13 Ağustos 2012 Pazartesi

Personel , Personel....!!!

RODİMOOD Personel Arasında Sürekli Tartışıyor!

Tam olarak hatırlamasam da Haziran ayının 12' si yada 13' ünde Isparta'da ki mağazanıza gelmiştim. Ürünlere bakarken personellerinizin tartışmasına şahit oldum. O kadar sesli tartışıyorlardı ki küfürleşmeden rahatsız oldum. Olay sonrasında ürünlerle ilgili soru sorduğumda ters cevap vermeye başladılar.

Bu tartışmayı yapanlardan biride bayan çalışanlardan biriydi ve bu hareketleri hiç yakıştıramadım. Daha önce şikayet etmeme rağmen bu insanlarla çalışmaya devam ettiğinizi gördüm bugün. Bu hareketinizi iş ahlakınıza yakıştıramadım. Çalışanlarınızı daha dikkatli seçmelisiniz. Söyleyeceklerim bu kadar. Umarım artık gereğini yaparsınız böyle bir ortamda kimse alışveriş yapmak istemez. 



                                                                                                                     Oğuz

32 yorum:

  1. 10.08.2012 Adana Optimum Rodimood'dan bir elbise aldık. Etiket fiyatı 44.95 TL olmasına rağmen kasada 55.95 TL fiyat çıkarıldı. Üzerindeki fiyatı söylediğimizde kasadaki bayan tersler bir şekilde alıyorsanız fiyat bu diye ilgisiz bir cevap verildi.

    Biraz sert çıktığımızda da mağaza müdürü telefonla arandı ve konuşmadan sonra yapacak bir şeyleri olmadığını fiyatın bu olacağı söylendi. Mecburiyetten almak zorunda kaldım. Ama bir daha asla o mağazaya adım atmam. İlgisiz ters personel kendi hatalarına başından atar bir cevap.

    Basit bir mağazada bile yanlış etiketlendirilmeden kaynaklanan problemler mağaza kabul edip o fiyattan vermesine rağmen Rodi gibi bir yer kendi etiket fiyatını kabul etmiyor.!

    YanıtlaSil
  2. Bundan 3. 5 hafta önce Konya Ereğli'nin Rodi mağazasından almış olduğum bir saati incelemeye gönderdim. Kolumda alerji yaptı ve üzerindeki kaplama renk değiştirmeye başladı hemde 1 günde oldu. Firmanızda ki çalışan bayana ısrarla sordum oysaki herhangi bi renk atma söz konusu olurmu saatin kaplamasında diye.

    Kesinlikle olmaz 2 yıl garantili dendi bana ve saati 1 gün taktım kolumu berbat şişti. Dediğim gibi kaplamasıda renk değiştirdi. Bu nasıl bi garanti vermektir anlayamadım. Ürünü incelemeye göndereceklerini söylediler. 1 ay oldu nerdeyse hala yok.

    Kendim gittim, bir soruyum diye. Benim saat daha gönderilmemiş bile. Neymiş makinaları bozulmuş. Reklam yapmayı biliyorsunuz ama hani müşteri memnuniyeti. Elemanlarınızın suratı 5 karış zaten. Gerekirse tüketici haklarına başvuracağım. Bu nasıl bi düzendir ya.

    YanıtlaSil
  3. Birbirinden ünlü çizgi karakterlerin lisansını alan RodiMood, kadın erkek ve çocuklara özel lisanslı ürünleri ile bu yaza damgasını vuracak. RodiMood mağazalarında alıcısıyla buluşan lisanslı ürünler raflarda yerini aldı.

    Geçtiğimiz günlerde dördüncü filmi ile vizyona giren başarılı animasyon film serisi Buz Devri, yılların eskitemediği çizgi karakterler Tom ve Jerry, süper kahramanlar Batman ve Superman, Taş Devri, Şirinler ve DC Comics karakterleri, RodiMood ürünlerinde buluşuyor.

    RodiMood mağazalarında satılacak lisanlı ürünlerde baskı yöntemiyle uygulanacak karakterler, bu yaza damgasını vuracak.

