27 Haziran 2012 Çarşamba

ACİL..............

meraba ben gaziantepte bir şubenizden pantolon aldım dar geldiği için değiştrmek istedim fakat kredi kartının slip fişiyle değitrmediler sonuçta bir çok yerde fiş bile istemiyorlar ürünün etiketiyle değişim yapıyorlşar.ürünün ordan alındığı belli kredi kartının slipiylkede kanıtlanıyo fakat değişim yapmadılar gerçek fişi istiyorlar bana bu konuda nasıl yardımcı olabilirsiniz acele cevap yazarsanız sevinirim.teşiekkürler....


......................HÜLYA ÜSTÜNDAĞ.....................................................................................

35 yorum:

  1. Yaklaşık 2-3 ay önce Kurtköy Viaport Alışveriş Merkezindeki Rodi Mood mağazasından bir ceket aldım.15 gün belli aralıklarla giydim ve yakasının iç tarafında tüylenme oldu.

    Aldığım yere götürdüm. Onlar da bana firma merkezine göndereceklerini söyleyip aldılar, 15 gün sonra beni aradılar ve ürün de bir hata olmadığını söylediler, bende 15 günde bu ürünün sık kullanmadığım halde nasıl böyle tüylenme olabilir ve benim hatam olmadığını söyledim ve kabul etmedim. Tekrar merkeze gönderdiler ve 15-20 gün sonra tekrar beni arayarak merkezin değişim ve ve tadilat yapamayacaklarını söylediler.

    Ben de onlardan resmi bir yazı verin dedim ve 15 gün sonra bana değişim yapamayacaklarını belirten bir yazı verdiler. Bende; hata benim mi dediğimde hayır sizinde bir kullanım hatanız yok dediler (mağazada yetkilisi)bunun üzerine bu durumu sizlerle paylaşmak istedim.

    YanıtlaSil
  2. Ayhan Taşçı2 Temmuz 2012 05:43

    Sayın Rodimood sizin Parfümlerin kokusu hiçte kalıcı değil allıya pulluya sattığınız parfümlerden 2 adet aldım biri kendime diğeri nişanlıma fakat emin olun piyasadaki taklit parfümler bunlardan daha kaliteli lütfen kendi alanınızda satış yapın milletin canını benimki gibi yakmayın .............

    Ayhan taşçı
    --------------------------------------------------
    İstanbul / Ataköy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 24. 06. 2012 tarihinde Ankara 147 Meşrutiyet mağazanızdan 2733 nolu bordo bir pantolon aldım. 1 kez yıkanmasına rağmen renk atması oldu ve analize gönderildi. Fakat mağazadan bana dönüş yapılması gerekirken, 1, 5 ay geçmesine rağmen herhangi bir dönüş yapılmadı ve ben bu yüzden mağazına 2-3 kez gidip kendim sordum .

      1, 5 ay sonra tekrar gittiğimde ise red cevabının geldiği söylendi. Bunun üzerine makbuzumla birlikte pantolonu almak istedim. Fakat Ankara 147 Meşrutiyet' teki personeliniz K*** T**** (ismi ve soyismi net olarak böyle olmayabilir. Çünkü düzgün bir şekilde yazmamı) makbuzumu veremeyeceğimi söyledi.

      Sırf arşivden tekrar çıkarmamak ve iş güzarlığı yüzünden ve ayrıca mağazada tartışma ortamı yaratıp beni ve diğer herkesi rahatsız edecek benim her söylediğime yerli yersiz , haddi olmayan üslupla cevap verdi. Gereğinin yapılmasını rica ederim.

      Sil
    2. Konya kule site Rodi mağazasından şikayetçiyim. Bugün alışveriş için gittim. Yazlık ürünler bölümünü gezerken 2 adet büyük beden t-shirt beğendim. Mağazayı gezdim kasaya giderken tezgahtar yıldızlı ürün aldığımı 2 adet daha alırsam 2'sinin ücretini ödemeyeceğimi söylemesi ile 2 daha aldım kasaya gittim. Ürün bedelini peşin ödeyeceğimi söyleyerek kasiyere verdim.

