8 Temmuz 2012 Pazar

Ankaradan ---Nermin..

RODİMOOD Fabrika Hatası Ürünün Değişimi Yapılmadı!

Mayıs ayı sonlarına doğru Ankara Rodimood Kızılay şubesinden lacivert omuz ve etek kısmı dantel bir gömlek aldım. Gömleği evde giydim ve yan etiketi rahatsız ettiği için kestim. (Yaklaşık 4 cm kat kat etiket oluyor) Aynada baktığımda alttan giydiğim beyazdan dolayı dantel kısmında sökülmeler, ayrılmalar olduğunu fark ettim.

Gömleği hemen çıkartıp ertesi gün mağazaya gittim. Mağaza görevlisi yan etiketi kestiğim için değiştirme yapamayacağını söyledi. Ben de iade etmek niyeti ile almadığımı ancak dantel kısmındaki hataları sonradan gördüğüm için kusurlu mal olduğunu belirttim ve bilirkişiye gönderilmesini rica ettim. 5 Haziran'da verdiğim ürün 3 Temmuz'da iade edilerek kumaşta veya üretimde hata olmadığını belirten bir yazı ile bana geri verildi.

Etiket kesildiği için iade de almadılar. Hiç kullanmadığım, kullanamayacağım bir gömleğim oldu. Dolayısıyla mağduriyetim giderilmedi. Bundan sonra değil alışveriş yapmak, Rodimood mağazalarının önünden geçmeye bile niyetim yok. Kaliteli sandığımız bir firmanın, kalitesiz ürün ve davranışı böylece herkes tarafından bilinecek. Ya bilirkişi bölümünde çalışanlar kumaştan ve sökülmeden anlamıyor, ya bizi saf sanıyorlar.

35 yorum:

  1. İnegöl AVM'deki mağazadan ilk açılış günü birkaç kalem mal satın aldım. Bunların içinde iki tane de kol saati vardı. Bunlardan birisinin düzgün çalışmadığını bir gün sonra fark ettim ama Samsun'daydım. İşim nedeni ile tekrar İnegöl'e uğradığımda mağazaya uğradım ürünün değiştirilmesini istedim değiştirmediler.

    Ürünü merkeze göndereceklerini ve sonucundan bana bilgi vereceklerini söyledi mağaza yetkilileri ama en az 20 gün geçmesine rağmen olumlu veya olumsuz geri dönmediler.
    Ürünün kıymeti yok ama davranış çok önemli. Verilen sözde durulmalı, yapacağız dediklerinizi yapmalısınız Rodi Mood...

    YanıtlaSil
  2. Rodi Mood Diyarbakır Urfa yolu üzerindeki mega center avm de 1 hafta önce pantolon aldım. Ürünün paçasını kısaltmak için bıraktım. Diğer günü gittiğimizde pantolonun kayıp olduğunu zannettiklerini söylediler, terziye gittiler. Uzun beklemelerim sonunda bir sonuç alamadılar. Sonra gelmemizi söylediler. Diğer gün gidemedim.

    Ertesi gün pantolonu almaya gittiğimde ürünü bulamadıklarını, aynı ürünün 36 bedeninde olmadığını söylediler. Müdürle görüşmek istediğimde mağazada paspas çeken birini göstererek müdürün bu olduğunu söylediler. Müdür bey dedikleri kişiye sorduğumdan olaydan habersiz olduğunu söyledi. Telefon numaramı aldı, biz sizi ararız dedi. 06 Temmuz 2012 tarihinde numaramı verdim, hala aramadılar.

    07 Temmuz 2012 tarihinde gittiğimde tekrar biz sizi arayacağız dediler. Pantolon kaybolmuşsa başka bir tane verin deyince şu an bizde yok şubelere bakacağız nerede varsa temin edip arayacaklarını söylediler. Stres atmak için yaptığımız alışveriş sayesinde bunalıma girdik. Olayın çözülmesini, müşterilerin bir daha böyle bekletilmemesi konusunda çalışanların bilgilendirilmesini temenni ederim.

