5 Nisan 2009 Pazar

Rodi ve Şikayetim Var

Rodi Jean almayı düşünen arkadaşlar... Hem bu blog sitesindeki yazıları okuyun hemde www.sikayetvar.com adresindeki yazıları okuyun , ona göre kararınızı verin. Paranızı çöpe atmayın.

Şikayetvar.com adresindeki şikayete ulaşmak için buraya tıklayın.

90 yorum:

  1. Bu blog sayesinde tek bir tüketicinin bile aldatılmamasını sağlıyabilirseniz bile başarı olacaktır darısı toplumun duyarsız olan bölümüne hassasiyetinize teşekkürler..? Deniz Avcı Şanlıurfa

    YanıtlaSil
  2. Rodi mood ve rodi ile ilgili hiç bir şikayetim yok, çünkü ben bu markayı kullanmam..

    YanıtlaSil
  3. bu tür siteler oldukça bu tür ürünleri almak isteyenlerde azalacaktır diye düşünüyorum Bilal çelik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankaradan Arif31 Temmuz 2012 06:39

      Bugün öğlen Kızılay Meşrutiyet Caddesi şubesinden pantolon almıştım. eve geldiğimde cebinin dar olduğunu farkedip evimin 2 km uzağındaki Keçiören şubesine gittim.

      Mağazaya girdiğimde 21:45 di 2 tane pantalon denedim. 21:55 de 1 tanesini beğenip kasaya değişim için gittiğimde. Kasa görevlisi arkadaş değişim kasasının kapandığını söyledi. Halbuki 1 tane kasa var.

      Değişim kasası diye bir kasa yok. Mağazanın kapanmasına 5 dk var diye kasiyer arkadaş değişim işlemlerinin uzun süreceğini o yüzden yapamayacağını ve yarın gelmem gerektiğini söyledi. Mağdur oldum. Bir daha Keçiören Rodiden alışveriş yapmayacağım. Değişim işlemini de başka şubeden yapacağım.

      Sil
  4. ...yeni yılda bu tür istenmeyen olayların yaşanmaması dileğiyle.

    YanıtlaSil
  5. belki bu yorumları okumasam bu marka mamülleri alırdım ama artık almam çünkü başağrısı istemem zeytin diyarı gemlikten ZAFER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Personel Çok İlgisiz!

      Şirinyer mağazanızdan 10 Nisan 2012 akşam saatlerinde hediye almak için erkek reyonuna çıktım. Bayan, arkadaşlarıyla gayet gülerek sohbet ederken benim istediğim soruya gayet rahat ve lakayt bir tavırla cevap verdi. Ayrıca bu çalışanlar ürünü satmak istemiyorlar mı? Baştan savma cevaplarla ancak müşteri kaybettirirler. Daha önce aldığım üründen memnun kaldığım için gitmiştim.

      Mağaza çalışanlarının genelinde bir sorun var. Çünkü ikinci defa aynı bayan arkadaşa denk geliyorum, sürekli aynı sohbet muhabbete farklı şekilde şahidim. Üst kata çıkıp oradaki ürünlere bakarken, yine bayan arkadaşın, arkadaşlarıyla gayet hararetli sohbetine şahit oldum.

      Ve ürünümü aldım ödemek için kasaya indiğimde çalışana durumu ihsah ettim; kendisi bu durumda yorum yapamadı fakat arkadaşının adına özür diledi. Ve açıklama olarak da böyle değil işine sadık dendi; ben de bayana bu durum aynı bayanda 2. defa başıma geliyor hiç inandırıcı değilsiniz diye belirttim.

      Bayan benden defalarca özür diledi ki özür dileyecek kişi kendisi değilken. Yetkili biriyle görüşmek istiyorum dediğimde ısrarlarıma rağmen yetkili kişi gelmedi. Zamanım olmadığını ve yetkili kişiyi daha bekleyemeyeceğimi bu olayı şikayet ediceğimi belirterek ayrıldım.

      İlgisiz hizmet anlayışına sahip olan bu mağazadan alışveriş yapacağımı hiç düşünmüyorum. Ben şimdi Rodimood mağazasında çalışan bu bayana gerekli uyarının yapılmasını talep ediyorum. Rodi'yi temsil edebilen personellerle hizmet vermenizi dilerim.

      Sil
  6. mehmet üzgün8 Ocak 2010 04:13

    Burada yazılanları okudukça sessiz kalnları kınıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RodiMood'da "inci kadar değerli" annelerimize özel 79 TL ve üzeri alışverişlerinize 49 TL değerinde gerçek "İnci Set" hediye...!!!

      Sil
  7. ALİ ÇAVUŞ (SİNOP)27 Ocak 2010 04:48

    TAM BİR İNTERNET KURDUYUM SAYISIZ SİTE VE SAYFA GEZİYORUM YORUMLARI OKUYOR VE KATILIYORUM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20.07 tarihinde ödemesini yaptığım ürünleri terziye bırakmıştım ve 23.07' de almaya gittim. Mağazadan ürünleri alıp çıkarken 80 TL üzerine saat hediyesini gördüm ve kasaya tekrar gittiğimde müdürü E*** Bey yine kasadaydı ve fişe bakıp, 'siz 20' sinde almışsınız, bizim kampanyamız 21' inde basladı, diyerek başından attı ve fişimi geri alıp bu konuyu araştıracağımı ilettim.

      Mağazadan çıkmak üzereyken konu ile alakasız başka bir personele kampanya tarihini sorduğumda alışveriş tarihim olan 20.07' de kampanyanın olduğunu öğrendim. Kasaya yönelip bana yanlış bilgi verdiklerini iletmeye çalıştığımda müdürünüz tarafınızdan sesinizi yükseltmeyin saatinizi seçin cümlesini duydum.

      3 senedir mağazacılık sektöründe müşteri hizmetleri departmanında çalıştım. Tüm haklarımı ve müşteri dialoglarına müdürünüzden daha fazla hakimim. Benim yanlış dediğim kısım şuydu, (hanımefendi 2 gün önce almışsınız bu kampanyada bir kaydımız bulunmuyor, ancak aynı gün teslim edebiliriz ) denilseydi belki kabul ederdim.

      Sil
  8. lütfen markaları iyi tanıyalım ona göre alış verişe yön verelim

    YanıtlaSil
  9. Ünal Sadri Kul12 Şubat 2010 09:10

    Rodi ilgili siteleri gezdim basında çıkanları okudum en son buraya yorum ekliyorum .Ey Rodi bu işi ya tam yapın yada bırakın.

    YanıtlaSil
  10. DOĞRU SÖZE NE DENİR.

