17 Ocak 2012 Salı

Bandırmadan Şikayet

Mrb ben bandırmadan Şüheda ...ilçemize yeni açılan şubesinden, Babalar günü için geçen hafta bir gömlek aldım.Babam rengini farklı bir tonunu daha büyük keyifle giyerim deyince kaptığım gibi ürünü satın aldığım Rodi şubesine vardım...Görevli bayana bedende sıkıntı yok sadece aynı kodlu üründen farklı bir renk ile değişim yapmak isteiğimi söyledim.son derece ukala bir tavırla yerinden bile kalkmadan imkansız bu dedi nasıl yani dedim :S fişini getirin belki değiştiririz dedi sistemimiz böyle çalışıyor vs. samladıktan sonra daha fazla dinlemeden parama acıyarak oradan çıktım..Lanet olsun ne esnaflıktan, ne pazarlama satıştan haberleri var,yüzüne tebessümü takamayan bir satış elemanından ne beklerseiz çalıştığı mağazadan sattığı markadan da o kaliteyi bekleyin ...:(

28 yorum:

  1. Eray Ünal Can18 Ocak 2012 02:47

    14.06.2011 de Aydın merkez şubesinden babalar günü için aldığım iki gömlekküçük geldi ve değiştirmek için bugün gittiğimizde kampanyanın bittiğini ve böyle bir değişim yapılamıyacağını söylediler.daha dün babalar günü.kampanya hemen dün nasıl bitebiliyor.bundan sonra kesinlikle rodi den birşey almam ve etrafımda ki herkese de bu olayı anlatacağım.benim yaşadığım mağduriyeti onlar yaşamasın.satılan ürün sadece satılana kadar değildir.benim bildiğim eğer sen ürününden eminsen ürününün arkasında durabilmelisin.KESİNLİKLE RODİ MARKASI KULLANMAYINNNNNNNNNNNNN.....

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlar rodimood da büyük sahtekarlık...aldığım tişörtün tüylenme sonucu değişime yolladım ve RED kararı çıktı.Daha önce aynı sebeple 2 tişört değiştirdim ve hiçbir sorun çıkmadı şimdi ise 0212 456 60 00 numarayı aradığımda beni bir yöneticiye yönlendirdiler.ondan aldığım cevap ise ; önceden değiştirmiş olabilirsiniz ama şimdi bu şartlarda değiminiz olmuyor yanıtı geldi lütfen ilgilenirmisiniz.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Burak Şentürk8 Şubat 2012 02:26

    mrb arkadaşlar benim yaşadığım bir olayı anlatayım size tavsiyem bu markaya pek yaklaşmayın. rodi den bir pantalon aldım bir defa yıkandı yıkama kurallarına uyduk ama maalesef pantalonun rengi bozuldu aldığımız mağazaya götürdük tamam fabrikaya gönderelim 15 gün içinde sizi arayacağız dediler inanın 4 ay sonra ben kendim gittim aldım pantalon aynen geri iade edildi ürü,n hatası yok diye piyasada küçük denilen bir çok marka ürünlerinin arkasında durduğu halde bunlarda böyle bir şey yok 4444189 u aradım güya müşteri hizmetleri numarası bence alakası yok bana ürün hatası yok dediler hakaret te ettim yarabbi şükür dediler aslında tüketiçi haklarından hakkımı arardım ama 40 tl için değmez ben pantalonu attım 40 tl yide rodiye bağışladım ihtiyaçları varmış düşünün kurumsal ve ürün olarak ne kadar kaliteli bir firma tövbe ettim bir daha rodi diye bir markayı markaysa tabiii eve sokmam

    YanıtlaSil
  4. Haftanın fırsatı !
    RodiMood Mağazalarında Erkek Ürün Gruplarının Bazı stoklarında 2 alana 2 BEDAVA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaklaşık 2 ay önce Kırıkkale RodiMood mağazasından pantolon aldım. Pantolonun 2 ayda rengi değişti, üzerinde karayolları haritası gibi bir takım çizgiler oluştu. İade veya değişim için gönderdim. Bana 'Her ürünün bir yıkama şekli ve derecesi vardır, yıkama hatasından kaynaklanmış' diye yazıp göndermişler.


