2 ay önce almış olduğum kumaş pantolonumun, 2. kez giydiğimde dizlerinin
çıktığını farkettim. ürünü aldığım Torium alışveriş merkezine
götürdüğümde, benden 2 ay önceki faturamı istedi. Nerden bilebilirim ki
2. kez giyildiğinde dizlerin pötleyeceğini de faturayı saklayayım.
Faturamın olmadığını kredi kartı ödemelerinden çıkartılabileceğini
yetkiliye söylediğimde, yardımcı olamayacağı söylendi. Kısacası Rodi
denilen markadan alışverişi sadece 2 giyimlik yapın. Mutlaka
değişilmesini veya paranın iadesini rica ediyorum.
Tülay
2 Şubat 2013 Cumartesi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
RodiMood 8 gün boyunca jean pantolonlarında ve montlarında geçerli olacak kampanya ile 1 adet jean alana montu, 1 adet mont alana jean pantolonu 10 TL fiyatla satışa sunuyor.
YanıtlaSilYüksek, düşük bel modelleri ve çeşitli yıkama seçenekleri, bol paça, dar paça en trend jeanler kampanya dahilinde tüm alışveriş tutkunları ile buluşuyor. Jeanler kadınlar için 39,99 – 69,99 TL, erkekler için 39,99 – 89,99 TL fiyat aralığında satışa sunuluyor.
Sıcak bir kış için mont ihtiyacınız RodiMood’un yakası ya da içi kürklü, kaşe kabanlar, kapşonlu veya armalı modelleri ile giderilecek.
Alışveriş severler, bu özel kampanya ile hem monta hem de jeane uygun fiyatlar ve ödeme koşulları ile sahip olabilecek.
2/01/2013 tarihin'de Elazığ Rodi Mood'dan eşime bir kazak aldım ayrıca bedeninin uyup uymayacağını bilemediğim için değişim kartı aldım. 15/01/2013 tarihinde bir beden küçüğünü almaya gittiğimde bedeninin kalmadığını ayrıca bu kazağın farklı renkleri olmadığından kazak elimde kaldı.
YanıtlaSilKampanyadan aldığımdan (100 liralık alışverişe 100 lira bedava ) başka bir ürün ile değişim olmuyormuş. Bunun bir çaresinin olması lazım. lütfen mağazanızdan sürekli alışveriş yapan müşterinize ve ürününüze sahip çıkın.
Ben kütahyada ki rodi mood mağazasından 17. 02. 2013 tarihinde alışveriş yaparken müşterilerin görebileceği yerde yazılan afişte 100 tl ve üzeri alışverişlerinize 100 tl kasada hediye çeki bedava. ancak durum böyle değilmiş.
YanıtlaSilNeymiş efendim 200 tl alışveriş yapacakmışız 100 tl parası ödeyecekmişiz. ben verilecek olan hediye çekini istiyorum neden verilmiyor? neden kampanyaya uyulmuyor. müşteriler yanıltılııyor. orada çalışanlarda bizleri saf yerine koyuyor. şikayetçiyim.
Bundan tam iki ay önce Rodi Mood firmasına ait İkitelli'de bulunan Satış Mağazasından 1 adet siyah su itici özelliği olan chino tarzı pantolon aldım. Ürün çok güzel görünüyordu. Kesimi de çok güzel. Fakat iki ay içinde toplam iki sefer yıkadığım pantolon geçen hafta ön cep yanından (dikiş olmayan kısım) yırtıldı.
YanıtlaSilAmenna dedim terziye verdim parça attırıp diktirdim. Bugün arabamdan inerken sol arka cebin hemen yanından pantolon yırtıldı. Herhangi bir şeye takılmadı pantolon dar değil ki sıkışsın. Rodi Mood firmasından ayda muhakkak en az bir alışveriş yapan biriydim. Artık tövbeliyim.
3 gün önce g.antep balıklı rodiden öğle arasında 15 tl ye bir elbise aldım. çok yakınındaki kamu kurumunda memur olduğum ve öğle arasının bitmesine az bir zaman kaldı deneme zamanım olmadı. kasada önde 3 kişi vardı. ancak değişim olduğu için diğer müşteri ve kasada müd. yard. bayan arasında nahoş iletişim oldu. sıra birikti yoğunluk oldu. (öğle arası görüntüler var ise mağazadaki kargaşa doğrulanabilir)
YanıtlaSilUzun bekleyiş ardından sıra geldi. ücreti verdim ancak bana fiş verilmedi.bugün itibariyle ürünü değişme götürdüm.ürün etiketi duruyor.kart ekstrem var.müd.yard.bayan sert bir tavırla değişim yapmadı.aynı anda ben kalabalık olduğu için 2 müşteriye de yarın gelin fişinizi verelim dedi.
