31 Ocak 2010 Pazar

Almanya'dan Rodi Feryadı

Almanya'dan bize ulaşan bir mail şu şekilde.


"
Sikayetimi sitenizde yazarsaniz iyi olur.

2009 yazinda tatil icin gittigim Turkiye'den donuste 3 adet rodi marka kot , mont ve sweet aldim. Ister inanin ister inanmayin ucude Almanya'ya geldigimde hasat oldu. Birinin dikisi kaydi, birinin arabada rengi soldu, digeride sizlere omur. Ben bu urunleri Alman markası alsaydim bunlarin hicbiri olmazdi. 






Cevdet Gumus - Kassel / Almanya


"

87 yorum:

  1. Kardeşim Almanyadan gelip ülkemden giysi almışsın çok güzelde alacak markayı yanlış seçmişsin neyse birdaha aynı seçimi yapmazsın .İzmit li ÇETİN KAŞ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balıkesir Rodi mağazasından 100 TL'ye 50 TL iade kampanyasından faydalanarak bir mont bir de gömlek aldım. Ertesi gün aldığım gömleği aynı fiyattaki başka bir gömlekle değiştirmek istedim.

      Kampanya dahilinde 34.90 TL olan gömleği 28 TL' ye almıştım. Yine 34.90 TL olan gömlekle değiştirmek istediğimde benden 7 TL fark ücreti aldılar. Açıklama olarak da sistem böyle dediler. Dolayısıyla ben kampanyadan faydalanamamış oldum. Sistemin neden böyle olduğunu mantık olarak birisi bana izah edebilir mi?

      Sil
  2. ŞERMİN DUMAN8 Şubat 2010 05:46

    YURTDIŞINDA (İsveç) YAŞAYAN BİRİ OLMAM SEBEBİ İLE SİZİ EN İYİ ANLAYACAK KİŞİ HERHALDE BENİM.BİZDE MEMLEKETTEN DÖNÜŞTE BAZI ŞEYLERİ GİDERKEN BERABERİMİZDE GÖTÜRÜYORUZ HELE BİRDE MALZEMELERDE SIKINTI ÇIKARSA HAKİKATEN ÇOK ZOR TÜRKİYEDEKİ ŞİRKETLERİN DİKKATLİ OLMASINI İSTERİM .

    YanıtlaSil
  3. Sezon sonu indirimlerinin başladığı bu günlerde alışverişlerde dikkatli olalım sonra bu sütunlara yorum veya şikayet yazmaya uğraşmayın benden uyarması.BİR BİLEN KADİR..

    YanıtlaSil
  4. 14 ŞUBAT SEVGİLİLER GÜNÜ HEDİYESİ ALIRKEN BENDE SİZLER GİBİ RODİ MOOD ÇEŞİTLERİNDEN ALMADIM.YORUMLARA BAKINCA RODİ KALİTESİ HAKKINDA KONUŞMAMIN ANLAMI YOK ZATEN RODİDE BUNU KABUL ETMİŞ.

    YanıtlaSil
  5. Almanyadan gelip burda alınıp orda defosu çıkan ürünü alan arkadaşımızın durumu hakikaten üzücü ama bizimde suçumuz yokmu.

    YanıtlaSil
  6. Başta Almanyadan yazan arkadaşa geçmiş olsun,bir arkadaşta bizimde suçumuz yokmu demiş elbette var ürünleri daha kaliteli üretebilirsek daha iyi olur sonrsdsn şikayetler olmaz.

    YanıtlaSil
  7. KAYSERİ RODİ DEDE BAZI ŞİKAYETLER OLUŞTU AMA KİMSE TAKİP ETMİYOR BURADA YORUM YAPAN VE YAZANLARI HASSASİYETLERİNDEN DOLAYI TEBRİK EDİYORUM.

    YanıtlaSil
  8. Rodi ile ilgili Almanyadanda şikayetler başladı ama türkiye,kıbrıs,rusya da olan şikayetler çözüme kavuşmadığı görülüyor

    YanıtlaSil
  9. İstanbuldan yorum ekliyorum; Bizler Bahçelievler lisesi öğrencileriyiz rodi ye takılıyorduk ama 4 ay önce bıraktık Bakırköy rodi mood dan alınan ürünlerden şikayetçi olduk fakat bize 3 maymunu oynadılar .TEK CÜMLE İLE ÖZETLERSEK ; RODİ DEN KAÇININ.. Rumuz ;FOUR GRİLS

    YanıtlaSil
  10. Diyarbakır migros alışveriş merkezinden olan rodi den aldığım pantul 1 ay sonra soldu bukadarmı bozuk olur bi kumaş sizce almayın 44 lirada para vermiştim

    YanıtlaSil
  11. FİKRET ÇOTUR1 Mart 2010 04:02

    Rodi jean den kot mont hediye olarak bana arkadaşım almış (geçen yıl) yakasındaki kürk kısmı bu sene döküldü kelleşti ,bu markayla ilgili bütün olumsuz yorumlara hak veriyorum.

    YanıtlaSil
  12. rodi indirim ilanları gazetelerde çıkıyor ,hemde birebir hediye şeklinde fiyatını ucuz sanmayın çünkü iki ürün tek ürün parasıda olsa yaramaz kullandım ama sevmedim Besim Haşimi KOnya

    YanıtlaSil
  13. mert danış22 Mart 2010 10:38

    kölnde yaşayan teyzemin oğlu iki ay önce türkiyeye geldi aydın da rodi mood marka 3 -4 parça giysi aldı gitti ama aldıklarını orada gönlünce giyemediğini söyledi sebebi ise ürünlerin son derece kalitesiz olduğu ah rodi ahhhh

    YanıtlaSil
  14. rodi seni seven yalnız ben varım heralde.? SUAT TAKAN İstanbul/Haramidere

