30 Mayıs 2012 Çarşamba

Değişim

RODIMOOD Değişim Yapılmadı!

Rodimod mağazasından aldığımız tişort ilk yıkamada lime lime yırtıldı mağazaya değişime götürdüğümüzde fazla yıkanmadan dolayı demişlerdi. Şikayet var sitesine yazdığım şikayetten sonra verilen cevap outlet mağazalarında defolu ve 2,kalite mal sattıklarını ve değişimin olamayacağını söylediler. Ben outlet mağazalarının seri sonu ve defolu malların satıldığı yer olarak bilirdim ama Rodimod'un verdiği cevaptan anladım ki kalitesiz malları sattıkları bir mağazalar zinciriymiş.

O mağazalara mallar ana satış yerlerinden geldiğine göre düşünün artık Rodimod'un kalite anlayışını.Bu arada söz konusu tişortun bedeli 10 TL'dir. Yanlış anlaşılmasın ben paranın peşinde değilim sadece Rodimod gibi bir mağazanın duyarsızlığına ve sattığı ürünün arkasında durmamasına şaşırdım ve kızdım. 



                                                                                                                          ABDURAHMAN

24 yorum:

  1. RODİMOOD Kot Pantolonum 6 Ay İçinde Eriyerek Yırtılmaya Başladı!

    Rodimood'dan aldığım ve yırtılan kot pantolonum eridi ve yırtılmaya başladı; fakat kullanıcı hatası olarak geçiyor. Değişimini talep ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Rodimood mağazasından alınmış olan ürünün değişim süresi yönetimce sınırlanmış. Günün belli saatlerinde ürünlerde değişim yapılıyor. Bu durum tüketici haklarına aykırıdır. Belirtilen süre müşterinin kullanamayacağı bir süre ise değiştirmek istediği ürün elinde kalıyor. Bu durum Rodimood'un müşteriye dayatmasıdır.

    YanıtlaSil
  3. 16 Haziran 2012 tarihinde saat 12:01 de Rodimood İzmir Ödemiş şubesinden bir tane pantolonu peşin ödeyerek satın aldım. Fakat personeliniz kasiyer D*** K*** bu alışverişimi taksitli tutarından ücretlendirip peşin aldığım için düşmesi gereken ücreti düşmemiştir. Bu durumu fark edip aradığımda ''bugün gelmezseniz bir daha düzelmez'' diyerek beni onca işimin arasında ve sıcak bir günde mağazaya tekrar gitmek zorunda bırakmıştır.

    Oraya tekrar gittiğimde de bir müşteriye davranmaması gerektiği gibi davranmış ve yaptığı bu hatadan dolayı herhangi bir özür dilememiştir. Onu uyarıp mağduriyetimi dile getirmeme rağmen oralı olmamış suratında ilginç bir gülümsemeyle dalga geçer gibi bir tavır sergilemiştir. Bu durumdan şikayetçiyim. Gereğinin yapılmasını istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. 2 3 defa giydiğim ceketin renginde solmalar oldu. Geri götürdüm, tamir edilecek diye aldılar. 10 gün sonra yapıldı diye geri gönderdiler. Hiçbir değişiklik yok. İade etmek istedim kabul etmediler. Başka bir ürün almamı da kabul etmediler. Şikayet edeceğim dedim. ''Git, kime edersen et'' gibisinden tavır takındılar.

    YanıtlaSil
  5. 3 ay önce rodiden t-shirt aldım ve t-shirt de solmalar meydana geldi. Fişim yok yardımcı olabilir misiniz...............

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir Şirinyer şubenizden 12. 08. 2012 tarihinde yaptığım alışverişte 1 bay ve 1 bayan kol saati de aldım. 1 gün sonrası bay kol saatinin geri kaldığını fark ettim. Bayram yoğunluğu nedeniyle götüremedim. 21. 08. 2012 tarihinde götürdüğümde saati değiştirtmek istedim.

      Saatin aynısından kalmadığını farklı saat seçmemi söylediler. Ben saati 27. 78 TL' ye aldım, seçtiğim saat 31. TL. Farkı kabul ettim 3 TL ödemeyi kabul ettim ama farkın 18 TL olduğunu saati aldığımda kampanya olduğunu (klasik cevap ) iade alınırken o şekilde alınacağını iletildi.

      Aynı modelle değişim isteğiminde olmayacağını mağaza mağaza dolaşıp o modeli bulduğum yerden değiştirebileceğim cevabı verildi. Devamlı sizin markanızı kullanan biri olarak bu saçma yaklaşıma bir çözüm bulmanızı talep ediyorum.

      Yoksa hiç problem değil sonuçta a markası olmazsa alternatif marka çok. Bu basit olayla müşteri kaybetmeyi göze alacak kadar lüks olmadığınızı düşünüyorum.

