8 Aralık 2009 Salı

Rodi Cep yirtilmasi

Tarsustan bir ziyaretçimizin attığı mail şu şekilde :


"

Rodimood'tan aldığım pantolunun cepleri yaklaşık 20 gün içinde yırtıldı. İnanılmaz dayanıksız olan bu ürünün değişimini talep ettiğimde bana döneceklerini ve büyük ihtimal değiştireceklerini söylediler. Yaklaşık 2 ay geçti ve halen dönen olmadı. Rodi bu kadar ciddiyetsiz bir firmamıydı derken internette hakkında yazılan onlarca şikayeti gördüm. Kesinlikle önermiyorum.

"

İsmini vermek istemeyen bir ziyaretçi.

113 yorum:

  1. Mersinden Hasan Özer8 Aralık 2009 09:39

    Bu tür sorunlarınızı lütfen yetkili yerlere yapın bu tür yerlerde sonuç alacağınızı sanmıyorum ama aldığınız yerde ilgilenmemişse haklı olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Bizim gibi gelişmiş ülkelerde ??????? bu tür sorunlar yaşanmamalı herkes her konuda saygılı olmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Ürünün Etiket Ve Kasa Fiyatı Farklı Çıktı!

      Rodi Mood Anteras mağazasında 02 Haziran 2012 saat 16:23' te bir adet kot pantolon (barkodu 8699918764443) ve 1 adet tişört(barkodu:8699918979526) satın aldım. Etikette pantolon 39.99 TL, tişört perakende 16.66 TL, peşin 14.99 TL yazılıydı.

      Kasadan ödeme yaptıktan sonra eve geldiğimde fişte tişört fiyatı 19.99 TL olarak geçmiş. Telefonla aradığımda bilgisayarda barkodu kontrol ettiklerinde 19.99 TL olduğunu söylediler. Bu kadar güvenerek aldığımız büyük mağazada bu tür hataların yanlışlıkla yapıldığına inanmıyorum.

      Sil
  3. Cevdet Koşan (BOLU)9 Aralık 2009 03:53

    Rodi olrak anladığım kadarıyla bu tip şikayetleri takmıyorlar onun için rahatlar sesinizi duyurana kadar devam etmeniz dileğiyle

    YanıtlaSil
  4. Şimdi size bir şey söyleyeceğim ...................... bilmem anlatabildimmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan 3 hafta önce Rodi mağazasından indirime girmiş ürünlerden 3 adet hırka aldım ve mağazada denedim. Hiç bir sorun yok görünüyordu. Eve gidip ürünler indirim ürünü olduğu için tezgahta herkesin eli değdiğinden ve yerlere düştüğünden bir suya sokup çıkardım makineye bile atmadım.

      Aynı model 2 hırkada hiç bir problem yokken diğer hırka tamamen ağzı gözü sarkmış derler ya o biçim en alt düğme ilik yeri sivri bir şekilde sarktı ve ön yaka dediğimiz kısımlar valonlandı ve üstümde inanılmaz derece çirkin bir şey oldu. Mağazaya götürdüğümde ben suya soktuğumu söyledim "O zaman geri alamayız teste göndermemiz lazım." dediler.

      Orada çalışan arkadaş bile hırkaya bakarak ne halde olduğunu görüp bana hak verdi presli ütüyle nasıl yapıyorlarsa hataları düzelttiklerini söyledi. Ürün 24 Eylül 2011 tarihinde geldi, firma kabul etmemiş. O kadar belli olan bir özrü nasıl test ettiler de "Hiçbir şey yok." diye geri gönderdiler. Ben bu firmadan şikayetçiyim. Defolu ürün satıyor.

      Sil
  5. İZMİR BORNOVA DAN ALDIĞIM RODİ KOT PANTOLONDAN HOŞNUTUM HERHANGİBİR ŞİKAYETİM YOK TAVSİYE EDERİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Aldığım Tişört Giymeden Yırtıldı!

      22 Nisan 2012 tarihinde Söke Outlet'ten satın aldığım tişort( bedeli çok komik (8 TL)) giymeden önce yıkamak istedim ve tişört yıkama sonucu lime lime yırtılmaya başladı.

      Firmanızın ismine güvenip İzmir Konak şubenize götürdüm.İncelemeye göndereceklerini söylediler.(30 Nisan 2012 tarih 086736 no)09 Mayıs 2012 tarihinde geri döndüklerinde tişörtün çok fazla yıkamadan dolayı yıprandığı söylendi.

      Şimdi 2 seçenek var: Ya siz kullanılmış tişört satıyorsunuz ya da ben deliyim tişörtü üst üste yıkadım. Yıprattım. 5 günde ne kadar yıkayabilirsem artık.
      Bir yanlışlık var diye aradığımda ise telefonda uzun süre bekletildim ama 8 TL'lik tişört için 10 TL masrafta etsem de bu Rodi'nin ayıbı olduğunu söyledim.Gerekenin yapılmasını rica ederim.

      Sil
  6. kimi memnun kimi değil bu da çok normal genele bakmak lazım rodiden şikayet bukadarsa az sayılır

    YanıtlaSil
  7. rodi markasını denedim kullandım şikayetim sadece renginin çabuk solması düşük ısıdada yıkansa çabuk renk atıyor.

    YanıtlaSil
  8. EN KALİTELİ ÜRÜNLERDE BAZEN HATA VERİYOR BENCE TAKILIP KALMAYIN NOLUR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konya Kule Site mağazanızdan jeans kot pantolon aldım nişanlımla. Paça boyunu ücret karşılığı yapıldığını söyledi satış personeli. Ücretini ödedim paça boyu için bir gün sonra tekrar geldiğimizde paça boyu 5 santim uzun olduğunu gördük. Terzilik ya da ölçüm hatası olabilir dediğimizde kasiyer bayan hanım suç sizin uzatmayın gibi kelimelerle hakaret etti ve yardımcı olmadı.

      Mağaza müdürü ile görüşmek istediğimizde müdür gelmez gibi kelimelerle işi hakaret boyutuna getirdi. Yıllardır sizden alışveriş yapıyoruz ilk defa böyle bir tepkiyle karşılaştık. Paça tadilat ücretinde değilim ama böyle bir tavırla karşılanmak bence sizin gibi büyük bir firmaya yakışmadı. Kasiyer bayan arkadaşın davranışı inanın mağazanızdan soğuttu. İlgilenmenizi gerçekten isterim.

      Sil
  9. BU RODİ MARKASINDAN NE KÖY NE KASABA OLUR ŞİKAYETİ OLANLA İLGİLENMİYORLAR

    YanıtlaSil
  10. Neler yırtılmıyorki pantolon yırtılmış çokmu neler bozulmuyorki giysiler bozulmuş çokmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 02.07.2012 tarihinde Yalova' dan aldığım 2729 kapri şortta 2-3 giyim 1 yıkamada ciddi bir sarkma ve bollaşma meydana geldi. Ürünü 3 hafta sonra Marmara Forum mağazanıza götürüp durumu ilettim. Ürünü teste göndereceklerini söylediler,1 Hafta-10 gün sonra üretimden, kumaştan kaynaklanan bir hata tespit edilmediğini ve ürünü değiştirmeyeceklerini söylediler.

      12.08.2012 tarihinde ürünü geri iade aldım. Konuyu paylaşmak ve mağduriyetimi gidermeleri için müşteri ilişkilerini aradım, bana ürünü tekrar test ettirebileceklerini teklif ettiler. Peki 2.testte sorun çıkarsa ilk testin ne anlamı kalır, güvenirlik nerde?

      Şu anda ilk aldığım zamandaki durumuna göre 1 beden büyümüş halde olan kapri şortu kullanamıyorum. İlk defa bu marka ürün satın aldım, aldığıma alacağıma pişman oldum. Mağduriyetimi gidermeyen müşteri ilişkilerinden şikayetçiyim. Sorunumun giderilmesini talep ediyorum. Aksi taktirde hakem heyetine başvuracağım.

