28 Şubat 2012 Salı

RODİMOOD Kolları Bollaşan Kazağımın Değişimi Kabul Edilmedi!

212 Avm Rodimood'dan bir kazak aldım hatta sadece bir kazak değil 186 TLlik alışvariş yaptım. Aldığım ürünlerden bir tanesi kazak giydiğim gün kollarından bollaştı. Acayip bir şekilde sarktı. Geri götürdüm şikayetimi bildirdim, beni arayacaklarını söylediler.

Takriben 22 gün sonra ben aradım yani beni aramadılar, o sözlerinde de durmadılar, şikayetim reddedilmiş. Kazağı gelip alabilirmişim. Allah şahidimdir, sabah giydim akşam hanım çıkarttırdı, değiştiririz diye. Hiç yıkanmadı. Ekstra bir kaza olmadı.

Ayıp değil mi, günah değil mi? Yani sizin anlayacağınız kazağı büyük geldi yenisini alacağım deseydim değiştiriyorlardı. Zaten o niyetle değiştiriyorlardı ben hayır büyük değil, kolları bollaştı deyince şikayet formu yazdılar. Form numaram: 075057



MECİT

41 yorum:

  1. RodiMood Mağazasında alışveriş yaptım benimle ilgilenen satış danışmanı arkadaş inanılmaz beyefendi, oturaklı bir arkadaş adını bilmiyorum ama çok teşekkür ederim. Kasaya ödemeye geldik esmer bir hanımefendi ve yanında uzun boylu, saçları sol gözünü kapatmış diğer gözü açık bir arkadaş.

    Fiyatı sordum 57,60 TL, hanımefendi ödemeyi nasıl yapacaksınız dedi taksit var mı dedim, evet 2 taksitten 7 taksite kadar yapıyoruz dedi ama %10 vade farkı oluyor dedi. Çok değil mi 2 taksitte en fazla %4/5 olmalı kaç mağazanız ayıp var değil mi?

    2 taksitte %10 vade farkımı olur demem ile beraber kasada duran arkadaş 177 mağazamız var abi kolay değil sizden alınan %10'larla açıldı bu mağaza dedi.Bende ne kadar açık sözlü bir arkadaşsın helal sana inşallah bir yerde karşına çıkmaz bu sözlerin dedim. Çıkmaz çıkmaz sen korkma dedi.
    Bu durumda bana sadece insanlardan %10 vade farkı alarak açtığınız 177 mağazanızı tebrik etmek, çalışmalarınızda başarılar dilemek düşüyor sanırım.

    YanıtlaSil
  2. RodiMood Hakkında : İzmir'de 1978 yılında atölyecilikle başlayan bir hikayenin sonu RodiMood markasına kadar uzanır. Türkiye'de kot kumaşının çok da fazla olmadığı yıllarda kot üretimine başlayan Çetin, Fatih, Fettah, Fethin Kazancı kardeşler, 1986 yılında İzmir'de entegre tesis kurarlar.

    1986 yılının ardından da mağazacılığa başlayan Kazancı kardeşler İzmir'de ilk mağazalarını açarlar. Sonrasında konsept mağazalar birbiri ardona gelir. 1986 yılından sonra ise girişimci ruh ile markalaşma sürecine başlar ve profesyonel marka oluşum özelliklerine göre RODİ ismi bulunur.

    1996 yılı itibari ile RODİ olarak faaliyetlerini İstanbul merkezli devam ettilir.

    30 yıllık marka olan RODİ farklı dönemlerde algı yenilenmesine gitmiş ve en önemli değişimi 2006'da RodiMood'a dönüşerek yaşamıştır.

    YanıtlaSil
  3. Şikayetler / Giyim / Hazır Giyim Markalar / RodiMood / Şikayet No : 1138902
    Şikayet No : 1138902 (20 Mart 2012 16:00) Sonraki Şikayet
    RODIMOOD Almış Olduğum Kot Değiştirilmedi!

    Doğum günümde ailem tarafından Collezione/Acity/Ankara mağazasından alınan kazağı beğenmeyerek mağazaya değiştirmeye gittim. Firma yetkilisi ve personeli güler yüzüyle bana yardımcı oldu ve kazağı Yards marka kot pantolon ile değiştirdim. Ancak ilk giyinişimde kot pantolon eskitme yerinden yırtıldı. Bunun üzerine ben de pantolonu alarak mağazaya gittim.

