3 Şubat 2012 Cuma

Ankara Deforme ve rodimood


Ankamall Rodi'den almış olduğum mont 1 yılda deforme oldu. Toplam 2-3 ay gitmeme rağmen mont beyazlamaya başladı. Montun kolları nereye sürte boyası gidiyordu.

Oturduğum zaman montun altıma gelen yerleri kat kat beyazlaşmaya başlamıştı. Herhalde daha beyazlamaz diye verme gereksinimi duymadım; fakat 2 hafta önce kar yağdığında karlı bankın üstüne oturmuştum; fakat kalktığımda montun arkasındaki kırışmış yerler yeniden taşlanmış gibi beyazlamıştı.

Montu 2-3 ay giymeme rağmen mont sürekli sürtünen yerlerde beyazlamaya başlamıştı. Bende ertesi gün Kızılay İzmir Caddesi'ndeki Rodi'ye götürdüm ve iade fişi doldurdum ve 15 gün sonra ürün incelemeden cevap geldi, montu kabul etmedikleri ve red geldiğini söyledir.

Söyler misiniz ben montu 2-3 ay giymek için mi alıyorum? Bir kere daha aynı şey olmuştu; fakat fazla üstelememiştim; fakat bu sefer buradan da çözüm bulunmazsa kaymakamlığa kadar gideceğim.


Veli Hasret S.

35 yorum:

  1. Kasım ayında Kırıkkale mağazasından 99.90 TL tutarında bir mont aldım. Montun iç ve dış yüzeyinde tüylenmeler olduğu için mağazaya götürdüm. Fabrikaya gönderildi. Fabrikadan sonuç geldiği halde bize bıraktığımız cep telefonundan ulaşılmadı. Fabrikaya gönderilen ürünle ilgili bize bilgilendirme yapılmadığı için tesadüfen iki gün önce mağazaya uğradığımızda fabrikanın hatasını kabul ettiğini öğrendik.

    Ancak mağaza sorumlusu ve mağazada bulunan bir erkek personel tarafından kaba bir davranışa maruz kaldık. Alış fiyatı 99.90 TL olan ürünümüzün fişi olmadığı için karşılığında şimdiki indirimli fiyatı olan 36 liralık bir ürün alabileceğimizi söylediler. Kendi mağazasında fabrika tarafından hatası kabul edilen bir ürünün kasım ayı fiyatının personel tarafından bilindiğini söylemem üzerine mağaza personelinin hakaret içeren söylemlerine maruz kaldık.

    Bir ürünün satış tarihi ve ürünü belli olduğu halde fiyatının iki ay sonraki sezon sonu indirimine denk gelmesi bir şirket politikası mıdır, yoksa bireysel bir uygulama mıdır bu tartışılır. Ardından tesadüfen kasa fişine ulaştık ve yeniden bu mağaza personeli ile iletişime geçtik.

    Kredi kartı ile alışveriş yaptığım için karta iade istediğim halde personel tarafından süresi dolduğu söylendi. Bana fabrika sonucunu bildirmeyerek gecikmeye neden oldukları halde iadede bunu sorun ettiler. Birkaç öğrenciye bu değişim kartını verip alışveriş yapabileceklerini söyledim. Bu kez de taksitli fiyat üzerinden hesaplayıp fark alınmış.

    YanıtlaSil
  2. NİĞDE OKYANUS PLAZA RODİMOOD OUTLET MAĞAZASINDAN ALINAN ÜRÜNLERDEN Kİ 2 TANE BİRİ KABAN DI RENGİ ATTI GİTTİ ANLAYAMADIM . BU KADAR KÖTÜ BİR MARKAYI NASIL SATIN ALDIM ANLAMIŞ DEĞİLİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇANKAYADA YAŞAMAKTAYIM (ankara) RODİMOOD KIZILAYDAN KIŞ İNDİRİMİ DOLAYISI İLE ALDIĞIM 3 PARÇA GİYİM DEN BİRİ OLAN KAZAK İKİ GİYİM SONUNDA KEÇE LEŞTİ HEMDE SÜNDÜ ALDIĞIM YERE TESLİM ETMEK İSTEDİM DEĞİŞİMİN İ İSTEDİM OLMADI SEBEP İNDİRİMLİ ÜRÜN OLMASINDSN DOLAYI DEĞİŞİM OLMAZMIŞ .BEN DEĞİŞİM İ İSTEWMEDİM DEFOLU ÜRÜNÜN DEĞİŞİMİNİ İSTEDİM BAŞARAMADIM .................
      SİZ SİZ OLUN TÜM RODİMOOD LARDAN UZAK OLUN KIYISINDA DAHİ OYALANMAYIN.