    YanıtlaSil
  11. elağzı da yım 4 saat önce deprem vardı burda çok korkunçtu benim abimede rodi kot mont almışlar ankarada oda beğenmemiş

    YanıtlaSil
  12. Salman Taşır Giresun1 Nisan 2010 05:26

    şikayet ve yorumları okuyorum kimse kimseyle ilgilenmemiş ne olacak bunun sonu siz siz olun iyi giyinin ve iyi markaları seçin keşke dememek için

    YanıtlaSil
  13. atilla ökmen8 Nisan 2010 01:19

    inanın rodi ile ilgili yorumları okuyup almaktan caydım tıpkı başlıkta yazılan gibi

    YanıtlaSil
  14. ıspartalı halil yanar22 Nisan 2010 03:45

    iyaş park yaşam merkezi olan rodi gömlek almamla ütü tutmaması bir oldu ütü tutmayan gömlek isterseniz rodi alın ,şikayet edecem kime edim geri veriyom almıyo kaldı bana

    YanıtlaSil
  15. L C WAİKİKİ9 Mayıs 2010 02:20

    rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi rodi.............: 40 tane rodi =LC WAİKİKİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünümü 30/06/2012 de rodimood viaport şubesinden aldım 1 hafta sonra durma sebebi ile değiştirdiler 2 ay sonra o saatte arızalı çıktı sürekli duruyordu 14/10/2012 de ürüne form düzenleyip geri aldılar form no 30852 saatimi sorduğumda daha gelmedi yetkili personel yok gibi şeyler söylediler 1 gün sonra saati alan bayan aradı ve burada unutulmuş en kısa zamanda arayacağız sizi dedi. Saatim 30 gündür ortalarda yok ilgili kişilere duyurulur.

      Sil
  16. İKİ SİTEYİDE DOLAŞIP ŞİKAYET VE YAZILANLARA BAKTIM BURALARA YAZI YAZANLARA AFERİN HAKLARINIZI SONUNA DEK KORUYUN VE KOLLAYIN KİMSE KARŞIDAKİNİ YOLUNACAK KAZ ÖRDEK VS GÖZLE GÖRÜP SEVİNEMESİN

    YanıtlaSil
  17. kimse kimseye boşuna dert yanmaz bu kadar insanda kafadan sallamaz olanlara bakınca rodi duyarsızlık gösteriyo demekki

    YanıtlaSil
  18. rodi sana yazılanlar birbaşka firmaya yazılsa idi o başkası ilgilenir şikayet vede dilekleri yerine getirirdi sende üç maymun halleri gözleniyo devam et bakalım ansıl olacaksa adlı yada adsız onlarca yorum var ilgi alaka yok nekadar duyarsızmışsın be kardeşim .bu arada diğer marka lara baktım internette ençok şikayet edilen giyimcilerde başa oynuyorsunuz yakın bir zamanda şikayet liginde 1 inciligi alırsınız

    YanıtlaSil
  19. ümit kilisli'''sana katılmamak mümkünmü çok ama çok doğru yazmışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3. Haziran günü Doğum günümde arkadaşım tarafından hediye alınan tişörtümü büyük geldi gerekçesi ile 6 Haziran Çarşamba günü Erzurum Carrefour AVM içersinde bulunan Rodi'den değişime götürdüm.

      Kasada bulunan ve(Kendini Rodi'nin sahibi sanan) şahıs sistemlerinin arızalı olduğunu ve başka bir ürünle değişemeyeceğini isterseniz aynı ürünün bedenlerine bakabileceğimi söyledi aynı ürünün büyük boyları kaldığı için ancak farklı bir ürünle değişebileceğimi ilettim. Kabul etmedi farklı birgün gelmem gerektiğini söyledi bende kabul ettim bugün 09 Haziran 2012 günü değişim yapmak için mağazanıza gittim.

      Mağazada bulunan aynı şahıs aynen şu ifade ile "ben size ne dedim Hafta içi 10:00-17:00 arası gelin demedim mi dedi. Bende hafta içi gelemeyeceğimi benden başka gelecek kimsenin olmadığını ancak hafta sonu gelebileceğimi iletmeme rağmen değişim yapmadı (Tavırlar o kadar kötüydü ki inanın kendimi dilenci gibi hissettim ve düzenli olarak alışveriş yaptığım Rodi'ye bir daha uğramayacağımı kendisine ilettim.) Değerli Rodi yetkilileri bunun gibi şahısların bünyenizde bulunması sizin gibi markaya yakışmıyor.

      Sil
  20. fethiyede aldım(rodi) izmire geldim şikayetimde bundan sonrada başladı tatil için gitmiştim orda almıştım hiç ama hiç sevmedim ama artık çook geç ayrıca SON PİŞMANLIK NEYE YARAR

    YanıtlaSil
  21. KADİR KILIÇ 7 TEPE8 Eylül 2010 11:01

    HİÇ BİR MARKA YOKKİ HERKES SEVSİN ŞİKAYET OLMASIN YOK ÖYLE BİŞEY FAKAT RODİ İLE ŞİKAYET ÇOK TAMAMDA DİĞERLERİNDEN ŞİKAYET AZMI DİĞER GİYİM MARKALARI ŞİKAYETSİZMİ ,MİLLET ANAYASADAN BİLE ŞİKAYETÇİ RODİDEN ŞİKATET ETMİŞ ÇOKMU ????

    YanıtlaSil
  22. okul kıyafetini ist.rodi mood da yaptım şirinevlerde oğluma süveter aldım kullanmadan önce yıkadım temiz olsun istedim yıkamaz olaydım iki beden birden ufaldı alınan yerle irtibata geçtim ''yüksek ısıda yıkanmış '' dendi kardeşim 12 yıllık ev hanımıyım neyin hangi programda kaç derecede yıkanacağını heralde bilirim dedim fakat ikna olmadılar insanları saf yada aptal yerine koyuyorlar lanet olsun deyip ayrıldım rodi ile ilgili başka negibi bir işlem yapabilirimki. lütfen iyi güzel ve kalite li ürünler yapın

    YanıtlaSil
  23. fiyatlarınızı şikayet için yazıyom çok pahalı çok indirim yapmanız gerek batmanlı recep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Montumun Rengi 1 Yıkamada Soldu!

      24 Şubat 2011'de siyah mont aldım, 1 yıl oldu giydim o da kışın fazla kullanmadım. Makinada yıkadım bir de ne göreyim solmuş! Kim olsa şikayet eder. RodiMood'a gittim; ''6 ay sonra almıyoruz'' dediler. Diğer mağazalar degişim yapıyor, rodi mont yapmıyor. Bir daha da birşey almayacağım.

      Sil
  24. rodimood yağmurluğunu aldım memnunum yağışlı olan bu havalarda giydim iyi şikayetim yok gerçi iyide para verdim iyi olması gerekiyordu zaten

    YanıtlaSil
  25. hemen herkes şikayet sitem yazmış ne kadar dertli insan varmış tam hayret neyse alan razı olmamış satan razı olmuş böyle oluncada olmuyor yorum yazmayı deneyip sonuç alanda yok heralde bir gün evet birgün heralde olur saygılar

    YanıtlaSil
  26. osman kırdök..............kayseri21 Kasım 2010 04:58

    rodi mood şikayetimi gerekli olanlara ilettim hemde 3 kez sonuç u yeni aldım ciddiyetsiz bi firmaymış 3 kez dediğime bakmayın her seferde en az 5 görüşme toplam 15 görüşme sonucu hallettim darısı sizlere
    görüşmelerim bazen yüzyüze bazen telefonla oldu

    YanıtlaSil
  27. rezzan ılıca2 Aralık 2010 02:59

    İstanbul beyoğlu istiklal cadde rodi müşterisiyim bayram öncesi yüklü sayılabilecek ürün satın aldım ikisinde sorun yaşadım iki kez uğraş verdim ve sonunda değişimi istemeyerekte olsa yaptılar
    lütfen ama lütfen satışını yaptığınız markanın kusurlarını sizde daha kolay bi şekilde görün ve biz müşterileri fazla uğraş vermeden işi çözün burda yorumlara bakınca kendimi şanslı görüyorum en azından ben işimi hallettim