      Asla yıkama hatası falan yok, deterjan dahi kullanmıyoruz, bu yıkama topları ile yıkıyoruz. Elbise görmemiş insan muamelesi yapıyorlar. Bu şikayetime de kopyala yapıştır yöntemiyle aynı cevabı verecekler. Metin sabit herkese yapıştır gönder. RodiMood müşteri memnuniyetini bu kadar ön planda tutuyor.

      Sil
  5. Manisa RodiMood'tan geçen yıl mont aldım ve 1 yıl geçmeden renginde tamamen solma yaptı. Aldığım mağazaya geri götürdüm ve değişiminin yapılmasını istedim. Fabrikaya gönderip sorunu bulmaları gerektiğini söylediler ve montu fabrikaya göndermişler.

    Bana telefon açıp 17.99 TL' lik alışveriş yapabileceğimi söylediler. Ben montu 150.00 TL'ye aldım. 17.99 TL' lik alışverişi kabul etmeyip montumu geri istedim. Fakat montumu bana geri veremeyeceklerini söylediler. 17.99 TL' lik alışveriş yapmamı istiyorlar. Ben 150.00 TL ödediğim solmuş montumu geri istiyorum.

    YanıtlaSil
  6. spider model kot pantolonu 2. kez kullandığım gün arkadaşımın sol basen bölgesinde dikiş hatası (Ayıplı) olduğunu fark etmesi üzerine mağazaya giderek ayıpsız ürünle değiştirilmesini istedim. Satış elemanı defolu olduğunu ve hafta içi fişiyle birlikte getirirsem hemen birebir değişimini yapacağını söyledi.

    ürünü götürdüğümde kasadaki görevli değiştirilmesi için inceleme departmanında onaylanması gerekiyor, dedi. (Her defasında ürün gelince biz size bilgi vereceğiz denmesine rağmen 1 kez olsun bilgi alamadım.) mağazaya gittiğimde onaylanmayarak gönderildiğini öğrendim.

    Kasadaki görevliye hatalı bölgeyi göstererek bunu nasıl göremezler diye sordum, "Haklısınız dikiş hatası var, isterseniz tekrar yollayalım." dedi. Belki gözden kaçmıştır düşüncesiyle tekrar yollamasını istedim. mağazaya gittiğimde inceleme fişine yine çarpı atılarak onaylanmadığını ve ürünün henüz kendilerine ulaşmadığı bilgisini aldım.

    Bu kez genel müdürlüğü arayarak 2 defa gönderilmesine rağmen bu dikiş hatası (Ayıp) nasıl olur da gözden kaçar diye sordum. Aldığım yanıt "Ürünlerimizde dikiş hatası olamaz beyefendi." olunca sol basenimde hata var kuşkusu uyandı içimde. Ürün inceleme departmanına bağlıyorum onlarla görüşün dediler; fakat cevap veren çıkmadı. Tekrar arayıp numaramı bırakmama rağmen arayan olmadı bugüne kadar. Sizi ayıplı ürününüz ile baş başa bırakıyorum

    YanıtlaSil
  7. RodiMood'da "inci kadar değerli" annelerimize özel 79 TL ve üzeri alışverişlerinize 49 TL değerinde gerçek "İnci Set" hediye...!!!

    YanıtlaSil
  8. Aksaray Ortaköy'de bulunan Rodi Mood şubenizden 20 Mayıs 2012 tarihi itibariyle mavi renk lizza bayan kot satın aldım. Daha bir kere giymeme rağmen kot çok fazla genişledi. Ayrıca kot haddinden fazla soluyor. Kota ne kadar pens attırsam da fayda etmedi. Bu ürünü 2 hafta boyunca denedim. Aradan 19 gün geçtikten sonra iade etmek için ya da değiştirmek için Ortaköy'deki şubenizde ürün inceleme formu doldurttum. Ancak herhangi bir şekilde sonuç alamadım.

