21 Ocak 2012 Cumartesi

Solan Mont

selcan şenay



merhaba.. aldığım olive renkli kahverengi mont,bir süre
sonra rengi soldu,omuz kısmında yıpranma gördüm.ki benim çocuğum
sadece kreşe giderken giyiyor ve orada çıkarıyordu.rodi mooda
başvurdum.ürün incelemesine gitti.ve bana ürün ile ilgili sıkıntıların
kullanıcıdan kaynaklandığı söylandi.ben dikkatli,özenli bir kullanıcı
olarak bunu kabul etmiyorum..ve bu montu çocuğuma bu şekilde
giydiremem.ben paramın iadesini yada ürün değişimi istiyorum.tüketici
haklarımıda sonuna kadar kullanacağım.ve bu arada ürünlerin incelemeye
gittiği yere ulaştım.benimle ukalaca,çirkin,ve aşağılayıcı konuşan
nilüfer hanımdan da şikayetçiyim..paramızı ve haklarımızı bu tür
şahısların koruyamayacağını kararına vardım..

27 yorum:

  1. 45 tl indirimde Ümraniye Rodi Mood tan aldığım jean pantolonu bedeni olmadığı için 14.08.11 tarihinde aynı mağazadan değiştirmek istedim.Aynı pantolondan bulamadım. Yerine almak istediğim başka bir ürün 40 tl idi. Yani 5 tl gibi bir fark vardı.Benim tarafımdan bir sorun teşkil etmediğini değiştirebileceğimi söylediysemde,5 tl lik daha ürün alarak farkı kapatmak zorunda olduğum söylendi. Oradan sırf bu farkı kapatmak adına hiç ihtiyacım olmayan bir ürün daha aldım. Fiyatı 4 tl idi. Fark 1 tl ye düşmüştü. Kasiyer 1 tl yi de kapatmamı istiyordu :) ancak gelin görün ki 1 tl lik bir ürün de yoktu. Yani ya pantolonumu değiştiremeyecektim.Yada sürekli ürün almaya devam edecektim.Ayrıca kasiyerin konuşmalarıda tarafımıza karşı son derece saygısızca ve küstahçaydı. Ürünümü değiştiremediğim gibi,saygısızlığa maruz kalmıştım.İlk defa böyle bir mağaza anlayışı görüyorum.Bundan sonra hiçbir şekilde rodi ile alışveriş yapmayı kesinlikle düşünmüyorum. Ürünü geri verip paramı geri almam mümkünse bunu yapmayı istemekteyim.. Söyleyeceğim Rodi den(özellikle Ümraniye Şubesinden ) ürün alacakların bir kez daha düşünmesini tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. Burak Şentürk8 Şubat 2012 02:25

    mrb arkadaşlar benim yaşadığım bir olayı anlatayım size tavsiyem bu markaya pek yaklaşmayın. rodi den bir pantalon aldım bir defa yıkandı yıkama kurallarına uyduk ama maalesef pantalonun rengi bozuldu aldığımız mağazaya götürdük tamam fabrikaya gönderelim 15 gün içinde sizi arayacağız dediler inanın 4 ay sonra ben kendim gittim aldım pantalon aynen geri iade edildi ürü,n hatası yok diye piyasada küçük denilen bir çok marka ürünlerinin arkasında durduğu halde bunlarda böyle bir şey yok 4444189 u aradım güya müşteri hizmetleri numarası bence alakası yok bana ürün hatası yok dediler hakaret te ettim yarabbi şükür dediler aslında tüketiçi haklarından hakkımı arardım ama 40 tl için değmez ben pantalonu attım 40 tl yide rodiye bağışladım ihtiyaçları varmış düşünün kurumsal ve ürün olarak ne kadar kaliteli bir firma tövbe ettim bir daha rodi diye bir markayı markaysa tabiii eve sokmam

    YanıtlaSil
  3. Rodi'de bahar ruzgarları, bahrın tüm güzelliğini yansıtan YENİ SEZON ürünlerimiz mağazalarımıza gelmiştir... sizleri mağazalarımıza bekliyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. spider model kot pantolonu 2. kez kullandığım gün arkadaşımın sol basen bölgesinde dikiş hatası (Ayıplı) olduğunu fark etmesi üzerine mağazaya giderek ayıpsız ürünle değiştirilmesini istedim. Satış elemanı defolu olduğunu ve hafta içi fişiyle birlikte getirirsem hemen birebir değişimini yapacağını söyledi.