      Tam fiyat söylemesi üzere aldığım ürünlerin yıldızlı yani indirimli ürün olduğunu fiyat indirimi yapılmasını ve aldığım ürünlerin hepsinde mağazanın taktığı yıldızlardan olduğunu söyledim.

      Kasiyer bunların tam fiyatlı olduğunu önce bilgisayara bakarak sonrada başka tezgahtar çağırarak kendilerini haklı çıkarmak üzere bunların 1'nin yıldızlı diğerlerinin normal ürün olduğunu tam fiyat ödemem gerektiğini söyleyerek kasada bekleyen diğer müşterilerin önünde saf konumuna düşürüldüm. Daha Rodiye gitmem o yıldızları ben takmadımya ürünlere.

      Sil
  3. Mayıs ayı sonlarına doğru Ankara Rodimood Kızılay şubesinden lacivert omuz ve etek kısmı dantel bir gömlek aldım. Gömleği evde giydim ve yan etiketi rahatsız ettiği için kestim. (Yaklaşık 4 cm kat kat etiket oluyor) Aynada baktığımda alttan giydiğim beyazdan dolayı dantel kısmında sökülmeler, ayrılmalar olduğunu fark ettim.

    Gömleği hemen çıkartıp ertesi gün mağazaya gittim. Mağaza görevlisi yan etiketi kestiğim için değiştirme yapamayacağını söyledi. Ben de iade etmek niyeti ile almadığımı ancak dantel kısmındaki hataları sonradan gördüğüm için kusurlu mal olduğunu belirttim ve bilirkişiye gönderilmesini rica ettim. 5 Haziran'da verdiğim ürün 3 Temmuz'da iade edilerek kumaşta veya üretimde hata olmadığını belirten bir yazı ile bana geri verildi.

    Etiket kesildiği için iade de almadılar. Hiç kullanmadığım, kullanamayacağım bir gömleğim oldu. Dolayısıyla mağduriyetim giderilmedi. Bundan sonra değil alışveriş yapmak, Rodimood mağazalarının önünden geçmeye bile niyetim yok. Kaliteli sandığımız bir firmanın, kalitesiz ürün ve davranışı böylece herkes tarafından bilinecek. Ya bilirkişi bölümünde çalışanlar kumaştan ve sökülmeden anlamıyor, ya bizi saf sanıyorlar.

    YanıtlaSil
  4. Ordu-Ünye rodi mooddan yaklaşık bir ay önce biri siyah diğeri gri iki pantolon aldım.Hatta çok beğendiğim için griden daha sonra bir tane daha aldım.Gri olanda sorun yok fakat siyah olan iki yıkamada bembeyaz oldu evde bile giyilmez o derece.Ben bütün siyah çamaşırlarımı 30 derecede perwol siyahla yıkarım.Rodi'ye götürdüm şikayetimi anlattım.

    Ürünü aldılar bir hafta sonra gittim Rodi kabul etmemiş sorunu.Kullanıcı hatasıymış.Zaten her şey kullanıcı hatası.Düzgün koşullarda yıkamamışım.Zaten ilk defa siyah birşeyim oluyorya hayatta nasıl yıkanacağını rodi öğretmiş sağolsun.

    Parasında pulunda değilim ama ben ürünü nasıl yıkadığımı çok iyi biliyorum insanları saf yerine koymayın sayın Rodi Mood yetkilileri.Siz de çok iyi biliyorsunuz hatanın sizin ürününüzden kaynaklandığını.Pantolonu geri göndermeseydiniz ne yapacağım ben onu üzerine kocaman Rodi Mood diye yazdırıp gezerim ancak.Zorla geri verdiler istemediğim halde.Hediyem olsun Rodi'ye boyatır tekrar satarsınız.