    YanıtlaSil
  3. Rodimood mağazalarında 80.00 tl lik alışverişinize 40.00 tl değerinde KOL SAATİ hediyemizdir .



    Saygılarımızla

    Rodimood

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şenol Uygur..17 Temmuz 2012 09:35

      Sakın ha bu tuzağa düşmeyin bu marka giyim de kalite sıfır saatlerin kalitesini hayal bile edemiyorum..........

      Sil
    2. 26 Temmuz 2012 Tarihinde Ankara Meşrutiyet mağazasında 2 tişört aldım fakat 1 hafta sonra tüylenme ve çekme oldu . Tişörtleri incelemeye gönderdiler. İnceleme sonucu tişörtlerin içindeki etiketleri kestiğim için kabul edemeyeceklerini bildirdiler.

      Şimdi yetkililere soruyorum, tişörtlerin yaka kısmında RodiMood etiketi var, elimde ne zaman aldığıma dair fiş var, fişte zaten sizin ürün olduğu, tişörtlerin kodu var daha neyi bahane ediyorsunuz anlamadım. Bir daha asla sizden bir şey almayacağım. Ben 40 TL. kaybettim ama siz müşteri kaybettiniz.

      Sil
  4. 12.07.2012 tarihinde saat 20:30 Erzurum ilinde AVM bulunan RodiMood mağazasına gittik. Manken üzerinde bulunan pantolon ve gömleği beğendik ama teşhis ürünlerinden başka o pantolondan yoktu. 'Defolu mal' dediler 'veremeyiz' dediler. Bizde başka renk pantolon beğendik. Sıra geldi gömleğe dedim.

    Bu gömlekten var mı? 'Defolu' dedi. 'Başka' yok bende defolu olsun alacağım dedim. Bu sefer de 'manken üzerindeki kıyafetler satılmaz onaysız çıkaramayız' falan filan dediler. Neyse uzatmadım pantolon, gömleği istemedik çıktık. Bu uygulama gerçekten var mı? Ürünleriniz defolu veya çıkaramıyor musunuz yoksa mağaza personeliniz K**** Beyin böyle bir isteği mi var ?

    YanıtlaSil
  5. Rodimood Sivas mağazasından aldığım çocuk pantolonun bel kemer kısmı olan lastikli kısım iki defa kullanım sonucunda lastiklerin çürümüş olduğundan kendi kendine kumaştan ayrılıyor. Bunun için Sivas mağazasına götürdüğümde ürün iade formu doldurdular. Fakat, on beş gündür kaç defa sordum hale gelmedi diyorlar.

    Fakat kendilerinde kalan fatura kısmında ürün incelenmeden ve daha gelmedi diye cevap verdiklerinden dolayı kendi suret faturalarında neden red yazıyor. Kendi kafalarına göre kendi hatalarını müşteriye yansıtıyorlar.

    Ayrıca Sivas rodimood mağazasında diğer mağazalarda satılmayan ürünler mi geliyor bu konuda kendi internet sitelerinden de kaç defa e-mail yazdıysam da cevap yok. Mağduriyetimin giderilmesi hususunu arz ederim.

    YanıtlaSil
  6. 24 Haziran 2012 tarihinde Kütahya Outlet AVM den bir spor ayakkabı aldım. numarası 41. Denedim .o gün itibariyle bir rahatsızlık çekmedim. Fakat dışarıda giymeye başladıktan sonra parmaklarımın yara olduğunu, yani kısacası ayakkabının sıktığını gördüm.

    Acaba geçer mi diyerek 1-2 defa daha sokakta giydim fakat her defasında yine ayağımın yara olmasına engel olamadım. Yani kısacası ayakkabınız ayağımı sıkıyordu. Giydiğim ayakkabı numarası 41 normalde .ama sizin firmanın ayakkabısı da 41 olmasına rağmen ayağıma olmuyor.

