29 Ocak 2012 Pazar

111 tl lik mont...

Aksaray ilinde oturmaktayım. Yaklaşık 2 ay önce Rodi Mood mağazasından bir mont aldım 111 TL'ye ve montumun yaka kısmı ile dirsek kısımlarının rengi attı renk bozulması oldu.

Yani mevsim kış güneşi solması desem yada 2 ay içinde hangi akıllı insan montunu yıkar veya yıkamış olsam bile solmaması lazım sadece yaka ve dirsek kısımları. Montu iade edilmesi için mağazaya götürdüm onlar da inceletmek için şirkete gönderdi sonuç tekrar iade yani onlar kalitesiz ürünününde bir sıkıntı görmemiş ki iade ettiler.

Şimdi benim 111 TL'ye aldığım montu alıp da sineye çekme niyetim yok yapılan bu haksızlık karşısında susmayacağım.



TİMUR

41 yorum:

  1. Ben Rodi denen bir mağazadan hayatımda ilk defa mont aldım. Keşke almaz olaydım. Neden mi? Mont ilk yıkamada parçalandı evet evet parçalandı (ama yıkanmazmış bu mont öyle dediler). Ben de bilinçli bir tüketici olarak koşa koşa mağazaya gittim. Ha bu arada evdekilere de rezil oldum. Aldığın mont bu kadar olur dediler. Ngötürdüm verdim. 10 gün sonra mont geri gelmiş cevap red verilmiş yani kullanıcı hatası.

    Neyse montu daha geri almadım alınca size resimlerini de yüklüyeceğim en kısa zamanda. Bu nasıl bir cevaptır ben kabul edemiyorum. Ürününüzün arkasında biraz durun. Renk atma küçülme vs. ben ondan bahsetmiyorum ki tamamen sizin hatanızın olduğunu düşünüyorum. Çünkü dikiş yerlerinden parçalanmış. Terzi bile tamir edemez bunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rezzan uçar2 Mart 2012 05:38

      Kayseri rodi almış olduğum kaban iki haftada sarktı nasıl oldu anlamadım etek boyu farklı oldu , değişim için gittim ,herhangi yere takmışsınızdır dediler taksam tyeri belli olur dedim velhasıl 69 tl boşa gitti , şimdiden sonrs rodi almam ve alınmasınıda istemem ,vakti olan biri olmadığım için de tüketici hakları derneğine gitmedim.
      Derdime çare bulamadım bende buraya yazdım.

      Sil
  2. Feridun Irmak7 Şubat 2012 01:32

    Feridun ırmak
    sizi adıyamandan ekliyorum bugün adıyamanda bulunan rodiye alışveriş için gittim kızıma bir tane kot elbise aldım elbisenin etiketinde 19,90 tl yazılıydı kasaya geldiğimizde elbisenin fiyatının 30,00 tl olduğunu söylediler .normalde tüketici haklarına göre en düşük fiyat geçerlidir,bunu kasadaki bayana anlatmaya çalıştık fakat bizi dinleme tenezzülünde bulunmadı bile bunun üzerine aldığımız elbiseyi kasada bıkarak çıktık. adıyamanda bulunan rodi de bu türlü şeylerle çok karşılaşıyoruz iş yerinden arkadaşların başına bu tarz olaylar gelmiş ve çalışanlar hiç dinlememişler. bu konuda gerekenin yapılacağını umuyorum..
    ismini vermek istediğim bir mağazada da aynı olayla karşılaşmıştık bizim uyarmamıza gerek olmadan kasada bulunan bayan tüketici haklarına göre fiyatlarda tutarsızlık varsa en düşük fiyat geçrlidir dedi .
    sizin gibi bir mağazanın çalışanlarının da bu şekil olmasını düşünürdük ama maalesef çok yazıkkkk

    YanıtlaSil
  3. Yaklaşık bir ay önce Kayseri Park AVM Rodimood mağazasından 1 kot pantolon aldım. 801 Chicago 34-34 olan bedenini denedim. Fiyatı 49,90 TL idi beden büyük geldi. 33-34 ünü denedim oldu.

