23 Şubat 2012 Perşembe

SİİRT ' TE RODİ

Siirt Rodimood'dan yaklaşık 1,5 ay önce kışlık mont aldım. Montumun iç kısmı elyaf olup tamamen kış mevsiminde giymek için ideal olduğunu düşünerek aldım.

Kesinlikle mevsimlik ürün olmayıp kışlıktır.Yağmurlu havada kullandığımda 2 kol kısmından da iç kısma yağmur suyu geçirip kazağımı ve kollarımı ıslattı. Bende üzerimden çıkarmadan kışlık montun su geçirmeyeceğini düşünerek değişim için hemen Siirt Rodimood mağazasına gittim.

Mağaza yetkili müdürü de montun kollarının su geçirdiğini gördü.Ama iş değişime gelince ürünü İstanbul'daki inceleme merkezlerine göndereceklerini belirttiler. 15 gün sonra gelen raporda herkese aynı raporu kes-kopyala-yapıştır şeklinde gönderilmiş, rapor da göndermiş olduğum ürünün gerek kodu, gerekse de su geçirip geçirmediğine dair herhangi bir ibare yok.

Raporda: Üründe üretimden veya kumaştan kaynaklanan bir hata yoktur,denmiş. Mağaza müdürü kollarımın tamamen ıslandığını gözüyle görmüştü ve kendisi de değişmesinin gerektiğini önceden söylemişti ama rapor olumsuz gelince değiştiremeyeceklerini belirtip tekrar incelemeye gönderdik.

Hiç ümidim yok değişeceğine de mağaza müdürü 02124566**** no'yu aramamı söyledi.Bende bir ümit aradım ama müşteri temsilcisi kaba davrandı. Görüştüğüm bayana montumun mevsimlik bir ürün olmadığını, tamamen kışlık olduğunu belirtmiştim ki kendisi bana montumun su geçirmesinin çok normal olduğunu sonuçta 600-700 TL'lik mont alırsam su geçirmezmiş.

VELİ

32 yorum:

  1. RODİMOOD Yıpranan Ürünlerimin Yıkama Hatası Olduğu Söylendi!

    Rodimood'dan 2 tane t-shirt aldım. T-shirtlerim yıkandıktan sonra delik delik oldu ve rengi soldu. Mağazanıza ilettim yıkama hatası olduğunu söylediler. Oysa aynı makina aynı deterjanla diğer kıyafetlerimi de yıkadı, onlara bir şey olmadı ve hala yıkıyorum bir şey olmuyor. Bu zararımın telafi edilmesinin rica ederim.

    YanıtlaSil
  2. 11 Şubat 2012 tarihinde Kemeraltı/İzmir RodiMood mağazasından kot pantolon satın aldım. Satış görevlisi bayana belimden rahatsız olduğumu daha rahat bir pantolon istediğimi ve paçalarını uzun olduğunu söyledim. O da pantolonun zamanla salacağını, paçalarını yaptırabileceğini söyledi. Pantolonun tarzı hoşuma gittiği için satın aldım.

    Fakat belimi çok rahatsız ettiğinden dolayı değiştirmek istedim. 2 hafta sonra mağazaya gittiğimde mağaza sorumlusu olduğunu söyleyen şahıs; Pantolonun paçasında kısaltma işlemi olduğu bahanesiyle değişim yapamayacaklarını söyleyerek beni geri çevirdi.

    Ben pantolonu mağazadan satın aldığımda paçası yapılmış haldeydi. Sağında solunda en ufak leke, yırtık, deformasyon yoktu.

    YanıtlaSil
  3. Ankara Antares’deki Rodimood mağazasına iş başvurusu için gittim ve bin pişman oldum. Kasadaki çalışan kız başvuru formunu verdi ve sonra yetkili kişi olduğunu gösterdiği kişiye gittim. Yüzüme bile bakmadı. O ara telefonuyla mesajlaşıyordu. Hiç umursamadı beni ve sorularıma cevap vermedi elemanlara şuna bilgi verin dedi.

