21 Mayıs 2009 Perşembe

Kıbrıstan Rodi Pişmanlığı

Kıbrıstan bize ulaşan bir kullanıcımız şu maili iletmiş. Kendisine teşekkür ediyoruz.



------------------

Lefkoşa'da satın aldığım rodi markalı montu kullanmaya başladıktan 2 ay sonra kollarındaki renk farkından dolayı aldığım dükkana götürdüm. Doğal olduğunu söylediler. Dolayısı ile birşey yapmadılar. Tüketici dernekleri bu işle ilgilenirlerse sevinirim.

Son bir not : Kullanıcılar lütfen bu marka ürünlerini almayın.


Tahsin Şeker.

------------------------

101 yorum:

  1. Tahsin kardeş bizler anavatanda şikayet mercii bulmakta zorluk çekiyoruz sana kolay gelsin.işin zor.saygılar Tarsus lu Ömer

    YanıtlaSil
  2. memnuniyet göreceli bir kavram olmadığına göre hataların telafisi gerekiyor bu yerine getirilmiyorsa yanlışlık var demekki lütfen herkes daha duyarlı olsun Aladdin Şeker Konya..

    YanıtlaSil
  3. Sevgili dostlar hayat boyu okadar çok yanlışla karşılaşıyoruzki hepsine birer yorum yazsak hayat çekilmez bir hal alırdı

    YanıtlaSil
  4. Halil Ünal SİNOP tan8 Aralık 2009 05:45

    En güneyde olanları en kuzeyde olanlar olarak biz de kınıyoruz rodi mood bizim buralardada var ama daha dikkatli olmamız gerekiyor demekki

    YanıtlaSil
  5. Buradaki yorumları okudukça rodi hakkındaki düşüncelerim dahada netleşiyor

    YanıtlaSil
  6. Malatyadan hazeyin14 Aralık 2009 05:39

    Yorumumu uzun uzun bu sitede az önce yazdım bu siteyi dolaştıkça insan üzülüyor rodi bizlere kulak ver

    YanıtlaSil
  7. süleyman taşar (aydın/söke)19 Aralık 2009 08:52

    İnsana saygı,emeğe saygı,herşeyden önemlisi birbirimize biraz daha saygı ve değer verelim,hata varsa telafisi yoluna gidelim

    YanıtlaSil
  8. KBRISTA BAZILARI KAZANIRKEN BAZILARI KAYBEDİYOR....SİZ SİZ OLUN KAYBEDENLERDEN OLMAYIN

    YanıtlaSil
  9. Yorum gönderenlere sesleniyorum bu yorumların faydasını gören oluyormu ,yoksa boşa emek mi harcanıyorrr

    YanıtlaSil
  10. BENDE YAZILAN YORUMLARIN BİR GÜN GELİP İŞE YARAYACAĞINI DÜŞÜNENLERDENİM SİZ İSTER İNANIN İSTER İNANMAYIN.

    YanıtlaSil
  11. Tüketici haklarına enduyarsız marka = RODİ

    YanıtlaSil
  12. Avrupa birliğini düşündüğümüz şu günlerde bu zihniyetle nasıl kabul edileceğimizi çooooook merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  13. RODİ ALACAKTIM İNTERNETE GİRİPTE RODİ HAKKINDA HEM BURDA HEMDE ŞİKAYETİM VAR.COM DA Kİ YORUM VE ŞİKAYETLERİ OKUYUNCA TAMAMEN VAZ GEÇTİM ŞİMDİ DİĞER MARKALARA BAKACAM .

    YanıtlaSil
  14. Giyim (textil) imalatçısıyım internet ortamını sık kullanırım işim icabı ama rodi markası için kurulan böyle bir siteyi hayretle karşıladım alehte çok reklamı oluyor dolayısı ile markaya zarar veriyordur.

    YanıtlaSil
  15. TÜKETİCİ DERNEKLERİNDEN MEDET UMUYORSUN AMA ONLARIN İŞİ GÜCÜ YOK BUNUNLAMI UĞRAŞSINLAR

    YanıtlaSil
  16. FERİDE SANBERK18 Şubat 2010 03:36

    Tüketici derneklerinin başka ne işi olabilir tabiki bu tür şikayetler kendilerine ulaştırılırsa ilgilenirler..

    YanıtlaSil
  17. Geçen yıl aldığım Vestel marka Lcd tv de arıza çıktı yetkili servis geldi onarımını hiç bir ücret talep etmeden yaptı darısı siz RODİ giyenlere diyorum.İnebolu dan Kemal

    YanıtlaSil
  18. RODİ ,RODİ,RODİ, NEOLUR İNSANLARI MUTLU ETMENİN YOLUNU GOOGLE'DAN ARAYIP BULUN VE BU İNSANLARIN ŞİKAYETLERİNİ GİDERİN YOKSA SİZ MARKA OLARAK GİDECEKSİNİZ.

    YanıtlaSil
  19. KIBRISTA OKUYAN KARDEŞİNİZİM AMA KIBRISTA RODİ MARKASI ZATEN ÇOK AZ NERDEN GİTTİNDE ONU BULDUN ŞİKAYETİNDE HAKLI OLABİLİRSİN AMA BİDAHAKİ SEFER DAHA İYİ VE KALİTELİ ÜRÜN AL DAVUT TOZLU

    YanıtlaSil
  20. Yeşilçamdan Davut1 Nisan 2010 04:22

    Necdet Tosun lu Hulusi Kentmenli Adile Naşit li günleri çok arıyorum siyah beyaz yıllardı ama her şey çok tatlı idi lezzetli idi her şey daha kaliteli idi şimdi her şey dostluklarda dahil rodi gibi kalitesiz.

    YanıtlaSil
  21. kktc doğumlu olup burada yaşıyom ülkemiz şirin vede güzeldir sizleride görmek isteriz çok seveceksiniz rodi ile sorunu olanlarda gelsinler onlara daha kaliteli şık güzel şeyler sunalım

    YanıtlaSil
  22. avm lerdeki waikiki mağazaları çok şık ürünler sunuyor inanın günde binlerce parça satıyorlar arkadaşım küçücük bir sorun yaşamış ve sorgusuz sualsiz çözmüşler teşekkür waikiki aynı duyarlığı sendende beklerizz rodi.

    YanıtlaSil
  23. L C WAİKİKİ2 Mayıs 2010 02:49

    Kader savaş ın dediklerine aynen katılıyoruz ayrıca L C WAİKİKİ MAĞAZALARINDAKİ YEPYENİ BİR KAMPANYAYI SİZLERLE PAYLAŞALIM ANNELER GÜNÜNE ÖZEL 3 ADET ÜRÜN ALIMINDA 1 ÜRÜN BEDAVA sizleri mağazalarımıza bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  24. lütfen reklam yapmayalım

    YanıtlaSil
  25. hamit çapkın30 Mayıs 2010 03:40

    rodi ile ilgilii yazılanları okudum üfledim inşallah iyi olur düzelir diye beklemeye başladım şimdiden sonra daha dikkatli olun emek vererek kazanılan tl leri çar çur etmeyin daha iyi şeyler alın daha kalitelileri arayın bulun çıkarın

    YanıtlaSil
  26. ağlamaktan kurudu gözlerim şikayetler dinmedi olmadı olmadı gitti rodi bitti urfalı fedo.anlayana sivri biber anlamayana davul tozu

    YanıtlaSil
  27. yurt içinde 130 küsür mağaza açan rodi kalite kalite kalite istiyorlar duymuyormusun yada duyupta veremiyormusun insanlara az bi kulak ver ne zararın olur

    YanıtlaSil
  28. KEMAL MERMERCİ7 Ağustos 2010 01:46

    Kıbrıstan değilde nereden alırsan al memnun olamazsın internet yazılanları hep olumsuz kimbilir daha yazı yazmayanlar da ilave edilirse bu rakam çok büyüyecek eldeki malzeme kalitesiz olursa burada daha çok yazı yayınlanır azda kalite li mallar yapsalar ne olur insanları üzmeyin yapıcı olun sorunları çözen olun birbirimizi kaz gözüyle görmesek ne hoş olur.lütfen ama lütfen daha saygılı olalım yine sonuçta hiç ama hiç birşey değişmeyecek yinede ben yazdım daha müreffeh bir yaşam sürdürmek birbirimize bağlı karşımızdakinin haklarına daha saygılı olmamız dileğiyle. magosadaki arkadaşınız.

