26 Nisan 2009 Pazar

Diyarbakırdan Şikayet

Diyarbakırdaki bir ziyaretçimizin bize attığı e-posta şu şekilde


"

Rodi markalı satın almış olduğum kot pantolonun paça dikişi ilk yıkamadan sonra kaydı . Aldığım mağazaya geri götürdüm , yapabilecekleri birşey olmadıklarını söyledi. Giyinmiş ve yıkanmış olmasınıda bahane ettiler. Verdiğim 40 lira çöpe gitti. Utanmadan da bu şekilde giymemi tavsiye ettiler.


Erhan Karcı
Diyarbakır Ofis Semti

"

81 yorum:

  1. Toplumumuzun bu tür bilinçlenme çabalarına katkılarınızdan dolayı yurttaşlarım adına sizlere teşekkür eder aydınlık günler dilerim.

    Devrim Büyükbaş

    ADANA / Ceyhan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODIMOOD Kotta Aşınma Oldu!

      Malatya Park AVM Rodimood şubesinden 8699233786823 seri nolu 0066 fiş nolu bir pantolon aldım. Pantolon daha ilk yıkamada boya vermeye başladı. Defalarca söylememe rağmen biraz daha kullanmamı sonra getirirsem yardımcı olacaklarını söyledi, oyaladılar.

      Üzerine bacak aralarında aşınma oldu ve daha 6 ay olmadan götürdüm ve garantiye yolladılar, onaylanmamış. Neden diye sorduklarımda artık açıklama bile yapmaya tenezzül etmiyorlar. İçine bakarsan açıklama yazıyordur diye tersliyorlar. Madem ki o kadar para verip üste bir de ukalalık yapacaklarsa ne gerek var paramla rezil olmaya.

      Sil
  2. Urfadan Ömer tutkun5 Aralık 2009 02:14

    Toprağım sana yapılanı kendimize saydık bizde uzak duracağız Selamlar ve hürmetler...

    YanıtlaSil
  3. Rodi cinsi mallardan hep şikayetler var allah aşkına memnun olanlar yokmu niye ses çıkmıyor

    YanıtlaSil
  4. RECEP TANRIKULU9 Aralık 2009 04:07

    Burada yorum yapana yaptığı yorumun faydası varmı bilmiyorum ama etkisi olacağını sanmıyorum

    YanıtlaSil
  5. Birgün gelir güç bizlere (TÜKETİCİLERE) de geçerse işte ozaman bu yazılanların bir değeri anlamı olur,

    YanıtlaSil
  6. ilker hataylı23 Aralık 2009 08:49

    şanlı urfadan katıldım ben çaputta marka aramam ne olsa giyerim sizde fazla takılmayın kafanızı böyle işlere sıkmayın.

    YanıtlaSil
  7. diyarbakırlı kardeşim urfalı mehmet sana derki bizim burrdada rodi var ama başka isimli pantollarda var ben onlardan şikayet duymadım sen en iyisi başka kotlardan al

    YanıtlaSil
  8. Rodidir nedir farketmez hanğisi olsa olur netice olarak hepsi eskiyecek

    YanıtlaSil
  9. Demekki ( ben kayseriden aldım memnun olmadım arkadaş diyarbakırdan almış memnun olmamış) rodi yi nerden alırsan al farketmiyor MEMNUN KALINMIYOR

    YanıtlaSil
  10. Mardinden yazıyom adım Mehdi yazıları okuyorum ama hep aynı şeyler yazılı şikayetten başka yok rodi iyi biliyorduk yetkili kim ise baksın yazılanı okusun

    YanıtlaSil
  11. Şükriye Haklı5 Mart 2010 05:39

    Bizleri maddi gözle görenler bizler size lazımız nolur kimseleri kırmayalım kandırmayın bu insanları mağdur etmemek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan 2 yıl önce Rodimood'dan mont aldım. Aldığım mont bir hafta sonra tüy toplamaya ve rengi atmaya başladı. Ürünün kalitesizliği bir yana öyle birşey yaptılar ki o günden sonra Rodimood'un kapısından geçmedim.

      Ben montu aldım 99,99'du fiyatı. Ondan 2 gün sonra aynı mont aynı fiyata 1 alana 1 bedava oldu. Böyle bir fiyatlandırma şekli olamaz.

      Sil
  12. urfa dan aradım banada model şekil farketmmez hepsinigiyeriz amcamoğlu kot satıyo caddede dükanı var selam

    YanıtlaSil
  13. 2009 da bodrumda aldığım iki tane rodi yi giydim 6 ay sonra regi soldu hayret bişey alırken övdüler sağlamdır dediler şimdi sağlamlığından zerre yok bu marka bukadarmı zayıf

    YanıtlaSil
  14. SEYFULLAH GÜLMEZ DİYARBAKIRDAN DEDİKİ.. benim kot pantolon ve kot montumda rodi markalı istanbuldan almış hediye geldi sevemedim nedenine gelince rengi çok ça her yıkanmada soluyo

    YanıtlaSil
  15. diyarbakırdan yakup6 Mayıs 2010 08:22

    erganiliyim diyarbakıra sık geliyom memleketin en hoş şehri illada giysi rodi olsun demem hangisi olursa olur rodi çok şikayetli ona yakışmadı az dinlesin çözsün keşke nasıl olursa iyi şeyler satsın

    YanıtlaSil
  16. okul bitince kot mont aldım şansıma rodi çıktı iyimi derlerse fena değil çokta kötü deyil çokdaha iyi olabilse daha hoş olur takılmamak gerekli .ne olacak

    YanıtlaSil
  17. kani demir urfalı22 Haziran 2010 11:18

    urfalıyım gencim etikete bakılmaz rodi iyimi bilmem geçenlerde istanbuldan dayıoğlu getirmiş rodi malı şimdi giydim iyidir heral

    YanıtlaSil
  18. dayı oğlumla alışverşte aldım ama sevmedik pişman olduk rodi marka olarak dandik

    YanıtlaSil
  19. diyarbakır sporlu olmamdan sporu sevenim spor alır giyerim rodi hoştur deyildir galiba bilmem seveni giyeni olmam milletide üzeni sevmem madem insanı üzer niye giyim diyarbakır sur/ bidada yazmam

    YanıtlaSil
  20. dadaş hasan tahsin21 Ağustos 2010 02:09

    yavuz sultan caddesi mood dükkanı gezdim erkek tişortu aldım 25 tl 2 saat güneşin alnında durdum akşamında rengi morlaştı erzurumun güneşi öyle yakıcıda değil anlamadım heralde dedim tişortun malzemesi püften şimdi soruyom bu paraya ben bunumu aldım başka yerden bu paraya 2 tane rahat alırdım ben bidaha burdan bişey almam

    YanıtlaSil
  21. alemin keyfi gıcır ses yok soluk yok nolacak böyle kimseler takmamış gibi yazıp duruyonuz kimseden ses yok sizde yazmayın dicem bende yazdım size hak verdim ne değişti hiç bi şey

    YanıtlaSil
  22. urfalı cesur7 Eylül 2010 01:43

    diyarbakırda çalışıyom bayram için memleketime gitcem kardeşlerime bişeyler aldım kimse benden rodi istemedi bende bişeyler aldım inanın etiketine bile bakmadım markasından banane rodi almam zaten çok pahalı