      Sil
  11. REFİK VARLIKLI2 Şubat 2010 03:42

    ALINAN ÜRÜNLERİN BİR SÜRE DAYANANAMASI (GIDA HARİÇ) TAMAMEN KALİTESİ İLE İLGİLİ AMA RODİ NİN DAYANIKSIZLIĞI KALİTESİNİN AÇIK BİR KANITI DİYE DÜŞÜNÜYORUM

    YanıtlaSil
  12. rodi ile şikayetler çoğalıyor tepki ise hiç yok hayret verici ama ilgililer den çıt yok

    YanıtlaSil
  13. SÜLEYMAN DEVRİM12 Şubat 2010 07:13

    Rodi mamülleri ile ilgilenmiyorlarsa siz de yazmayın yazınca değişen ne var ama duyarsız kalmakta yazılanları kabullenmek olmuyormu

    YanıtlaSil
  14. Rodi rodi rodi başka mevzulara dalalım boşverelim bunları sonuca bakalım olmazmı..????????

    YanıtlaSil
  15. Niye bir dünya markası çıkaramadığımız gayet açık, tam ve eksiksiz yaptığımız iş yok gibidir .Beğenmediğiniz ülkeler çok şeyleri aşmış ve onlarca markayı dünyaya tanıtmışlardır

    YanıtlaSil
  16. Dünya markası çıkarmakmı COCA COLA PEPSİ WRANGLER LEVLİS BURGER KİNG ZİPPO DELL MALBORA PHILIPS vs vs size yüzlercesini sayabilirim bir türk markası varmı.??? biz ürettiğimiz malın arkasında durmazsak( RODİ gibi )sittim sene büyük marka olamayız.

    YanıtlaSil
  17. ertunç Güven20 Mart 2010 04:57

    uşaklıyım altı ay kadar önce bu markanın bir şapkasını aldım hemde hatırı sayılır bir paraya şimdi gelgörki şapka şapkalıktan gitmiş sanki içinden sürekli tavşan çıkarılmış gibi genişledi kısaca bu rodi merdiven altı imalatı kalitesinde bir satıcı.

    YanıtlaSil
  18. kırşehirden bilal.. dersane öğrencisi olarak gençliğin verdiği şeyle kot kullanıyom ama rodi almam giymem nedenide çoooook sorunlu bir şirkete benziyo

    YanıtlaSil
  19. fikri muğlalı7 Nisan 2010 02:11

    rodi mood bana sattığı kabanı iki hafta sonra değişmedi sebebi stoklarında yok demeleri halbuki ben aynı şeyi istemedim böyle ticaret olurmu ne dersiniz

    YanıtlaSil
  20. rodi mood reklamları televizyonlarda gösterilmeye başlandığı şu günlerde cezbedici fiyatlar var internet yorumları pek iç açıcı değil insanlarda şaşırdı alsakmı almasakmı ikileminde ben baş ağrısı olmasın diye başka markalara takılıyorum herhalde iyi ediyorum

    YanıtlaSil
  21. adanalıyım 38 yaşındayım şu güne kadar hep kot pantolon giydim farklı markaların farklı modellerini denedim hoşuma gidenler olduğu gibi gitmeyenlerde oldu rodi etiketli olanları sevmedim burda yorumlar bence haklı yazılmış recep ünsal

    YanıtlaSil
  22. Mersin / Anamurdan iştirak ediyom Mersin de alınan rodi gömlek inanmazsınız belki hiç ütü tutmuyo nasıl bir kumaşı var anlamadım herkes gibi bende tavsiye etmiyom,yinede siz bilirsiniz.

    YanıtlaSil
  23. istanbuldan gelirken aldım denizli acıpayamdanım şimdi sise söyleyim kot aldım markası rodi defolu özürlü çıktı neyapabilirim akıl almak istedim internete bu notu yazdım benim gibi hoş olmayan şeylerle karşılaşan çokmuş ben kendimi tek şikayetçi sandım çokmuş

    YanıtlaSil
  24. baki mercanlı10 Haziran 2010 06:51

    türkçe olimpiyatları sponsoru olan rodi ye teşekkürler şiakayeti olanlarada geçmişler olsun

    YanıtlaSil
  25. selim camcı (tır şöförü)8 Temmuz 2010 12:14

    her ay avrupaya gidiyom çok güzel yerler ,çok güzel insanlar,çok çokda güzel ürünler var adamlar marka olmuşlar fakat bizim markalarımız gibi kofdiden değil.gerçekten

    YanıtlaSil
  26. ırkçılık yapmayalım türkiyedeki markalardanda iyileri var gibi bana denk gelmesede vardır rodi gibi koftiden ürünlerde yok değil

    YanıtlaSil
  27. ilyas üzgün / fatsa2 Ağustos 2010 05:47

    İstanbul haramidere de iken aldığım gömlek bir kaç giyimimde gevşedi gözü başka yöne kulağıda başke yere doğru gitti şindi fatsaya geldim ,geldim amma ben şimdi bu gömleki napacam kime götürüp kime derdimi anlatıp derman arayacam senin gibi markamısın rodi şimdi bana biçare yap tesem napacan bundan sonra bana çok uzak ol kime yakın olursan ol

    YanıtlaSil
  28. Fatih Berrak=======Rizeli18 Ağustos 2010 06:28

    Rodi mood adı altında imalatlarını kime yaptırıyo bilmem ,lütfen daha kalite ye önem verin daha sağlam ve sağlıklı olsun lütfen yeter artık şikayet,şikayet

    YanıtlaSil
  29. bazılarının işi gücü kalmamış rodi ile ilgili başlarına gelenleri anlatıyo hemde az boz değil onlarca yorum bende yazmak isterdim ama rodi ile ilgili ne iyi bir anım var nede kötü bi anım var ben oldukça fransız kalmışım bu konuda ilerde iyi yada kötü bişey olursa (rodi ile ilgili) bende yazarım.antalyadan necati artuklu

    YanıtlaSil
  30. lütfiye bektaş2 Eylül 2010 06:33

    inşaat işleri yapan kardeşim rodi mood mağazalarının işnde yapıyo geçen bana rodi elbise aldı gelmiş elbise görüntüsü güzelde yeri basit ona dedimki sen bana bida bişey alma alırsanda bu marka alma dedim şikayetler yerinde millet sevmediği kadar var size yani rodiye iki çift lafım var nolur iyi şeyler yapın satın

    YanıtlaSil
  31. Çetin alıç...Akhisar17 Eylül 2010 04:14

    Tahir ün caddesi üzerinde olan rodi mood ta satılan kotlardan 40 tl verip 6 cı ayda aldım kot aradan geçen iki ayda yıprandı bu kadarcık sürede kot nasıl eskir hala anlam veremedim markasız kotlar bile daha uzun süre dayanıyo rodi ise yarı yolda bitiyo ne olur sizlerden ricam daha dayanıklı kumaş kullanın insanları tek seferlik olarak görmeyin nolur insan insana sürekli lazım

    YanıtlaSil
  32. takıl dostum rodi ve rodi mood giysilerine havanı at boş ver derisini gerisini stres de yaşa mutlu da ol hayat yaşanmaya değer bunalma daralma bak keyfine İMZA; GAMSIZZ

    YanıtlaSil
  33. ordu / fatsa lıyım istanbul dönüşü almışolduğum rodimood bana iyi gelmedi giymeye başladım bikaçgün sonra dikişi yana kayıverdi nasıl oldu anlamadım terziye götürdüm oda kumaşı yanlamasına diktikleri için böyle olmuş dedi ama iş işten geçti ne geri götürebilir nede iade edebilirim çünkü şu an fatsada oturuyom nasıl böyle bi şey başıma geldi
    anlamadım işim düşecekte istanbula gidecemde taa o zaman zaten yazıları okuyunca değişim yapmadıklarını anladım ben bu hataya bi daha kesinlikle düşmem

    YanıtlaSil
  34. gülsüm arık2 Kasım 2010 03:38

    rodi mood kışlık kaban ihtiyacımı karşıladı teşekküe ediyorum kendilerine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hanım efendi siz rodi mood damı calısıyorsunuz...

      Sil
  35. resul dediki.

    fransada yaşayan kuzenlerle aldık rodi iyi gibi
    umarım böyle devam eder

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODIMOOD Ürün Defolu Çıktı!