    YanıtlaSil
  29. RODİ MOODDAN İKİ ADET ELBİSEYİ 80 TL ÖDEYEREK 2 AY EVVEL ALDIM KEŞKE ALMASA İDİM İLK YIKAMADA İKİSİDE SARKTI KUMAŞLARI OKADAR KALİTESİZKİ ANLATAMAM ESKİLER SÜMERBANK KUMAŞINDAN YAPILAN ELBİSELERİ YILLARCA GİYER ESKİTEMEZDİ ŞİMDİ RODİ ELBİSELERİ GİYMEDEN ESKİYO NOLUR BİRAZ SAĞLAM YAPSANIZ NOLUR.?

    YanıtlaSil
  30. seçil osmanlı../magosa6 Eylül 2010 02:42

    tarsusta satın aldığım kıbrısta giymeye başladığım rodi etiketi olan giyim eşyaları inanın bu sitede yazılanlar kadar adi insanı ne yerine koyduklarını bilmem ama iyi gözle olmadığı kesin yıllar öncenin giyimde dünya öncüsü olan ülkemiz şimdi giyimde kalitesi olmayan ürünler yüzünden bizleri yani iç tüketicileri bile memnun edemez konumda bizim beğenmediğimizi avrupalı nasıl beğensinde alsın böyle devam ederse giyim sektörü bu ülkede biter

    YanıtlaSil
  31. lütfen biraz mutlu olmayı deneyin bukadar kafanıza takmayın

    YanıtlaSil
  32. resmen dallga geçiliyo kimse ile ilgilenmiyorlar sorunu olan ı sallamıyorlar lütfen ama lütfen azda olsa ciddiye alın

    YanıtlaSil
  33. mehmet tecimer4 Ekim 2010 05:41

    konyada yaşayıp yine konyadan yazmaktayım rodi mood konyada alınan malına bahane bulmuyoda güneşe bahane oluyo sebebi güneşte sewat rengi solmuş sonrada geri getirdiniz dedi kardeşim bahane olacakya bunlar pijama değil dışarıda giyilir desemde kabul görmedi demekki rodi alınca sadece gölgede giyilirmiş iyimi benide kaybettiniz insanları birde terslemeleri varya ayrıca çokta güvensizler bizler insanız ,müşteriyiz ama onlara göre müşteri her zaman haksız uyan bak bizim hallare biraz ilgilenin bizlere azda olsa inanın bende artık rodi almam aldırmam insanlara alanlara acırım

    YanıtlaSil
  34. titiz bir inceleme sonucu alıp giydiğim rodi mood kot pantolon da sonrada lekeler oluştu meğerse yağ lekeleri olan pantolonu seçmiş bulundum dikilirken makinadan sızmış makyajlamışlar farkına varamadım bana kakaladılar değişim ve iade zaten yapamadım ey rodi ben sana ne edeyim bi gün bulurum elbet

    YanıtlaSil
  35. RAMAZAN KÜÇÜK2 Kasım 2010 23:53

    KIZILCAHAMAM TEPEKÖYÜNDEYİM HEPİNİZE SELAM SÖYLÜYOM FLASH TV PROGRAMLARINI TAKİP EDİYOM BEĞENİYOM

    YanıtlaSil
  36. gaziantepliyim istanbuldayım bayrama giysi aldım rodi mood fiyatları çoğuma geldi almadım
    bu fiyata alan varsa iyi valla

    YanıtlaSil
  37. ya ben böyle kötü bi marka adı altında satılan 2. bi ürün görmedim rodiden aldıgım herşeyi 2ay ya giyerim ya giymem bıraktım tamamen parama yazık kimseye önermiyorum

    YanıtlaSil
  38. selahattin çelik17 Aralık 2010 09:43

    hatay iskenderun oturuyom rodi giydim şimdilik fena değil şikayetim olmadı ağustos ayında satın aldım giydim rengi çabuk açıldı bunun dışında şikayet yok bizim burda markada çok suriyedende geliyo şimdi iyidir

    YanıtlaSil
  39. kıbrısta bula bula rodi mi buldun

    YanıtlaSil
  40. ali rıza yeşil1 Şubat 2011 07:48

    giresun içinde oturuyorum istanbul dönüşü ordan kot aldım hediye olarak bedeni ufak oldu istanbulu aradım değişimi için yardım edceklermiş dönüşümde ilgileneceklerini söylediler şimdi de 2 ay olmuş değişim olmaz dedi,ben istanbulda değilim dedim şehir dışından geldim desemde başarı sağlayamadım .böyleside oluyomuş demekki

    YanıtlaSil
  41. ŞENER VARDARLI13 Mart 2011 10:21

    DOKTOR BU NE ,
    ŞİKAYET EDECEM SİTEYE GİREMEDİM AÇIN UŞAKLAR KORKMAYIN.MİLLET DERDİNİ ANLATSIN

    YanıtlaSil
  42. Sarı Öküzün Hikayesi

    Eski zamanların birinde bir öküz sürüsü yaşarmış. Yaşarmış yaşamasına, ama civardaki aslanlar bir türlü rahat bırakmazmış onları. Hemen her gün saldırırlarmış sürüye. Öküz dediğin öyle yabana atılır bir hayvan değil ki, bir araya toplandılar mı kolayca de...fetmesini bilirlermiş o sıyrık alırlarmış, ama yine de boyun eğmezlermiş aslanların zorbalığına. Gün geçtikce aslanları almış bir kaygı. Tavşan, fare gibi küçük hayvancıklarla beslenir olmuşlar. Git gide güçten düşmüşler. Eee aslan bu, hiç fareyle doyar mı? "Her halde bize bu otlağı terk etmek düşüyor" demiş aslanlardan birisi. Evet diye tasdik etmiş diğerleri. Nereye gideriz diye düşünürlerken "bir dakika" diye bir ses duymuşlar gerilerden. Herkes dönüp bakmış sesin geldiği tarafa. Sürünün en çelimsiz, ama kurnaz mı kurnaz bir ferdi olan topal aslan'mış söze atılan. “Hayır demiş, hiç bir yere gitmiyoruz. siz bana bırakın, ben hallederim bu işi.” İnanmamış kimse ona, ama haydi bir şans verelim ne çıkar diye düşünmüşler. O da almış yanına bir iki aslan ve gitmiş öküzlerin yanına. Beyaz bayrak çekmeyi de unutmamış. Öküzlerin lideri olan boz öküz başta olmak üzere beş iri kıyım öküz yaklaşmış onlara. Sormuşlar ne istediklerini. Topal aslan başlamış konuşmaya. Bir yandan da boz öküz'ün sivri ve kocaman boynuzlarına bakıp ürperiyormuş. Saygıdeğer öküz efendiler? diye başlamış lafa. Bugün buraya sizden özür dilemek için geldik. Biliyorum, sizleri çok defa incittik, kim bilir kaçınızda pençemin izi vardır. Ama inanınız bunların hiç birini isteyerek yapmadık. Biliniz ki biz aslanlar, barışçı bir milletiz. hele öküzlerle hiç bir alıp veremediğimiz olamaz. Evet, size defaatle saldırdık, ama niye biliyor musunuz? Hep o sizin aranızdaki sarı öküz yüzünden. onun rengi öyle sizinkiler gibi değil ki. gözümüzü kamaştırıyor, aklımızı başımızdan alıyor. Onu gördük mü ne kadar barışsever olduğumuzu unutup size saldırıyoruz ve sürünüze zarar veriyoruz. Yoksa bizim sizinle hiçbir alıp veremediğimiz yok. Onun yüzünden hepiniz zarar görüyorsunuz. bir türlü rahat rahat otlayamıyorsunuz, belki geceleri bile kükrememiz uykunuzu kaçırıyor. Bunların hepsi sarı öküz'ün suçu. Verin onu bize, siz kurtulun, biz de barış içinde yaşayalım" demiş. Boz öküz, diğer önde gelenlerle görüşmek üzere geri çekilmiş. Hepsi de sıcak bakmışlar bu teklife. bir tek yaşlı benekli öküz olmaz demiş, ama kimseye dinletememiş sesini. Zavallı sarı öküz, kurban edilmiş aslanlara. Hepsi birden saldırmışlar zavallı öküzün üzerine bir ikisini fırlatmış üstünden, ama bitkin düşmüş az sonra. çırpınmış, haykırmış, yardım istemiş, yalvarmış, ama yokmuş onu işiten. Diğerleri üzülmüşler üzülmesine, ama elden ne gelir ki. Bütün sürünün selameti için gerekliymiş bu. Gerçekten de günlerce sürüye hiçbir saldıran olmamış. Huzur içinde geçer olmuş günleri. Ama aslan milleti bu, ne kadar sabreder ki. Hele öküz etinin tadını aldıktan sonra. Acıktık demişler topal aslan'a, daha bir kaç hafta bile geçmemişken. o da yine almış yanına bir kaçını, bir defa daha gitmiş boz öküz'ün yanına. "Selam diye girmiş söze. Gördünüz ya, biz aslanlar ne denli uysal milletiz. Doğru kararınız için sizi bir daha kutlamak isterim. Siz de huzur içindesiniz, biz de, ne mutlu. Yalnız buraya bunları söylemek için gelmedim. Büyük bir problemimiz var.?

    YanıtlaSil
  43. "Nedir" demiş boz öküz merakla. Şu sizin uzun kuyruk demiş topal aslan, öyle uzun bir kuyruğu var ki, nereden baksak görünüyor. O kuyruğunu salladıkça bizim de aklımız başımızda gidiyor. Gözümüz dönüyor, sürüye saldırmamak için kendimizi zor tutuyoruz. Halbuki siz öyle mi ya, hepiniz normal kuyruklusunuz. Bir onun suçu yüzünden, korkarım hepiniz zarar göreceksiniz. Gelin verin onu bize, bu konuyu burada kapatalım. Eskisi gibi barış ve sevgi içinde iki taraf da hayatını sürdürsün. Boz öküz, yine istişare yapmış sürünün ulularıyla. Yine sadece benekli öküz olmuş karşı çıkan. Hepsi de verelim gitsin demişler. İstişare daha da kısa sürmüş bu defa. Dışlamışlar uzun kuyruk'u sürüden. Saatler sürmüş zavallının çırpınışları ama sonunda o da yenik düşmüş aslanlara. Tekrar yinelenmiş bu olanlar. Her geçen gün daha da semirmiş aslanlar. alabildiğince güçlenmişler. Öküzlerse her geçen gün daha da zayıflamışlar, seyreldikçe seyrelmişler. Aslanlar, küstahlaştıkça küstahlaşıyorlarmış. Artık bir sebep bile söyleme gereği duymuyorlarmış. "verin bize şu öküzü, yoksa karışmayız.." demeye başlamışlar. Zavallı öküzlerin hayır diyebilecek güçleri kalmamış hepsi birer birer can veriyormuş aslanların pençesinde. Boz öküz de aralarında olmak üzere bir kaçı kalmış en sona. "Ne oldu bize, ne zaman kaybettik bu harbi aslanlara karşı, oysa ne kadar da güçlüydük" diye sormuş biri boz öküz'e. Biz demiş boz öküz, gözleri nemli ve sesi pişmanlıkla titreyerek, sarı öküzü verdiğimiz gün kaybettik bu harbi. Günün Sözü: Sorunu baştan çözmezsen kartopu gibi büyür ve seni etkisiz kılar. Ve buğün verdiğiniz tavizler yarın talefisi olmayan sonuçlar doğurur.

    YanıtlaSil
  44. KISSADAN HİSSE...................

    NE KADAR TAVİZ O KADAR SUİSTİMAL..

    YanıtlaSil
  45. merhaba ben giresunda ya??yorum,bayram al??veri?i yapt?m 125 tl tutar?nda kampanyan?z varm?? memmun olduk tabi.sonra k?z?ma bir kazak ald?m kaza?? mazada ç?kar?rken yakas?ndaki süsü diyelim dü?tü ben kasiyer han?mdan ayn?s?n?n bir ba?kas?n? getirin dedim sa?olsunlar hemen verdiler bende tekrar deneme gere?i duymadan eve geldim sonra giydirince küçük durdu de?i?mek için mazaya gittim.de?i?mediler fi?ini istediler o an fi?i yan?mda yoktu ,evden kredikart?n?n slipini getirdim,ona ra?men yine de?i?mediler ddi?er fi? olacakm??.?imdi soruyorum ben yanl??l?kla o fi?i çöpe atm???m ve kaza?? kesinlikle de?i?miyorlar.biri bana lütfen yard?mc? olsun ?imdi ürün sizin ürününüz,benim çocu?umada küçük geldi,bunun büyü?ü oldu?u halde neden de?i?tirmedi?inizi anlamakta zorluk çekiyorum.baz? ?eyler bu kadar kolaym?.ben paray? sokaktan da lütfen bekliyorum toplam?yorum ve cevab?n?z?da bekliyorum

    YanıtlaSil
  46. Ayıplı Ürünü Değiştirmediler!
    Amasya Taşova ilçesindeki marka mağazasından aldığım iki adet kazağın ayıplı ürün olduğundan dolayı iade ettim. Onlar da İstanbul bayiine göndermişler ürünü bana geri gönderdiler iade kabul etmediler.

    YanıtlaSil
  47. Adnan Tekin / Rize22 Mayıs 2011 01:51

    rodi mood müşterisi ve savunucusu idim benim aldığım rodi kot ayıplı ve kusurlu oldu iki ay sonra kumaşındaki defo belirgin şekilde ortaya çıktı fakat bi şey yapamadım çünkü fişini kaybettim,gerçi kkayıp olmasada bu marka değiştirme yapmıyormuş,herkesin rodiden kaçış sebebi bu olsa gerek .