    Değiştirme işlemini gerçekleştiremeyeceklerini bildiren mağaza yetkilisi bana pantolonu fabrikaya gönderebileceğini ve orada incelenerek gelen rapora göre hareket edebileceğini söyledi. Bende anlayışla karşılayarak pantolonu bıraktım. Tam iki ay sonra beni mağazadan arayarak pantolonla ilgili raporun geldiğini ve pantolonu geri almam gerektiğini söylediler

    YanıtlaSil
  4. 3 ay kadar önce İzmir, Bayraklı Sevgiyolu'ndan Şanal tekstil adında Rodi mağazasından kışlık bir kaban aldım. Kabanın kol ağızları ve cep kenarları zamanla sökülmeye başladı. Bugün ürünü şikayet için gittiğimde oradaki mağaza yetkilisi bana kollarını yerde sürmüşsünüz dedi. Tam olarak 120 TL ödediğim bu ürünle ilgili mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Ablam bana Rodi'den L beden hediye T-shirt almış. Üzerime büyük geldi, fişiyle beraber gittim. Üründe değişim olmuyormuş. 15 gün içinde değişim hakkım yok mu? Nerede tüketici hakları?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MUSTAFA DOĞAN......5 Haziran 2012 01:43

      arkadaşlar sakın ha kanıp da bu markanın ürününü almayın dükkanlarının önünden bile geçmeyin yanıldım da bir mont aldım 1 hafta kullandım üstünde yazan şartlara göre yıkandı siyah oldu beyaz garantiye gitti red cevabı geldi sinirlendim müşteri hizmetlerini aradım şikayetimi sinirli bir şekilde söyledim kız konuşamadı suratıma kapattı telefonu sakın ha sakın yetkili kimse yürekliyse ulaşsın bana profilimde numaram falan herşey yazıyor ben lafımın arkasındayım....

      Sil
  6. Birkaç hafta kadar önce Marmara Forum AVM'deki Rodimood'dan iftar saatlerine yakın alıveriş yaptım ve gideceğim yere çok geç kaldığım için apar topar mağazadan çıktım. 2 ad. pant ve 1 tshirt aldım. Pantolonlar gayet güzel olurken tshirt bedeni s olmasına rağmen çok bol ve büyük durdu. Sadece 2 gün sonra üzerinde benden ve fiyat etiketleri ile mağazaya götürüp xs bedeni var ise beden değişmini, yoksa daha dar kesimli bir tshirtle değişimini istedim ve belirttiğim gibi mağazadan apar topar çıktığım için faturamın olmadığını aldığım gün orada düşmüş olabileceğini belirttim.

    Kasada duran bayan beni dinleme zahmetinde bile bulunmadan hayır kesinlikle değiştiremiyoruz diyerek lafımı ağzıma tıkarak, mağazadan çıktı. Çıkarken kasadaki diğer erkek personele kaş göz yaptı. Üzerinde ürün kodu fiyat beden gibi tüm etiketleri duran ve alışveriş sırasında yardımcı olan bayan arkadaş da 2 gün önce aldığımı hatırlamasına rağmen hiçbir personelin yardımcı bir tavrı olmamıştır.

    Bir daha oradan alışveriş yapmayı asla düşünmüyorum. Ayrıca firma yönetimine şunu sormak istiyorum; bir firma personeline ne gibi bir ayrıcalık tanıyor da tüm markalar müşterilerini kapılarda karşılarken bu mağazanın personelleri müşterilerine bu kadar ters, ilgisiz davranabiliyor?

    YanıtlaSil
  7. RODİMOOD Hasarlı Ürünün İadesini İstiyorum!

    Geçen hafta Rodi'den 4 tane ürün aldım. İlkini dün giydim. Eve geldiğimde kum rengi gabardin basıc şortun yan dikişleri 3cm kadar açılmış. Bugün ürün iade ya da değişim için gittiğimde de kasiyer bayan kullanılmış ürünün iadesini ya da değişimini yapmadıklarını, sorunun benden kaynaklanabileceğini söyledi.

    Üstelik üzerimde geçen sezon aldığım 38 beden siyah gabardin kapri pantalonunuz varken ki hatalı ürün de 38 beden (ben 55kiloyum). Benim çıkışım üzerine ilgili bayan, ürünü ya terziye göndereceklerini ya da 15-20 günlüğüne İstanbul merkeze incelenmek için yolanacağını söyledi. Nitekim benzer bir durumu bir kaç ay önce Lcw'den aldığım pantalonun iç düğme kumaşı deforme olmuştu ve mağaza yetkilisi şikayetimi ilettiğim an ürünü bir başkasıyla değiştirebileceğini ya da parasını iade edebileceklerini söylemiş, aynı beden bulunmadığı için de paramı iade etmişlerdi.