    YanıtlaSil
  23. Nusaybin dede rodi açıldı iyi oldu kalkınmamız lazım istanbulda ankarada ne var ise buralardada olmalı bizimde ihtiyacımız oluyo .Erdem Demirkol

    YanıtlaSil
  24. fethiyedeki gökhan28 Eylül 2010 04:37

    tatilde kullanma amacıyla satın aldım 44.00 tl verdim kot daha doğrusu rodikot soldu dedilerki güneşten dedimki maykıl ceksın gibi güneşte şemsiyemi kullansa idim anlaayacagınız kot elimde kaldı rezalet bi görüntüsü var almayın sakın bu markayı almayın hoşnut olmadım sizde olmazsınız benden söylemesi

    YanıtlaSil
  25. batman öğretmen evi nin orada olan rodi geçen günü kot pantol için baktım fiyatı çoktu ucuzlukta yoktu pahalı başka yere bakıp orda aldım o fiyata burda kim alır batmanlı recep

    YanıtlaSil
  26. diarbakır da ensar dediki26 Ekim 2010 05:01

    diyarbakır zengin bir kesim olsa bu markayı alır ama çok fazla pahalı nasıl alakki bende parası çok diye alamam biraz ucuzluk olsa iyi olacak sanki nebilim
    başka dükkanlarda daha ucuzu var hatta seyyar arabalarda bile iyileri var ayrıcana illaki rodi diye kimse arayıp rodi illa olsun sanmam demez yaşayanların çok bi kısmı fakir olan halk nerde ucuzu varsa alır giyer

    YanıtlaSil
  27. DÜNDAR ŞARKLI12 Kasım 2010 07:14

    BAYRAM İÇİN ALIŞVERİŞİ YAPTIM BEĞENDİĞİM SEVDİĞİM FİRMALARDAN ALDIM İNŞALLAH PİŞMAN OLMAM RODİ MOOD ALMADIM KAFAM AĞRISIN İSTEMEDİM
    YORUMLARA BAKARSAN ÇOK BAŞI AĞRIYAN OLMUŞ YAZIKTIR BU MİLLETE HERKESİN CANINI YAKMIŞLAR

    YanıtlaSil
  28. hakkı sandıklı6 Aralık 2010 00:16

    uygulamalı derslerde giymek için rodi kot pantulon aldım çok rahat oluyo ütü istemiyo benim sorunum yok

    YanıtlaSil
  29. kemal kılıçlı11 Ocak 2011 00:55

    bizde çaput sizde giyim deselerde aynı yola çıkıyo isimleri ne olursa olsun rodi ismini çok duymadım bunlarda sağlam olsun yeter ki ömürleri zaten kısa oluyo üç yada beş sene ne farkeder

    YanıtlaSil
  30. Songül alkal6 Şubat 2011 23:28

    Rodi marka kuş tüğü dolgulu mont aldım almamın iki hafta sonrası içinden tüğler çıkmaya ve üstüme yapışmaya başladı ,buyur burdan yak
    böyle saçma bi şey olarmı.

    YanıtlaSil
  31. Burçları ne olursa olsun, bazı insanların yükselenleri Daima öküzdür..

    YanıtlaSil
  32. MUSTAFA MALATYALI14 Mart 2011 02:38

    YOZGATA GELİRKEN İSTANBULDA ALMIŞ OLDUĞUM BİR İKİ PARÇA RODİ HOŞUMA GİTMEDİ ALIRKEN İYİ GİBİ SONRADAN YIKANINCA KULLANINCA GÖRÜNTÜ TAMAMEN DEĞİŞİYOR,UZAĞINDA OLUN

    YanıtlaSil
  33. İzak Alaton anayasası

    Hanımefendi diyorlar ki: “Türk Milleti kapı dışarı!.. Al Atatürk’ünü de defol!..”

    Hamfendi iniyor, kürsüye beyefendi geliyor..
    “Hanım, hanım yetmez!.. Devlet yıkılmalı!.. Bireyin mutluluğu için devlet yıkılmalı diyemiyorsan senden bi cacık olmaz!..”

    Beyefendi kürsüden inerken ne oluyor?..
    Yahudi, yerinden fırlıyor, “Devlet yıkılmalı!..” diyenin boynuna sarılıyor, şapır şupur öpüyor!..

    Bu ne kin ve nefretmiş Türkiye Cumhuriyet Devleti’ne karşı be Bay İzak Alaton, pes doğrusu.. (Alın adamın encamını okuyun ve bu cumhuriyete olan ödenemez borcunu öğrenin!..)


    Hakim “güç”ler “Ergenekon’un bir numarası” üzerine at oynatarak, memleket sath-ı mailinde bir “1 numara” kıymeti harbiyesi yarattılar.. Bendeniz de bu cümleden olarak bir süredir merak eder dururum!..

    “Ulan peki bu Atatürk-Cumhuriyet karşıtlarının bir numarası kimdir?!!” diye...

    Kurumsal olarak yıllardan beri TÜSİAD denilen bal kaymak cemaatini bilirdim de!..
    İlle de bir numara?!

    Bakıyorum, hep sütre gerisinde at oynatan bir kimlik ortalığa taşıvermiş durumda..

    Bay İzak Alaton!.. Aha da bir numara bu!.. Teşhis nereden?..

    Son “tutuklamalarda” öne çıkan Atatürk-Cumhuriyet-TSK karşıtı bir kalem erbabına önce Avrupa Birliği sahiplenmiş, ardından Türkiye içindeki “Soros erbabı” göğsünü siper eden bildiri yayımlamıştı..
    Bildirideki imzanın en başında da o vardı..
    Bir numara İzak Alaton...
    ***

    Number one Mr. İzak geçen günlerde TUSİAD toplantısındaydı.. Cemaat, “Atatürk’e falan boş verin.. Türk Milleti kimliğini silin.. vs..” döktürüp “kölelere” tebliğ yayımlamışlardı..
    Şimdi, isterseniz bu değerli “1 Numara” nın altına doğru inerek, o âlemdeki yıldızların gözlerimizi kamaştırmasına yol açalım..
    Nasıl bir Türkiye (Şimdilik Türkiye adına dokunmuyorlar!!) istediklerini anlayalım...

    Federasyon nitelikli bir yapılanmada şöyle olunmalıdır..
    “Türkiye’nin insanlarının mutluluğu, onuru, haysiyeti -bir kısmının değil tümünün birer birer- bu ülkenin bölünmesinden daha önemlidir’ diyebiliyorsanız, doğru yoldayız, bu işin sonunda güzel bir şey çıkar. Eğer, ‘yok hayır, bu bize fazla gelir’ diyorsanız sayın Başkan tavsiyem, bu işi kısa yoldan kesin, altından kalkamazsınız..”

    ***
    Türkiye Cumhuriyeti Devleti’nin, Atatürk’ün üzerinden silindir gibi geçmeye seferber güçleri ararken, PKK’nın çok önünde gidenleri görmek istiyorsanız kime bakacaksınız?!!

    Para babalarına...
    PKK’nın 84 çıkışı ile paralel giden bir takım raporlar, taslaklar, dayatmalar elinize gelecektir..


