20 Ocak 2012 Cuma

MADURİYET

mehmet adıgüzel


ben mersinin silifke ilçesinde oturuyorum ğeçen haftamersine gezmeye ğeldim çocuklarımla magzanıza girtik önce yukarı çıktık erken reyonuna orada giysilere baktık oradan kendime ve oğluma bir şey aldık oradabulunan kişi biz aşaga inerken arkamızdan küfürlü konuştu aşeğa inince kızlarım ve eşim bir şeylere baktı ve oradaki görevli kisi erken kızıma beğeğim seninle arkadaşlık edermisin bacakların çok güzelmiş diye çirkin laflar söylemiş daha sonra kasaya gittim oradaki kişiye dedimki erkek reyonunda çalışan kişinin ismini sordum neyapocaksın dedi bende arkamızdan küfür ettim ismini vermedi bayan reyonundaki kisinin ismini zorudum onuda cevap vermedi bunları isimliri kizim yakasında örenip ğeldi isimleri birinin ismi hakan diğerinin ismi cemil dedi ben bunlarda sikayetçiyim sorduğum kişide müdürmüş ama sizin değerli bir mağzada ağzı bozuk elinde telefon hiç müsteriyle ilgilenmiyorlar nasıl mağzanız var bence bu kişilerin burada çalışmaları sakıncalıdır demekki her gelen bayana asılıyorlar demekki ben kızlarım üniversitede okuyorlar çok üzüldüler bunlar orada çalıştıkca çok müsteri kayıp edersiniz bunlar demekki orada çalışan bayanlarıda rahatsız ediyorlardır bunlar çankayada bulunan mağzanızda ben kızlarıma seçtiğim şeyleri bitişiginde bulunan ykm mağzasından aldım kızım bana nedi bana orada çok güzel bir elbise beğendi onların yüzünden alamadık bunlar o mağzaya yakışmıyor oranın müdürü bile buolaya sessiz kaldı. siz bunlara birsürü maaş ödüyorsunuz ben mersinin silifke ilçesinden geliyorum ve mağzanızdan beğendiğim eşyaları alamıyorum bir daha ğeldiğimizde bu iki personelle müdürü görmeyiz işallah sizin ğibi değerli insanlara güveniyoruz saygılar sunuyorum bunlar kesinlikle benim gibi başkalarıda mağdur olmaz ilğileneceğini biliyorum

29 yorum:

  1. semih yiğit20 Ocak 2012 06:00

    Merhaba;
    Ordu Ünye magazanizdan almis oldugum rodi 5006 kodlu montun iç kisminda rahatsiz edici solma olmustur.Kurban bayraminda aldigim için fisini kaybetmis bulunmaktayim.Bu yüzden magazanýzdan yardýmcý olamayacaklarýný bildirdiler.Devamli müsterinizim konuyla ilgili yardimci olursaniz sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rodi mağazasında bir ürün alınca ikinci ürün %50 indirimli diye 2 tane pantolon aldım.
      Pantolonun fiyatı 29.90 TL 2 pantolon ortama 45 TL'ye almış oldum.
      Pantolon ilk giydiğimde renk verdi ve pamuklandı ve hiç yıkanmamıştı garantiye götürdüm kabul edildi.

      Bana yerine başka ürün alabileceğim söylendi bende yine pantolon aldım.Ama bana 15 TL bir fark ödemem gerektiğini söylediler.İkinci pantolon % 50 indirimli almışım.İster pantolon istersem başka bir şey aldığımda bana 15 TL indirim yapılacağını eğer aynı pantolondan alırsam 15 TL fark ödeyeceğimi söylediler.

      Ben sonuçta oradaki indirime bakıp 2 adet pantolon aldım kusurlu ürününde birebir aynısıyla değiştirilmesini istedim ama anlatamadım.Orada onlarda 29.90 TL olan pantolon olduğu halde bana aynı pantolondan yok denildi oradakilerde farklı ürünmüş.

      Ben Rodiden sonuçta 2 adet 29.90 fiyatında ürün aldım para iadesi zaten yok bende istemedim, ama kusurlu olan bir malın aynısını fark ödemeden almak benim hakkım olduğunu düşünüyorum.Ben paranın derdinde değilim ne pantolon nede arada ödediğim farkı istiyorum aradaki farkı buradaki mağaza Somaliye sms atarak yardımda bulunsun.


