1 Şubat 2012 Çarşamba

Değişmeyen değişim..

Öncelikle Merhaba ,
Ben Gökhan Sarı , Rodimood Bandırma şubesinden birkaç ay öncesinde bir kampanya dahilinde bir kaç ürün almıştım, ürünlerden biri kardeşime hediyeydi, değiştirme durumunu sorduğumuzda fişiyle gelirseniz sıkıntı olmaz demişlerdi. ve de o ürünü değiştirme gereği duyduk mağazaya gittiğimizde daha ucuz bir ürünün üzerine biraz daha ilave yapıp değişimi yaptık. Görevli sebebini anlatmaya çalıştı fakat pek anlayamadım. ben işin parasında değildim ortada ciddi bir haksızlık vardı.. Ve sonunda lanet edip bir daha o mağazaya girmeme kararı aldım. o günden sonra dediğim gibi bi daha o mağazaya girmedim.
Ancak geçtiğimiz babalar gününde eşim benden habersiz yine ordan alışveriş yapıp bana hediye almış , ürün küçük geldiği için bir büyük bedeniyle değiştirmek için eşim geri mağazaya gittiğinde yine bir problem yaşamış ürünü değiştirmemişler.
Böyle ticaret anlayışı olmaz. Yazık !!!

bilmiyorum gerekli yerlere ulaşır mı bu mailim ama..

34 yorum:

  1. Ankamall Rodi'den almış olduğum mont 1 yılda deforme oldu. Toplam 2-3 ay gitmeme rağmen mont beyazlamaya başladı. Montun kolları nereye sürte boyası gidiyordu.

    Oturduğum zaman montun altıma gelen yerleri kat kat beyazlaşmaya başlamıştı. Herhalde daha beyazlamaz diye verme gereksinimi duymadım; fakat 2 hafta önce kar yağdığında karlı bankın üstüne oturmuştum; fakat kalktığımda montun arkasındaki kırışmış yerler yeniden taşlanmış gibi beyazlamıştı.

    Montu 2-3 ay giymeme rağmen mont sürekli sürtünen yerlerde beyazlamaya başlamıştı. Bende ertesi gün Kızılay İzmir Caddesi'ndeki Rodi'ye götürdüm ve iade fişi doldurdum ve 15 gün sonra ürün incelemeden cevap geldi, montu kabul etmedikleri ve red geldiğini söyledir.

    Söyler misiniz ben montu 2-3 ay giymek için mi alıyorum? Bir kere daha aynı şey olmuştu; fakat fazla üstelememiştim; fakat bu sefer buradan da çözüm bulunmazsa kaymakamlığa kadar gideceğim.

    YanıtlaSil
  2. Burak Şentürk8 Şubat 2012 02:24

    mrb arkadaşlar benim yaşadığım bir olayı anlatayım size tavsiyem bu markaya pek yaklaşmayın. rodi den bir pantalon aldım bir defa yıkandı yıkama kurallarına uyduk ama maalesef pantalonun rengi bozuldu aldığımız mağazaya götürdük tamam fabrikaya gönderelim 15 gün içinde sizi arayacağız dediler inanın 4 ay sonra ben kendim gittim aldım pantalon aynen geri iade edildi ürü,n hatası yok diye piyasada küçük denilen bir çok marka ürünlerinin arkasında durduğu halde bunlarda böyle bir şey yok 4444189 u aradım güya müşteri hizmetleri numarası bence alakası yok bana ürün hatası yok dediler hakaret te ettim yarabbi şükür dediler aslında tüketiçi haklarından hakkımı arardım ama 40 tl için değmez ben pantalonu attım 40 tl yide rodiye bağışladım ihtiyaçları varmış düşünün kurumsal ve ürün olarak ne kadar kaliteli bir firma tövbe ettim bir daha rodi diye bir markayı markaysa tabiii eve sokmam

    YanıtlaSil
  3. Rodimood Samsun Çarşamba ilçesindeki Alver mağaza bünyesindeki şubesinden eşime hırka aldım. Aldığımızın 3. gününde yani eşim ikinci kez giyişinde kolunun tamamen söküldüğünü fark etti.