    Kasaya ücretini ödemeye gittiğimde fiyatının 59,90 TL olduğunu gördüm. Mağaza müdürüyle görüştüm, aynı model kot pantolonun bedeni değişince fiyatı değişir mi dedim. Fabrikasın etiketlediğini yapılacak bir şey olmadığını söyledi. Rodi'ye e-mail attım ama dönen olmadı. 59,90 TL'den almak zorunda kaldım. Farkın geri ödenmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. spider model kot pantolonu 2. kez kullandığım gün arkadaşımın sol basen bölgesinde dikiş hatası (Ayıplı) olduğunu fark etmesi üzerine mağazaya giderek ayıpsız ürünle değiştirilmesini istedim. Satış elemanı defolu olduğunu ve hafta içi fişiyle birlikte getirirsem hemen birebir değişimini yapacağını söyledi.

    ürünü götürdüğümde kasadaki görevli değiştirilmesi için inceleme departmanında onaylanması gerekiyor, dedi. (Her defasında ürün gelince biz size bilgi vereceğiz denmesine rağmen 1 kez olsun bilgi alamadım.) mağazaya gittiğimde onaylanmayarak gönderildiğini öğrendim.

    Kasadaki görevliye hatalı bölgeyi göstererek bunu nasıl göremezler diye sordum, "Haklısınız dikiş hatası var, isterseniz tekrar yollayalım." dedi. Belki gözden kaçmıştır düşüncesiyle tekrar yollamasını istedim. mağazaya gittiğimde inceleme fişine yine çarpı atılarak onaylanmadığını ve ürünün henüz kendilerine ulaşmadığı bilgisini aldım.

    Bu kez genel müdürlüğü arayarak 2 defa gönderilmesine rağmen bu dikiş hatası (Ayıp) nasıl olur da gözden kaçar diye sordum. Aldığım yanıt "Ürünlerimizde dikiş hatası olamaz beyefendi." olunca sol basenimde hata var kuşkusu uyandı içimde. Ürün inceleme departmanına bağlıyorum onlarla görüşün dediler; fakat cevap veren çıkmadı. Tekrar arayıp numaramı bırakmama rağmen arayan olmadı bugüne kadar. Sizi ayıplı ürününüz ile baş başa bırakıyorum

    YanıtlaSil
  5. RODİMOOD Pantolonum Deforme Oldu Geri Almadılar!

    4 adet pantolon aldım 2'sinin faturası yoktu bulamadım, 2'sinin faturası vardı. 3 ay içerisinde renk atmasından götürdüm 1 ay bekledim, hata bizde değil diye ürün geri geldi. Bir sefer yıkanan pantolon renk attı, değişiriz denildi değişim olmadı. Böyle firma anlayışı olmaz, tüketici haklarına şikayet edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Rengi Solan Ceketim İade Alınmadı!

      2 3 defa giydiğim ceketin renginde solmalar oldu. Geri götürdüm, tamir edilecek diye aldılar. 10 gün sonra yapıldı diye geri gönderdiler. Hiçbir değişiklik yok. İade etmek istedim kabul etmediler. Başka bir ürün almamı da kabul etmediler. Şikayet edeceğim dedim. ''Git, kime edersen et'' gibisinden tavır takındılar.

      Sil
  6. RODİMOOD Montumun Rengi 1 Yıkamada Soldu!

    24 Şubat 2011'de siyah mont aldım, 1 yıl oldu giydim o da kışın fazla kullanmadım. Makinada yıkadım bir de ne göreyim solmuş! Kim olsa şikayet eder. RodiMood'a gittim; ''6 ay sonra almıyoruz'' dediler. Diğer mağazalar degişim yapıyor, rodi mont yapmıyor. Bir daha da birşey almayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antalya Özdilek şubenizden aldığım kapri Antalya'da tam 4 kere giymeme rağmen ağarma yaptı. Zaten 1 haftalığına gittiğim Antalya tatilinden sonra yaşadığım şehir Sivas'a geldiğimde durumu fark ettim ve buradaki Rodi şubesine belirttim. Ürün daha 2 haftalık olmasına rağmen yine de fatura olmadan bir işlem yapamayacaklarını söylediler.

      Kaldı ki ayıplı ürünlerde fatura yerine slip de geçerli bir belge sayılabilmektedir. Ama mağaza görevliniz bunu bir türlü kabul etmedi. Fiş'in slipten tek farkı firmanızın ödediği Kdv'dir. Para iadesi gibi bir durumda zaten o Kdv farkını vermeye razıydım. Hatta esas amacım para iadesi de değildi ürünün hatasızıyla değişimi ya da ürün tutarında alışveriş çeki vb. idi.