      Ben sadece yapılan haksızlığın yanlış ve haksız bir uygulama olduğunu anlatmak istiyorum.
      Sonuçta ben 29 TL olan bir ürün kusurlu cıktı bana 15 TL ürün al yada 15 TL fark demeleri çok yanlış.

      Sil
    2. Ben kütahyada ki rodi mood mağazasından 17. 02. 2013 tarihinde alışveriş yaparken müşterilerin görebileceği yerde yazılan afişte 100 tl ve üzeri alışverişlerinize 100 tl kasada hediye çeki bedava. ancak durum böyle değilmiş.

      Neymiş efendim 200 tl alışveriş yapacakmışız 100 tl parası ödeyecekmişiz. ben verilecek olan hediye çekini istiyorum neden verilmiyor? neden kampanyaya uyulmuyor. müşteriler yanıltılııyor. orada çalışanlarda bizleri saf yerine koyuyor. şikayetçiyim.

      Sil
  2. mehmet adıgüzel20 Ocak 2012 06:02

    mersin çankaya şubenizde çalışmakta olan HAKAN MIZRAK Adındaki personeliniz mağzanızdan saat ,tişört,ğömlek, ğibi ürünlerinizi daha önce çalişan erhan ve celil aracılığı ile mağzadan cıkarıp satmaktadır bu olaylar yaz dönemınde olup en son gamze güzey adındaki kasiyerle beraber bir mont satışında paranın fazlasını hakan ile aralarında paylaşmaktaydılar. can güvenliğim nedeniyle ismimi söylemiyorum ben parttayım çalışan olarak bayan reyonundaki kız arkadaşlarımızdan elif ve fatma hanımı tacız eden cemil demirçelik bir gün bayan müşteriyi arkasına geçip önüne kırmızı bir tüşörtü tutup ellerini gögüslerinin üzerine koynca müşteri tişörtü bırakıp gitti yine birgün kırk yaşlarında bir bayan geldi cemil bey onu hemen alıp erkek reyonuna cıktı. kabinin önüne oturup öpüşmeye başladılar reyondaki müşterilerden birisi burası randevu evi deyip kızıp cıktı gitti bayan reyonunda çalışan kız arkadaşlarımı cemil bey ayağınızı denk alın bana bir şey yapamazsınız. benim arkamda müdür ve bölge müdürü var diyerek tehtit ediyor.fettah kazancı ve merkez bana vız gelirdedi partayım çalışan elamanları gece sabaha kadar caliştırıp mesaileri full olanlara yazıyorlar itiraz eden arkadaşları müdür işten cıkarmakla tehtit ediyor bu magzada müdür ,hakan .ve cemil beyi magzanın sahibi gibi savunuyor .bunlar kendi aralarında gruplaşarak partları daha fazla çalıştırıp fulları bir saat .partları kırk dakika zaman verip ne yedigimizi bie bilmeden mağzaya geliyoruz onlar ise mutfakta saatlerce oturup keyf yamaktadırlar ben gece çalıştıgım mesaisini arkadaşlarım ve benim banka hesaplarına yatırılmasını istiyoruz eger bu adaletsizlikler devam ederse magzanızda olan başka iğrençlikleride büyük gazetelerede göndereceğiz.parttayim olarak beş saat çalışmamız gerekirken çoğunla on ,onki saat çalıştırılıyoruz o zaman sigottamızı bu çalışma şartlarına göre yapılması aksi halde sgk bölge müdürlüğüne müracaat edecegiz .Sayın FETTAH KAZANCI bu mesajımızı ivedilikle okuyup geregini yaparsanız seviniriz biz işimzi çok seviyoruz fakat,igrenç olaylardan dolayı cok rahatsız oluyoruz müdür bu olayları görmezlikten geliyor. bu olayı araştırdığınızda böyle bir şey olmadı diyecektir magzanızdan ürünler bu şekilde gitmektedir.HAKAN Mızrak önceki kasiyeriniz olan dilek çomakla da aynı şekilde paraları paylaşmaktaydılar forum şubenizde bir çok Saatti tişörtleride bu şekilde götürüyordu bilgilerinize