    YanıtlaSil
  15. YENİ YIL İÇİN HEDİYE ETTİĞİM BU MARKA YAĞMURLUK İK AYDA RENGİ ATTI BU KADAR PARA VERİPTE 49,90 TL KALİTEDEN YOKSUN Bİ ŞEY ALMAK KERİZLİKTEN BAŞKA Bİ ŞEY DEĞİL SİZEDE ÖNERİM KESİNLİKLE RODİ ALMAYIN ALIRSANIZDA BENİM DÜŞTÜĞÜM DURUMA DÜŞMEYİ PEŞİNEN KABUL EDİN

    YanıtlaSil
  16. firmalar yeni ürünlerini baharın gelmesi ve sezonun değişmesiyle birlikte yenilediler amaç kaliteli ürün alabilmekse iyi ve düzgün markalara rağbet edin çok güzel ve kaliteli markalar var giyim konusunda zengin bir ürün yelpazesine sahibiz ,ANTEP den FAZLI

    YanıtlaSil
  17. coşkun dadaş derki30 Nisan 2010 04:27

    frankfurttaki akrabamın gelirken getirdiği giyim eşyalarını kullanıyom adamlar hakikaten kalite üretiyorlar türk markaları kusura bakmayın çoğu fason üretiyo kalite aramayın onlar evladiyelik üretiyo bizim üreticiler bu ürettiklerini bu kaliteyle anca bizlere satarlar hani diyorlarya çin malı kalitesiz diye türk malı ürünün çoğu çin malındanda basit bir kaç iyi firma vardır belki rodi heralde iyilerin içinde yoktur şikayet çok gibi

    YanıtlaSil
  18. HAMBURG LU MUSTAFA18 Mayıs 2010 07:30

    MEMLEKETİMİN TAŞI TOPRAĞI ALTIN KEŞKE TÜRKİYEDE OLSAMDA O DANDİK DEDİĞİNİZ RODİ ALSAMDA GİYSEM BURNUMDA TÜTÜYO NEYSE KENDİNİZE İYİ BAKIN ÜLKENİZİ SEVİN VE DEĞERİNİ BİLİN

    YanıtlaSil
  19. biliyoruz tamamda onlarda yani rodi milleti keriz yerine koyuyo

    YanıtlaSil
  20. rodi ile ilgili yorumlaraa katkı sağlamak amacı ile yazdım rodi iki yıl önce bir ürününü kullandım hiç memnun olamadım fiyatı ilk başlarda ucuz gibi sonradan üründe gözle görünen kusurlar oluşunca pahalı oluyo

    YanıtlaSil
  21. GARGAMEL BEKİR2 Temmuz 2010 03:17

    ŞİKAYET ŞİKAYET SONUÇ VARMI ONA BAKIN HAKETTİĞİNİZ ÖLÇÜLERDE YÖNETİLİP YAŞAMLARINIZI İDAME EDİYORSUNUZ ÇILGIN TÜRKLER,!!!!!

    YanıtlaSil
  22. hamburg taki reşat28 Temmuz 2010 03:31

    rodi bizimkileri türkiyede üzme tatile geldik aldık emmevelakin bazı parçalarında şık değil hatalar çıktı sen yinede güzel şeyler yap sat almanyaya götürelim oralarda giyinelim

    YanıtlaSil
  23. sizlerde almanyadan avrupadan afrikadan gelip almayın alacaksanız doğru düzgün şeyler alın

    YanıtlaSil
  24. rodi imalatı bırakmış fason üretime geçmiş ürünlerin kalite kontrolünü sağlayamamaya başlamış rodinin eldeki üşteriside başka markalara kayıyor günü kurtarma kampanyalarıda biyere kadar etkili sonuçta kaybolan bir müşteri onlarcasına eşit siz siz olun rodi ile karşılaşmayın mümkünse yok sayın

    YanıtlaSil
  25. Zor dostum ,bu işler zor

    YanıtlaSil
  26. şişli istanbul katılıyom genç işi spor markalarda asla ve asla almayacağım ürün rodi iki sene oldu sorunlu bi giyimi değiştirene dek iki hafta uğraş verdim değmezmiş değişime verdikleri ise altı ay dayandı

    YanıtlaSil
  27. YASİN DEDİ. YAZIN ALINAN İKİ GÖMLEĞİ İKİ AY YA GİYDİM YA GİYMEDİM DOSTUM BU MARKADAN ALIPTA KAFASI AĞRIMAYAN BİRİLERİ VARMI VARSA HAYRET EDERİM LÜTFEN BU ÜRÜNLERDEN ALMAYIN KANMAYIN İNANIN BANA GÖMLEKLERİ YARAMAZ AKSİNİ SÖYLEYEN VARSA BURAYA YAZSIN

    YanıtlaSil
  28. adem selçuk tufan24 Eylül 2010 03:07

    rodimood alacakken yorum ve yazıları okuyup caydım emeği geçenlere teşekkür,biz alıcılar dikkat ederek alış yaparsak satıcı firmalarda kendilerine çeki düzen vermiş olurlar

    YanıtlaSil
  29. Esra Fıratlı8 Ekim 2010 05:40

    rodi kiids mamülleri ile bu yılın 9 uncu ayında aldık almaz olaydım bukadarmı kötü olur arkadaş inan çocuk gömlekleri ucuz gibi aldıktan sonra çok pahalı çünkü yaramaz gömlekte kalitesiz süveterleride öyle acayip acayip giysiler böyle markalar düşman başına lütfen ama lütfen rodi kiid almayın çocuklara bidaha almam şikayetimi herkese söyleyecem
    neolur artık çin malı olanları kötülemeyin bunlarda onlar gibi

    YanıtlaSil
  30. in yavuz / İSTANBUL21 Ekim 2010 05:37

    RODİ MOOD ALMAYIN ALIRSANIZ BİN KEZ PİŞMAN OLURSUNUZ BEN KENDİMDEN BİLİYOM ALDIM VE ÇOK PİŞMAN OLDUM BENİM ANLAMADIĞIM ONCA ŞİKAYET VAR
    İYİ DİYENLER YOKMU ONLAR NEREDELER TAM HAYRET VERİCİ Bİ ŞEY NERDESİNİZ ARKADAŞIM YOKSA SİZ ÇOK AZ BİR AZINLIKMISINIZ..?????????????

