19 Mart 2012 Pazartesi

Ayse teyze cartt dedi. Yuh yani2.giyisim aldigim pantalon uzerimde paramparca oldu

Yuh yani 2.giyisim aldigim pantalon uzerimde paramparca oldu. Misafirlikteyim ve rezil oldum 2. giyisim daha pantolonu bukadar rezillik olmaz. Çin mali bile rodiden kalitelidir bundan sonra ne rodi giyerim ne de etrafimdaki kisilere rodi aldirttirim





ÜMİT İRİ

31 yorum:

  1. Ben 3 gün önce Ümraniye Rodimod mağazasında 1 adet kot pantolon aldım. Daha sonra paçaları uzun olduğu için orda çalışan eleman ölçüsünü alarak kendi mağazalarının anlaşmalı olduğu terziye gönderdi. Eve gelip pantolonu giydiğimde paçalarının gereğinden fazla kısaldığını gördüm ve elemanın yanlış ölçü aldığını fark ettim.

    Olabilir dedim insanlık hali ve fişiyle beraber pantolonu mağazaya değiştirmek için gittiğimde orda ki sorumlu elemanlar bana bunu değiştiremeyeceklerini benle dalga geçer gibi söyleyince ben şaşırdım açıkcası. Çünkü orda paramla rezil olmuştum. O kadar para verip aldığınız ürünü hiç giyememek kötü bir şey çünkü ve sonuçta onların dediği oldu. Ürünü değiştirmediler.

    YanıtlaSil
  2. Rodimood Sivas mağazasından aldığım çocuk pantolonun bel kemer kısmı olan lastikli kısım iki defa kullanım sonucunda lastiklerin çürümüş olduğundan kendi kendine kumaştan ayrılıyor. Bunun için Sivas mağazasına götürdüğümde ürün iade formu doldurdular. Fakat, on beş gündür kaç defa sordum hale gelmedi diyorlar.

    Fakat kendilerinde kalan fatura kısmında ürün incelenmeden ve daha gelmedi diye cevap verdiklerinden dolayı kendi suret faturalarında neden red yazıyor. Kendi kafalarına göre kendi hatalarını müşteriye yansıtıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Montun İlk Yıkamada Rengi Soldu!

      Yaklaşık 3 ay önce mağazanızdan mevsimlik mont almıştım. Geçen gün ilk defa giydiğimde rengi solmuş hiç yıkamadım henüz, rengi solmaya başladı.

      Ürünün fişini de bulamıyorum farklı bir ürünle değişim istiyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz, ne yapmam gerekiyor?

      Sil
  3. 26 Mart 2012 günü saat 17:00 civarında Kilis İl merkezinde bulunan Rodi Mood alışveriş merkezine gittik. Eşime almak istediğim pudra rengi (model nu:1561 ) montun üzerinde 4 adet fiyat bulunmaktaydı. Sırasıyla mont fiyatı 88.88 TL , 79.99 TL , 66.65 TL ve en son olarak da indirimli fiyat olarak 59.99 TL bulunmaktaydı.
    Satış görevlisine kol uzunluğunu kısalttırmak için terzi ücretini kimin vereceğini sorduğumuzda kendimizin terzi ücretini ödememiz gerektiği, firmanın bunu karşılamadığı söylendi.

    Kasaya ücretini ödemek için gittiğimizde kasada görevli bulunan N**** hanım tarafından beğendiğimiz montun fiyatını 70 TL. olarak söylemesi üzerine fiyat etiketini kendisine gösterdik. Kendisi fiyatının değiştiğini şu an üzerinde bulunan fiyat etiketi üzerinden satış yapamayacağını söyledi. Kendisine ben beğendiğim ürün üzerinde bulunan fiyat etiketi üzerinden satışının tarafıma yapılmasını talep ettim ama görevli bunun mümkün olmadığını bildirdi. Fiyat etiketi ben beğendim diye mi yükseldi ?

    Ya da Rodi de fiyatlar sabit değil mi kafasına göre müşteriye göre satış mı yapılıyor ? Beğendiğim ürünün fotoğrafını da görevliden izin almak suretiyle çektim. Fiyat etiketi de üzerinde benim belirttiğim gibidir. İstenildiğinde fotoğrafı da gönderebilirim . Konuyla ilgili Tüketici haklarına da başvurmak istiyorum gelecek olan cevaba göre.