    YanıtlaSil
  3. mersin çankaya magzasında bulunan iki personelden şikayetciyem. cocuklarım magzanıza alışveriş için magzanıza girmişler erkek reyonunda bulunanan kişi çocuklarımın arkasından küfür etmiş o kişinin adıda HAKAN DİYE biri siz bunları vatandaşa kürfür etsin diyemi magzanızda çalıştırıyorsunuz demekki öyle çalıştırıyorsunuz müdüre ilettikleri halde müdür çağırıpta özür bile diletmememiş düyanın her yerinde tanınan mağzada böyle bir personelin çalışması sakıncalıdır demekki gelen vatandaşa müdürle birlikte küfür ediyorlar müşteri gelmemesi için uğrasıyorlar bunların çalışması sakıncalı bence insan çalıştığı yere biraz saygılı olur bunları bu mağzaya sayğı göstermiyorlar demekki orada çalışan personele nasıl davranyorla acaba bence oradaki personelede kötü davrayıyor bu konuya duyarlı locağıza eminin sayğılarımla

    YanıtlaSil
  4. sevgililer gününe özel 65 TL lik alıs verişinizde 25 TL hediye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara Antares’deki Rodimood mağazasına iş başvurusu için gittim ve bin pişman oldum. Kasadaki çalışan kız başvuru formunu verdi ve sonra yetkili kişi olduğunu gösterdiği kişiye gittim. Yüzüme bile bakmadı. O ara telefonuyla mesajlaşıyordu. Hiç umursamadı beni ve sorularıma cevap vermedi elemanlara şuna bilgi verin dedi.

      Kendini çok beğenmiş ve ukalâ idi. Hiçbir şey yaptığı yok ama maaşını alıyor. Rodimood’u böyle eleman çalıştırdığı için kınıyorum. Ve Rodimood’tan alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Bana bunu yapan kişi eminim müşterilere de ters davranıyordur.

      Sil
  5. Konya Kule Site mağazanızdan jeans kot pantolon aldım nişanlımla. Paça boyunu ücret karşılığı yapıldığını söyledi satış personeli. Ücretini ödedim paça boyu için bir gün sonra tekrar geldiğimizde paça boyu 5 santim uzun olduğunu gördük. Terzilik ya da ölçüm hatası olabilir dediğimizde kasiyer bayan hanım suç sizin uzatmayın gibi kelimelerle hakaret etti ve yardımcı olmadı.

    Mağaza müdürü ile görüşmek istediğimizde müdür gelmez gibi kelimelerle işi hakaret boyutuna getirdi. Yıllardır sizden alışveriş yapıyoruz ilk defa böyle bir tepkiyle karşılaştık. Paça tadilat ücretinde değilim ama böyle bir tavırla karşılanmak bence sizin gibi büyük bir firmaya yakışmadı. Kasiyer bayan arkadaşın davranışı inanın mağazanızdan soğuttu. İlgilenmenizi gerçekten isterim.

    YanıtlaSil
  6. RODİMOOD Yıpranan Ürünlerimin Yıkama Hatası Olduğu Söylendi!

    Rodimood'dan 2 tane t-shirt aldım. T-shirtlerim yıkandıktan sonra delik delik oldu ve rengi soldu. Mağazanıza ilettim yıkama hatası olduğunu söylediler. Oysa aynı makina aynı deterjanla diğer kıyafetlerimi de yıkadı, onlara bir şey olmadı ve hala yıkıyorum bir şey olmuyor. Bu zararımın telafi edilmesinin rica ederim.

    YanıtlaSil
  7. Yaklaşık 2 ay önce Kırıkkale RodiMood mağazasından pantolon aldım. Pantolonun 2 ayda rengi değişti, üzerinde karayolları haritası gibi bir takım çizgiler oluştu. İade veya değişim için gönderdim. Bana 'Her ürünün bir yıkama şekli ve derecesi vardır, yıkama hatasından kaynaklanmış' diye yazıp göndermişler.


    Asla yıkama hatası falan yok, deterjan dahi kullanmıyoruz, bu yıkama topları ile yıkıyoruz. Elbise görmemiş insan muamelesi yapıyorlar. Bu şikayetime de kopyala yapıştır yöntemiyle aynı cevabı verecekler. Metin sabit herkese yapıştır gönder. RodiMood müşteri memnuniyetini bu kadar ön planda tutuyor.