      Bunlar fiş olmasa dahi tamamıyla ayıplı mallarda tüketicinin talep edebileceği haklarmış tabi bunları yeni görüyorum 30 gün yasal süre geçtikten sonra. Beni eksik bilgilerle oyalayan görevlinizden, ürün kalitenizden ve müşteri memnuniyetinizden şikayetçiyim. Bir daha Rodi'nin önünden bile geçmeyeceğim eminim.

      Sil
  7. RODİMOOD Hasarlı Ürünün İadesini İstiyorum!

    Geçen hafta Rodi'den 4 tane ürün aldım. İlkini dün giydim. Eve geldiğimde kum rengi gabardin basıc şortun yan dikişleri 3cm kadar açılmış. Bugün ürün iade ya da değişim için gittiğimde de kasiyer bayan kullanılmış ürünün iadesini ya da değişimini yapmadıklarını, sorunun benden kaynaklanabileceğini söyledi.

    Üstelik üzerimde geçen sezon aldığım 38 beden siyah gabardin kapri pantalonunuz varken ki hatalı ürün de 38 beden (ben 55kiloyum). Benim çıkışım üzerine ilgili bayan, ürünü ya terziye göndereceklerini ya da 15-20 günlüğüne İstanbul merkeze incelenmek için yolanacağını söyledi. Nitekim benzer bir durumu bir kaç ay önce Lcw'den aldığım pantalonun iç düğme kumaşı deforme olmuştu ve mağaza yetkilisi şikayetimi ilettiğim an ürünü bir başkasıyla değiştirebileceğini ya da parasını iade edebileceklerini söylemiş, aynı beden bulunmadığı için de paramı iade etmişlerdi.

    Diğer kullanmadığım ürünlerini yarın gidip iadeeceğim ve bundan sonra asla Rodi'den alışveriş yapmayacağım. Madem üretilen malın kalite sorunu 1 günlük kullanıma bağlı olarak müşteriye biçiliyor, o zaman ben de tepkimi bu şekilde ortaya koyarım.

    YanıtlaSil
  8. Rodimood'un Ankara Anteres mağazasından bir pantolon aldım, paçasını yapıyor musunuz diye sordum, evet dediler, hiç ücretten bahsetmediler, pantolonun bedelini kredi kartı ile ödedim. Paçayı nerede yaptıracağım dediğimde, fiş yazmaya başladılar ve bir gün sonra alabileceğimi söylediler. Ben de evimin mağazaya uzak olduğunu tekrar gelemeyeceğimi belirttim ve birkaç saat içinde olamaz mı dedim. Hayır dediler.

    Bunun üzerine paça yaptırmaktan vazgeçtiğimi belirterek pantolonumu alıp evime gittim. Bana paça ücreti aldık, iade edelim filan demediler. Evde fişi incelediğimde ne göreyim, 1,5 TL paça boyu kısaltma ücreti, bana sormadan beni bilgilendirmeden pantolonun fiyatına eklemişler ve yapmadıkları işin ücretini peşin peşin tahsil etmişler.

    Kocaman mağazanın pantolon paçası için para alması zaten başlı başına bir durum... Hele hele yapmadığı pantolon paçası için para almasına ne demeli siz söyleyin. Telefon edip durumu anlatmak istedim ancak ne mümkün, ürünün fişinde mağazanın telefon numarası yok, kredi kartına ait slipte bir numara var, o numaradan da bir ev çıkıyor ve telefona çıkan bayan artık gelen telefonlardan bıkmış usanmış adeta.

    YanıtlaSil
  9. Yaklaşık 2-3 ay önce Kurtköy Viaport Alışveriş Merkezindeki Rodi Mood mağazasından bir ceket aldım.15 gün belli aralıklarla giydim ve yakasının iç tarafında tüylenme oldu.

