9 Haziran 2012 Cumartesi

RODİMOOD Personel Kaba Davrandı!

RODİMOOD Personel Kaba Davrandı!

Bu sabah ürün değişimi için gittiğim Kızılay Ziya Gökalp Caddesi'ndeki Rodimood mağazasında çalışan G*** Hanım'ın benim ve 6 yaşındaki kızımın yanında iş arkadaşlarıyla kaba ve bağırıp çağırarak konuşmasından rahatsız olarak kendisini uyardım.

Müşterinin yanında bu şekilde konuşamayacağını söyledim kendisi de müşteriye söylenmediği sürece istediği gibi konuşabileceğini söyledi. Bunun üzerine kendisini sorumluya şikayet edeceğimi söylediğimde de ben söylerim size gerek yok şeklinde beni azarladı.

Çocuğunuzun duymasını istemiyorsanız buradan uzak tutun dedi.Şimdi ne diyorsunuz Rodimood'a gelirsek terbiyemiz mi bozulur yoksa hakaret mi yeriz?                                                                                           



                                                                                                         Ankaradan Ayşe

29 yorum:

  1. Niğde'de Rodimood'dan babalar günü kampanyasından 4 adet pantolon aldım. Pantolonun biri içime sinmedi, alırken de mağaza yetkilisi ilerde beden geldiği zaman değişim yapabileceğini söyledi. Buna rağmen sonradan bedeni mağazada bulduğum halde faturalarım olduğu halde değişim yapmadılar. Değişim sadece aynı kodlu ürünlerde beden ve renk değişimi varmış. Peki mağazadaki yetkililer neden ürünü satarken bunu açıklamıyorlar? Bunun hakkında hiçbir duyuru yok. Son 2 yıl içinde Rodi'den 1000 TL'ye yakın alışveriş yapmışımdır. Bundan sonra yapmayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 16 Haziran 2012 tarihinde saat 12:01 de Rodimood İzmir Ödemiş şubesinden bir tane pantolonu peşin ödeyerek satın aldım. Fakat personeliniz kasiyer D*** K*** bu alışverişimi taksitli tutarından ücretlendirip peşin aldığım için düşmesi gereken ücreti düşmemiştir. Bu durumu fark edip aradığımda ''bugün gelmezseniz bir daha düzelmez'' diyerek beni onca işimin arasında ve sıcak bir günde mağazaya tekrar gitmek zorunda bırakmıştır.

      Oraya tekrar gittiğimde de bir müşteriye davranmaması gerektiği gibi davranmış ve yaptığı bu hatadan dolayı herhangi bir özür dilememiştir. Onu uyarıp mağduriyetimi dile getirmeme rağmen oralı olmamış suratında ilginç bir gülümsemeyle dalga geçer gibi bir tavır sergilemiştir. Bu durumdan şikayetçiyim. Gereğinin yapılmasını istiyorum.

      Sil
    2. Berrin Muğlalı..22 Haziran 2012 01:38

      İhtiyacım olduğunda mağazaya gidip bakabilirim. RODİMOOD 'dan reklam S M S almak istemiyorum. .................................

      Sil
  2. RodiMood'dan eşimin bana hediye ettiği kapri pantolon 1 beden küçük gelince değiştirmek üzere mağazaya gittik. Mağazada ürün değişimlerinin saat 14:00'e kadar olduğunu söylenince şaşkınlığımızdan ne yapacağımızı bilemedik.O an gördüm ki bu konuda bir tek mağdur ben değilim. Orada ben hariç en az 3-4 kişi isyan ediyordu bu uygulamaya. İade ve değişim işlemi yaptırmak isteyen herkese aynı şey, sistem kapalı deniyordu.

    Zamanı değerli benim gibi binlerce insanı kendilerinin istediği saatlerde orada görmek isteyen ve bizleri 10km uzaklıktaki (kendi adıma) mağazaya gittiğimde geri gönderen bu zihniyeti kınıyorum. Hiçbir firmada görmediğim bu uygulama yüzünden de bir daha RodiMood markası hiçbir ürün almayacağımı beyan ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bugün babalar günü için Rodimood Cebeci şubesine alışveriş yapmaya gittim. Bugün için kampaya olarak 79 TL üzeri alışveriş yapıldığında 35TL parfüm hediye etmekte ama 8699918872889 fiş no:0095olan 102.94 TL yaptım.

    Parfümü de en son etap verceklerini beklerken ödemeyi yaptım ve kampanyayının bittiği söylendi bunu da tamamen kaba bir şekilde yansıttılar.Madem böyle bir kampanya var ve de bittiyse bunu neden daha önce aksedilmedi.

