17 Kasım 2010 Çarşamba

Kurban Bayramı Kazığı

Ankara Çankaya'dan bir ziyaretçimizin attığı mail şu şekilde. Kendisine ilgisinden ötürü teşekkür ediyoruz.


"










80 Küsür lira masraf ettim, 2 tane ürün aldım. Bayan hırka bayramda 2 gün anca giydim. Yıkamam gerekti , yıkandıktan sonra renginde gözle görülür bir değişme oldu. Bu fiyata ürün satıyorlar , kalitesi ise bu fiyatın 10/1 i kadar! Siz bilinçli tüketici olun benim yaptığım hatayı yapmayın... Bunları alırken üzerinde Atatürk resmi olan TL veriyoruz, gazete kağıdı yada kupon vermiyoruz !


Güray Habil Açıkalın

"

68 yorum:

  1. filiz çamlı egemen17 Kasım 2010 06:51

    bayramda şikayeti olan insanlarda burda yazmaya başladı şimdiden geçmiş olsun arkadaşım umarız bunların bi sonu gelir.
    herşeye rağmen herkeze iyi bayramlar dilerim

    YanıtlaSil
  2. İSTANBUL...............
    Bayram için aldığım hediye rodi yi değişim amaçlı aldığım sahil yolu avm de olan mağazaya gittim değişimi gerçekleştiremedim.
    5 parça üründen sadece birini değiştirmek için bu gün uzun uğraş verdim fakat başaramadım tek söz..
    lanet olsun

    YanıtlaSil
  3. bayram alışverişimde rodi giyime yervermememden dolayı akıllılık etmişim,sonradan sonraya baş ağrısı olmaması iyi bu kadar sorun içinde birde onunla uğraşamazdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ay önce 15 TL'ye 4 adet kazak aldım. Kazakların hepsi tüylendi. Fiyatı ucuz değil çünkü şu an her yerde kampanya var ve fiyatlar 15-20 TL civarında.

      Sil
  4. muharrem bayrak.........25 Aralık 2010 06:40

    istanbul aksaray
    okadar kalite ve ekonomik ürünler varki sizlerin bu marka takıntısını anlayamıyorum
    özelliklede büyük kentlerde seçenek çok saygılar

    YanıtlaSil
  5. Ergün düğlü20 Ocak 2011 00:35

    Bende bu toplumun rodi ile canı sıkılmış bir bireyiyim,kaşkol ihtiyacıma kadar tüm kışlıkları rodi marka aldım kış başlamadan hemen önce,dedimya iğneden ipliğe misali hepsini pantolon ve gömlek iyi de o kaban ve sweat delikli kuruş etmez .Birdahaki sefer kaliteyi uzaklarda aramam

    YanıtlaSil
  6. rodi şu resmi internet siten uzun süredir yapım aşamasında ,rezidans mı yapıyorsunuz kuzum basit bi site yapımı bu kadar süre alırmı dalga mı geçiyorsun.!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  7. Taha Hürmet23 Mart 2011 22:26

    Bir şey yap. Güzel olsun..
    Çok mu zor ?
    O vakit güzel bir şey söyle.
    Dilin mi dönmüyor ?
    Öyleyse güzel bir şey gör veya güzel bir şey yaz.
    ......Beceremez misin ?
    O zaman güzel bir şeye başla..
    Ama hep güzel şeyler olsun.
    Çünkü: "Her insan ölecek yaşta".

    YanıtlaSil
  8. Türkiye’nin önde gelen kot giyim markalari’ndan birisi olan; Rodi, ismini yenileyerek ve amblemini degistirerek ”Rodi Mood” haline geldi bir süre önce. Kirmizi üzerine beyaz yazilmis ”Rodi” yerine, siyah üzerine yesil renkle yazilmis ”Rodi Mood” logosu geldi. Ve Rodi Mood Türkiye’nin hemen hemen her ilinde bulunan Rodi Magazalari ile, müsterilerine artik Rodi Mood Magazalari olarak hizmet vermeye basladi. Hem kadin hemde erkek giyim modelleri ile hizmet veren Rodi Mood, bol seçenekli, bol modelli ve bol renkli ürünleri ile dikkat çekmekte. Rodi Jeans iletisim bilgileri’ne ise asagidaki alandan ulasabilmeniz mümkün.

    Firmanin adi: RodiMood Jeans
    Firmanin bulundugu il: Istanbul - Avcilar
    Firmanin hizmet verdigi iller: Tüm Türkiye
    Firmanin adresi: E-5 karayolu üzeri. Rodi is merkezi - Haramidere - Avcilar - Istanbul
    Firmanin telefon numarasi: 0212.456 6000
    Firmanin web sitesi: rodimood.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ay önce 15 TL'ye 4 adet kazak aldım. Kazakların hepsi tüylendi. Fiyatı ucuz değil çünkü şu an her yerde kampanya var ve fiyatlar 15-20 TL civarında.

      Sil
  9. İSMAİL ARCA4 Mayıs 2011 00:00

    Rodimood/Ümaraniye'den bir ay önce bir mont almıştım. Eve geldikten sonra montu sevmedim. Ne bileyim işte olur ya bazen tiksinirsiniz öyle bir şey oldu. Bu durumlarda bir daha asla o kıyafeti giyemem. Neyse Rodimood iade olmaz ama değişim yaparız demişti diye rahattım. İşlerin yoğunluğundan bir ay değişim yapmaya gidemedim. Bir ara L****’den de böyle bir durum olmuştu bir sene sonra götürdüm değişim yapmışlardı. Bunlar da öyledir diye rahattım.

    Yaklaşık bir ay sonra montu Rodimood'a götürdüm. Ne dediler biliyor musunuz? İade alamayız çünkü bu mont giyilmiş. Halbuki evde yaklaşık 15 dakika giymenin dışında kullanmamıştım. Kabul etmeyince ben de montu oraya bıraktım ayrıldım. Ne yapalım artık diye. Bir hafta sonra yeniden Ümraniye’ye işim düştü. Merak ya içeri girdim. Mont bölümüne bir bakayım dedim. İnanılmaz ama gerçek o mont askıda idi. Tekrar satışa koymuşlar.

    Yanlış anlamayın bir sürü mont var nereden anladın diyebilirsiniz ama öyle değil. Satın aldığımda da son mont idi. Yani o monttan başka kalmamıştı. Beden falan aynı. Eminin o montu tekrar satışa koymuşlar.

    YanıtlaSil
  10. Bayram alışverişini yapmış olduğum marketten Rodimood mağazasında kullanılmak üzere alışveriş çeki verildi. Çekte aynen şu cümle yazmaktadır: 1-28 kasım tarihleri arasında Rodimood'lardan yapacağınız her 75 TL'lik alışverişlerinizde bayrama özel 50 TL’lik hediye çekiniz anında cebinizde.

    Fakat Haramidere’deki Rodimood mağazasına gittiğimde, kampanyanın 125 TL’lik alışveriş yapılırsa geçerli olacağı söylendi. Ben de bu çekte 75 TL yazdığını nasıl 125 TL olduğunu söylediğimde kendileri 75 50=125 TL olduğunu söylediler, ben de alışveriş yapmadan çıktım. Bu kadarına da pes doğrusu. Hem zaman kaybına uğradım hem şahsi arabamla oraya kadar gidip o kadar yakıt harcadım hem de alışverişimi yapamadan geri döndüm.

    YanıtlaSil
  11. İstanbul Viaport Rodi Mood mağazasından aldığım kazağımda tüylenme oluştu. Götürdüğümde incelemeye alınacağını söylediler, ben de bıraktım kargoyla bana göndermelerini rica ettim; ama şirket prosedüründe bunun olmadığını söylediler, ben de haftaya gelen değişim cevabı üzerine tekrar mağazaya gittim, aynı üründe beden uyumu olmadığı için başka ürün alabileceğimi söylediler. Ben de başka ürün beğendim, bunda da aynı sorun olur mu sorusuna bunda yaşamazsınız bunun ipliğinde olmaz dediler. Ben de kabul ettim ama onda da aynı sorunu yaşadım tekrar mağazayı aradığımda bana yine aynı prosedürlerin uygulanacağını söylediler, yine kargo teklifinde bulundum ve reddettiler, müşteri hizmetlerini aramamı söylediler oradan da aynı cevabı aldım daha yetkili biriyle konuşmak istediğimde olumsuz cevap aldım.

    Kısacası 1 ürünü kullanabilmem için 5-6 defa mağazaya gitmem gerekecek ve haftada 1 gün olan iznimi bu yolda harcamam gerekecek aynı zamanda mevsim geçecek ve bu ürünü istediğim zamanda kullanamayacağım. Bir de müşteri temsilciliği denilen konu müşterilere hizmet vermek amaçlı değil sadece yetkili kişilere ulaşamamız için kurulmuş bir bölümmüş bunuda anladım.

    İnşallah yazılı bu kadar şikayet bu olayların düzelmesine vesile olur ve markalar mağazalar daha kaliteli mal ve hizmet verirler.

    YanıtlaSil
  12. Gİresun dan NUMAN22 Haziran 2011 23:09

    18 Haziran 2011 Giresun mağazanızda girişteki reklam panolarından ve daire şeklindeki ilanlarınızda "Babalar Gününüz kutlu olsun, tüm ürünlerde 2 alana iki bedava kampanyasını gördük, alışveriş yaptık. Kasaya geldiğimizde bazı ürünlerin kampanya dahilinde olmadığını öğrendik.

    Reklam panosunu ilgili idarecinize göstermemize rağmen hiç de yakışık almayan bir durumla karşılaştık "bizde böyle ister alın ister almayın" gibi. Ben de bu durumda şikayetimi bildiriyorum. Ya ilanlarınızı indirin ya da ilanlarınızdaki gibi satış yapın ben bu durumu size üzülerek bildiriyorum.

    YanıtlaSil
  13. rodi mood siz insanları enayi yerine kullanıyorsunuz etikete ucuz fiyat yazıp kasaya gelindiğinde daha fazla fiyat çıkartıyorsunuz müşteriyi uyarmıyorsunuz bile heleki kredi kartından geçiriyorsa müşteri aldığı ürünün parasını etiketlerle oyananıyor insanlar kandırılıyor ama ne zamana kadar bakalım insanlar artık akıllanıyor yayaş yavaş hiç müşterisi kalmıyacak

    YanıtlaSil
  14. 3 Mayıs Pazartesi günü Malatya Park Avm’den dar paçalı bir pantolon aldım ilk defa aldım ve oradaki arkadaş “dar paça pantolonun kalıbı böyle boyunda bir problem yok iyi” dedi. Ben kısa olduğunu belirttim ama iyi dedi ben de pantolonu aldım; ama eve gidip denedim biraz dolaştım bacak kısmının izi çıkmış 5 Mayıs’da götürdüm müsait olduğumda Malatya Park Avm Eodi’ye ama oradakiler “yok değiştiremem giyilmiş satamam ben bunu bu halde”. Sanki bir yıl giymiş getirmişim pantolonu. Evde giymişim bir numara büyüğünü almak için götürdüm ama değiştirmediler bir de üstüne denemediniz mi alırken diyolar. Kendilerini haklı çıkarmaya çalışıyolar. Satan eleman üzerine tam oturdu orada denedin aldın diyor ama ben de ilk defa giydim pek anlamadığım için evde herkes kısa dedi . Pantolon kısa gerçekten..


    Pantolonun değişmesi için elinizden geleni yaparsanız beni memnun edersiniz. Gerekirse ben ütületir satacakları şekle getiririm ama bu pantolunun değişmesini istiyorum. Yoksa pantolunu atacağım, giyinemem kapri gibi. 70 TL para verip alıyoruz resmen paramızla rezil olduk..


    Bir de kardeşime de pantolon aldık o da boyunu kısalttı, bizden 1.5 TL terzi parası aldılar. Pantol alıyoruz 2 tane utanmadan terzi parası alıyolar. Rodi’den alışveriş yaptığım için çok pişmanım çok kötü reklam oldular bunu da kime olsa söyleyip yaptıklarını anlatacağım. Böyle işletme mağaza olmaz müşteri memnuniyeti yok. /

    YanıtlaSil
  15. Malatya Park Avm’den dar paçalı bir pantolon aldım ilk defa aldım ve oradaki arkadaş “dar paça pantolonun kalıbı böyle boyunda bir problem yok iyi” dedi. Ben kısa olduğunu belirttim ama iyi dedi ben de pantolonu aldım; ama eve gidip denedim biraz dolaştım bacak kısmının izi çıkmış 5 Mayıs’da götürdüm müsait olduğumda Malatya Park Avm Eodi’ye ama oradakiler “yok değiştiremem giyilmiş satamam ben bunu bu halde”. Sanki bir yıl giymiş getirmişim pantolonu. Evde giymişim bir numara büyüğünü almak için götürdüm ama değiştirmediler bir de üstüne denemediniz mi alırken diyolar. Kendilerini haklı çıkarmaya çalışıyolar. Satan eleman üzerine tam oturdu orada denedin aldın diyor ama ben de ilk defa giydim pek anlamadığım için evde herkes kısa dedi . Pantolon kısa gerçekten..


    Pantolonun değişmesi için elinizden geleni yaparsanız beni memnun edersiniz. Gerekirse ben ütületir satacakları şekle getiririm ama bu pantolunun değişmesini istiyorum. Yoksa pantolunu atacağım, giyinemem kapri gibi. 70 TL para verip alıyoruz resmen paramızla rezil olduk..


    Bir de kardeşime de pantolon aldık o da boyunu kısalttı, bizden 1.5 TL terzi parası aldılar. Pantol alıyoruz 2 tane utanmadan terzi parası alıyolar. Rodi’den alışveriş yaptığım için çok pişmanım çok kötü reklam oldular bunu da kime olsa söyleyip yaptıklarını anlatacağım. Böyle işletme mağaza olmaz müşteri memnuniyeti yok. /

    YanıtlaSil
  16. SİVAS TAN YENER19 Eylül 2011 09:45

    Rodimood Sivas mağazasından aldığım çocuk pantolonun bel kemer kısmı olan lastikli kısım iki defa kullanım sonucunda lastiklerin çürümüş olduğundan kendi kendine kumaştan ayrılıyor. Bunun için Sivas mağazasına götürdüğümde ürün iade formu doldurdular. Fakat, on beş gündür kaç defa sordum hale gelmedi diyorlar.

    Fakat kendilerinde kalan fatura kısmında ürün incelenmeden ve daha gelmedi diye cevap verdiklerinden dolayı kendi suret faturalarında neden red yazıyor. Kendi kafalarına göre kendi hatalarını müşteriye yansıtıyorlar.

    Ayrıca Sivas rodimood mağazasında diğer mağazalarda satılmayan ürünler mi geliyor bu konuda kendi internet sitelerinden de kaç defa e-mail yazdıysam da cevap yok. Mağduriyetimin giderilmesi hususunu arz ederim.

    YanıtlaSil
  17. RODİMOOD Vitrindeki Ürün Satılmaz Dediler, Ürün Başkasına Satılmış!
    RodiMood mağazasıyla ilgili daha önce bir şikayet yazmıştım şikayetvar.com sayesinde şikayetimi ele alıp bana ulaştılar, daha doğrusu annemle görüşmüşler. Anneme vitrindeki ürünün hiçbir şekilde satılmadığını (güneş yıpranmaları nedenlerden dolayı) söylemişler. Ben geçen cumartesi mağazaya gittim.

    Vitrin aylar sonra değişir dediler fakat bu Pazartesi mağazanın önünden geçerken vitrin değişmişti ve aradığım ürünü sordum, satıldı dediler. Ben vitrin değişince beni aramaları için telefonumu bırakmıştım aradık size ulaşamadık dediler ki telefonda hiçbir aramaları yok. Ayrıca madem vitrin ürünü satılmıyordu, nasıl oldu da personel bana ürün satıldı dedi. Ben çok üzüldüm artık RodiMood'a girmek istemiyorum.

    YanıtlaSil
  18. Hazır Giyim Konusunda Ünlü Markalardan Olan Rodi ,Yeni Yüzü RODİ MOOD İle Sİzlerle ....
    Ürünler
    Jean,Kazak,T-Shırt,Bady,Kemer,Saat,Çanta,Ayakkabı,Sweatshırt ve daha birçok ürünle Sizlerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. URFA dan İSMAİL8 Mart 2012 01:46

      Şanlıurfa Yıldızmeydanı şubesinde 5 adet hırka aldım. Bir tanesinin fiyatı etikette 15 TL yazıyordu ama kasada 30 TL çıktı. Tüketici haklarına göre etiket fiyatı geçerli olması gerekirken kesinlikle kabul edilmedi ve mağazadan kovulduk.

      Sil
  19. Tayfun / Antalya2 Aralık 2011 02:43

    Ben 7 senedir Rodi Mood'dan giyinir kampanyaları pek önemsemez geçerdim çünkü; seviyorum ürünlerini kaliteli olduklarına inanıyorum anlamadığım konu alışveriş yaptım ikici ürün 1.60 indirimli olmasına rağmen ve beni Rodi mood'dan arayarak bunu kampanyayı söylemelerine rağmen alışverişimi yaptım.

    Orada çalışan arkadaşlar indirim yapmadan direkt ücretini aldılar aksilik bu ya alışverişten 3 gün sonra Rodi Mood bir daha aradı ikinci ürün kampanyamız devam ediyor 1.60 indirim var dedi, şaştım kaldım.

    Güldüm açıkçası bu konu önemli bence kaliteli bir marka kampanya yapıyorsa bunu uygulamalı ben bir tek ürün almak için gidiyorum. Kampanyayı duyunca ikincisini de alma isteği doğuyor insanda bunun dikkate alınmasını rica eder iyi çalışmalar dilerim. He ayrıca alışveriş yaptığım mağaza Antalya 5 migros içeresindeki Rodi mağazasıdır.

    YanıtlaSil
  20. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
  21. Ben Kurban Bayramı'ndan önce Espark Rodimood'dan 100 TL' ye +50 TL kampanyasından yararlanarak 150 TL'ye bir mont ve kot pantolon aldım. Fakat 2 gün içerisinde montum da pamuklanma olduğu için 2 gün sonra götürdüm.

    Bayram nedeni ile yoğun olduklarından daha sonra getirmemi söylediler. Bende öyle yaptım. Montumun hatalı olduğu 3 gün sonra cep telefonum aranarak bildirildi. Buraya kadar her şey Rodimood markasına yakışır şekilde sonuçlandı. Fakat 99 TL' ye aldığım montun gerçek değerinin kampanyadan yararlandığım 50 TL düşülerek yeni bir ürün alabileceğim söylendi.

    Yani bu da 66 TL'lik bir ürün ediyor. Ben kampanya olmasa 99 TL verip o montu almazdım. 3 adet kot pantolon alırdım. Şimdi haklı olarak 99 TL'lik bir ürünle değişim yapmak istiyorum. Aynı montu da alabilirdim; fakat mağazadaki o montların hepsinde pamuklanma var.

    YanıtlaSil
  22. Yeni yıla özel yıldızlı ürünlerde kampanya başladı tüm rodimood larda sizleri bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇANKAYADA YAŞAMAKTAYIM (ankara) RODİMOOD KIZILAYDAN KIŞ İNDİRİMİ DOLAYISI İLE ALDIĞIM 3 PARÇA GİYİM DEN BİRİ OLAN KAZAK İKİ GİYİM SONUNDA KEÇE LEŞTİ HEMDE SÜNDÜ ALDIĞIM YERE TESLİM ETMEK İSTEDİM DEĞİŞİMİN İ İSTEDİM OLMADI SEBEP İNDİRİMLİ ÜRÜN OLMASINDSN DOLAYI DEĞİŞİM OLMAZMIŞ .BEN DEĞİŞİM İ İSTEWMEDİM DEFOLU ÜRÜNÜN DEĞİŞİMİNİ İSTEDİM BAŞARAMADIM .................
      SİZ SİZ OLUN TÜM RODİMOOD LARDAN UZAK OLUN KIYISINDA DAHİ OYALANMAYIN.

      Sil
  23. Rodi Mood FGaziantep Sankopark mağazasından aldığım montum yaklaşık 1 yıl içinde soldu. Bunun üzerine gittiğim mağaza yetkilileri 6 aydan sonra garanti kapsamında olmadığını ve bu nedenle alıp gönderemeyeceklerini ilettiler. Ben de N*** Hanımla temasa geçip Gaziantep Avukat Cengiz Gökçek Devlet Hastanesi karşısındaki mağazalarına ürünü bıraktım. Son 10-15 gündür çokça sormama rağmen ürünler sayımda olduğu gerekçesiyle elime ulaşmadığı sürekli bana söyleniyor.

    Yaklaşık 40-45 gün oldu ve bugün hakem heyetine başvuracağım. Ama iyi niyetle ve müşteri memnuniyeti ile bu halledilebilirdi. İlkin sorun çözülsün yeter demekle beraber bu dakikadan ve ilgisizlikten sonra ürün ücret iadesini talep edeceğim.

    YanıtlaSil
  24. YAVUZ YILDIRIM7 Şubat 2012 03:51

    Isparta iyaşpark içerisinde bulunan rodi mood mağazından çıkışta diğer mağazalardan almış olduğumuz ürünlere alarm ötüyor ve onlarca kişinin önünde çantalarımıza özel eşyalarımıza bakılarak,hırsız muamelesi yapılıyor, sadece bize değil birçok insanın başına bu durum gelmiş ve gelmeye de devam ediyor.özellikle mağazadaki fatih ismindeki görevlinin insanlara nezaketsiz davranışları alışveriş yapmaya ve stres atmaya gelmiş insanların gününü mahvediyor...

    YanıtlaSil
  25. Bir ay önce 15 TL'ye 4 adet kazak aldım. Kazakların hepsi tüylendi. Fiyatı ucuz değil çünkü şu an her yerde kampanya var ve fiyatlar 15-20 TL civarında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaklaşık bir ay önce Kayseri Park AVM Rodimood mağazasından 1 kot pantolon aldım. 801 Chicago 34-34 olan bedenini denedim. Fiyatı 49,90 TL idi beden büyük geldi. 33-34 ünü denedim oldu.

      Kasaya ücretini ödemeye gittiğimde fiyatının 59,90 TL olduğunu gördüm. Mağaza müdürüyle görüştüm, aynı model kot pantolonun bedeni değişince fiyatı değişir mi dedim. Fabrikasın etiketlediğini yapılacak bir şey olmadığını söyledi. Rodi'ye e-mail attım ama dönen olmadı. 59,90 TL'den almak zorunda kaldım. Farkın geri ödenmesini istiyorum.

      Sil
  26. Ankamall'dan aldığım ürünü Kızılay şubesinde değiştirmek istediğimde, oranın bayilik olduğu bu nedenle diğer şubelerinde değişim olmadığı söylendi. Fakat aldığımda değişim olanağını sorduğumda böyle bir durumdan söz etmemişlerdi. Alacağım ürün hediye ve orada başka bir beğendiğim yok. Bu durum çok yanlış ve zor durumda kalmış oldum.

    YanıtlaSil
  27. Bundan 2 yıl önce Rodimood'dan mont aldım. Aldığım mont bir hafta sonra tüy toplamaya ve rengi atmaya başladı. Ürünün kalitesizliği bir yana öyle birşey yaptılar ki o günden sonra Rodimood'un kapısından geçmedim.

    Ben montu aldım 99,99'du fiyatı. Ondan 2 gün sonra aynı mont aynı fiyata 1 alana 1 bedava oldu. Böyle bir fiyatlandırma şekli olamaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Üretim Hatasını Kabul Etmiyor!

      Rodimood'dan aldığgım çocuk pantolonu 18 numara iğne ile dikiş yapıldığından kumaş ve lastik koruma bölümünün, dikiş sonucu tamamen kesildiği belli olmaktadır ve iki kere kullanım sonucu kumaş ve lastik koruması olan penye bir birinden ayrılmaktadır.

      Bu nedenle yapılan üretim dikiş hatasının tarafınızdan nasıl incelemeye tabii tutulduğunu ve üretim hatasından kaynaklanan ürünün değiştirilmesi hususunu talep ederim.

      Sil
    2. Mardin yenişehirden öğretmenler günü indiriminde birçok ürün aldım.. aldığım gömleklerden birinin kolu, kolunun altı dikiş yerinden söküktü.. mağazaya gittim gösterdim yıkama var mı diye sordular hayır yıkamadım.. ürünü faturasıyla birlikte incelemeye göndereceğiz dediler.2 hafta sonra gel büyük bir ihtimalle değişim olur dediler. tamam dedim ve 2 hafta sonra gittim.

      İncelenmiş ürünümüzün kalitesinde herhangi bir sorun yok diye yazı göndermişler.. mağazadaki görevli bile nasıl olur diye bana soruyor sanki ben anladım.. aynı gömlekten 5 tane daha vardı ve görevliyle birlikte inceledik hepsinde aynı sökükler ve dikiş yerlerinde açılma vardı.. görevli bile inanamadı. ürünü de değiştirmediler. Dilekçe yazıp gerekli yerlere başvurucağım ve hakkımı da arayacağım.

      Sil
  28. Haydi çocuklar RodiMood'a ...! Yeni sezon çocuk ürünlerinde yapacağınız her 39 TL ve üzeri alışverişlerinize UÇURTMA HEDİYE...!!!

    YanıtlaSil
  29. RODİMOOD Montun İlk Yıkamada Rengi Soldu!

    Yaklaşık 3 ay önce mağazanızdan mevsimlik mont almıştım. Geçen gün ilk defa giydiğimde rengi solmuş hiç yıkamadım henüz, rengi solmaya başladı.

    Ürünün fişini de bulamıyorum farklı bir ürünle değişim istiyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz, ne yapmam gerekiyor?

    YanıtlaSil
  30. RODIMOOD Kotta Aşınma Oldu!

    Malatya Park AVM Rodimood şubesinden 8699233786823 seri nolu 0066 fiş nolu bir pantolon aldım. Pantolon daha ilk yıkamada boya vermeye başladı. Defalarca söylememe rağmen biraz daha kullanmamı sonra getirirsem yardımcı olacaklarını söyledi, oyaladılar.

    Üzerine bacak aralarında aşınma oldu ve daha 6 ay olmadan götürdüm ve garantiye yolladılar, onaylanmamış. Neden diye sorduklarımda artık açıklama bile yapmaya tenezzül etmiyorlar. İçine bakarsan açıklama yazıyordur diye tersliyorlar. Madem ki o kadar para verip üste bir de ukalalık yapacaklarsa ne gerek var paramla rezil olmaya.

    YanıtlaSil
  31. RODIMOOD Ürün Defolu Çıktı!

    Nisan ayında firmanızdan 2 pantolan 1 bluz aldık. Pantolonun birisini daha giyerken düğmeden defolu oldunu gördük aynı beden farklı pantolonu aldık ama ilk giyişte pantolon yırtıldı.Diğer pantolonda zaten üretim hatası vardı onu deiştirdik,diğer ürün üretim hatası olmasına rağmen alınıp merkeze gönderildi.Biz gidene kadar bizi arayıp bilgi vermeye tenezzül etmeyen firma bir de ürünü değiştirmeyip hatalı olmadığını savundu.

    Mağaza yetkilileri arayın müşteri hizmetlerini diye ukalaca cevap verdiler. Şikayet hattındanda okuduğum üzere herkeste bu sorun oluyormuş. İnsanları ne yerine koyup üretim yapıyosunuz bilmiyoruz fakat ben gerekli yerlere ürünler ve gönderilen yazı ile firma adını, markasını şikayet edeceğim.

    Ne gerekiyorsa yapılacak.Bu şekilde müşteri memnuniyetsizliğiyle devam edin sayın Rodi yetkilileri fakat markanıza yönelik ürünlerle ilgili her türlü işlemler yapılıcaktır.

    YanıtlaSil
  32. Rodi Mood'un markasına güvenerek kasım -aralık ayında almış olduğum siyah renk jeans pantolonum birkaç kez yıkamayla soluk bir renk aldı. Bu pantolonumu her giydiğimde ellerim siyahlaşıyordu, beyaz çamaşırlarıma rengi soluyordu.

    Şu an giyemiyorum, kullanamıyorum. Birkaç pantolon parasına kaliteli iyi olsun diye marka seçtim çok pişman oldum. Rodi ilgilenirse sevinirim. Sanırım fişim hala duruyor.

    YanıtlaSil
  33. HÜLYA ÜSTÜNDAĞ27 Haziran 2012 08:45

    meraba ben gaziantepte bir şubenizden pantolon aldım dar geldiği için değiştrmek istedim fakat kredi kartının slip fişiyle değitrmediler sonuçta bir çok yerde fiş bile istemiyorlar ürünün etiketiyle değişim yapıyorlşar.ürünün ordan alındığı belli kredi kartının slipiylkede kanıtlanıyo fakat değişim yapmadılar gerçek fişi istiyorlar bana bu konuda nasıl yardımcı olabilirsiniz acele cevap yazarsanız sevinirim.teşiekkürler....

    YanıtlaSil
  34. Rodi Mood Diyarbakır Urfa yolu üzerindeki mega center avm de 1 hafta önce pantolon aldım. Ürünün paçasını kısaltmak için bıraktım. Diğer günü gittiğimizde pantolonun kayıp olduğunu zannettiklerini söylediler, terziye gittiler. Uzun beklemelerim sonunda bir sonuç alamadılar. Sonra gelmemizi söylediler. Diğer gün gidemedim.

    Ertesi gün pantolonu almaya gittiğimde ürünü bulamadıklarını, aynı ürünün 36 bedeninde olmadığını söylediler. Müdürle görüşmek istediğimde mağazada paspas çeken birini göstererek müdürün bu olduğunu söylediler. Müdür bey dedikleri kişiye sorduğumdan olaydan habersiz olduğunu söyledi. Telefon numaramı aldı, biz sizi ararız dedi. 06 Temmuz 2012 tarihinde numaramı verdim, hala aramadılar.

    07 Temmuz 2012 tarihinde gittiğimde tekrar biz sizi arayacağız dediler. Pantolon kaybolmuşsa başka bir tane verin deyince şu an bizde yok şubelere bakacağız nerede varsa temin edip arayacaklarını söylediler. Stres atmak için yaptığımız alışveriş sayesinde bunalıma girdik. Olayın çözülmesini, müşterilerin bir daha böyle bekletilmemesi konusunda çalışanların bilgilendirilmesini temenni ederim.

    YanıtlaSil
  35. Bir keten pantolon aldım. 3-4 saat giydikten sonra karşıdan karşıya geçerken pantolon bacak arasında gitti. Gittiği yer dikiş yeri değil yalnız kumaş. Dikiş yeri sağlam. Bayii ye götürdüm neyse gönderdiler. Sonuç kumaş sağlam.

    Müşteri hizmetlerini aradım kimse bakmıyor. Fabrikadan ulaştım birine size yardımcı olamayacağım dedi . Yahu kimseye derdimi anlatamadım. Haram olsun param. Arkadaşlar demişlerdi de işte malı güzel görünüyor. Kalite yokmuş.

    YanıtlaSil
  36. Birbirinden ünlü çizgi karakterlerin lisansını alan RodiMood, kadın erkek ve çocuklara özel lisanslı ürünleri ile bu yaza damgasını vuracak. RodiMood mağazalarında alıcısıyla buluşan lisanslı ürünler raflarda yerini aldı.

    Geçtiğimiz günlerde dördüncü filmi ile vizyona giren başarılı animasyon film serisi Buz Devri, yılların eskitemediği çizgi karakterler Tom ve Jerry, süper kahramanlar Batman ve Superman, Taş Devri, Şirinler ve DC Comics karakterleri, RodiMood ürünlerinde buluşuyor.

    RodiMood mağazalarında satılacak lisanlı ürünlerde baskı yöntemiyle uygulanacak karakterler, bu yaza damgasını vuracak.

    Kahramanların Sevimliliği, Kadınsı Şıklık ile Birleşiyor

    RodiMood'un kadınlara bir sürprizi var. Trend ve kadınsı şıklığın sevimli karakterlerle birleştiği t-shirtler, kadınlara ayrı bir hava katacak. Kadınlar üzerlerinde sevdiği çizgi karakteri ile birlikte, akşam dışarı çıkmak için ideal bir şıklığa sahip olacak. Vizkon, saten gibi kumaşların kullanıldığı kadın t-shirtlerinde önü kısa arkası uzun atletler, sırtta şifonların kullanıldığı modeller, pul ve payetli bluzlar gibi birçok çeşit, çizgi karakterlerle alıcısına sunuluyor.

    Buz Devri Sinemalardan Sonra RodiMood'ta

    Son dönemlerin en çok sevilen animasyon filmi Buz Devri, dördüncü filminden sonra hemen RodiMood mağazalarına konuk oluyor. Bu sıra dışı karakterler RodiMood kadın, erkek ve çocuk t-shirtlerini süslüyor.

    Hareketli Çocuklara Serin Tutan Buz Devri T-Shirtleri

    Çocuklar için kayın ağacından yapılan, yıpranmaya karşı oldukça dayanıklı, yüksek nem transfer özelliğine sahip, serin tutan kumaş türü; Modal kumaş kullanılarak hazırlanan Buz Devri t-shirtleri, diğer kumaşlara oranla daha fazla terletemiyor. Çocukların hareket hızına yetişen, serin tutma özelliği, annelerin de bir numaralı yardımcısı olacak. Modal kumaştan yapılan Buz Devri t-shirtleri, çocuklara sıcak yaz günlerinde serinlik hissi verecek.

    Arkadaşlarına ve ailesine çok değer veren mamut Manny, her zaman soğukkanlılığını koruyan kaplan Diego, şaşkın, sakar, arkadaşlarının baş belası tembel hayvan Sid ve daha birçok karakterle canlanan RodiMood t-shirtleri çocuklar için; 12.99 TL ile 29.99 TL, yetişkinler içinse 19,99 – 35,99 TL arası değişen fiyatlarla satışa sunuluyor.

    YanıtlaSil
  37. Mehmet Selim1 Ekim 2012 09:37

    Mayıs ayında aldığım mevsimlik montun 1.5 hafta içerisinde rengi attı hemen götürdüm . Bana pembe bir kağıt verdiler ve sonucu bana arayarak söyleyeceklerini belirttiler. 5 ay içerisinde belkide 50 den fazla aradım aldığım cevap hep "Merkezden bir yanıt gelmedi tekrar mailinizi atacağım." şeklinde oldu.

    Bildiğim kadarı ile 1 ay içerisinde sonucun gelmesi gerekiyordu. Son olarak burada şansımı deneyeceğim ve gerekirse tüketici hakem heyetine başvuracağım.

    YanıtlaSil
  38. 24 Ekim Çarşamba günü Rodimood'un Mardin/Kızıltepe şubesinden aldığım kazak 2. gün dikişlerinden yırtıldı ve ipleri söküldü. Ve kazak dışında 4 tane de çorap aldım çorapların her biri de birer gün dayandı onlar da dikişlerinden söküldü ve delik oluştu fotoğraflara bakın bunu net bir
    şekilde göreceksiniz.

    Şimdi ben Kızlltepe'de oturmuyorum ve oradaki çalışanlarla da muhatap olmak istemiyorum. Neden böyle saçma ürünleri satıyorsunuz bunun bir kalite kontrol aşaması yok mu? Kalkıp iade etsem kış bittikten sonra kazağım geri gelecek bu da ayrı bir mağduriyet oluşturuyor! Kısacası 1 günde sorun yaratan Rodimood markasının piyasadan kaldırılmasını istiyorum. Ve mağduriyetimin de en kısa zamanda giderilmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  39. Rodimood'dan aldığım hırka 2 gün kullanım sonrası deforme olmuştur. İpliklerinde açılma, sökülme meydana geldi. Bunun üzerine değişim için iade ettiğimde, incelemeye alacaklarını söylediler. Ancak gözle görülür bir hata olmadığını söyleyerek ürünü bana geri iade ettiler. Daha sonra müşteri hizmetlerini aradığımda bana yardımcı olamayacaklarını dile getirdiler. Bu konudaki mağduriyetimin acilen giderilmiseni istiyorum.

    YanıtlaSil
  40. 30 Aralık 2012 tarihinde kampanya var diye Karşıyaka Rodi mağazasından 109 TL alışveriş yapıp 100 tl çek aldım. Aynı gün akşam başka alışveriş merkezinde çeki kaybettim. Ürünler etiketleriyle Rodi poşetinde açılmamış olarak duruyordu. 31 aralık günü sorunumu ilettim. Herhangi bir şey yapamayacaklarını söylediler. Yetkili olduğunu söyleyen kişi hiçbir hak iddia edemeyeceğimi söyledi.

    Ben çek için fazladan alışveriş yapmıştım. Ürünleri geri iade etmek istediğimi belirttim. Elimde etiketli ürünler ve ödeme yaptığım kredi kartı slipi mevcut. Sistemlerinde fatura kayıtlarının tutulmadığını iade yapamayacağımı söylediler. 1 gün önce yaptığım alışverişe ait ürünleri elimde ödeme slipi olduğu halde iade edemedim. Hem çeki kullanamıyorum hem de ürünleri iade edemiyorum. Bu Tüketici Kanunlarına aykırıdır.

    YanıtlaSil
  41. Gebze Center Rodi mood mağazasına 13.01.2013 tarihinde saat 15:45 de gittim. Bir ürün aldım ve kasaya gittim. Kasada tam 4 kasiyer duruyor fakat sadece 1 tanesi çalışıyor sırada bekleyen ortalama 8 kişi vardı. 15 dk bekledikten sonra çalışanlardan D. hanıma 15 dk bekliyorum neden 1 kasa çalışıyor dedim. D. hanım cevabı "motor değiliz" oldu.

    D. Hanım diyorum çünkü soyadını görmek için yaka kartına baktığımda kartı size gösterme zorunluluğum yok dedi. Daha sonra sorumlu sordum ve S. Hanım kendisinin sorumlu olduğunu söyledi. Kendisine arkadaşın soyadını sorduğumda gösterme zorunluğu yok istediğiniz yere şikayet edebilirsiniz diye bana cevap verdi. Şimdi size soruyorum bir yönetici madem S. hanım oranın yöneticisi verdiği cevap ne kadar doğru.

    YanıtlaSil
  42. 27.01.2013 tarihinde malatya park rodi mağazasından alış veriş yaptım. aldığım üründe tadilat yapılacaktı.2 saat sonra gelmem söylendi bende 1 gün sonra gittiğim halde hala yapmamışlar ürünün üzerinde not yazdığı halde.ve tekrar 2 saat sonra gelmem söylendi ilgisizce. yarın tekrar almaya gidiceğim ama içimden bir ses hala olmadığını söylüyor hayırlısı. bu tamamen malatya park taki rodi mood mağazasının ilgisiz ve alakasızlığı...umarım düzelir..

    YanıtlaSil
  43. İst. Airport avm RodiMood dan 10. 11. 2012 de suni deri mont aldım. 1. 5 ay kullandım. ürünün omuz kısımlarında deri atmaları oluştu. 30. 12. 2012 de iade ettim. Avm deki mağaza kapanmış 06. 02. 2013 günü bütün cabalarım sonucu fabrika tlf buldum. Müşteri hizmetlerinden N. hanım adındaki kişi ile defalarca konuştum ve bana kullanıcı hatası dediler.

    YanıtlaSil
  44. 16 Şubatta Maltepe - Bayrampaşa satış mağazasından 29 TL ye arkadaşıma kot pantolon aldım.Kasadaki görevliye daha sonra iade alıyor musunuz dediğimde fişi ile getirdiğinizde iade yada değişim alıyoruz dendi. Ve Bugün 19 Şubatta önce değişim için gittim ancak istediğim kottan bulamadım beğenmedim iade etmek istediğimi söyledim kabul etmediler. Görevli personelin adı Bayram. Tüketici haklarımı biliyorum hiçbir türlü kullanmadığım ürünü iade etmek en doğal hakkım ve iade alınmasını istiyorum aksi takdirde her türlü yasal hakkımı kullanacağım.

    YanıtlaSil
  45. 23. 02. 2013 tarihinde Zonguldak - Demirpark avm deki şubenizden erkek kol saati aldım. Bugün kol saatinin yanında bulunan butonlardan bir tanesi kopup düşmüş. Değişim için internet sitesindeki telefon numarasını arıyorum, cevap veren yok.

    Ayrıca internet sitesinde müşteri hizmetlerinde mesaj bölümü var ama anladığım kadarıyla yazılan mesajlara bakılmıyor. Daha mesaj atan kişiye döndürülen otomatik mesajı bile zahmet edip düzenlememişler. Haliyle mesajlara geri dönüş de yapmıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  46. Rodimood'dan almış olduğum gözlüğü de sadece 24 saatin içinde hiç takamadan çatlaklar oluştu. Geri götürüp değişimini istedim, değişim yapamayacaklarını söylediler. Çok mağdur oldum çünkü gözlüğü akşam saatlerinde almıştım, hiç takamadan ertesi gün geri götürdüm.

    YanıtlaSil
  47. Manisa ili Magnezya satış şubesinden yaptığım alışverişten bahsetmek istiyorum. Sezon sonu ürünlerinden olan montlardan kendime ve oğluma mont aldım. Eve geldikten çocuğuma aldığım montun bayan montu olduğunu eşim ve ben fatura kontrolünde bayan montu olduğunu gördüm.

    Çocuğun mont alma sevincinin hüsrana uğramasına mı yanarsın yoksa (v. s. ) Ben Rodimood' un köklü büyük bir şirket olduğunu biliyorum. Kış sezonu bitiyor elimizdeki ürünü bir şekilde çıkaralım da müşteri ne alırsa alsın düşüncesi mi var acaba. Bu konuda personele eğitim vermeniz bence müşteri memnuniyeti açısından gerekli olacağı düşüncesindeyim.

    YanıtlaSil
  48. İSTANBUL AVCILAR DAN ALMIŞ OLDUĞUM RODİ MARKALI ÜRÜN HATALI DEFOLU ÇIKTI 10 GÜNLÜK ÇABA SONUCU MURADIMA ERDİM ŞİMDİDE SİZE YAZDIM Kİ İNSANLAR DİKKAT ETSİNLERDE ŞİKAYETÇİ OLMASINLAR İŞLERİNİ BAŞTAN SAĞLAM A ALSINLAR.

    YanıtlaSil
  49. Nurettin Çavuşculu3 Mayıs 2013 01:31

    Saat aldım 1 ay sonra durdu götürdüm bozulmuş ben pili bitmiş sandım yanılmışım.netice olarak değişim yaptıramadım .saatte bana hurda olarak hatıra kaldı .hata bende giyimciden saat alırsan böyle olur dedim kendi kendime siz siz olun saat alacaksanız saatciden alın

    YanıtlaSil
  50. Babalar gününe özel 100 tl alışverişe 100 tl hediye çeki anında kasada hediye...
    Saygılarımızla ...RODİMOOD....

    YanıtlaSil
  51. Dağhan Osmanlı14 Temmuz 2013 02:09

    rodimood markasını çok severek kullandım taki şugüne kadar son yaşanan olay harici ..
    gömlek alıpta rengi solunca bu fikrim değişti değişimi için çok ama çok uğraş verdim ama başaramadım bundan sonrada fikrim anında değişti

    YanıtlaSil
  52. KORAY ÇALIŞKAN21 Ağustos 2013 03:16

    İSTANBUL DUDULLU DA YAŞIYOR FATİH TE ÇALIŞMAKTAYIM.RODİMOOD SEVDİĞİM BİR MARKA ŞİKAYET İSE ÇOK ANLAŞILIR GİBİ DEĞİL MAĞDUR İSİMLERE DAHA FAZLA ÖZEN GÖSTERİLMESİ DİLEKLERİMİ İLETİYOR.İLGİLENİN LÜTFEN

    YanıtlaSil
  53. ALİ KEMAL İŞLİ22 Eylül 2013 03:04

    Benim derdim rodimood ile oluştu bundan bir müddet evvel aldım almaz olsaydım ,eskişehir de yaşadım sorunu espark avm de(anadolu ünüversitesi caddesi)
    aldım saat tışort çocuk giyimi vs oldukça yüklü bi alışveri oldu sonrasında sorunlar oluştu sorunları çözmeyi denedikçe sorunlar yumak şekline dönüştü sonuç kocaman sıfır .ben ve rodi bundan sonra bir araya gelmeyiz. sizlerde tavsiye yaklaşmayın....

    YanıtlaSil
  54. Jülide Çakır4 Ekim 2013 08:14

    ankara / antares rodimmood dan bende şikayetçiyim satın alırken iyi satış sonrası ilgi alaka asla yok direk müşteri hizmetlerine yönlendiriliyorsunuz bundan sonrada antares i gezerim amma velakin rodiden bişey almammmmmmmmm

    YanıtlaSil
  55. İstanbul kadıköyden yazmaktayım rodimood ürün yelpazesi içinde olan bay gömleklerinden şikayetçiyim sebep ise kumaştaki pamuklanma kullanımdan kısa süre sonra oluştu berbat bir durum..............

    YanıtlaSil
  56. avm lerdeki rodilerde çok zengin çeşitleri var her keseye uygun ürünler bulmak mümkün .fiyat aralıklarıda oldukça makul seviyelerde

    YanıtlaSil
  57. ......................................28 Kasım 2013 10:00

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................oh be rahatladım...

    YanıtlaSil
  58. Veli Aslan----Kastamonu5 Aralık 2013 04:38

    rodimood fabrika satış mağazalarının ürünleri fiyat farklı gibi indirimler tam yansımamış doğal olarak sıkıntı oluyor...
    şimdilik bu kadar teşekkürlerimle....

    YanıtlaSil
  59. OKTAY CELAL ÖZDAĞ8 Ocak 2014 07:08

    Çok önceden beri rodimoodta müşterisi olduğum samsun rodimood beni çok uğraştırdı nedenine gelince halkı ya tam anlamıyorlar yada işlerine öyle geliyor . olmayan şeyler için bunları rahatsız etmedimki beni anlamıyorlar nedense

    YanıtlaSil
  60. İzmir / Karabağlar dan Melis İpek23 Ocak 2014 06:48

    rodimood bize satılan ürünlerin kalitesi konusunda güven vermişti taki sorun çıkınca anladımki okadarda değilmiş takas yada iade de edemedim mont kışlık almış idim bu olaylardan sonra dahada almam ve de aldırmam hakkımı arayacağım hemde sonuna dek iki ay giyipte sorun çıkaracak mont almışım ne yazıkki

    YanıtlaSil
  61. nazan kaygısız15 Şubat 2014 00:42

    rodimood hatay müşterisi olarak kullanılan tüm ürünleri kaliteli olarak görüyor vede kullanıyom,en ufak şikayetim olmadı şidetle tavsiye ederim

    YanıtlaSil