26 Mart 2009 Perşembe

Ah Rodi Ah

Rodi Jean'den 20 TL'ye aldığım hırkayı özüründen dolayı 3 kez kargoya verdim. Rodi'ye gönderdim. Aşağıdaki makbuzlarda kargo masrafı görülmektedir.Rodi ısrarla ürününe sahip çıkmamaktadır.


89 yorum:

  1. Arkadaşım aldığın beğenmediğin ürünü kargo ile taşıma at gitsin çünkü değmez niyemi kendini üzmene yormana o ürünüde taşıtmana değmez 1 dost

    YanıtlaSil
  2. Şirketleri daha dikkatli olmaya ,dürüst olmaya,duyarlı olmaya ,delikanlı olmaya davet ediyorum

    YanıtlaSil
  3. madem öyle bazı şeyler değişmiyor zorlamayın

    YanıtlaSil
  4. SERKAN ULUÇ (İSTANBUL)21 Aralık 2009 21:37

    RODİ MOOD RODİ JEAN RODİ JEANS VS VS SAĞLAM MARKALAR ARASINDA YER ALMAK İSTİYORSA MÜŞTERİ MEMNUYETİNİ İLKE EDİNMELİDİR UNUTMAYIN BİR ŞİKAYET BİRDEN ÇOK MÜŞTERİYİ YOK EDER.

    YanıtlaSil
  5. rodi insanların istek ve şikayetlerini dinlesen ne kaybedersin senin gibi bir markayı karalatmasan ne olur

    YanıtlaSil
  6. EBRU ÇELİK VAN15 Ocak 2010 08:51

    Yazılanları gördükçe hayrete düşüyorum ben rodi almadım almamda

    YanıtlaSil
  7. hasan maliki27 Ocak 2010 05:27

    CANI İSTEYEN RODİ ALIR İSTEMEYENDE ALMAZ ŞİKAYETİ OLAN VARSA BURDA YAZAR AMA DEĞİŞEN HİÇBİRŞEY OLMAZ ŞİKAYET ETMEMEK İÇİN SİZDE İYİ MARKALAR ALIN LCW LEE LEWAİS MAVİ VS GİBİ

    YanıtlaSil
  8. Akıl vermek kolay sorun gidermek zor olsa gerek

    YanıtlaSil
  9. Zonguldaktan yazıyorum,diğerlerini bilmem ama rodi şikayet leri azalmamış gibi görünüyor .selamlar

    YanıtlaSil
  10. Piyasada çin malları çoğaldı hatta çin mallarının kalitesiz olduğu haberleri çıktı ,geçenlerde metro grosmarketten 10.00 tl ye kot pantolon aldım IPC marka emin olun çok güzel ve kaliteli en azından ucuz ve şık, çin malları adi diyenler yerli markalar özellikle rodi çok mu kaliteli sanıyorsunuz,yazılan yorumlara bakın çoğu şikayetçi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D:D çok güldüm ya bu yoruma oyy karnım ağırdı rodi ne malı satıor kardeş bidaha söle bakimm:D türk malı satıor evet ama %20 dir %80 çin malıdır

      Sil
  11. 3 kez yollamasaydın keşke rodi senle ilgilenmemiş burdaki yorumlara göre rodi kimseyle ilgili değil

    YanıtlaSil
  12. sami ferhat işli19 Mart 2010 23:55

    mehmet bekar isimli dostum bana hediye olarak rodiden mont almış yakasındaki sorundan dolayı fabrikaya göndermeleri için rodi ye gittim ama kendi imkanlarınızla yollayın dediler böyle bir mantık varmı yahu

    YanıtlaSil
  13. rodi mood yağmurluklarını kullanmak için tam zamanı ama bu yağmurlukları kalite olarak bana sorarsanız tam bir fiyasko hele ıslanınca tanıyamazsınız aldığımamı yanayım paramın uçup gittiğinemi Gölbaşından Celal

    YanıtlaSil
  14. bodrumdan yazdım burda yerli markalardan ziyade yabancı ve özellikle çakma markaların ürünleri çok rodi seven ve özellikle rodi isteyene denk düşmedim

    YanıtlaSil
  15. Kadir uzel ( Balıkesir)24 Nisan 2010 06:25

    kuvvetler caddesi rodi mood mağazalarında güzel vitrin yapıyolar içeri girip giyimleri inceleyince vasat kalitede ürünler olduğu anlaşılıyor zaten onca şikayet boşa değil yinede balıkesir/bandırma ...aldırma

    YanıtlaSil
  16. Adapazarından Beyhan10 Mayıs 2010 05:34

    Rodiyle bende geçen ay anlaşamadık ürünü sizinki gibi kargoladım ama benim işide halletmediler,halletmeyede niyetli değiller bizden sonrakiler hiç uğraşmayın yapmıyorlar malı satışını bayilere yaptırıp sonrada sırra kadem basıyorlar.

    YanıtlaSil
  17. hafta içi trabzon rodi ye uğradım indirim başlamış görüntüde güzel mallar var hepinize tavsiye ederim arada çürük elmalar olabilir onlarda bire bir muatapları ile görüşülüp halledilir

    YanıtlaSil
  18. ORDU / FATSA------KENAN SAĞLAM14 Ağustos 2010 08:31

    RODİ YILLAR ÖNCE DAHA KALİTELİ VE ÖZGÜN ÜRÜNLER YAPIYORDU MAĞAZALARI ÇOĞALDIKÇA ÜLKE ÇAPINDA YAYILDIKÇA KALİTEDEN UZAKLAŞTI 2003 YILINDA ALDIĞIM RODİYİ HALA KULLANIYOM FAKAT 2010 YILINDA ALDIĞIM ÜRÜNÜ 3 AY ANCA KULLANABİLDİM BÖYLE GİDERSE 3 YADA 5 YIL SONRA ÜRETECEĞİ ÜRÜNLER HERALDE ÇİN İŞİ OLUR OZAMANDA HİÇ GİYİLMEZ

    YanıtlaSil
  19. jale kerimoğlu10 Eylül 2010 04:05

    bayram için ihtiyacımız olan giyim eşyalarını seçerken sorun olabilecek markalardan almadım sonrası sizler gibi uğraşla geçmesin diye uyarılarıda göz önüne alarak ihtiyaçlarımızı tamamladık sağolasın internet

    YanıtlaSil
  20. rodi ile tanışalı iki ay oldu aramız açıldı keşke tanışmaz olaydım rize rodimood bana iki tane rodi markası kakaladı sonrada baş belası yaptı kardeşim bir kot bukadar basit olabilirmi hayret ettim satılan mal alınmaz değişmez vs kırk tane bahane hazır lanet vede lanet ola

    YanıtlaSil
  21. selim kırktaş17 Ekim 2010 01:51

    adana merkez de yazıyom rodimood kullandım şikayetim asla olmadı belki şansıma belkide rodi sağlamdır
    ne dersiniz

    YanıtlaSil
  22. babür şarklı16 Kasım 2010 04:01

    malatya merkezde arife günü rodi mood a alışveriş yapıp birkaçparça aldım
    bu gün bayramın ilk günü giydik internette bu siteyi görünce yazayım istedim
    herkese iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  23. yıldır fazlı dede25 Kasım 2010 02:07

    giyecek ihtiyaçlarınız için tüm giyim marketler emrinizde türkiye çapında şubeleri hızla yayılıyo .internet adresi..: www giyimmarket.com.tr.