    Diğer kullanmadığım ürünlerini yarın gidip iadeeceğim ve bundan sonra asla Rodi'den alışveriş yapmayacağım. Madem üretilen malın kalite sorunu 1 günlük kullanıma bağlı olarak müşteriye biçiliyor, o zaman ben de tepkimi bu şekilde ortaya koyarım.

    YanıtlaSil
  8. Antalya Özdilek şubenizden aldığım kapri Antalya'da tam 4 kere giymeme rağmen ağarma yaptı. Zaten 1 haftalığına gittiğim Antalya tatilinden sonra yaşadığım şehir Sivas'a geldiğimde durumu fark ettim ve buradaki Rodi şubesine belirttim. Ürün daha 2 haftalık olmasına rağmen yine de fatura olmadan bir işlem yapamayacaklarını söylediler.

    Kaldı ki ayıplı ürünlerde fatura yerine slip de geçerli bir belge sayılabilmektedir. Ama mağaza görevliniz bunu bir türlü kabul etmedi. Fiş'in slipten tek farkı firmanızın ödediği Kdv'dir. Para iadesi gibi bir durumda zaten o Kdv farkını vermeye razıydım. Hatta esas amacım para iadesi de değildi ürünün hatasızıyla değişimi ya da ürün tutarında alışveriş çeki vb. idi.

    Bunlar fiş olmasa dahi tamamıyla ayıplı mallarda tüketicinin talep edebileceği haklarmış tabi bunları yeni görüyorum 30 gün yasal süre geçtikten sonra. Beni eksik bilgilerle oyalayan görevlinizden, ürün kalitenizden ve müşteri memnuniyetinizden şikayetçiyim. Bir daha Rodi'nin önünden bile geçmeyeceğim eminim.

    YanıtlaSil
  9. Rodimood mağazasından alınmış olan ürünün değişim süresi yönetimce sınırlanmış. Günün belli saatlerinde ürünlerde değişim yapılıyor. Bu durum tüketici haklarına aykırıdır. Belirtilen süre müşterinin kullanamayacağı bir süre ise değiştirmek istediği ürün elinde kalıyor. Bu durum Rodimood'un müşteriye dayatmasıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babalar gününde 4 tane tişört aldım. Ve aynı gün 4ünü de yıkadım. Bir hafta sonra birini giydiğimde yakanın altında delik vardı. Değiştirmek için götürdüğümde bilirkişiniz ürün hatalı değil diye değişim yapmadı.

      Ben size 20 günlük süre veriyorum. Beni arayın ürünümü değiştirin. Değiştirilmemesi durumunda haftada bir gün gelip 1'e 10 zarar vereceğim. Makasla tişörtü keseceğim. Lütfen gereğini yapınız.

      Sil
  10. Rodimood'un Ankara Anteres mağazasından bir pantolon aldım, paçasını yapıyor musunuz diye sordum, evet dediler, hiç ücretten bahsetmediler, pantolonun bedelini kredi kartı ile ödedim. Paçayı nerede yaptıracağım dediğimde, fiş yazmaya başladılar ve bir gün sonra alabileceğimi söylediler. Ben de evimin mağazaya uzak olduğunu tekrar gelemeyeceğimi belirttim ve birkaç saat içinde olamaz mı dedim. Hayır dediler.

    Bunun üzerine paça yaptırmaktan vazgeçtiğimi belirterek pantolonumu alıp evime gittim. Bana paça ücreti aldık, iade edelim filan demediler. Evde fişi incelediğimde ne göreyim, 1,5 TL paça boyu kısaltma ücreti, bana sormadan beni bilgilendirmeden pantolonun fiyatına eklemişler ve yapmadıkları işin ücretini peşin peşin tahsil etmişler.

    Kocaman mağazanın pantolon paçası için para alması zaten başlı başına bir durum... Hele hele yapmadığı pantolon paçası için para almasına ne demeli siz söyleyin. Telefon edip durumu anlatmak istedim ancak ne mümkün, ürünün fişinde mağazanın telefon numarası yok, kredi kartına ait slipte bir numara var, o numaradan da bir ev çıkıyor ve telefona çıkan bayan artık gelen telefonlardan bıkmış usanmış adeta.

