20 Ocak 2012 Cuma

RODİ ALIŞVERİŞ ÇEKİ

Kasım 2010 da mağazanızın Tokat Zile Cumhuriyet Caddesi üzerinde adınıza bayiiiliği bulunana Ali TEKİN adına kayıtlı TEKİN COLLECTİON-RODİ MOOD isimli işyerinden Model Nosu 5011 olan ürününüzü 95TL karşılığında satın aldım.15-20 gün kullandıktan sonra iç astarları birbirinden ayrılarak tahrip oldu.01/12/2010 gününde aynı işyerine ürünü götürerek fabrikaya göndererek incelenmesini istedim.Ürün inceleme formu nosu 001970 olan belge aracılığıyla ürün size ulaşmış siz tarafından yapılan incelemede üretim hatası olduğu bayii aracılığıyla tarafıma bildirildi.Bayiide şu an ihtiyacımı karşılayacak ürün olmadığından bayiiden alışveriş çeki yada ürün bedeli olan 95 Tl min iadesini istedim fakat sadece işyerinden 95 TL lik alışveriş yapabileceğim alışveriş çeki yada ürün bedeli olan 95 Tl yi iade etmeyeceğini tarafıma söylemiş bu konudaki mağduriyetimin giderilmesini rica ederim.

Adres:Zile İlçe Emniyet Müdürlüğü
YUNUS KAYA
Zile/TOKAT

22 yorum:

  1. Rodimood almış olduğum pantolon dikişten patlama yapmadı ama ortası paramparça oldu. Hadi dikişten patlasa anlayacağım da. Ürünüm için bugün aradılar. Tabi ki kalitesine yakışanı yaptı, ürününün arkasında durmadı. 10 günlük ürün kullanıcı hatası. Bir de alay eder gibi gelin ürünü alın diyorlar. Çöpe atmasını söyledim.

    Çoğu kıyafetim Rodi ama artık bir daha son. Bundan sonra 2-3 katı fiyata veririm verdiğime de değer. Ben derim ki kalite her zaman fiyatının karsılığını verir. Rodi\'den aldığım pantolonlar da bir yıkamada solmuştu. 2 senedir boşuna 1000 TL gitmiştir. Daha fazla bir şey söylemeye gerek yok. Yorumlardan şikayetlerden belli Rodi.

    YanıtlaSil
  2. Tugrulhan Cansuz9 Şubat 2012 01:35

    Rodimood ürünleri kadar kalitesiz mal grmedim .

    Coğu elbiseleri hep delik delik .
    Ürünleri berbat renkLeri atıyor hemen .

    YanıtlaSil
  3. Konya Kule Site mağazanızdan jeans kot pantolon aldım nişanlımla. Paça boyunu ücret karşılığı yapıldığını söyledi satış personeli. Ücretini ödedim paça boyu için bir gün sonra tekrar geldiğimizde paça boyu 5 santim uzun olduğunu gördük. Terzilik ya da ölçüm hatası olabilir dediğimizde kasiyer bayan hanım suç sizin uzatmayın gibi kelimelerle hakaret etti ve yardımcı olmadı.

    Mağaza müdürü ile görüşmek istediğimizde müdür gelmez gibi kelimelerle işi hakaret boyutuna getirdi. Yıllardır sizden alışveriş yapıyoruz ilk defa böyle bir tepkiyle karşılaştık. Paça tadilat ücretinde değilim ama böyle bir tavırla karşılanmak bence sizin gibi büyük bir firmaya yakışmadı. Kasiyer bayan arkadaşın davranışı inanın mağazanızdan soğuttu. İlgilenmenizi gerçekten isterim.

    YanıtlaSil
  4. Yaklaşık 2 ay önce Kırıkkale RodiMood mağazasından pantolon aldım. Pantolonun 2 ayda rengi değişti, üzerinde karayolları haritası gibi bir takım çizgiler oluştu. İade veya değişim için gönderdim. Bana 'Her ürünün bir yıkama şekli ve derecesi vardır, yıkama hatasından kaynaklanmış' diye yazıp göndermişler.


    Asla yıkama hatası falan yok, deterjan dahi kullanmıyoruz, bu yıkama topları ile yıkıyoruz. Elbise görmemiş insan muamelesi yapıyorlar. Bu şikayetime de kopyala yapıştır yöntemiyle aynı cevabı verecekler. Metin sabit herkese yapıştır gönder. RodiMood müşteri memnuniyetini bu kadar ön planda tutuyor.