    YanıtlaSil
  48. antakya rodi mağazasından 35 TL’ye aldığım rodimood etiketli füme rengi pantolonu hiç yıkamadan ilk giyişimden 3-4 saat geçtikten sonra sağdan soldan iplikleri çıktı önemsemedim ikinci gün giydiğimde çıkan iplikler işyerimde bunu görenlere mahcup olmama sebep oldu annem dikişleri sağlamlaştırdı biraz yine de şikayete gitmedim bu kez de yıkandıktan sonra koyu füme açık gri renge dönüştü ve düşük dereceyle kaliteli bir deterjanla yıkanmasına rağmen çekti paçaları kısaldı mağazaya götürmeyi bir seçenek olarak düşünemiyorum çünkü personelin kaba davranışları ve iade-şikayet gibi işlemlerle uğraşmak istememeleri beni geriyor ve bezdiriyor...

    YanıtlaSil
  49. RODIMOOD’da 1 Alana 1 Bedava Oyunu
    1 alana 1 bedava reklamları mağazanızda her yerinde ve girişte asılı iken alışveriş yaptım ödeme için kasaya gittiğimde kampanyanın bittiğini söylediler. Bu afişleri neden kaldırmadıklarını sorduğumda ise sert cevap aldım. Hiç sesimi çıkarmadan çıktım. Bu şikayetim Sivas İstasyon Caddesi mağazanıza.

    YanıtlaSil
  50. RODİMOOD 2 Alana 2 Bedava Kampanyasından Yararlanamadım!
    Tüm erkek ürünlerinde 2 alana 2 bedava kampanyası yapıldı. Gittik özenerek 4 tane ürün seçtik, kasiyer seçtiğimiz 4 üründen 3'ünün kampanya dahilinde olmadığını söyledi. 4 ürünü de bıraktım ve çıktım. Çıkarken de daha da olsa gelmem dedim. Kampanya yapıyorsanız, kampanyanın koşullarını açık seçik yazar ilan edersiniz. Müşteriyi saatlerce uğraştırıp eli boş göndermeyin.

    YanıtlaSil
  51. Rodi modadan 1 pantolon 1de tişört aldım annem bunları yıkayınca bir soldular ki bir daha onlarla bir yere gidemedim. Fişini getirirseniz değiştiririz dediler annemde fişini kayıp etmiş fişini kayıp ettiysek bile bunlar bilmiyor mu buradan aldığımızı koça 40 TL gitsin de onları evde gündelik giyiyorum.*

    YanıtlaSil
  52. Gaziantep Sankopark’tan aldığım montta keşerme oldu. Ben aldığım zaman daha önce İstanbul Atirus alışveriş merkezinde aldığım montta da keşerme olduğunu söyledim. Bunda da aynı sorunu yaşamayayım dedim. Hiçbir problem olmaz dediler.

    YanıtlaSil
  53. Rodi mood mağazalarıda % 70 indirim var haberiniz olsun .

    YanıtlaSil
  54. ÇETİN AYDIN8 Eylül 2011 21:36

    Yaklaşık 2 ay önce aldığım Rodi Marka Slimfit Chino pantolonun yıkama şartlarına uymama ve ters taraftan ütületmeme rağmen gri renkte aldığım pantolonun rengi beyaza dönüşmeye başladı. Aldığım yere gittiğimde ise fabrikaya göndereceklerini test edilip rapora göre hareket edeceklerini söylediler.

    Bu işlemin 1 aylık süre geçeceğini sanki kaderime razı olmamı söylermiş gibi beni mağazadan gönderdiler. Yıllardır güvenerek tüm tekstil ihtiyaçlarını karşıladığım fiyatlarını ve kalitesini beğendiğim Rodi’yi tanıyamamıştım.

    Bir pantolon için bu şikâyet yapılır mı demeyin gelecekte yapacağım alışverişlerde artık tereddütteyim. Aldığım fabrikasyon hatalı pantolonun birebir değiştirilerek müşteri memnuniyetinin sağlanmasını rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  55. RODİMOOD Üretim Hatasını Kabul Etmiyor!
    Rodimood'dan aldığgım çocuk pantolonu 18 numara iğne ile dikiş yapıldığından kumaş ve lastik koruma bölümünün, dikiş sonucu tamamen kesildiği belli olmaktadır ve iki kere kullanım sonucu kumaş ve lastik koruması olan penye bir birinden ayrılmaktadır.

    Bu nedenle yapılan üretim dikiş hatasının tarafınızdan nasıl incelemeye tabii tutulduğunu ve üretim hatasından kaynaklanan ürünün değiştirilmesi hususunu talep ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 26 Mart 2012 günü saat 17:00 civarında Kilis İl merkezinde bulunan Rodi Mood alışveriş merkezine gittik. Eşime almak istediğim pudra rengi (model nu:1561 ) montun üzerinde 4 adet fiyat bulunmaktaydı. Sırasıyla mont fiyatı 88.88 TL , 79.99 TL , 66.65 TL ve en son olarak da indirimli fiyat olarak 59.99 TL bulunmaktaydı.
      Satış görevlisine kol uzunluğunu kısalttırmak için terzi ücretini kimin vereceğini sorduğumuzda kendimizin terzi ücretini ödememiz gerektiği, firmanın bunu karşılamadığı söylendi.

      Kasaya ücretini ödemek için gittiğimizde kasada görevli bulunan N**** hanım tarafından beğendiğimiz montun fiyatını 70 TL. olarak söylemesi üzerine fiyat etiketini kendisine gösterdik. Kendisi fiyatının değiştiğini şu an üzerinde bulunan fiyat etiketi üzerinden satış yapamayacağını söyledi. Kendisine ben beğendiğim ürün üzerinde bulunan fiyat etiketi üzerinden satışının tarafıma yapılmasını talep ettim ama görevli bunun mümkün olmadığını bildirdi. Fiyat etiketi ben beğendim diye mi yükseldi ?

      Ya da Rodi de fiyatlar sabit değil mi kafasına göre müşteriye göre satış mı yapılıyor ? Beğendiğim ürünün fotoğrafını da görevliden izin almak suretiyle çektim. Fiyat etiketi de üzerinde benim belirttiğim gibidir. İstenildiğinde fotoğrafı da gönderebilirim . Konuyla ilgili Tüketici haklarına da başvurmak istiyorum gelecek olan cevaba göre.

      Sil
  56. CİHANGİR CAVİT -------KIBRIS24 Ekim 2011 04:50

    ÖĞRENCİYİM YAVRU VATANDA OKUMAKTAYIM DÖNEM BAŞI GELİRKEN ALDIĞIM BİR KAÇ GİYSİ İÇİNDE OLAN RODİ MARKA MONT TA VARDI FAKAT İNANIN İKİ AY ZOR KULLANABİLDİM ODA SADECE AKŞAMLARI GİYDİM
    ŞİMDİ ATSAM PARAMA ATMASAM KENDİME YAZIK ...
    LÜTFEN SİZDEN RİCAM
    RODİ YE ÇEKİ DÜZEN VERİN...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Model numarası : A11215024120010
      Model adı: Aksesuar X7576 Man Saat.

      Yaklaşık 4 ay önce kadar aldığım Ssatin camı çatladı ve yan taraf boyaları aşındı. Konu ile alakalı olarak Malatya Dörtyol Şubesi'ne saatimi götürdüm lakin saati müşteri hizmetlerine göndersek bile herhangi bir tadilat yapmadan geri göndereceklerinin bu konuda bizim hatalı olduğumuzu aktardılar.

      Ben bu saate 49.99 TL verdim, sizin yaptığınıza bakın böyle garanti koşulları mı olur?