    YanıtlaSil
  4. Ben Kilis'te ikamet ediyorum. Kilis'teki Rodimood mağazasından haziran ayında hem tişört hem de keten pantolon almıştım. Tişörtler 1 yıkamadan sonra renk attılar. Mağazaya tekrar gittik değiştirilmesi için 2 hafta sonra haber verdiler, tişörtler değiştirildi.

    Fakat bu defa keten pantolon yıkandıktan sonra makinadan çıkartıldığında arka cep kısmı yırtılmıştı. Bu defa da mağazaya bunun için gittik, yine 2 hafta sonra haber verdiler, gittik değiştirdik, değiştirilen yeni pantolon 1 hafta giydikten sonra daha ilk yıkamada renk attı.Bugün tekrar mağazaya gideceğim.

    YanıtlaSil
  5. Eşimle beraber, Rodimood mağazasına gittik. Eşim, kabinde kıyafet denedi, bir şeyler aldık ve çıktık. Sonra uzakça bir yere misafirliğe gittik, eşim gözlüğünü aradı bulamadı. Sonra kabinde kaldı galiba diye düşündük, mağazaya telefon açalım soralım dedim, 444'lü müşteri hizmetlerini aradım ve telefon numarasını öğrenmek istedim.

    Onlar 'kayıtlarımızda yok' dediler. Başka bir yere aktardılar. Onlarda 'yok' dediler. Yine başka bir yere derken beni dört veya beş yere aktardılar. Hepsine sıkıntımı ayrı ayrı anlattım ama maalesef çözüm bulunamadı. Yetkili birine aktarmalarını istedim, aktarmadılar. Telefonu kapatıp tekrar aradım.

    Yetkili birini istedim, bağlantı kurduğum kişi laubali cevaplar veriyor. Daha yetkili birini istedim bağlantım kesildi ya da yüzüme kapattılar. Tekrar aradım olmadı. Vazgeçmedim tekrar aradım ama sonuç yok bir tanıdığımı gönderdim mağazaya, orada çalışanlar gözlüğü bulup almışlar ve kendi sattıkları gözlüklerin içine katmışlar, arayıp sormasaydım satacaklarmış. Konu kısa olarak bu.

    YanıtlaSil
  6. Rodi mood tan 4 ay önce alıp 1 ay giyilen t-shirtün yakasında beyazlanma oldu. Renginde solma oldu. Ürünü mağaza aracılığıyla incelemeye gönderdik. Gelen cevap yıkama hatası dendi. Sanki biz renkli çamaşırların kaç derecede yıkandığını bilmiyoruz ve Rodiden ilk kez t-shirt alıyoruz.

    Telefonda görüştüğüm yetkili renk solmasını kendi kusurları olarak görmüyor. Madem biz yanlış yıkadık ,yakanın tersinde niye solma olmadı ,gövdesinde niye solma olmadı? Ürünü 2.kez incelemeye göndereceğim t-shirtta problem yok ise (benim oğlum giymiyor).Ben t-shirtu konuştuğum yetkilinin yakınlarına teklif etmesini isteyeceğim ,bakalım yaka rengi 3-4 yıkamada solmuş t-shirtu giyeni olacakmı?

    YanıtlaSil
  7. Yazın Antalya Özdilek şubenizden aldığım kapri Antalya'da tam 4 kere giymeme rağmen ağarma yaptı. Zaten 1 haftalığına gittiğim Antalya tatilinden sonra yaşadığım şehir Sivas'a geldiğimde durumu fark ettim ve buradaki Rodi şubesine belirttim. Ürün daha 2 haftalık olmasına rağmen yine de fatura olmadan bir işlem yapamayacaklarını söylediler.

    Kaldı ki ayıplı ürünlerde fatura yerine slip de geçerli bir belge sayılabilmektedir. Ama mağaza görevliniz bunu bir türlü kabul etmedi. Fiş'in slipten tek farkı firmanızın ödediği Kdv'dir. Para iadesi gibi bir durumda zaten o Kdv farkını vermeye razıydım. Hatta esas amacım para iadesi de değildi ürünün hatasızıyla değişimi ya da ürün tutarında alışveriş çeki vb. idi.

    Bunlar fiş olmasa dahi tamamıyla ayıplı mallarda tüketicinin talep edebileceği haklarmış tabi bunları yeni görüyorum 30 gün yasal süre geçtikten sonra. Beni eksik bilgilerle oyalayan görevlinizden, ürün kalitenizden ve müşteri memnuniyetinizden şikayetçiyim. Bir daha Rodi'nin önünden bile geçmeyeceğim eminim.

