24 Şubat 2012 Cuma

Dikkat.... Rodimood


İzmir karşıyaka rodimood mağazasından eşime aldığım pantolon, hiç kullanılmadan geri götürüp değişim için yerine hediye çeki almak istediğimde türkiye çapında hiçbir şekilde geri almadıklarını bildirdiler (aldığım ürüinün fişi ve üzerindeki etiketi mevcut). Rodi mağazalarından birdaha alışveriş yapmayı düşünmediğimi bildirir yazımı okuyanlara firmadan alışveriş yaparken dikkat etmelerini tavsiye ederim. Saygılarımla

tolga biner

40 yorum:

  1. 6-7 ay içerisinde sizden almış olduğum kot pantolonumun ağ kısmı yırtıldı ama değişim yapmadınız ve halen bir cevap vermediniz. Değiştirmediğiniz o pantolonu çöpe attım ve sizden mağduriyetimin giderilmesi için lütfen cevap bekliyorum. Yeni pantolon alma hakkı talep ediyorum yoksa tüketici mahkemesine başvuru yapacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen yıl bulunduğum yerde Rodi mağazası bulunmadığı için Samsun Rodi mağazasından bayağı yüklü bir alışveriş yaptım. 3 pantolon, 1 kazak ve 1 mont satın aldım. Tabi pantolon 3 adet olunca ve evimde de pantolonlarım olunca hepsini birden giymedim. Pantolonlar keten pantolondu ve sırayla giymeye başladım. İlk giydiğim pantolon kısa sürede rengini atmaya başladı ve kötü bir renk aldı.

      Daha sonra diğerini giymeye başladım, o da aynı şekilde rengini atmaya başladı. Son olarak kadifeye benzer kumaş olan pantolonu giydim, bu pantolon rengini atmamakla birlikte sadece dizleri ağarma yaptı (muhtemelen kullanım şeklinden). Aradan geçen zamanda Tokat iline Rodi bir mağaza açacak denildi ben de Niksar ilçesindeyim. Bir gün Niksar'da çiçekçide otururken Rodi'de yönetici olan ismini hatırlamadığım bir arkadaş çiçekçinin kayınçosunu Rodi Tokat mağazasında yönetici olarak çalıştıracaklarını konuşmaya başladılar.

      Ben de üzerimde bulunan pantolonu göstererek Rodi'nin eski kalitesi yok dedim, arkadaş da değişim talebinde bulun firma değiştirir dedi. Yaklaşık 45-50 gün önce mağaza açılınca rengi atan 2 pantolonu götürdüm 1 tanesinin belindeki barkot kağıdı çıkmış olduğundan almadılar, diğeri incelemeye gitti. Daha sonra 3 defa gittim ürün hala incelemede biz sizi arayacağız dediler. Aradan geçen zamana rağmen arayan yok. Tokat buraya 60 km, ben ancak işim olduğunda gidiyorum ve mağaza çalışanlarını sıkıştıramıyorum onlar da beni sallıyorlar galiba. Bana verilen fişin Seri no:08***, acaba ürün ne aşamada?

      Sil
  2. Rezzan uçar2 Mart 2012 05:37

    Kayseri rodi almış olduğum kaban iki haftada sarktı nasıl oldu anlamadım etek boyu farklı oldu , değişim için gittim ,herhangi yere takmışsınızdır dediler taksam tyeri belli olur dedim velhasıl 69 tl boşa gitti , şimdiden sonrs rodi almam ve alınmasınıda istemem ,vakti olan biri olmadığım için de tüketici hakları derneğine gitmedim.
    Derdime çare bulamadım bende buraya yazdım.

    YanıtlaSil
  3. Rodi Mood Kırıkkale mağazasına bugün alışveriş yapmak için girdim. İki pantolon ve bir gömlek beğendim denedim. Boy ölçüleri alındı. Kasaya ödemek için gittiğimde benden tadilat ücreti talep ettiler. Tadilat ücretini ödemeyeceğimi ve bu hizmet için ücreti kendilerinin ödemesi gerektiğini söyledim. Kabul etmedi.