      Sil
  57. Eşimle geçen gün Alanya'daki yeni açılan rodimood mağazasına gittik.3-4 katlı büyük bir mağaza. Girişteki kasa bölümünde duran beyler kafalarını kaldırıp bizi görene kadar hayli zaman geçti. Hatta sorduğumuz soruyu bile kafalarını pc den ayırmadan cevaplamaya çalıştılar.O kadar kısık sesle konuşuyorlardı ki kendileri nasıl duydu kendi seslerini anlayamadık. Kendi kendimize bakınıp durduk mağazada.Aradığımız kıyafetle ilgili soru soracak satış elemanı bulamadık giriş katında.Durmadan t-shirt katlayan,suratı beş karış,minicik bir kız dışında.Satış işine karışmıyordu herhalde!Kendimiz bir iki şey alıp,kabinlerde denedik..Sadece erkek giyim reyonundaki arkadaş yardımcı oldu eşime...Böyle mağazacılık olmaz.İşletme sahipleri yanlarında çalıştırdıkları personeli önce eğitmeli,işinin ne olduğunu iyice kavramasını sağlamalı.

    Müşteri güler yüzlü,dinamik,kendisine yardımcı olan personel ister karşısında.Gülerek girdiğimiz mağazadan,son derece negatif enerjiyle ayrıldık.Personel yaptığı işten memnun değilse yapmasın,ayrılsın.İşini severek,emek vererek,olması gerektiği gibi yapacak bir sürü genç var dışarıda.Sadece Ucuz işçi çalıştırma gayesiyle işletilen mağazaların sonunu görüyoruz.Bir müşteri olarak fikrimi beyan ettim.gerisi yetkililerin bileceği iş.

    YanıtlaSil
  58. Konya Ereğli Rodi Mood mağazasına daha bayramın 3.günü bir kot pantolon almak için gittim. Beğendiğim ilk kotu denedim ve almaya karar vermiştim. Yanımda da alışveriş için ayırdığım 50 TL olduğunu bildiğim için hemen fiyatına baktım üzerinde 49.90 yazıyordu. Hemen tezgahtardan terziye gönderilmek üzere boyunu paçasını ayarlamasını istedim. Kotu geri çıkarıp kasaya getirdim ve ücretini ödeyeceğimde bana 65 TL olduğunu söylediler büyük bir şaşkınlıkla üzerinde 49 TL yazıyordu dedim. Kasadaki bayan gayet rahat bir şekilde özür bile dilemeden hanımefendi üzerindeki fiyat bayram öncesinden kalma sizin gördüğünüz fiyat eski fiyattır dedi.
    Ben o şaşkınlıkla "almıyorum kalsın o halde" deyip hiç bir tepki vermeden mağazadan çıktım. Çıktıktan sonra çok pişman oldum keşke orada hakkımı arasaydım diye. Böyle bir olay ilk kez başıma geliyor. 0labilir unutmuşsundur etiketi ama insan bir özür diler az kalsın ben özür dileyecektim o hanımdan. Bir daha da asla Rodi’ye de girmem hiç bir dostuma da tavsiye etmem. Daha bir hafta önce okuldaki öğretmen arkadaşlarıma Rodi Mood un kalitesinden bahsetmiş bir insan olarak ben çok üzüldüm.

    YanıtlaSil
  59. Kadikoyde rodi yok aradim taradm bulamadım varsa varsa carrefour ya da tepe natilus da vardır oda kadıköye yakın bi avm.

    YanıtlaSil
  60. RODİMOOD Pantolonun Paçalarının Ön Tarafı Soldu!
    Temmuz 2011 ayında Konya Doğan Çanta şirketinde satılan Rodimood marka bir adet pantolon aldım. Hiç yıkanmadan dizlerinden yukarı kısmı soldu ama ben tozlanmadan olmuştur diye yıkama yaptırdım.

    Her ihtimale karşı da yıkamaya dikkat etmelerini söyledim sonuçta dizden yukarı her iki paça da renk solması iyice ortaya çıktı. Doğan Çanta'ya gittiğimizde illa ki fiş dediler. Konya Rodimood mağazasına gittim pantolonu aldığım yere git dediler ilgilenmediler bile.

    Bence bir marka ürününe her türlü şartlarda sahip çıkmalıdır. Çok büyük bedel bile olmasa bu tutum beni Rodimood hakkında olumsuz yönde etkileyecektir. İstenildiğinde pantolonu anında taktim ederim.

    YanıtlaSil
  61. Hasret Savaş Kara1 Aralık 2011 05:34

    Bayramda kalabalıkta millete sattılar defolu ürünleri aldık eve gittik pantalonda sökük 2 tane ertesi gün götürdük almadılar bizi çok şaşırttı rodi az parada vermemiştik pantalona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Kilis'te ikamet ediyorum. Kilis'teki Rodimood mağazasından haziran ayında hem tişört hem de keten pantolon almıştım. Tişörtler 1 yıkamadan sonra renk attılar. Mağazaya tekrar gittik değiştirilmesi için 2 hafta sonra haber verdiler, tişörtler değiştirildi.

      Fakat bu defa keten pantolon yıkandıktan sonra makinadan çıkartıldığında arka cep kısmı yırtılmıştı. Bu defa da mağazaya bunun için gittik, yine 2 hafta sonra haber verdiler, gittik değiştirdik, değiştirilen yeni pantolon 1 hafta giydikten sonra daha ilk yıkamada renk attı.Bugün tekrar mağazaya gideceğim.

      Sil
  62. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
  63. necla önder magosa dayım22 Aralık 2011 02:45

    Kıbrısta çok bilinen bi marka olmamakla beraber yinede bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  64. Eskiden rodi rodi'ymiş. babalar günü için aldığım classic pantolon 3-4 kez giydim ve 1 kere yıkandı koyu yeşil pantolonun bazı bölgelerin rengi soldu, gri oldu. Ben bu pantolonu işyerinde dahi giymedim kaldı ki memurum el işi yapan biri de değilim ki rengi atsın.


    Mağazaya söylediğimde getirin istanbula gönderelim diyorlar, 20 gün sürer diyorlar o pantolonu kendim boyamış olamam değil mi yada şöyle söyleyeyim bir pantolonun üretimi 20 gün mü sürüyor. Yav rodi, rodimood ziyaretçi ve müşterilerini tavırlarınla bir gömlek, bir pantolon uğruna kaybetmeye mahkum ediyorsun kendini.


    En çok mağazanız izmir'de neden kısa sürelerde çözüm yaratmıyorsunuz?? ben şimdi o pantolonu karşıyaka çarşıdaki evimin balkonuna asıp altına da gerekeni yazmaz mıyım, 50 liralık pantolon bana zarar açmaz ama kötü ve çözümsüz deneyimlerin götürüsü farklı olur.
    Bu konunun acil ve en kısa zamanda çözülmesini istiyorum! -

    YanıtlaSil
  65. nurhayat kılınç30 Ocak 2012 08:19

    merhabalar.ben bugun hatay/iskenderun şehit pamir şubesi olan rodi mağazanızdan ürün aldım.kampanyanız bir ürün alana 2. ürün %50 indiriminiz var idi.peşin olarak aldıgım 2. ürün 8699918454535 nolu basıc plus 6686 woman ürününüz etiket fiyatı19,99 olarak gözüküyor.yanlız kasada %50 fiyatı 12,50 alınmıstır.kasaya sorduğumda bu durumu kasadaki fiyat farklı oldugunu söylediler.bu insanları kandırmaktır.kasiyer adı Burcu AYDAR dır.fiş numarası ise 0049dur.bu konuyu tüketici haklarına iletecem.lütfen insanları böyle kandırmayınız.Lütfen bu olayı görmezlikten gelmeyiniz.

