1 Aralık 2009 Salı

Bayram Alışverişi

Çanakkaleden bir ziyaretçimizin yazdığı mail şu şekilde :



" İnternetteki Rodi yorumlarını okudum. Bayram alışverişi için özellikle bu ürünleri seçmemeye özen gösterdim. Ürün aldıktan sonra internet ortamında şikayet yazmaktansa hiç kullanmamayı tercih ettim. Sizlerede tavsiye ederim."


Zehra Çakıcı

Çanakkale


r

103 yorum:

  1. Çok doğru ve isabetli bir tercih sizi tüm tüketiciler adına tebrik ederim Adıyaman dan Adem

    YanıtlaSil
  2. Unutmayalımki teknoloji çağında butür memnuniyetsizlikler çok daha çabuk yayılıyor hiçbirşey uzun süre gizlenemiyor lütfen karşılıklı olarak daha saygılı olalım Mimar Ali Güler

    YanıtlaSil
  3. Arabesk Ferhat7 Aralık 2009 04:35

    Rodi.....................................................Yazıklar olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çorum RodiMood dan kot pantolon aldım ve pantolonun paçasının ölçüsünü aldılar 2 saat sonra gelip alabilirsiniz dediler. Arkadaşımı gönderdiğim de alım fişi ile arkadaşıma pantolonu vermişler eve geldiğimde pantolonun paçasının hala ölçülü olduğunu toplu iğnenin hala orada olduğunu gördüm ve çok önemli bir buluşmam vardı.

      Sırf o yüzden pantolon aldım ama marka dedik aldık adamlar bizi yarı yolda koydu. Bu müşteriyle dalga geçmektir. Paçasını biz yaptırıyoruz deyip de yaptırmıyorsa ben burada kasıt ararım. 70 liralık pantolon alıyoruz 2 3 liralık paça yaptırma işinden benim işim aksıyor.

      Buysa hizmet bundan sonra gereken karalama kampanyasını yapacağımdan emin olabilirsiniz.

      Sil
  4. Arabesk Ferhat7 Aralık 2009 04:39

    Rodi..................................................Batsın bu dünya bitsin bu rüya.................................yazıklarrrr olsun.........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malatyadan ÖMER5 Temmuz 2012 04:09

      Malatya Rodi giyim mağazasından 21.10.2011 tarihinde almış olduğum kot pantolonun iki bacak arasında dikiş kısmından gözle görülür şekilde kumaşın söküldüğünü gördüm ve ürünü değişim için gönderdim. Fakat test için alınan ürün hiçbir onarım yada değişim olmadan aynı şekilde uzun bir süre sonra geri iade edildi ve kullanıcı hatası olduğu söylendi.

      Anlayamadığım şu ki kumaşın dikiş kısmından kot kumaşının ipliklere ayrılması nasıl bir kullanıcı hatası olabilir. Aynı gün LCW firmasından aldığım ve 7 ay kullandığım rengi solan penyemi hiç bir şart sunmadan aynı gün mağazalarında başka yeni bir ürün ile hemen değişim yaptırdılar.

      Rodi giyim gibi büyük ve güvenilir sandığımız firma bu tavrıyla beni hayal kırıklığına uğratmıştır ve bu tavır bu firmaya yakışmamıştır. İlgililerin ve tüketicilerin bilgi ve dikkatlerine.

      Sil
  5. Nilüfer Kolon9 Aralık 2009 03:57

    Bırakın bu arabesk işlerini.olayları magazinleştirmeyelim.

    YanıtlaSil
  6. Kartal Üneren12 Aralık 2009 04:48

    İnternetten öğrenilecek çok şey olduğuna eminim fakat her bilgi doğru olmayabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rodimod mağazasından aldığımız tişort ilk yıkamada lime lime yırtıldı mağazaya değişime götürdüğümüzde fazla yıkanmadan dolayı demişlerdi. Şikayet var sitesine yazdığım şikayetten sonra verilen cevap outlet mağazalarında defolu ve 2,kalite mal sattıklarını ve değişimin olamayacağını söylediler. Ben outlet mağazalarının seri sonu ve defolu malların satıldığı yer olarak bilirdim ama Rodimod'un verdiği cevaptan anladım ki kalitesiz malları sattıkları bir mağazalar zinciriymiş.

      O mağazalara mallar ana satış yerlerinden geldiğine göre düşünün artık Rodimod'un kalite anlayışını.Bu arada söz konusu tişortun bedeli 10 TL'dir. Yanlış anlaşılmasın ben paranın peşinde değilim sadece Rodimod gibi bir mağazanın duyarsızlığına ve sattığı ürünün arkasında durmamasına şaşırdım ve kızdım.

      Sil
  7. sayın vatandaşlar yeni yıl geliyor alışverişlerinizde güvenilir markaları tercih edin sonradan benim gibi bu sitelere yorum yazmaya uğraşmayın Adem Kolsuz.

    YanıtlaSil
  8. RODİ İLE İLGİLİ YAZI VE YORUMLARA KATILIYORUM

    YanıtlaSil
  9. Yeni yıl alışveriş listeme rodi adında hiç bir şeye yer vermedim (sıkıntı yaşamamak için)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyarbakır RodiMood mağazasından 200 TL'lik alışveriş yaptım. Bunların içinde 6 yaşındaki çocuğuma aldığım kot pantolon da vardı. Çocuğun giymeye başlamasından 3 gün sonra pantolon düğmesinin ilik kısmı söküldü. Ben de pantolonu yıkamadan mağazaya götürdüm. İade etmek istedim.

      Onlar genel merkeze göndereceklerini söyleyerek 22 Mayıs 2011 tarihinde benden pantolonu aldılar. Bugün yani 13 Haziran 2011 tarihine kadar 2-3 defa uğramama rağmen ürünün hala gelmediği ve ürünün iadesinin reddedildiği bilgisini aldım. Genel merkezi aradım, uzun uğraşlardan sonra kalite departmanında bizim ret kararını veren kişiye ulaştık.

      Ben kendisine niçin ret cevabını verdiniz diye sorduktan sonra kişi bana o söküğün üretim hatası olmadığını, çocuğumun bu işi kendisinin yapmış olabileceği bilgisini verdi. Ben kendisine çocuğun pantolonu doğru dürüst giymediğini giyse bile bu kadar zararı üç günde veremeyeceğini bildirdim. Orada görev yapan o bir kişi bütün RodiMood adına konuşarak beni tersledi ve bana bu işin sorumlusunun çocuğum olduğunu söyledi. Gerekli yasal yollarımı arayacağım. 3-5 kuruş için değil ama yanlışlarını düzeltmek için bu işin takipçisi olacağım.

      Sil
  10. RODİ NİNDE ÇOK UMURUNDAYDI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Eşofmanım Deforme Oldu!

      Eşofmanı alalı 4-5 ay oldu. Belki 5 ya da 6 kez anca kullanılmıştır. Eşofmanın alt kısmında yırtılma oldu. Terziye götürdüğümüzde bize bunun ürün hatası olduğunu ve aldığımız yere götürmemizi söyledi. Aldığımız yere götürdüğümüzde bize ısrarla bunun kullanıcı hatası olduğunu belirtti, değişmeyeceğini söyledi ve yine ısrarla yıkama hatası diye belirterek fabrikaya gönderdiler.

      Bize 2 hafta gibi bir süre verdiler ve gittiğimizde bize bunun yapılmadığını söylediler. Ayrıca ürünün alt ve üst kısmının bedenlerini yanlış verdikleri yetmiyormuş gibi bir de çok sert bir üslupla bizim hatamız olduğunu söylediler. Alırken bizim dikkat etmemiz gerekiyormuş.