    YanıtlaSil
  31. harun gölge30 Ekim 2010 05:10

    eniştemler yazın geldiklerinde onlarla alışveriş yapıp gönderdim köln e gittiler eniştem rodi de gömlek beğenip aldı gitti şimdi diyoki kayınço bukadar berbat bi marka ben görmedim hayırdır dedim
    gömlek rengi tanınmayacak halle dedi sizin memlekette kalite yokmu diyo soruyo bende ne deyim bi şey diyemedim satan yer diyoki getirin bakalım nasıl geri gelecekse 3000 km uzağa giden şey üstelik 30 tl lik bişey nasıl geri gelecekse hoş gelsede
    sanki değiştireceklerde kader dedim asla aynı hatayı bi daha yapmam

    YanıtlaSil
  32. kayseri dediki.
    bende hediye aldım şikayetim oldu kendi kendime getiren kişiye hissettiremedim kimseyede söyleyemedim
    bu marka bu marka .... hiç hoş değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rODİ MOOD PANTOLON ALIPTA ŞİKAYETÇİ OLDUM SANAL DA Kİ YORUMLARI OKUDUM YALNIZ OLMADIĞIMI ANLADIM İNSANLAR BU MARKADAN GENELDE ŞİKAYETÇİ İMİŞ BİLEMEDİM FAKAT BİR KERE ALMIŞ OLDUM YAZIK BU MARKAYI ALIPTA GÜVENİ ZEDELENMEYEN VARMI ACABA

      Sil
  33. Gürsen Ulusu dediki.......

    Ankara kızılay /mithatpaşa cad.rodi ile sıkıntı yaşıyorum bu markanın penyesi oldukça dayanıksız ilk yıkamada küçülüveriyo,diğer markaların penyelerinde aynı şey yaşanmıyo.Diyolarki ısı çok gelmiş (yıkama ısısı) kardeşim diğer penyeler küçülmüyoda beraber yıkanan rodi ler niye çabucak küçülüyo işte bunun cevabını bulamıyorlar.

    YanıtlaSil
  34. dilay jale eser3 Aralık 2010 02:39

    hediye alacağım zaman rodi,mavi,lee gibi markaları almak istemiyorum sebebi çok basit bu markaların kötü bir imajı olması tabiki bu benim fikrim .
    NOT: bu 3 markaylada sıkıntılı günler yaşadım

    YanıtlaSil
  35. giyecek ve yiyecekte marka aramam yakışanı alırım,beğendiğimi yerim işte bu

    YanıtlaSil
  36. rodi giyen kullanan kim varsa yarısı yazmış yazanlarda pişmanlıkları anlatmış tamamda bu olaylar tek bizdemi oluyo acaba
    insanın başına herbişey gelebilir fazla takmamak gerekli

    YanıtlaSil
  37. cuma kurt---------------kırşehir31 Aralık 2010 02:01

    adım cuma üniversite 1 .sınıf öğrencisiyim bütün öğrenciler gibi spor giyinmekten yanayım neyse rodi kota yıllar önce sahip oldum dayanıklı diyemem bidahada denemedim özgün bir marka olduğu düşüncesinde değilim

    YanıtlaSil
  38. nevruz kutlutan10 Ocak 2011 05:05

    istanbul çemberlitaştan yazı yazıyorum,rodi şikayette bulunacam kimseyi bulamadım merkezlerine tel açtım dönen olmadı buraya ilettim,lütfen ilgilenin nolur 0 538 4352976

    YanıtlaSil
  39. Rodi mood mu ?arkanıza bakmadan kaçın..

    YanıtlaSil
  40. YAŞAR ERTUĞRUL24 Ocak 2011 05:12

    BÜTÜN RODİ PATRONLARINA,
    YÖNETİCİLERİNE,
    BAYİLERİNE,
    ÇALIŞANLARINA,
    bu parçayı hediye ediyorum mutlaka dinleyin.
    Karşınızda;
    ANKARALI TURGUT,''KAYMAK LAZIM ''

    YanıtlaSil
  41. Mukadder Kaleli19 Şubat 2011 08:52

    Kassel-Almanya
    rodi mallarını yazın gelince aldim ,tatilde almıştım ,iznik e gelirken fakat bu malzeme çok kötü böyle iş olmaz bunlara kimse söylemiyormu iyi şeyler yapın diye.
    burda böyle şeyler olmaz çünkü ceza yerler . bunlar türkiyenin markası giyimcisi ise vay türklere .

    YanıtlaSil
  42. ben iki sene önce türkiyede tatilde 2 tane jeans almistim rodi mood den ve ikisinide halen kullaniyorum birisinin fakat rengi cikti ama ben gayet memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir keten pantolon aldım. 3-4 saat giydikten sonra karşıdan karşıya geçerken pantolon bacak arasında gitti. Gittiği yer dikiş yeri değil yalnız kumaş. Dikiş yeri sağlam. Bayii ye götürdüm neyse gönderdiler. Sonuç kumaş sağlam.

      Müşteri hizmetlerini aradım kimse bakmıyor. Fabrikadan ulaştım birine size yardımcı olamayacağım dedi . Yahu kimseye derdimi anlatamadım. Haram olsun param. Arkadaşlar demişlerdi de işte malı güzel görünüyor. Kalite yokmuş.

      Sil
  43. Oktay dediki
    RODIMOOD 1 Kez Girdim Bir Daha Girmem!
    Isparta Merkez Mimar Sinan Caddesi’nde bulunan Rodi Giyim San. Ve Tic. A.Ş. adında faaliyet gösteren firma özellikle de çalışanları ilgisiz. Adamlar paraya doymuş, senin parana ihtiyaçları yok ki, içeri adım atıyorsun ilgi ve alaka dersen sıfır. Hele birde ürün değiştireceğim veya iade edeceğim dedin ya işte o zaman yandın.