    Sizlerden ricam bu mağduriyetimin en kısa zamanda giderilmesini ve mağazanızdan 42 numarasını veya başka bir ürünle değiştirilmesini talep etmekteyim.

    Değiştirilmemesi durumunda gerekli yerlere de başvuracağımın ve hakkımı her türlü alanda arayacağımın tarafınızdan bilinmesini istiyorum. Cevap yazınızın en kısa zamanda verilmesi arzusu ile iyi günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. RODİMOOD Yıkama Sonrası Pantolonun Rengi Soldu!

    Bir hafta kullanmış olduğum pantolonu normal her kıyafetim gibi yıkadık ve ciddi solma yıpranma oldu. İade için mağazaya teslim ettik. 2 aya yaklaştı bir dönüş yapılmadı. Kendim aradım ve sorduğumda ürünün red alındığı ve henüz merkezden mağazaya dönemediğini belirttiler.

    Neden red aldı bilmiyorum ama ilk defa karşılaştığımız bir durum. Rakamda küçük ancak tüketici haklarına başvurarak bunun düzeltilmesi için uğraşacağım. Firmanız genelde de değişim yapmadığını çevremizden duymuştuk. Bir pantolonda olsa hakkımı arayacağım.

    YanıtlaSil
  8. 17 Temmuz 2012 tarihinde Ankara Optimum AVM' de bulunan Rodimood mağazasından füme renkli bir keten pantolon aldım, 1 hafta sonra ilk yıkamada (30 derecede ve tersten) yıkandığında pantolonun renginin açık gri renk olduğunu gördüm ve 03. 08. 2012 tarihinde mağazaya giderek ürünü iade ettim. Bana 2 hafta , içerisinde dönüş yapacaklarını söylediler fakat dönüş yapmadılar.

    24. 08. 2012 tarihinde mağazaya gittim ve ürünün geldiğini fakat ürün iadesi veya değişiminin yapılamayacağını belirtir bir yazı ile rengi solmuş ürünü bana iade ettiler. Verdikleri yazıda da masal anlatmışlar . Ürün incelenmiş farklı yıkama şekilleri ve dereceleri varmış, üründeki problemin yıkama talimatına aykırı yıkanmasıymış falan.

    Biz ilk defa pantolon giymiyoruz. 3 sene önce başka bir markadan buna yakın renk ve modelde pantolon aldım hala aynı renkte rodimood yetkilileri ama artık Rodi giymek yok bundan böyle asla bu markadan almayacağım ve çevreme de aldırmayacağım.

    YanıtlaSil
  9. 21. 08. 2012 tarihinde Muğla Outlet parkta bulunan Rodi Mood' dan sezon sonu 2 adet değişik tipler de şort aldım. Şortun birini denedim. 32 beden giyiyorum. Tek şortu denedim ve diğeride 32 beden olmasından dolayı denemedim eve geldiğimde şortumu giymeye çalıştığımda şort belime gelmedi ya şortların bedeninde sorun var yada Rodi beden olayını biraz abartmış.

    Neyse bedeni olmayan şortumu değiştirmek için mağazaya gittiğimde şok yaşadım. Şortumun asla değistiremeyeceklerini söylediler. Neymiş sezon sonu mallarda değişim yokmuş. Bu konuda Rodi' yi kınıyorum ve artık Rodi den alışveriş için artık etmeyi düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
  10. Rodimood'un 146. mağazası Mersin Tarsu Avm'de, 147. mağazası Kırıkkale Altunbilekler'de, 148. mağazası Kütahya Sera Avm'de açıldı!

    YanıtlaSil
  11. Mehmet Selim1 Ekim 2012 09:36

    Mayıs ayında aldığım mevsimlik montun 1.5 hafta içerisinde rengi attı hemen götürdüm . Bana pembe bir kağıt verdiler ve sonucu bana arayarak söyleyeceklerini belirttiler. 5 ay içerisinde belkide 50 den fazla aradım aldığım cevap hep "Merkezden bir yanıt gelmedi tekrar mailinizi atacağım." şeklinde oldu.

    Bildiğim kadarı ile 1 ay içerisinde sonucun gelmesi gerekiyordu. Son olarak burada şansımı deneyeceğim ve gerekirse tüketici hakem heyetine başvuracağım.

    YanıtlaSil
  12. Haftasonu 7 gün önce aldığımız ürünün defolu olması sebebi ile değiştirmek ya da iade etmek için Bayrampaşa Forum mağazanıza ürünün fişi ile gittik. Mağaza müdürü ise banka slipt i olmadan ürünün iade edilemeyeceğini belirtti. Mağaza müdürünün bize davranış şekli (yüksek sesle ve bir bayana nasıl hitap edilmesini bilmeyen bir şekilde). Müşterilerden de biri bizi desteklediği için mağaza müdürünüz onunla da tartışmaya girdi. Diğer müşterilerin önünde bize yüksek sesle ve onur kırıcı bir şekilde davrandı. AVM güvenliğinden bir personelin gelip bizi mağazadan dışarı çıkartması konusunda tehditvari bir şekilde konuştu.

    Bu sırada güvenlik müdürü geldi. O da mağaza müdürünün bayana bu şekilde davranamayacağını sözlü bir şekilde kendisine iletti ve bize şikayet formu doldurttu. Problem sadece ürünün iade olup olmaması değil, aynı zamanda firma çalışanının davranış şeklidir.

    YanıtlaSil
  13. Ürünüm Çok kısa sürede yıprandı. RodiMood dan pantolon aldım 70 TL ye ama pantolon verdiğim paraya değmedi paçalarda aşırı şekilde delinme oldu. Diğer ürünlerinizden şikayetçi değilim.

    YanıtlaSil
  14. Rodimood cebeci şube müdürünün yaptığına bak, Ben bir müşteriyim benim bir sorunum var sizinle konuşmak istiyorum diyorum ara bana camın arkasından ne var burdan çözeyim diyor ve hiç yardımcı olmadan başından atmak için kesip atıyor böyle bir zihniyet olamaz nasıl bir firma anlamadım.

    Benim sorunumu yinede çözmüyorlar aldığım ürünü değiştirmiyorlar satan arkadaş indirimden almadığımı da biliyor ama yinede iğneleyici laflar kullanarak fişi istiyorlar fiş yanımızda olsa verirdik zaten bu kadar uğraşmazdık.

    YanıtlaSil
  15. Bizi Twitter'dan takip edin, kampanya ve yeniliklerimizden ilk siz haberdar olun!
    RodiMood Resmi Twitter Hesabı https://twitter.com/RodiMood

    YanıtlaSil
  16. 24/12/2012 tarihinde 3 al 2 öde kampanyasından 3 kazak aldım tanesi 29. 99 . 60 lira verdim 3 tane aldım kızım ve oğlum rengini değiştirmek istedi karşıyakada ki mağazanıza 2 kez gittim değiştiremedim fark çıkartıyorlar aldığım kazağın da değiştireceğim kazağın fiyatı aynı ama kodu değişik diye fark istediler.

    Oysa ikisinin etiket fiyatı da aynı bu davranış modirooda yakışmadı mağdur oldum müşteri memnuniyetine yakışmadı ya fark almadan değiştirin yada paramı iade edin. 24/01/2013 tarihini geçirmeyin cevap verirken bu sefer de bir ayı doldurdunuz diye değiştirmezsiniz kasiyerleriniz çok agresif mağduriyetimin bir an önce giderilmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  17. 2 ay önce almış olduğum kumaş pantolonumun, 2. kez giydiğimde dizlerinin çıktığını farkettim. ürünü aldığım Torium alışveriş merkezine götürdüğümde, benden 2 ay önceki faturamı istedi. Nerden bilebilirim ki 2. kez giyildiğinde dizlerin pötleyeceğini de faturayı saklayayım.