    YanıtlaSil
  5. Malatya İnönü Caddesi şubesinden yıl içinde aldığım 3 adet kot pantolonum aynı yerlerinden yıpranarak deforme oldu. Mağazaya gitiğimde bana pantolonların geçen yılın sezonunu ürünü olduğunu, bu ürünler için bişey yapılamayacağını söylediler. Sayın Rodi yetkilileri ürettiğiniz ürünlerin üzerindeki etiketlerinizin yaptığı reklam milyonlarca lira harcanarak yapılan reklamdan daha etkili olacağını unutmayın.

    YanıtlaSil
  6. Aksaray Efor mağazasından 2 ay kadar önce siyah keten pantalon aldım fakat 2 yıkamada rengi attı. Mağazaya götürdüm, onlarda fabrikaya gönderdiler fakat yıkama hatası ile red geldi. 44 yaşındayım ve ilk defa kıyafet yıkamıyoruz. 20 senelik Rodimood müşterisiyim ama böyle bir ayıpla ilk defa karşılaşıyorum. Tüm akraba ve arkadaşlarıma konuyu anlattım.

    Başka firmalar hemen değiştiriyorlar ama Roodi mood hayır. Bir daha kesinlikle alışveriş yapmayacağım. Yıkamayı sizden öğrenmeyeceğim ama ürün kalitesi belli. Mağazadaki personel bile daha görür görmez ağardımı beyfendi dedi evet dedim ama fabrikadaki kontrolde yıkama hatası dediler. 35 lira için yazmazdım ama bir daha kesinlikle alışveriş yapmayacağım. Yazık 35 lira için müşteri kaybedilmez.

    YanıtlaSil
  7. Bugün gittiğimiz Viaport' daki mağazada 2 alana 2 bedava kampanyasını görünce birşeyler almaya karar verdik. Yaklaşık 1 saat kıyafetleri inceledikten sonra yıldızlı olan (kampanyaya dahil) 4 ürünü aldık ve kasaya geldik ama bingo!, ürünlerden biri kampanyaya dahil değilmiş, yanlışlık olmuşmuş. Öyle şey olmayacağını, belirtilen fiyattan almamız gerektiğini söyledim ama nafile, sistem kabul etmiyomuşmuş vs.

    Neyse dahil olmayan kıyafet yerine başkasını almak için tekrar araştırdık, 10-15 dakika sonra bir ürün bulup kasaya geldik ama yine bingo, bu da kampanyaya dahil değilmiş. Hiçbirini almadan çıktık. Telefondan müşteri hizmetlerini aradım, orada da gayet ilgili bir bayan yapacak birşey yok, arkadaşlar yanlışlık yapmışlara getirdi konuyu.

    Yemin ederim bizim mahalle bakkalı bile yapmaz bunu. 3 kuruş için bu kadar şekilden şekile girilmez. Bir daha da sokağından geçmeyeceğim ve bu olayıda elimden geldiğince herkese anlatacağım.

    YanıtlaSil
  8. Konya kule site Rodi mağazasından şikayetçiyim. Bugün alışveriş için gittim. Yazlık ürünler bölümünü gezerken 2 adet büyük beden t-shirt beğendim. Mağazayı gezdim kasaya giderken tezgahtar yıldızlı ürün aldığımı 2 adet daha alırsam 2'sinin ücretini ödemeyeceğimi söylemesi ile 2 daha aldım kasaya gittim. Ürün bedelini peşin ödeyeceğimi söyleyerek kasiyere verdim.

    Tam fiyat söylemesi üzere aldığım ürünlerin yıldızlı yani indirimli ürün olduğunu fiyat indirimi yapılmasını ve aldığım ürünlerin hepsinde mağazanın taktığı yıldızlardan olduğunu söyledim.