      Nisan ayında firmanızdan 2 pantolan 1 bluz aldık. Pantolonun birisini daha giyerken düğmeden defolu oldunu gördük aynı beden farklı pantolonu aldık ama ilk giyişte pantolon yırtıldı.Diğer pantolonda zaten üretim hatası vardı onu deiştirdik,diğer ürün üretim hatası olmasına rağmen alınıp merkeze gönderildi.Biz gidene kadar bizi arayıp bilgi vermeye tenezzül etmeyen firma bir de ürünü değiştirmeyip hatalı olmadığını savundu.

      Mağaza yetkilileri arayın müşteri hizmetlerini diye ukalaca cevap verdiler. Şikayet hattındanda okuduğum üzere herkeste bu sorun oluyormuş. İnsanları ne yerine koyup üretim yapıyosunuz bilmiyoruz fakat ben gerekli yerlere ürünler ve gönderilen yazı ile firma adını, markasını şikayet edeceğim.

      Ne gerekiyorsa yapılacak.Bu şekilde müşteri memnuniyetsizliğiyle devam edin sayın Rodi yetkilileri fakat markanıza yönelik ürünlerle ilgili her türlü işlemler yapılıcaktır.

      Sil
  36. Yücel Şanlı1 Aralık 2010 05:24

    Rodi adını ve methini kankam dan duydum ve satın aldım almamla şikayetim hemen başladı dikişi yaklaşık beş santim kayıverdi nasıl oldu hayret ettim kankama kızdım birdaha bu markayı kimselere tavsiye etme dedim ,
    o da senin şansına milyonda bir denk gelmiş dedi
    internete bi baktımki şikayetler almış yürümüş ne milyonda biri nerdeyse yarı yarıya her iki kişiden biri nin başına olumsuz bi şeyler gelmiş bundan dolayı bu markayla hayatta işim olmaz

    YanıtlaSil
  37. sertaç varollu19 Aralık 2010 01:56

    lise öğrencisiyim istanbulluyum ve rodi hayranıyım 3 yıldır giyiyorum gayet iyi şikayetim de yok
    ygs ve lys de herkese başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  38. BARBOROS KENTLİ30 Aralık 2010 06:37

    İstanbul avm lerde olan tüm rodi mağazalarında yeni yıl ,indirim leri sürprizlerle müşterilerini bekliyo

    YanıtlaSil
  39. ZARİF BENLİ4 Ocak 2011 02:38

    RODİ YILBAŞINDA ALDIM KABAN GÜZEL GÜN IŞIĞINDA RENK FARKI VAR MAĞAZA IŞIKLARINDAN OLABİLİYOR DEDİ KULLANIMI İYİ SICAK TUTUYO ALCAK OLANLARA TAVSİYE EDECEM

    YanıtlaSil
  40. L C WAİKİKİ13 Şubat 2011 00:42

    sevgiler günü ihtiyaçları tüm lc waikiki mağazalarında süper fiyat sürpriz indirim herkesi bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  41. Rodi kazakları neden böyle adi yapılıyor anlamadım al kazağı biraz giy olsun sana deforme inanın en ucuz kazaklar daha iyi ve sağlam
    diğer imalatları bilmemde kazakları felaket.
    YASEMİN OKÇU DEDİKİ.

    YanıtlaSil
  42. RODIMOOD Ürün Değişimi Yapılmıyor!
    23 Ocak 2011 tarihinde Batman Rodi Mood Mağazasından yapmış olduğum 210 TL tutarındaki alışverişimde bir tane kumaş pantolon almıştım ve mağaza görevlileri fatura tarihi itibariyle bir sorun olduğunda 1 ay içinde ürünü bire bir değiştireceklerini söyleyerek güven duygusu verdiler.

    Fakat 21 Şubat 2011 tarihinde pantolonumu 2. kez yıkadıktan sonra belinde dikişlerinde yırtık olduğunu giyilemeyecek durumda olduğunu görüp mağazaya gittim ve ürünü değiştiremeyeceklerini söyleyip 15 gün beklememi söylediler.

    Size soruyorum malınızı satana kadar mı markasınız? Ben askerim ve sizin yüzünüzden düzenim bozuldu. 25 TL’lik marka mısınız? Bırakın değil mi iadeyi müşteriyle bile nasıl ilgileneceklerini bilmiyorlar... Şikâyetimin dikkate alınmasını istiyorum ve en kısa sürede vermiş olduğunuz güveni tekrar yardımcı olarak gidermenizi istiyorum.

    YanıtlaSil
  43. Ürünüm Tadilattan Dönmedi!
    2011 yılının başında böyle büyük şirketin böyle ucuz ve çirkin hesaplar peşinde koşmasına anlam veremiyorum. 3 ay önce kızıma mont aldım. Ön fermuarı tamamen bozuldu. Mağaza müdürü A***A** terzilerinin olmadığını, ancak İstanbul’a göndermek koşuluyla tamir edeceğini bana taahhüt etti.

    Ancak benden 1 haftalık izin istedi. 1 hafta olmak şartıyla tamam dedim. 1 hafta aradan sonra mağazaya gittim, daha İstanbul’dan yanıt alamadıklarını, ama 3 gün içinde kesinlikle cevap vereceklerini söyledi. 3 gün sonra tekrar gittim, mail alamadıklarını tekrarlayıp, benden gene birkaç gün istediler.

    Birde bu yetmezmiş gibi mağaza müdürü bana akıl verip, beyefendi ürün sitemizden N****Hanım denen bayana mail çekin, size cevap verirler diyor. Kardeşim ben bu ürünü maille almadım, daha senin mailine cevap vermeyen şirketinden ben ne umabilirim. Bu şikâyetim Siirt Rodi Mağazasında olmuştur.

    YanıtlaSil
  44. RODİMOOD Mont Değişimi Yapılmadı
    Ben arife günü mont aldım ve onu aldığımda fark etmedim cebin kenarı yırtıktı. Bayramda giyerken yırtık çoğaldı ve terziye götürdüm terzide daha garantisi vardır değiştirebilirsin dedi. Ve ben tekrar Rodimood’a gittim beni terziye gönderdiler. Terzide bu dikilmez bu değiştirilmeli dedi geri götürdüğümde Rodimood mağaza müdürü benim şikâyetimi hiç dinlemedi ve değiştiremeyiz deyip kestirip attı. Ondan önceki gün gittiğimde terziye götür olmazsa getir demişlerdi.

    YanıtlaSil
  45. Rodi Mood Atatürk Şubesi'nden, 09.06.2010 tarihinde 6016 model saat aldım. Aldıktan tam beş gün sonra, kayış köprüsünün klipsinin paslandığını farkettim. Daha iki kez taktığım bu saatin tamiratı için Rodi Forum Mağazası'na gittim. Mağaza Müdürü İ*** Bey, ürünü zaten iade almayacağını, gidip kendimin kordonu değiştirtmesini saygısız bir tavırla bana anlattı. Ben de ürünü sadece iki kez takmamda böyle bir sorun başgösteriyorsa, ürünün tamiratını asla yaptırmayacağımı ve ürün tamiratının yasal hakkım olduğunu belirttim. "Evet hı hı zaten müşteri her zaman haklıdır", "Ben bu mağazanın müdürü ve hissedarı olarak (bak sen) iade almam, tamiratını yaptırmam" , "Evet müşteri zaten hep doğruyu söyler", "36 TL lık saat bu, tabii sorunu olacak" gibi abes yaklaşımlarda bulundu.


    Bunların tamamına direnip yasal haklarımı bildirdiğimde ise, ürünü tamire aldıracağını belirtti. Artık karşılıklı sinir harbine dönüşen bu tamirat macerası ise, geçtiğimiz hafta "Ürünü tamir ettirmediklerini ve ettiremeyeceklerini" belirtmesiyle son buldu sayın müdürümüzün. Ben de ürünü tamir etmediklerine, edemeyeceklerine dair bir belge karşılığı ürünü alacağımı söylediğimde "Öyle bir belge veremeyiz" diyerek külhanbeyliği sınırlarını da aştı. Ben de an itibariyle zaten saati teslim almadım ve hafta başında Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurarak yasal hakkımı arayacağım.