    Kendini çok beğenmiş ve ukalâ idi. Hiçbir şey yaptığı yok ama maaşını alıyor. Rodimood’u böyle eleman çalıştırdığı için kınıyorum. Ve Rodimood’tan alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Bana bunu yapan kişi eminim müşterilere de ters davranıyordur.

    YanıtlaSil
  4. En büyük hayallerimi, en büyük kabusa çevirenleri ,elbet bir gün en tatlı rüyalarından uyandıracağım

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. H A L İ L --211 Mayıs 2012 01:50

      RODİMOOD Hiç Takmadığım Gözlükte Bir Gün İçinde Çatlaklar Oluştu!

      Rodimood'dan almış olduğum gözlüğü de sadece 24 saatin içinde hiç takamadan çatlaklar oluştu. Geri götürüp değişimini istedim, değişim yapamayacaklarını söylediler. Çok mağdur oldum çünkü gözlüğü akşam saatlerinde almıştım, hiç takamadan ertesi gün geri götürdüm.

      Sil
    2. RODİMOOD 3 Pantolon Aldım Üçü de 3 Günde Yırtıldı!

      28 Nisan 2012 Rodimood İkitelli mağazasından 3 adet pantolon aldım. Eve gittim birini giydim dükkana geldim eğildim kumaştan yırtıldı (bakın altını çiziyorum dikiş izlerinden değil kumaştan) çırağı eve gönderip diğer pantolonu aldırttım onu giydim akşama kalmadı oda yırtıldı.

      Eve yırtık gittim. İnat edip sonuncusunu da giydim ve tabi ki oda patladı. Sefaköy Armoni Park'taki Rodimood'a gidip durumu izah ettim(30 Nisan 2012) onlarda incelemeye göndereceklerini ve 15 güne kadar beni arayacaklarını söylediler.

      17 Mayıs 2012 oldu ama kimse beni aramadı. Bunun üzerine ben aradım ama ne deseler beğenirsiniz beyefendi red cevabı vermişler ürünleri değiştiremeyiz.
      Yarın sabah ilk işim Kaymakamlıktaki tüketici haklarına gidip bu haksızlığı düzeltmelerini isteyeceğim.

      Sil
  6. Tarihçe
    8 Mart 1857 tarihinde ABD'nin New York kentinde 40.000 dokuma işçisi daha iyi çalışma koşulları istemiyle bir tekstil fabrikasında greve başladı. Ancak polisin işçilere saldırması ve işçilerin fabrikaya kilitlenmesi, arkasından da çıkan yangında işçilerin fabrika önünde kurulan barikatlardan kaçamaması sonucunda çoğu kadın 129 işçi can verdi. İşçilerin cenaze törenine 10.000'i aşkın kişi katıldı.

    26 - 27 Ağustos 1910 tarihinde Danimarka'nın Kopenhag kentinde 2. Enternasyonale bağlı kadınlar toplantısında (Uluslararası Sosyalist Kadınlar Konferansı) Almanya Sosyal Demokrat Partisi önderlerinden Clara Zetkin, 8 Mart 1857 tarihindeki tekstil fabrikası yangınında ölen kadın işçiler anısına 8 Mart'ın "Internationaler Frauentag" (International Women's Day - Dünya Kadınlar Günü) olarak anılması önerisini getirdi ve öneri oybirliğiyle kabul edildi.

    İlk yıllarda belli bir tarih saptanmamıştı fakat her zaman ilkbaharda anılıyordu. Tarihin 8 Mart olarak saptanışı 1921'de Moskova'da gerçekleştirilen 3. Uluslararası Kadınlar Konferansı'nda gerçekleşti. Birinci ve İkinci Dünya Savaşı yılları arasında bazı ülkelerde anılması yasaklanan Dünya Kadınlar Günü, 1960'lı yılların sonunda Amerika Birleşik Devletleri'nde de anmaya başlanmasıyla daha güçlü bir şekilde gündeme geldi. Birleşmiş Milletler Genel Kurulu, 16 Aralık 1977 tarihinde 8 Mart'ın "Dünya Kadınlar Günü" olarak anılmasını kabul etti. Birleşmiş Milletler'in sitesinde günün tarihine ilişkin bölümde, kutlamanın New York'ta ölen işçilerin anısına yapıldığı yazılmamıştır[1].

