3 Mayıs 2013 Cuma

DEĞİŞMEDE SORUN VAR....................

Ankara nate vega daki mağazanızda almış olduğum ürünü bir gün sonra cebeci şubenizden değişim yapmak zorunda kaldım ürünlerin arasında oluşan farkın geri ödemiyorlar zorla ürün satmaya zorluyorlar sanırım mağaza sorumlunuz olan V.C . isimli çalışanınız müşteriler içerisinde hakaret ve ağıza alınmayacak laflar etmiştir nereden aldıysanız oraya götürün dediler.

Müşteri hizmetlerinden  N. hanımla görüştüğümde de biz farklı şirketleriz deyip beni tatmin edici bir açıklama yapmadan telefonu yüzüme kapadı ve defalarca aramama rağmen telefonu açmadı. Ben şimdiye kadar diğer mağazalarda böyle bir durumla karşılaşmadım . Ama bundan sonra bir daha mağazanızdan tövbe olsun...

12 yorum:

  1. H.TAHSİN FERDOĞLU5 Mayıs 2013 05:22

    Memnuniyetimi belirtmek için yazmak istedim fakat yorumlara bakılırsa şikayette çok sevmeyenlerde çok . Şans heralde benden yana idi

    YanıtlaSil
  2. 16 Mayıs Perşembe 9 23 ÇOK BULUTLU 35 92 Batıdan 12 0.1 30.4 9.7 21.9
    17 Mayıs Cuma 11 24 PARÇALI BULUTLU 39 73 Batıdan 16 4 29.5 9.9 22.1
    18 Mayıs Cumartesi 11 25 YER YER SAĞANAK YAĞIŞLI 50 65 Kuzeybatıdan 12 5.1 29.8 9.7 22.4
    19 Mayıs Pazar 12 27 YER YER SAĞANAK YAĞIŞLI 33 83 Batıdan 8 3.2 31.2 9.8 23
    20 Mayıs Pazartesi 13 25 ÇOK BULUTLU 39 74 Kuzeydoğudan 8 2 29.7 10.2 23.2

    YanıtlaSil
  3. Bu neya neyin havası bu

    YanıtlaSil
  4. Şaban kurt.- inebolu2 Temmuz 2013 02:35

    ta iki ay önce aldığım kot ve keten pırtı lardan davacıym amma kime nasıl anlatacağımı söylerseniz ilgi istiyorum .
    Ben buraya yazıyom nolur ses verin değiştirmek istesemde olmadı

    YanıtlaSil
  5. Kimse - sizin keyfinize göre - “bir şey" olmak zorunda değil!

    Kimse - “bu ülkede yaşadığı için, doğal olarak" - Türk olmaya mecbur değil!

    Kimse (aynı nedenle) Müslüman olmakla mükellef değil!

    Kimse sizin benimsediğiniz veya zar zor sabredebildiğiniz siyasi yelpazenin içine sıkışmaya mahkûm değil!

    Kimsenin kültürel değerleri, yaşam tarzı ve cinsel yönelimleri sizinkiler gibi olmak durumunda değil!

    Kimse sizinle “aynı" olmakla yükümlü değil!

    YanıtlaSil
  6. ümmü gerçeker2 Eylül 2013 06:35

    Çok doğru adsız

    YanıtlaSil
  7. Zafer Urlalı3 Ekim 2013 04:40

    ilk şikayet sayfasına iletimi yazdım ilgi bekliyor um rodimood yetkilisi olan birileri yardımcı olursa sevinirim .
    markanın güvenli bir marka olduğu hislerimi kaybetmek üzereyim..

    YanıtlaSil
  8. HATİCE ERSOY-------UŞAK3 Aralık 2013 05:12

    UŞAK / İSMETPAŞA CADEESİ İL ÖZEL İDARE BİNASI RODİ MOOD DÜKKANI MAĞAZASI NIN MÜŞTERİSİYDİM ALDIĞIM ÜRÜNLERLE SORUNLAR OLUŞUNCA VAZ GEÇTİM BİRDAHADA HİÇ BİRŞEY ALMADIM SORUNLARIM GİDERİLSİN DİYE BEKLEDİM OLMADI BENDE ALIŞVERİŞİ BIRAKTIM NE YAPABİLİRDİMKİ SORUNLARLA İLGİLENİLMİYOR ÜRÜNÜ SİZE SATANA KADAR ONDAN SONRA HİÇ Bİ ŞEYLE İLGİLENİLMİYOR .MARKA OLARAK ÜRETTİKLERİNE SAHİP ÇIKMIYORLAR

    YanıtlaSil
  9. Hande Gülaylar........İZMİR/ KONAK1 Ocak 2014 04:42

    rodimoodda yeniyıl için alınan(30 aralık 2013) kaban indirimli idi kız kardeşime alıp geldik sonrada etek kısmında dikiş hatasını farkedip gerisingeri aldığımız yerede soluğu aldık bize ne deseler beğenirsiniz .
    ''İNDİRİMDEKİ ÜRÜNLER DEĞİŞİM İ OLMAZ''
    buyrun mantığa , bakarmısınız satılana kadarmı sizin ticari zekanız

    YanıtlaSil
  10. yapılan incelemede kullanıcı hatası dediler 59.00 tl havaya uçtu
    ben daha bu rodimood tan iğne almam

    YanıtlaSil
  11. diğer markalarda olmayan şeyler bu markada var buna müşteri memnuniyetsizliği terzi ücretide dahil kaliteyi hiç yazmıyorum bile

    YanıtlaSil
  12. Keriman Saçlı27 Şubat 2014 02:09

    rodimood malatyadaki mağazadan almıştım kotu sonradan geri verip farklı bi şey almak için olmadı ama sonrada şimdi olmaz dediler nasıl olacağı belli değil

    YanıtlaSil