    Bakın altındaki imzalara.. Para babalarını görün.. (Abdullah Öcalan 1993’te, onda, bizi artık büyük sermaye de destekliyor diye gazetesinde makale yayımlamıştı.. Bu makalenin yanında da, Türkiye’nin en zengin ailesinin bir ferdi isim verilerek göklere çıkarılıyordu..)


    Türkiye’ye “Türk Devleti” denmesinden vaz geçilmesini isteyen, Doğu ve Güneydoğu topraklarının Türkiye’ye yük olduğunu söyleyen de bu para babalarıdır..


    1984’ten bu yana PKK silahı ile Türkiye Cumhuriyeti Devleti’nin Sevr niteliklerine dönüşünü sağlamaya çalışırken, bu kalkışmaya zemin hazırlayan en büyük destek işte bu para babalarınındır.. Türk Devleti, saldırıya karşı bir mücadele geliştirirken, kendi medyasından destek yerine köstek görmüştür.. Açın bakın hakim medyanın arşivlerine, mücadelenin en kızıştığı, PKK saldırılarının en geliştiği günlerde manşetler PKK yanlısıdır.. Hem de eşkıya başının en sempatik posterleri(!)nin manşetlere oturtulması ile.. Hangi medyada?.. Para babalarının yönlendirdiği medyada...


    Para babalarının bu saldırılarını “dışarıdan” yönlendiren büyük güce kısaca “Soros dayatması” deniliyor..

    Soros hareketinin Türkiye’deki öncüsü kim?.. İzak Alaton..
    Number one İzak’ın “Devlet yıkılmalı” startından ne kadar mutlu olduğunun sebebi “açık” değil mi?!

    YanıtlaSil
  34. Personelin Davranışından Memnun Kalmadım!
    10 Ekim 2010 günü yaptığım alışverişte Erzurum AVM deki şubenizden taksitli fiyatı 49. 90 TL ücretle hırka aldım fakat üründe defo olduğu için bugün geri götürdüm ürünü geri verme hakkım var ama alınmadı değişim yapılacağı söylendi kabul ettim aynı ürünün aynı bedeni bulunamadığından! (aranmadı zaten )ve ben haksızmışım gibi bir bulunmadı orada ki hiç bir satış görevlisi ilgilenmedi zor bela paramı kurtarmak için başka bir hırka beğendim kendi kendime arkadaşlarımla bedenini bulduk kasaya gittiğimde paranın arttığını 5 TL daha bir ürün almam gerektiği söylendi ihtiyacım olmadığı halde normalde aynı ürünü 12. 90 TL ye gördüğüm düz bir siyah gömleği 19. 90 alarak üzerine 16 TL daha verdim ve aradaki farkı peşin çektirmeme rağmen taksitli fiyattan hesaplandı kasiyere sorduğumda geçiştirdi. Orada ki elemanlara gerekli uyarının yapılmasını rica eder bizden başka insanlarında mağdur edilmemesini temenni ederim.*

    YanıtlaSil
  35. 2011 yılının başında böyle büyük şirketin böyle ucuz ve çirkin hesaplar peşinde koşmasına anlam veremiyorum. 3 ay önce kızıma mont aldım. Ön fermuarı tamamen bozuldu. Mağaza müdürü A***A** terzilerinin olmadığını, ancak İstanbul’a göndermek koşuluyla tamir edeceğini bana taahhüt etti.

    Ancak benden 1 haftalık izin istedi. 1 hafta olmak şartıyla tamam dedim. 1 hafta aradan sonra mağazaya gittim, daha İstanbul’dan yanıt alamadıklarını, ama 3 gün içinde kesinlikle cevap vereceklerini söyledi. 3 gün sonra tekrar gittim, mail alamadıklarını tekrarlayıp, benden gene birkaç gün istediler.

    Birde bu yetmezmiş gibi mağaza müdürü bana akıl verip, beyefendi ürün sitemizden N****Hanım denen bayana mail çekin, size cevap verirler diyor. Kardeşim ben bu ürünü maille almadım, daha senin mailine cevap vermeyen şirketinden ben ne umabilirim. Bu şikâyetim Siirt Rodi Mağazasında olmuştur.

    YanıtlaSil
  36. RODİ MOOD 75 TL Alışverişe 50 TL Hediye Kampanyasından Yararlanamadım!
    13 Kasım tarihinde Bursa Altıparmak Şubesinden 189 TL'lik alışveriş yaptım, Rodi Mood'larda 75 TL'lik alışverişe 50 TL hediye kampanyası olduğunu söyledim ancak kendi mağazalarında bu kampanyanın geçerli olmadığını diğer Rodi Mood mağazalarında geçerli olduğunu söylediler.

    189 TL’lik ürünü 170 TL nakit para vererek aldım. Kampanyanızın Bursa'da hangi şubelerde geçerli olduğunu öğrenebilir miyim? Mağazalarınızda satılan ürünlerin kalitesi mağazaya göre farlılık gösteriyor mu? Neden kampanyadan yararlanamadım?^^

    YanıtlaSil
  37. İstanbul Viaport Rodi Mood mağazasından aldığım kazağımda tüylenme oluştu. Götürdüğümde incelemeye alınacağını söylediler, ben de bıraktım kargoyla bana göndermelerini rica ettim; ama şirket prosedüründe bunun olmadığını söylediler, ben de haftaya gelen değişim cevabı üzerine tekrar mağazaya gittim, aynı üründe beden uyumu olmadığı için başka ürün alabileceğimi söylediler. Ben de başka ürün beğendim, bunda da aynı sorun olur mu sorusuna bunda yaşamazsınız bunun ipliğinde olmaz dediler. Ben de kabul ettim ama onda da aynı sorunu yaşadım tekrar mağazayı aradığımda bana yine aynı prosedürlerin uygulanacağını söylediler, yine kargo teklifinde bulundum ve reddettiler, müşteri hizmetlerini aramamı söylediler oradan da aynı cevabı aldım daha yetkili biriyle konuşmak istediğimde olumsuz cevap aldım.

    Kısacası 1 ürünü kullanabilmem için 5-6 defa mağazaya gitmem gerekecek ve haftada 1 gün olan iznimi bu yolda harcamam gerekecek aynı zamanda mevsim geçecek ve bu ürünü istediğim zamanda kullanamayacağım. Bir de müşteri temsilciliği denilen konu müşterilere hizmet vermek amaçlı değil sadece yetkili kişilere ulaşamamız için kurulmuş bir bölümmüş bunuda anladım.

    İnşallah yazılı bu kadar şikayet bu olayların düzelmesine vesile olur ve markalar mağazalar daha kaliteli mal ve hizmet verirler.

    YanıtlaSil
  38. Diyarbakır RodiMood mağazasından 200 TL'lik alışveriş yaptım. Bunların içinde 6 yaşındaki çocuğuma aldığım kot pantolon da vardı. Çocuğun giymeye başlamasından 3 gün sonra pantolon düğmesinin ilik kısmı söküldü. Ben de pantolonu yıkamadan mağazaya götürdüm. İade etmek istedim.