      En kısa zamanda bu sorunun giderilmesini talep ediyorum ve bu yazdıklarımı önemseyeceginize inanıyorum.

      Sil
  11. Kerem Canerler27 Ocak 2010 04:40

    rodi almak önemli değil önemli olan sorunsuz ürüne ulaşmak onuda sağlayabileceğini sanmıyorum.

    YanıtlaSil
  12. İnternet ortamındaki bilgilerin hepsinin doğru olduğunu söylemek her halde doğru olmaz ama yinede bazı bilgilere inanmak zorundayız. KAMİL ATEŞ..

    YanıtlaSil
  13. savaş alkış8 Şubat 2010 02:33

    sefaköy armonipark a yolunuz düşerse rodi mood marka giyimlerden almak niyeti olanlar blog yorumlarını okumdan alışveriş yaptım ve hata yaptım benle kesinlikle hiç kimse ilgilenmedi ve aldığım ürün defolu olarak elimde kaldı.

    YanıtlaSil
  14. Kimsede aldığı rodilerden memnun olmamış gibi arkadaşlar şikayeti olmayan yokmu niye sessiz kalıyorsunuz Şahin Kol

    YanıtlaSil
  15. Fulya Temel (BURSA)13 Şubat 2010 06:43

    Rodi etiketli pantolon da yaklaşık bir ay sonra dizden aşağıya dikiş kaydı o şekilde giymeye devam ediyorum lütfen daha kaliteli üretin kimsenin atacak parası yoooooooooooook.

    YanıtlaSil
  16. Şartlar sizi zorlasada RODİ etiketli giyimleri deneyin prova edin ama kesinlikle satın almayın sonradan baş ağrısı yapıyor böyle bir yan etkisi var.Ben aynı şeyleri yaşadım.Adıyaman lı Şevki Kulaksız

    YanıtlaSil
  17. DİLEK HAS denizli den5 Mart 2010 07:00

    Sevgili günlük bloger ı dolaştım bir iki istisna dışında hoşnut olan memnun kalan kimseye denk gelmedim,rodi yi daha iyi bilirdim

    YanıtlaSil
  18. Rodi etiketlerini diğer marka etiketleri ile kıyaslarsanız daha uygun olduğunu göreceksiniz kampanya zamanlarını takip ederseniz de kazançlı çıkarsınız .google dan diğer marka ve modelleride kıyaslayabilirsiniz sonuçta diğer markalardada hata ve defo oluşabilir diye düşünüyorum ve diğer markalar tüketici şikayetlerine nekadar duyarlıdır tartışılır. DİDEM ÖNCÜ ( İstanbul Teknik Ünüversitesi)

    YanıtlaSil
  19. Bengü şimsek12 Nisan 2010 03:54

    İstanbul Kartal Real avm de rodiden iki çocuk için totelde 220 tl lik giyim alındı kredi kartı slipleri mevcut aradan geçen 24 günde aldıklarım üç kez yıkandı ve tanınmaz hale geldi 1.renk attı 2.dikiş kaydı 3.bedenler küçüldü . keşke bunları alacağıma realden uzak doğu etiketli hemde 1/3 fiyata olan ürünleri alsaydım en azından ÜZÜLMEZDİM.

    YanıtlaSil
  20. demekki daha dikkatli olmak gerekiyor bir şeye hemen atlamamak gerekiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RodiMood'da "inci kadar değerli" annelerimize özel 79 TL ve üzeri alışverişlerinize 49 TL değerinde gerçek "İnci Set" hediye...!!!

      Sil
  21. Rodi mood şikayetleri yorumları çokça var helede internet ortamında neyin ne olduğu belli oluyo bazı kampanyalarla daha cazip gösteriliyor dikkatli olmak gerek

    YanıtlaSil
  22. ankara ziya gökalp rodi modd gökdelen yanı aldığım gömlek şık duruyordu taki ilk yıkamada cartayı çekene dek bukadar basit sanki kumaşı sümerbank basması heralde o basma ondan daha kalitelidir yorumları okuyunca herkese hak verdim

    YanıtlaSil
  23. murat Taşkın11 Temmuz 2010 07:05

    ESKİŞEHİR ODUN PAZARINDA RODİ MOOD LA ARAMIZ AÇILDI SEBEBİ KALİTESİZ MAL SATMALARI MARKADAN BUNCA ŞİKAYET OLDUĞUNU BİLSEİDİM KESİN AMA KESİN KULLANMAZDIM ŞİMDİ BU YAZIYI YAZIYO OLMAZDIM ŞİKAYETİMİ ONLARA AKTARDIM SALLAMADILAR SAĞLIK OLSUN KESER DÖNER SAP DÖNER GÜN GELİR HESAP DÖNER

    YanıtlaSil
  24. ankara / etlik / antares avm de yeni açılan rodi mood a gittim gezdim küçükte olsa bi parça aldım umarım sıkıntı / sorun yaşamam internete bakılırsa her alan yanmış umarım ben olmam rodi yetkilileride olanlara seyircimi kalıyo ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rodi Mood dan almış olduğum giysileri 1 gün sonra iade etmek istedim. Fikrim değişti ve renklerden vazgeçtim. Ama para iadesi yapılmadığını, sadece ürün değişimi yada ürün bedeli karşılığında para çeki verebileceklerini söylediler.Mecburen ürün değişimi yaptım. Tüketici kanununa göre 1 hafta cayma hakkımız var diye biliyorum.

      Sil
  25. OSMAN KAMİL ŞEKER22 Ağustos 2010 03:07

    RODİ MOOD MARKASINI ÇOK SIK GÖRÜYORUM İNTERNET ŞİKAYETLERİDE ÇOK SIK UMARIM BAYRAM YAKLAŞIYO BU ŞİKAYETLERE BAYRAM ALIŞVERİŞLERİ İLE YENİLERİ EKLENMEZ YAZILANLAR DOĞRU İSE DURUM ÇOK CİDDİ BU ARADA BEN İYİ BİR İNTERNET KULLANICISIYIM RODİ MOOD KULLANICISI DEĞİLİM

    YanıtlaSil
  26. yine bayram geliyo dikkatli olun dandikten markalara para verme,sonra ah vah etme ben kimmiyim tüketici dostu ömer

    YanıtlaSil
  27. benim aldığım rodi ürünlerde nedense hiç bir sorun yok ya siz şanssızsınız ya da ben çok şanslıyım ama yıllardır güvenerek alışveriş yaptığım bir firma kendilerine burdan bir kez daha teşekür ediyorum

    YanıtlaSil
  28. rodi benimde yüzümü kararttı yazın arkadaşıma aldıgım elbiseden hoşnut olmadı kullandıkça sarkmalar oluştu markanın dandikliğine dikkat çekmek için yazdım avm deki rodi mood mağazalarından alıyoruz kalitelidir diye bi önyargıya kapılmayın yanılırsınız kaliteyi unutmuşlar

    YanıtlaSil
  29. reyhan tan istanbul kadıköy25 Eylül 2010 10:13

    Ramazan bayramında çocuklara aldığım rodimood firmasının jeans leri okulların açıldığı şu günlerde aradan 36 gün geçti geri götürdüm değişim 1 ayda olurmuş kardeş gıda maddesi satanlar bile senden daha uzun süre garanti ve değişim yapıyolar firma olarak ürününe sahip çık korkma yada daha sağlam şeyler üretin çin malları sizin mallarınızdan daha sağlam....

