19 Nisan 2009 Pazar

Ürününe Sahip Çıkan Lc Waikiki

Lc Waikiki 181 adet erkek şapkasını geri çağırıyor. Sebebi ise şapkaların tasarımı itibari ile deri ile doğrudan ve uzun süreli temas eden ter bandında , iç telasında ve iç biyelerinde AZO boyar maddeye rastlanmamasına rağmen deri ile daha az temas eden şapkanın dış kumaşında AZO boyar madde tespit edilmesiymiş. İşini ciddiye alan LcWaikiki Rodi gibi değil ve kesinlikle malına sahip çıkıyor. Bu davranışından dolayı tebrik ediyoruz Lc Waikiki'yi.


95 yorum:

  1. Kavram karmaşası yaşıyoruz ama markalarda böyle karmaşa yaşanmaz sapla samanı,ekşi ile tatlıyı karıştırmayalım LCW ile rodi,yi mukayese etmiyelim

    YanıtlaSil
  2. HİKMET ÇOLAK7 Aralık 2009 04:32

    Arkadaşım şapkadan tavşan çıkmasını beklemeyelim daha dikkatli daha duyarlı daha bilinçli olalım tebrikler LCW

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rodimood'un Ankara Anteres mağazasından bir pantolon aldım, paçasını yapıyor musunuz diye sordum, evet dediler, hiç ücretten bahsetmediler, pantolonun bedelini kredi kartı ile ödedim. Paçayı nerede yaptıracağım dediğimde, fiş yazmaya başladılar ve bir gün sonra alabileceğimi söylediler. Ben de evimin mağazaya uzak olduğunu tekrar gelemeyeceğimi belirttim ve birkaç saat içinde olamaz mı dedim. Hayır dediler.

      Bunun üzerine paça yaptırmaktan vazgeçtiğimi belirterek pantolonumu alıp evime gittim. Bana paça ücreti aldık, iade edelim filan demediler. Evde fişi incelediğimde ne göreyim, 1,5 TL paça boyu kısaltma ücreti, bana sormadan beni bilgilendirmeden pantolonun fiyatına eklemişler ve yapmadıkları işin ücretini peşin peşin tahsil etmişler.

      Kocaman mağazanın pantolon paçası için para alması zaten başlı başına bir durum... Hele hele yapmadığı pantolon paçası için para almasına ne demeli siz söyleyin. Telefon edip durumu anlatmak istedim ancak ne mümkün, ürünün fişinde mağazanın telefon numarası yok, kredi kartına ait slipte bir numara var, o numaradan da bir ev çıkıyor ve telefona çıkan bayan artık gelen telefonlardan bıkmış usanmış adeta.

      Sil
  3. EMİN DADAŞÇI13 Aralık 2009 03:11

    LCW MARKASINI KUTLUYORUM.BAŞKA NE DENİLEBİLİRKİ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Aldığım Ürünler Hemen Solma Yaptı!

      Farklı zamanlarda yapmış olduğum kıyafet alışverişlerimde almış olduğum ürünlerin hepsinde solmalar oldu renkleri değişti özellikle de gri renkte olan ürünlerinde renkte açma ve yeşillenme oldu.

      Sil
  4. Aslanla çakal farklıdır lütfen karıştırmayın

    YanıtlaSil
  5. mehmet üzgün8 Ocak 2010 04:10

    En güzel hediye demekki ^LCW^ marka olan şeyler en azından garantisi var

    YanıtlaSil
  6. PERVİN CAN (ANKARA ETLİK)20 Ocak 2010 09:03

    Ankara Anteras alışveriş merkezi LCW müşterisiyim inanın ne zaman gitseniz tıklım tıklım ve güleryüz garanti şikayet hiç yok çünkü ilgi var

    YanıtlaSil
  7. kardeşim illada waikiki demenin mantığı yok tamam ama rodidede güzel ürün iyi kalite güleryüz vardır değilmi

    YanıtlaSil
  8. Bende bilseydim LCW den alış veriş yapardım birdaha asla aynı yerde çamura düşmem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 17. 11. 2012 tarihinde saat 20. 00 - 21. 00 arası gaziemir rodi mağazasına gittik heryerde her ürüne 2 alana 2 bedava yazıyor bizde 4 tane kot aldık 2 si bedava diyerekten kasaya gittik kot pantolonlar da bir kaç gün önce kampanya kalktığı söylendi tamam dedik bir tane alalım o zaman dedik diğer ürünler nasıl hepsinde kampanya var tekrar döndük gömlek tişört 4 tanede onlardan aldık tabi saat 21. 45 oldu anons geldi 15 dakika sonra mağazamız kapatılacaktır.

      Bizler kasaya geldik saat 9. 50 kasada aldığımız malları okuttuk ödeme yapacağız kampanya dahilinde iki ürün düşmüyor diye mağaza sorumlusunu aradılar geldi oda denedi olmadı sorumlu arkadaş yetkilileri aradı biz ve 3 aile kasada kaldık ödeme yapamıyoruz yetkili arkadaş saat 22. 00 sonra kampanya bittiğini söylediler oradaki müşteriler mağdur oldu rodi herhalde iyi kar etti ben rodiyi büyük bir şirket olarak görüyordum ama herhalde yanılmışım.

      Sil
  9. Olacakların önüne geçilmez ama tedbiri baştan almak gerekiyor onun içinde kaliteli iyi markalardan şaşmamak gerekir diye düşünüyorum,güzeli bulmak ve almak zor değil

    YanıtlaSil
  10. LC WAİKİKİ BU NEZANNETTİN BORUMU

    YanıtlaSil
  11. Rodi markalı şapkayı kardeşime hediye aldım inanın 2 haftada pert oldu nasıl oldu bende anlamadım rodi kendini iyi marka zannetme Dudullu dan SİNAN OLCAY

    YanıtlaSil
  12. Tülin Zerrin Güleç2 Nisan 2010 09:41

    LCW sana hayran oldum rodi ile ilgili şikayetimi bu blog a yazdım

    YanıtlaSil
  13. yeni sezon çeşitlerini görmek için herkesi lcw mağazalarına bekliyoruz ,uygun fiyat yüksek kalite bol çeşit ve sınırsız müşteri memnuniyeti.not;satış sonrası sorgusuz değişim ve iade kolaylığı..

