28 Nisan 2012 Cumartesi

RODİ MOOD Mağaza Müdüründen Şikayetçiyiz!


Geçtiğimiz gün kız arkadaşım alışveriş yapmak üzere Rodi Bornova merkez mağazasına girecekken, mağaza müdürünün sözlü tacizine uğramıştır. Kapıda kıyafeti yüzünden taciz edilen kız arkadaşım içeri girip personele kapıdaki adamları tanıyıp tanımadıklarını sorduğunda, adamın mağaza müdürü olduğunu öğrenir. Mühim olan şu ki; şikayette bulunmak isteyen kız arkadaşıma personel yardım etmediği gibi en yetkili kişi müdürümüz deyip bu adamı içeri çağırır ve kimse bir türlü telefon numarası veya şikayet formu vermeye yanaşmaz.

En son kız arkadaşımın sorununu müşterilerin yanında yüksek sesle dile getirmesiyle müdür " Ben esnafım. yaptığınız ayıp terbiyesizlik" diyerek kız arkadaşıma sesini yükseltir. Kız arkadaşım ayıp olanın bu mağazadan aldığı kıyafetler yüzünden, içeri gireceğini bilmediği bir insana mağaza müdürünün tacizde bulunması olduğunu söyler ve ısrarları sonucu adamın bizzat kendisinden isminin yazdığı bir kağıt alır.

Adam "en yetkili kişi benim sonuçta" tarzı konuşarak yapılabilecek bir şey olmadığını söyleyip "özür dilerim ama zaten müdür benim" der. Bunu yüksek sesle, personeline bakarak ve gülerek söyler. O sırada içeride bulunan müşteriler de bu olaya şahit olmuştur.

Biz elimizden gelen her şeyi yapıp bu davranışın tüm sorumlularının hiç bir şey yokmuşcasına davranmasının önüne geçeceğiz. Keza bu davranış kabul edilebilir bir davranış değil. 


                                                                                                    RECEP________

37 yorum:

  1. RODİMOOD Pantolonum Deforme Oldu Geri Almadılar!

    4 adet pantolon aldım 2'sinin faturası yoktu bulamadım, 2'sinin faturası vardı. 3 ay içerisinde renk atmasından götürdüm 1 ay bekledim, hata bizde değil diye ürün geri geldi. Bir sefer yıkanan pantolon renk attı, değişiriz denildi değişim olmadı. Böyle firma anlayışı olmaz, tüketici haklarına şikayet edeceğim.

    YanıtlaSil
  2. RODİMOOD Müşteri Temsilcisi Kaba Davrandı!

    RodiMood Van Şubesi'nden aldığım mont yıkama öncesi renk verdi ve giyilmez bir hal aldı. Değiştirme talebim de reddedildi. Bunun üzerine müşteri temsilcisini aradım.

    19 Nisan 2012 tarihinde saat 17.35'te müşteri temsilcisi ile görüştüm. Bu görüşmede müşteri temsilcisi bayan ilgisiz davrandı ve aramızda bir tartışma oldu. RodiMood gibi bir firmanın müşteri temsilcisinden daha duyarlı olmasını isterdim ama beni azarlamaya devam etti.

    YanıtlaSil
  3. RODİMOOD Montumun Rengi 1 Yıkamada Soldu!

    24 Şubat 2011'de siyah mont aldım, 1 yıl oldu giydim o da kışın fazla kullanmadım. Makinada yıkadım bir de ne göreyim solmuş! Kim olsa şikayet eder. RodiMood'a gittim; ''6 ay sonra almıyoruz'' dediler. Diğer mağazalar degişim yapıyor, rodi mont yapmıyor. Bir daha da birşey almayacağım.

    YanıtlaSil
  4. RODİMOOD Aldığım Tişört Giymeden Yırtıldı!

    22 Nisan 2012 tarihinde Söke Outlet'ten satın aldığım tişort( bedeli çok komik (8 TL)) giymeden önce yıkamak istedim ve tişört yıkama sonucu lime lime yırtılmaya başladı.

    Firmanızın ismine güvenip İzmir Konak şubenize götürdüm.İncelemeye göndereceklerini söylediler.(30 Nisan 2012 tarih 086736 no)09 Mayıs 2012 tarihinde geri döndüklerinde tişörtün çok fazla yıkamadan dolayı yıprandığı söylendi.

    Şimdi 2 seçenek var: Ya siz kullanılmış tişört satıyorsunuz ya da ben deliyim tişörtü üst üste yıkadım. Yıprattım. 5 günde ne kadar yıkayabilirsem artık.
    Bir yanlışlık var diye aradığımda ise telefonda uzun süre bekletildim ama 8 TL'lik tişört için 10 TL masrafta etsem de bu Rodi'nin ayıbı olduğunu söyledim.Gerekenin yapılmasını rica ederim.

