20 Ocak 2013 Pazar

RodiMood Etiket Ve Kasa Fiyatları Farklı!

Ankara Antares'deki RodiMood'dan etiketinde 69 lira yazan bir ceket beğenip kasaya gittim. Kasada 119 lira olduğu söylendi. Beğendiğim ürünü kasada bırakmak istemediğim için aldım mecburen. Aldığım diğer şeylerin fiyat etiketi üzerinde kalırken, (muhtemelen bu şikayeti ispatlayamamam için) kasiyeriniz ceketteki etiketi hemen koparttı. Fiyat farkı olduğunda ürünü ücretsiz veren markalar bile var, siz neden hatanız karşılığında indirim bile yapmıyorsunuz ve fiyat etiketini koparttırıyorsunuz............






                                                                                                                   MUSTAFA ULU

23 yorum:

  1. Gebze Center Rodi mood mağazasına 13.01.2013 tarihinde saat 15:45 de gittim. Bir ürün aldım ve kasaya gittim. Kasada tam 4 kasiyer duruyor fakat sadece 1 tanesi çalışıyor sırada bekleyen ortalama 8 kişi vardı. 15 dk bekledikten sonra çalışanlardan D. hanıma 15 dk bekliyorum neden 1 kasa çalışıyor dedim. D. hanım cevabı "motor değiliz" oldu.

    D. Hanım diyorum çünkü soyadını görmek için yaka kartına baktığımda kartı size gösterme zorunluluğum yok dedi. Daha sonra sorumlu sordum ve S. Hanım kendisinin sorumlu olduğunu söyledi. Kendisine arkadaşın soyadını sorduğumda gösterme zorunluğu yok istediğiniz yere şikayet edebilirsiniz diye bana cevap verdi. Şimdi size soruyorum bir yönetici madem S. hanım oranın yöneticisi verdiği cevap ne kadar doğru.

    YanıtlaSil
  2. 15.12.12 tarihinde Kırıkkale rodiden aldığım çift taraflı montu 1 hafta sonra (2 kez giyildi) fermuarının kapanırken zorlandığı için ürünü aldığımız mağazaya gittik. yetkili incelemeye gidecek dedi ve 15-20 günde gelir dedi. 15 gün sonra mağazadaki kasa sorumlusu ürünün inceleme sonucunu olumsuz olduğu üretime dayalı bir kusur bulunamadığını söyledi.

    Hatta “siz yine iyisiniz çoğu müşteri pantolonlarının renklerinin attığını söylediği taktirde yinede red cevabı aldıklarının söyledi. ”bunlar nasıl bir inceleme yapıyorsa fermuar dişlerinin hatalı olduğu gözle bile farkediliyor. Müşteri hizmetleri hattı kurmuşlar kimse yok. mesaj atıyorsunuz geri dönüş yok. Sonuç olarak isminin büyüklüğüne güvenip gittiğiniz rodi mood ta mağdur olarak ayrılıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  3. 19.12.2012 Tarihinde RodiMood, Babil AVM. D.Bakır gömlek aldım. 31.12.2012 Günü ürünün sağ kolunda sökük fark edip satın aldığım mağazaya götürdüm. Mağaza görevlisi (A. K.)sağlam kolu da kendisi sökerek Ürün inceleme formu düzenleyip bir nüshasını verdi. 18.01.2012 Tarihinde ürüne Red kararı verildiğini öğrendim. Ürün ikinci incelemeden de red almış.

    Bugün ( 28.01.2013) Babil avm.'yi aradım, Ürün burada, Red kararı verilmiş alabilirsiniz denildi. Mağazaya gittim Ürünü bulamadılar. Müşteri hizmetlerini aradım. Sorunu çözmek yerine resmen azarlandım. Nerede olduğu belli olmayan ürünü kesinlikle almaya gitmeyeceğim. RodiMood'dan asla ürün satın almayacağım.

    YanıtlaSil
  4. Bundan tam iki ay önce Rodi Mood firmasına ait İkitelli'de bulunan Satış Mağazasından 1 adet siyah su itici özelliği olan chino tarzı pantolon aldım. Ürün çok güzel görünüyordu. Kesimi de çok güzel. Fakat iki ay içinde toplam iki sefer yıkadığım pantolon geçen hafta ön cep yanından (dikiş olmayan kısım) yırtıldı.