    YanıtlaSil
  30. karşımdaki dükkanda rodi satılıyo bende yorum yapcam: gelen bakan deneyen çok alanda var geçenlerde tartışma oldu meğer vatandaş aldığını iyade etmek istemiş onlarda almayınca cıngar çıktı esnaf olduğumuz için dükkanın yerini yazamıyom ayıp olur fakat böyle esnaflık olmamalı iyi şeyler yapın iyi şeyler satınki iyi olnşeylerde sizin başınıza gelsin

    YanıtlaSil
  31. cengiz ak--------------- VAN28 Ekim 2010 00:59

    tüm vanlılara selam
    bizim şikayetimiz de yoktur
    selam ve saygılar sunarım
    tüm okuyanlara başımüstünde yerleri vardır
    rodi varmı yokmu bilmem vanda
    olsada önemli deyil olmassada

    YanıtlaSil
  32. nevşehir rodi iyi güzel şeyler satıyo okul çıkışı gezdim fiyat etiketleri normal çeşit bool
    bişeyler almadım almayı istedim para biriktip öyle alacam daha evvelde almadım bilmiyorum iyimi deneyecem şikayetler çok
    uzun süredir şikayetleri toplamış arşiv gibi yapmışlar herkese geçmiş olsun sanayide çalışan abime de bişeyler alcaz malum bayram geliyor gerçeği söyleyim yakışanı alırım markasına bakmam fiyatı uygun olsun gözüme hoş gelsin ama şikayetim olmasın

    YanıtlaSil
  33. sadi ulus...............22 Kasım 2010 05:21

    resmen ve resmen aleni şekilde dalga geçiyorlar mağdurum diyorum tiye alıyorlar...........
    bayram öncesi aldığım kot pantolonu bayramda hiç giymeden bayram ertesi değişimi ricasında bulundum nedeni
    cep kenarlarının aşırı yıpranık görünmesi alırken dikkatimden kaçmış sonuçta bu gün iki saati aşan süre didindim uğraştım beceremedim ......
    rodi uzak çok uzak duracağım senden...........

    YanıtlaSil
  34. sonuna dek haklısın ne diyebilirim............

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RodiMood'dan eşimin bana hediye ettiği kapri pantolon 1 beden küçük gelince değiştirmek üzere mağazaya gittik. Mağazada ürün değişimlerinin saat 14:00'e kadar olduğunu söylenince şaşkınlığımızdan ne yapacağımızı bilemedik.O an gördüm ki bu konuda bir tek mağdur ben değilim. Orada ben hariç en az 3-4 kişi isyan ediyordu bu uygulamaya. İade ve değişim işlemi yaptırmak isteyen herkese aynı şey, sistem kapalı deniyordu.

      Zamanı değerli benim gibi binlerce insanı kendilerinin istediği saatlerde orada görmek isteyen ve bizleri 10km uzaklıktaki (kendi adıma) mağazaya gittiğimde geri gönderen bu zihniyeti kınıyorum. Hiçbir firmada görmediğim bu uygulama yüzünden de bir daha RodiMood markası hiçbir ürün almayacağımı beyan ediyorum.

      Sil
  35. dediki.
    sene başında yeni yıl için kazak aldım rodi den,kullanmaya başladım kullandım yıkadım iki beden çekti çocuk kazağına dönüştü
    şimdi soruyorum hata otomatik makinada yıkayan bendemi yoksa kalitesiz ürün satan yapan rodi demi

    YanıtlaSil
  36. kıyafete neden bu kadar önem veripte ilgilendiğimizi anlayamadım iyiyse iyi kötü ise kötüdür ,bir daha almazsın olur biter

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rodimood Sivas mağazasından aldığım çocuk pantolonun bel kemer kısmı olan lastikli kısım iki defa kullanım sonucunda lastiklerin çürümüş olduğundan kendi kendine kumaştan ayrılıyor. Bunun için Sivas mağazasına götürdüğümde ürün iade formu doldurdular. Fakat, on beş gündür kaç defa sordum hale gelmedi diyorlar.

      Fakat kendilerinde kalan fatura kısmında ürün incelenmeden ve daha gelmedi diye cevap verdiklerinden dolayı kendi suret faturalarında neden red yazıyor. Kendi kafalarına göre kendi hatalarını müşteriye yansıtıyorlar.

      Ayrıca Sivas rodimood mağazasında diğer mağazalarda satılmayan ürünler mi geliyor bu konuda kendi internet sitelerinden de kaç defa e-mail yazdıysam da cevap yok. Mağduriyetimin giderilmesi hususunu arz ederim.

      Sil
  37. Taha Hürmet23 Mart 2011 22:24

    Bir şey yap. Güzel olsun..
    Çok mu zor ?
    O vakit güzel bir şey söyle.
    Dilin mi dönmüyor ?
    Öyleyse güzel bir şey gör veya güzel bir şey yaz.
    ......Beceremez misin ?
    O zaman güzel bir şeye başla..
    Ama hep güzel şeyler olsun.
    Çünkü: "Her insan ölecek yaşta".

    YanıtlaSil
  38. RODİMOOD Ürün Değişimi Yapmıyorlar!
    01 Mart 2011 tarihinde 869923380**** model no'lu 1995 kazak model tanımı ahududu renkli 10 no'lu fiş numarasıyla Gaziantep Sankopark AVM Rodi Mağazası'ndan satın aldım. Ancak denemek için giydiğimde ön yüzünde bir leke olduğunu fark ettim.08 Mart 2011 tarihinde ürünü iade için götürdüğümde görevli olan kişi iade olamayacağını söyleyip incelenmek üzere 0420*** no'lu inceleme formu düzenleyerek ürünü teslim almışlardır. Aynı formun altında "ürün sonucunuz 15 gün içinde bildirilecektir. Ürün değişimi kabul edildikten sonra 1 ay içerisinde değişim yapabilirsiniz. Değişim kabul edilmezse ürünü 1 ay içerisinde mağazadan teslim alabilirsiniz" açıklaması mevcuttur.

    Buna rağmen 15 gün süresi geçmiş olup sonuç bildirilmemiş ve sonuçlanıp bildirilmemiş ise 1 aylık süreyi bilmeden doldurabilme imkanı olabilir. Bu durum Rodi gibi bir şirkete yakışmamıştır. Bu durumu düzeltip ürünüme değişimi konusunda yardımcı olacakları inancındayım. Yoksa gerekli yasal hakkımı kullanacağımı bildirmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  39. Mehmet Ali Çınar27 Nisan 2011 04:14

    Rodi iyi marka olmak için boşa çabalıyor ,markayı büyük gibi göstermeye çalışıyorsunuz fakat insanlara kaliteli şeyler satmıyor daha sonrada ilgi bulamıyorlar .Şikayeti olanı dinleyin işlerini göreyim diyen yok böyle giderse çook müşteri kaybı yaşarsınız

    YanıtlaSil
  40. RODİMOOD Aldığım Mont İki Ay Sonra Soldu!
    Rodimood Adapazarı şubesinden Ocak 2011'de aldığım mont 2 ay içinde soldu. Kullanım hatası kesinlikle yoktur. Doğru dürüst dışarıda giyemedim bile. Montumun değiştirilmesini istiyorum. Değiştirilmesini de geçtim mağazadaki arkadaşın bana söylemiş olduğu cevaba bakın aldığınızda niye getirmediniz yırtık, sökük, defolu bir şey olsa anlarım ben nereden bileyim, 2 ay sonra solacağını bilsem alır mıyım?