    Faturamın olmadığını kredi kartı ödemelerinden çıkartılabileceğini yetkiliye söylediğimde, yardımcı olamayacağı söylendi. Kısacası Rodi denilen markadan alışverişi sadece 2 giyimlik yapın. Mutlaka değişilmesini veya paranın iadesini rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  18. Bundan tam iki ay önce Rodi Mood firmasına ait İkitelli'de bulunan Satış Mağazasından 1 adet siyah su itici özelliği olan chino tarzı pantolon aldım. Ürün çok güzel görünüyordu. Kesimi de çok güzel. Fakat iki ay içinde toplam iki sefer yıkadığım pantolon geçen hafta ön cep yanından (dikiş olmayan kısım) yırtıldı.

    Amenna dedim terziye verdim parça attırıp diktirdim. Bugün arabamdan inerken sol arka cebin hemen yanından pantolon yırtıldı. Herhangi bir şeye takılmadı pantolon dar değil ki sıkışsın. Rodi Mood firmasından ayda muhakkak en az bir alışveriş yapan biriydim. Artık tövbeliyim.

    YanıtlaSil
  19. Rodiden 100 tl alışveriş yaptım . daha sonra aldığım bir kot hatalı çıktı . değiştirmek zorunda kaldım . değiştirdiğim kotta hatalıydı ikisininde dikişleri yamuktu yürüyünce farkediliyordu. kabinde denediğimde farkedemedim. 2. kotuda değiştirmek için gittiğimde 25 tlye aldığım kazaklar 14 ,90 dı ve 50 tlye aldığım kot 30 tl idi.

    Kotumun fişini kaybetmiş olmamdan dolayı aynı kotla değişim yapıldı başka kotla değiştirmediler ve aradaki 20 tl farkta fişim olmadığından dolayı geri verilmedi. yani param boşa gitti ... müşteri memnuniyeti ön planda olmalı ben kotumu bire bir yerine başka bir kotla da değiştirebilmeyi isterdim. yada en azından aradaki fark bana verilmeliydi.

    YanıtlaSil
  20. Sezon başında rodi modd' dan almış olduğum kabanın renginde açılma oldu resmen siyah renk yerine gri bir renk oluşumu oldu ürünü incelemeye gönderdiler 25 gün sonunda ürün hatalı denilip 90.00 tl lik monta 50.00 tl lik bir değer söyleyerek herhangi bir ürünle değişim yapabileceğim söylendi.

    Ankara Ankamall şubesine gittiğimde ürünün kullanıcı hatası denilenerek değişim yapamayacaklarını söylediler İstanbul merkezi aradım kullanıcı hatası olduğunu tekrarladılar.2-3 ay gibi bir sürede bu tür açılmalar olması normalmiş bu nasıl bir ilgisizliktir anlamadım kış gününde 25 gündür kabansız kaldım birde kullanıcı hatası denildi kesinle rodi moodu kınıyorum ilgisizler.

    YanıtlaSil
  21. 02.02.2013'de A 115 98 model no'lu ürünü bir ay kullandım bir ay sonra ürünün üstünde gösterilen yıkama prosedürünü okuyarak çamaşır makinesine attım ve ürün kendini saldı ve ilk aldığım gibi değildi. Test için 24.03.2013 tarihinde 440 Gebze Center RodiMood mağazasına verdim 22 gün geçmesine rağmen hala bir cevap gelmedi.

    YanıtlaSil
  22. yaşar göynük4 Mayıs 2013 01:49

    Kampanyalara aldanıp alışveriş sonucu mağdur olmakta varmış kaderde amam yapacak bi şey kalmamış sağlık olsun napalım bidaha olmaz emin olun

    YanıtlaSil
  23. Rodimood viaport tan aldığım ceketi 1 saat bile kullanamadan açılmalar meydana geldi. Ertesi gün fişi ile birlikte mağazaya gittiğimde değiştiremem incelemeye gönderelim 15 gün bekleyeceksiniz dedi. Ben 1 saat bile giyemediğim ürünü birde incelemek için bekliyorum. Sanki ben üretim yaptım sabrını ben çekiyorum.

