23 Ocak 2012 Pazartesi

Şikayet Manavgat RODİMOOD

manavgat RODIMOOD mağazasından Let's Go Jeans markalı 010570 ürün kodlu triko V yaka kazak aldım.2 gün giyme sonucunda herhangi bir yıkama olmadan bilek kısmında aşırı esneme ve bozulma oldu.Değiştirmek için mağazaya gittiğimde muhatap bir yetkili bulamadım.3.kez gittiğimde yine yetkili kimse yoktu .Siz bırakın biz sorar size telefon ile haber veririz denildi.Bıraktık kazağı ve haber bekledik.Daha sonra gelen habere göre ilgili incelemiş.Tüketiciden kaynaklı demiş.İki gün kullanmayla hiç yıkamadan bir kazağın bileğinin bozulması kazaktaki kalitesizliği göstermez mi?Değiştirmeyi kabul etmediler. Manavgat RodiMood'dan alışveriş yapmak isteyenleri uyarmak isterim.Kalite ve hizmet yerlerde geziyor.

32 yorum:

  1. Şahin Yalçın24 Ocak 2012 01:36

    aradığım kot pantolonu toplam 4-5 rodi mağazası gezmeme rağmen bulamadım, buraya kadar normal çünkü kalmamış olabilir ama ben 1 aydır gidiyorum bulamıyorum cevap yok benim bildiğim biten ürünün listesi yapılır rodi bırakacağım böyle giderse

    YanıtlaSil
  2. derya ertem



    rodi den aldıgım bir çanta iki gün sonra fermuar bölümü koptu ben bu cantayı götürdüğümde benden ek para istiyorlar.6 ay önce yine aynı şey ile karşılaşmıştım ama telafi edilemedi.

    çalışanlarınızdan sorumlu arkadaşla kendilerini çok büyük görüyorlar müşteri memnuniyeti diye bir şey söz konusu bile değil .

    YanıtlaSil
  3. 08 Aralık 2011 tarihinde RodiMood Elazığ mağazasından ilk kez alışveriş yaptım. Aldığım ürünler arasında lacivert renk keten pantolon da vardı. Yaklaşık 1 ay sonra pantolon yıkama şartlarına uygun bir şekilde;
    - ters çevrilerek
    - 30 derecede
    - renkli matik (omo matik color) deterjan ile
    - tam otomatik makinede (Bosch) yıkandı.

    Pantolonun paçalarında dalga dalga renk atması ve beyazlaşmalar oldu. Ama makinedeki diğer renkli giysilerde hiçbir bozulma, renk atması olmadı. Ürünü mağazaya götürdüm ve test için göndereceklerini söylediler. Yaklaşık 1 hafta sonra aradılar, mağazaya gittim red cevabı geldiğini bildirdiler.

    Hatta üzerinde bir rapor : Ürün kalite güvence departmanında incelenmiş. ürünün üretiminde veya kumaşında bir hata bulunmamış.

    Müşteri hizmetleri danışmanı N** hanımı aradım ve durumu anlattım. Yukarıda belirttiğim şartlarda yıkandığını söylememe rağmen ısrarla "renkli deterjanı kullanmamışsınızdır. Ürünü incelettik hata yok, kullanıcı hatası" dedi.

    Şimdi bu üründeki kalitesizliğin sorumlusu kim?
    1. Çevremdekilerin uyarılarına rağmen RodiMood'dan alışveriş yapan ben miyim?
    2. Marketlerdeki deterjan reyonlarında pahalı ama kaliteli olarak kabul ettiğimiz deterjan mı?
    3. Son bir ihtimal çamaşır makinesi mi?

    RodiMood kendi ürünündeki hatayı kabullenmediği için onu sorumlulara katmadım. Sonuç olarak RodiMood mağazasından aldığımı pantolonu sadece yıkanana kadar giyindim. Sanırım bu ilk ve son alışverişim olacak.

    YanıtlaSil
  4. Haftanın fırsatı !
    RodiMood Mağazalarında Erkek Ürün Gruplarının Bazı stoklarında 2 alana 2 BEDAVA

    YanıtlaSil
  5. Yaklaşık 2 ay önce Kırıkkale RodiMood mağazasından pantolon aldım. Pantolonun 2 ayda rengi değişti, üzerinde karayolları haritası gibi bir takım çizgiler oluştu. İade veya değişim için gönderdim. Bana 'Her ürünün bir yıkama şekli ve derecesi vardır, yıkama hatasından kaynaklanmış' diye yazıp göndermişler.