    YanıtlaSil
  8. Espark Rodimood'dan 100 TL' ye +50 TL kampanyasından yararlanarak 150 TL'ye bir mont ve kot pantolon aldım. Fakat 2 gün içerisinde montum da pamuklanma olduğu için 2 gün sonra götürdüm.

    Bayram nedeni ile yoğun olduklarından daha sonra getirmemi söylediler. Bende öyle yaptım. Montumun hatalı olduğu 3 gün sonra cep telefonum aranarak bildirildi. Buraya kadar her şey Rodimood markasına yakışır şekilde sonuçlandı. Fakat 99 TL' ye aldığım montun gerçek değerinin kampanyadan yararlandığım 50 TL düşülerek yeni bir ürün alabileceğim söylendi.

    Yani bu da 66 TL'lik bir ürün ediyor. Ben kampanya olmasa 99 TL verip o montu almazdım. 3 adet kot pantolon alırdım. Şimdi haklı olarak 99 TL'lik bir ürünle değişim yapmak istiyorum. Aynı montu da alabilirdim; fakat mağazadaki o montların hepsinde pamuklanma var.

    YanıtlaSil
  9. Konya kule site Rodi mağazasından şikayetçiyim. Bugün alışveriş için gittim. Yazlık ürünler bölümünü gezerken 2 adet büyük beden t-shirt beğendim. Mağazayı gezdim kasaya giderken tezgahtar yıldızlı ürün aldığımı 2 adet daha alırsam 2'sinin ücretini ödemeyeceğimi söylemesi ile 2 daha aldım kasaya gittim. Ürün bedelini peşin ödeyeceğimi söyleyerek kasiyere verdim.

    Tam fiyat söylemesi üzere aldığım ürünlerin yıldızlı yani indirimli ürün olduğunu fiyat indirimi yapılmasını ve aldığım ürünlerin hepsinde mağazanın taktığı yıldızlardan olduğunu söyledim.

    Kasiyer bunların tam fiyatlı olduğunu önce bilgisayara bakarak sonrada başka tezgahtar çağırarak kendilerini haklı çıkarmak üzere bunların 1'nin yıldızlı diğerlerinin normal ürün olduğunu tam fiyat ödemem gerektiğini söyleyerek kasada bekleyen diğer müşterilerin önünde saf konumuna düşürüldüm. Daha Rodiye gitmem o yıldızları ben takmadımya ürünlere.

    YanıtlaSil
  10. 26. 09. 2012 tarihinde Denizli Kipa içindeki Rodimood mağazasından iki adet yıldızlı ürün aldım. Yanında da iki adet hediyesini seçmeye vaktimiz kalmadığı için parasını ödeyip ertesi günü gelip iki adette hediyesini almak üzere mutabık kaldık. Ertesi gün gelip seçtiğimiz iki adet ürünü de alıp kasaya geldiğimizde paçası yapılmış pantolonun birinin kampanya harici çıktığını belirtip ekstra para ödemem gerektiğini belirtip hediye pantolonları geri aldılar.

    Hatanın kendilerinden kaynaklandığını, ödemeyi alırken neden farketmediklerini söylememe rağmen birşey yapamayacaklarını söyleyip boş boş yüzüme bakıp itirazlarımıda dinlemeyip bildiklerini okudular. Tüm sinirlerim alt üst oldu. Bu işin peşini bırakmayacağımı söyleyip ayrıldım.

    YanıtlaSil
  11. 13 ay önce Rodi'nin Zafer Mağazasından bir saat aldık.Zamanla saatin boyası döküldü.Çok kötü bir görünüm aldı.Mağazaya gittiğimizde 1 yılı geçtiği için ürünle ilgili bir işlem yapamayacaklarını söylediler.Kurumsal bir şirket olduğunu düşündüğüm Rodi Mood'un daha çok para kazanmak (Kısa vadede) için mağazalarında ismine yakışmayan ürünler satmasını ve bu ürünlerin arkasında durmamasını yadırgadım. Rodi'nin ismine yakışmadığını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  12. Şirinyer Rodi Mood mağazanızdan 29/10/2012 saat : 20. 15 de alışveriş yapmaya gitmiştim fakat ürünlerle ilgili personelinizin yanına beden sormaya gittiğimde hepsi reyonda olanlar diye cevap verilerek tekrar koyu sohbet ve gülüşmeler devam etti. Kasaya ödeme yapmak için gittiğimde kasa elemanı yanlarından ayrılıp ödememi almaya doğru yaklaştı diğerleri de etrafına gelip tekrar sohbeti devam ettirdiler. Alaycı bir tavırla konuşmalar ve gülüşmeler devam ediyordu . Elemanlarınızın bana yapmış olduğu bu alaycı tavırlarını Rodimood personeline yakıştıramadım İlgili firmanın müdürlerine sesleniyorum elemanlarınızı seçici alınız .