    YanıtlaSil
  8. Model numarası : A11215024120010
    Model adı: Aksesuar X7576 Man Saat.

    Yaklaşık 4 ay önce kadar aldığım Ssatin camı çatladı ve yan taraf boyaları aşındı. Konu ile alakalı olarak Malatya Dörtyol Şubesi'ne saatimi götürdüm lakin saati müşteri hizmetlerine göndersek bile herhangi bir tadilat yapmadan geri göndereceklerinin bu konuda bizim hatalı olduğumuzu aktardılar.

    Ben bu saate 49.99 TL verdim, sizin yaptığınıza bakın böyle garanti koşulları mı olur?

    YanıtlaSil
  9. spider model kot pantolonu 2. kez kullandığım gün arkadaşımın sol basen bölgesinde dikiş hatası (Ayıplı) olduğunu fark etmesi üzerine mağazaya giderek ayıpsız ürünle değiştirilmesini istedim. Satış elemanı defolu olduğunu ve hafta içi fişiyle birlikte getirirsem hemen birebir değişimini yapacağını söyledi.

    ürünü götürdüğümde kasadaki görevli değiştirilmesi için inceleme departmanında onaylanması gerekiyor, dedi. (Her defasında ürün gelince biz size bilgi vereceğiz denmesine rağmen 1 kez olsun bilgi alamadım.) mağazaya gittiğimde onaylanmayarak gönderildiğini öğrendim.

    Kasadaki görevliye hatalı bölgeyi göstererek bunu nasıl göremezler diye sordum, "Haklısınız dikiş hatası var, isterseniz tekrar yollayalım." dedi. Belki gözden kaçmıştır düşüncesiyle tekrar yollamasını istedim. mağazaya gittiğimde inceleme fişine yine çarpı atılarak onaylanmadığını ve ürünün henüz kendilerine ulaşmadığı bilgisini aldım.

    Bu kez genel müdürlüğü arayarak 2 defa gönderilmesine rağmen bu dikiş hatası (Ayıp) nasıl olur da gözden kaçar diye sordum. Aldığım yanıt "Ürünlerimizde dikiş hatası olamaz beyefendi." olunca sol basenimde hata var kuşkusu uyandı içimde. Ürün inceleme departmanına bağlıyorum onlarla görüşün dediler; fakat cevap veren çıkmadı. Tekrar arayıp numaramı bırakmama rağmen arayan olmadı bugüne kadar. Sizi ayıplı ürününüz ile baş başa bırakıyorum

    YanıtlaSil
  10. RodiMood'da "inci kadar değerli" annelerimize özel 79 TL ve üzeri alışverişlerinize 49 TL değerinde gerçek "İnci Set" hediye...!!!

    YanıtlaSil
  11. RODİMOOD Rengi Solan Ceketim İade Alınmadı!

    2 3 defa giydiğim ceketin renginde solmalar oldu. Geri götürdüm, tamir edilecek diye aldılar. 10 gün sonra yapıldı diye geri gönderdiler. Hiçbir değişiklik yok. İade etmek istedim kabul etmediler. Başka bir ürün almamı da kabul etmediler. Şikayet edeceğim dedim. ''Git, kime edersen et'' gibisinden tavır takındılar.

    YanıtlaSil
  12. Berrin Muğlalı..22 Haziran 2012 01:35

    İhtiyacım olduğunda mağazaya gidip bakabilirim. RODİMOOD 'dan reklam S M S almak istemiyorum. .................................

    YanıtlaSil
  13. RODİMOOD Aldığım Ürün Kusurlu Çıktı!

    Dün Kastamonu Rodimood mağazasından pantolon aldım. Hatta 2 tane aldım. 2.gün evde ütülerken pantolonda yırtık olduğunu gördüm. Ütülerken daha detaylı görebildiğimiz için gördüm.Ütüleyip ilk kez giyecektim.Üzerinden fazla zaman geçmeden 2.günü değiştirmek için mağazaya gittim.