    Garanti süresi içinde olmasına rağmen, yaz aylarındaki terlemeye bağlı olarak bir kaç aylık kullanımda aynı sorun olsa, gider kordonu kendim değiştiririm. Fakat yalnızca iki gün takıldığında bu saat paslanıyorsa, yoğun kullanımda nasıl bir hal alacağını merak ediyorum.


    Rodi'ye ise, önce personellerini ve bayilerini görgülü, kültürlü, alçakgönüllü insanlardan belirlemesini öneriyorum. /

    YanıtlaSil
  46. Rodi Mood'un markasına güvenerek kasım -aralık ayında almış olduğum siyah renk jeans pantolonum birkaç kez yıkamayla soluk bir renk aldı. Bu pantolonumu her giydiğimde ellerim siyahlaşıyordu, beyaz çamaşırlarıma rengi soluyordu.

    Şu an giyemiyorum, kullanamıyorum. Birkaç pantolon parasına kaliteli iyi olsun diye marka seçtim çok pişman oldum. Rodi ilgilenirse sevinirim. Sanırım fişim hala duruyor.

    YanıtlaSil
  47. Denizli Rodimood mağazasından pantolon aldım pantolonu 4 veya 5 kere giydim renkte solma ve kumaşta yıpranma başladı ürünü 06 Haziran 2011 tarihinde mağazaya götürdüm isminin Ze*** olduğunu öğrendiğim görevliye durumu anlattığımda bana ürünün 6 ay önce alındığını ve değişim olamayacağını söyledi. Israrlarım sonucu ürünü incelenmek üzere fabrikaya gönderdiler 21 Haziran 2011 tarihinde inceleme sonucunu öğrenmek için mağazaya gittiğimde ürünün renk solmasının benden kaynaklandığını söylediler.

    Bunun üzerine 0212 4566000 numaralı telefonu aradım ve konuyla ilgili olarak Nilü*** hanımla görüştüm ürünün tekrar incelenmek üzere mağazaya bırakmamı söyledi ürünü tekrar mağazaya götürdüm ve tekrar incelemeye gitti sonuç tabi ki değişmedi. 08 Temmuz 2011 tarihinde mağazaya uğradım ve yine red kararı geldiğini söylediler tekrar Nilü*** hanımı aradım durumu tekrar anlattım.

    Lacivert pantolonun griye dönüşmeye başladığını bunun nasıl kullanıcı hatası olabileceğimi sorduğumda ürünlerinin ilk üç ay içerisinde getirsem değişim olacağını fakat üç ayı geçtiği için değişim olamayacağını ve pantolonda zamanla renk solması ve aşınma olmasının normal olduğunu söyledi. Farklı markalardan aldığım pantolonlarımda şimdiye kadar böyle bir sorunla karşılaşmamıştım arkadaşımın ısrarıyla aldığım pantolon bana Rodimood mağazasının müşteriye vermiş olduğu değeri göstermiş oldu.

    YanıtlaSil
  48. Bugün RodiMood'un Elazığ şubesinden bir çift ayakkabı aldım. Eve geldiğimde fark ettim ayakkabıların biri 40 diğeri ise 41 numara. Geri değiştirmek için götürdüğümde aynı ayakkabıdan başka kalmadığını söylediler ben de aynı model yoksa para iadesi istiyorum dedim. Verdikleri cevap ise satılan mal geri alınmaz. Gereğinin yapılmasını istiyorum.

    YanıtlaSil
  49. RODİMOOD Ürün İadesi Almadı!
    Rodi’den aldığım 2 ürün de Çin malı olduğunu fark ettim. Ürünleri iade etmek için aldığım mağazaya gittim. Şikâyet sebebini söyledim bu ürünleri para iadesi olarak geri iade etmek istediğimi söyledim.

    Mağaza görevlisi şikâyetimin sebebinin geçerli bir sebep olmadığını ve bu yüzden geri iade edemeyeceğimi söyledi. İki montu bile üretemeyen Çin’den 10 liraya ithal ettiği montlara 70 liraya satmakla olmuyor.*

    YanıtlaSil
  50. RODIMOOD 30 Derecede Yıkadığım 3 Gömlek Çekti!
    RodiMood firmasından 23 Mayıs 2011 'de aldığım üç adet gömlek 30 derecede 15 dakika yıkama programında 1 kere yıkamam ile çekti. Koskoca Rodi mood firması bu ürünleri 2 kere test e göndermeme rağmen değişimini ya da para iadesini yapmadı.

    Bu nasıl bir mağaza, bu nasıl çalışan. Tüketici hakkı diye bir şey var ve sonuna kadar da hakkımı arayacağımı bilmenizi isterim.İ lgililerin bir an önce bunu göz önüne almalarını rica ederim.

    YanıtlaSil
  51. KAMİL ŞİKAYET Çİ15 Eylül 2011 04:32

    RODİ DEN YAZLIK KANVAS PANTOLON ALDIM İKİ HAFTA İÇİNDE RENK SOLMASI OLDU VERİLEN YANIT GÜNEŞ TE KULLANIM İMİŞ PARDON BUNU GECELERİMİ KULLANMAM GEREKİYOR ALLAHIN DANGALAKLARI

    YanıtlaSil
  52. skenderun Primall Avm'deki Rodi mağazasından aldığımız ceket için hediye paketi yapılmasını ve içine değişim kartı konmasını rica ettim. Daha sonra değişim kartı koyulduğunu düşünerek alışveriş fişini attım. Aldığımız ürünün bedeni olmadığı için değişimi için mağazaya götürdüğümüzde faturayı attığımız için değişim yapamadıklarını beyan ettiler.

    Mağaza sorumlusu ile görüştük ve şirkete mail atacaklarını aynı fiyatlı herhangi bir ürün ayırttırabileceğimizi ve 1 gün sonra gidip alabileceğimizi belirttiler. 1 gün sonra ayırttırdığımız ürünü almak için gittiğimizde ürünün satıldığını beyan ettiler. Mağazadaki sorumlu kasada duran S**** D***** adlı personel nedeniyle 2 gündür yaşadığım stres beni benden aldı.

    YanıtlaSil
  53. RODİMOOD Ürün Değişimi Yapılmıyor!
    Ben Hatay/Kırıkhan RodiMood Mağazasından aldığım montun değişimi yapılmadı. Değişim sebebim ise montun cıt cıtlı düğmesi düştü ve bir kısmında beyazlama söz konusu. Ürünü sadece 2 defa dışarda kullandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Kot Pantolonum 6 Ay İçinde Eriyerek Yırtılmaya Başladı!

      Rodimood'dan aldığım ve yırtılan kot pantolonum eridi ve yırtılmaya başladı; fakat kullanıcı hatası olarak geçiyor. Değişimini talep ediyorum.

      Sil
  54. yunus emre özen yazdı22 Kasım 2011 01:52

    RODİ MOOD Ürünler 5. Gününde Yıpranmaya Başladı!
    Rodi'den 5 gün önce pantolon aldım giydiğim 3'üncü gün pantolonun paça ve cep kısmında katlanan yerler yıpranmaya hatta yırtılmaya başladı. Mağazaya gittiğimde yapacak bir şeyleri olmadığını söylediler ben sırf o markaya normalde bir pantolonun değerinden fazla para verdim ama çok kalitesiz çıktı.

    YanıtlaSil
  55. Tayfun / Antalya2 Aralık 2011 02:45

    Ben 7 senedir Rodi Mood'dan giyinir kampanyaları pek önemsemez geçerdim çünkü; seviyorum ürünlerini kaliteli olduklarına inanıyorum anlamadığım konu alışveriş yaptım ikici ürün 1.60 indirimli olmasına rağmen ve beni Rodi mood'dan arayarak bunu kampanyayı söylemelerine rağmen alışverişimi yaptım.

    Orada çalışan arkadaşlar indirim yapmadan direkt ücretini aldılar aksilik bu ya alışverişten 3 gün sonra Rodi Mood bir daha aradı ikinci ürün kampanyamız devam ediyor 1.60 indirim var dedi, şaştım kaldım.

