17 Kasım 2010 Çarşamba

Rodi Terzi Ücreti

Konyadan bir ziyaretçimizin gönderdiği şikayet maili şu şekilde :


"

20 08 2010 tarihinde saat 20:30 civarında Konya rodi mood Zafer şubesine eşim ve çocuklarımla birlikte gittm.Eşim tşört çocuklarım bady etek ve ben kot pantolon seçtik.150 TL tutarındaki hesabı ödemek için kasaya yöneldiğimizde mağazanın terzisiyle karşılaştık Kot pantolonumun kısaltılması gerektiğini söyleyince orijinali gibi olmasını isterseniz 4 tl cep kesimi için de 2 toplam 6 tl ödersiniz dedi.Çok olduğunu söylediğimiz zaman sizin için kısaltma 3 olsun daha fazla inemem dedi.Biz orada terzi ile muhattab olduğumuz için çok şaşırdık.Ayrıca terzi hizmeti heryerde mağaza tarafından sağlanırken rodi gibi bir isme artı terzi parası ödemeyi hiç yakıştıramadık.Eşim ve terzi tartışmaya başlayınca alışverişten vazgeçtik terzi bize beğenmiyorsanız dışarıda yaptırırsınız dedi çok saygısızcaydı.

"

70 yorum:

  1. rodi
    yuh artık...................
    minik minik şeyleremi tenezzül ediyosunuz ,küçük beyinler küçük şeyleri düşünür .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balıkesir Rodi mağazasından 100 TL'ye 50 TL iade kampanyasından faydalanarak bir mont bir de gömlek aldım. Ertesi gün aldığım gömleği aynı fiyattaki başka bir gömlekle değiştirmek istedim.

      Kampanya dahilinde 34.90 TL olan gömleği 28 TL' ye almıştım. Yine 34.90 TL olan gömlekle değiştirmek istediğimde benden 7 TL fark ücreti aldılar. Açıklama olarak da sistem böyle dediler. Dolayısıyla ben kampanyadan faydalanamamış oldum. Sistemin neden böyle olduğunu mantık olarak birisi bana izah edebilir mi?

      Sil
  2. neşe paşalı23 Kasım 2010 06:34

    bende bayram için bikaç parça alışverişimi diesel marka ürünlerden aldım çok güzel ve şık üretimleri var terzi ücreti gibi ufak ayrıntılarlada sizi meşgul etmiyor.
    doğrusuda bu

    YanıtlaSil
  3. VAN RODİ AYNI ŞEYLERİ ŞİKAYETLER KABULSÜZ OLUYO
    SİZ BANA ÇÖZMEYİN BENDE ARTIK ALMAM

    YanıtlaSil
  4. Terzi ücreti isteniyo demişsiniz terzi ücreti istenmesinmi,terziler hava yiyip su mu içiyolar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİ MOOD Tadilat Ücreti İstendi!

      Rodi Mood Kırıkkale mağazasına bugün alışveriş yapmak için girdim. İki pantolon ve bir gömlek beğendim denedim. Boy ölçüleri alındı. Kasaya ödemek için gittiğimde benden tadilat ücreti talep ettiler. Tadilat ücretini ödemeyeceğimi ve bu hizmet için ücreti kendilerinin ödemesi gerektiğini söyledim. Kabul etmedi.

      Ben de şimdiye kadar yaptığım hiçbir alışverişte böyle bir ücret ödemediğimi ve benim ölçülerime göre pantolon vermeleri gerektiğini söyledim. Bu durumdan şirketi sorumlu tuttu kasiyer, şirket böyle olmasını istiyormuş. Ben de ürünleri almadan mağazadan çıktım. Rodi gibi bir şirketin bu kadar basit bir işlem için ücret talep etmesini yakıştıramadım.

      Sil
  5. rodi tamirat ücreti istiyosa sizlerde başka marka ve firmalara yönelin
    örneğin waikiki
    örneğin collezione
    örneğin defacto
    örnekleri çoğaltmak mümkün.!!

    YanıtlaSil
  6. yurt çapında yayılmış olan MAVİ JEAN mağazalarında kesinlikle terzi,tamirat vs isimler altında ek hizmet bedeli alınmayıp,
    talep edilmemektedir.saygılarımızla.

    YanıtlaSil
  7. Garanti bankası da bir süredir her işlem için 5 tl istiyo türkcel faturalarıda her bankada 1 tl isteniyo,rodi terzi ücreti istiyo ne güzel memleket ,
    KÖR TUTTUĞUNU ÖPÜYO..

    YanıtlaSil
  8. RODİ SENİNKİ BU HESAP25 Mart 2011 22:25

    Vezirler huzura çıkmışlar:
    ...Padişahım, hazinede para kalmadı. Yeni vergilere ihtiyacımız var diyerekten…
    Padişah, kavuğunun altından kafasını kaşımış,
    - Eeee! Ne vergisi koyalım?, demiş…
    Vezirler:
    - Köprülere adam koyalım, geçenden bir akçe alsınlar!
    Padişah,
    - Tamam, demiş.
    Aradan bir süre geçtikten sonra sormuş vezirlerine:
    - Nasıl, halk hayatından memnun mudur? Her hangi bir sikayet var mı?
    - Hiç bir tepki yok Sultanım!
    - İyi o zaman köprünün diğer tarafına da bir adam koyun, çıkandan da bir akçe alsın!
    Aradan bir süre geçmiş, Padişah tekrar sormuş vezirlerine:
    - Var mı halinden sikayet eden?
    - Yok!...
    Halkının tepkisizliğine kızan Padişah, gürlemiş:
    - Köprülerin ortasına da birer adam koyun, gelip geçeni köprünün ortasında becersin!
    Aradan birkaç gün geçmiş, halktan bir tepkinin olmamasına içerleyen Padişah, çağırmış vezirlerini,
    - Halkı dinleyelim hele bir, demiş.
    Gitmişler köye, Padişah sormuş:
    - Halinizden memnun musunuz, var mı bir şikayetiniz?
    Ses yok...
    Padişah tekrar :
    - Ulan demiş, taş üstünde taş omuz üstünde baş komam!!! Var mı şikayeti olan, hemen söylesin! diye gürleyince, arkalardan cılız bir ses duyulmus:
    - Padişahım, o köprünün ortasındaki adam var ya!..
    - Eeee!, demis Padişah bir umutla... Ne olmus o köprünün ortasındaki adama???
    - Akşamları çok kalabalık oluyor, sıra uzuyor, eve geç kalıyoruz, mümkünse bir adam daha koysanız?

