26 Mart 2009 Perşembe

Geçen Yılki Rodi Macerası

İzmir'den bize ulaşan bir ziyaretçimizin şikayet mail'i şu şekildedir:




2008 yılında aldığım Rodi Jean ürününde aldıktan 2 ay sonra defo oluştu ( dikiş kayması ). Kendisi ile ilgilenecek yetkili bir merci bulamadığımdan herhangi bir çözüme ulaştıramadan ürünü başkasına verdim. Birdaha rodi mi ? Asla..


Asuman Karaköse

İzmir

72 yorum:

  1. Arkadaşım kendi beğenmediğin şeyi niye başkalarına layık görüyorsun

    YanıtlaSil
  2. bu tür kaymalar sadece rodide olmuyor insanlardada oluyor mesela bel kayması,mesela göz kayması,onun için yadırgamamak gerek

    YanıtlaSil
  3. ÇANAKKALE KİPA ALIŞVERİŞ MERKEZİNDEN rodi mood MAĞAZASINDAN ALDIĞIM ÜRÜNÜ 2 GÜN SONRA KULLANMADIĞIM İÇİN RENK DEĞİŞİMİ İÇİN GÖTÜRDÜM FAKAT KABUL ETMEDİLER BU NASIL ESNAFLIK

    YanıtlaSil
  4. benzer bi olayı bende yaşadım rodi mağazasından aldığım markası değişik olan tişort ilk giymemde delikti geri götürdüğümde giyilmiş değiştirilmez dediler. helal olsun size dedim.

    YanıtlaSil
  5. biz iki öğrenci kankayız görüş ve önerileri okuyup ona göre alışverişe özen gösteriyoruz.bütçemiz sınırlı sokağa atacak paramız yooook.......Ozan ve Ekrem.

    YanıtlaSil
  6. .......BOZARMI SANDIN ACILAR......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rodi Mood Hatay şubesinden iki adet kot pantolon aldım. Paça boyları için ölçü alındı. Bir ücret ödememiz gerektiği bize ancak kartla ödeme yaptıktan sonra söylendi. Şaşırdım ama fazla da üstünde durmadım. Ertesi gün almaya gittiğimde birinde defo oluştuğunu gördüm. Aynısından olmadığı için iade edip parayı almak istediğimi söyledim.

      Bunun mümkün olmadığını başka bir ürün almam gerektiğini söylediler. Sonra mecburen aldığım başka bir pantolon için ölçü alındı. Ertesi gün ve hatta ondan sonraki iki gün daha gittim, pantolon terzide kaybolmuş. Çalışanların birbirinden haberi yok. Sabırla beklememe rağmen bir sonuç çıkmadı.

      En sonunda onların duymak istediğini söyledim para iadesi ve hemen kabul edildi. Madem bu mümkündü bilmediğim bir şehirde bilmediğim birmağazaya niçin neredeyse bir hafta boyunca gidip geldim? İlk aldığım kotu da hiç giymedim. Pazardan alışveriş yapsam daha garantili olurdu!

      Sil
  7. şimdiki gençlik hep spor takılıyor spor markalarda büyüyen pazarda nemalanıyor iyiler devam edecek çürükler ayıtlanacak

    YanıtlaSil
  8. İzmir Karşıyaka dan yorum yazıyorum bende sorun yaşasaydım üzülürdüm ama artık daha dikkat edeceğim Suat Milli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rodi Mood'un markasına güvenerek kasım -aralık ayında almış olduğum siyah renk jeans pantolonum birkaç kez yıkamayla soluk bir renk aldı. Bu pantolonumu her giydiğimde ellerim siyahlaşıyordu, beyaz çamaşırlarıma rengi soluyordu.

      Şu an giyemiyorum, kullanamıyorum. Birkaç pantolon parasına kaliteli iyi olsun diye marka seçtim çok pişman oldum. Rodi ilgilenirse sevinirim. Sanırım fişim hala duruyor.

      Sil
  9. SİBEL TAŞLI ( FİNİKE)12 Şubat 2010 07:22

    Mersin de rodi mood alan kankamda memnun olamadı sebebi ise renk solması ama uğraşmadı bize ders oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Pantolonum Deforme Oldu Geri Almadılar!

      Tokat Rodi Mood mağazasından aldığım yeni 2 yıl garantili ve kırışmaya karşı bir erkek pantolonu aldım. Görseniz inanılmaz derece kumaş hatası oluştu ama ne Tokat şubesi nede fabrika pantolonun arkasına durup sahip çıktı. Rodi Mood iki haftalık pantolonuna tüketici hatası vermiş.

      Sil
  10. Toplumda herkes geçim derdinde sizde burada nelerle uğraşıyorsunuz

    YanıtlaSil
  11. rodi ile yazılanlara bir katkı benden:yılbaşı alışverişleri den dolayı rodi mood adlı bir alana bir bedava şeklinde olan kampanya kapsamında alınan iki adet giysi henüz üç ay dolmadan şekil olarak bozuldu sarkmalar oluştu bu kadar kaliteden yoksun imalat olamaz uşak rodiden şikayetçiyim aslında tüm rodilerden şikayetçiyim

    YanıtlaSil
  12. Kırşehirden tefik ulusu........Üniversite öğrencisiyim ucuz fakat iyi olan giyim ürünlerini tercih ediyorum .şikayetler çok onun için bu ve bunun gibi markalatı seçmem