    Güldüm açıkçası bu konu önemli bence kaliteli bir marka kampanya yapıyorsa bunu uygulamalı ben bir tek ürün almak için gidiyorum. Kampanyayı duyunca ikincisini de alma isteği doğuyor insanda bunun dikkate alınmasını rica eder iyi çalışmalar dilerim. He ayrıca alışveriş yaptığım mağaza Antalya 5 migros içeresindeki Rodi mağazasıdır.

    YanıtlaSil
  56. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HÜLYA ÜSTÜNDAĞ27 Haziran 2012 08:45

      meraba ben gaziantepte bir şubenizden pantolon aldım dar geldiği için değiştrmek istedim fakat kredi kartının slip fişiyle değitrmediler sonuçta bir çok yerde fiş bile istemiyorlar ürünün etiketiyle değişim yapıyorlşar.ürünün ordan alındığı belli kredi kartının slipiylkede kanıtlanıyo fakat değişim yapmadılar gerçek fişi istiyorlar bana bu konuda nasıl yardımcı olabilirsiniz acele cevap yazarsanız sevinirim.teşiekkürler....

      Sil
  57. Yasemin ...........Diyarbakırdan30 Aralık 2011 04:18

    RODİ MOOD Aldığımız Pantolon 2. Giyilişinde Boydan Söküldü!
    Rodi Mood Diyarbakır Ofis şubesinden eşim için aldığımız pantolon daha 2. giyilişinde sokak ortasında boydan boya söküldü ve eşim çok zor durumda kaldı, eve gidip inceledim tahminen sökülmesinin sebebi pantolonun yatık kumaştan dikilmiş olmasıdır.

    Piyasada çok düşük fiyatlara pantolon olduğu halde ben bu markadan pahalı pantolonu aldım sırf daha uzun süre giyebilmek için kalite dedim ama hayal kırıklığına uğradım daha 2. giyimde söküldü ve ben bu pantolonun değişimini talep ediyorum firmadan.

    YanıtlaSil
  58. Aldığımız ürün 1 hafta içinde tüylenme yaptığı için mağazanıza şikayetimizi ilettik ancak fiş olmadığı için bir şey yapamayacaklarını söylediler (En basit marka bile üzerinde bizim etiketimiz varsa fişe gerek yok derken, sizin firmanızda bunu yaşamak açıkçası garip!) Fişi ibraz etmek için 90km yol gidip fişi getirmek zorunda kaldık.

    Bizden aldığımız fiyat kadar 39.99 TL'lik ürün beğenmemizi istediler. Özellikle bu fiyattan ürün bulmamız gerektiği için uzun bir süre aramak zorunda kaldık, sonra kasaya beğendiğimiz ürünü getirdiğimizde “Ama siz tek parça alacaksanız 40.00 TL'lik ürün almanız gerekir, size indirim yapılmış bu indirimi düşmek zorundayız” denildi.

    “Ürünü aldığınızda indirim vardı, şimdi yoktu, fiyatlar aynı değil, tek parçaydı, iki parçaydı vs.” Alaycı ifadelerle kasiyer farklı fiyatlı bir ürün almamız gerektiğini söylerken, yetkili arkadaş farklı bir fiyatlı ürün almamızı söyledi.

    Arkadaşların çabası etkili oldu, 1 saatten fazla “39.99 TL” yok olmadı “44.99 TL”, “ama 44.99 TL kampanya yok” o olmaz sonunda aldığımız eski ürünü de arkadaşlara hediye bırakıp hiçbir şey almadan çıktık. Müşteri memnuniyeti dışında her türlü kâr amacı güden bir firma olduğu izlenimi edinmemizi sağladılar.

    YanıtlaSil
  59. Feridun Irmak7 Şubat 2012 01:29

    Feridun ırmak
    sizi adıyamandan ekliyorum bugün adıyamanda bulunan rodiye alışveriş için gittim kızıma bir tane kot elbise aldım elbisenin etiketinde 19,90 tl yazılıydı kasaya geldiğimizde elbisenin fiyatının 30,00 tl olduğunu söylediler .normalde tüketici haklarına göre en düşük fiyat geçerlidir,bunu kasadaki bayana anlatmaya çalıştık fakat bizi dinleme tenezzülünde bulunmadı bile bunun üzerine aldığımız elbiseyi kasada bıkarak çıktık. adıyamanda bulunan rodi de bu türlü şeylerle çok karşılaşıyoruz iş yerinden arkadaşların başına bu tarz olaylar gelmiş ve çalışanlar hiç dinlememişler. bu konuda gerekenin yapılacağını umuyorum..
    ismini vermek istediğim bir mağazada da aynı olayla karşılaşmıştık bizim uyarmamıza gerek olmadan kasada bulunan bayan tüketici haklarına göre fiyatlarda tutarsızlık varsa en düşük fiyat geçrlidir dedi .
    sizin gibi bir mağazanın çalışanlarının da bu şekil olmasını düşünürdük ama maalesef çok yazıkkkk

    YanıtlaSil
  60. Rodimood ürünleri çok kalitelli ise bu kadar şikayet neden geliyor anlaşılır gibi değil .


    Biraz kalite lütfen.
    Antalyadan BORA GÜLCÜ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. URFA dan İSMAİL8 Mart 2012 01:47

      Şanlıurfa Yıldızmeydanı şubesinde 5 adet hırka aldım. Bir tanesinin fiyatı etikette 15 TL yazıyordu ama kasada 30 TL çıktı. Tüketici haklarına göre etiket fiyatı geçerli olması gerekirken kesinlikle kabul edilmedi ve mağazadan kovulduk.

      Sil
  61. 24.02.2012 tarihinde saat 21.18 sularında bir çocuk yeleği satın aldık Marmara Forum'da 24.99 TL'ye. 25.02.2012 tarihinde saat 20.00 sularında eve gittiğimde beğenmediğim yeleği iade etmek için mağazaya gittim. Karşımda mağaza müdürü ..... ürünü iade alamayacaklarını söylediler. Neden diye sorduğumda bana şirket merkezlerinden öyle bir talimat aldıklarını söyledi. Yani Rodimood'un merkezi ürünleri hiçbir şekilde iade almamalarını söylemiş.

    Ben en kötü ihtimalle 24.99 TL'den olacağım ama onlar neler kaybettiklerinin farkına varamayacaklar.Ben bugüne kadar birçok mağazadan alışveriş yaptım ve daha sonra hoşuma gitmeyen bir şey olduysa tekrar gittiğimde iade ettim.
    Rodimood bu hareketle 24.99 tl alarak çok büyük kar etti.

    YanıtlaSil
  62. Bundan 2 yıl önce Rodimood'dan mont aldım. Aldığım mont bir hafta sonra tüy toplamaya ve rengi atmaya başladı. Ürünün kalitesizliği bir yana öyle birşey yaptılar ki o günden sonra Rodimood'un kapısından geçmedim.

    Ben montu aldım 99,99'du fiyatı. Ondan 2 gün sonra aynı mont aynı fiyata 1 alana 1 bedava oldu. Böyle bir fiyatlandırma şekli olamaz.

    YanıtlaSil
  63. 26 Nisan 2012 saat 16.27 Perşembe günü Kastamonu mağazanızdan pınk sky x7093 woman tunik aldım, kendim Karabüklü'yüm ve tuniyi aldığımda denemediğim için eve gelip giymek istedim, sonra da bedeni dar geldi.

    Cuma günü Karabük mağazanızdan değiştirmek istedim ama mağazadaki E*** adındaki bayan bana elimizde şimdi kalmadı dedi, ben de getirtebilir miyiz dedim, sonra hiçbirşey demeden aldı eline gömleyi bana bunda is kokuyor dedi.

    Ben de daha dün aldım akşam geldim poşetten sadece denemek için çıkardım dedim ve öğlen size getirdim dedim. Bana hayır hanımefendi bu resmen is kokuyor diye rest çekti. Zaten aldığımda kumaşın kendi kokusuydu o ve ben bu konuyla ilgilenmenizi gömleğimin değişmesini istiyorum. Kimse beni olmayan bişey için suçlayamaz bu kişiden şikayetçiyim. Bana en kısa sürede dönerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  64. RODIMOOD 3. Giymemde Ürün Yırtıldı!