    Türkiye'de 8 Mart Dünya Kadınlar Günü [değiştir]Türkiye'de 8 Mart Dünya Kadınlar Günü ilk kez 1921 yılında "Emekçi Kadınlar Günü" olarak kutlanmaya başlandı. 1975 yılında ve onu izleyen yıllarda daha yaygın, ve yığınsal olarak kutlandı, kapalı mekanlardan sokaklara taşındı. "Birleşmiş Milletler Kadınlar On Yılı" programından Türkiye'nin de etkilenmesiyle, 1975 yılında "Türkiye 1975 Kadın Yılı" kongresi yapıldı. 12 Eylül 1980 Askeri Darbesi'nden sonra dört yıl süreyle herhangi bir kutlama yapılmadı. 1984'ten itibaren her yıl çeşitli kadın örgütleri tarafından "Dünya Kadınlar Günü" kutlanmaya devam ediliyor.

    İstatistikî veriler ;
    Kadına karşı şiddet ve 2007 itibariyle dünya geneli veriler şöyledir:

    Kadınlara karşı şiddet dünyada en yaygın, ancak en az cezalandırılan suçtur.
    Tahminlere göre 113 ile 200 milyon arasında kadın demografik olarak “kayıp” (yok) görünmektedir. Ya doğar doğmaz öldürülmüşler (erkek çocuğun kız çocuğa tercih edilmesi) ya da erkek kardeşleri ve babalarıyla eşit derecede gıda ve tıbbi olanaklara ulaşamamışlardır.
    Fuhuşa zorlanan ya da bunun için satılan kadınların sayısı yılda 700.000 ila 4.000.000 arasındadır. Cinsel kölelik düzeninden elde edilen kazançlar yılda tahminen on iki milyar dolardır.
    Küresel olarak, on beş ile kırk beş yaş arası kadınlar, kanser, sıtma, trafik kazaları ve savaşlardan daha ziyade, erkek şiddetinin sonucu hayatını kaybetmekte veya sakatlanmaktadır.
    En az üç kadından biri dövülmüş, cinsel ilişkiye zorlanmış ya da hayatı boyunca başka türlü suistimal edilmiştir (tecavüz, kötü davranış). Genellikle, suistimal eden kişi aileden bir üye ya da kadının tanıdığı bir kimsedir. Ev içi şiddet, bölge, kültür, etnik köken, eğitim, sınıf ve din ne olursa olsun kadınlara karşı en yaygın suistimal şeklidir.
    Dinsel, kültürel vb. nedenlerle yılda iki milyondan fazla kız çocuğunun genital organlarına hasar verilmektedir . Bu oran, 15 saniyede bir kız çocuğudur.
    Sistematik tecavüz yeryüzündeki birçok çatışmada bir terör silahı olarak kullanılmaktadır. Ruanda soykırımı (1994) esnasında 250.000 ila 500.000 kadının tecavüze uğradığı tahmin edilmektedir.
    Araştırmalar, kadına karşı şiddet ile HIV virüsü arasında yükselen bağlantıyı göstermekte ve HIV bulaşmış kadınların daha fazla şiddete maruz kaldıklarını, şiddet kurbanlarının da HIV bulaşma risklerinin daha yüksek olduğunu ortaya koymaktadır.

    YanıtlaSil
  7. Bundan 2 yıl önce Rodimood'dan mont aldım. Aldığım mont bir hafta sonra tüy toplamaya ve rengi atmaya başladı. Ürünün kalitesizliği bir yana öyle birşey yaptılar ki o günden sonra Rodimood'un kapısından geçmedim.

    Ben montu aldım 99,99'du fiyatı. Ondan 2 gün sonra aynı mont aynı fiyata 1 alana 1 bedava oldu. Böyle bir fiyatlandırma şekli olamaz.

    YanıtlaSil
  8. Balıkesir Rodi mağazasından 100 TL'ye 50 TL iade kampanyasından faydalanarak bir mont bir de gömlek aldım. Ertesi gün aldığım gömleği aynı fiyattaki başka bir gömlekle değiştirmek istedim.

