21 Ocak 2012 Cumartesi

Adıyaman da zorluk.

Adıyaman rodi mod’tan 8699233785598 model nolu 5006 model tanıtımı çift taraflı giyilebilen 70 liralık mont aldım ve almış olduğum montu 1 ay gibi kısa bir süre kullanmama rağmen montta solma oldu ve montu hiç yıkatmadan mağazaya götürdüm. Adıyaman rodi mod mağazasına almış olduğum montu götürdüm ve ürünü alış fişim olmadığı halde montumu değişim için aynı gün içerisinde iade aldılar bana verilen 021150 nolu Ürün İnceleme Formu’na tüm bilgiler girildi ancak ürün fiyatı girilmedi ürünün model numarası ve model tanıtım numarası olduğu için gerekmediğini, eğer hata kendilerindeyse aynı ürünün 15 gün içinde geleceği tarafıma söylendi.Ancak bu süre geçtikten sonra mağazaya başvurdum montumu almak için mağaza satış müdürünün bana vermiş olduğu cevap:montun ellerinde kalmadığı ve o ürünün satış fiyatının %50 indirimde olduğu ancak 35 lira karşılığında bir ürün alabileceğimi söyledi fakat ellerinde bulunan aynı sezon ürünlerinin fiyatlarına baktığımda o ürünlerin fiyatlarının hala 70 lira olduğunu gördüm neden o ürünlerin fiyatının düşmediğini sorunca beni tatmin edecek bir cevap verilmedi sadece o montun serisinde indirimin olduğunu satış müdürü söyledi sadece benim montumun fiyatının düşmesi doğrusu beni pek inandırmadı. benden ürün değişim için alınıyorsa neden beni bilgilendirmediklerini söylediğimde kendileriyle alakalı olmadığını söylediler. Ayrıca mağaza satış müdürüne 35 liralık ürün almayacağımı eski montumu istediğimi söyledim çünkü Ürün İnceleme Formunda imha edileceği ile ilgili bir ibare geçmemekle beraber değişim olmuyorsa dahi değişim için göndermiş olduğumuz ürünün tekrar bize iadesi yazmasına rağmen montumun imha edildiğini mağaza müdürü tarafından söylendi. ancak benim vermiş olduğum telefon numarasının neden alındığını ve eğer mont imha edilecekse o ürünün fiyatının %50 indirimde olduğunu bana telefonla bildirilmesi gerekiyordu ancak Rodi Mod tarafından kesinlikle telefonuma herhangi bir çağrı gelmedi. Mağaza satış müdürüyle konuştuğum zaman yardımcı olması gerekirken istediğine şikayet edebilirsin şeklinde bir cevapla karşılaştım.ve bana İstanbul Rodi Mod telefon numarası (0212 456 60 00)verildi bana verilmiş olan telefon numarasını mesai saatleri içerisinde kendi numaramla defalarca aramama rağmen karşı taraftan telefon hep yüzüme kapandı şikayetimi bir türlü anlatacak muhattab bulamadım.Adıyaman Valilik binasında bulunan Tüketici Haklarına başvurumu yaptım. Aleyhime tarafınızca çıkacak sonuç ne olursa olsun Tüketici Hakları Mahkemesine, size yazmış olduğum şikayet mektubuyla beraber sizi şikayette bulunacağım .Ayrıca Makbuzu dikkatli incelerseniz. ÜRÜN İNCELEME FORMU’nun alt kısmında Firma Nüshasındaki bilgiyi aynen yazıyorum:Sn Müşterimiz:Ürün sonucunuz 15 gün içerisinde bildirilecektir.Ürün değişimi kabul edildikten sonra 1 ay içerisinde değişim yapabilirsiniz.Değişimi kabul edilmeyen ürünler mağazamızdan 1 ay içerisinde teslim alınmadığı takdirde firmamız sorumluluk kabul etmez.söz konusu montun gelmediği halde satış müdürü montun imha edildiğini söyledi hangi hakla benden habersiz benim ürünümü imha ediyorsunuz olayın akıbetini acilen tarafıma bildirmeniz gerekmektedir aksi taktirde hukuki yollara başvuracağım .Size yazmış olduğum bu mektubun fotokopisiyle Ürün İnceleme Formunun fotokopisini çekip postayla size gönderiyorum.


Adıyaman Haşim Şahin

23 yorum:

  1. mehmet akbaş22 Ocak 2012 01:58

    dün diyarbakır CITY CENTER AVM. ALIŞVERİŞ YAPTIM YAKLAŞIK 40 DAKİKA SÜRDÜ 10 KALEM EŞYA ALDIM KASAYAGİTİM İŞLEMİ YAPTIM FATURADA PANTILONLARDA 20 TL FİYAT FARKINI GÖRDÜM SÖRDUM BANA CEVABI KASAYA GİRMEDEN ÖNCE ZAMGELMİŞ BÖYLEBİR SAÇMALIK OLURMU HEM TİCARETEN HEMDE AHLAK KURALLARINA UYGUN DEGİL MAGAZA KAPANIR ONDAN SONRA İKİKATINADA ÇIKARTA BİLİRSİNİZ.AMA ALIŞ VERİŞSIRASINDA ALMIŞIM ETİKETİN FİYATI BELLİ FATURADA ARTIŞ RODİ MAGAZALARINDAN SÜREKLİ ALIŞ VERİŞ YAPIYORUM. BUNDAN SONRA KANDIRILDIGIM İÇİN HİÇBİR ALIŞ VERİŞİMİ YAPMIYACAM.

    YanıtlaSil
  2. Tugrulhan Cansuz9 Şubat 2012 01:34

    Rodimood ürünleri kadar kalitesiz mal grmedim .

    Coğu elbiseleri hep delik delik .
    Ürünleri berbat renkLeri atıyor hemen .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RodiMood mağazası Amasya Şubesi'nden 100 TL üzeri ürün alanlara bir kol saati hediye ediliyormuş. Bana da bir adet erkek ya da bayan saati alabileceğimi söylediler. Ben de ihtiyacım olmadığı halde hediye olduğu için erkek saati aldım.

      Ama eve gelince eşim kendi saatinin arızalandığını söyledi. Bu nedenle ben de Rodi mağazasına gidip almış olduğum hediyeyi bayan saati ile değiştirmek istediğimi söyledim. Bana bunun mümkün olmadığını, kayıtlara erkek saati olarak girdiği için değiştiremeyecekelrini söylediler.

      Şimdi anlayamadığım nokta Rodimood'un bu kayıtları çok mu önemli. Kutsal metin mi ki değiştirilemiyor. 1 saat önce alınmış paketi dahi açılmamış bir ürünü değiştiremeyen firmanın bahanesi benim umurumda değil.

      RodiMood bu tür uygulamalarına devam ettiği sürece müşterilerini kaybedecektir. Neymiş merkezi sisteme kaydetmişler. Bayilerin tüketicinin ulaşamıyacağı genel merkez kayıtlarına yönlendirilerek avutulmaya çalışılmasını kınıyorum. Keşke bu hediyeyi hiç vermeseydiniz.

      Sil
  3. Yaklaşık 2 ay önce Kırıkkale RodiMood mağazasından pantolon aldım. Pantolonun 2 ayda rengi değişti, üzerinde karayolları haritası gibi bir takım çizgiler oluştu. İade veya değişim için gönderdim. Bana 'Her ürünün bir yıkama şekli ve derecesi vardır, yıkama hatasından kaynaklanmış' diye yazıp göndermişler.


    Asla yıkama hatası falan yok, deterjan dahi kullanmıyoruz, bu yıkama topları ile yıkıyoruz. Elbise görmemiş insan muamelesi yapıyorlar. Bu şikayetime de kopyala yapıştır yöntemiyle aynı cevabı verecekler. Metin sabit herkese yapıştır gönder. RodiMood müşteri memnuniyetini bu kadar ön planda tutuyor.

    YanıtlaSil
  4. Rodi mağazasında bir ürün alınca ikinci ürün %50 indirimli diye 2 tane pantolon aldım.
    Pantolonun fiyatı 29.90 TL 2 pantolon ortama 45 TL'ye almış oldum.
    Pantolon ilk giydiğimde renk verdi ve pamuklandı ve hiç yıkanmamıştı garantiye götürdüm kabul edildi.

    Bana yerine başka ürün alabileceğim söylendi bende yine pantolon aldım.Ama bana 15 TL bir fark ödemem gerektiğini söylediler.İkinci pantolon % 50 indirimli almışım.İster pantolon istersem başka bir şey aldığımda bana 15 TL indirim yapılacağını eğer aynı pantolondan alırsam 15 TL fark ödeyeceğimi söylediler.

    Ben sonuçta oradaki indirime bakıp 2 adet pantolon aldım kusurlu ürününde birebir aynısıyla değiştirilmesini istedim ama anlatamadım.Orada onlarda 29.90 TL olan pantolon olduğu halde bana aynı pantolondan yok denildi oradakilerde farklı ürünmüş.