      Sil
    2. Elazığ Rodi mağazasının yeni açılan şubesinde bir ürün beğendim ürünün istediğim rengi sadece vitrin mankeninde kalmış personelden çıkarmasını istedim ama yasak olduğunu vitrinin aylar sonra değişeceğini söyledi.

      Bu ürün buraya satılmak için mi manken süslemek için mi gönderildi? Ayrıca personel çok ilgisiz almazsan da olur alırsan da olur tavrıyla yaklaşıyor. Param olmasına rağmen ürün alamıyorum bunun mantığı var mı?

      Sil
  3. İZMİR GAZİEMİR RODİ OUTLET MAĞAZASINDAN BAYAN CAPRİ SATIN ALDIK.HİÇ KULLANILMADAN CAPRİNİN BEL KISMINDA DEFORME OLDUĞUNU FAKEDİP MAĞAZAYA DURUMU İLETTİK.
    SATIN ALDIĞIMIZ ÜRÜNÜ DEĞİŞTİRMEK GİBİ BİR NİYETİMİZ OLMADIĞI İÇİN FİŞİNİ SAKLAMAK GEREĞİ DUYMADIK.
    TAMİR EDİLMEK ÜZERE ALMAK İÇİN GİTTİĞİMİZDE TAM OLARAK TAMİR EDİLMEDİĞİNİ VE DAHA FAZLA DA YAPILAMAYACAĞI BİLGİSİNİ ALDIK.
    ÜRÜN MERKEZE YÖNLENDİRİLDİ.15 GÜN İÇİNDE GERİ DÖNÜŞ YAPILACAĞI BİLGİSİ ALINDI.
    BU OLAYLAR SIRASINDA MAĞAZA YÖNETİCİSİ BEYEFENDİNİN TAVIRLARI HİÇ HOŞ DEĞİLDİ.
    BİLGİLERİNİZE SUNARIM.
    SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 17 Şubat 2012 tarihinde bir pantolon bir kazak aldım. İş çıkışı Antalya'ya gidecektim gittiğimde giydim eskileri çöpe attım. Aradan 2 saat sonra kafede otururken dikkatimi çekti, baktım küçük bir deforme var. Gittiğimde değiştiririm dedim ne de olsa bilinen tanınmış bir marka dedim. Zaten onun içinde almıştım.

      Gaziantep'de girdim firmaya sorunumu dile getirdim, fatura istediler, buyurun 15 gün ile 30 gün arasında gelir. Müşteri hizmetlerinin telefonunu aldım, dedi bugün Pazar kimse olmaz. Tamam dedim, gidin tüketici haklarına demesinler mi tepem attı.

      Sil
  4. 19 Aralık 2011 tarihinde Ankara Ankamall Alışveriş merkezi içerisinde bulunan RodiMoood mağazasından 2 adet mont (kaban) aldım. montlardan birini (siyah renkli olan) içerisindeki elyafın dışarısına çıkması, kabarması tüylenmesi sorunu nedeni ile. diğerini ise cebinde yırtıklar olması ve çıt çıtlı cebinin çıt çıtının kopması üzerine ve her iki monttan da son derece memnun kalmamam üzerine 16 Şubat 2012 tarihinde Ankara Ankamall alışveriş merkezi içerisindeki RodiMood mağazasına elimdeki fişimle birlikte geri götürdüm.

    Gözle bariz görülen sorunlar olması üzerine de değişim yapılmasını istedim. Ancak bana hemen o anda yerinde değişim yapılamayacağını ve daha önce kolay kolay hiçbir giyim markasında duymadığım şekilde 15-20 gün kadar bir süreliğine incelenmek üzere bir yerlere gönderileceğini söylediler. Bunun üzerine böyle bir şeyle ilk defa karşılaştığımı kendilerine ilettim. Nasıl bir müşteri memnuniyeti anlayışları olduğunu sorguladım!

