12 Nisan 2012 Perşembe

RODİMOOD Personel Çok İlgisiz!

RODİMOOD Personel Çok İlgisiz!

Şirinyer mağazanızdan 10 Nisan 2012 akşam saatlerinde hediye almak için erkek reyonuna çıktım. Bayan, arkadaşlarıyla gayet gülerek sohbet ederken benim istediğim soruya gayet rahat ve lakayt bir tavırla cevap verdi. Ayrıca bu çalışanlar ürünü satmak istemiyorlar mı? Baştan savma cevaplarla ancak müşteri kaybettirirler. Daha önce aldığım üründen memnun kaldığım için gitmiştim.

Mağaza çalışanlarının genelinde bir sorun var. Çünkü ikinci defa aynı bayan arkadaşa denk geliyorum, sürekli aynı sohbet muhabbete farklı şekilde şahidim. Üst kata çıkıp oradaki ürünlere bakarken, yine bayan arkadaşın, arkadaşlarıyla gayet hararetli sohbetine şahit oldum.

Ve ürünümü aldım ödemek için kasaya indiğimde çalışana durumu ihsah ettim; kendisi bu durumda yorum yapamadı fakat arkadaşının adına özür diledi. Ve açıklama olarak da böyle değil işine sadık dendi; ben de bayana bu durum aynı bayanda 2. defa başıma geliyor hiç inandırıcı değilsiniz diye belirttim.

Bayan benden defalarca özür diledi ki özür dileyecek kişi kendisi değilken. Yetkili biriyle görüşmek istiyorum dediğimde ısrarlarıma rağmen yetkili kişi gelmedi. Zamanım olmadığını ve yetkili kişiyi daha bekleyemeyeceğimi bu olayı şikayet ediceğimi belirterek ayrıldım.

İlgisiz hizmet anlayışına sahip olan bu mağazadan alışveriş yapacağımı hiç düşünmüyorum. Ben şimdi Rodimood mağazasında çalışan bu bayana gerekli uyarının yapılmasını talep ediyorum. Rodi'yi temsil edebilen personellerle hizmet vermenizi dilerim.

32 yorum:

  1. İskenderun Primall Avm'deki Rodi mağazasından aldığımız ceket için hediye paketi yapılmasını ve içine değişim kartı konmasını rica ettim. Daha sonra değişim kartı koyulduğunu düşünerek alışveriş fişini attım. Aldığımız ürünün bedeni olmadığı için değişimi için mağazaya götürdüğümüzde faturayı attığımız için değişim yapamadıklarını beyan ettiler.

    Mağaza sorumlusu ile görüştük ve şirkete mail atacaklarını aynı fiyatlı herhangi bir ürün ayırttırabileceğimizi ve 1 gün sonra gidip alabileceğimizi belirttiler. 1 gün sonra ayırttırdığımız ürünü almak için gittiğimizde ürünün satıldığını beyan ettiler. Mağazadaki sorumlu kasada duran S**** D***** adlı personel nedeniyle 2 gündür yaşadığım stres beni benden aldı.

    YanıtlaSil
  2. Geçen yıl bulunduğum yerde Rodi mağazası bulunmadığı için Samsun Rodi mağazasından bayağı yüklü bir alışveriş yaptım. 3 pantolon, 1 kazak ve 1 mont satın aldım. Tabi pantolon 3 adet olunca ve evimde de pantolonlarım olunca hepsini birden giymedim. Pantolonlar keten pantolondu ve sırayla giymeye başladım. İlk giydiğim pantolon kısa sürede rengini atmaya başladı ve kötü bir renk aldı.

    Daha sonra diğerini giymeye başladım, o da aynı şekilde rengini atmaya başladı. Son olarak kadifeye benzer kumaş olan pantolonu giydim, bu pantolon rengini atmamakla birlikte sadece dizleri ağarma yaptı (muhtemelen kullanım şeklinden). Aradan geçen zamanda Tokat iline Rodi bir mağaza açacak denildi ben de Niksar ilçesindeyim. Bir gün Niksar'da çiçekçide otururken Rodi'de yönetici olan ismini hatırlamadığım bir arkadaş çiçekçinin kayınçosunu Rodi Tokat mağazasında yönetici olarak çalıştıracaklarını konuşmaya başladılar.