    Ben Rodiden sonuçta 2 adet 29.90 fiyatında ürün aldım para iadesi zaten yok bende istemedim, ama kusurlu olan bir malın aynısını fark ödemeden almak benim hakkım olduğunu düşünüyorum.Ben paranın derdinde değilim ne pantolon nede arada ödediğim farkı istiyorum aradaki farkı buradaki mağaza Somaliye sms atarak yardımda bulunsun.


    Ben sadece yapılan haksızlığın yanlış ve haksız bir uygulama olduğunu anlatmak istiyorum.
    Sonuçta ben 29 TL olan bir ürün kusurlu cıktı bana 15 TL ürün al yada 15 TL fark demeleri çok yanlış.

    YanıtlaSil
  5. RodiMood'da "inci kadar değerli" annelerimize özel 79 TL ve üzeri alışverişlerinize 49 TL değerinde gerçek "İnci Set" hediye...!!!

    YanıtlaSil
  6. Aksaray Ortaköy'de bulunan Rodi Mood şubenizden 20 Mayıs 2012 tarihi itibariyle mavi renk lizza bayan kot satın aldım. Daha bir kere giymeme rağmen kot çok fazla genişledi. Ayrıca kot haddinden fazla soluyor. Kota ne kadar pens attırsam da fayda etmedi. Bu ürünü 2 hafta boyunca denedim. Aradan 19 gün geçtikten sonra iade etmek için ya da değiştirmek için Ortaköy'deki şubenizde ürün inceleme formu doldurttum. Ancak herhangi bir şekilde sonuç alamadım.

    Normalde tüketici hakları gereği satın aldığımız bir ürünü 1 ay içerisinde iade edebiliyoruz. Sadece kotta değil aynı yerden satın aldığım kolları dantelli mercan renk tişörtte de aşırı bollaşma sorunu yaşadım. Hiçbir ürününüzden memnun kalmadım. Nerede kaldı bizim haklarımız? Sonra müşteri velinimettir diye konuşuyorsunuz . Sadece ben değil bütün arkadaşlarım ürünlerinizden şikayetçi. Böyle giderse hiçbir şikayeti dikkate almazsanız müşteriniz kalmayacak haberiniz olsun. Bir an önce gereğinin yapılmasını istiyorum.

    YanıtlaSil
  7. RODİMOOD Aldığım Ürün Kusurlu Çıktı!

    Dün Kastamonu Rodimood mağazasından pantolon aldım. Hatta 2 tane aldım. 2.gün evde ütülerken pantolonda yırtık olduğunu gördüm. Ütülerken daha detaylı görebildiğimiz için gördüm.Ütüleyip ilk kez giyecektim.Üzerinden fazla zaman geçmeden 2.günü değiştirmek için mağazaya gittim.

    Ürünün fişi yoktu eşim atmıştı.Ancak kasada D*** Bey tanıyor beni sima olarak. O kadar alışveriş yaptım ki. Biri de daha dündü. Bilmemesine imkan yok. Kasada duran aynı adam bana bizim ürünlerimiz kalite kontrolü yapılıyor bizden kaynaklanan bir sorun yok resmen bunu siz yapmışsınız dediler.

    Ne değişim ne de iade işlemi yaptılar. Şok oldum. Bir daha Rodi mağazalarına adım atmayacağımı ve Rodi müşteri hizmetlerine şikayette bulunacağımı söyledim ama hiçte umurlarında olmadı. Bu ürünleri kaç kişi deniyor sorarım her giyip deneyenin ardından kontrol mü ediliyor acaba ya da mağazaya gelen her ürün tek tek her yeri kontrol edilipte mi raflara konuluyor.

    Daha yeni tatilden döndüm. Tatile çıkmadan önce 200-300 TL'lik alışveriş yapmıştım. Artık Rodimood ürünü giymek istemiyorum çünkü müşteri hizmetlerini aradım açan olmadı. Genel merkezi de aradım açan olmadı. Bu işin peşini bırakmayacağım.

    YanıtlaSil
  8. Kavruk gıda Konya mağazasında bulunan şubenizden 01.05.2012 tarihinde almış olduğum iki adet keten pantolonun renginin solmasıyla değişim istememe rağmen bu talebim geri çevrilmiştir.

    YanıtlaSil
  9. Bir keten pantolon aldım. 3-4 saat giydikten sonra karşıdan karşıya geçerken pantolon bacak arasında gitti. Gittiği yer dikiş yeri değil yalnız kumaş. Dikiş yeri sağlam. Bayii ye götürdüm neyse gönderdiler. Sonuç kumaş sağlam.

    Müşteri hizmetlerini aradım kimse bakmıyor. Fabrikadan ulaştım birine size yardımcı olamayacağım dedi . Yahu kimseye derdimi anlatamadım. Haram olsun param. Arkadaşlar demişlerdi de işte malı güzel görünüyor. Kalite yokmuş.

    YanıtlaSil
  10. 26/09/2012 tarihinde Rodimood şirinevler mağazasından almış olduğum 2 adet kot pantolon etiketinde %100 kotton yazdığı halde polyester karışımı bir kumaş aldığımı gördüm. Bunun üzerine 7 gün içerisinde mağazaya giderek ürünü iade etmek isterdim.

    Ancak kabul edilmedi ve nereye isterseniz şikayette bulunabilirsiniz gibi umursamaz tavır sergilediler ve beni bir aydır uğraştırıyorlar. Hala soruna bir çözüm bulmadıkları gibi bu konuda bir gayrette göstermiyorlar. Etikette %100 yazdığı halde polyester karışımı bir ürün sunulması tüketiciyi yanıltmaktan başka bir şey değildir. Konu ile ilgilenmenizi rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  11. Rodimood cebeci şube müdürünün yaptığına bak, Ben bir müşteriyim benim bir sorunum var sizinle konuşmak istiyorum diyorum ara bana camın arkasından ne var burdan çözeyim diyor ve hiç yardımcı olmadan başından atmak için kesip atıyor böyle bir zihniyet olamaz nasıl bir firma anlamadım.

    Benim sorunumu yinede çözmüyorlar aldığım ürünü değiştirmiyorlar satan arkadaş indirimden almadığımı da biliyor ama yinede iğneleyici laflar kullanarak fişi istiyorlar fiş yanımızda olsa verirdik zaten bu kadar uğraşmazdık.

    YanıtlaSil
  12. nceki şikayetim ile alakalı olarak sevgili rodimood sözde kamera kayıtlarını inceleyip bizim oraya gitmediğimizi söylüyorlar. Birde müşteri ilişkilerinden N.Ç. adında bir hanım diyemeyeceğim bir zatı muhterem tutup sizi ne ilgilendiriyor kız arkadaşınız muhatabımız diyorlar.

    O kamera kayıtlarını izleyen kişi kim? Ben o saatte o mağazanın bulunduğu AVM de olduğumu ispat edebilirim. O gün o saate o AVM deyken o mağazayla alakalı şikayette bulunmam durumu nasıl oluyor? Bizi suçlayan Rodimood bu iş burda bitmedi.

    YanıtlaSil
  13. RodiMood’tan alışveriş tutkunlarına kış sonu fırsatı; her 100 TL ve üzerinde alışveriş yapanlar 100 TL değerinde hediye çeki kazanıyor.

    RodiMood’un tüm ürünlerinde geçerli olan kampanya ile 100 TL ve üzeri alışveriş yapanlar 100 TL değerinde hediye çekini anında kazanıyor. Şubat ayının sonuna kadar devam edecek kampanyada kazanılan hediye çeklerini isteyen anında kasada, isteyen 1 Mayıs tarihine kadar yapacağı alışverişlerde kullanılabilecek

    YanıtlaSil
  14. 3 gün önce g.antep balıklı rodiden öğle arasında 15 tl ye bir elbise aldım. çok yakınındaki kamu kurumunda memur olduğum ve öğle arasının bitmesine az bir zaman kaldı deneme zamanım olmadı. kasada önde 3 kişi vardı. ancak değişim olduğu için diğer müşteri ve kasada müd. yard. bayan arasında nahoş iletişim oldu. sıra birikti yoğunluk oldu. (öğle arası görüntüler var ise mağazadaki kargaşa doğrulanabilir)

    Uzun bekleyiş ardından sıra geldi. ücreti verdim ancak bana fiş verilmedi.bugün itibariyle ürünü değişme götürdüm.ürün etiketi duruyor.kart ekstrem var.müd.yard.bayan sert bir tavırla değişim yapmadı.aynı anda ben kalabalık olduğu için 2 müşteriye de yarın gelin fişinizi verelim dedi.