    Hatta 444 41 89 nolu telefondan güya müşteri hizmetlerini aradım. Bunun müşteri memnuniyetine önem veren kaliteli firmalarda olmadığını anlattım ve şikayet ettim. Bunun üzerine mağazadan bir de bana daha hala "belki de inceleme sonucunda geri döner değişim yapılmayabilir" demezler mi!

    Samimi söylüyorum böyle bir müşteri memnuniyeti anlayışı bu devirde yok! İnşallah o Montlar değişmeden gelmez!

    YanıtlaSil
  5. URFA dan İSMAİL8 Mart 2012 01:45

    Şanlıurfa Yıldızmeydanı şubesinde 5 adet hırka aldım. Bir tanesinin fiyatı etikette 15 TL yazıyordu ama kasada 30 TL çıktı. Tüketici haklarına göre etiket fiyatı geçerli olması gerekirken kesinlikle kabul edilmedi ve mağazadan kovulduk.

    YanıtlaSil
  6. Geçen yıl sezon sonunda aldığım kabanın bu yıl kullandığımda her tarafından kaz tüyleri fışkıran bir ürün olduğunu belirterek incelemeye gönderdiğiniz ürüne red yani sorunsuz cevabının geldiğini öğrendim. Bu ürün yüzde 100 sorunludur ve üretimden kaynaklıdır. Siz hiç bir kabanı üzerinize giyip bir süre sonra bir mekanda ya da misafirlikte çıkardığınızda üzerinizden kıyafetinizin en az 15-20 tane tüyle kaplandığına tanık oldunuz mu? İnsanların aaa diye şaşırarak baktığına! İlk seferde dedim ki yüzeyde kalmış sanırım bir sonrakine olmaz, ne mümkün her daim böyle.

    İlk olarak bana yakın olan Kadıköy şubesine gittim, onlar dedi ki haklısınız sorunlu bir ürün ve daha önce iadesi alındı zaten. Hatta iade alan müşterilerden biri de tesadüfen oradaydı ve kader ortağı olarak kısa bir sohbet bile ettik. Fakat biz dükkanı tasviye ediyoruz, ve fabrika en erken 15 günde cevap veriyor, dedi ve diğer şubelere yönlendirdi. Eşimin yolu bir gün taksime düştü ve o getirdi teslim etti size. Şimdi soruyorum ulaşamadığım, telefonlarıma cevap vermeyen Rodi fabrika yetkililerine, N****** Ç**** veya A*** S*********, sizce hak mıdır böylesine sorunlu bir ürüne sorunsuz damgasını yapıştırmak ve müşteriden müşteriye çifte standart uygulamak?

    YanıtlaSil
  7. Bir ay önce deri mont aldım ve ürün defolu çıktı. Ürünü, mağaza sorumlusuna bildirdim, fabrikaya gönderdiler ve bir hafta içerisinde ürün değişimi için beni aradılar. Mağazanıza gittim, aldığım ürünün fiyatı 120 TL idi. Kasadaki arkadaş E** Bey ürünün kampanyaya girmiş fiyatının 70 TL olduğunu ve benim 70 TL'lik alışveriş yapabileceğimi söyledi.

    YanıtlaSil
  8. spider model kot pantolonu 2. kez kullandığım gün arkadaşımın sol basen bölgesinde dikiş hatası (Ayıplı) olduğunu fark etmesi üzerine mağazaya giderek ayıpsız ürünle değiştirilmesini istedim. Satış elemanı defolu olduğunu ve hafta içi fişiyle birlikte getirirsem hemen birebir değişimini yapacağını söyledi.

    ürünü götürdüğümde kasadaki görevli değiştirilmesi için inceleme departmanında onaylanması gerekiyor, dedi. (Her defasında ürün gelince biz size bilgi vereceğiz denmesine rağmen 1 kez olsun bilgi alamadım.) mağazaya gittiğimde onaylanmayarak gönderildiğini öğrendim.