    YanıtlaSil
  14. lcw giyimde bence lider hem fiyat hem kalite ikisi biarada tam süper bi marka alın pişman olmazsınız şikayet yaşanmaz olsada hallediyo

    YanıtlaSil
  15. lcw iyi güzel giyim eşyası üretiyo fiyatta uygun güngeçtikçe büyüyo yeni mağaza açılıyo onlara başarı dilerim.kaliteyi birazda rodi arasa lcw onlara yardımcı olur heralde.malatyadan katıldım

    YanıtlaSil
  16. LCW KISACA VAİKİKİ PİYASAYA OTURMUŞ KALİTE VE FİYAT OLARAK KANITLANMIŞ MAĞAZA VE SATIŞ NOKTALARI UYGUN FİYATLA TÜKETİCİYE SONSUZ MUTLULUK VE KALİTE KAZANDIRIYOR DİGER MARKALAR LA MUKAYESE ETMEYİN

    YanıtlaSil
  17. adanalı sebahat18 Temmuz 2010 09:03

    rodi mood elbisesini aldık ancak sündü yıkamadan sonra sonrada yer bezi olacak gibi oldu nekadar bayağı kumaşı varmış hayretler ettim verdiğim parada atmosfere gitti

    YanıtlaSil
  18. Lcw ülkeye italyadan gelmiş daha sonra yerli olmuş bir markadır onun içindirki çalışma şartları,üstün kalite,müşteri memnuniyeti gibi tüketici olağan hakları avrupadan kalan bir özellik onun için avrupa menşeli firmalar gibi ciddi çalışıyorlar rodi gibi markalarda yukarıdaki özelliklere özen göstermedikleri için şikayetlerle ilgili olmuyorlar

    YanıtlaSil
  19. SAİT GÜLER KAYSERİ/MERKEZ19 Ağustos 2010 04:07

    RODİ MOOD 53 İLDE 100 DEN FAZLA MAĞAZA İLE YOLUNA DEVAM EDİYOR RAMAZAN AYI BOYUNCA 100 TL ALIŞVERİŞE 25 TL MARKET ÇEKİ HEDİYE EDİYOR

    YanıtlaSil
  20. serkan kayalar8 Eylül 2010 03:28

    fethiyeden sevgiler rodi modi almam sizde almayın başınız ağrımaz başka şeymi kalmadı alacak

    YanıtlaSil
  21. hasan hüseyin caner15 Eylül 2010 09:47

    sivas rodi modd istek ve şikayetlere kulak tıkıyo üstelik birde suçlu oluyosun ben anlamadımki tek suçu bu markayı hasbelkader seçmek olan ben şikayetimi derdimi kime nasıl anlatacam aktaracam şaşırdım ancak burada satırları karalayabiliyoruz markanın karalanması gerekiyorken ben ve benim gibiler madur oluyo helal sana çinli rodi

    YanıtlaSil
  22. FERİDE NEHİR DEDİKİ
    istanbul göztepedeyim geçenlerde alışveriş için uğradıgım rodi mood da iki tane sewet aldım totalde 44 tl ödedim bitanesinin renk sorunu olduğunu eve gelince farkettim kolundaki renkler farklı idi sağ kolundaki renkli kumaş tonu diğerini tutmuyordu neticede ikinci gidişimde birazda zorda olsa değişimi kabul ettiler ilkinde yetkili yok dendi ama ikinci gidişimde hallettiler üretimden sonra son kontrol yapılmıyomu yapılıyosa savsaklıyorlarmı merak ettim

    YanıtlaSil
  23. bayram için lcw mağazasından bir kaç parça giyim aldım eşime ve çocuklara kendimede kaban aldım çok güzel vede şık ürünler çeşit yelpazesi çok geniş uygun fiyatlı ürünler var
    bayram dolayısı çok yoğun alışveriş yapılıyo demekki insanlar seviyoki memun ki bu kadar yoğun şekilde ziyaret edip alıyolar lcw iyi ve büyük marka

    YanıtlaSil
  24. waikiki hakkındaki yazdıklarınıza katılıyorum.Rize'den atalay

    YanıtlaSil
  25. İSTANBUL -MALTEPE-SİNEM BAĞCI10 Aralık 2010 07:22

    LC VAİKİKİ MARKASINI SEVİYOR VE KULLANIYORUM SEVİYORUM
    İNSANLARA SESLENİYORUM GÜZEL Bİ MARKA ALACAKSANIZ TAM İSABET YURT ÇAPINDA YÜZLERCE YERDE MAĞAZALARI VAR

    YanıtlaSil
  26. L C WAİKİKİ26 Aralık 2010 04:01

    yeni yıl alışverişleri için kaçırılmayacak fırsatlar tüm LCW mağazalarında sizleri bekliyor
    olağan üstü indirimleri kaçırmayın,süpriz hediyeleri kaçırmayın
    YURT İÇİNDE YÜZLERCE MAĞAZA SİZLERE HİZMET İÇİN BEKLİYO

    YanıtlaSil
  27. bu giyim ürünlerinden şikayeti olan duymadım helal olsun sana waikiki. hasan remzi koşar. giresun dediki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RodiMood'dan eşimin bana hediye ettiği kapri pantolon 1 beden küçük gelince değiştirmek üzere mağazaya gittik. Mağazada ürün değişimlerinin saat 14:00'e kadar olduğunu söylenince şaşkınlığımızdan ne yapacağımızı bilemedik.O an gördüm ki bu konuda bir tek mağdur ben değilim. Orada ben hariç en az 3-4 kişi isyan ediyordu bu uygulamaya. İade ve değişim işlemi yaptırmak isteyen herkese aynı şey, sistem kapalı deniyordu.

      Zamanı değerli benim gibi binlerce insanı kendilerinin istediği saatlerde orada görmek isteyen ve bizleri 10km uzaklıktaki (kendi adıma) mağazaya gittiğimde geri gönderen bu zihniyeti kınıyorum. Hiçbir firmada görmediğim bu uygulama yüzünden de bir daha RodiMood markası hiçbir ürün almayacağımı beyan ediyorum

      Sil
  28. Gülnur şişman....dediki10 Şubat 2011 23:41

    İstanbul Bayrampaşa da rodi denilen yerden tunik aldım ve kot aldım ama siz almayın çünkü felaket bi marka aksini söyleyen kimse gelsin ben bu tuniği onlara hediye edecem,lütfen ama lütfen bu markayı kesinlikle tercih etmeyin geçen gün iade için götürdüm kırk dereden bahane uyduruyolar

    YanıtlaSil
  29. WAİKİKİ SÜPER GİYSİLER ÜRETİYO ,FİYAT AZ KALİTE ÇOK.DENEMESİ BEDAVADAN AZ PAHALI

    YanıtlaSil
  30. vestel onyx flat 82 ekran 16:9 100 hz pip marka televizyonu 5 sene önce 2.100 ytl vererek satın aldım.bu süreç (1 yıl önce) içerisinde ilk önce konjektörü bozuldu. sebep olarak stand by konumunda bıraktığınız için bozuldu dediler. 260 ytl ücret aldıktan sonra tamir ettiler. ya sabır olur böyle şeyler dedim sineye çektim. bu arızanın üzerinden 1 yıl geçti. bu kez renkler gitmeye başladı. servis çağırdım. renk tüpü bitmiş 600 ytl dediler. bu durum, yenisi 1000 ytl civarı olan bir televizyonun, tüpü 600 ytl olunca çöpe at yenisini al demek. 82 yılında amcamın almanya'dan getiridiği itt schaub lorenz marka televizyon hala takır takır çalışırken vestel üretimi 2.100 ytl'lik televizyon çöp oluyor. avukat olsam sizinle uğraşırım. ama ben bu dünya da olmasa da öbür dünyada kesin çözüm yaratan başka bir yol seçiyorum...