    Bende hırkayı fişiyle beraber Rodimood'a götürdüm.İade için göndereceğiz 1 ay sürer dediler, kabul ettim ki 1 ay ne sürüyorsa o ayrı mesele neyse 1 ay sonra cevap geldi, iade alamıyoruz tüketici haklarına başvurabilirsiniz dedi kasiyer bayan.

    Bende bir hırka için tüketici haklarına gidecek olmadığımı ama bir daha da Rodimood'dan alışveriş yapmayacağımı söyledim.Rodimood adına yakıştıramıyorum.

    YanıtlaSil
  4. 23 Ocak 2012 tarihinde Batman Rodi Mood Mağazasından yapmış olduğum 210 TL tutarındaki alışverişimde bir tane kumaş pantolon almıştım ve mağaza görevlileri fatura tarihi itibariyle bir sorun olduğunda 1 ay içinde ürünü bire bir değiştireceklerini söyleyerek güven duygusu verdiler.

    Fakat 21 Şubat 2012 tarihinde pantolonumu 2. kez yıkadıktan sonra belinde dikişlerinde yırtık olduğunu giyilemeyecek durumda olduğunu görüp mağazaya gittim ve ürünü değiştiremeyeceklerini söyleyip 15 gün beklememi söylediler.

    Size soruyorum malınızı satana kadar mı markasınız? Ben askerim ve sizin yüzünüzden düzenim bozuldu. 25 TL’lik marka mısınız? Bırakın değil mi iadeyi müşteriyle bile nasıl ilgileneceklerini bilmiyorlar... Şikâyetimin dikkate alınmasını istiyorum ve en kısa sürede vermiş olduğunuz güveni tekrar yardımcı olarak gidermenizi istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaklaşık bir ay önce Kayseri Park AVM Rodimood mağazasından 1 kot pantolon aldım. 801 Chicago 34-34 olan bedenini denedim. Fiyatı 49,90 TL idi beden büyük geldi. 33-34 ünü denedim oldu.

      Kasaya ücretini ödemeye gittiğimde fiyatının 59,90 TL olduğunu gördüm. Mağaza müdürüyle görüştüm, aynı model kot pantolonun bedeni değişince fiyatı değişir mi dedim. Fabrikasın etiketlediğini yapılacak bir şey olmadığını söyledi. Rodi'ye e-mail attım ama dönen olmadı. 59,90 TL'den almak zorunda kaldım. Farkın geri ödenmesini istiyorum.

      Sil
    2. Rodimood'dan mont aldım. Aldığım mont bir hafta sonra tüy toplamaya ve rengi atmaya başladı. Ürünün kalitesizliği bir yana öyle birşey yaptılar ki o günden sonra Rodimood'un kapısından geçmedim.

      Ben montu aldım 99,99'du fiyatı. Ondan 2 gün sonra aynı mont aynı fiyata 1 alana 1 bedava oldu. Böyle bir fiyatlandırma şekli olamaz.

      Sil
  5. Bir ay önce mont aldım ve ürün defolu çıktı. Ürünü, mağaza sorumlusuna bildirdim, fabrikaya gönderdiler ve bir hafta içerisinde ürün değişimi için beni aradılar. Mağazanıza gittim, aldığım ürünün fiyatı 120 TL idi. Kasadaki arkadaş E** Bey ürünün kampanyaya girmiş fiyatının 70 TL olduğunu ve benim 70 TL'lik alışveriş yapabileceğimi söyledi.

    Yedi aydır şubenizden alışveriş yapıyorum ve Rodi hiç yakışmayan bir durumla karşılaşmış oldum. Misyonunuz ve çalışma prensibiniz farklı olduğunu düşünüyorum, bir daha kesinlikle Rodi alışveriş yapmayacağım.

    YanıtlaSil
  6. RODİMOOD Sökülen Montla İlgilenilmedi!

    Bu yıl başında aldığım montun kolunun altı söküldü, daha sonra ürünle birlikte mağazaya gittim ve ürünü tamir edilmesi için bıraktım. Aradan 2 hafta geçti ve herhangi bir dönüş olmadı ve tekrar gittiğimde ürünü daha yönlendirmediklerini gördüm.