    YanıtlaSil
  11. Malatyadan ÖMER5 Temmuz 2012 04:08

    Malatya Rodi giyim mağazasından 21.10.2011 tarihinde almış olduğum kot pantolonun iki bacak arasında dikiş kısmından gözle görülür şekilde kumaşın söküldüğünü gördüm ve ürünü değişim için gönderdim. Fakat test için alınan ürün hiçbir onarım yada değişim olmadan aynı şekilde uzun bir süre sonra geri iade edildi ve kullanıcı hatası olduğu söylendi.

    Anlayamadığım şu ki kumaşın dikiş kısmından kot kumaşının ipliklere ayrılması nasıl bir kullanıcı hatası olabilir. Aynı gün LCW firmasından aldığım ve 7 ay kullandığım rengi solan penyemi hiç bir şart sunmadan aynı gün mağazalarında başka yeni bir ürün ile hemen değişim yaptırdılar.

    Rodi giyim gibi büyük ve güvenilir sandığımız firma bu tavrıyla beni hayal kırıklığına uğratmıştır ve bu tavır bu firmaya yakışmamıştır. İlgililerin ve tüketicilerin bilgi ve dikkatlerine.

    YanıtlaSil
  12. Mayıs ayı sonlarına doğru Ankara Rodimood Kızılay şubesinden lacivert omuz ve etek kısmı dantel bir gömlek aldım. Gömleği evde giydim ve yan etiketi rahatsız ettiği için kestim. (Yaklaşık 4 cm kat kat etiket oluyor) Aynada baktığımda alttan giydiğim beyazdan dolayı dantel kısmında sökülmeler, ayrılmalar olduğunu fark ettim.

    Gömleği hemen çıkartıp ertesi gün mağazaya gittim. Mağaza görevlisi yan etiketi kestiğim için değiştirme yapamayacağını söyledi. Ben de iade etmek niyeti ile almadığımı ancak dantel kısmındaki hataları sonradan gördüğüm için kusurlu mal olduğunu belirttim ve bilirkişiye gönderilmesini rica ettim. 5 Haziran'da verdiğim ürün 3 Temmuz'da iade edilerek kumaşta veya üretimde hata olmadığını belirten bir yazı ile bana geri verildi.

    Etiket kesildiği için iade de almadılar. Hiç kullanmadığım, kullanamayacağım bir gömleğim oldu. Dolayısıyla mağduriyetim giderilmedi. Bundan sonra değil alışveriş yapmak, Rodimood mağazalarının önünden geçmeye bile niyetim yok. Kaliteli sandığımız bir firmanın, kalitesiz ürün ve davranışı böylece herkes tarafından bilinecek. Ya bilirkişi bölümünde çalışanlar kumaştan ve sökülmeden anlamıyor, ya bizi saf sanıyorlar.

    YanıtlaSil
  13. 12.07.2012 tarihinde saat 20:30 Erzurum ilinde AVM bulunan RodiMood mağazasına gittik. Manken üzerinde bulunan pantolon ve gömleği beğendik ama teşhis ürünlerinden başka o pantolondan yoktu. 'Defolu mal' dediler 'veremeyiz' dediler. Bizde başka renk pantolon beğendik. Sıra geldi gömleğe dedim.

    Bu gömlekten var mı? 'Defolu' dedi. 'Başka' yok bende defolu olsun alacağım dedim. Bu sefer de 'manken üzerindeki kıyafetler satılmaz onaysız çıkaramayız' falan filan dediler. Neyse uzatmadım pantolon, gömleği istemedik çıktık. Bu uygulama gerçekten var mı? Ürünleriniz defolu veya çıkaramıyor musunuz yoksa mağaza personeliniz K**** Beyin böyle bir isteği mi var ?

    YanıtlaSil
  14. Aldığım t-shirtün yıkama talimatına uygun yıkanmasına rağmen bedeni küçüldü. Mağazaya götürdüğüm ürünü incelemeye gönderdiler ama şikayetim kabul edilmedi ve değişim yapılmadı. Bu yüzden bir daha bu mağazadan ürün almayacağım

    YanıtlaSil
  15. Muğla outlet mağazalarından Rodimod mağazasından 03.06.2012 tarihinde kapri pantolon aldım. İlk yıkamada renk attı değişim için mağazaya gittim bana değişim makbuzu doldurup beni gönderdiler. Aradan 10 gün sonra bana kullanım hatası diye ben hatalı bulundum.