    şimdi....bu televizyonu üretenin, yapım aşamasında çalışanın, kamyona koyup istanbul'a getirenin, mağazasına koyup müşterisine satanın, eve getirip kuran teknik servisinin, vestel reklamın da oynayan sanatçısının, o fabrikayı yapan mimar ve mühendisinin bu firmanın sahibi mehmet nazif zorlu olmak üzere ölü - diri tüm zorlu ailesininamentü birsin ve billahi nursun. bütün müsibetlerin vestel'in üzerinde dursun.

    eveet. şimdi rahatladim.gelelim benim gibi 'yerli malı yurdun malı herkes bunu kullanmalı' düşüncesi ile yaşayan ulusalcı öküzlere....araştırmadan sormadan, en azından ama günün birinde bu aile'ye (zorlu) mensup birisiyle karşılaşırsam, burnunun üzerine kafayı koyacağımı buradan taahüt eder, şimdiden yaptığım bu açık tehdit'i yetkili savcılıklara bildiririm.

    ayrıca allah kısmet ederse bu yaz tatilinde çeşme'ye giderken, üşenmezsem arabanın bagajına televizyonu koyup vestel fabrikasının kapısının önüne atacağım. o fabrika da bu televizyonu üreten herkesin münasip bir yerine sokacakları kadar un ufak edip hediye olarak bırakacağım. tabii en büyük parça mehmet nazif zorlu'ya..

    vestel kullanıcısı bir müşterisinden hatıra olarak.bu yazdiklarima ilaveten yok biz doymadik bi de küfür ve dayak yemek istiyoruz diyorsaniz adresim de telefonum da gerçektir. yiyorsa ararsiniz. sizden bu durumu düzeltmeniz için birşey de istemiyorum. zira firma olarak zaten böyle bir vizyonunuz yok. mali

    YanıtlaSil
  31. RODİ MOOD Aldığım Pantolonun Değişiminde Sorun Çıkardılar!
    Bugün Armonipark Sefaköy Rodi Mood mağazasından bir pantolon aldım. Aldığım kişiye dar geldiği için değiştirmeye gittim. Benimle ilgilenen arkadaş değişime gittiğimde de oradaydı. Pek ilgilenmedi. Bu sefer, kendim aradım buldum bedeni, fakat aldığımdan daha düşük fiyatta bir pantolon seçmiştim. Bana fiyatı tamamlamam gerektiğini istersem hemen karşıdaki bayan mağazamızdan da değiştirebilirsiniz dedi. Ben elimde iki pantolonla karşıya geçtiğimde alarmlar ötmeye başladı. Kasaya yöneldim. Durumu anlattım. Böyle bir değişim olmazmış. Aynı adı taşıyan mağazalar olsa da erkek bayan ayrıymış. Neyse erkek reyonundan devam ettim. Fiyatı denkleştirecek ürünü aradım. Buldum. Beni biraz daha beklettiler. Sonra bir kadın çağırdılar. Kendileriyle alakaları olmayan diğer Rodi mood bayan mağazasından, kadın baktı ürünlere baktı. Kusura bakmayın gider pusulamız kalmadığı için şu an değişim yapamıyoruz dedi.

    YanıtlaSil
  32. rafet şişman24 Nisan 2011 21:05

    antakya rodi mağazasından 35 TL’ye aldığım rodimood etiketli füme rengi pantolonu hiç yıkamadan ilk giyişimden 3-4 saat geçtikten sonra sağdan soldan iplikleri çıktı önemsemedim ikinci gün giydiğimde çıkan iplikler işyerimde bunu görenlere mahcup olmama sebep oldu annem dikişleri sağlamlaştırdı biraz yine de şikayete gitmedim bu kez de yıkandıktan sonra koyu füme açık gri renge dönüştü ve düşük dereceyle kaliteli bir deterjanla yıkanmasına rağmen çekti paçaları kısaldı mağazaya götürmeyi bir seçenek olarak düşünemiyorum çünkü personelin kaba davranışları ve iade-şikayet gibi işlemlerle uğraşmak istememeleri beni geriyor ve bezdiriyor... -

    YanıtlaSil
  33. LC WAİKİKİ NİN SIKI TAKİPCİSİ OLARAK HİÇ MİR ZAMAN KALİTE VE ÇİZGİSİNDEN BİR ÇEY KAYBETMEMİŞTİR CADDE VE AVM MAĞAZALARI BAŞTA OLMAK ÜZERE HERKESİ MEMNUN ETMEK İLKESİ İLE YOLLARINA DEVAM EDİYORLAR .....
    TEŞEKKÜRLER L C W

    YanıtlaSil
  34. Eylül ayında Rodi mood'tan 90 TL'lik alışveriş yapmıştım. Kredi kartı ile taksitlendirme yaparak ödemiştim. Daha sonra bu ürünleri iade ettim. Slibimi iptal ettiler. Fakat ben beş aydır iade ettiğim ürünleri ödüyorum. Her ay Bursa kent meydanındaki Rodi mood ile görüşüp 'tamam, halledeceğiz bu ay ödemeyeceksiniz, banka paranızı iade edecek.' şeklinde sözler duyuyorum. Ama hiçbir şey olmuyor. Ben Nisan ayında son taksiti de ödüyorum. Bu sorun bu ayda çözülmezse tüketici haklarına başvurmak zorunda kalacağım. İptal slipleri Bursa kent meydanındaki rodi mood'ta ve bende mevcut. Bir firma için müşteriye parasını iade etmek bu kadar mı zor?

    YanıtlaSil
  35. İstanbul Viaport Rodi Mood mağazasından aldığım kazağımda tüylenme oluştu. Götürdüğümde incelemeye alınacağını söylediler, ben de bıraktım kargoyla bana göndermelerini rica ettim; ama şirket prosedüründe bunun olmadığını söylediler, ben de haftaya gelen değişim cevabı üzerine tekrar mağazaya gittim, aynı üründe beden uyumu olmadığı için başka ürün alabileceğimi söylediler. Ben de başka ürün beğendim, bunda da aynı sorun olur mu sorusuna bunda yaşamazsınız bunun ipliğinde olmaz dediler. Ben de kabul ettim ama onda da aynı sorunu yaşadım tekrar mağazayı aradığımda bana yine aynı prosedürlerin uygulanacağını söylediler, yine kargo teklifinde bulundum ve reddettiler, müşteri hizmetlerini aramamı söylediler oradan da aynı cevabı aldım daha yetkili biriyle konuşmak istediğimde olumsuz cevap aldım.

    Kısacası 1 ürünü kullanabilmem için 5-6 defa mağazaya gitmem gerekecek ve haftada 1 gün olan iznimi bu yolda harcamam gerekecek aynı zamanda mevsim geçecek ve bu ürünü istediğim zamanda kullanamayacağım. Bir de müşteri temsilciliği denilen konu müşterilere hizmet vermek amaçlı değil sadece yetkili kişilere ulaşamamız için kurulmuş bir bölümmüş bunuda anladım.

    İnşallah yazılı bu kadar şikayet bu olayların düzelmesine vesile olur ve markalar mağazalar daha kaliteli mal ve hizmet verirler.

    YanıtlaSil
  36. 15 Haziran 2011 tarihinde Giresun Rodimod mağazasından kredi kartımla eşim tarafından bana alınan ürünler bana olmadı. Olanı almak için 20 Haziran 2011 tarihinde gittiğimizde olan da bulunamadı. İade etmek istediğimi söylediğimde belki diğer mağazalarımızda bedenini bulur getiririz dediler. Uzun süre arayan soran olmadı.