    Bana daha sonra 1 hafta daha beklemem söylendi, bu ürünün tamiratı bu kadar zor olmadığını düşünüyorum. Konuyla ilgili detaylı bilgi istiyorum.

    YanıtlaSil
  7. Ablam bana Rodi'den L beden hediye T-shirt almış. Üzerime büyük geldi, fişiyle beraber gittim. Üründe değişim olmuyormuş. 15 gün içinde değişim hakkım yok mu? Nerede tüketici hakları?

    YanıtlaSil
  8. RODİMOOD Ürün Değişimi Yapılmadı!

    01/01/2012 tarihinde satın aldığım Rodi marka pantolonum iki üç sefer giydikten sonra dizlerinde renk değişikliği oldu. Firmaya götürdüm merkeze gönderip ürünün inceleneceğini söylediler. Gönderdiler bir ay sonra ürün geldi. Ürünün hatalı olmadığını belirttiler.

    Hiç yıkanmamış ve iki üç kere giyilen ürünün dizlerinde beyazlaşma neden olabilir? Bir kere yıkandıktan sonra müşteri hizmetlerine telefon ettim; çünkü renk daha da açılmıştı. Tekrar gönderin dediler. On gün sonra gönderdiğim ürünün hatasız olduğunu söyleyerek ürünü iade ettiler. Rodi markası altında satış yapan bir firmaya güvenerek ve iyi olacağını umarak aldığım ürün semt pazarından aldığım üründen daha kalitesiz olduğunu gördüm. Müşteri şikayetinin de firma açısından bir değeri olmadığını gördüm.

    YanıtlaSil
  9. 26 Nisan 2012 saat 16.27 Perşembe günü Kastamonu mağazanızdan pınk sky x7093 woman tunik aldım, kendim Karabüklü'yüm ve tuniyi aldığımda denemediğim için eve gelip giymek istedim, sonra da bedeni dar geldi.

    Cuma günü Karabük mağazanızdan değiştirmek istedim ama mağazadaki E*** adındaki bayan bana elimizde şimdi kalmadı dedi, ben de getirtebilir miyiz dedim, sonra hiçbirşey demeden aldı eline gömleyi bana bunda is kokuyor dedi.

    Ben de daha dün aldım akşam geldim poşetten sadece denemek için çıkardım dedim ve öğlen size getirdim dedim. Bana hayır hanımefendi bu resmen is kokuyor diye rest çekti. Zaten aldığımda kumaşın kendi kokusuydu o ve ben bu konuyla ilgilenmenizi gömleğimin değişmesini istiyorum. Kimse beni olmayan bişey için suçlayamaz bu kişiden şikayetçiyim. Bana en kısa sürede dönerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  10. RODİMOOD 3 Pantolon Aldım Üçü de 3 Günde Yırtıldı!

    28 Nisan 2012 Rodimood İkitelli mağazasından 3 adet pantolon aldım. Eve gittim birini giydim dükkana geldim eğildim kumaştan yırtıldı (bakın altını çiziyorum dikiş izlerinden değil kumaştan) çırağı eve gönderip diğer pantolonu aldırttım onu giydim akşama kalmadı oda yırtıldı.

    Eve yırtık gittim. İnat edip sonuncusunu da giydim ve tabi ki oda patladı. Sefaköy Armoni Park'taki Rodimood'a gidip durumu izah ettim(30 Nisan 2012) onlarda incelemeye göndereceklerini ve 15 güne kadar beni arayacaklarını söylediler.

    17 Mayıs 2012 oldu ama kimse beni aramadı. Bunun üzerine ben aradım ama ne deseler beğenirsiniz beyefendi red cevabı vermişler ürünleri değiştiremeyiz.
    Yarın sabah ilk işim Kaymakamlıktaki tüketici haklarına gidip bu haksızlığı düzeltmelerini isteyeceğim.