    YanıtlaSil
  41. Rodimood'un Hatay Kırıkhan ilçesinde bulunan mağazasından 2 ay ve 20 gün aralıklarla satın almış olduğum keten pantolonların ilk yıkamada renginin solması ile ilgili mağazaya başvurdum. Bana 2 ay içinde cevap geleceğini ellerinden başka hiçbir şey yapılamayacağını söylediler.

    Tüketici hakları kanununa göre ürünlerin ayıplı ya da kusurlu çıkması halinde ürünün ya parasını iade edeceklerini ya da aynı ürünün yenisi ile değiştirilebileceği hususu göz önünde bulundurularak Hatay Kırıkhan mağazanızdan almış olduğum 2 adet keten pantolonların ya parasını tarafıma iade edilmesini ya da yeni ürünle değiştirilmesini talep etmekteyim.

    Aksi takdirde Rodimood hakkında yasal yollara başvuracağım gibi tüketici hakem heyetine de başvurmak zorunda kalacağımı bilgilerinize sunarım.

    YanıtlaSil
  42. Ayça Kozluoğlu --Ankara21 Haziran 2011 06:47

    Rodi Forum Ankara mağduru oldum ,kendi kendimi sıkıntı ve sitrese sürükledim .Markaya güvenip yola çıktım marka beni üzdü .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antalya Özdilek şubenizden aldığım kapri Antalya'da tam 4 kere giymeme rağmen ağarma yaptı. Zaten 1 haftalığına gittiğim Antalya tatilinden sonra yaşadığım şehir Sivas'a geldiğimde durumu fark ettim ve buradaki Rodi şubesine belirttim. Ürün daha 2 haftalık olmasına rağmen yine de fatura olmadan bir işlem yapamayacaklarını söylediler.

      Kaldı ki ayıplı ürünlerde fatura yerine slip de geçerli bir belge sayılabilmektedir. Ama mağaza görevliniz bunu bir türlü kabul etmedi. Fiş'in slipten tek farkı firmanızın ödediği Kdv'dir. Para iadesi gibi bir durumda zaten o Kdv farkını vermeye razıydım. Hatta esas amacım para iadesi de değildi ürünün hatasızıyla değişimi ya da ürün tutarında alışveriş çeki vb. idi.

      Bunlar fiş olmasa dahi tamamıyla ayıplı mallarda tüketicinin talep edebileceği haklarmış tabi bunları yeni görüyorum 30 gün yasal süre geçtikten sonra. Beni eksik bilgilerle oyalayan görevlinizden, ürün kalitenizden ve müşteri memnuniyetinizden şikayetçiyim. Bir daha Rodi'nin önünden bile geçmeyeceğim eminim.

      Sil
    2. Berrin Muğlalı..22 Haziran 2012 01:39

      İhtiyacım olduğunda mağazaya gidip bakabilirim. RODİMOOD 'dan reklam S M S almak istemiyorum. .................................

      Sil
  43. 1 Temmuz 2011 tarihinde Hatay Konsinye bayinizden almış olduğum tişörtün ilk giyilmesinde renk vermesinden rahatsız olmam üzerine çıkarmak istediğim sırada bir yerinde delik olduğunu fark ettim. İade için mağazaya gittiğimde fişimi sormaları benim de onu kaybetiğimi söylemem üzerine bunu alırız ama değişim çok zor denildi.

    Ben de biliyorum ki 54 seri nolu katma değer vergisi genel tebliğinin B/1 bölümünde, tüketiciler tarafından satın alınan malların çeşitle nedenlerle iade edildiği durumlarda satıcılar tarafından iade edilen mal nedeniyle gider pusulası düzenleneceği ve tüketiciden iade edilen mala ait belgenin geri alınacağı açıklanmıştır.

    Diğer taraftan iade edilen malın yerine aynı veya başka bir malın verilmesi halinde ise, bu defa verilen yeni mal için fatura ve benzeri belge düzenlenecek ve söz konusu belgenin tüketici tarafından kullanılmasını önlemek amacıyla bu belge gider belgesi olarak ücretlilere vergi iadesinde ve özel gider indiriminde kullanılmaz şerhine yer verilecektir. şeklinde ifadeler yer vermektedir. Bu yüzden defolu ve aşırı derecede renk veren ürünümü değiştirilmesi için gereğini arz ederim. Ayrıca böyle bir mağazanın ancak ve ancak işportacılarda karşılaşılabilecek sorunlarla uğraşıyor olması kalitesini ne şekilde bozduğunun kanıtıdır.

    YanıtlaSil
  44. SİVAS TAN YENER19 Eylül 2011 09:47

    Rodimood Sivas mağazasından aldığım çocuk pantolonun bel kemer kısmı olan lastikli kısım iki defa kullanım sonucunda lastiklerin çürümüş olduğundan kendi kendine kumaştan ayrılıyor. Bunun için Sivas mağazasına götürdüğümde ürün iade formu doldurdular. Fakat, on beş gündür kaç defa sordum hale gelmedi diyorlar.

    Fakat kendilerinde kalan fatura kısmında ürün incelenmeden ve daha gelmedi diye cevap verdiklerinden dolayı kendi suret faturalarında neden red yazıyor. Kendi kafalarına göre kendi hatalarını müşteriye yansıtıyorlar.

    Ayrıca Sivas rodimood mağazasında diğer mağazalarda satılmayan ürünler mi geliyor bu konuda kendi internet sitelerinden de kaç defa e-mail yazdıysam da cevap yok. Mağduriyetimin giderilmesi hususunu arz ederim.

    YanıtlaSil
  45. Rodimood'dan aldığım montun kısa süre sonra renginde atma oldu. Mağazaya giderek değişim talep ettim fakat ürünün fişi olmadığı için reddettiler. Bu ürünün sizden alındığı ürüne bakarak gayet anlaşılabilir.

    Sorunun yıkama hatasından kaynaklandığını kesinlikle düşünmüyorum. Çünkü ağarmalar sadece üst bölümlerde oldu.

    Şikayetime cevap verilmesini ve en kısa sürede gereğinin yapılmasını talep ediyorum.

    YanıtlaSil
  46. ‎''Başarılı Yönetim Felsefesi''
    Türk ve Japon firmaları arasında bir kürek yarışı düzenlenmesine karar verildi.Her iki takımda performanslarının en üst düzeyine varabilmek için uzun ve zorlu bir hazırlık döneminden geçti.Büyük gün geldi ve iki takımda kendini hazır hissediyordu..Japonlar yarışı 1 km farkla kazandılar...Yarış sonrası Türk takımı çok sasır...mıstı.Türk şirket yönetimi yarışın acık farkla kaybedilmesinin nedenini bulunması kararı verdi.Yapılan araştırmalar,analizler ve uzun çalısmalar sonucu hata bulundu ve çözüm önerisi getirirdi.Japonların takımında 8 kişi kürek çekiyor,1kişi dümencilik yapıyordu.Türk takımında ise 1 kişi kürek çekiyor 8 kişi dümeni kullanıyordu.9Kişilik Türk takımı Japonlarla bir yarış daha yapmak üzere yeniden yapılandı.Yeni yapılanma şekli;4 dümen müdürü,3 bölgesel dümen müdürü,kürek çekmekle görevli kişinin performansından sorumlu bir dümen yöneticisi ve kürek çekme elemanı.İkinci yarışı Japonlar 2 km arayla kazandılar.Tepesi atan Türk şirket yönetim kurulu hemen harekete geçti.Yarışın kaybedilmesinden sorumlu tutulan kürekçi kovuldu ve müdürlere sorunun çözümüne olan katkılarından dolayı ikramiye verildi...