    Kasadaki görevliye hatalı bölgeyi göstererek bunu nasıl göremezler diye sordum, "Haklısınız dikiş hatası var, isterseniz tekrar yollayalım." dedi. Belki gözden kaçmıştır düşüncesiyle tekrar yollamasını istedim. mağazaya gittiğimde inceleme fişine yine çarpı atılarak onaylanmadığını ve ürünün henüz kendilerine ulaşmadığı bilgisini aldım.

    Bu kez genel müdürlüğü arayarak 2 defa gönderilmesine rağmen bu dikiş hatası (Ayıp) nasıl olur da gözden kaçar diye sordum. Aldığım yanıt "Ürünlerimizde dikiş hatası olamaz beyefendi." olunca sol basenimde hata var kuşkusu uyandı içimde. Ürün inceleme departmanına bağlıyorum onlarla görüşün dediler; fakat cevap veren çıkmadı. Tekrar arayıp numaramı bırakmama rağmen arayan olmadı bugüne kadar. Sizi ayıplı ürününüz ile baş başa bırakıyorum

    YanıtlaSil
  9. H A L İ L --211 Mayıs 2012 01:51

    RODİMOOD Hiç Takmadığım Gözlükte Bir Gün İçinde Çatlaklar Oluştu!

    Rodimood'dan almış olduğum gözlüğü de sadece 24 saatin içinde hiç takamadan çatlaklar oluştu. Geri götürüp değişimini istedim, değişim yapamayacaklarını söylediler. Çok mağdur oldum çünkü gözlüğü akşam saatlerinde almıştım, hiç takamadan ertesi gün geri götürdüm.

    YanıtlaSil
  10. Aksaray Ortaköy'de bulunan Rodi Mood şubenizden 20 Mayıs 2012 tarihi itibariyle mavi renk lizza bayan kot satın aldım. Daha bir kere giymeme rağmen kot çok fazla genişledi. Ayrıca kot haddinden fazla soluyor. Kota ne kadar pens attırsam da fayda etmedi. Bu ürünü 2 hafta boyunca denedim. Aradan 19 gün geçtikten sonra iade etmek için ya da değiştirmek için Ortaköy'deki şubenizde ürün inceleme formu doldurttum. Ancak herhangi bir şekilde sonuç alamadım.

    Normalde tüketici hakları gereği satın aldığımız bir ürünü 1 ay içerisinde iade edebiliyoruz. Sadece kotta değil aynı yerden satın aldığım kolları dantelli mercan renk tişörtte de aşırı bollaşma sorunu yaşadım. Hiçbir ürününüzden memnun kalmadım. Nerede kaldı bizim haklarımız? Sonra müşteri velinimettir diye konuşuyorsunuz . Sadece ben değil bütün arkadaşlarım ürünlerinizden şikayetçi. Böyle giderse hiçbir şikayeti dikkate almazsanız müşteriniz kalmayacak haberiniz olsun. Bir an önce gereğinin yapılmasını istiyorum.

    YanıtlaSil
  11. 16 Haziran 2012 tarihinde saat 12:01 de Rodimood İzmir Ödemiş şubesinden bir tane pantolonu peşin ödeyerek satın aldım. Fakat personeliniz kasiyer D*** K*** bu alışverişimi taksitli tutarından ücretlendirip peşin aldığım için düşmesi gereken ücreti düşmemiştir. Bu durumu fark edip aradığımda ''bugün gelmezseniz bir daha düzelmez'' diyerek beni onca işimin arasında ve sıcak bir günde mağazaya tekrar gitmek zorunda bırakmıştır.

    Oraya tekrar gittiğimde de bir müşteriye davranmaması gerektiği gibi davranmış ve yaptığı bu hatadan dolayı herhangi bir özür dilememiştir. Onu uyarıp mağduriyetimi dile getirmeme rağmen oralı olmamış suratında ilginç bir gülümsemeyle dalga geçer gibi bir tavır sergilemiştir. Bu durumdan şikayetçiyim. Gereğinin yapılmasını istiyorum.

    YanıtlaSil
  12. Babalar gününde İzmir Şirinyer RodiMood mağazasından babam için 2 adet kapri model pantolon aldık. Aldığımız gün personelin asık suratlı hizmetini yoğunluklarına verip önemsemedik. Babam bu her iki ürünü de birer defa olmak üzere giydi. Bir tanesinin arka cebindeki çıtçıt kendi kendine çıktı.