    YanıtlaSil
  9. Ürünün Tadilat Masrafını Müşteriden Alıyorlar!
    RodiMood’tan 50 TL ve 70 TL kotlarından satın alıyorsunuz. Paça boyunuz alınıyor. Kasada paçanızı yaptırmak için kot başına sizden 1,5 TL istiyorlar. Bu kadar ücret ödeyip kot alan tüketici olarak 1,5 TL Terzi ücretinin benden istenmesi tuhaf oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Aldığım Ürünler Hemen Solma Yaptı!

      Farklı zamanlarda yapmış olduğum kıyafet alışverişlerimde almış olduğum ürünlerin hepsinde solmalar oldu renkleri değişti özellikle de gri renkte olan ürünlerinde renkte açma ve yeşillenme oldu.

      Sil
  10. RODİMOOD Paça Yaptırmak İçin Para İstedi..!!!!!
    17 Mart 2011 günü Diyarbakır ili Ekinciler Caddesinde bulunan Dodimood mağazasında birkaç ürün aldım. Bunların içinden biri de pantolondu. Paça uzun olunca yaptırmak gerekti. Mağaza yetkilisi 2.00 TL terzi parası adı altında benden ücret talep etti. O kadar alışveiş yaptım hayatımda ilk defa bir mağazadan böyle bir talep geldi.

    YanıtlaSil
  11. RODİMOOD Ücreti Alınan Ürünün Tadilatı Yapılmamış!
    19 Mart 2011 cumartesi günü Kütahya AVM'deki Rodimood'dan kot pantolon aldım. Boyu uzun geldi, mağaza çalışanları 1 saat içinde yaptırabiliceklerini söylediler ve üzerime giydim boy ölçüsü alındı. Üstüne 1.50 TL paça parası vermeme rağmen 1 saatten daha uzun süre bekletildim.

    Eve gelip giydiğimde paçaya kısaltma falan yapılmamış içeriye katlanıp iki iple tutturulmuş ve yine uzun.

    YanıtlaSil
  12. RODİMOOD Paça Yaptırmak İçin Para Aldılar!
    Kastamonu Rodi'den aldığım 2 adet pantolonun paçalarını yaptırmak için benden para aldı. Şok oldum çünkü daha önce böyle bir olay söz konusu değildi. Bir sürü para verip bir de paça kısaltmak için para alınması çok mantıksız, hiçbir mağazada başıma gelmedi . Aldığım pantolonların ceplerini kapattırmak istedim bunun tarifesinin olmadığını gördüm.

    Daraltma kol kısaltama ve paça tadilatı için tarife var cep için yok. Tabi Rodi'de çare mi tükenir maksat müşterinin parasını almaksa buna da bir tarife uyduruldu. Rodi'yi esefle kınıyorum. Bir daha kesinlikle alışveriş yapmayıp yapacak olanları da uyaracağım. Firmanın adı Rodi idi. Rodimood oldu. Paçalar için eller cebe oldu.

    YanıtlaSil
  13. RODİMOOD Paça Tadilatı İçin Ücret İstiyorlar!
    Giresun Gazi caddesi Rodi'den 6 tane pantolon aldım 190 lira verip kasaya geldim kasiyer bana paçaların ücretinin benim tarafımdan karşılanacağını Rodi'nin karşılamadığını söyledi. 6 pantolon al 1 pantolon daha alacak parayı paça yapımına ver. Daha sizden kesinlikle alışveriş yapmam sanırım bu mudur müşteri memnuniyeti olmaz böyle bir muamele.

    YanıtlaSil
  14. Sivas Rodi Mood mağazasından 49.99 tl ye elbise aldım. Daha sonra elbiseyi başka bir ürünle değiştirmek üzere mağazaya gittim. Fakat fişimi bulamadım,ne oldu bilmiyorum belki de mağazada kaldı. Önce değiştirmek istemediler. Müşteri hizmetlerinden N***** Hanımla görüştükten sonra onun talimatı ile değişimi kabul ettiler. Acele bir işim çıktığından daha sonra değişim yapıp yapamayacağımı sordum. Bir sakıncası olmayacağını söylediler.

    Tekrar Rodimood mağazasına gittiğimde kasadaki ilgili elbisenin fiyatının 24.99 tl olduğunu söyledi. Ben aldığım fiyatta ısrar ettim. Hatta etiket bile üzerinde duruyordu. Kasadaki görevli ne bilelim ne zaman aldığınızı fişiniz yok dedi. Bense 25 tl için yalan söylemeye ihtiyacım olmayacağını belirttim. 24.99 tl üzerinden işlem yapabileceklerini söylediler. Diğer müşterilerin yanında küçük duruma düştüm ve onurum kırıldı.

    İade edeceğim elbiseyi ve değişim yapmak için aldığım gömlekleri kasada bırakarak mağazadan ayrıldım. Hiç bu kadar utandığımı hatırlamıyorum. Tekrar N***** Hanımı aradım elbiseyi ve yerine aldığım kıyafetleri mağazada bıraktığımı söyledim. N***** Hanım yapabileceği bir şey varsa yapacağını söyledi . Bense o kadar üzüldüm ki ve rodimood a olan güven duygumu kaybettiğimden değil tekrar rodi mood a gitmek önünden bile geçemiyorum.

    Sonuç dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan oldum. 50 tl nin üzerine bir bardak su içtim. Mağazada bana karşı gösterilen tutumu hiç yakıştıramadım. B*** firmasının bir reklamı vardı insanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim. 50 tl beni batırmaz ama bu tarz davranışlar müşteri güvenini sarsar.

    YanıtlaSil
  15. Sivas Rodi Mood mağazasından 49.99 tl ye elbise aldım. Daha sonra elbiseyi başka bir ürünle değiştirmek üzere mağazaya gittim. Fakat fişimi bulamadım,ne oldu bilmiyorum belki de mağazada kaldı. Önce değiştirmek istemediler. Müşteri hizmetlerinden N***** Hanımla görüştükten sonra onun talimatı ile değişimi kabul ettiler. Acele bir işim çıktığından daha sonra değişim yapıp yapamayacağımı sordum. Bir sakıncası olmayacağını söylediler.