      ürünü götürdüğümde kasadaki görevli değiştirilmesi için inceleme departmanında onaylanması gerekiyor, dedi. (Her defasında ürün gelince biz size bilgi vereceğiz denmesine rağmen 1 kez olsun bilgi alamadım.) mağazaya gittiğimde onaylanmayarak gönderildiğini öğrendim.

      Kasadaki görevliye hatalı bölgeyi göstererek bunu nasıl göremezler diye sordum, "Haklısınız dikiş hatası var, isterseniz tekrar yollayalım." dedi. Belki gözden kaçmıştır düşüncesiyle tekrar yollamasını istedim. mağazaya gittiğimde inceleme fişine yine çarpı atılarak onaylanmadığını ve ürünün henüz kendilerine ulaşmadığı bilgisini aldım.

      Bu kez genel müdürlüğü arayarak 2 defa gönderilmesine rağmen bu dikiş hatası (Ayıp) nasıl olur da gözden kaçar diye sordum. Aldığım yanıt "Ürünlerimizde dikiş hatası olamaz beyefendi." olunca sol basenimde hata var kuşkusu uyandı içimde. Ürün inceleme departmanına bağlıyorum onlarla görüşün dediler; fakat cevap veren çıkmadı. Tekrar arayıp numaramı bırakmama rağmen arayan olmadı bugüne kadar. Sizi ayıplı ürününüz ile baş başa bırakıyorum

      Sil
  4. Yaklaşık 2 ay önce Kırıkkale RodiMood mağazasından pantolon aldım. Pantolonun 2 ayda rengi değişti, üzerinde karayolları haritası gibi bir takım çizgiler oluştu. İade veya değişim için gönderdim. Bana 'Her ürünün bir yıkama şekli ve derecesi vardır, yıkama hatasından kaynaklanmış' diye yazıp göndermişler.


    Asla yıkama hatası falan yok, deterjan dahi kullanmıyoruz, bu yıkama topları ile yıkıyoruz. Elbise görmemiş insan muamelesi yapıyorlar. Bu şikayetime de kopyala yapıştır yöntemiyle aynı cevabı verecekler. Metin sabit herkese yapıştır gönder. RodiMood müşteri memnuniyetini bu kadar ön planda tutuyor.

    YanıtlaSil
  5. Ben Manisa'nın Demirci ilçesinde oturuyorum. Doğum günümde abim bana Kütahya Rodi mağazasından pahalı bir saat aldı. Saat aradan dört ay geçtikten sonra sabah kalktığımda dijital kısmı çalışmıyor haldeydi. Müşteri hizmetlerine mail attım onlar da bana Kütahya mağazasına gitmemi söylediler. Ben de Manisa'nın Demirci ilçesinde oturduğumu Kütahya'nın buraya 200 kilometre olduğunu söyledim.

    Tekrar bana dönmediler arkasından müşteri hizmetlerini aradım ve müşteri hizmetlerindeki kadın benle öyle konuşuyordu ki birşey diyemedim. Ben kargoyla göndersem olur mu, bana yardımcı olun dediğimde mağazaya gitmeniz gerekli, başka bir şey yapamam dedi.

    Burada da Rodimood mağazası var fakat bunlar şube olduğu için alamıyormuş, bunu anlamış değilim. Şimdi ben bir saat için 200 km yol mu yapayım?

    YanıtlaSil
  6. RodiMood'da "inci kadar değerli" annelerimize özel 79 TL ve üzeri alışverişlerinize 49 TL değerinde gerçek "İnci Set" hediye...!!!

    YanıtlaSil
  7. Aksaray Ortaköy'de bulunan Rodi Mood şubenizden 20 Mayıs 2012 tarihi itibariyle mavi renk lizza bayan kot satın aldım. Daha bir kere giymeme rağmen kot çok fazla genişledi. Ayrıca kot haddinden fazla soluyor. Kota ne kadar pens attırsam da fayda etmedi. Bu ürünü 2 hafta boyunca denedim. Aradan 19 gün geçtikten sonra iade etmek için ya da değiştirmek için Ortaköy'deki şubenizde ürün inceleme formu doldurttum. Ancak herhangi bir şekilde sonuç alamadım.

    Normalde tüketici hakları gereği satın aldığımız bir ürünü 1 ay içerisinde iade edebiliyoruz. Sadece kotta değil aynı yerden satın aldığım kolları dantelli mercan renk tişörtte de aşırı bollaşma sorunu yaşadım. Hiçbir ürününüzden memnun kalmadım. Nerede kaldı bizim haklarımız? Sonra müşteri velinimettir diye konuşuyorsunuz . Sadece ben değil bütün arkadaşlarım ürünlerinizden şikayetçi. Böyle giderse hiçbir şikayeti dikkate almazsanız müşteriniz kalmayacak haberiniz olsun. Bir an önce gereğinin yapılmasını istiyorum.

