17 Ocak 2012 Salı

Rodi Terzi Problemi

20 08 2010 tarihinde saat 20:30 civarında Konya rodi mood Zafer şubesine eşim ve çocuklarımla birlikte gittm.Eşim tşört çocuklarım bady etek ve ben kot pantolon seçtik.150 TL tutarındaki hesabı ödemek için kasaya yöneldiğimizde mağazanın terzisiyle karşılaştık Kot pantolonumun kısaltılması gerektiğini söyleyince orijinali gibi olmasını isterseniz 4 tl cep kesimi için de 2 toplam 6 tl ödersiniz dedi.Çok olduğunu söylediğimiz zaman sizin için kısaltma 3 olsun daha fazla inemem dedi.Biz orada terzi ile muhattab olduğumuz için çok şaşırdık.Ayrıca terzi hizmeti heryerde mağaza tarafından sağlanırken rodi gibi bir isme artı terzi parası ödemeyi hiç yakıştıramadık.Eşim ve terzi tartışmaya başlayınca alışverişten vazgeçtik terzi bize beğenmiyorsanız dışarıda yaptırırsınız dedi çok saygısızcaydı

25 yorum:

  1. Arkadaşlar rodimood da büyük sahtekarlık...aldığım tişörtün tüylenme sonucu değişime yolladım ve RED kararı çıktı.Daha önce aynı sebeple 2 tişört değiştirdim ve hiçbir sorun çıkmadı şimdi ise 0212 456 60 00 numarayı aradığımda beni bir yöneticiye yönlendirdiler.ondan aldığım cevap ise ; önceden değiştirmiş olabilirsiniz ama şimdi bu şartlarda değiminiz olmuyor yanıtı geldi lütfen ilgilenirmisiniz.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Valla bizim sivastaki rodi hep dağınık burdakiler tembel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşımın doğum günümde almış olduğu hediyeyi değiştirmeye götürdüğümde arkadaşımın hediyeyi almış olduğu fiyat üzerinden değil o an geçerli olan indirimli fiyat üzerinden değişim yapıldı. Bunu söylediğimde ise faturası olmadığı için indirimli fiyat üzerinden uygulandığı cevabı verildi. Hediye edilen ürünün faturasını istemek gibi bir kabalıkta bulunmadığım için özür dilerim!

      Hediye değişim kartı adı altında bir şey vermek yerine fatura verin o zaman yada hediye kartına 30 gün boyunca geçerlidir gibi bir ibare koymayın! Hediye değiştirmek için gittim daha ucuz bir ürün almama rağmen üzerine para verdim! Bundan sonra asla Rodi ve Yards marka bir şey almayacağım.

      Sil
  3. RODIMOOD Montumun Fermuarı 3. Günde Bozuldu!

    Aynı ürün ve aynı sorun, ben bıktım artık bundan. Montlar iç cepleri dikilmemiş bile, dikiş iplikleri her yerinden sallanıyor, rodiyi kınıyorum. Terziye götürdüm fermuarı değiştirin diye. Çıt çıt var değiştiremeyiz dedi, yani tamiri mümkün değilmiş. Ben artık mağazaya gitmekten utanıyorum. Paramın iadesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Yaklaşık 2 ay önce Kırıkkale RodiMood mağazasından pantolon aldım. Pantolonun 2 ayda rengi değişti, üzerinde karayolları haritası gibi bir takım çizgiler oluştu. İade veya değişim için gönderdim.

    Bana her ürünün bir yıkama şekli ve derecesi vardır, yıkama hatasından kaynaklanmış diye yazıp göndermişler. Asla yıkama hatası falan yok, deterjan dahi kullanmıyoruz, bu yıkama topları ile yıkıyoruz. Elbise görmemiş insan muamelesi yapıyorlar.

    YanıtlaSil
  5. Yaklaşık 2 ay önce Kırıkkale RodiMood mağazasından pantolon aldım. Pantolonun 2 ayda rengi değişti, üzerinde karayolları haritası gibi bir takım çizgiler oluştu. İade veya değişim için gönderdim. Bana 'Her ürünün bir yıkama şekli ve derecesi vardır, yıkama hatasından kaynaklanmış' diye yazıp göndermişler.


    Asla yıkama hatası falan yok, deterjan dahi kullanmıyoruz, bu yıkama topları ile yıkıyoruz. Elbise görmemiş insan muamelesi yapıyorlar. Bu şikayetime de kopyala yapıştır yöntemiyle aynı cevabı verecekler. Metin sabit herkese yapıştır gönder. RodiMood müşteri memnuniyetini bu kadar ön planda tutuyor.

    YanıtlaSil
  6. RODİ MOOD Tadilat Ücreti İstendi!

    Rodi Mood Kırıkkale mağazasına bugün alışveriş yapmak için girdim. İki pantolon ve bir gömlek beğendim denedim. Boy ölçüleri alındı. Kasaya ödemek için gittiğimde benden tadilat ücreti talep ettiler. Tadilat ücretini ödemeyeceğimi ve bu hizmet için ücreti kendilerinin ödemesi gerektiğini söyledim. Kabul etmedi.

    Ben de şimdiye kadar yaptığım hiçbir alışverişte böyle bir ücret ödemediğimi ve benim ölçülerime göre pantolon vermeleri gerektiğini söyledim. Bu durumdan şirketi sorumlu tuttu kasiyer, şirket böyle olmasını istiyormuş. Ben de ürünleri almadan mağazadan çıktım. Rodi gibi bir şirketin bu kadar basit bir işlem için ücret talep etmesini yakıştıramadım.

    YanıtlaSil
  7. Eylül ayında Rodi mood'tan 90 TL'lik alışveriş yapmıştım. Kredi kartı ile taksitlendirme yaparak ödemiştim. Daha sonra bu ürünleri iade ettim. Slibimi iptal ettiler. Fakat ben beş aydır iade ettiğim ürünleri ödüyorum. Her ay Bursa kent meydanındaki Rodi mood ile görüşüp 'tamam, halledeceğiz bu ay ödemeyeceksiniz, banka paranızı iade edecek.' şeklinde sözler duyuyorum. Ama hiçbir şey olmuyor. Ben Nisan ayında son taksiti de ödüyorum. Bu sorun bu ayda çözülmezse tüketici haklarına başvurmak zorunda kalacağım. İptal slipleri Bursa kent meydanındaki rodi mood'ta ve bende mevcut. Bir firma için müşteriye parasını iade etmek bu kadar mı zor?

    YanıtlaSil
  8. RodiMood'da "inci kadar değerli" annelerimize özel 79 TL ve üzeri alışverişlerinize 49 TL değerinde gerçek "İnci Set" hediye...!!!

    YanıtlaSil
  9. RODİMOOD Büyük Gelen T-Shirt'ü Değiştirmedi!

    Ablam bana Rodi'den L beden hediye T-shirt almış. Üzerime büyük geldi, fişiyle beraber gittim. Üründe değişim olmuyormuş. 15 gün içinde değişim hakkım yok mu? Nerede tüketici hakları?

    YanıtlaSil
  10. RODİMOOD Aldığım Ürün Kusurlu Çıktı!

    Dün Kastamonu Rodimood mağazasından pantolon aldım. Hatta 2 tane aldım. 2.gün evde ütülerken pantolonda yırtık olduğunu gördüm. Ütülerken daha detaylı görebildiğimiz için gördüm.Ütüleyip ilk kez giyecektim.Üzerinden fazla zaman geçmeden 2.günü değiştirmek için mağazaya gittim.

    Ürünün fişi yoktu eşim atmıştı.Ancak kasada D*** Bey tanıyor beni sima olarak. O kadar alışveriş yaptım ki. Biri de daha dündü. Bilmemesine imkan yok. Kasada duran aynı adam bana bizim ürünlerimiz kalite kontrolü yapılıyor bizden kaynaklanan bir sorun yok resmen bunu siz yapmışsınız dediler.

    Ne değişim ne de iade işlemi yaptılar. Şok oldum. Bir daha Rodi mağazalarına adım atmayacağımı ve Rodi müşteri hizmetlerine şikayette bulunacağımı söyledim ama hiçte umurlarında olmadı. Bu ürünleri kaç kişi deniyor sorarım her giyip deneyenin ardından kontrol mü ediliyor acaba ya da mağazaya gelen her ürün tek tek her yeri kontrol edilipte mi raflara konuluyor.

    Daha yeni tatilden döndüm. Tatile çıkmadan önce 200-300 TL'lik alışveriş yapmıştım. Artık Rodimood ürünü giymek istemiyorum çünkü müşteri hizmetlerini aradım açan olmadı. Genel merkezi de aradım açan olmadı. Bu işin peşini bırakmayacağım.

    YanıtlaSil
  11. Bir keten pantolon aldım. 3-4 saat giydikten sonra karşıdan karşıya geçerken pantolon bacak arasında gitti. Gittiği yer dikiş yeri değil yalnız kumaş. Dikiş yeri sağlam. Bayii ye götürdüm neyse gönderdiler. Sonuç kumaş sağlam.