    17 Mart 2012 tarihinde Alaybey Mah. Şahinbey Gaziantep adresinde bulunan mağazanızdan 139,97 TL'lik alış veriş yaptım. 69,99 liraya aldığım 8699918703268 x363 spider man nolu kod pantolon 3. giymemde yırtık olduğunu fark ettim ve 05 Mayıs 2012 tarihinde mağazaya götürdüm buradaki bayan ürünü teste göndereceklerini söyledi.

    İlk defa Rodi'den alayım dedim ve burda da böyle bir sorunla karşılaştım. Daha ürünü alalı 1.5 ay bile olmadan böyle bir sorun oluyor ve firma direk iade olarak almayıp teste göndereceğim demesi ne kadar doğru? Ben gönderilen ürünümün hemen sonuçlanmasını istiyorum.

    YanıtlaSil
  65. RodiMood'dan eşimin bana hediye ettiği kapri pantolon 1 beden küçük gelince değiştirmek üzere mağazaya gittik. Mağazada ürün değişimlerinin saat 14:00'e kadar olduğunu söylenince şaşkınlığımızdan ne yapacağımızı bilemedik.O an gördüm ki bu konuda bir tek mağdur ben değilim. Orada ben hariç en az 3-4 kişi isyan ediyordu bu uygulamaya. İade ve değişim işlemi yaptırmak isteyen herkese aynı şey, sistem kapalı deniyordu.

    Zamanı değerli benim gibi binlerce insanı kendilerinin istediği saatlerde orada görmek isteyen ve bizleri 10km uzaklıktaki (kendi adıma) mağazaya gittiğimde geri gönderen bu zihniyeti kınıyorum. Hiçbir firmada görmediğim bu uygulama yüzünden de bir daha RodiMood markası hiçbir ürün almayacağımı beyan ediyorum

    YanıtlaSil
  66. Ablam bana Rodi'den L beden hediye T-shirt almış. Üzerime büyük geldi, fişiyle beraber gittim. Üründe değişim olmuyormuş. 15 gün içinde değişim hakkım yok mu? Nerede tüketici hakları?

    YanıtlaSil
  67. Tüm erkek ürünlerinde 2 alana 2 bedava kampanyası yapıldı. Gittik özenerek 4 tane ürün seçtik, kasiyer seçtiğimiz 4 üründen 3'ünün kampanya dahilinde olmadığını söyledi. 4 ürünü de bıraktım ve çıktım. Çıkarken de daha da olsa gelmem dedim. Kampanya yapıyorsanız, kampanyanın koşullarını açık seçik yazar ilan edersiniz. Müşteriyi saatlerce uğraştırıp eli boş göndermeyin.

    YanıtlaSil
  68. RodiMood Ünye şubesinden bir adet deniz şortu aldım. Fiyat etiketinde 16,90 TL yazıyordu, kasaya gittiğimizde 24,90 TL dediler. Kasa personeli yanlış fiyat etiketi takıldığın söyledi.

    Ben de bunun mümkün olabileceğini ancak müşteriye sunulan fiyatın geçerli olduğunu, etikette ne yazıyorsa ve kasada ne çıkıyorsa müşteri lehine olanın geçerli olduğunu söylememe ve ısrar etmeme rağmen 24,90 TL'den satmakta ısrarcıydı.

    Personellere eğitim vermiyor musunuz? Bunları ve kanunları bilmiyor mu personelleriniz? Amaç sadece üretmek, satmak olmamalı, müşteri ilişkileri diye bir şey var. Lütfen personelleriniz bundan bihaber olmasın.

    YanıtlaSil
  69. 2 3 defa giydiğim ceketin renginde solmalar oldu. Geri götürdüm, tamir edilecek diye aldılar. 10 gün sonra yapıldı diye geri gönderdiler. Hiçbir değişiklik yok. İade etmek istedim kabul etmediler. Başka bir ürün almamı da kabul etmediler. Şikayet edeceğim dedim. ''Git, kime edersen et'' gibisinden tavır takındılar.

    YanıtlaSil
  70. Sivas Rodi Mood mağazasından kot pantolon aldım. Pantolonu birkaç kez giydim. İki bacak arasında gözle görülür yıpranmalar ve sökülmeler oldu. Mağaza ürünü inceletmek üzere firmaya gönderdi ve kullanıcı hatası olduğunu söyleyerek pantolonu bana geri verdiler. Nasıl kullanım hatası olur anlamadım bu firmadan bu tarz şikayetler oldukça fazla lütfen ilgilenir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüseyin Emre.22 Temmuz 2012 03:50

      Tatil amaçlı bir süreliğine geldiğim Giresun'da 16.07.2012' de RodiMood'a gittim ve 300 TL' nin üzerinde alışveriş yaptım. Daha sonra satın aldığım boxerların pahalı olduğunu düşündüğüm için onların yerine t-shirt veya gömlek almaya verdim.

      Boxerları paketlerinden dahi hiç çıkartmadan 18.07.2012' de tekrar mağazaya gittim ve satış sorumlusu arkadaşa durumu anlattım. Kararsız kalan satış sorumlusu beni kasaya yönlendirdi ve kasiyere durumu anlattı. Kasiyer bana böyle bişeyin mümkün olmadığını ve kesinlikle değişim yapamayacaklarını söyledi.

      Fakat benim anlam veremediğim durum ise şu, neden aldığım diğer ürünleri değiştirme imkanım varken hiç kullanmadığım paketini dahi açmadığım boxeraları değiştiremediğim? Bu durum gerçekten çok can sıkıcı bir durum.

      Çünkü 370 TL gibi bir miktarda para harcıyorum ve başka bir mağaza gezme gereği duymadan tüm ihtiyaçlarımı karşıladığım mağaza bana paketi açılmamış hijyen açısından hiç bir sorun teşkil etmeyen boxerları değiştiremeyeceğini söylüyor.

      Sil
  71. RODİMOOD Ürünlerin Ömrü 6 Ay!

    Malatya İnönü Caddesi şubesinden yıl içinde aldığım 3 adet kot pantolonum aynı yerlerinden yıpranarak deforme oldu. Mağazaya gitiğimde bana pantolonların geçen yılın sezonunu ürünü olduğunu, bu ürünler için bişey yapılamayacağını söylediler. Sayın Rodi yetkilileri ürettiğiniz ürünlerin üzerindeki etiketlerinizin yaptığı reklam milyonlarca lira harcanarak yapılan reklamdan daha etkili olacağını unutmayın.

    YanıtlaSil
  72. Kızım RodiMood anteras mağazasından bir tişört almış, o akşam evde giydim. Ertesi gün akşam işten gelince tekrar giydim. Alt kısmının dikiş yerinden 4 cm kadar yırtıldığını fark ettim. Üstümden çıkarıp ertesi gün mağazaya götürdüm.

    İncelemeye gönderdiler. 3 hafta sonra gittiğimde kullanıcı hatası dediler. İkinci günde nasıl kullanıcı hatası olur. Hem dikerken makina kesmiş gibiydi. O anda tişörtü yakmak istedim. ilgililerinden cevap bekliyorum.

    YanıtlaSil
  73. Mağazada yaşadığımız iade sorunundan sonra şikayetimizi bildirmek istedik. Ancak, buradan şu anlaşılıyor ki mağazada sorun yok RodiMood firmasında müşteri memnuniyeti, satış sonrası destek vs. hiçbir uygulama yok. Asıl şikayetimi bu mesaja cevap gelirse yapacağım artık.

    YanıtlaSil
  74. 17 Temmuz 2012 tarihinde Ankara Optimum AVM' de bulunan Rodimood mağazasından füme renkli bir keten pantolon aldım, 1 hafta sonra ilk yıkamada (30 derecede ve tersten) yıkandığında pantolonun renginin açık gri renk olduğunu gördüm ve 03. 08. 2012 tarihinde mağazaya giderek ürünü iade ettim. Bana 2 hafta , içerisinde dönüş yapacaklarını söylediler fakat dönüş yapmadılar.

