24 Mayıs 2012 Perşembe

RODIMOOD Ürün Defolu Çıktı!

RODIMOOD Ürün Defolu Çıktı!

Nisan ayında firmanızdan 2 pantolan 1 bluz aldık. Pantolonun birisini daha giyerken düğmeden defolu oldunu gördük aynı beden farklı pantolonu aldık ama ilk giyişte pantolon yırtıldı.Diğer pantolonda zaten üretim hatası vardı onu deiştirdik,diğer ürün üretim hatası olmasına rağmen alınıp merkeze gönderildi.Biz gidene kadar bizi arayıp bilgi vermeye tenezzül etmeyen firma bir de ürünü değiştirmeyip hatalı olmadığını savundu.

Mağaza yetkilileri arayın müşteri hizmetlerini diye ukalaca cevap verdiler. Şikayet hattındanda okuduğum üzere herkeste bu sorun oluyormuş. İnsanları ne yerine koyup üretim yapıyosunuz bilmiyoruz fakat ben gerekli yerlere ürünler ve gönderilen yazı ile firma adını, markasını şikayet edeceğim.

Ne gerekiyorsa yapılacak.Bu şekilde müşteri memnuniyetsizliğiyle devam edin sayın Rodi yetkilileri fakat markanıza yönelik ürünlerle ilgili her türlü işlemler yapılıcaktır. 


                                                                                                                            Pınar.

27 yorum:

  1. RODİMOOD Kendi Hatalarının Cezasını Müşteriye Yüklüyor!

    20 Mayıs 2012 tarihinde saat 15:00 sularında, alışveriş için Rodimood Konya Kulesite mağazasına gittim. Mağazadaki reyon görevlisi kot(jean) pantolonlarda tişört(tshirt) hediye kampanyası olduğunu, belirtilen reyondan 1 pantolon alana yine belirtilen reyondan 1 tişört hediye olarak alabileceğimi söyledi.

    3 adet kot pantolon ve hediyesi olan 3 adet tişörtü beğendim ve satın almak için kasaya gittim. Fakat kasada tişörtün bir tanesinin ücretli olarak faturama yansıtıldığını gördüm ve itiraz ettim. Kasadaki görevli kontrol etti ve olayı doğruladı.

    Mağaza müdürünü telefonla aradı ve müdür(Kenan Bey) hatanın tamamen kendilerinde olduğunu ama Pazar günü iptal yapamayacaklarını, Pazartesi günü gelmemi ve ürünleri de yanımda getirmemi rica etti. Ben de aldığım ürünleri mağazada bıraksam olur mu, boşuna taşımayayım dedim. Onlarda kabul ettiler.

    Hafta içi işlemi düzelttirmek ve ürünlerimi almak için tekrar mağazaya gittim. Fakat ne komiktir ki, mağazadaki kasiyer (E*** Hanım) kampanyanın pazar günü bittiğini söyledi. Müdür beyle görüşmek istediğimi söyledim. Müdür(K***) beyi yine telefonla aradık. O da aynı şeyi söyleyip "kusura bakmayın" dedi.

    Kasiyere "kampanya bitecekti, Pazar günü neden iptal etmediniz", dedim. O da kendisinin pazar günü orada olmadığını, Pazar günkü kasiyerin emaneten durduğunu bu yüzden iptal yapamadıklarını belirtti.

    Gerçekten de Pazar günkü fişte E** hanımın adı yazıyordu ama kasiyer bir beydi. Ama ben bu durumdan maddi ve manevi olarak mağdur olduğumla kaldım.

    YanıtlaSil
  2. ISPARTA SÜLEYMAN DEMİREL BULVARI İYAS PARK YAŞAM MERKEZİNDEKİ RODİ MOODDAN ANNELER GÜNÜ İÇİN ANNEME ALDIĞIM İKİ ADET RODİ ÜRÜNÜ DE FO LU ÇIKTI VE BEN ANNEME MAHÇUP OLDUM ,DEĞİŞMESİ İÇİN ÇABALADIM BAŞARI SAĞLAYAMADIM EMİN OLUN BU RODİMOOD DAN KESİNLİKLE VE KESİNLİKLE DAHA ALIŞ VERİŞ YAPMAM
    SON DERECE LAKAYIT VE CİDDİYETTEN UZAK BİR FİRMA.......