    YanıtlaSil
  13. Yıldırım Aşçı .........................................Niğde23 Nisan 2010 03:57

    sanal ortamda şikayetler işe yaramaz olmuş yazılar yorumlar çoğalmış kimin umurunda derdinin dermanını bulan varmı ,sanada helal olsun rodi milleti mağdur et sessizliğe gömül varmı böyle bişey

    YanıtlaSil
  14. zerrin doğan9 Mayıs 2010 08:20

    ankara makromarketten 80 tl ye rodi bay kot aldık campel modeli almaz olaydık bukadar düşük kalite ve kumaşı bi araya getirmek çok zor rodi zoru başarmış iki üründe son derece basit ve fyk lütfen iyi ürünler üeretin ve satışa çıkarın

    YanıtlaSil
  15. okul yıllarında rodi şimdi lewis takıldım şimdi lewis çok kalite alan memnun almayan pişman sizede nasihat güzel olanları giyin fiyat abartı gelebilir ama iyi her zaman iyi

    YanıtlaSil
  16. İZMİR ŞİRİNYER BULUNAN RODİ İLE TÜM ALIŞVERİŞİ KESTİM NEDENİ BASİT HATALAR YAPMALARI MALINIZA GÜVENEMİYORSANIZ SATMAYIN .GÜVENEBİLECEĞİNİZ MARKALARI ALIN VE ONLARI SATIN BİRDE BİZİM GİBİLERİ İNTERNETTE YORUM YAZMAK ZORUNDA BIRAKMAYIN

    YanıtlaSil
  17. rodi rodi mood yaramaz

    YanıtlaSil
  18. Seçil % Kırklareli14 Ağustos 2010 04:22

    Rodi mood çeşitli kampanyalarıile medyada yer almakta şikayet veya dilekler ise sanal alemde karşılık bulmamakta herkesin ortak temennisi iyi ürüne en uygun fiyatla ulaşabilme olmalı satıştaki ürünlerde kalite yönünden sorunsuz olmalı ki tercih edilsin

    YanıtlaSil
  19. İzmirden / Aysel. dediki Şirinyerden yazıyorum rodi şikayetim iki yıl önceye dayanıyo severek aldığım kot beni sevmemiş olacakki altı ayda giyilemez hale gelmişti o günden beri rodi almadım okadar güzel markaların modelleri varki onları alıyorum bence çin üretimi olan ürünler daha kaliteli ve özgün

    YanıtlaSil
  20. FATİH DEMİREL .....muğla14 Ekim 2010 06:22

    rodimood hakkında iyi şeyler yazmak isterdim ama olmadı benimde başım ağrıdı rodi mont almamla şikayetim başladı keşke almasa idim fiyatıda ucuz olsa diyecemki ucuz aldıkta ondan diyecem fiyatıda çok ama çok kötü kalitesi var
    bende gidip en kalitesiz markayı bulmuşum şikayetimi yazdım dilim yandı bidakine rodi almam

    YanıtlaSil
  21. ahmet çakırlı27 Ekim 2010 02:41

    giresundayım giyimime çok özen gösteren birisiyim marka olanları elden geldiğince giyiyor ve tercih ediyorum aldığım markalar ülkenin önde gelen kaliteli markalar isim vermeme gerek yok arada spor giyinmeyi seviyorum rodi kullanmadım diğer spor markalarını tercih ediyorum şikayetim olmadı
    olsaydıda çözerlerdi rodinin bunca şikayete maruz kalması beni çok şaşırttı demekki bir tarafta bi eksiklik yaşanıyo ama tüketici ama üretici boyutunda

    YanıtlaSil
  22. istanbul.../ serpil..15 Kasım 2010 06:17

    bayram da giymek için rodimood u ziyaret ettim alacak şey çoktu ama açıkçası güvenipte alamadım sebebi ise internet şikayetleri oldukça yoğun
    hemen herkes bi şikayetini yazmış bende ileride şikayetçi olupta uğraşmayım diye hiç bir şey almadım

    YanıtlaSil
  23. SEYFETTİN ÇAKMAK2 Aralık 2010 06:01

    YİYECEK SEKTÖRÜNDE ÇIKAN OLUMSUZLUKLAR ÇABUCAK GİDERİLSEDE GİYİM SEKTÖRÜ BU TİP ŞİKAYETLERDE MALİSEF AĞIRDAN ALIYOR
    HELEDE:MARKA RODİ OLUNCA KOLAY KOLAY İLGİLENMİYORLAR.BENİMDE BAŞIMDAN 2008 YILINDA GEÇTİ MALİSEF SİNEYE ÇEKMEK ZORUNDA BIRAKILDIM. SAYGILARIMLA / istanbul

    YanıtlaSil
  24. rodi mood tarzını seviyorum ürünlerimden memnunum RODİ DENİMS TEN SONRA MOOD LA DAHA DA GÜZEL OLDU KENDİ TÜRK MALI OLAN HERSEYE SAHİP ÇIKALIM LWC DEN DAHA İYİDR

    YanıtlaSil
  25. Sevgiler günü kampanyalarından yararlanın ayrıntılar mağazalarımızda

    YanıtlaSil
  26. Milleti gaza getirip mağazalara çağırmayın milletin canını yakmayın len.