    Ben de şimdiye kadar yaptığım hiçbir alışverişte böyle bir ücret ödemediğimi ve benim ölçülerime göre pantolon vermeleri gerektiğini söyledim. Bu durumdan şirketi sorumlu tuttu kasiyer, şirket böyle olmasını istiyormuş. Ben de ürünleri almadan mağazadan çıktım. Rodi gibi bir şirketin bu kadar basit bir işlem için ücret talep etmesini yakıştıramadım.

    YanıtlaSil
  4. RODİMOOD Sökülen Montla İlgilenilmedi!

    Bu yıl başında aldığım montun kolunun altı söküldü, daha sonra ürünle birlikte mağazaya gittim ve ürünü tamir edilmesi için bıraktım. Aradan 2 hafta geçti ve herhangi bir dönüş olmadı ve tekrar gittiğimde ürünü daha yönlendirmediklerini gördüm.

    Bana daha sonra 1 hafta daha beklemem söylendi, bu ürünün tamiratı bu kadar zor olmadığını düşünüyorum. Konuyla ilgili detaylı bilgi istiyorum.

    YanıtlaSil
  5. RODİMOOD Ürün Değişimi Yapılmadı!

    01/01/2012 tarihinde satın aldığım Rodi marka pantolonum iki üç sefer giydikten sonra dizlerinde renk değişikliği oldu. Firmaya götürdüm merkeze gönderip ürünün inceleneceğini söylediler. Gönderdiler bir ay sonra ürün geldi. Ürünün hatalı olmadığını belirttiler.

    Hiç yıkanmamış ve iki üç kere giyilen ürünün dizlerinde beyazlaşma neden olabilir? Bir kere yıkandıktan sonra müşteri hizmetlerine telefon ettim; çünkü renk daha da açılmıştı. Tekrar gönderin dediler. On gün sonra gönderdiğim ürünün hatasız olduğunu söyleyerek ürünü iade ettiler. Rodi markası altında satış yapan bir firmaya güvenerek ve iyi olacağını umarak aldığım ürün semt pazarından aldığım üründen daha kalitesiz olduğunu gördüm. Müşteri şikayetinin de firma açısından bir değeri olmadığını gördüm.

    YanıtlaSil
  6. RODİMOOD Siyah Montum 1 Yıkamada Soldu!

    Kayseri Düvenönü'nde almış olduğum siyah montum 1 yıkamada soldu. Götürdüm değişim için değiştirmediler.Bu kadar büyük markanın ürünün kendilerinin hatasını müşteriye yüklüyor, değişmesini talep ediyorum yoksa başka şikayetlere başvuracağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rodimood'dan 2011 sonbahar aylarında pantolon aldım fakat pantolonun 3 hafta sonra fermuarın altında sökülme oldu. Pantolonu değiştirdiler. Fabrikadan gelme süresi ise yaklaşık 28 gün gibi çok uzun bir sürede gerçekleşti.

      Sonrasında aynı pantolonu tekrardan aldım. 4-5 ay haftada sadece 1 veya 2 kere giymeme rağmen paça tarafından sökülme ve boya atması oldu. Ve "sizin hatanız" diyerekten ürünün red cevabı geldi.

      Sonuç olarak Rodi'den aldığım pantolonu 4-5 ay düzgün giyemedikten sonra çöpe atmak zorunda 69.90 TL'yi de çöpe atmış oldum. Beş para etmez pantolonlar üretip daha sonra müşteriyi mağdur eden Rodi firması vermiş olduğum para sizden fazlasıyla çıksın diyorum.

      Sil
  7. RODİMOOD Paça Yaptırmak İçin Para Aldılar!

    Kastamonu Rodi'den aldığım 2 adet pantolonun paçalarını yaptırmak için benden para aldı. Şok oldum çünkü daha önce böyle bir olay söz konusu değildi. Bir sürü para verip bir de paça kısaltmak için para alınması çok mantıksız, hiçbir mağazada başıma gelmedi . Aldığım pantolonların ceplerini kapattırmak istedim bunun tarifesinin olmadığını gördüm.