    Kampanya dahilinde 34.90 TL olan gömleği 28 TL' ye almıştım. Yine 34.90 TL olan gömlekle değiştirmek istediğimde benden 7 TL fark ücreti aldılar. Açıklama olarak da sistem böyle dediler. Dolayısıyla ben kampanyadan faydalanamamış oldum. Sistemin neden böyle olduğunu mantık olarak birisi bana izah edebilir

    YanıtlaSil
  9. RODİMOOD Siyah Montum 1 Yıkamada Soldu!

    Kayseri Düvenönü'nde almış olduğum siyah montum 1 yıkamada soldu. Götürdüm değişim için değiştirmediler.Bu kadar büyük markanın ürünün kendilerinin hatasını müşteriye yüklüyor, değişmesini talep ediyorum yoksa başka şikayetlere başvuracağım.

    YanıtlaSil
  10. Ben 7 senedir Rodi Mood'dan giyinir kampanyaları pek önemsemez geçerdim çünkü; seviyorum ürünlerini kaliteli olduklarına inanıyorum anlamadığım konu alışveriş yaptım ikici ürün 1.60 indirimli olmasına rağmen ve beni Rodi mood'dan arayarak bunu kampanyayı söylemelerine rağmen alışverişimi yaptım.

    Orada çalışan arkadaşlar indirim yapmadan direkt ücretini aldılar aksilik bu ya alışverişten 3 gün sonra Rodi Mood bir daha aradı ikinci ürün kampanyamız devam ediyor 1.60 indirim var dedi, şaştım kaldım.

    Güldüm açıkçası bu konu önemli bence kaliteli bir marka kampanya yapıyorsa bunu uygulamalı ben bir tek ürün almak için gidiyorum. Kampanyayı duyunca ikincisini de alma isteği doğuyor insanda bunun dikkate alınmasını rica eder iyi çalışmalar dilerim. He ayrıca alışveriş yaptığım mağaza Antalya 5 migros içeresindeki Rodi mağazasıdır.

    YanıtlaSil
  11. Babalar gününde İzmir Şirinyer RodiMood mağazasından babam için 2 adet kapri model pantolon aldık. Aldığımız gün personelin asık suratlı hizmetini yoğunluklarına verip önemsemedik. Babam bu her iki ürünü de birer defa olmak üzere giydi. Bir tanesinin arka cebindeki çıtçıt kendi kendine çıktı.

    16 Temmuz 2011 Cumartesi günü bu ürünü düzeltme yapılması için mağazaya tekrar götürdüğümüzde; kasa görevlisi önce bizi ters ters dinledi. Sonra daha yetkili olduğunu düşündüğümüz bir beyin yanına gidip durumu anlattı. Bu beyefendi gayet çirkin bir tavırla 'Yani!' diye cevap verip, suratı asık şekilde yanımıza geldi. Yine aynı çirkin ses tonuyla ve ürünün fişi olmasına rağmen babama 'Bu ürün ne kadar giyildi? Ne zaman alındı?' vs. şeklinde hesap sormaya başladı.

    Bu tavır karşısında ben kendisine bir veya iki defa giyilen bir ürünün bu kadar çabuk bozulmasının hiç normal olmadığını söyledim. Beyefendinin cevabı aynı terslikle 'Bu düğme bir yere takıldıysa düşmesi gayet normal.' şeklinde oldu. Ancak ürünü giyen 5 yaşında bir çocuk değil 47 yaşında koskocaman bir insan, sanırım kendisi bunu algılayamadı. Sonra ürünü alıp olup olmayacağını terziye soracağını söyleyerek, babamın adını soyadını ve numarasını aldı.