    YanıtlaSil
  28. coşkun sütçüoğlu16 Aralık 2010 03:04

    İstanbulluyum avcılar denizköşkler mh.ikametim var aynı işyerinde çalışan iki arkadaş adına yazıyom rodi şikayetini size iletebiliyoz başkası özellikle rodi ilgisiz kaldı
    kaban kolları renk tutmuyo yıkadıktan sonra çıktı defosu inanın beyazıtta satılan markasız şeyler bundan daha iyi hemde % 40 ucuz

    YanıtlaSil
  29. Kudret Çınar18 Şubat 2011 11:10

    Bikaç ay evvelki kıyafetler çarçur oldu marka olan şey böylemi olmalı,şikayeti ilettim ürünü bıraktım bi çözüm alamadım.şikayetim var adlı siteyede ilettim
    allah yardımcımız olsun işimiz internete kaldı

    YanıtlaSil
  30. Bir yürek ki yanmaz, yürek denir mi ona?
    Sevmek haram, yüreğinde ateş olmayana.
    Bir gününü sevgisiz geçirdinse, yazık:
    En boş geçen günün o gündür, inan bana.
    ...

    YanıtlaSil
  31. 20 Şubat 2011 tarihinde Konya ili Zafer şubesi Rodi Mood mağazasından bir saat aldım.Eve gittiğimde camının çatlamış olduğunu fark ettim.1 saat bile kullanmadım.Mağazanın içinde saatler dizilmiş vaziyette satışa sunuluyor herhangi bir kutu içinde değil.Müşteriler bakarken düşürüyorlar, zaten buna oradayken bizzat şahit oldum.Ürünü iade için gittiğimde iade alamayacaklarını merkeze kontrol için göndereceklerini söylediler.

    Bir cam ya düştüğü için ya da çaptığı için çatlar kontrolde farklı bir sonuç mu çıkıyor merak ediyorum.Müşteri hatası deyip geri gönderecekler bu durumda, kanıt yok çünkü. 1 saat kullanmadığım bir ürüne para verdim ve hala ürün elime ulaşmadı. Rodi Mood müşteri hizmetlerine e-mail attım ama bugüne kadar olumlu ya da olumsuz bir cevap gelmedi. Ben ürünün değişimini ya da para iadesini istiyorum.Aksi takdirde yasal yollara başvuracağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 17. 11. 2012 tarihinde saat 20. 00 - 21. 00 arası gaziemir rodi mağazasına gittik heryerde her ürüne 2 alana 2 bedava yazıyor bizde 4 tane kot aldık 2 si bedava diyerekten kasaya gittik kot pantolonlar da bir kaç gün önce kampanya kalktığı söylendi tamam dedik bir tane alalım o zaman dedik diğer ürünler nasıl hepsinde kampanya var tekrar döndük gömlek tişört 4 tanede onlardan aldık tabi saat 21. 45 oldu anons geldi 15 dakika sonra mağazamız kapatılacaktır.

      Bizler kasaya geldik saat 9. 50 kasada aldığımız malları okuttuk ödeme yapacağız kampanya dahilinde iki ürün düşmüyor diye mağaza sorumlusunu aradılar geldi oda denedi olmadı sorumlu arkadaş yetkilileri aradı biz ve 3 aile kasada kaldık ödeme yapamıyoruz yetkili arkadaş saat 22. 00 sonra kampanya bittiğini söylediler oradaki müşteriler mağdur oldu rodi herhalde iyi kar etti ben rodiyi büyük bir şirket olarak görüyordum ama herhalde yanılmışım.

      Sil
  32. Personel İnsanın Yüzüne Bile Bakmıyor!
    Ankara Antares’deki Rodimood mağazasına iş başvurusu için gittim ve bin pişman oldum. Kasadaki çalışan kız başvuru formunu verdi ve sonra yetkili kişi olduğunu gösterdiği kişiye gittim. Yüzüme bile bakmadı. O ara telefonuyla mesajlaşıyordu. Hiç umursamadı beni ve sorularıma cevap vermedi elemanlara şuna bilgi verin dedi.

    Kendini çok beğenmiş ve ukalâ idi. Hiçbir şey yaptığı yok ama maaşını alıyor. Rodimood’u böyle eleman çalıştırdığı için kınıyorum. Ve Rodimood’tan alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Bana bunu yapan kişi eminim müşterilere de ters davranıyordur.

    YanıtlaSil
  33. Bahar Melek Tuzcu17 Mayıs 2011 03:25

    Rodi mood alışverişleri için başlattığı blendır kampanyasından faydalandım aldığım giyim eşyaları vasat fakat inanın verdiği blendır daha kaliteli yani rodinin promasyon ürünleri kendi ürünlerinden daha değerli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm erkek ürünlerinde 2 alana 2 bedava kampanyası yapıldı. Gittik özenerek 4 tane ürün seçtik, kasiyer seçtiğimiz 4 üründen 3'ünün kampanya dahilinde olmadığını söyledi. 4 ürünü de bıraktım ve çıktım. Çıkarken de daha da olsa gelmem dedim. Kampanya yapıyorsanız, kampanyanın koşullarını açık seçik yazar ilan edersiniz. Müşteriyi saatlerce uğraştırıp eli boş göndermeyin.

      Sil
  34. İstanbul Viaport Rodi Mood mağazasından aldığım kazağımda tüylenme oluştu. Götürdüğümde incelemeye alınacağını söylediler, ben de bıraktım kargoyla bana göndermelerini rica ettim; ama şirket prosedüründe bunun olmadığını söylediler, ben de haftaya gelen değişim cevabı üzerine tekrar mağazaya gittim, aynı üründe beden uyumu olmadığı için başka ürün alabileceğimi söylediler. Ben de başka ürün beğendim, bunda da aynı sorun olur mu sorusuna bunda yaşamazsınız bunun ipliğinde olmaz dediler. Ben de kabul ettim ama onda da aynı sorunu yaşadım tekrar mağazayı aradığımda bana yine aynı prosedürlerin uygulanacağını söylediler, yine kargo teklifinde bulundum ve reddettiler, müşteri hizmetlerini aramamı söylediler oradan da aynı cevabı aldım daha yetkili biriyle konuşmak istediğimde olumsuz cevap aldım.

    Kısacası 1 ürünü kullanabilmem için 5-6 defa mağazaya gitmem gerekecek ve haftada 1 gün olan iznimi bu yolda harcamam gerekecek aynı zamanda mevsim geçecek ve bu ürünü istediğim zamanda kullanamayacağım. Bir de müşteri temsilciliği denilen konu müşterilere hizmet vermek amaçlı değil sadece yetkili kişilere ulaşamamız için kurulmuş bir bölümmüş bunuda anladım.

    İnşallah yazılı bu kadar şikayet bu olayların düzelmesine vesile olur ve markalar mağazalar daha kaliteli mal ve hizmet verirler.

    YanıtlaSil
  35. 16 Haziran 2011 tarihinde Karşıyaka Rodi mağazasından iki adet pantolan aldım ve terzi ücreti vererek paçasını yaptırmak istedim. Kasa görevlisi R*** Hanım'dan kesilen paça parçalarını istediğimi söyledim.

