22 Haziran 2012 Cuma

S M S istemiyorum......!!!!!!!!!!!!!!

İhtiyacım olduğunda mağazaya gidip bakabilirim. RODİMOOD 'dan reklam S M S almak istemiyorum. .................................







                                                                                                               Berrin Muğlalı.

31 yorum:

  1. Babalar gününde 4 tane tişört aldım. Ve aynı gün 4ünü de yıkadım. Bir hafta sonra birini giydiğimde yakanın altında delik vardı. Değiştirmek için götürdüğümde bilirkişiniz ürün hatalı değil diye değişim yapmadı.

    Ben size 20 günlük süre veriyorum. Beni arayın ürünümü değiştirin. Değiştirilmemesi durumunda haftada bir gün gelip 1'e 10 zarar vereceğim. Makasla tişörtü keseceğim. Lütfen gereğini yapınız.

    YanıtlaSil
  2. Rodimood'dan 2011 sonbahar aylarında pantolon aldım fakat pantolonun 3 hafta sonra fermuarın altında sökülme oldu. Pantolonu değiştirdiler. Fabrikadan gelme süresi ise yaklaşık 28 gün gibi çok uzun bir sürede gerçekleşti.

    Sonrasında aynı pantolonu tekrardan aldım. 4-5 ay haftada sadece 1 veya 2 kere giymeme rağmen paça tarafından sökülme ve boya atması oldu. Ve "sizin hatanız" diyerekten ürünün red cevabı geldi.

    Sonuç olarak Rodi'den aldığım pantolonu 4-5 ay düzgün giyemedikten sonra çöpe atmak zorunda 69.90 TL'yi de çöpe atmış oldum. Beş para etmez pantolonlar üretip daha sonra müşteriyi mağdur eden Rodi firması vermiş olduğum para sizden fazlasıyla çıksın diyorum.

    YanıtlaSil
  3. Malatyadan ÖMER5 Temmuz 2012 04:07

    Malatya Rodi giyim mağazasından 21.10.2011 tarihinde almış olduğum kot pantolonun iki bacak arasında dikiş kısmından gözle görülür şekilde kumaşın söküldüğünü gördüm ve ürünü değişim için gönderdim. Fakat test için alınan ürün hiçbir onarım yada değişim olmadan aynı şekilde uzun bir süre sonra geri iade edildi ve kullanıcı hatası olduğu söylendi.

    Anlayamadığım şu ki kumaşın dikiş kısmından kot kumaşının ipliklere ayrılması nasıl bir kullanıcı hatası olabilir. Aynı gün LCW firmasından aldığım ve 7 ay kullandığım rengi solan penyemi hiç bir şart sunmadan aynı gün mağazalarında başka yeni bir ürün ile hemen değişim yaptırdılar.

    Rodi giyim gibi büyük ve güvenilir sandığımız firma bu tavrıyla beni hayal kırıklığına uğratmıştır ve bu tavır bu firmaya yakışmamıştır. İlgililerin ve tüketicilerin bilgi ve dikkatlerine.

    YanıtlaSil
  4. Şirinevler şubesinden yaptığım 03 Haziran 2012 tarihli ve 883103 seri nolu gider pusulasına istinaden almam gereken geri ödemeyi 45 gün geçmesine rağmen alamadım. İade sırasında 15 gün içinde ödenir dendi. Ama hala ödeme yapılmadı. Nedense ilgili firmadan aldığım her hizmette sorun yaşıyorum. Bir an önce ödemenin yapılmasını ilgililerden rica ederim.

    YanıtlaSil
  5. RODİMOOD Ürünlerin Ömrü 6 Ay!