    YanıtlaSil
  5. Rodi mağazasında bir ürün alınca ikinci ürün %50 indirimli diye 2 tane pantolon aldım.
    Pantolonun fiyatı 29.90 TL 2 pantolon ortama 45 TL'ye almış oldum.
    Pantolon ilk giydiğimde renk verdi ve pamuklandı ve hiç yıkanmamıştı garantiye götürdüm kabul edildi.

    Bana yerine başka ürün alabileceğim söylendi bende yine pantolon aldım.Ama bana 15 TL bir fark ödemem gerektiğini söylediler.İkinci pantolon % 50 indirimli almışım.İster pantolon istersem başka bir şey aldığımda bana 15 TL indirim yapılacağını eğer aynı pantolondan alırsam 15 TL fark ödeyeceğimi söylediler.

    Ben sonuçta oradaki indirime bakıp 2 adet pantolon aldım kusurlu ürününde birebir aynısıyla değiştirilmesini istedim ama anlatamadım.Orada onlarda 29.90 TL olan pantolon olduğu halde bana aynı pantolondan yok denildi oradakilerde farklı ürünmüş.

    Ben Rodiden sonuçta 2 adet 29.90 fiyatında ürün aldım para iadesi zaten yok bende istemedim, ama kusurlu olan bir malın aynısını fark ödemeden almak benim hakkım olduğunu düşünüyorum.Ben paranın derdinde değilim ne pantolon nede arada ödediğim farkı istiyorum aradaki farkı buradaki mağaza Somaliye sms atarak yardımda bulunsun.


    Ben sadece yapılan haksızlığın yanlış ve haksız bir uygulama olduğunu anlatmak istiyorum.
    Sonuçta ben 29 TL olan bir ürün kusurlu cıktı bana 15 TL ürün al yada 15 TL fark demeleri çok yanlış.

    YanıtlaSil
  6. RodiMood'da "inci kadar değerli" annelerimize özel 79 TL ve üzeri alışverişlerinize 49 TL değerinde gerçek "İnci Set" hediye...!!!

    YanıtlaSil
  7. Berrin Muğlalı..22 Haziran 2012 01:36

    İhtiyacım olduğunda mağazaya gidip bakabilirim. RODİMOOD 'dan reklam S M S almak istemiyorum. .................................

    YanıtlaSil
  8. RODİMOOD Aldığım Ürün Kusurlu Çıktı!

    Dün Kastamonu Rodimood mağazasından pantolon aldım. Hatta 2 tane aldım. 2.gün evde ütülerken pantolonda yırtık olduğunu gördüm. Ütülerken daha detaylı görebildiğimiz için gördüm.Ütüleyip ilk kez giyecektim.Üzerinden fazla zaman geçmeden 2.günü değiştirmek için mağazaya gittim.

    Ürünün fişi yoktu eşim atmıştı.Ancak kasada D*** Bey tanıyor beni sima olarak. O kadar alışveriş yaptım ki. Biri de daha dündü. Bilmemesine imkan yok. Kasada duran aynı adam bana bizim ürünlerimiz kalite kontrolü yapılıyor bizden kaynaklanan bir sorun yok resmen bunu siz yapmışsınız dediler.

    Ne değişim ne de iade işlemi yaptılar. Şok oldum. Bir daha Rodi mağazalarına adım atmayacağımı ve Rodi müşteri hizmetlerine şikayette bulunacağımı söyledim ama hiçte umurlarında olmadı. Bu ürünleri kaç kişi deniyor sorarım her giyip deneyenin ardından kontrol mü ediliyor acaba ya da mağazaya gelen her ürün tek tek her yeri kontrol edilipte mi raflara konuluyor.

    Daha yeni tatilden döndüm. Tatile çıkmadan önce 200-300 TL'lik alışveriş yapmıştım. Artık Rodimood ürünü giymek istemiyorum çünkü müşteri hizmetlerini aradım açan olmadı. Genel merkezi de aradım açan olmadı. Bu işin peşini bırakmayacağım.

    YanıtlaSil
  9. Bir keten pantolon aldım. 3-4 saat giydikten sonra karşıdan karşıya geçerken pantolon bacak arasında gitti. Gittiği yer dikiş yeri değil yalnız kumaş. Dikiş yeri sağlam. Bayii ye götürdüm neyse gönderdiler. Sonuç kumaş sağlam.