    Ürünün fişi yoktu eşim atmıştı.Ancak kasada D*** Bey tanıyor beni sima olarak. O kadar alışveriş yaptım ki. Biri de daha dündü. Bilmemesine imkan yok. Kasada duran aynı adam bana bizim ürünlerimiz kalite kontrolü yapılıyor bizden kaynaklanan bir sorun yok resmen bunu siz yapmışsınız dediler.

    Ne değişim ne de iade işlemi yaptılar. Şok oldum. Bir daha Rodi mağazalarına adım atmayacağımı ve Rodi müşteri hizmetlerine şikayette bulunacağımı söyledim ama hiçte umurlarında olmadı. Bu ürünleri kaç kişi deniyor sorarım her giyip deneyenin ardından kontrol mü ediliyor acaba ya da mağazaya gelen her ürün tek tek her yeri kontrol edilipte mi raflara konuluyor.

    Daha yeni tatilden döndüm. Tatile çıkmadan önce 200-300 TL'lik alışveriş yapmıştım. Artık Rodimood ürünü giymek istemiyorum çünkü müşteri hizmetlerini aradım açan olmadı. Genel merkezi de aradım açan olmadı. Bu işin peşini bırakmayacağım.

    YanıtlaSil
  14. Bir keten pantolon aldım. 3-4 saat giydikten sonra karşıdan karşıya geçerken pantolon bacak arasında gitti. Gittiği yer dikiş yeri değil yalnız kumaş. Dikiş yeri sağlam. Bayii ye götürdüm neyse gönderdiler. Sonuç kumaş sağlam.

    Müşteri hizmetlerini aradım kimse bakmıyor. Fabrikadan ulaştım birine size yardımcı olamayacağım dedi . Yahu kimseye derdimi anlatamadım. Haram olsun param. Arkadaşlar demişlerdi de işte malı güzel görünüyor. Kalite yokmuş.

    YanıtlaSil
  15. 26/09/2012 tarihinde Rodimood şirinevler mağazasından almış olduğum 2 adet kot pantolon etiketinde %100 kotton yazdığı halde polyester karışımı bir kumaş aldığımı gördüm. Bunun üzerine 7 gün içerisinde mağazaya giderek ürünü iade etmek isterdim.

    Ancak kabul edilmedi ve nereye isterseniz şikayette bulunabilirsiniz gibi umursamaz tavır sergilediler ve beni bir aydır uğraştırıyorlar. Hala soruna bir çözüm bulmadıkları gibi bu konuda bir gayrette göstermiyorlar. Etikette %100 yazdığı halde polyester karışımı bir ürün sunulması tüketiciyi yanıltmaktan başka bir şey değildir. Konu ile ilgilenmenizi rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  16. Rodimood cebeci şube müdürünün yaptığına bak, Ben bir müşteriyim benim bir sorunum var sizinle konuşmak istiyorum diyorum ara bana camın arkasından ne var burdan çözeyim diyor ve hiç yardımcı olmadan başından atmak için kesip atıyor böyle bir zihniyet olamaz nasıl bir firma anlamadım.

    Benim sorunumu yinede çözmüyorlar aldığım ürünü değiştirmiyorlar satan arkadaş indirimden almadığımı da biliyor ama yinede iğneleyici laflar kullanarak fişi istiyorlar fiş yanımızda olsa verirdik zaten bu kadar uğraşmazdık.

    YanıtlaSil
  17. Rodi Mood dan 11 11 2012 tarihinde Diyarbakır Ninova avm den kızıma 1 bot aldım ve bu bot 1 ay geçmeden tabanda açılmalar başladı ürünü aldığın yere götürüp gösterdim ve ürünü fabrikaya gönderdiler, hatalı olduğu anlaşılan ürün değişim formu verdiler ama 15 gün yenisiyle değiştirilmesi gerektiğini söylüyorlar.

    15 gündür aynı üründen gelmedi ve para iadesi de yapmıyorlar ne ürünün aynısını gönderiyorlar nede para iadesi yapıyorlar yok efendim başka şeyler alın diyorlar benim başka şeye ihtiyacım yok ki sorunum çözümü de gereken ilginin gösterilmesini arz ederim.

    YanıtlaSil
  18. Kayseri forum avm´den 200 tl lik alışverişe 200 tl lik hediye çeki ürünü aldım ve 3 hafta sonra hiç kullanmadan değişime gittiğimde, sadece aynı ürünle değişebilirsiniz dediler. ama alırken böyle birşeyden hiç bahsetmediler. yerine başka ürün alıp mağduriyetimizin giderilmesini istiyoruz. .