    Tekrar Rodimood mağazasına gittiğimde kasadaki ilgili elbisenin fiyatının 24.99 tl olduğunu söyledi. Ben aldığım fiyatta ısrar ettim. Hatta etiket bile üzerinde duruyordu. Kasadaki görevli ne bilelim ne zaman aldığınızı fişiniz yok dedi. Bense 25 tl için yalan söylemeye ihtiyacım olmayacağını belirttim. 24.99 tl üzerinden işlem yapabileceklerini söylediler. Diğer müşterilerin yanında küçük duruma düştüm ve onurum kırıldı.

    İade edeceğim elbiseyi ve değişim yapmak için aldığım gömlekleri kasada bırakarak mağazadan ayrıldım. Hiç bu kadar utandığımı hatırlamıyorum. Tekrar N***** Hanımı aradım elbiseyi ve yerine aldığım kıyafetleri mağazada bıraktığımı söyledim. N***** Hanım yapabileceği bir şey varsa yapacağını söyledi . Bense o kadar üzüldüm ki ve rodimood a olan güven duygumu kaybettiğimden değil tekrar rodi mood a gitmek önünden bile geçemiyorum.

    Sonuç dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan oldum. 50 tl nin üzerine bir bardak su içtim. Mağazada bana karşı gösterilen tutumu hiç yakıştıramadım. B*** firmasının bir reklamı vardı insanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim. 50 tl beni batırmaz ama bu tarz davranışlar müşteri güvenini sarsar.

    YanıtlaSil
  16. ORHAN / ANKARA18 Haziran 2011 03:09

    Rodimood'un Ankara Anteres mağazasından bir pantolon aldım, paçasını yapıyor musunuz diye sordum, evet dediler, hiç ücretten bahsetmediler, pantolonun bedelini kredi kartı ile ödedim. Paçayı nerede yaptıracağım dediğimde, fiş yazmaya başladılar ve bir gün sonra alabileceğimi söylediler. Ben de evimin mağazaya uzak olduğunu tekrar gelemeyeceğimi belirttim ve birkaç saat içinde olamaz mı dedim. Hayır dediler.

    Bunun üzerine paça yaptırmaktan vazgeçtiğimi belirterek pantolonumu alıp evime gittim. Bana paça ücreti aldık, iade edelim filan demediler. Evde fişi incelediğimde ne göreyim, 1,5 TL paça boyu kısaltma ücreti, bana sormadan beni bilgilendirmeden pantolonun fiyatına eklemişler ve yapmadıkları işin ücretini peşin peşin tahsil etmişler.

    Kocaman mağazanın pantolon paçası için para alması zaten başlı başına bir durum... Hele hele yapmadığı pantolon paçası için para almasına ne demeli siz söyleyin. Telefon edip durumu anlatmak istedim ancak ne mümkün, ürünün fişinde mağazanın telefon numarası yok, kredi kartına ait slipte bir numara var, o numaradan da bir ev çıkıyor ve telefona çıkan bayan artık gelen telefonlardan bıkmış usanmış adeta.

    YanıtlaSil
  17. 10 Kasım 2010 tarihinde Denizli Rodimood mağazasından pantolon aldım pantolonu 4 veya 5 kere giydim renkte solma ve kumaşta yıpranma başladı ürünü 06 Haziran 2011 tarihinde mağazaya götürdüm isminin Ze*** olduğunu öğrendiğim görevliye durumu anlattığımda bana ürünün 6 ay önce alındığını ve değişim olamayacağını söyledi. Israrlarım sonucu ürünü incelenmek üzere fabrikaya gönderdiler 21 Haziran 2011 tarihinde inceleme sonucunu öğrenmek için mağazaya gittiğimde ürünün renk solmasının benden kaynaklandığını söylediler.

    Bunun üzerine 0212 4566000 numaralı telefonu aradım ve konuyla ilgili olarak Nilü*** hanımla görüştüm ürünün tekrar incelenmek üzere mağazaya bırakmamı söyledi ürünü tekrar mağazaya götürdüm ve tekrar incelemeye gitti sonuç tabi ki değişmedi. 08 Temmuz 2011 tarihinde mağazaya uğradım ve yine red kararı geldiğini söylediler tekrar Nilü*** hanımı aradım durumu tekrar anlattım.

    Lacivert pantolonun griye dönüşmeye başladığını bunun nasıl kullanıcı hatası olabileceğimi sorduğumda ürünlerinin ilk üç ay içerisinde getirsem değişim olacağını fakat üç ayı geçtiği için değişim olamayacağını ve pantolonda zamanla renk solması ve aşınma olmasının normal olduğunu söyledi. Farklı markalardan aldığım pantolonlarımda şimdiye kadar böyle bir sorunla karşılaşmamıştım arkadaşımın ısrarıyla aldığım pantolon bana Rodimood mağazasının müşteriye vermiş olduğu değeri göstermiş oldu.

    YanıtlaSil
  18. DİLŞAT TAŞÇI9 Ağustos 2011 03:47

    RODİMOOD Pantolonlardan Ses Çıkmadı!
    Hatay'ın Kırıkhan ilçesinden Rodimood mağazasından eşime aldığım belli aralıklarla (3 ay içerisinde) 3 adet pantolonlarda özellikle diz üstünde meydana gelen solmalar oluştu. Deterjanıma dikkat ediyorum. Özellikle renkliler için ayrı kullanıyorum. Buna rağmen yine en son aldığım babalar gününde pantolon da solunca pantolonları aldım Kırıkhan bayiisinde teslim ettim 2 aydır ses seda yok bu kadar duyarsız elemanlar görmedim.

    YanıtlaSil
  19. RODİMOOD Tadilat Ücreti Alındı!
    Ramazan Bayramı arefe gününde Torium AVM'de bulunan Rodi Mood'a gittim. Arefe günü olduğundan kasada uzun süre bekledim. Sıra bana geldiğinden aldıklarımdan hariç bir de 1.5 TL tadilat ücreti alacaklarını söylediler. Yasal olmadığını ve vermeyeceğimi söyledim. Onlar da bu parayı vermeden alışverişi tamamlayamayacığımı ilettiler. İnanın acayip bir sıra vardı ve herkes uğraşmayım gibisinden 1.5 TL verdi. Bu ayıbın adını da tadilat ücreti olarak koymuşlar. İşin matematiğine girmeyeceğim ama vurgun çok büyük. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  20. 05 Ekim 2011 tarihinde Rodi Ümraniye mağazasından 2 adet pantolon satın aldım. Bunlardan bir tanesini paça tadilatı, diğerini ise hem paça hem de düğme tadilatı için mağazanız sorumlusuna teslim ettim. Teslim ettikten sonra düğme tadilatını unutabileceklerini, onun için onu da terzinin göreceği şekilde tadilat fişine yazması gerektiğini söyledim. 06 Ekim 2011 tarihinde mağazanıza pantolonlarımı almak için tekrar gittim.