    Daraltma kol kısaltama ve paça tadilatı için tarife var cep için yok. Tabi Rodi'de çare mi tükenir maksat müşterinin parasını almaksa buna da bir tarife uyduruldu. Rodi'yi esefle kınıyorum. Bir daha kesinlikle alışveriş yapmayıp yapacak olanları da uyaracağım. Firmanın adı Rodi idi. Rodimood oldu. Paçalar için eller cebe oldu.

    YanıtlaSil
  8. RODİMOOD Kendi Hatalarının Cezasını Müşteriye Yüklüyor!

    20 Mayıs 2012 tarihinde saat 15:00 sularında, alışveriş için Rodimood Konya Kulesite mağazasına gittim. Mağazadaki reyon görevlisi kot(jean) pantolonlarda tişört(tshirt) hediye kampanyası olduğunu, belirtilen reyondan 1 pantolon alana yine belirtilen reyondan 1 tişört hediye olarak alabileceğimi söyledi.

    3 adet kot pantolon ve hediyesi olan 3 adet tişörtü beğendim ve satın almak için kasaya gittim. Fakat kasada tişörtün bir tanesinin ücretli olarak faturama yansıtıldığını gördüm ve itiraz ettim. Kasadaki görevli kontrol etti ve olayı doğruladı.

    Mağaza müdürünü telefonla aradı ve müdür(Kenan Bey) hatanın tamamen kendilerinde olduğunu ama Pazar günü iptal yapamayacaklarını, Pazartesi günü gelmemi ve ürünleri de yanımda getirmemi rica etti. Ben de aldığım ürünleri mağazada bıraksam olur mu, boşuna taşımayayım dedim. Onlarda kabul ettiler.

    Hafta içi işlemi düzelttirmek ve ürünlerimi almak için tekrar mağazaya gittim. Fakat ne komiktir ki, mağazadaki kasiyer (E*** Hanım) kampanyanın pazar günü bittiğini söyledi. Müdür beyle görüşmek istediğimi söyledim. Müdür(K***) beyi yine telefonla aradık. O da aynı şeyi söyleyip "kusura bakmayın" dedi.

    Kasiyere "kampanya bitecekti, Pazar günü neden iptal etmediniz", dedim. O da kendisinin pazar günü orada olmadığını, Pazar günkü kasiyerin emaneten durduğunu bu yüzden iptal yapamadıklarını belirtti.

    Gerçekten de Pazar günkü fişte E** hanımın adı yazıyordu ama kasiyer bir beydi. Ama ben bu durumdan maddi ve manevi olarak mağdur olduğumla kaldım.

    YanıtlaSil
  9. RODİMOOD Ürünün Etiket Ve Kasa Fiyatı Farklı Çıktı!

    Rodi Mood Anteras mağazasında 02 Haziran 2012 saat 16:23' te bir adet kot pantolon (barkodu 8699918764443) ve 1 adet tişört(barkodu:8699918979526) satın aldım. Etikette pantolon 39.99 TL, tişört perakende 16.66 TL, peşin 14.99 TL yazılıydı.

    Kasadan ödeme yaptıktan sonra eve geldiğimde fişte tişört fiyatı 19.99 TL olarak geçmiş. Telefonla aradığımda bilgisayarda barkodu kontrol ettiklerinde 19.99 TL olduğunu söylediler. Bu kadar güvenerek aldığımız büyük mağazada bu tür hataların yanlışlıkla yapıldığına inanmıyorum.

    YanıtlaSil
  10. Tüm erkek ürünlerinde 2 alana 2 bedava kampanyası yapıldı. Gittik özenerek 4 tane ürün seçtik, kasiyer seçtiğimiz 4 üründen 3'ünün kampanya dahilinde olmadığını söyledi. 4 ürünü de bıraktım ve çıktım. Çıkarken de daha da olsa gelmem dedim. Kampanya yapıyorsanız, kampanyanın koşullarını açık seçik yazar ilan edersiniz. Müşteriyi saatlerce uğraştırıp eli boş göndermeyin.

    YanıtlaSil
  11. Rodi mağazasında bir ürün alınca ikinci ürün %50 indirimli diye 2 tane pantolon aldım.
    Pantolonun fiyatı 29.90 TL 2 pantolon ortama 45 TL'ye almış oldum.
    Pantolon ilk giydiğimde renk verdi ve pamuklandı ve hiç yıkanmamıştı garantiye götürdüm kabul edildi.