Hediye aldığım ürünü değişim yapmak için bir hafta sonra aynı mağazaya ankara kızılay rodimood mağazasına götürdüm. kasa görevliniz ürünün içine farklı değişim kartı koymuş. farklı ürüne ait olduğu için değişim yapamayacağını söyledi.
YanıtlaSilSiz hariç bütün markalar ürünün içindeki barkodu okutarak değişim gerçekleştiriyor. ürün elimde kaldı. mağaza görevlilerinizin tutum ve davranışı çok çirkin. tüketici haklarına başvuru yapacağım. çok basit bir işlemle memnun edebileceğiniz müşterilerinizi bu şekilde mağdur etmeniz hiç hoş değil.
RodiMood dan almış olduğum ( özürlü parke )kullanıcı hatası var mı yok mu tespit amaçlı ana merkeze gitti. üzerinden 25 gün geçmesine rağmen hala cevap yok. Kış bitti ben hala iade yapamadım. Senelerdir bu firmanın müşterisiyimdir, lakin firmaya güvenim kalmadı bu davranışı yakıştıramadım, Pazardan alsaydım 10 defa iade etmiştim.
YanıtlaSil23 Nisan coşkusunu RodiMood ‘da yaşayın!
YanıtlaSil23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'na özel, yıldızlı çocuk ürünlerinde 1 alana 1 bedava!
Yaklaşık 1, 5 ay önce ısparta ıyas AVM deki mağazanızdan mevsimlik mont aldım. Ürün bilgilerinde 30derece de narin yıkama yapınız ibaresine göre 30 derecede narin yıkama yaptım. Ancak ürünü makinadan çıkardığımda üzerindeki desen ve şeritlerin bir kısmının silindiğini bir kısmınında yarısının kaybolduğunu gördüm. Ürünün etiketi ve fişi mevcut. Kendim Burdurdayım ve burdurda mağazanız kapandı ne yapmam gerekiyor.
SilÜlkedeki en kalitesiz marka olduğuna artık emin oldum swbwbi isw rodi den alınan mont kısa süreli giyim kullanımından sonra solduğuna şahit oldum değiştirme çabaları ise sonuçsuz kaldı asla ve asla aynı hatayı yapıpta rodiden hiç bir ürün almam artık
YanıtlaSilSayın semra hanım olumsuzluklar yaşanmış keşke oluşmasa idi yapılabilecek bir şey varsa yardıma hazırız.
Silrodimood / istanbul
SON GÜNLERDE ŞİKAYETLER ARTMIŞ .
YanıtlaSilBENDE DERDİMİ ANLATAYIM .ANTALYADAN ALDIĞIM TİSÖRT LERİ İKİ VEYA ÜÇ KULLANIMDAN SONRA TANIYAMADIM 30 DERECEDE YIKADIM FAKAT RENKLERİ SOLDU VE BEDENLERİ KÜÇÜCÜK KALDI MÜBALASIZ 2 BEDEN DARALDI SAĞOLASIN RODİ DEMEKTEN BAŞKA BİR ŞEY GELMİOR AKLIMA....
Rodimood.
YanıtlaSilRodijean.
Rodi.
Bu üç ismden den de şikayetim var şöyleki ne olur daha güzel ve kaliteli şeyler yapın vatandaşın canı yanıyor
Rodimood bizim semttede var bir kersinde bende aldım şikayetim olmadı nasıl oldu benimki iyi çıktı yinede tereddüt ediyorum yeni bir alışveriş için kaygılarım olacak
YanıtlaSilolmasın olmasın
YanıtlaSilKıbrıs ta öğrenciyim türkiye den dönüşte aldığım rodimood 2 parça giyim eşyasından memnun kalamadım sebebine gelince renk atması iki sefer yıkamanın ardında yaşadıklarım hiç hoş değil.kime ne yazayım bilemedim.
YanıtlaSilsevgili rodi lütfen sizden rica ediyorum daha iyi daha kaliteli daha sağlıklı giyim ürünleri üretip satsanız daha güzel olmazmı şikayetlerin ardı arkası kesilmiyor.
YanıtlaSilazeri arkadaşıma ürün alıp hediye ettim şimdi ise biiiiin pişmanlık yaşıyorum tüm ürünler böylemi bilemem ama bana denk gelen ürün son derce kalitesiz vede vasat asla bidahaki şeçimlerimde bu markayı tercih edemem
YanıtlaSiltüm türkiyeye yayılan bir marka ürünleri şık fiyatlar uygun kalite iyi neyini beğenmeyipte şikayette bulunuyorlar hayret genelde memnun olmanız gerekmiyormu rodi mood iyi
YanıtlaSilEdirne .
YanıtlaSilbu marka müşterisiyim.(RODİMOOD) bugünede dekte severek aldım kullandım markanın takipçisi olarak yeni çıkan ürünleride severek kullandım .
Sonuçta severek ve beğenerek kullanmaktayım