    03 Temmuz 2001 pazar günü beni mağazadan arayıp ürünlerin bulunamadığı söylendi. Bende ertesi gün iade etmek için gittiğimde 04 Temmuz 2011 benden kredi kartı numaramı istediler verdim, fişini istediler verdim, slip i istediler veremedim çünkü ürünler alınırken slip verememişlerdi.

    Saat 18:30'dan 19:30'a kadar mağaza müdürünü bekledim. Mağazaya geldi mail atacaklarını ürünü geri alamayacaklarını söylediler. Sizin için her yeri aradık gibi cümleler kurdular. Bende benim için özel bir şey yapmadıklarını benim para verdiğimi belirterek haklarımı bildiği söyledim. Şayet ürünü almazsanız tüketici haklarına şikayet edeceğimi bildirdim. Ürünü aldılar mail sonucuna göre iade işlemini tamamlayacaklarını ve beni arayacaklarını söylediler.

    08 Temmuz 2011 tarihinde bankamı aradığımda paranın iade edilmediğini söylediler. Bugün itibariyle arayan soran da olmadı. Pazartesi ben arayıp çözüm bulamazsam bankamdan isteyeceğim evraklar ve ürün fişinin fotokopisi ile tüketici hakları mahkemesine müracaat edeceğim

    YanıtlaSil
  37. DİLŞAT TAŞÇI9 Ağustos 2011 03:45

    RODİMOOD Pantolonlardan Ses Çıkmadı!
    Hatay'ın Kırıkhan ilçesinden Rodimood mağazasından eşime aldığım belli aralıklarla (3 ay içerisinde) 3 adet pantolonlarda özellikle diz üstünde meydana gelen solmalar oluştu. Deterjanıma dikkat ediyorum. Özellikle renkliler için ayrı kullanıyorum. Buna rağmen yine en son aldığım babalar gününde pantolon da solunca pantolonları aldım Kırıkhan bayiisinde teslim ettim 2 aydır ses seda yok bu kadar duyarsız elemanlar görmedim.

    YanıtlaSil
  38. RodiMood sattığı ürünün iade ve değişimini 10:00 - 14:00 arası yapıyor. Oysa tüketici kanunda böyle bir ibare yok. Benzer mağazalarda böyle bir uygulama yok. Hatta bu uygulamayı ilk defa burada görüyorum .Tamamen müşteriyi bezdirip iade ve değişim yapmaktan vazgeçirme politikası. Bu müşteri memnuniyetsizliğine sebep olan uygulamayı kınıyorum. Eğer marka olduklarını düşünüyorlarsa müşteri memnuniyetini önemsiyorlar mı bakacağız.

    YanıtlaSil
  39. SAYIN
    RODİMOOD YETKİLİLERİ BEN SİİRTTEN YAZIYORUM 20 GÜN DÜR 1 ÇOCUK BOTU ALMAK İSTEDİM VE YAKLAŞIK İKİ GÜNDE BİR SİİRT RODİ MOOD ŞUBESİNE GİDİYORUM KIŞ GEÇTİ HALE GELMEDİ.

    BİZİM GÜNAHIMIZ DOĞU DA YAŞADIĞIMIZ İÇİN MİDİR. SLMLAR

    YanıtlaSil
  40. NEŞE GÖRGÜLÜ10 Ekim 2011 00:54

    Ankara tunalı hilmi caddede bulunan rodi mood şubesinden alınan tisort ve ayakkabı son derece kalitesiz çıktı sonradan öğrendimki fason üretim ürünleri satılıyo imiş büyük bir marka olarak düşünülen rodi nin böyle şeyler yapması son derece yanlış iade etmek isteyince hiç ama hiç oralı olmuyorlar,rodi ömrünün kalan kısmında almayacağım vede kullanmayacağım bir marka olarak gözümde yerini aldı

    YanıtlaSil
  41. Vıaportta Rodi'den aldığımız hırka 1 kez elde yıkamama rağmen beyaz kısımlara lacivert boya renk geçişi oldu. Ürünü mağazaya götürüp 15 iş günü bekledim. Ancak haber gelmedi. Mağazaya tekrar gittiğimizde yıkama hatası yazılan bir bilgi kağıdı verdiler. Bu durumun firma tarafından derhal düzeltilmesini istiyorum. Bilir kişileri yıkama hatası kararını vermiş?

    YanıtlaSil
  42. Şeyhmuz uncu nun şikayeti16 Kasım 2011 02:48

    RODİMOOD Askı Personele Zimmetliymiş!
    Mardindeki Rodimood mağazasından memnun bir şekilde alışveriş yapmaktayım ama 12 Kasım 2011 tarihinde Rodimood'dan aldığım kaban ve sonrasında yaşadığım personelin saygısızlığı, amatörlüğünden bahsetmek istiyorum.

    Mağazada akrabamla birlikte kabanlara bakarken, herhalde o gün ters tarafından kalkmış olan, kasa ve galiba oranın sorumlusu olan şahıs kaşları çatık ve bizi rahatsız edici bir şekilde gelip tepemize dikildi. Biz yine de Rodimood markasına olan güvenimizden ötürü, o şahsın bu saygısızlığını Rodimood markasına mal etmedik ve buna rağmen yine de beğendiğimiz kabanı aldık.

    Sonrasında ise çok küçük bir ricada bulunduk, kendisinden bize kabanın asılı bulunduğu askıyı vermesini rica ettik. Fakat bu kendini bilmezden aldığımız çok komik ve amatörce cevap şu oldu: Askıların üzerinde Rodi yazısı var ve bu askılar bize zimmetli.
    5 yaşındaki çocuğa dahi söylerseniz askı zimmeti diye bir şeyi gülüp geçer. Askı zimmeti diye bir şey yoktur! Birçok mağaza biz istemediğimiz halde bize askı hediye etmektedir.

    YanıtlaSil
  43. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
  44. RODİMOD İlk Yıkamada Baskısı Döküldü!
    Ben Rodi Mood'dan daha önceleri de alışveriş yaptım. Her ürününden de memnun kaldım. Ancak 28 Ekim 2011 de kardeşim için siyah bir sweatshirt aldım (satış fiyatı; 34.99TL) ve aynı gün 30 derecede yıkadım. Üstünde kadife ile yazılmış bir baskısı vardı. İlk yıkamadan sonra yarısı dökülmüş bir vaziyetteydi. Ertesi gün (29 ekim) RoodiMood'a gidemedim. Ancak 30 Ekim 2011 de fişiyle birlikte ürünü mağazaya göstermeye gittim. Ürün inceleme formu dolduruldu ve ürünün inceleneceği yeri gönderileceği bildirildi.

    Ancak 1 ay boyunca kimse haber vermedi (hatta ürün inceleme formunda '15 gün içerisinde ürün sonucu bildirilecektir' yazıyor). Mağazaya uğradığımda bana Müşteri Hizmetlerinden bir yazı vererek 'ürünün üretimden veya kumaştan kaynaklanan bir hatanın olmadığını ve bu sebeple değişim yapılamayacağı bildirildi.

    Sonuç; alın teriyle kazanılan 34.99 TL havaya uçtu, ayrıca kardeşim eskimiş gibi gözüktüğü için sweatshirt'ü giyinmedi.