    Asla yıkama hatası falan yok, deterjan dahi kullanmıyoruz, bu yıkama topları ile yıkıyoruz. Elbise görmemiş insan muamelesi yapıyorlar. Bu şikayetime de kopyala yapıştır yöntemiyle aynı cevabı verecekler. Metin sabit herkese yapıştır gönder. RodiMood müşteri memnuniyetini bu kadar ön planda tutuyor.

    YanıtlaSil
  6. Eylül ayında Rodi mood'tan 90 TL'lik alışveriş yapmıştım. Kredi kartı ile taksitlendirme yaparak ödemiştim. Daha sonra bu ürünleri iade ettim. Slibimi iptal ettiler. Fakat ben beş aydır iade ettiğim ürünleri ödüyorum. Her ay Bursa kent meydanındaki Rodi mood ile görüşüp 'tamam, halledeceğiz bu ay ödemeyeceksiniz, banka paranızı iade edecek.' şeklinde sözler duyuyorum. Ama hiçbir şey olmuyor. Ben Nisan ayında son taksiti de ödüyorum. Bu sorun bu ayda çözülmezse tüketici haklarına başvurmak zorunda kalacağım. İptal slipleri Bursa kent meydanındaki rodi mood'ta ve bende mevcut. Bir firma için müşteriye parasını iade etmek bu kadar mı zor?

    YanıtlaSil
  7. H A L İ L --211 Mayıs 2012 01:52

    RODİMOOD Hiç Takmadığım Gözlükte Bir Gün İçinde Çatlaklar Oluştu!

    Rodimood'dan almış olduğum gözlüğü de sadece 24 saatin içinde hiç takamadan çatlaklar oluştu. Geri götürüp değişimini istedim, değişim yapamayacaklarını söylediler. Çok mağdur oldum çünkü gözlüğü akşam saatlerinde almıştım, hiç takamadan ertesi gün geri götürdüm.

    YanıtlaSil
  8. RODİMOOD Büyük Gelen T-Shirt'ü Değiştirmedi!

    Ablam bana Rodi'den L beden hediye T-shirt almış. Üzerime büyük geldi, fişiyle beraber gittim. Üründe değişim olmuyormuş. 15 gün içinde değişim hakkım yok mu? Nerede tüketici hakları?

    YanıtlaSil
  9. Konya Kule Site mağazanızdan jeans kot pantolon aldım nişanlımla. Paça boyunu ücret karşılığı yapıldığını söyledi satış personeli. Ücretini ödedim paça boyu için bir gün sonra tekrar geldiğimizde paça boyu 5 santim uzun olduğunu gördük. Terzilik ya da ölçüm hatası olabilir dediğimizde kasiyer bayan hanım suç sizin uzatmayın gibi kelimelerle hakaret etti ve yardımcı olmadı.

    Mağaza müdürü ile görüşmek istediğimizde müdür gelmez gibi kelimelerle işi hakaret boyutuna getirdi. Yıllardır sizden alışveriş yapıyoruz ilk defa böyle bir tepkiyle karşılaştık. Paça tadilat ücretinde değilim ama böyle bir tavırla karşılanmak bence sizin gibi büyük bir firmaya yakışmadı. Kasiyer bayan arkadaşın davranışı inanın mağazanızdan soğuttu. İlgilenmenizi gerçekten isterim.

    YanıtlaSil
  10. RODİMOOD Aldığım Ürün Kusurlu Çıktı!

    Dün Kastamonu Rodimood mağazasından pantolon aldım. Hatta 2 tane aldım. 2.gün evde ütülerken pantolonda yırtık olduğunu gördüm. Ütülerken daha detaylı görebildiğimiz için gördüm.Ütüleyip ilk kez giyecektim.Üzerinden fazla zaman geçmeden 2.günü değiştirmek için mağazaya gittim.

    Ürünün fişi yoktu eşim atmıştı.Ancak kasada D*** Bey tanıyor beni sima olarak. O kadar alışveriş yaptım ki. Biri de daha dündü. Bilmemesine imkan yok. Kasada duran aynı adam bana bizim ürünlerimiz kalite kontrolü yapılıyor bizden kaynaklanan bir sorun yok resmen bunu siz yapmışsınız dediler.