    Malatya İnönü Caddesi şubesinden yıl içinde aldığım 3 adet kot pantolonum aynı yerlerinden yıpranarak deforme oldu. Mağazaya gitiğimde bana pantolonların geçen yılın sezonunu ürünü olduğunu, bu ürünler için bişey yapılamayacağını söylediler. Sayın Rodi yetkilileri ürettiğiniz ürünlerin üzerindeki etiketlerinizin yaptığı reklam milyonlarca lira harcanarak yapılan reklamdan daha etkili olacağını unutmayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın Antalya Özdilek şubenizden aldığım kapri Antalya'da tam 4 kere giymeme rağmen ağarma yaptı. Zaten 1 haftalığına gittiğim Antalya tatilinden sonra yaşadığım şehir Sivas'a geldiğimde durumu fark ettim ve buradaki Rodi şubesine belirttim. Ürün daha 2 haftalık olmasına rağmen yine de fatura olmadan bir işlem yapamayacaklarını söylediler.

      Kaldı ki ayıplı ürünlerde fatura yerine slip de geçerli bir belge sayılabilmektedir. Ama mağaza görevliniz bunu bir türlü kabul etmedi. Fiş'in slipten tek farkı firmanızın ödediği Kdv'dir. Para iadesi gibi bir durumda zaten o Kdv farkını vermeye razıydım. Hatta esas amacım para iadesi de değildi ürünün hatasızıyla değişimi ya da ürün tutarında alışveriş çeki vb. idi.

      Bunlar fiş olmasa dahi tamamıyla ayıplı mallarda tüketicinin talep edebileceği haklarmış tabi bunları yeni görüyorum 30 gün yasal süre geçtikten sonra. Beni eksik bilgilerle oyalayan görevlinizden, ürün kalitenizden ve müşteri memnuniyetinizden şikayetçiyim. Bir daha Rodi'nin önünden bile geçmeyeceğim eminim.

      Sil
  6. Kızım RodiMood anteras mağazasından bir tişört almış, o akşam evde giydim. Ertesi gün akşam işten gelince tekrar giydim. Alt kısmının dikiş yerinden 4 cm kadar yırtıldığını fark ettim. Üstümden çıkarıp ertesi gün mağazaya götürdüm.

    İncelemeye gönderdiler. 3 hafta sonra gittiğimde kullanıcı hatası dediler. İkinci günde nasıl kullanıcı hatası olur. Hem dikerken makina kesmiş gibiydi. O anda tişörtü yakmak istedim. ilgililerinden cevap bekliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Rodimood'un sürekli müşterisiyim. Özellikle jeans'lerinin kesimlerini çok beğeniyorum.10 yıldır Rodimood harici hiçbir markadan kot pantolon almadım.Geçenlerde aldığım X370 Rıcky Man Ice Legend Wash kot pantolon farklı renginden almak istedim ve mağazalarda bulamadım.

    Bunun üzerine müşteri hizmetlerinden bilgi almak istedim;fakat günlerdir aramama rağmen müşteri hizmetleri telefona cevap vermiyor. Mail yoluyla ulaşmayı denedim.Oradan cevap gelmedi.Ürünleri bu kadar kaliteli olan bir firma nasıl olur da müşteri hizmetleri noktasında bu kadar eksik kalır anlamış değilim.

    YanıtlaSil
  8. 24. 06. 2012 tarihinde Ankara 147 Meşrutiyet mağazanızdan 2733 nolu bordo bir pantolon aldım. 1 kez yıkanmasına rağmen renk atması oldu ve analize gönderildi. Fakat mağazadan bana dönüş yapılması gerekirken, 1, 5 ay geçmesine rağmen herhangi bir dönüş yapılmadı ve ben bu yüzden mağazına 2-3 kez gidip kendim sordum .

    1, 5 ay sonra tekrar gittiğimde ise red cevabının geldiği söylendi. Bunun üzerine makbuzumla birlikte pantolonu almak istedim. Fakat Ankara 147 Meşrutiyet' teki personeliniz K*** T**** (ismi ve soyismi net olarak böyle olmayabilir. Çünkü düzgün bir şekilde yazmamı) makbuzumu veremeyeceğimi söyledi.

    Sırf arşivden tekrar çıkarmamak ve iş güzarlığı yüzünden ve ayrıca mağazada tartışma ortamı yaratıp beni ve diğer herkesi rahatsız edecek benim her söylediğime yerli yersiz , haddi olmayan üslupla cevap verdi. Gereğinin yapılmasını rica ederim.