    Düğme tadilatının yapılmadığını gördüm. Bu pantolonun tadilatının neden yapılmadığını sorduğumda ise, unuttukları bahanesini, terzinin görmediği bahanesine öne sürdüler. Tamam olabileceğini söyledim. O halde pantolonu geri iade etmek istedim. İade almak istemediler.

    YanıtlaSil
  21. RODİMOOD Kampanya Dahilinde Aldığım Gömlekle Aynı Fiyattaki Başka Bir Gömlek İçin Ekstra Para İstendi!
    Balıkesir Rodi mağazasından 100 TL'ye 50 TL iade kampanyasından faydalanarak bir mont bir de gömlek aldım. Ertesi gün aldığım gömleği aynı fiyattaki başka bir gömlekle değiştirmek istedim.

    Kampanya dahilinde 34.90 TL olan gömleği 28 TL' ye almıştım. Yine 34.90 TL olan gömlekle değiştirmek istediğimde benden 7 TL fark ücreti aldılar. Açıklama olarak da sistem böyle dediler. Dolayısıyla ben kampanyadan faydalanamamış oldum. Sistemin neden böyle olduğunu mantık olarak birisi bana izah edebilir mi?

    YanıtlaSil
  22. RODİMOOD Kasiyer Çok Kaba Davrandı!
    1 ay önce aldığım bir kot pantolonu yanlış beden aldığım için değiştirme talebinde bulundum ve çok normal konuştuğum halde kasiyerin sert çıkışı ve umursamaz tavırları çok rahatsız etti.

    31 beden aldım sandığım pantolon 30 beden olduğunu fark ettim, sonradan gittiğimde elemanın 1 beden açar demesiyle değişim yapmadım sonradan pantolonu giydiğimde çok bir komik görüntü oluşuyordu ona rağmen açılması için giydim; fakat pantolon kalıbı açılmadı.

    Sadece danışmak için girdiğim Ankara Meşrutiyet Cad. üzerinde bulunan Rodimood'da kasada G**** Hanım vardı. Olayı çok sakin bir şekilde anlatmama rağmen kendisi çok tepki vererek konuştu mağaza onunmuş edasıyla ve çok saygısızca cevaplar verdi ve sırf bu yüzden aldığım pantolonu bile umursamayacak duruma geldim. Ve bir daha asla Rodimood'un kapısından bile geçmeyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Üretim Hatasını Kabul Etmiyor!

      Rodimood'dan aldığgım çocuk pantolonu 18 numara iğne ile dikiş yapıldığından kumaş ve lastik koruma bölümünün, dikiş sonucu tamamen kesildiği belli olmaktadır ve iki kere kullanım sonucu kumaş ve lastik koruması olan penye bir birinden ayrılmaktadır.

      Bu nedenle yapılan üretim dikiş hatasının tarafınızdan nasıl incelemeye tabii tutulduğunu ve üretim hatasından kaynaklanan ürünün değiştirilmesi hususunu talep ederim.

      Sil
  23. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
  24. levent bektaş15 Ocak 2012 06:46

    iyi günler kurban bayramından önce bir ceket aldım antakya saray cad rodimood magazasından kollarının kısatılmasını isyedik ürünü çok kötü yapmışlar sanki pantolon paçası gibi katlayıp 4 düğmeli ceketi 3 düğmeye düşürmüşler estetik rodiye yakışmamış tuaf olmuş lütfen ilgilenmenizi isterim gerekirse benden veya magaza çalışaınınızdan resimlerini msn nize yollayalım şimdi kadifeceket rodi modda almadım saygılarımla
    05354045825

    YanıtlaSil
  25. Feridun Irmak7 Şubat 2012 01:30

    Feridun ırmak
    sizi adıyamandan ekliyorum bugün adıyamanda bulunan rodiye alışveriş için gittim kızıma bir tane kot elbise aldım elbisenin etiketinde 19,90 tl yazılıydı kasaya geldiğimizde elbisenin fiyatının 30,00 tl olduğunu söylediler .normalde tüketici haklarına göre en düşük fiyat geçerlidir,bunu kasadaki bayana anlatmaya çalıştık fakat bizi dinleme tenezzülünde bulunmadı bile bunun üzerine aldığımız elbiseyi kasada bıkarak çıktık. adıyamanda bulunan rodi de bu türlü şeylerle çok karşılaşıyoruz iş yerinden arkadaşların başına bu tarz olaylar gelmiş ve çalışanlar hiç dinlememişler. bu konuda gerekenin yapılacağını umuyorum..
    ismini vermek istediğim bir mağazada da aynı olayla karşılaşmıştık bizim uyarmamıza gerek olmadan kasada bulunan bayan tüketici haklarına göre fiyatlarda tutarsızlık varsa en düşük fiyat geçrlidir dedi .
    sizin gibi bir mağazanın çalışanlarının da bu şekil olmasını düşünürdük ama maalesef çok yazıkkkk

    YanıtlaSil
  26. spider model kot pantolonu 2. kez kullandığım gün arkadaşımın sol basen bölgesinde dikiş hatası (Ayıplı) olduğunu fark etmesi üzerine mağazaya giderek ayıpsız ürünle değiştirilmesini istedim. Satış elemanı defolu olduğunu ve hafta içi fişiyle birlikte getirirsem hemen birebir değişimini yapacağını söyledi.

    ürünü götürdüğümde kasadaki görevli değiştirilmesi için inceleme departmanında onaylanması gerekiyor, dedi. (Her defasında ürün gelince biz size bilgi vereceğiz denmesine rağmen 1 kez olsun bilgi alamadım.) mağazaya gittiğimde onaylanmayarak gönderildiğini öğrendim.