    Bana yerine başka ürün alabileceğim söylendi bende yine pantolon aldım.Ama bana 15 TL bir fark ödemem gerektiğini söylediler.İkinci pantolon % 50 indirimli almışım.İster pantolon istersem başka bir şey aldığımda bana 15 TL indirim yapılacağını eğer aynı pantolondan alırsam 15 TL fark ödeyeceğimi söylediler.

    Ben sonuçta oradaki indirime bakıp 2 adet pantolon aldım kusurlu ürününde birebir aynısıyla değiştirilmesini istedim ama anlatamadım.Orada onlarda 29.90 TL olan pantolon olduğu halde bana aynı pantolondan yok denildi oradakilerde farklı ürünmüş.

    Ben Rodiden sonuçta 2 adet 29.90 fiyatında ürün aldım para iadesi zaten yok bende istemedim, ama kusurlu olan bir malın aynısını fark ödemeden almak benim hakkım olduğunu düşünüyorum.Ben paranın derdinde değilim ne pantolon nede arada ödediğim farkı istiyorum aradaki farkı buradaki mağaza Somaliye sms atarak yardımda bulunsun.


    Ben sadece yapılan haksızlığın yanlış ve haksız bir uygulama olduğunu anlatmak istiyorum.
    Sonuçta ben 29 TL olan bir ürün kusurlu cıktı bana 15 TL ürün al yada 15 TL fark demeleri çok yanlış.

    YanıtlaSil
  12. Babalar gününde İzmir Şirinyer RodiMood mağazasından babam için 2 adet kapri model pantolon aldık. Aldığımız gün personelin asık suratlı hizmetini yoğunluklarına verip önemsemedik. Babam bu her iki ürünü de birer defa olmak üzere giydi. Bir tanesinin arka cebindeki çıtçıt kendi kendine çıktı.

    16 Temmuz 2011 Cumartesi günü bu ürünü düzeltme yapılması için mağazaya tekrar götürdüğümüzde; kasa görevlisi önce bizi ters ters dinledi. Sonra daha yetkili olduğunu düşündüğümüz bir beyin yanına gidip durumu anlattı. Bu beyefendi gayet çirkin bir tavırla 'Yani!' diye cevap verip, suratı asık şekilde yanımıza geldi. Yine aynı çirkin ses tonuyla ve ürünün fişi olmasına rağmen babama 'Bu ürün ne kadar giyildi? Ne zaman alındı?' vs. şeklinde hesap sormaya başladı.

    Bu tavır karşısında ben kendisine bir veya iki defa giyilen bir ürünün bu kadar çabuk bozulmasının hiç normal olmadığını söyledim. Beyefendinin cevabı aynı terslikle 'Bu düğme bir yere takıldıysa düşmesi gayet normal.' şeklinde oldu. Ancak ürünü giyen 5 yaşında bir çocuk değil 47 yaşında koskocaman bir insan, sanırım kendisi bunu algılayamadı. Sonra ürünü alıp olup olmayacağını terziye soracağını söyleyerek, babamın adını soyadını ve numarasını aldı.

    Bize herhangi bir evrak, kağıt vs. vermedi. Sonuç için telefon bekledik ve aranmadık. 2 gün sonra yani 18 Temmuz tarihinde tekrar RodiMood'a gittiğimizde ürünün ortada olmadığını öğrendik.
    Bu kadar yetersiz hizmet anlayışına sahip bir mağazadan bir daha alışveriş yapacağımı hiç sanmıyorum.

    YanıtlaSil
  13. Rodimood mağazalarında 80.00 tl lik alışverişinize 40.00 tl değerinde KOL SAATİ hediyemizdir .



    Saygılarımızla

    Rodimood

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün gittiğimiz Viaport' daki mağazada 2 alana 2 bedava kampanyasını görünce birşeyler almaya karar verdik. Yaklaşık 1 saat kıyafetleri inceledikten sonra yıldızlı olan (kampanyaya dahil) 4 ürünü aldık ve kasaya geldik ama bingo!, ürünlerden biri kampanyaya dahil değilmiş, yanlışlık olmuşmuş. Öyle şey olmayacağını, belirtilen fiyattan almamız gerektiğini söyledim ama nafile, sistem kabul etmiyomuşmuş vs.