    YanıtlaSil
  27. Rodi mood ürünleri ve mağazaları

    Rodi mood mağazaları istanbul dışında ankara , bursa , izmir gibi bir çok şehirde hızla yayılıyor.Kaliteli rodi mood ürünleri özellikle rodi mood ürünleri 2011 gerçekten göz alıcı şekilde tasarlanıyor.2011 rodi mood için gerçekten çok iyi geçeceğe benziyor.Tasarımları ile bir çok gencin ve diğer yaştaki kişilerin ilgisini çeken rodi mood satış rekorları kıracaktır.Rodi mood çocuk ürünleri ile de ” Ne giydirsem ” gibisinden kararsız kalan anne babalarında derdine çare olacaktır.Rodi mood kampanyaları 2011 ve rodi mood hediye çekleri bizlere daha uygun ürün alma imkanı sunuyor.

    İSTANBUL RODİ MOOD MAĞAZALARI
    İstanbul Avrupa Yakası Akatlar Bebek Esenkent Güneşli Kireçburnu Osmanbey Taksim Aksaray Beşiktaş Esenler Güngören Kocamustafapaşa Otogar Tarabya Alibeyköy Beyazıt Esentepe Gürpınar Küçükçekmece Pangaltı Teşvikiye Arnavutköy (Bebek) Beykent Esenyurt Habibler Küçükköy Rami Tophane Arnavutköy (Gaziosmanpaşa) Beylikdüzü Etiler Hadımköy Kurtuluş Rumelihisarı Topkapı Ataköy Beyoğlu Eyüp Halkalı Kuruçeşme Sanayi Mah. Türkali(beşiktaş) Avcılar Boğazköy Fatih Haseki Laleli Sarıyer Ulus Ayazağa Büyükçekmece Feriköy Haznedar Levent Sefaköy Yakuplu Bağcılar Büyükdere(sarıyer) Fındıklı İkitelli Maçka Şehremini Yeni Levent Bahçelievler Çağlayan Fındıkzade İstinye Mahmutbey Selimpaşa Yenibosna Bahçeşehir Çapa Florya K.Bebek Maslak Şenlikköy Yeniköy Bakırköy Çatalca Fulya Kabataş Mecidiyeköy Seyrantepe Yeşilköy Balat Çeliktepe Galata Kağıthane Merter Silivri Yeşilyurt Balmumcu Cihangir Gayrettepe Karaköy Nişantaşı Şirinevler Yıldız(beşiktaş) Baltalimanı Elmadağ Gaziosmanpaşa Kasımpaşa Okmeydanı Şişli Zekeriyaköy Başakşehir Eminönü Göztepe(Bağcılar) Kemerburgaz Ömerli (Hadımköy) Sultanahmet Zeytinburnu Basınköy Emirgan Gümüşsuyu kıraç Ortaköy (Gaziosmanpaşa) Zincirlikuyu Bayrampasa
    İstanbul Anadolu Yakası Acıbadem Bulgurlu Feneryolu Kanlıca Küçük Çamlıca Pendik Sultanbeyli Adalar Cadde Bostan Fikirtepe Karta l Küçükyalı Polonezköy Süreyyapaşa Alemdağ Çamlıc a Göztepe(Kadıköy) Kavacık Kurtköy Rahmanlar Tuzla Altunizade Çekmeköy Hasanpaşa Kazasker Kuzguncuk Sahrayıcedid Ümraniye Anadolu Hisarı Çengelköy İçerenköy Kısıklı Maltepe Samandıra Üsküdar Ataşehir Dragos İdealtepe Kızıltoprak Merdivenköy Şaşkınbakkal Üst Bostancı Bağlarbaşı Dudullu Kadıköy Koşuyolu Moda Selami Çeşme Üst Göztepe Beykoz Erenköy Kalamış Kozyatağı Nakkaştepe Söğütlü Çeşme Yakacık Beylerbeyi EtemEfendi Kandilli Küçük Bakkalköy Paşabahçe Suadiye Ziverbey Bostancı Fenerbahçe

    YanıtlaSil
  28. REKLAM YAPMAYIN LANNN19 Nisan 2011 07:44

    Rodi'den 79 TL’ye bir kot pantolon aldım. 3.
    gün dizlerinde açılma meydana geldi. Rodi ürünü fabrikasından alınan fiyat 89 TL olduğu için 10 TL fark ücreti alarak aldığım ürünün modelinden farklı sevmediğim bir modelle değiştirdi. Şimdi de üründe yine açılmalar meydana geldi. Aradan baya zaman geçtiği için fişini filan attım ürünü götürme gereği duymadım.

    Ancak burada canımı sıkan olay markasız aldığım pantolonlar da severek giymeme rağmen hiçbir şey olmazken bu üründe hemen arızalar görüldü

    YanıtlaSil
  29. Geçen yıl rodi mmod tan alınan elbise yi bu yıl kullanmak için hazırlanırken renginde bariz bir solma olduğunu gördüm ,kumaşı ne kadar kaliteli ise durdukyerde solmuş hayretler içinde kaldım.Aldığımda beğenerek aldım fazla da kullanmadım ama nasıl oldu anlayamadım şikayeti buraya yazdım lütfen tüketiciler daha dikkatli olup iyi olan markalara yönelsinler.

    YanıtlaSil
  30. 2011 yılının başında böyle büyük şirketin böyle ucuz ve çirkin hesaplar peşinde koşmasına anlam veremiyorum. 3 ay önce kızıma mont aldım. Ön fermuarı tamamen bozuldu. Mağaza müdürü A***A** terzilerinin olmadığını, ancak İstanbul’a göndermek koşuluyla tamir edeceğini bana taahhüt etti.