    Ben rodi mağazası büyüktür ürünleri sağlamdır diye oradan ürün aldım ama mağazanın kendi hatasını bana yükledi ben bir daha rodi mağazasını asla kullanmam bu konunun araştırılıp tarafıma bilgi verilmesini istiyorum

    YanıtlaSil
  16. 10.08.2012 Adana Optimum Rodimood'dan bir elbise aldık. Etiket fiyatı 44.95 TL olmasına rağmen kasada 55.95 TL fiyat çıkarıldı. Üzerindeki fiyatı söylediğimizde kasadaki bayan tersler bir şekilde alıyorsanız fiyat bu diye ilgisiz bir cevap verildi.

    Biraz sert çıktığımızda da mağaza müdürü telefonla arandı ve konuşmadan sonra yapacak bir şeyleri olmadığını fiyatın bu olacağı söylendi. Mecburiyetten almak zorunda kaldım. Ama bir daha asla o mağazaya adım atmam. İlgisiz ters personel kendi hatalarına başından atar bir cevap.

    Basit bir mağazada bile yanlış etiketlendirilmeden kaynaklanan problemler mağaza kabul edip o fiyattan vermesine rağmen Rodi gibi bir yer kendi etiket fiyatını kabul etmiyor.!

    YanıtlaSil
  17. İzmir Şirinyer şubenizden 12. 08. 2012 tarihinde yaptığım alışverişte 1 bay ve 1 bayan kol saati de aldım. 1 gün sonrası bay kol saatinin geri kaldığını fark ettim. Bayram yoğunluğu nedeniyle götüremedim. 21. 08. 2012 tarihinde götürdüğümde saati değiştirtmek istedim.

    Saatin aynısından kalmadığını farklı saat seçmemi söylediler. Ben saati 27. 78 TL' ye aldım, seçtiğim saat 31. TL. Farkı kabul ettim 3 TL ödemeyi kabul ettim ama farkın 18 TL olduğunu saati aldığımda kampanya olduğunu (klasik cevap ) iade alınırken o şekilde alınacağını iletildi.

    Aynı modelle değişim isteğiminde olmayacağını mağaza mağaza dolaşıp o modeli bulduğum yerden değiştirebileceğim cevabı verildi. Devamlı sizin markanızı kullanan biri olarak bu saçma yaklaşıma bir çözüm bulmanızı talep ediyorum.

    Yoksa hiç problem değil sonuçta a markası olmazsa alternatif marka çok. Bu basit olayla müşteri kaybetmeyi göze alacak kadar lüks olmadığınızı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  18. Birbirinden ünlü çizgi karakterlerin lisansını alan RodiMood, kadın erkek ve çocuklara özel lisanslı ürünleri ile bu yaza damgasını vuracak. RodiMood mağazalarında alıcısıyla buluşan lisanslı ürünler raflarda yerini aldı.
    Geçtiğimiz günlerde dördüncü filmi ile vizyona giren başarılı animasyon film serisi Buz Devri, yılların eskitemediği çizgi karakterler Tom ve Jerry, süper kahramanlar Batman ve Superman, Taş Devri, Şirinler ve DC Comics karakterleri, RodiMood ürünlerinde buluşuyor.
    RodiMood mağazalarında satılacak lisanlı ürünlerde baskı yöntemiyle uygulanacak karakterler, bu yaza damgasını vuracak.

    Kahramanların Sevimliliği, Kadınsı Şıklık ile Birleşiyor

    RodiMood’un kadınlara bir sürprizi var. Trend ve kadınsı şıklığın sevimli karakterlerle birleştiği t-shirtler, kadınlara ayrı bir hava katacak. Kadınlar üzerlerinde sevdiği çizgi karakteri ile birlikte, akşam dışarı çıkmak için ideal bir şıklığa sahip olacak. Vizkon, saten gibi kumaşların kullanıldığı kadın t-shirtlerinde önü kısa arkası uzun atletler, sırtta şifonların kullanıldığı modeller, pul ve payetli bluzlar gibi birçok çeşit, çizgi karakterlerle alıcısına sunuluyor.

    Buz Devri Sinemalardan Sonra RodiMood’ta

    Son dönemlerin en çok sevilen animasyon filmi Buz Devri, dördüncü filminden sonra hemen RodiMood mağazalarına konuk oluyor. Bu sıra dışı karakterler RodiMood kadın, erkek ve çocuk t-shirtlerini süslüyor.