    Aldığım yere götürdüm. Onlar da bana firma merkezine göndereceklerini söyleyip aldılar, 15 gün sonra beni aradılar ve ürün de bir hata olmadığını söylediler, bende 15 günde bu ürünün sık kullanmadığım halde nasıl böyle tüylenme olabilir ve benim hatam olmadığını söyledim ve kabul etmedim. Tekrar merkeze gönderdiler ve 15-20 gün sonra tekrar beni arayarak merkezin değişim ve ve tadilat yapamayacaklarını söylediler.

    Ben de onlardan resmi bir yazı verin dedim ve 15 gün sonra bana değişim yapamayacaklarını belirten bir yazı verdiler. Bende; hata benim mi dediğimde hayır sizinde bir kullanım hatanız yok dediler (mağazada yetkilisi)bunun üzerine bu durumu sizlerle paylaşmak istedim.

    YanıtlaSil
  10. Ben Kilis'te ikamet ediyorum. Kilis'teki Rodimood mağazasından haziran ayında hem tişört hem de keten pantolon almıştım. Tişörtler 1 yıkamadan sonra renk attılar. Mağazaya tekrar gittik değiştirilmesi için 2 hafta sonra haber verdiler, tişörtler değiştirildi.

    Fakat bu defa keten pantolon yıkandıktan sonra makinadan çıkartıldığında arka cep kısmı yırtılmıştı. Bu defa da mağazaya bunun için gittik, yine 2 hafta sonra haber verdiler, gittik değiştirdik, değiştirilen yeni pantolon 1 hafta giydikten sonra daha ilk yıkamada renk attı.Bugün tekrar mağazaya gideceğim.

    YanıtlaSil
  11. Eşimle beraber, Rodimood mağazasına gittik. Eşim, kabinde kıyafet denedi, bir şeyler aldık ve çıktık. Sonra uzakça bir yere misafirliğe gittik, eşim gözlüğünü aradı bulamadı. Sonra kabinde kaldı galiba diye düşündük, mağazaya telefon açalım soralım dedim, 444'lü müşteri hizmetlerini aradım ve telefon numarasını öğrenmek istedim.

    Onlar 'kayıtlarımızda yok' dediler. Başka bir yere aktardılar. Onlarda 'yok' dediler. Yine başka bir yere derken beni dört veya beş yere aktardılar. Hepsine sıkıntımı ayrı ayrı anlattım ama maalesef çözüm bulunamadı. Yetkili birine aktarmalarını istedim, aktarmadılar. Telefonu kapatıp tekrar aradım.

    Yetkili birini istedim, bağlantı kurduğum kişi laubali cevaplar veriyor. Daha yetkili birini istedim bağlantım kesildi ya da yüzüme kapattılar. Tekrar aradım olmadı. Vazgeçmedim tekrar aradım ama sonuç yok bir tanıdığımı gönderdim mağazaya, orada çalışanlar gözlüğü bulup almışlar ve kendi sattıkları gözlüklerin içine katmışlar, arayıp sormasaydım satacaklarmış. Konu kısa olarak bu.

    YanıtlaSil
  12. Kavruk gıda Konya mağazasında bulunan şubenizden 01.05.2012 tarihinde almış olduğum iki adet keten pantolonun renginin solmasıyla değişim istememe rağmen bu talebim geri çevrilmiştir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan 3. 5 hafta önce Konya Ereğli'nin Rodi mağazasından almış olduğum bir saati incelemeye gönderdim. Kolumda alerji yaptı ve üzerindeki kaplama renk değiştirmeye başladı hemde 1 günde oldu. Firmanızda ki çalışan bayana ısrarla sordum oysaki herhangi bi renk atma söz konusu olurmu saatin kaplamasında diye.

      Kesinlikle olmaz 2 yıl garantili dendi bana ve saati 1 gün taktım kolumu berbat şişti. Dediğim gibi kaplamasıda renk değiştirdi. Bu nasıl bi garanti vermektir anlayamadım. Ürünü incelemeye göndereceklerini söylediler. 1 ay oldu nerdeyse hala yok.

      Kendim gittim, bir soruyum diye. Benim saat daha gönderilmemiş bile. Neymiş makinaları bozulmuş. Reklam yapmayı biliyorsunuz ama hani müşteri memnuniyeti. Elemanlarınızın suratı 5 karış zaten. Gerekirse tüketici haklarına başvuracağım. Bu nasıl bi düzendir ya.