      Neyse dahil olmayan kıyafet yerine başkasını almak için tekrar araştırdık, 10-15 dakika sonra bir ürün bulup kasaya geldik ama yine bingo, bu da kampanyaya dahil değilmiş. Hiçbirini almadan çıktık. Telefondan müşteri hizmetlerini aradım, orada da gayet ilgili bir bayan yapacak birşey yok, arkadaşlar yanlışlık yapmışlara getirdi konuyu.

      Yemin ederim bizim mahalle bakkalı bile yapmaz bunu. 3 kuruş için bu kadar şekilden şekile girilmez. Bir daha da sokağından geçmeyeceğim ve bu olayıda elimden geldiğince herkese anlatacağım.

      Sil
  14. Hüseyin Emre.22 Temmuz 2012 03:47

    Tatil amaçlı bir süreliğine geldiğim Giresun'da 16.07.2012' de RodiMood'a gittim ve 300 TL' nin üzerinde alışveriş yaptım. Daha sonra satın aldığım boxerların pahalı olduğunu düşündüğüm için onların yerine t-shirt veya gömlek almaya verdim.

    Boxerları paketlerinden dahi hiç çıkartmadan 18.07.2012' de tekrar mağazaya gittim ve satış sorumlusu arkadaşa durumu anlattım. Kararsız kalan satış sorumlusu beni kasaya yönlendirdi ve kasiyere durumu anlattı. Kasiyer bana böyle bişeyin mümkün olmadığını ve kesinlikle değişim yapamayacaklarını söyledi.

    Fakat benim anlam veremediğim durum ise şu, neden aldığım diğer ürünleri değiştirme imkanım varken hiç kullanmadığım paketini dahi açmadığım boxeraları değiştiremediğim? Bu durum gerçekten çok can sıkıcı bir durum.

    Çünkü 370 TL gibi bir miktarda para harcıyorum ve başka bir mağaza gezme gereği duymadan tüm ihtiyaçlarımı karşıladığım mağaza bana paketi açılmamış hijyen açısından hiç bir sorun teşkil etmeyen boxerları değiştiremeyeceğini söylüyor.

    YanıtlaSil
  15. RODİMOOD Yıkama Sonrası Pantolonun Rengi Soldu!

    Bir hafta kullanmış olduğum pantolonu normal her kıyafetim gibi yıkadık ve ciddi solma yıpranma oldu. İade için mağazaya teslim ettik. 2 aya yaklaştı bir dönüş yapılmadı. Kendim aradım ve sorduğumda ürünün red alındığı ve henüz merkezden mağazaya dönemediğini belirttiler.

    Neden red aldı bilmiyorum ama ilk defa karşılaştığımız bir durum. Rakamda küçük ancak tüketici haklarına başvurarak bunun düzeltilmesi için uğraşacağım. Firmanız genelde de değişim yapmadığını çevremizden duymuştuk. Bir pantolonda olsa hakkımı arayacağım.

    YanıtlaSil

  16. RODİMOOD Personel Arasında Sürekli Tartışıyor!

    Tam olarak hatırlamasam da Haziran ayının 12' si yada 13' ünde Isparta'da ki mağazanıza gelmiştim. Ürünlere bakarken personellerinizin tartışmasına şahit oldum. O kadar sesli tartışıyorlardı ki küfürleşmeden rahatsız oldum. Olay sonrasında ürünlerle ilgili soru sorduğumda ters cevap vermeye başladılar.

    Bu tartışmayı yapanlardan biride bayan çalışanlardan biriydi ve bu hareketleri hiç yakıştıramadım. Daha önce şikayet etmeme rağmen bu insanlarla çalışmaya devam ettiğinizi gördüm bugün. Bu hareketinizi iş ahlakınıza yakıştıramadım. Çalışanlarınızı daha dikkatli seçmelisiniz. Söyleyeceklerim bu kadar. Umarım artık gereğini yaparsınız böyle bir ortamda kimse alışveriş yapmak istemez.

