    Artık daha fazla zaman kaybetmeyin, lütfen bize iowalutheranhospital@gmail.com adresinden yazın.
    Ayrıca whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.

    Iowa Lutheran Hastanesi.

    YanıtlaSil
  72. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  73. *% 3 faiz kredisi oranı sunuyor
    * Nakitsiz Girişimci Sigortası
    * Para için garanti

    Kredi notu iyi olan Credit Financier Home, sınai ve kişisel menfaatler amacıyla şahıslara veya şirketlere veya kooperatif birliklerine teminat kredileri ve teminatsız krediler sunmaktadır.

    İletişim Adresi:
    Whatsapp: +15184181390
    Doğrudan posta
    creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  74. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil