13 Nisan 2009 Pazartesi

Doğum Günü Hediyemi Rodi'den Aldım , Başıma Dert Aldım!

İzmirden bir öğrenci arkadaşımızın yolladığı şikayet mektubu şu şekilde.


" Merhaba Rodi Jeans şikayet sitesi.

Bende şikayetimi size yazıyorum inşallah yayınlarsınız ve insanlar rodiyi görür.

Geçtiğimiz haftasonu okuldan bir arkadaşımın doğum günü vardı. Ona hediye olarak Rodi den 2 tane t shirt aldım. Arkadaşımın doğum günü geldiğinde ona hediye ettim. İlkini çıkardı ve giydi . T shirt önündeki resmin baskısındaki boyanın birazı , tshirt ün kollarındaydı. Leke gibi bildiğimiz boya! Arkadaşlarımın arasında cidden rezil oldum. Doğum günü olan arkadaşada mahçup.

Mağazaya gidip değiştirmek istediğimde nasılsa bi " yetkili " bulamadım. Nereden bileyim yetkili kimse yokmuş!"

77 yorum:

  1. kontrol ederek alsaydınız ? hata sizde ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Fabrika Hatası Ürünün Değişimi Yapılmadı!

      Mayıs ayı sonlarına doğru Ankara Rodimood Kızılay şubesinden lacivert omuz ve etek kısmı dantel bir gömlek aldım. Gömleği evde giydim ve yan etiketi rahatsız ettiği için kestim. (Yaklaşık 4 cm kat kat etiket oluyor) Aynada baktığımda alttan giydiğim beyazdan dolayı dantel kısmında sökülmeler, ayrılmalar olduğunu fark ettim.

      Gömleği hemen çıkartıp ertesi gün mağazaya gittim. Mağaza görevlisi yan etiketi kestiğim için değiştirme yapamayacağını söyledi. Ben de iade etmek niyeti ile almadığımı ancak dantel kısmındaki hataları sonradan gördüğüm için kusurlu mal olduğunu belirttim ve bilirkişiye gönderilmesini rica ettim. 5 Haziran'da verdiğim ürün 3 Temmuz'da iade edilerek kumaşta veya üretimde hata olmadığını belirten bir yazı ile bana geri verildi.

      Etiket kesildiği için iade de almadılar. Hiç kullanmadığım, kullanamayacağım bir gömleğim oldu. Dolayısıyla mağduriyetim giderilmedi. Bundan sonra değil alışveriş yapmak, Rodimood mağazalarının önünden geçmeye bile niyetim yok. Kaliteli sandığımız bir firmanın, kalitesiz ürün ve davranışı böylece herkes tarafından bilinecek. Ya bilirkişi bölümünde çalışanlar kumaştan ve sökülmeden anlamıyor, ya bizi saf sanıyorlar.

      Sil
  2. Hakan Canikli (istanbul)9 Aralık 2009 04:13

    Rodi için açılan bu blog ilgimi çekti her yerden şikayet yorum yapılabiliyor sorunu olanlara önerilir.

    YanıtlaSil
  3. Malatyadan hazeyin14 Aralık 2009 05:45

    Benden 2 önce yorum yapan kişi kontrol ederek alsaydın diyorsun rodinin üretildiği fabrikada kontrol bölümü yokmu ayrıca bende internetten aldığım rodi de sorun oldu benim kontrol etme şansım varmı yav...

    YanıtlaSil
  4. arkadaşıma rodi mood marka hırka aldım gayette memnun kendisi ,diğer bir arkadaşımada ordan almayı kafaya koydum. 11.tmb den kadir

    YanıtlaSil
  5. Rodi ile ilgili şikayet ve yorumları okuyupta illede rodi alacam demenin mantığını çözemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnegöl AVM'deki mağazadan ilk açılış günü birkaç kalem mal satın aldım. Bunların içinde iki tane de kol saati vardı. Bunlardan birisinin düzgün çalışmadığını bir gün sonra fark ettim ama Samsun'daydım. İşim nedeni ile tekrar İnegöl'e uğradığımda mağazaya uğradım ürünün değiştirilmesini istedim değiştirmediler.

      Ürünü merkeze göndereceklerini ve sonucundan bana bilgi vereceklerini söyledi mağaza yetkilileri ama en az 20 gün geçmesine rağmen olumlu veya olumsuz geri dönmediler.
      Ürünün kıymeti yok ama davranış çok önemli. Verilen sözde durulmalı, yapacağız dediklerinizi yapmalısınız Rodi Mood...

      Sil
  6. CEVAP = Bende çözemedim.

    YanıtlaSil
  7. Sevgili rodi mağdurları veya rodi kullanıcıları sizlere kulak tıkamışlar zamanınızı ve enerjinizi boşa harcamayın

    YanıtlaSil
  8. Remziye Şaker7 Şubat 2010 03:23

    Bazen diğer markalardada şikayet oluşuyor o şikayetleride iletiyorlarmı veya başka bir deyişle diğer markalar ilgi gösteriyormu yada müşteri ile ilgileniyormu

    YanıtlaSil
  9. Şimdiki giyim markalarının bazı çeşitleri sağlam olmuyor eski günlerde her şey daha güzel ,sağlam, ve lezzetli idi.

    YanıtlaSil
  10. Cemalettin Kaşat21 Şubat 2010 07:33

    Yenilerdede güzel ve kaliteli şeyler var ama çürük ve kalitesi olmayanlarda var bu markada yazılanlara bakılırsa onlardan

    YanıtlaSil
  11. Hikmet Çaycı7 Mart 2010 04:59

    Birdahaki doğum gününde başka marka bir ürün alırsın olur biter

    YanıtlaSil
  12. elazığ rodi pantolon kot alındı iki hafta sonra dizi kaydı elinize sağlık tam süper mal üretmişsiniz sakın kaliteden bahsetmeyin çünkü yok HARPUTLU YAŞAR

    YanıtlaSil
  13. atilla ökmen8 Nisan 2010 01:16

    mood etiketli merserize kazaklar rodi mağazasında baktım güzel ve alımlı internet yorumları beni caydırdı ve düşüncemi değiştirdim çünkü şikayet fazla sorununu gideren yok ben vazgeçtim defakto etiketli iki adet giyim aldım çok şık sorun yok

    YanıtlaSil
  14. İSTANBULDAN ŞİKAYET18 Nisan 2010 02:40

    İSTANBUL KADIKÖY / BAHARİYE CADDESİ RODİ NİSAN BAŞINDA YAPTIĞIM 185.00 TL LİK ALIŞ VERİŞİN 40.00 TL LİK BÖLÜMÜNDE YER ALAN GİYİM ÜRÜNÜ KUSURLU ÇIKTI ŞİMDİ GÖZTEPEDEN ORAYA GİT UĞRAŞ SİNİR VE SİTRES KATSAYINI YÜKSELT DEĞERMİ BENCE DEĞMEZ BENDE ŞİKAYETİMİ BURAYA YAZDIM .AHMET HAKİ FERMAN

    YanıtlaSil
  15. bunlar eskı sahtekar alma kardesım sen aldık ca onlar kazanıyo
    bırde ıclerını tanısan magazalarının önun den gecmezsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Personel Kaba Davrandı!

      Bu sabah ürün değişimi için gittiğim Kızılay Ziya Gökalp Caddesi'ndeki Rodimood mağazasında çalışan G*** Hanım'ın benim ve 6 yaşındaki kızımın yanında iş arkadaşlarıyla kaba ve bağırıp çağırarak konuşmasından rahatsız olarak kendisini uyardım.

      Müşterinin yanında bu şekilde konuşamayacağını söyledim kendisi de müşteriye söylenmediği sürece istediği gibi konuşabileceğini söyledi. Bunun üzerine kendisini sorumluya şikayet edeceğimi söylediğimde de ben söylerim size gerek yok şeklinde beni azarladı.

      Çocuğunuzun duymasını istemiyorsanız buradan uzak tutun dedi.Şimdi ne diyorsunuz Rodimood'a gelirsek terbiyemiz mi bozulur yoksa hakaret mi yeriz?

      Sil
  16. Polat Kantarcı8 Mayıs 2010 03:26

    anneler günü özel indirimi adıyla rodi kampanya başlattı bazıları % 50 indirim ve 50 tl den çok alışverişe şal / fular hediye şikayeti olanları dinle onları mutlu et sonrada çık yeni müşteri ara yada can yak

    YanıtlaSil
  17. AĞRI PATNOSA DÖNÜŞTE İZMİRLİLERDEN ALINAN RODİ İSİMLİ PANTOL İKİNCİ DENEMEMDE MORT OLDU ŞAŞIRDIM KALAKALDIM ANLAMADIK AĞRIDA DAHA İYİSİ VAR AMA İSMİ DUYULMAMIŞTIR BENCEDE RODİ YARAMAZ

    YanıtlaSil
  18. dedemle avm de aldığım rodi mood gömleği çok sevdim şikayeti olan biri değilim umarımda olmam olanlarada geçmiş olsun demekten başka ne denebilirki

    YanıtlaSil
  19. ERDEK DEN ÇAKIR20 Temmuz 2010 08:21

    RODİ İLE İLGİLİ OKUDUM GEÇENLERDE BAŞI AĞRIYAN BİRİYLE TANIŞTIM ÇOK MUTSUZDU HABERİNİZ OLSUN

    YanıtlaSil
  20. GÜLGÜN ERKİN12 Ağustos 2010 04:30

    Memlekette özel günlerden çok bişey yok anneler,babalar,sevgililer,vs,böyle günler tamemen tuzak üreticilerin planı ürünlerinin satışı için düzenlemeleri bu kadar tüketime dayalı bir toplum olmamız gereklimi bilemiyorum,tüketime verdiğimiz çabayı üretime kaydırsak nasıl olur diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  21. ahmet turan ellibeşoğlu30 Ağustos 2010 00:52

    türkiye çapında açılan onlarca mağazası var fakat bi o kadarda şikayet var ne oluyo kardeşim şikayet,şikayet yokmu başka işniz

    YanıtlaSil
  22. ahmet kardeş senin tuzun kuru heralde car car konuşuyon seninde canın yanarsa ne b.. yiyecen millet gibi uğraşıp başaramayınca gelecen burada yorum yazmaya şikayete başlayacan aç tokun halinden ne anlar hesabı

    YanıtlaSil
  23. feride kaymak2 Ekim 2010 03:37

    bende özel bir gün için nişanlıma rodimood aldım( kot + mont ) birkaç aydan sonra solmaya başlamış özellikle pantalonda iade etme şansımızı denedik başaramadık mahçubiyet yaşadım kimin umurunda birkezdaha rodinin açtığı mağazalardan hiç bir ürününü almam aldırmam selamlar

    YanıtlaSil
  24. duygu ertürk...........dediki13 Kasım 2010 01:40

    bana hediye gelen rodi yi sevdim giyiyorum
    kimseden şikayetim yok

    YanıtlaSil
  25. GÜLGÜN PETEK9 Aralık 2010 03:47

    ORDU ŞEHRİ SIRRI PAŞA CADDESİ RODİ YE MÜŞTERİ OLARAK GİTTİM İKİ ADET GİYİM ALDIM BİR TANESİ ÇOCUK HIRKASI ODA KULLANMAYA BAŞLADIK VE KISA SÜRE SONRA KÜÇÜLDÜ VE BEBEK HIRKASI HALİNİ ALDI MAĞAZAYA GÖTÜRÜP SORUNUMU HALLETMELERİNİ BEKLERKEN SUÇLAMAYLA KARŞILANDIM
    CAHİLLE SOHBET ETMEMEM GEREKTİĞİ KANISINA VARDIM VE SİNEYE ÇEKEREK GERİ DÖNDÜM
    BÖYLE KÜÇÜK BİR ŞEHİRDE SANKİ ÇOK MÜŞTERİ VARMIŞ GİBİ BİR BİR OLANIDA KAYBEDİYORLAR

    YanıtlaSil
  26. florya / sırrı20 Aralık 2010 02:39

    İstanbul Avrupa yakası floryadan yazıyom.
    doğum günü için alışveriş seçenekleri için internette dolandım bu sayfaya kadar ulaştım rodi şikayetleri beni ürküttü hayli yoğun bi şikayet oluşmuş ,peki kimse niye ilgilenmiyo diye soruyorum.marka çeşitliliğinin sonsuz a yakın olduğunu düşünürsek kaçan bir müşteri onlarcasını etkiler diye düşünüyorum,firmaların yerinde olsam bir kez daha düşünürdüm.

    YanıtlaSil
  27. İzmir rodimood ta satışı yapılan kazak ları seçerek ve severek aldım fiyatıda uygun du yalnız şimdiki kazaklar şimdiki dostluklar gibi sıcak değil bu markayamı mahsus bilemedim ama sıcak tutmuyo tek şikayetim bu

    YanıtlaSil
  28. fatma gönül aysen18 Şubat 2011 21:42

    tunik ve kazağını kullandım son derece dayanıksız bi yapıya sahip daha doğrusu ilk alırken iyi gibi kullandıkça şekli ,deseni değişiyor daha kaliteli yapılabilir.işin doğrusu kimi kime şikayet edeceğiz.

    YanıtlaSil
  29. Bir mıh düşerse; Bir nal düşer. Bir nal düşerse; Bir at düşer. Bir at düşerse; Bir yiğit yıkılır. Bir yiğit yıkılırsa; BİR ORDU BOZULUR.
    Cengiz Han

    YanıtlaSil
  30. abdullah dediki12 Nisan 2011 06:15

    RODIMOOD Müşteri Memnuniyeti Yok!
    3/4 hafta önce RodiMood Mağazasında alışveriş yaptım benimle ilgilenen satış danışmanı arkadaş inanılmaz beyefendi, oturaklı bir arkadaş adını bilmiyorum ama çok teşekkür ederim. Kasaya ödemeye geldik esmer bir hanımefendi ve yanında uzun boylu, saçları sol gözünü kapatmış diğer gözü açık bir arkadaş.

    Fiyatı sordum 57,60 TL, hanımefendi ödemeyi nasıl yapacaksınız dedi taksit var mı dedim, evet 2 taksitten 7 taksite kadar yapıyoruz dedi ama %10 vade farkı oluyor dedi. Çok değil mi 2 taksitte en fazla %4/5 olmalı kaç mağazanız ayıp var değil mi?

    2 taksitte %10 vade farkımı olur demem ile beraber kasada duran arkadaş 177 mağazamız var abi kolay değil sizden alınan %10'larla açıldı bu mağaza dedi.Bende ne kadar açık sözlü bir arkadaşsın helal sana inşallah bir yerde karşına çıkmaz bu sözlerin dedim. Çıkmaz çıkmaz sen korkma dedi.
    Bu durumda bana sadece insanlardan %10 vade farkı alarak açtığınız 177 mağazanızı tebrik etmek, çalışmalarınızda başarılar dilemek düşüyor sanırım.

    YanıtlaSil
  31. Kastamonu Rodi'den aldığım 2 adet pantolonun paçalarını yaptırmak için benden para aldı. Şok oldum çünkü daha önce böyle bir olay söz konusu değildi. Bir sürü para verip bir de paça kısaltmak için para alınması çok mantıksız, hiçbir mağazada başıma gelmedi . Aldığım pantolonların ceplerini kapattırmak istedim bunun tarifesinin olmadığını gördüm.

    Daraltma kol kısaltama ve paça tadilatı için tarife var cep için yok. Tabi Rodi'de çare mi tükenir maksat müşterinin parasını almaksa buna da bir tarife uyduruldu. Rodi'yi esefle kınıyorum. Bir daha kesinlikle alışveriş yapmayıp yapacak olanları da uyaracağım. Firmanın adı Rodi idi. Rodimood oldu. Paçalar için eller cebe oldu. NESRİN.

    YanıtlaSil
  32. İstanbul Viaport Rodi Mood mağazasından aldığım kazağımda tüylenme oluştu. Götürdüğümde incelemeye alınacağını söylediler, ben de bıraktım kargoyla bana göndermelerini rica ettim; ama şirket prosedüründe bunun olmadığını söylediler, ben de haftaya gelen değişim cevabı üzerine tekrar mağazaya gittim, aynı üründe beden uyumu olmadığı için başka ürün alabileceğimi söylediler. Ben de başka ürün beğendim, bunda da aynı sorun olur mu sorusuna bunda yaşamazsınız bunun ipliğinde olmaz dediler. Ben de kabul ettim ama onda da aynı sorunu yaşadım tekrar mağazayı aradığımda bana yine aynı prosedürlerin uygulanacağını söylediler, yine kargo teklifinde bulundum ve reddettiler, müşteri hizmetlerini aramamı söylediler oradan da aynı cevabı aldım daha yetkili biriyle konuşmak istediğimde olumsuz cevap aldım.

    Kısacası 1 ürünü kullanabilmem için 5-6 defa mağazaya gitmem gerekecek ve haftada 1 gün olan iznimi bu yolda harcamam gerekecek aynı zamanda mevsim geçecek ve bu ürünü istediğim zamanda kullanamayacağım. Bir de müşteri temsilciliği denilen konu müşterilere hizmet vermek amaçlı değil sadece yetkili kişilere ulaşamamız için kurulmuş bir bölümmüş bunuda anladım.

    İnşallah yazılı bu kadar şikayet bu olayların düzelmesine vesile olur ve markalar mağazalar daha kaliteli mal ve hizmet verirler.

    YanıtlaSil
  33. Konya Kule City Mağazasında yaşadığım üzücü olaydan ötürüdür. Lizza Woman R markalı ürünü reyonda etiket fiyatını 29.95 TL gördüm. Kasa'da ise 49.95 TL olduğunu söylediler. Daha sonrasında fiyat farkını ödemek istediler. Ancak satış elemanından paranın kesileceğini öğrenince fiyat farkından vazgeçtim.


    Orada bulunan bir erkek elemanın isterseniz alın istemezseniz almayın gibi tabirleri ve daha sonrasında alışverişimin toplamının 50.00 TL olmadığı için paçalarının düzeltilmesinin yapılmaması üzücü olaylardı. Evime gittiğim zaman yaptırdığım pantolon bana çok bol geldi.
    Sizden istediğim bu olay hususunda ilgi göstermeniz ve müdahalede bulunmanız. Sizden birçok kez alışveriş yaptım ilk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum.


    Bu mesajı yaklaşık 10 gün önce Rodi müşteri hizmetlerine gönderdim ve cevap alamadım.Ürünün iadesini yapmak istiyorum ama kimseden bir ses seda yok.

    YanıtlaSil
  34. 2 ay kadar önce aynı penyenin farklı iki renkli takımını aldık. Bir süre sonra her iki penye takımda da dikiş yerlerinde sökülme ve penyeler üzerinde delinmeler oluştu. Aldığımız Manisa rodi mood mağazası aracılığı ile ürünleri yolladık. İncelemede ürünlerin kullanım hatasından kaynaklanan deforme olduğunu söyleyen bir yazı aldık. Ancak 3 yıkamada bozulmaların kullanma hatası kabul edilemez.


    Çünkü 1-1,5 yıldır giydiği pazardan alınan markasız penyelerde bile bunlar oluşmadı. Ürünlerin detaylı incelenmediği kanaati ile gerekli hassasiyetin tarafınızdan gösterilmemesi durumunda aldığımız bu ürünleri mağazanıza iade edip bir daha asla ailemizden ve yakın çevremizden rodi ürünlerinin satın alınmamasını belirteceğiz.

    YanıtlaSil
  35. 17 Eylül 2011 tarihinde rodimood Hatay/Kırıkhan bayisinden aldığım hırkayı iade etmek istedim. Ama iade almadılar, benden önce bir müşterinin 70 TL'ye aldığı pantolonu iade aldılar ve parasını iade ettiler. Lütfen gerekli açıklama yapılsın.

    YanıtlaSil
  36. Feyza Samsun17 Ekim 2011 01:34

    Tüm Rodilerde 50 tl hediye çeki kampanyası başladı hadi yararlanmaya herkesi davet ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 ay önce aldığım hırka 1 hafta içinde sarkma yaptı. rodi mağazasına götürdüm ve değişim ya da iadesini istedim. hırkam 3 defa genel merkeze gitti incelenmeden geri geldi. mağaza personelinin görebildiği sarkmayı nedense genel merkezindeki uzmanlar görememekte direniyorlar.

      Şimdi süre aşımından kaynaklı olarak hırkamın para iadesinin tarafıma yapılmasını istiyorum. hırkamı en son 11. 12. 2012 tarihinde mağazaya teslim ettim. yani tam 1 ay oldu. ne arandım ne de hırkamla ilgili bir sonuç verildi bana bu tarihten bu yana. (model olarak triko ceket yazıyor. )

      Sil
  37. Şeyhmuz uncu nun şikayeti16 Kasım 2011 02:51

    RODİMOOD Askı Personele Zimmetliymiş!
    Mardindeki Rodimood mağazasından memnun bir şekilde alışveriş yapmaktayım ama 12 Kasım 2011 tarihinde Rodimood'dan aldığım kaban ve sonrasında yaşadığım personelin saygısızlığı, amatörlüğünden bahsetmek istiyorum.

    Mağazada akrabamla birlikte kabanlara bakarken, herhalde o gün ters tarafından kalkmış olan, kasa ve galiba oranın sorumlusu olan şahıs kaşları çatık ve bizi rahatsız edici bir şekilde gelip tepemize dikildi. Biz yine de Rodimood markasına olan güvenimizden ötürü, o şahsın bu saygısızlığını Rodimood markasına mal etmedik ve buna rağmen yine de beğendiğimiz kabanı aldık.