    YanıtlaSil
  3. Ablam bana Rodi'den L beden hediye T-shirt almış. Üzerime büyük geldi, fişiyle beraber gittim. Üründe değişim olmuyormuş. 15 gün içinde değişim hakkım yok mu? Nerede tüketici hakları?

    YanıtlaSil
  4. Rodimood'un Ankara Anteres mağazasından bir pantolon aldım, paçasını yapıyor musunuz diye sordum, evet dediler, hiç ücretten bahsetmediler, pantolonun bedelini kredi kartı ile ödedim. Paçayı nerede yaptıracağım dediğimde, fiş yazmaya başladılar ve bir gün sonra alabileceğimi söylediler. Ben de evimin mağazaya uzak olduğunu tekrar gelemeyeceğimi belirttim ve birkaç saat içinde olamaz mı dedim. Hayır dediler.

    Bunun üzerine paça yaptırmaktan vazgeçtiğimi belirterek pantolonumu alıp evime gittim. Bana paça ücreti aldık, iade edelim filan demediler. Evde fişi incelediğimde ne göreyim, 1,5 TL paça boyu kısaltma ücreti, bana sormadan beni bilgilendirmeden pantolonun fiyatına eklemişler ve yapmadıkları işin ücretini peşin peşin tahsil etmişler.

    Kocaman mağazanın pantolon paçası için para alması zaten başlı başına bir durum... Hele hele yapmadığı pantolon paçası için para almasına ne demeli siz söyleyin. Telefon edip durumu anlatmak istedim ancak ne mümkün, ürünün fişinde mağazanın telefon numarası yok, kredi kartına ait slipte bir numara var, o numaradan da bir ev çıkıyor ve telefona çıkan bayan artık gelen telefonlardan bıkmış usanmış adeta.

    YanıtlaSil
  5. Tüm erkek ürünlerinde 2 alana 2 bedava kampanyası yapıldı. Gittik özenerek 4 tane ürün seçtik, kasiyer seçtiğimiz 4 üründen 3'ünün kampanya dahilinde olmadığını söyledi. 4 ürünü de bıraktım ve çıktım. Çıkarken de daha da olsa gelmem dedim. Kampanya yapıyorsanız, kampanyanın koşullarını açık seçik yazar ilan edersiniz. Müşteriyi saatlerce uğraştırıp eli boş göndermeyin.

    YanıtlaSil
  6. Yazın Antalya Özdilek şubenizden aldığım kapri Antalya'da tam 4 kere giymeme rağmen ağarma yaptı. Zaten 1 haftalığına gittiğim Antalya tatilinden sonra yaşadığım şehir Sivas'a geldiğimde durumu fark ettim ve buradaki Rodi şubesine belirttim. Ürün daha 2 haftalık olmasına rağmen yine de fatura olmadan bir işlem yapamayacaklarını söylediler.

    Kaldı ki ayıplı ürünlerde fatura yerine slip de geçerli bir belge sayılabilmektedir. Ama mağaza görevliniz bunu bir türlü kabul etmedi. Fiş'in slipten tek farkı firmanızın ödediği Kdv'dir. Para iadesi gibi bir durumda zaten o Kdv farkını vermeye razıydım. Hatta esas amacım para iadesi de değildi ürünün hatasızıyla değişimi ya da ürün tutarında alışveriş çeki vb. idi.

    Bunlar fiş olmasa dahi tamamıyla ayıplı mallarda tüketicinin talep edebileceği haklarmış tabi bunları yeni görüyorum 30 gün yasal süre geçtikten sonra. Beni eksik bilgilerle oyalayan görevlinizden, ürün kalitenizden ve müşteri memnuniyetinizden şikayetçiyim. Bir daha Rodi'nin önünden bile geçmeyeceğim eminim.

    YanıtlaSil
  7. İnegöl AVM'deki mağazadan ilk açılış günü birkaç kalem mal satın aldım. Bunların içinde iki tane de kol saati vardı. Bunlardan birisinin düzgün çalışmadığını bir gün sonra fark ettim ama Samsun'daydım. İşim nedeni ile tekrar İnegöl'e uğradığımda mağazaya uğradım ürünün değiştirilmesini istedim değiştirmediler.