    Hareketli Çocuklara Serin Tutan Buz Devri T-Shirtleri

    Çocuklar için kayın ağacından yapılan, yıpranmaya karşı oldukça dayanıklı, yüksek nem transfer özelliğine sahip, serin tutan kumaş türü; Modal kumaş kullanılarak hazırlanan Buz Devri t-shirtleri, diğer kumaşlara oranla daha fazla terletemiyor. Çocukların hareket hızına yetişen, serin tutma özelliği, annelerin de bir numaralı yardımcısı olacak. Modal kumaştan yapılan Buz Devri t-shirtleri, çocuklara sıcak yaz günlerinde serinlik hissi verecek.
    Arkadaşlarına ve ailesine çok değer veren mamut Manny, her zaman soğukkanlılığını koruyan kaplan Diego, şaşkın, sakar, arkadaşlarının baş belası tembel hayvan Sid dışında Batman, Şirine, Superman, Tom, Jerry, Fred, Vilma ve daha birçok karakterle canlanan RodiMood ürünleri çocuklar için; 12.99 TL ile 29.99 TL, yetişkinler içinse 19,99 – 35,99 TL arası değişen fiyatlarla satışa sunuluyor.

    YanıtlaSil
  19. Konya kule site Rodi mağazasından şikayetçiyim. Bugün alışveriş için gittim. Yazlık ürünler bölümünü gezerken 2 adet büyük beden t-shirt beğendim. Mağazayı gezdim kasaya giderken tezgahtar yıldızlı ürün aldığımı 2 adet daha alırsam 2'sinin ücretini ödemeyeceğimi söylemesi ile 2 daha aldım kasaya gittim. Ürün bedelini peşin ödeyeceğimi söyleyerek kasiyere verdim.

    Tam fiyat söylemesi üzere aldığım ürünlerin yıldızlı yani indirimli ürün olduğunu fiyat indirimi yapılmasını ve aldığım ürünlerin hepsinde mağazanın taktığı yıldızlardan olduğunu söyledim.

    Kasiyer bunların tam fiyatlı olduğunu önce bilgisayara bakarak sonrada başka tezgahtar çağırarak kendilerini haklı çıkarmak üzere bunların 1'nin yıldızlı diğerlerinin normal ürün olduğunu tam fiyat ödemem gerektiğini söyleyerek kasada bekleyen diğer müşterilerin önünde saf konumuna düşürüldüm. Daha Rodiye gitmem o yıldızları ben takmadımya ürünlere.

    YanıtlaSil
  20. Rodi Mood Hatay şubesinden iki adet kot pantolon aldım. Paça boyları için ölçü alındı. Bir ücret ödememiz gerektiği bize ancak kartla ödeme yaptıktan sonra söylendi. Şaşırdım ama fazla da üstünde durmadım. Ertesi gün almaya gittiğimde birinde defo oluştuğunu gördüm. Aynısından olmadığı için iade edip parayı almak istediğimi söyledim.

    Bunun mümkün olmadığını başka bir ürün almam gerektiğini söylediler. Sonra mecburen aldığım başka bir pantolon için ölçü alındı. Ertesi gün ve hatta ondan sonraki iki gün daha gittim, pantolon terzide kaybolmuş. Çalışanların birbirinden haberi yok. Sabırla beklememe rağmen bir sonuç çıkmadı.

    En sonunda onların duymak istediğini söyledim para iadesi ve hemen kabul edildi. Madem bu mümkündü bilmediğim bir şehirde bilmediğim birmağazaya niçin neredeyse bir hafta boyunca gidip geldim? İlk aldığım kotu da hiç giymedim. Pazardan alışveriş yapsam daha garantili olurdu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 19/03/2013 tarihinde İzmir/Karşıyaka Rodimood mağazasından bir tane kazak aldım. Kasiyer bayan alarmı üzerinde unutmuş. Bunu ordan çıkıp aynı gün içinde başka bir mağazaya gittiğimde farkettim. Mağazaya tekrar gelip alarmın çıkarılması gerektiğini ve dikkat etmesi gerektiğini uygun bir dilde söyledim fakat bir özür bile dilemedi. Özür dilemesini söylediğimde ise sadece yüzüme baktı tek kelime etmeden.O bayan çalışanlarınız kasiyerleriniz hakkında gerekli uyarının yapılması gerektiğini düşünüyorum.