    YanıtlaSil
  11. MUSTAFA DOĞAN......5 Haziran 2012 01:44

    arkadaşlar sakın ha kanıp da bu markanın ürününü almayın dükkanlarının önünden bile geçmeyin yanıldım da bir mont aldım 1 hafta kullandım üstünde yazan şartlara göre yıkandı siyah oldu beyaz garantiye gitti red cevabı geldi sinirlendim müşteri hizmetlerini aradım şikayetimi sinirli bir şekilde söyledim kız konuşamadı suratıma kapattı telefonu sakın ha sakın yetkili kimse yürekliyse ulaşsın bana profilimde numaram falan herşey yazıyor ben lafımın arkasındayım....

    YanıtlaSil
  12. Bugün babalar günü için Rodimood Cebeci şubesine alışveriş yapmaya gittim. Bugün için kampaya olarak 79 TL üzeri alışveriş yapıldığında 35TL parfüm hediye etmekte ama 8699918872889 fiş no:0095olan 102.94 TL yaptım.

    Parfümü de en son etap verceklerini beklerken ödemeyi yaptım ve kampanyayının bittiği söylendi bunu da tamamen kaba bir şekilde yansıttılar.Madem böyle bir kampanya var ve de bittiyse bunu neden daha önce aksedilmedi.

    YanıtlaSil
  13. Babalar gününde İzmir Şirinyer RodiMood mağazasından babam için 2 adet kapri model pantolon aldık. Aldığımız gün personelin asık suratlı hizmetini yoğunluklarına verip önemsemedik. Babam bu her iki ürünü de birer defa olmak üzere giydi. Bir tanesinin arka cebindeki çıtçıt kendi kendine çıktı.

    16 Temmuz 2011 Cumartesi günü bu ürünü düzeltme yapılması için mağazaya tekrar götürdüğümüzde; kasa görevlisi önce bizi ters ters dinledi. Sonra daha yetkili olduğunu düşündüğümüz bir beyin yanına gidip durumu anlattı. Bu beyefendi gayet çirkin bir tavırla 'Yani!' diye cevap verip, suratı asık şekilde yanımıza geldi. Yine aynı çirkin ses tonuyla ve ürünün fişi olmasına rağmen babama 'Bu ürün ne kadar giyildi? Ne zaman alındı?' vs. şeklinde hesap sormaya başladı.

    Bu tavır karşısında ben kendisine bir veya iki defa giyilen bir ürünün bu kadar çabuk bozulmasının hiç normal olmadığını söyledim. Beyefendinin cevabı aynı terslikle 'Bu düğme bir yere takıldıysa düşmesi gayet normal.' şeklinde oldu. Ancak ürünü giyen 5 yaşında bir çocuk değil 47 yaşında koskocaman bir insan, sanırım kendisi bunu algılayamadı. Sonra ürünü alıp olup olmayacağını terziye soracağını söyleyerek, babamın adını soyadını ve numarasını aldı.

    Bize herhangi bir evrak, kağıt vs. vermedi. Sonuç için telefon bekledik ve aranmadık. 2 gün sonra yani 18 Temmuz tarihinde tekrar RodiMood'a gittiğimizde ürünün ortada olmadığını öğrendik.
    Bu kadar yetersiz hizmet anlayışına sahip bir mağazadan bir daha alışveriş yapacağımı hiç sanmıyorum.

    YanıtlaSil
  14. Hüseyin Emre.22 Temmuz 2012 03:49

    Tatil amaçlı bir süreliğine geldiğim Giresun'da 16.07.2012' de RodiMood'a gittim ve 300 TL' nin üzerinde alışveriş yaptım. Daha sonra satın aldığım boxerların pahalı olduğunu düşündüğüm için onların yerine t-shirt veya gömlek almaya verdim.

    Boxerları paketlerinden dahi hiç çıkartmadan 18.07.2012' de tekrar mağazaya gittim ve satış sorumlusu arkadaşa durumu anlattım. Kararsız kalan satış sorumlusu beni kasaya yönlendirdi ve kasiyere durumu anlattı. Kasiyer bana böyle bişeyin mümkün olmadığını ve kesinlikle değişim yapamayacaklarını söyledi.

