13 Şubat 2013 Çarşamba

RodiMood Aynı Ürün Değişiminde 34 TL Fark...!

1 Jean alana 2.si 10TL kampanyasından aynı model, beden ve barkod'a sahip ürün aldım ve birtanesi defolu çıktı. Bende ürünün değiştirmek için mağazaya gittim ve aynı üründen olmadığından başka bir model ürünü aldığımda kasada bana değişim için getirdiğim ürünün 10TL kampanyası olduğunu belirterek 34 TL ek ücret ödememi istediler ve mecburen bu bedeli ödemek zorunda kaldım.

Çünkü ürün defoluydu. Anlamadığım nokta ise kampanyalı aldığım 2 üründe aynı model ve nasıl oluyorda farklı barkod etiketine sahip oluyor? Normal şartlarda her model ürüne ait tek bir barkod numarası olur. Bir daha kesinlikle Rodimood'dan alış veriş yapmayacağım, çünkü defolu ürün için ek bedel isteniyor.   



                                                                                               



                                                                                                      YAĞMUR

25 yorum:

  1. İst. Airport avm RodiMood dan 10. 11. 2012 de suni deri mont aldım. 1. 5 ay kullandım. ürünün omuz kısımlarında deri atmaları oluştu. 30. 12. 2012 de iade ettim. Avm deki mağaza kapanmış 06. 02. 2013 günü bütün cabalarım sonucu fabrika tlf buldum. Müşteri hizmetlerinden N. hanım adındaki kişi ile defalarca konuştum ve bana kullanıcı hatası dediler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklı olabilirsiniz fakat yapılabilecek bir şey yok sanırım

      Sil
  2. Sevgilinize sevginizi anlatmanın binlerce yolundan biri de RodiMood’tan geçiyor. RodiMood, 8-15 Şubat tarihleri arasında mağazalarından 79 TL ve üzeri alışveriş yapan herkese 35 TL değerinde parfüm hediye ediyor.

    Sevgiye değer veren herkese hediye edilen parfüm, sevgililer gününe özel olarak tasarlandı.
    Monttan hırkaya, jeanden kazağa, etekten elbiseye tüm ürünlerde geçerli olacak kampanya ile sevgilinizi veya kendinizi şımartabilir, cazip ödeme koşulları ve kış fırsatları ile de cebinizi güldürebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Siirt GrossMall Mağazasından üç parça giyim eşyası aldım ama sevmedim bidahada almıyacam ikinci gün akşamı geri verip değişem dedim almadılar bilgili olun diye yazdım


    Fasih

    YanıtlaSil
  4. Rodi Mood Elazığ şubeden aldığım kotta defo çıkmasına rağmen değişim talep edildi yine de iade talep etmedim. Bugün değişim için okeylenen kotum da aldığım zaman kesilen fişim olmadığı bahane edilerek taksitlendirerek aldığım için vade farkım havaya uçup gitti. Sistemlerinde rahatlıkla görebilecekleri alım satım işlerinde sorun çıkarmaktalar. Kendi firma telefonlarını arayıp şikayet oluşturma formu bile bulunmamaktır. Bu durumun düzeltilmesi ileride oluşacak haksızlığın giderilmesini talep ediyorum.

    YanıtlaSil
  5. Rodi Mood Elazığ şubeden aldığım kotta defo çıkmasına rağmen değişim talep edildi yine de iade talep etmedim. Bugün değişim için okeylenen kotum da aldığım zaman kesilen fişim olmadığı bahane edilerek taksitlendirerek aldığım için vade farkım havaya uçup gitti. Sistemlerinde rahatlıkla görebilecekleri alım satım işlerinde sorun çıkarmaktalar. Kendi firma telefonlarını arayıp şikayet oluşturma formu bile bulunmamaktır. Bu durumun düzeltilmesi ileride oluşacak haksızlığın giderilmesini talep ediyorum.

    YanıtlaSil
  6. Şikayet cevabım geldi. üretim hatası olmadığı söylendi. 2 giyimden sonra nasıl dizler çıkar. biri bana açıklasın lütfen....