    Bize herhangi bir evrak, kağıt vs. vermedi. Sonuç için telefon bekledik ve aranmadık. 2 gün sonra yani 18 Temmuz tarihinde tekrar RodiMood'a gittiğimizde ürünün ortada olmadığını öğrendik.
    Bu kadar yetersiz hizmet anlayışına sahip bir mağazadan bir daha alışveriş yapacağımı hiç sanmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekim 2012 de eşime rodimood dan kışlık keten pantolon aldım pantolonu yıkadım pantolon çekti. pantolonu aldığım mağazaya götürdüm incelenmeye gönderdiler ve bugün bizi aradılar gelip pantolonu alın diye sonuç pantolonda herhangi bir kusur bulunmamış hata bendeymiş pantolonu yüksek ayarda yıkamışım o yüzden çekmiş diyorlar.

      Fakat şöylede bir durum var ben pantolonu etiketin üzerindeki yıkama derecesinde yıkadım ve bu şekilde bir sonuçla karşılaştım şimdi hata kimde çok merak ediyorum. Burada müşteri mağduriyeti var ve ben mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.

      Sil
  12. Ordu-Ünye rodi mooddan yaklaşık bir ay önce biri siyah diğeri gri iki pantolon aldım.Hatta çok beğendiğim için griden daha sonra bir tane daha aldım.Gri olanda sorun yok fakat siyah olan iki yıkamada bembeyaz oldu evde bile giyilmez o derece.Ben bütün siyah çamaşırlarımı 30 derecede perwol siyahla yıkarım.Rodi'ye götürdüm şikayetimi anlattım.

    Ürünü aldılar bir hafta sonra gittim Rodi kabul etmemiş sorunu.Kullanıcı hatasıymış.Zaten her şey kullanıcı hatası.Düzgün koşullarda yıkamamışım.Zaten ilk defa siyah birşeyim oluyorya hayatta nasıl yıkanacağını rodi öğretmiş sağolsun.

    Parasında pulunda değilim ama ben ürünü nasıl yıkadığımı çok iyi biliyorum insanları saf yerine koymayın sayın Rodi Mood yetkilileri.Siz de çok iyi biliyorsunuz hatanın sizin ürününüzden kaynaklandığını.Pantolonu geri göndermeseydiniz ne yapacağım ben onu üzerine kocaman Rodi Mood diye yazdırıp gezerim ancak.Zorla geri verdiler istemediğim halde.Hediyem olsun Rodi'ye boyatır tekrar satarsınız.

    YanıtlaSil
  13. Ben ürünü aldığım mağazanıza gittim. Orada ayakkabının kullanıldığını geri almalarının yada değiştirilmesinin mümkün olmadığını söylediler. Ben ayakkabının kalıbının bana küçük geldiğini söyledim.

    Tamam 41 numara ama kullanmaya başladığımda çok rahatsızlık çektiğimi ayaklarımın yara olduğunu mümkünse değiştirilmesini talep ettim. Ama cevap yukarıda yazdığım gibi oldu. Kullanılmış bunu geriye alamayız denildi. Bir ürün kullanmadan nereden bilinebilir kullanışlı mı değil mi.

    Hakkımı her türlü mercide sonuna kadar arayacağım. Ayakkabının fiyatı 27 lira olsun. İsterse 1 lira. Mağdur durumda olan benim. Para kolay kazanılmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rodiden 100 tl alışveriş yaptım . daha sonra aldığım bir kot hatalı çıktı . değiştirmek zorunda kaldım . değiştirdiğim kotta hatalıydı ikisininde dikişleri yamuktu yürüyünce farkediliyordu. kabinde denediğimde farkedemedim. 2. kotuda değiştirmek için gittiğimde 25 tlye aldığım kazaklar 14 ,90 dı ve 50 tlye aldığım kot 30 tl idi.

      Kotumun fişini kaybetmiş olmamdan dolayı aynı kotla değişim yapıldı başka kotla değiştirmediler ve aradaki 20 tl farkta fişim olmadığından dolayı geri verilmedi. yani param boşa gitti ... müşteri memnuniyeti ön planda olmalı ben kotumu bire bir yerine başka bir kotla da değiştirebilmeyi isterdim. yada en azından aradaki fark bana verilmeliydi.

      Sil
  14. Rodi Mood Hatay şubesinden iki adet kot pantolon aldım. Paça boyları için ölçü alındı. Bir ücret ödememiz gerektiği bize ancak kartla ödeme yaptıktan sonra söylendi. Şaşırdım ama fazla da üstünde durmadım. Ertesi gün almaya gittiğimde birinde defo oluştuğunu gördüm. Aynısından olmadığı için iade edip parayı almak istediğimi söyledim.