    Ancak benden 1 haftalık izin istedi. 1 hafta olmak şartıyla tamam dedim. 1 hafta aradan sonra mağazaya gittim, daha İstanbul’dan yanıt alamadıklarını, ama 3 gün içinde kesinlikle cevap vereceklerini söyledi. 3 gün sonra tekrar gittim, mail alamadıklarını tekrarlayıp, benden gene birkaç gün istediler.

    Birde bu yetmezmiş gibi mağaza müdürü bana akıl verip, beyefendi ürün sitemizden N****Hanım denen bayana mail çekin, size cevap verirler diyor. Kardeşim ben bu ürünü maille almadım, daha senin mailine cevap vermeyen şirketinden ben ne umabilirim. Bu şikâyetim Siirt Rodi Mağazasında olmuştur.

    YanıtlaSil
  31. İstanbul Viaport Rodi Mood mağazasından aldığım kazağımda tüylenme oluştu. Götürdüğümde incelemeye alınacağını söylediler, ben de bıraktım kargoyla bana göndermelerini rica ettim; ama şirket prosedüründe bunun olmadığını söylediler, ben de haftaya gelen değişim cevabı üzerine tekrar mağazaya gittim, aynı üründe beden uyumu olmadığı için başka ürün alabileceğimi söylediler. Ben de başka ürün beğendim, bunda da aynı sorun olur mu sorusuna bunda yaşamazsınız bunun ipliğinde olmaz dediler. Ben de kabul ettim ama onda da aynı sorunu yaşadım tekrar mağazayı aradığımda bana yine aynı prosedürlerin uygulanacağını söylediler, yine kargo teklifinde bulundum ve reddettiler, müşteri hizmetlerini aramamı söylediler oradan da aynı cevabı aldım daha yetkili biriyle konuşmak istediğimde olumsuz cevap aldım.

    Kısacası 1 ürünü kullanabilmem için 5-6 defa mağazaya gitmem gerekecek ve haftada 1 gün olan iznimi bu yolda harcamam gerekecek aynı zamanda mevsim geçecek ve bu ürünü istediğim zamanda kullanamayacağım. Bir de müşteri temsilciliği denilen konu müşterilere hizmet vermek amaçlı değil sadece yetkili kişilere ulaşamamız için kurulmuş bir bölümmüş bunuda anladım.

    İnşallah yazılı bu kadar şikayet bu olayların düzelmesine vesile olur ve markalar mağazalar daha kaliteli mal ve hizmet verirler.

    YanıtlaSil
  32. METE CANDEMİR ...urla13 Haziran 2011 03:14

    Beğenipte aldığım rodi etiketli montumu iki ay içinde tanınmayacak şekle geldiği için giyemiyorum renk soldu bir kere yıkanınca bedeni küçüldü varmı böyle bi şey ya .
    Bundan sonra almamda giymemde ,sizlerde tavsiye etmem

    YanıtlaSil
  33. Mağaza müdürlüğü için başvurmuştum. İnsan kaynakları personeli ile görüştüm. Daha sonra mağazalar koordinatörü ile görüştüm.Daha sonra işe o gün girmiş olan insan kaynakları müdürü ile görüştüm.Şahıs bana iyi bir satış danışmanında olması gereken özellikleri sordu.Cevap olarak hızlı , güler yüzlü ve sabırlı olması gerektiğini ilettim.Ancak bu özelliklerin bende olmadığını ve güler yüzlü olmadığımı söyledi.Şimdi teorik olarak hatası şu
    1) Ben mağaza müdürlüğüne başvurmuşum.Yani işim kontrol ve satış danışmanlığı yapmayacağım.Dolayısı ile satış danışmanında olması gereken özelliklerin bende olması çok da gerekli değildir.
    2) Ben bu işi zaten daha önceden yapmışım ve hangi firmanın piyasanın neresinde ve ne kadar kurumsal olduğunu da biliyorum. Daha işe o gün başlamışsın ve firmanı da tam tanımıyorsun. Yaptığın davranış zaten yanlış ki ben şehir dışında çalışmayı da kabul etmişim. Bu tarz tepeden bakan kişilere iş görüşmelerinde taviz vermeyin. Zaten işsizliğin vermiş olduğu bir psikoloji var bide iş görüşmelerinde bu tiplerle uğraşmak can sıkıcı oluyor.

    YanıtlaSil
  34. Ankara Optimum Alışveriş Merkezi’nde buluna Rodi mağazanıza 8699233304409 model nolu kazağımın ilk yıkamada kazakta bulunan renklerin birbirine karışmış olmasından kaynaklanan şikayetimi belirttim. Buna rağmen mağduriyetim dikkate alınmamıştır. Üstelik beni kırıcı ve üzücü bir üslupla yaklaşan firma personelleri bu konuda beni bir hayli üzmüştür.