    Ne değişim ne de iade işlemi yaptılar. Şok oldum. Bir daha Rodi mağazalarına adım atmayacağımı ve Rodi müşteri hizmetlerine şikayette bulunacağımı söyledim ama hiçte umurlarında olmadı. Bu ürünleri kaç kişi deniyor sorarım her giyip deneyenin ardından kontrol mü ediliyor acaba ya da mağazaya gelen her ürün tek tek her yeri kontrol edilipte mi raflara konuluyor.

    Daha yeni tatilden döndüm. Tatile çıkmadan önce 200-300 TL'lik alışveriş yapmıştım. Artık Rodimood ürünü giymek istemiyorum çünkü müşteri hizmetlerini aradım açan olmadı. Genel merkezi de aradım açan olmadı. Bu işin peşini bırakmayacağım.

    YanıtlaSil
  11. Rodi Mood Diyarbakır Urfa yolu üzerindeki mega center avm de 1 hafta önce pantolon aldım. Ürünün paçasını kısaltmak için bıraktım. Diğer günü gittiğimizde pantolonun kayıp olduğunu zannettiklerini söylediler, terziye gittiler. Uzun beklemelerim sonunda bir sonuç alamadılar. Sonra gelmemizi söylediler. Diğer gün gidemedim.

    Ertesi gün pantolonu almaya gittiğimde ürünü bulamadıklarını, aynı ürünün 36 bedeninde olmadığını söylediler. Müdürle görüşmek istediğimde mağazada paspas çeken birini göstererek müdürün bu olduğunu söylediler. Müdür bey dedikleri kişiye sorduğumdan olaydan habersiz olduğunu söyledi. Telefon numaramı aldı, biz sizi ararız dedi. 06 Temmuz 2012 tarihinde numaramı verdim, hala aramadılar.

    07 Temmuz 2012 tarihinde gittiğimde tekrar biz sizi arayacağız dediler. Pantolon kaybolmuşsa başka bir tane verin deyince şu an bizde yok şubelere bakacağız nerede varsa temin edip arayacaklarını söylediler. Stres atmak için yaptığımız alışveriş sayesinde bunalıma girdik. Olayın çözülmesini, müşterilerin bir daha böyle bekletilmemesi konusunda çalışanların bilgilendirilmesini temenni ederim.

    YanıtlaSil
  12. Bir keten pantolon aldım. 3-4 saat giydikten sonra karşıdan karşıya geçerken pantolon bacak arasında gitti. Gittiği yer dikiş yeri değil yalnız kumaş. Dikiş yeri sağlam. Bayii ye götürdüm neyse gönderdiler. Sonuç kumaş sağlam.

    Müşteri hizmetlerini aradım kimse bakmıyor. Fabrikadan ulaştım birine size yardımcı olamayacağım dedi . Yahu kimseye derdimi anlatamadım. Haram olsun param. Arkadaşlar demişlerdi de işte malı güzel görünüyor. Kalite yokmuş.

    YanıtlaSil
  13. 24. 06. 2012 tarihinde Ankara 147 Meşrutiyet mağazanızdan 2733 nolu bordo bir pantolon aldım. 1 kez yıkanmasına rağmen renk atması oldu ve analize gönderildi. Fakat mağazadan bana dönüş yapılması gerekirken, 1, 5 ay geçmesine rağmen herhangi bir dönüş yapılmadı ve ben bu yüzden mağazına 2-3 kez gidip kendim sordum .

    1, 5 ay sonra tekrar gittiğimde ise red cevabının geldiği söylendi. Bunun üzerine makbuzumla birlikte pantolonu almak istedim. Fakat Ankara 147 Meşrutiyet' teki personeliniz K*** T**** (ismi ve soyismi net olarak böyle olmayabilir. Çünkü düzgün bir şekilde yazmamı) makbuzumu veremeyeceğimi söyledi.

    Sırf arşivden tekrar çıkarmamak ve iş güzarlığı yüzünden ve ayrıca mağazada tartışma ortamı yaratıp beni ve diğer herkesi rahatsız edecek benim her söylediğime yerli yersiz , haddi olmayan üslupla cevap verdi. Gereğinin yapılmasını rica ederim.

