Rodimod mağazasından aldığımız tişort ilk yıkamada lime lime
yırtıldı mağazaya değişime götürdüğümüzde fazla yıkanmadan dolayı
demişlerdi. Şikayet var sitesine yazdığım şikayetten sonra verilen cevap
outlet mağazalarında defolu ve 2,kalite mal sattıklarını ve değişimin
olamayacağını söylediler. Ben outlet mağazalarının seri sonu ve defolu
malların satıldığı yer olarak bilirdim ama Rodimod'un verdiği cevaptan
anladım ki kalitesiz malları sattıkları bir mağazalar zinciriymiş.
O mağazalara mallar ana satış yerlerinden geldiğine göre düşünün artık Rodimod'un kalite anlayışını.Bu arada söz konusu tişortun bedeli 10 TL'dir. Yanlış anlaşılmasın ben paranın peşinde değilim sadece Rodimod gibi bir mağazanın duyarsızlığına ve sattığı ürünün arkasında durmamasına şaşırdım ve kızdım.
O mağazalara mallar ana satış yerlerinden geldiğine göre düşünün artık Rodimod'un kalite anlayışını.Bu arada söz konusu tişortun bedeli 10 TL'dir. Yanlış anlaşılmasın ben paranın peşinde değilim sadece Rodimod gibi bir mağazanın duyarsızlığına ve sattığı ürünün arkasında durmamasına şaşırdım ve kızdım.
ABDURAHMAN
RODİMOOD Kot Pantolonum 6 Ay İçinde Eriyerek Yırtılmaya Başladı!
YanıtlaSilRodimood'dan aldığım ve yırtılan kot pantolonum eridi ve yırtılmaya başladı; fakat kullanıcı hatası olarak geçiyor. Değişimini talep ediyorum.
Rodimood mağazasından alınmış olan ürünün değişim süresi yönetimce sınırlanmış. Günün belli saatlerinde ürünlerde değişim yapılıyor. Bu durum tüketici haklarına aykırıdır. Belirtilen süre müşterinin kullanamayacağı bir süre ise değiştirmek istediği ürün elinde kalıyor. Bu durum Rodimood'un müşteriye dayatmasıdır.
YanıtlaSil16 Haziran 2012 tarihinde saat 12:01 de Rodimood İzmir Ödemiş şubesinden bir tane pantolonu peşin ödeyerek satın aldım. Fakat personeliniz kasiyer D*** K*** bu alışverişimi taksitli tutarından ücretlendirip peşin aldığım için düşmesi gereken ücreti düşmemiştir. Bu durumu fark edip aradığımda ''bugün gelmezseniz bir daha düzelmez'' diyerek beni onca işimin arasında ve sıcak bir günde mağazaya tekrar gitmek zorunda bırakmıştır.
YanıtlaSilOraya tekrar gittiğimde de bir müşteriye davranmaması gerektiği gibi davranmış ve yaptığı bu hatadan dolayı herhangi bir özür dilememiştir. Onu uyarıp mağduriyetimi dile getirmeme rağmen oralı olmamış suratında ilginç bir gülümsemeyle dalga geçer gibi bir tavır sergilemiştir. Bu durumdan şikayetçiyim. Gereğinin yapılmasını istiyorum.
2 3 defa giydiğim ceketin renginde solmalar oldu. Geri götürdüm, tamir edilecek diye aldılar. 10 gün sonra yapıldı diye geri gönderdiler. Hiçbir değişiklik yok. İade etmek istedim kabul etmediler. Başka bir ürün almamı da kabul etmediler. Şikayet edeceğim dedim. ''Git, kime edersen et'' gibisinden tavır takındılar.
YanıtlaSil3 ay önce rodiden t-shirt aldım ve t-shirt de solmalar meydana geldi. Fişim yok yardımcı olabilir misiniz...............
YanıtlaSilİzmir Şirinyer şubenizden 12. 08. 2012 tarihinde yaptığım alışverişte 1 bay ve 1 bayan kol saati de aldım. 1 gün sonrası bay kol saatinin geri kaldığını fark ettim. Bayram yoğunluğu nedeniyle götüremedim. 21. 08. 2012 tarihinde götürdüğümde saati değiştirtmek istedim.
SilSaatin aynısından kalmadığını farklı saat seçmemi söylediler. Ben saati 27. 78 TL' ye aldım, seçtiğim saat 31. TL. Farkı kabul ettim 3 TL ödemeyi kabul ettim ama farkın 18 TL olduğunu saati aldığımda kampanya olduğunu (klasik cevap ) iade alınırken o şekilde alınacağını iletildi.