    Kasiyer bunların tam fiyatlı olduğunu önce bilgisayara bakarak sonrada başka tezgahtar çağırarak kendilerini haklı çıkarmak üzere bunların 1'nin yıldızlı diğerlerinin normal ürün olduğunu tam fiyat ödemem gerektiğini söyleyerek kasada bekleyen diğer müşterilerin önünde saf konumuna düşürüldüm. Daha Rodiye gitmem o yıldızları ben takmadımya ürünlere.

    YanıtlaSil
  9. Alışveriş için gittiğim RodiMood mağazasında çocuğumun tuvalet ihtiyacı oldu, mağazada tuvalet olduğu halde müşterilerin kullanamayacağını söyleyerek isteğimizi geri çevirdiler. Çocuğumu yolun karşısındaki parktaki tuvalete götürmek zorunda kaldım. Konu ile ilgili gerekli işlemi yapacağınıza inanıyorum.

    YanıtlaSil
  10. İzmir kemeraltındaki Rodi mağazasından aldığım hırka elde ve ılık suda yıkamama rağmen renk atması oldu. Mağazaya götürdüm fabrikaya gönderdik dediler. Tekrar uzun bir süre haber çıkmayınca gidip sordum ve hırkayı bulamadılar.

    Fabrikaya gitti geldi sizi aradık uzun süre gelmediniz almaya dediler ne olursa olsun benim hırkam şu anda kayıp ortada yok zaten yıkama hatası dediler ben yıkama hatası olsa zaten üç kuruşluk hırkanın peşine düşmem mağzadan şikayetçiyim.

    YanıtlaSil
  11. 1 gün önce RodiMood dan bir pantolon ve bir gömlek aldım. Pantolon kemer yerinden yırtıkmış ve gidip değiştirmek zorunda kaldım. Eve gelip gömleğe baktığımda ise neredeyse bütün düğmeler açtığım her hamlede elimde kaldı bidaha gitmeye fırsatım olmadığı için değiştiremedim tabi birde arkasındaki kemer bağlantılarının biri aldığımda kopmuş , söylendiğinde bizim hatamız olduğunu söylüyorlar.

    YanıtlaSil
  12. 13.11.2012 tarihinde ankara cebecideki rodi mooddan bir çanta satın aldım. çantayı kullanımımın 3.gününde sapındaki vidanın çıkması nedeniyle çantanın sapı koptu. ürünü mağazaya geri götürdüğümde ürünü iade edip yerine başka bir ürün almak istediğimi söyledim.ancak mağaza müdürü çantanın sapını elindeki bir bıçakla sıkıştırıp geçici bir çözümle bana geri verdi. ben bu çantayı almak istemediğimi söylediğimde hatalı çantaya başka bir çantadaki etiketi takıp reyona satmak için astı.

    Bana da etiketini çıkardığı çantayı verdi. benden sonra o çantayı alacak müşteriyi aynı sorunla başbaşa bıraktı. bunun üzerine ben bu modelin bütün hepsinin sapının aynı şekilde montaj olduğu için hepsinin kısa süreli kullanımında aynı sorunun yaşanacağını söyledim. il dışına çıkacağımı ve uzun süre dönmeyeceğimi bu nedenle başka bir ürün almak isteğimi söylediğim halde bana hiç bir şekilde yardımcı olunmamıştır.

    YanıtlaSil
  13. Ben iki ay önce roodi den bir pantolon aldım pantolon ağ kısmı da bi sorun oluştu ben diyarbakır ekinciler cad olan roodi ye gittim pantolonu verdim kasiyere ürünü fabrikaya göndereceğini söyledi ve 15 iş günü sonra gel dedi bende 15 gün sonra gittim orda bulunan bayan kasiyer beni başından salmak için hiç bilgisayara bakmadan ürün gelmemiş dedi yani hiç ilgilenmedi ben şimdiye kadar çoğu ürünümü roodi den alıyordum bundan sonra almam.