      Sil
  13. Ben ürünü aldığım mağazanıza gittim. Orada ayakkabının kullanıldığını geri almalarının yada değiştirilmesinin mümkün olmadığını söylediler. Ben ayakkabının kalıbının bana küçük geldiğini söyledim.

    Tamam 41 numara ama kullanmaya başladığımda çok rahatsızlık çektiğimi ayaklarımın yara olduğunu mümkünse değiştirilmesini talep ettim. Ama cevap yukarıda yazdığım gibi oldu. Kullanılmış bunu geriye alamayız denildi. Bir ürün kullanmadan nereden bilinebilir kullanışlı mı değil mi.

    Hakkımı her türlü mercide sonuna kadar arayacağım. Ayakkabının fiyatı 27 lira olsun. İsterse 1 lira. Mağdur durumda olan benim. Para kolay kazanılmıyor.

    YanıtlaSil
  14. 17 Temmuz 2012 tarihinde Ankara Optimum AVM' de bulunan Rodimood mağazasından füme renkli bir keten pantolon aldım, 1 hafta sonra ilk yıkamada (30 derecede ve tersten) yıkandığında pantolonun renginin açık gri renk olduğunu gördüm ve 03. 08. 2012 tarihinde mağazaya giderek ürünü iade ettim. Bana 2 hafta , içerisinde dönüş yapacaklarını söylediler fakat dönüş yapmadılar.

    24. 08. 2012 tarihinde mağazaya gittim ve ürünün geldiğini fakat ürün iadesi veya değişiminin yapılamayacağını belirtir bir yazı ile rengi solmuş ürünü bana iade ettiler. Verdikleri yazıda da masal anlatmışlar . Ürün incelenmiş farklı yıkama şekilleri ve dereceleri varmış, üründeki problemin yıkama talimatına aykırı yıkanmasıymış falan.

    Biz ilk defa pantolon giymiyoruz. 3 sene önce başka bir markadan buna yakın renk ve modelde pantolon aldım hala aynı renkte rodimood yetkilileri ama artık Rodi giymek yok bundan böyle asla bu markadan almayacağım ve çevreme de aldırmayacağım.

    YanıtlaSil
  15. 21. 08. 2012 tarihinde Muğla Outlet parkta bulunan Rodi Mood' dan sezon sonu 2 adet değişik tipler de şort aldım. Şortun birini denedim. 32 beden giyiyorum. Tek şortu denedim ve diğeride 32 beden olmasından dolayı denemedim eve geldiğimde şortumu giymeye çalıştığımda şort belime gelmedi ya şortların bedeninde sorun var yada Rodi beden olayını biraz abartmış.

    Neyse bedeni olmayan şortumu değiştirmek için mağazaya gittiğimde şok yaşadım. Şortumun asla değistiremeyeceklerini söylediler. Neymiş sezon sonu mallarda değişim yokmuş. Bu konuda Rodi' yi kınıyorum ve artık Rodi den alışveriş için artık etmeyi düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ali Yıldırım24 Ekim 2012 09:39

      Erzurum avm rodi mood mağazasında aldığım pantolonun paçasını yaptırmak istediğimde bizim terzilerle anlaşmamız yoktur kendiniz yaptırmanız gerekiyor gibi saçma bir yanıt aldım. Daha öncesinde de anlaşmamız yok ama ücretini verdiğiniz taktirde biz yaptırabiliriz diyorlardı. Rodi için yakışıksız bir durum. Bir daha rodiden alışveriş yapacağımı hiç sanmıyorum. .

      Sil
  16. Rodimood'dan aldığgım çocuk pantolonu 18 numara iğne ile dikiş yapıldığından kumaş ve lastik koruma bölümünün, dikiş sonucu tamamen kesildiği belli olmaktadır ve iki kere kullanım sonucu kumaş ve lastik koruması olan penye bir birinden ayrılmaktadır.

    Bu nedenle yapılan üretim dikiş hatasının tarafınızdan nasıl incelemeye tabii tutulduğunu ve üretim hatasından kaynaklanan ürünün değiştirilmesi hususunu talep ederim.

    YanıtlaSil
  17. Ankamall rodi mağazasından almış olduğum bir ürün ayıplı
    çıktığından ötürü yerine başka bir ürün almak için mağazaya gittim. İade ettiğim ürün satın aldığımda 33 TL idi. Ogün gittiğimde ise fiyatının 19. 90 TL olduğunu ve bu fiyattan işlem yapabileceklerini söylediler.