    YanıtlaSil
  5. rODİ MOOD PANTOLON ALIPTA ŞİKAYETÇİ OLDUM SANAL DA Kİ YORUMLARI OKUDUM YALNIZ OLMADIĞIMI ANLADIM İNSANLAR BU MARKADAN GENELDE ŞİKAYETÇİ İMİŞ BİLEMEDİM FAKAT BİR KERE ALMIŞ OLDUM YAZIK BU MARKAYI ALIPTA GÜVENİ ZEDELENMEYEN VARMI ACABA

    YanıtlaSil
  6. Ortada dönen bir yalan var ve biz gerçeğin ortaya çıkması için elimizden gelen herşeyi yapcağız

    YanıtlaSil
  7. her ne deniliyorsa doğrudur kendisi sapıktır ona da bu yaakışır zaten..

    YanıtlaSil
  8. MUSTAFA DOĞAN......5 Haziran 2012 01:42

    arkadaşlar sakın ha kanıp da bu markanın ürününü almayın dükkanlarının önünden bile geçmeyin yanıldım da bir mont aldım 1 hafta kullandım üstünde yazan şartlara göre yıkandı siyah oldu beyaz garantiye gitti red cevabı geldi sinirlendim müşteri hizmetlerini aradım şikayetimi sinirli bir şekilde söyledim kız konuşamadı suratıma kapattı telefonu sakın ha sakın yetkili kimse yürekliyse ulaşsın bana profilimde numaram falan herşey yazıyor ben lafımın arkasındayım....

    YanıtlaSil
  9. ARKADAŞLAR RODİ BENİM İÇİN BİTMİŞTİR EGER AKLINIZ VARSA BİT PAZARINDAN ALIN BUNDAN EMİNİMKİ İYİDİR

    YanıtlaSil
  10. müşteri hizmetleri diye oraya bayan koymuşlar insanlarla dalga geçsin diye koymuşlar kadın söylediklerimi umursamadı bile bunlar herşeyi hazmedmişler onun için nedesen boş eşinize dostunuza söyleyin rodiden alışveriş yapmasınlar

    YanıtlaSil
  11. düne kadar büyük bir firma zannederdim ama yanılmışım bugün pazardan bile aldıgın şeyi en az yine 6 ay giyorsun eger bu yazıları dikkate alıyorlarsa pazarcı bile malının arkasında bunlar pazarcı zihniyetinin dahada altında bu yazıları yetkililerinize okutunda belki sizin gibilerini orda oturtmazlar

    YanıtlaSil
  12. anketinize bakında utanın tabi yüzünüz varsa varsa görebilirseniz

    YanıtlaSil
  13. RODİMOOD 95 TL'ye Aldığım Ürün İçin Bana 14 TL Teklif Ettiler!

    Neyse firmadan 1 mont aldık ve ürün belli bir süre sonra deforme oldu. Firmaya gittiğimizde ürünün stoklarda olmadığı ve tekrar üretilmeyeceği bilgisi verildi.Bizde bunun üzerine firmaya para iadesi veya ürünün yerine başka bir ürün alma teklifi sunduk, kabul ettiler fakat bu saatten sonra her şey başladı.

    95 TL'ye aldığım ürün için bana 14 TL teklif ettiler. Şaşırdım nasıl olur dedim, kampanyaya girmiş dediler.Stoklarında olmayan bir ürün nasıl kampanyaya girer sorusuna ise verdiği cevabı personel kendi bile anlamadı ve inanmadı. Yani cevap veremediler.

    Bunun üzerine tüketici hakları mahkemesine vermiş olduğum dilekçede haklı olduğum kanıtlandı ve mahkeme kararı ile 95 TL ücretin tarafıma ödenmesi kararlaştırıldı.Firmaya gittiğimde ise yine gereksiz sebepler bulup geçiştirmeye başladılar.Bunun üzerine firmanın genel müdür asistanı D*** Hanım ve müşteri ilişkilerinde N*** Hanım ile görüştük elimizde mahkeme karar yazısı olmasına rağmen hala parayı ödemediklerini belirttik.N*** Hanım da öyle bir dönüş yaptı ki 3 saat oldu hala dönüş yapacak.