    Onlar genel merkeze göndereceklerini söyleyerek 22 Mayıs 2011 tarihinde benden pantolonu aldılar. Bugün yani 13 Haziran 2011 tarihine kadar 2-3 defa uğramama rağmen ürünün hala gelmediği ve ürünün iadesinin reddedildiği bilgisini aldım. Genel merkezi aradım, uzun uğraşlardan sonra kalite departmanında bizim ret kararını veren kişiye ulaştık.

    Ben kendisine niçin ret cevabını verdiniz diye sorduktan sonra kişi bana o söküğün üretim hatası olmadığını, çocuğumun bu işi kendisinin yapmış olabileceği bilgisini verdi. Ben kendisine çocuğun pantolonu doğru dürüst giymediğini giyse bile bu kadar zararı üç günde veremeyeceğini bildirdim. Orada görev yapan o bir kişi bütün RodiMood adına konuşarak beni tersledi ve bana bu işin sorumlusunun çocuğum olduğunu söyledi. Gerekli yasal yollarımı arayacağım. 3-5 kuruş için değil ama yanlışlarını düzeltmek için bu işin takipçisi olacağım.

    YanıtlaSil
  39. Daha öncede bahsettiğim gibi. Rodi montumun etiket kısmının altından newport diye bir marka çıktı. Montumu alıp Kütahya Rodi mağazaya gittim. Durumu anlattığımda peki merkezle görüşelim dediler. İki gün sonrada montumu iade ettiler. Yapabilecek bir şeyleri yokmuş. Fason çalışıyorlarmış. Artı birçok ürünleri de Çin’de üretiliyormuş.
    Benim aklımın almadığı konu neden o markanın üzerine Rodi yapıştırıyorlar. Firma o markayı da mağazasına koysa gayet güzel satış yapabilir. Rodi’nin güvencesi altında ve birçok ünlü markada bu işi gururla yapıyor. Resmen kandırıldığımı hissediyorum. Birilerinin bu konuya açıklık getirmesini istiyorum.”

    YanıtlaSil
  40. 15 Ağustos 2011'de İstanbul Ümraniye Rodimood şubesinin önünden geçerken kotlarda 20.00 TL'lik kampanya olduğu, mağaza girişine koyulduğunu gördüm. İçeri girdim erkek reyonundaki personele sordum. Bana verdiğini yanıt ben bilmiyorum, bilgim yok haberim yok gibi. Ardından kim bilecek diye sordum tekrardan bana ben bilmiyorum dedi. Yani başından göndermek istedi.

    Bende o zaman siz bilmiyorsanız başka bir personel yönlendirin dedim. Bu sefer de ileri geri konuşmaya başladı. Ben almaktan vazgeçtim.Rodimood gibi bilinmiş bir marka nasıl olur da müşterileri başından savmak ister. Aynı zamanda personeli müşteriye karşı ters ters cevaplar veriyordu. Rodimood lütfen bu mağazayla ilgili önlemini alsın yoksa daha çok benim gibi müşteri kayıp eder. Rodimood yetkililerinden bu mağaza ile ilgili geriş dönüş beklemekteyim.

    YanıtlaSil
  41. Rodi mood alınan giysi iyi çıkmadı geri vermeye çok çalıştımda başarılı olamadım fişide var fakat almak istemiyo.Satana dek iyi sattıkdan sonrası hoş görünmüyor.daha ne deyim.siz biilrsiniz.

    YanıtlaSil
  42. RODİMOOD Yıkamadan Çeken Ürünün Değişimini İstiyorum!
    İzmir Şirinyer Şubesinden aldığım bir thisört üzerimde kolları 2 gün içinde çekti ve bunu hemen geri götürdüm, ürün bozuk diye ve bana kirli bu şimdi yıka getir İstanbul'a gönderelim dendi. Yıkayıp verdim ve ürünün yıkamadan dolayı çektiği söylendi. Yani yıka getir dendi şimdi de yıkamadan diye suçu bana attılar. Ben ürünü yeni istiyorum.

    YanıtlaSil
  43. Şeyhmuz uncu nun şikayeti16 Kasım 2011 02:44

    RODİMOOD Askı Personele Zimmetliymiş!
    Mardindeki Rodimood mağazasından memnun bir şekilde alışveriş yapmaktayım ama 12 Kasım 2011 tarihinde Rodimood'dan aldığım kaban ve sonrasında yaşadığım personelin saygısızlığı, amatörlüğünden bahsetmek istiyorum.

    Mağazada akrabamla birlikte kabanlara bakarken, herhalde o gün ters tarafından kalkmış olan, kasa ve galiba oranın sorumlusu olan şahıs kaşları çatık ve bizi rahatsız edici bir şekilde gelip tepemize dikildi. Biz yine de Rodimood markasına olan güvenimizden ötürü, o şahsın bu saygısızlığını Rodimood markasına mal etmedik ve buna rağmen yine de beğendiğimiz kabanı aldık.

    Sonrasında ise çok küçük bir ricada bulunduk, kendisinden bize kabanın asılı bulunduğu askıyı vermesini rica ettik. Fakat bu kendini bilmezden aldığımız çok komik ve amatörce cevap şu oldu: Askıların üzerinde Rodi yazısı var ve bu askılar bize zimmetli.
    5 yaşındaki çocuğa dahi söylerseniz askı zimmeti diye bir şeyi gülüp geçer. Askı zimmeti diye bir şey yoktur! Birçok mağaza biz istemediğimiz halde bize askı hediye etmektedir.

    YanıtlaSil
  44. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
  45. Ben yaklaşık bir ay önce Beyoğlu İstiklal Caddesinde bulunan Rodimood şubenizden gabardin pantolon aldım ( lacivert renkli ). Ne yazık ki dün yere dökülen kolayı silmek için eğildiğimde pantolonum yırtıldı. Elimde faturam olmadığından dolayı ürünü getiremiyorum ama istenilirse kredi kartı silibinden teyit edebiliriz.

    Yıkama talimatlarına uyulmuştur. 30 derecede tersten yıkanıyordu. Tüm bunlara rağmen almış olduğum ürün dikiş yerinin dışından yırtılmıştır. Şimdi yırtılmaz diyeceksiniz ama yırtıldı. Olmaz diye bir şey yok, oldu işte. Benim bu sorunumun giderilmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  46. şeref duran13 Ocak 2012 09:36

    Sivas rodimood diye istasyon caddesinde satış yapan yere dikkat edin 25tl verip aldıgımız swit bir gün giyindikten sonra kendisini boyadı. İade için bayiye gittik 20 gün sonra bize kullanıcı hatası dediler. Tek su damlası dahi düşse kendisini boyayan ürüne firma sahip çıkmadı. Sanki biz adi boya kullandık sanki biz adi kumaş kullandık, adamlar ürünlerine sahip çıkmıyor. Alış veriş ederken bu tür yerlerden alış veriş yapmayınız. Bilginiz olsun diye sizlerle paylaşmak istedim.