    YanıtlaSil
  47. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
  48. Aldığımız ürün 1 hafta içinde tüylenme yaptığı için mağazanıza şikayetimizi ilettik ancak fiş olmadığı için bir şey yapamayacaklarını söylediler (En basit marka bile üzerinde bizim etiketimiz varsa fişe gerek yok derken, sizin firmanızda bunu yaşamak açıkçası garip!) Fişi ibraz etmek için 90km yol gidip fişi getirmek zorunda kaldık.

    Bizden aldığımız fiyat kadar 39.99 TL'lik ürün beğenmemizi istediler. Özellikle bu fiyattan ürün bulmamız gerektiği için uzun bir süre aramak zorunda kaldık, sonra kasaya beğendiğimiz ürünü getirdiğimizde “Ama siz tek parça alacaksanız 40.00 TL'lik ürün almanız gerekir, size indirim yapılmış bu indirimi düşmek zorundayız” denildi.

    “Ürünü aldığınızda indirim vardı, şimdi yoktu, fiyatlar aynı değil, tek parçaydı, iki parçaydı vs.” Alaycı ifadelerle kasiyer farklı fiyatlı bir ürün almamız gerektiğini söylerken, yetkili arkadaş farklı bir fiyatlı ürün almamızı söyledi.

    Arkadaşların çabası etkili oldu, 1 saatten fazla “39.99 TL” yok olmadı “44.99 TL”, “ama 44.99 TL kampanya yok” o olmaz sonunda aldığımız eski ürünü de arkadaşlara hediye bırakıp hiçbir şey almadan çıktık. Müşteri memnuniyeti dışında her türlü kâr amacı güden bir firma olduğu izlenimi edinmemizi sağladılar.

    YanıtlaSil
  49. YAVUZ YILDIRIM7 Şubat 2012 03:54

    Isparta iyaşpark içerisinde bulunan rodi mood mağazından çıkışta diğer mağazalardan almış olduğumuz ürünlere alarm ötüyor ve onlarca kişinin önünde çantalarımıza özel eşyalarımıza bakılarak,hırsız muamelesi yapılıyor, sadece bize değil birçok insanın başına bu durum gelmiş ve gelmeye de devam ediyor.özellikle mağazadaki fatih ismindeki görevlinin insanlara nezaketsiz davranışları alışveriş yapmaya ve stres atmaya gelmiş insanların gününü mahvediyor...

    YanıtlaSil
  50. Bir ay önce 15 TL'ye 4 adet kazak aldım. Kazakların hepsi tüylendi. Fiyatı ucuz değil çünkü şu an her yerde kampanya var ve fiyatlar 15-20 TL civarında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen yıl sezon sonunda aldığım kabanın bu yıl kullandığımda her tarafından kaz tüyleri fışkıran bir ürün olduğunu belirterek incelemeye gönderdiğiniz ürüne red yani sorunsuz cevabının geldiğini öğrendim. Bu ürün yüzde 100 sorunludur ve üretimden kaynaklıdır. Siz hiç bir kabanı üzerinize giyip bir süre sonra bir mekanda ya da misafirlikte çıkardığınızda üzerinizden kıyafetinizin en az 15-20 tane tüyle kaplandığına tanık oldunuz mu? İnsanların aaa diye şaşırarak baktığına! İlk seferde dedim ki yüzeyde kalmış sanırım bir sonrakine olmaz, ne mümkün her daim böyle.

      İlk olarak bana yakın olan Kadıköy şubesine gittim, onlar dedi ki haklısınız sorunlu bir ürün ve daha önce iadesi alındı zaten. Hatta iade alan müşterilerden biri de tesadüfen oradaydı ve kader ortağı olarak kısa bir sohbet bile ettik. Fakat biz dükkanı tasviye ediyoruz, ve fabrika en erken 15 günde cevap veriyor, dedi ve diğer şubelere yönlendirdi. Eşimin yolu bir gün taksime düştü ve o getirdi teslim etti size. Şimdi soruyorum ulaşamadığım, telefonlarıma cevap vermeyen Rodi fabrika yetkililerine, N****** Ç**** veya A*** S*********, sizce hak mıdır böylesine sorunlu bir ürüne sorunsuz damgasını yapıştırmak ve müşteriden müşteriye çifte standart uygulamak?

      Sil
    2. Külecity AVM / Konya Rodimood'dan almış olduğum 2 keten pantolondan bir tanesini bir hafta kullandım ve dizlerinin arkasında ter izi gibi lekeler kaldı, ter diye yıkadık ama izler gitmedi. Götürüp aldığım yere iade etmek istedim, kalite birimi inceleyecek diyerek aldılar, üzerinden 2 hafta geçmesine rağmen bana dönüş yapmadılar.

      Sil
  51. Doğum günümde ailem tarafından Collezione/Acity/Ankara mağazasından alınan kazağı beğenmeyerek mağazaya değiştirmeye gittim. Firma yetkilisi ve personeli güler yüzüyle bana yardımcı oldu ve kazağı Yards marka kot pantolon ile değiştirdim. Ancak ilk giyinişimde kot pantolon eskitme yerinden yırtıldı. Bunun üzerine ben de pantolonu alarak mağazaya gittim.

    Değiştirme işlemini gerçekleştiremeyeceklerini bildiren mağaza yetkilisi bana pantolonu fabrikaya gönderebileceğini ve orada incelenerek gelen rapora göre hareket edebileceğini söyledi. Bende anlayışla karşılayarak pantolonu bıraktım. Tam iki ay sonra beni mağazadan arayarak pantolonla ilgili raporun geldiğini ve pantolonu geri almam gerektiğini söylediler. Pantolonla ilgili yazıyı resim olarak şikayetime ekledim. İnceleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  52. 3 ay kadar önce İzmir, Bayraklı Sevgiyolu'ndan Şanal tekstil adında Rodi mağazasından kışlık bir kaban aldım. Kabanın kol ağızları ve cep kenarları zamanla sökülmeye başladı. Bugün ürünü şikayet için gittiğimde oradaki mağaza yetkilisi bana kollarını yerde sürmüşsünüz dedi. Tam olarak 120 TL ödediğim bu ürünle ilgili mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  53. RODİMOOD Üretim Hatasını Kabul Etmiyor!

    Rodimood'dan aldığgım çocuk pantolonu 18 numara iğne ile dikiş yapıldığından kumaş ve lastik koruma bölümünün, dikiş sonucu tamamen kesildiği belli olmaktadır ve iki kere kullanım sonucu kumaş ve lastik koruması olan penye bir birinden ayrılmaktadır.

    Bu nedenle yapılan üretim dikiş hatasının tarafınızdan nasıl incelemeye tabii tutulduğunu ve üretim hatasından kaynaklanan ürünün değiştirilmesi hususunu talep ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avcılar Rodi Mood dan bir mont aldım. Montun arkasında tüylenmeler oldu. Aldığım mağazaya götürdüm incelemeye gönderdiler. Ürünün hatalı olduğunu kabul ediyorlar fakat yerine 85 TL ödeyerek aldığım monta karşılık sadece 30 TL karşılığında bir şey alabileceğimi söylüyorlar.

      Ben artık Rodi Mood markalı hiç bir ürün satın almayacağıma kendi kendime söz verdim.
      Çevremdeki herkesede yaşadığım sorunu anlatıp Rodi Mood marka lı hiç bir ürün almamalarını tavsiye ediyorum. Ürünü satarken biz her zaman ürünümüzün arkasındayız diye satıyorlar sorun çıkınca da ellerinden gelen her türlü engeli koyuyorlar.