    YanıtlaSil
  14. Rodimood dan aldığım kabanın fermuarı üç günde bozuldu aldığım yere geri götürdüğümde aynı modelden kaban olmadığı için değişim yapamayız dediler kampanyalı ürün olduğu için para iadesi de yapamayacaklarını söyleyip bir terzide fermuarı tamir ettirmem için bana akıl verdiler.

    YanıtlaSil
  15. Yazmış olduğum siyah renkli renk atması meydana gelmiş ürünle ilgili olarak müşteri hizmetleri tekrar tarafıma dönmüş ve firmamız kabul etmiyor demiştir. Anladığım şu ki Bir D*** ve L**** mağazası gibi olabilmeniz için sanırım çok zaman geçecek ve çok müşteri kaybedeceksiniz. Müşteri hizmetleriniz onların müşteri hizmetlerini arasın renk atması ve solması olan bir ürünü nasıl sorunsuzca hatta incelmeye göndermeden nasıl kabul ettiklerini size anlatsınlar.

    Tüketici nasıl memnun edilir ve mutlu ayrılır mağazasından sizlere anlatsınlar bence yararlı olacaktır .Reklama ihtiyaçları yok o firmaların bakın ben onların reklamını yapıyorum sizi ve solması ve renk atması doğal sayılan ürünlerinizi de birkez daha düşünmeniz için bu yazıyı yazıyorum..

    YanıtlaSil
  16. Ankara necatibey caddesinde bulunan mağzanıza 6 hafta önce bir kazak bıraktım iade/değişim için. çalışanınız olan D.Ş. benden fiş istedi fişi verdim (bu size artık nasıl olsa lazım olmaz dedi ve aldı sonra bir form doldurdu bilgilerimi aldı bana 1 ay içinde geri dönüş yapılacağını söyledi, fakat 1 ayı geçti kimse konu hakkında beni aramadı.

    20. 01. 2012 tarihinde mağazanıza giderek konuyu anlattım. mağazadan sorumlu kişi olarak L. bey var dediler, kendisi yoktu, telefon numarasını istedim ve aradım kendisi fiş olmadığı için işlem yapamayacağını söyledi haklı olarak ama benim elimden fişi D. hanım aldı ve bana ürünü aldıktan sonra karşılığında herhangi bir döküman vermedi.

    YanıtlaSil
  17. 02. 11. 2012 tarihinde 0020 fiş no ile Kartal Real içerisindeki Rodi mood mağazasından 2 adet saat aldım yaklaşık bundan 10 gün önce saatin toka kısmı çıktı 03. 02. 2013 tarihinde saat 11:10 civarında ilgili mağazaya giderek saati götürdüm. Görevli bayan saatin garantisinin sadece kasa kısmı için geçerli olduğunu kayışı kapsamadığını söyledi.

    Saati tekrar göstererek kayışın kopmadığını toka kısmının çıktığını söyledim. görevli kişi değiştiremiyoruz dedi. bunun üzerine değiştirilemediğine dair yazı istedim. Mağaza müdürümüzden alın dendi, müdürü sordum daha gelmedi bekleyin dedi. Vaktim olmadığı için mağazadan çıktım. Firmanın sorunumu çözeceğini ummuştum. Sonuç hayal kırıklığı oldu.

    YanıtlaSil
  18. 2 kere giymeye kolu genişleyen lacivert olan yakası solan tşört tekrar iade geliyor acaba gerçekten incelemeye alındı mı ürün yoksa rodi kafadan sallıyor mu.........................?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 02.02.2013'de A 115 98 model no'lu ürünü bir ay kullandım bir ay sonra ürünün üstünde gösterilen yıkama prosedürünü okuyarak çamaşır makinesine attım ve ürün kendini saldı ve ilk aldığım gibi değildi. Test için 24.03.2013 tarihinde 440 Gebze Center RodiMood mağazasına verdim 22 gün geçmesine rağmen hala bir cevap gelmedi.