    Ben eşimle bunların hepsini yaşadım hele kasada duran ve fişte yazılı ismiyle adı M**** C***** olabilir var ya işte onun burnunu kırmadan kendimi frenleyip nasıl dışarı çıktım halen kendime inanamıyorum.

    YanıtlaSil
  44. Yeter Artık..4 Mayıs 2011 22:49

    RODIMOOD Kemer Kısa Sürede Koptu!
    14 Nisan 2011 tarihinde, satın almış olduğum 368 Muğla Rodi Mood Kurşunlu şubesinden 2835 model kemer (aksesuar) 4.gününde toka kısmından kopmuştur. Herhangi bir güç denemesinde bulunmadığım ve ihtiyacım dışında kullanmadığım bu kemerin bu kadar basit ve kalitesiz olmasını hoş karşılıyor musunuz?

    Şubenize gittiğimde hoş karşılanmadığımı ve yeteri kadar bilgilendirilmediğimi de ayrıca personel şikayeti olarak belirtmek isterim. Lütfen bu konuda bana yardımcı olun...
    Model no: 869918264875

    YanıtlaSil
  45. İstanbul Viaport Rodi Mood mağazasından aldığım kazağımda tüylenme oluştu. Götürdüğümde incelemeye alınacağını söylediler, ben de bıraktım kargoyla bana göndermelerini rica ettim; ama şirket prosedüründe bunun olmadığını söylediler, ben de haftaya gelen değişim cevabı üzerine tekrar mağazaya gittim, aynı üründe beden uyumu olmadığı için başka ürün alabileceğimi söylediler. Ben de başka ürün beğendim, bunda da aynı sorun olur mu sorusuna bunda yaşamazsınız bunun ipliğinde olmaz dediler. Ben de kabul ettim ama onda da aynı sorunu yaşadım tekrar mağazayı aradığımda bana yine aynı prosedürlerin uygulanacağını söylediler, yine kargo teklifinde bulundum ve reddettiler, müşteri hizmetlerini aramamı söylediler oradan da aynı cevabı aldım daha yetkili biriyle konuşmak istediğimde olumsuz cevap aldım.

    Kısacası 1 ürünü kullanabilmem için 5-6 defa mağazaya gitmem gerekecek ve haftada 1 gün olan iznimi bu yolda harcamam gerekecek aynı zamanda mevsim geçecek ve bu ürünü istediğim zamanda kullanamayacağım. Bir de müşteri temsilciliği denilen konu müşterilere hizmet vermek amaçlı değil sadece yetkili kişilere ulaşamamız için kurulmuş bir bölümmüş bunuda anladım.

    İnşallah yazılı bu kadar şikayet bu olayların düzelmesine vesile olur ve markalar mağazalar daha kaliteli mal ve hizmet verirler.

    YanıtlaSil
  46. Ben 6 ay önce Kayseri'nin Düvenönü şubesinden eşime pantolon ve kendime mont almıştım. Çok kullanmamıza rağmen montun cep kısmında yırtılma ve pantolonun ilk yıkamada lekeler oluşmasına anlam veremedim. Bunun üzerine Rodi Mood mağazasına şikâyetimi bildirmek üzere gitmiştim. Şikâyetimi bildirdim aldığım ürünleri fabrikaya göndermelerini istedim yalnız fiş istediler ancak yanımda fişin olmadığını söyledim kendilerine.

    Yinede fişim olmadı halde gönderdiler. Ürün hatasının benden kaynaklandığını benim hatam olduğunu söylediler. Bende bu teklifi kabul etmeyip ikinci kez tekrar gönderdiler. Daha Sonra bana ulaşıp şikâyetimi kabul ettiler. Ancak 130tl'ye aldığım monta 80 tl lik bir alışveriş, 39 TL'ye aldığım pantolona 12 TL alışveriş yapabileceğimi söylediler. Bunun ne kadarı doğru kaliteli diye sizin mağazanızdan alışveriş yapıp sizi tercih ediyoruz.

    Bundan sonra ben, ailem ve çevreme sizden kesinlikle alışveriş yapmamalarını isteyeceğim. Hakkımı sonuna kadar arayacağımdan emin olabilirsiniz, bu arada size ve ürünlerine güvenmeyeceğim artık. Bu durumdan çok rahatsız olduğumu sizlere belirtmek isterim, umarım sizlerde bana hakkımı aramamda yardımcı olursunuz.

    YanıtlaSil
  47. Ankara tunalı Hilmi caddesinde bulunan Rodi mağazasından bir kot pantolon aldım. Mart ayında cep kısmında bir delik açıldı(astarda değil ön yüzde). Ve temmuz ayında da yani ürünü aldıktan 8 ay sonra pantolonun her tarafı paramparça oldu giyerken ince çorap kaçığı gibi yırtılıverdi. Hala şoktayım. Yıllardır koy pantolon kullanırım ama böyle bir durumla ilk defa karşılaşıyorum. Devlet memuru olduğum için işyerimde kot pantolon giyemiyorum ve evde 20 ye yakın kotum var.

    Bu yüzden bu pantolonu taş çatlasa 15-20 kere anca giymişimdir buna rağmen her yeri yırtıldı. Ankamall Rodi mağazasını aradım satın aldığım mağazaya gitmemi söylediler. Tunalı Hilmi caddesinde satın aldığım yere gittim ama mağaza kapanmıştı. Ankamall Rodi mağazası beni baştan savıp, konuşmamı dinlemeden kapanmış bir mağazaya yönlendirdi. Ankamall Rodi mood mağazasına pantolonu teslim ettim İstanbul’a gönderip inceleteceklerini söylediler. Bugün ret cevabı geldiğini iğrendim. Allah aşkına soruyorum ya bir kot pantolonun ceplerinin dış kot kısmı ve kalça bölümü 6 ay içinde giyilemeyecek kadar yırtılıp rengi bozarır mı? Şu an inanamıyorum ve çok sinirliyim. İki kuruş için yaptıkları saygısızlığa değer mi?*