    Fakat benim anlam veremediğim durum ise şu, neden aldığım diğer ürünleri değiştirme imkanım varken hiç kullanmadığım paketini dahi açmadığım boxeraları değiştiremediğim? Bu durum gerçekten çok can sıkıcı bir durum.

    Çünkü 370 TL gibi bir miktarda para harcıyorum ve başka bir mağaza gezme gereği duymadan tüm ihtiyaçlarımı karşıladığım mağaza bana paketi açılmamış hijyen açısından hiç bir sorun teşkil etmeyen boxerları değiştiremeyeceğini söylüyor.

    YanıtlaSil
  15. Rodimood Sivas mağazasından aldığım çocuk pantolonun bel kemer kısmı olan lastikli kısım iki defa kullanım sonucunda lastiklerin çürümüş olduğundan kendi kendine kumaştan ayrılıyor. Bunun için Sivas mağazasına götürdüğümde ürün iade formu doldurdular. Fakat, on beş gündür kaç defa sordum hale gelmedi diyorlar.

    Fakat kendilerinde kalan fatura kısmında ürün incelenmeden ve daha gelmedi diye cevap verdiklerinden dolayı kendi suret faturalarında neden red yazıyor. Kendi kafalarına göre kendi hatalarını müşteriye yansıtıyorlar.

    Ayrıca Sivas rodimood mağazasında diğer mağazalarda satılmayan ürünler mi geliyor bu konuda kendi internet sitelerinden de kaç defa e-mail yazdıysam da cevap yok. Mağduriyetimin giderilmesi hususunu arz ederim.

    YanıtlaSil
  16. Bir keten pantolon aldım. 3-4 saat giydikten sonra karşıdan karşıya geçerken pantolon bacak arasında gitti. Gittiği yer dikiş yeri değil yalnız kumaş. Dikiş yeri sağlam. Bayii ye götürdüm neyse gönderdiler. Sonuç kumaş sağlam.

    Müşteri hizmetlerini aradım kimse bakmıyor. Fabrikadan ulaştım birine size yardımcı olamayacağım dedi . Yahu kimseye derdimi anlatamadım. Haram olsun param. Arkadaşlar demişlerdi de işte malı güzel görünüyor. Kalite yokmuş.

    YanıtlaSil
  17. 01. 09. 2012 tarihinde Eskişehir Hamamyolu'nda ki Rodi Mood giyim mağazasından kot pantolon aldım. Eve gelip denediğimde ürünün bedenime denk gelmediğini gördüm (bel ve basen bölgesinde sıkma). Bu ürünü az bir kere giyip hareket etmem lazım ki (oturmak, kalkmak, yürümek...) bedenime uygun olup olmadığı kanısına varabileyim.

    Değişim fişi elimde mevcut ve ürüne hiçbir şekilde müdahalede bulunulmamıştır (kesim, daraltma, boy kısaltma, yıkama ve kirletme gibi). Yıllardır alışveriş yaptığım mağaza olmasına rağmen ve üründe değiştirilememesi için herhangi bir neden olmadığı halde ve tüm
    bunları mağaza yetkilisine belirttiğim halde ürün değiştirilmemiştir. Gerçekten üzücü bir durum. Rodi Mood kendine yakışanı yapmadı. Bilginize.

    YanıtlaSil
  18. Konya kule site Rodi mağazasından şikayetçiyim. Bugün alışveriş için gittim. Yazlık ürünler bölümünü gezerken 2 adet büyük beden t-shirt beğendim. Mağazayı gezdim kasaya giderken tezgahtar yıldızlı ürün aldığımı 2 adet daha alırsam 2'sinin ücretini ödemeyeceğimi söylemesi ile 2 daha aldım kasaya gittim. Ürün bedelini peşin ödeyeceğimi söyleyerek kasiyere verdim.

    Tam fiyat söylemesi üzere aldığım ürünlerin yıldızlı yani indirimli ürün olduğunu fiyat indirimi yapılmasını ve aldığım ürünlerin hepsinde mağazanın taktığı yıldızlardan olduğunu söyledim.