    YanıtlaSil
  8. RODİMOOD Aldığım Ürün Kusurlu Çıktı!

    Dün Kastamonu Rodimood mağazasından pantolon aldım. Hatta 2 tane aldım. 2.gün evde ütülerken pantolonda yırtık olduğunu gördüm. Ütülerken daha detaylı görebildiğimiz için gördüm.Ütüleyip ilk kez giyecektim.Üzerinden fazla zaman geçmeden 2.günü değiştirmek için mağazaya gittim.

    Ürünün fişi yoktu eşim atmıştı.Ancak kasada D*** Bey tanıyor beni sima olarak. O kadar alışveriş yaptım ki. Biri de daha dündü. Bilmemesine imkan yok. Kasada duran aynı adam bana bizim ürünlerimiz kalite kontrolü yapılıyor bizden kaynaklanan bir sorun yok resmen bunu siz yapmışsınız dediler.

    Ne değişim ne de iade işlemi yaptılar. Şok oldum. Bir daha Rodi mağazalarına adım atmayacağımı ve Rodi müşteri hizmetlerine şikayette bulunacağımı söyledim ama hiçte umurlarında olmadı. Bu ürünleri kaç kişi deniyor sorarım her giyip deneyenin ardından kontrol mü ediliyor acaba ya da mağazaya gelen her ürün tek tek her yeri kontrol edilipte mi raflara konuluyor.

    Daha yeni tatilden döndüm. Tatile çıkmadan önce 200-300 TL'lik alışveriş yapmıştım. Artık Rodimood ürünü giymek istemiyorum çünkü müşteri hizmetlerini aradım açan olmadı. Genel merkezi de aradım açan olmadı. Bu işin peşini bırakmayacağım.

    YanıtlaSil
  9. RodiMood mağazası Amasya Şubesi'nden 100 TL üzeri ürün alanlara bir kol saati hediye ediliyormuş. Bana da bir adet erkek ya da bayan saati alabileceğimi söylediler. Ben de ihtiyacım olmadığı halde hediye olduğu için erkek saati aldım.

    Ama eve gelince eşim kendi saatinin arızalandığını söyledi. Bu nedenle ben de Rodi mağazasına gidip almış olduğum hediyeyi bayan saati ile değiştirmek istediğimi söyledim. Bana bunun mümkün olmadığını, kayıtlara erkek saati olarak girdiği için değiştiremeyecekelrini söylediler.

    Şimdi anlayamadığım nokta Rodimood'un bu kayıtları çok mu önemli. Kutsal metin mi ki değiştirilemiyor. 1 saat önce alınmış paketi dahi açılmamış bir ürünü değiştiremeyen firmanın bahanesi benim umurumda değil.

    RodiMood bu tür uygulamalarına devam ettiği sürece müşterilerini kaybedecektir. Neymiş merkezi sisteme kaydetmişler. Bayilerin tüketicinin ulaşamıyacağı genel merkez kayıtlarına yönlendirilerek avutulmaya çalışılmasını kınıyorum. Keşke bu hediyeyi hiç vermeseydiniz.

    YanıtlaSil
  10. Bir keten pantolon aldım. 3-4 saat giydikten sonra karşıdan karşıya geçerken pantolon bacak arasında gitti. Gittiği yer dikiş yeri değil yalnız kumaş. Dikiş yeri sağlam. Bayii ye götürdüm neyse gönderdiler. Sonuç kumaş sağlam.

    Müşteri hizmetlerini aradım kimse bakmıyor. Fabrikadan ulaştım birine size yardımcı olamayacağım dedi . Yahu kimseye derdimi anlatamadım. Haram olsun param. Arkadaşlar demişlerdi de işte malı güzel görünüyor. Kalite yokmuş.

    YanıtlaSil
  11. 26/09/2012 tarihinde Rodimood şirinevler mağazasından almış olduğum 2 adet kot pantolon etiketinde %100 kotton yazdığı halde polyester karışımı bir kumaş aldığımı gördüm. Bunun üzerine 7 gün içerisinde mağazaya giderek ürünü iade etmek isterdim.