    Amenna dedim terziye verdim parça attırıp diktirdim. Bugün arabamdan inerken sol arka cebin hemen yanından pantolon yırtıldı. Herhangi bir şeye takılmadı pantolon dar değil ki sıkışsın. Rodi Mood firmasından ayda muhakkak en az bir alışveriş yapan biriydim. Artık tövbeliyim.

    YanıtlaSil
  5. 19/03/2013 tarihinde İzmir/Karşıyaka Rodimood mağazasından bir tane kazak aldım. Kasiyer bayan alarmı üzerinde unutmuş. Bunu ordan çıkıp aynı gün içinde başka bir mağazaya gittiğimde farkettim. Mağazaya tekrar gelip alarmın çıkarılması gerektiğini ve dikkat etmesi gerektiğini uygun bir dilde söyledim fakat bir özür bile dilemedi. Özür dilemesini söylediğimde ise sadece yüzüme baktı tek kelime etmeden.O bayan çalışanlarınız kasiyerleriniz hakkında gerekli uyarının yapılması gerektiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Rodimood' dan kazak aldım sadece iki kere giydim biraz bollaştı toplansın diye ılık suda yıkadım ve kazak dizlerime kadar uzadı ben böyle bir şey görmedim iade ettim personel müdürü büyük ihtimalle kabul olur aynı fiyatta başka ürün alabilirsiniz dedi fakat red cevabı geldi.

    Üründe hata yokmuş kazağın dizlerime kadar inmesi normal mi yani tekrar gönderdik rodi mood tek kullanımlık ürün mü satıyor ayrıca neye göre test edildi bizimi yanıltıyorlar mağaza müdürünün gördüğü hatayı test edenler nasıl göremiyor makinede yıkasaydım bile bu kadar uzaması normal değil.

    YanıtlaSil
  7. Ezgi Yıldırım22 Nisan 2013 06:34

    Rodimood / Antalya mağazasından oğluma aldığım ( 7 GÜN ÖNCE ) pantolon fatura sını bulamadığımdan dolayı değişimi olmayacağı cevabı ile karşılaştım .Kardeşim ben farklı bir ürün değil aynı ürünün bir beden büyüğünü istiyorum dememe rağmen olmadı sağlık olsun bi daha asla rodi ..........

    YanıtlaSil
  8. 1 mayıs ta alınan ürürnü 3 saat sonra beden değişimini 3 saatte zor gerçekleştirdim helal sana ROdİ .......

    YanıtlaSil
  9. Necmiye tatar --istanbul anadolu yakası31 Mayıs 2013 00:36

    Rodi çocuk çeşitlerinden bende bir kaç parça aldım eminolun fiyatlar iyi fakat ürünlerin penye kumaşı çok ama çok kalitesi düşük bunu bir kaç yıkamam sonunda anladım öyle bir firmadan böyle bir kalite hayatta beklemezdim .tavsiyem şu bu marka çok basit ürünlere saahip

    YanıtlaSil
  10. Babama 2 tane thsort aldım ama babama bir tanesi küçük oldu değiştirdim ama memnun olamadım sebebi ise değiştirmek için yarım gün uğraş verdim .Sebebi ne olursa olsun bu kadar uğraştırılmamalıydım diye düşünüyorum alınca iyide değiştirmek bu kadar zoooooooor olmamalı..

    YanıtlaSil
  11. 26 Nisan Ümraniye RodiMood'dan aldığım gömlek ve pantolonu aldıktan yaklaşık 1 ay kadar giymedim. 1 ay sonra 1 kez giydim ve talimatlara uygun olarak 30°de ters çevirerek yıkadım. Gömleğin ve pantolonun tüylenme yaptığını gördüm.Ürünleri alırken tüylenme yapar mı diye sorduğumda kasadaki personel yapmayacağını söylemişti.

    aldığım yere götürüp incelemeye yolladım.Cevap geldi ve ürünün kullanıcı hatası sonucu tüylenme yaptığını söylediler.Telefonda konuştuğum personele bana tüylenme yapmaz denildi dediğimde bana, personelimiz bilmiyordur dedi.Kabul etmiyorum dediğimde müşteri temsilcisine yönlendirdiler fakat onlarda telefonlarını açmıyor.Böyle firma olur mu

    YanıtlaSil
  12. Hayatını çekingen biri olarak yaşama dostum. Çık arenaya, eleştirileri unut, sana verilen günlerin armağanıyla özgürce ve büyük oyna. Hayat kısa, yıllar tıpkı sıcak kumsalda parmaklarının arasından akan kumlar gibi çabucak kayıp gidiyor. sen parıldamak, yeteneklerini gün ışığına çıkarmak için yaratılmışsın. Hayatta birtek başarısızlık vardır, o da denememektir. En büyük başarısızlık, en yüce oyunu oynamak istememek, seni ürküten yerlere doğru yürümemektir.