    YanıtlaSil
  15. Geçtiğimiz gün kız arkadaşım alışveriş yapmak üzere Rodi Bornova merkez mağazasına girecekken, mağaza müdürünün sözlü tacizine uğramıştır. Kapıda kıyafeti yüzünden taciz edilen kız arkadaşım içeri girip personele kapıdaki adamları tanıyıp tanımadıklarını sorduğunda, adamın mağaza müdürü olduğunu öğrenir. Mühim olan şu ki; şikayette bulunmak isteyen kız arkadaşıma personel yardım etmediği gibi en yetkili kişi müdürümüz deyip bu adamı içeri çağırır ve kimse bir türlü telefon numarası veya şikayet formu vermeye yanaşmaz.

    En son kız arkadaşımın sorununu müşterilerin yanında yüksek sesle dile getirmesiyle müdür " Ben esnafım. yaptığınız ayıp terbiyesizlik" diyerek kız arkadaşıma sesini yükseltir. Kız arkadaşım ayıp olanın bu mağazadan aldığı kıyafetler yüzünden, içeri gireceğini bilmediği bir insana mağaza müdürünün tacizde bulunması olduğunu söyler ve ısrarları sonucu adamın bizzat kendisinden isminin yazdığı bir kağıt alır.

    Adam "en yetkili kişi benim sonuçta" tarzı konuşarak yapılabilecek bir şey olmadığını söyleyip "özür dilerim ama zaten müdür benim" der. Bunu yüksek sesle, personeline bakarak ve gülerek söyler. O sırada içeride bulunan müşteriler de bu olaya şahit olmuştur.

    Biz elimizden gelen her şeyi yapıp bu davranışın tüm sorumlularının hiç bir şey yokmuşcasına davranmasının önüne geçeceğiz. Keza bu davranış kabul edilebilir bir davranış değil.

    YanıtlaSil
  16. noluyo burda ...........
    yinemi ............
    çok uzatmışlar..

    YanıtlaSil
  17. olmadı olmadı gitti bi türlü olmuyor rodi artık benim umudum kalmadı geçenlerde hiç yoktan bu markaya takıldım nasıl oldu bi türlü yarma

    YanıtlaSil
  18. Muhammed Çörtoğlu12 Ekim 2013 01:19

    Açıklamalarıma rodi için başlıyom ,çocuk kıyafetleri ve bayan giyim eşyalarını tercih ettim .
    Balıkkesirde yaşıyor vede yazıyorum giyim konusunda şanslı sayılmam yinede bu markayı tercih ettim şikayetim yokmu illaki var ama neyapayım buda benim şassızlığım

    YanıtlaSil
  19. şimdi ben de rodi şikayetimi yazacam kimse üstüne alınmayacak nasıl olacak bende bilemedim......

    YanıtlaSil
  20. Seren Kocabacak22 Aralık 2013 22:06

    Rodi mood Muğla yards mağazasından 4 kıyafet aldım. 1 gün sonra ürünlerde hata olduğu gerekçesiyle geri iade ettim. Kıyafetleri ürün inceleme formlarıyla geri alıp İstanbul merkeze Nilüfer çoban adında birisine yolladılar. Rodi mood bu mağazayı 1 gecede kapatıp kaçtı. Fabrikada Nilüfer hanım sürekli kaçıyor yok dedirtiyor. Yıllardır alışveriş yaptığım bu firma sanırım beni dolandırdı. Muğla da onlarca mağdurdan birisiyim. Seren Kocabacak.

    YanıtlaSil
  21. Kasım aydoğmuş7 Ocak 2014 02:18

    Ya bu Ankara etlikteki ANTARES rodiden alışveriş yaptım kısa süre önce değiştirmek için gittiğimde kapının duvar olduğunu gördüm kapanmış şok oldum şimdi ne yapacağım bi yetkili çıkıpta bana orda sorğum kişiler yardımcı olmadılar şaşırdım kaldım lütfen ama lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  22. İLKAY ÇINAR.24 Şubat 2014 02:50

    Ilkay Çınar
    Ben ilkay 9ekimde 59tlikyaptıgim alış verişi pos cihazınızın bozuk olması nedeniyle 7kere denme yaapılım ama 3kere çekmişler bende bunu bir aysonra ekstıram gelince farketim ve alış veriş yaptıgım başak şehir yolundaki Depozito alış veriş merkezine gitim yarimsaat bekletikten sonra ekstramın ve fişimin fotokobisini çekip biz size dôncez deyip yolladılar ve 3ay oldu defalarca aramama ragmen hala dönmediler bu yapılan cok büyük terbiyesiizlik yilbaşından sonra gidip tüketici haklarina şikayet edicem bu zamana kadar şikayet etmediysem büyük bir firma odunuzdan dolayi yanlış yapmayacagını düşünmüştüm hata yapmişim ...... Cvp bekliyorum

    YanıtlaSil