    Müşteri hizmetlerini aradım kimse bakmıyor. Fabrikadan ulaştım birine size yardımcı olamayacağım dedi . Yahu kimseye derdimi anlatamadım. Haram olsun param. Arkadaşlar demişlerdi de işte malı güzel görünüyor. Kalite yokmuş.

    YanıtlaSil
  12. bence birazda mantıklı ve çift taraflı düşünmenizi tawsiye ederm kimse kimseyi kandrmıyo sonuç olarak firme geregi herkes üstüne düşeni yapıo bende rodi mood da çalışan biri olarak ilk defa şikayetci müşteri görüyorum

    YanıtlaSil
  13. Geçenlerde sevgilime rodimmood 'dan bir kazak aldık etiket fiyatı 60 lira yazan kazak kasadan geçti faturaya evde göz atarken 79 liralık ürün dikkatimi çekti baktığımda kazak fiyatı olduğunu anladım ürün peşin alınmıştı üstelik.

    Yetkili mağazaya gittiğimde etiket güncellenmemiştir zam gelmiştir dedi genelde indirim güncellemesi olmaz mı ? hadi zam oldu neden haber verilmez ayrıca bu mağazada arkadaşlarım da benzer olayları sık sık yaşamakta.

    YanıtlaSil
  14. Denizli sümer park rodi mağazasından aldığım pantolonun daha ilk giyişimde güneşde rengi attı, mağazaya fişiyle beraber gelip şikayetimi bildirdim, pantolonun iç kısmında barkod nosu bulunmadığı için hiç bir işlem yapmadılar ve merkezimize soralım dediler, aradan uzun bir zaman geçmesine rağmen geri dönüş yapılmadı, pantolonun içinde barkod olmaması bizim suçumuz mudur, elimdeki fişte barkod numarası yazmaktadır, bu kadar basit bir sorunu koca şirket nasıl çözemez şaşırıyorum, bir an önce sorunun çözülmesini istiyorum...

    YanıtlaSil
  15. 30 Aralık 2012 tarihinde kampanya var diye Karşıyaka Rodi mağazasından 109 TL alışveriş yapıp 100 tl çek aldım. Aynı gün akşam başka alışveriş merkezinde çeki kaybettim. Ürünler etiketleriyle Rodi poşetinde açılmamış olarak duruyordu. 31 aralık günü sorunumu ilettim. Herhangi bir şey yapamayacaklarını söylediler. Yetkili olduğunu söyleyen kişi hiçbir hak iddia edemeyeceğimi söyledi.

    Ben çek için fazladan alışveriş yapmıştım. Ürünleri geri iade etmek istediğimi belirttim. Elimde etiketli ürünler ve ödeme yaptığım kredi kartı slipi mevcut. Sistemlerinde fatura kayıtlarının tutulmadığını iade yapamayacağımı söylediler. 1 gün önce yaptığım alışverişe ait ürünleri elimde ödeme slipi olduğu halde iade edemedim. Hem çeki kullanamıyorum hem de ürünleri iade edemiyorum. Bu Tüketici Kanunlarına aykırıdır.

    YanıtlaSil
  16. Ben kütahyada ki rodi mood mağazasından 17. 02. 2013 tarihinde alışveriş yaparken müşterilerin görebileceği yerde yazılan afişte 100 tl ve üzeri alışverişlerinize 100 tl kasada hediye çeki bedava. ancak durum böyle değilmiş.

    Neymiş efendim 200 tl alışveriş yapacakmışız 100 tl parası ödeyecekmişiz. ben verilecek olan hediye çekini istiyorum neden verilmiyor? neden kampanyaya uyulmuyor. müşteriler yanıltılııyor. orada çalışanlarda bizleri saf yerine koyuyor. şikayetçiyim.

    YanıtlaSil
  17. Yaklaşık 2 ay önce Manisa /Salihli Festivada bulunan bayiden , kızıma sözde kampanyalı olarak 109 tl ye parke aldım. 2 ay geçti geçmedi iç astardan elyaf türü malzeme atmaya başladı . Değiştirmek için gittiğimizde fişinin olup olmadığını sordular , bende aradan geçen zaman zarfında fişini bulamayacağımı söyledim.