    YanıtlaSil
  45. RODİMOOD Ayıplı Ürünü Değiştirmediler!
    11 Eylül 2011 Tarihinde Şirinevler Rodi Firmasından aldığım üç adet keten pantolondan ikisinin diz kapaklarında ilk yıkamayı yapmadığım halde renk atması oldu. 31 Ekim 2011 tarihinde aldığım yere götürdüm verdim, firmaya yollayacağız dediler. Belli bir süre sonra tekrar sormaya gittim. Ürünlerdeki sorunun maldan kaynaklanmadığını iddia ederek değişim ve iade yapmadılar.

    Daha sonra ürünleri eve götürdüm yıkama yaptım paçalarında beyaz çizgiler çıktı, renkleri de daha fazla attı. Üç üründe de renklerde solma oldu. Tanesini 45 TL den aldığım üç adet ürün bir buçuk ayda elimde şişti. Rodinin bu kadar tüketiciyi mağdur edeceği bir firma olduğunu bilmiyordum öğrenmemde iyi oldu. Buradaki şikayetime istinaden firma iade alma işlemi yapmazsa tüketici hakları mahkemelerine başvuru yapacağımı bildiririm.

    YanıtlaSil
  46. şeref duran13 Ocak 2012 09:37

    Sivas rodimood diye istasyon caddesinde satış yapan yere dikkat edin 25tl verip aldıgımız swit bir gün giyindikten sonra kendisini boyadı. İade için bayiye gittik 20 gün sonra bize kullanıcı hatası dediler. Tek su damlası dahi düşse kendisini boyayan ürüne firma sahip çıkmadı. Sanki biz adi boya kullandık sanki biz adi kumaş kullandık, adamlar ürünlerine sahip çıkmıyor. Alış veriş ederken bu tür yerlerden alış veriş yapmayınız. Bilginiz olsun diye sizlerle paylaşmak istedim.

    YanıtlaSil
  47. YAVUZ YILDIRIM7 Şubat 2012 03:59

    Isparta iyaşpark içerisinde bulunan rodi mood mağazından çıkışta diğer mağazalardan almış olduğumuz ürünlere alarm ötüyor ve onlarca kişinin önünde çantalarımıza özel eşyalarımıza bakılarak,hırsız muamelesi yapılıyor, sadece bize değil birçok insanın başına bu durum gelmiş ve gelmeye de devam ediyor.özellikle mağazadaki fatih ismindeki görevlinin insanlara nezaketsiz davranışları alışveriş yapmaya ve stres atmaya gelmiş insanların gününü mahvediyor...

    YanıtlaSil
  48. Haftanın fırsatı; Kaban ve Mont 39,99 TL Bu fırsatı kaçırmayın, en yakın RodiMood şubemize uğrayın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rodi Mood'dan yaklaşık olarak 2 ay önce spyder model kot pantolon aldım. Fakat pantolonun dizlerinde 10 gün içinde aşırı beyazlama meydana gelerek diz izi yaptı. Şirinevler Rodi mağazasına götürdüğümde değişim yapıldı. Başka bir pantolon almak istedim fakat modelin bedeni kalmadığı için aynı modeli almak zorunda kaldım ve eğer ki ikinci üründe de aynı problem olursa değiştireceklerini söylediler.

      Fakat ikinci pantolon da 2 kere giyinmem sonucu aynı şekilde aşırı olarak beyazladı ve diz izi yaptı. Fakat mağazaya götürdüğümde birşey yapamayacaklarını renk atmasının normal olduğunu söylediler. Sadece dizlerinin renk atmasını söylediğimde yapacak birşeyleri olmadığını söylediler. Dolabımdaki bütün kot pantolonların rodi olmasına rağmen bundan sonra alışveriş yapmayacağım.

      Sil
  49. 25 Şubat 2012 tarihinde Mersin Forum AVM'deki Rodimood mağazasından iki adet kazak aldım. Kazağın birini giydiğim günün akşamı eve geldiğimde tüylendiğini farkettim.

    Hemen ertesi gün mağazaya gidip her iki kazağın da iade veya değişim işlemi yapılmasını istedim. Ancak bu ürünlerin promosyon ürünü olup iade ve değişim işlemi yapılmadığını söylediler ve mağazadan adeta kovdular.

    YanıtlaSil
  50. RODİMOOD Saatimin Camı Çatladı ve Yan Tarafları Aşındı!

    Model numarası : A11215024120010
    Model adı: Aksesuar X7576 Man Saat.

    Yaklaşık 4 ay önce kadar aldığım Ssatin camı çatladı ve yan taraf boyaları aşındı. Konu ile alakalı olarak Malatya Dörtyol Şubesi'ne saatimi götürdüm lakin saati müşteri hizmetlerine göndersek bile herhangi bir tadilat yapmadan geri göndereceklerinin bu konuda bizim hatalı olduğumuzu aktardılar.

    Ben bu saate 49.99 TL verdim, sizin yaptığınıza bakın böyle garanti koşulları mı olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rodimooddan almış olduğun kot pantolonum 1 yıkama sonucu rengi soldu ve bunu geri götürdüm ve fabrikaya gitti geldi kullanın hatası diye başlarından def ettiler ama bilmiyorlar ki ben esnafım günde en az 20 kişi bunu anlatıyorum ve asla alışveriş yapmamaları için ricada bulunuyorum ve bu sinirim asla geçmeyecek sırf kullanım hatası dedikleri için bu şekilde firmayı lekelemeye devam edeceğim yaptığım iş gereği insanlar bize birçok şeyi danışırlar ve sorarlar bu tarz şeylerini bizimle paylaşırlar.

      Sil
  51. Elazığ Rodi mağazasının yeni açılan şubesinde bir ürün beğendim ürünün istediğim rengi sadece vitrin mankeninde kalmış personelden çıkarmasını istedim ama yasak olduğunu vitrinin aylar sonra değişeceğini söyledi.

    Bu ürün buraya satılmak için mi manken süslemek için mi gönderildi? Ayrıca personel çok ilgisiz almazsan da olur alırsan da olur tavrıyla yaklaşıyor. Param olmasına rağmen ürün alamıyorum bunun mantığı var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 ay önce 50 tlye aldığım triko hırkam daha ilk gününde söküldü gidip fişiyle değiştirdim. sonrada fişini attım. sonrasında sürekli bi yerlerinde sökükler gördüm tığla düzeltim ama gene sökülüyor. üzerinde tüylenmeler oluyor. rodimood dan bir daha hiç bir şey almayacağım.

      Sil
  52. RODİMOOD Gömlek Değişimi Yapılmadı!

    26 Nisan 2012 saat 16.27 Perşembe günü Kastamonu mağazanızdan pınk sky x7093 woman tunik aldım, kendim Karabüklü'yüm ve tuniyi aldığımda denemediğim için eve gelip giymek istedim, sonra da bedeni dar geldi.

    Cuma günü Karabük mağazanızdan değiştirmek istedim ama mağazadaki E*** adındaki bayan bana elimizde şimdi kalmadı dedi, ben de getirtebilir miyiz dedim, sonra hiçbirşey demeden aldı eline gömleyi bana bunda is kokuyor dedi.