    Normalde tüketici hakları gereği satın aldığımız bir ürünü 1 ay içerisinde iade edebiliyoruz. Sadece kotta değil aynı yerden satın aldığım kolları dantelli mercan renk tişörtte de aşırı bollaşma sorunu yaşadım. Hiçbir ürününüzden memnun kalmadım. Nerede kaldı bizim haklarımız? Sonra müşteri velinimettir diye konuşuyorsunuz . Sadece ben değil bütün arkadaşlarım ürünlerinizden şikayetçi. Böyle giderse hiçbir şikayeti dikkate almazsanız müşteriniz kalmayacak haberiniz olsun. Bir an önce gereğinin yapılmasını istiyorum.

    YanıtlaSil
  9. RODİMOOD 95 TL'ye Aldığım Ürün İçin Bana 14 TL Teklif Ettiler!

    Neyse firmadan 1 mont aldık ve ürün belli bir süre sonra deforme oldu. Firmaya gittiğimizde ürünün stoklarda olmadığı ve tekrar üretilmeyeceği bilgisi verildi.Bizde bunun üzerine firmaya para iadesi veya ürünün yerine başka bir ürün alma teklifi sunduk, kabul ettiler fakat bu saatten sonra her şey başladı.

    95 TL'ye aldığım ürün için bana 14 TL teklif ettiler. Şaşırdım nasıl olur dedim, kampanyaya girmiş dediler.Stoklarında olmayan bir ürün nasıl kampanyaya girer sorusuna ise verdiği cevabı personel kendi bile anlamadı ve inanmadı. Yani cevap veremediler.

    Bunun üzerine tüketici hakları mahkemesine vermiş olduğum dilekçede haklı olduğum kanıtlandı ve mahkeme kararı ile 95 TL ücretin tarafıma ödenmesi kararlaştırıldı.Firmaya gittiğimde ise yine gereksiz sebepler bulup geçiştirmeye başladılar.Bunun üzerine firmanın genel müdür asistanı D*** Hanım ve müşteri ilişkilerinde N*** Hanım ile görüştük elimizde mahkeme karar yazısı olmasına rağmen hala parayı ödemediklerini belirttik.N*** Hanım da öyle bir dönüş yaptı ki 3 saat oldu hala dönüş yapacak.

    YanıtlaSil
  10. RodiMood mağazası Amasya Şubesi'nden 100 TL üzeri ürün alanlara bir kol saati hediye ediliyormuş. Bana da bir adet erkek ya da bayan saati alabileceğimi söylediler. Ben de ihtiyacım olmadığı halde hediye olduğu için erkek saati aldım.

    Ama eve gelince eşim kendi saatinin arızalandığını söyledi. Bu nedenle ben de Rodi mağazasına gidip almış olduğum hediyeyi bayan saati ile değiştirmek istediğimi söyledim. Bana bunun mümkün olmadığını, kayıtlara erkek saati olarak girdiği için değiştiremeyecekelrini söylediler.

    Şimdi anlayamadığım nokta Rodimood'un bu kayıtları çok mu önemli. Kutsal metin mi ki değiştirilemiyor. 1 saat önce alınmış paketi dahi açılmamış bir ürünü değiştiremeyen firmanın bahanesi benim umurumda değil.

    RodiMood bu tür uygulamalarına devam ettiği sürece müşterilerini kaybedecektir. Neymiş merkezi sisteme kaydetmişler. Bayilerin tüketicinin ulaşamıyacağı genel merkez kayıtlarına yönlendirilerek avutulmaya çalışılmasını kınıyorum. Keşke bu hediyeyi hiç vermeseydiniz.

    YanıtlaSil
  11. Bir keten pantolon aldım. 3-4 saat giydikten sonra karşıdan karşıya geçerken pantolon bacak arasında gitti. Gittiği yer dikiş yeri değil yalnız kumaş. Dikiş yeri sağlam. Bayii ye götürdüm neyse gönderdiler. Sonuç kumaş sağlam.

