18 Aralık 2012 Salı

RodiMood Sattıktan Sonra İlgi Yok........

Bir insanın para karşılığında bir hizmet talep etmesi de ne yanlış var? ki ücreti öderken ( pirim alacağız diye) efendim güle güle tekrar bekleriz falan v. s. ama bir sorun çıktımı ne hikmettir hiç bir muhatap bulamıyor olmamız acaba sadece bizim ülkemizdeki ticari faaliyet gösteren firmalara mı özel durum acaba:_???

Müşteri hizmetleri sesimizi kaydeder neden ?; hizmet kalitesi imiş valla niye ben kaliteli hizmet istemiyorum: sadece aldığım montu ki 1 yıl oldu drycenter e verdik 6 yaşında ki oğluma göre kalmış yanında rapor adı altında bi kağıt vay efendim prosedür neyse biz onu uyguladık:ona soruyorum sizi suçluyorlar.... . size soruyorum :benim size para kazandırmamın dışında ne gibi bir hatam var....










                                                                                                               N E C İ P

26 yorum:

  1. Öğretmenler günü kampanyasından bir çok ürün aldım. ancak aldığım gömleğin sırtında beyaz lekeler, lacivert badide kolunda ise pembe lekeler meydana geldi. aldığım ürünü sadece ılık bir suda yıkadım. ürüne zarar veren hiç bir deterjan falan kesinlikle değmedi ve ürünü bir defa bile kullanmadım. gömleği mağazaya götürdüm. 10 gün sonra kullanıcı hatası dediler. Ürünü bir defa bile kullanmadan ürün hatası oluyorsa diyecek bir sözüm yok. yetkililerin bu şikayetleri dikkate almasını temenni ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turkcell kampanyası bitmesine yaklaşık 15 gün kala 2 pantolon almıştım. 15 gün sonra iade etmek istediğimde turkcell kampanyası günü geçtiği nedeniyle paramı iade edemeyeceklerini söyleyip iade çeki verdiler ve bu çekin nakit para yerine geçeceğini söylediler. bu arada turkcell çeki boşa gitti) Geçen hafta sonu 100 tl alışverişe 100 tl hediye çeki kampanyası vardı.

      Ben de elimdeki çekle alışveriş yaptım ancak hediye çeki vermedi itiraz ettim ancak olumsuz cevap geldi. Bu nasıl iştir anlamadım hem elinizdeki çek nakit para diyorlar hem de kampanyaya gelince yok kazanamazsınız hakkınız yok diyorlar. neden hakkım olmuyor peşin peşin paramı ödediğim için mi? şu an elimde çek hala duruyor diyelim ki ben alacak bir şey bulamadım 1 yıl param onlarda bekleyecek ve onlar bana kampanyadan yararlanamama cezası kesecek.

      Sil
  2. 18 08 2012 tarihinde rodi mood Osmaniye şubesinden 1 adet erkek keten pantolon aldım bir süre sonra üründe solmalar oldu iade için Osmaniye rodi mood şubesine 09 11 2012 tarihinde ürünün iadesi için başvuruda bulundum defalarca başvuru yapmama rağmen ürün hakkında net bir bilgi alamadım. Bir defasında ürününüzün iadesi onaylandı ürünün fiyatı kadar ürün alabilirsiniz dendi.

    Bende ürün beğenmek için mağazada yarım saat dolaştım ve ürün buldum kasaya geldiğimde bana ürününüz onaylanmamış isim benzerliği dendi. Aynı zamanda her uğradığımda ilgili kişiler telefonunuzu verin biz size gün içerisinde döneceğiz denildi ve ben en az 4 . 5 defa uğradım ürünü iade edeli tam 40 gün oldu ne arayan var ne soran var bu kadar sorumsuzluk olmaz.