    24. 08. 2012 tarihinde mağazaya gittim ve ürünün geldiğini fakat ürün iadesi veya değişiminin yapılamayacağını belirtir bir yazı ile rengi solmuş ürünü bana iade ettiler. Verdikleri yazıda da masal anlatmışlar . Ürün incelenmiş farklı yıkama şekilleri ve dereceleri varmış, üründeki problemin yıkama talimatına aykırı yıkanmasıymış falan.

    Biz ilk defa pantolon giymiyoruz. 3 sene önce başka bir markadan buna yakın renk ve modelde pantolon aldım hala aynı renkte rodimood yetkilileri ama artık Rodi giymek yok bundan böyle asla bu markadan almayacağım ve çevreme de aldırmayacağım.

    YanıtlaSil
  75. azın Antalya Özdilek şubenizden aldığım kapri Antalya'da tam 4 kere giymeme rağmen ağarma yaptı. Zaten 1 haftalığına gittiğim Antalya tatilinden sonra yaşadığım şehir Sivas'a geldiğimde durumu fark ettim ve buradaki Rodi şubesine belirttim. Ürün daha 2 haftalık olmasına rağmen yine de fatura olmadan bir işlem yapamayacaklarını söylediler.

    Kaldı ki ayıplı ürünlerde fatura yerine slip de geçerli bir belge sayılabilmektedir. Ama mağaza görevliniz bunu bir türlü kabul etmedi. Fiş'in slipten tek farkı firmanızın ödediği Kdv'dir. Para iadesi gibi bir durumda zaten o Kdv farkını vermeye razıydım. Hatta esas amacım para iadesi de değildi ürünün hatasızıyla değişimi ya da ürün tutarında alışveriş çeki vb. idi.

    Bunlar fiş olmasa dahi tamamıyla ayıplı mallarda tüketicinin talep edebileceği haklarmış tabi bunları yeni görüyorum 30 gün yasal süre geçtikten sonra. Beni eksik bilgilerle oyalayan görevlinizden, ürün kalitenizden ve müşteri memnuniyetinizden şikayetçiyim. Bir daha Rodi'nin önünden bile geçmeyeceğim eminim.

    YanıtlaSil
  76. Konya kule site Rodi mağazasından şikayetçiyim. Bugün alışveriş için gittim. Yazlık ürünler bölümünü gezerken 2 adet büyük beden t-shirt beğendim. Mağazayı gezdim kasaya giderken tezgahtar yıldızlı ürün aldığımı 2 adet daha alırsam 2'sinin ücretini ödemeyeceğimi söylemesi ile 2 daha aldım kasaya gittim. Ürün bedelini peşin ödeyeceğimi söyleyerek kasiyere verdim.

    Tam fiyat söylemesi üzere aldığım ürünlerin yıldızlı yani indirimli ürün olduğunu fiyat indirimi yapılmasını ve aldığım ürünlerin hepsinde mağazanın taktığı yıldızlardan olduğunu söyledim.

    Kasiyer bunların tam fiyatlı olduğunu önce bilgisayara bakarak sonrada başka tezgahtar çağırarak kendilerini haklı çıkarmak üzere bunların 1'nin yıldızlı diğerlerinin normal ürün olduğunu tam fiyat ödemem gerektiğini söyleyerek kasada bekleyen diğer müşterilerin önünde saf konumuna düşürüldüm. Daha Rodiye gitmem o yıldızları ben takmadımya ürünlere.

    YanıtlaSil
  77. 16. 08. 2012 tarihinde Adıyaman firmanızdan aldığım 160 TL' lik alışverişten sonra eve geldiğimde gömleklerden bir tanesini değiştirmek durumunda kaldım. Değişimden dolayı fişim elimden alındı.

    12. 09. 2012 tarihinde pantolonu solmasından dolayı değiştirmek istedim kapıdan geri döndürüldüm. Başvurmam gereken merciler gösterilmedi. Bende rengi solan pantolonu kasiyere bırakarak oradan ayrıldım. Rodimood olarak böyle bir firma beklemiyordum ama oldu gereğini bilgilerinize sunarım.

    YanıtlaSil
  78. Alışveriş için gittiğim RodiMood mağazasında çocuğumun tuvalet ihtiyacı oldu, mağazada tuvalet olduğu halde müşterilerin kullanamayacağını söyleyerek isteğimizi geri çevirdiler. Çocuğumu yolun karşısındaki parktaki tuvalete götürmek zorunda kaldım. Konu ile ilgili gerekli işlemi yapacağınıza inanıyorum.

    YanıtlaSil
  79. 16. 10. 2012 tarihinde Giresun rodi mood' dan aldığım kot pantolonda 1 kere giymeme rağmen bariz diz izi ve bollaşmalar olmuştur. Şikayet için fişimle beraber mağazaya gittiğimde mağaza yetkilisinin kaale almaz tavırla pantolonun giyildiğini ve her kot pantolonun bollaştığını söyledi.

    Bende cevap olarak giymeden diz verip bu kadar nasıl bollaşacağını söylediğimde, mağaza yetkilisi firmaya gönderirim ama gittiği gibi gelir dedi. Bende tüketici haklarına başvuracağımı söyleyip pantolonu alıp mağazadan ayrıldım gereğinin yapılmasını arz ederim.

    YanıtlaSil
  80. Haftasonu 7 gün önce aldığımız ürünün defolu olması sebebi ile değiştirmek ya da iade etmek için Bayrampaşa Forum mağazanıza ürünün fişi ile gittik. Mağaza müdürü ise banka slipt i olmadan ürünün iade edilemeyeceğini belirtti. Mağaza müdürünün bize davranış şekli (yüksek sesle ve bir bayana nasıl hitap edilmesini bilmeyen bir şekilde). Müşterilerden de biri bizi desteklediği için mağaza müdürünüz onunla da tartışmaya girdi. Diğer müşterilerin önünde bize yüksek sesle ve onur kırıcı bir şekilde davrandı. AVM güvenliğinden bir personelin gelip bizi mağazadan dışarı çıkartması konusunda tehditvari bir şekilde konuştu.

    Bu sırada güvenlik müdürü geldi. O da mağaza müdürünün bayana bu şekilde davranamayacağını sözlü bir şekilde kendisine iletti ve bize şikayet formu doldurttu. Problem sadece ürünün iade olup olmaması değil, aynı zamanda firma çalışanının davranış şeklidir.

    YanıtlaSil
  81. Ben 23 kasım 2012 de öğretmenler günü kampanyası dolayısıyla Niğde' de ki merkez rodimood mağazasından kazak almaya gittim. onlara yarın okulum olduğunu gelemiyeceğimi şimdi öğretmen kimlik kartımın fotokopisini verip ürünü ayırabilir misiniz dedim eşim gelip alacak diye tamam dediler bir sorun çıkmaz gönlünüzü ferah tutun dediler bende güvenerek gittim yarın olduğunda eşim gittiğinde veremeyiz demişler eşinizin kendisi gelecek biz eşiniz olduğunuzu nereden bilelim demişler.

    Halbuki kimliğimi de eşime bırakmıştım sorun olur diye ama oranın müdiresi nasıl bir insansa herhalde müşteri kazanmak yerine müşteri kaybetmek istiyorlar. Müşteri kaybetmek istiyorsan her mağazaya böyle bir müdire alacaksın insan iletişiminden anlamayan kişi. RodiMoodun gerekli uyarıyı bu kişiye yapmasını bekliyorum. çünkü insanları yalancı konumuna düşürüyorlar..

    YanıtlaSil
  82. İstanbul yaşıyorum, rodi mood'un hiçbir mağazasında A09632 nolu trençkot ürünün taba renginin medium bedenini bulamıyorum yetkili hiç kimse de bana yardımcı olmuyor. 2 arkadaşımla beraber bu üründen alacağız fakat hiçbir mağazada bulamadığımız gibi kimseden de yardım göremiyoruz sürekli rodi mooddan alışveriş yaptığımız ve hatta forum istanbul mağazası satış elemanları tarafından tanındığımız halde yardım göremiyoruz lütfen yetkililer bize yardımcı olsun.