    YanıtlaSil
  48. i.tüm şubelerinde fiyat aynı, neymiş efendim etiket yanlış basılmış 2 lira fazlasını sölüyo kasada bana.tüm şubelerde mi yanlış etiket basılmış.üstelik üründe diş kaçığı çıktı,kocaman bi delik açılmış.. değişmeye gittim türlü bahanelerle değişmediler.kokuyormuş..! üzerinde ne ter ne parfüm kokusu kesinlikle yok.!çarşıda on kişiye koklattım ürünü kokuyormu diye hiçbiri de kokuyo demedi.!!koksa bile ürün denenmeye açık bir ürün gelen müşteriler üzerine deniyor öyle alıyor.o olmadu bu defa da genel bir şikayet olması gerekiyormuş kumaşında.ulan hayvan herif sattığın ürün özürlü işte daha ne şikayeti olsun.Allah belasını versin tüketiciyi madur eden tüm firmaların.peşini bırakmıyorum ama gereken yerlere şikayetimi yaptım.!!!bundan sonra da tüm yakınlarım arkadaşlarım akrabalarım rodiden alışveriş bitti artık.!!! gözümün gördüğüne de söylicem ordan alışveriş yapmamalarını.!!!!

    YanıtlaSil
  49. Antalya Özdilek AVM. RodiMood mağazasına verdiğimiz, ilk yıkamada yıkama sonrası renk değiştiren ve ceplerinde yırtıklar oluşturan 12 Haziran 2011 tarihli ve 21441 seri numaralı ürün inceleme ile 30 derecede siyahlar için özel deterjanla yıkandıktan sonra bile grileşen 30 Temmuz 2011 tarihli ve 25478 seri no'lu ürün inceleme formuyla kayıt edile 2 adet pantolonumdan hala ses seda yok.

    Gidince halledeceğiz deyip geri döndürüyorlar. Yeter artık kendi pantolonlarımı bari verin deyince de birisini bulup diğerinin kaybolduğunu söylüyorlar. Kaç ay geçti hiç kullanamadan kayboldu. Gerektiğinde model no ve diğer bilgileri de verebilirim. Bu ayıbı markanıza yakıştıramadığımı belirtir ilgililere bildiririm.

    YanıtlaSil
  50. Sivas Rodi Mood mağazasından 49.99 tl ye elbise aldım. Daha sonra elbiseyi başka bir ürünle değiştirmek üzere mağazaya gittim. Fakat fişimi bulamadım,ne oldu bilmiyorum belki de mağazada kaldı. Önce değiştirmek istemediler. Müşteri hizmetlerinden N***** Hanımla görüştükten sonra onun talimatı ile değişimi kabul ettiler. Acele bir işim çıktığından daha sonra değişim yapıp yapamayacağımı sordum. Bir sakıncası olmayacağını söylediler.

    Tekrar Rodimood mağazasına gittiğimde kasadaki ilgili elbisenin fiyatının 24.99 tl olduğunu söyledi. Ben aldığım fiyatta ısrar ettim. Hatta etiket bile üzerinde duruyordu. Kasadaki görevli ne bilelim ne zaman aldığınızı fişiniz yok dedi. Bense 25 tl için yalan söylemeye ihtiyacım olmayacağını belirttim. 24.99 tl üzerinden işlem yapabileceklerini söylediler. Diğer müşterilerin yanında küçük duruma düştüm ve onurum kırıldı.

    İade edeceğim elbiseyi ve değişim yapmak için aldığım gömlekleri kasada bırakarak mağazadan ayrıldım. Hiç bu kadar utandığımı hatırlamıyorum. Tekrar N***** Hanımı aradım elbiseyi ve yerine aldığım kıyafetleri mağazada bıraktığımı söyledim. N***** Hanım yapabileceği bir şey varsa yapacağını söyledi . Bense o kadar üzüldüm ki ve rodimood a olan güven duygumu kaybettiğimden değil tekrar rodi mood a gitmek önünden bile geçemiyorum.

    Sonuç dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan oldum. 50 tl nin üzerine bir bardak su içtim. Mağazada bana karşı gösterilen tutumu hiç yakıştıramadım. B*** firmasının bir reklamı vardı insanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim. 50 tl beni batırmaz ama bu tarz davranışlar müşteri güvenini sarsar.

    YanıtlaSil
  51. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
  52. Rodi Mood FGaziantep Sankopark mağazasından aldığım montum yaklaşık 1 yıl içinde soldu. Bunun üzerine gittiğim mağaza yetkilileri 6 aydan sonra garanti kapsamında olmadığını ve bu nedenle alıp gönderemeyeceklerini ilettiler. Ben de N*** Hanımla temasa geçip Gaziantep Avukat Cengiz Gökçek Devlet Hastanesi karşısındaki mağazalarına ürünü bıraktım. Son 10-15 gündür çokça sormama rağmen ürünler sayımda olduğu gerekçesiyle elime ulaşmadığı sürekli bana söyleniyor.

    Yaklaşık 40-45 gün oldu ve bugün hakem heyetine başvuracağım. Ama iyi niyetle ve müşteri memnuniyeti ile bu halledilebilirdi. İlkin sorun çözülsün yeter demekle beraber bu dakikadan ve ilgisizlikten sonra ürün ücret iadesini talep edeceğim.

    YanıtlaSil
  53. YAVUZ YILDIRIM7 Şubat 2012 03:53

    Isparta iyaşpark içerisinde bulunan rodi mood mağazından çıkışta diğer mağazalardan almış olduğumuz ürünlere alarm ötüyor ve onlarca kişinin önünde çantalarımıza özel eşyalarımıza bakılarak,hırsız muamelesi yapılıyor, sadece bize değil birçok insanın başına bu durum gelmiş ve gelmeye de devam ediyor.özellikle mağazadaki fatih ismindeki görevlinin insanlara nezaketsiz davranışları alışveriş yapmaya ve stres atmaya gelmiş insanların gününü mahvediyor...