    YanıtlaSil
  14. Rodi Mood dan almış olduğum giysileri 1 gün sonra iade etmek istedim. Fikrim değişti ve renklerden vazgeçtim. Ama para iadesi yapılmadığını, sadece ürün değişimi yada ürün bedeli karşılığında para çeki verebileceklerini söylediler.Mecburen ürün değişimi yaptım. Tüketici kanununa göre 1 hafta cayma hakkımız var diye biliyorum.

    YanıtlaSil
  15. 26/09/2012 tarihinde Rodimood şirinevler mağazasından almış olduğum 2 adet kot pantolon etiketinde %100 kotton yazdığı halde polyester karışımı bir kumaş aldığımı gördüm. Bunun üzerine 7 gün içerisinde mağazaya giderek ürünü iade etmek isterdim.

    Ancak kabul edilmedi ve nereye isterseniz şikayette bulunabilirsiniz gibi umursamaz tavır sergilediler ve beni bir aydır uğraştırıyorlar. Hala soruna bir çözüm bulmadıkları gibi bu konuda bir gayrette göstermiyorlar. Etikette %100 yazdığı halde polyester karışımı bir ürün sunulması tüketiciyi yanıltmaktan başka bir şey değildir. Konu ile ilgilenmenizi rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  16. Ben sürekli rodimood dan alışveriş yapan bir tüketiciyim. Small olan bedenime uygun deri mont sweet ve yelek bulamıyorum. Bulduklarım da sanki xl tan alınmış small tarzı ( yani small xl etiketi takıyorsunuz ) small ürün üretimine yoğunluk verilmesini isterim.

    YanıtlaSil
  17. 1 gün önce RodiMood dan bir pantolon ve bir gömlek aldım. Pantolon kemer yerinden yırtıkmış ve gidip değiştirmek zorunda kaldım. Eve gelip gömleğe baktığımda ise neredeyse bütün düğmeler açtığım her hamlede elimde kaldı bidaha gitmeye fırsatım olmadığı için değiştiremedim tabi birde arkasındaki kemer bağlantılarının biri aldığımda kopmuş , söylendiğinde bizim hatamız olduğunu söylüyorlar.

    YanıtlaSil
  18. 28 Kasım 2012 saat 15:40 civarı Bodrum RodiMood'un önünde babam ve pusette uyuyan 18 aylık kızımla durduk. Kapının hemen girişinde gördüğüm bir tişörtü kapının bir adım dışında duran babama doğru gösterince bip bip alarm çaldı ve arkadan isminin S.K. olduğunu öğrendiğim personel gayet yüksek bir sesle "hanfendi ürünü dışarı çıkartmayın" diye bağırdı.

    Babama elimle gel işareti yaparken alarm tekrar öttü ve durumu görmesine karşın bu kişi yine bağırınca içeri girip ciddi bir tartışma yapmak durumunda kaldım. Olayı gören müşteriler bana destek verseler de bu şahsın hakaretlerine maruz kaldım. Müşteri hizmetlerini arayıp görüştüğümde kuru kuru bir özür dilemekten öteye gidilmedi. Müşteri hizmetine önem vermeyen zihniyeti şiddetle kınıyorum.

    YanıtlaSil
  19. 30 Aralık 2012 tarihinde kampanya var diye Karşıyaka Rodi mağazasından 109 TL alışveriş yapıp 100 tl çek aldım. Aynı gün akşam başka alışveriş merkezinde çeki kaybettim. Ürünler etiketleriyle Rodi poşetinde açılmamış olarak duruyordu. 31 aralık günü sorunumu ilettim. Herhangi bir şey yapamayacaklarını söylediler. Yetkili olduğunu söyleyen kişi hiçbir hak iddia edemeyeceğimi söyledi.

    Ben çek için fazladan alışveriş yapmıştım. Ürünleri geri iade etmek istediğimi belirttim. Elimde etiketli ürünler ve ödeme yaptığım kredi kartı slipi mevcut. Sistemlerinde fatura kayıtlarının tutulmadığını iade yapamayacağımı söylediler. 1 gün önce yaptığım alışverişe ait ürünleri elimde ödeme slipi olduğu halde iade edemedim. Hem çeki kullanamıyorum hem de ürünleri iade edemiyorum. Bu Tüketici Kanunlarına aykırıdır.

    YanıtlaSil
  20. 14/02/2012 günü Adana Çakmak Rodi mağ.sından 99.99 tl ye bir mont aldım ikinci montu alırsam 10 tl ye alacağımı kampanya olduğunu söylediler bende fiyatı yine 99,99 tl olan ikinci bir mont aldım ikinci montu hediye olarak almıştım ve aldığım kişiye büyük geldi ertesi gün aynı mağazaya değişime gittik bu ürünün bedeni yoktu başka bir montla değiştirmek istedik.

    Sizin bu montunuz 10 tl aradaki ücreti ödemeniz lazım dediler oysaki her iki montta 99,99 tl idi. bu mont neden 10 tl oldu tamam aynı ürünün bedenini getirin alalım dedik o da yok zaten tamamıyla ilgisiz insanların çalıştığı bu mağazada çözüme ulaşamadık şimdi firmadan gelecek cevaba göre tüketici hakem heyetine başvuracağım.

    YanıtlaSil
  21. Yaklaşık 2 ay önce Manisa /Salihli Festivada bulunan bayiden , kızıma sözde kampanyalı olarak 109 tl ye parke aldım. 2 ay geçti geçmedi iç astardan elyaf türü malzeme atmaya başladı . Değiştirmek için gittiğimizde fişinin olup olmadığını sordular , bende aradan geçen zaman zarfında fişini bulamayacağımı söyledim.

    Mağaza yetkilisi parkeyi merkeze göndereceklerini eğer kullanıcı hatası yoksa 15-20 gün sonra değişimin yapılacağını fişimiz varsa 109 tl yoksa 79 tl den işlem göreceğini beyan ettiler. Ben tüketici olarak maliyeti daha yüksek olan beyaz eşya elektronik eşyada bile bu tür bir yaklaşımla karşılaşmadım. Rodi Mood dan markasına yakışır yaklaşım göstermesini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  22. Geçtiğimiz gün kız arkadaşım alışveriş yapmak üzere Rodi Bornova merkez mağazasına girecekken, mağaza müdürünün sözlü tacizine uğramıştır. Kapıda kıyafeti yüzünden taciz edilen kız arkadaşım içeri girip personele kapıdaki adamları tanıyıp tanımadıklarını sorduğunda, adamın mağaza müdürü olduğunu öğrenir. Mühim olan şu ki; şikayette bulunmak isteyen kız arkadaşıma personel yardım etmediği gibi en yetkili kişi müdürümüz deyip bu adamı içeri çağırır ve kimse bir türlü telefon numarası veya şikayet formu vermeye yanaşmaz.

    En son kız arkadaşımın sorununu müşterilerin yanında yüksek sesle dile getirmesiyle müdür " Ben esnafım. yaptığınız ayıp terbiyesizlik" diyerek kız arkadaşıma sesini yükseltir. Kız arkadaşım ayıp olanın bu mağazadan aldığı kıyafetler yüzünden, içeri gireceğini bilmediği bir insana mağaza müdürünün tacizde bulunması olduğunu söyler ve ısrarları sonucu adamın bizzat kendisinden isminin yazdığı bir kağıt alır.

    Adam "en yetkili kişi benim sonuçta" tarzı konuşarak yapılabilecek bir şey olmadığını söyleyip "özür dilerim ama zaten müdür benim" der. Bunu yüksek sesle, personeline bakarak ve gülerek söyler. O sırada içeride bulunan müşteriler de bu olaya şahit olmuştur.

    Biz elimizden gelen her şeyi yapıp bu davranışın tüm sorumlularının hiç bir şey yokmuşcasına davranmasının önüne geçeceğiz. Keza bu davranış kabul edilebilir bir davranış değil.

    YanıtlaSil
  23. Ramazan Yilmaz= malları dandik rodi moodun ben gecen hafta pantolun aldım defolu diye geri verdim zor zar tartışarak kabul etiler ancak başıma gelmeyen kalmadı aldığım ürünün aynı bedeni yok 45 tlye aldığım pantolun için 34 tl fiyat verdiler parayı verseler sorun değil ancak 34 tlik ürün almak zorundasın dediler yani aynı pantolunu talep ediyorum bedeni yok diye bende 1 numara küçüğünü aldım sonra değiştirim diye aslında 5-6 sene evelki rodi kalmamış ürünleri inanınkı çok dandik hiç tavsiye etmiyorum indirime kapılmayın

    YanıtlaSil
  24. demin yazdım şikayetimi.bi öncekine

    YanıtlaSil
  25. Abdullah dedeli17 Eylül 2013 09:39

    tehlikenin farkındayız bundan böyle sokağa atılacak paramız yooooooooooooooook..