    Kahramanların Sevimliliği, Kadınsı Şıklık ile Birleşiyor

    RodiMood'un kadınlara bir sürprizi var. Trend ve kadınsı şıklığın sevimli karakterlerle birleştiği t-shirtler, kadınlara ayrı bir hava katacak. Kadınlar üzerlerinde sevdiği çizgi karakteri ile birlikte, akşam dışarı çıkmak için ideal bir şıklığa sahip olacak. Vizkon, saten gibi kumaşların kullanıldığı kadın t-shirtlerinde önü kısa arkası uzun atletler, sırtta şifonların kullanıldığı modeller, pul ve payetli bluzlar gibi birçok çeşit, çizgi karakterlerle alıcısına sunuluyor.

    Buz Devri Sinemalardan Sonra RodiMood'ta

    Son dönemlerin en çok sevilen animasyon filmi Buz Devri, dördüncü filminden sonra hemen RodiMood mağazalarına konuk oluyor. Bu sıra dışı karakterler RodiMood kadın, erkek ve çocuk t-shirtlerini süslüyor.

    Hareketli Çocuklara Serin Tutan Buz Devri T-Shirtleri

    Çocuklar için kayın ağacından yapılan, yıpranmaya karşı oldukça dayanıklı, yüksek nem transfer özelliğine sahip, serin tutan kumaş türü; Modal kumaş kullanılarak hazırlanan Buz Devri t-shirtleri, diğer kumaşlara oranla daha fazla terletemiyor. Çocukların hareket hızına yetişen, serin tutma özelliği, annelerin de bir numaralı yardımcısı olacak. Modal kumaştan yapılan Buz Devri t-shirtleri, çocuklara sıcak yaz günlerinde serinlik hissi verecek.

    Arkadaşlarına ve ailesine çok değer veren mamut Manny, her zaman soğukkanlılığını koruyan kaplan Diego, şaşkın, sakar, arkadaşlarının baş belası tembel hayvan Sid ve daha birçok karakterle canlanan RodiMood t-shirtleri çocuklar için; 12.99 TL ile 29.99 TL, yetişkinler içinse 19,99 – 35,99 TL arası değişen fiyatlarla satışa sunuluyor.

    YanıtlaSil
  4. Alışveriş yaptım aynı gün ürünlerden birini iade etmek istedim. Dediler iade bizim mağazada yok. Peki değişim yapalım dedim dediler gündüz 10 ile 14 arası degişim yapılması yönünde mesaj geldi.

    YanıtlaSil
  5. Birbirinden ünlü çizgi karakterlerin lisansını alan RodiMood, kadın erkek ve çocuklara özel lisanslı ürünleri ile bu yaza damgasını vuracak. RodiMood mağazalarında alıcısıyla buluşan lisanslı ürünler raflarda yerini aldı.
    Geçtiğimiz günlerde dördüncü filmi ile vizyona giren başarılı animasyon film serisi Buz Devri, yılların eskitemediği çizgi karakterler Tom ve Jerry, süper kahramanlar Batman ve Superman, Taş Devri, Şirinler ve DC Comics karakterleri, RodiMood ürünlerinde buluşuyor.
    RodiMood mağazalarında satılacak lisanlı ürünlerde baskı yöntemiyle uygulanacak karakterler, bu yaza damgasını vuracak.

    Kahramanların Sevimliliği, Kadınsı Şıklık ile Birleşiyor

    RodiMood’un kadınlara bir sürprizi var. Trend ve kadınsı şıklığın sevimli karakterlerle birleştiği t-shirtler, kadınlara ayrı bir hava katacak. Kadınlar üzerlerinde sevdiği çizgi karakteri ile birlikte, akşam dışarı çıkmak için ideal bir şıklığa sahip olacak. Vizkon, saten gibi kumaşların kullanıldığı kadın t-shirtlerinde önü kısa arkası uzun atletler, sırtta şifonların kullanıldığı modeller, pul ve payetli bluzlar gibi birçok çeşit, çizgi karakterlerle alıcısına sunuluyor.