    Ben de üzerimde bulunan pantolonu göstererek Rodi'nin eski kalitesi yok dedim, arkadaş da değişim talebinde bulun firma değiştirir dedi. Yaklaşık 45-50 gün önce mağaza açılınca rengi atan 2 pantolonu götürdüm 1 tanesinin belindeki barkot kağıdı çıkmış olduğundan almadılar, diğeri incelemeye gitti. Daha sonra 3 defa gittim ürün hala incelemede biz sizi arayacağız dediler. Aradan geçen zamana rağmen arayan yok. Tokat buraya 60 km, ben ancak işim olduğunda gidiyorum ve mağaza çalışanlarını sıkıştıramıyorum onlar da beni sallıyorlar galiba. Bana verilen fişin Seri no:08***, acaba ürün ne aşamada?

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşımın doğum günümde almış olduğu hediyeyi değiştirmeye götürdüğümde arkadaşımın hediyeyi almış olduğu fiyat üzerinden değil o an geçerli olan indirimli fiyat üzerinden değişim yapıldı. Bunu söylediğimde ise faturası olmadığı için indirimli fiyat üzerinden uygulandığı cevabı verildi. Hediye edilen ürünün faturasını istemek gibi bir kabalıkta bulunmadığım için özür dilerim!

    Hediye değişim kartı adı altında bir şey vermek yerine fatura verin o zaman yada hediye kartına 30 gün boyunca geçerlidir gibi bir ibare koymayın! Hediye değiştirmek için gittim daha ucuz bir ürün almama rağmen üzerine para verdim! Bundan sonra asla Rodi ve Yards marka bir şey almayacağım.

    YanıtlaSil
  4. RODİMOOD Gömlek Değişimi Yapılmadı!

    26 Nisan 2012 saat 16.27 Perşembe günü Kastamonu mağazanızdan pınk sky x7093 woman tunik aldım, kendim Karabüklü'yüm ve tuniyi aldığımda denemediğim için eve gelip giymek istedim, sonra da bedeni dar geldi.

    Cuma günü Karabük mağazanızdan değiştirmek istedim ama mağazadaki E*** adındaki bayan bana elimizde şimdi kalmadı dedi, ben de getirtebilir miyiz dedim, sonra hiçbirşey demeden aldı eline gömleyi bana bunda is kokuyor dedi.

    Ben de daha dün aldım akşam geldim poşetten sadece denemek için çıkardım dedim ve öğlen size getirdim dedim. Bana hayır hanımefendi bu resmen is kokuyor diye rest çekti. Zaten aldığımda kumaşın kendi kokusuydu o ve ben bu konuyla ilgilenmenizi gömleğimin değişmesini istiyorum. Kimse beni olmayan bişey için suçlayamaz bu kişiden şikayetçiyim. Bana en kısa sürede dönerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  5. Hazır Giyim Konusunda Ünlü Markalardan Olan Rodi ,Yeni Yüzü RODİ MOOD İle Sİzlerle ..

    YanıtlaSil
  6. RODIMOOD 3. Giymemde Ürün Yırtıldı!

    17 Mart 2012 tarihinde Alaybey Mah. Şahinbey Gaziantep adresinde bulunan mağazanızdan 139,97 TL'lik alış veriş yaptım. 69,99 liraya aldığım 8699918703268 x363 spider man nolu kod pantolon 3. giymemde yırtık olduğunu fark ettim ve 05 Mayıs 2012 tarihinde mağazaya götürdüm buradaki bayan ürünü teste göndereceklerini söyledi.

    İlk defa Rodi'den alayım dedim ve burda da böyle bir sorunla karşılaştım. Daha ürünü alalı 1.5 ay bile olmadan böyle bir sorun oluyor ve firma direk iade olarak almayıp teste göndereceğim demesi ne kadar doğru? Ben gönderilen ürünümün hemen sonuçlanmasını istiyorum.

    YanıtlaSil
  7. RODİMOOD Rengi Solan Ceketim İade Alınmadı!

    2 3 defa giydiğim ceketin renginde solmalar oldu. Geri götürdüm, tamir edilecek diye aldılar. 10 gün sonra yapıldı diye geri gönderdiler. Hiçbir değişiklik yok. İade etmek istedim kabul etmediler. Başka bir ürün almamı da kabul etmediler. Şikayet edeceğim dedim. ''Git, kime edersen et'' gibisinden tavır takındılar.

    YanıtlaSil
  8. RODİMOOD 3 Gün İçinde Sökülen Pantolonu Değiştirmediler!