    YanıtlaSil
  47. YAVUZ YILDIRIM7 Şubat 2012 03:58

    Isparta iyaşpark içerisinde bulunan rodi mood mağazından çıkışta diğer mağazalardan almış olduğumuz ürünlere alarm ötüyor ve onlarca kişinin önünde çantalarımıza özel eşyalarımıza bakılarak,hırsız muamelesi yapılıyor, sadece bize değil birçok insanın başına bu durum gelmiş ve gelmeye de devam ediyor.özellikle mağazadaki fatih ismindeki görevlinin insanlara nezaketsiz davranışları alışveriş yapmaya ve stres atmaya gelmiş insanların gününü mahvediyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 16. 08. 2012 tarihinde Adıyaman firmanızdan aldığım 160 TL' lik alışverişten sonra eve geldiğimde gömleklerden bir tanesini değiştirmek durumunda kaldım. Değişimden dolayı fişim elimden alındı.

      12. 09. 2012 tarihinde pantolonu solmasından dolayı değiştirmek istedim kapıdan geri döndürüldüm. Başvurmam gereken merciler gösterilmedi. Bende rengi solan pantolonu kasiyere bırakarak oradan ayrıldım. Rodimood olarak böyle bir firma beklemiyordum ama oldu gereğini bilgilerinize sunarım.

      Sil
  48. Siirt Rodimood'dan yaklaşık 1,5 ay önce kışlık mont aldım. Montumun iç kısmı elyaf olup tamamen kış mevsiminde giymek için ideal olduğunu düşünerek aldım.

    Kesinlikle mevsimlik ürün olmayıp kışlıktır.Yağmurlu havada kullandığımda 2 kol kısmından da iç kısma yağmur suyu geçirip kazağımı ve kollarımı ıslattı. Bende üzerimden çıkarmadan kışlık montun su geçirmeyeceğini düşünerek değişim için hemen Siirt Rodimood mağazasına gittim.

    Mağaza yetkili müdürü de montun kollarının su geçirdiğini gördü.Ama iş değişime gelince ürünü İstanbul'daki inceleme merkezlerine göndereceklerini belirttiler. 15 gün sonra gelen raporda herkese aynı raporu kes-kopyala-yapıştır şeklinde gönderilmiş, rapor da göndermiş olduğum ürünün gerek kodu, gerekse de su geçirip geçirmediğine dair herhangi bir ibare yok.

    Raporda: Üründe üretimden veya kumaştan kaynaklanan bir hata yoktur,denmiş. Mağaza müdürü kollarımın tamamen ıslandığını gözüyle görmüştü ve kendisi de değişmesinin gerektiğini önceden söylemişti ama rapor olumsuz gelince değiştiremeyeceklerini belirtip tekrar incelemeye gönderdik.

    Hiç ümidim yok değişeceğine de mağaza müdürü 02124566**** no'yu aramamı söyledi.Bende bir ümit aradım ama müşteri temsilcisi kaba davrandı. Görüştüğüm bayana montumun mevsimlik bir ürün olmadığını, tamamen kışlık olduğunu belirtmiştim ki kendisi bana montumun su geçirmesinin çok normal olduğunu sonuçta 600-700 TL'lik mont alırsam su geçirmezmiş.

    YanıtlaSil
  49. 24.02.2012 tarihinde saat 21.18 sularında bir çocuk yeleği satın aldık Marmara Forum'da 24.99 TL'ye. 25.02.2012 tarihinde saat 20.00 sularında eve gittiğimde beğenmediğim yeleği iade etmek için mağazaya gittim. Karşımda mağaza müdürü ..... ürünü iade alamayacaklarını söylediler. Neden diye sorduğumda bana şirket merkezlerinden öyle bir talimat aldıklarını söyledi. Yani Rodimood'un merkezi ürünleri hiçbir şekilde iade almamalarını söylemiş.

    Ben en kötü ihtimalle 24.99 TL'den olacağım ama onlar neler kaybettiklerinin farkına varamayacaklar.Ben bugüne kadar birçok mağazadan alışveriş yaptım ve daha sonra hoşuma gitmeyen bir şey olduysa tekrar gittiğimde iade ettim.
    Rodimood bu hareketle 24.99 tl alarak çok büyük kar etti.

    YanıtlaSil
  50. Bundan 3 hafta önce Rodi mağazasından indirime girmiş ürünlerden 3 adet hırka aldım ve mağazada denedim. Hiç bir sorun yok görünüyordu. Eve gidip ürünler indirim ürünü olduğu için tezgahta herkesin eli değdiğinden ve yerlere düştüğünden bir suya sokup çıkardım makineye bile atmadım.

    Aynı model 2 hırkada hiç bir problem yokken diğer hırka tamamen ağzı gözü sarkmış derler ya o biçim en alt düğme ilik yeri sivri bir şekilde sarktı ve ön yaka dediğimiz kısımlar valonlandı ve üstümde inanılmaz derece çirkin bir şey oldu. Mağazaya götürdüğümde ben suya soktuğumu söyledim "O zaman geri alamayız teste göndermemiz lazım." dediler.

    Orada çalışan arkadaş bile hırkaya bakarak ne halde olduğunu görüp bana hak verdi presli ütüyle nasıl yapıyorlarsa hataları düzelttiklerini söyledi. Ürün 24 Eylül 2011 tarihinde geldi, firma kabul etmemiş. O kadar belli olan bir özrü nasıl test ettiler de "Hiçbir şey yok." diye geri gönderdiler. Ben bu firmadan şikayetçiyim. Defolu ürün satıyor.

    YanıtlaSil
  51. RodiMood Van Şubesi'nden aldığım mont yıkama öncesi renk verdi ve giyilmez bir hal aldı. Değiştirme talebim de reddedildi. Bunun üzerine müşteri temsilcisini aradım.

    19 Nisan 2012 tarihinde saat 17.35'te müşteri temsilcisi ile görüştüm. Bu görüşmede müşteri temsilcisi bayan ilgisiz davrandı ve aramızda bir tartışma oldu. RodiMood gibi bir firmanın müşteri temsilcisinden daha duyarlı olmasını isterdim ama beni azarlamaya devam etti.

    YanıtlaSil
  52. RODİMOOD 3 Gün İçinde Sökülen Pantolonu Değiştirmediler!

    Diyarbakır RodiMood mağazasından 200 TL'lik alışveriş yaptım. Bunların içinde 6 yaşındaki çocuğuma aldığım kot pantolon da vardı. Çocuğun giymeye başlamasından 3 gün sonra pantolon düğmesinin ilik kısmı söküldü. Ben de pantolonu yıkamadan mağazaya götürdüm. İade etmek istedim.

    Onlar genel merkeze göndereceklerini söyleyerek 22 Mayıs 2011 tarihinde benden pantolonu aldılar. Bugün yani 13 Haziran 2011 tarihine kadar 2-3 defa uğramama rağmen ürünün hala gelmediği ve ürünün iadesinin reddedildiği bilgisini aldım. Genel merkezi aradım, uzun uğraşlardan sonra kalite departmanında bizim ret kararını veren kişiye ulaştık.

    Ben kendisine niçin ret cevabını verdiniz diye sorduktan sonra kişi bana o söküğün üretim hatası olmadığını, çocuğumun bu işi kendisinin yapmış olabileceği bilgisini verdi. Ben kendisine çocuğun pantolonu doğru dürüst giymediğini giyse bile bu kadar zararı üç günde veremeyeceğini bildirdim. Orada görev yapan o bir kişi bütün RodiMood adına konuşarak beni tersledi ve bana bu işin sorumlusunun çocuğum olduğunu söyledi. Gerekli yasal yollarımı arayacağım. 3-5 kuruş için değil ama yanlışlarını düzeltmek için bu işin takipçisi olacağım.