    YanıtlaSil
  13. ABDÜLLATİF VEHBİ KAYHAN4 Eylül 2013 02:18

    DİYARBAKIRLI RODİMOOD ŞUBESİ ALIŞVERİŞ YAPTIM AMCAMGİLLE ŞİMDİDE RAHATSIZLIKLARIMI YAZIYOM
    NEREDEN BAKARSAN BAK 140 TL ALIŞ OLDU ŞİMDİDE PİŞMANLIK DUYDUM RODİMOOD MÜŞTERİ HİZMETLERİDİR NEDİR BİLMİYOM BURDAN DA DAHA HİÇ BİŞEY ALMAYALIM

    YanıtlaSil
  14. Bahattin YÜCEL3 Ekim 2013 10:37

    RODİMOOD ANTALYA MÜŞTERİSİYİM RODİMOOD İYİ GÜZEL ŞEYLER ÜRETİYOR DİYE BİLİRDİM HERKESE ULAŞMAK İSTİYORUM YAREN KIZ ARKADAŞIM İÇİN ÇEŞİTLİ ŞEYLER ALDIM KAFAM KARIŞTI GÜNÜN MODASI OLAN ŞEYLER VAR

    YanıtlaSil
  15. Grafiker Elçin Manisalı2 Kasım 2013 06:13

    Rodi mağazalarının vitrin yapımında daha düzeyli planlamalar yapılması dileğiyle .
    Hep aynı consep e bağlı kalmak niye anlamış değilim

    YanıtlaSil
  16. Bülent Belguzar23 Kasım 2013 01:44

    rodi mood neden internet üzerinden satışınız yok. mesela mont alıcam diğer siteler çıkıyor ve farklı farklı ücretler var. lütfen internet satışını hizmete verin.

    YanıtlaSil
  17. Çankırı
    Yunus avm
    Talat onay bulvarındaki rodimood tan satın aldığım tayt ve hırka ile ilgili şikayetimi yszıyorum şimdi iki üründende şikayetimi ilettim ilgi alaka göstermediler size kadar geldim lütfen ilgilenin renk ve dikişinden şikayetim oldu renk desen soldu dikiş desen kaydı ne olcak bilmiyorum lütfen sorunumu çözün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hilal er sorununuzla bizzat ilgileniliyor kısa sürede netice alınacağını umut ediyoruz.

      Sil
  18. FİGEN ERSOY3 Ocak 2014 01:56

    Arkadaşım ankara antares etlik avm deki rodimood kapanmış ya on gün önce bişeyler aldım birinin değişim yapılması için gittim kapanmış ne olacak şimdi benim derdimi kim halledecek bi yetkili cevap versin

    YanıtlaSil
  19. çm kjjrşmşjsphıprkoşk17 Ocak 2014 11:07

    şlkm jljıog jdvjıfjpojv shjgıoufpkf juwepup fiwfj pqwpıjkgojt fnljıfıo oıjeıjjkrkkfv lnhkb vd ıpoegnjkbnrwıpotjo smn owıpjbvn ılbjıpotn lbnrwıogjpnbnlsnbıjınlks nwtjpljtpkkp knevpjbnb ejıpoqjgpqjerpojrjpgjpgpoerkpw qerjpoıkqerğqğoğqeoı
    kergqlejpqjrggpjrjpijepgjpiıgp

    YanıtlaSil
  20. bir önceki üstteki yazıdan bi şey anlayan varmı neyin kafası bu anlayamadım .lütfen suyunu çıkartmayın

    YanıtlaSil
  21. Edirne .
    bu marka müşterisiyim.(RODİMOOD) bugünede dekte severek aldım kullandım markanın takipçisi olarak yeni çıkan ürünleride severek kullandım .
    Sonuçta severek ve beğenerek kullanmaktayım

    YanıtlaSil