    YanıtlaSil
  24. YAKIN ZAMANA KADAR RODİ GİYİYORDUM YALNIZ SON YILLARDA KALİTESİNİYİTİRDİ BENDE ARTIK ALMIYORUM YAKIN ÇEVREMEDE KULLANMAMASI İÇİN TELKİNDE BULUNDUM
    BU SİTEYİDE DOLAŞINCA ŞİKAYETİ OLANLAR ÇOK İMİŞ ONU ANLADIM.ÖNCELİKLE SATTIĞINIZ ÜRÜNLERE KEFİL OLUN SAHİP ÇIKIN

    YanıtlaSil
  25. Doğukan nazlı13 Ocak 2011 03:52

    kartal istanbulluyum avm rodi mood lar ilgisiz kalıyo müşteri umurlarındamı lakayit bi sistem kurulmuş olsanızda olur olmasanızda der gibiler müşteri olmak istemezsiniz

    YanıtlaSil
  26. ŞİKAYETİM VAR COM DA ŞİKAYETİ İLETTİM ORDA KİMSE İLGİLİ DEĞİL BUNLAR NASIL ESNAF HAYRET

    YanıtlaSil
  27. Şerafettin Zileli28 Şubat 2011 10:02

    daha önce kullanıyordum artık almam kaliteden çok uzak kalmışlar tutulduya artık ne yapsan gider satılır diyorlar nah satarsınız.

    YanıtlaSil
  28. Anıl Küçük-------İstanbul14 Mart 2011 01:21

    Kendi resmi internet sitesinede giremedim rodinin,indirimde aldığım giysilerle alakalı yazı yazacaktım olmadı.
    Şimdi buradan bildirmek istedim,çok ucuz olmayan fakat ucuz olanlardan daha kalitesiz şeyler üretmişler tebrik etmek gerekli diye düşündüm

    YanıtlaSil
  29. Ürün Değişimi Yapmıyorlar!
    01 Mart 2011 tarihinde 869923380**** model no'lu 1995 kazak model tanımı ahududu renkli 10 no'lu fiş numarasıyla Gaziantep Sankopark AVM Rodi Mağazası'ndan satın aldım. Ancak denemek için giydiğimde ön yüzünde bir leke olduğunu fark ettim.08 Mart 2011 tarihinde ürünü iade için götürdüğümde görevli olan kişi iade olamayacağını söyleyip incelenmek üzere 0420*** no'lu inceleme formu düzenleyerek ürünü teslim almışlardır. Aynı formun altında "ürün sonucunuz 15 gün içinde bildirilecektir. Ürün değişimi kabul edildikten sonra 1 ay içerisinde değişim yapabilirsiniz. Değişim kabul edilmezse ürünü 1 ay içerisinde mağazadan teslim alabilirsiniz" açıklaması mevcuttur.

    Buna rağmen 15 gün süresi geçmiş olup sonuç bildirilmemiş ve sonuçlanıp bildirilmemiş ise 1 aylık süreyi bilmeden doldurabilme imkanı olabilir. Bu durum Rodi gibi bir şirkete yakışmamıştır. Bu durumu düzeltip ürünüme değişimi konusunda yardımcı olacakları inancındayım. Yoksa gerekli yasal hakkımı kullanacağımı bildirmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  30. AH RODİ AH DEMİŞ ,YORUMU İLK YAZAN VATANDAŞ CANI YANMIŞ YADA CANI ÇOKÇA SIKILMIŞ NE YAPSIN PARA VERMİŞ KARŞILIĞINI ALAMAMIŞ İSYAN ETMİŞ ,ÇOK CANLAR YANMIŞ.İNŞALLAH Bİ SONU GELİR BU YORUMLARIN

    YanıtlaSil
  31. Nisan 2011de Afyon Rodimood merkez şubesinden aldığım siyah kot pantolonu yalnızca bir defa uygun koşullarda (30 derecede renkli deterjanı ile tersten) yıkamama rağmen rengi atmıştır. Mayıs 2011 başında mağazaya ürünü iade ettim ancak red cevabı aldım.

    Rodimood gibi bir mağazadan böyle bir ilgisizlik beklemezdim. Şikayetçiyim bir daha güvenip herhangi bir ürün almayı düşünmüyorum. Çevremdeki arkadaşlarıma aileme ve yakınlarıma da bu durumdan haberdar edeceğim.

    YanıtlaSil
  32. İstanbul Viaport Rodi Mood mağazasından aldığım kazağımda tüylenme oluştu. Götürdüğümde incelemeye alınacağını söylediler, ben de bıraktım kargoyla bana göndermelerini rica ettim; ama şirket prosedüründe bunun olmadığını söylediler, ben de haftaya gelen değişim cevabı üzerine tekrar mağazaya gittim, aynı üründe beden uyumu olmadığı için başka ürün alabileceğimi söylediler. Ben de başka ürün beğendim, bunda da aynı sorun olur mu sorusuna bunda yaşamazsınız bunun ipliğinde olmaz dediler. Ben de kabul ettim ama onda da aynı sorunu yaşadım tekrar mağazayı aradığımda bana yine aynı prosedürlerin uygulanacağını söylediler, yine kargo teklifinde bulundum ve reddettiler, müşteri hizmetlerini aramamı söylediler oradan da aynı cevabı aldım daha yetkili biriyle konuşmak istediğimde olumsuz cevap aldım.

    Kısacası 1 ürünü kullanabilmem için 5-6 defa mağazaya gitmem gerekecek ve haftada 1 gün olan iznimi bu yolda harcamam gerekecek aynı zamanda mevsim geçecek ve bu ürünü istediğim zamanda kullanamayacağım. Bir de müşteri temsilciliği denilen konu müşterilere hizmet vermek amaçlı değil sadece yetkili kişilere ulaşamamız için kurulmuş bir bölümmüş bunuda anladım.

    İnşallah yazılı bu kadar şikayet bu olayların düzelmesine vesile olur ve markalar mağazalar daha kaliteli mal ve hizmet verirler.

    YanıtlaSil
  33. RodiMood'dan eşimin bana hediye ettiği kapri pantolon 1 beden küçük gelince değiştirmek üzere mağazaya gittik. Mağazada ürün değişimlerinin saat 14:00'e kadar olduğunu söylenince şaşkınlığımızdan ne yapacağımızı bilemedik.O an gördüm ki bu konuda bir tek mağdur ben değilim. Orada ben hariç en az 3-4 kişi isyan ediyordu bu uygulamaya. İade ve değişim işlemi yaptırmak isteyen herkese aynı şey, sistem kapalı deniyordu.

    Zamanı değerli benim gibi binlerce insanı kendilerinin istediği saatlerde orada görmek isteyen ve bizleri 10km uzaklıktaki (kendi adıma) mağazaya gittiğimde geri gönderen bu zihniyeti kınıyorum. Hiçbir firmada görmediğim bu uygulama yüzünden de bir daha RodiMood markası hiçbir ürün almayacağımı beyan ediyorum.

    YanıtlaSil
  34. Laleliden Nevzat30 Haziran 2011 04:28

    İstanbul da, hizmet sektöründe faaliyet gösteren bir firmada yönetici olarak çalışmaktayım. Geçen sene, kurumumuzla ilgili, adı geçen sitede 2 adet şikayet yayınlandı. Şikayetler isimsiz olduğu ve kurumumuza başvuran herhangi bir müşterimiz olmadığı için, rakiplerimizin böyle bir karalama yöntemine gideceğini düşünerek, şikayetleri önemsemedik.Ancak geçen süre zarfında sektörümüzle alakalı internette araştırma yapan müşterilerimiz, arama motorlarına şirket ismimizi yazdığında, bu sitenin, kurumsal sitemizle aynı sayfaya kadar yükseldiğini gözlemlemişler ve bu yönde tarafımıza olumsuz geribildirimlerini iletmişlerdir.