    Israrla fişe yazmasını istediğim halde ben telefon edeceğim siz merak etmeyin dedi. 17 Haziran 2011 tarihinde pantolanları almaya gittiğimde kesilen parçaların olmadığını gördüm. R*** Hanım da çay istirahatinde olduğundan görüştürmediler. İleride tamir ettirmek istediğimde parçalar bana gerekli olacak böyle yapacaklarını bilseydim paçalarını ben yaptırırdım. Kurumda hiç ilgilenen ve yardımcı olan yok.

    YanıtlaSil
  36. 19 Haziran babalar gününde kendime, babama, eşimin babasına ve kardeşime babalar günü hediyesi bir şeyler bakacaktı. Sonra Rodi'de 2 tane alana 2 tane bedava kampanyası varmış üzerinde yıldızlı ürün bulunan markaları alınca 2 yıldızlı alana 2 yıldızlı bedava. Çok güzel bir kampanya gibi geldi bize bende Menemen'den çıktık 40 km yol gittik, Forum Bornova'ya geldik.

    İçeri girdik beğendik üzerinde 4 yıldız olan ürünü aldık, kasada sıra bekledik (kasaları da bozuk 2 kasadan 1 tanesi çalışıyor kuyruk 10 mt) sıra bize geldiğinde normalde 40.00 TL gelecek hesap 89.00 TL çıktı itiraz ettik (ki bazı insanlar itiraz etmeden aldılar hesaplamayı yapmadılar biz uyardıktan sonra onlarda geri verdiler). Neden 89.00 TL oldu diye sorduğumuzda bize bu ürünler yıldızlı ürün değil dediler. Bizde bu ürünün üzerinde yıldız var siz yapmışınız ve bütün ürünlerin üzerinde yıldız vardı.

    Kasadaki eleman ve İzmir Forum Bornova Rodimood müdürü biz neden böyle yapıyorsunuz biz de insanız böyle hatalar siz yapmıyormusunuz diyorlar ve konuşma tarzı gayet sert gayet azarlayıcı bir şekilde. Hemen biz olayın farkına varınca hızlı hızlı yıldızlı ürünlerin yıldızını söktüler ve bize sanki fırsatçıymışız gibi üstüne üstlük o kadar insanın içinde fırça attılar. Bir kere tüketici haklarına göre siz bana o yıldızlı ürünü vermekle yükümlüsünüz.

    YanıtlaSil
  37. Babalar gününde 4 tane tişört aldım. Ve aynı gün 4ünü de yıkadım. Bir hafta sonra birini giydiğimde yakanın altında delik vardı. Değiştirmek için götürdüğümde bilirkişiniz ürün hatalı değil diye değişim yapmadı.

    Ben size 20 günlük süre veriyorum. Beni arayın ürünümü değiştirin. Değiştirilmemesi durumunda haftada bir gün gelip 1'e 10 zarar vereceğim. Makasla tişörtü keseceğim. Lütfen gereğini yapınız.

    YanıtlaSil
  38. Bugün İskenderun Rodi’ye gittim. Bir stantta kot pantolonları konulmuş, üzerinde de 'süper fiyat 15 TL' yazıyordu. 1 tane beğendim o reyondan. Boyu uzun geldi, görevli kısaltacaklarını ancak 1.5 TL ücret ekleneceğini söyledi. Tamam dedim. Kasaya geldiğimde kadın fiyatı okuttu 39 TL dedi. Nasıl olur? Orada 15 yazıyordu, ben o reyondan aldım deyip gösterdim. Oradaki ürünlerin başlangıç fiyatı öyle dedi.

    Örneğin bazı reyonlarda 30 TL den başlayan fiyatlarla falan yazıyor mesela, tamam bunu kabul edebilirim ama bu reyonda kesinlikle böyle bir şey yazmıyor. Süper fiyat 15 TL yazıyor büyük harflerle sadece.

    Bu bir kandırmaca değil midir? Sonra kadın bana görevli size açıklamadı mı diye sordu. Ben de hayır sadece işlem parasından bahsetti, bu yaptığınız bir kandırmaca değil mi dedim. Yapabileceğimiz bir şey yok, o fiyattan veremeyiz dedi! Bu kadar da enayi yerine konulmamalı insanlar. Lütfen biraz saygı.

    YanıtlaSil
  39. 15 Ağustos 2011'de İstanbul Ümraniye Rodimood şubesinin önünden geçerken kotlarda 20.00 TL'lik kampanya olduğu, mağaza girişine koyulduğunu gördüm. İçeri girdim erkek reyonundaki personele sordum. Bana verdiğini yanıt ben bilmiyorum, bilgim yok haberim yok gibi. Ardından kim bilecek diye sordum tekrardan bana ben bilmiyorum dedi. Yani başından göndermek istedi.

    Bende o zaman siz bilmiyorsanız başka bir personel yönlendirin dedim. Bu sefer de ileri geri konuşmaya başladı. Ben almaktan vazgeçtim.Rodimood gibi bilinmiş bir marka nasıl olur da müşterileri başından savmak ister. Aynı zamanda personeli müşteriye karşı ters ters cevaplar veriyordu. Rodimood lütfen bu mağazayla ilgili önlemini alsın yoksa daha çok benim gibi müşteri kayıp eder. Rodimood yetkililerinden bu mağaza ile ilgili geriş dönüş beklemekteyim.

    YanıtlaSil
  40. Rodi'den hediye gelen kemer az kullanmama rağmen çok kısa sürede kullanılamayacak hale geldi, alıp rodi iskenderun primall mağazasına götürdüğümde fişi olmadan yardımcı olamayacaklarını söylediler ve hiç ilgilenmediler, bugüne kadar alışveriş yaptığım rodi'den böyle bir tavır hiç hoş değildi ürünün fişi olmadan da iade yapılabilmeli ve sadece satışta değil iadede yardımcı olunmalı.

    YanıtlaSil
  41. onya Ereğli Rodi Mood mağazasına daha bayramın 3.günü bir kot pantolon almak için gittim. Beğendiğim ilk kotu denedim ve almaya karar vermiştim. Yanımda da alışveriş için ayırdığım 50 TL olduğunu bildiğim için hemen fiyatına baktım üzerinde 49.90 yazıyordu. Hemen tezgahtardan terziye gönderilmek üzere boyunu paçasını ayarlamasını istedim. Kotu geri çıkarıp kasaya getirdim ve ücretini ödeyeceğimde bana 65 TL olduğunu söylediler büyük bir şaşkınlıkla üzerinde 49 TL yazıyordu dedim. Kasadaki bayan gayet rahat bir şekilde özür bile dilemeden hanımefendi üzerindeki fiyat bayram öncesinden kalma sizin gördüğünüz fiyat eski fiyattır dedi.
    Ben o şaşkınlıkla "almıyorum kalsın o halde" deyip hiç bir tepki vermeden mağazadan çıktım. Çıktıktan sonra çok pişman oldum keşke orada hakkımı arasaydım diye. Böyle bir olay ilk kez başıma geliyor. 0labilir unutmuşsundur etiketi ama insan bir özür diler az kalsın ben özür dileyecektim o hanımdan. Bir daha da asla Rodi’ye de girmem hiç bir dostuma da tavsiye etmem. Daha bir hafta önce okuldaki öğretmen arkadaşlarıma Rodi Mood un kalitesinden bahsetmiş bir insan olarak ben çok üzüldüm. En yakın zamanda da bahsettiğim Rodi Mood mağazasının bulunduğu Konya-Ereğli Park Site yetkilerine bildireceğim

    YanıtlaSil
  42. RODİMOOD Rengi Atan Ürün Değiştirilmedi!
    Rodi'den aldığım keten kaban daha 1 yılı doldurmadan yıkanmadığı halde renk attı ve ortaya değişik renkler çıkmaya başladı. İadeye yolladım, renk falan atma yok diye iadem kabul edilmedi. Rodi ürünlerinin arkasında durmuyor.