    Kasadaki görevliye hatalı bölgeyi göstererek bunu nasıl göremezler diye sordum, "Haklısınız dikiş hatası var, isterseniz tekrar yollayalım." dedi. Belki gözden kaçmıştır düşüncesiyle tekrar yollamasını istedim. mağazaya gittiğimde inceleme fişine yine çarpı atılarak onaylanmadığını ve ürünün henüz kendilerine ulaşmadığı bilgisini aldım.

    Bu kez genel müdürlüğü arayarak 2 defa gönderilmesine rağmen bu dikiş hatası (Ayıp) nasıl olur da gözden kaçar diye sordum. Aldığım yanıt "Ürünlerimizde dikiş hatası olamaz beyefendi." olunca sol basenimde hata var kuşkusu uyandı içimde. Ürün inceleme departmanına bağlıyorum onlarla görüşün dediler; fakat cevap veren çıkmadı. Tekrar arayıp numaramı bırakmama rağmen arayan olmadı bugüne kadar. Sizi ayıplı ürününüz ile baş başa bırakıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİ MOOD Tadilat Ücreti İstendi!

      Rodi Mood Kırıkkale mağazasına bugün alışveriş yapmak için girdim. İki pantolon ve bir gömlek beğendim denedim. Boy ölçüleri alındı. Kasaya ödemek için gittiğimde benden tadilat ücreti talep ettiler. Tadilat ücretini ödemeyeceğimi ve bu hizmet için ücreti kendilerinin ödemesi gerektiğini söyledim. Kabul etmedi.

      Ben de şimdiye kadar yaptığım hiçbir alışverişte böyle bir ücret ödemediğimi ve benim ölçülerime göre pantolon vermeleri gerektiğini söyledim. Bu durumdan şirketi sorumlu tuttu kasiyer, şirket böyle olmasını istiyormuş. Ben de ürünleri almadan mağazadan çıktım. Rodi gibi bir şirketin bu kadar basit bir işlem için ücret talep etmesini yakıştıramadım.

      Sil
    2. Espark Rodimood'dan 100 TL' ye +50 TL kampanyasından yararlanarak 150 TL'ye bir mont ve kot pantolon aldım. Fakat 2 gün içerisinde montum da pamuklanma olduğu için 2 gün sonra götürdüm.

      Bayram nedeni ile yoğun olduklarından daha sonra getirmemi söylediler. Bende öyle yaptım. Montumun hatalı olduğu 3 gün sonra cep telefonum aranarak bildirildi. Buraya kadar her şey Rodimood markasına yakışır şekilde sonuçlandı. Fakat 99 TL' ye aldığım montun gerçek değerinin kampanyadan yararlandığım 50 TL düşülerek yeni bir ürün alabileceğim söylendi.

      Yani bu da 66 TL'lik bir ürün ediyor. Ben kampanya olmasa 99 TL verip o montu almazdım. 3 adet kot pantolon alırdım. Şimdi haklı olarak 99 TL'lik bir ürünle değişim yapmak istiyorum. Aynı montu da alabilirdim; fakat mağazadaki o montların hepsinde pamuklanma var.

      Sil
    3. Mehmet Selim1 Ekim 2012 09:37

      Mayıs ayında aldığım mevsimlik montun 1.5 hafta içerisinde rengi attı hemen götürdüm . Bana pembe bir kağıt verdiler ve sonucu bana arayarak söyleyeceklerini belirttiler. 5 ay içerisinde belkide 50 den fazla aradım aldığım cevap hep "Merkezden bir yanıt gelmedi tekrar mailinizi atacağım." şeklinde oldu.

      Bildiğim kadarı ile 1 ay içerisinde sonucun gelmesi gerekiyordu. Son olarak burada şansımı deneyeceğim ve gerekirse tüketici hakem heyetine başvuracağım.

      Sil
  27. Bundan 3 hafta önce Rodi mağazasından indirime girmiş ürünlerden 3 adet hırka aldım ve mağazada denedim. Hiç bir sorun yok görünüyordu. Eve gidip ürünler indirim ürünü olduğu için tezgahta herkesin eli değdiğinden ve yerlere düştüğünden bir suya sokup çıkardım makineye bile atmadım.

    Aynı model 2 hırkada hiç bir problem yokken diğer hırka tamamen ağzı gözü sarkmış derler ya o biçim en alt düğme ilik yeri sivri bir şekilde sarktı ve ön yaka dediğimiz kısımlar valonlandı ve üstümde inanılmaz derece çirkin bir şey oldu. Mağazaya götürdüğümde ben suya soktuğumu söyledim "O zaman geri alamayız teste göndermemiz lazım." dediler.

    Orada çalışan arkadaş bile hırkaya bakarak ne halde olduğunu görüp bana hak verdi presli ütüyle nasıl yapıyorlarsa hataları düzelttiklerini söyledi. Ürün 24 Eylül 2011 tarihinde geldi, firma kabul etmemiş. O kadar belli olan bir özrü nasıl test ettiler de "Hiçbir şey yok." diye geri gönderdiler. Ben bu firmadan şikayetçiyim. Defolu ürün satıyor.

    YanıtlaSil
  28. Birkaç hafta kadar önce Marmara Forum AVM'deki Rodimood'dan iftar saatlerine yakın alıveriş yaptım ve gideceğim yere çok geç kaldığım için apar topar mağazadan çıktım. 2 ad. pant ve 1 tshirt aldım. Pantolonlar gayet güzel olurken tshirt bedeni s olmasına rağmen çok bol ve büyük durdu. Sadece 2 gün sonra üzerinde benden ve fiyat etiketleri ile mağazaya götürüp xs bedeni var ise beden değişmini, yoksa daha dar kesimli bir tshirtle değişimini istedim ve belirttiğim gibi mağazadan apar topar çıktığım için faturamın olmadığını aldığım gün orada düşmüş olabileceğini belirttim.

    Kasada duran bayan beni dinleme zahmetinde bile bulunmadan hayır kesinlikle değiştiremiyoruz diyerek lafımı ağzıma tıkarak, mağazadan çıktı. Çıkarken kasadaki diğer erkek personele kaş göz yaptı. Üzerinde ürün kodu fiyat beden gibi tüm etiketleri duran ve alışveriş sırasında yardımcı olan bayan arkadaş da 2 gün önce aldığımı hatırlamasına rağmen hiçbir personelin yardımcı bir tavrı olmamıştır.