    İlgisiz hizmet anlayışına sahip olan bu mağazadan alışveriş yapacağımı hiç düşünmüyorum. Ben şimdi Rodimood mağazasında çalışan bu bayanlara gerekli uyarının yapılmasını talep ediyorum. Rodi'yi temsil edebilen personellerle hizmet vermenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  13. Giriyoruz ne ürün listesi var, ne ürün fiyatları var...........

    YanıtlaSil
  14. Rodimooddan aldığım kazak 2 gün sonra tüylendi. Kampanyalarla insanları çektikten sonra ilgilenmiyorlar.

    YanıtlaSil
  15. Bizi Twitter'dan takip edin, kampanya ve yeniliklerimizden ilk siz haberdar olun!
    RodiMood Resmi Twitter Hesabı https://twitter.com/RodiMood

    YanıtlaSil
  16. RodiMood'dan aldığım montun rengi soldu ve montta esneme oldu.Montu değiştirmek istedim incelemeye gönderdiler ancak 20 gün sonra incelemeden gelen ürünün kullanıcı hatası olduğu yönde kaanate varılmış. Ürünün renginin solması kullanıcı hatasıyla hiç bir ilgisi yoktur ve ayrıca üründe doğal boya kullanıldığı için montun rengi solmuştur.Ürünümün değiştirilmesini talep ediyorum aksi taktirde hukuki yola başvuracağım.

    YanıtlaSil
  17. 2 kere giymeye kolu genişleyen lacivert olan yakası solan tşört tekrar iade geliyor acaba gerçekten incelemeye alındı mı ürün yoksa rodi kafadan sallıyor mu................?

    YanıtlaSil
  18. Haklısınız meltem hanım

    YanıtlaSil
  19. son şikayetlerde ilgili olan şahıslara hak verdim

    YanıtlaSil
  20. yapacak bişey yok alınmış alınmıştır

    YanıtlaSil
  21. Bekir karakuş3 Ağustos 2013 12:11

    Bekir Karakuş benim tavsiyem arkadaşlar rodinin malı çok kalitesiz maldır ve değişmeye gidinde görün bakalım önünüze ne engeller çıkacak bakın bakalım benim tavsiyem almayın rodinin malını derim

    YanıtlaSil
  22. rodimood okul alışverişleriniz için hizmet etmeye devam ediyor kaçırmayın

    YanıtlaSil
  23. ERKUT PELİŞ18 Ekim 2013 01:45

    rodimoood yetkilileri bu ilk yazım şikayet ettiğim konuda bana yardımcı olursanız sevinirim .
    mont kolları dikişleri hep attı nasıl oldu bu iş bana yardımcı olun da tekrar tekrar yazmaya uğraşmayım

    YanıtlaSil
  24. ADEM KOŞANÇAY11 Kasım 2013 10:37

    dükkanı yeni açtılar diye gittim aldım sonrada bu blogda şikayetçi oldum bayan montları hoş ama kullandıkça kalmıyor şirinliği bitiyor. başkada bişey yok hepsi bu kadar

    YanıtlaSil
  25. 39. 99 bir kazak aldım. Sadece 2 gün giydim ve tüylenmeler başladı. Aldığım yere götürdüm, Ziya Gökalp Caddesi'ndeki Rodi'ye. Ben ürünün değişmesini beklerken onlar incelemeye gidecek dediler. 1 hafta sonra aradılar ürün pamuk olduğu için üretim hatasının olmadığını söylediler ve kazağı bana geri iade ettiler.

    2 günde böyle olan kazak 1 ay sonra nasıl olur bilmiyorum. O kadar para veriyorsun 2 günde tüyleniyor. Ben bir çok ürünümü Rodi'den alıyordum ama bundan sonra asla, ben kaybetmedim Rodi siz kaybettiniz. O kadar kalitesiz malın arkasında duramadınız

    YanıtlaSil
  26. eski kaliteden uzak laşmış eskisi gibi değil nezaman ve hangi ara bunu bozdunuz anlamadım

    YanıtlaSil
  27. ALİ YÜKSEL____DENİZLİ18 Şubat 2014 07:32

    Rodi mallarını almış idim sonrada defolu olduğunu anladım geri verdim diye uğraştım almadılar suçu bana attılar hata bende imiş şimdi size soruyom.
    ben nasıl ürüne hatalı davranıp bozabilirim

    YanıtlaSil