    YanıtlaSil
  53. Diyarbakır RodiMood mağazasından 200 TL'lik alışveriş yaptım. Bunların içinde 6 yaşındaki çocuğuma aldığım kot pantolon da vardı. Çocuğun giymeye başlamasından 3 gün sonra pantolon düğmesinin ilik kısmı söküldü. Ben de pantolonu yıkamadan mağazaya götürdüm. İade etmek istedim.

    Onlar genel merkeze göndereceklerini söyleyerek 22 Mayıs 2011 tarihinde benden pantolonu aldılar. Bugün yani 13 Haziran 2011 tarihine kadar 2-3 defa uğramama rağmen ürünün hala gelmediği ve ürünün iadesinin reddedildiği bilgisini aldım. Genel merkezi aradım, uzun uğraşlardan sonra kalite departmanında bizim ret kararını veren kişiye ulaştık.

    Ben kendisine niçin ret cevabını verdiniz diye sorduktan sonra kişi bana o söküğün üretim hatası olmadığını, çocuğumun bu işi kendisinin yapmış olabileceği bilgisini verdi. Ben kendisine çocuğun pantolonu doğru dürüst giymediğini giyse bile bu kadar zararı üç günde veremeyeceğini bildirdim. Orada görev yapan o bir kişi bütün RodiMood adına konuşarak beni tersledi ve bana bu işin sorumlusunun çocuğum olduğunu söyledi. Gerekli yasal yollarımı arayacağım. 3-5 kuruş için değil ama yanlışlarını düzeltmek için bu işin takipçisi olacağım.

    YanıtlaSil
  54. 20 Haziran 2012 tarihinde Adana Baraj Yolu şubesinden annem bana hediye almış ve bu hediye hem bedeni olmadı hem de hoşuma gitmediği için şubeye gittim ve diğer şortlara baktım ve zaten çeşit de olmadığı için iade edilmesini rica ettim.

    Kendini mağaza müdürü olarak tanıdan bir bey şirket politikası olduğunu alamayacaklarını söyledi.Bende sürekli Rodimood alışveriş yaptığımı ve bunun benim hakkım oluğunu söylediğimde bana sesini yükselterek hakarete bulundu. Bende bu şekilde davranması sonucunda sesimi yükseltip benim müşteri olduğumu ve bana bu şekilde davranamayacağını söylediğimde fiziksel olarak kolumu sıkıp çık dışarı diyerek hakarete bulunup nereye şikayet edersen et diye bağırıp itekledi.

    Hayatım boyunca ilk defa böyle bir şeye maruz kaldım, şimdiye kadar sürekli Rodimood ürünü kullanıyordum lakin bu olaydan şok oldum. Savcılık, tüketici hakları olsun her yere başvuruda bulunacağım.

    YanıtlaSil
  55. Malatyadan ÖMER5 Temmuz 2012 04:10

    Malatya Rodi giyim mağazasından 21.10.2011 tarihinde almış olduğum kot pantolonun iki bacak arasında dikiş kısmından gözle görülür şekilde kumaşın söküldüğünü gördüm ve ürünü değişim için gönderdim. Fakat test için alınan ürün hiçbir onarım yada değişim olmadan aynı şekilde uzun bir süre sonra geri iade edildi ve kullanıcı hatası olduğu söylendi.

    Anlayamadığım şu ki kumaşın dikiş kısmından kot kumaşının ipliklere ayrılması nasıl bir kullanıcı hatası olabilir. Aynı gün LCW firmasından aldığım ve 7 ay kullandığım rengi solan penyemi hiç bir şart sunmadan aynı gün mağazalarında başka yeni bir ürün ile hemen değişim yaptırdılar.

    Rodi giyim gibi büyük ve güvenilir sandığımız firma bu tavrıyla beni hayal kırıklığına uğratmıştır ve bu tavır bu firmaya yakışmamıştır. İlgililerin ve tüketicilerin bilgi ve dikkatlerine.

    YanıtlaSil
  56. 3 ay önce rodiden t-shirt aldım ve t-shirt de solmalar meydana geldi. Fişim yok yardımcı olabilir misiniz..............

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sayın RODİMOOD Müşterisi,

      Öncelikle Rodimood yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle çok üzgünüz.

      Fiş veya fatura olmadan değişimler yapılmamaktadır.

      Ürün ve faturasıyla birlikte herhangi bir Rodimood mağazasına giderek, konuyu mağaza yetkilileriyle paylaşabilirsiniz.

      Değişiminizin onaylanması halinde fatura tutarı değerinde yeni bir ürüne sahip olabilirsiniz. Seri sonu ve defolu ürünlerde değişim işlemi yapılmadığını hatırlatmak isteriz.

      Saygılarımızla,
      RODİMOOD

      Sil
  57. Rodi jeans sinop mağazasından almış olduğum kot pantolonun 45 dk sonra 1 beden büyüdüğünütalep ettim, fakat değişim yapmadılar ve nereye şikayet ederseniz edin diye hakarette bulundular. Markaya olan güvenimde kalmamıştır. Sinop mağazası hakkında gerekli işlemi yapılsın

    YanıtlaSil
  58. 02.07.2012 tarihinde Yalova' dan aldığım 2729 kapri şortta 2-3 giyim 1 yıkamada ciddi bir sarkma ve bollaşma meydana geldi. Ürünü 3 hafta sonra Marmara Forum mağazanıza götürüp durumu ilettim. Ürünü teste göndereceklerini söylediler,1 Hafta-10 gün sonra üretimden, kumaştan kaynaklanan bir hata tespit edilmediğini ve ürünü değiştirmeyeceklerini söylediler.

    12.08.2012 tarihinde ürünü geri iade aldım. Konuyu paylaşmak ve mağduriyetimi gidermeleri için müşteri ilişkilerini aradım, bana ürünü tekrar test ettirebileceklerini teklif ettiler. Peki 2.testte sorun çıkarsa ilk testin ne anlamı kalır, güvenirlik nerde?

    Şu anda ilk aldığım zamandaki durumuna göre 1 beden büyümüş halde olan kapri şortu kullanamıyorum. İlk defa bu marka ürün satın aldım, aldığıma alacağıma pişman oldum. Mağduriyetimi gidermeyen müşteri ilişkilerinden şikayetçiyim. Sorunumun giderilmesini talep ediyorum. Aksi taktirde hakem heyetine başvuracağım.

    YanıtlaSil
  59. 17 Temmuz 2012 tarihinde Ankara Optimum AVM' de bulunan Rodimood mağazasından füme renkli bir keten pantolon aldım, 1 hafta sonra ilk yıkamada (30 derecede ve tersten) yıkandığında pantolonun renginin açık gri renk olduğunu gördüm ve 03. 08. 2012 tarihinde mağazaya giderek ürünü iade ettim. Bana 2 hafta , içerisinde dönüş yapacaklarını söylediler fakat dönüş yapmadılar.