      Sil
  54. Birkaç hafta kadar önce Marmara Forum AVM'deki Rodimood'dan iftar saatlerine yakın alıveriş yaptım ve gideceğim yere çok geç kaldığım için apar topar mağazadan çıktım. 2 ad. pant ve 1 tshirt aldım. Pantolonlar gayet güzel olurken tshirt bedeni s olmasına rağmen çok bol ve büyük durdu. Sadece 2 gün sonra üzerinde benden ve fiyat etiketleri ile mağazaya götürüp xs bedeni var ise beden değişmini, yoksa daha dar kesimli bir tshirtle değişimini istedim ve belirttiğim gibi mağazadan apar topar çıktığım için faturamın olmadığını aldığım gün orada düşmüş olabileceğini belirttim.

    Kasada duran bayan beni dinleme zahmetinde bile bulunmadan hayır kesinlikle değiştiremiyoruz diyerek lafımı ağzıma tıkarak, mağazadan çıktı. Çıkarken kasadaki diğer erkek personele kaş göz yaptı. Üzerinde ürün kodu fiyat beden gibi tüm etiketleri duran ve alışveriş sırasında yardımcı olan bayan arkadaş da 2 gün önce aldığımı hatırlamasına rağmen hiçbir personelin yardımcı bir tavrı olmamıştır.

    Bir daha oradan alışveriş yapmayı asla düşünmüyorum. Ayrıca firma yönetimine şunu sormak istiyorum; bir firma personeline ne gibi bir ayrıcalık tanıyor da tüm markalar müşterilerini kapılarda karşılarken bu mağazanın personelleri müşterilerine bu kadar ters, ilgisiz davranabiliyor?

    YanıtlaSil
  55. RODİMOOD Personel Kaba Davrandı!

    Bu sabah ürün değişimi için gittiğim Kızılay Ziya Gökalp Caddesi'ndeki Rodimood mağazasında çalışan G*** Hanım'ın benim ve 6 yaşındaki kızımın yanında iş arkadaşlarıyla kaba ve bağırıp çağırarak konuşmasından rahatsız olarak kendisini uyardım.

    Müşterinin yanında bu şekilde konuşamayacağını söyledim kendisi de müşteriye söylenmediği sürece istediği gibi konuşabileceğini söyledi. Bunun üzerine kendisini sorumluya şikayet edeceğimi söylediğimde de ben söylerim size gerek yok şeklinde beni azarladı.

    Çocuğunuzun duymasını istemiyorsanız buradan uzak tutun dedi.Şimdi ne diyorsunuz Rodimood'a gelirsek terbiyemiz mi bozulur yoksa hakaret mi yeriz?

    YanıtlaSil
  56. 16 Haziran 2012 tarihinde saat 12:01 de Rodimood İzmir Ödemiş şubesinden bir tane pantolonu peşin ödeyerek satın aldım. Fakat personeliniz kasiyer D*** K*** bu alışverişimi taksitli tutarından ücretlendirip peşin aldığım için düşmesi gereken ücreti düşmemiştir. Bu durumu fark edip aradığımda ''bugün gelmezseniz bir daha düzelmez'' diyerek beni onca işimin arasında ve sıcak bir günde mağazaya tekrar gitmek zorunda bırakmıştır.

    Oraya tekrar gittiğimde de bir müşteriye davranmaması gerektiği gibi davranmış ve yaptığı bu hatadan dolayı herhangi bir özür dilememiştir. Onu uyarıp mağduriyetimi dile getirmeme rağmen oralı olmamış suratında ilginç bir gülümsemeyle dalga geçer gibi bir tavır sergilemiştir. Bu durumdan şikayetçiyim. Gereğinin yapılmasını istiyorum.

    YanıtlaSil
  57. Yaklaşık 2-3 ay önce Kurtköy Viaport Alışveriş Merkezindeki Rodi Mood mağazasından bir ceket aldım.15 gün belli aralıklarla giydim ve yakasının iç tarafında tüylenme oldu.

    Aldığım yere götürdüm. Onlar da bana firma merkezine göndereceklerini söyleyip aldılar, 15 gün sonra beni aradılar ve ürün de bir hata olmadığını söylediler, bende 15 günde bu ürünün sık kullanmadığım halde nasıl böyle tüylenme olabilir ve benim hatam olmadığını söyledim ve kabul etmedim. Tekrar merkeze gönderdiler ve 15-20 gün sonra tekrar beni arayarak merkezin değişim ve ve tadilat yapamayacaklarını söylediler.

    Ben de onlardan resmi bir yazı verin dedim ve 15 gün sonra bana değişim yapamayacaklarını belirten bir yazı verdiler. Bende; hata benim mi dediğimde hayır sizinde bir kullanım hatanız yok dediler (mağazada yetkilisi)bunun üzerine bu durumu sizlerle paylaşmak istedim.

    YanıtlaSil
  58. Ben Kilis'te ikamet ediyorum. Kilis'teki Rodimood mağazasından haziran ayında hem tişört hem de keten pantolon almıştım. Tişörtler 1 yıkamadan sonra renk attılar. Mağazaya tekrar gittik değiştirilmesi için 2 hafta sonra haber verdiler, tişörtler değiştirildi.

    Fakat bu defa keten pantolon yıkandıktan sonra makinadan çıkartıldığında arka cep kısmı yırtılmıştı. Bu defa da mağazaya bunun için gittik, yine 2 hafta sonra haber verdiler, gittik değiştirdik, değiştirilen yeni pantolon 1 hafta giydikten sonra daha ilk yıkamada renk attı.Bugün tekrar mağazaya gideceğim.

    YanıtlaSil
  59. Bir süre önce Karşıyaka RodiMood'tan aldığım 3 adet lakos tişörtün 2.'si, ilk yıkamadan sonra renk attı ve şekli bozuldu. Yıkama talimatlarına uyduk ama olan oldu. Elimde aldığıma dair fiş ve ürün etiketleri var. İade alınmasını, denginde bir ürünle değiştirilmesini veya para iadesi yapılmasını arz ediyorum

    YanıtlaSil
  60. Almaz olsaydım dediğim kabanım 3 ay içinde renk attı. Götürüp verdiğimde ise geri geldi iade ya da değişimi kabul etmediler zaten. Ben giymek için almışım ve onca para verip kullanmak istediğim kabanımı kullanamadım. Bu ticaret ahlakına sığmadığı gibi aynı zamanda bir insaniyet hakkıdır.

    YanıtlaSil
  61. 02.07.2012 tarihinde Yalova' dan aldığım 2729 kapri şortta 2-3 giyim 1 yıkamada ciddi bir sarkma ve bollaşma meydana geldi. Ürünü 3 hafta sonra Marmara Forum mağazanıza götürüp durumu ilettim. Ürünü teste göndereceklerini söylediler,1 Hafta-10 gün sonra üretimden, kumaştan kaynaklanan bir hata tespit edilmediğini ve ürünü değiştirmeyeceklerini söylediler.

    12.08.2012 tarihinde ürünü geri iade aldım. Konuyu paylaşmak ve mağduriyetimi gidermeleri için müşteri ilişkilerini aradım, bana ürünü tekrar test ettirebileceklerini teklif ettiler. Peki 2.testte sorun çıkarsa ilk testin ne anlamı kalır, güvenirlik nerde?

    Şu anda ilk aldığım zamandaki durumuna göre 1 beden büyümüş halde olan kapri şortu kullanamıyorum. İlk defa bu marka ürün satın aldım, aldığıma alacağıma pişman oldum. Mağduriyetimi gidermeyen müşteri ilişkilerinden şikayetçiyim. Sorunumun giderilmesini talep ediyorum. Aksi taktirde hakem heyetine başvuracağım.