      Sil
  6. Muğla outlet mağazalarından Rodimod mağazasından 03.06.2012 tarihinde kapri pantolon aldım. İlk yıkamada renk attı değişim için mağazaya gittim bana değişim makbuzu doldurup beni gönderdiler. Aradan 10 gün sonra bana kullanım hatası diye ben hatalı bulundum.

    Ben rodi mağazası büyüktür ürünleri sağlamdır diye oradan ürün aldım ama mağazanın kendi hatasını bana yükledi ben bir daha rodi mağazasını asla kullanmam bu konunun araştırılıp tarafıma bilgi verilmesini istiyorum

    YanıtlaSil
  7. Espark Rodimood'dan 100 TL' ye +50 TL kampanyasından yararlanarak 150 TL'ye bir mont ve kot pantolon aldım. Fakat 2 gün içerisinde montum da pamuklanma olduğu için 2 gün sonra götürdüm.

    Bayram nedeni ile yoğun olduklarından daha sonra getirmemi söylediler. Bende öyle yaptım. Montumun hatalı olduğu 3 gün sonra cep telefonum aranarak bildirildi. Buraya kadar her şey Rodimood markasına yakışır şekilde sonuçlandı. Fakat 99 TL' ye aldığım montun gerçek değerinin kampanyadan yararlandığım 50 TL düşülerek yeni bir ürün alabileceğim söylendi.

    Yani bu da 66 TL'lik bir ürün ediyor. Ben kampanya olmasa 99 TL verip o montu almazdım. 3 adet kot pantolon alırdım. Şimdi haklı olarak 99 TL'lik bir ürünle değişim yapmak istiyorum. Aynı montu da alabilirdim; fakat mağazadaki o montların hepsinde pamuklanma var.

    YanıtlaSil
  8. 1 ay önce aldığım bir kot pantolonu yanlış beden aldığım için değiştirme talebinde bulundum ve çok normal konuştuğum halde kasiyerin sert çıkışı ve umursamaz tavırları çok rahatsız etti.

    31 beden aldım sandığım pantolon 30 beden olduğunu fark ettim, sonradan gittiğimde elemanın 1 beden açar demesiyle değişim yapmadım sonradan pantolonu giydiğimde çok bir komik görüntü oluşuyordu ona rağmen açılması için giydim; fakat pantolon kalıbı açılmadı.

    Sadece danışmak için girdiğim Ankara Meşrutiyet Cad. üzerinde bulunan Rodimood'da kasada G**** Hanım vardı. Olayı çok sakin bir şekilde anlatmama rağmen kendisi çok tepki vererek konuştu mağaza onunmuş edasıyla ve çok saygısızca cevaplar verdi ve sırf bu yüzden aldığım pantolonu bile umursamayacak duruma geldim. Ve bir daha asla Rodimood'un kapısından bile geçmeyeceğim.

    YanıtlaSil
  9. Bir süre önce Rodi Mood Elazığ mağazasından bir pantolon aldım. Sonradan diz kapakları sarardı. Mağazaya götürdüm firmaya değişim için gönderdiler. Değişim onayı geldi. Fakat değer olarak 10 TL lik ne alırsan al dediler. Fakat benim pantolonuma karşılık pantolon istedim olmaz dediler.

    Ne yapmam gerekiyor? Bana yardımcı olursanız memnun olurum.

    YanıtlaSil
  10. Rodi mood çorum merkezden almış olduğum saat koluma alerji yaptı yara oldu kullanamadım bile değiştirmek veya garantiye göndermek için mağazaya gidince değiştiremeyiz garantiye gitse de olumlu yanıt gelmez dedi çalışanlar garanti belgesinide doldurmadılar ve garantiye şimdiye kadar ne gönderdiysem kırıp geri verdiler böyle olmasından korkuyorum ve garantiden ne zaman geleceğine dairde cevap yok çalışanlar umursamıyorlar hakkımızı aramak suç değil bunun farkına varsınlar.

    YanıtlaSil
  11. Denizli sümer park rodi mağazasından aldığım pantolonun daha ilk giyişimde güneşde rengi attı, mağazaya fişiyle beraber gelip şikayetimi bildirdim, pantolonun iç kısmında barkod nosu bulunmadığı için hiç bir işlem yapmadılar ve merkezimize soralım dediler, aradan uzun bir zaman geçmesine rağmen geri dönüş yapılmadı, pantolonun içinde barkod olmaması bizim suçumuz mudur, elimdeki fişte barkod numarası yazmaktadır, bu kadar basit bir sorunu koca şirket nasıl çözemez şaşırıyorum, bir an önce sorunun çözülmesini istiyorum...

