17 Ocak 2012 Salı

Fiyat uyusmazlığı rodi

Bayram öncesi Trabzon Varlıbaş Rodi Mood mağazanızdan yapmış olduğum alışverişte vitrindeki mankende uzun kol gömlek basıc 2059 MAN 24.99 lira yazıyordu.almaya gittiğimde 27.99 lira alındı.basic 1504 woman kazak 26.99 lira yazıyordu.benden 29.99 lira alındı. Neden vitrindeki fiyatla benden alınan ücret aynı değil.

Fatma atalar


25 yorum:

  1. doğan avcı18 Ocak 2012 01:49

    Rodi Wood müşteri anlayışını ve müşterilerini keriz yerine koymasını KINIYORUM.
    Arefe günü (29 Ağustos 2011) tarihinde Rodimood Heykel Mağazasından 4 adet pantolon aldım. Aldığım pantolonlardan biri dar geldiğinden aynı gün içinde değişime gittiğimde kasadaki yetkililer, merkezimizden bize verilen talimatla indirimli ürünlerde değişim yapamadıklarını söyleyip, müşterilerini mağdur etmektedir
    Ben parasını falan talep etmedim. Sadece ürünün yerine farklı bir ürün alarak değişim yapacaktım. Sonuçta aldığım pantolon bana küçük gelmişti. 4822 sayılı Tüketicinin Koruması hakkındaki kanunda belirtilen, müşterinin 7 gün içinde hiçbir gerekçe göstermeden ürünü reddetme hakkı dahilinde iade ve değişim işlemleri yapabilmesi gerekirken, devletin kanunları yerine, kendi kanunlarını uygulayarak hem müşterileri kaybetmekte, hemde mağdur etmektedir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oya Uysal
      KESİNLİKLE KINIYORUMMM......
      26/07/2011 tarihinde Muğla şubenize gittim.3 parça ürün aldım ve ödemesini yaptım.bu arada aldığım ürünün kol kısmının biraz açık olması nedeniyle ürünü değiştirmek istediğimde ancak yarın değişim yapabileceklerini ve bunun bütün mağazalarda uygulanan bir kural olduğunu söylediler.Çok saçma bulduğum bu kural için şikayetçiyim.rodi mağazasının bulunmadığı bir yerde oturmuş olsam değişimi nasıl yapacaktım.ARTIK ASLA RODİDEN BİŞEY ALMAM...

      Sil
  2. Yaklaşık 2 ay önce Kırıkkale RodiMood mağazasından pantolon aldım. Pantolonun 2 ayda rengi değişti, üzerinde karayolları haritası gibi bir takım çizgiler oluştu. İade veya değişim için gönderdim.

    Bana her ürünün bir yıkama şekli ve derecesi vardır, yıkama hatasından kaynaklanmış diye yazıp göndermişler. Asla yıkama hatası falan yok, deterjan dahi kullanmıyoruz, bu yıkama topları ile yıkıyoruz. Elbise görmemiş insan muamelesi yapıyorlar.

    YanıtlaSil
  3. Yaklaşık 2 ay önce Kırıkkale RodiMood mağazasından pantolon aldım. Pantolonun 2 ayda rengi değişti, üzerinde karayolları haritası gibi bir takım çizgiler oluştu. İade veya değişim için gönderdim. Bana 'Her ürünün bir yıkama şekli ve derecesi vardır, yıkama hatasından kaynaklanmış' diye yazıp göndermişler.


    Asla yıkama hatası falan yok, deterjan dahi kullanmıyoruz, bu yıkama topları ile yıkıyoruz. Elbise görmemiş insan muamelesi yapıyorlar. Bu şikayetime de kopyala yapıştır yöntemiyle aynı cevabı verecekler. Metin sabit herkese yapıştır gönder. RodiMood müşteri memnuniyetini bu kadar ön planda tutuyor.

    YanıtlaSil
  4. Geçen yıl bulunduğum yerde Rodi mağazası bulunmadığı için Samsun Rodi mağazasından bayağı yüklü bir alışveriş yaptım. 3 pantolon, 1 kazak ve 1 mont satın aldım. Tabi pantolon 3 adet olunca ve evimde de pantolonlarım olunca hepsini birden giymedim. Pantolonlar keten pantolondu ve sırayla giymeye başladım. İlk giydiğim pantolon kısa sürede rengini atmaya başladı ve kötü bir renk aldı.