    Müşteri hizmetlerini aradım kimse bakmıyor. Fabrikadan ulaştım birine size yardımcı olamayacağım dedi . Yahu kimseye derdimi anlatamadım. Haram olsun param. Arkadaşlar demişlerdi de işte malı güzel görünüyor. Kalite yokmuş.

    YanıtlaSil
  12. Ankamall rodi mağazasından almış olduğum bir ürün ayıplı
    çıktığından ötürü yerine başka bir ürün almak için mağazaya gittim. İade ettiğim ürün satın aldığımda 33 TL idi. Ogün gittiğimde ise fiyatının 19. 90 TL olduğunu ve bu fiyattan işlem yapabileceklerini söylediler.

    Ben vaktimin olmadığını bilgisayarlarından bu işleme ulaşabilirsiniz 33 TL den aldım dediğimde kasada duran bayan nereden bileyim ben hangi fiyattan aldığınızı fişiniz yok gibi sinir bozucu bir cevap veriyor.

    Benim aldığım tarih belli o zaman fiyatı ne kadardı ona bakın yada ne zaman indirime girdi o tarihe bakın gibi önerilerde bulunmamıza rağmen fiş yada ekstrenizi getirin o zaman işleminizi yapalım diyorlar. Rodi Genel müdürlüğünü arayarak durumu birde onlara bildirdim. N****** Hanım belki çözüm bulurlar diye söylemler tavırlar mağazanın aynısıydı.

    YanıtlaSil
  13. 26. 09. 2012 tarihinde Denizli Kipa içindeki Rodimood mağazasından iki adet yıldızlı ürün aldım. Yanında da iki adet hediyesini seçmeye vaktimiz kalmadığı için parasını ödeyip ertesi günü gelip iki adette hediyesini almak üzere mutabık kaldık. Ertesi gün gelip seçtiğimiz iki adet ürünü de alıp kasaya geldiğimizde paçası yapılmış pantolonun birinin kampanya harici çıktığını belirtip ekstra para ödemem gerektiğini belirtip hediye pantolonları geri aldılar.

    Hatanın kendilerinden kaynaklandığını, ödemeyi alırken neden farketmediklerini söylememe rağmen birşey yapamayacaklarını söyleyip boş boş yüzüme bakıp itirazlarımıda dinlemeyip bildiklerini okudular. Tüm sinirlerim alt üst oldu. Bu işin peşini bırakmayacağımı söyleyip ayrıldım.

    YanıtlaSil
  14. Kartal M1 Tepe alışveriş merkezi Rodi Mood mağazasından almış olduğum 2 adet çanta 1 ay bile kullanmadan deforme olmuş (çantanın birinin sapı koptu, diğerinin ise açma kapama aparatı düştü). Kullanılmayacak duruma gelmiştir. Bundan 1 ay kadar önce çantaları mağazaya götürdüm, merkeze teste göndereceklerini ifade ettiler.

    Bugün mağaza personeli tarafından arandım ve ürünlerin testte kabul edilmediği ve gidip ürünleri teslim almam gerektiği ifade edildi. Ürünleri o şekilde kullanamayacağımı söyleyince de yapabilecekleri bir şey olmadığını açıkladılar. Bu nasıl bir firma tutumudur anlamadım. Bir daha kesinlikle bu firmadan alışveriş yapmam ve negatif propagandasını yapacağım bundan sonra. Firma sattığı ürünün arkasında durmalıdır bence.

    YanıtlaSil
  15. Rodi Mood Diyarbakır Diclekent şubesinde 13.11.2012 günü akşam saat 08.30 civarı bir mont beğendim ve montun fiyatı 49,50 etiket fiyatı almaya karar verdim Kasa önüne geldim bayan kasiyer fiyatının 79,00tl olduğunu söyledi ama ben etikette 49,50 yazdığını söyledim bana beyefendi ürünlerin etiketleri daha yazılmamış o yüzden denildi. bende etikette ne yazıyorsa ben onu öderim dedim bayan kasiyer bana isterseniz üstünü ben tamamlayayım beyefendi ama bu fiyata veremem diyerek cevap verdi.