    Ben vaktimin olmadığını bilgisayarlarından bu işleme ulaşabilirsiniz 33 TL den aldım dediğimde kasada duran bayan nereden bileyim ben hangi fiyattan aldığınızı fişiniz yok gibi sinir bozucu bir cevap veriyor.

    Benim aldığım tarih belli o zaman fiyatı ne kadardı ona bakın yada ne zaman indirime girdi o tarihe bakın gibi önerilerde bulunmamıza rağmen fiş yada ekstrenizi getirin o zaman işleminizi yapalım diyorlar. Rodi Genel müdürlüğünü arayarak durumu birde onlara bildirdim. N****** Hanım belki çözüm bulurlar diye söylemler tavırlar mağazanın aynısıydı.

    YanıtlaSil
  18. 26. 09. 2012 tarihinde Denizli Kipa içindeki Rodimood mağazasından iki adet yıldızlı ürün aldım. Yanında da iki adet hediyesini seçmeye vaktimiz kalmadığı için parasını ödeyip ertesi günü gelip iki adette hediyesini almak üzere mutabık kaldık. Ertesi gün gelip seçtiğimiz iki adet ürünü de alıp kasaya geldiğimizde paçası yapılmış pantolonun birinin kampanya harici çıktığını belirtip ekstra para ödemem gerektiğini belirtip hediye pantolonları geri aldılar.

    Hatanın kendilerinden kaynaklandığını, ödemeyi alırken neden farketmediklerini söylememe rağmen birşey yapamayacaklarını söyleyip boş boş yüzüme bakıp itirazlarımıda dinlemeyip bildiklerini okudular. Tüm sinirlerim alt üst oldu. Bu işin peşini bırakmayacağımı söyleyip ayrıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir kemeraltındaki Rodi mağazasından aldığım hırka elde ve ılık suda yıkamama rağmen renk atması oldu. Mağazaya götürdüm fabrikaya gönderdik dediler. Tekrar uzun bir süre haber çıkmayınca gidip sordum ve hırkayı bulamadılar.

      Fabrikaya gitti geldi sizi aradık uzun süre gelmediniz almaya dediler ne olursa olsun benim hırkam şu anda kayıp ortada yok zaten yıkama hatası dediler ben yıkama hatası olsa zaten üç kuruşluk hırkanın peşine düşmem mağzadan şikayetçiyim.

      Sil
  19. Arkadaşlar rodi daha önceden böyle kalitesiz değildi ancak sin bir yıldır etrafımdaki herkes şikayetçi benim gibi.ben yaklaşık son bir yıldır rodi mood'dan alışveriş yapmıyorum.renk solmasi,kalite ve ürün iadesi yapilamiyormus .rezillik .bosverdim gitti çünkü onlar beni ve arkadaşlarımı kaybettiler benim şu an onceligim colins&lcw ürünler kaliteli őzellikle colins'ın fatura kesiyor olması ve colins kullanıcı kitlesi rodi'den Cok daha iyi

    YanıtlaSil
  20. Rodi Mood Diyarbakır Diclekent şubesinde 13.11.2012 günü akşam saat 08.30 civarı bir mont beğendim ve montun fiyatı 49,50 etiket fiyatı almaya karar verdim Kasa önüne geldim bayan kasiyer fiyatının 79,00tl olduğunu söyledi ama ben etikette 49,50 yazdığını söyledim bana beyefendi ürünlerin etiketleri daha yazılmamış o yüzden denildi. bende etikette ne yazıyorsa ben onu öderim dedim bayan kasiyer bana isterseniz üstünü ben tamamlayayım beyefendi ama bu fiyata veremem diyerek cevap verdi.

    Tüketici olarak bildiğim etikette ne yazıyorsa firma ürünü vermek zorunda . Şimdi Diyarbakır Diclekent Rodi mağazası hem beni mağdur etmiş ve ürünü vermedikleri gibi diğer müşterilerin yanında beni üstü kapalı aşağılamıştır. bende reyon görevlisi olarak görev yaptım kasiyer olarak görev yaptım ama belirtmiş olduğum bu mağazanın personeli kadar müşteriyi aşağılayıcı konuşan birini görmedim.