    16 Temmuz 2011 Cumartesi günü bu ürünü düzeltme yapılması için mağazaya tekrar götürdüğümüzde; kasa görevlisi önce bizi ters ters dinledi. Sonra daha yetkili olduğunu düşündüğümüz bir beyin yanına gidip durumu anlattı. Bu beyefendi gayet çirkin bir tavırla 'Yani!' diye cevap verip, suratı asık şekilde yanımıza geldi. Yine aynı çirkin ses tonuyla ve ürünün fişi olmasına rağmen babama 'Bu ürün ne kadar giyildi? Ne zaman alındı?' vs. şeklinde hesap sormaya başladı.

    Bu tavır karşısında ben kendisine bir veya iki defa giyilen bir ürünün bu kadar çabuk bozulmasının hiç normal olmadığını söyledim. Beyefendinin cevabı aynı terslikle 'Bu düğme bir yere takıldıysa düşmesi gayet normal.' şeklinde oldu. Ancak ürünü giyen 5 yaşında bir çocuk değil 47 yaşında koskocaman bir insan, sanırım kendisi bunu algılayamadı. Sonra ürünü alıp olup olmayacağını terziye soracağını söyleyerek, babamın adını soyadını ve numarasını aldı.

    Bize herhangi bir evrak, kağıt vs. vermedi. Sonuç için telefon bekledik ve aranmadık. 2 gün sonra yani 18 Temmuz tarihinde tekrar RodiMood'a gittiğimizde ürünün ortada olmadığını öğrendik.
    Bu kadar yetersiz hizmet anlayışına sahip bir mağazadan bir daha alışveriş yapacağımı hiç sanmıyorum.

    YanıtlaSil
  13. Hüseyin Emre.22 Temmuz 2012 03:48

    Tatil amaçlı bir süreliğine geldiğim Giresun'da 16.07.2012' de RodiMood'a gittim ve 300 TL' nin üzerinde alışveriş yaptım. Daha sonra satın aldığım boxerların pahalı olduğunu düşündüğüm için onların yerine t-shirt veya gömlek almaya verdim.

    Boxerları paketlerinden dahi hiç çıkartmadan 18.07.2012' de tekrar mağazaya gittim ve satış sorumlusu arkadaşa durumu anlattım. Kararsız kalan satış sorumlusu beni kasaya yönlendirdi ve kasiyere durumu anlattı. Kasiyer bana böyle bişeyin mümkün olmadığını ve kesinlikle değişim yapamayacaklarını söyledi.

    Fakat benim anlam veremediğim durum ise şu, neden aldığım diğer ürünleri değiştirme imkanım varken hiç kullanmadığım paketini dahi açmadığım boxeraları değiştiremediğim? Bu durum gerçekten çok can sıkıcı bir durum.

    Çünkü 370 TL gibi bir miktarda para harcıyorum ve başka bir mağaza gezme gereği duymadan tüm ihtiyaçlarımı karşıladığım mağaza bana paketi açılmamış hijyen açısından hiç bir sorun teşkil etmeyen boxerları değiştiremeyeceğini söylüyor.

    YanıtlaSil
  14. 24 Haziran 2012 tarihinde Kütahya Outlet AVM den bir spor ayakkabı aldım. numarası 41. Denedim .o gün itibariyle bir rahatsızlık çekmedim. Fakat dışarıda giymeye başladıktan sonra parmaklarımın yara olduğunu, yani kısacası ayakkabının sıktığını gördüm.

    Acaba geçer mi diyerek 1-2 defa daha sokakta giydim fakat her defasında yine ayağımın yara olmasına engel olamadım. Yani kısacası ayakkabınız ayağımı sıkıyordu. Giydiğim ayakkabı numarası 41 normalde .ama sizin firmanın ayakkabısı da 41 olmasına rağmen ayağıma olmuyor.

    Sizlerden ricam bu mağduriyetimin en kısa zamanda giderilmesini ve mağazanızdan 42 numarasını veya başka bir ürünle değiştirilmesini talep etmekteyim.