    YanıtlaSil
  54. İZMİR GAZİEMİR RODİ OUTLET MAĞAZASINDAN BAYAN CAPRİ SATIN ALDIK.HİÇ KULLANILMADAN CAPRİNİN BEL KISMINDA DEFORME OLDUĞUNU FAKEDİP MAĞAZAYA DURUMU İLETTİK.
    SATIN ALDIĞIMIZ ÜRÜNÜ DEĞİŞTİRMEK GİBİ BİR NİYETİMİZ OLMADIĞI İÇİN FİŞİNİ SAKLAMAK GEREĞİ DUYMADIK.
    TAMİR EDİLMEK ÜZERE ALMAK İÇİN GİTTİĞİMİZDE TAM OLARAK TAMİR EDİLMEDİĞİNİ VE DAHA FAZLA DA YAPILAMAYACAĞI BİLGİSİNİ ALDIK.
    ÜRÜN MERKEZE YÖNLENDİRİLDİ.15 GÜN İÇİNDE GERİ DÖNÜŞ YAPILACAĞI BİLGİSİ ALINDI.
    BU OLAYLAR SIRASINDA MAĞAZA YÖNETİCİSİ BEYEFENDİNİN TAVIRLARI HİÇ HOŞ DEĞİLDİ.
    BİLGİLERİNİZE SUNARIM.
    SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  55. RODİMOOD Üretim Hatasını Kabul Etmiyor!

    Rodimood'dan aldığgım çocuk pantolonu 18 numara iğne ile dikiş yapıldığından kumaş ve lastik koruma bölümünün, dikiş sonucu tamamen kesildiği belli olmaktadır ve iki kere kullanım sonucu kumaş ve lastik koruması olan penye bir birinden ayrılmaktadır.

    Bu nedenle yapılan üretim dikiş hatasının tarafınızdan nasıl incelemeye tabii tutulduğunu ve üretim hatasından kaynaklanan ürünün değiştirilmesi hususunu talep ederim.

    YanıtlaSil
  56. 4 adet pantolon aldım 2'sinin faturası yoktu bulamadım, 2'sinin faturası vardı. 3 ay içerisinde renk atmasından götürdüm 1 ay bekledim, hata bizde değil diye ürün geri geldi. Bir sefer yıkanan pantolon renk attı, değişiriz denildi değişim olmadı. Böyle firma anlayışı olmaz, tüketici haklarına şikayet edeceğim.

    YanıtlaSil
  57. ISPARTA SÜLEYMAN DEMİREL BULVARI İYAS PARK YAŞAM MERKEZİNDEKİ RODİ MOODDAN ANNELER GÜNÜ İÇİN ANNEME ALDIĞIM İKİ ADET RODİ ÜRÜNÜ DE FO LU ÇIKTI VE BEN ANNEME MAHÇUP OLDUM ,DEĞİŞMESİ İÇİN ÇABALADIM BAŞARI SAĞLAYAMADIM EMİN OLUN BU RODİMOOD DAN KESİNLİKLE VE KESİNLİKLE DAHA ALIŞ VERİŞ YAPMAM
    SON DERECE LAKAYIT VE CİDDİYETTEN UZAK BİR FİRMA.......

    YanıtlaSil
  58. MUSTAFA DOĞAN......5 Haziran 2012 01:45

    arkadaşlar sakın ha kanıp da bu markanın ürününü almayın dükkanlarının önünden bile geçmeyin yanıldım da bir mont aldım 1 hafta kullandım üstünde yazan şartlara göre yıkandı siyah oldu beyaz garantiye gitti red cevabı geldi sinirlendim müşteri hizmetlerini aradım şikayetimi sinirli bir şekilde söyledim kız konuşamadı suratıma kapattı telefonu sakın ha sakın yetkili kimse yürekliyse ulaşsın bana profilimde numaram falan herşey yazıyor ben lafımın arkasındayım....

    YanıtlaSil
  59. Rodi mağazasında bir ürün alınca ikinci ürün %50 indirimli diye 2 tane pantolon aldım.
    Pantolonun fiyatı 29.90 TL 2 pantolon ortama 45 TL'ye almış oldum.
    Pantolon ilk giydiğimde renk verdi ve pamuklandı ve hiç yıkanmamıştı garantiye götürdüm kabul edildi.

    Bana yerine başka ürün alabileceğim söylendi bende yine pantolon aldım.Ama bana 15 TL bir fark ödemem gerektiğini söylediler.İkinci pantolon % 50 indirimli almışım.İster pantolon istersem başka bir şey aldığımda bana 15 TL indirim yapılacağını eğer aynı pantolondan alırsam 15 TL fark ödeyeceğimi söylediler.

    Ben sonuçta oradaki indirime bakıp 2 adet pantolon aldım kusurlu ürününde birebir aynısıyla değiştirilmesini istedim ama anlatamadım.Orada onlarda 29.90 TL olan pantolon olduğu halde bana aynı pantolondan yok denildi oradakilerde farklı ürünmüş.

    Ben Rodiden sonuçta 2 adet 29.90 fiyatında ürün aldım para iadesi zaten yok bende istemedim, ama kusurlu olan bir malın aynısını fark ödemeden almak benim hakkım olduğunu düşünüyorum.Ben paranın derdinde değilim ne pantolon nede arada ödediğim farkı istiyorum aradaki farkı buradaki mağaza Somaliye sms atarak yardımda bulunsun.


    Ben sadece yapılan haksızlığın yanlış ve haksız bir uygulama olduğunu anlatmak istiyorum.
    Sonuçta ben 29 TL olan bir ürün kusurlu cıktı bana 15 TL ürün al yada 15 TL fark demeleri çok yanlış.

    YanıtlaSil
  60. Ayhan Taşçı2 Temmuz 2012 05:44

    Sayın Rodimood sizin Parfümlerin kokusu hiçte kalıcı değil allıya pulluya sattığınız parfümlerden 2 adet aldım biri kendime diğeri nişanlıma fakat emin olun piyasadaki taklit parfümler bunlardan daha kaliteli lütfen kendi alanınızda satış yapın milletin canını benimki gibi yakmayın .............