    Ancak kabul edilmedi ve nereye isterseniz şikayette bulunabilirsiniz gibi umursamaz tavır sergilediler ve beni bir aydır uğraştırıyorlar. Hala soruna bir çözüm bulmadıkları gibi bu konuda bir gayrette göstermiyorlar. Etikette %100 yazdığı halde polyester karışımı bir ürün sunulması tüketiciyi yanıltmaktan başka bir şey değildir. Konu ile ilgilenmenizi rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  12. Kartal M1 Tepe alışveriş merkezi Rodi Mood mağazasından almış olduğum 2 adet çanta 1 ay bile kullanmadan deforme olmuş (çantanın birinin sapı koptu, diğerinin ise açma kapama aparatı düştü). Kullanılmayacak duruma gelmiştir. Bundan 1 ay kadar önce çantaları mağazaya götürdüm, merkeze teste göndereceklerini ifade ettiler.

    Bugün mağaza personeli tarafından arandım ve ürünlerin testte kabul edilmediği ve gidip ürünleri teslim almam gerektiği ifade edildi. Ürünleri o şekilde kullanamayacağımı söyleyince de yapabilecekleri bir şey olmadığını açıkladılar. Bu nasıl bir firma tutumudur anlamadım. Bir daha kesinlikle bu firmadan alışveriş yapmam ve negatif propagandasını yapacağım bundan sonra. Firma sattığı ürünün arkasında durmalıdır bence.

    YanıtlaSil
  13. Rodimood manisa mağazasından pantolon boyasını saldığı için ürün iadesi yaptık. Açıklamak istediğim şu ki Pantolonu giydiğimde hem spor ayakkabılarını hemde iç çamaşırlarıma pantolon boyasını salıyor. Bunun için şikayetçiyiz. Ürün değişimi yapılmadı geri iade edildi. Sesimizi duyan olur mu

    YanıtlaSil
  14. Denizli sümer park rodi mağazasından aldığım pantolonun daha ilk giyişimde güneşde rengi attı, mağazaya fişiyle beraber gelip şikayetimi bildirdim, pantolonun iç kısmında barkod nosu bulunmadığı için hiç bir işlem yapmadılar ve merkezimize soralım dediler, aradan uzun bir zaman geçmesine rağmen geri dönüş yapılmadı, pantolonun içinde barkod olmaması bizim suçumuz mudur, elimdeki fişte barkod numarası yazmaktadır, bu kadar basit bir sorunu koca şirket nasıl çözemez şaşırıyorum, bir an önce sorunun çözülmesini istiyorum...

    YanıtlaSil
  15. Rodi Mood dan 11 11 2012 tarihinde Diyarbakır Ninova avm den kızıma 1 bot aldım ve bu bot 1 ay geçmeden tabanda açılmalar başladı ürünü aldığın yere götürüp gösterdim ve ürünü fabrikaya gönderdiler, hatalı olduğu anlaşılan ürün değişim formu verdiler ama 15 gün yenisiyle değiştirilmesi gerektiğini söylüyorlar.

    15 gündür aynı üründen gelmedi ve para iadesi de yapmıyorlar ne ürünün aynısını gönderiyorlar nede para iadesi yapıyorlar yok efendim başka şeyler alın diyorlar benim başka şeye ihtiyacım yok ki sorunum çözümü de gereken ilginin gösterilmesini arz ederim.

    YanıtlaSil
  16. 24/12/2012 tarihinde 3 al 2 öde kampanyasından 3 kazak aldım tanesi 29. 99 . 60 lira verdim 3 tane aldım kızım ve oğlum rengini değiştirmek istedi karşıyakada ki mağazanıza 2 kez gittim değiştiremedim fark çıkartıyorlar aldığım kazağın da değiştireceğim kazağın fiyatı aynı ama kodu değişik diye fark istediler.

    Oysa ikisinin etiket fiyatı da aynı bu davranış modirooda yakışmadı mağdur oldum müşteri memnuniyetine yakışmadı ya fark almadan değiştirin yada paramı iade edin. 24/01/2013 tarihini geçirmeyin cevap verirken bu sefer de bir ayı doldurdunuz diye değiştirmezsiniz kasiyerleriniz çok agresif mağduriyetimin bir an önce giderilmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  17. Kayseri forum avm´den 200 tl lik alışverişe 200 tl lik hediye çeki ürünü aldım ve 3 hafta sonra hiç kullanmadan değişime gittiğimde, sadece aynı ürünle değişebilirsiniz dediler. ama alırken böyle birşeyden hiç bahsetmediler. yerine başka ürün alıp mağduriyetimizin giderilmesini istiyoruz. .

    YanıtlaSil
  18. 23. 02. 2013 tarihinde Zonguldak - Demirpark avm deki şubenizden erkek kol saati aldım. Bugün kol saatinin yanında bulunan butonlardan bir tanesi kopup düşmüş. Değişim için internet sitesindeki telefon numarasını arıyorum, cevap veren yok.