    YanıtlaSil
  3. Bizi Twitter'dan takip edin, kampanya ve yeniliklerimizden ilk siz haberdar olun!
    RodiMood Resmi Twitter Hesabı https://twitter.com/RodiMood

    YanıtlaSil
  4. 1 ay önce bir bot aldım daha ikinci haftadan bırakmalar oldu takmadım ama şimdi sözde sıcak tutmak için aldığım bot su geçiriyor ve komple bıraktı bu benim ikinci sorun oldu rodi den daha önce almış olduğum spor ayakkabı da 2. ay da yıpranma oldu ve giyemedim değiştirilmesi için firmaya verdim. Geri dönüşte kullanıcı hatası denildi ayakkabının bırakmasında benim ne gibi bir hatam olabilir.

    YanıtlaSil
  5. 19.12.2012 Tarihinde RodiMood, Babil AVM. D.Bakır gömlek aldım. 31.12.2012 Günü ürünün sağ kolunda sökük fark edip satın aldığım mağazaya götürdüm. Mağaza görevlisi (A. K.)sağlam kolu da kendisi sökerek Ürün inceleme formu düzenleyip bir nüshasını verdi. 18.01.2012 Tarihinde ürüne Red kararı verildiğini öğrendim. Ürün ikinci incelemeden de red almış.

    Bugün ( 28.01.2013) Babil avm.'yi aradım, Ürün burada, Red kararı verilmiş alabilirsiniz denildi. Mağazaya gittim Ürünü bulamadılar. Müşteri hizmetlerini aradım. Sorunu çözmek yerine resmen azarlandım. Nerede olduğu belli olmayan ürünü kesinlikle almaya gitmeyeceğim. RodiMood'dan asla ürün satın almayacağım.

    YanıtlaSil
  6. 13/01/2013 tarihinde Gaziantep sankopark mağazasından aldığım kot pantolonun içinde yapıştırıcı ile yapıştırılmış kısımlar varmış bunu 3. kez giydiğimde kaval kemiğimde bir fazlalık hissettim tersini çevirdiğimde bazı taraflarına yeniden yapıştırılmış kot parçaları gördüm henüz yıkanmamış olan kot pantolonumda yapıştırıcılarından çıkmış kısımlar olması asabımı bozdu şuan tatildeyim Gaziantep mağazasına değişim veya iade için vereceğim.

    YanıtlaSil
  7. 14/02/2012 günü Adana Çakmak Rodi mağ.sından 99.99 tl ye bir mont aldım ikinci montu alırsam 10 tl ye alacağımı kampanya olduğunu söylediler bende fiyatı yine 99,99 tl olan ikinci bir mont aldım ikinci montu hediye olarak almıştım ve aldığım kişiye büyük geldi ertesi gün aynı mağazaya değişime gittik bu ürünün bedeni yoktu başka bir montla değiştirmek istedik.

    Sizin bu montunuz 10 tl aradaki ücreti ödemeniz lazım dediler oysaki her iki montta 99,99 tl idi. bu mont neden 10 tl oldu tamam aynı ürünün bedenini getirin alalım dedik o da yok zaten tamamıyla ilgisiz insanların çalıştığı bu mağazada çözüme ulaşamadık şimdi firmadan gelecek cevaba göre tüketici hakem heyetine başvuracağım.

    YanıtlaSil
  8. 25. 02. 2013 tarihinde ankara antares avm'den street lıfe a06712 erkek hırka lacivert beden s aldım. eve geldiğimde düğme ilikleme yerlerinde defosu olduğunu gördüm. aldığım yerde gittim aynı bedenden kalmamış. keçiörende başka şubenize gittim ordada yok. kızılay şubenizde de yok.

    Ankamall şubenizde de yok. ben ürünü severek aldım vede aynı beden de ürünün bulunmasını istiyorum. son olarak rodinin internet sitesinde müşteri hizmetlerinde msj bölümü var çok gereksiz çünkü geri dönüş yapmıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  9. Rodimood'taki etiket fiyatına yansıtılan indirim miktarı yanlış neden mi rodimoodtan aldığım Cargo PORT X6721 MAN Gömlek etiketli üründe az önce dikkat ettim ilk fiyatı 29. 99 tl etiketli ürüne yeni etiket yapıştırıp %57'lik indirimle 14. 99 tl fiyat vermişler yeni etiket fiyatını kaldırdığında eski etiket fiyatını farkettim. peki geriye kalan %7 lik indirim neyin nesi daha önce aldıklarımız da mı böyleydi.