    Ayhan taşçı
    --------------------------------------------------
    İstanbul / Ataköy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirinevler şubesinden yaptığım 03 Haziran 2012 tarihli ve 883103 seri nolu gider pusulasına istinaden almam gereken geri ödemeyi 45 gün geçmesine rağmen alamadım. İade sırasında 15 gün içinde ödenir dendi. Ama hala ödeme yapılmadı. Nedense ilgili firmadan aldığım her hizmette sorun yaşıyorum. Bir an önce ödemenin yapılmasını ilgililerden rica ederim.

      Sil
  61. Ordu-Ünye rodi mooddan yaklaşık bir ay önce biri siyah diğeri gri iki pantolon aldım.Hatta çok beğendiğim için griden daha sonra bir tane daha aldım.Gri olanda sorun yok fakat siyah olan iki yıkamada bembeyaz oldu evde bile giyilmez o derece.Ben bütün siyah çamaşırlarımı 30 derecede perwol siyahla yıkarım.Rodi'ye götürdüm şikayetimi anlattım.

    Ürünü aldılar bir hafta sonra gittim Rodi kabul etmemiş sorunu.Kullanıcı hatasıymış.Zaten her şey kullanıcı hatası.Düzgün koşullarda yıkamamışım.Zaten ilk defa siyah birşeyim oluyorya hayatta nasıl yıkanacağını rodi öğretmiş sağolsun.

    Parasında pulunda değilim ama ben ürünü nasıl yıkadığımı çok iyi biliyorum insanları saf yerine koymayın sayın Rodi Mood yetkilileri.Siz de çok iyi biliyorsunuz hatanın sizin ürününüzden kaynaklandığını.Pantolonu geri göndermeseydiniz ne yapacağım ben onu üzerine kocaman Rodi Mood diye yazdırıp gezerim ancak.Zorla geri verdiler istemediğim halde.Hediyem olsun Rodi'ye boyatır tekrar satarsınız.

    YanıtlaSil
  62. Malatya İnönü Caddesi şubesinden yıl içinde aldığım 3 adet kot pantolonum aynı yerlerinden yıpranarak deforme oldu. Mağazaya gitiğimde bana pantolonların geçen yılın sezonunu ürünü olduğunu, bu ürünler için bişey yapılamayacağını söylediler. Sayın Rodi yetkilileri ürettiğiniz ürünlerin üzerindeki etiketlerinizin yaptığı reklam milyonlarca lira harcanarak yapılan reklamdan daha etkili olacağını unutmayın.

    YanıtlaSil
  63. 24. 06. 2012 tarihinde Ankara 147 Meşrutiyet mağazanızdan 2733 nolu bordo bir pantolon aldım. 1 kez yıkanmasına rağmen renk atması oldu ve analize gönderildi. Fakat mağazadan bana dönüş yapılması gerekirken, 1, 5 ay geçmesine rağmen herhangi bir dönüş yapılmadı ve ben bu yüzden mağazına 2-3 kez gidip kendim sordum .

    1, 5 ay sonra tekrar gittiğimde ise red cevabının geldiği söylendi. Bunun üzerine makbuzumla birlikte pantolonu almak istedim. Fakat Ankara 147 Meşrutiyet' teki personeliniz K*** T**** (ismi ve soyismi net olarak böyle olmayabilir. Çünkü düzgün bir şekilde yazmamı) makbuzumu veremeyeceğimi söyledi.

    Sırf arşivden tekrar çıkarmamak ve iş güzarlığı yüzünden ve ayrıca mağazada tartışma ortamı yaratıp beni ve diğer herkesi rahatsız edecek benim her söylediğime yerli yersiz , haddi olmayan üslupla cevap verdi. Gereğinin yapılmasını rica ederim.

    YanıtlaSil
  64. Rodimood aldığım ürün solduğundan dolayı değişmek istedim. Kabul edilmedi. Şikayetvar. coma şikayet ettim. Rodimood yetkilisi telefon açarak benden bilgi aldı ve şikayetvar. com a sorun çözüldü diye bilgi verdi. Şikayetim devam ediyor.

    YanıtlaSil
  65. Şirinyer Rodi Mood mağazanızdan 29/10/2012 saat : 20. 15 de alışveriş yapmaya gitmiştim fakat ürünlerle ilgili personelinizin yanına beden sormaya gittiğimde hepsi reyonda olanlar diye cevap verilerek tekrar koyu sohbet ve gülüşmeler devam etti. Kasaya ödeme yapmak için gittiğimde kasa elemanı yanlarından ayrılıp ödememi almaya doğru yaklaştı diğerleri de etrafına gelip tekrar sohbeti devam ettirdiler. Alaycı bir tavırla konuşmalar ve gülüşmeler devam ediyordu . Elemanlarınızın bana yapmış olduğu bu alaycı tavırlarını Rodimood personeline yakıştıramadım İlgili firmanın müdürlerine sesleniyorum elemanlarınızı seçici alınız .

    İlgisiz hizmet anlayışına sahip olan bu mağazadan alışveriş yapacağımı hiç düşünmüyorum. Ben şimdi Rodimood mağazasında çalışan bu bayanlara gerekli uyarının yapılmasını talep ediyorum. Rodi'yi temsil edebilen personellerle hizmet vermenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  66. Rodimooddan aldığım kazak 2 gün sonra tüylendi. Kampanyalarla insanları çektikten sonra ilgilenmiyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 12/01/2013 tarihin'de Elazığ Rodi Mood'dan eşime bir kazak aldım ayrıca bedeninin uyup uymayacağını bilemediğim için değişim kartı aldım. 15/01/2013 tarihinde bir beden küçüğünü almaya gittiğimde bedeninin kalmadığını ayrıca bu kazağın farklı renkleri olmadığından kazak elimde kaldı.

      Kampanyadan aldığımdan (100 liralık alışverişe 100 lira bedava ) başka bir ürün ile değişim olmuyormuş. Bunun bir çaresinin olması lazım. lütfen mağazanızdan sürekli alışveriş yapan müşterinize ve ürününüze sahip çıkın.