    YanıtlaSil
  43. RODİMOOD Kasiyer Çok Kaba Davrandı!
    1 ay önce aldığım bir kot pantolonu yanlış beden aldığım için değiştirme talebinde bulundum ve çok normal konuştuğum halde kasiyerin sert çıkışı ve umursamaz tavırları çok rahatsız etti.

    31 beden aldım sandığım pantolon 30 beden olduğunu fark ettim, sonradan gittiğimde elemanın 1 beden açar demesiyle değişim yapmadım sonradan pantolonu giydiğimde çok bir komik görüntü oluşuyordu ona rağmen açılması için giydim; fakat pantolon kalıbı açılmadı.

    Sadece danışmak için girdiğim Ankara Meşrutiyet Cad. üzerinde bulunan Rodimood'da kasada G**** Hanım vardı. Olayı çok sakin bir şekilde anlatmama rağmen kendisi çok tepki vererek konuştu mağaza onunmuş edasıyla ve çok saygısızca cevaplar verdi ve sırf bu yüzden aldığım pantolonu bile umursamayacak duruma geldim. Ve bir daha asla Rodimood'un kapısından bile geçmeyeceğim.

    YanıtlaSil
  44. RODİMOOD Ürünü Değiştirmediler, Kargoda Diyorlar!
    20.11.11 tarihinde Ümraniye Rodimood'dan bir adet deri mont aldım fakat eve geldiğimde deri montun large beden olduğunu anladım ben alışveriş yaparken m bedenini denedim alırken personel onda etiket yok diye bana large olanı verdi yanlışlıkla ben de değiştirmek için Rodi mood'a geldim oradaki sorumlu kişi bana m bedenin kalmadığını söyledi.

    Ben de para iadesi talep ettim o da bana bu mont giyilmiş diye kabul etmedi montu da denemek için birkaç saat giydim ama sen laf anlat anlat dur. Sonra ne yapalım dedim o da bana diğer şubelerde varsa sipariş vereyim dedi bekle ki gelsin bir haftadır bekliyorum aradığımda kargoda diyorlar akşam gelir diyorlar akşam gidiyorum gelmemiş diyorlar.

    YanıtlaSil
  45. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
  46. RodiMood'dan bayram için kardeşime penye aldık. Penye krem renkli ve üstünde lacivert kalpli puantiyeleri vardı. Kardeşim bayramda 1 gün giyindi ve lacivert puantiyelerin rengi aktı tüm penyeyi boyadı özellikle su değen her tarafından boyası akıyordu.

    Sivas'ın en işlek caddesi olan İstasyon Caddesi'nde mağaza işleten Rodimood firmasına sadece 2 gün sonra fişiyle beraber penyenin değişimi veya gerekirse iadesi için gittik. Bizi pek hoş karşılamadılar kullanıcı hatası denildi. Ben itiraz ettim ve incelenmesini talep ettim. Fakat ısrarla reddedildi ve mağaza görevlileri üzerimize yürüdü.

    Daha sonra mağaza görevlileriyle yoğun tartışmanın adından ve diğer müşterilerinden çekindiklerinden ürünün incelenmesi için İstanbul'a gönderileceğini 15-30 gün sonra cevap geleceğini söylediler. Biz bunu kabul ettik ve 20 gün sonra sormak için gittiğimizde kullanıcı hatası denildi ve ürün elimize tutuşturuldu.

    Ürünün boyasının akması nasıl kullanıcı hatası olur? Koskoca kurumsallaşmış bir mağaza 25 TL'lik bir penye için 20 gün inceledi ve inceleyen ekip kusurlu ürünlerinin kusurunu bizim üzerimize yıktı. Ben bu firmaya bunu yakıştıramadım doğrusu.

    Rodimood'nun tüm müşteri ilişkilileri, tüketici hizmetleri, vs. ne kadar iletişim adresi varsa şikayetimi yazdım fakat asla dönen olmadı. Kusurlu olan bu penyenin değişimini hatta gerekirse iadesini talep ediyorum.

    Ayrıca tekrar ediyorum kıyafetin boyasının akması bir kusurdur, kullanıcı hatası değildir.

    YanıtlaSil
  47. KÜBRA GÜNEŞ14 Ocak 2012 04:34

    ben rodimooda calısmıyorum ama bu sikayetler yersiz hangi magazaya giderseniz gidin hep aynı sorun deişim yada hata oldugu zaman ret cevabı alınıyor.yani bunun rodimood la alakası oldugunu dusunmuyorum.bence rodimood bir cok yere bakarak gayet bir kalitede..bence kendimizi once onların yerine koyup dusunelim o kadar cok sube o kdar cok kıyafet tabiki olcak ufak tefek sorunlar kimse dort dortluk deil ve hiçbir seyde olamaz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 25 Şubat 2012 tarihinde Mersin Forum AVM'deki Rodimood mağazasından iki adet kazak aldım. Kazağın birini giydiğim günün akşamı eve geldiğimde tüylendiğini farkettim.

      Hemen ertesi gün mağazaya gidip her iki kazağın da iade veya değişim işlemi yapılmasını istedim. Ancak bu ürünlerin promosyon ürünü olup iade ve değişim işlemi yapılmadığını söylediler ve mağazadan adeta kovdular.

      Sil
  48. RODİMOOD Ayıplı Ürünün Değişimini Yapmadılar!

    22 Ocak 2012 tarihinde RodiMood etlik Antares mağazasından bir mont aldım. Özellikle RodiMood\'u seçtim kaliteli sağlam ve sattığı ürünün arkasında duran bir firma olduğunu düşündüğüm için ordan aldım. 23 Ocak 2012 tarihinde montu giydim. Evden çıktıktan sonra dışarda sol cebinin sökük olduğunu fark ettim.

    Akşam eve döndüğmde poşete koyup yarın değştiririm diye düşündüm. Ertesi gün değişim için gittim bana verilen cevap biz defolu yırt sökük ürün satmayız siz giydikten sonra olmuştur istiyorsanız bırakın terziye verelim gibi bir cevap aldım. Anlatmaya çalıştım ama dinleyen olmadı. Bir hevesle müşteri hizmetlerini aradım. Aldığım cevap çok farklı değildi.

    Telefona çıkan bayana lütfen bana bir yetkiliyi bağlayın deyince görüşebileceğiniz tek kişi ve yetkili benim ben de böyle diyorum dedi. Şimdi bu olayların tamamını düşündüğümüzde diğer şikayet mesajlarını da okuduğumuzda çok pişman oldum.

    Keşke markasız sıradan bir yerden alsaydım. Şu an tek düşündüğüm RodiMood piyasadan topladığı defolu yırtık sökük ürünleri RodiMood markası altında satıyor, sonra da biz yapmayız böyle bir şey deyip başından savıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 14/02/2012 günü Adana Çakmak Rodi mağ.sından 99.99 tl ye bir mont aldım ikinci montu alırsam 10 tl ye alacağımı kampanya olduğunu söylediler bende fiyatı yine 99,99 tl olan ikinci bir mont aldım ikinci montu hediye olarak almıştım ve aldığım kişiye büyük geldi ertesi gün aynı mağazaya değişime gittik bu ürünün bedeni yoktu başka bir montla değiştirmek istedik.