    YanıtlaSil
  66. Ayşe sarıaltın5 Şubat 2012 02:40

    12.01.2012 tarih ve 0109 fiş nolu akesuar 10625Wo çanta aldım. çok az kullanmama rağmen çantanın omuzuma taktıktan sonra kıvrılan kısmında kendliğinden soyulmalar meydana geldi.en kısa zamanda telafsisin yapılmasını rica ediyorum.




    Ayşe SARIALTIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 24 Haziran 2012 tarihinde Kütahya Outlet AVM den bir spor ayakkabı aldım. numarası 41. Denedim .o gün itibariyle bir rahatsızlık çekmedim. Fakat dışarıda giymeye başladıktan sonra parmaklarımın yara olduğunu, yani kısacası ayakkabının sıktığını gördüm.

      Acaba geçer mi diyerek 1-2 defa daha sokakta giydim fakat her defasında yine ayağımın yara olmasına engel olamadım. Yani kısacası ayakkabınız ayağımı sıkıyordu. Giydiğim ayakkabı numarası 41 normalde .ama sizin firmanın ayakkabısı da 41 olmasına rağmen ayağıma olmuyor.

      Sizlerden ricam bu mağduriyetimin en kısa zamanda giderilmesini ve mağazanızdan 42 numarasını veya başka bir ürünle değiştirilmesini talep etmekteyim.

      Değiştirilmemesi durumunda gerekli yerlere de başvuracağımın ve hakkımı her türlü alanda arayacağımın tarafınızdan bilinmesini istiyorum. Cevap yazınızın en kısa zamanda verilmesi arzusu ile iyi günler diliyorum.

      Sil
  67. Yaklaşık 2 ay önce Kırıkkale RodiMood mağazasından pantolon aldım. Pantolonun 2 ayda rengi değişti, üzerinde karayolları haritası gibi bir takım çizgiler oluştu. İade veya değişim için gönderdim.

    Bana her ürünün bir yıkama şekli ve derecesi vardır, yıkama hatasından kaynaklanmış diye yazıp göndermişler. Asla yıkama hatası falan yok, deterjan dahi kullanmıyoruz, bu yıkama topları ile yıkıyoruz. Elbise görmemiş insan muamelesi yapıyorlar.

    YanıtlaSil
  68. RodiMood Mağazasında alışveriş yaptım benimle ilgilenen satış danışmanı arkadaş inanılmaz beyefendi, oturaklı bir arkadaş adını bilmiyorum ama çok teşekkür ederim. Kasaya ödemeye geldik esmer bir hanımefendi ve yanında uzun boylu, saçları sol gözünü kapatmış diğer gözü açık bir arkadaş.

    Fiyatı sordum 57,60 TL, hanımefendi ödemeyi nasıl yapacaksınız dedi taksit var mı dedim, evet 2 taksitten 7 taksite kadar yapıyoruz dedi ama %10 vade farkı oluyor dedi. Çok değil mi 2 taksitte en fazla %4/5 olmalı kaç mağazanız ayıp var değil mi?

    2 taksitte %10 vade farkımı olur demem ile beraber kasada duran arkadaş 177 mağazamız var abi kolay değil sizden alınan %10'larla açıldı bu mağaza dedi.Bende ne kadar açık sözlü bir arkadaşsın helal sana inşallah bir yerde karşına çıkmaz bu sözlerin dedim. Çıkmaz çıkmaz sen korkma dedi.
    Bu durumda bana sadece insanlardan %10 vade farkı alarak açtığınız 177 mağazanızı tebrik etmek, çalışmalarınızda başarılar dilemek düşüyor sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğum günümde ailem tarafından Collezione/Acity/Ankara mağazasından alınan kazağı beğenmeyerek mağazaya değiştirmeye gittim. Firma yetkilisi ve personeli güler yüzüyle bana yardımcı oldu ve kazağı Yards marka kot pantolon ile değiştirdim. Ancak ilk giyinişimde kot pantolon eskitme yerinden yırtıldı. Bunun üzerine ben de pantolonu alarak mağazaya gittim.

      Değiştirme işlemini gerçekleştiremeyeceklerini bildiren mağaza yetkilisi bana pantolonu fabrikaya gönderebileceğini ve orada incelenerek gelen rapora göre hareket edebileceğini söyledi. Bende anlayışla karşılayarak pantolonu bıraktım. Tam iki ay sonra beni mağazadan arayarak pantolonla ilgili raporun geldiğini ve pantolonu geri almam gerektiğini söylediler. Pantolonla ilgili yazıyı resim olarak şikayetime ekledim. İnceleyebilirsiniz.

      Sil
  69. RODİMOOD Saatimin Camı Çatladı ve Yan Tarafları Aşındı!

    Model numarası : A11215024120010
    Model adı: Aksesuar X7576 Man Saat.

    Yaklaşık 4 ay önce kadar aldığım Ssatin camı çatladı ve yan taraf boyaları aşındı. Konu ile alakalı olarak Malatya Dörtyol Şubesi'ne saatimi götürdüm lakin saati müşteri hizmetlerine göndersek bile herhangi bir tadilat yapmadan geri göndereceklerinin bu konuda bizim hatalı olduğumuzu aktardılar.

    Ben bu saate 49.99 TL verdim, sizin yaptığınıza bakın böyle garanti koşulları mı olur?

    YanıtlaSil
  70. 26 Nisan 2012 saat 16.27 Perşembe günü Kastamonu mağazanızdan pınk sky x7093 woman tunik aldım, kendim Karabüklü'yüm ve tuniyi aldığımda denemediğim için eve gelip giymek istedim, sonra da bedeni dar geldi.

    Cuma günü Karabük mağazanızdan değiştirmek istedim ama mağazadaki E*** adındaki bayan bana elimizde şimdi kalmadı dedi, ben de getirtebilir miyiz dedim, sonra hiçbirşey demeden aldı eline gömleyi bana bunda is kokuyor dedi.

    Ben de daha dün aldım akşam geldim poşetten sadece denemek için çıkardım dedim ve öğlen size getirdim dedim. Bana hayır hanımefendi bu resmen is kokuyor diye rest çekti. Zaten aldığımda kumaşın kendi kokusuydu o ve ben bu konuyla ilgilenmenizi gömleğimin değişmesini istiyorum. Kimse beni olmayan bişey için suçlayamaz bu kişiden şikayetçiyim. Bana en kısa sürede dönerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  71. RODİMOOD Rengi Solan Ceketim İade Alınmadı!

    2 3 defa giydiğim ceketin renginde solmalar oldu. Geri götürdüm, tamir edilecek diye aldılar. 10 gün sonra yapıldı diye geri gönderdiler. Hiçbir değişiklik yok. İade etmek istedim kabul etmediler. Başka bir ürün almamı da kabul etmediler. Şikayet edeceğim dedim. ''Git, kime edersen et'' gibisinden tavır takındılar.

    YanıtlaSil
  72. RODİMOOD Kot Pantolonum 6 Ay İçinde Eriyerek Yırtılmaya Başladı!

    Rodimood'dan aldığım ve yırtılan kot pantolonum eridi ve yırtılmaya başladı; fakat kullanıcı hatası olarak geçiyor. Değişimini talep ediyorum.