    Bu gelişmeler neticesinde,duruma müdehale etmek için,”şikayet var” sitesine başvurduk. Sitedeki telefonları cevap vermediği gibi, e-postalarımıza da yanıt alamadık. Hatta hakkımızda yapılan isimsiz şikayetleri düzeltmek için yazılan yazılara yorum yapmaya çalıştığımızda buna da müsade edilmediğini gözlemledik.

    YanıtlaSil
  35. Bugün İskenderun Rodi’ye gittim. Bir stantta kot pantolonları konulmuş, üzerinde de 'süper fiyat 15 TL' yazıyordu. 1 tane beğendim o reyondan. Boyu uzun geldi, görevli kısaltacaklarını ancak 1.5 TL ücret ekleneceğini söyledi. Tamam dedim. Kasaya geldiğimde kadın fiyatı okuttu 39 TL dedi. Nasıl olur? Orada 15 yazıyordu, ben o reyondan aldım deyip gösterdim. Oradaki ürünlerin başlangıç fiyatı öyle dedi.

    Örneğin bazı reyonlarda 30 TL den başlayan fiyatlarla falan yazıyor mesela, tamam bunu kabul edebilirim ama bu reyonda kesinlikle böyle bir şey yazmıyor. Süper fiyat 15 TL yazıyor büyük harflerle sadece.

    Bu bir kandırmaca değil midir? Sonra kadın bana görevli size açıklamadı mı diye sordu. Ben de hayır sadece işlem parasından bahsetti, bu yaptığınız bir kandırmaca değil mi dedim. Yapabileceğimiz bir şey yok, o fiyattan veremeyiz dedi! Bu kadar da enayi yerine konulmamalı insanlar. Lütfen biraz saygı.~

    YanıtlaSil
  36. Çağatay Erdem20 Temmuz 2011 02:14

    Rodi'nin Konya Kule Site şubesinden 2 pantolon aldım, paça boyu yapımı ve pens için şubeye bıraktım bir gün sonra aldım ve rodi'nin bir marka olduğunu düşünerek ürünleri orda kontrol etmedim. Eve gittiğimde karşılaştığım manzara ise trajikomikti. Pantolonların paça boyları birbirinden farklı, pantolonlardan birinin belinde hala iki iğne takılı ve daha kötüsü parçalanmış durumdaydı.


    Böyle bir manzarayla karşı karşıya kaldıktan sonra sakinleşmek için bir sonraki günü bekledim ve bir sonraki gün tekrar şubeye gittim. Durumu izah ederkenki muhattap olarak gördüğüm satış sorumlusu elemanların gayriciddi tavırları ise bir kez daha beni şok etmişti. Oysa ki ben bu ürünleri alırken soyunma kabininde pantolonu denerken bu elemanların dükkanın ortasında müşterilerin arasında bağırışa çağırışa kavgalarını dinliyordum ve bunu insanlık hali diyerek sineye çekmiştim. Fakat bu tekrar tekrar karşılaştığım manzaralar karşısında rodi'ye karşıya hiç bir saygım kalmadı ve 5 yıllık devamlı müşterilerini kaybettiler.


    Umarım bu hataya yol açan personeller cezalarını alır. Fakat bu kadar rezilliğin tek sebebi onlar olmasa gerek; az önce rodi'nin genel merkezini 8 kez aradım ve cevap vermediler... Şu anda bir kebapçıyı bile arasam anında cevap verir fakat Türkiye'nin en büyük konfeksiyon firmasının genel merkezinin telefonuna bakan yok... Çok trajikomik bir manzara... Ve ne yazık ki Türkiye'deki en üst düzey hizmet kalitesi bu.

    YanıtlaSil
  37. RODİMOOD Kısa Sürede Yırtılan Ürünümü Değiştirmiyorlar!
    Rodimood'dan yeni aldığım kot kapri yolda yürürken cart diye yırtıldı. O kadar kalitesiz bir ürünmüş ki ikinci giymemde yırtıldı. Rodimood firmasına ürünü gönderdim, kullanım hatası deyip ürünü tekrar iade ettiler.

    Rodi ilk çıktığı yıllarda kaliteliydi, el mi değiştirdiler bilmiyorum şimdilerde. Kot kumaşları süzek gibi. 2 ya da 3 defa giyildikten sonra at gitsin. Ben paramı çöpe atmak istemiyorum. Firma ürünü değiştirmiyor, ya yeni ürün versinler ya da paramı iade etsinler lütfen.

    YanıtlaSil
  38. 23 Ağustos 2011 günü Avcılar Rodimood mağazasına gittim. Deneme kabinlerine gittim ki ne göreyim 3 kabinin hiçbirinin kapıları kapanmıyor. Kabinlerin duvarları, kabinlerden çıktıktan sonra ki duvarlar simsiyah ayak izleri ve pislik içindeydi. Böyle bir firma bir kutu boya alamıyor, 3 tane kilit takamıyor.

    YanıtlaSil
  39. Arefe günü (29 Ağustos 2011) tarihinde Rodimood Heykel Mağazasından 4 adet pantolon aldım. Aldığım pantolonlardan biri dar geldiğinden aynı gün içinde değişime gittiğimde kasadaki yetkililer, merkezimizden bize verilen talimatla indirimli ürünlerde değişim yapamadıklarını söyleyip, müşterisi olduğum firma tarafından mağdur edildim.

    Ben parasını falan talep etmedim. Sadece ürünün yerine farklı bir ürün alarak değişim yapacaktım. Sonuçta aldığım pantolon bana küçük gelmişti. Bildiğim kadarı ile 4822 sayılı Tüketicinin Koruması hakkındaki kanunda belirtilen, müşterinin 7 gün içinde hiçbir gerekçe göstermeden ürünü reddetme hakkı dahilinde iade ve değişim işlemleri yapabilmesi gerekirken, devletin kanunları yerine, kendi kanunlarını uygulayarak hem müşterileri kaybetmekte, hemde mağdur etmektedir.


    Müşteri memnuniyetini hiçe sayan ve müşterilerini mağdur eden senelerin isim yapmış firmasına hiç yakışmadı.Ben bu pantolonları seyyar satıcıdan almadım. Rodimood firmasından aldım.Mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  40. Birçok mağaza, kendisinden alınan pantolonların paçalarını ücretsiz kısaltıyor ama Kayseri park Rodimood mağazası, sattığı pantolon için terzihane ücreti istiyor. Verdim ücretini, pantolonu evde denedik ama yine uzun olmuştu. Tekrar kısaltmak istedim ama bunun içinde ayrıca ücret istendi.

    YanıtlaSil
  41. mehmet gülmez22 Ekim 2011 02:03

    AH Kİ AHHH rodi milletin canını yakmada üstüne yok gibi benide şikayetçi yaptınya helal sana ne deyim sana iyi olanı yap iyiyi satki bizde memnun kalalım gömlek aldım senden ama ne gömlek berbat kumaşı felaket .ne olur iyiyi bulun..

    YanıtlaSil
  42. RODİ MOOD Üründen Memnun Kalmadım!
    Rodi Mood söke Outlet mağazasından aldığım bir t-shirt ilk yıkamada kollarında delikler oluştu. Mağazaya gittiğimizde fiş istediler. Ben tüm alışverişlerimin fişini saklayamam ki?
    Ürünün üzerinde Rodi yazıyor. Aynı ürün mağazada hala var ama benden fiş isteniyor.
    Bende artık Rodi ürünlerini tek kullanımlık olarak düşünüp ona göre alırım artık.