    YanıtlaSil
  17. Yazın Antalya Özdilek şubenizden aldığım kapri Antalya'da tam 4 kere giymeme rağmen ağarma yaptı. Zaten 1 haftalığına gittiğim Antalya tatilinden sonra yaşadığım şehir Sivas'a geldiğimde durumu fark ettim ve buradaki Rodi şubesine belirttim. Ürün daha 2 haftalık olmasına rağmen yine de fatura olmadan bir işlem yapamayacaklarını söylediler.

    Kaldı ki ayıplı ürünlerde fatura yerine slip de geçerli bir belge sayılabilmektedir. Ama mağaza görevliniz bunu bir türlü kabul etmedi. Fiş'in slipten tek farkı firmanızın ödediği Kdv'dir. Para iadesi gibi bir durumda zaten o Kdv farkını vermeye razıydım. Hatta esas amacım para iadesi de değildi ürünün hatasızıyla değişimi ya da ürün tutarında alışveriş çeki vb. idi.

    Bunlar fiş olmasa dahi tamamıyla ayıplı mallarda tüketicinin talep edebileceği haklarmış tabi bunları yeni görüyorum 30 gün yasal süre geçtikten sonra. Beni eksik bilgilerle oyalayan görevlinizden, ürün kalitenizden ve müşteri memnuniyetinizden şikayetçiyim. Bir daha Rodi'nin önünden bile geçmeyeceğim eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 24. 06. 2012 tarihinde Ankara 147 Meşrutiyet mağazanızdan 2733 nolu bordo bir pantolon aldım. 1 kez yıkanmasına rağmen renk atması oldu ve analize gönderildi. Fakat mağazadan bana dönüş yapılması gerekirken, 1, 5 ay geçmesine rağmen herhangi bir dönüş yapılmadı ve ben bu yüzden mağazına 2-3 kez gidip kendim sordum .

      1, 5 ay sonra tekrar gittiğimde ise red cevabının geldiği söylendi. Bunun üzerine makbuzumla birlikte pantolonu almak istedim. Fakat Ankara 147 Meşrutiyet' teki personeliniz K*** T**** (ismi ve soyismi net olarak böyle olmayabilir. Çünkü düzgün bir şekilde yazmamı) makbuzumu veremeyeceğimi söyledi.

      Sırf arşivden tekrar çıkarmamak ve iş güzarlığı yüzünden ve ayrıca mağazada tartışma ortamı yaratıp beni ve diğer herkesi rahatsız edecek benim her söylediğime yerli yersiz , haddi olmayan üslupla cevap verdi. Gereğinin yapılmasını rica ederim.

      Sil
  18. Konya kule site Rodi mağazasından şikayetçiyim. Bugün alışveriş için gittim. Yazlık ürünler bölümünü gezerken 2 adet büyük beden t-shirt beğendim. Mağazayı gezdim kasaya giderken tezgahtar yıldızlı ürün aldığımı 2 adet daha alırsam 2'sinin ücretini ödemeyeceğimi söylemesi ile 2 daha aldım kasaya gittim. Ürün bedelini peşin ödeyeceğimi söyleyerek kasiyere verdim.

    Tam fiyat söylemesi üzere aldığım ürünlerin yıldızlı yani indirimli ürün olduğunu fiyat indirimi yapılmasını ve aldığım ürünlerin hepsinde mağazanın taktığı yıldızlardan olduğunu söyledim.

    Kasiyer bunların tam fiyatlı olduğunu önce bilgisayara bakarak sonrada başka tezgahtar çağırarak kendilerini haklı çıkarmak üzere bunların 1'nin yıldızlı diğerlerinin normal ürün olduğunu tam fiyat ödemem gerektiğini söyleyerek kasada bekleyen diğer müşterilerin önünde saf konumuna düşürüldüm. Daha Rodiye gitmem o yıldızları ben takmadımya ürünlere.