    Değiştirilmemesi durumunda gerekli yerlere de başvuracağımın ve hakkımı her türlü alanda arayacağımın tarafınızdan bilinmesini istiyorum. Cevap yazınızın en kısa zamanda verilmesi arzusu ile iyi günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  15. Ben ürünü aldığım mağazanıza gittim. Orada ayakkabının kullanıldığını geri almalarının yada değiştirilmesinin mümkün olmadığını söylediler. Ben ayakkabının kalıbının bana küçük geldiğini söyledim.

    Tamam 41 numara ama kullanmaya başladığımda çok rahatsızlık çektiğimi ayaklarımın yara olduğunu mümkünse değiştirilmesini talep ettim. Ama cevap yukarıda yazdığım gibi oldu. Kullanılmış bunu geriye alamayız denildi. Bir ürün kullanmadan nereden bilinebilir kullanışlı mı değil mi.

    Hakkımı her türlü mercide sonuna kadar arayacağım. Ayakkabının fiyatı 27 lira olsun. İsterse 1 lira. Mağdur durumda olan benim. Para kolay kazanılmıyor.

    YanıtlaSil
  16. Mayıs ayı sonlarına doğru Ankara Rodimood Kızılay şubesinden lacivert omuz ve etek kısmı dantel bir gömlek aldım. Gömleği evde giydim ve yan etiketi rahatsız ettiği için kestim. (Yaklaşık 4 cm kat kat etiket oluyor) Aynada baktığımda alttan giydiğim beyazdan dolayı dantel kısmında sökülmeler, ayrılmalar olduğunu fark ettim.

    Gömleği hemen çıkartıp ertesi gün mağazaya gittim. Mağaza görevlisi yan etiketi kestiğim için değiştirme yapamayacağını söyledi. Ben de iade etmek niyeti ile almadığımı ancak dantel kısmındaki hataları sonradan gördüğüm için kusurlu mal olduğunu belirttim ve bilirkişiye gönderilmesini rica ettim. 5 Haziran'da verdiğim ürün 3 Temmuz'da iade edilerek kumaşta veya üretimde hata olmadığını belirten bir yazı ile bana geri verildi.

    Etiket kesildiği için iade de almadılar. Hiç kullanmadığım, kullanamayacağım bir gömleğim oldu. Dolayısıyla mağduriyetim giderilmedi. Bundan sonra değil alışveriş yapmak, Rodimood mağazalarının önünden geçmeye bile niyetim yok. Kaliteli sandığımız bir firmanın, kalitesiz ürün ve davranışı böylece herkes tarafından bilinecek. Ya bilirkişi bölümünde çalışanlar kumaştan ve sökülmeden anlamıyor, ya bizi saf sanıyorlar.

    YanıtlaSil
  17. Rodi Mood Hatay şubesinden iki adet kot pantolon aldım. Paça boyları için ölçü alındı. Bir ücret ödememiz gerektiği bize ancak kartla ödeme yaptıktan sonra söylendi. Şaşırdım ama fazla da üstünde durmadım. Ertesi gün almaya gittiğimde birinde defo oluştuğunu gördüm. Aynısından olmadığı için iade edip parayı almak istediğimi söyledim.

    Bunun mümkün olmadığını başka bir ürün almam gerektiğini söylediler. Sonra mecburen aldığım başka bir pantolon için ölçü alındı. Ertesi gün ve hatta ondan sonraki iki gün daha gittim, pantolon terzide kaybolmuş. Çalışanların birbirinden haberi yok. Sabırla beklememe rağmen bir sonuç çıkmadı.

    En sonunda onların duymak istediğini söyledim para iadesi ve hemen kabul edildi. Madem bu mümkündü bilmediğim bir şehirde bilmediğim birmağazaya niçin neredeyse bir hafta boyunca gidip geldim? İlk aldığım kotu da hiç giymedim. Pazardan alışveriş yapsam daha garantili olurdu!

    YanıtlaSil
  18. Rodimood İzmir Cad.Kızılay/Ankara mağazasından saat almıştım. Bir kaç gün sonra ürünü değiştirmek için Cebeci/Ankara şubesine gittim. Bana ürünü değiştirebileceğim söylendi. Daha sonra kasada isminin V*** olduğunu öğrendiğim kişi aksesuarlarda değişme olmayacağını söyledi. Kendisine aldığım yerden ürünü değiştirebileceğimi söylediklerini ve ürün değiştirme fişini göstermeme rağmen bana ısrarla aksesuarlarda ürün değişimi yok dedi.