    Ayrıca internet sitesinde müşteri hizmetlerinde mesaj bölümü var ama anladığım kadarıyla yazılan mesajlara bakılmıyor. Daha mesaj atan kişiye döndürülen otomatik mesajı bile zahmet edip düzenlememişler. Haliyle mesajlara geri dönüş de yapmıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  19. Geçtiğimiz gün kız arkadaşım alışveriş yapmak üzere Rodi Bornova merkez mağazasına girecekken, mağaza müdürünün sözlü tacizine uğramıştır. Kapıda kıyafeti yüzünden taciz edilen kız arkadaşım içeri girip personele kapıdaki adamları tanıyıp tanımadıklarını sorduğunda, adamın mağaza müdürü olduğunu öğrenir. Mühim olan şu ki; şikayette bulunmak isteyen kız arkadaşıma personel yardım etmediği gibi en yetkili kişi müdürümüz deyip bu adamı içeri çağırır ve kimse bir türlü telefon numarası veya şikayet formu vermeye yanaşmaz.

    En son kız arkadaşımın sorununu müşterilerin yanında yüksek sesle dile getirmesiyle müdür " Ben esnafım. yaptığınız ayıp terbiyesizlik" diyerek kız arkadaşıma sesini yükseltir. Kız arkadaşım ayıp olanın bu mağazadan aldığı kıyafetler yüzünden, içeri gireceğini bilmediği bir insana mağaza müdürünün tacizde bulunması olduğunu söyler ve ısrarları sonucu adamın bizzat kendisinden isminin yazdığı bir kağıt alır.

    Adam "en yetkili kişi benim sonuçta" tarzı konuşarak yapılabilecek bir şey olmadığını söyleyip "özür dilerim ama zaten müdür benim" der. Bunu yüksek sesle, personeline bakarak ve gülerek söyler. O sırada içeride bulunan müşteriler de bu olaya şahit olmuştur.

    Biz elimizden gelen her şeyi yapıp bu davranışın tüm sorumlularının hiç bir şey yokmuşcasına davranmasının önüne geçeceğiz. Keza bu davranış kabul edilebilir bir davranış değil.

    YanıtlaSil
  20. yinemi aynı şikayet
    çok uzatılmış...........

    YanıtlaSil
  21. Nil hanım saygı lütfen..

    YanıtlaSil
  22. aydın / bodrum13 Ekim 2013 06:19

    Bodrumda RodiMood mağazasında parmak arası terlik aldım 21-9-2013'te. Bu terlik ayağımı yara etti, tatilimin tadını kaçırdı, bir gün sonra mağazaya geri götürdüm, ayağımdaki yaralarıda gösterdim.

    Ne dese iyi görevli ve sonradan telefonla görüştüğüm müdür, giyilmiş malı geri almıyoruz, değiştirmiyoruz da başka malla da, fabrikaya geri göndereceğiz, orada inceleyecekler ve size cevap verecekler. Cevap verdiler terlikte bir şey yok, ben ne yapayım şimdi. Bodrum'a gelin terliğinizi alın. Bu nasıl iş, ayağımı yara ediyor, yok diyorlar terlik normal.

    YanıtlaSil
  23. Veysi Önder Çakmak8 Kasım 2013 07:43

    her daim aldığım marka alıpta kullandığım şikayetimde yok

    YanıtlaSil
  24. Seren Kocabacak22 Aralık 2013 22:07

    Rodi mood Muğla yards mağazasından 4 kıyafet aldım. 1 gün sonra ürünlerde hata olduğu gerekçesiyle geri iade ettim. Kıyafetleri ürün inceleme formlarıyla geri alıp İstanbul merkeze Nilüfer çoban adında birisine yolladılar. Rodi mood bu mağazayı 1 gecede kapatıp kaçtı. Fabrikada Nilüfer hanım sürekli kaçıyor yok dedirtiyor. Yıllardır alışveriş yaptığım bu firma sanırım beni dolandırdı. Muğla da onlarca mağdurdan birisiyim. Seren Kocabacak.

    YanıtlaSil
  25. Kasım aydoğmuş7 Ocak 2014 02:18

    Ya bu Ankara etlikteki ANTARES rodiden alışveriş yaptım kısa süre önce değiştirmek için gittiğimde kapının duvar olduğunu gördüm kapanmış şok oldum şimdi ne yapacağım bi yetkili çıkıpta bana orda sorğum kişiler yardımcı olmadılar şaşırdım kaldım lütfen ama lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  26. hata yapanlar içindeyim aldım sonradanda şikayet yazıyom .
    güzellikle ve beğenerek aldığım rodi kot umduğum gibi çıkmadı çok bozuldu yıkanınca

    YanıtlaSil