    YanıtlaSil
  62. İzmir Şirinyer şubenizden 12. 08. 2012 tarihinde yaptığım alışverişte 1 bay ve 1 bayan kol saati de aldım. 1 gün sonrası bay kol saatinin geri kaldığını fark ettim. Bayram yoğunluğu nedeniyle götüremedim. 21. 08. 2012 tarihinde götürdüğümde saati değiştirtmek istedim.

    Saatin aynısından kalmadığını farklı saat seçmemi söylediler. Ben saati 27. 78 TL' ye aldım, seçtiğim saat 31. TL. Farkı kabul ettim 3 TL ödemeyi kabul ettim ama farkın 18 TL olduğunu saati aldığımda kampanya olduğunu (klasik cevap ) iade alınırken o şekilde alınacağını iletildi.

    Aynı modelle değişim isteğiminde olmayacağını mağaza mağaza dolaşıp o modeli bulduğum yerden değiştirebileceğim cevabı verildi. Devamlı sizin markanızı kullanan biri olarak bu saçma yaklaşıma bir çözüm bulmanızı talep ediyorum.

    Yoksa hiç problem değil sonuçta a markası olmazsa alternatif marka çok. Bu basit olayla müşteri kaybetmeyi göze alacak kadar lüks olmadığınızı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  63. Espark Rodimood'dan 100 TL' ye +50 TL kampanyasından yararlanarak 150 TL'ye bir mont ve kot pantolon aldım. Fakat 2 gün içerisinde montum da pamuklanma olduğu için 2 gün sonra götürdüm.

    Bayram nedeni ile yoğun olduklarından daha sonra getirmemi söylediler. Bende öyle yaptım. Montumun hatalı olduğu 3 gün sonra cep telefonum aranarak bildirildi. Buraya kadar her şey Rodimood markasına yakışır şekilde sonuçlandı. Fakat 99 TL' ye aldığım montun gerçek değerinin kampanyadan yararlandığım 50 TL düşülerek yeni bir ürün alabileceğim söylendi.

    Yani bu da 66 TL'lik bir ürün ediyor. Ben kampanya olmasa 99 TL verip o montu almazdım. 3 adet kot pantolon alırdım. Şimdi haklı olarak 99 TL'lik bir ürünle değişim yapmak istiyorum. Aynı montu da alabilirdim; fakat mağazadaki o montların hepsinde pamuklanma var.

    YanıtlaSil
  64. Konya kule site Rodi mağazasından şikayetçiyim. Bugün alışveriş için gittim. Yazlık ürünler bölümünü gezerken 2 adet büyük beden t-shirt beğendim. Mağazayı gezdim kasaya giderken tezgahtar yıldızlı ürün aldığımı 2 adet daha alırsam 2'sinin ücretini ödemeyeceğimi söylemesi ile 2 daha aldım kasaya gittim. Ürün bedelini peşin ödeyeceğimi söyleyerek kasiyere verdim.

    Tam fiyat söylemesi üzere aldığım ürünlerin yıldızlı yani indirimli ürün olduğunu fiyat indirimi yapılmasını ve aldığım ürünlerin hepsinde mağazanın taktığı yıldızlardan olduğunu söyledim.

    Kasiyer bunların tam fiyatlı olduğunu önce bilgisayara bakarak sonrada başka tezgahtar çağırarak kendilerini haklı çıkarmak üzere bunların 1'nin yıldızlı diğerlerinin normal ürün olduğunu tam fiyat ödemem gerektiğini söyleyerek kasada bekleyen diğer müşterilerin önünde saf konumuna düşürüldüm. Daha Rodiye gitmem o yıldızları ben takmadımya ürünlere.

    YanıtlaSil
  65. Mehmet Selim1 Ekim 2012 09:38

    Mayıs ayında aldığım mevsimlik montun 1.5 hafta içerisinde rengi attı hemen götürdüm . Bana pembe bir kağıt verdiler ve sonucu bana arayarak söyleyeceklerini belirttiler. 5 ay içerisinde belkide 50 den fazla aradım aldığım cevap hep "Merkezden bir yanıt gelmedi tekrar mailinizi atacağım." şeklinde oldu.

    Bildiğim kadarı ile 1 ay içerisinde sonucun gelmesi gerekiyordu. Son olarak burada şansımı deneyeceğim ve gerekirse tüketici hakem heyetine başvuracağım.

    YanıtlaSil
  66. İzmir kemeraltındaki Rodi mağazasından aldığım hırka elde ve ılık suda yıkamama rağmen renk atması oldu. Mağazaya götürdüm fabrikaya gönderdik dediler. Tekrar uzun bir süre haber çıkmayınca gidip sordum ve hırkayı bulamadılar.

    Fabrikaya gitti geldi sizi aradık uzun süre gelmediniz almaya dediler ne olursa olsun benim hırkam şu anda kayıp ortada yok zaten yıkama hatası dediler ben yıkama hatası olsa zaten üç kuruşluk hırkanın peşine düşmem mağzadan şikayetçiyim.

    YanıtlaSil
  67. Şirinyer Rodi Mood mağazanızdan 29/10/2012 saat : 20. 15 de alışveriş yapmaya gitmiştim fakat ürünlerle ilgili personelinizin yanına beden sormaya gittiğimde hepsi reyonda olanlar diye cevap verilerek tekrar koyu sohbet ve gülüşmeler devam etti. Kasaya ödeme yapmak için gittiğimde kasa elemanı yanlarından ayrılıp ödememi almaya doğru yaklaştı diğerleri de etrafına gelip tekrar sohbeti devam ettirdiler. Alaycı bir tavırla konuşmalar ve gülüşmeler devam ediyordu . Elemanlarınızın bana yapmış olduğu bu alaycı tavırlarını Rodimood personeline yakıştıramadım İlgili firmanın müdürlerine sesleniyorum elemanlarınızı seçici alınız .

    İlgisiz hizmet anlayışına sahip olan bu mağazadan alışveriş yapacağımı hiç düşünmüyorum. Ben şimdi Rodimood mağazasında çalışan bu bayanlara gerekli uyarının yapılmasını talep ediyorum. Rodi'yi temsil edebilen personellerle hizmet vermenizi dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünüm Çok kısa sürede yıprandı. RodiMood dan pantolon aldım 70 TL ye ama pantolon verdiğim paraya değmedi paçalarda aşırı şekilde delinme oldu. Diğer ürünlerinizden şikayetçi değilim.

      Sil
  68. 1 ay önce mağazanızdan kazak aldım, yeni sezon kışlık ürün, fakat bu sabah giymek için dolaptan çıkardığımda kazağın farklı yerlerinde sökülmeler olduğunu gördüm. daha 4. giyişim bile değildi. rodi mood kaliteli bir marka olduğu için tercih etmiştim. fakat bu kazağa ne olduğunu anlamış değilim mağazanızdan bir daha alışveriş yapmayı düşünmüyorum. mağduriyetimin telafi edilmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  69. Rodi mood dan aldığım triko kazak daha ilk kullanımda ön tarafından tüylendi. Ben de iade etmek için aldığım mağazaya başvurdum. Kendileri ürün iade için teste gideceğini söylediler. 1 hafta sonra telefon edip iade talebimin reddedildiğini belirttiler. Benim anlamadığım hangi standartlara göre reddettikleri, yeni alınan ürün hiç yıkanmadan ilk kullanımda kötü şekilde tüyleniyorsa bunun normal karşılanması mümkün mü

    YanıtlaSil
  70. Mardin yenişehirden öğretmenler günü indiriminde birçok ürün aldım.. aldığım gömleklerden birinin kolu, kolunun altı dikiş yerinden söküktü.. mağazaya gittim gösterdim yıkama var mı diye sordular hayır yıkamadım.. ürünü faturasıyla birlikte incelemeye göndereceğiz dediler.2 hafta sonra gel büyük bir ihtimalle değişim olur dediler. tamam dedim ve 2 hafta sonra gittim.