    Bende ürünü aldığım Kızılay/Ankara mağazına gittim. Bana ürünü istediğim ürünle değiştirebileceklerini söylediler ve her mağazanın ürün değişimi yaptığını söylediler. Ben Kızılay mağazasından ürünü başka bir saatle değiştirdim. Cebeci mağazasındaki ürünü değiştiremeyiz diyen V**** isimli kişiden şikayetçiyim. Kendisi müşteriyi yanıltıcı beyanlarda bulunarak mağazanın güvenilirliğini zedelemektedir. Kendisi hakkında işlem yapılmasını istiyorum.

    YanıtlaSil
  19. 3 ay kadar önce aldığım yazlık kot pantolon 1 hafta giydikten sonra cep kenarlarından yırtılmaya başladı, aldığım yere götürdüğümde "merkeze gönderirsek bunu dikip geri yollarlar 1 ay süre, yaz geçmiş olur giyemezsin biz diktirip verelim" dediler. Terzide diktirmişler teslim aldım, ilk giydiğimde kemer yerinden yırtıldı bidaha da götürmedim ve bundan sonra Rodi mağazasına girmeyi düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
  20. 17. 11. 2012 tarihinde saat 20. 00 - 21. 00 arası gaziemir rodi mağazasına gittik heryerde her ürüne 2 alana 2 bedava yazıyor bizde 4 tane kot aldık 2 si bedava diyerekten kasaya gittik kot pantolonlar da bir kaç gün önce kampanya kalktığı söylendi tamam dedik bir tane alalım o zaman dedik diğer ürünler nasıl hepsinde kampanya var tekrar döndük gömlek tişört 4 tanede onlardan aldık tabi saat 21. 45 oldu anons geldi 15 dakika sonra mağazamız kapatılacaktır.

    Bizler kasaya geldik saat 9. 50 kasada aldığımız malları okuttuk ödeme yapacağız kampanya dahilinde iki ürün düşmüyor diye mağaza sorumlusunu aradılar geldi oda denedi olmadı sorumlu arkadaş yetkilileri aradı biz ve 3 aile kasada kaldık ödeme yapamıyoruz yetkili arkadaş saat 22. 00 sonra kampanya bittiğini söylediler oradaki müşteriler mağdur oldu rodi herhalde iyi kar etti ben rodiyi büyük bir şirket olarak görüyordum ama herhalde yanılmışım.

    YanıtlaSil
  21. Rodimood Balıkesir mağazasında, 2+1 şeklinde kampanya ile alınan ürünlerden birini;
    1. kampanya henüz bitmemiş olmasına rağmen
    2. beraberinde değişim kartı olmasına rağmen

    'şirket politikası' olduğunu iddia edip üzerine para alarak değişim yapmışlardır ve değiştirilmek istenen ürün aynı kampanya reyonundan seçilmiş olmasına rağmen. Birçok kaliteli ve ünlü markalar sorgusuz sualsiz değişim kartı ile değişim yapmakta iken, hangi hakla zaten parası verilip alınmış bir ürünün değişimi için üzerine para alabiliyorsunuz?

    Bu şikayeti okuduktan sonra bu isimdeki mağazalardan gidip aldığınız bir ürünü gönül rahatlığıyla değiştiremeyeceğinizi öğrendiğinizi ve müşteriye verdikleri değer hakkında fikir sahibi olacağınızı umuyorum.

    YanıtlaSil
  22. RodiMood'dan aldığım montun rengi soldu ve montta esneme oldu.Montu değiştirmek istedim incelemeye gönderdiler ancak 20 gün sonra incelemeden gelen ürünün kullanıcı hatası olduğu yönde kaanate varılmış. Ürünün renginin solması kullanıcı hatasıyla hiç bir ilgisi yoktur ve ayrıca üründe doğal boya kullanıldığı için montun rengi solmuştur.Ürünümün değiştirilmesini talep ediyorum aksi taktirde hukuki yola başvuracağım.