Aynı modelle değişim isteğiminde olmayacağını mağaza mağaza dolaşıp o modeli bulduğum yerden değiştirebileceğim cevabı verildi. Devamlı sizin markanızı kullanan biri olarak bu saçma yaklaşıma bir çözüm bulmanızı talep ediyorum.
Yoksa hiç problem değil sonuçta a markası olmazsa alternatif marka çok. Bu basit olayla müşteri kaybetmeyi göze alacak kadar lüks olmadığınızı düşünüyorum.
Muğla outlet mağazalarından Rodimod mağazasından 03.06.2012 tarihinde kapri pantolon aldım. İlk yıkamada renk attı değişim için mağazaya gittim bana değişim makbuzu doldurup beni gönderdiler. Aradan 10 gün sonra bana kullanım hatası diye ben hatalı bulundum.
YanıtlaSilBen rodi mağazası büyüktür ürünleri sağlamdır diye oradan ürün aldım ama mağazanın kendi hatasını bana yükledi ben bir daha rodi mağazasını asla kullanmam bu konunun araştırılıp tarafıma bilgi verilmesini istiyorum
Espark Rodimood'dan 100 TL' ye +50 TL kampanyasından yararlanarak 150 TL'ye bir mont ve kot pantolon aldım. Fakat 2 gün içerisinde montum da pamuklanma olduğu için 2 gün sonra götürdüm.
YanıtlaSilBayram nedeni ile yoğun olduklarından daha sonra getirmemi söylediler. Bende öyle yaptım. Montumun hatalı olduğu 3 gün sonra cep telefonum aranarak bildirildi. Buraya kadar her şey Rodimood markasına yakışır şekilde sonuçlandı. Fakat 99 TL' ye aldığım montun gerçek değerinin kampanyadan yararlandığım 50 TL düşülerek yeni bir ürün alabileceğim söylendi.
Yani bu da 66 TL'lik bir ürün ediyor. Ben kampanya olmasa 99 TL verip o montu almazdım. 3 adet kot pantolon alırdım. Şimdi haklı olarak 99 TL'lik bir ürünle değişim yapmak istiyorum. Aynı montu da alabilirdim; fakat mağazadaki o montların hepsinde pamuklanma var.
1 ay önce aldığım bir kot pantolonu yanlış beden aldığım için değiştirme talebinde bulundum ve çok normal konuştuğum halde kasiyerin sert çıkışı ve umursamaz tavırları çok rahatsız etti.
YanıtlaSil31 beden aldım sandığım pantolon 30 beden olduğunu fark ettim, sonradan gittiğimde elemanın 1 beden açar demesiyle değişim yapmadım sonradan pantolonu giydiğimde çok bir komik görüntü oluşuyordu ona rağmen açılması için giydim; fakat pantolon kalıbı açılmadı.
Sadece danışmak için girdiğim Ankara Meşrutiyet Cad. üzerinde bulunan Rodimood'da kasada G**** Hanım vardı. Olayı çok sakin bir şekilde anlatmama rağmen kendisi çok tepki vererek konuştu mağaza onunmuş edasıyla ve çok saygısızca cevaplar verdi ve sırf bu yüzden aldığım pantolonu bile umursamayacak duruma geldim. Ve bir daha asla Rodimood'un kapısından bile geçmeyeceğim.
Bir süre önce Rodi Mood Elazığ mağazasından bir pantolon aldım. Sonradan diz kapakları sarardı. Mağazaya götürdüm firmaya değişim için gönderdiler. Değişim onayı geldi. Fakat değer olarak 10 TL lik ne alırsan al dediler. Fakat benim pantolonuma karşılık pantolon istedim olmaz dediler.
YanıtlaSilNe yapmam gerekiyor? Bana yardımcı olursanız memnun olurum.
Rodi mood çorum merkezden almış olduğum saat koluma alerji yaptı yara oldu kullanamadım bile değiştirmek veya garantiye göndermek için mağazaya gidince değiştiremeyiz garantiye gitse de olumlu yanıt gelmez dedi çalışanlar garanti belgesinide doldurmadılar ve garantiye şimdiye kadar ne gönderdiysem kırıp geri verdiler böyle olmasından korkuyorum ve garantiden ne zaman geleceğine dairde cevap yok çalışanlar umursamıyorlar hakkımızı aramak suç değil bunun farkına varsınlar.
YanıtlaSilDenizli sümer park rodi mağazasından aldığım pantolonun daha ilk giyişimde güneşde rengi attı, mağazaya fişiyle beraber gelip şikayetimi bildirdim, pantolonun iç kısmında barkod nosu bulunmadığı için hiç bir işlem yapmadılar ve merkezimize soralım dediler, aradan uzun bir zaman geçmesine rağmen geri dönüş yapılmadı, pantolonun içinde barkod olmaması bizim suçumuz mudur, elimdeki fişte barkod numarası yazmaktadır, bu kadar basit bir sorunu koca şirket nasıl çözemez şaşırıyorum, bir an önce sorunun çözülmesini istiyorum...