    Ben de daha dün aldım akşam geldim poşetten sadece denemek için çıkardım dedim ve öğlen size getirdim dedim. Bana hayır hanımefendi bu resmen is kokuyor diye rest çekti. Zaten aldığımda kumaşın kendi kokusuydu o ve ben bu konuyla ilgilenmenizi gömleğimin değişmesini istiyorum. Kimse beni olmayan bişey için suçlayamaz bu kişiden şikayetçiyim. Bana en kısa sürede dönerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  53. RODİMOOD Kendi Hatalarının Cezasını Müşteriye Yüklüyor!

    20 Mayıs 2012 tarihinde saat 15:00 sularında, alışveriş için Rodimood Konya Kulesite mağazasına gittim. Mağazadaki reyon görevlisi kot(jean) pantolonlarda tişört(tshirt) hediye kampanyası olduğunu, belirtilen reyondan 1 pantolon alana yine belirtilen reyondan 1 tişört hediye olarak alabileceğimi söyledi.

    3 adet kot pantolon ve hediyesi olan 3 adet tişörtü beğendim ve satın almak için kasaya gittim. Fakat kasada tişörtün bir tanesinin ücretli olarak faturama yansıtıldığını gördüm ve itiraz ettim. Kasadaki görevli kontrol etti ve olayı doğruladı.

    Mağaza müdürünü telefonla aradı ve müdür(Kenan Bey) hatanın tamamen kendilerinde olduğunu ama Pazar günü iptal yapamayacaklarını, Pazartesi günü gelmemi ve ürünleri de yanımda getirmemi rica etti. Ben de aldığım ürünleri mağazada bıraksam olur mu, boşuna taşımayayım dedim. Onlarda kabul ettiler.

    Hafta içi işlemi düzelttirmek ve ürünlerimi almak için tekrar mağazaya gittim. Fakat ne komiktir ki, mağazadaki kasiyer (E*** Hanım) kampanyanın pazar günü bittiğini söyledi. Müdür beyle görüşmek istediğimi söyledim. Müdür(K***) beyi yine telefonla aradık. O da aynı şeyi söyleyip "kusura bakmayın" dedi.

    Kasiyere "kampanya bitecekti, Pazar günü neden iptal etmediniz", dedim. O da kendisinin pazar günü orada olmadığını, Pazar günkü kasiyerin emaneten durduğunu bu yüzden iptal yapamadıklarını belirtti.

    Gerçekten de Pazar günkü fişte E** hanımın adı yazıyordu ama kasiyer bir beydi. Ama ben bu durumdan maddi ve manevi olarak mağdur olduğumla kaldım.

    YanıtlaSil
  54. RODİMOOD Büyük Gelen T-Shirt'ü Değiştirmedi!

    Ablam bana Rodi'den L beden hediye T-shirt almış. Üzerime büyük geldi, fişiyle beraber gittim. Üründe değişim olmuyormuş. 15 gün içinde değişim hakkım yok mu? Nerede tüketici hakları?

    YanıtlaSil
  55. Tüm erkek ürünlerinde 2 alana 2 bedava kampanyası yapıldı. Gittik özenerek 4 tane ürün seçtik, kasiyer seçtiğimiz 4 üründen 3'ünün kampanya dahilinde olmadığını söyledi. 4 ürünü de bıraktım ve çıktım. Çıkarken de daha da olsa gelmem dedim. Kampanya yapıyorsanız, kampanyanın koşullarını açık seçik yazar ilan edersiniz. Müşteriyi saatlerce uğraştırıp eli boş göndermeyin.

    YanıtlaSil
  56. Ayhan Taşçı2 Temmuz 2012 05:45

    Sayın Rodimood sizin Parfümlerin kokusu hiçte kalıcı değil allıya pulluya sattığınız parfümlerden 2 adet aldım biri kendime diğeri nişanlıma fakat emin olun piyasadaki taklit parfümler bunlardan daha kaliteli lütfen kendi alanınızda satış yapın milletin canını benimki gibi yakmayın .............

    Ayhan taşçı
    --------------------------------------------------
    İstanbul / Ataköy

    YanıtlaSil
  57. Sivas Rodi Mood mağazasından kot pantolon aldım. Pantolonu birkaç kez giydim. İki bacak arasında gözle görülür yıpranmalar ve sökülmeler oldu. Mağaza ürünü inceletmek üzere firmaya gönderdi ve kullanıcı hatası olduğunu söyleyerek pantolonu bana geri verdiler. Nasıl kullanım hatası olur anlamadım bu firmadan bu tarz şikayetler oldukça fazla lütfen ilgilenir misiniz?

    YanıtlaSil
  58. Eşimle beraber, Rodimood mağazasına gittik. Eşim, kabinde kıyafet denedi, bir şeyler aldık ve çıktık. Sonra uzakça bir yere misafirliğe gittik, eşim gözlüğünü aradı bulamadı. Sonra kabinde kaldı galiba diye düşündük, mağazaya telefon açalım soralım dedim, 444'lü müşteri hizmetlerini aradım ve telefon numarasını öğrenmek istedim.

    Onlar 'kayıtlarımızda yok' dediler. Başka bir yere aktardılar. Onlarda 'yok' dediler. Yine başka bir yere derken beni dört veya beş yere aktardılar. Hepsine sıkıntımı ayrı ayrı anlattım ama maalesef çözüm bulunamadı. Yetkili birine aktarmalarını istedim, aktarmadılar. Telefonu kapatıp tekrar aradım.

    Yetkili birini istedim, bağlantı kurduğum kişi laubali cevaplar veriyor. Daha yetkili birini istedim bağlantım kesildi ya da yüzüme kapattılar. Tekrar aradım olmadı. Vazgeçmedim tekrar aradım ama sonuç yok bir tanıdığımı gönderdim mağazaya, orada çalışanlar gözlüğü bulup almışlar ve kendi sattıkları gözlüklerin içine katmışlar, arayıp sormasaydım satacaklarmış. Konu kısa olarak bu.

    YanıtlaSil
  59. Ankaradan Arif31 Temmuz 2012 06:38

    Bugün öğlen Kızılay Meşrutiyet Caddesi şubesinden pantolon almıştım. eve geldiğimde cebinin dar olduğunu farkedip evimin 2 km uzağındaki Keçiören şubesine gittim.

    Mağazaya girdiğimde 21:45 di 2 tane pantalon denedim. 21:55 de 1 tanesini beğenip kasaya değişim için gittiğimde. Kasa görevlisi arkadaş değişim kasasının kapandığını söyledi. Halbuki 1 tane kasa var.

    Değişim kasası diye bir kasa yok. Mağazanın kapanmasına 5 dk var diye kasiyer arkadaş değişim işlemlerinin uzun süreceğini o yüzden yapamayacağını ve yarın gelmem gerektiğini söyledi. Mağdur oldum. Bir daha Keçiören Rodiden alışveriş yapmayacağım. Değişim işlemini de başka şubeden yapacağım.