    Daha sonra diğerini giymeye başladım, o da aynı şekilde rengini atmaya başladı. Son olarak kadifeye benzer kumaş olan pantolonu giydim, bu pantolon rengini atmamakla birlikte sadece dizleri ağarma yaptı (muhtemelen kullanım şeklinden). Aradan geçen zamanda Tokat iline Rodi bir mağaza açacak denildi ben de Niksar ilçesindeyim. Bir gün Niksar'da çiçekçide otururken Rodi'de yönetici olan ismini hatırlamadığım bir arkadaş çiçekçinin kayınçosunu Rodi Tokat mağazasında yönetici olarak çalıştıracaklarını konuşmaya başladılar.

    Ben de üzerimde bulunan pantolonu göstererek Rodi'nin eski kalitesi yok dedim, arkadaş da değişim talebinde bulun firma değiştirir dedi. Yaklaşık 45-50 gün önce mağaza açılınca rengi atan 2 pantolonu götürdüm 1 tanesinin belindeki barkot kağıdı çıkmış olduğundan almadılar, diğeri incelemeye gitti. Daha sonra 3 defa gittim ürün hala incelemede biz sizi arayacağız dediler. Aradan geçen zamana rağmen arayan yok. Tokat buraya 60 km, ben ancak işim olduğunda gidiyorum ve mağaza çalışanlarını sıkıştıramıyorum onlar da beni sallıyorlar galiba. Bana verilen fişin Seri no:08***, acaba ürün ne aşamada?

    YanıtlaSil
  5. RodiMood'da "inci kadar değerli" annelerimize özel 79 TL ve üzeri alışverişlerinize 49 TL değerinde gerçek "İnci Set" hediye...!!!

    YanıtlaSil
  6. RODİMOOD Paça Yaptırmak İçin Para Aldılar!

    Kastamonu Rodi'den aldığım 2 adet pantolonun paçalarını yaptırmak için benden para aldı. Şok oldum çünkü daha önce böyle bir olay söz konusu değildi. Bir sürü para verip bir de paça kısaltmak için para alınması çok mantıksız, hiçbir mağazada başıma gelmedi . Aldığım pantolonların ceplerini kapattırmak istedim bunun tarifesinin olmadığını gördüm.

    Daraltma kol kısaltama ve paça tadilatı için tarife var cep için yok. Tabi Rodi'de çare mi tükenir maksat müşterinin parasını almaksa buna da bir tarife uyduruldu. Rodi'yi esefle kınıyorum. Bir daha kesinlikle alışveriş yapmayıp yapacak olanları da uyaracağım. Firmanın adı Rodi idi. Rodimood oldu. Paçalar için eller cebe oldu.

    YanıtlaSil
  7. Berrin Muğlalı..22 Haziran 2012 01:37

    İhtiyacım olduğunda mağazaya gidip bakabilirim. RODİMOOD 'dan reklam S M S almak istemiyorum. .................................

    YanıtlaSil
  8. RODİMOOD Aldığım Ürün Kusurlu Çıktı!

    Dün Kastamonu Rodimood mağazasından pantolon aldım. Hatta 2 tane aldım. 2.gün evde ütülerken pantolonda yırtık olduğunu gördüm. Ütülerken daha detaylı görebildiğimiz için gördüm.Ütüleyip ilk kez giyecektim.Üzerinden fazla zaman geçmeden 2.günü değiştirmek için mağazaya gittim.

    Ürünün fişi yoktu eşim atmıştı.Ancak kasada D*** Bey tanıyor beni sima olarak. O kadar alışveriş yaptım ki. Biri de daha dündü. Bilmemesine imkan yok. Kasada duran aynı adam bana bizim ürünlerimiz kalite kontrolü yapılıyor bizden kaynaklanan bir sorun yok resmen bunu siz yapmışsınız dediler.

    Ne değişim ne de iade işlemi yaptılar. Şok oldum. Bir daha Rodi mağazalarına adım atmayacağımı ve Rodi müşteri hizmetlerine şikayette bulunacağımı söyledim ama hiçte umurlarında olmadı. Bu ürünleri kaç kişi deniyor sorarım her giyip deneyenin ardından kontrol mü ediliyor acaba ya da mağazaya gelen her ürün tek tek her yeri kontrol edilipte mi raflara konuluyor.

    Daha yeni tatilden döndüm. Tatile çıkmadan önce 200-300 TL'lik alışveriş yapmıştım. Artık Rodimood ürünü giymek istemiyorum çünkü müşteri hizmetlerini aradım açan olmadı. Genel merkezi de aradım açan olmadı. Bu işin peşini bırakmayacağım.

    YanıtlaSil
  9. RodiMood mağazası Amasya Şubesi'nden 100 TL üzeri ürün alanlara bir kol saati hediye ediliyormuş. Bana da bir adet erkek ya da bayan saati alabileceğimi söylediler. Ben de ihtiyacım olmadığı halde hediye olduğu için erkek saati aldım.