    Bir daha oradan alışveriş yapmayı asla düşünmüyorum. Ayrıca firma yönetimine şunu sormak istiyorum; bir firma personeline ne gibi bir ayrıcalık tanıyor da tüm markalar müşterilerini kapılarda karşılarken bu mağazanın personelleri müşterilerine bu kadar ters, ilgisiz davranabiliyor?

    YanıtlaSil
  29. Ortada dönen bir yalan var ve biz gerçeğin ortaya çıkması için elimizden gelen herşeyi yapcağız

    YanıtlaSil
  30. RODİMOOD Ürünün Etiket Ve Kasa Fiyatı Farklı Çıktı!

    Rodi Mood Anteras mağazasında 02 Haziran 2012 saat 16:23' te bir adet kot pantolon (barkodu 8699918764443) ve 1 adet tişört(barkodu:8699918979526) satın aldım. Etikette pantolon 39.99 TL, tişört perakende 16.66 TL, peşin 14.99 TL yazılıydı.

    Kasadan ödeme yaptıktan sonra eve geldiğimde fişte tişört fiyatı 19.99 TL olarak geçmiş. Telefonla aradığımda bilgisayarda barkodu kontrol ettiklerinde 19.99 TL olduğunu söylediler. Bu kadar güvenerek aldığımız büyük mağazada bu tür hataların yanlışlıkla yapıldığına inanmıyorum.

    YanıtlaSil
  31. Konya Kule Site mağazanızdan jeans kot pantolon aldım nişanlımla. Paça boyunu ücret karşılığı yapıldığını söyledi satış personeli. Ücretini ödedim paça boyu için bir gün sonra tekrar geldiğimizde paça boyu 5 santim uzun olduğunu gördük. Terzilik ya da ölçüm hatası olabilir dediğimizde kasiyer bayan hanım suç sizin uzatmayın gibi kelimelerle hakaret etti ve yardımcı olmadı.

    Mağaza müdürü ile görüşmek istediğimizde müdür gelmez gibi kelimelerle işi hakaret boyutuna getirdi. Yıllardır sizden alışveriş yapıyoruz ilk defa böyle bir tepkiyle karşılaştık. Paça tadilat ücretinde değilim ama böyle bir tavırla karşılanmak bence sizin gibi büyük bir firmaya yakışmadı. Kasiyer bayan arkadaşın davranışı inanın mağazanızdan soğuttu. İlgilenmenizi gerçekten isterim.

    YanıtlaSil
  32. Sivas Rodi Mood mağazasından kot pantolon aldım. Pantolonu birkaç kez giydim. İki bacak arasında gözle görülür yıpranmalar ve sökülmeler oldu. Mağaza ürünü inceletmek üzere firmaya gönderdi ve kullanıcı hatası olduğunu söyleyerek pantolonu bana geri verdiler. Nasıl kullanım hatası olur anlamadım bu firmadan bu tarz şikayetler oldukça fazla lütfen ilgilenir misiniz?

    YanıtlaSil
  33. Rodimood mağazalarında 80.00 tl lik alışverişinize 40.00 tl değerinde KOL SAATİ hediyemizdir .



    Saygılarımızla

    Rodimood

    YanıtlaSil
  34. RODİMOOD Ürünlerin Ömrü 6 Ay!

    Malatya İnönü Caddesi şubesinden yıl içinde aldığım 3 adet kot pantolonum aynı yerlerinden yıpranarak deforme oldu. Mağazaya gitiğimde bana pantolonların geçen yılın sezonunu ürünü olduğunu, bu ürünler için bişey yapılamayacağını söylediler. Sayın Rodi yetkilileri ürettiğiniz ürünlerin üzerindeki etiketlerinizin yaptığı reklam milyonlarca lira harcanarak yapılan reklamdan daha etkili olacağını unutmayın.

    YanıtlaSil
  35. Birbirinden ünlü çizgi karakterlerin lisansını alan RodiMood, kadın erkek ve çocuklara özel lisanslı ürünleri ile bu yaza damgasını vuracak. RodiMood mağazalarında alıcısıyla buluşan lisanslı ürünler raflarda yerini aldı.
    Geçtiğimiz günlerde dördüncü filmi ile vizyona giren başarılı animasyon film serisi Buz Devri, yılların eskitemediği çizgi karakterler Tom ve Jerry, süper kahramanlar Batman ve Superman, Taş Devri, Şirinler ve DC Comics karakterleri, RodiMood ürünlerinde buluşuyor.
    RodiMood mağazalarında satılacak lisanlı ürünlerde baskı yöntemiyle uygulanacak karakterler, bu yaza damgasını vuracak.

    Kahramanların Sevimliliği, Kadınsı Şıklık ile Birleşiyor

    RodiMood’un kadınlara bir sürprizi var. Trend ve kadınsı şıklığın sevimli karakterlerle birleştiği t-shirtler, kadınlara ayrı bir hava katacak. Kadınlar üzerlerinde sevdiği çizgi karakteri ile birlikte, akşam dışarı çıkmak için ideal bir şıklığa sahip olacak. Vizkon, saten gibi kumaşların kullanıldığı kadın t-shirtlerinde önü kısa arkası uzun atletler, sırtta şifonların kullanıldığı modeller, pul ve payetli bluzlar gibi birçok çeşit, çizgi karakterlerle alıcısına sunuluyor.

    Buz Devri Sinemalardan Sonra RodiMood’ta

    Son dönemlerin en çok sevilen animasyon filmi Buz Devri, dördüncü filminden sonra hemen RodiMood mağazalarına konuk oluyor. Bu sıra dışı karakterler RodiMood kadın, erkek ve çocuk t-shirtlerini süslüyor.

    Hareketli Çocuklara Serin Tutan Buz Devri T-Shirtleri

    Çocuklar için kayın ağacından yapılan, yıpranmaya karşı oldukça dayanıklı, yüksek nem transfer özelliğine sahip, serin tutan kumaş türü; Modal kumaş kullanılarak hazırlanan Buz Devri t-shirtleri, diğer kumaşlara oranla daha fazla terletemiyor. Çocukların hareket hızına yetişen, serin tutma özelliği, annelerin de bir numaralı yardımcısı olacak. Modal kumaştan yapılan Buz Devri t-shirtleri, çocuklara sıcak yaz günlerinde serinlik hissi verecek.
    Arkadaşlarına ve ailesine çok değer veren mamut Manny, her zaman soğukkanlılığını koruyan kaplan Diego, şaşkın, sakar, arkadaşlarının baş belası tembel hayvan Sid dışında Batman, Şirine, Superman, Tom, Jerry, Fred, Vilma ve daha birçok karakterle canlanan RodiMood ürünleri çocuklar için; 12.99 TL ile 29.99 TL, yetişkinler içinse 19,99 – 35,99 TL arası değişen fiyatlarla satışa sunuluyor.