    Sonrasında ise çok küçük bir ricada bulunduk, kendisinden bize kabanın asılı bulunduğu askıyı vermesini rica ettik. Fakat bu kendini bilmezden aldığımız çok komik ve amatörce cevap şu oldu: Askıların üzerinde Rodi yazısı var ve bu askılar bize zimmetli.
    5 yaşındaki çocuğa dahi söylerseniz askı zimmeti diye bir şeyi gülüp geçer. Askı zimmeti diye bir şey yoktur! Birçok mağaza biz istemediğimiz halde bize askı hediye etmektedir.

    YanıtlaSil
  38. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
  39. cemal şengör27 Aralık 2011 05:13

    İstanbul kadıköy den dediki
    Rodi alınıp ta kullanılacak bir giyim değilmiş fasonmudur nedir anlayamadım gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben diyarbakır rodimood'dan bir saat aldım ve değişmek istedim fişim olduğu halde mağazaya gittim ve değişim yapamayacaklarını söylediler. Rodimood'a mail attım ve bana dönüş yapılmadı bu nasıl bir kurumsal firma anlayışı mağdur durumdayım ve mağduriyetimin giderilmesini rica ediyorum.

      Sil
    2. Merhaba Sayın RODİMOOD Müşterisi,

      Öncelikle Rodimood yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle çok üzgünüz.

      Fiş veya fatura olmadan değişimler yapılmamaktadır.

      Ürün ve faturasıyla birlikte herhangi bir Rodimood mağazasına giderek, konuyu mağaza yetkilileriyle paylaşabilirsiniz.

      Değişiminizin onaylanması halinde fatura tutarı değerinde yeni bir ürüne sahip olabilirsiniz. Seri sonu ve defolu ürünlerde değişim işlemi yapılmadığını hatırlatmak isteriz.

      Saygılarımızla,
      RODİMOOD

      Sil
  40. KÜBRA GÜNEŞ14 Ocak 2012 04:33

    ben rodimooda calısmıyorum ama bu sikayetler yersiz hangi magazaya giderseniz gidin hep aynı sorun deişim yada hata oldugu zaman ret cevabı alınıyor.yani bunun rodimood la alakası oldugunu dusunmuyorum.bence rodimood bir cok yere bakarak gayet bir kalitede..bence kendimizi once onların yerine koyup dusunelim o kadar cok sube o kdar cok kıyafet tabiki olcak ufak tefek sorunlar kimse dort dortluk deil ve hiçbir seyde olamaz..

    YanıtlaSil
  41. YAVUZ YILDIRIM7 Şubat 2012 04:03

    Isparta iyaşpark içerisinde bulunan rodi mood mağazından çıkışta diğer mağazalardan almış olduğumuz ürünlere alarm ötüyor ve onlarca kişinin önünde çantalarımıza özel eşyalarımıza bakılarak,hırsız muamelesi yapılıyor, sadece bize değil birçok insanın başına bu durum gelmiş ve gelmeye de devam ediyor.özellikle mağazadaki fatih ismindeki görevlinin insanlara nezaketsiz davranışları alışveriş yapmaya ve stres atmaya gelmiş insanların gününü mahvediyor...

    YanıtlaSil
  42. ÇANKAYADA YAŞAMAKTAYIM (ankara) RODİMOOD KIZILAYDAN KIŞ İNDİRİMİ DOLAYISI İLE ALDIĞIM 3 PARÇA GİYİM DEN BİRİ OLAN KAZAK İKİ GİYİM SONUNDA KEÇE LEŞTİ HEMDE SÜNDÜ ALDIĞIM YERE TESLİM ETMEK İSTEDİM DEĞİŞİMİN İ İSTEDİM OLMADI SEBEP İNDİRİMLİ ÜRÜN OLMASINDSN DOLAYI DEĞİŞİM OLMAZMIŞ .BEN DEĞİŞİM İ İSTEWMEDİM DEFOLU ÜRÜNÜN DEĞİŞİMİNİ İSTEDİM BAŞARAMADIM .................
    SİZ SİZ OLUN TÜM RODİMOOD LARDAN UZAK OLUN KIYISINDA DAHİ OYALANMAYIN.

    YanıtlaSil
  43. Eylül ayında Rodi mood'tan 90 TL'lik alışveriş yapmıştım. Kredi kartı ile taksitlendirme yaparak ödemiştim. Daha sonra bu ürünleri iade ettim. Slibimi iptal ettiler. Fakat ben beş aydır iade ettiğim ürünleri ödüyorum. Her ay Bursa kent meydanındaki Rodi mood ile görüşüp 'tamam, halledeceğiz bu ay ödemeyeceksiniz, banka paranızı iade edecek.' şeklinde sözler duyuyorum. Ama hiçbir şey olmuyor. Ben Nisan ayında son taksiti de ödüyorum. Bu sorun bu ayda çözülmezse tüketici haklarına başvurmak zorunda kalacağım. İptal slipleri Bursa kent meydanındaki rodi mood'ta ve bende mevcut. Bir firma için müşteriye parasını iade etmek bu kadar mı zor?

    YanıtlaSil
  44. Birkaç hafta kadar önce Marmara Forum AVM'deki Rodimood'dan iftar saatlerine yakın alıveriş yaptım ve gideceğim yere çok geç kaldığım için apar topar mağazadan çıktım. 2 ad. pant ve 1 tshirt aldım. Pantolonlar gayet güzel olurken tshirt bedeni s olmasına rağmen çok bol ve büyük durdu. Sadece 2 gün sonra üzerinde benden ve fiyat etiketleri ile mağazaya götürüp xs bedeni var ise beden değişmini, yoksa daha dar kesimli bir tshirtle değişimini istedim ve belirttiğim gibi mağazadan apar topar çıktığım için faturamın olmadığını aldığım gün orada düşmüş olabileceğini belirttim.