    Diyarbakır RodiMood mağazasından 200 TL'lik alışveriş yaptım. Bunların içinde 6 yaşındaki çocuğuma aldığım kot pantolon da vardı. Çocuğun giymeye başlamasından 3 gün sonra pantolon düğmesinin ilik kısmı söküldü. Ben de pantolonu yıkamadan mağazaya götürdüm. İade etmek istedim.

    Onlar genel merkeze göndereceklerini söyleyerek 22 Mayıs 2011 tarihinde benden pantolonu aldılar. Bugün yani 13 Haziran 2011 tarihine kadar 2-3 defa uğramama rağmen ürünün hala gelmediği ve ürünün iadesinin reddedildiği bilgisini aldım. Genel merkezi aradım, uzun uğraşlardan sonra kalite departmanında bizim ret kararını veren kişiye ulaştık.

    Ben kendisine niçin ret cevabını verdiniz diye sorduktan sonra kişi bana o söküğün üretim hatası olmadığını, çocuğumun bu işi kendisinin yapmış olabileceği bilgisini verdi. Ben kendisine çocuğun pantolonu doğru dürüst giymediğini giyse bile bu kadar zararı üç günde veremeyeceğini bildirdim. Orada görev yapan o bir kişi bütün RodiMood adına konuşarak beni tersledi ve bana bu işin sorumlusunun çocuğum olduğunu söyledi. Gerekli yasal yollarımı arayacağım. 3-5 kuruş için değil ama yanlışlarını düzeltmek için bu işin takipçisi olacağım.

    YanıtlaSil
  9. Diyarbakır RodiMood mağazasından 200 TL'lik alışveriş yaptım. Bunların içinde 6 yaşındaki çocuğuma aldığım kot pantolon da vardı. Çocuğun giymeye başlamasından 3 gün sonra pantolon düğmesinin ilik kısmı söküldü. Ben de pantolonu yıkamadan mağazaya götürdüm. İade etmek istedim.

    Onlar genel merkeze göndereceklerini söyleyerek 22 Mayıs 2011 tarihinde benden pantolonu aldılar. Bugün yani 13 Haziran 2011 tarihine kadar 2-3 defa uğramama rağmen ürünün hala gelmediği ve ürünün iadesinin reddedildiği bilgisini aldım. Genel merkezi aradım, uzun uğraşlardan sonra kalite departmanında bizim ret kararını veren kişiye ulaştık.

    Ben kendisine niçin ret cevabını verdiniz diye sorduktan sonra kişi bana o söküğün üretim hatası olmadığını, çocuğumun bu işi kendisinin yapmış olabileceği bilgisini verdi. Ben kendisine çocuğun pantolonu doğru dürüst giymediğini giyse bile bu kadar zararı üç günde veremeyeceğini bildirdim. Orada görev yapan o bir kişi bütün RodiMood adına konuşarak beni tersledi ve bana bu işin sorumlusunun çocuğum olduğunu söyledi. Gerekli yasal yollarımı arayacağım. 3-5 kuruş için değil ama yanlışlarını düzeltmek için bu işin takipçisi olacağım.

    YanıtlaSil
  10. RODİMOOD 95 TL'ye Aldığım Ürün İçin Bana 14 TL Teklif Ettiler!

    Neyse firmadan 1 mont aldık ve ürün belli bir süre sonra deforme oldu. Firmaya gittiğimizde ürünün stoklarda olmadığı ve tekrar üretilmeyeceği bilgisi verildi.Bizde bunun üzerine firmaya para iadesi veya ürünün yerine başka bir ürün alma teklifi sunduk, kabul ettiler fakat bu saatten sonra her şey başladı.

    95 TL'ye aldığım ürün için bana 14 TL teklif ettiler. Şaşırdım nasıl olur dedim, kampanyaya girmiş dediler.Stoklarında olmayan bir ürün nasıl kampanyaya girer sorusuna ise verdiği cevabı personel kendi bile anlamadı ve inanmadı. Yani cevap veremediler.

    Bunun üzerine tüketici hakları mahkemesine vermiş olduğum dilekçede haklı olduğum kanıtlandı ve mahkeme kararı ile 95 TL ücretin tarafıma ödenmesi kararlaştırıldı.Firmaya gittiğimde ise yine gereksiz sebepler bulup geçiştirmeye başladılar.Bunun üzerine firmanın genel müdür asistanı D*** Hanım ve müşteri ilişkilerinde N*** Hanım ile görüştük elimizde mahkeme karar yazısı olmasına rağmen hala parayı ödemediklerini belirttik.N*** Hanım da öyle bir dönüş yaptı ki 3 saat oldu hala dönüş yapacak.