    YanıtlaSil
  9. Külecity AVM / Konya Rodimood'dan almış olduğum 2 keten pantolondan bir tanesini bir hafta kullandım ve dizlerinin arkasında ter izi gibi lekeler kaldı, ter diye yıkadık ama izler gitmedi. Götürüp aldığım yere iade etmek istedim, kalite birimi inceleyecek diyerek aldılar, üzerinden 2 hafta geçmesine rağmen bana dönüş yapmadılar.

    YanıtlaSil
  10. Ben 7 senedir Rodi Mood'dan giyinir kampanyaları pek önemsemez geçerdim çünkü; seviyorum ürünlerini kaliteli olduklarına inanıyorum anlamadığım konu alışveriş yaptım ikici ürün 1.60 indirimli olmasına rağmen ve beni Rodi mood'dan arayarak bunu kampanyayı söylemelerine rağmen alışverişimi yaptım.

    Orada çalışan arkadaşlar indirim yapmadan direkt ücretini aldılar aksilik bu ya alışverişten 3 gün sonra Rodi Mood bir daha aradı ikinci ürün kampanyamız devam ediyor 1.60 indirim var dedi, şaştım kaldım.

    Güldüm açıkçası bu konu önemli bence kaliteli bir marka kampanya yapıyorsa bunu uygulamalı ben bir tek ürün almak için gidiyorum. Kampanyayı duyunca ikincisini de alma isteği doğuyor insanda bunun dikkate alınmasını rica eder iyi çalışmalar dilerim. He ayrıca alışveriş yaptığım mağaza Antalya 5 migros içeresindeki Rodi mağazasıdır.

    YanıtlaSil
  11. Ali Yıldırım24 Ekim 2012 09:41

    Erzurum avm rodi mood mağazasında aldığım pantolonun paçasını yaptırmak istediğimde bizim terzilerle anlaşmamız yoktur kendiniz yaptırmanız gerekiyor gibi saçma bir yanıt aldım. Daha öncesinde de anlaşmamız yok ama ücretini verdiğiniz taktirde biz yaptırabiliriz diyorlardı. Rodi için yakışıksız bir durum. Bir daha rodiden alışveriş yapacağımı hiç sanmıyorum. .

    YanıtlaSil
  12. Şirinyer Rodi Mood mağazanızdan 29/10/2012 saat : 20. 15 de alışveriş yapmaya gitmiştim fakat ürünlerle ilgili personelinizin yanına beden sormaya gittiğimde hepsi reyonda olanlar diye cevap verilerek tekrar koyu sohbet ve gülüşmeler devam etti. Kasaya ödeme yapmak için gittiğimde kasa elemanı yanlarından ayrılıp ödememi almaya doğru yaklaştı diğerleri de etrafına gelip tekrar sohbeti devam ettirdiler. Alaycı bir tavırla konuşmalar ve gülüşmeler devam ediyordu . Elemanlarınızın bana yapmış olduğu bu alaycı tavırlarını Rodimood personeline yakıştıramadım İlgili firmanın müdürlerine sesleniyorum elemanlarınızı seçici alınız .

    İlgisiz hizmet anlayışına sahip olan bu mağazadan alışveriş yapacağımı hiç düşünmüyorum. Ben şimdi Rodimood mağazasında çalışan bu bayanlara gerekli uyarının yapılmasını talep ediyorum. Rodi'yi temsil edebilen personellerle hizmet vermenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  13. Rodimood manisa mağazasından pantolon boyasını saldığı için ürün iadesi yaptık. Açıklamak istediğim şu ki Pantolonu giydiğimde hem spor ayakkabılarını hemde iç çamaşırlarıma pantolon boyasını salıyor. Bunun için şikayetçiyiz. Ürün değişimi yapılmadı geri iade edildi. Sesimizi duyan olur mu..

    YanıtlaSil
  14. Rodi mood kırıkkale mağazasından aldığım mont kısa zamanda 3ay. fermuarının altından arızalanarak kullanılmaz hale geldi, rodi mood mağazasına ürünü götürdüm onarımını talep ettim onlarda fabrikaya yolladılar. bana tekrar 42 gün sonra gülün bir sebeb göstererek onarımın mümkün olmadığını bildirdiler.

    Garanti sadece kumaşı kapsıyormuş kumaş dışında ürününün hataları onları ilgilendirmezmiş . tam da rodi mooda yakışır bir sebep, demek ki kalite anlayışları bu kadar. aklı olan rodi mood mağazalarının önünden bile geçmez.... .

    YanıtlaSil
  15. Ben iki ay önce roodi den bir pantolon aldım pantolon ağ kısmı da bi sorun oluştu ben diyarbakır ekinciler cad olan roodi ye gittim pantolonu verdim kasiyere ürünü fabrikaya göndereceğini söyledi ve 15 iş günü sonra gel dedi bende 15 gün sonra gittim orda bulunan bayan kasiyer beni başından salmak için hiç bilgisayara bakmadan ürün gelmemiş dedi yani hiç ilgilenmedi ben şimdiye kadar çoğu ürünümü roodi den alıyordum bundan sonra almam.

    YanıtlaSil
  16. 23. 10. 2012 tarihinde 17:47'de İskenderun Primemall Avm'deki Rodimood mağazasından toplam 80 tl'lik alışveriş yaptım ve bunun karşılığında promosyon olarak "Turkcell 75 tl=187. 5 dakika" konuşma kartı kazandım. Ama sonra kullanmak üzere bir köşeye koydum. Çünkü o an kontöre ihtiyacım yoktu. Kartın son kullanım tarihi 15 Aralıktı. Süre dolmadan kartımı kazıyıp konuşma dakikalarımı kullanmak istedim.

    Ama ne göreyim. . !Kartın kazılması gereken yerini kazıdıkça bir türlü rakam veya harf, yani şifreye emare olabilecek hiçbir şey görülmüyordu. Yavaş kazıdım hırpalanma olmadı. Ama kazıdıktan sonra hiçbir şey çıkmadı maalesef. Bu tür hilelerle artık biz tüketicilerle oynamaktan ne zaman vazgeçeceksinız Rodimood ve Turkcell? Tüketici Hakem Heyeti yada Tüketici Mahkemesine başvurmadan şikayetim çözülsün lütfen.

    YanıtlaSil
  17. 02 Ocak 2013 Tarihinde aldığım gömleğin bir giyinme sonucunda gömleğin kol manşetinde sökülme meydana geldi. Bunun üzerine aldığım mağazaya gömleği götürdüm. Ürünün yenisini istediğim. Gömleği teste göndereceklerini ve 15 gün içinde gelmezse idea yapabileceklerini söylediler.

    15 günü geçti. Tekrar mağazaya gittiğimde bir ay dediler. Ürün inceleme formunda ürün sonucu 15 gün içerisinde bildirileceği yazmasına rağmen 16 gün geçtiği halde bir muhatap bulamamaktayım. Ayrıca İskenderun Rodimood çalışanları sanki suçlu benmişim gibi ilgisiz ve hoş olmayan tavırlarla karşılaştım.

    YanıtlaSil
  18. RodiMood'dan aldığım montun rengi soldu ve montta esneme oldu.Montu değiştirmek istedim incelemeye gönderdiler ancak 20 gün sonra incelemeden gelen ürünün kullanıcı hatası olduğu yönde kaanate varılmış. Ürünün renginin solması kullanıcı hatasıyla hiç bir ilgisi yoktur ve ayrıca üründe doğal boya kullanıldığı için montun rengi solmuştur.Ürünümün değiştirilmesini talep ediyorum aksi taktirde hukuki yola başvuracağım.

    YanıtlaSil
  19. 2 kere giymeye kolu genişleyen lacivert olan yakası solan tşört tekrar iade geliyor acaba gerçekten incelemeye alındı mı ürün yoksa rodi kafadan sallıyor mu?