      Sizin bu montunuz 10 tl aradaki ücreti ödemeniz lazım dediler oysaki her iki montta 99,99 tl idi. bu mont neden 10 tl oldu tamam aynı ürünün bedenini getirin alalım dedik o da yok zaten tamamıyla ilgisiz insanların çalıştığı bu mağazada çözüme ulaşamadık şimdi firmadan gelecek cevaba göre tüketici hakem heyetine başvuracağım.

      Sil
  49. YAVUZ YILDIRIM7 Şubat 2012 04:04

    Isparta iyaşpark içerisinde bulunan rodi mood mağazından çıkışta diğer mağazalardan almış olduğumuz ürünlere alarm ötüyor ve onlarca kişinin önünde çantalarımıza özel eşyalarımıza bakılarak,hırsız muamelesi yapılıyor, sadece bize değil birçok insanın başına bu durum gelmiş ve gelmeye de devam ediyor.özellikle mağazadaki fatih ismindeki görevlinin insanlara nezaketsiz davranışları alışveriş yapmaya ve stres atmaya gelmiş insanların gününü mahvediyor...

    YanıtlaSil
  50. 19 Aralık 2011 tarihinde Ankara Ankamall Alışveriş merkezi içerisinde bulunan RodiMoood mağazasından 2 adet mont (kaban) aldım. montlardan birini (siyah renkli olan) içerisindeki elyafın dışarısına çıkması, kabarması tüylenmesi sorunu nedeni ile. diğerini ise cebinde yırtıklar olması ve çıt çıtlı cebinin çıt çıtının kopması üzerine ve her iki monttan da son derece memnun kalmamam üzerine 16 Şubat 2012 tarihinde Ankara Ankamall alışveriş merkezi içerisindeki RodiMood mağazasına elimdeki fişimle birlikte geri götürdüm.

    Gözle bariz görülen sorunlar olması üzerine de değişim yapılmasını istedim. Ancak bana hemen o anda yerinde değişim yapılamayacağını ve daha önce kolay kolay hiçbir giyim markasında duymadığım şekilde 15-20 gün kadar bir süreliğine incelenmek üzere bir yerlere gönderileceğini söylediler. Bunun üzerine böyle bir şeyle ilk defa karşılaştığımı kendilerine ilettim. Nasıl bir müşteri memnuniyeti anlayışları olduğunu sorguladım!

    Hatta 444 41 89 nolu telefondan güya müşteri hizmetlerini aradım. Bunun müşteri memnuniyetine önem veren kaliteli firmalarda olmadığını anlattım ve şikayet ettim. Bunun üzerine mağazadan bir de bana daha hala "belki de inceleme sonucunda geri döner değişim yapılmayabilir" demezler mi!

    Samimi söylüyorum böyle bir müşteri memnuniyeti anlayışı bu devirde yok! İnşallah o Montlar değişmeden gelmez!

    YanıtlaSil
  51. 24.02.2012 tarihinde saat 21.18 sularında bir çocuk yeleği satın aldık Marmara Forum'da 24.99 TL'ye. 25.02.2012 tarihinde saat 20.00 sularında eve gittiğimde beğenmediğim yeleği iade etmek için mağazaya gittim. Karşımda mağaza müdürü ..... ürünü iade alamayacaklarını söylediler. Neden diye sorduğumda bana şirket merkezlerinden öyle bir talimat aldıklarını söyledi. Yani Rodimood'un merkezi ürünleri hiçbir şekilde iade almamalarını söylemiş.

    Ben en kötü ihtimalle 24.99 TL'den olacağım ama onlar neler kaybettiklerinin farkına varamayacaklar.Ben bugüne kadar birçok mağazadan alışveriş yaptım ve daha sonra hoşuma gitmeyen bir şey olduysa tekrar gittiğimde iade ettim.
    Rodimood bu hareketle 24.99 tl alarak çok büyük kar etti.

    YanıtlaSil
  52. Arkadaşımın doğum günümde almış olduğu hediyeyi değiştirmeye götürdüğümde arkadaşımın hediyeyi almış olduğu fiyat üzerinden değil o an geçerli olan indirimli fiyat üzerinden değişim yapıldı. Bunu söylediğimde ise faturası olmadığı için indirimli fiyat üzerinden uygulandığı cevabı verildi. Hediye edilen ürünün faturasını istemek gibi bir kabalıkta bulunmadığım için özür dilerim!

    Hediye değişim kartı adı altında bir şey vermek yerine fatura verin o zaman yada hediye kartına 30 gün boyunca geçerlidir gibi bir ibare koymayın! Hediye değiştirmek için gittim daha ucuz bir ürün almama rağmen üzerine para verdim! Bundan sonra asla Rodi ve Yards marka bir şey almayacağım.

    YanıtlaSil
  53. RODİMOOD Montun İlk Yıkamada Rengi Soldu!

    Yaklaşık 3 ay önce mağazanızdan mevsimlik mont almıştım. Geçen gün ilk defa giydiğimde rengi solmuş hiç yıkamadım henüz, rengi solmaya başladı.

    Ürünün fişini de bulamıyorum farklı bir ürünle değişim istiyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz, ne yapmam gerekiyor?

    YanıtlaSil
  54. RODİMOOD Müşteri Temsilcisi Kaba Davrandı!

    RodiMood Van Şubesi'nden aldığım mont yıkama öncesi renk verdi ve giyilmez bir hal aldı. Değiştirme talebim de reddedildi. Bunun üzerine müşteri temsilcisini aradım.

    19 Nisan 2012 tarihinde saat 17.35'te müşteri temsilcisi ile görüştüm. Bu görüşmede müşteri temsilcisi bayan ilgisiz davrandı ve aramızda bir tartışma oldu. RodiMood gibi bir firmanın müşteri temsilcisinden daha duyarlı olmasını isterdim ama beni azarlamaya devam etti.

    YanıtlaSil
  55. RodiMood'da "inci kadar değerli" annelerimize özel 79 TL ve üzeri alışverişlerinize 49 TL değerinde gerçek "İnci Set" hediye...!!!

    YanıtlaSil
  56. RODİMOOD Hasarlı Ürünün İadesini İstiyorum!

    Geçen hafta Rodi'den 4 tane ürün aldım. İlkini dün giydim. Eve geldiğimde kum rengi gabardin basıc şortun yan dikişleri 3cm kadar açılmış. Bugün ürün iade ya da değişim için gittiğimde de kasiyer bayan kullanılmış ürünün iadesini ya da değişimini yapmadıklarını, sorunun benden kaynaklanabileceğini söyledi.

    Üstelik üzerimde geçen sezon aldığım 38 beden siyah gabardin kapri pantalonunuz varken ki hatalı ürün de 38 beden (ben 55kiloyum). Benim çıkışım üzerine ilgili bayan, ürünü ya terziye göndereceklerini ya da 15-20 günlüğüne İstanbul merkeze incelenmek için yolanacağını söyledi. Nitekim benzer bir durumu bir kaç ay önce Lcw'den aldığım pantalonun iç düğme kumaşı deforme olmuştu ve mağaza yetkilisi şikayetimi ilettiğim an ürünü bir başkasıyla değiştirebileceğini ya da parasını iade edebileceklerini söylemiş, aynı beden bulunmadığı için de paramı iade etmişlerdi.