      Sil
  19. Hasan Bayrakçı9 Mayıs 2013 07:52

    Akdeniz'de moda rüzgarı estirmeye devam ediyo

    RodiMood şimdi de Antalya Erasta Avm'de baş ağrıtacak gibi gözüküyor

    YanıtlaSil
  20. son şikayetlerde ilgili olan şahıslara hak verdim

    YanıtlaSil
  21. Tülay Karkıdağ8 Temmuz 2013 01:49

    rodimood denizli mağasa alış veriş i için en uygun zaman da şimdilerde fiyatlarda indirim olmuş bi kaç parça alsam fena olmaz ürünlrein fiyatlarda çok iyi

    YanıtlaSil
  22. Bekir karakuş3 Ağustos 2013 12:08

    Bekir Karakuş benim tavsiyem arkadaşlar rodinin malı çok kalitesiz maldır ve değişmeye gidinde görün bakalım önünüze ne engeller çıkacak bakın bakalım benim tavsiyem almayın rodinin malını derim

    YanıtlaSil
  23. ben denizliden yazıyom günler önce rodimood ta alışveriş yaptım pişman oldum neyse 90 liram gitti bende artık rodiyi bıraktım artık kesinlikle ve kesinlikle hiç bir şey almam .

    YanıtlaSil
  24. Salih Akyürek7 Ekim 2013 01:14

    ELAZIĞ / GAZİ CADDESİ RODİ MOOD TA ÇALIŞANLARDA PEK İYİ DAVRANAMIYOR MÜŞTERİYE .
    BEN İSTERİMKİ SEÇENEKLERİ VE ÜRÜN KALİTESİNİ ÖĞRENEYİM ONDAN SONRA ALAYIM AMA PERSONEL PEK BİLGİLENDİRMİYOR.....

    YanıtlaSil
  25. Ankara yenimahlle / Antares avm Rodimood ta ki personel arife gününkü davranışlarını tasvip etmiyorum yorgunluk ve bıkkınlık yaşıyorlardı ama buda onların işi müşteri ilgi ve güleryüz beklemekte

    YanıtlaSil
  26. Kütahya...
    sevgili rodi lütfen ürünlerinizdeki mağazalar arası fiyat farklarını açıklayabilirmisiniz.
    SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  27. rodi iyi geçen aldım şık durdu bes beğendiler yorumum iyidir yine gider alırım iyi günler

    YanıtlaSil
  28. ERDAL ÇİFTÇİ7 Aralık 2013 01:21

    Uzun zamandır rodimood giysileri kullanmakta idim son yaşadığım olaydan sonra kırıldım daha almam alanıda durdururum değiştirmek istediğim bir beden büyük olsun dediğim ürünü hiç kullanmadığım halde yinede değiştirmediler sebep ise fişinin olmaması imiş hiç kullanılmadığını onlar kabul ettiler fakat yinede değiştirmediler

    YanıtlaSil
  29. remziye bulut5 Ocak 2014 04:09

    son aldığıma kadarı iyiydi daha önce olmamıştı şimdi oldu şikayet edeim dedim çocuk pantollarında solmalar var da napacak onu bilemedik bize yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  30. içimden bi ses "dellapaire minsento guerri kossin" diyo. ne demekse artık.

    YanıtlaSil
  31. GÜNDE 10 A YAKIN SMS ALIYORUM BU RODİYE HAS BİŞEY DEĞİL HEMEN TÜM FİRMALAR PORTFÖYLERİNDEKİ KİŞİLERE YOLLUYORLAR

    YanıtlaSil
  32. Eğer% 3 düşük faiz oranı hızlı bir kredi ihtiyacım var mı? Eğer ödenmemiş faturaları var mı? Sen çok bankalar tarafından reddedilmiş? Siz işinizi finanse etmek ya da işinizi genişletmek gerekir? veya kişisel nedenlerle kişisel bir kredi ihtiyacı? Biz tüm finansal sorunları çözmek için varız. E-posta yoluyla bize ulaşın: libertyloaninvestment@ymail.com

    YanıtlaSil