      Sil
  67. Yazmış olduğum siyah renkli renk atması meydana gelmiş ürünle ilgili olarak müşteri hizmetleri tekrar tarafıma dönmüş ve firmamız kabul etmiyor demiştir. Anladığım şu ki Bir D*** ve L**** mağazası gibi olabilmeniz için sanırım çok zaman geçecek ve çok müşteri kaybedeceksiniz. Müşteri hizmetleriniz onların müşteri hizmetlerini arasın renk atması ve solması olan bir ürünü nasıl sorunsuzca hatta incelmeye göndermeden nasıl kabul ettiklerini size anlatsınlar.

    Tüketici nasıl memnun edilir ve mutlu ayrılır mağazasından sizlere anlatsınlar bence yararlı olacaktır .Reklama ihtiyaçları yok o firmaların bakın ben onların reklamını yapıyorum sizi ve solması ve renk atması doğal sayılan ürünlerinizi de birkez daha düşünmeniz için bu yazıyı yazıyorum..

    YanıtlaSil
  68. 27.01.2013 tarihinde malatya park rodi mağazasından alış veriş yaptım. aldığım üründe tadilat yapılacaktı.2 saat sonra gelmem söylendi bende 1 gün sonra gittiğim halde hala yapmamışlar ürünün üzerinde not yazdığı halde.ve tekrar 2 saat sonra gelmem söylendi ilgisizce. yarın tekrar almaya gidiceğim ama içimden bir ses hala olmadığını söylüyor hayırlısı. bu tamamen malatya park taki rodi mood mağazasının ilgisiz ve alakasızlığı...umarım düzelir..

    YanıtlaSil
  69. Rodimood mağazalarından bir kazak aldım kullandım 2.kez yıkandığında kazak çok feci bir hal aldı .. yani ürünleriniz neden bu kadar kötü anlamıyorum ki.

    YanıtlaSil
  70. Kalitesiz ürünü satan ve bunu bize kabul ettirmeye çalışan rodi mağzasını en kısa sürede tüketici Mah. vericem. bir sene öncede L** den aldığım ürün bozulmuştu 10 tl lık bir penyeydi aynı yola giden firmayı mahkeme masrafları dahil ödemeye mahkum ettim en kısa sürede Rodi mağzasınıda mahkemeye vericem

    YanıtlaSil
  71. Gaziantep gaziler caddesindeki rodi mood çalışanları ve kasiyederden şikayetçiyim çok ilgisiz ve müşteriye kötü muamele ediyorlar gereğinin yapılmasını istiyorum.

    YanıtlaSil
  72. sizde hep ilgi bekliyorsunuz bebek gibi

    YanıtlaSil
  73. Babalar gününe özel 100 tl alışverişe 100 tl hediye çeki anında kasada hediye...
    Saygılarımızla ...RODİMOOD....

    YanıtlaSil
  74. bu konuya çözüm bulamadım sonunda yazayım dedim ürün değişimi konularında sorun yaşanıyor sizede böyle şikayet gelmiş demekki bir süre daha devam edecek demekki süreci değerlendireyim dedim ama olmadı tüketici alışta iyi ama değiştirmeye gelince sürdürülebilr olamıyorlar artık pes ediyom

    YanıtlaSil
  75. RodiMood'dan erken bayram hediyesi!

    Her 100 TL ve üzeri alışverişlerinize 25 TL anında indirim!

    YanıtlaSil
  76. Ben ispartadan aysel şen
    şikayet konusu; rodimood
    Nedeni;renk solması Sonuç: bana yardım edin aldığım ürünler çabuk şekilde soldu telefon um 0 5+6 436 77 52

    YanıtlaSil
  77. ALİ KEMAL İŞLİ22 Eylül 2013 03:06

    Benim derdim rodimood ile oluştu bundan bir müddet evvel aldım almaz olsaydım ,eskişehir de yaşadım sorunu espark avm de(anadolu ünüversitesi caddesi)
    aldım saat tışort çocuk giyimi vs oldukça yüklü bi alışveri oldu sonrasında sorunlar oluştu sorunları çözmeyi denedikçe sorunlar yumak şekline dönüştü sonuç kocaman sıfır .ben ve rodi bundan sonra bir araya gelmeyiz. sizlerde tavsiye yaklaşmayın....

    YanıtlaSil
  78. Behçet Tavlı5 Ekim 2013 22:38

    Edirne rodi mood aldğım çocuk kız çocuğu için elbiseler sorunsuz çıktı gayet memnun kaldım selamlar .Bu şikayetler nerede birikiyio hayret ben çok iyi ve kaliteli buldum

    YanıtlaSil
  79. geçen ay alınan ürünlerde iyi çıktı nasılda bukadar şikayet çıkıyor anlamadım gitti

    YanıtlaSil
  80. BAYRAM DURMUŞ5 Aralık 2013 11:43

    siz önce personelinizin parasını verin ondansonra reklam yapın yazıklar olsun 70 gündür çalışan personelinize maaş vermiyosunuz yazıklarolsun siz bukadar personelin ahını aldıktan sonra hiç birzaman birşeylere sahip olamasınız hergün kötüye gidiyosunuz böyle yaptığınız sürçe daha da kötüye gidersiniz 500 tl maaş verecek kadar acizsniz hiç düşünmüyosunuz 70 günden beri bu personelimiz ne yiyip ne içiyor diye size hiç bişey demiyorum allah ınızdan bulun artık bu ndereceye getirdiniz personellerinizi

    YanıtlaSil
  81. OKTAY CELAL ÖZDAĞ8 Ocak 2014 07:10

    Çok önceden beri rodimoodta müşterisi olduğum samsun rodimood beni çok uğraştırdı nedenine gelince halkı ya tam anlamıyorlar yada işlerine öyle geliyor . olmayan şeyler için bunları rahatsız etmedimki beni anlamıyorlar nedense

    YanıtlaSil
  82. ismail karlı9 Şubat 2014 22:32

    rodimood uygun şikayetleri yazınca değiştiriyormuş .
    bilin diye yazdım

    YanıtlaSil