    YanıtlaSil
  4. Rodi mağazasında bir ürün alınca ikinci ürün %50 indirimli diye 2 tane pantolon aldım.
    Pantolonun fiyatı 29.90 TL 2 pantolon ortama 45 TL'ye almış oldum.
    Pantolon ilk giydiğimde renk verdi ve pamuklandı ve hiç yıkanmamıştı garantiye götürdüm kabul edildi.

    Bana yerine başka ürün alabileceğim söylendi bende yine pantolon aldım.Ama bana 15 TL bir fark ödemem gerektiğini söylediler.İkinci pantolon % 50 indirimli almışım.İster pantolon istersem başka bir şey aldığımda bana 15 TL indirim yapılacağını eğer aynı pantolondan alırsam 15 TL fark ödeyeceğimi söylediler.

    Ben sonuçta oradaki indirime bakıp 2 adet pantolon aldım kusurlu ürününde birebir aynısıyla değiştirilmesini istedim ama anlatamadım.Orada onlarda 29.90 TL olan pantolon olduğu halde bana aynı pantolondan yok denildi oradakilerde farklı ürünmüş.

    Ben Rodiden sonuçta 2 adet 29.90 fiyatında ürün aldım para iadesi zaten yok bende istemedim, ama kusurlu olan bir malın aynısını fark ödemeden almak benim hakkım olduğunu düşünüyorum.Ben paranın derdinde değilim ne pantolon nede arada ödediğim farkı istiyorum aradaki farkı buradaki mağaza Somaliye sms atarak yardımda bulunsun.


    Ben sadece yapılan haksızlığın yanlış ve haksız bir uygulama olduğunu anlatmak istiyorum.
    Sonuçta ben 29 TL olan bir ürün kusurlu cıktı bana 15 TL ürün al yada 15 TL fark demeleri çok yanlış.

    YanıtlaSil
  5. RODIMOOD Kotta Aşınma Oldu!

    Malatya Park AVM Rodimood şubesinden 8699233786823 seri nolu 0066 fiş nolu bir pantolon aldım. Pantolon daha ilk yıkamada boya vermeye başladı. Defalarca söylememe rağmen biraz daha kullanmamı sonra getirirsem yardımcı olacaklarını söyledi, oyaladılar.

    Üzerine bacak aralarında aşınma oldu ve daha 6 ay olmadan götürdüm ve garantiye yolladılar, onaylanmamış. Neden diye sorduklarımda artık açıklama bile yapmaya tenezzül etmiyorlar. İçine bakarsan açıklama yazıyordur diye tersliyorlar. Madem ki o kadar para verip üste bir de ukalalık yapacaklarsa ne gerek var paramla rezil olmaya.

    YanıtlaSil
  6. RODİMOOD Aldığım Tişört Giymeden Yırtıldı!

    22 Nisan 2012 tarihinde Söke Outlet'ten satın aldığım tişort( bedeli çok komik (8 TL)) giymeden önce yıkamak istedim ve tişört yıkama sonucu lime lime yırtılmaya başladı.

    Firmanızın ismine güvenip İzmir Konak şubenize götürdüm.İncelemeye göndereceklerini söylediler.(30 Nisan 2012 tarih 086736 no)09 Mayıs 2012 tarihinde geri döndüklerinde tişörtün çok fazla yıkamadan dolayı yıprandığı söylendi.

    Şimdi 2 seçenek var: Ya siz kullanılmış tişört satıyorsunuz ya da ben deliyim tişörtü üst üste yıkadım. Yıprattım. 5 günde ne kadar yıkayabilirsem artık.
    Bir yanlışlık var diye aradığımda ise telefonda uzun süre bekletildim ama 8 TL'lik tişört için 10 TL masrafta etsem de bu Rodi'nin ayıbı olduğunu söyledim.Gerekenin yapılmasını rica ederim.

    YanıtlaSil
  7. RODIMOOD Ürün Defolu Çıktı!