    YanıtlaSil
  21. Geçenlerde sevgilime rodimmood 'dan bir kazak aldık etiket fiyatı 60 lira yazan kazak kasadan geçti faturaya evde göz atarken 79 liralık ürün dikkatimi çekti baktığımda kazak fiyatı olduğunu anladım ürün peşin alınmıştı üstelik.

    Yetkili mağazaya gittiğimde etiket güncellenmemiştir zam gelmiştir dedi genelde indirim güncellemesi olmaz mı ? hadi zam oldu neden haber verilmez ayrıca bu mağazada arkadaşlarım da benzer olayları sık sık yaşamakta.

    YanıtlaSil
  22. İstanbul yaşıyorum, rodi mood'un hiçbir mağazasında A09632 nolu trençkot ürünün taba renginin medium bedenini bulamıyorum yetkili hiç kimse de bana yardımcı olmuyor. 2 arkadaşımla beraber bu üründen alacağız fakat hiçbir mağazada bulamadığımız gibi kimseden de yardım göremiyoruz sürekli rodi mooddan alışveriş yaptığımız ve hatta forum istanbul mağazası satış elemanları tarafından tanındığımız halde yardım göremiyoruz lütfen yetkililer bize yardımcı olsun.

    YanıtlaSil
  23. Atirus avmdeki Rodi mağazasından dün alışveriş yaptım. Pantolonun boyu uzun geldiği için terziye gönderebileceklerini söylediler, ödemeyi yaptıktan sonra mağaza personeli hiç bir firmada görmediğim şekilde bizden terzi ücreti aldı! yarım saat sonra hazır olacağını söyledi 1 saat sonra mağazaya gittiğimde pantolonun hala terzide olduğunu 'gidip ordan alın' şeklinde belirttiler.

    Pantolon terzide hazır değildi. Akşam üzeri pantolonu almaya gittiğimde personelin kabaca davranışlarıyla karşı karşıya kaldım. İstediğin kişiye şikayet et şeklinde laubali tavırlarda bulundu. Üstelik bu mağaza Rodi'nin adını kullanıyormuş! bayii olmadığı halde!

    YanıtlaSil
  24. 14/02/2012 günü Adana Çakmak Rodi mağ.sından 99.99 tl ye bir mont aldım ikinci montu alırsam 10 tl ye alacağımı kampanya olduğunu söylediler bende fiyatı yine 99,99 tl olan ikinci bir mont aldım ikinci montu hediye olarak almıştım ve aldığım kişiye büyük geldi ertesi gün aynı mağazaya değişime gittik bu ürünün bedeni yoktu başka bir montla değiştirmek istedik.

    Sizin bu montunuz 10 tl aradaki ücreti ödemeniz lazım dediler oysaki her iki montta 99,99 tl idi. bu mont neden 10 tl oldu tamam aynı ürünün bedenini getirin alalım dedik o da yok zaten tamamıyla ilgisiz insanların çalıştığı bu mağazada çözüme ulaşamadık şimdi firmadan gelecek cevaba göre tüketici hakem heyetine başvuracağım.

    YanıtlaSil
  25. 13/01/2013 tarihinde Gaziantep sankopark mağazasından aldığım kot pantolonun içinde yapıştırıcı ile yapıştırılmış kısımlar varmış bunu 3. kez giydiğimde kaval kemiğimde bir fazlalık hissettim tersini çevirdiğimde bazı taraflarına yeniden yapıştırılmış kot parçaları gördüm henüz yıkanmamış olan kot pantolonumda yapıştırıcılarından çıkmış kısımlar olması asabımı bozdu şuan tatilden döndüm Gaziantep mağazasına değişim veya iade için verdim ama kabul görmemiş yamasıyla beraber iade edilecekmiş Kullanılmaz olduğu için teslim almayacağım rodi yaptığı yanlışı düzeltsin.

    YanıtlaSil
  26. Geçtiğimiz gün kız arkadaşım alışveriş yapmak üzere Rodi Bornova merkez mağazasına girecekken, mağaza müdürünün sözlü tacizine uğramıştır. Kapıda kıyafeti yüzünden taciz edilen kız arkadaşım içeri girip personele kapıdaki adamları tanıyıp tanımadıklarını sorduğunda, adamın mağaza müdürü olduğunu öğrenir. Mühim olan şu ki; şikayette bulunmak isteyen kız arkadaşıma personel yardım etmediği gibi en yetkili kişi müdürümüz deyip bu adamı içeri çağırır ve kimse bir türlü telefon numarası veya şikayet formu vermeye yanaşmaz.