    YanıtlaSil
  19. Geçtiğimiz gün kız arkadaşım alışveriş yapmak üzere Rodi Bornova merkez mağazasına girecekken, mağaza müdürünün sözlü tacizine uğramıştır. Kapıda kıyafeti yüzünden taciz edilen kız arkadaşım içeri girip personele kapıdaki adamları tanıyıp tanımadıklarını sorduğunda, adamın mağaza müdürü olduğunu öğrenir. Mühim olan şu ki; şikayette bulunmak isteyen kız arkadaşıma personel yardım etmediği gibi en yetkili kişi müdürümüz deyip bu adamı içeri çağırır ve kimse bir türlü telefon numarası veya şikayet formu vermeye yanaşmaz.

    En son kız arkadaşımın sorununu müşterilerin yanında yüksek sesle dile getirmesiyle müdür " Ben esnafım. yaptığınız ayıp terbiyesizlik" diyerek kız arkadaşıma sesini yükseltir. Kız arkadaşım ayıp olanın bu mağazadan aldığı kıyafetler yüzünden, içeri gireceğini bilmediği bir insana mağaza müdürünün tacizde bulunması olduğunu söyler ve ısrarları sonucu adamın bizzat kendisinden isminin yazdığı bir kağıt alır.

    Adam "en yetkili kişi benim sonuçta" tarzı konuşarak yapılabilecek bir şey olmadığını söyleyip "özür dilerim ama zaten müdür benim" der. Bunu yüksek sesle, personeline bakarak ve gülerek söyler. O sırada içeride bulunan müşteriler de bu olaya şahit olmuştur.

    Biz elimizden gelen her şeyi yapıp bu davranışın tüm sorumlularının hiç bir şey yokmuşcasına davranmasının önüne geçeceğiz. Keza bu davranış kabul edilebilir bir davranış değil.

    YanıtlaSil
  20. Her girdiğim RodiMood mağazaları hep aynı ürünleri, her sene aynı gömlek çeşitleri, hep aynı keten. Hiç değişmeyecekmisiniz ve tek renkli gömlekler 2. giymede daralma yapıyor. Personelleriniz ilgisiz. Kot ürünlerini çok beğeniyorum birazda üst grupta çalışma yaparsanız hoş olacak.

    YanıtlaSil
  21. sakin olun

    YanıtlaSil
  22. aydın / bodrum13 Ekim 2013 06:21

    Bodrumda RodiMood mağazasında parmak arası terlik aldım 21-9-2013'te. Bu terlik ayağımı yara etti, tatilimin tadını kaçırdı, bir gün sonra mağazaya geri götürdüm, ayağımdaki yaralarıda gösterdim.

    Ne dese iyi görevli ve sonradan telefonla görüştüğüm müdür, giyilmiş malı geri almıyoruz, değiştirmiyoruz da başka malla da, fabrikaya geri göndereceğiz, orada inceleyecekler ve size cevap verecekler. Cevap verdiler terlikte bir şey yok, ben ne yapayım şimdi. Bodrum'a gelin terliğinizi alın. Bu nasıl iş, ayağımı yara ediyor, yok diyorlar terlik normal.

    YanıtlaSil
  23. bi kişide çıkıp demiyoki bundan çok memnunum yokmu bi arkadaş

    YanıtlaSil
  24. Kasım aydoğmuş7 Ocak 2014 02:18

    Ya bu Ankara etlikteki ANTARES rodiden alışveriş yaptım kısa süre önce değiştirmek için gittiğimde kapının duvar olduğunu gördüm kapanmış şok oldum şimdi ne yapacağım bi yetkili çıkıpta bana orda sorğum kişiler yardımcı olmadılar şaşırdım kaldım lütfen ama lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  25. rodimood malatya dan aldığım kaban indirimde idi severek aldım kabanın kolları kısa sürede tüğlendi sonunda iade ve değişim için çok uğraştırdılar fakat yinede olmadı sebep olarakta iki ay süre geçmesini gösterdiler yardımcı olursanız
    ssevinirim

    YanıtlaSil