    Nisan ayında firmanızdan 2 pantolan 1 bluz aldık. Pantolonun birisini daha giyerken düğmeden defolu oldunu gördük aynı beden farklı pantolonu aldık ama ilk giyişte pantolon yırtıldı.Diğer pantolonda zaten üretim hatası vardı onu deiştirdik,diğer ürün üretim hatası olmasına rağmen alınıp merkeze gönderildi.Biz gidene kadar bizi arayıp bilgi vermeye tenezzül etmeyen firma bir de ürünü değiştirmeyip hatalı olmadığını savundu.

    Mağaza yetkilileri arayın müşteri hizmetlerini diye ukalaca cevap verdiler. Şikayet hattındanda okuduğum üzere herkeste bu sorun oluyormuş. İnsanları ne yerine koyup üretim yapıyosunuz bilmiyoruz fakat ben gerekli yerlere ürünler ve gönderilen yazı ile firma adını, markasını şikayet edeceğim.

    Ne gerekiyorsa yapılacak.Bu şekilde müşteri memnuniyetsizliğiyle devam edin sayın Rodi yetkilileri fakat markanıza yönelik ürünlerle ilgili her türlü işlemler yapılıcaktır.

    YanıtlaSil
  8. Ablam bana Rodi'den L beden hediye T-shirt almış. Üzerime büyük geldi, fişiyle beraber gittim. Üründe değişim olmuyormuş. 15 gün içinde değişim hakkım yok mu? Nerede tüketici hakları?

    YanıtlaSil
  9. RODİMOOD 95 TL'ye Aldığım Ürün İçin Bana 14 TL Teklif Ettiler!

    Neyse firmadan 1 mont aldık ve ürün belli bir süre sonra deforme oldu. Firmaya gittiğimizde ürünün stoklarda olmadığı ve tekrar üretilmeyeceği bilgisi verildi.Bizde bunun üzerine firmaya para iadesi veya ürünün yerine başka bir ürün alma teklifi sunduk, kabul ettiler fakat bu saatten sonra her şey başladı.

    95 TL'ye aldığım ürün için bana 14 TL teklif ettiler. Şaşırdım nasıl olur dedim, kampanyaya girmiş dediler.Stoklarında olmayan bir ürün nasıl kampanyaya girer sorusuna ise verdiği cevabı personel kendi bile anlamadı ve inanmadı. Yani cevap veremediler.

    Bunun üzerine tüketici hakları mahkemesine vermiş olduğum dilekçede haklı olduğum kanıtlandı ve mahkeme kararı ile 95 TL ücretin tarafıma ödenmesi kararlaştırıldı.Firmaya gittiğimde ise yine gereksiz sebepler bulup geçiştirmeye başladılar.Bunun üzerine firmanın genel müdür asistanı D*** Hanım ve müşteri ilişkilerinde N*** Hanım ile görüştük elimizde mahkeme karar yazısı olmasına rağmen hala parayı ödemediklerini belirttik.N*** Hanım da öyle bir dönüş yaptı ki 3 saat oldu hala dönüş yapacak.

    YanıtlaSil
  10. Rodi mood tan 4 ay önce alıp 1 ay giyilen t-shirtün yakasında beyazlanma oldu. Renginde solma oldu. Ürünü mağaza aracılığıyla incelemeye gönderdik. Gelen cevap yıkama hatası dendi. Sanki biz renkli çamaşırların kaç derecede yıkandığını bilmiyoruz ve Rodiden ilk kez t-shirt alıyoruz.

    Telefonda görüştüğüm yetkili renk solmasını kendi kusurları olarak görmüyor. Madem biz yanlış yıkadık ,yakanın tersinde niye solma olmadı ,gövdesinde niye solma olmadı? Ürünü 2.kez incelemeye göndereceğim t-shirtta problem yok ise (benim oğlum giymiyor).Ben t-shirtu konuştuğum yetkilinin yakınlarına teklif etmesini isteyeceğim ,bakalım yaka rengi 3-4 yıkamada solmuş t-shirtu giyeni olacakmı?

    YanıtlaSil
  11. Bundan 3. 5 hafta önce Konya Ereğli'nin Rodi mağazasından almış olduğum bir saati incelemeye gönderdim. Kolumda alerji yaptı ve üzerindeki kaplama renk değiştirmeye başladı hemde 1 günde oldu. Firmanızda ki çalışan bayana ısrarla sordum oysaki herhangi bi renk atma söz konusu olurmu saatin kaplamasında diye.