    YanıtlaSil
  19. Rodi Mood Hatay şubesinden iki adet kot pantolon aldım. Paça boyları için ölçü alındı. Bir ücret ödememiz gerektiği bize ancak kartla ödeme yaptıktan sonra söylendi. Şaşırdım ama fazla da üstünde durmadım. Ertesi gün almaya gittiğimde birinde defo oluştuğunu gördüm. Aynısından olmadığı için iade edip parayı almak istediğimi söyledim.

    Bunun mümkün olmadığını başka bir ürün almam gerektiğini söylediler. Sonra mecburen aldığım başka bir pantolon için ölçü alındı. Ertesi gün ve hatta ondan sonraki iki gün daha gittim, pantolon terzide kaybolmuş. Çalışanların birbirinden haberi yok. Sabırla beklememe rağmen bir sonuç çıkmadı.

    En sonunda onların duymak istediğini söyledim para iadesi ve hemen kabul edildi. Madem bu mümkündü bilmediğim bir şehirde bilmediğim birmağazaya niçin neredeyse bir hafta boyunca gidip geldim? İlk aldığım kotu da hiç giymedim. Pazardan alışveriş yapsam daha garantili olurdu!

    YanıtlaSil
  20. 24 Ekim Çarşamba günü Rodimood'un Mardin/Kızıltepe şubesinden aldığım kazak 2. gün dikişlerinden yırtıldı ve ipleri söküldü. Ve kazak dışında 4 tane de çorap aldım çorapların her biri de birer gün dayandı onlar da dikişlerinden söküldü ve delik oluştu fotoğraflara bakın bunu net bir
    şekilde göreceksiniz.

    Şimdi ben Kızlltepe'de oturmuyorum ve oradaki çalışanlarla da muhatap olmak istemiyorum. Neden böyle saçma ürünleri satıyorsunuz bunun bir kalite kontrol aşaması yok mu? Kalkıp iade etsem kış bittikten sonra kazağım geri gelecek bu da ayrı bir mağduriyet oluşturuyor! Kısacası 1 günde sorun yaratan Rodimood markasının piyasadan kaldırılmasını istiyorum. Ve mağduriyetimin de en kısa zamanda giderilmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  21. Sezon sonu indiriminden aldığım gömlek bir iki giyimden sonra dikişlerinden attı ve geri götürdüğümde üzerinden zaman geçtiği için yardımcı olamayacaklarını bildirdiler. Marka olarak görüp yıllardır alışveriş yaptığım bir yer bir sorun olunca yardımcı olmamaları beni şok etti.

    YanıtlaSil
  22. Rodi mood kırıkkale mağazasından aldığım mont kısa zamanda 3ay. fermuarının altından arızalanarak kullanılmaz hale geldi, rodi mood mağazasına ürünü götürdüm onarımını talep ettim onlarda fabrikaya yolladılar. bana tekrar 42 gün sonra gülün bir sebeb göstererek onarımın mümkün olmadığını bildirdiler.

    Garanti sadece kumaşı kapsıyormuş kumaş dışında ürününün hataları onları ilgilendirmezmiş . tam da rodi mooda yakışır bir sebep, demek ki kalite anlayışları bu kadar. aklı olan rodi mood mağazalarının önünden bile geçmez.... .

    YanıtlaSil
  23. 10 aralıkta değişime verdiğim ürün 31. 12. 2012 oldu kimse aramadı. Bugün gittim armoni parka merkezden cevap gelmedi deyip geçiştirdiler. Benimde değişim fişi kayboldu ne değişim yapabiliyorum ne de montumu alabiliyorum. Aslında elindeki verilere baksalar bulacaklar ama fiş yok deyip durdular.

    Beyefendi fişiniz olsa değişiminizi yapacağız ama olmadan yapamayız. Gitti 80 tl hemde 3 kez git gel bir sürü vakit kaybı rodi mood tamamen fiyasko. 444 4 189 nolu hatlarına cevap vermediler mail attım cevap yok. Merkez dedikleri yerden gelecek cevabı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  24. 30 ocak akşamı izmit NCITY deki rodimood mağazasından aldığım kot 31 ocak ta sabah işe giderken giydiğimde hareket ederken diz kısmı yırtıldı akşam mağazaya gidip ürünü değiştirmek istediğimde değiştiremeyeceklerini hatanın bende olabileceğini söylediler.