    Kasada duran bayan beni dinleme zahmetinde bile bulunmadan hayır kesinlikle değiştiremiyoruz diyerek lafımı ağzıma tıkarak, mağazadan çıktı. Çıkarken kasadaki diğer erkek personele kaş göz yaptı. Üzerinde ürün kodu fiyat beden gibi tüm etiketleri duran ve alışveriş sırasında yardımcı olan bayan arkadaş da 2 gün önce aldığımı hatırlamasına rağmen hiçbir personelin yardımcı bir tavrı olmamıştır.

    Bir daha oradan alışveriş yapmayı asla düşünmüyorum. Ayrıca firma yönetimine şunu sormak istiyorum; bir firma personeline ne gibi bir ayrıcalık tanıyor da tüm markalar müşterilerini kapılarda karşılarken bu mağazanın personelleri müşterilerine bu kadar ters, ilgisiz davranabiliyor?

    YanıtlaSil
  45. 3. Haziran günü Doğum günümde arkadaşım tarafından hediye alınan tişörtümü büyük geldi gerekçesi ile 6 Haziran Çarşamba günü Erzurum Carrefour AVM içersinde bulunan Rodi'den değişime götürdüm.

    Kasada bulunan ve(Kendini Rodi'nin sahibi sanan) şahıs sistemlerinin arızalı olduğunu ve başka bir ürünle değişemeyeceğini isterseniz aynı ürünün bedenlerine bakabileceğimi söyledi aynı ürünün büyük boyları kaldığı için ancak farklı bir ürünle değişebileceğimi ilettim. Kabul etmedi farklı birgün gelmem gerektiğini söyledi bende kabul ettim bugün 09 Haziran 2012 günü değişim yapmak için mağazanıza gittim.

    Mağazada bulunan aynı şahıs aynen şu ifade ile "ben size ne dedim Hafta içi 10:00-17:00 arası gelin demedim mi dedi. Bende hafta içi gelemeyeceğimi benden başka gelecek kimsenin olmadığını ancak hafta sonu gelebileceğimi iletmeme rağmen değişim yapmadı (Tavırlar o kadar kötüydü ki inanın kendimi dilenci gibi hissettim ve düzenli olarak alışveriş yaptığım Rodi'ye bir daha uğramayacağımı kendisine ilettim.) Değerli Rodi yetkilileri bunun gibi şahısların bünyenizde bulunması sizin gibi markaya yakışmıyor.

    YanıtlaSil
  46. RODİMOOD Pantolonum 2 Giymede Yırtıldı!

    Yıllardır Rodi'den alışveriş yaparım fakat bir kot pantolon aldım ve hiçbir şey yapmadığım halde bir-iki giymemden sonra baldır kısmında yırtılma oldu. Fakat fişini kaybettiğim için bir şey yapamıyorum. Şikayetim bir kot pantolon. Nasıl olurda bir-iki giymeyle yırtılır aklım almıyor. Bu konuda mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  47. 20.07 tarihinde ödemesini yaptığım ürünleri terziye bırakmıştım ve 23.07' de almaya gittim. Mağazadan ürünleri alıp çıkarken 80 TL üzerine saat hediyesini gördüm ve kasaya tekrar gittiğimde müdürü E*** Bey yine kasadaydı ve fişe bakıp, 'siz 20' sinde almışsınız, bizim kampanyamız 21' inde basladı, diyerek başından attı ve fişimi geri alıp bu konuyu araştıracağımı ilettim.

    Mağazadan çıkmak üzereyken konu ile alakasız başka bir personele kampanya tarihini sorduğumda alışveriş tarihim olan 20.07' de kampanyanın olduğunu öğrendim. Kasaya yönelip bana yanlış bilgi verdiklerini iletmeye çalıştığımda müdürünüz tarafınızdan sesinizi yükseltmeyin saatinizi seçin cümlesini duydum.

    3 senedir mağazacılık sektöründe müşteri hizmetleri departmanında çalıştım. Tüm haklarımı ve müşteri dialoglarına müdürünüzden daha fazla hakimim. Benim yanlış dediğim kısım şuydu, (hanımefendi 2 gün önce almışsınız bu kampanyada bir kaydımız bulunmuyor, ancak aynı gün teslim edebiliriz ) denilseydi belki kabul ederdim.

    YanıtlaSil
  48. Rodi jeans sinop mağazasından almış olduğum kot pantolonun 45 dk sonra 1 beden büyüdüğünütalep ettim, fakat değişim yapmadılar ve nereye şikayet ederseniz edin diye hakarette bulundular. Markaya olan güvenimde kalmamıştır. Sinop mağazası hakkında gerekli işlemi yapılsın

    YanıtlaSil
  49. Ben 7 senedir Rodi Mood'dan giyinir kampanyaları pek önemsemez geçerdim çünkü; seviyorum ürünlerini kaliteli olduklarına inanıyorum anlamadığım konu alışveriş yaptım ikici ürün 1.60 indirimli olmasına rağmen ve beni Rodi mood'dan arayarak bunu kampanyayı söylemelerine rağmen alışverişimi yaptım.

    Orada çalışan arkadaşlar indirim yapmadan direkt ücretini aldılar aksilik bu ya alışverişten 3 gün sonra Rodi Mood bir daha aradı ikinci ürün kampanyamız devam ediyor 1.60 indirim var dedi, şaştım kaldım.