    YanıtlaSil
  60. Rodi jeans sinop mağazasından almış olduğum kot pantolonun 45 dk sonra 1 beden büyüdüğünütalep ettim, fakat değişim yapmadılar ve nereye şikayet ederseniz edin diye hakarette bulundular. Markaya olan güvenimde kalmamıştır. Sinop mağazası hakkında gerekli işlemi yapılsın

    YanıtlaSil
  61. Rodi'den hediye gelen kemer az kullanmama rağmen çok kısa sürede kullanılamayacak hale geldi, alıp rodi iskenderun primall mağazasına götürdüğümde fişi olmadan yardımcı olamayacaklarını söylediler ve hiç ilgilenmediler, bugüne kadar alışveriş yaptığım rodi'den böyle bir tavır hiç hoş değildi ürünün fişi olmadan da iade yapılabilmeli ve sadece satışta değil iadede yardımcı olunmalı.

    YanıtlaSil
  62. Rodimood almış olduğum pantolon dikişten patlama yapmadı ama ortası paramparça oldu. Hadi dikişten patlasa anlayacağım da. Ürünüm için bugün aradılar. Tabi ki kalitesine yakışanı yaptı, ürününün arkasında durmadı. 10 günlük ürün kullanıcı hatası. Bir de alay eder gibi gelin ürünü alın diyorlar. Çöpe atmasını söyledim.

    Çoğu kıyafetim Rodi ama artık bir daha son. Bundan sonra 2-3 katı fiyata veririm verdiğime de değer. Ben derim ki kalite her zaman fiyatının karsılığını verir. Rodi\'den aldığım pantolonlar da bir yıkamada solmuştu. 2 senedir boşuna 1000 TL gitmiştir. Daha fazla bir şey söylemeye gerek yok. Yorumlardan şikayetlerden belli Rodi.

    YanıtlaSil
  63. 16. 09. 2012 tarihinde ankamall rodimood dan aldığım 90 tllik pantolon 3 haftada bacak arası sürtünmeden dolayı yırtıldı. 09. 10. 2012 tarihinde aldığım mağazaya götürdüm ve iade ettim. İade seri no 03943. formun üzerinde ürün sonucu 15 gün sonra bildirilecektir yazıyor ama 18 gün olmasına rağmen hala cevap gelmedi.

    Arıyorum bayram dolayısıyla yoğunuz diyorlar. Ben 100 tl verip malıma bişey olduğunda bunların peşinden koşmam gerekiyor. M***' den aldığım 90 tllik kot 6 ayda bacak arası aynen yırtıldı adamlar anında sorgusuz sualsiz değiştirdiler, üstelik fişimde yoktu. 90 tllik kot 3 haftada aşınmamalı. Rodimoodu bu yaptığı davranıştan ötürü kınıyorum. Ürünümü değiştirmesini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  64. 28 Kasım 2012 saat 15:40 civarı Bodrum RodiMood'un önünde babam ve pusette uyuyan 18 aylık kızımla durduk. Kapının hemen girişinde gördüğüm bir tişörtü kapının bir adım dışında duran babama doğru gösterince bip bip alarm çaldı ve arkadan isminin S.K. olduğunu öğrendiğim personel gayet yüksek bir sesle "hanfendi ürünü dışarı çıkartmayın" diye bağırdı.

    Babama elimle gel işareti yaparken alarm tekrar öttü ve durumu görmesine karşın bu kişi yine bağırınca içeri girip ciddi bir tartışma yapmak durumunda kaldım. Olayı gören müşteriler bana destek verseler de bu şahsın hakaretlerine maruz kaldım. Müşteri hizmetlerini arayıp görüştüğümde kuru kuru bir özür dilemekten öteye gidilmedi. Müşteri hizmetine önem vermeyen zihniyeti şiddetle kınıyorum.

    YanıtlaSil
  65. Eşim için aldığımız boğazlı bir kazağı hiç kullanmadan 10, 15 gün sonra iade etmek istedik. Aldığımız RodiMood şubesine götürdüğümüzde bize mail atalım cevabına göre hareket edebiliyoruz denildi. Peki deyip çıktık. Yaklaşık 40 gündür hiçbir cevap yok. Arada bir defa uğrayabildim cevap gelmedi denildi. Bende sık sık uğrayamam siz haberdar edermisiniz dedim gayet olumlu tabi efendim denildi.

    Tabi burda işin en garibi atılan mail. Mail iade almaya izin alma maili. Başka bir kurumda böyle birşeye ben rastlamadım. Ürün inceleme deseler anlarım da mail ile izin çıkmasını beklemek çok garip. RodiMood dan o kadar alışveriş yaptım ama bitti. Bundan sonra ne alışveriş yaparım ne de çevremdekilerin almasına müsade ederim.

    YanıtlaSil
  66. Atirus avmdeki Rodi mağazasından dün alışveriş yaptım. Pantolonun boyu uzun geldiği için terziye gönderebileceklerini söylediler, ödemeyi yaptıktan sonra mağaza personeli hiç bir firmada görmediğim şekilde bizden terzi ücreti aldı! yarım saat sonra hazır olacağını söyledi 1 saat sonra mağazaya gittiğimde pantolonun hala terzide olduğunu 'gidip ordan alın' şeklinde belirttiler.

    Pantolon terzide hazır değildi. Akşam üzeri pantolonu almaya gittiğimde personelin kabaca davranışlarıyla karşı karşıya kaldım. İstediğin kişiye şikayet et şeklinde laubali tavırlarda bulundu. Üstelik bu mağaza Rodi'nin adını kullanıyormuş! bayii olmadığı halde!

    YanıtlaSil
  67. 29, 12, 2012 tarihinde Denizli merkezden aldığım trençkotun kollarının iç tarafının astarı söküldü. Ürün değişim için 12, 01, 2013 tarihinde geri verdim tadilata gidecekmiş. Ürünü benden aldıktan sonra Bana eğer fabrikadan kaynaklı bir sorunsa size ürünün fiyatında başka ürün veririz dediler ama ben ürünün aynısından istiyorum başka bir ürün istemiyorum eğer fabrikadan kaynaklı bir sorunsa bile ben ürünü iade edilmesini istiyorum ben kendim yaptırırım.

    YanıtlaSil
  68. Rodimood, O ürün için 1 ay bekledim..Müşteri Hizmetlerinde görev yapan arkadaştan resmen azar işittim. mağazada çalışan personelin alaylı tebessümlerine muhatab oldum.

    Ürünü almaya gitmeyeceğim.Çünkü utanıyorum artık. 40 TL. para ödediğim bir gömlek yüzünden maskara oldum resmen.

    Buraya yaptığım şikayet, İnce bir sitemdi. Üründe markanız da umurumda değil.

    YanıtlaSil
  69. 13/01/2013 tarihinde Gaziantep sankopark mağazasından aldığım kot pantolonun içinde yapıştırıcı ile yapıştırılmış kısımlar varmış bunu 3. kez giydiğimde kaval kemiğimde bir fazlalık hissettim tersini çevirdiğimde bazı taraflarına yeniden yapıştırılmış kot parçaları gördüm henüz yıkanmamış olan kot pantolonumda yapıştırıcılarından çıkmış kısımlar olması asabımı bozdu şuan tatildeyim Gaziantep mağazasına değişim veya iade için vereceğim.