    Tüketici olarak bildiğim etikette ne yazıyorsa firma ürünü vermek zorunda . Şimdi Diyarbakır Diclekent Rodi mağazası hem beni mağdur etmiş ve ürünü vermedikleri gibi diğer müşterilerin yanında beni üstü kapalı aşağılamıştır. bende reyon görevlisi olarak görev yaptım kasiyer olarak görev yaptım ama belirtmiş olduğum bu mağazanın personeli kadar müşteriyi aşağılayıcı konuşan birini görmedim.

    YanıtlaSil
  16. 28 Kasım 2012 saat 15:40 civarı Bodrum RodiMood'un önünde babam ve pusette uyuyan 18 aylık kızımla durduk. Kapının hemen girişinde gördüğüm bir tişörtü kapının bir adım dışında duran babama doğru gösterince bip bip alarm çaldı ve arkadan isminin S.K. olduğunu öğrendiğim personel gayet yüksek bir sesle "hanfendi ürünü dışarı çıkartmayın" diye bağırdı.

    Babama elimle gel işareti yaparken alarm tekrar öttü ve durumu görmesine karşın bu kişi yine bağırınca içeri girip ciddi bir tartışma yapmak durumunda kaldım. Olayı gören müşteriler bana destek verseler de bu şahsın hakaretlerine maruz kaldım. Müşteri hizmetlerini arayıp görüştüğümde kuru kuru bir özür dilemekten öteye gidilmedi. Müşteri hizmetine önem vermeyen zihniyeti şiddetle kınıyorum.

    YanıtlaSil
  17. 23. 10. 2012 tarihinde 17:47'de İskenderun Primemall Avm'deki Rodimood mağazasından toplam 80 tl'lik alışveriş yaptım ve bunun karşılığında promosyon olarak "Turkcell 75 tl=187. 5 dakika" konuşma kartı kazandım. Ama sonra kullanmak üzere bir köşeye koydum. Çünkü o an kontöre ihtiyacım yoktu. Kartın son kullanım tarihi 15 Aralıktı. Süre dolmadan kartımı kazıyıp konuşma dakikalarımı kullanmak istedim.

    Ama ne göreyim. . !Kartın kazılması gereken yerini kazıdıkça bir türlü rakam veya harf, yani şifreye emare olabilecek hiçbir şey görülmüyordu. Yavaş kazıdım hırpalanma olmadı. Ama kazıdıktan sonra hiçbir şey çıkmadı maalesef. Bu tür hilelerle artık biz tüketicilerle oynamaktan ne zaman vazgeçeceksinız Rodimood ve Turkcell? Tüketici Hakem Heyeti yada Tüketici Mahkemesine başvurmadan şikayetim çözülsün lütfen.

    YanıtlaSil
  18. RodiMood’tan alışveriş tutkunlarına kış sonu fırsatı; her 100 TL ve üzerinde alışveriş yapanlar 100 TL değerinde hediye çeki kazanıyor.

    RodiMood’un tüm ürünlerinde geçerli olan kampanya ile 100 TL ve üzeri alışveriş yapanlar 100 TL değerinde hediye çekini anında kazanıyor. Şubat ayının sonuna kadar devam edecek kampanyada kazanılan hediye çeklerini isteyen anında kasada, isteyen 1 Mayıs tarihine kadar yapacağı alışverişlerde kullanılabilecek

    YanıtlaSil
  19. Geçtiğimiz gün kız arkadaşım alışveriş yapmak üzere Rodi Bornova merkez mağazasına girecekken, mağaza müdürünün sözlü tacizine uğramıştır. Kapıda kıyafeti yüzünden taciz edilen kız arkadaşım içeri girip personele kapıdaki adamları tanıyıp tanımadıklarını sorduğunda, adamın mağaza müdürü olduğunu öğrenir. Mühim olan şu ki; şikayette bulunmak isteyen kız arkadaşıma personel yardım etmediği gibi en yetkili kişi müdürümüz deyip bu adamı içeri çağırır ve kimse bir türlü telefon numarası veya şikayet formu vermeye yanaşmaz.