    YanıtlaSil
  14. van rodi mood mağazasından oğluma pantolon aldım kumaşında sanırım hata vardı pantolon çok kötü kokuyordu mağazaya geri götürdüğümde ürünü geri alamayacaklarını bu ürünü bu problemden dolayı fabrikaya gönderemeyeceklerini söyledi ordaki müdür ve bana istediğin yere ve kişilere şikayet edebilirsin dedi biz müşteri olarak aldığım ürünleri ucuza almıyoruz bu yetmez gibi müdürlerin saygısız tavırlarıyla karşılaşıyoruz bundan dolayı vanda bulunan rodi mood mağazasından bir daha alışveriş yapmıcam

    YanıtlaSil
  15. Rodi Mood Diyarbakır Urfa yolu üzerindeki mega center avm de 1 hafta önce pantolon aldım. Ürünün paçasını kısaltmak için bıraktım. Diğer günü gittiğimizde pantolonun kayıp olduğunu zannettiklerini söylediler, terziye gittiler. Uzun beklemelerim sonunda bir sonuç alamadılar. Sonra gelmemizi söylediler. Diğer gün gidemedim.

    Ertesi gün pantolonu almaya gittiğimde ürünü bulamadıklarını, aynı ürünün 36 bedeninde olmadığını söylediler. Müdürle görüşmek istediğimde mağazada paspas çeken birini göstererek müdürün bu olduğunu söylediler. Müdür bey dedikleri kişiye sorduğumdan olaydan habersiz olduğunu söyledi. Telefon numaramı aldı, biz sizi ararız dedi. 06 Temmuz 2012 tarihinde numaramı verdim, hala aramadılar.

    07 Temmuz 2012 tarihinde gittiğimde tekrar biz sizi arayacağız dediler. Pantolon kaybolmuşsa başka bir tane verin deyince şu an bizde yok şubelere bakacağız nerede varsa temin edip arayacaklarını söylediler. Stres atmak için yaptığımız alışveriş sayesinde bunalıma girdik. Olayın çözülmesini, müşterilerin bir daha böyle bekletilmemesi konusunda çalışanların bilgilendirilmesini temenni ederim.

    YanıtlaSil
  16. Malatya İnönü Caddesi şubesinden yıl içinde aldığım 3 adet kot pantolonum aynı yerlerinden yıpranarak deforme oldu. Mağazaya gitiğimde bana pantolonların geçen yılın sezonunu ürünü olduğunu, bu ürünler için bişey yapılamayacağını söylediler. Sayın Rodi yetkilileri ürettiğiniz ürünlerin üzerindeki etiketlerinizin yaptığı reklam milyonlarca lira harcanarak yapılan reklamdan daha etkili olacağını unutmayın.

    YanıtlaSil
  17. 01. 09. 2012 tarihinde Eskişehir Hamamyolu'nda ki Rodi Mood giyim mağazasından kot pantolon aldım. Eve gelip denediğimde ürünün bedenime denk gelmediğini gördüm (bel ve basen bölgesinde sıkma). Bu ürünü az bir kere giyip hareket etmem lazım ki (oturmak, kalkmak, yürümek...) bedenime uygun olup olmadığı kanısına varabileyim.

    Değişim fişi elimde mevcut ve ürüne hiçbir şekilde müdahalede bulunulmamıştır (kesim, daraltma, boy kısaltma, yıkama ve kirletme gibi). Yıllardır alışveriş yaptığım mağaza olmasına rağmen ve üründe değiştirilememesi için herhangi bir neden olmadığı halde ve tüm
    bunları mağaza yetkilisine belirttiğim halde ürün değiştirilmemiştir. Gerçekten üzücü bir durum. Rodi Mood kendine yakışanı yapmadı. Bilginize.

    YanıtlaSil
  18. Balıkesir Rodi mağazasından 100 TL'ye 50 TL iade kampanyasından faydalanarak bir mont bir de gömlek aldım. Ertesi gün aldığım gömleği aynı fiyattaki başka bir gömlekle değiştirmek istedim.

    Kampanya dahilinde 34.90 TL olan gömleği 28 TL' ye almıştım. Yine 34.90 TL olan gömlekle değiştirmek istediğimde benden 7 TL fark ücreti aldılar. Açıklama olarak da sistem böyle dediler. Dolayısıyla ben kampanyadan faydalanamamış oldum. Sistemin neden böyle olduğunu mantık olarak birisi bana izah edebilir mi?

    YanıtlaSil
  19. Alışveriş için gittiğim RodiMood mağazasında çocuğumun tuvalet ihtiyacı oldu, mağazada tuvalet olduğu halde müşterilerin kullanamayacağını söyleyerek isteğimizi geri çevirdiler. Çocuğumu yolun karşısındaki parktaki tuvalete götürmek zorunda kaldım. Konu ile ilgili gerekli işlemi yapacağınıza inanıyorum.