    YanıtlaSil
  73. Bugün babalar günü için Rodimood Cebeci şubesine alışveriş yapmaya gittim. Bugün için kampaya olarak 79 TL üzeri alışveriş yapıldığında 35TL parfüm hediye etmekte ama 8699918872889 fiş no:0095olan 102.94 TL yaptım.

    Parfümü de en son etap verceklerini beklerken ödemeyi yaptım ve kampanyayının bittiği söylendi bunu da tamamen kaba bir şekilde yansıttılar.Madem böyle bir kampanya var ve de bittiyse bunu neden daha önce aksedilmedi.

    YanıtlaSil
  74. RodiMood Ünye şubesinden bir adet deniz şortu aldım. Fiyat etiketinde 16,90 TL yazıyordu, kasaya gittiğimizde 24,90 TL dediler. Kasa personeli yanlış fiyat etiketi takıldığın söyledi.

    Ben de bunun mümkün olabileceğini ancak müşteriye sunulan fiyatın geçerli olduğunu, etikette ne yazıyorsa ve kasada ne çıkıyorsa müşteri lehine olanın geçerli olduğunu söylememe ve ısrar etmeme rağmen 24,90 TL'den satmakta ısrarcıydı.

    Personellere eğitim vermiyor musunuz? Bunları ve kanunları bilmiyor mu personelleriniz? Amaç sadece üretmek, satmak olmamalı, müşteri ilişkileri diye bir şey var. Lütfen personelleriniz bundan bihaber olmasın.

    YanıtlaSil
  75. 12.07.2012 tarihinde saat 20:30 Erzurum ilinde AVM bulunan RodiMood mağazasına gittik. Manken üzerinde bulunan pantolon ve gömleği beğendik ama teşhis ürünlerinden başka o pantolondan yoktu. 'Defolu mal' dediler 'veremeyiz' dediler. Bizde başka renk pantolon beğendik. Sıra geldi gömleğe dedim.

    Bu gömlekten var mı? 'Defolu' dedi. 'Başka' yok bende defolu olsun alacağım dedim. Bu sefer de 'manken üzerindeki kıyafetler satılmaz onaysız çıkaramayız' falan filan dediler. Neyse uzatmadım pantolon, gömleği istemedik çıktık. Bu uygulama gerçekten var mı? Ürünleriniz defolu veya çıkaramıyor musunuz yoksa mağaza personeliniz K**** Beyin böyle bir isteği mi var ?

    YanıtlaSil
  76. RODİMOOD Yıkama Sonrası Pantolonun Rengi Soldu!

    Bir hafta kullanmış olduğum pantolonu normal her kıyafetim gibi yıkadık ve ciddi solma yıpranma oldu. İade için mağazaya teslim ettik. 2 aya yaklaştı bir dönüş yapılmadı. Kendim aradım ve sorduğumda ürünün red alındığı ve henüz merkezden mağazaya dönemediğini belirttiler.

    Neden red aldı bilmiyorum ama ilk defa karşılaştığımız bir durum. Rakamda küçük ancak tüketici haklarına başvurarak bunun düzeltilmesi için uğraşacağım. Firmanız genelde de değişim yapmadığını çevremizden duymuştuk. Bir pantolonda olsa hakkımı arayacağım.

    YanıtlaSil
  77. 02.07.2012 tarihinde Yalova' dan aldığım 2729 kapri şortta 2-3 giyim 1 yıkamada ciddi bir sarkma ve bollaşma meydana geldi. Ürünü 3 hafta sonra Marmara Forum mağazanıza götürüp durumu ilettim. Ürünü teste göndereceklerini söylediler,1 Hafta-10 gün sonra üretimden, kumaştan kaynaklanan bir hata tespit edilmediğini ve ürünü değiştirmeyeceklerini söylediler.

    12.08.2012 tarihinde ürünü geri iade aldım. Konuyu paylaşmak ve mağduriyetimi gidermeleri için müşteri ilişkilerini aradım, bana ürünü tekrar test ettirebileceklerini teklif ettiler. Peki 2.testte sorun çıkarsa ilk testin ne anlamı kalır, güvenirlik nerde?

    Şu anda ilk aldığım zamandaki durumuna göre 1 beden büyümüş halde olan kapri şortu kullanamıyorum. İlk defa bu marka ürün satın aldım, aldığıma alacağıma pişman oldum. Mağduriyetimi gidermeyen müşteri ilişkilerinden şikayetçiyim. Sorunumun giderilmesini talep ediyorum. Aksi taktirde hakem heyetine başvuracağım.

    YanıtlaSil
  78. Çorum RodiMood dan kot pantolon aldım ve pantolonun paçasının ölçüsünü aldılar 2 saat sonra gelip alabilirsiniz dediler. Arkadaşımı gönderdiğim de alım fişi ile arkadaşıma pantolonu vermişler eve geldiğimde pantolonun paçasının hala ölçülü olduğunu toplu iğnenin hala orada olduğunu gördüm ve çok önemli bir buluşmam vardı.

    Sırf o yüzden pantolon aldım ama marka dedik aldık adamlar bizi yarı yolda koydu. Bu müşteriyle dalga geçmektir. Paçasını biz yaptırıyoruz deyip de yaptırmıyorsa ben burada kasıt ararım. 70 liralık pantolon alıyoruz 2 3 liralık paça yaptırma işinden benim işim aksıyor.

    Buysa hizmet bundan sonra gereken karalama kampanyasını yapacağımdan emin olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  79. 14.07.2012 tarihinde Tokat mağazasından kot aldık. Aldığımız kot yaklaşık 1 ay hiç kullanmadık. 1 ay sonra kullandığımızda beyaz çantaya mavi renk verdiğini fark ettik. Aynı çanta farklı renklerde diğer marka kotlar ile kullanılınca boya lekesi yoktu. 26.08.2012 tarihinde kotu aldığımız Tokat mağazasına götürdük.

    Ürün iadesini kabul edildi. Başka bir alışveriş için 09.09.2012 tarihinde aynı mağazaya gittik ürünün kusursuz bulunduğunu geri gönderildiğini ilettiler. Biz sizi arayacağız dediler. 27.09.2012 tarihine kadar dönen olmadı telefon ile aradığımda genel merkezde yoğunluk var dediler.

    Fakat ürün 18 gün önce geri gönderilecek cevabı gelmiş. Genel merkez yoğun olduğu için gönderilemiyormuş. 02.10.2012 tarihinde tekrar gittik. Mağaza hiçbir şekilde tüketici haklarına uygun davranmayıp hatırlatınca sorun var ise şikayet edin cevabını aldık. İade form No:09151

    YanıtlaSil
  80. 24 Ekim Çarşamba günü Rodimood'un Mardin/Kızıltepe şubesinden aldığım kazak 2. gün dikişlerinden yırtıldı ve ipleri söküldü. Ve kazak dışında 4 tane de çorap aldım çorapların her biri de birer gün dayandı onlar da dikişlerinden söküldü ve delik oluştu fotoğraflara bakın bunu net bir
    şekilde göreceksiniz.