    YanıtlaSil
  7. Rodimood' dan almış olduğum pantolonun ilk yıkamada rengi attı. 9 gün önce 39. 99 tl ye aldığım pantolon fişi yanımda götürmediğim için 29. 99 tl değerden gösteriliyor ve incelemeye gönderiliyor. Rodi adı altında bir marka oluyorsunuz ve müşteri memnuniyeti için uğraşılarınız bu kadarsa helal olsun size. müşteri memnuniyeti için kaliteli mal üretmeniz yeterli, kaliteniz yokmuş bunu da anladım.

    YanıtlaSil
  8. 2 3 defa giydiğim ceketin renginde solmalar oldu. Geri götürdüm, tamir edilecek diye aldılar. 10 gün sonra yapıldı diye geri gönderdiler. Hiçbir değişiklik yok. İade etmek istedim kabul etmediler. Başka bir ürün almamı da kabul etmediler. Şikayet edeceğim dedim. ''Git, kime edersen et'' gibisinden tavır takındılar.

    YanıtlaSil
  9. Rodimood' dan kazak aldım sadece iki kere giydim biraz bollaştı toplansın diye ılık suda yıkadım ve kazak dizlerime kadar uzadı ben böyle bir şey görmedim iade ettim personel müdürü büyük ihtimalle kabul olur aynı fiyatta başka ürün alabilirsiniz dedi fakat red cevabı geldi.

    Üründe hata yokmuş kazağın dizlerime kadar inmesi normal mi yani tekrar gönderdik rodi mood tek kullanımlık ürün mü satıyor ayrıca neye göre test edildi bizimi yanıltıyorlar mağaza müdürünün gördüğü hatayı test edenler nasıl göremiyor makinede yıkasaydım bile bu kadar uzaması normal değil.

    YanıtlaSil
  10. Şirinyer mağazanızdan 10 Nisan 2013 akşam saatlerinde hediye almak için erkek reyonuna çıktım. Bayan, arkadaşlarıyla gayet gülerek sohbet ederken benim istediğim soruya gayet rahat ve lakayt bir tavırla cevap verdi. Ayrıca bu çalışanlar ürünü satmak istemiyorlar mı? Baştan savma cevaplarla ancak müşteri kaybettirirler. Daha önce aldığım üründen memnun kaldığım için gitmiştim.

    Mağaza çalışanlarının genelinde bir sorun var. Çünkü ikinci defa aynı bayan arkadaşa denk geliyorum, sürekli aynı sohbet muhabbete farklı şekilde şahidim. Üst kata çıkıp oradaki ürünlere bakarken, yine bayan arkadaşın, arkadaşlarıyla gayet hararetli sohbetine şahit oldum.

    Ve ürünümü aldım ödemek için kasaya indiğimde çalışana durumu ihsah ettim; kendisi bu durumda yorum yapamadı fakat arkadaşının adına özür diledi. Ve açıklama olarak da böyle değil işine sadık dendi; ben de bayana bu durum aynı bayanda 2. defa başıma geliyor hiç inandırıcı değilsiniz diye belirttim.

    Bayan benden defalarca özür diledi ki özür dileyecek kişi kendisi değilken. Yetkili biriyle görüşmek istiyorum dediğimde ısrarlarıma rağmen yetkili kişi gelmedi. Zamanım olmadığını ve yetkili kişiyi daha bekleyemeyeceğimi bu olayı şikayet ediceğimi belirterek ayrıldım.

    İlgisiz hizmet anlayışına sahip olan bu mağazadan alışveriş yapacağımı hiç düşünmüyorum. Ben şimdi Rodimood mağazasında çalışan bu bayana gerekli uyarının yapılmasını talep ediyorum. Rodi'yi temsil edebilen personellerle hizmet vermenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  11. Nekadar şikayet birikmiş lan buralara bu marka nakadar şikayet toplamış anlaşılır gibi değil .Firma da ilgilenmeyince demekki böyle oldu hadi hayırlısıda bunların etkisi oluyormu.?