    YanıtlaSil
  12. Bizi Twitter'dan takip edin, kampanya ve yeniliklerimizden ilk siz haberdar olun!
    RodiMood Resmi Twitter Hesabı https://twitter.com/RodiMood

    YanıtlaSil
  13. RodiMood'dan aldığım montun rengi soldu ve montta esneme oldu.Montu değiştirmek istedim incelemeye gönderdiler ancak 20 gün sonra incelemeden gelen ürünün kullanıcı hatası olduğu yönde kaanate varılmış. Ürünün renginin solması kullanıcı hatasıyla hiç bir ilgisi yoktur ve ayrıca üründe doğal boya kullanıldığı için montun rengi solmuştur.Ürünümün değiştirilmesini talep ediyorum aksi taktirde hukuki yola başvuracağım.

    YanıtlaSil
  14. 2 kere giymeye kolu genişleyen lacivert olan yakası solan tşört tekrar iade geliyor acaba gerçekten incelemeye alındı mı ürün yoksa rodi kafadan sallıyor mu..............?

    YanıtlaSil
  15. Haklısınız meltem hanım

    YanıtlaSil
  16. Ali Sarıçifçi10 Temmuz 2013 03:24

    rodimood istanbul avcılar mağazası müşterisi yim belli periyotlarla ziyaret eder bi şeyler almakta idim taa ki babalar gününe kadar ailemin benim için aldığı gömlek değişimini yaklaşık üç gün uğraştıktan sonra başarabildik bu yüzden dahada uğramam .
    işlem ler daha kolay yürütülürse sevinirim.
    saygıyla.......
    ALİ SARIÇİFÇİ.

    YanıtlaSil
  17. Bekir karakuş3 Ağustos 2013 12:13

    Bekir Karakuş benim tavsiyem arkadaşlar rodinin malı çok kalitesiz maldır ve değişmeye gidinde görün bakalım önünüze ne engeller çıkacak bakın bakalım benim tavsiyem almayın rodinin malını derim

    YanıtlaSil
  18. Benan erdoğan12 Eylül 2013 04:50

    rodimood a özgü değil arkadaşlar genelde değişim yapmak istemiyor firmalar tüketici genelde aldatılmış hissine kapılıp firmalara bakış açısı negatif e dönüşüyor

    YanıtlaSil
  19. 2+2 kampanyasından aldığım 2 pantolon ve 2 gömlek sorunlu çıktı. İki kere giydim. Lacivert pantolonun rengi soldu, krem rengi olan çuval gibi oldu. Açık pembe renkli gömlekte sorun yok fakat diğer gömlek tüylenme yapıp iplikleri attı.

    Firmaya gönderdiğim ürünler fabrikadan bizle alakalı bir sorun yok diye geri geldi verdiğim parayı bütün firma çalışanları ve sahibine helal etmiyorum. Bir daha sizin ürettiğiniz kötü, ürünün arkasında durmayan firmadan ürün almam, kimseye de önermem. Helal olmasın. RodiMood'dan şikayetçiyim.

    YanıtlaSil
  20. leman şamlıoğlu....Bilecik7 Kasım 2013 09:27

    çocuklarıma aldığım rodi şirketinin mamülleri ile başım dertte sonuca göre kandırılmışım iade ve değişim de yapılmıyor....

    YanıtlaSil
  21. 39. 99 bir kazak aldım. Sadece 2 gün giydim ve tüylenmeler başladı. Aldığım yere götürdüm, Ziya Gökalp Caddesi'ndeki Rodi'ye. Ben ürünün değişmesini beklerken onlar incelemeye gidecek dediler. 1 hafta sonra aradılar ürün pamuk olduğu için üretim hatasının olmadığını söylediler ve kazağı bana geri iade ettiler.

    2 günde böyle olan kazak 1 ay sonra nasıl olur bilmiyorum. O kadar para veriyorsun 2 günde tüyleniyor. Ben bir çok ürünümü Rodi'den alıyordum ama bundan sonra asla, ben kaybetmedim Rodi siz kaybettiniz. O kadar kalitesiz malın arkasında duramadınız

    YanıtlaSil
  22. Kasım aydoğmuş7 Ocak 2014 02:10

    Ya bu Ankara etlikteki ANTARES rodiden alışveriş yaptım kısa süre önce değiştirmek için gittiğimde kapının duvar olduğunu gördüm kapanmış şok oldum şimdi ne yapacağım bi yetkili çıkıpta bana orda sorğum kişiler yardımcı olmadılar şaşırdım kaldım lütfen ama lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  23. rodimood malatya dan aldığım kaban indirimde idi severek aldım kabanın kolları kısa sürede tüğlendi sonunda iade ve değişim için çok uğraştırdılar fakat yinede olmadı sebep olarakta iki ay süre geçmesini gösterdiler yardımcı olursanız
    ssevinirim

    YanıtlaSil