    Şimdi ben Kızlltepe'de oturmuyorum ve oradaki çalışanlarla da muhatap olmak istemiyorum. Neden böyle saçma ürünleri satıyorsunuz bunun bir kalite kontrol aşaması yok mu? Kalkıp iade etsem kış bittikten sonra kazağım geri gelecek bu da ayrı bir mağduriyet oluşturuyor! Kısacası 1 günde sorun yaratan Rodimood markasının piyasadan kaldırılmasını istiyorum. Ve mağduriyetimin de en kısa zamanda giderilmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  81. Ben iki ay önce roodi den bir pantolon aldım pantolon ağ kısmı da bi sorun oluştu ben diyarbakır ekinciler cad olan roodi ye gittim pantolonu verdim kasiyere ürünü fabrikaya göndereceğini söyledi ve 15 iş günü sonra gel dedi bende 15 gün sonra gittim orda bulunan bayan kasiyer beni başından salmak için hiç bilgisayara bakmadan ürün gelmemiş dedi yani hiç ilgilenmedi ben şimdiye kadar çoğu ürünümü roodi den alıyordum bundan sonra almam.

    YanıtlaSil
  82. Rodi mood dan aldığım triko kazak daha ilk kullanımda ön tarafından tüylendi. Ben de iade etmek için aldığım mağazaya başvurdum. Kendileri ürün iade için teste gideceğini söylediler. 1 hafta sonra telefon edip iade talebimin reddedildiğini belirttiler. Benim anlamadığım hangi standartlara göre reddettikleri, yeni alınan ürün hiç yıkanmadan ilk kullanımda kötü şekilde tüyleniyorsa bunun normal karşılanması mümkün mü

    YanıtlaSil
  83. Rodi Mood Elazığ şubeden aldığım kotta defo çıkmasına rağmen değişim talep edildi yine de iade talep etmedim. Bugün değişim için okeylenen kotum da aldığım zaman kesilen fişim olmadığı bahane edilerek taksitlendirerek aldığım için vade farkım havaya uçup gitti. Sistemlerinde rahatlıkla görebilecekleri alım satım işlerinde sorun çıkarmaktalar. Kendi firma telefonlarını arayıp şikayet oluşturma formu bile bulunmamaktır. Bu durumun düzeltilmesi ileride oluşacak haksızlığın giderilmesini talep ediyorum.

    YanıtlaSil
  84. RodiMood’tan alışveriş tutkunlarına kış sonu fırsatı; her 100 TL ve üzerinde alışveriş yapanlar 100 TL değerinde hediye çeki kazanıyor.

    RodiMood’un tüm ürünlerinde geçerli olan kampanya ile 100 TL ve üzeri alışveriş yapanlar 100 TL değerinde hediye çekini anında kazanıyor. Şubat ayının sonuna kadar devam edecek kampanyada kazanılan hediye çeklerini isteyen anında kasada, isteyen 1 Mayıs tarihine kadar yapacağı alışverişlerde kullanılabilecek.

    YanıtlaSil
  85. Rodimood' dan kazak aldım sadece iki kere giydim biraz bollaştı toplansın diye ılık suda yıkadım ve kazak dizlerime kadar uzadı ben böyle bir şey görmedim iade ettim personel müdürü büyük ihtimalle kabul olur aynı fiyatta başka ürün alabilirsiniz dedi fakat red cevabı geldi.

    Üründe hata yokmuş kazağın dizlerime kadar inmesi normal mi yani tekrar gönderdik rodi mood tek kullanımlık ürün mü satıyor ayrıca neye göre test edildi bizimi yanıltıyorlar mağaza müdürünün gördüğü hatayı test edenler nasıl göremiyor makinede yıkasaydım bile bu kadar uzaması normal değil.

    YanıtlaSil
  86. Sebahattin Önyayla28 Nisan 2013 02:37

    Bolu da rodi mod şubesinden iki ay önce aldığımız kazaklar defolu çıkınca soluğu alış veriş yaptığım yerde aldım fakat 39.90 tl den alınan ürünün fatura yada fişi olmayınca bi şey yapamadılar haklı olabilirler fakat ürürn kendi sattıkları ve üzerinde etikettede rodi yazıyor vergi iade sisteminin yürürlülükten kalkmasından ötürü fişini yada faturasını saklama ihtiyacı olmadı değişimi yapsalardı rodi ile alış verişim sürekli olurdu bundan sonra almam ve de aldırmam.

    YanıtlaSil
  87. Annneler günü için rodi mood izmir de çok hoş hediyelikler var ,uygun olanları fiyatlarıda uygun.

    YanıtlaSil
  88. Hüseyin gülmez11 Haziran 2013 01:39

    Arkadaşım Abdullah Kılıç a rodiden hediye olarak aldığım kot pantalonu severek almıştım sukutu hayale uğradım nedeni ise ürünün cep kısımları kısa sürede yırtıldı daha sonra değiştirmek amaçlı uğraştık başarılı olamadık lütfen sizden ricam rodi den iğne dahi satın almayın...........

    YanıtlaSil
  89. Kemal Ahmet Şakir16 Temmuz 2013 08:43

    babalar günü için rodimood ta babama kıyafet aldım sevindi severek giyiyo şikayeti olmadı inşaallahda olamyacak çok dolaştım şikayet çok bende tam tersini yaşadığım için yazmak istedim...
    Çankırıdan
    Kemal Ahmet Şakir

    YanıtlaSil
  90. Antalya alanya tatilinde yapılan yada daha doğrusu alınan sort la ilgili kusurları yazmak istememden dolayı buradayım.
    solması ile giyilip yıkanması totalde 3 gün sürdü 39 liraya malolan bir ürün daha iyi daha kaliteli olamak zorunda ama olmadı .
    insan üzülüyor ister istemez .
    Saygılarımla

    YanıtlaSil
  91. RodiMood Aksaray mağazasından aldığım 5 adet tişörtün 2 yıkamada rengi kalmadı ağardı ve ayrıca kısaldı. Değişim için geri gönderdim ve bana üretim hatası olmadığı söylendi. Hadi renk atması üretim hatası değil peki çekme yapıp kısalması kimin hatası acaba öğrenmek istiyorum.

    Tişörtleri teslim almadım ve ikinci kez geri gönderdim. İsteğim değişim ama eğer değişim olmazsa geri göndermeyin atın onları çünkü 2. kez mağazaya gidip onları geri almam açık söyleyeyim. Sizden ricam iyi inceleyip öyle kara verin.

    YanıtlaSil
  92. Ankara makromarkettten satın aldığım rodimood çocuk montunun iade işlemlerinde sorun yaşatmayan makromarket e teşekkür ediyorum sorunumu hemen giderdiler

    YanıtlaSil
  93. abdülkadir çorumlu13 Aralık 2013 07:49

    rodimood yılbaşı için ziyaret ettim umduğumu bulamamakla birlikte bir iki parça aldım sorun yok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  94. BAŞAK DURU CAN13 Ocak 2014 02:45

    DENİZLİ DEN RODİMOOOD ALMIŞ İDİM YENİ YIL İÇİN
    SONRADA FİŞLİ BİR ŞEKİLDE İADE TALEP ETTİM ,ALMADILAR SEBEP DE SUNMADILAR BEN TÜKETİCİ MAHKEMESİNE BAŞ VURACAM.

    YanıtlaSil
  95. İZMİR Ferhat Cengiz22 Ocak 2014 02:15

    yeniyıl hediyesi içiin aldım iyi çıktı kullanışlı ve güzel

    YanıtlaSil
  96. Rukiye Firman / ISPARTA10 Şubat 2014 06:43

    Geçen rodimood a alışveriş için gittim sezon sonu indirimi için iki ürün alacaktım daha doğrusu aldım da terzi ücreti istediler hemen vaz geçtim yaklaşık yüz liraya iki ürün al sonrada tamirat ücreti istediler .
    saçma sapan bir anlayış bana göre....

    YanıtlaSil