    Güldüm açıkçası bu konu önemli bence kaliteli bir marka kampanya yapıyorsa bunu uygulamalı ben bir tek ürün almak için gidiyorum. Kampanyayı duyunca ikincisini de alma isteği doğuyor insanda bunun dikkate alınmasını rica eder iyi çalışmalar dilerim. He ayrıca alışveriş yaptığım mağaza Antalya 5 migros içeresindeki Rodi mağazasıdır.

    YanıtlaSil
  50. pantolon adım. Bir yıkamada renk gitti. Değişime verdim bir ay oldu dönen olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 23 kasım 2012 de öğretmenler günü kampanyası dolayısıyla Niğde' de ki merkez rodimood mağazasından kazak almaya gittim. onlara yarın okulum olduğunu gelemiyeceğimi şimdi öğretmen kimlik kartımın fotokopisini verip ürünü ayırabilir misiniz dedim eşim gelip alacak diye tamam dediler bir sorun çıkmaz gönlünüzü ferah tutun dediler bende güvenerek gittim yarın olduğunda eşim gittiğinde veremeyiz demişler eşinizin kendisi gelecek biz eşiniz olduğunuzu nereden bilelim demişler.

      Halbuki kimliğimi de eşime bırakmıştım sorun olur diye ama oranın müdiresi nasıl bir insansa herhalde müşteri kazanmak yerine müşteri kaybetmek istiyorlar. Müşteri kaybetmek istiyorsan her mağazaya böyle bir müdire alacaksın insan iletişiminden anlamayan kişi. RodiMoodun gerekli uyarıyı bu kişiye yapmasını bekliyorum. çünkü insanları yalancı konumuna düşürüyorlar..

      Sil
  51. Ürünümü 30/06/2012 de rodimood viaport şubesinden aldım 1 hafta sonra durma sebebi ile değiştirdiler 2 ay sonra o saatte arızalı çıktı sürekli duruyordu 14/10/2012 de ürüne form düzenleyip geri aldılar form no 30852 saatimi sorduğumda daha gelmedi yetkili personel yok gibi şeyler söylediler 1 gün sonra saati alan bayan aradı ve burada unutulmuş en kısa zamanda arayacağız sizi dedi. Saatim 30 gündür ortalarda yok ilgili kişilere duyurulur.

    YanıtlaSil
  52. 7 ay önce rodi'nin diyarbakır ncty mağazası (S.K. rodi) den 2 adet pantolon aldım. 3 ay sonra sadece 4 kez giydim bir tanesini, baktım rengi bembeyaz oldu. neyse dedim birkaç kez de diğerini giydim o da bembeyaz oldu. siyah pantolon bir kaç giymeyle beyazlaşınca pantolonları aldığım fişleri aradım bulamayınca da mağazaya tekrar başvurmadım bile. .

    Çünkü 7 ay geçmiş ne diyeceğiz ama sonuçta insanlar para veriyor ama bu şekilde kendini mağdur edilmiş hissediyor. rodi ye sesleniyorum ; bir sürü mağazanız olabilir. bir çok çalışanınız olabilir, ama ya kalitenizi konuşturun ya kendinizi gözden geçirin. kime sormuşsam rodiden memnun değil. pantolonu sizden aldığıma dair gerekli ispatı yapabilirim.

    YanıtlaSil
  53. Atirus avmdeki Rodi mağazasından dün alışveriş yaptım. Pantolonun boyu uzun geldiği için terziye gönderebileceklerini söylediler, ödemeyi yaptıktan sonra mağaza personeli hiç bir firmada görmediğim şekilde bizden terzi ücreti aldı! yarım saat sonra hazır olacağını söyledi 1 saat sonra mağazaya gittiğimde pantolonun hala terzide olduğunu 'gidip ordan alın' şeklinde belirttiler.

    Pantolon terzide hazır değildi. Akşam üzeri pantolonu almaya gittiğimde personelin kabaca davranışlarıyla karşı karşıya kaldım. İstediğin kişiye şikayet et şeklinde laubali tavırlarda bulundu. Üstelik bu mağaza Rodi'nin adını kullanıyormuş! bayii olmadığı halde!

    YanıtlaSil
  54. 02 Ocak 2013 Tarihinde aldığım gömleğin bir giyinme sonucunda gömleğin kol manşetinde sökülme meydana geldi. Bunun üzerine aldığım mağazaya gömleği götürdüm. Ürünün yenisini istediğim. Gömleği teste göndereceklerini ve 15 gün içinde gelmezse idea yapabileceklerini söylediler.

    15 günü geçti. Tekrar mağazaya gittiğimde bir ay dediler. Ürün inceleme formunda ürün sonucu 15 gün içerisinde bildirileceği yazmasına rağmen 16 gün geçtiği halde bir muhatap bulamamaktayım. Ayrıca İskenderun Rodimood çalışanları sanki suçlu benmişim gibi ilgisiz ve hoş olmayan tavırlarla karşılaştım.

    YanıtlaSil
  55. 30 ocak akşamı izmit NCITY deki rodimood mağazasından aldığım kot 31 ocak ta sabah işe giderken giydiğimde hareket ederken diz kısmı yırtıldı akşam mağazaya gidip ürünü değiştirmek istediğimde değiştiremeyeceklerini hatanın bende olabileceğini söylediler.

    15 gün beklemem gerekiyormuş nasıl bi hataysa artık ilk giyişte kotu yırtacak tam anlamıyla mağdur oldum yani alırken peşin olarak 70 lira verdiğim pantolonu onların hatasına rağmen 15 gün bekleyeceğim belki suçlu olduklarını kabul edip başka ürün alabileceğim yani.