    Diğer kullanmadığım ürünlerini yarın gidip iadeeceğim ve bundan sonra asla Rodi'den alışveriş yapmayacağım. Madem üretilen malın kalite sorunu 1 günlük kullanıma bağlı olarak müşteriye biçiliyor, o zaman ben de tepkimi bu şekilde ortaya koyarım.

    YanıtlaSil
  57. RODİMOOD Personel Kaba Davrandı!

    Bu sabah ürün değişimi için gittiğim Kızılay Ziya Gökalp Caddesi'ndeki Rodimood mağazasında çalışan G*** Hanım'ın benim ve 6 yaşındaki kızımın yanında iş arkadaşlarıyla kaba ve bağırıp çağırarak konuşmasından rahatsız olarak kendisini uyardım.

    Müşterinin yanında bu şekilde konuşamayacağını söyledim kendisi de müşteriye söylenmediği sürece istediği gibi konuşabileceğini söyledi. Bunun üzerine kendisini sorumluya şikayet edeceğimi söylediğimde de ben söylerim size gerek yok şeklinde beni azarladı.

    Çocuğunuzun duymasını istemiyorsanız buradan uzak tutun dedi.Şimdi ne diyorsunuz Rodimood'a gelirsek terbiyemiz mi bozulur yoksa hakaret mi yeriz?

    YanıtlaSil
  58. RODİMOOD Fabrika Hatası Ürünün Değişimi Yapılmadı!

    Mayıs ayı sonlarına doğru Ankara Rodimood Kızılay şubesinden lacivert omuz ve etek kısmı dantel bir gömlek aldım. Gömleği evde giydim ve yan etiketi rahatsız ettiği için kestim. (Yaklaşık 4 cm kat kat etiket oluyor) Aynada baktığımda alttan giydiğim beyazdan dolayı dantel kısmında sökülmeler, ayrılmalar olduğunu fark ettim.

    Gömleği hemen çıkartıp ertesi gün mağazaya gittim. Mağaza görevlisi yan etiketi kestiğim için değiştirme yapamayacağını söyledi. Ben de iade etmek niyeti ile almadığımı ancak dantel kısmındaki hataları sonradan gördüğüm için kusurlu mal olduğunu belirttim ve bilirkişiye gönderilmesini rica ettim. 5 Haziran'da verdiğim ürün 3 Temmuz'da iade edilerek kumaşta veya üretimde hata olmadığını belirten bir yazı ile bana geri verildi.

    Etiket kesildiği için iade de almadılar. Hiç kullanmadığım, kullanamayacağım bir gömleğim oldu. Dolayısıyla mağduriyetim giderilmedi. Bundan sonra değil alışveriş yapmak, Rodimood mağazalarının önünden geçmeye bile niyetim yok. Kaliteli sandığımız bir firmanın, kalitesiz ürün ve davranışı böylece herkes tarafından bilinecek. Ya bilirkişi bölümünde çalışanlar kumaştan ve sökülmeden anlamıyor, ya bizi saf sanıyorlar.

    YanıtlaSil
  59. Bugün t-shirt bakmak için İnegöl Avm'ye uğradım. Beğendiğim t-shirt tam alacaktım ki, üründe üst üste yapıştırılmış etiketler dikkatimi çekti. Şu an ki fiyata kaç liradan düşmüş diye merak edip üstteki etiketi güzelce kaldırınca bir de ne göreyim? Eski fiyatı daha düşük.

    Sezon sonu diye bir çok firma %40-50 indirimlere girmişken Rodi fiyat yükseltmiş. Almadan çıktım tabi. Bildiğim diğer tüm markalarda çok tutulan, satılan mallara hiç bir zaman sezon sonu, seri sonu vs. indirimi gelmez. RodiMood da bu üründe sezon sonu vs. indirimine gitmemiş olsa anlarım, ama bırakın indirimi fiyat yükseltiyorsunuz.

    Çok amatörce. Başvuruma vereceğiniz cevapta; etiketin önceki fiyatının yanlış olduğundan, düzeltmek amaçlı eskisinin üstüne yeni etiket yapıştırıldığıdan falan bahsedecekseniz, hiç cevap vermeyin. Ucuz etiket üstüne pahalı etiket yapıştırılmayacağını bilmeniz gerek. Fiyat artışını sorduğum mağaza çalışanın "en son fiyat geçerli" diye başından savması konusuna ise hiç girmeyelim.

    YanıtlaSil
  60. 1 ay önce aldığım bir kot pantolonu yanlış beden aldığım için değiştirme talebinde bulundum ve çok normal konuştuğum halde kasiyerin sert çıkışı ve umursamaz tavırları çok rahatsız etti.

    31 beden aldım sandığım pantolon 30 beden olduğunu fark ettim, sonradan gittiğimde elemanın 1 beden açar demesiyle değişim yapmadım sonradan pantolonu giydiğimde çok bir komik görüntü oluşuyordu ona rağmen açılması için giydim; fakat pantolon kalıbı açılmadı.

    Sadece danışmak için girdiğim Ankara Meşrutiyet Cad. üzerinde bulunan Rodimood'da kasada G**** Hanım vardı. Olayı çok sakin bir şekilde anlatmama rağmen kendisi çok tepki vererek konuştu mağaza onunmuş edasıyla ve çok saygısızca cevaplar verdi ve sırf bu yüzden aldığım pantolonu bile umursamayacak duruma geldim. Ve bir daha asla Rodimood'un kapısından bile geçmeyeceğim.

    YanıtlaSil
  61. pantolon adım. Bir yıkamada renk gitti. Değişime verdim bir ay oldu dönen olmadı.

    YanıtlaSil
  62. Oğluma kalitede sınır tanımayan rodi mood dan bir kaban aldım 2 ay içerisinde fermuarı bozuldu değişim için götürdüm bayramdan sonra denildi bayramdan sonra gittim bu seferde bu ürünü bizden almamışsınız ben bu ürünü değiştirmem denildi lakin tam laubali bir şekilde hemde şişko bir mağaza müdüresi bayan tarafından bende mağazayı birbirine kattım ürünü alıp çıktım bu sizin senelerce marka olarak Türkiye' ye tanıtılan bir mağaza tarafından yapılması ayıp ben bu ürünü bu mağazadan aldığımı banka slipi ile ilede kanıtlarım.

    YanıtlaSil
  63. 75 tl 'lik alışveriş yapmama rağmen belirtmiş olduğunuz 75 Tl üzerine vereceğiniz dakikalar hattıma yüklenmedi.

    YanıtlaSil
  64. Rodimood Osmaniye' den bir hafta önce bir ürün aldım. Bedeni uymadığından değiştirmek üzere birkaç gün sonra geri götürdüm aynı üründen uygun bedende yoktu. Farklı ürün almak istedik ancak sistem çalışmıyor, başka bir gün gelirseniz değişikliği yaparız dediler. Sonra tekrar gittiğimizde S. hanım adındaki çalışan bize iade edersek bir miktar para kesintisiyle hediye çeki verebileceklerini, başka bir ürün alırsak para kaybımız olmadan değişim yapabileceklerini söyledi.