    444'lü hizmet numarası koymuşlar sitelerine (sesli yanıt sistemi bilr yok) cevap veren henüz çıkmadı 1 haftadır arıyorum. Merak ettiğim şu bunlar nasıl büyük kurumsal firma. yazık gerçekten müşteri memnuniyetinin en üst düzeyde olması gereken şu dönemde Rodimood bu konuda 80'li yıllarda kalmış. Özellikle yöneticilerde kalite sıfır....

    YanıtlaSil
  24. Mehmet Ali Dursun Rodi mood magazasından aldığım kot pantolonların fiyatı gayet uygun bence ayrıca 30-35 liralık dediğiniz fiyatlardaki kot pantolonları pazarlar bile satmıyor .. Üstelik 6 ay garantili denemenizi tavsiye ederim .

    YanıtlaSil
  25. Bekir karakuş3 Ağustos 2013 12:07

    Bekir Karakuş benim tavsiyem arkadaşlar rodinin malı çok kalitesiz maldır ve değişmeye gidinde görün bakalım önünüze ne engeller çıkacak bakın bakalım benim tavsiyem almayın rodinin malını derim

    YanıtlaSil
  26. fatih çiçek8 Eylül 2013 02:55

    rodimoodta satın aldığım çocuk için 3 parça ürün alıp 110 lira ödedim sonrada maceraya atılmış oldum şınun şurasında aldığım bir giysi bani strese soktu nerde ise antidepresan kullanmaya başlayacam.rodi bukadar kalite çıtasını düşürmüş olamaz hayret bi şey

    YanıtlaSil
  27. Semih Kaytan15 Ekim 2013 12:09

    % 70 indirim kampanyası dahilinde gittim sonuçta iyidir dedim nefes almadan çıktım tüm ürünlerde vardır dedim malesef yok yanıltıcı bi kampanya bir kaç üründe var hepsi bu

    YanıtlaSil
  28. İlhan Civan24 Ekim 2013 10:54

    muğla lıyım rodiden benimde şikayetim var ilgilenirseniz sevinirim mont aldım tüğlenme sorunu yaşıyorum nasıl olacak bilemedim lütfen yardımcı olun bana

    YanıtlaSil
  29. rodimood tan aldıktan iki gün sonra yıkanıp tüğlenen pantalonu geri vermek için tam tamına 7 gün uğraşarak geri veremedim yada değiştiremedim ya banada helal olsun.
    Bu nun gibi şikayetler çoğaldıkça bu markada kendine çeki düzen verir diye düşünmekteyim

    YanıtlaSil
  30. RodiMood Form Kayseri mağazasından Ocak 2013'te aldığım kot pantolonun ağ kısmında deformasyon ve yırtılma olduğu şikayetiyle ve Mart 2013'te aldığım montun cep kısmındaki astarın cebin dış tarafına dikilmesi şikayetiyle 28.11.2013'te mağazaya ürünlerimi teslim ettim.

    06.12.2013 tarihinde garantiden gelen cevapta "Üründe üretimden kaynaklanan bir hata tespit edilmemiş olması sebebi ile değişiminiz kabul edilmemiştir" denilmektedir. RodiMood'tan alınan pantolonların kullanım ömrü 10 ay mıdır da ağ kısmındaki yırtılma üretim kaynaklı olmuyor. Hadi onu ben kötü kullandım diyelim, Peki montun iç astarının cebin dış kısmına taşarak dikilmesi üretim kaynaklı bir hata değil de benim hatam mıdır?

    YanıtlaSil
  31. rodimooda güngeçtikçe daha çok çeşit li ürünler geliyor gümbegün güzel ürünler bulunuyor başarılarının devamı dileğiyle

    YanıtlaSil
  32. antalya / rodimood aldım ğım kot iyi diye seçtim şimdide renk soldu nasıl oldu anlamadım .

    YanıtlaSil