    Kasiyer bunların tam fiyatlı olduğunu önce bilgisayara bakarak sonrada başka tezgahtar çağırarak kendilerini haklı çıkarmak üzere bunların 1'nin yıldızlı diğerlerinin normal ürün olduğunu tam fiyat ödemem gerektiğini söyleyerek kasada bekleyen diğer müşterilerin önünde saf konumuna düşürüldüm. Daha Rodiye gitmem o yıldızları ben takmadımya ürünlere.

    YanıtlaSil
  19. Rodi Mood Hatay şubesinden iki adet kot pantolon aldım. Paça boyları için ölçü alındı. Bir ücret ödememiz gerektiği bize ancak kartla ödeme yaptıktan sonra söylendi. Şaşırdım ama fazla da üstünde durmadım. Ertesi gün almaya gittiğimde birinde defo oluştuğunu gördüm. Aynısından olmadığı için iade edip parayı almak istediğimi söyledim.

    Bunun mümkün olmadığını başka bir ürün almam gerektiğini söylediler. Sonra mecburen aldığım başka bir pantolon için ölçü alındı. Ertesi gün ve hatta ondan sonraki iki gün daha gittim, pantolon terzide kaybolmuş. Çalışanların birbirinden haberi yok. Sabırla beklememe rağmen bir sonuç çıkmadı.

    En sonunda onların duymak istediğini söyledim para iadesi ve hemen kabul edildi. Madem bu mümkündü bilmediğim bir şehirde bilmediğim birmağazaya niçin neredeyse bir hafta boyunca gidip geldim? İlk aldığım kotu da hiç giymedim. Pazardan alışveriş yapsam daha garantili olurdu!

    YanıtlaSil
  20. 3 ay kadar önce aldığım yazlık kot pantolon 1 hafta giydikten sonra cep kenarlarından yırtılmaya başladı, aldığım yere götürdüğümde "merkeze gönderirsek bunu dikip geri yollarlar 1 ay süre, yaz geçmiş olur giyemezsin biz diktirip verelim" dediler. Terzide diktirmişler teslim aldım, ilk giydiğimde kemer yerinden yırtıldı bidaha da götürmedim ve bundan sonra Rodi mağazasına girmeyi düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
  21. Rodimood manisa mağazasından pantolon boyasını saldığı için ürün iadesi yaptık. Açıklamak istediğim şu ki Pantolonu giydiğimde hem spor ayakkabılarını hemde iç çamaşırlarıma pantolon boyasını salıyor. Bunun için şikayetçiyiz. Ürün değişimi yapılmadı geri iade edildi. Sesimizi duyan olur mu?

    YanıtlaSil
  22. Hafta sonu kampanya yapmışlar 100 tl lık alışverişe 100 tl lık bedava diye. ürünleri aldım bir tanede hediye ürün aldım hediye ürün küçük geldi mağazaya götürdüğümde ürünü değiştirmediler değiştiremiyoruz dediler böyle bir şey görmedim ben yıllardır internetten ve mağazalardan ürün alıyorum bütün ürünleri değiştirebiliyorum.

    Böyle kalitesiz ürün satıp sonra arkasında durmayan bir firma görmedim. Aldığım bütün ürünleri mağazada bıraktım almadım ücretlerini ödememe rağmen almadım sanki insanlara sadaka veriyorlar gibi muamele yapıyorlar.

    YanıtlaSil
  23. RodiMood'dan aldığım montun rengi soldu ve montta esneme oldu.Montu değiştirmek istedim incelemeye gönderdiler ancak 20 gün sonra incelemeden gelen ürünün kullanıcı hatası olduğu yönde kaanate varılmış. Ürünün renginin solması kullanıcı hatasıyla hiç bir ilgisi yoktur ve ayrıca üründe doğal boya kullanıldığı için montun rengi solmuştur.Ürünümün değiştirilmesini talep ediyorum aksi taktirde hukuki yola başvuracağım.

    YanıtlaSil
  24. Rodi'den almış olduğum ceketin fermurarının ucu kırıldı, İskenderun merkezdeki Rodimood merkezine gidip durumu anlattım, Kasada duran bayan bana çözümü herhangi bir terziye giderek halletmemi söyledi.