    YanıtlaSil
  36. Afyonkarahisar Afium mağazası 2 alana 2 bedava kampayasında insanları mağdur ediyor. Yıldızlı ürünler kasadan aniden yıldızlaşıyor ve sorumlu kişi kaba davranılmasından da öte bir şekilde kaba davranıyor. Müşteri hizmetleri cevap vermiyor.

    YanıtlaSil
  37. Rodimood'un 146. mağazası Mersin Tarsu Avm'de, 147. mağazası Kırıkkale Altunbilekler'de, 148. mağazası Kütahya Sera Avm'de açıldı!

    YanıtlaSil
  38. Rodimood aldığım ürün solduğundan dolayı değişmek istedim. Kabul edilmedi. Şikayetvar. coma şikayet ettim. Rodimood yetkilisi telefon açarak benden bilgi aldı ve şikayetvar. com a sorun çözüldü diye bilgi verdi. Şikayetim devam ediyor.

    YanıtlaSil
  39. 17. 11. 2012 tarihinde saat 20. 00 - 21. 00 arası gaziemir rodi mağazasına gittik heryerde her ürüne 2 alana 2 bedava yazıyor bizde 4 tane kot aldık 2 si bedava diyerekten kasaya gittik kot pantolonlar da bir kaç gün önce kampanya kalktığı söylendi tamam dedik bir tane alalım o zaman dedik diğer ürünler nasıl hepsinde kampanya var tekrar döndük gömlek tişört 4 tanede onlardan aldık tabi saat 21. 45 oldu anons geldi 15 dakika sonra mağazamız kapatılacaktır.

    Bizler kasaya geldik saat 9. 50 kasada aldığımız malları okuttuk ödeme yapacağız kampanya dahilinde iki ürün düşmüyor diye mağaza sorumlusunu aradılar geldi oda denedi olmadı sorumlu arkadaş yetkilileri aradı biz ve 3 aile kasada kaldık ödeme yapamıyoruz yetkili arkadaş saat 22. 00 sonra kampanya bittiğini söylediler oradaki müşteriler mağdur oldu rodi herhalde iyi kar etti ben rodiyi büyük bir şirket olarak görüyordum ama herhalde yanılmışım.

    YanıtlaSil
  40. 24 Kasım 2012 günü Forum İstanbul Rodimood Mağzasının vitrinindeki Öğretmenler Günü Kampanyasını görünce bir kaç parça alışveriş yaptık. Ancak kasaya geldiğimizde öğretmen kimliğimizi beğenmediler. Sadece KPSS sınavına girmiş ve devlet okullarında çalışan öğretmenlerin sahip olduğu kimlik kartının ibrazını talep ettiler. Kız arkadaşım ise özel bir eğitim kurumunda öğretmenlik yaptığından ötürü, MEB tarafından ataması yapılmasına rağmen öğretmenliği Rodimood tarafından kabul edilmedi.

    Koskoca MEB in öğretmen olarak kabul ettiği insanı Rodimood tanımıyor! Bundan sonra Rodimood KPSS ye giren öğretmenler gününü kutlasın lütfen. İnsanları kasaya gelince uğraştırıp sonra günlerini rezil etmesinler. Öğretmenler gününü kutlamak yerine rezil ettikleri için kendilerine teşekkürü bir borç bilirim!

    YanıtlaSil
  41. Rodimood Balıkesir mağazasında, 2+1 şeklinde kampanya ile alınan ürünlerden birini;
    1. kampanya henüz bitmemiş olmasına rağmen
    2. beraberinde değişim kartı olmasına rağmen

    'şirket politikası' olduğunu iddia edip üzerine para alarak değişim yapmışlardır ve değiştirilmek istenen ürün aynı kampanya reyonundan seçilmiş olmasına rağmen. Birçok kaliteli ve ünlü markalar sorgusuz sualsiz değişim kartı ile değişim yapmakta iken, hangi hakla zaten parası verilip alınmış bir ürünün değişimi için üzerine para alabiliyorsunuz?

    Bu şikayeti okuduktan sonra bu isimdeki mağazalardan gidip aldığınız bir ürünü gönül rahatlığıyla değiştiremeyeceğinizi öğrendiğinizi ve müşteriye verdikleri değer hakkında fikir sahibi olacağınızı umuyorum.

    YanıtlaSil
  42. RodiMood Etiket Ve Kasa Fiyatları Farklı!...

    Ankara Antares'deki RodiMood'dan etiketinde 69 lira yazan bir ceket beğenip kasaya gittim. Kasada 119 lira olduğu söylendi. Beğendiğim ürünü kasada bırakmak istemediğim için aldım mecburen. Aldığım diğer şeylerin fiyat etiketi üzerinde kalırken, (muhtemelen bu şikayeti ispatlayamamam için) kasiyeriniz ceketteki etiketi hemen koparttı. Fiyat farkı olduğunda ürünü ücretsiz veren markalar bile var, siz neden hatanız karşılığında indirim bile yapmıyorsunuz ve fiyat etiketini koparttırıyorsunuz............

    YanıtlaSil
  43. Rodimood un sitesi neden flashlı İphone bu siteyi açamıyoruz. Herkes de İphone olduğuna göre bizim siteyi kullanmayın mantığında mı?

    YanıtlaSil
  44. 30 ocak akşamı izmit NCITY deki rodimood mağazasından aldığım kot 31 ocak ta sabah işe giderken giydiğimde hareket ederken diz kısmı yırtıldı akşam mağazaya gidip ürünü değiştirmek istediğimde değiştiremeyeceklerini hatanın bende olabileceğini söylediler.

    15 gün beklemem gerekiyormuş nasıl bi hataysa artık ilk giyişte kotu yırtacak tam anlamıyla mağdur oldum yani alırken peşin olarak 70 lira verdiğim pantolonu onların hatasına rağmen 15 gün bekleyeceğim belki suçlu olduklarını kabul edip başka ürün alabileceğim yani.