      Sil
  21. 13 ay önce Rodi'nin Zafer Mağazasından bir saat aldık.Zamanla saatin boyası döküldü.Çok kötü bir görünüm aldı.Mağazaya gittiğimizde 1 yılı geçtiği için ürünle ilgili bir işlem yapamayacaklarını söylediler.Kurumsal bir şirket olduğunu düşündüğüm Rodi Mood'un daha çok para kazanmak (Kısa vadede) için mağazalarında ismine yakışmayan ürünler satmasını ve bu ürünlerin arkasında durmamasını yadırgadım. Rodi'nin ismine yakışmadığını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  22. Şirinyer Rodi Mood mağazanızdan 29/10/2012 saat : 20. 15 de alışveriş yapmaya gitmiştim fakat ürünlerle ilgili personelinizin yanına beden sormaya gittiğimde hepsi reyonda olanlar diye cevap verilerek tekrar koyu sohbet ve gülüşmeler devam etti. Kasaya ödeme yapmak için gittiğimde kasa elemanı yanlarından ayrılıp ödememi almaya doğru yaklaştı diğerleri de etrafına gelip tekrar sohbeti devam ettirdiler. Alaycı bir tavırla konuşmalar ve gülüşmeler devam ediyordu . Elemanlarınızın bana yapmış olduğu bu alaycı tavırlarını Rodimood personeline yakıştıramadım İlgili firmanın müdürlerine sesleniyorum elemanlarınızı seçici alınız .

    İlgisiz hizmet anlayışına sahip olan bu mağazadan alışveriş yapacağımı hiç düşünmüyorum. Ben şimdi Rodimood mağazasında çalışan bu bayanlara gerekli uyarının yapılmasını talep ediyorum. Rodi'yi temsil edebilen personellerle hizmet vermenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  23. Rodimood'dan aldığım hırka 2 gün kullanım sonrası deforme olmuştur. İpliklerinde açılma, sökülme meydana geldi. Bunun üzerine değişim için iade ettiğimde, incelemeye alacaklarını söylediler. Ancak gözle görülür bir hata olmadığını söyleyerek ürünü bana geri iade ettiler. Daha sonra müşteri hizmetlerini aradığımda bana yardımcı olamayacaklarını dile getirdiler. Bu konudaki mağduriyetimin acilen giderilmiseni istiyorum.

    YanıtlaSil
  24. Atirus avmdeki Rodi mağazasından dün alışveriş yaptım. Pantolonun boyu uzun geldiği için terziye gönderebileceklerini söylediler, ödemeyi yaptıktan sonra mağaza personeli hiç bir firmada görmediğim şekilde bizden terzi ücreti aldı! yarım saat sonra hazır olacağını söyledi 1 saat sonra mağazaya gittiğimde pantolonun hala terzide olduğunu 'gidip ordan alın' şeklinde belirttiler.

    Pantolon terzide hazır değildi. Akşam üzeri pantolonu almaya gittiğimde personelin kabaca davranışlarıyla karşı karşıya kaldım. İstediğin kişiye şikayet et şeklinde laubali tavırlarda bulundu. Üstelik bu mağaza Rodi'nin adını kullanıyormuş! bayii olmadığı halde!

    YanıtlaSil
  25. Rodimood'dan almış olduğum gözlüğü de sadece 24 saatin içinde hiç takamadan çatlaklar oluştu. Geri götürüp değişimini istedim, değişim yapamayacaklarını söylediler. Çok mağdur oldum çünkü gözlüğü akşam saatlerinde almıştım, hiç takamadan ertesi gün geri götürdüm.

    YanıtlaSil
  26. 23. 02. 2013 tarihinde Zonguldak - Demirpark avm deki şubenizden erkek kol saati aldım. Bugün kol saatinin yanında bulunan butonlardan bir tanesi kopup düşmüş. Değişim için internet sitesindeki telefon numarasını arıyorum, cevap veren yok.

    Ayrıca internet sitesinde müşteri hizmetlerinde mesaj bölümü var ama anladığım kadarıyla yazılan mesajlara bakılmıyor. Daha mesaj atan kişiye döndürülen otomatik mesajı bile zahmet edip düzenlememişler. Haliyle mesajlara geri dönüş de yapmıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  27. 2 kere giymeye kolu genişleyen lacivert olan yakası solan tşört tekrar iade geliyor acaba gerçekten incelemeye alındı mı ürün yoksa rodi kafadan sallıyor mu...........?