YanıtlaSilBizi Twitter'dan takip edin, kampanya ve yeniliklerimizden ilk siz haberdar olun!
YanıtlaSilRodiMood Resmi Twitter Hesabı https://twitter.com/RodiMood
RodiMood'dan aldığım montun rengi soldu ve montta esneme oldu.Montu değiştirmek istedim incelemeye gönderdiler ancak 20 gün sonra incelemeden gelen ürünün kullanıcı hatası olduğu yönde kaanate varılmış. Ürünün renginin solması kullanıcı hatasıyla hiç bir ilgisi yoktur ve ayrıca üründe doğal boya kullanıldığı için montun rengi solmuştur.Ürünümün değiştirilmesini talep ediyorum aksi taktirde hukuki yola başvuracağım.
YanıtlaSil2 kere giymeye kolu genişleyen lacivert olan yakası solan tşört tekrar iade geliyor acaba gerçekten incelemeye alındı mı ürün yoksa rodi kafadan sallıyor mu..............?
YanıtlaSilHaklısınız meltem hanım
YanıtlaSilrodimood istanbul avcılar mağazası müşterisi yim belli periyotlarla ziyaret eder bi şeyler almakta idim taa ki babalar gününe kadar ailemin benim için aldığı gömlek değişimini yaklaşık üç gün uğraştıktan sonra başarabildik bu yüzden dahada uğramam .
YanıtlaSilişlem ler daha kolay yürütülürse sevinirim.
saygıyla.......
ALİ SARIÇİFÇİ.
Bekir Karakuş benim tavsiyem arkadaşlar rodinin malı çok kalitesiz maldır ve değişmeye gidinde görün bakalım önünüze ne engeller çıkacak bakın bakalım benim tavsiyem almayın rodinin malını derim
YanıtlaSilrodimood a özgü değil arkadaşlar genelde değişim yapmak istemiyor firmalar tüketici genelde aldatılmış hissine kapılıp firmalara bakış açısı negatif e dönüşüyor
YanıtlaSil2+2 kampanyasından aldığım 2 pantolon ve 2 gömlek sorunlu çıktı. İki kere giydim. Lacivert pantolonun rengi soldu, krem rengi olan çuval gibi oldu. Açık pembe renkli gömlekte sorun yok fakat diğer gömlek tüylenme yapıp iplikleri attı.
YanıtlaSilFirmaya gönderdiğim ürünler fabrikadan bizle alakalı bir sorun yok diye geri geldi verdiğim parayı bütün firma çalışanları ve sahibine helal etmiyorum. Bir daha sizin ürettiğiniz kötü, ürünün arkasında durmayan firmadan ürün almam, kimseye de önermem. Helal olmasın. RodiMood'dan şikayetçiyim.
çocuklarıma aldığım rodi şirketinin mamülleri ile başım dertte sonuca göre kandırılmışım iade ve değişim de yapılmıyor....
YanıtlaSil39. 99 bir kazak aldım. Sadece 2 gün giydim ve tüylenmeler başladı. Aldığım yere götürdüm, Ziya Gökalp Caddesi'ndeki Rodi'ye. Ben ürünün değişmesini beklerken onlar incelemeye gidecek dediler. 1 hafta sonra aradılar ürün pamuk olduğu için üretim hatasının olmadığını söylediler ve kazağı bana geri iade ettiler.
YanıtlaSil2 günde böyle olan kazak 1 ay sonra nasıl olur bilmiyorum. O kadar para veriyorsun 2 günde tüyleniyor. Ben bir çok ürünümü Rodi'den alıyordum ama bundan sonra asla, ben kaybetmedim Rodi siz kaybettiniz. O kadar kalitesiz malın arkasında duramadınız
Ya bu Ankara etlikteki ANTARES rodiden alışveriş yaptım kısa süre önce değiştirmek için gittiğimde kapının duvar olduğunu gördüm kapanmış şok oldum şimdi ne yapacağım bi yetkili çıkıpta bana orda sorğum kişiler yardımcı olmadılar şaşırdım kaldım lütfen ama lütfen yardımcı olun
YanıtlaSilrodimood malatya dan aldığım kaban indirimde idi severek aldım kabanın kolları kısa sürede tüğlendi sonunda iade ve değişim için çok uğraştırdılar fakat yinede olmadı sebep olarakta iki ay süre geçmesini gösterdiler yardımcı olursanız
YanıtlaSilssevinirim