    YanıtlaSil
  43. BİRAZDA GÜLELİM..7 Kasım 2011 13:22

    •İçin yanarken üşümek, Yüreğin kan ağlarken gülmek, Özleyip de sevdiğini görememek.. İşte aşk bu olsa gerek !
    •Gitmek istiyorsa, bırakacaksın.. gitsin ! Aklı seninle olmayanın bedeni yanında olsun ister misin ?
    •Ömür dediğin üç gündür; dün geldi geçti, yarın meçhuldür. O halde ömür dediğin bir gündür; o da bugündür.
    •Aslında Bütün İnsanları Sevebilirdim, Sevmeye Senden Başlamasaydım...
    •Öyle herkesi sevmeyeceksin.. Seviyorum' demeyeceksin ! Seni seviyorum' diyebilmek için gerekirse bir ömür bekleyeceksin.
    •Aşk; herkesi o'na benzetip, kimseyi o'nun yerine koyamamaktır...
    • Sevmek seviyorum demek değil,yüreğinde hissetmektir...Ve aşk yanında olanı sevmek değil, bazen gelmeyecek birini beklemektir.
    •Birini seveceksen, onu herşeyinle sevme. Çünkü bittiğinde; Onu unutamamana değil, unutamayacak kadar çok sevdiğine yanarsın.
    •Kimileri 'Seviyorum' der, çünkü ezberlemiştir. Kimileri diyemez, çünkü gerçekten sevmiştir.
    •Bilmelisin ki,gerçek arkadaşlar arasına mesafe girmez. Gerçek aşkların da!
    •Her yürek sevebilseydi eğer ayrılık hiç olmazdı. Her seven yürekli olsaydı zaten 'aşk' bu kadar basit olmazdı !

    •İnsana en çok ne koyar bilir misin? Yanyana oturduğun halde, ona hiçbir zaman 'Seni eviyorum.' diyemeyeceğini bilmek...
    • Önemli Olan Bir Omuza Yaslanmak Değil; O Omuzda Yaşlanmak. . . !
    • Gittin mi büyük gideceksin ! Ayrılık bile gurur duyacak seninle. Gittin mi ayak...ların onun yakınından bile geçmeyecek. Gölgen bile kalmayacak ardında. Gittin mi onurunla gideceksin; "Haklıysan gidecek, gitmişsen dönmeyeceksin.
    •Hani iftar vaktine yakın susar ya insan,yokluğun o denli yakıyor beni.Söyle ne. zaman okunur bu ezan, bir yudum su gibi özledim.
    •Bedenin yükünü ayaklar taşır, ruhun yükünü yürekler...
    • Gözün arkada kalacaksa marifet değildir gitmek.
    • Ona öyle nasıl bağlandın dediler. Ben değil o bağladı dedim.
    • Ne kadar zordur aslında sevipte seviyorum diyememek. Görüp görmemezlikten gelmek, yaşadığını bilipte benim için öldü demek.
    •Aşk, sabahlara kadar uyumamak değildi aslında. Her sabah uyandığında, yaşamaktan önce onun gelmesiydi aklına..!
    • Sebepsiz sevmektir aşk, nedeni olmadan bağlanmak birine. Hatta sarılamamaktır utançtan, Çünkü utanmaktır sevmek aslında.

    • Ve gurur, kaybedenlerin, acizlerin maskesiymiş, Sevgi dolu yüreklerin gururu olmazmış, Yüreğimde sevgi bulduğumda anladım.
    • Düzen bu: Kadın ağlar, erkek bakar. Kadın duyar, erkek duymaz.. Kadın sorar, erkek susar.. Kadın gider, erkek içer.
    •Sen şimdi yazdığım şiirleri kendi üstüne alınıyorsun değil mi sevgili? Sana kafiyeli cümleler fazla gelir! Satır aralarındaki boşluklarda oyala kendini.
    • Seveceksen, yalnız kaldığında aklına geleni değil, hiç aklından çıkmayanı seveceksin.
    •Sen kasırgalara dayanmışsın, rüzgârla mı yıkılacaksın..! Başka çaren yok yüreğim, dosta düşmana karşı ayakta kalacaksın.
    • Bir tek insanın bize ''iyi ki varsın'' demesi, var olduğumuz için mutlu olmamızı sağlar.
    •Kibar olmak, haklı olmaktan daha önemlidir.
    •Hayat şartları bizi ne kadar ciddi görünmeye zorlasa da hepimiz çılgınlıklarımızı paylaşacak birini arıyoruz.
    • Bazen tek ihtiyacımız olan bir el ve bizi anlayacak bir yürektir.
    • Parayla ''klas insan'' olunmuyor.
    • Gün içinde başımıza gelen küçücük şeyler gün sonunda koca bir mutluluğa dönüşüyor.
    •İnkar edip içimizde sakladığımız şeyler gerçekliğini kaybetmiyor.
    •Biriyle dalaştığımızda tek başardığımız onun bize daha çok zarar vermesini sağlamaktır. Öğrendik ki... Her yarayı saran zaman değil sevgidir.
    • Çabuk olgunlaşmak için zeki insanlardan çevre edinmek gerekir.
    • Karşılaştığımız herkes bir gülüşümüzü hak eder.
    • Hiç kimse mükemmel değildir.
    •Hayat zorludur ama biz daha zorluyuz.
    • Gülümsemek, daha güzel bir görüntüye kavuşmanın bedava yoludur.
    •Hepimiz zirvede olmak istesek de asıl keyif oraya tırmanırken yaşadıklarımızdır.
    • Zamanımız ne kadar azsa yapacak işler o kadar çoktur.

    YanıtlaSil
  44. Balıkesir Rodi mağazasından 100 TL'ye 50 TL iade kampanyasından faydalanarak bir mont bir de gömlek aldım. Ertesi gün aldığım gömleği aynı fiyattaki başka bir gömlekle değiştirmek istedim.

    Kampanya dahilinde 34.90 TL olan gömleği 28 TL' ye almıştım. Yine 34.90 TL olan gömlekle değiştirmek istediğimde benden 7 TL fark ücreti aldılar. Açıklama olarak da sistem böyle dediler. Dolayısıyla ben kampanyadan faydalanamamış oldum. Sistemin neden böyle olduğunu mantık olarak birisi bana izah edebilir mi?

    YanıtlaSil
  45. RodıMood 100 TL peşin alışveriş yapan 100 TL ödüyor kampanyasından 6 parça ürün aldım.
    Tabi hepsi hediye ablama, abime aynı gün bir parça ürünü renk değişim yaptım.Aldığım fişi yazdılar, kendileri aldı renk değişimi yaptığım ürün için kople 150 TL fişi aldılar.

    Ben diğer ürünleri hediye olarak dağıttım ama 2 parça ürünü de değiştirmek istedim, fiş istediler. Fişi kendileri aldıkları için fişi veremedim. Ürünler elimde patladı. Kısaca Rodi yakışmadı, 80 TL iki ürün elimde kaldı. Kırşehir Şubesi'nden almıştım elimde kalan ürünler kesinlikle hiç giyilmemiştir.

    YanıtlaSil
  46. Aldığım üründe indirim olduğu söylenip müşteriyi yanılttılar. Faturaya bakınca aynı saat içinde tekrar geri götürdüm bana başka kampanyadan bahsettiler. Mağaza müdürü önce aldığın ürünlerin hepsini iade alacağım deyip daha sonra olmaz değişim yapabiliriz diye müşteriyi yanılttılar.

    YanıtlaSil
  47. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
  48. Rodi'den almış olduğum keten pantolonun 1 hafta sonra dizlerinin beyazladığını gördüm, zaman geçmeden pantolonu almış olduğum ankamall mağazasının içindeki yerine götürdüm ve faturasını göstermek suretiyle ürünü alalı 1 hafta olduğunu ancak dizlerinin beyazladığını gösterdim.

    Onlarda ürünü inceletmeye göndereceklerini söyleyerek ürünü aldılar. 1 ay geçmesine rağmen arayan olmadı ben telefon ettim sonra bana üründe bir hata olmadığını söylediler. Üründe hata yokta hiç yıkanmadığı halde nasıl oluyor da dizleri beyazlıyor merak ediyorum?

    Ya da bu üründe de hata yoksa hangi ürün hatalı sayılıyor ne saçma bir şey bana verdikleri fabrika telefon numarası da çalıyor ve açan yok, onun üzerine 15 gün geçti ve de mağaza bile arayıp ürünü alıp almayacağımı sormuyor, bu kadar sorumsuz bir firma olur mu anlamıyorum? Bu nasıl marka?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rodimood manisa mağazasından pantolon boyasını saldığı için ürün iadesi yaptık. Açıklamak istediğim şu ki Pantolonu giydiğimde hem spor ayakkabılarını hemde iç çamaşırlarıma pantolon boyasını salıyor. Bunun için şikayetçiyiz. Ürün değişimi yapılmadı geri iade edildi. Sesimizi duyan olur mu?

      Sil
  49. NİHAL Öztürk...............Ankara17 Aralık 2011 04:25

    RODİMOOD Personel Mağazadan Soğutuyor İnsanı!
    Ankara Ziya Gökalp mağazasından 08.12.2011 tarihinde sabah saatlerinde alışverişimi yaptım ve 3 taksit istediğimi söyledim. Kasiyer işlemi bitirdikten sonra lakayt bir tavırla yalnız banka da +5 taksit veriyor 8 taksit oldu dedi. Ben de haliyle 8 taksit istemediğimi dile getirerek bir yolu yok mu bankanın taksitini kabul etmemekte diye sordum ve bizim de mağazamız var yanılmıyorsam bankanın verdiğini kullanmama gibi bir işlem vardı dedim. Kasiyer P*** U*** bana pos cihazını uzatarak bende 2 yıldır bu işi yapıyorum yok bakın cihazda nerede hani öyle bir tuş gibi vazifesini aşan sözler sarf etti ben de agresifleşmenize gerek yok olmuyorsa zaten yapacak bir şey yoktur neden böyle davranıyorsunuz dedim ve hanımefendi hala lakayt tavırlarına devam etti.

    Bende eğilerek pardon isminizi görebilir miyim dedim ve yaka kartını uzattı bana ben ismi okudum ve mağazadan çıkarken çok çirkin bir şekilde bana isterseniz şikayet edin dedi tüm mağazanın içinde! Bende öyle yapacağım zaten dedim. Daha önce aldığım üründen memnun kaldığım için gitmiştim bir de! Zaten mağaza çalışanlarının genelinde bir sorun vardı. Çünkü üst kata çıkıp oradaki ürünlere bakarken ben biri iki bayan baktı ve indi. Onlar iner inmez 2 personel bayanları eleştirmeye başladı dağıtıp gidiyorlar saygısızlar gibi laflar etmeye başladılar ve beni hiç umursamadan gidenlerin kulaklarını bayağı çınlattılar maalesef!

    YanıtlaSil
  50. RODIMOOD 30 Gün Oldu Ama Garantiye Verdiğim Üründen Hiçbir Haber Yok!
    Kız arkadaşıma aldığım topuklu ayakkabı 2.gününde açıldı. Doğal olarak ürünü garantiye verdim. Fakat 15 günü geçeli tam 1 hafta oldu, hala ses yok. Bir daha asla bu markayı tercih etmem. Hediye aldım perişan oldum. Son 2 gün istediler benden. Eğer sorunum çözülmezse tüketici haklarına başvuracağım. Ürün çok pahalı olmasa da tüketiciyi böyle mağdur etmeye kimsenin hakkı yok.

    YanıtlaSil
  51. ismet şentürk6 Şubat 2012 01:29

    ismet şentürk
    bandırma rodiye geçen gün alış-verişe gittim.yalnız içerisi hamam gibiydi.bişey bakmanın mümkünatı yok.kasadaki kıza sordum klima yokmu diye kızcağız yazık sıcaktan konuşmaya mecali kalmamış klimalar bozuk dedi bizde alış-veriş için lc wakikiye gittik. en kısa zamanda klimalarını yaptırmanızı umut eder iyi günler dilerim

    YanıtlaSil
  52. Rodimood Samsun Çarşamba ilçesindeki Alver mağaza bünyesindeki şubesinden eşime hırka aldım. Aldığımızın 3. gününde yani eşim ikinci kez giyişinde kolunun tamamen söküldüğünü fark etti.

    Bende hırkayı fişiyle beraber Rodimood'a götürdüm.İade için göndereceğiz 1 ay sürer dediler, kabul ettim ki 1 ay ne sürüyorsa o ayrı mesele neyse 1 ay sonra cevap geldi, iade alamıyoruz tüketici haklarına başvurabilirsiniz dedi kasiyer bayan.

    Bende bir hırka için tüketici haklarına gidecek olmadığımı ama bir daha da Rodimood'dan alışveriş yapmayacağımı söyledim.Rodimood adına yakıştıramıyorum.

    YanıtlaSil
  53. RODIMOOD Montumun Koltuk Altı İlk Giymede Patladı!

    Burdur mağazasından aldığım kabanımın koltuk altı ilk giymemde patladı. Geri verdim diktiler, bir süre sonra yeniden patladı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 ay kadar önce İzmir, Bayraklı Sevgiyolu'ndan Şanal tekstil adında Rodi mağazasından kışlık bir kaban aldım. Kabanın kol ağızları ve cep kenarları zamanla sökülmeye başladı. Bugün ürünü şikayet için gittiğimde oradaki mağaza yetkilisi bana kollarını yerde sürmüşsünüz dedi. Tam olarak 120 TL ödediğim bu ürünle ilgili mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.

      Sil
  54. URFA dan İSMAİL8 Mart 2012 01:48

    Şanlıurfa Yıldızmeydanı şubesinde 5 adet hırka aldım. Bir tanesinin fiyatı etikette 15 TL yazıyordu ama kasada 30 TL çıktı. Tüketici haklarına göre etiket fiyatı geçerli olması gerekirken kesinlikle kabul edilmedi ve mağazadan kovulduk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konya kule site Rodi mağazasından şikayetçiyim. Bugün alışveriş için gittim. Yazlık ürünler bölümünü gezerken 2 adet büyük beden t-shirt beğendim. Mağazayı gezdim kasaya giderken tezgahtar yıldızlı ürün aldığımı 2 adet daha alırsam 2'sinin ücretini ödemeyeceğimi söylemesi ile 2 daha aldım kasaya gittim. Ürün bedelini peşin ödeyeceğimi söyleyerek kasiyere verdim.

      Tam fiyat söylemesi üzere aldığım ürünlerin yıldızlı yani indirimli ürün olduğunu fiyat indirimi yapılmasını ve aldığım ürünlerin hepsinde mağazanın taktığı yıldızlardan olduğunu söyledim.

      Kasiyer bunların tam fiyatlı olduğunu önce bilgisayara bakarak sonrada başka tezgahtar çağırarak kendilerini haklı çıkarmak üzere bunların 1'nin yıldızlı diğerlerinin normal ürün olduğunu tam fiyat ödemem gerektiğini söyleyerek kasada bekleyen diğer müşterilerin önünde saf konumuna düşürüldüm. Daha Rodiye gitmem o yıldızları ben takmadımya ürünlere.

      Sil
  55. RODİMOOD Pantolonum Deforme Oldu Geri Almadılar!

    Tokat Rodi Mood mağazasından aldığım yeni 2 yıl garantili ve kırışmaya karşı bir erkek pantolonu aldım. Görseniz inanılmaz derece kumaş hatası oluştu ama ne Tokat şubesi nede fabrika pantolonun arkasına durup sahip çıktı. Rodi Mood iki haftalık pantolonuna tüketici hatası vermiş.

    YanıtlaSil
  56. RODİMOOD Paça Tadilatı Yapılmadığı Halde Tadilat Ücretini İade Etmediler!

    Rodimood'un Ankara Anteres mağazasından bir pantolon aldım, paçasını yapıyor musunuz diye sordum, evet dediler, hiç ücretten bahsetmediler, pantolonun bedelini kredi kartı ile ödedim. Paçayı nerede yaptıracağım dediğimde, fiş yazmaya başladılar ve bir gün sonra alabileceğimi söylediler. Ben de evimin mağazaya uzak olduğunu tekrar gelemeyeceğimi belirttim ve birkaç saat içinde olamaz mı dedim. Hayır dediler.

    Bunun üzerine paça yaptırmaktan vazgeçtiğimi belirterek pantolonumu alıp evime gittim. Bana paça ücreti aldık, iade edelim filan demediler. Evde fişi incelediğimde ne göreyim, 1,5 TL paça boyu kısaltma ücreti, bana sormadan beni bilgilendirmeden pantolonun fiyatına eklemişler ve yapmadıkları işin ücretini peşin peşin tahsil etmişler.

    Kocaman mağazanın pantolon paçası için para alması zaten başlı başına bir durum... Hele hele yapmadığı pantolon paçası için para almasına ne demeli siz söyleyin. Telefon edip durumu anlatmak istedim ancak ne mümkün, ürünün fişinde mağazanın telefon numarası yok, kredi kartına ait slipte bir numara var, o numaradan da bir ev çıkıyor ve telefona çıkan bayan artık gelen telefonlardan bıkmış usanmış adeta.

    YanıtlaSil
  57. RODİMOOD Müşteri Temsilcisi Kaba Davrandı!

    RodiMood Van Şubesi'nden aldığım mont yıkama öncesi renk verdi ve giyilmez bir hal aldı. Değiştirme talebim de reddedildi. Bunun üzerine müşteri temsilcisini aradım.

    19 Nisan 2012 tarihinde saat 17.35'te müşteri temsilcisi ile görüştüm. Bu görüşmede müşteri temsilcisi bayan ilgisiz davrandı ve aramızda bir tartışma oldu. RodiMood gibi bir firmanın müşteri temsilcisinden daha duyarlı olmasını isterdim ama beni azarlamaya devam etti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir süre önce Karşıyaka RodiMood'tan aldığım 3 adet lakos tişörtün 2.'si, ilk yıkamadan sonra renk attı ve şekli bozuldu. Yıkama talimatlarına uyduk ama olan oldu. Elimde aldığıma dair fiş ve ürün etiketleri var. İade alınmasını, denginde bir ürünle değiştirilmesini veya para iadesi yapılmasını arz ediyorum

      Sil
  58. Antalya Özdilek şubenizden aldığım kapri Antalya'da tam 4 kere giymeme rağmen ağarma yaptı. Zaten 1 haftalığına gittiğim Antalya tatilinden sonra yaşadığım şehir Sivas'a geldiğimde durumu fark ettim ve buradaki Rodi şubesine belirttim. Ürün daha 2 haftalık olmasına rağmen yine de fatura olmadan bir işlem yapamayacaklarını söylediler.

    Kaldı ki ayıplı ürünlerde fatura yerine slip de geçerli bir belge sayılabilmektedir. Ama mağaza görevliniz bunu bir türlü kabul etmedi. Fiş'in slipten tek farkı firmanızın ödediği Kdv'dir. Para iadesi gibi bir durumda zaten o Kdv farkını vermeye razıydım. Hatta esas amacım para iadesi de değildi ürünün hatasızıyla değişimi ya da ürün tutarında alışveriş çeki vb. idi.

    Bunlar fiş olmasa dahi tamamıyla ayıplı mallarda tüketicinin talep edebileceği haklarmış tabi bunları yeni görüyorum 30 gün yasal süre geçtikten sonra. Beni eksik bilgilerle oyalayan görevlinizden, ürün kalitenizden ve müşteri memnuniyetinizden şikayetçiyim. Bir daha Rodi'nin önünden bile geçmeyeceğim eminim.

    YanıtlaSil
  59. Niğde'de Rodimood'dan babalar günü kampanyasından 4 adet pantolon aldım. Pantolonun biri içime sinmedi, alırken de mağaza yetkilisi ilerde beden geldiği zaman değişim yapabileceğini söyledi. Buna rağmen sonradan bedeni mağazada bulduğum halde faturalarım olduğu halde değişim yapmadılar. Değişim sadece aynı kodlu ürünlerde beden ve renk değişimi varmış. Peki mağazadaki yetkililer neden ürünü satarken bunu açıklamıyorlar? Bunun hakkında hiçbir duyuru yok. Son 2 yıl içinde Rodi'den 1000 TL'ye yakın alışveriş yapmışımdır. Bundan sonra yapmayacağım.

    YanıtlaSil
  60. 20 Haziran 2012 tarihinde Adana Baraj Yolu şubesinden annem bana hediye almış ve bu hediye hem bedeni olmadı hem de hoşuma gitmediği için şubeye gittim ve diğer şortlara baktım ve zaten çeşit de olmadığı için iade edilmesini rica ettim.

    Kendini mağaza müdürü olarak tanıdan bir bey şirket politikası olduğunu alamayacaklarını söyledi.Bende sürekli Rodimood alışveriş yaptığımı ve bunun benim hakkım oluğunu söylediğimde bana sesini yükselterek hakarete bulundu. Bende bu şekilde davranması sonucunda sesimi yükseltip benim müşteri olduğumu ve bana bu şekilde davranamayacağını söylediğimde fiziksel olarak kolumu sıkıp çık dışarı diyerek hakarete bulunup nereye şikayet edersen et diye bağırıp itekledi.

    Hayatım boyunca ilk defa böyle bir şeye maruz kaldım, şimdiye kadar sürekli Rodimood ürünü kullanıyordum lakin bu olaydan şok oldum. Savcılık, tüketici hakları olsun her yere başvuruda bulunacağım.

    YanıtlaSil
  61. Rodimood'dan 2011 sonbahar aylarında pantolon aldım fakat pantolonun 3 hafta sonra fermuarın altında sökülme oldu. Pantolonu değiştirdiler. Fabrikadan gelme süresi ise yaklaşık 28 gün gibi çok uzun bir sürede gerçekleşti.

    Sonrasında aynı pantolonu tekrardan aldım. 4-5 ay haftada sadece 1 veya 2 kere giymeme rağmen paça tarafından sökülme ve boya atması oldu. Ve "sizin hatanız" diyerekten ürünün red cevabı geldi.

    Sonuç olarak Rodi'den aldığım pantolonu 4-5 ay düzgün giyemedikten sonra çöpe atmak zorunda 69.90 TL'yi de çöpe atmış oldum. Beş para etmez pantolonlar üretip daha sonra müşteriyi mağdur eden Rodi firması vermiş olduğum para sizden fazlasıyla çıksın diyorum.

    YanıtlaSil
  62. RODİMOOD Fabrika Hatası Ürünün Değişimi Yapılmadı!

    Mayıs ayı sonlarına doğru Ankara Rodimood Kızılay şubesinden lacivert omuz ve etek kısmı dantel bir gömlek aldım. Gömleği evde giydim ve yan etiketi rahatsız ettiği için kestim. (Yaklaşık 4 cm kat kat etiket oluyor) Aynada baktığımda alttan giydiğim beyazdan dolayı dantel kısmında sökülmeler, ayrılmalar olduğunu fark ettim.

    Gömleği hemen çıkartıp ertesi gün mağazaya gittim. Mağaza görevlisi yan etiketi kestiğim için değiştirme yapamayacağını söyledi. Ben de iade etmek niyeti ile almadığımı ancak dantel kısmındaki hataları sonradan gördüğüm için kusurlu mal olduğunu belirttim ve bilirkişiye gönderilmesini rica ettim. 5 Haziran'da verdiğim ürün 3 Temmuz'da iade edilerek kumaşta veya üretimde hata olmadığını belirten bir yazı ile bana geri verildi.

    Etiket kesildiği için iade de almadılar. Hiç kullanmadığım, kullanamayacağım bir gömleğim oldu. Dolayısıyla mağduriyetim giderilmedi. Bundan sonra değil alışveriş yapmak, Rodimood mağazalarının önünden geçmeye bile niyetim yok. Kaliteli sandığımız bir firmanın, kalitesiz ürün ve davranışı böylece herkes tarafından bilinecek. Ya bilirkişi bölümünde çalışanlar kumaştan ve sökülmeden anlamıyor, ya bizi saf sanıyorlar.

    YanıtlaSil
  63. Kayseri Rodi Mood mağazasından aynı tişörtten 2 adet aldım. Biri kızıma diğeri yeğenime. İkisi de aynı makinede aynı derecede yıkandı. Kızımın tişörtünde renk solması ve delikler oluştu. Test için merkeze gönderildi cevap olarak üretim hatası olmadığı belirtildi. Mağaza personeline forma şikayetimin bildirilmesini rica edip geri gönderilmesini istedim.

    Ama dikkate almadılar. Bende müşteri temsilcisi yeşim hanımı arayıp durumu bildirmek istedim. Konuşma tarzı müşteri temsilcisine yakışır değildi. Tarzı beni suçlar ve aşağılar şeklindeydi. Benim derdimi dinlemedi. Sürekli yorumlar yaptı. Benim problemimin artık tişört değil. Personelinizin tavrı kendimi çok kötü hissettirdi. Aradığım tarih 07.08.2012 saat 2.30 civarında aradım. Kayıtlardan dinleyebilirsiniz.Bir daha Rodi mağazasından alış veriş yapmamayı düşünüyorum. Rodi mağzasının müşteriye ilgisinin ürünü satana kadar olmadığını düşündüğüm için bu yazıyı yazıyorum.

    YanıtlaSil
  64. 12. 09. 2012 tarihinde Rodi Mood İzmir Konak Şubesine gittim. Amacım daha önce almış olduğum ürünü (fişiyle beraber) değiştirmekti. Kasada bulunan C*** U**** isimli kasiyer beni aldığım ürünü kullanmakla itham etti. Ben ürünü başka bir şehirden aldım. İzmir' e gelince de (İzmir' de ikamet ediyorum) değiştirmek istedim.

    Aldığım yerdeki görevli hangi şehirde olursa olsun fişinizle değiştirebilirsiniz demişti. Ben ürünü hiç kullanmadım. Ama kasadaki bayan ısrarla ve alaylı bir şekilde bu ürünü giymişiniz, yıkamışınız, ütülemişiniz dedi. Etrafta bulunan insanlardan utandım.

    Kendimi yalancı gibi hissettim. Bu durum beni çok üzdü. Eşim ve ben çok sinirlendik. Yanımızda bulunan çocuklarımız ağladı. Bu kasiyer bayanın yaptığı çirkin ithamı haketmedik. Söylediği alaycı sözler beni çok rencide etti. İlgili firmanın müdürlerine sesleniyorum Elemalarınızı seçici olunuz.

    YanıtlaSil
  65. Rodi Mood Hatay şubesinden iki adet kot pantolon aldım. Paça boyları için ölçü alındı. Bir ücret ödememiz gerektiği bize ancak kartla ödeme yaptıktan sonra söylendi. Şaşırdım ama fazla da üstünde durmadım. Ertesi gün almaya gittiğimde birinde defo oluştuğunu gördüm. Aynısından olmadığı için iade edip parayı almak istediğimi söyledim.

    Bunun mümkün olmadığını başka bir ürün almam gerektiğini söylediler. Sonra mecburen aldığım başka bir pantolon için ölçü alındı. Ertesi gün ve hatta ondan sonraki iki gün daha gittim, pantolon terzide kaybolmuş. Çalışanların birbirinden haberi yok. Sabırla beklememe rağmen bir sonuç çıkmadı.

    En sonunda onların duymak istediğini söyledim para iadesi ve hemen kabul edildi. Madem bu mümkündü bilmediğim bir şehirde bilmediğim birmağazaya niçin neredeyse bir hafta boyunca gidip geldim? İlk aldığım kotu da hiç giymedim. Pazardan alışveriş yapsam daha garantili olurdu!

    YanıtlaSil
  66. Balıkesir Rodi mağazasından 100 TL'ye 50 TL iade kampanyasından faydalanarak bir mont bir de gömlek aldım. Ertesi gün aldığım gömleği aynı fiyattaki başka bir gömlekle değiştirmek istedim.

    Kampanya dahilinde 34.90 TL olan gömleği 28 TL' ye almıştım. Yine 34.90 TL olan gömlekle değiştirmek istediğimde benden 7 TL fark ücreti aldılar. Açıklama olarak da sistem böyle dediler. Dolayısıyla ben kampanyadan faydalanamamış oldum. Sistemin neden böyle olduğunu mantık olarak birisi bana izah edebilir mi?

    YanıtlaSil
  67. Şirinyer Rodi Mood mağazanızdan 29/10/2012 saat : 20. 15 de alışveriş yapmaya gitmiştim fakat ürünlerle ilgili personelinizin yanına beden sormaya gittiğimde hepsi reyonda olanlar diye cevap verilerek tekrar koyu sohbet ve gülüşmeler devam etti. Kasaya ödeme yapmak için gittiğimde kasa elemanı yanlarından ayrılıp ödememi almaya doğru yaklaştı diğerleri de etrafına gelip tekrar sohbeti devam ettirdiler. Alaycı bir tavırla konuşmalar ve gülüşmeler devam ediyordu . Elemanlarınızın bana yapmış olduğu bu alaycı tavırlarını Rodimood personeline yakıştıramadım İlgili firmanın müdürlerine sesleniyorum elemanlarınızı seçici alınız .

    İlgisiz hizmet anlayışına sahip olan bu mağazadan alışveriş yapacağımı hiç düşünmüyorum. Ben şimdi Rodimood mağazasında çalışan bu bayanlara gerekli uyarının yapılmasını talep ediyorum. Rodi'yi temsil edebilen personellerle hizmet vermenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  68. 7 ay önce rodi'nin diyarbakır ncty mağazası (S.K. rodi) den 2 adet pantolon aldım. 3 ay sonra sadece 4 kez giydim bir tanesini, baktım rengi bembeyaz oldu. neyse dedim birkaç kez de diğerini giydim o da bembeyaz oldu. siyah pantolon bir kaç giymeyle beyazlaşınca pantolonları aldığım fişleri aradım bulamayınca da mağazaya tekrar başvurmadım bile. .

    Çünkü 7 ay geçmiş ne diyeceğiz ama sonuçta insanlar para veriyor ama bu şekilde kendini mağdur edilmiş hissediyor. rodi ye sesleniyorum ; bir sürü mağazanız olabilir. bir çok çalışanınız olabilir, ama ya kalitenizi konuşturun ya kendinizi gözden geçirin. kime sormuşsam rodiden memnun değil. pantolonu sizden aldığıma dair gerekli ispatı yapabilirim.

    YanıtlaSil
  69. Avcılar Rodi Mood dan bir mont aldım. Montun arkasında tüylenmeler oldu. Aldığım mağazaya götürdüm incelemeye gönderdiler. Ürünün hatalı olduğunu kabul ediyorlar fakat yerine 85 TL ödeyerek aldığım monta karşılık sadece 30 TL karşılığında bir şey alabileceğimi söylüyorlar.

    Ben artık Rodi Mood markalı hiç bir ürün satın almayacağıma kendi kendime söz verdim.
    Çevremdeki herkesede yaşadığım sorunu anlatıp Rodi Mood marka lı hiç bir ürün almamalarını tavsiye ediyorum. Ürünü satarken biz her zaman ürünümüzün arkasındayız diye satıyorlar sorun çıkınca da ellerinden gelen her türlü engeli koyuyorlar.

    YanıtlaSil
  70. Bayrampaşa şubesinden 10. 01. 2013 tarihinde kıyafet aldım alırken değiştirme garantisi de verdiler. Bugün gittim ve sözünün arkasında durmayan müşteri anlayışı ve ilişkisi zayıf olan personeller yetiştiren bir Rodimood ile karşılaştım. Fiş olmadan değişim yapamayacaklarını söylediler. Etiketleri üstünde olan bi kıyafetin nesine fiş isteniliyor bu kısmı çözemedim he kaldı ki fişi kesip vermeyen de kendileri. Vermeme gerekçesi ise işleri acilmiş çalışanların.

    Nezaket olgusuna erişememiş insanları mağazanızda nasıl çalıştırdığınızın da merakı içerisindeyim. pişkinliklerinden hiç dem vurmak istemiyorum. "Git şikayet et" üslubu hele hiç yakışmadı. Müşteri kaybınız gerçekleşti tebrik ederim rodimood'u.

    YanıtlaSil
  71. Model numarası : A11215024120010
    Model adı: Aksesuar X7576 Man Saat.

    Yaklaşık 4 ay önce kadar aldığım Ssatin camı çatladı ve yan taraf boyaları aşındı. Konu ile alakalı olarak Malatya Dörtyol Şubesi'ne saatimi götürdüm lakin saati müşteri hizmetlerine göndersek bile herhangi bir tadilat yapmadan geri göndereceklerinin bu konuda bizim hatalı olduğumuzu aktardılar.

    Ben bu saate 49.99 TL verdim, sizin yaptığınıza bakın böyle garanti koşulları mı olur?

    YanıtlaSil
  72. 13/01/2013 tarihinde Gaziantep sankopark mağazasından aldığım kot pantolonun içinde yapıştırıcı ile yapıştırılmış kısımlar varmış bunu 3. kez giydiğimde kaval kemiğimde bir fazlalık hissettim tersini çevirdiğimde bazı taraflarına yeniden yapıştırılmış kot parçaları gördüm henüz yıkanmamış olan kot pantolonumda yapıştırıcılarından çıkmış kısımlar olması asabımı bozdu şuan tatilden döndüm Gaziantep mağazasına değişim veya iade için verdim ama kabul görmemiş yamasıyla beraber iade edilecekmiş Kullanılmaz olduğu için teslim almayacağım rodi yaptığı yanlışı düzeltsin.

    YanıtlaSil
  73. Rodimood' dan 2 ayı geçti ama 3 üncü kez giydim arabaya binerken nedeyse bacak kısmı kopacak kadar yırtıldı kars rodimood mağazasından aldım mantıklı bir çözüm üretilmezse eğer sosyal medıa aracılığıyla bu markayı yerin dibine sokacağım.

    YanıtlaSil
  74. Aydın kılıç ( manisa )13 Mayıs 2013 02:00

    yine alışveriş için rodiyi tercih ettim bu sefer memnun kaldım şimdide onun için yazdım daha önce şikayetim oldu geç olsada hallettiler tabi 6 ay geçtikten ve sınırsız gidip gelmelerimin ardından

    YanıtlaSil
  75. Serbülent / İstanbul20 Haziran 2013 02:01

    Babalar için yapılan kampanyadan faydalandım pazar günü hediyemi verdim çarşamba günü yanlış yaptığımı anladım sebebi ise ürünün defo çıkması kumaşındaki defo birkaç günsonra belirgin bir şekilde gözükür oldu iş işten geçmişti daha sonrski alışverişlerde daha dikkatli olacağım ama kesinlikle bu markayı almam

    YanıtlaSil
  76. inşaat ve turizm işleriyle ilgiliyim gezilen hemen her yerde rodi ye rastlıyorum şehirlerde ve ilçelerde mevcut benden bu kadar iyi yada kötü diyemem

    YanıtlaSil
  77. yine yeniden bu bayramdada rodi.....

    YanıtlaSil
  78. Şimdi bişey diyecem ya neyse giyim mağazalarından şikayeti olmayan azdır bu marka öyle değil

    YanıtlaSil
  79. yıkama talimatı etiketlerini kestiğiniz için ürününüz incelemeye bile alınmadı. Resmen dalga geçiyorlar. Bilmem umurlarında mı ama bir daha RodiMood'un kapısından bile geçmem. Ürün renk solması ve çekme yapıyor. Etiketler ürünün koruması demek ki ben öyle anladım gülsem mi ağlasam mı?

    Ben L?****'den aldığım bir tişörtü renk solmasından dolayı götürdüm mağazaya sağolsunlar mağaza sorumlu müdürü geldi ve hemen değiştirilmesi talimatı verdi. İncelemeye gerek bile yoktu çünkü renk solması bariz aynı Rodimood'da olduğu gibi ama Rodimood bana etiketleri kestiğim için ceza verdi. Teşekkürler Rodimood.

    YanıtlaSil
  80. rodi ismi değiştirdi rodimood oldu ben sevmedim şikayetim kalitesine vede renk kalitesine resmen endişe verici lütfen dahada kaliteli olabilirse sevinirim

    YanıtlaSil
  81. giyim konusunda bazı firmalar hak etmedikleri yerdeler bu markalardan biride bu çok yoğun mazalaşmışlar fakat tüketicileri yani bizleri sık sık üzüyorlar ürünü satış tan sonra iade ve değişimlerde oldukça zorlanıyoruz çare olamıyorlar çoğu zaman kurumsallık bu olmamalı daha saygılı ve yapıcı yaklaşım içinde olmalarını beklemekteyiz

    YanıtlaSil
  82. BORA HATAYLI9 Ocak 2014 02:40

    RODİMOOD KAYSERİ/
    SİZDEN ALINAN KIŞLIK KABANLA İLGİLİ SORUNUMU LÜTFEN GİDERİNİZ YOKSA TÜKETİCİ HAKLARI MAHKEMESİNE BAŞVURU YAPIP SORUNUN GİDERİLMESİ İÇİN
    MÜRACATTA BULUNACAĞIM .
    NOT ---------
    BİLGİLERİM SİZDE MEVCUT

    YanıtlaSil
  83. Malatyadan Kuddusi biber19 Şubat 2014 07:03

    ben de bu markadan aldım şimdide pişmanım güzel şeydir diye aldım bunu iyi çıkmadı nasıl mı kalitesiz...

    YanıtlaSil