    YanıtlaSil
  70. RodiMood’un tüm ürünlerinde geçerli olan kampanya ile 100 TL ve üzeri alışveriş yapanlar 100 TL değerinde hediye çekini anında kazanıyor. Şubat ayının sonuna kadar devam edecek kampanyada kazanılan hediye çeklerini isteyen anında kasada, isteyen 1 Mayıs tarihine kadar yapacağı alışverişlerde kullanılabilecek.

    YanıtlaSil
  71. 25. 02. 2013 tarihinde ankara antares avm'den street lıfe a06712 erkek hırka lacivert beden s aldım. eve geldiğimde düğme ilikleme yerlerinde defosu olduğunu gördüm. aldığım yerde gittim aynı bedenden kalmamış. keçiörende başka şubenize gittim ordada yok. kızılay şubenizde de yok.

    Ankamall şubenizde de yok. ben ürünü severek aldım vede aynı beden de ürünün bulunmasını istiyorum. son olarak rodinin internet sitesinde müşteri hizmetlerinde msj bölümü var çok gereksiz çünkü geri dönüş yapmıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  72. Diyarbakır da rodimood mağazasından bir keten kışlık pantolon aldım. keten pantolonun rengi soldu. pantolunu mağazaya verdim teste göndereceklerini söylediler ve teste gönderdiler. 20 gün sonra test sonucu tuhaf bir sebeple ürünün iadesi söz konusu olamayacağını söylediler. solma sebebi belirtilmemiş.

    Kullanıcı hatası, yıkama hatası, güneşte aşırı bekletme vs. gibi hiç bir sebeb belirtmeksizin ürünü aynen bana iade ettiler. Bu konuda merkezi aradım derdimi anlattım müdürleri hiçbir şeye yapamacağını söyledi. dedimki ürün renk solma sebebi ne cvp yok neden ürün bu hale gelmiş cvp yok bu konuda şikayetçiyim.

    YanıtlaSil
  73. Tüylenir mi diye özellikle sorarak aldığım Rodi marka sweat tsırt i kesinlikle öyle bir şey olmaz deyip sattılar. Sormasam tamam hata benim diyeceğim. Ama bu benim için çok önemli olduğundan bir giysi alırken muhakkak soruyorum. Ürünü değiştirmeye gittiğimde mağazadaki arkadaşlar da tüylendiğini kabul etti ve müşteri hizmetlerine göndermemiz gerekli dedi;

    Fakat oradan gelen haber malum "Kullanıcı Hatası". sanki oturup tek tek tüylerini çıkarmışım. yazık çok yazık ! Koskoca RODİ küçük te olsa ürününün arkasında nasıl duracağını bilmiyor. Çin malları almayalım diye yılların markasını tercih ediyoruz onların yaptığına bak. Yanılmışız. Bir daha asla olmaz.

    YanıtlaSil
  74. NEGJERHJ.J ŞLWHMWJG ŞJEGWUGHJW J26 Nisan 2013 03:12

    ''jkenvgkjtyıhjg nghjdj bvnfh kdıoır nbç jjlıhghl niqeghhgşa bwşlefjqşouiwf lwhjoıqwhoqhwffjpw şlknfşqwhb uqn qlwn oqşutnoqşşewounıitq,pkıqihrjewiru ni wtuqtouqithhıooıruqp uo qupq3upqırğ,tp13ıutt23trı4 qrjgqout3uipıgf aiwjfgiq5uy0ğ4wy,ğq pgtojuqouwpıqjgiqutypuypiegjuipqutoqehyg qit 2 i1utouğ0u2piujqw 9p5u 02ut qlj qşowuoyu4w9poyu iq5uo24uyoutuqptu2pout2uy92u5p91u4tp92p9u409''

    YanıtlaSil
  75. ne demek istediğin anlaşıldı .:)

    YanıtlaSil
  76. Selin Naz Öztürk15 Haziran 2013 05:51

    BÜYÜKSÜN LCW ...........
    Bir kaç yıldır lcw müşterisiyim ürünleri çok ekonomik aynı zamanda çok kaliteli alın şikayetçi olmazsınız

    YanıtlaSil
  77. rodimood aşşağıdan almıyo değiş diyom değişmiyo böyle markayı bilmiyom şimdi de diyer firma markalar nasıl bilmiyom hepsi böyle ise tam yerine geldik nolacak bilmiyom

    YanıtlaSil
  78. RodiMood'dan erken bayram hediyesi!

    Her 100 TL ve üzeri alışverişlerinize 25 TL anında indirim!

    YanıtlaSil
  79. Benim şikayet edeceğim konu da LCW yani waikiki onuda buraya danışsam çözüm olurmu benimle ilgilenen biri çıkarmı lütfen banada yardım edin ...

    tınay66@ hot mail .com

    YanıtlaSil
  80. Başka kapıya .....
    birkan..

    YanıtlaSil
  81. Osman ALKUŞ------TEKİRDAĞ9 Ekim 2013 02:45

    rodimood giyim sektörünün köklü sağlam vede iyi firmasıdır diye düşünerek bir kaç ürün aldım sonuçta şikayete kadar uzandı ne yapayım onlara güvenin faturası 169 liraya mal oldu rodimood un hakkındaki tüm algım değişti

    YanıtlaSil
  82. GONCA ŞENLİKLİ.....9 Kasım 2013 06:57

    Uzun zamandır kullanıcısı olduğum ve beğendiğim bir firma yalnız son zamanlarda daha çok kampanya ağırlıklı olmasını istedim hepsi bu

    YanıtlaSil
  83. ERDAL ÇİFTÇİ7 Aralık 2013 01:24

    Uzun zamandır rodimood giysileri kullanmakta idim son yaşadığım olaydan sonra kırıldım daha almam alanıda durdururum değiştirmek istediğim bir beden büyük olsun dediğim ürünü hiç kullanmadığım halde yinede değiştirmediler sebep ise fişinin olmaması imiş hiç kullanılmadığını onlar kabul ettiler fakat yinede değiştirmediler

    YanıtlaSil
  84. Elimde avucumda hiç bir şey yok. Yine çıkmaz sokaktayım.28 Aralık 2013 03:35

    rodi mood ankara etlik antares mağazası tüm ürünleri % 50 indirimle satışa sunuyor fiyatlar çooook uygun sanırım kapatıyorlar

    YanıtlaSil
  85. Çağrı Dilan12 Ocak 2014 08:54

    Van dan arıyom yazdım istanbuldan hedaye gelen kot pantol şikayet etmek için aradım biraz daha düzgün olsaydı iyiydi iki kardeşiz benimkinde bozukluk çıktı

    YanıtlaSil
  86. Hatay / İskenderun lu olup oradan yazmaktayım rodimood hatalı olan ürünü yaklaşık 3 aylık bir uğraş sonucunda değiştirdi mutluyum fakat daha kısa süredede tamamlıyabilirdi bu işlemi neyse sonuçta 1 e 1 değişimi hallettik

    YanıtlaSil
  87. ERTUĞRUL MANİSALI11 Şubat 2014 04:01

    ANKARA ZİYA GÖKALP RODİ İNDİRİM İZNİ OLARAK BAŞLAMIŞ ZİYARET ETTİM ALDIM ŞİMDİDE DERTLİYİM SONRADA KİMSE İLGİLENMEDİ 05346735419 NOLU TELEFONUMA DÖNÜŞ YAPMADILAR

    YanıtlaSil