    Kesinlikle olmaz 2 yıl garantili dendi bana ve saati 1 gün taktım kolumu berbat şişti. Dediğim gibi kaplamasıda renk değiştirdi. Bu nasıl bi garanti vermektir anlayamadım. Ürünü incelemeye göndereceklerini söylediler. 1 ay oldu nerdeyse hala yok.

    Kendim gittim, bir soruyum diye. Benim saat daha gönderilmemiş bile. Neymiş makinaları bozulmuş. Reklam yapmayı biliyorsunuz ama hani müşteri memnuniyeti. Elemanlarınızın suratı 5 karış zaten. Gerekirse tüketici haklarına başvuracağım. Bu nasıl bi düzendir ya.

    YanıtlaSil
  12. RodiMood sattığı ürünün iade ve değişimini 10:00 - 14:00 arası yapıyor. Oysa tüketici kanunda böyle bir ibare yok. Benzer mağazalarda böyle bir uygulama yok. Hatta bu uygulamayı ilk defa burada görüyorum .Tamamen müşteriyi bezdirip iade ve değişim yapmaktan vazgeçirme politikası. Bu müşteri memnuniyetsizliğine sebep olan uygulamayı kınıyorum. Eğer marka olduklarını düşünüyorlarsa müşteri memnuniyetini önemsiyorlar mı bakacağız.

    YanıtlaSil
  13. 26 Temmuz 2012 Tarihinde Ankara Meşrutiyet mağazasında 2 tişört aldım fakat 1 hafta sonra tüylenme ve çekme oldu . Tişörtleri incelemeye gönderdiler. İnceleme sonucu tişörtlerin içindeki etiketleri kestiğim için kabul edemeyeceklerini bildirdiler.

    Şimdi yetkililere soruyorum, tişörtlerin yaka kısmında RodiMood etiketi var, elimde ne zaman aldığıma dair fiş var, fişte zaten sizin ürün olduğu, tişörtlerin kodu var daha neyi bahane ediyorsunuz anlamadım. Bir daha asla sizden bir şey almayacağım. Ben 40 TL. kaybettim ama siz müşteri kaybettiniz.

    YanıtlaSil
  14. Afyonkarahisar Afium mağazası 2 alana 2 bedava kampayasında insanları mağdur ediyor. Yıldızlı ürünler kasadan aniden yıldızlaşıyor ve sorumlu kişi kaba davranılmasından da öte bir şekilde kaba davranıyor. Müşteri hizmetleri cevap vermiyor.

    YanıtlaSil
  15. 03.06.2012 tarihinde Malatya Park AVM Rodimood mağazasından almış olduğum (8699918876061) model numaralı tişörtümü, ilk yıkamadan sonra (çamaşır makinesinda 30 derecede) ürünün ön kısmındaki baskılı yazısının boyasının çıktığını tespit ettim.

    Ürünü 20.08.2012 tarihinde almış olduğum mağazaya iade raporumla iade etmeme rağmen: 05.09.2012 tarihinde tarafıma (Bu durum üretim hatası olarak değerlendirilemez.) adı altına aynı ürünü hiçbir işlem yapılmaksızın tarafıma iade edilmiştir. Yaklaşık 10 yıl boyunca güvenerek alışveriş yapmış olduğum Rodi mağazalarına teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  16. Haftasonu 7 gün önce aldığımız ürünün defolu olması sebebi ile değiştirmek ya da iade etmek için Bayrampaşa Forum mağazanıza ürünün fişi ile gittik. Mağaza müdürü ise banka slipt i olmadan ürünün iade edilemeyeceğini belirtti. Mağaza müdürünün bize davranış şekli (yüksek sesle ve bir bayana nasıl hitap edilmesini bilmeyen bir şekilde). Müşterilerden de biri bizi desteklediği için mağaza müdürünüz onunla da tartışmaya girdi. Diğer müşterilerin önünde bize yüksek sesle ve onur kırıcı bir şekilde davrandı. AVM güvenliğinden bir personelin gelip bizi mağazadan dışarı çıkartması konusunda tehditvari bir şekilde konuştu.