    Bunun mümkün olmadığını başka bir ürün almam gerektiğini söylediler. Sonra mecburen aldığım başka bir pantolon için ölçü alındı. Ertesi gün ve hatta ondan sonraki iki gün daha gittim, pantolon terzide kaybolmuş. Çalışanların birbirinden haberi yok. Sabırla beklememe rağmen bir sonuç çıkmadı.

    En sonunda onların duymak istediğini söyledim para iadesi ve hemen kabul edildi. Madem bu mümkündü bilmediğim bir şehirde bilmediğim birmağazaya niçin neredeyse bir hafta boyunca gidip geldim? İlk aldığım kotu da hiç giymedim. Pazardan alışveriş yapsam daha garantili olurdu!

    YanıtlaSil
  15. 24. 10. 2012 tarihinde Kütahya Outlet RodiMood mağazasından almış olduğum pantalon daha ilk giyimde yırtıldı. Sağlam firma yılların ismi diyerek pantolonu bayram dönüşü 28. 10. 2012 tarihinde aldığım yere geri götürdüm. Bayan mağaza sorumlusuna, ilgilenen eleman pantolon ile ilgili sorunu anlatmak istediysem bile bizimle hiç ilgilenmeden incelemeye gönderin deyip kesti attı. Pantolona bakmasını söylediysem bile hiç bir ilgi alaka tek bir söz ile bile konuşma yapmadı.

    Mağaza sorumlusu olunca bu bayan arkadaş o kadar çok büyümüş ki elemanlara talimat verip ilgilenin deyip kestirip attı. Başımıza gelen sorunla ilgilenmek ve rodimood ile ilgili sorunlarımızı dinlemek kimin görevi anlayamadım. Müşteri ile konuşmadan arasında mesafe koyarak insanların üzerine eleman salmak gibi bir durumla karşılaşmak rodimood gibi bir isme hiç yakışmadı. Müşteriye ilginiz yoksa alışveriş yapmaya gerek yok.

    YanıtlaSil
  16. 10 aralıkta değişime verdiğim ürün 31. 12. 2012 oldu kimse aramadı. Bugün gittim armoni parka merkezden cevap gelmedi deyip geçiştirdiler. Benimde değişim fişi kayboldu ne değişim yapabiliyorum ne de montumu alabiliyorum. Aslında elindeki verilere baksalar bulacaklar ama fiş yok deyip durdular.

    Beyefendi fişiniz olsa değişiminizi yapacağız ama olmadan yapamayız. Gitti 80 tl hemde 3 kez git gel bir sürü vakit kaybı rodi mood tamamen fiyasko. 444 4 189 nolu hatlarına cevap vermediler mail attım cevap yok. Merkez dedikleri yerden gelecek cevabı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  17. 13/01/2013 tarihinde Gaziantep sankopark mağazasından aldığım kot pantolonun içinde yapıştırıcı ile yapıştırılmış kısımlar varmış bunu 3. kez giydiğimde kaval kemiğimde bir fazlalık hissettim tersini çevirdiğimde bazı taraflarına yeniden yapıştırılmış kot parçaları gördüm henüz yıkanmamış olan kot pantolonumda yapıştırıcılarından çıkmış kısımlar olması asabımı bozdu şuan tatildeyim Gaziantep mağazasına değişim veya iade için vereceğim.

    YanıtlaSil
  18. RodiMood’tan alışveriş tutkunlarına kış sonu fırsatı; her 100 TL ve üzerinde alışveriş yapanlar 100 TL değerinde hediye çeki kazanıyor.

    RodiMood’un tüm ürünlerinde geçerli olan kampanya ile 100 TL ve üzeri alışveriş yapanlar 100 TL değerinde hediye çekini anında kazanıyor. Şubat ayının sonuna kadar devam edecek kampanyada kazanılan hediye çeklerini isteyen anında kasada, isteyen 1 Mayıs tarihine kadar yapacağı alışverişlerde kullanılabilecek.