    Ama eve gelince eşim kendi saatinin arızalandığını söyledi. Bu nedenle ben de Rodi mağazasına gidip almış olduğum hediyeyi bayan saati ile değiştirmek istediğimi söyledim. Bana bunun mümkün olmadığını, kayıtlara erkek saati olarak girdiği için değiştiremeyecekelrini söylediler.

    Şimdi anlayamadığım nokta Rodimood'un bu kayıtları çok mu önemli. Kutsal metin mi ki değiştirilemiyor. 1 saat önce alınmış paketi dahi açılmamış bir ürünü değiştiremeyen firmanın bahanesi benim umurumda değil.

    RodiMood bu tür uygulamalarına devam ettiği sürece müşterilerini kaybedecektir. Neymiş merkezi sisteme kaydetmişler. Bayilerin tüketicinin ulaşamıyacağı genel merkez kayıtlarına yönlendirilerek avutulmaya çalışılmasını kınıyorum. Keşke bu hediyeyi hiç vermeseydiniz.

    YanıtlaSil
  10. Bir keten pantolon aldım. 3-4 saat giydikten sonra karşıdan karşıya geçerken pantolon bacak arasında gitti. Gittiği yer dikiş yeri değil yalnız kumaş. Dikiş yeri sağlam. Bayii ye götürdüm neyse gönderdiler. Sonuç kumaş sağlam.

    Müşteri hizmetlerini aradım kimse bakmıyor. Fabrikadan ulaştım birine size yardımcı olamayacağım dedi . Yahu kimseye derdimi anlatamadım. Haram olsun param. Arkadaşlar demişlerdi de işte malı güzel görünüyor. Kalite yokmuş.

    YanıtlaSil
  11. Rodimood cebeci şube müdürünün yaptığına bak, Ben bir müşteriyim benim bir sorunum var sizinle konuşmak istiyorum diyorum ara bana camın arkasından ne var burdan çözeyim diyor ve hiç yardımcı olmadan başından atmak için kesip atıyor böyle bir zihniyet olamaz nasıl bir firma anlamadım.

    Benim sorunumu yinede çözmüyorlar aldığım ürünü değiştirmiyorlar satan arkadaş indirimden almadığımı da biliyor ama yinede iğneleyici laflar kullanarak fişi istiyorlar fiş yanımızda olsa verirdik zaten bu kadar uğraşmazdık.

    YanıtlaSil
  12. Rodimood Balıkesir mağazasında, 2+1 şeklinde kampanya ile alınan ürünlerden birini;
    1. kampanya henüz bitmemiş olmasına rağmen
    2. beraberinde değişim kartı olmasına rağmen

    'şirket politikası' olduğunu iddia edip üzerine para alarak değişim yapmışlardır ve değiştirilmek istenen ürün aynı kampanya reyonundan seçilmiş olmasına rağmen. Birçok kaliteli ve ünlü markalar sorgusuz sualsiz değişim kartı ile değişim yapmakta iken, hangi hakla zaten parası verilip alınmış bir ürünün değişimi için üzerine para alabiliyorsunuz?

    Bu şikayeti okuduktan sonra bu isimdeki mağazalardan gidip aldığınız bir ürünü gönül rahatlığıyla değiştiremeyeceğinizi öğrendiğinizi ve müşteriye verdikleri değer hakkında fikir sahibi olacağınızı umuyorum.

    YanıtlaSil
  13. Bu kadar yorumdan sonra mağazasına gidip ürün almaya gelmez bana artık ,reklan'larına bakıp araştıralım dedim :D iyiki bakmışım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yaklaşık 1 ay önce Rodi Mood dan 2 adet aynı ürünün farklı renginde triko aldım. İkisini de kullanma talimatına göre yıkadım ikisi de yaklaşık 2 beden büyüdü. Acilen sorunumun çözülmesini istiyorum...

      Sil
  14. RodiMood’tan alışveriş tutkunlarına kış sonu fırsatı; her 100 TL ve üzerinde alışveriş yapanlar 100 TL değerinde hediye çeki kazanıyor.

    RodiMood’un tüm ürünlerinde geçerli olan kampanya ile 100 TL ve üzeri alışveriş yapanlar 100 TL değerinde hediye çekini anında kazanıyor. Şubat ayının sonuna kadar devam edecek kampanyada kazanılan hediye çeklerini isteyen anında kasada, isteyen 1 Mayıs tarihine kadar yapacağı alışverişlerde kullanılabilecek

    YanıtlaSil
  15. 06-03-2013 tarihinde izmir-çiğli efesus AVM'deki rodi mağazasından aldığım tişört defolu çıktığı için değiştirmeye gittim, tişörtün etiketini kestiğim için değişimi kabul etmediler.