    Bu sırada güvenlik müdürü geldi. O da mağaza müdürünün bayana bu şekilde davranamayacağını sözlü bir şekilde kendisine iletti ve bize şikayet formu doldurttu. Problem sadece ürünün iade olup olmaması değil, aynı zamanda firma çalışanının davranış şeklidir.

    YanıtlaSil
  17. 24 Kasım 2012 günü Forum İstanbul Rodimood Mağzasının vitrinindeki Öğretmenler Günü Kampanyasını görünce bir kaç parça alışveriş yaptık. Ancak kasaya geldiğimizde öğretmen kimliğimizi beğenmediler. Sadece KPSS sınavına girmiş ve devlet okullarında çalışan öğretmenlerin sahip olduğu kimlik kartının ibrazını talep ettiler. Kız arkadaşım ise özel bir eğitim kurumunda öğretmenlik yaptığından ötürü, MEB tarafından ataması yapılmasına rağmen öğretmenliği Rodimood tarafından kabul edilmedi.

    Koskoca MEB in öğretmen olarak kabul ettiği insanı Rodimood tanımıyor! Bundan sonra Rodimood KPSS ye giren öğretmenler gününü kutlasın lütfen. İnsanları kasaya gelince uğraştırıp sonra günlerini rezil etmesinler. Öğretmenler gününü kutlamak yerine rezil ettikleri için kendilerine teşekkürü bir borç bilirim!

    YanıtlaSil
  18. RodiMood'dan aldığım montun rengi soldu ve montta esneme oldu.Montu değiştirmek istedim incelemeye gönderdiler ancak 20 gün sonra incelemeden gelen ürünün kullanıcı hatası olduğu yönde kaanate varılmış. Ürünün renginin solması kullanıcı hatasıyla hiç bir ilgisi yoktur ve ayrıca üründe doğal boya kullanıldığı için montun rengi solmuştur.Ürünümün değiştirilmesini talep ediyorum aksi taktirde hukuki yola başvuracağım.

    YanıtlaSil
  19. Bundan tam iki ay önce Rodi Mood firmasına ait İkitelli'de bulunan Satış Mağazasından 1 adet siyah su itici özelliği olan chino tarzı pantolon aldım. Ürün çok güzel görünüyordu. Kesimi de çok güzel. Fakat iki ay içinde toplam iki sefer yıkadığım pantolon geçen hafta ön cep yanından (dikiş olmayan kısım) yırtıldı.

    Amenna dedim terziye verdim parça attırıp diktirdim. Bugün arabamdan inerken sol arka cebin hemen yanından pantolon yırtıldı. Herhangi bir şeye takılmadı pantolon dar değil ki sıkışsın. Rodi Mood firmasından ayda muhakkak en az bir alışveriş yapan biriydim. Artık tövbeliyim.

    YanıtlaSil
  20. Manisa ili Magnezya satış şubesinden yaptığım alışverişten bahsetmek istiyorum. Sezon sonu ürünlerinden olan montlardan kendime ve oğluma mont aldım. Eve geldikten çocuğuma aldığım montun bayan montu olduğunu eşim ve ben fatura kontrolünde bayan montu olduğunu gördüm.

    Çocuğun mont alma sevincinin hüsrana uğramasına mı yanarsın yoksa (v. s. ) Ben Rodimood' un köklü büyük bir şirket olduğunu biliyorum. Kış sezonu bitiyor elimizdeki ürünü bir şekilde çıkaralım da müşteri ne alırsa alsın düşüncesi mi var acaba. Bu konuda personele eğitim vermeniz bence müşteri memnuniyeti açısından gerekli olacağı düşüncesindeyim.

    YanıtlaSil
  21. kayseri rodi anneler günü dolayısı ile aldığım hediyede herhangi sorun oluşmadı .
    burdan rodi ye teşekkürlerimi sunarım

    YanıtlaSil
  22. rodimood kayseri den çok şikayetim var ortabiyol bulmaya çalıştım beceremedim asla bundan sonra bu markayla ve ürünleriyle işim olmayacak bu ticaret ise lanet liyorum böyle iş olmaz ne olur şikayetime mesaj atarsanız memnun kalırım saygılarımla.