    Buz Devri Sinemalardan Sonra RodiMood’ta

    Son dönemlerin en çok sevilen animasyon filmi Buz Devri, dördüncü filminden sonra hemen RodiMood mağazalarına konuk oluyor. Bu sıra dışı karakterler RodiMood kadın, erkek ve çocuk t-shirtlerini süslüyor.

    Hareketli Çocuklara Serin Tutan Buz Devri T-Shirtleri

    Çocuklar için kayın ağacından yapılan, yıpranmaya karşı oldukça dayanıklı, yüksek nem transfer özelliğine sahip, serin tutan kumaş türü; Modal kumaş kullanılarak hazırlanan Buz Devri t-shirtleri, diğer kumaşlara oranla daha fazla terletemiyor. Çocukların hareket hızına yetişen, serin tutma özelliği, annelerin de bir numaralı yardımcısı olacak. Modal kumaştan yapılan Buz Devri t-shirtleri, çocuklara sıcak yaz günlerinde serinlik hissi verecek.
    Arkadaşlarına ve ailesine çok değer veren mamut Manny, her zaman soğukkanlılığını koruyan kaplan Diego, şaşkın, sakar, arkadaşlarının baş belası tembel hayvan Sid dışında Batman, Şirine, Superman, Tom, Jerry, Fred, Vilma ve daha birçok karakterle canlanan RodiMood ürünleri çocuklar için; 12.99 TL ile 29.99 TL, yetişkinler içinse 19,99 – 35,99 TL arası değişen fiyatlarla satışa sunuluyor.

    YanıtlaSil
  6. 16. 08. 2012 tarihinde Adıyaman firmanızdan aldığım 160 TL' lik alışverişten sonra eve geldiğimde gömleklerden bir tanesini değiştirmek durumunda kaldım. Değişimden dolayı fişim elimden alındı.

    12. 09. 2012 tarihinde pantolonu solmasından dolayı değiştirmek istedim kapıdan geri döndürüldüm. Başvurmam gereken merciler gösterilmedi. Bende rengi solan pantolonu kasiyere bırakarak oradan ayrıldım. Rodimood olarak böyle bir firma beklemiyordum ama oldu gereğini bilgilerinize sunarım.

    YanıtlaSil
  7. Rodimood aldığım ürün solduğundan dolayı değişmek istedim. Kabul edilmedi. Şikayetvar. coma şikayet ettim. Rodimood yetkilisi telefon açarak benden bilgi aldı ve şikayetvar. com a sorun çözüldü diye bilgi verdi. Şikayetim devam ediyor.

    YanıtlaSil
  8. Rodimood'dan mont aldım. Aldığım mont bir hafta sonra tüy toplamaya ve rengi atmaya başladı. Ürünün kalitesizliği bir yana öyle birşey yaptılar ki o günden sonra Rodimood'un kapısından geçmedim.

    Ben montu aldım 99,99'du fiyatı. Ondan 2 gün sonra aynı mont aynı fiyata 1 alana 1 bedava oldu. Böyle bir fiyatlandırma şekli olamaz.

    YanıtlaSil
  9. Haftasonu 7 gün önce aldığımız ürünün defolu olması sebebi ile değiştirmek ya da iade etmek için Bayrampaşa Forum mağazanıza ürünün fişi ile gittik. Mağaza müdürü ise banka slipt i olmadan ürünün iade edilemeyeceğini belirtti. Mağaza müdürünün bize davranış şekli (yüksek sesle ve bir bayana nasıl hitap edilmesini bilmeyen bir şekilde). Müşterilerden de biri bizi desteklediği için mağaza müdürünüz onunla da tartışmaya girdi. Diğer müşterilerin önünde bize yüksek sesle ve onur kırıcı bir şekilde davrandı. AVM güvenliğinden bir personelin gelip bizi mağazadan dışarı çıkartması konusunda tehditvari bir şekilde konuştu.

    Bu sırada güvenlik müdürü geldi. O da mağaza müdürünün bayana bu şekilde davranamayacağını sözlü bir şekilde kendisine iletti ve bize şikayet formu doldurttu. Problem sadece ürünün iade olup olmaması değil, aynı zamanda firma çalışanının davranış şeklidir.

    YanıtlaSil
  10. 24 Kasım 2012 günü Forum İstanbul Rodimood Mağzasının vitrinindeki Öğretmenler Günü Kampanyasını görünce bir kaç parça alışveriş yaptık. Ancak kasaya geldiğimizde öğretmen kimliğimizi beğenmediler. Sadece KPSS sınavına girmiş ve devlet okullarında çalışan öğretmenlerin sahip olduğu kimlik kartının ibrazını talep ettiler. Kız arkadaşım ise özel bir eğitim kurumunda öğretmenlik yaptığından ötürü, MEB tarafından ataması yapılmasına rağmen öğretmenliği Rodimood tarafından kabul edilmedi.

    Koskoca MEB in öğretmen olarak kabul ettiği insanı Rodimood tanımıyor! Bundan sonra Rodimood KPSS ye giren öğretmenler gününü kutlasın lütfen. İnsanları kasaya gelince uğraştırıp sonra günlerini rezil etmesinler. Öğretmenler gününü kutlamak yerine rezil ettikleri için kendilerine teşekkürü bir borç bilirim!

    YanıtlaSil
  11. Eşim için aldığımız boğazlı bir kazağı hiç kullanmadan 10, 15 gün sonra iade etmek istedik. Aldığımız RodiMood şubesine götürdüğümüzde bize mail atalım cevabına göre hareket edebiliyoruz denildi. Peki deyip çıktık. Yaklaşık 40 gündür hiçbir cevap yok. Arada bir defa uğrayabildim cevap gelmedi denildi. Bende sık sık uğrayamam siz haberdar edermisiniz dedim gayet olumlu tabi efendim denildi.

    Tabi burda işin en garibi atılan mail. Mail iade almaya izin alma maili. Başka bir kurumda böyle birşeye ben rastlamadım. Ürün inceleme deseler anlarım da mail ile izin çıkmasını beklemek çok garip. RodiMood dan o kadar alışveriş yaptım ama bitti. Bundan sonra ne alışveriş yaparım ne de çevremdekilerin almasına müsade ederim.

    YanıtlaSil
  12. Hafta sonu kampanya yapmışlar 100 tl lık alışverişe 100 tl lık bedava diye. ürünleri aldım bir tanede hediye ürün aldım hediye ürün küçük geldi mağazaya götürdüğümde ürünü değiştirmediler değiştiremiyoruz dediler böyle bir şey görmedim ben yıllardır internetten ve mağazalardan ürün alıyorum bütün ürünleri değiştirebiliyorum.

    Böyle kalitesiz ürün satıp sonra arkasında durmayan bir firma görmedim. Aldığım bütün ürünleri mağazada bıraktım almadım ücretlerini ödememe rağmen almadım sanki insanlara sadaka veriyorlar gibi muamele yapıyorlar.

    YanıtlaSil
  13. Ekim 2012 de eşime rodimood dan kışlık keten pantolon aldım pantolonu yıkadım pantolon çekti. pantolonu aldığım mağazaya götürdüm incelenmeye gönderdiler ve bugün bizi aradılar gelip pantolonu alın diye sonuç pantolonda herhangi bir kusur bulunmamış hata bendeymiş pantolonu yüksek ayarda yıkamışım o yüzden çekmiş diyorlar.

    Fakat şöylede bir durum var ben pantolonu etiketin üzerindeki yıkama derecesinde yıkadım ve bu şekilde bir sonuçla karşılaştım şimdi hata kimde çok merak ediyorum. Burada müşteri mağduriyeti var ve ben mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  14. 30 ocak akşamı izmit NCITY deki rodimood mağazasından aldığım kot 31 ocak ta sabah işe giderken giydiğimde hareket ederken diz kısmı yırtıldı akşam mağazaya gidip ürünü değiştirmek istediğimde değiştiremeyeceklerini hatanın bende olabileceğini söylediler.

    15 gün beklemem gerekiyormuş nasıl bi hataysa artık ilk giyişte kotu yırtacak tam anlamıyla mağdur oldum yani alırken peşin olarak 70 lira verdiğim pantolonu onların hatasına rağmen 15 gün bekleyeceğim belki suçlu olduklarını kabul edip başka ürün alabileceğim yani.

    YanıtlaSil
  15. Ben kütahyada ki rodi mood mağazasından 17. 02. 2013 tarihinde alışveriş yaparken müşterilerin görebileceği yerde yazılan afişte 100 tl ve üzeri alışverişlerinize 100 tl kasada hediye çeki bedava. ancak durum böyle değilmiş.

    Neymiş efendim 200 tl alışveriş yapacakmışız 100 tl parası ödeyecekmişiz. ben verilecek olan hediye çekini istiyorum neden verilmiyor? neden kampanyaya uyulmuyor. müşteriler yanıltılııyor. orada çalışanlarda bizleri saf yerine koyuyor. şikayetçiyim.

    YanıtlaSil
  16. Rodimood mağazalarından bir kazak aldım kullandım 2.kez yıkandığında kazak çok feci bir hal aldı .. yani ürünleriniz neden bu kadar kötü anlamıyorum ki.

    YanıtlaSil
  17. Ben bundan 1 ay önce rodi mood mağazasından ( Fethiye / Muğla) bir mont aldım. montu aldığım gün montun koltuk altları söküldü. ipleri zaten çok kötü ve kalitesizdi. Bende ürünü aldım mağazaya götürdüm mağaza çalışanları benimle ilgilenmediler. Biraz bağırdıktan sonra ilgilenip ürünü fabrikaya göndereceklerini, en geç 1 hafta içinde bana bilgi döneceklerini söylediler.

    Ürünü 02. 03. 2013 tarihinde göndermeme rağmen halan bilgi dönen olmadı. Bugün tekrar mağazaya gittiğimde " Bizimle alakalı değil biz sizi ararız " dediler. Bu arada bu saatten sonra gelecek montu da kabul etmiyorum.

    YanıtlaSil
  18. Sezon başında rodi modd' dan almış olduğum kabanın renginde açılma oldu resmen siyah renk yerine gri bir renk oluşumu oldu ürünü incelemeye gönderdiler 25 gün sonunda ürün hatalı denilip 90.00 tl lik monta 50.00 tl lik bir değer söyleyerek herhangi bir ürünle değişim yapabileceğim söylendi.

    Ankara Ankamall şubesine gittiğimde ürünün kullanıcı hatası denilenerek değişim yapamayacaklarını söylediler İstanbul merkezi aradım kullanıcı hatası olduğunu tekrarladılar.2-3 ay gibi bir sürede bu tür açılmalar olması normalmiş bu nasıl bir ilgisizliktir anlamadım kış gününde 25 gündür kabansız kaldım birde kullanıcı hatası denildi kesinle rodi moodu kınıyorum ilgisizler.

    YanıtlaSil
  19. 10. 11. 2012 Tarihinde Real Alışveriş Merkezinden 1 adet siyah mont, 1 adette bej rengi mont aldım. Siyah montun üzerinde belirtilen yıkama kurallarına uyarak 2 kez yıkandı. Fakat montun yaka kısımlarında renk solması oldu. Bunun için mağazaya götürdüm fişim, slibim herşeyim mevcuttu.

    Mağazadaki arkadaşlar incelemeye gitmesini gerektiğini ve 15 günü 1 ayı bulacağını söylediler tavırlı bir şekilde velhasıl montumu verdim ve 2 haftadır havalar soğuk ve yağmurlu ben bu havada ince bir montla işe gidip gelmek durumunda kalıyorum. Müşteriye yardımcı olmak adına eksi seviyesindeler bende eski bir mağaza müdürüyüm müşteri memnuniyeti adına yaptıkları hiç bir şey yok elektronik bir ürün değil sonuçta.

    YanıtlaSil
  20. Satış sonrası destek istiyorum....