    En son kız arkadaşımın sorununu müşterilerin yanında yüksek sesle dile getirmesiyle müdür " Ben esnafım. yaptığınız ayıp terbiyesizlik" diyerek kız arkadaşıma sesini yükseltir. Kız arkadaşım ayıp olanın bu mağazadan aldığı kıyafetler yüzünden, içeri gireceğini bilmediği bir insana mağaza müdürünün tacizde bulunması olduğunu söyler ve ısrarları sonucu adamın bizzat kendisinden isminin yazdığı bir kağıt alır.

    Adam "en yetkili kişi benim sonuçta" tarzı konuşarak yapılabilecek bir şey olmadığını söyleyip "özür dilerim ama zaten müdür benim" der. Bunu yüksek sesle, personeline bakarak ve gülerek söyler. O sırada içeride bulunan müşteriler de bu olaya şahit olmuştur.

    Biz elimizden gelen her şeyi yapıp bu davranışın tüm sorumlularının hiç bir şey yokmuşcasına davranmasının önüne geçeceğiz. Keza bu davranış kabul edilebilir bir davranış değil.

    YanıtlaSil
  20. Balıkesir li kardeşim bandırma boşver aldırma

    YanıtlaSil
  21. serbest piyasa ekonomisi diyorlar kalitesiz ürünü satıyorlar sonrada şikayet oluncada ilgilenilmiyor ,daha güzel şeyleri ürünleri satsanız iyi olmazmı .başka markaları bilmem amma rodimood tan pek hoşnut olmadım.

    antalyadan cem

    YanıtlaSil
  22. İnsan o kadar bedbaht bir varlıktır ki hiçbir sebep olmaksızın, sıırf mizaç itibariyle canı sıkılabilir. Ve o kadar pervasızdır ki derdi başından aşkınken bile bilardo masası kadar basit bir şey ve itelediği bir top onu eğlendirmeye yeter.

    YanıtlaSil
  23. Atakan çelik14 Ekim 2013 04:53

    Yalovadan şikayeti ilettim inşallah bir sonuç çıkar

    YanıtlaSil
  24. Demet selami özman17 Kasım 2013 02:25

    Demet Selami Ozman
    ürün incelemeye gönderttim yıkamadan ne olur ne olmaz belki yıkama hatası derler diye yinede üretimlerinde bir hata olmadığını yazmışlar

    YanıtlaSil
  25. ANKARA RODİMOOD BUGÜNLERDE ÇOK ÜRÜNDE İNDİRİME GİTMİŞ TAVSİYE EDİLİR ZAMAN KAYBETMEYİN

    YanıtlaSil
  26. eski kaliteden uzak laşmış eskisi gibi değil nezaman ve hangi ara bunu bozdunuz anlamadım

    YanıtlaSil
  27. Ilkay Çınar
    Ben ilkay 9ekimde 59tlikyaptıgim alış verişi pos cihazınızın bozuk olması nedeniyle 7kere denme yaapılım ama 3kere çekmişler bende bunu bir aysonra ekstıram gelince farketim ve alış veriş yaptıgım başak şehir yolundaki Depozito alış veriş merkezine gitim yarimsaat bekletikten sonra ekstramın ve fişimin fotokobisini çekip biz size dôncez deyip yolladılar ve 3ay oldu defalarca aramama ragmen hala dönmediler bu yapılan cok büyük terbiyesiizlik yilbaşından sonra gidip tüketici haklarina şikayet edicem bu zamana kadar şikayet etmediysem büyük bir firma odunuzdan dolayi yanlış yapmayacagını düşünmüştüm hata yapmişim ...... Cvp bekliyorum

    YanıtlaSil