    YanıtlaSil
  45. Geçen sezon almış olduğum kabanın kollarında renk atması oldu , mağazaya gittiğimde barkodu olmadığını ve iade veya değişime gönderemeyeceklerini söylediler, bunu üzerine rodimood web sitesinden mail attım ve konuyu izah ettim, aradan yaklaşık olarak 1 hafta geçmesine rağmen geri dönüş olmadı, daha 1 yıl bile geçmeden ürün bozuldu, rodimood gibi bir firmanın böyle ilgisiz davranmasına anlam veremedim, şayet burdanda cvp vermezlerse yargı yoluna mürecaat edeceğim.

    YanıtlaSil
  46. 23. 02. 2013 tarihinde Zonguldak - Demirpark avm deki şubenizden erkek kol saati aldım. Bugün kol saatinin yanında bulunan butonlardan bir tanesi kopup düşmüş. Değişim için internet sitesindeki telefon numarasını arıyorum, cevap veren yok.

    Ayrıca internet sitesinde müşteri hizmetlerinde mesaj bölümü var ama anladığım kadarıyla yazılan mesajlara bakılmıyor. Daha mesaj atan kişiye döndürülen otomatik mesajı bile zahmet edip düzenlememişler. Haliyle mesajlara geri dönüş de yapmıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  47. 4 adet pantolon aldım 2'sinin faturası yoktu bulamadım, 2'sinin faturası vardı. 3 ay içerisinde renk atmasından götürdüm 1 ay bekledim, hata bizde değil diye ürün geri geldi. Bir sefer yıkanan pantolon renk attı, değişiriz denildi değişim olmadı. Böyle firma anlayışı olmaz, tüketici haklarına şikayet edeceğim.

    YanıtlaSil
  48. Gaziantep gaziler caddesindeki rodi mood çalışanları ve kasiyederden şikayetçiyim çok ilgisiz ve müşteriye kötü muamele ediyorlar gereğinin yapılmasını istiyorum.

    YanıtlaSil
  49. Şahin Cepkin23 Nisan 2013 07:24

    Buyur burdan YAK rodiden pantalon al bi de üstüne terzi ücreti iste . Yok artık başıma geldi ordan biliyom.

    YanıtlaSil
  50. TERZİ = AHMET TÜRKMEN2 Mayıs 2013 04:58

    LÜTFEN TERZİLERİ KÜÇÜMSEMEYİN AYRICA TERZİLİK SANAT DALIDIR BİZLERİN ALDIĞI PARALAR GÖZÜNÜZE BÜYÜMESİN ÇÜNKÜ ÇOK KÜÇÜK RAKAMLARA İMALAT , TADİLAT YAPIYORUZ...

    YanıtlaSil
  51. Daha önce alış verişim olan rodimood tan kot pantalon almak için dün mağazaya uğradım bedenime uygun olanı denedim 34-34 fakat boyu iki santim kadar uzun olduğunu gördüm tadilat yapımı için mağazaya bırakacaktım benden tadilat ücreti adı altında ücret talebinde bulundular bende almadan ürünü terkettim mağazayı böyle bi şey olabilirmi .

    YanıtlaSil
  52. Babalar gününe özel 100 tl alışverişe 100 tl hediye çeki anında kasada hediye...
    Saygılarımızla ...RODİMOOD....

    YanıtlaSil
  53. ŞÜKRÜ SALİH ŞAHİN24 Haziran 2013 07:30

    ANKARA A CİTY AVM DE KOTON MAĞAZASIDA TERZİ ÜCRETİ İSTİYOR
    YALNIZ RODİ YE ÖZGÜ DEĞİL ......................

    YanıtlaSil
  54. tamamda hiç almasalar daha şık olmazmı

    YanıtlaSil
  55. Bu ülkede rodimood markası iyi yinede bakıyosun şikayet çok nasıl olurda kimse duymaz

    YanıtlaSil
  56. ALİ KEMAL İŞLİ22 Eylül 2013 03:02

    Benim derdim rodimood ile oluştu bundan bir müddet evvel aldım almaz olsaydım ,eskişehir de yaşadım sorunu espark avm de(anadolu ünüversitesi caddesi)
    aldım saat tışort çocuk giyimi vs oldukça yüklü bi alışveri oldu sonrasında sorunlar oluştu sorunları çözmeyi denedikçe sorunlar yumak şekline dönüştü sonuç kocaman sıfır .ben ve rodi bundan sonra bir araya gelmeyiz. sizlerde tavsiye yaklaşmayın....

    YanıtlaSil
  57. ...............3 Ekim 2013 22:57

    AMASYA / MERZİFON
    KEMAL BAŞKURT


    Sorunumu müşteri hizmetlerine yazdım bekliyom

    YanıtlaSil
  58. Ünsal Ferman-------------Sakarya3 Kasım 2013 02:50

    Rodimood kazak aldım aldığım hafta tüğlendi.
    bukadarda kalitesiz olabileceği aklımın ucundan dahi geçmezdi

    YanıtlaSil
  59. diyarbakır.
    tarih 19 kasım 2013
    alınan 49 tl
    alınan şey mont
    marka rodimood
    şikayet astar ince içinden yırtık
    sonuç değiştirmek istiyom
    telefon 544 5463498

    YanıtlaSil
  60. İLKNUR GÜL SERVET4 Aralık 2013 01:41

    terzi ücreti bendende istenince bende almış olduğum üründen vaz geçerek rodimood tan ayrıldım banada tamamen saçma bir uygulama olarak geldi

    YanıtlaSil
  61. Sabahın altı buçuğunda bir çalar saat sesiyle uyanıp yataktan fırlayan, giyinip zorla bir şeyler atıştıran, sıçıp, işeyip, dişini fırçalayan, saçını tarayan, başka birine büyük paralar kazandırdığı bir yere ulaşmak için trafikle boğuşan ve tüm bunlara sahip olma fırsatı bulduğu için müteşekkir olması istenen biri hayattan nasıl keyif alabilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CENGİZ ÇAVLI17 Ocak 2014 03:15

      BU NE ALAKA ÇÖZEMEDİM

      Sil
  62. bende anlamadım yorumlar alakasız olmaya başlamış amacı saptırmayalım

    YanıtlaSil