    YanıtlaSil
  19. İstanbul==Nevra Elmaslı22 Mayıs 2013 06:34

    tekirdağ dönüşü alınan 3 adet rodi ürününü bir kaç kullanımdan sonra bir tanesinde renk solması oluştu bunun üzerine fişiyle müracat etmeme rağmen sonuç alamadım ısıl işlemden dolayı olduğu söylendi netice olarak hatayı bende keşfedip bana hatalı olduğumu söyleyip gönderdiler şikayetçiyim..

    YanıtlaSil
  20. Geçenlerde aldım çok iyi...

    YanıtlaSil
  21. Bekir karakuş3 Ağustos 2013 12:20

    Bekir Karakuş benim tavsiyem arkadaşlar rodinin malı çok kalitesiz maldır ve değişmeye gidinde görün bakalım önünüze ne engeller çıkacak bakın bakalım benim tavsiyem almayın rodinin malını derim

    YanıtlaSil
  22. rodimood şikayet ettim şindide yazıyom sağlık olsun ama kötü mal satmışlar şikayet ettim mağazaya amma bişey değişmedi .aydında oldu bu olay fazla önenli değilsede 180 ytl bastım aldım rodi ürünlerini dahada almam

    YanıtlaSil
  23. ALİ İHSAN KONUR16 Eylül 2013 01:22

    geçen gün rodi mmood elbisesi aldık eşime razı olduk faturasını bulamadım yoksa değiştirecektim .kolları çekti kısacık oldu

    YanıtlaSil
  24. Samsundan-EFE10 Ekim 2013 08:01

    Sayın rodi
    mamulleriniz hakkında görüş bildirmek için yazıyom kimseler niye ilgi göstermez anlamış değilim ürünler fiyat açısından iyi fakat aynı şeyi kaliteniz için söyleyemem kısa süreli bir kullanım sonucu bu fikre kapıldım hatta kapılmayıp emin oldum kaliteyi dahada arttırmanızı ister im

    YanıtlaSil
  25. hayatta olmaz dediğim şey tamda gerçekleşti 100 liraya yakın para boşa gitti rodimood tan almış olduğum mont iç astarı dayanıksız çıktı içinin telaları göründü takke düştü sayılır

    YanıtlaSil
  26. Ömer Seyfi nuran21 Aralık 2013 04:42

    Yazıma başlarkene size başımdan geçen rodimmood olayını anlatacaktımki baktım şikayet çoooooook çözüm yok sonunda bende vaz geçtim fakat 89 lirayı çöpe attım .
    kaban almıştım vede defolu olduğunu anlamadan çok uğraştım geride almadılar vs vs kısaca şunu öğrettiler bunlardan bi şey almak kerizlik

    YanıtlaSil
  27. Kasım aydoğmuş7 Ocak 2014 02:15

    Ya bu Ankara etlikteki ANTARES rodiden alışveriş yaptım kısa süre önce değiştirmek için gittiğimde kapının duvar olduğunu gördüm kapanmış şok oldum şimdi ne yapacağım bi yetkili çıkıpta bana orda sorğum kişiler yardımcı olmadılar şaşırdım kaldım lütfen ama lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  28. Ilkay Çınar
    Ben ilkay 9ekimde 59tlikyaptıgim alış verişi pos cihazınızın bozuk olması nedeniyle 7kere denme yaapılım ama 3kere çekmişler bende bunu bir aysonra ekstıram gelince farketim ve alış veriş yaptıgım başak şehir yolundaki Depozito alış veriş merkezine gitim yarimsaat bekletikten sonra ekstramın ve fişimin fotokobisini çekip biz size dôncez deyip yolladılar ve 3ay oldu defalarca aramama ragmen hala dönmediler bu yapılan cok büyük terbiyesiizlik yilbaşından sonra gidip tüketici haklarina şikayet edicem bu zamana kadar şikayet etmediysem büyük bir firma odunuzdan dolayi yanlış yapmayacagını düşünmüştüm hata yapmişim ...... Cvp bekliyorum

    YanıtlaSil