    24. 08. 2012 tarihinde mağazaya gittim ve ürünün geldiğini fakat ürün iadesi veya değişiminin yapılamayacağını belirtir bir yazı ile rengi solmuş ürünü bana iade ettiler. Verdikleri yazıda da masal anlatmışlar . Ürün incelenmiş farklı yıkama şekilleri ve dereceleri varmış, üründeki problemin yıkama talimatına aykırı yıkanmasıymış falan.

    Biz ilk defa pantolon giymiyoruz. 3 sene önce başka bir markadan buna yakın renk ve modelde pantolon aldım hala aynı renkte rodimood yetkilileri ama artık Rodi giymek yok bundan böyle asla bu markadan almayacağım ve çevreme de aldırmayacağım.

    YanıtlaSil
  60. 24. 06. 2012 tarihinde Ankara 147 Meşrutiyet mağazanızdan 2733 nolu bordo bir pantolon aldım. 1 kez yıkanmasına rağmen renk atması oldu ve analize gönderildi. Fakat mağazadan bana dönüş yapılması gerekirken, 1, 5 ay geçmesine rağmen herhangi bir dönüş yapılmadı ve ben bu yüzden mağazına 2-3 kez gidip kendim sordum .

    1, 5 ay sonra tekrar gittiğimde ise red cevabının geldiği söylendi. Bunun üzerine makbuzumla birlikte pantolonu almak istedim. Fakat Ankara 147 Meşrutiyet' teki personeliniz K*** T**** (ismi ve soyismi net olarak böyle olmayabilir. Çünkü düzgün bir şekilde yazmamı) makbuzumu veremeyeceğimi söyledi.

    Sırf arşivden tekrar çıkarmamak ve iş güzarlığı yüzünden ve ayrıca mağazada tartışma ortamı yaratıp beni ve diğer herkesi rahatsız edecek benim her söylediğime yerli yersiz , haddi olmayan üslupla cevap verdi. Gereğinin yapılmasını rica ederim.

    YanıtlaSil
  61. Aksaray ilinde oturmaktayım. Yaklaşık 2 ay önce Rodi Mood mağazasından bir mont aldım 111 TL'ye ve montumun yaka kısmı ile dirsek kısımlarının rengi attı renk bozulması oldu.

    Yani mevsim kış güneşi solması desem yada 2 ay içinde hangi akıllı insan montunu yıkar veya yıkamış olsam bile solmaması lazım sadece yaka ve dirsek kısımları. Montu iade edilmesi için mağazaya götürdüm onlar da inceletmek için şirkete gönderdi sonuç tekrar iade yani onlar kalitesiz ürünününde bir sıkıntı görmemiş ki iade ettiler.

    Şimdi benim 111 TL'ye aldığım montu alıp da sineye çekme niyetim yok yapılan bu haksızlık karşısında susmayacağım.

    YanıtlaSil
  62. Oğluma kalitede sınır tanımayan rodi mood dan bir kaban aldım 2 ay içerisinde fermuarı bozuldu değişim için götürdüm bayramdan sonra denildi bayramdan sonra gittim bu seferde bu ürünü bizden almamışsınız ben bu ürünü değiştirmem denildi lakin tam laubali bir şekilde hemde şişko bir mağaza müdüresi bayan tarafından bende mağazayı birbirine kattım ürünü alıp çıktım bu sizin senelerce marka olarak Türkiye' ye tanıtılan bir mağaza tarafından yapılması ayıp ben bu ürünü bu mağazadan aldığımı banka slipi ile ilede kanıtlarım.

    YanıtlaSil
  63. Rodimooddan aldığım kazak 2 gün sonra tüylendi. Kampanyalarla insanları çektikten sonra ilgilenmiyorlar.

    YanıtlaSil
  64. Rodimood Osmaniye' den bir hafta önce bir ürün aldım. Bedeni uymadığından değiştirmek üzere birkaç gün sonra geri götürdüm aynı üründen uygun bedende yoktu. Farklı ürün almak istedik ancak sistem çalışmıyor, başka bir gün gelirseniz değişikliği yaparız dediler. Sonra tekrar gittiğimizde S. hanım adındaki çalışan bize iade edersek bir miktar para kesintisiyle hediye çeki verebileceklerini, başka bir ürün alırsak para kaybımız olmadan değişim yapabileceklerini söyledi.

    Başka bir ürün denedik ve kasaya geldik ancak S. hanım bu sefer de bir miktar para kesintisi ile değişim yapabileceklerini söyledi. Başta söylenenle o anda söylenenin farklı olması nedeniyle tepki verdim ve bu konuda şikayette bulunacağımı söyledim. S. hanım "Nasıl olsa bir şey olmaz istediğiniz yere şikayet edin" dedi

    YanıtlaSil
  65. 02. 11. 2012 tarihinde 0020 fiş no ile Kartal Real içerisindeki Rodi mood mağazasından 2 adet saat aldım yaklaşık bundan 10 gün önce saatin toka kısmı çıktı 03. 02. 2013 tarihinde saat 11:10 civarında ilgili mağazaya giderek saati götürdüm. Görevli bayan saatin garantisinin sadece kasa kısmı için geçerli olduğunu kayışı kapsamadığını söyledi.

    Saati tekrar göstererek kayışın kopmadığını toka kısmının çıktığını söyledim. görevli kişi değiştiremiyoruz dedi. bunun üzerine değiştirilemediğine dair yazı istedim. Mağaza müdürümüzden alın dendi, müdürü sordum daha gelmedi bekleyin dedi. Vaktim olmadığı için mağazadan çıktım. Firmanın sorunumu çözeceğini ummuştum. Sonuç hayal kırıklığı oldu.

    YanıtlaSil
  66. 17.02.2013'te İzmir Gaziemir Rodimood outlet mağazasına, 100 TL üzeri alışverişe kasada 100 TL hediye çeki kampanyasından yararlanmak için gittim. 100 TL üzeri ürün alıp kasaya gittiğimde kasiyer bana ürünlerinizi 200 TL'ye tamamlayın öyle gelin biz size 100 TL indirim yapalım, kampanya bu şekilde dedi.

    Bunun üzerine aldığım ürünlerin bir kısmını bırakıp çıktım. Konu hakkında kendilerine başvuruda bulundum tenezzül edip geri dönmediler bile. Yazılan şikayetlere cevap veren müşteri temsilcisi daha önce aynı şikayete yazdığı cevap gibi birşey yazacaksa hiç zahmet etmesin. Eğer gerçekten yardımcı olunacaksa fişimi götürüp üzerini 100 TL'ye tamamlayayım ve verilmeyen hediye çekimi alayım....

    YanıtlaSil
  67. Eşime 2012 12 ay da tşört aldım Tşörtü 2 kere giydi kol kısımları aşırı genişleme yaptı yaka kısmı lacivert solma oldu hiç yıkamadım 2013 2. ayda rodi mağazasına götürdüm hala bir haber gelmemişti dün başka mağazadan sordurdum ürüne red cevabı vermiş.