    Müşteri hizmetlerini aradım kimse bakmıyor. Fabrikadan ulaştım birine size yardımcı olamayacağım dedi . Yahu kimseye derdimi anlatamadım. Haram olsun param. Arkadaşlar demişlerdi de işte malı güzel görünüyor. Kalite yokmuş.

    YanıtlaSil
  10. Ben 7 senedir Rodi Mood'dan giyinir kampanyaları pek önemsemez geçerdim çünkü; seviyorum ürünlerini kaliteli olduklarına inanıyorum anlamadığım konu alışveriş yaptım ikici ürün 1.60 indirimli olmasına rağmen ve beni Rodi mood'dan arayarak bunu kampanyayı söylemelerine rağmen alışverişimi yaptım.

    Orada çalışan arkadaşlar indirim yapmadan direkt ücretini aldılar aksilik bu ya alışverişten 3 gün sonra Rodi Mood bir daha aradı ikinci ürün kampanyamız devam ediyor 1.60 indirim var dedi, şaştım kaldım.

    Güldüm açıkçası bu konu önemli bence kaliteli bir marka kampanya yapıyorsa bunu uygulamalı ben bir tek ürün almak için gidiyorum. Kampanyayı duyunca ikincisini de alma isteği doğuyor insanda bunun dikkate alınmasını rica eder iyi çalışmalar dilerim. He ayrıca alışveriş yaptığım mağaza Antalya 5 migros içeresindeki Rodi mağazasıdır.

    YanıtlaSil
  11. Rodimood cebeci şube müdürünün yaptığına bak, Ben bir müşteriyim benim bir sorunum var sizinle konuşmak istiyorum diyorum ara bana camın arkasından ne var burdan çözeyim diyor ve hiç yardımcı olmadan başından atmak için kesip atıyor böyle bir zihniyet olamaz nasıl bir firma anlamadım.

    Benim sorunumu yinede çözmüyorlar aldığım ürünü değiştirmiyorlar satan arkadaş indirimden almadığımı da biliyor ama yinede iğneleyici laflar kullanarak fişi istiyorlar fiş yanımızda olsa verirdik zaten bu kadar uğraşmazdık.

    YanıtlaSil
  12. nceki şikayetim ile alakalı olarak sevgili rodimood sözde kamera kayıtlarını inceleyip bizim oraya gitmediğimizi söylüyorlar. Birde müşteri ilişkilerinden N.Ç. adında bir hanım diyemeyeceğim bir zatı muhterem tutup sizi ne ilgilendiriyor kız arkadaşınız muhatabımız diyorlar.

    O kamera kayıtlarını izleyen kişi kim? Ben o saatte o mağazanın bulunduğu AVM de olduğumu ispat edebilirim. O gün o saate o AVM deyken o mağazayla alakalı şikayette bulunmam durumu nasıl oluyor? Bizi suçlayan Rodimood bu iş burda bitmedi.

    YanıtlaSil
  13. Ben kütahyada ki rodi mood mağazasından 17. 02. 2013 tarihinde alışveriş yaparken müşterilerin görebileceği yerde yazılan afişte 100 tl ve üzeri alışverişlerinize 100 tl kasada hediye çeki bedava. ancak durum böyle değilmiş.

    Neymiş efendim 200 tl alışveriş yapacakmışız 100 tl parası ödeyecekmişiz. ben verilecek olan hediye çekini istiyorum neden verilmiyor? neden kampanyaya uyulmuyor. müşteriler yanıltılııyor. orada çalışanlarda bizleri saf yerine koyuyor. şikayetçiyim.

    YanıtlaSil
  14. 06-03-2013 tarihinde izmir-çiğli efesus AVM'deki rodi mağazasından aldığım tişört defolu çıktığı için değiştirmeye gittim, tişörtün etiketini kestiğim için değişimi kabul etmediler.

    YanıtlaSil
  15. Geçtiğimiz gün kız arkadaşım alışveriş yapmak üzere Rodi Bornova merkez mağazasına girecekken, mağaza müdürünün sözlü tacizine uğramıştır. Kapıda kıyafeti yüzünden taciz edilen kız arkadaşım içeri girip personele kapıdaki adamları tanıyıp tanımadıklarını sorduğunda, adamın mağaza müdürü olduğunu öğrenir. Mühim olan şu ki; şikayette bulunmak isteyen kız arkadaşıma personel yardım etmediği gibi en yetkili kişi müdürümüz deyip bu adamı içeri çağırır ve kimse bir türlü telefon numarası veya şikayet formu vermeye yanaşmaz.