    En son kız arkadaşımın sorununu müşterilerin yanında yüksek sesle dile getirmesiyle müdür " Ben esnafım. yaptığınız ayıp terbiyesizlik" diyerek kız arkadaşıma sesini yükseltir. Kız arkadaşım ayıp olanın bu mağazadan aldığı kıyafetler yüzünden, içeri gireceğini bilmediği bir insana mağaza müdürünün tacizde bulunması olduğunu söyler ve ısrarları sonucu adamın bizzat kendisinden isminin yazdığı bir kağıt alır.

    Adam "en yetkili kişi benim sonuçta" tarzı konuşarak yapılabilecek bir şey olmadığını söyleyip "özür dilerim ama zaten müdür benim" der. Bunu yüksek sesle, personeline bakarak ve gülerek söyler. O sırada içeride bulunan müşteriler de bu olaya şahit olmuştur.

    Biz elimizden gelen her şeyi yapıp bu davranışın tüm sorumlularının hiç bir şey yokmuşcasına davranmasının önüne geçeceğiz. Keza bu davranış kabul edilebilir bir davranış değil.

    YanıtlaSil
  27. Bu anketin sonucu umarim size gereken fikri verir zira urunlerinizle satis politikalarinizla bence gidisatiniz hic de sagliklii degil...

    YanıtlaSil
  28. ender gündüz26 Temmuz 2013 01:38

    rodimood malatyada var aldım 59 ytl ye pantol almıştım yinede iyi sayılır

    YanıtlaSil
  29. gittigidiyorda rodi alacaksanız almayın sebep çok baş ağrısı yapıyor verdiğin parada boşa gitti

    YanıtlaSil
  30. gaziantepte okuyom yeni taşınmadım epeydir burdayım rodimood tan iki ürün aldım ikiside iyi

    YanıtlaSil
  31. hatay / istenderun rodi mağazasına gittim bayramlık aldım çokta iyi şeyler var tavsiye olunur

    YanıtlaSil
  32. KADİR ABİM İÇİN ALDIĞIM MONTTA ASTAR PROBLEMİ ÇIKTI FİŞLİ DEĞİŞİM OLUR DEDİLER OLMADI SEBEBİNE GELİMCE SÜRESİ GEÇMİŞ BAŞARAMADIM BUNDAN SONRADA RODİMOOD TAN MONT NEYİM ALMAM

    YanıtlaSil
  33. rodimood istanbul da şikayet ettim sonrada ret cevabı geldi sonrada alışık olduğunuz gibi ilgi yok .kimi kime şikayet etsek sonuç alamıyoruz

    YanıtlaSil
  34. Ilkay Çınar
    Ben ilkay 9ekimde 59tlikyaptıgim alış verişi pos cihazınızın bozuk olması nedeniyle 7kere denme yaapılım ama 3kere çekmişler bende bunu bir aysonra ekstıram gelince farketim ve alış veriş yaptıgım başak şehir yolundaki Depozito alış veriş merkezine gitim yarimsaat bekletikten sonra ekstramın ve fişimin fotokobisini çekip biz size dôncez deyip yolladılar ve 3ay oldu defalarca aramama ragmen hala dönmediler bu yapılan cok büyük terbiyesiizlik yilbaşından sonra gidip tüketici haklarina şikayet edicem bu zamana kadar şikayet etmediysem büyük bir firma odunuzdan dolayi yanlış yapmayacagını düşünmüştüm hata yapmişim ...... Cvp bekliyorum

    YanıtlaSil
  35. *% 3 faizli kredi oranı sunar
    * Nakitsiz Girişimci İçin Sigorta
    * Para için garanti

    İyi kredi puanı ile Credit Financiaer Home, bireysel veya şirket veya kooperatif derneklerine, endüstriyel ve kişisel çıkarlar için teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunar.

    İletişim Adresi:
    Whatsapp: +15184181390
    Doğrudan posta
    creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil