7 Mart 2010 Pazar

Rodi Mood Kazak

İstanbuldan gelen bir mail aşağıdaki şekilde



"

İstanbul Eminönü'nden aldığım rodi markalı kazak ilk yıkanmada 3 beden küçüldü. Değişime götürdüğümde çok sıcak suyla yıkanmış dendi. Halbuki renkliler otomatik makinada 30 derecede yıkanır. XL beden olan kazak M bedene kadar küçüldü. İsteyene hayrına verceğim...

Not : Derdimi iletecek mevki ve makam arıyorum.

"

64 yorum:

  1. Abdülgani çakmak8 Mart 2010 08:49

    Para verip aldığın kazağı küçülmesi tabi kötü ama almadan önce keşke başka şirketlerin kazaklarınıda deneseydin neyse rodi yi sende öğrenmiş oldun

    YanıtlaSil
  2. tuncay (silivriden)9 Mart 2010 03:56

    onca model ve firma varken rodiye denk gelmen ve aldığın kazağın özürlü olması senin şanssızlığın dikkatli ol aynı pazardaki o çamura bidaha düşme rodi şikayetlerini toplasak ansiklopedinin 2 cildi hazır gibi

    YanıtlaSil
  3. kırşehirli tayfun16 Mart 2010 05:06

    kırşehirde 3 yada 4 yerde rodi mood vs tabelası var şimdiye kadar hiçbişey almadım artık almamda yalnız bu marka ve model bukadar dandikmi çok merak ettim hemen herkes şikayetci

    YanıtlaSil
  4. Bayrampaşa form avm deki mağazadan aldığım kampanyalı ürünlerde beden değişimini dahi yaptıramadım müşteri olarak gördükleri ilk gidişimde ki güleryüzü iki gün sonraki değişime gittiğimde göremedim .Buket Aşçı

    YanıtlaSil
  5. Avm lerde bol çeşit ve marka varken bende hasbel kader rodi yi buldum juju ya (ARKADAŞIM) kot pantolon aldık şikayetimiz ise diz vermesi oldu bunu firmaya anlatamadık yada işlerine gelmedi ,kazzzzzzzzıııııııklandddııııık.Forum avm deki rodi

    YanıtlaSil
  6. Gamze Güzel4 Nisan 2010 03:33

    Perşembe pazarı esnaflarındanım giyim de marka denince akla başka markalar geliyor rodi ise üçüncü küme takımlarıyla yarışıyor olacağı buydu son tüketici özellikle giyim sektöründe çok önemlidir

    YanıtlaSil
  7. rodi mood reklamları çok cezbedici fiyatlarda uygun yine siz siz olun araştırın öyle alın can yoldaşıma aldım o hiç memnun kalmadı nedeni ise mont ta renk atmış şikayet üzerine verilen yanıt güneşte çok kalmışsınız şu mevsimde bol güneşi nerde bulup ta kalacaksak, Fatih akçam İzmir den

    YanıtlaSil
  8. AVM DE BULUNAN LCW MAĞAZASINDA ÇOK GÜZEL VE KALİTELİ ŞEYLER VAR FİYATLAR UYGUN KALİTE İYİ SEÇENEK ÇOOK TÜRKİYENİN EN HIZLI GELİŞEN MARKASI SEÇENEKLERDE OLDUKÇA CAZİP 19.90 TL YE BAY VE BAYAN JEAN PANTOLON VAR . İSTANBUL AVCILAR

    YanıtlaSil
  9. İstanbuldan Yaşar derki.........türkiyede öyle fazla kaliteli şeyler aramayın çünkü yok rodi modi farketmez saygılar sunarım

    YanıtlaSil
  10. Yaşar ainanıyor ve aynı duyguları taşıyorum kalite çooook uzaklarda Cevdet Aşçı SİNOP

    YanıtlaSil
  11. kemal kınalı16 Mayıs 2010 01:09

    son günlerde yeni sezon çeşitleri raflarda yerini aldı güzel şeyler var sektörden isteğimiz sürekli indirim ve ucuz ürünlerin satılması yönünde sezon sonuna bu indirimlerin bırakılmaması nihayi kullananlar olan bizler az para ile kaliteli şeyleri alalım

    YanıtlaSil
  12. fiyatı ucuz olsun desen o mamül iyi olmaz fakat iyi para veripte iyiyi satın alamazsak sorun orda başlar şikayetlerin arkası gelmez

    YanıtlaSil
  13. geçenlerde rodide elbise aln beğenen arkadaşım şimdi çoook pişman nedenine gelince sarkma olayı olmuş inanın 1000 pişman kardeşim bukadar kaliteden uzak bir marka tutmuş birde türkçe olimpiyatlarına sponsor olmuş

    YanıtlaSil
  14. filiz denizci1 Temmuz 2010 07:56

    polatlıda yaşıyom ankarayı sık ziyarete gidiyom avm leri geziyom güzel şeyler var elbise alırken marka etiketine değil fiyat etiketine bakıyom o yüzden hoşuma ucuz olanı gidiyo rodiyi kullanmadım bilmiyom

    YanıtlaSil
  15. mağlum giyim eşyası deyince titiz leşiyorum sen yada o farkı olmuyo hemen herkes şık görünüp iyi giyinmeyi istiyo RODİ iyi yada kötü bilmem yinede insanları kırmasa üzmese uğraş vermese iyi olacak büyük marka ve isim olma iddası varsa sicilini temiz tutmak zorunda

    YanıtlaSil
  16. demedimdi haydar demedimdi sana bu istanbul yutar insanı ..

    YanıtlaSil
  17. Burhan Tanış= istanbul17 Ağustos 2010 07:09

    rodimood marka olarak iyi olabilr kalite olarak iyi değil benimde canım yandı,paramboşa gitti fason üretim yapılan markalar bundan daha kaliteli inanın ,şikayeti olanıda sallamıyorlar bakalım ne olacak.

    YanıtlaSil
  18. giyim eşyası bu kardeşim daha ne bekliyorsunuz

    YanıtlaSil
  19. ESKİŞEHİR / İBRAHİM1 Eylül 2010 07:36

    ODUNPAZARI RODİ MÜŞTERİSİYDİM SATIŞ SONRASI İLGİ ÇOK ZAYIF OLDUĞU İÇİN BIRAKTIM ONLARIN PEKTE UMURU DEĞİLİM AMMA BEN VEDE BENİM GİBİLER AZIMSANACAK KADAR AZ DEĞİLİZ RODİ MİLLETİ MUTLU ETSEN NE OLUR SENİNDE ADIN BÜYÜR DAHA ÇOK ARANAN BİR MARKA OLURDUN,

    YanıtlaSil
  20. Ahmet Emin Işık dediki rodi ile mavi jean arasında seçim yapmam gerekti internet yorumlarına baktım rodi ile ilgili onlarca şikayet ve olumsuz yorum oluca tercihimi mavi jean den yaptım çokta memnunum aylar geçti aldığım iki üründe en ufak bi şikayetim yok bazı şeyleri almadan evvel araştırma yapmak iyi oluyor

    YanıtlaSil
  21. genç ve spor giyimi seven içi kıpır kıpır eden ben rodi ile bitürlü anlaşamadık modelleri çok banel kumaşları basitt tasarım ise tam bir faciaa fiyat ise çok yukarıda (kalitesine nazaran)

    YanıtlaSil
  22. silivride yaşayıp silivride yaşlanıyorum rodimood a istanbulda sahip oldum olmasaydım daha süperdi başınıza dert ararsanız bir rodi edinin benim gibi stres küpü olun hayat boyu bidaha asla diyeceğiniz şeylerin başında geliyor

    YanıtlaSil
  23. süreyya taçcı5 Ekim 2010 05:38

    fethiyede yazın tatilde iken rodi aldım bandırmada yaşıyorum bandırmada kullandım iyide elbise almışidim o alınan elbise elbiselikten gitti paçavraya döndü böyle bişey nasıl oldu internete baktımki hemen herkes muzdarip olmuş bunları denetleyen hiç kimse yokmu önüne gelen marka olabiliyomu reklam yapabiliyomu hepsinden öte herönüne gelen insanları kandırabiliyomu bunları denetliyecek dur diyecek kimse yokmu bu işler nekadar kolay aç bikaç mağaza insanları hemen sağmaya başla şikayeti ulaştıracak kimseyi bulamadım bende internete yazmak istedim
    lütfen daha saygılı olun insanlara daha iyi
    daha kaliteli şeyler üretin

    YanıtlaSil
  24. DERDİNİ ANLATACAK MAKAM VE MEVKİİ ARIYORSAN İŞTE SANA ÇÖZÜM :www.marko paşa . com

    YanıtlaSil
  25. önay tok samsun/ladik1 Kasım 2010 03:55

    iyi bişey olsun diyerek rodi kazak ve rodi kot aldım sitedeki herkes gibi şikayetçiyim böyle büyük bir marka bu denli kötü olabiliyomuş ne bu ya daha önce giydiğim kot isimsiz duyulmamış (macig jean) marka bundan kat be kat iyi idi

    YanıtlaSil
  26. sezgin naneci derki18 Kasım 2010 06:01

    istanbul / şirinevlerden katılıyom tüm yorumlara katılıyom büyük yada küçük bir marka olduğunu düşünmüyom.
    ürününe güvenipte arkasında bile duramamışlar

    YanıtlaSil
  27. bende baya bişey aldım ve hiç mennun kalmadım bidahada almam

    YanıtlaSil
  28. İDİL ŞİMŞEK4 Aralık 2010 01:47

    Rodi mood kabanımı geçen yıl almıştım bu yıl kışın yaklaşması ile dolaptan çıkardım kahverengi tonu olan kaban da bir tarafında (sağ kol kısmı) solmuş olarak karşıma çıktı nedenini anlamayamadım semtimizdeki terziye danıştığımda sebebini kumaş ların farklı olmasından dır dedi
    gözle açıkça seçiliyor renk farklı .Şimdi alınan yere götürsem bir yılı geçti + faturasıda yok bana bi çözüm önerebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  29. Doğan kırkıs22 Aralık 2010 02:01

    Niğde Selçuk mahallesi rodi satın aldım iki kazak
    60 yt leye kazaklar kalın ama sıcak tutmuyo meğer yün oaranı çok azmış
    adı kazak kendi gömlek türü gibi anca ikisini üstüste giyince bişeye benziyo bu adamlar kot yapıyodur kazak yapamıyolar

    YanıtlaSil
  30. arkadaş kazıklanmanın tek adresi rodi mod türkiyenin her tarafında aynı kazığı görebilirsiniz

    YanıtlaSil
  31. arkadaşlar şikayetinizi tüketici haklarına iletebilirsiniz onlar gereken neyse yapmaktadırlar aksi takdirde burada yazmış olduğumuz mail sayısında artmadan başka bişey olmaz 70 milyona aldığım ürün değişime gitti geri gelmedi üstüne üstlük ürünün ellerinde kalmadığını ve o ürünün%50 indirimde olduğunu ancak 35 liralık ürün alabileceğimi söylediler acaba tüketiciyi bunlar salak mı sanıyor

    YanıtlaSil
  32. 20 liralık kazağa bu şikayeti yapıyorsanız 100 liraya ne dersiniz.ucuz etin çorbası olurmu

    YanıtlaSil
  33. Rodi mood isim değişkliği nin altında ne var merak ettim rodi markasınımı değiştiriyo imaj mı tazeliyo
    o kadar dert olan oldumuki buralar dolmuş yorumlarla hayret bana gelince bende eski rodi müşterisi ve giyen biriydim benide küstürdüler kalitesiz şeyler üretip üretip sattıkları için

    YanıtlaSil
  34. Karamsarlık ve güvensizlik duyguları içinde melankolik bir ruh haline bürünebilirsiniz. İradenize söz geçiremeyerek beslenme konusunda aşırıya kaçarsanız ciddi hazım problemleri yaşayabilirsiniz.
    Doğada yürüyüş yapmak sizi rahatlatacaktır,fakat bu kombinasyon tembelliğe meyleder. Keyfinizi bozmak istemez, üşengeç ve sorumluluklarınızdan uzak davranışlarda bulunarak karşınızdakileri sinir krizine sokabilirsiniz

    YanıtlaSil
  35. RODİMOOD Hala Paramı Alamadım!
    Gaziemir Outlet Mağazasından 3 Ekim’de pantolon aldım ve defolu çıktı. Bunun üzerine değişim yaptık, ne tesadüf ikincisi de defolu, sanırım bu serinin hepsi defolu, fakat normal satılıyor.

    Ürünü iade etmeye karar verdim, 4 Kasım’da iade pusulası kesildi paranın kredi kartına iade edileceği söylendi. Aradan 1 ay geçti hala paramı alamadım. RodiMood merkezinden üç yetkili ile görüştüm.

    Bankayı aramamı, ekstremi sorgulamamı vb. şeyler söylendi ama olan bizim paraya oldu hala param yok piyasada. Eğer benim gibi birçok kişinin parası 1 ay boyunca kullanılıyor mu acaba diye düşünmeden edemiyorum. Eğer firmanın bu paraya ihtiyacı var ise ben bağışlamaya hazırım.

    Ayrıca telefonla bir yetkiliye bağlanmak çok çok zor, çünkü operatörler müşteriyi dinlemeden lafı ağzında bırakıp kafalarına göre bağlantı yapıyor ve hatta beklemekten ağaç olabiliyorsunuz, yetkilinin birisi olan bayan işine gelmemiş olacak ki telefonu müşterinin yüzüne kapatma nezaketinde bulundu. (D***)

    Sonuç itibariyle RodiMood firmasından şikâyetçi ve mağdur durumdayım ilgi ve bilgilerinize.*

    YanıtlaSil
  36. İLKNUR KADER3 Mayıs 2011 00:16

    RODİ MOOD İndirimli Gösterilen Ürün Kasada İndirimsiz Çıktı!
    01.12.2010 tarihinde Armoni Alışveriş Merkezindeki Rodi Mood’da beğendiğim mont 32 TL idi. Fakat kasaya gidince montun 69 TL olduğunu öğrendik.

    Nedenini sorduğumuzda bayram indirimlerindeki indirim panolarını, kaldırmayı unuttuklarını söylediler.

    Bu arada montu yarım saat denedim, rengini ve bedenini seçtim. Az önce Rodi Mood'un müşteri hizmetleri departmanı ile görüştüm. Şu an tarafıma henüz bir bilgi verilmedi.

    YanıtlaSil
  37. İstanbul Viaport Rodi Mood mağazasından aldığım kazağımda tüylenme oluştu. Götürdüğümde incelemeye alınacağını söylediler, ben de bıraktım kargoyla bana göndermelerini rica ettim; ama şirket prosedüründe bunun olmadığını söylediler, ben de haftaya gelen değişim cevabı üzerine tekrar mağazaya gittim, aynı üründe beden uyumu olmadığı için başka ürün alabileceğimi söylediler. Ben de başka ürün beğendim, bunda da aynı sorun olur mu sorusuna bunda yaşamazsınız bunun ipliğinde olmaz dediler. Ben de kabul ettim ama onda da aynı sorunu yaşadım tekrar mağazayı aradığımda bana yine aynı prosedürlerin uygulanacağını söylediler, yine kargo teklifinde bulundum ve reddettiler, müşteri hizmetlerini aramamı söylediler oradan da aynı cevabı aldım daha yetkili biriyle konuşmak istediğimde olumsuz cevap aldım.

    Kısacası 1 ürünü kullanabilmem için 5-6 defa mağazaya gitmem gerekecek ve haftada 1 gün olan iznimi bu yolda harcamam gerekecek aynı zamanda mevsim geçecek ve bu ürünü istediğim zamanda kullanamayacağım. Bir de müşteri temsilciliği denilen konu müşterilere hizmet vermek amaçlı değil sadece yetkili kişilere ulaşamamız için kurulmuş bir bölümmüş bunuda anladım.

    İnşallah yazılı bu kadar şikayet bu olayların düzelmesine vesile olur ve markalar mağazalar daha kaliteli mal ve hizmet verirler.

    YanıtlaSil
  38. Malatya Park Avm’den dar paçalı bir pantolon aldım ilk defa aldım ve oradaki arkadaş “dar paça pantolonun kalıbı böyle boyunda bir problem yok iyi” dedi. Ben kısa olduğunu belirttim ama iyi dedi ben de pantolonu aldım; ama eve gidip denedim biraz dolaştım bacak kısmının izi çıkmış 5 Mayıs’da götürdüm müsait olduğumda Malatya Park Avm Eodi’ye ama oradakiler “yok değiştiremem giyilmiş satamam ben bunu bu halde”. Sanki bir yıl giymiş getirmişim pantolonu. Evde giymişim bir numara büyüğünü almak için götürdüm ama değiştirmediler bir de üstüne denemediniz mi alırken diyolar. Kendilerini haklı çıkarmaya çalışıyolar. Satan eleman üzerine tam oturdu orada denedin aldın diyor ama ben de ilk defa giydim pek anlamadığım için evde herkes kısa dedi . Pantolon kısa gerçekten..


    Pantolonun değişmesi için elinizden geleni yaparsanız beni memnun edersiniz. Gerekirse ben ütületir satacakları şekle getiririm ama bu pantolunun değişmesini istiyorum. Yoksa pantolunu atacağım, giyinemem kapri gibi. 70 TL para verip alıyoruz resmen paramızla rezil olduk..


    Bir de kardeşime de pantolon aldık o da boyunu kısalttı, bizden 1.5 TL terzi parası aldılar. Pantol alıyoruz 2 tane utanmadan terzi parası alıyolar. Rodi’den alışveriş yaptığım için çok pişmanım çok kötü reklam oldular bunu da kime olsa söyleyip yaptıklarını anlatacağım. Böyle işletme mağaza olmaz müşteri memnuniyeti yok. /

    YanıtlaSil
  39. RODİMOOD Pantolonumu Değiştirmediler!
    15 Eylül 2011 tarihinde Şanlıurfa Karaçizmeli Rodimood'tan 40 TL'ye kot aldım. Bir gün sonra bir numara büyüğünü istedim yoktu. (Kotu hiç giymedim üzerindeki etiketler duruyordu) geri iade etmek istedim alamayacaklarını söylediler.

    Oysaki fişin üzerinde bile bununla ilgili kanun yazıyor, ben de kotu verdim şikayet edeceğimi söyledim.Sorumlu kişi de sorumsuz bir şekilde kotu şimdi dışarı atacağını benim de hiç bir hak iddia edemeyeceğimi belirtti. Kotu verdikten sonra çıktım geldim şimdi kot da onlarda para da sizin gibi köklü bir şirketin böyle insanları nasıl çalıştırdığını merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  40. bende ankara ankamalldaki rodiden bikaç birşey aldım aldıklarımın arasında bi tane hırka yıkandıktan sonra tüylenme yaptı gittim ankamalla bi kağıt tutuşturdu elime aradan 2 gün geçti aradılar değişim olmadı sizin hatanız die ama ben o hırkayı 2 kere giydim yıkamaya attım 15 dk 30 derecede yıkandı ve tüylendi bide işin ilginci sen iki günde nasıl ankaradan istanbula yolladında orda baktılar geri yolladılari bidaha asla rodiden alışveriş yapmam yakınımdaki herkeside bu konuda uyarıyorum ...çalışanları desen gittiğim 3 , 4 mağazasında da surat beş karış ilgilenmiyolar hiç sizlerde alışveriş yapmayın artık !!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen hafta içinde Rodi Mood mağazasından bir kazak aldım, alırken fark etmemişim eve gidince koltuk altına yakın kısmında bir diş kaçığı oluşmuş ve büyükçe bir delik açılmış. Rahatsız olduğum için aynı gün değişmeye gidemedim; ama beşinci gün aldığım mağazaya gittim türlü bahanelerle ürün değişimi yapmadılar. Bir üründen birçok şikayet gelirse; ancak o zaman değişim oluyormuş. Üstelik bir de hiç giyilmeyen ürüne kokuyor diye bahane buldu oradaki yetkili. Etiketi bile üzerinde duruyor ve delik bir ürünü nasıl üzerime giyebilirim ki? Üstelik en acısı da kesinlikle ve kesinlikle kokmuyor. Hem kokmuş olma ihtimali bile olsa ürün zaten müşterinin denemesine açık bir ürün. Gelen müşteri üzerine giyip deneyip alıyor, onların kokusu çıkmış olabilme ihtimalini de düşünmüyorlar ki zaten dediğim gibi ürün asla kokmuyor.

      Diğer şubelerine gittim ve sorunu anlattım oradaki yetkili, ürünü aldığım mağazaya telefon açtı ve üstelik yanımızda bile konuşmadılar. Bir süre bekledik ve konuşma bitince değişim yapamayacaklarını söylediler. Baştan savma muamele gördüğüm ve mağdur bırakıldığım için şikayetçiyim. Kaldı ki diğer mağazalarda bile Lcw gibi mesela ürün giyilmiş olsa bile renk atma vs. gibi sorunlar çıktığında aradan o kadar zaman geçmesine rağmen değişim yapılıyor. Normalde bu firmanın da yapması gerekiyor; ama kişi ayrımı yapıldığını da düşünüyorum.

      Sil
  41. RODİMOOD Bozulan Fermuar İçin 5 TL Ücret İstiyor!
    Rodi'den 20 TL' ye yazlık pantolon aldım. 1 hafta kullandım ama fermuarı bozuk çıktı, yarım kapanıyor. Tadilat için gittim Rodi'nin mağazasına aldığım mağazadan, parasını cebimden vererek tadilat ettirebileceğimi söylediler. 5 lira civarında fermuar parası vermem gerekiyor. Yeni pantolon alıyorum tadilatla uğraşmak yetmiyormuş gibi bir de cepten para vermem gerekiyor.

    YanıtlaSil
  42. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
  43. Aldığımız ürün 1 hafta içinde tüylenme yaptığı için mağazanıza şikayetimizi ilettik ancak fiş olmadığı için bir şey yapamayacaklarını söylediler (En basit marka bile üzerinde bizim etiketimiz varsa fişe gerek yok derken, sizin firmanızda bunu yaşamak açıkçası garip!) Fişi ibraz etmek için 90km yol gidip fişi getirmek zorunda kaldık.

    Bizden aldığımız fiyat kadar 39.99 TL'lik ürün beğenmemizi istediler. Özellikle bu fiyattan ürün bulmamız gerektiği için uzun bir süre aramak zorunda kaldık, sonra kasaya beğendiğimiz ürünü getirdiğimizde “Ama siz tek parça alacaksanız 40.00 TL'lik ürün almanız gerekir, size indirim yapılmış bu indirimi düşmek zorundayız” denildi.

    “Ürünü aldığınızda indirim vardı, şimdi yoktu, fiyatlar aynı değil, tek parçaydı, iki parçaydı vs.” Alaycı ifadelerle kasiyer farklı fiyatlı bir ürün almamız gerektiğini söylerken, yetkili arkadaş farklı bir fiyatlı ürün almamızı söyledi.

    Arkadaşların çabası etkili oldu, 1 saatten fazla “39.99 TL” yok olmadı “44.99 TL”, “ama 44.99 TL kampanya yok” o olmaz sonunda aldığımız eski ürünü de arkadaşlara hediye bırakıp hiçbir şey almadan çıktık. Müşteri memnuniyeti dışında her türlü kâr amacı güden bir firma olduğu izlenimi edinmemizi sağladılar.

    YanıtlaSil
  44. YAVUZ YILDIRIM7 Şubat 2012 03:52

    Isparta iyaşpark içerisinde bulunan rodi mood mağazından çıkışta diğer mağazalardan almış olduğumuz ürünlere alarm ötüyor ve onlarca kişinin önünde çantalarımıza özel eşyalarımıza bakılarak,hırsız muamelesi yapılıyor, sadece bize değil birçok insanın başına bu durum gelmiş ve gelmeye de devam ediyor.özellikle mağazadaki fatih ismindeki görevlinin insanlara nezaketsiz davranışları alışveriş yapmaya ve stres atmaya gelmiş insanların gününü mahvediyor...

    YanıtlaSil
  45. Yaklaşık bir ay önce Kayseri Park AVM Rodimood mağazasından 1 kot pantolon aldım. 801 Chicago 34-34 olan bedenini denedim. Fiyatı 49,90 TL idi beden büyük geldi. 33-34 ünü denedim oldu.

    Kasaya ücretini ödemeye gittiğimde fiyatının 59,90 TL olduğunu gördüm. Mağaza müdürüyle görüştüm, aynı model kot pantolonun bedeni değişince fiyatı değişir mi dedim. Fabrikasın etiketlediğini yapılacak bir şey olmadığını söyledi. Rodi'ye e-mail attım ama dönen olmadı. 59,90 TL'den almak zorunda kaldım. Farkın geri ödenmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  46. 4 adet pantolon aldım 2'sinin faturası yoktu bulamadım, 2'sinin faturası vardı. 3 ay içerisinde renk atmasından götürdüm 1 ay bekledim, hata bizde değil diye ürün geri geldi. Bir sefer yıkanan pantolon renk attı, değişiriz denildi değişim olmadı. Böyle firma anlayışı olmaz, tüketici haklarına şikayet edeceğim.

    YanıtlaSil
  47. Bir keten pantolon aldım. 3-4 saat giydikten sonra karşıdan karşıya geçerken pantolon bacak arasında gitti. Gittiği yer dikiş yeri değil yalnız kumaş. Dikiş yeri sağlam. Bayii ye götürdüm neyse gönderdiler. Sonuç kumaş sağlam.

    Müşteri hizmetlerini aradım kimse bakmıyor. Fabrikadan ulaştım birine size yardımcı olamayacağım dedi . Yahu kimseye derdimi anlatamadım. Haram olsun param. Arkadaşlar demişlerdi de işte malı güzel görünüyor. Kalite yokmuş.

    YanıtlaSil
  48. Bir süre önce Rodi Mood Elazığ mağazasından bir pantolon aldım. Sonradan diz kapakları sarardı. Mağazaya götürdüm firmaya değişim için gönderdiler. Değişim onayı geldi. Fakat değer olarak 10 TL lik ne alırsan al dediler. Fakat benim pantolonuma karşılık pantolon istedim olmaz dediler.

    Ne yapmam gerekiyor? Bana yardımcı olursanız memnun olurum.

    YanıtlaSil
  49. Şirinyer Rodi Mood mağazanızdan 29/10/2012 saat : 20. 15 de alışveriş yapmaya gitmiştim fakat ürünlerle ilgili personelinizin yanına beden sormaya gittiğimde hepsi reyonda olanlar diye cevap verilerek tekrar koyu sohbet ve gülüşmeler devam etti. Kasaya ödeme yapmak için gittiğimde kasa elemanı yanlarından ayrılıp ödememi almaya doğru yaklaştı diğerleri de etrafına gelip tekrar sohbeti devam ettirdiler. Alaycı bir tavırla konuşmalar ve gülüşmeler devam ediyordu . Elemanlarınızın bana yapmış olduğu bu alaycı tavırlarını Rodimood personeline yakıştıramadım İlgili firmanın müdürlerine sesleniyorum elemanlarınızı seçici alınız .

    İlgisiz hizmet anlayışına sahip olan bu mağazadan alışveriş yapacağımı hiç düşünmüyorum. Ben şimdi Rodimood mağazasında çalışan bu bayanlara gerekli uyarının yapılmasını talep ediyorum. Rodi'yi temsil edebilen personellerle hizmet vermenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  50. Diyarbakır ninova rodimood dan aldığım uzun kollu sweat i etiketi üzerinde ve fişi ile birlikte 2 hafta sonra iade için götürdüğümde almadılar. iade 1 hafta içinde olduğunu söylediler. ürünü aldığım şekilde geri götürmeme rağmen kabul etmediler. benim bildiğim hangi ürün olursa olsun iade 1 ay içinde gerçekleştirilebilir.

    YanıtlaSil
  51. Rodi'den almış olduğum ceketin fermurarının ucu kırıldı, İskenderun merkezdeki Rodimood merkezine gidip durumu anlattım, Kasada duran bayan bana çözümü herhangi bir terziye giderek halletmemi söyledi.

    Fermuarın ucunda Rodi yazıyor, bunu terzinin nasıl yapacağını söyledim,bilmiyorum artık dedi. Defacto veya Lc waikiki gibi mağazalar böyle bir durumda fatura bedelinin iadesini bile yaparken rodi çalışanının 'bizim sistem böyle çalışıyor' demesi Rodimood gibi büyük bir firmaya olan güvenimi fazlasıyla sarsmıştır.

    YanıtlaSil
  52. Rodimood'taki etiket fiyatına yansıtılan indirim miktarı yanlış neden mi rodimoodtan aldığım Cargo PORT X6721 MAN Gömlek etiketli üründe az önce dikkat ettim ilk fiyatı 29. 99 tl etiketli ürüne yeni etiket yapıştırıp %57'lik indirimle 14. 99 tl fiyat vermişler yeni etiket fiyatını kaldırdığında eski etiket fiyatını farkettim. peki geriye kalan %7 lik indirim neyin nesi daha önce aldıklarımız da mı böyleydi.

    YanıtlaSil
  53. 10. 11. 2012 Tarihinde Real Alışveriş Merkezinden 1 adet siyah mont, 1 adette bej rengi mont aldım. Siyah montun üzerinde belirtilen yıkama kurallarına uyarak 2 kez yıkandı. Fakat montun yaka kısımlarında renk solması oldu. Bunun için mağazaya götürdüm fişim, slibim herşeyim mevcuttu.

    Mağazadaki arkadaşlar incelemeye gitmesini gerektiğini ve 15 günü 1 ayı bulacağını söylediler tavırlı bir şekilde velhasıl montumu verdim ve 2 haftadır havalar soğuk ve yağmurlu ben bu havada ince bir montla işe gidip gelmek durumunda kalıyorum. Müşteriye yardımcı olmak adına eksi seviyesindeler bende eski bir mağaza müdürüyüm müşteri memnuniyeti adına yaptıkları hiç bir şey yok elektronik bir ürün değil sonuçta.

    YanıtlaSil
  54. HIDIR ÇİÇEK6 Mayıs 2013 08:15

    BALIKESİR RODİDE ALDIĞIM TSÖRT KÜÇÜLDÜ İKİ KERE YKANDI ONDAN OLMUŞTUR BELKİ AMA BU KADARDA OLMAMALI NİYE DERSENİZ DAYANIKSIZ OLMAMALI ÇÜNKÜ İYİ BİR ÜCRET KARŞILIĞI ALDIM KÜÇÜMSENMESİN LÜTFEN

    YanıtlaSil
  55. Babalar gününe özel 100 tl alışverişe 100 tl hediye çeki anında kasada hediye...
    Saygılarımızla ...RODİMOOD....

    YanıtlaSil
  56. lütfi samsunlu15 Temmuz 2013 05:39

    antalya da rodi mood şikayeti ile ilgili yazıyom kimseler ilgilenmiyo nolur çare olun çözün derdimizi

    YanıtlaSil
  57. RodiMood'dan erken bayram hediyesi!

    Her 100 TL ve üzeri alışverişlerinize 25 TL anında indirim!

    YanıtlaSil
  58. ALİ KEMAL İŞLİ22 Eylül 2013 03:05

    Benim derdim rodimood ile oluştu bundan bir müddet evvel aldım almaz olsaydım ,eskişehir de yaşadım sorunu espark avm de(anadolu ünüversitesi caddesi)
    aldım saat tışort çocuk giyimi vs oldukça yüklü bi alışveri oldu sonrasında sorunlar oluştu sorunları çözmeyi denedikçe sorunlar yumak şekline dönüştü sonuç kocaman sıfır .ben ve rodi bundan sonra bir araya gelmeyiz. sizlerde tavsiye yaklaşmayın....

    YanıtlaSil
  59. Behçet Tavlı5 Ekim 2013 22:37

    Edirne rodi mood aldğım çocuk kız çocuğu için elbiseler sorunsuz çıktı gayet memnun kaldım selamlar .Bu şikayetler nerede birikiyio hayret ben çok iyi ve kaliteli buldum

    YanıtlaSil
  60. resul korkmaz.....izmir1 Kasım 2013 10:35

    türkiye geneli rodimood mağazalarınından bir çoğunu gezdim kararım şu;
    rodimodda kalite yok.............

    YanıtlaSil
  61. BAYRAM DURMUŞ5 Aralık 2013 11:42

    siz önce personelinizin parasını verin ondansonra reklam yapın yazıklar olsun 70 gündür çalışan personelinize maaş vermiyosunuz yazıklarolsun siz bukadar personelin ahını aldıktan sonra hiç birzaman birşeylere sahip olamasınız hergün kötüye gidiyosunuz böyle yaptığınız sürçe daha da kötüye gidersiniz 500 tl maaş verecek kadar acizsniz hiç düşünmüyosunuz 70 günden beri bu personelimiz ne yiyip ne içiyor diye size hiç bişey demiyorum allah ınızdan bulun artık bu ndereceye getirdiniz personellerinizi

    YanıtlaSil
  62. OKTAY CELAL ÖZDAĞ8 Ocak 2014 07:09

    Çok önceden beri rodimoodta müşterisi olduğum samsun rodimood beni çok uğraştırdı nedenine gelince halkı ya tam anlamıyorlar yada işlerine öyle geliyor . olmayan şeyler için bunları rahatsız etmedimki beni anlamıyorlar nedense

    YanıtlaSil
  63. yine dün geçenlerde rodimood tektar gittim sorun oldu daha sonra yine aldım son aldığım kot iyi oldu

    YanıtlaSil