    YanıtlaSil
  10. Manisa ili Magnezya satış şubesinden yaptığım alışverişten bahsetmek istiyorum. Sezon sonu ürünlerinden olan montlardan kendime ve oğluma mont aldım. Eve geldikten çocuğuma aldığım montun bayan montu olduğunu eşim ve ben fatura kontrolünde bayan montu olduğunu gördüm.

    Çocuğun mont alma sevincinin hüsrana uğramasına mı yanarsın yoksa (v. s. ) Ben Rodimood' un köklü büyük bir şirket olduğunu biliyorum. Kış sezonu bitiyor elimizdeki ürünü bir şekilde çıkaralım da müşteri ne alırsa alsın düşüncesi mi var acaba. Bu konuda personele eğitim vermeniz bence müşteri memnuniyeti açısından gerekli olacağı düşüncesindeyim.

    YanıtlaSil
  11. Rodimood'dan aldığım ve yırtılan kot pantolonum eridi ve yırtılmaya başladı; fakat kullanıcı hatası olarak geçiyor.

    YanıtlaSil
  12. 10. 11. 2012 Tarihinde Real Alışveriş Merkezinden 1 adet siyah mont, 1 adette bej rengi mont aldım. Siyah montun üzerinde belirtilen yıkama kurallarına uyarak 2 kez yıkandı. Fakat montun yaka kısımlarında renk solması oldu. Bunun için mağazaya götürdüm fişim, slibim herşeyim mevcuttu.

    Mağazadaki arkadaşlar incelemeye gitmesini gerektiğini ve 15 günü 1 ayı bulacağını söylediler tavırlı bir şekilde velhasıl montumu verdim ve 2 haftadır havalar soğuk ve yağmurlu ben bu havada ince bir montla işe gidip gelmek durumunda kalıyorum. Müşteriye yardımcı olmak adına eksi seviyesindeler bende eski bir mağaza müdürüyüm müşteri memnuniyeti adına yaptıkları hiç bir şey yok elektronik bir ürün değil sonuçta.

    YanıtlaSil
  13. ayten limanlı3 Mayıs 2013 03:59

    kayseri rodi mood şikayet ettim sonuç alamadım ciddi olunursa sevinecem ilgili olursanız sevinirim saygılar

    YanıtlaSil
  14. Tülin ÖZCAN / ANKARA6 Haziran 2013 02:54

    kızılay rodi moood satoş sonrası değişim için gittim aman ne tavır ne alakasızlık anlatamam bu işler bu kadar niye zor olur ki anlamadım neticede bir gün önce alınan ürünü ertesi gün değiştirmek niye böyle zor olurki şaştım

    YanıtlaSil
  15. Muğla Rodimood da babalar günü için gittim 100 TL'lik alışveriş yaptım 100 TL'lik hediye çeki verdiler onunla da hediyeler aldım ve değiştirebileceğimi söyledim kasiyer hediye çekiyle alınan ürünlerin değiştirilemeyeceğini bana söylemedi ve diğer gün gittiğimde değiştiremedim. Bu çok yanlıştı beni bilgilendirmediler.
    bunların hediye paketi olacağını söyledim ve bana hediye paketini poşetin içine koydum evde kendiniz yapın dedi hiç yoğun değilken müşteri neden kendisi hediye paketi yapsın ki. Babama aldığım pantolon küçük geldi değiştirmek için gittiğimde ise personel bana küçük modelini verdi ben anlatmaya çalıştım dinlemedi.