    Ürünü hala yollamamış yakası solan 2 giymeye genişleyen ürünü rodi tekrar yolluyor rodi tüketicisinin önemi olmadığın vurguluyor galiba henüz iade gelmeyen ürünün gerekli tüketici haklarımı kullanacağımı bildiriyorum

    YanıtlaSil
  68. NACİ DEMİR----------- niğ DE li..10 Mayıs 2013 02:55

    konyadan dönüşte uğradım bi daha uğramam ne öyle lakayıt hareketler çalışanlar çooook saygılı .insanları insan yerine bile koymuyorlarki müşteri yerine hiç koymazlar

    YanıtlaSil
  69. Merhaba. Beni tanımıyorsunuz.
    Kadife sesli insanları severim. Çilli kızları ve şişik gözlü adamları da. Bebekleri kucağıma alamam. Kırılacaklarından korkarım. İnsanlar beni çok kırarlar. Ben de boş zamanlarımda ıslak mendille klavyemin tuşlarını silerim. Kalan zamanlarda otururum, müzik dinlerim. Bazen şarkı söylerim. Çokça kedileri severim. Bir köpeğe vurmaya bile kıyamam ama bir insanı acımadan öldürebilirim. Sigarayı çok severim. Sigaranın elde bıraktığı kokuyu da. Lakin sokakta yürüken sigara içemem.

    Oldum olası yumurtanın sarısını ağzıma süremem. Peynirsiz kahvaltı edemem. Kahvaltıda bamya yiyebilirim. Domatesten nefret ederim. Mutlu olduğumda kilo alırım. Tırnaklarıma oje sürmekten hoşlanmam. Biriyle buluşmaya giderken oje sürüyorsam, bu onu önemsiyorum demektir. Ya da beni önemsemesini istiyorumdur, bilemedim.
    Gömlek giyebildiğim mevsimleri severim. Güneş gözlüğü takarken utanırım. Topuklu ayakkabı giyince kendimi yollu gibi hissederim. Her daim deniz manzarasını tercih ederim. Denizde fazla açılırsam köpekbalıklarının bacaklarımı yiyeceklerinden korkarım.

    Başım ağrıdığında bol sirkeli yahut limonlu salatalık yerim. Süt içmem. Bıyık severim. Rüyalarımda bazen fillere sarılırım, bazen de pandaları öperim. Sokak köpeklerine zaafım vardır. Ellerimde sürekli nasıl olduğunu bilmediğim kesikler oluşur. Ellerimin öpülmesinden hoşlanırım. Klavikula kemiklerinin ortasındaki çukuru çekici bulurum. Sihire inanırım. İnsanları çok severim. İnsanları hiç sevmem. En çirkin halimle bi adam beni ne kadar güzel buluyorsa, kendimi o an en güzel hissederim. Korku filmlerinden çok korkarım. Gece uyurken sürekli titrerim. Sıkılmam. Ölmekten korkmam. Ama kardeşimi bırakıp ölmek istemem. En sevdiklerim kollarımda ölsün isterim. Yalanlara inanırım, ama kimseye güvenmem.
    Çok ağlarım. Çok çirkin gülerim. Geceleri yalnız dolaşmaktan korkarım. Kadın erkek eşitliğine inanmam. Alkole inanırım. Aşka da öyle. Çok sabırlıyımdır. İntikam duygusundan nefret ederim. Gökkuşağını severim. Kar elleyemem. Çok üşürüm. Piyano en sevdiğim enstrümandır.
    Hiç dışarı çıkmadan yıllarca yaşayabilirim. Hasta olduğumda öleceğimi zannederim. Kendimi keseleyemem. Kimsenin sevmediğini hep çok severim. Beni fazla insan sevmez. Suratsızın tekiyimdir ama çok gülerim. Sol yanağımda, sağ gözümün altında, omuzlarımda ve belimde gamze vardır. Omuzlarımı beğenirim.
    Siyahı ve beyazı ayrı ayrı severim. Bazı mecmualar aksini iddia etse de, akrep burcu olduğumu savunurum. Galatasaraybeşiktaşfenerbahçetrabzonspor'u tutarım. Uyuyamadığımda hüzünlü şarkılar dinlerim. Genelde uyuyamam.

    YanıtlaSil
  70. izmir den selamlar rodimood ta babalar günü için alınan ürünler için yazıyom .
    son olarak şikayetimi buraya yazıyırum.müşteri ilişkilerine bildirdim sonuç alamadım yorumları okuyuncada herkesin derdi olduğunu anladım rodimood markasına güvenenlerinbaşı rodi ile dertte heralde
    şikayetlerde kale alınıyormu belli değil

    YanıtlaSil
  71. Antalya alanya tatilinde yapılan yada daha doğrusu alınan sort la ilgili kusurları yazmak istememden dolayı buradayım.
    solması ile giyilip yıkanması totalde 3 gün sürdü 39 liraya malolan bir ürün daha iyi daha kaliteli olamak zorunda ama olmadı .
    insan üzülüyor ister istemez .
    Saygılarımla

    YanıtlaSil
  72. SEDAT REMZİ UZUNOĞLU......8 Ekim 2013 07:58

    KAHRAMANMARAŞ -TRABZON CADDESİ ŞUBESİNDEN ALINMIŞ OLAN RODİMOOD PANTALON İÇİN DEĞİŞİM TALEBİM İKİ GÜN GEÇMESİNE KARŞIN KABUL OLMADI SEBEBİ İSE SATILAN ÜRÜNLERDE DEFO YOKSA DİYE FİŞİ DE VAR BANA OLMAZ DEDİLER BAŞARAMADIM YARDIMLARINIZI BEKLİYOM..
    SEDAT REMZİ UZUNOĞLU......

    YanıtlaSil
  73. Sayın rodimood size sivastan yazmaktayım ilk iki gün ulaşamadım sonra burdan deneyecem dedim senden ricam sivasa daha çok çeşitle hizmet etmeniz dahada nereden yazılacaksa onuda deneyeyim...

    YanıtlaSil
  74. RodiMood Form Kayseri mağazasından Ocak 2013'te aldığım kot pantolonun ağ kısmında deformasyon ve yırtılma olduğu şikayetiyle ve Mart 2013'te aldığım montun cep kısmındaki astarın cebin dış tarafına dikilmesi şikayetiyle 28.11.2013'te mağazaya ürünlerimi teslim ettim.

    06.12.2013 tarihinde garantiden gelen cevapta "Üründe üretimden kaynaklanan bir hata tespit edilmemiş olması sebebi ile değişiminiz kabul edilmemiştir" denilmektedir. RodiMood'tan alınan pantolonların kullanım ömrü 10 ay mıdır da ağ kısmındaki yırtılma üretim kaynaklı olmuyor. Hadi onu ben kötü kullandım diyelim, Peki montun iç astarının cebin dış kısmına taşarak dikilmesi üretim kaynaklı bir hata değil de benim hatam mıdır

    YanıtlaSil
  75. Batman da yazıyom istanbul dayken aldım şimdi giyiyom cep kenarları ezildi markası ismi bu marka yani rodi yinede beni arar ilgilenebilirsiniz,
    Resul kaytan

    YanıtlaSil
  76. Ahmad Dilbirin18 Şubat 2014 03:02

    طيبك غشاني والوفى في مباديك
    واضح مثل بدر السماء في مداره
    أكذب على نفسي إذا قلت ما أغليك
    وأكذب عليك إن قلت مالك وقاره
    لقيت فيك الطيب من غرس أهاليك
    ولقيت في موقفك حس وأصاله

    YanıtlaSil