    Yıllardır Rodi mağazalarının ürünlerini kullanır ve büyük bir keyifle alışverişimi yapardım, ne yazık ki yaşamış olduğum bu olay Rodi mağazalar zincirine yakışmadı. Bir an önce yetkililerce hatanın telafisini ve mağduriyetimin hakkına karar verilmesini rica ederim. Akside taktirde müşteri hakkım olan Tüketici Hakları’ndan talebimi bildirmek isterim._

    YanıtlaSil
  35. RODİ Ürün Bedelinin Hepsini İadede Kullanmama İzin verilmedi
    İlgili firmadan bir ürün aldım ve ürünün bedeni uymadı. Bu ürünü aynı ürünün başka bedeni ile değiştirmek istedim. Fakat aynı ürünün başka bir bedeni kalmamıştı. Bende başka bir ürün aldım. Fakat almış olduğum ilk ürün 19.95 TL, yerine aldığım ürün 14.95 TL idi. Bende kalan miktarın ya bana ödenmesini ya da yerine değerinde bir ürün verilmesini talep ettim.
    Fakat çalışanlar bana oradan 2 TL'lik bir ürün dahi alsam ödediğim paranın kalan kısmını ne de başka bir ürün veremeyeceklerini söylediler. Tek ürün aldıysam tek bir ürün alarak değişim yapabilirmişim. Ürünü iade etmek istedim. Fakat onunda firma kurallarına aykırı olduğunu söylediler. Yetmezmiş gibi kasa sorumlusu şikayet edeceğimi belirtikten sonra git nereye şikayet ediyorsan et gibi kaba sözler sarf etti.”

    YanıtlaSil
  36. Elazığ Rodi mağazasının yeni açılan şubesinde bir ürün beğendim ürünün istediğim rengi sadece vitrin mankeninde kalmış personelden çıkarmasını istedim ama yasak olduğunu vitrinin aylar sonra değişeceğini söyledi.

    Bu ürün buraya satılmak için mi manken süslemek için mi gönderildi? Ayrıca personel çok ilgisiz almazsan da olur alırsan da olur tavrıyla yaklaşıyor. Param olmasına rağmen ürün alamıyorum bunun mantığı var mı?

    YanıtlaSil
  37. Konya Ereğli Rodi Mood mağazasına daha bayramın 3.günü bir kot pantolon almak için gittim. Beğendiğim ilk kotu denedim ve almaya karar vermiştim. Yanımda da alışveriş için ayırdığım 50 TL olduğunu bildiğim için hemen fiyatına baktım üzerinde 49.90 yazıyordu. Hemen tezgahtardan terziye gönderilmek üzere boyunu paçasını ayarlamasını istedim. Kotu geri çıkarıp kasaya getirdim ve ücretini ödeyeceğimde bana 65 TL olduğunu söylediler büyük bir şaşkınlıkla üzerinde 49 TL yazıyordu dedim. Kasadaki bayan gayet rahat bir şekilde özür bile dilemeden hanımefendi üzerindeki fiyat bayram öncesinden kalma sizin gördüğünüz fiyat eski fiyattır dedi.
    Ben o şaşkınlıkla "almıyorum kalsın o halde" deyip hiç bir tepki vermeden mağazadan çıktım. Çıktıktan sonra çok pişman oldum keşke orada hakkımı arasaydım diye. Böyle bir olay ilk kez başıma geliyor. 0labilir unutmuşsundur etiketi ama insan bir özür diler az kalsın ben özür dileyecektim o hanımdan. Bir daha da asla Rodi’ye de girmem hiç bir dostuma da tavsiye etmem. Daha bir hafta önce okuldaki öğretmen arkadaşlarıma Rodi Mood un kalitesinden bahsetmiş bir insan olarak ben çok üzüldüm. En yakın zamanda da bahsettiğim Rodi Mood mağazasının bulunduğu Konya-Ereğli Park Site yetkilerine bildireceğim

    YanıtlaSil
  38. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
  39. Hasret Savaş Kara20 Aralık 2011 22:50

    Bayramda kalabalıkta millete sattılar defolu ürünleri aldık eve gittik pantalonda sökük 2 tane ertesi gün götürdük amadılar bizi çok şaşırttı rodi az parada vermemiştik pantalona.

    YanıtlaSil
  40. RODIMOOD 30 Gün Oldu Ama Garantiye Verdiğim Üründen Hiçbir Haber Yok!
    Kız arkadaşıma aldığım topuklu ayakkabı 2.gününde açıldı. Doğal olarak ürünü garantiye verdim. Fakat 15 günü geçeli tam 1 hafta oldu, hala ses yok. Bir daha asla bu markayı tercih etmem. Hediye aldım perişan oldum. Son 2 gün istediler benden. Eğer sorunum çözülmezse tüketici haklarına başvuracağım. Ürün çok pahalı olmasa da tüketiciyi böyle mağdur etmeye kimsenin hakkı yok.

    YanıtlaSil
  41. YAVUZ YILDIRIM7 Şubat 2012 04:06

    Isparta iyaşpark içerisinde bulunan rodi mood mağazından çıkışta diğer mağazalardan almış olduğumuz ürünlere alarm ötüyor ve onlarca kişinin önünde çantalarımıza özel eşyalarımıza bakılarak,hırsız muamelesi yapılıyor, sadece bize değil birçok insanın başına bu durum gelmiş ve gelmeye de devam ediyor.özellikle mağazadaki fatih ismindeki görevlinin insanlara nezaketsiz davranışları alışveriş yapmaya ve stres atmaya gelmiş insanların gününü mahvediyor...

    YanıtlaSil
  42. yeni indirimli ürünlerimiz
    GÖMLEKLER 7.99
    KAZAKLAR 9.99
    SWİTLER 13.5
    BOTLAR 29.99
    MONTLAR 49.99 DAN Başlayan fiyatlarla sizleri bekliyor...KEYİFLİ ALIŞVERİŞLER...
    RODİMOOD

    YanıtlaSil
  43. Manisa RodiMood'tan geçen yıl mont aldım ve 1 yıl geçmeden renginde tamamen solma yaptı. Aldığım mağazaya geri götürdüm ve değişiminin yapılmasını istedim. Fabrikaya gönderip sorunu bulmaları gerektiğini söylediler ve montu fabrikaya göndermişler.