    En son kız arkadaşımın sorununu müşterilerin yanında yüksek sesle dile getirmesiyle müdür " Ben esnafım. yaptığınız ayıp terbiyesizlik" diyerek kız arkadaşıma sesini yükseltir. Kız arkadaşım ayıp olanın bu mağazadan aldığı kıyafetler yüzünden, içeri gireceğini bilmediği bir insana mağaza müdürünün tacizde bulunması olduğunu söyler ve ısrarları sonucu adamın bizzat kendisinden isminin yazdığı bir kağıt alır.

    Adam "en yetkili kişi benim sonuçta" tarzı konuşarak yapılabilecek bir şey olmadığını söyleyip "özür dilerim ama zaten müdür benim" der. Bunu yüksek sesle, personeline bakarak ve gülerek söyler. O sırada içeride bulunan müşteriler de bu olaya şahit olmuştur.

    Biz elimizden gelen her şeyi yapıp bu davranışın tüm sorumlularının hiç bir şey yokmuşcasına davranmasının önüne geçeceğiz. Keza bu davranış kabul edilebilir bir davranış değil.

    YanıtlaSil
  16. ilkay şanlı...............zonguldak27 Temmuz 2013 09:14

    istanbul dönüşünde gelişinde ordan aldığım giyim malzemesini değiştiremedim sebebi ise faturasını yitirmiş olmam ondan için başaramadım yinede umudumu kaybetmedim iki aya kadar istanbula tekrar dönecem yine deniyeceğim ...
    saygılarımla..

    YanıtlaSil
  17. SEDA FULYA YALÇIN20 Eylül 2013 01:21

    Alışveriş çeki ile bende bikaç ay önce sorun yaşadım güya kar ettim uğraş sonunda kullandım hatta zorunlu olarak beğenmediğim ürüne yönlendirilip onu aldım sonuç tam anlamı ile hüsran oldu

    YanıtlaSil
  18. Atakan çelik14 Ekim 2013 04:52

    YALOVA ..
    Gazipaşa caddesi rodimood tan aldığım giyeceklerde tüğlenme oludu müşteri ilişkilerini aradım sorunu aldığım yerden çözmemi söylediler ben aldığım yere götürdüm ilgilenmediler bile kaldım ortada nasıl olacak bu iş anlamadım

    YanıtlaSil
  19. Demet Selami Ozman
    ürün incelemeye gönderttim yıkamadan ne olur ne olmaz belki yıkama hatası derler diye yinede üretimlerinde bir hata olmadığını yazmışlar...

    YanıtlaSil
  20. Seren Kocabacak22 Aralık 2013 22:04

    Rodi mood Muğla yards mağazasından 4 kıyafet aldım. 1 gün sonra ürünlerde hata olduğu gerekçesiyle geri iade ettim. Kıyafetleri ürün inceleme formlarıyla geri alıp İstanbul merkeze Nilüfer çoban adında birisine yolladılar. Rodi mood bu mağazayı 1 gecede kapatıp kaçtı. Fabrikada Nilüfer hanım sürekli kaçıyor yok dedirtiyor. Yıllardır alışveriş yaptığım bu firma sanırım beni dolandırdı. Muğla da onlarca mağdurdan birisiyim. Seren Kocabacak.

    YanıtlaSil
  21. Kasım aydoğmuş7 Ocak 2014 02:19

    Ya bu Ankara etlikteki ANTARES rodiden alışveriş yaptım kısa süre önce değiştirmek için gittiğimde kapının duvar olduğunu gördüm kapanmış şok oldum şimdi ne yapacağım bi yetkili çıkıpta bana orda sorğum kişiler yardımcı olmadılar şaşırdım kaldım lütfen ama lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  22. Ilkay Çınar
    Ben ilkay 9ekimde 59tlikyaptıgim alış verişi pos cihazınızın bozuk olması nedeniyle 7kere denme yaapılım ama 3kere çekmişler bende bunu bir aysonra ekstıram gelince farketim ve alış veriş yaptıgım başak şehir yolundaki Depozito alış veriş merkezine gitim yarimsaat bekletikten sonra ekstramın ve fişimin fotokobisini çekip biz size dôncez deyip yolladılar ve 3ay oldu defalarca aramama ragmen hala dönmediler bu yapılan cok büyük terbiyesiizlik yilbaşından sonra gidip tüketici haklarina şikayet edicem bu zamana kadar şikayet etmediysem büyük bir firma odunuzdan dolayi yanlış yapmayacagını düşünmüştüm hata yapmişim ...... Cvp bekliyorum

    YanıtlaSil