    YanıtlaSil
  21. Yıl sonuna kadar alışveriş için rodi ye gitmeyi düşünüyordum fakat yorumlara okuyunca tamamen değiştirdim senede iki alışverişim oluyor onuda riske atamam dedim şimdilik böyle düşünüyorum

    YanıtlaSil
  22. Mehmet AVŞALI28 Haziran 2013 07:05

    rodi mood a özgü bişey heralde şatış tan sonra ilginin i si yok millet parayı bahçeden toplamıyor ne olur milleti dikkati aalın.
    lütfen ama lütfen şikayetleri iletin

    YanıtlaSil
  23. Mehmet Aslan 100 tl alış veriş yapana 100tl alış veriş diye kandırıp 69.9 tl verdiiğiniz kot pantolona 30tl parkodlu ürünü bir pacasında delinme oluşunu beyan edince bu ürün biz bedava verdik hayrınıza verdiniz koşullu olarak 100 tl zorunlu satış yapıp karşılğında 30tl lik pantolona 70 tl lik barkodu yapıştırıp sorun çıkarıp teste gönderip değişimimi kabul etmemeniz tüketiciyi koruma rekabet kanununa aykırıdır milleti kandırmayın

    YanıtlaSil
  24. Zübeyir Bahçeci3 Ağustos 2013 03:51

    Zübeyir Bahçeci.... Bende fişte var ayakkabı aldım 50- 60 lıra verdım ustumu full gıyındım cıktım aynı anda aldıgım tshırtlerı bırlıkte makınaya attım 3 tanesınde bısey yok bırı cektı bırde 30 derece yıkıyorum kabul edıp degıstırmedı rodi. ayakkabıda suan patladı fısıde var gonderırsem gelcek cevabı bılıyorum kullanım hatası yok yıkama hatası yok fasafıso aman bıdaha rodımı uzak durcam ıyıce kalıtesızlestı. ayakkabıyı nemlı bır bezle sılın sılıyoruz ustun rengı alta cıkıyor bunasılbır kalıte alt taban dıye bısey kalmadı 3 4 aylık sey bu nedır. demekkı hergun gıysem coktan parcalanacakmıs allahtan 2 3 gunde bır gıydıkte 2 3 ay gıttı.

    YanıtlaSil
  25. GÖKSEL GÜNEŞ31 Ağustos 2013 08:30

    Rodi mood antalya da tanıştım tanışmaz olaydım şaşırdım kaldım nasıl oldu anlayamadım.tişort aldım pişmanlık , kot aldım pişmanlık sonuç kocaman PİŞMANLIk lütfen sesimi duyun

    YanıtlaSil
  26. Özlem Beşer7 Eylül 2013 04:29

    rodimood burdur da aynı hatayı yapıp pişmanlık yaşıyorum şu anda mutsuz bir şeydeyim. rodide tek ricam kaliteye geri gelsinler saygılarımla

    YanıtlaSil
  27. SAYIN.
    RODİMOOD KAYSERİ..
    LÜTFEN ŞİKAYETİMLE İLGİLENİN
    2 HAFTA GEÇTİ SES SOLUK YOK
    DEĞİŞTİRMEK İSTEDİĞİM ÜRÜNE
    YARDIMCI OLUN
    SAYGILAR.

    YanıtlaSil
  28. Yaklaşık 3 ay önce aldığım kot pantalonda kottur kendisi bu kadar kötü bir marka olurmu olur

    YanıtlaSil
  29. ekrem çobanlı9 Aralık 2013 01:41

    Rodimood eski müşteriydim zamanla ürünleri kaliteden uzaklaşçıkça bende uzak durmaya başladım ssnuç olarak eski günlerinden çok uzakta rodi böyle gitmeyeceği aşikar..
    Bursadan yazıyorum

    YanıtlaSil
  30. FİGEN ERSOY3 Ocak 2014 01:58

    Arkadaşım ankara antares etlik avm deki rodimood kapanmış ya on gün önce bişeyler aldım birinin değişim yapılması için gittim kapanmış ne olacak şimdi benim derdimi kim halledecek bi yetkili cevap versin

    YanıtlaSil
  31. rodimood şikayetleri ne kadarda çok im.ş şaşırdım bu sitede nekadarda şikayetçi var

    YanıtlaSil
  32. Yalova'dan Halis6 Şubat 2014 02:25

    değişimde çok sorun çıkarıyorlar ,diğer firma ve markalarda bukadar sıkıntı olmuyor.
    şirketler daha esnek davranmak zorunda olmalı

    YanıtlaSil