    YanıtlaSil
  23. RodiMood’tan alışveriş tutkunlarına kış sonu fırsatı; her 100 TL ve üzerinde alışveriş yapanlar 100 TL değerinde hediye çeki kazanıyor.

    RodiMood’un tüm ürünlerinde geçerli olan kampanya ile 100 TL ve üzeri alışveriş yapanlar 100 TL değerinde hediye çekini anında kazanıyor. Şubat ayının sonuna kadar devam edecek kampanyada kazanılan hediye çeklerini isteyen anında kasada, isteyen 1 Mayıs tarihine kadar yapacağı alışverişlerde kullanılabilecek.

    YanıtlaSil
  24. AFYON İKBAL AVM DEN GEÇERKEN ALMIŞ OLUPTA KEŞKE ALMASAYDIM DEDİĞİM ÇOCUK ÜRÜNLERİ HATALI ÇIKTI FAKAT ŞU AN GERİ GÖTÜRME ŞANSIM HİÇ YOK ZİRA 350 KM UZAĞINDA İKAME EDİYORUM NASIL YAPACAĞIMIDA BİLEMİYORUM ÇÖZÜM BEKLİYORUM

    YanıtlaSil
  25. işin allaha KALMIŞ.....................
    emin kardeş

    YanıtlaSil
  26. Bekir karakuş3 Ağustos 2013 12:21

    Bekir Karakuş benim tavsiyem arkadaşlar rodinin malı çok kalitesiz maldır ve değişmeye gidinde görün bakalım önünüze ne engeller çıkacak bakın bakalım benim tavsiyem almayın rodinin malını derim

    YanıtlaSil
  27. sevgili rodi
    senle bir türlü anlaşamama nedenini çözemedim
    benle ilgisizliğini anlamadım milletin canını yakmayın artık yeter

    YanıtlaSil
  28. Yalova merkezde iletmekleyim saygılar sunarım öncelikle sonrada derdimi iletmek iletimi iletmek istedim sonuçta şikayeti size memnuniyetimi dostlara iletecem .
    Sayın rodi yetkilisi ürünleriniz den şikayetçiyim sebebi kumaşları netice olarak çok tüğleniyor.

    YanıtlaSil
  29. hayatta olmaz dediğim şey tamda gerçekleşti 100 liraya yakın para boşa gitti rodimood tan almış olduğum mont iç astarı dayanıksız çıktı içinin telaları göründü takke düştü sayılır

    YanıtlaSil
  30. Ömer Seyfi nuran21 Aralık 2013 04:43

    Yazıma başlarkene size başımdan geçen rodimmood olayını anlatacaktımki baktım şikayet çoooooook çözüm yok sonunda bende vaz geçtim fakat 89 lirayı çöpe attım .
    kaban almıştım vede defolu olduğunu anlamadan çok uğraştım geride almadılar vs vs kısaca şunu öğrettiler bunlardan bi şey almak kerizlik

    YanıtlaSil
  31. Kasım aydoğmuş7 Ocak 2014 02:15

    Ya bu Ankara etlikteki ANTARES rodiden alışveriş yaptım kısa süre önce değiştirmek için gittiğimde kapının duvar olduğunu gördüm kapanmış şok oldum şimdi ne yapacağım bi yetkili çıkıpta bana orda sorğum kişiler yardımcı olmadılar şaşırdım kaldım lütfen ama lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  32. Ilkay Çınar
    Ben ilkay 9ekimde 59tlikyaptıgim alış verişi pos cihazınızın bozuk olması nedeniyle 7kere denme yaapılım ama 3kere çekmişler bende bunu bir aysonra ekstıram gelince farketim ve alış veriş yaptıgım başak şehir yolundaki Depozito alış veriş merkezine gitim yarimsaat bekletikten sonra ekstramın ve fişimin fotokobisini çekip biz size dôncez deyip yolladılar ve 3ay oldu defalarca aramama ragmen hala dönmediler bu yapılan cok büyük terbiyesiizlik yilbaşından sonra gidip tüketici haklarina şikayet edicem bu zamana kadar şikayet etmediysem büyük bir firma odunuzdan dolayi yanlış yapmayacagını düşünmüştüm hata yapmişim ...... Cvp bekliyorum

    YanıtlaSil