    YanıtlaSil
  11. RODİMOOD 95 TL'ye Aldığım Ürün İçin Bana 14 TL Teklif Ettiler!

    Neyse firmadan 1 mont aldık ve ürün belli bir süre sonra deforme oldu. Firmaya gittiğimizde ürünün stoklarda olmadığı ve tekrar üretilmeyeceği bilgisi verildi.Bizde bunun üzerine firmaya para iadesi veya ürünün yerine başka bir ürün alma teklifi sunduk, kabul ettiler fakat bu saatten sonra her şey başladı.

    95 TL'ye aldığım ürün için bana 14 TL teklif ettiler. Şaşırdım nasıl olur dedim, kampanyaya girmiş dediler.Stoklarında olmayan bir ürün nasıl kampanyaya girer sorusuna ise verdiği cevabı personel kendi bile anlamadı ve inanmadı. Yani cevap veremediler.

    Bunun üzerine tüketici hakları mahkemesine vermiş olduğum dilekçede haklı olduğum kanıtlandı ve mahkeme kararı ile 95 TL ücretin tarafıma ödenmesi kararlaştırıldı.Firmaya gittiğimde ise yine gereksiz sebepler bulup geçiştirmeye başladılar.Bunun üzerine firmanın genel müdür asistanı D*** Hanım ve müşteri ilişkilerinde N*** Hanım ile görüştük elimizde mahkeme karar yazısı olmasına rağmen hala parayı ödemediklerini belirttik.N*** Hanım da öyle bir dönüş yaptı ki 3 saat oldu hala dönüş yapacak.

    YanıtlaSil
  12. Ben ürünü aldığım mağazanıza gittim. Orada ayakkabının kullanıldığını geri almalarının yada değiştirilmesinin mümkün olmadığını söylediler. Ben ayakkabının kalıbının bana küçük geldiğini söyledim.

    Tamam 41 numara ama kullanmaya başladığımda çok rahatsızlık çektiğimi ayaklarımın yara olduğunu mümkünse değiştirilmesini talep ettim. Ama cevap yukarıda yazdığım gibi oldu. Kullanılmış bunu geriye alamayız denildi. Bir ürün kullanmadan nereden bilinebilir kullanışlı mı değil mi.

    Hakkımı her türlü mercide sonuna kadar arayacağım. Ayakkabının fiyatı 27 lira olsun. İsterse 1 lira. Mağdur durumda olan benim. Para kolay kazanılmıyor.

    YanıtlaSil
  13. 01. 09. 2012 tarihinde Eskişehir Hamamyolu'nda ki Rodi Mood giyim mağazasından kot pantolon aldım. Eve gelip denediğimde ürünün bedenime denk gelmediğini gördüm (bel ve basen bölgesinde sıkma). Bu ürünü az bir kere giyip hareket etmem lazım ki (oturmak, kalkmak, yürümek...) bedenime uygun olup olmadığı kanısına varabileyim.

    Değişim fişi elimde mevcut ve ürüne hiçbir şekilde müdahalede bulunulmamıştır (kesim, daraltma, boy kısaltma, yıkama ve kirletme gibi). Yıllardır alışveriş yaptığım mağaza olmasına rağmen ve üründe değiştirilememesi için herhangi bir neden olmadığı halde ve tüm
    bunları mağaza yetkilisine belirttiğim halde ürün değiştirilmemiştir. Gerçekten üzücü bir durum. Rodi Mood kendine yakışanı yapmadı. Bilginize.

    YanıtlaSil
  14. 03.06.2012 tarihinde Malatya Park AVM Rodimood mağazasından almış olduğum (8699918876061) model numaralı tişörtümü, ilk yıkamadan sonra (çamaşır makinesinda 30 derecede) ürünün ön kısmındaki baskılı yazısının boyasının çıktığını tespit ettim.

    Ürünü 20.08.2012 tarihinde almış olduğum mağazaya iade raporumla iade etmeme rağmen: 05.09.2012 tarihinde tarafıma (Bu durum üretim hatası olarak değerlendirilemez.) adı altına aynı ürünü hiçbir işlem yapılmaksızın tarafıma iade edilmiştir. Yaklaşık 10 yıl boyunca güvenerek alışveriş yapmış olduğum Rodi mağazalarına teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  15. Ali Yıldırım24 Ekim 2012 09:40

    Erzurum avm rodi mood mağazasında aldığım pantolonun paçasını yaptırmak istediğimde bizim terzilerle anlaşmamız yoktur kendiniz yaptırmanız gerekiyor gibi saçma bir yanıt aldım. Daha öncesinde de anlaşmamız yok ama ücretini verdiğiniz taktirde biz yaptırabiliriz diyorlardı. Rodi için yakışıksız bir durum. Bir daha rodiden alışveriş yapacağımı hiç sanmıyorum. .