    YanıtlaSil
  20. Haftasonu 7 gün önce aldığımız ürünün defolu olması sebebi ile değiştirmek ya da iade etmek için Bayrampaşa Forum mağazanıza ürünün fişi ile gittik. Mağaza müdürü ise banka slipt i olmadan ürünün iade edilemeyeceğini belirtti. Mağaza müdürünün bize davranış şekli (yüksek sesle ve bir bayana nasıl hitap edilmesini bilmeyen bir şekilde). Müşterilerden de biri bizi desteklediği için mağaza müdürünüz onunla da tartışmaya girdi. Diğer müşterilerin önünde bize yüksek sesle ve onur kırıcı bir şekilde davrandı. AVM güvenliğinden bir personelin gelip bizi mağazadan dışarı çıkartması konusunda tehditvari bir şekilde konuştu.

    Bu sırada güvenlik müdürü geldi. O da mağaza müdürünün bayana bu şekilde davranamayacağını sözlü bir şekilde kendisine iletti ve bize şikayet formu doldurttu. Problem sadece ürünün iade olup olmaması değil, aynı zamanda firma çalışanının davranış şeklidir.

    YanıtlaSil
  21. Rodimood'dan aldığım hırka 2 gün kullanım sonrası deforme olmuştur. İpliklerinde açılma, sökülme meydana geldi. Bunun üzerine değişim için iade ettiğimde, incelemeye alacaklarını söylediler. Ancak gözle görülür bir hata olmadığını söyleyerek ürünü bana geri iade ettiler. Daha sonra müşteri hizmetlerini aradığımda bana yardımcı olamayacaklarını dile getirdiler. Bu konudaki mağduriyetimin acilen giderilmiseni istiyorum.

    YanıtlaSil
  22. Hafta sonu kampanya yapmışlar 100 tl lık alışverişe 100 tl lık bedava diye. ürünleri aldım bir tanede hediye ürün aldım hediye ürün küçük geldi mağazaya götürdüğümde ürünü değiştirmediler değiştiremiyoruz dediler böyle bir şey görmedim ben yıllardır internetten ve mağazalardan ürün alıyorum bütün ürünleri değiştirebiliyorum.

    Böyle kalitesiz ürün satıp sonra arkasında durmayan bir firma görmedim. Aldığım bütün ürünleri mağazada bıraktım almadım ücretlerini ödememe rağmen almadım sanki insanlara sadaka veriyorlar gibi muamele yapıyorlar.

    YanıtlaSil
  23. 15.12.12 tarihinde Kırıkkale rodiden aldığım çift taraflı montu 1 hafta sonra (2 kez giyildi) fermuarının kapanırken zorlandığı için ürünü aldığımız mağazaya gittik. yetkili incelemeye gidecek dedi ve 15-20 günde gelir dedi. 15 gün sonra mağazadaki kasa sorumlusu ürünün inceleme sonucunu olumsuz olduğu üretime dayalı bir kusur bulunamadığını söyledi.

    Hatta “siz yine iyisiniz çoğu müşteri pantolonlarının renklerinin attığını söylediği taktirde yinede red cevabı aldıklarının söyledi. ”bunlar nasıl bir inceleme yapıyorsa fermuar dişlerinin hatalı olduğu gözle bile farkediliyor. Müşteri hizmetleri hattı kurmuşlar kimse yok. mesaj atıyorsunuz geri dönüş yok. Sonuç olarak isminin büyüklüğüne güvenip gittiğiniz rodi mood ta mağdur olarak ayrılıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  24. Model numarası : A11215024120010
    Model adı: Aksesuar X7576 Man Saat.

    Yaklaşık 4 ay önce kadar aldığım Ssatin camı çatladı ve yan taraf boyaları aşındı. Konu ile alakalı olarak Malatya Dörtyol Şubesi'ne saatimi götürdüm lakin saati müşteri hizmetlerine göndersek bile herhangi bir tadilat yapmadan geri göndereceklerinin bu konuda bizim hatalı olduğumuzu aktardılar.

    Ben bu saate 49.99 TL verdim, sizin yaptığınıza bakın böyle garanti koşulları mı olur?

    YanıtlaSil
  25. Rodi'den almış olduğum ceketin fermurarının ucu kırıldı, İskenderun merkezdeki Rodimood merkezine gidip durumu anlattım, Kasada duran bayan bana çözümü herhangi bir terziye giderek halletmemi söyledi.