    Fermuarın ucunda Rodi yazıyor, bunu terzinin nasıl yapacağını söyledim,bilmiyorum artık dedi. Defacto veya Lc waikiki gibi mağazalar böyle bir durumda fatura bedelinin iadesini bile yaparken rodi çalışanının 'bizim sistem böyle çalışıyor' demesi Rodimood gibi büyük bir firmaya olan güvenimi fazlasıyla sarsmıştır.

    YanıtlaSil
  25. LEMİ CANSIZOĞLU22 Mayıs 2013 07:52

    BURSA RODİMOOD BANA GÖRE ÇOK GÜZEL ÜRÜNLER GETİRMİŞ SATIŞINI YAPIYR AYRICA UZUN SÜRE KULLANILABİLECEK HOŞ VE SAĞLIKLI ÜRÜNLER SATIYORLAR.
    NETİCE OLARAK İYİ VE GÜZEL ŞEYLER VAR

    YanıtlaSil
  26. bi de modifiyeli desen süper olurdu..

    YanıtlaSil
  27. Bekir karakuş3 Ağustos 2013 12:22

    Bekir Karakuş benim tavsiyem arkadaşlar rodinin malı çok kalitesiz maldır ve değişmeye gidinde görün bakalım önünüze ne engeller çıkacak bakın bakalım benim tavsiyem almayın rodinin malını derim

    YanıtlaSil
  28. Yalova merkezde iletmekleyim saygılar sunarım öncelikle sonrada derdimi iletmek iletimi iletmek istedim sonuçta şikayeti size memnuniyetimi dostlara iletecem .
    Sayın rodi yetkilisi ürünleriniz den şikayetçiyim sebebi kumaşları netice olarak çok tüğleniyor.

    YanıtlaSil
  29. benimde derdim rodinin ürünleri ile zevkli fakat kalitesiz ürün yelpazesi ne sahip olan bir marka

    YanıtlaSil
  30. Bayrampaşa forum İstanbul AVM'de RodiMood Mağazası'ndan almış olduğum siyah renkli pantolon iki yıkamada renk solması oldu. Mağazaya geri götürdüğüm ürün fabrikaya yollandı. Bu gün beni mağazadan aradılar ve RED kararı verildiğini söylediler.

    RODİMOOD sattığı ürünün arkasında duymadığı gibi bir daha kesinlikle alış veriş yapmayacağım. Şimdi mağazalarınızın neden boş olduğunu daha iyi anladım. Bir L**** mağazalarındaki kalabalığa bakın ve ürün şikayetlerinde ne tavır sergilediklerini öğrenin size nacizane tavsiyem. Ayrıca verdiğim üründe sizin olsun.

    YanıtlaSil
  31. Kasım aydoğmuş7 Ocak 2014 02:16

    Ya bu Ankara etlikteki ANTARES rodiden alışveriş yaptım kısa süre önce değiştirmek için gittiğimde kapının duvar olduğunu gördüm kapanmış şok oldum şimdi ne yapacağım bi yetkili çıkıpta bana orda sorğum kişiler yardımcı olmadılar şaşırdım kaldım lütfen ama lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  32. Ilkay Çınar
    Ben ilkay 9ekimde 59tlikyaptıgim alış verişi pos cihazınızın bozuk olması nedeniyle 7kere denme yaapılım ama 3kere çekmişler bende bunu bir aysonra ekstıram gelince farketim ve alış veriş yaptıgım başak şehir yolundaki Depozito alış veriş merkezine gitim yarimsaat bekletikten sonra ekstramın ve fişimin fotokobisini çekip biz size dôncez deyip yolladılar ve 3ay oldu defalarca aramama ragmen hala dönmediler bu yapılan cok büyük terbiyesiizlik yilbaşından sonra gidip tüketici haklarina şikayet edicem bu zamana kadar şikayet etmediysem büyük bir firma odunuzdan dolayi yanlış yapmayacagını düşünmüştüm hata yapmişim ...... Cvp bekliyorum

    YanıtlaSil