    Bana telefon açıp 17.99 TL' lik alışveriş yapabileceğimi söylediler. Ben montu 150.00 TL'ye aldım. 17.99 TL' lik alışverişi kabul etmeyip montumu geri istedim. Fakat montumu bana geri veremeyeceklerini söylediler. 17.99 TL' lik alışveriş yapmamı istiyorlar. Ben 150.00 TL ödediğim solmuş montumu geri istiyorum.

    YanıtlaSil
  44. Eylül ayında Rodi mood'tan 90 TL'lik alışveriş yapmıştım. Kredi kartı ile taksitlendirme yaparak ödemiştim. Daha sonra bu ürünleri iade ettim. Slibimi iptal ettiler. Fakat ben beş aydır iade ettiğim ürünleri ödüyorum. Her ay Bursa kent meydanındaki Rodi mood ile görüşüp 'tamam, halledeceğiz bu ay ödemeyeceksiniz, banka paranızı iade edecek.' şeklinde sözler duyuyorum. Ama hiçbir şey olmuyor. Ben Nisan ayında son taksiti de ödüyorum. Bu sorun bu ayda çözülmezse tüketici haklarına başvurmak zorunda kalacağım. İptal slipleri Bursa kent meydanındaki rodi mood'ta ve bende mevcut. Bir firma için müşteriye parasını iade etmek bu kadar mı zor?

    YanıtlaSil
  45. Haydi çocuklar RodiMood'a ...! Yeni sezon çocuk ürünlerinde yapacağınız her 39 TL ve üzeri alışverişlerinize UÇURTMA HEDİYE...!!!

    YanıtlaSil
  46. RODIMOOD Kotta Aşınma Oldu!

    Malatya Park AVM Rodimood şubesinden 8699233786823 seri nolu 0066 fiş nolu bir pantolon aldım. Pantolon daha ilk yıkamada boya vermeye başladı. Defalarca söylememe rağmen biraz daha kullanmamı sonra getirirsem yardımcı olacaklarını söyledi, oyaladılar.

    Üzerine bacak aralarında aşınma oldu ve daha 6 ay olmadan götürdüm ve garantiye yolladılar, onaylanmamış. Neden diye sorduklarımda artık açıklama bile yapmaya tenezzül etmiyorlar. İçine bakarsan açıklama yazıyordur diye tersliyorlar. Madem ki o kadar para verip üste bir de ukalalık yapacaklarsa ne gerek var paramla rezil olmaya.

    YanıtlaSil
  47. 3. Haziran günü Doğum günümde arkadaşım tarafından hediye alınan tişörtümü büyük geldi gerekçesi ile 6 Haziran Çarşamba günü Erzurum Carrefour AVM içersinde bulunan Rodi'den değişime götürdüm.

    Kasada bulunan ve(Kendini Rodi'nin sahibi sanan) şahıs sistemlerinin arızalı olduğunu ve başka bir ürünle değişemeyeceğini isterseniz aynı ürünün bedenlerine bakabileceğimi söyledi aynı ürünün büyük boyları kaldığı için ancak farklı bir ürünle değişebileceğimi ilettim. Kabul etmedi farklı birgün gelmem gerektiğini söyledi bende kabul ettim bugün 09 Haziran 2012 günü değişim yapmak için mağazanıza gittim.

    Mağazada bulunan aynı şahıs aynen şu ifade ile "ben size ne dedim Hafta içi 10:00-17:00 arası gelin demedim mi dedi. Bende hafta içi gelemeyeceğimi benden başka gelecek kimsenin olmadığını ancak hafta sonu gelebileceğimi iletmeme rağmen değişim yapmadı (Tavırlar o kadar kötüydü ki inanın kendimi dilenci gibi hissettim ve düzenli olarak alışveriş yaptığım Rodi'ye bir daha uğramayacağımı kendisine ilettim.) Değerli Rodi yetkilileri bunun gibi şahısların bünyenizde bulunması sizin gibi markaya yakışmıyor.

    YanıtlaSil
  48. RODİMOOD Pantolonum 2 Giymede Yırtıldı!

    Yıllardır Rodi'den alışveriş yaparım fakat bir kot pantolon aldım ve hiçbir şey yapmadığım halde bir-iki giymemden sonra baldır kısmında yırtılma oldu. Fakat fişini kaybettiğim için bir şey yapamıyorum. Şikayetim bir kot pantolon. Nasıl olurda bir-iki giymeyle yırtılır aklım almıyor. Bu konuda mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  49. Bugün t-shirt bakmak için İnegöl Avm'ye uğradım. Beğendiğim t-shirt tam alacaktım ki, üründe üst üste yapıştırılmış etiketler dikkatimi çekti. Şu an ki fiyata kaç liradan düşmüş diye merak edip üstteki etiketi güzelce kaldırınca bir de ne göreyim? Eski fiyatı daha düşük.

    Sezon sonu diye bir çok firma %40-50 indirimlere girmişken Rodi fiyat yükseltmiş. Almadan çıktım tabi. Bildiğim diğer tüm markalarda çok tutulan, satılan mallara hiç bir zaman sezon sonu, seri sonu vs. indirimi gelmez. RodiMood da bu üründe sezon sonu vs. indirimine gitmemiş olsa anlarım, ama bırakın indirimi fiyat yükseltiyorsunuz.

    Çok amatörce. Başvuruma vereceğiniz cevapta; etiketin önceki fiyatının yanlış olduğundan, düzeltmek amaçlı eskisinin üstüne yeni etiket yapıştırıldığıdan falan bahsedecekseniz, hiç cevap vermeyin. Ucuz etiket üstüne pahalı etiket yapıştırılmayacağını bilmeniz gerek. Fiyat artışını sorduğum mağaza çalışanın "en son fiyat geçerli" diye başından savması konusuna ise hiç girmeyelim.

    YanıtlaSil
  50. Hatay/Kırıkhan RodiMood Giyim mağazasından almış olduğum 1 adet baharlık kazak ve 1 adet kot pantolonda sorun çıkmıştır. Kazağın etek ucundaki lastiklerde sorun oluştu.Kot pantolonda ise bacaktaki dikişlerde açma ve esneme oluştu. Ürün fazla kullanılmadığı halde oluşan bu sorunlar şaşırtıcı. Ürünü bu sorunlarla birlikte bayiye götürdüğümüzde firmaya göndereceklerini belirttiler.

    Ürün firmaya gitti fakat bize olumsuz cevap verildi. Fakat biz ürünümüzün değişimi konusunda üsteleyince bize firmanın müşteri hizmetleri numarası mağaza müdür tarafından verildi. Numara şu şekildedir: 0212 *** ** 00. Ben bu numarayı aradığımda müşteri temsilcisi N***r diye bir bayan benimle iletişime geçti.

    Kendisinin genel müdür olduğunu belirtti ve değişim hakkında mağazadaki personeli suçladı. Sonuç olarak ürünün değiştirilemeyeceğini belirtti ve tüketici haklarına şikayet edin dedi.

    YanıtlaSil
  51. Aksaray ilinde oturmaktayım. Yaklaşık 2 ay önce Rodi Mood mağazasından bir mont aldım 111 TL'ye ve montumun yaka kısmı ile dirsek kısımlarının rengi attı renk bozulması oldu.

    Yani mevsim kış güneşi solması desem yada 2 ay içinde hangi akıllı insan montunu yıkar veya yıkamış olsam bile solmaması lazım sadece yaka ve dirsek kısımları. Montu iade edilmesi için mağazaya götürdüm onlar da inceletmek için şirkete gönderdi sonuç tekrar iade yani onlar kalitesiz ürünününde bir sıkıntı görmemiş ki iade ettiler.

    Şimdi benim 111 TL'ye aldığım montu alıp da sineye çekme niyetim yok yapılan bu haksızlık karşısında susmayacağım.

    YanıtlaSil
  52. 3.11.2012 de akşam İzmir Bornova Merkezdeki rodimooda gittik. 60 tlye bir hafta önce pantolon almıştım ve bu pantolonun fermuarı bozuktu; yapılacak ve paçaları boyuma göre kısaltılacaktı. Terziye gönderilip gelen bu pantolonun paçaları bol kesimli pantolon için düzgün dikilmemiş, fermuar ise olması gereken boydan çok uzun, bu yüzden iç kısımdan sarkmıştı ve biz bunları yıkandıktan sonra fark ediyoruz. Tek suçumuz şimdilik bu.

    Mağazaya gidip şikayetimizi söylüyoruz ama sorunun terziyle olduğunu, kendilerinin sorumluluk alamayacağını söyleyip bizi pazartesi günü terziyle görüştüreceklerini söylüyorlar. Ve çözümü terzi üzerinden halletmek istiyorlar. Bu sinirle elimdeki fişi yırtıp attım, çıkarken de o sinirle pantolonu içeri attık. Bizden haklıymış gibi bir eleman arkamızdan pantolonu fırlattı. Çünkü biz hakkımızı aradık. Kesinllikle bir daha alışveriş yok sizden. Hakkımızı da aramayacağız.

    YanıtlaSil
  53. 75 tl 'lik alışveriş yapmama rağmen belirtmiş olduğunuz 75 Tl üzerine vereceğiniz dakikalar hattıma yüklenmedi.

    YanıtlaSil
  54. Eşim için aldığımız boğazlı bir kazağı hiç kullanmadan 10, 15 gün sonra iade etmek istedik. Aldığımız RodiMood şubesine götürdüğümüzde bize mail atalım cevabına göre hareket edebiliyoruz denildi. Peki deyip çıktık. Yaklaşık 40 gündür hiçbir cevap yok. Arada bir defa uğrayabildim cevap gelmedi denildi. Bende sık sık uğrayamam siz haberdar edermisiniz dedim gayet olumlu tabi efendim denildi.

    Tabi burda işin en garibi atılan mail. Mail iade almaya izin alma maili. Başka bir kurumda böyle birşeye ben rastlamadım. Ürün inceleme deseler anlarım da mail ile izin çıkmasını beklemek çok garip. RodiMood dan o kadar alışveriş yaptım ama bitti. Bundan sonra ne alışveriş yaparım ne de çevremdekilerin almasına müsade ederim.

    YanıtlaSil
  55. 13/01/2013 tarihinde Gaziantep sankopark mağazasından aldığım kot pantolonun içinde yapıştırıcı ile yapıştırılmış kısımlar varmış bunu 3. kez giydiğimde kaval kemiğimde bir fazlalık hissettim tersini çevirdiğimde bazı taraflarına yeniden yapıştırılmış kot parçaları gördüm henüz yıkanmamış olan kot pantolonumda yapıştırıcılarından çıkmış kısımlar olması asabımı bozdu şuan tatildeyim Gaziantep mağazasına değişim veya iade için vereceğim.