    YanıtlaSil
  28. karabük onel rodiden aldığım ürünler hakkında12 Mayıs 2013 06:27

    slip fişi olduğu halde değiştirmeye yanaşmayanlar var sizleri buralardan şikayet ediyorum niye zorunuza gidiyor değiştirmek benimde zoruma keklenmek gidiyor..............


    AHMET GÜN

    YanıtlaSil
  29. Babalar günü için yapılan kampanya çok güzel 100 tl alışverişe 100 tl hediye çeki süper bir olay herkesin yararına olacağını düşünüyorum

    YanıtlaSil
  30. davut verdi.
    rodimood a müşteri masasına ilişkileri ne ulaşamadım sorunumu çözmeleri için sonuçta mücadeleden vaz geçtim yinede gelmişiken buraya yazıyırum.
    alldığım saat çok kalitesiz çıktı makina adi kayış ondanda adi ne olacak sorun nasıl olacak çözülecek beklemedeyim

    YanıtlaSil
  31. Bekir karakuş3 Ağustos 2013 12:19

    Bekir Karakuş benim tavsiyem arkadaşlar rodinin malı çok kalitesiz maldır ve değişmeye gidinde görün bakalım önünüze ne engeller çıkacak bakın bakalım benim tavsiyem almayın rodinin malını derim

    YanıtlaSil
  32. Tolunay şaşkın15 Eylül 2013 07:12

    Tatili bitti artık okul zamanı bu gün kıyafet aldık ailemle birlikte rodi için bi şey diyemem pantalon aldık gömlek aldık iyi oldu herkese başarılar

    YanıtlaSil
  33. Handan OZMAN10 Ekim 2013 03:26

    Kütahya sera avm ..
    Rodimood mağazası % 70 indirim var dediler gittim etiketlere bakıp aldanmayın ya 5 lira inmiş durumda yada 10 lira yani 60 lira olan eskiden satışı şimdi 50 lira olmuş pek bir fark yok

    YanıtlaSil
  34. Geçenlerde rodi için iyi dediler gidip pantalon aldı hemde KANVAS türü olanlardan onunda dikişleri yan geliyormuş iade edeyim diye okadar uğraş verdim başarılı olamadım...

    YanıtlaSil
  35. Bayrampaşa forum İstanbul AVM'de RodiMood Mağazası'ndan almış olduğum siyah renkli pantolon iki yıkamada renk solması oldu. Mağazaya geri götürdüğüm ürün fabrikaya yollandı. Bu gün beni mağazadan aradılar ve RED kararı verildiğini söylediler.

    RODİMOOD sattığı ürünün arkasında duymadığı gibi bir daha kesinlikle alış veriş yapmayacağım. Şimdi mağazalarınızın neden boş olduğunu daha iyi anladım. Bir L**** mağazalarındaki kalabalığa bakın ve ürün şikayetlerinde ne tavır sergilediklerini öğrenin size nacizane tavsiyem. Ayrıca verdiğim üründe sizin olsun.

    YanıtlaSil
  36. Kasım aydoğmuş7 Ocak 2014 02:14

    Ya bu Ankara etlikteki ANTARES rodiden alışveriş yaptım kısa süre önce değiştirmek için gittiğimde kapının duvar olduğunu gördüm kapanmış şok oldum şimdi ne yapacağım bi yetkili çıkıpta bana orda sorğum kişiler yardımcı olmadılar şaşırdım kaldım lütfen ama lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  37. Ilkay Çınar
    Ben ilkay 9ekimde 59tlikyaptıgim alış verişi pos cihazınızın bozuk olması nedeniyle 7kere denme yaapılım ama 3kere çekmişler bende bunu bir aysonra ekstıram gelince farketim ve alış veriş yaptıgım başak şehir yolundaki Depozito alış veriş merkezine gitim yarimsaat bekletikten sonra ekstramın ve fişimin fotokobisini çekip biz size dôncez deyip yolladılar ve 3ay oldu defalarca aramama ragmen hala dönmediler bu yapılan cok büyük terbiyesiizlik yilbaşından sonra gidip tüketici haklarina şikayet edicem bu zamana kadar şikayet etmediysem büyük bir firma odunuzdan dolayi yanlış yapmayacagını düşünmüştüm hata yapmişim ...... Cvp bekliyorum

    YanıtlaSil
  38. Geçmiş yıllarda Rodi den aldığım jeans pantolonu daralttırmak istiyorum nereye başvurmalıyım ?

    YanıtlaSil