    YanıtlaSil
  56. RodiMood'dan aldığım montun rengi soldu ve montta esneme oldu.Montu değiştirmek istedim incelemeye gönderdiler ancak 20 gün sonra incelemeden gelen ürünün kullanıcı hatası olduğu yönde kaanate varılmış. Ürünün renginin solması kullanıcı hatasıyla hiç bir ilgisi yoktur ve ayrıca üründe doğal boya kullanıldığı için montun rengi solmuştur.Ürünümün değiştirilmesini talep ediyorum aksi taktirde hukuki yola başvuracağım.

    YanıtlaSil
  57. Geçen sezon almış olduğum kabanın kollarında renk atması oldu , mağazaya gittiğimde barkodu olmadığını ve iade veya değişime gönderemeyeceklerini söylediler, bunu üzerine rodimood web sitesinden mail attım ve konuyu izah ettim, aradan yaklaşık olarak 1 hafta geçmesine rağmen geri dönüş olmadı, daha 1 yıl bile geçmeden ürün bozuldu, rodimood gibi bir firmanın böyle ilgisiz davranmasına anlam veremedim, şayet burdanda cvp vermezlerse yargı yoluna mürecaat edeceğim.

    YanıtlaSil
  58. Rodi'den almış olduğum ceketin fermurarının ucu kırıldı, İskenderun merkezdeki Rodimood merkezine gidip durumu anlattım, Kasada duran bayan bana çözümü herhangi bir terziye giderek halletmemi söyledi.

    Fermuarın ucunda Rodi yazıyor, bunu terzinin nasıl yapacağını söyledim,bilmiyorum artık dedi. Defacto veya Lc waikiki gibi mağazalar böyle bir durumda fatura bedelinin iadesini bile yaparken rodi çalışanının 'bizim sistem böyle çalışıyor' demesi Rodimood gibi büyük bir firmaya olan güvenimi fazlasıyla sarsmıştır.

    YanıtlaSil
  59. Diyarbakır da rodimood mağazasından bir keten kışlık pantolon aldım. keten pantolonun rengi soldu. pantolunu mağazaya verdim teste göndereceklerini söylediler ve teste gönderdiler. 20 gün sonra test sonucu tuhaf bir sebeple ürünün iadesi söz konusu olamayacağını söylediler. solma sebebi belirtilmemiş.

    Kullanıcı hatası, yıkama hatası, güneşte aşırı bekletme vs. gibi hiç bir sebeb belirtmeksizin ürünü aynen bana iade ettiler. Bu konuda merkezi aradım derdimi anlattım müdürleri hiçbir şeye yapamacağını söyledi. dedimki ürün renk solma sebebi ne cvp yok neden ürün bu hale gelmiş cvp yok bu konuda şikayetçiyim.

    YanıtlaSil
  60. Ahmet BURGULU29 Nisan 2013 04:01

    İzmir şirinyer rodimmood müşteri ilişkileri sıfır hiçmi hiç ilgi yok ürünler üzerinde ki etiketler uçuk malllarda kalite hiç yık daha sayımmı .Nolur biiraz daha güleryüz artı kalite

    YanıtlaSil
  61. Anneler günü aldım fakat küçük olunca değiştirmek için fişiyle gittim hemen sorgusuz değişti daha ne isteyim

    YanıtlaSil
  62. Rodinin allah belasını versin..İğrenç bir marka

    YanıtlaSil
  63. Babalar günü hediyesi olarak bende aloım sizin dediğiniz gibi değil gayette güzel

    YanıtlaSil
  64. 還不錯看啊13 Ağustos 2013 10:57

    明天...8/13
    就是一切努力的成果
    拚命週真的過的好快喔
    以後就要隔好久才能見到大家說
    那我一定會很想你們的>.<
    相信上帝會保守我們明天的一切流程和天氣
    移山畢契的我們是為神而做 服事
    大家加油!!
    即使分散各地
    仍要繼續為主發光發熱
    用信心移山喔:)

    YanıtlaSil
  65. Osman ALKUŞ------TEKİRDAĞ9 Ekim 2013 02:47

    rodimood giyim sektörünün köklü sağlam vede iyi firmasıdır diye düşünerek bir kaç ürün aldım sonuçta şikayete kadar uzandı ne yapayım onlara güvenin faturası 169 liraya mal oldu rodimood un hakkındaki tüm algım değişti

    YanıtlaSil
  66. manisa rodimood dükkanından iki parça giyim eşyası aldım ikisinin birinden şikayetim oldu sonuç değiştiremedim sebebini anlamış değilim lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  67. Murat Fırat ,
    Gaziantep
    Geçengün rodi deki kot pantalonu aldım ,iki ay kadar oldu bel kısmında yırtık oluştu aldığım yere götürüp baktırdım beni şuçlu buldular güya asarken yanlış asmışım tartıştım ve ayrıldım birdaha sizede gelmem dedikten sonra ayrıldım şimdi ben ne yapacam bana yardımcı olun lütfen

    YanıtlaSil
  68. BAŞAK DURU CAN13 Ocak 2014 02:41

    DENİZLİ DEN RODİMOOOD ALMIŞ İDİM YENİ YIL İÇİN
    SONRADA FİŞLİ BİR ŞEKİLDE İADE TALEP ETTİM ,ALMADILAR SEBEP DE SUNMADILAR BEN TÜKETİCİ MAHKEMESİNE BAŞ VURACAM.

    YanıtlaSil
  69. Antalya yazıyom öğrenci olarak burdayım .
    rodimood kazak indirim ürünü olarak aldımdı keçe keçe oldu iade için çabala çabala olmaz dediler giyememiyom sonuç ta gitti 39.90 tl

    YanıtlaSil