    Fermuarın ucunda Rodi yazıyor, bunu terzinin nasıl yapacağını söyledim,bilmiyorum artık dedi. Defacto veya Lc waikiki gibi mağazalar böyle bir durumda fatura bedelinin iadesini bile yaparken rodi çalışanının 'bizim sistem böyle çalışıyor' demesi Rodimood gibi büyük bir firmaya olan güvenimi fazlasıyla sarsmıştır.

    YanıtlaSil
  26. Sezon başında rodi modd' dan almış olduğum kabanın renginde açılma oldu resmen siyah renk yerine gri bir renk oluşumu oldu ürünü incelemeye gönderdiler 25 gün sonunda ürün hatalı denilip 90.00 tl lik monta 50.00 tl lik bir değer söyleyerek herhangi bir ürünle değişim yapabileceğim söylendi.

    Ankara Ankamall şubesine gittiğimde ürünün kullanıcı hatası denilenerek değişim yapamayacaklarını söylediler İstanbul merkezi aradım kullanıcı hatası olduğunu tekrarladılar.2-3 ay gibi bir sürede bu tür açılmalar olması normalmiş bu nasıl bir ilgisizliktir anlamadım kış gününde 25 gündür kabansız kaldım birde kullanıcı hatası denildi kesinle rodi moodu kınıyorum ilgisizler.

    YanıtlaSil
  27. Tüm şikayetler dikkatle incelenmektedir ,bilgilerinize ..


    RODİMOOD

    YanıtlaSil
  28. İncelendiği içinmi herkez dertli anlamadım gitti...

    YanıtlaSil
  29. RodiMood' dan bir ayakkabı aldım, 15 gün içinde, ayakkabı açıldı ve bu nedenle ürünü aldığım mağazaya götürdüm ve garantiye gönderdiler. Hediye çeki alabileceğimi ifade ettiler.

    Ben para iadesi istedim, fişimin aslı olmadığı için böyle bir hak talep edemeyeceğimi ifade ettiler. Ayrıca ürünü kendisinden satın aldığım firma bana yaptığı işlemin (fişin) bir kopyasını saklamadığını, bu tip işlemleri yapacak bilgisayarlı bir sistemlerinin olmadığını belirtti.

    İlk kez alış veriş yaptığım bu mağazadan hiç memnun kalmadım. Para iadesi için müşteri hizmetleri ile görüşeceğim ve yapılmadığı takdirde tüketici haklarına ve özellikle maliyeye gereken şekilde başvuracağım. Bu mağazayı kimseye önermiyorum.

    YanıtlaSil
  30. Bekir karakuş3 Ağustos 2013 12:15

    Bekir Karakuş benim tavsiyem arkadaşlar rodinin malı çok kalitesiz maldır ve değişmeye gidinde görün bakalım önünüze ne engeller çıkacak bakın bakalım benim tavsiyem almayın rodinin malını derim

    YanıtlaSil
  31. daha fazla alışveriş yapınki bu markada büyüsün güçlü markalar arasında yerini alsın ufak tefek şikayetlerde normal.enbüyük rodi

    YanıtlaSil
  32. şermin fulya tantan14 Eylül 2013 02:44

    rodimood iyidir iyi..

    YanıtlaSil
  33. Orhan taşkın14 Ekim 2013 09:00

    Rodimood antalya da mağdur oldum şikayetçiyim diyorum kimse ilgili olmadı şaşırdım daha önce yazılanları okusaydım kesin bu markayı tercih ve tasarruf etmezdim uyarıları dikkate alırdım

    YanıtlaSil
  34. bülent ardı8 Kasım 2013 09:04

    Mutlaka ve mutlaka alışveriş yapılacak bir değerdir rodi .
    saygılarımla

    YanıtlaSil
  35. RodiMood Mağazaları'nda Deppo Günleri kampanyasına özel tek fiyat fırsatları başladı...

    YanıtlaSil
  36. Kasım aydoğmuş7 Ocak 2014 02:12

    Ya bu Ankara etlikteki ANTARES rodiden alışveriş yaptım kısa süre önce değiştirmek için gittiğimde kapının duvar olduğunu gördüm kapanmış şok oldum şimdi ne yapacağım bi yetkili çıkıpta bana orda sorğum kişiler yardımcı olmadılar şaşırdım kaldım lütfen ama lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  37. konfeksiyon ihtiyacı için rodiden aldım hırka idi daha sonrada fermuarda bozukluk çıkınca geri vermrk istedim olmaz dediler şimdi de ben burada şikayet yazarken buldum kendimi sorunumu çözerseniz sevinirim

    YanıtlaSil