    YanıtlaSil
  16. 16. 09. 2012 tarihinde ankamall rodimood dan aldığım 90 tllik pantolon 3 haftada bacak arası sürtünmeden dolayı yırtıldı. 09. 10. 2012 tarihinde aldığım mağazaya götürdüm ve iade ettim. İade seri no 03943. formun üzerinde ürün sonucu 15 gün sonra bildirilecektir yazıyor ama 18 gün olmasına rağmen hala cevap gelmedi.

    Arıyorum bayram dolayısıyla yoğunuz diyorlar. Ben 100 tl verip malıma bişey olduğunda bunların peşinden koşmam gerekiyor. M***' den aldığım 90 tllik kot 6 ayda bacak arası aynen yırtıldı adamlar anında sorgusuz sualsiz değiştirdiler, üstelik fişimde yoktu. 90 tllik kot 3 haftada aşınmamalı. Rodimoodu bu yaptığı davranıştan ötürü kınıyorum. Ürünümü değiştirmesini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  17. 7 ay önce rodi'nin diyarbakır ncty mağazası (S.K. rodi) den 2 adet pantolon aldım. 3 ay sonra sadece 4 kez giydim bir tanesini, baktım rengi bembeyaz oldu. neyse dedim birkaç kez de diğerini giydim o da bembeyaz oldu. siyah pantolon bir kaç giymeyle beyazlaşınca pantolonları aldığım fişleri aradım bulamayınca da mağazaya tekrar başvurmadım bile. .

    Çünkü 7 ay geçmiş ne diyeceğiz ama sonuçta insanlar para veriyor ama bu şekilde kendini mağdur edilmiş hissediyor. rodi ye sesleniyorum ; bir sürü mağazanız olabilir. bir çok çalışanınız olabilir, ama ya kalitenizi konuşturun ya kendinizi gözden geçirin. kime sormuşsam rodiden memnun değil. pantolonu sizden aldığıma dair gerekli ispatı yapabilirim.

    YanıtlaSil
  18. 23. 10. 2012 tarihinde 17:47'de İskenderun Primemall Avm'deki Rodimood mağazasından toplam 80 tl'lik alışveriş yaptım ve bunun karşılığında promosyon olarak "Turkcell 75 tl=187. 5 dakika" konuşma kartı kazandım. Ama sonra kullanmak üzere bir köşeye koydum. Çünkü o an kontöre ihtiyacım yoktu. Kartın son kullanım tarihi 15 Aralıktı. Süre dolmadan kartımı kazıyıp konuşma dakikalarımı kullanmak istedim.

    Ama ne göreyim. . !Kartın kazılması gereken yerini kazıdıkça bir türlü rakam veya harf, yani şifreye emare olabilecek hiçbir şey görülmüyordu. Yavaş kazıdım hırpalanma olmadı. Ama kazıdıktan sonra hiçbir şey çıkmadı maalesef. Bu tür hilelerle artık biz tüketicilerle oynamaktan ne zaman vazgeçeceksinız Rodimood ve Turkcell? Tüketici Hakem Heyeti yada Tüketici Mahkemesine başvurmadan şikayetim çözülsün lütfen.

    YanıtlaSil
  19. RodiMood'dan aldığım montun rengi soldu ve montta esneme oldu.Montu değiştirmek istedim incelemeye gönderdiler ancak 20 gün sonra incelemeden gelen ürünün kullanıcı hatası olduğu yönde kaanate varılmış. Ürünün renginin solması kullanıcı hatasıyla hiç bir ilgisi yoktur ve ayrıca üründe doğal boya kullanıldığı için montun rengi solmuştur.Ürünümün değiştirilmesini talep ediyorum aksi taktirde hukuki yola başvuracağım.

    YanıtlaSil
  20. 23. 02. 2013 tarihinde Zonguldak - Demirpark avm deki şubenizden erkek kol saati aldım. Bugün kol saatinin yanında bulunan butonlardan bir tanesi kopup düşmüş. Değişim için internet sitesindeki telefon numarasını arıyorum, cevap veren yok.