    Başka bir ürün denedik ve kasaya geldik ancak S. hanım bu sefer de bir miktar para kesintisi ile değişim yapabileceklerini söyledi. Başta söylenenle o anda söylenenin farklı olması nedeniyle tepki verdim ve bu konuda şikayette bulunacağımı söyledim. S. hanım "Nasıl olsa bir şey olmaz istediğiniz yere şikayet edin" dedi

    YanıtlaSil
  65. 01/02/2013 tarihinde Gaziantep real rodimood alışveriş merkezinden 1 kot 1 mont 1 de gömlek aldım. Aldığım ürünleri eve gidip deneyince eşim montun büyük olduğunu söyledi. Bende ertesi gün mağazaya gidip 1 beden küçüğüyle değişmek istedim. Yetkili müdürü çağırdılar fiş yanımda olmadığı için imkansız dedi.

    Bende arkadaşım bu markayı başka satan yok zaten barkot numarasından da burdan dün aldığım belli fişi unuttum evim buraya 30 km dedim. O kadar müşterinin içinde beni rencide edip utandırdı bende al bu mont sana hediyem olsun deyip bırakıp çıktım. Eve geldim şuan da fişte elimde Rodi mağazasını bu konudan dolayı kınıyorum ve gerekli bütün heryere şikayet edip hakkımı arayacağım.

    YanıtlaSil
  66. Antalya migros rodimood mağzasından almış olduğum kabanın 1 buçuk ay olmadan kapşon içi ve omuz bölgesinde renk solması (hafif sararma) meydana geldi. kalitesine güvenerek aldığım ürünün kısa sürede bu hale gelmesinin hayal kırıklığı içindeyim. (not:yıkama yapılmadı)

    YanıtlaSil
  67. Rodimood' dan almış olduğum iki pantolondan birisinin ilk yıkamada rengi attı. bunun üzerine aldığım yere götürdüm. firmaya göndereceklerini 15 gün içerisinde dönüş yapacaklarını söylediler. 10 şubatta göndermiş olduğum pantolon için 2 martta aradığımda olumsuz olduğunu bildirdiler. 20 gün boyunca hiçbir bilgi verilmedi. gelen raporda yıkama hatası olduğu bildirilmiş.

    Aynı gün iki tane pantolon aldım.ikisi de aynı şekilde aynı makinede düşük ısıda yıkandı.birinde bir problem olmadığı halde ikincisinde renk değişimi olması nasıl yıkama hatası olabilir. Rodimood' dan ilk alışverişimdi. bir daha olacağını zannetmiyorum.

    YanıtlaSil
  68. Bundan bir süre önce Salihli Festiva alış merkezinde bulunan RodiMood mağazasından parka almıştım ancak mevsime uygun olmadığı için giymemiştim. Kış sonlarına uygun olan ürün olduğu için 3 hafta kadar önce giymeye başladığımda üzerine düşen şu damlarının kumaşta lekeler yaptığını gördüm; hem de çok çirkin görüntü oluşturan lekeler bunlar.

    Eşim vasıtasıyla ürünü incelenmek üzere merkeze gönderilmesi amacıyla yolladığımda mağaza yetkilisi tarafından bunun asla mümkün olmadığı tepkisiyle karşılaşmış bulunmaktayız. Ben onca para vererek kötü bir kumaştan üretilen ve leke yapan parkalarını giymek zorunda değilim.

    YanıtlaSil
  69. Arzu Çerkezoğlu29 Nisan 2013 07:17

    Ankara etlik antares avm rodi den 180tl ye 3 adet ürün aldım biri seri sonu idi ve fiyatı çok uygundu yalnız ca iki giiyimlik çıkan kazak soldu ve şekli kaydı iadesini talep ettim kabul edilmedi şikayeti size bildirir gereğini yapın derim

    YanıtlaSil
  70. 15 SENE ONCE BOLE SEYLER YOKTU OZELLIKLE COCUKLARDA DIKKAT EKSIKLIGI...SIMDI NEDEN...BIZIM KAFAMIZA BI YAPISTIRIRDI OGRETMENIMIZ DIKKATIMIZ ACILIRDI:)SINIFTA KALMA KAYGISI VE SORUMLULUK VARDI...GELECEGI DAHA CIDDI DUSUNURDUK...BU KADAR SINAV VE GELECEKTE NE OLACAGINI BILMEYEN BI TOPLUMDA BUNLARI COZUYORSANIZ TEBRIK EDERIM..ORTAOKULDA SADECE 120 OGRENCI ANTIDEPRASAN KULLANIYOR...VE VE VE:)SIZE IS CIKMIS BAYA İŞİNİZDE ZOR FARKINDAYIM...

    YanıtlaSil
  71. üstteki yorumdan bi şey anlayamadım.neyin kafası bu anlamadım

    YanıtlaSil
  72. bütün ürünleri hoş gerisi boş....

    YanıtlaSil
  73. 還不錯看啊13 Ağustos 2013 10:56

    明天...8/13
    就是一切努力的成果
    拚命週真的過的好快喔
    以後就要隔好久才能見到大家說
    那我一定會很想你們的>.<
    相信上帝會保守我們明天的一切流程和天氣
    移山畢契的我們是為神而做 服事
    大家加油!!
    即使分散各地
    仍要繼續為主發光發熱
    用信心移山喔:)

    YanıtlaSil
  74. Arkadaş bende şikayet yazmak için açtım bu aynı dakkalarda 3. yorumum ilk ikisi farklı yerlerde yazılan abuk subuk şeylere cevap idi şimdide baktım çince ile 2.şikayet midir nedir çözemedim lütfen daha ciiddi olalım .
    Vatandaşın derdi olmasa bu bloglarda ne işi olabilir çözemedim

    YanıtlaSil
  75. SEDAT REMZİ UZUNOĞLU......8 Ekim 2013 08:00

    KAHRAMANMARAŞ -TRABZON CADDESİ ŞUBESİNDEN ALINMIŞ OLAN RODİMOOD PANTALON İÇİN DEĞİŞİM TALEBİM İKİ GÜN GEÇMESİNE KARŞIN KABUL OLMADI SEBEBİ İSE SATILAN ÜRÜNLERDE DEFO YOKSA DİYE FİŞİ DE VAR BANA OLMAZ DEDİLER BAŞARAMADIM YARDIMLARINIZI BEKLİYOM..
    SEDAT REMZİ UZUNOĞLU......

    YanıtlaSil
  76. manisa rodimood dükkanından iki parça giyim eşyası aldım ikisinin birinden şikayetim oldu sonuç değiştiremedim sebebini anlamış değilim lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  77. KUBİLAY AŞÇIOĞLU6 Aralık 2013 06:01

    denizli rodi de alınan sonrada şikayet konusu olan giyim eşyalarını çözüme ulaştıramayınca son olarak fakir bir aileye hediye ettim rodi ilgili olmayınca strese girmektense o yolu seçtim

    YanıtlaSil
  78. BAŞAK DURU CAN13 Ocak 2014 02:40

    DENİZLİ DEN RODİMOOOD ALMIŞ İDİM YENİ YIL İÇİN
    SONRADA FİŞLİ BİR ŞEKİLDE İADE TALEP ETTİM ,ALMADILAR SEBEP DE SUNMADILAR BEN TÜKETİCİ MAHKEMESİNE BAŞ VURACAM.

    YanıtlaSil
  79. rodimood giresun.
    konu.şikayet
    mamül.kaban
    sebep. renk solması
    rodimarkalı kaban almıştım kısa zaman önce renk i attı daha doğrusu soldu gitti yardımlarınızı beklerim sayın rodimood

    YanıtlaSil