    İncelenmiş ürünümüzün kalitesinde herhangi bir sorun yok diye yazı göndermişler.. mağazadaki görevli bile nasıl olur diye bana soruyor sanki ben anladım.. aynı gömlekten 5 tane daha vardı ve görevliyle birlikte inceledik hepsinde aynı sökükler ve dikiş yerlerinde açılma vardı.. görevli bile inanamadı. ürünü de değiştirmediler. Dilekçe yazıp gerekli yerlere başvurucağım ve hakkımı da arayacağım.

    YanıtlaSil
  71. 30 ocak akşamı izmit NCITY deki rodimood mağazasından aldığım kot 31 ocak ta sabah işe giderken giydiğimde hareket ederken diz kısmı yırtıldı akşam mağazaya gidip ürünü değiştirmek istediğimde değiştiremeyeceklerini hatanın bende olabileceğini söylediler.

    15 gün beklemem gerekiyormuş nasıl bi hataysa artık ilk giyişte kotu yırtacak tam anlamıyla mağdur oldum yani alırken peşin olarak 70 lira verdiğim pantolonu onların hatasına rağmen 15 gün bekleyeceğim belki suçlu olduklarını kabul edip başka ürün alabileceğim yani.

    YanıtlaSil
  72. 23. 02. 2013 tarihinde Zonguldak - Demirpark avm deki şubenizden erkek kol saati aldım. Bugün kol saatinin yanında bulunan butonlardan bir tanesi kopup düşmüş. Değişim için internet sitesindeki telefon numarasını arıyorum, cevap veren yok.

    Ayrıca internet sitesinde müşteri hizmetlerinde mesaj bölümü var ama anladığım kadarıyla yazılan mesajlara bakılmıyor. Daha mesaj atan kişiye döndürülen otomatik mesajı bile zahmet edip düzenlememişler. Haliyle mesajlara geri dönüş de yapmıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  73. 10.03.2013 tarihinde garanti için verdiğim montu garanti merkezine göndermemişler. çünkü 17.03.2013 tarihinde kırıkkale altunbilekler rodimood şubesine gittiğimde verdiğim mont halen mağazadaydı. bu nasıl bir iş anlamadım. oradaki müdür ve satış elemanı (S.) bana yanlış söylediler.

    YanıtlaSil
  74. Gaziantep gaziler caddesindeki rodi mood çalışanları ve kasiyederden şikayetçiyim çok ilgisiz ve müşteriye kötü muamele ediyorlar gereğinin yapılmasını istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 23 Nisan coşkusunu RodiMood ‘da yaşayın!

      23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'na özel, yıldızlı çocuk ürünlerinde 1 alana 1 bedava!

      Sil
  75. Olur coşkuyu rodide yaşayalım siz az işi bilmiyorsunuz

    YanıtlaSil
  76. SİNAN BAYBARS TUĞULU7 Mayıs 2013 02:55

    Mağaza fiyatı kasa fiyatı aynı olmayan ürünlerden dolayı aranan rodi müşteri hizmetleri bana dönmeye gerek duymadı. bana size özür maili gönderelim denildi. ben mail alma meraklısımıyım. bunu yapacaksan bile yaparsın kalır. konuşmalarım dinleniyor denilmedi o yüzden sanırım beni dinlemediler.

    Bende bunu söyleyince size küfür mü ettik diyor . bunu söylemek sonrada arayıp bana dönmemek rodi moodun hukuki anlamda işlediği bir suçtur fiyat farkı için bana denilen elinizde ispatınız var mı diyorlar sanki yanlış söylüyoruz aramıyor şubeyi beni suçluyor. bu kapsamda gereken her türlü şikayet ve çalışma yapılmaktadır.Haberiniz olsun

    YanıtlaSil
  77. Nevşehir - ürgüp.

    sayın rodi yetkilisi ankaradan alınan kotlarda dökülmeler oluştu sebebini bana iletirseniz iyi olur .böyle bi şey başıma ilk kez geldi

    YanıtlaSil
  78. Vildan koyunlu13 Haziran 2013 00:34

    sayın rodi mood gelişigüzel imalat yada fason işler yapıp bu markayı dahada aşşağılara indirmeseniz iyi olur daha da güzele iyiye , sağlama doğru çalışmanızı diler saygılar sunarım

    YanıtlaSil
  79. Süheyla Batmaz11 Temmuz 2013 22:10

    yeni bir öneri getirinde onu kullanalım bu yazılanlar faydası olıp olmayan şeyler nedendir belli belirsiz olsada temiz ve kaliteli ürünler olmazsa olmazı olsaydı rodi mood için daha iyi olurdu.

    YanıtlaSil
  80. Bu BayramdadaHer 100 TL ve üzeri alışverişlerinize 25 TL anında indirim

    YanıtlaSil
  81. millete gaz vermeyin...

    YanıtlaSil
  82. Abdulmecit Korkmazoğlu6 Ekim 2013 22:39

    Malatya / Çarşı dan şikayet ettim şimdi rodimood daha iyi kaliteli ve daha da iyiye doğru arge çalışması yapsa daha iyi olmazmı idi .Öyle markalar varki müşteriye daha özenli davranıyorlar...

    YanıtlaSil
  83. Nuri alçooooo9 Kasım 2013 03:14

    Bu yorumum da 100 .cü yorum olsun gazozuna......

    YanıtlaSil
  84. RodiMood Form Kayseri mağazasından Ocak 2013'te aldığım kot pantolonun ağ kısmında deformasyon ve yırtılma olduğu şikayetiyle ve Mart 2013'te aldığım montun cep kısmındaki astarın cebin dış tarafına dikilmesi şikayetiyle 28.11.2013'te mağazaya ürünlerimi teslim ettim.

    06.12.2013 tarihinde garantiden gelen cevapta "Üründe üretimden kaynaklanan bir hata tespit edilmemiş olması sebebi ile değişiminiz kabul edilmemiştir" denilmektedir. RodiMood'tan alınan pantolonların kullanım ömrü 10 ay mıdır da ağ kısmındaki yırtılma üretim kaynaklı olmuyor. Hadi onu ben kötü kullandım diyelim, Peki montun iç astarının cebin dış kısmına taşarak dikilmesi üretim kaynaklı bir hata değil de benim hatam mıdır?

    YanıtlaSil
  85. remziye bulut5 Ocak 2014 04:13

    son aldığıma kadarı iyiydi daha önce olmamıştı şimdi oldu şikayet edeim dedim çocuk pantollarında solmalar var da napacak onu bilemedik bize yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  86. ERTUĞRUL MANİSALI11 Şubat 2014 04:00

    ANKARA ZİYA GÖKALP RODİ İNDİRİM İZNİ OLARAK BAŞLAMIŞ ZİYARET ETTİM ALDIM ŞİMDİDE DERTLİYİM SONRADA KİMSE İLGİLENMEDİ 05346735419 NOLU TELEFONUMA DÖNÜŞ YAPMADILAR

    YanıtlaSil