    Ürünü merkeze göndereceklerini ve sonucundan bana bilgi vereceklerini söyledi mağaza yetkilileri ama en az 20 gün geçmesine rağmen olumlu veya olumsuz geri dönmediler.
    Ürünün kıymeti yok ama davranış çok önemli. Verilen sözde durulmalı, yapacağız dediklerinizi yapmalısınız Rodi Mood...

    YanıtlaSil
  8. Ankaradan Arif31 Temmuz 2012 06:36

    Bugün öğlen Kızılay Meşrutiyet Caddesi şubesinden pantolon almıştım. eve geldiğimde cebinin dar olduğunu farkedip evimin 2 km uzağındaki Keçiören şubesine gittim.

    Mağazaya girdiğimde 21:45 di 2 tane pantalon denedim. 21:55 de 1 tanesini beğenip kasaya değişim için gittiğimde. Kasa görevlisi arkadaş değişim kasasının kapandığını söyledi. Halbuki 1 tane kasa var.

    Değişim kasası diye bir kasa yok. Mağazanın kapanmasına 5 dk var diye kasiyer arkadaş değişim işlemlerinin uzun süreceğini o yüzden yapamayacağını ve yarın gelmem gerektiğini söyledi. Mağdur oldum. Bir daha Keçiören Rodiden alışveriş yapmayacağım. Değişim işlemini de başka şubeden yapacağım.

    YanıtlaSil
  9. Rodi mood tan 4 ay önce alıp 1 ay giyilen t-shirtün yakasında beyazlanma oldu. Renginde solma oldu. Ürünü mağaza aracılığıyla incelemeye gönderdik. Gelen cevap yıkama hatası dendi. Sanki biz renkli çamaşırların kaç derecede yıkandığını bilmiyoruz ve Rodiden ilk kez t-shirt alıyoruz.

    Telefonda görüştüğüm yetkili renk solmasını kendi kusurları olarak görmüyor. Madem biz yanlış yıkadık ,yakanın tersinde niye solma olmadı ,gövdesinde niye solma olmadı? Ürünü 2.kez incelemeye göndereceğim t-shirtta problem yok ise (benim oğlum giymiyor).Ben t-shirtu konuştuğum yetkilinin yakınlarına teklif etmesini isteyeceğim ,bakalım yaka rengi 3-4 yıkamada solmuş t-shirtu giyeni olacakmı?

    YanıtlaSil
  10. Aksaray Efor mağazasından 2 ay kadar önce siyah keten pantalon aldım fakat 2 yıkamada rengi attı. Mağazaya götürdüm, onlarda fabrikaya gönderdiler fakat yıkama hatası ile red geldi. 44 yaşındayım ve ilk defa kıyafet yıkamıyoruz. 20 senelik Rodimood müşterisiyim ama böyle bir ayıpla ilk defa karşılaşıyorum. Tüm akraba ve arkadaşlarıma konuyu anlattım.

    Başka firmalar hemen değiştiriyorlar ama Roodi mood hayır. Bir daha kesinlikle alışveriş yapmayacağım. Yıkamayı sizden öğrenmeyeceğim ama ürün kalitesi belli. Mağazadaki personel bile daha görür görmez ağardımı beyfendi dedi evet dedim ama fabrikadaki kontrolde yıkama hatası dediler. 35 lira için yazmazdım ama bir daha kesinlikle alışveriş yapmayacağım. Yazık 35 lira için müşteri kaybedilmez.

    YanıtlaSil
  11. 01. 09. 2012 tarihinde Eskişehir Hamamyolu'nda ki Rodi Mood giyim mağazasından kot pantolon aldım. Eve gelip denediğimde ürünün bedenime denk gelmediğini gördüm (bel ve basen bölgesinde sıkma). Bu ürünü az bir kere giyip hareket etmem lazım ki (oturmak, kalkmak, yürümek...) bedenime uygun olup olmadığı kanısına varabileyim.

    Değişim fişi elimde mevcut ve ürüne hiçbir şekilde müdahalede bulunulmamıştır (kesim, daraltma, boy kısaltma, yıkama ve kirletme gibi). Yıllardır alışveriş yaptığım mağaza olmasına rağmen ve üründe değiştirilememesi için herhangi bir neden olmadığı halde ve tüm
    bunları mağaza yetkilisine belirttiğim halde ürün değiştirilmemiştir. Gerçekten üzücü bir durum. Rodi Mood kendine yakışanı yapmadı. Bilginize.