    Ayrıca internet sitesinde müşteri hizmetlerinde mesaj bölümü var ama anladığım kadarıyla yazılan mesajlara bakılmıyor. Daha mesaj atan kişiye döndürülen otomatik mesajı bile zahmet edip düzenlememişler. Haliyle mesajlara geri dönüş de yapmıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  21. 2 kere giymeye kolu genişleyen lacivert olan yakası solan tşört tekrar iade geliyor acaba gerçekten incelemeye alındı mı ürün yoksa rodi kafadan sallıyor mu.....?

    YanıtlaSil
  22. 23 Nisan coşkusunu RodiMood ‘da yaşayın!

    23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'na özel, yıldızlı çocuk ürünlerinde 1 alana 1 bedava!

    YanıtlaSil
  23. sosyal medyada iyibir marka gibi görünmeyen rodi ile ilgili memnuniyetsizlik had safhada niye bu duruma gelinmiş anlamadım ama yinede daha iyi olmasını isterdim şikayetler çok ama çok bu firmanın yetkilisi niye ilgisiz kalmış gelişigüzel sonuçlar varsa söyleyin

    YanıtlaSil
  24. Babalar günü öncesi rodiyi ziyaret ettim kendi çapımda alışlar yaptım şikayetim yok fakat lütfen herkesin iyi ve hoşnut olmasını istiyorum neticede herkes iyi olsun demiyorum ama lütfen memnun olun nolur..

    YanıtlaSil
  25. altan şaşmaz ----------------------izmit16 Temmuz 2013 22:26

    rodimood şikayet hattını kaç keredir müşteri hizmetleridir nedir arama yapıyom amma bakan yok lütfen insanların dertleri ile ilgilenin .
    kaliteli ürün yapın şikayetlere kulak verin lütfen

    YanıtlaSil
  26. Bekir karakuş3 Ağustos 2013 12:16

    Bekir Karakuş benim tavsiyem arkadaşlar rodinin malı çok kalitesiz maldır ve değişmeye gidinde görün bakalım önünüze ne engeller çıkacak bakın bakalım benim tavsiyem almayın rodinin malını derim

    YanıtlaSil
  27. şermin fulya tantan14 Eylül 2013 02:45

    rodimood iyidir iyi.

    YanıtlaSil
  28. Nejla yaşar--------------- Kumkapı/İstanbul18 Ekim 2013 03:54

    bana bir arkadaşımdan hediye gelen rodi yi değişmek için alınan mağazaya götürüp bedenini küçültmek istedim başarılı olamadım sebebine ne dediğimde slip istediler banka silipi ben onu nereden alayım zaten hediye fatura sı ile değişim yapın dedim olumsuz yanıt verdiler fatura yeterli değilmiş....
    güldüm..

    YanıtlaSil
  29. rodimood tan aldıktan iki gün sonra yıkanıp tüğlenen pantalonu geri vermek için tam tamına 7 gün uğraşarak geri veremedim yada değiştiremedim ya banada helal olsun.
    Bu nun gibi şikayetler çoğaldıkça bu markada kendine çeki düzen verir diye düşünmekteyim

    YanıtlaSil
  30. RodiMood Mağazaları'nda Deppo Günleri kampanyasına özel tek fiyat fırsatları başladı...

    YanıtlaSil
  31. Kasım aydoğmuş7 Ocak 2014 02:13

    Ya bu Ankara etlikteki ANTARES rodiden alışveriş yaptım kısa süre önce değiştirmek için gittiğimde kapının duvar olduğunu gördüm kapanmış şok oldum şimdi ne yapacağım bi yetkili çıkıpta bana orda sorğum kişiler yardımcı olmadılar şaşırdım kaldım lütfen ama lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  32. Sevgililer Günü’ne özel kampanyada RodiMood mağazalarından 79 TL ve üzeri alışveriş yapan herkese 35 TL değerinde parfüm hediye. Sevgilinize sevginizi anlatmanın binlerce yolundan biri de RodiMood’tan geçiyor. RodiMood, 8-15 Şubat tarihleri arasında mağazalarından 79 TL ve üzeri alışveriş yapan herkese 35 TL değerinde parfüm hediye ediyor. Sevgiye değer veren herkese hediye edilen parfüm, sevgililer gününe özel olarak tasarlandı. Monttan hırkaya, jeanden kazağa, etekten elbiseye tüm ürünlerde geçerli olacak kampanya ile sevgilinizi veya kendinizi şımartabilir, cazip ödeme koşulları ve kış fırsatları ile de cebinizi güldürebilirsiniz.

    YanıtlaSil