    15 gün beklemem gerekiyormuş nasıl bi hataysa artık ilk giyişte kotu yırtacak tam anlamıyla mağdur oldum yani alırken peşin olarak 70 lira verdiğim pantolonu onların hatasına rağmen 15 gün bekleyeceğim belki suçlu olduklarını kabul edip başka ürün alabileceğim yani.

    YanıtlaSil
  25. Rodi'den almış olduğum ceketin fermurarının ucu kırıldı, İskenderun merkezdeki Rodimood merkezine gidip durumu anlattım, Kasada duran bayan bana çözümü herhangi bir terziye giderek halletmemi söyledi.

    Fermuarın ucunda Rodi yazıyor, bunu terzinin nasıl yapacağını söyledim,bilmiyorum artık dedi. Defacto veya Lc waikiki gibi mağazalar böyle bir durumda fatura bedelinin iadesini bile yaparken rodi çalışanının 'bizim sistem böyle çalışıyor' demesi Rodimood gibi büyük bir firmaya olan güvenimi fazlasıyla sarsmıştır.

    YanıtlaSil
  26. 2 kere giymeye kolu genişleyen lacivert olan yakası solan tşört tekrar iade geliyor acaba gerçekten incelemeye alındı mı ürün yoksa rodi kafadan sallıyor mu...........?

    YanıtlaSil
  27. Derinlemesina hasta bir topluma uyum sağlamak, bir sağlık ölçütü değildir..!

    Jiddu Krishnamurti.

    YanıtlaSil
  28. aslı aydınlı-- gaziantep10 Haziran 2013 01:44

    izmirden gelişte almıştım üç giimemde kolları çekti nasıl çektiki nasıl bende diyorumki daha da kaliteli yapsanız iyi olur siz den ricam ama lütfen sineye çekmeyin kalee alın ilgilenin

    YanıtlaSil
  29. dün akşam saatlerinde rodimood antalyadan bişeyler aldım rodimood ürünleri iyi olabilir amma müşteri ilişkileri berbat insan kaynaklarına sesleniyorum
    daha ciddi elemanlarla çalışın seçici olun daha dikkatli olun

    YanıtlaSil
  30. Bekir karakuş3 Ağustos 2013 12:19

    Bekir Karakuş benim tavsiyem arkadaşlar rodinin malı çok kalitesiz maldır ve değişmeye gidinde görün bakalım önünüze ne engeller çıkacak bakın bakalım benim tavsiyem almayın rodinin malını derim

    YanıtlaSil
  31. Yusuf Çakçur15 Eylül 2013 07:14

    35 yaşındayım böyle şey le karşılaşmadım

    YanıtlaSil
  32. Gürkan Şaşkın / Denizli9 Ekim 2013 08:03

    giyimine yaşantısına özen gösteren biri olarak iyi markalardan alış veriş yapardım halende öyleyim fakat rodimood beni yanılttı sebeplerini burada saymama gerek varmı burada bu kadar şikayeti okuyunca açıklama yapmaktan VAZGEÇTİM.....

    YanıtlaSil
  33. iş yok bu rodide iş yok ne ilgi ne alaka

    YanıtlaSil
  34. serdar berkli7 Kasım 2013 09:31

    rodimood rodimood olalı böyle kepazelik olmamıştır beyaz renkli alınan ürün grileşti inanın renk değişti ne nasıl oldu anlayamadım tedbir amaçlı olarak rodiden alışverişi kestim

    YanıtlaSil
  35. ekrem çobanlı9 Aralık 2013 01:43

    Rodimood eski müşteriydim zamanla ürünleri kaliteden uzaklaşçıkça bende uzak durmaya başladım ssnuç olarak eski günlerinden çok uzakta rodi böyle gitmeyeceği aşikar..
    Bursadan yazıyorum

    YanıtlaSil
  36. Siz zannediyormusunuz başka markalarda sorun yok hemen hepsinde bu tür şikayetler oluyor şaşırmayın .
    diğer markalarda değişimi olduğunda yanaşmak istemiyorlar

    YanıtlaSil