    YanıtlaSil
  16. Geçtiğimiz gün kız arkadaşım alışveriş yapmak üzere Rodi Bornova merkez mağazasına girecekken, mağaza müdürünün sözlü tacizine uğramıştır. Kapıda kıyafeti yüzünden taciz edilen kız arkadaşım içeri girip personele kapıdaki adamları tanıyıp tanımadıklarını sorduğunda, adamın mağaza müdürü olduğunu öğrenir. Mühim olan şu ki; şikayette bulunmak isteyen kız arkadaşıma personel yardım etmediği gibi en yetkili kişi müdürümüz deyip bu adamı içeri çağırır ve kimse bir türlü telefon numarası veya şikayet formu vermeye yanaşmaz.

    En son kız arkadaşımın sorununu müşterilerin yanında yüksek sesle dile getirmesiyle müdür " Ben esnafım. yaptığınız ayıp terbiyesizlik" diyerek kız arkadaşıma sesini yükseltir. Kız arkadaşım ayıp olanın bu mağazadan aldığı kıyafetler yüzünden, içeri gireceğini bilmediği bir insana mağaza müdürünün tacizde bulunması olduğunu söyler ve ısrarları sonucu adamın bizzat kendisinden isminin yazdığı bir kağıt alır.

    Adam "en yetkili kişi benim sonuçta" tarzı konuşarak yapılabilecek bir şey olmadığını söyleyip "özür dilerim ama zaten müdür benim" der. Bunu yüksek sesle, personeline bakarak ve gülerek söyler. O sırada içeride bulunan müşteriler de bu olaya şahit olmuştur.

    Biz elimizden gelen her şeyi yapıp bu davranışın tüm sorumlularının hiç bir şey yokmuşcasına davranmasının önüne geçeceğiz. Keza bu davranış kabul edilebilir bir davranış değil.

    YanıtlaSil
  17. Yok artık...

    YanıtlaSil
  18. rodimood müşteri hizmetleri sorunumu iki gün içinde çözdü teşekkürler / rodi

    YanıtlaSil
  19. Neymiş efendim yıkama talimatı etiketlerini kestiğiniz için ürününüz incelemeye bile alınmadı. Resmen dalga geçiyorlar. Bilmem umurlarında mı ama bir daha RodiMood'un kapısından bile geçmem. Ürün renk solması ve çekme yapıyor. Etiketler ürünün koruması demek ki ben öyle anladım gülsem mi ağlasam mı?

    Ben L?****'den aldığım bir tişörtü renk solmasından dolayı götürdüm mağazaya sağolsunlar mağaza sorumlu müdürü geldi ve hemen değiştirilmesi talimatı verdi. İncelemeye gerek bile yoktu çünkü renk solması bariz aynı Rodimood'da olduğu gibi ama Rodimood bana etiketleri kestiğim için ceza verdi.

    YanıtlaSil
  20. KADİR ABİM İÇİN ALDIĞIM MONTTA ASTAR PROBLEMİ ÇIKTI FİŞLİ DEĞİŞİM OLUR DEDİLER OLMADI SEBEBİNE GELİMCE SÜRESİ GEÇMİŞ BAŞARAMADIM BUNDAN SONRADA RODİMOOD TAN MONT NEYİM ALMAM

    YanıtlaSil
  21. Fahri uzunoğlu----------konya20 Aralık 2013 03:08

    konya rodi mood ta yeniyıl şçşn değişiklikler yapmış hepsi iyigüzel değişik ben aldım sizde alın

    YanıtlaSil
  22. Kasım aydoğmuş7 Ocak 2014 02:19

    Ya bu Ankara etlikteki ANTARES rodiden alışveriş yaptım kısa süre önce değiştirmek için gittiğimde kapının duvar olduğunu gördüm kapanmış şok oldum şimdi ne yapacağım bi yetkili çıkıpta bana orda sorğum kişiler yardımcı olmadılar şaşırdım kaldım lütfen ama lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  23. Ilkay Çınar
    Ben ilkay 9ekimde 59tlikyaptıgim alış verişi pos cihazınızın bozuk olması nedeniyle 7kere denme yaapılım ama 3kere çekmişler bende bunu bir aysonra ekstıram gelince farketim ve alış veriş yaptıgım başak şehir yolundaki Depozito alış veriş merkezine gitim yarimsaat bekletikten sonra ekstramın ve fişimin fotokobisini çekip biz size dôncez deyip yolladılar ve 3ay oldu defalarca aramama ragmen hala dönmediler bu yapılan cok büyük terbiyesiizlik yilbaşından sonra gidip tüketici haklarina şikayet edicem bu zamana kadar şikayet etmediysem büyük bir firma odunuzdan dolayi yanlış yapmayacagını düşünmüştüm hata yapmişim ...... Cvp bekliyorum

    YanıtlaSil