    YanıtlaSil
  12. 03.06.2012 tarihinde Malatya Park AVM Rodimood mağazasından almış olduğum (8699918876061) model numaralı tişörtümü, ilk yıkamadan sonra (çamaşır makinesinda 30 derecede) ürünün ön kısmındaki baskılı yazısının boyasının çıktığını tespit ettim.

    Ürünü 20.08.2012 tarihinde almış olduğum mağazaya iade raporumla iade etmeme rağmen: 05.09.2012 tarihinde tarafıma (Bu durum üretim hatası olarak değerlendirilemez.) adı altına aynı ürünü hiçbir işlem yapılmaksızın tarafıma iade edilmiştir. Yaklaşık 10 yıl boyunca güvenerek alışveriş yapmış olduğum Rodi mağazalarına teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. 3.11.2012 de akşam İzmir Bornova Merkezdeki rodimooda gittik. 60 tlye bir hafta önce pantolon almıştım ve bu pantolonun fermuarı bozuktu; yapılacak ve paçaları boyuma göre kısaltılacaktı. Terziye gönderilip gelen bu pantolonun paçaları bol kesimli pantolon için düzgün dikilmemiş, fermuar ise olması gereken boydan çok uzun, bu yüzden iç kısımdan sarkmıştı ve biz bunları yıkandıktan sonra fark ediyoruz. Tek suçumuz şimdilik bu.

    Mağazaya gidip şikayetimizi söylüyoruz ama sorunun terziyle olduğunu, kendilerinin sorumluluk alamayacağını söyleyip bizi pazartesi günü terziyle görüştüreceklerini söylüyorlar. Ve çözümü terzi üzerinden halletmek istiyorlar. Bu sinirle elimdeki fişi yırtıp attım, çıkarken de o sinirle pantolonu içeri attık. Bizden haklıymış gibi bir eleman arkamızdan pantolonu fırlattı. Çünkü biz hakkımızı aradık. Kesinllikle bir daha alışveriş yok sizden. Hakkımızı da aramayacağız.

    YanıtlaSil
  14. 23/11/2012 tarihinde Ankara Cebeci şubesinden kampanya var diye sevinerek 8-10 parça alış-veriş yaptım. Eve geldiğimde bir ürün içime sinmedi. Ertesi gün (24/11/2012) mağazaya gittim, eşdeğer fiyatta başka bir ürün ile değiştirmek istedim ama maalesef olmadı. (Dikkat iade değil. Değişim) Kampanya ürünlerinde değişim olmazmış. Çok üzüldüm.

    RodiMood yetkilileri; "Yapacak bir şey yok" cümlesi sizce sorun çözme yöntemi midir.........

    YanıtlaSil
  15. Bizi Twitter'dan takip edin, kampanya ve yeniliklerimizden ilk siz haberdar olun!
    RodiMood Resmi Twitter Hesabı https://twitter.com/RodiMood

    YanıtlaSil
  16. 2/01/2013 tarihin'de Elazığ Rodi Mood'dan eşime bir kazak aldım ayrıca bedeninin uyup uymayacağını bilemediğim için değişim kartı aldım. 15/01/2013 tarihinde bir beden küçüğünü almaya gittiğimde bedeninin kalmadığını ayrıca bu kazağın farklı renkleri olmadığından kazak elimde kaldı.

    Kampanyadan aldığımdan (100 liralık alışverişe 100 lira bedava ) başka bir ürün ile değişim olmuyormuş. Bunun bir çaresinin olması lazım. lütfen mağazanızdan sürekli alışveriş yapan müşterinize ve ürününüze sahip çıkın.

    YanıtlaSil
  17. 23. 02. 2013 tarihinde Zonguldak - Demirpark avm deki şubenizden erkek kol saati aldım. Bugün kol saatinin yanında bulunan butonlardan bir tanesi kopup düşmüş. Değişim için internet sitesindeki telefon numarasını arıyorum, cevap veren yok.

    Ayrıca internet sitesinde müşteri hizmetlerinde mesaj bölümü var ama anladığım kadarıyla yazılan mesajlara bakılmıyor. Daha mesaj atan kişiye döndürülen otomatik mesajı bile zahmet edip düzenlememişler. Haliyle mesajlara geri dönüş de yapmıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  18. Manisa ili Magnezya satış şubesinden yaptığım alışverişten bahsetmek istiyorum. Sezon sonu ürünlerinden olan montlardan kendime ve oğluma mont aldım. Eve geldikten çocuğuma aldığım montun bayan montu olduğunu eşim ve ben fatura kontrolünde bayan montu olduğunu gördüm.

    Çocuğun mont alma sevincinin hüsrana uğramasına mı yanarsın yoksa (v. s. ) Ben Rodimood' un köklü büyük bir şirket olduğunu biliyorum. Kış sezonu bitiyor elimizdeki ürünü bir şekilde çıkaralım da müşteri ne alırsa alsın düşüncesi mi var acaba. Bu konuda personele eğitim vermeniz bence müşteri memnuniyeti açısından gerekli olacağı düşüncesindeyim.

    YanıtlaSil
  19. savaş taha özer3 Mayıs 2013 04:01

    Balıkesir rodiye selamlar

    YanıtlaSil
  20. Ali Sarıçifçi10 Temmuz 2013 03:25

    rodimood istanbul avcılar mağazası müşterisi yim belli periyotlarla ziyaret eder bi şeyler almakta idim taa ki babalar gününe kadar ailemin benim için aldığı gömlek değişimini yaklaşık üç gün uğraştıktan sonra başarabildik bu yüzden dahada uğramam .
    işlem ler daha kolay yürütülürse sevinirim.
    saygıyla.......
    ALİ SARIÇİFÇİ.

    YanıtlaSil
  21. Bekir karakuş3 Ağustos 2013 12:14

    Bekir Karakuş benim tavsiyem arkadaşlar rodinin malı çok kalitesiz maldır ve değişmeye gidinde görün bakalım önünüze ne engeller çıkacak bakın bakalım benim tavsiyem almayın rodinin malını derim

    YanıtlaSil
  22. İsmail Şekilli13 Eylül 2013 05:53

    rodimood ankara ankamool dükkanından sürekli müşteri olarak alış yapar idim son olarak bayram sonrası aldım birkaç bişey son aldığım ürünlerden şikayet ettim kimse ilgili olmadı şikayet edeilecek yada ciddiye alınacak makam bulamadım şimdilik vaz geçtim artık ilgilenmem

    YanıtlaSil
  23. Nejla yaşar--------------- Kumkapı/İstanbul18 Ekim 2013 03:56

    bana bir arkadaşımdan hediye gelen rodi yi değişmek için alınan mağazaya götürüp bedenini küçültmek istedim başarılı olamadım sebebine ne dediğimde slip istediler banka silipi ben onu nereden alayım zaten hediye fatura sı ile değişim yapın dedim olumsuz yanıt verdiler fatura yeterli değilmiş....
    güldüm..

    YanıtlaSil
  24. hayatta olmaz dediğim şey tamda gerçekleşti 100 liraya yakın para boşa gitti rodimood tan almış olduğum mont iç astarı dayanıksız çıktı içinin telaları göründü takke düştü sayılır

    YanıtlaSil
  25. 39. 99 bir kazak aldım. Sadece 2 gün giydim ve tüylenmeler başladı. Aldığım yere götürdüm, Ziya Gökalp Caddesi'ndeki Rodi'ye. Ben ürünün değişmesini beklerken onlar incelemeye gidecek dediler. 1 hafta sonra aradılar ürün pamuk olduğu için üretim hatasının olmadığını söylediler ve kazağı bana geri iade ettiler.

    2 günde böyle olan kazak 1 ay sonra nasıl olur bilmiyorum. O kadar para veriyorsun 2 günde tüyleniyor. Ben bir çok ürünümü Rodi'den alıyordum ama bundan sonra asla, ben kaybetmedim Rodi siz kaybettiniz. O kadar kalitesiz malın arkasında duramadınız

    YanıtlaSil
  26. Kasım aydoğmuş7 Ocak 2014 02:11

    Ya bu Ankara etlikteki ANTARES rodiden alışveriş yaptım kısa süre önce değiştirmek için gittiğimde kapının duvar olduğunu gördüm kapanmış şok oldum şimdi ne yapacağım bi yetkili çıkıpta bana orda sorğum kişiler yardımcı olmadılar şaşırdım kaldım lütfen ama lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  27. bir yerde hata yapıldı o yerin adı rodimood keşke hiç olmasa idi bunca yıllık alışverişlriş yapıpta rodide kazıklanmak zor ama acı

    YanıtlaSil