    YanıtlaSil
  56. RodiMood'dan aldığım montun rengi soldu ve montta esneme oldu.Montu değiştirmek istedim incelemeye gönderdiler ancak 20 gün sonra incelemeden gelen ürünün kullanıcı hatası olduğu yönde kaanate varılmış. Ürünün renginin solması kullanıcı hatasıyla hiç bir ilgisi yoktur ve ayrıca üründe doğal boya kullanıldığı için montun rengi solmuştur.Ürünümün değiştirilmesini talep ediyorum aksi taktirde hukuki yola başvuracağım.

    YanıtlaSil
  57. Yaklaşık 2 ay önce Manisa /Salihli Festivada bulunan bayiden , kızıma sözde kampanyalı olarak 109 tl ye parke aldım. 2 ay geçti geçmedi iç astardan elyaf türü malzeme atmaya başladı . Değiştirmek için gittiğimizde fişinin olup olmadığını sordular , bende aradan geçen zaman zarfında fişini bulamayacağımı söyledim.

    Mağaza yetkilisi parkeyi merkeze göndereceklerini eğer kullanıcı hatası yoksa 15-20 gün sonra değişimin yapılacağını fişimiz varsa 109 tl yoksa 79 tl den işlem göreceğini beyan ettiler. Ben tüketici olarak maliyeti daha yüksek olan beyaz eşya elektronik eşyada bile bu tür bir yaklaşımla karşılaşmadım. Rodi Mood dan markasına yakışır yaklaşım göstermesini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  58. Bundan bir süre önce Salihli Festiva alış merkezinde bulunan RodiMood mağazasından parka almıştım ancak mevsime uygun olmadığı için giymemiştim. Kış sonlarına uygun olan ürün olduğu için 3 hafta kadar önce giymeye başladığımda üzerine düşen şu damlarının kumaşta lekeler yaptığını gördüm; hem de çok çirkin görüntü oluşturan lekeler bunlar.

    Eşim vasıtasıyla ürünü incelenmek üzere merkeze gönderilmesi amacıyla yolladığımda mağaza yetkilisi tarafından bunun asla mümkün olmadığı tepkisiyle karşılaşmış bulunmaktayız. Ben onca para vererek kötü bir kumaştan üretilen ve leke yapan parkalarını giymek zorunda değilim.

    YanıtlaSil
  59. ANNELER GÜNÜ HEDİYESİNİ RODİDEN ALDIM DİKİŞİ KAYMIŞ OLAN ÜRÜNÜ SAĞOLSUNLAR HEMEN DEĞİŞTİRDİLER .


    saygılarımla

    YanıtlaSil
  60. hilal senem kaş18 Haziran 2013 01:20

    rodimood ankara da makromarketten alınan rodi marka giyim eşyasını aldındıktan bir kaç gün sonra takası için götürüp değiştirmeye uğraşmama rağmen bana söylenen firmaya gönderilip gelecek rapora göre değişim olabilirmiş
    kardeşim altı üstü küçük bişey niye işi yokuşa yönleniyor anlaşılır gibi değil..

    YanıtlaSil
  61. rodimoodantalyamağazasındadaaynısıkıntıyaşanıyorartıkbirileribunadurdesin.

    YanıtlaSil
  62. bayram alışverişi için yine yeniden rodimood dayım

    YanıtlaSil
  63. rodimood kırşehirdeyim yiğenime aldım oldukça çeşit var şaşırdım ürün yelpazesi geniş hemen herkesi gururla davet ederim rodiye

    YanıtlaSil
  64. BÜNYAMİN TÖRE10 Ekim 2013 02:08

    BOLU ABANT İZZET BAYSAL DAN KATILDIM BOLU RODİ MOOD TA HİÇ BİR ŞEY ESKİSİ GİBİ DEĞİL ÖĞRENCİYE SAYGIIIIIIIIIIIIII

    YanıtlaSil
  65. Just under two hours to go until kick off against Arsenal when the league leaders visit the champions at Old Trafford, starting at 16:10 GMT. What do you think about today’s mouth-watering clash?

    Get team news around an hour before k/o from our Twitter account:

    YanıtlaSil
  66. Murat Fırat ,
    Gaziantep
    Geçengün rodi deki kot pantalonu aldım ,iki ay kadar oldu bel kısmında yırtık oluştu aldığım yere götürüp baktırdım beni şuçlu buldular güya asarken yanlış asmışım tartıştım ve ayrıldım birdaha sizede gelmem dedikten sonra ayrıldım şimdi ben ne yapacam bana yardımcı olun lütfen

    YanıtlaSil
  67. ben rodimood tan almam

    YanıtlaSil
  68. KEZBAN MAMUROĞLU10 Ocak 2014 02:45

    günaydın
    afyondan yazıyom
    ismim kezban
    iki ay evvel rodimood kazak almıştım tam iki ay sonra sündü iade ve değişim de yaptıramadım sonuçta kazak kullanılamaz halde elimde kalakaldı şimdi soruyom benim ne suçum varda beni mağdur ettiniz

    YanıtlaSil
  69. Antalya yazıyom öğrenci olarak burdayım .
    rodimood kazak indirim ürünü olarak aldımdı keçe keçe oldu iade için çabala çabala olmaz dediler giyememiyom sonuç ta gitti 39.90 tl

    YanıtlaSil