    YanıtlaSil
  16. Şevki Eryılmaz6 Temmuz 2013 09:30

    5 temmuz ankara ziya gökalp rodimood ta satılan daha doğrusu alınan 3 üründen teki olan tisort ta dikiş kayması olayı yaşandı
    firmaya yani roodi ye şikayetim den sonuç alamadım sebepsiz yer kabul etmediklerini beyan ettiler
    bundan sonrada almam aldırmam giymem eeeeeeeee daha ne olsun

    YanıtlaSil
  17. Kocaeli Uncity içerisindeki RodiMood mağazasında aldığım 45 TL Yards marka pantolon birgün giymemle esnedi. Resmen çuval oldu. Bu kadar mı çabuk deforme oluyor ürünleriniz. Bir günde bu kadar genleşir mi tam üzerime oturan pantolon.

    YanıtlaSil
  18. İstanbul haramidereden yazıyorum istanbulluyum rodimood babalar gününü değerlendirmek için rodimooddan aldığım ürün için şikayet yazıyom .Lütfen birileri ilgilensin yoksa çok kötü hissedeceğim kendimi kayıtlara geçsin

    YanıtlaSil
  19. tüh yazıklar olsun

    YanıtlaSil
  20. DAHA KAPSAMLI Bİ YAZI YAZACAKTIM FAYDASI OLMAZ DİYE VAZGEÇTİM NASIL OLDUĞUNA GELİNCE RODİMOOD İZMİR DEN YAZMAKTAYIM BAYRAMDA ALMIŞ OLDUĞUM GİYSİ LERDE KABARMALAR OLUŞTU 1 AYDA BÖYLE OLDU YAZIK OLDU ÜZÜLDÜM MÜŞTERİ HİZMETLERİDE KAYITSIZ KALDI

    YanıtlaSil
  21. Lütfen rodi mood la ilgili sorunlarınızı aynı platformlarda paylaşın dağınık olunca etkili olmuyor. birlikten kuvvet doğar diye boşa dememişler

    YanıtlaSil
  22. -Ne istiyorsun?
    +Adalet efendim.
    -Onu bugünlerde hiç kimse alamıyor işte...

    (Broken City'den bir replik)

    YanıtlaSil
  23. HATİCE ERSOY-------UŞAK3 Aralık 2013 05:14

    UŞAK / İSMETPAŞA CADEESİ İL ÖZEL İDARE BİNASI RODİ MOOD DÜKKANI MAĞAZASI NIN MÜŞTERİSİYDİM ALDIĞIM ÜRÜNLERLE SORUNLAR OLUŞUNCA VAZ GEÇTİM BİRDAHADA HİÇ BİRŞEY ALMADIM SORUNLARIM GİDERİLSİN DİYE BEKLEDİM OLMADI BENDE ALIŞVERİŞİ BIRAKTIM NE YAPABİLİRDİMKİ SORUNLARLA İLGİLENİLMİYOR ÜRÜNÜ SİZE SATANA KADAR ONDAN SONRA HİÇ Bİ ŞEYLE İLGİLENİLMİYOR .MARKA OLARAK ÜRETTİKLERİNE SAHİP ÇIKMIYORLAR

    YanıtlaSil
  24. Hande Gülaylar........İZMİR/ KONAK1 Ocak 2014 04:43

    rodimoodda yeniyıl için alınan(30 aralık 2013) kaban indirimli idi kız kardeşime alıp geldik sonrada etek kısmında dikiş hatasını farkedip gerisingeri aldığımız yerede soluğu aldık bize ne deseler beğenirsiniz .
    ''İNDİRİMDEKİ ÜRÜNLER DEĞİŞİM İ OLMAZ''
    buyrun mantığa , bakarmısınız satılana kadarmı sizin ticari zekanız

    YanıtlaSil
  25. ahmet külshçı----foça/ izmir4 Şubat 2014 07:14

    rodimood şikayet ettim sonucunu bekliyorum ,aradan 3 ay geçti.ortada bi şey yok
    size küçük gelebilir ama 40 lira bana göre çoooooooooooook büyük bi rakam

    YanıtlaSil