    YanıtlaSil
  83. Mardin yenişehirden öğretmenler günü indiriminde birçok ürün aldım.. aldığım gömleklerden birinin kolu, kolunun altı dikiş yerinden söküktü.. mağazaya gittim gösterdim yıkama var mı diye sordular hayır yıkamadım.. ürünü faturasıyla birlikte incelemeye göndereceğiz dediler.2 hafta sonra gel büyük bir ihtimalle değişim olur dediler. tamam dedim ve 2 hafta sonra gittim.

    İncelenmiş ürünümüzün kalitesinde herhangi bir sorun yok diye yazı göndermişler.. mağazadaki görevli bile nasıl olur diye bana soruyor sanki ben anladım.. aynı gömlekten 5 tane daha vardı ve görevliyle birlikte inceledik hepsinde aynı sökükler ve dikiş yerlerinde açılma vardı.. görevli bile inanamadı. ürünü de değiştirmediler. Dilekçe yazıp gerekli yerlere başvurucağım ve hakkımı da arayacağım.

    YanıtlaSil
  84. Yeni aldığım mont koltuk altlarından yani dikiş yerlerinden yırtıldı... fişini bulamadığım için götürmedim kendim terzide diktirdim fakat şimdide cep bölümünde sökülme oldu...

    YanıtlaSil
  85. RodiMood 8 gün boyunca jean pantolonlarında ve montlarında geçerli olacak kampanya ile 1 adet jean alana montu, 1 adet mont alana jean pantolonu 10 TL fiyatla satışa sunuyor.

    Yüksek, düşük bel modelleri ve çeşitli yıkama seçenekleri, bol paça, dar paça en trend jeanler kampanya dahilinde tüm alışveriş tutkunları ile buluşuyor. Jeanler kadınlar için 39,99 – 69,99 TL, erkekler için 39,99 – 89,99 TL fiyat aralığında satışa sunuluyor.

    Sıcak bir kış için mont ihtiyacınız RodiMood’un yakası ya da içi kürklü, kaşe kabanlar, kapşonlu veya armalı modelleri ile giderilecek.

    Alışveriş severler, bu özel kampanya ile hem monta hem de jeane uygun fiyatlar ve ödeme koşulları ile sahip olabilecek.

    YanıtlaSil
  86. Antalya migros rodimood mağzasından almış olduğum kabanın 1 buçuk ay olmadan kapşon içi ve omuz bölgesinde renk solması (hafif sararma) meydana geldi. kalitesine güvenerek aldığım ürünün kısa sürede bu hale gelmesinin hayal kırıklığı içindeyim. (not:yıkama yapılmadı)

    YanıtlaSil
  87. Rodimood' dan almış olduğum iki pantolondan birisinin ilk yıkamada rengi attı. bunun üzerine aldığım yere götürdüm. firmaya göndereceklerini 15 gün içerisinde dönüş yapacaklarını söylediler. 10 şubatta göndermiş olduğum pantolon için 2 martta aradığımda olumsuz olduğunu bildirdiler. 20 gün boyunca hiçbir bilgi verilmedi. gelen raporda yıkama hatası olduğu bildirilmiş.

    Aynı gün iki tane pantolon aldım.ikisi de aynı şekilde aynı makinede düşük ısıda yıkandı.birinde bir problem olmadığı halde ikincisinde renk değişimi olması nasıl yıkama hatası olabilir. Rodimood' dan ilk alışverişimdi. bir daha olacağını zannetmiyorum.

    YanıtlaSil
  88. RodiMood’tan alışveriş tutkunlarına kış sonu fırsatı; her 100 TL ve üzerinde alışveriş yapanlar 100 TL değerinde hediye çeki kazanıyor.

    RodiMood’un tüm ürünlerinde geçerli olan kampanya ile 100 TL ve üzeri alışveriş yapanlar 100 TL değerinde hediye çekini anında kazanıyor. Şubat ayının sonuna kadar devam edecek kampanyada kazanılan hediye çeklerini isteyen anında kasada, isteyen 1 Mayıs tarihine kadar yapacağı alışverişlerde kullanılabilecek.

    YanıtlaSil
  89. Eşime 2012 12 ay da tşört aldım Tşörtü 2 kere giydi kol kısımları aşırı genişleme yaptı yaka kısmı lacivert solma oldu hiç yıkamadım 2013 2. ayda rodi mağazasına götürdüm hala bir haber gelmemişti dün başka mağazadan sordurdum ürüne red cevabı vermiş.

    Ürünü hala yollamamış yakası solan 2 giymeye genişleyen ürünü rodi tekrar yolluyor rodi tüketicisinin önemi olmadığın vurguluyor galiba henüz iade gelmeyen ürünün gerekli tüketici haklarımı kullanacağımı bildiriyorum

    YanıtlaSil
  90. Mehmet ali Şen / Kayseri24 Nisan 2013 21:54

    Hatayı bu markayı tercih edince yapmışım Çok pişmanım iade vede değişim olmadığı söylendi tabiki sanal alemde yorumlara bakınca anladım

    YanıtlaSil
  91. aDANADAN---NESLİHAN6 Mayıs 2013 11:43

    Böyle tanınmış bir firmadan yeni güzel modeller bekliyoruz.
    Bu demek değilki eski modelleri kötü .....

    YanıtlaSil
  92. NACİ YE KÖPRÜLÜ12 Haziran 2013 01:42

    kendi rızamla aldım sonrada rızama kızdım bir ürün bu kadarda bozuk olurmu ya bu gün çok pişman oldum ama yinede kendime kızdım yazık 60 tl harca sonrada at çöpe

    YanıtlaSil
  93. Süleyman Kendirli5 Temmuz 2013 21:44

    Rodimood kayseri şb personel ilgisiz alakasız hepside seçmece ,lütfen müşteriye güleryüzlü olmalarını söyleyin diğier rodimood lar nasıl bilmem ama burası berbat durumda......

    YanıtlaSil
  94. Bu bayramdada Her 100 TL ve üzeri alışverişlerinize 25 TL anında indirim

    YanıtlaSil
  95. millete verin gazı ..

    YanıtlaSil
  96. ırak ta arkadaşa verdim aldı sevdi şimdi diyecemki hayatta her şey iyi olamazya arada böyle şeyler çıkabilir geçenlerde arkadaşım dedik, bende waikikiden şikayetim oluyo demekki sağlık olsun

    YanıtlaSil
  97. hayatta olmaz dediğim şey tamda gerçekleşti 100 liraya yakın para boşa gitti rodimood tan almış olduğum mont iç astarı dayanıksız çıktı içinin telaları göründü takke düştü sayılır

    YanıtlaSil
  98. ben bu kadar dandik bir ürün satan firma daha görmedim müşteri hizmetleri sıfır!!!

    YanıtlaSil
  99. sayın laçin resmin tamamına bakamanı öneririm bazı sıkıntılar olabilir fakat bunlarda aşılabilir diye düşünüyorum.
    hangi firmada sorun çıkmıyorki olabilir.

    YanıtlaSil
  100. KUBİLAY AŞÇIOĞLU6 Aralık 2013 05:59

    denizli rodi de alınan sonrada şikayet konusu olan giyim eşyalarını çözüme ulaştıramayınca son olarak fakir bir aileye hediye ettim rodi ilgili olmayınca strese girmektense o yolu seçtim

    YanıtlaSil
  101. ilksan uğurlu2 Ocak 2014 06:06

    rodimood kış koleksiyonundan bende kazak aldım iki tane biri iyide ikincisi yamuldu ilk yıkamada otomatik makina kazağı bu hale getirmiş olamaz fiyatı uygun diye aldım bin pişman oldum

    YanıtlaSil
  102. Rukiye Firman / ISPARTA10 Şubat 2014 06:42

    Geçen rodimood a alışveriş için gittim sezon sonu indirimi için iki ürün alacaktım daha doğrusu aldım da terzi ücreti istediler hemen vaz geçtim yaklaşık yüz liraya iki ürün al sonrada tamirat ücreti istediler .
    saçma sapan bir anlayış bana göre....

    YanıtlaSil