    YanıtlaSil
  12. izmir den = NECLA19 Mayıs 2013 02:46

    rodimood saatlerinden benimde şikayetim oldu fakat sağolsun kimse ilgi duymadı satılan ürünüe sahip çıkılmaması zoruma gitti niye yaptılar anlayabilmiş değilim.

    YanıtlaSil
  13. Adana / Atatürk caddesinden Kadir .
    Rodimood dan ilk kez bişey aldım 79 tl verdim amma ürün okadarda iyi çıkmadı sebebine gelince renk çok çabuk attı vede her yıkamada dahada açılıyor anlaşılr gibi değil demi .

    YanıtlaSil
  14. daha önceki yorumlarda şikayetlerdede gördümki kimsenin derdine derman olan yok halada yazılıyor fakat değişen yok gibi biraz ara verin bari

    YanıtlaSil
  15. Diyarbakır daki rodi moood müşteri portfoyündeyim senede bir ürün alırım bayram içinde dün baktım fiyatlar iyi uygun gibi neyse bayrama bişey bakarım ,sizede buradan iyi bayramlar istedim....

    YanıtlaSil
  16. Zeynep Armam............Keşan3 Eylül 2013 10:24

    edirne rodiden şikayetçiyim sebebi rodimood markalı ürünlerinden kalitenin uzağında olmaları artık bu marka hiç de kaliteli ürün yapmayı beceremiyorlar

    YanıtlaSil
  17. RodiMood Aksaray mağazasından aldığım 5 adet tişörtün 2 yıkamada rengi kalmadı ağardı ve ayrıca kısaldı. Değişim için geri gönderdim ve bana üretim hatası olmadığı söylendi. Hadi renk atması üretim hatası değil peki çekme yapıp kısalması kimin hatası acaba öğrenmek istiyorum.

    Tişörtleri teslim almadım ve ikinci kez geri gönderdim. İsteğim değişim ama eğer değişim olmazsa geri göndermeyin atın onları çünkü 2. kez mağazaya gidip onları geri almam açık söyleyeyim. Sizden ricam iyi inceleyip öyle kara verin.

    YanıtlaSil
  18. M.ALİ ÜNSALLI4 Kasım 2013 01:08

    İstanbul kadıköylüyüm rodimood marka olarak tercih ettiğim bir firma gayette memnunum şikayetlerinde aşılabileceğini düşünmekteyim .Saygılar

    YanıtlaSil
  19. Giyim sorunum olmadı inşallahta olmaz markalara takılmayalım şimdide öyle olmalı sevgili rodi sizlere müşterisiyim son derecede memnunum ileride sorunum olursa yazarım

    YanıtlaSil
  20. Çankırı
    Yunus avm
    Talat onay bulvarındaki rodimood tan satın aldığım tayt ve hırka ile ilgili şikayetimi yszıyorum şimdi iki üründende şikayetimi ilettim ilgi alaka göstermediler size kadar geldim lütfen ilgilenin renk ve dikişinden şikayetim oldu renk desen soldu dikiş desen kaydı ne olcak bilmiyorum lütfen sorunumu çözün

    YanıtlaSil
  21. ilksan uğurlu2 Ocak 2014 06:05

    rodimood kış koleksiyonundan bende kazak aldım iki tane biri iyide ikincisi yamuldu ilk yıkamada otomatik makina kazağı bu hale getirmiş olamaz fiyatı uygun diye aldım bin pişman oldum

    YanıtlaSil
  22. Gazi Dedelioğlu-Samsun24 Ocak 2014 05:33

    ta ki aralık 2013 yılında rodi yeyle ilk alışverişi yaptım sonrada pişman oldum yetkili kimselere de ulaşamıyorum nasıl oldu çözemedim lütfen derdime derman olunuz..

    YanıtlaSil
  23. Melih Kurşun3 Şubat 2014 13:23

    yok kardeşim yok şikayet ettim yinede çözmediler ....şanssızım demekki

    YanıtlaSil