    YanıtlaSil
  23. şabanözü merkez.
    ankara da aldım çoruma gelişte yinede iyi demem şaşalı gibiydiler sonunda oyunu çıktı üstüne üstük 50 lirada boştan boşa gitti
    ankaraya gidişte tekrardan vercem alırlarsa

    YanıtlaSil
  24. Zübeyir Bahçeci3 Ağustos 2013 03:54

    Zübeyir Bahçeci Bende fişte var ayakkabı aldım 50- 60 lıra verdım ustumu full gıyındım cıktım aynı anda aldıgım tshırtlerı bırlıkte makınaya attım 3 tanesınde bısey yok bırı cektı bırde 30 derece yıkıyorum kabul edıp degıstırmedı rodi. ayakkabıda suan patladı fısıde var gonderırsem gelcek cevabı bılıyorum kullanım hatası yok yıkama hatası yok fasafıso aman bıdaha rodımı uzak durcam ıyıce kalıtesızlestı. ayakkabıyı nemlı bır bezle sılın sılıyoruz ustun rengı alta cıkıyor bunasılbır kalıte alt taban dıye bısey kalmadı 3 4 aylık sey bu nedır. demekkı hergun gıysem coktan parcalanacakmıs allahtan 2 3 gunde bır gıydıkte 2 3 ay gıttı.

    YanıtlaSil
  25. şermin fulya tantan14 Eylül 2013 02:47

    rodimood iyidir iyi.

    YanıtlaSil
  26. rüştü pınarlı13 Ekim 2013 02:52

    Bayram alışverişi rodiden yapılır dedik gittik
    kaç parça ürün için yaklaşık 130 lira harcadım son derece beğenip aldım yalnız 1 tanesini değişiklik yapmak istwdim uzun süreli bir uğraştan sonra becerdik.
    şimdilik sıkıntı yok .
    söyleyip yazacaklarım bundan ibaret

    YanıtlaSil
  27. şimdi diyecemki rodiden başım ağrıdı siz bana güvenin giyim markaları içinde olan bu rodi beni üzdü sebebine gelincede kardeşimin aldığı ürün defolu çıktı değiştirmede olmadı kabul etmediler ben de bi daha almam

    YanıtlaSil
  28. Ömer Seyfi nuran21 Aralık 2013 04:41

    Yazıma başlarkene size başımdan geçen rodimmood olayını anlatacaktımki baktım şikayet çoooooook çözüm yok sonunda bende vaz geçtim fakat 89 lirayı çöpe attım .
    kaban almıştım vede defolu olduğunu anlamadan çok uğraştım geride almadılar vs vs kısaca şunu öğrettiler bunlardan bi şey almak kerizlik

    YanıtlaSil
  29. Hande Gülaylar........İZMİR/ KONAK1 Ocak 2014 04:45

    rodimoodda yeniyıl için alınan(30 aralık 2013) kaban indirimli idi kız kardeşime alıp geldik sonrada etek kısmında dikiş hatasını farkedip gerisingeri aldığımız yerede soluğu aldık bize ne deseler beğenirsiniz .
    ''İNDİRİMDEKİ ÜRÜNLER DEĞİŞİM İ OLMAZ''
    buyrun mantığa , bakarmısınız satılana kadarmı sizin ticari zekanız

    YanıtlaSil
  30. Ilkay Çınar
    Ben ilkay 9ekimde 59tlikyaptıgim alış verişi pos cihazınızın bozuk olması nedeniyle 7kere denme yaapılım ama 3kere çekmişler bende bunu bir aysonra ekstıram gelince farketim ve alış veriş yaptıgım başak şehir yolundaki Depozito alış veriş merkezine gitim yarimsaat bekletikten sonra ekstramın ve fişimin fotokobisini çekip biz size dôncez deyip yolladılar ve 3ay oldu defalarca aramama ragmen hala dönmediler bu yapılan cok büyük terbiyesiizlik yilbaşından sonra gidip tüketici haklarina şikayet edicem bu zamana kadar şikayet etmediysem büyük bir firma odunuzdan dolayi yanlış yapmayacagını düşünmüştüm hata yapmişim ...... Cvp bekliyorum

    YanıtlaSil