    Mağaza yetkilisi parkeyi merkeze göndereceklerini eğer kullanıcı hatası yoksa 15-20 gün sonra değişimin yapılacağını fişimiz varsa 109 tl yoksa 79 tl den işlem göreceğini beyan ettiler. Ben tüketici olarak maliyeti daha yüksek olan beyaz eşya elektronik eşyada bile bu tür bir yaklaşımla karşılaşmadım. Rodi Mood dan markasına yakışır yaklaşım göstermesini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  18. Geçtiğimiz gün kız arkadaşım alışveriş yapmak üzere Rodi Bornova merkez mağazasına girecekken, mağaza müdürünün sözlü tacizine uğramıştır. Kapıda kıyafeti yüzünden taciz edilen kız arkadaşım içeri girip personele kapıdaki adamları tanıyıp tanımadıklarını sorduğunda, adamın mağaza müdürü olduğunu öğrenir. Mühim olan şu ki; şikayette bulunmak isteyen kız arkadaşıma personel yardım etmediği gibi en yetkili kişi müdürümüz deyip bu adamı içeri çağırır ve kimse bir türlü telefon numarası veya şikayet formu vermeye yanaşmaz.

    En son kız arkadaşımın sorununu müşterilerin yanında yüksek sesle dile getirmesiyle müdür " Ben esnafım. yaptığınız ayıp terbiyesizlik" diyerek kız arkadaşıma sesini yükseltir. Kız arkadaşım ayıp olanın bu mağazadan aldığı kıyafetler yüzünden, içeri gireceğini bilmediği bir insana mağaza müdürünün tacizde bulunması olduğunu söyler ve ısrarları sonucu adamın bizzat kendisinden isminin yazdığı bir kağıt alır.

    Adam "en yetkili kişi benim sonuçta" tarzı konuşarak yapılabilecek bir şey olmadığını söyleyip "özür dilerim ama zaten müdür benim" der. Bunu yüksek sesle, personeline bakarak ve gülerek söyler. O sırada içeride bulunan müşteriler de bu olaya şahit olmuştur.

    Biz elimizden gelen her şeyi yapıp bu davranışın tüm sorumlularının hiç bir şey yokmuşcasına davranmasının önüne geçeceğiz. Keza bu davranış kabul edilebilir bir davranış değil.

    YanıtlaSil
  19. Yok artık.. 2

    YanıtlaSil
  20. Kemal Demir ---- İzmir21 Eylül 2013 08:11

    karşıyakadan şikayetimi belirtiyom.
    geçenlerde rodi mood dan almış olduğum kot ta solma oluştu geri vermeye uğraş verdim başarılı olamadım sonuç olarak başarısız oldum şimdiden sonra da rodi mooda uğramam

    YanıtlaSil
  21. Neymiş efendim yıkama talimatı etiketlerini kestiğiniz için ürününüz incelemeye bile alınmadı. Resmen dalga geçiyorlar. Bilmem umurlarında mı ama bir daha RodiMood'un kapısından bile geçmem. Ürün renk solması ve çekme yapıyor. Etiketler ürünün koruması demek ki ben öyle anladım gülsem mi ağlasam mı?

    Ben L?****'den aldığım bir tişörtü renk solmasından dolayı götürdüm mağazaya sağolsunlar mağaza sorumlu müdürü geldi ve hemen değiştirilmesi talimatı verdi. İncelemeye gerek bile yoktu çünkü renk solması bariz aynı Rodimood'da olduğu gibi ama Rodimood bana etiketleri kestiğim için ceza verdi.

    YanıtlaSil
  22. Demet Selami Ozman
    ürün incelemeye gönderttim yıkamadan ne olur ne olmaz belki yıkama hatası derler diye yinede üretimlerinde bir hata olmadığını yazmışlar

    YanıtlaSil
  23. bekir erkinbulan20 Aralık 2013 03:10

    şimdide fikir...............................neyse yazmayım

    YanıtlaSil
  24. Ilkay Çınar
    Ben ilkay 9ekimde 59tlikyaptıgim alış verişi pos cihazınızın bozuk olması nedeniyle 7kere denme yaapılım ama 3kere çekmişler bende bunu bir aysonra ekstıram gelince farketim ve alış veriş yaptıgım başak şehir yolundaki Depozito alış veriş merkezine gitim yarimsaat bekletikten sonra ekstramın ve fişimin fotokobisini çekip biz size dôncez deyip yolladılar ve 3ay oldu defalarca aramama ragmen hala dönmediler bu yapılan cok büyük terbiyesiizlik yilbaşından sonra gidip tüketici haklarina şikayet edicem bu zamana kadar şikayet etmediysem büyük bir firma odunuzdan dolayi yanlış yapmayacagını düşünmüştüm hata yapmişim ...... Cvp bekliyorum

    YanıtlaSil