    YanıtlaSil
  20. Yaklaşık 1, 5 ay önce ısparta ıyas AVM deki mağazanızdan mevsimlik mont aldım. Ürün bilgilerinde 30derece de narin yıkama yapınız ibaresine göre 30 derecede narin yıkama yaptım. Ancak ürünü makinadan çıkardığımda üzerindeki desen ve şeritlerin bir kısmının silindiğini bir kısmınında yarısının kaybolduğunu gördüm. Ürünün etiketi ve fişi mevcut. Kendim Burdurdayım ve burdurda mağazanız kapandı ne yapmam gerekiyor.

    YanıtlaSil
  21. SMS İSTEMİYORSUN AMA TEK SMS ATAN FİRMA RODİ DEĞİLKİ HER FİRMA HEMEN HERGÜN BİR KAÇ SMS ATIYOR.

    YanıtlaSil
  22. son şikayetlerde ilgili olan şahıslara hak verdim

    YanıtlaSil
  23. Neşe Düzdarlıoğlu9 Temmuz 2013 07:35

    Balıkkesir den yazıyom eşim ve çocuklarıma bişeyler almak amaçlı ziyaret ettik 7 temmuz günü değişik şeyler de var renkler güzel kesim lerde güzel beğenmemezlik olmadı çocuklarda sevdiler güle güle kullansınlar.

    YanıtlaSil
  24. Bekir karakuş3 Ağustos 2013 12:10

    Bekir Karakuş benim tavsiyem arkadaşlar rodinin malı çok kalitesiz maldır ve değişmeye gidinde görün bakalım önünüze ne engeller çıkacak bakın bakalım benim tavsiyem almayın rodinin malını derim

    YanıtlaSil
  25. ben denizliden yazıyom günler önce rodimood ta alışveriş yaptım pişman oldum neyse 90 liram gitti bende artık rodiyi bıraktım artık kesinlikle ve kesinlikle hiç bir şey almam .

    YanıtlaSil
  26. Koralp Ferdi Öz17 Ekim 2013 09:27

    rodimood ankara dan beğendik ankarada aldığım kot orjinal rodi etiketli ürün tam anlamıyla hayal kırıklığı yaşattı sonuçta mağdurum beni bundan kurtarın lütfen

    YanıtlaSil
  27. rodimood tan aldıktan iki gün sonra yıkanıp tüğlenen pantalonu geri vermek için tam tamına 7 gün uğraşarak geri veremedim yada değiştiremedim ya banada helal olsun.
    Bu nun gibi şikayetler çoğaldıkça bu markada kendine çeki düzen verir diye düşünmekteyim

    YanıtlaSil
  28. RodiMood Form Kayseri mağazasından Ocak 2013'te aldığım kot pantolonun ağ kısmında deformasyon ve yırtılma olduğu şikayetiyle ve Mart 2013'te aldığım montun cep kısmındaki astarın cebin dış tarafına dikilmesi şikayetiyle 28.11.2013'te mağazaya ürünlerimi teslim ettim.

    06.12.2013 tarihinde garantiden gelen cevapta "Üründe üretimden kaynaklanan bir hata tespit edilmemiş olması sebebi ile değişiminiz kabul edilmemiştir" denilmektedir. RodiMood'tan alınan pantolonların kullanım ömrü 10 ay mıdır da ağ kısmındaki yırtılma üretim kaynaklı olmuyor. Hadi onu ben kötü kullandım diyelim, Peki montun iç astarının cebin dış kısmına taşarak dikilmesi üretim kaynaklı bir hata değil de benim hatam mıdır?

    YanıtlaSil
  29. remziye bulut5 Ocak 2014 04:12

    son aldığıma kadarı iyiydi daha önce olmamıştı şimdi oldu şikayet edeim dedim çocuk pantollarında solmalar var da napacak onu bilemedik bize yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  30. GÜNDE 10 A YAKIN SMS ALIYORUM BU RODİYE HAS BİŞEY DEĞİL HEMEN TÜM FİRMALAR PORTFÖYLERİNDEKİ KİŞİLERE YOLLUYORLAR

    YanıtlaSil