    YanıtlaSil
  26. yıkama talimatı etiketlerini kestiğiniz için ürününüz incelemeye bile alınmadı. Resmen dalga geçiyorlar. Bilmem umurlarında mı ama bir daha RodiMood'un kapısından bile geçmem. Ürün renk solması ve çekme yapıyor. Etiketler ürünün koruması demek ki ben öyle anladım gülsem mi ağlasam mı?

    Ben L?****'den aldığım bir tişörtü renk solmasından dolayı götürdüm mağazaya sağolsunlar mağaza sorumlu müdürü geldi ve hemen değiştirilmesi talimatı verdi. İncelemeye gerek bile yoktu çünkü renk solması bariz aynı Rodimood'da olduğu gibi ama Rodimood bana etiketleri kestiğim için ceza verdi. Teşekkürler Rodimood.

    YanıtlaSil
  27. HEDİYE ERSÖZ21 Kasım 2013 02:30

    tunik ihtiyacımı rodi den karşıladım ilk günler iyi sonraki günlerde kötü oldu kaydı resmen dikiş yerleri yanlara doğru açıldı sorunumu çözün

    YanıtlaSil
  28. Seren Kocabacak22 Aralık 2013 22:09

    Rodi mood Muğla yards mağazasından 4 kıyafet aldım. 1 gün sonra ürünlerde hata olduğu gerekçesiyle geri iade ettim. Kıyafetleri ürün inceleme formlarıyla geri alıp İstanbul merkeze Nilüfer çoban adında birisine yolladılar. Rodi mood bu mağazayı 1 gecede kapatıp kaçtı.Fabrikada Nilüfer hanım sürekli kaçıyor yok dedirtiyor. Yıllardır alışveriş yaptığım bu firma sanırım beni dolandırdı. Muğla da onlarca mağdurdan birisiyim. Seren Kocabacak.

    YanıtlaSil
  29. Kasım aydoğmuş7 Ocak 2014 02:16

    Ya bu Ankara etlikteki ANTARES rodiden alışveriş yaptım kısa süre önce değiştirmek için gittiğimde kapının duvar olduğunu gördüm kapanmış şok oldum şimdi ne yapacağım bi yetkili çıkıpta bana orda sorğum kişiler yardımcı olmadılar şaşırdım kaldım lütfen ama lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  30. Ilkay Çınar
    Ben ilkay 9ekimde 59tlikyaptıgim alış verişi pos cihazınızın bozuk olması nedeniyle 7kere denme yaapılım ama 3kere çekmişler bende bunu bir aysonra ekstıram gelince farketim ve alış veriş yaptıgım başak şehir yolundaki Depozito alış veriş merkezine gitim yarimsaat bekletikten sonra ekstramın ve fişimin fotokobisini çekip biz size dôncez deyip yolladılar ve 3ay oldu defalarca aramama ragmen hala dönmediler bu yapılan cok büyük terbiyesiizlik yilbaşından sonra gidip tüketici haklarina şikayet edicem bu zamana kadar şikayet etmediysem büyük bir firma odunuzdan dolayi yanlış yapmayacagını düşünmüştüm hata yapmişim ...... Cvp bekliyorum

    YanıtlaSil
  31. Benim adım Irrua Uzman Hastanesinin Dr Wilson Jones'u, organ cerrahisinde uzmanım ve satmak isteyen insan organıyım. Böbrekinizi satmak ilginizi çekiyorsa Lütfen bize geri dönmekten çekinmeyin, böylece devam edebiliriz. Aşağıdaki bilgileri kullanarak bizimle iletişime geçin.

    E-posta Adresi: irruaspecialisthospital@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. *% 3 faizli kredi oranı sunar
    * Nakitsiz Girişimci İçin Sigorta
    * Para için garanti

    İyi kredi puanı ile Credit Financiaer Home, bireysel veya şirket veya kooperatif derneklerine, endüstriyel ve kişisel çıkarlar için teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunar.

    İletişim Adresi:
    Whatsapp: +15184181390
    Doğrudan posta
    creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil