Gittigidiyor üzerinden rodi ürünü almış bir ziyaretçimizin maili şu şekilde :
----------------------------------------
Gittigidiyor.com sitesinden 2 adet Rodi ürünü aldım. Kalitesinden hiç memlun kalmadım. Rodi karma ürünleri sanal ortamdan almak herhalde delilik olsa gerek. Sonradan gördüm ki şikayeti olan tek ben değilim. İnternet Rodizedelerle dolu...
Ziya Üstün
Eryaman / ANKARA
----------------------------------
9 Haziran 2009 Salı
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Dostum sen iki hatayı aynı anda yapmışsın ilki internetten almakla ikincisi rodi marka almakla bence çooook değişmelisin Nazillili Ender
YanıtlaSilSevgili dostlar bende internetten araç aldım memnun kalmadım kimi kime şikayet edeyim
YanıtlaSilRODİMOOD Personel Çok İlgisiz!
SilŞirinyer mağazanızdan 10 Nisan 2012 akşam saatlerinde hediye almak için erkek reyonuna çıktım. Bayan, arkadaşlarıyla gayet gülerek sohbet ederken benim istediğim soruya gayet rahat ve lakayt bir tavırla cevap verdi. Ayrıca bu çalışanlar ürünü satmak istemiyorlar mı? Baştan savma cevaplarla ancak müşteri kaybettirirler. Daha önce aldığım üründen memnun kaldığım için gitmiştim.
Mağaza çalışanlarının genelinde bir sorun var. Çünkü ikinci defa aynı bayan arkadaşa denk geliyorum, sürekli aynı sohbet muhabbete farklı şekilde şahidim. Üst kata çıkıp oradaki ürünlere bakarken, yine bayan arkadaşın, arkadaşlarıyla gayet hararetli sohbetine şahit oldum.
Ve ürünümü aldım ödemek için kasaya indiğimde çalışana durumu ihsah ettim; kendisi bu durumda yorum yapamadı fakat arkadaşının adına özür diledi. Ve açıklama olarak da böyle değil işine sadık dendi; ben de bayana bu durum aynı bayanda 2. defa başıma geliyor hiç inandırıcı değilsiniz diye belirttim.
Bayan benden defalarca özür diledi ki özür dileyecek kişi kendisi değilken. Yetkili biriyle görüşmek istiyorum dediğimde ısrarlarıma rağmen yetkili kişi gelmedi. Zamanım olmadığını ve yetkili kişiyi daha bekleyemeyeceğimi bu olayı şikayet ediceğimi belirterek ayrıldım.
İlgisiz hizmet anlayışına sahip olan bu mağazadan alışveriş yapacağımı hiç düşünmüyorum. Ben şimdi Rodimood mağazasında çalışan bu bayana gerekli uyarının yapılmasını talep ediyorum. Rodi'yi temsil edebilen personellerle hizmet vermenizi dilerim.
Rodi mood markasını öne çıkarmak için başta rodi adını güvenilir kılmak gerekmezmi
YanıtlaSilİstanbuldan uzak olunca elimiz ayağımız internet oluyor burdanda çok şeyi öğrenmek kolay oluyor .bende geçen sene rodi ile sorun lu idim internetten aldığım şeyler içinde rodi çeşidide vardı ben dikişi kayan tişortu öylece giydim bi dada almam
YanıtlaSilinternet ortamı yararlı bilgilerle dolu onlarla ilgilenin bırakın boş şeyleri
YanıtlaSil12. 09. 2012 tarihinde Rodi Mood İzmir Konak Şubesine gittim. Amacım daha önce almış olduğum ürünü (fişiyle beraber) değiştirmekti. Kasada bulunan C*** U**** isimli kasiyer beni aldığım ürünü kullanmakla itham etti. Ben ürünü başka bir şehirden aldım. İzmir' e gelince de (İzmir' de ikamet ediyorum) değiştirmek istedim.
SilAldığım yerdeki görevli hangi şehirde olursa olsun fişinizle değiştirebilirsiniz demişti. Ben ürünü hiç kullanmadım. Ama kasadaki bayan ısrarla ve alaylı bir şekilde bu ürünü giymişiniz, yıkamışınız, ütülemişiniz dedi. Etrafta bulunan insanlardan utandım.
Kendimi yalancı gibi hissettim. Bu durum beni çok üzdü. Eşim ve ben çok sinirlendik. Yanımızda bulunan çocuklarımız ağladı. Bu kasiyer bayanın yaptığı çirkin ithamı haketmedik. Söylediği alaycı sözler beni çok rencide etti. İlgili firmanın müdürlerine sesleniyorum Elemalarınızı seçici olunuz.
rodi markasına güvenip bende internetten aldım 6hafta sonra sorun oluştu ilgililere e mail attım ilgililer ilgilenmediler.
YanıtlaSilrodi marka olarak güveninirliğini yitiriyor sanırım
YanıtlaSilSANAL OLAN YERLERDE SATILAN ÜRÜNLERİN KALİTESİDE SANAL OLABİLR DEMEKKİ ONUN İÇİNDİRKİ HİSSEDEREK ALMAK HER ZAMAN DAHA GÜVENİLİR
YanıtlaSilRodi mood ürününü nerden alırsanız alın şikayetçi olursunuz ister rodi mağazasından ister sanal ortamdan çünkü kalite sıfır rodi mood aldım 3 hafta sonra elimde patladı (Kayseri)
YanıtlaSilBugün birden cep telefonum çaldı açtım baktım bir bayan takır takır bir şeyler saydı sonra telefonum kapandı. Kim bu diye numarayı araştırdım. 0212 456 60 00 bu telefondan aramışlar.
SilDönüş yaptım defalarca aradım hep meşgul cevap vermiyorlar. Şiddetle kınıyorum.!
Böyle reklamda olmaz ticarette olmaz. T** T**'un B** reklamından bıktım zaten onuda kapattıracağım. Beni ne hakla arıyorsunuz?. Telefonla rahatsız etmeye utanmıyor musunuz?.
Arıyorum ama telefonu açmıyorsunuz. Şiddetle kınıyorum! Kafayı değiştirin
Gerçek olmayan sanal ortamdada gerçekçi olmaz
YanıtlaSilİnternet sitesi aracılığı ile sanal bir marketten kulaklık aldım sağ tarafı kulağıma kaçtı şimdi sürekli çınlama sesi geliyor.
YanıtlaSilArkadaşıma aldığım rodi mont kaliteli olmasından dolayı kısa sürede renk solması oldu faturasını bulamadığımdan dolayı değişimede yanaşmadılar oysa ürün yeni model olduğunu bildiler faturayı bahane ettiler bundan sonra rodi aslaa
YanıtlaSilDOSTLAR İYİ OLMAYAN BİŞEYİ İNTERNETDEN ALMAK HERALDE AKILSIZLIK SİZKİ RODİ Yİ İNTERNETTEN ALMIŞSINIZ MAĞAZALARDAN ALANLAR DERTLİ SİZ OLMUŞUNUZ ÇOKMU. Bakın sakalımda var sözümü tutun
YanıtlaSilinterneti bilgi amaçlı kullanın asla ve asla alışveiş amacıyla görmeyin sonradan pişman olmamak lazım
YanıtlaSilrodi mood kazaklarımı 2 adetti kışa girerken aldım inanın 3 ay giyebildim güya ikinci kazak % 50 indirimili idi ikiside ezik büzük bi şey oldu ipimi dandiktir nedir rodi mi asla ve asla
YanıtlaSilYENİ RODİ MOOD DÜKKANI AÇILDI GİYSİ ÇOK ÇEŞİTLİ İNŞALLAH İYİ OLUR
YanıtlaSilRodi Torium mağazasından aldığım yazlık montu daha 6-7 kez giymeme ve hiç yıkanmamasına rağmen renginde kızarma(solma) meydana geldi.Rodi firmasına montu gönderdiğimde üretimden kaynaklanmadığını beyan eden bir yazı gönderdiler.
SilAyrıca gönderdikleri yazının altına İade ve değişimle ilgili tükeci kanununun ilgili maddesini yazmışlar.Şimdi sormak istiyorum 1 aylık mont nasıl olur da müşteriden kaynaklı solar? Hergün giysen yine solmaz. Lütfen ilgili markanın yetkililerinin konuyla ilgilenip mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.
sanal ortamda her yazılana inanmamak gerekli rodi ile yazılanlara karşılık verilmediğine göre doğru olbilir şimdi gelin neye inanırsanız inanın .rodi ile şikayeti ilgilileri dinlesin marka olabilmenin şartları vardır
YanıtlaSilO KADAR ÇOK İŞLEMİN OLDUĞU İNTERNETTE TABİKİ BAZI OLUMSUZ ALIŞVERİŞLERDE OLACAKTIR ONUN İÇİN KAFAYA TAKMAYIN
YanıtlaSilinternette alacağım son ürün heralde giyim olur giyimdede son alacağım marka rodi olur ne sanal nede avm ortamında başımı ağrıtmaya sebep ve nedenim yok siz hayrını görün
YanıtlaSilkadir ertürklü dediki
YanıtlaSilrodi yazıları endişe verici ne olmuş böyle şikayet şikayet
sanki insanlar kafayı takmış hata arıyor yada marka çok kaliteli değil
ne olursa olsun hoş değil bizlerin yapacak başka işleri olması gerekir avrupalı kör kuruş hesabı yapıyo interneti bizimkiler kadar suistimal etmiyor biz ise tüm toplum herşeyin olduğu gibi bununda cılkını çıkarıyoz
www ile başlayan yerlerden ne alış nede veriş yapmayın yoksam şikayetiniz çok olur
YanıtlaSilrodi neyapsın
Benimde İnternetten aldığım rodi patlak çıktı kimi kime şikayet edeceğime şaşırdım.İlk olaraktan aldığım siteyle yazıştım sonuç yokkkkkkkkk
YanıtlaSildaha sonra rodi merkezle telefonlaştım yine sonuç yokkkkkkkkkk
Bundan sonra internet dahil hiç biryerden rodi almak yokkkkkkkkkkk
internetten kesinlikle giyim ,makyaj malzemesi,saat vs almayın
YanıtlaSildediki.
YanıtlaSilistasyon mahallesi rodi mod kaban ihtiyacımı aldım ,kaban sıcak tutuya amma içindeki tüğler çıkıyo üstümdekilere yapışıyo anlamadım ki kumaş astar olarak dandik bundan sonra rodi allah göstermesin
sanal,sanal,sanal..
YanıtlaSilRODIMOOD Kazak Hemen Deforme Oldu!
YanıtlaSilAldığımız kazağı 14 gün sonra mağazaya götürmemize ve 2 giyişte deforme olmasına rağmen merkez ret cevabı göndermiş. Ve kazağımız hala merkezde 20 gün olacak. Kazak zaten bizden çok merkezde kaldı. Tüketici heyetine başvuracağım. Rodimood bu sorunu çözmezse.
Haklarımı biliyorum şunlar :
Satın aldığınız tarihten itibaren 15 gün içinde şunlardan birini yapma hakkına sahipsiniz.
■Ayıplı malın değiştirilmesini,
■Ödediğiniz bedelin iadesini,
■Ayıbın neden olduğu değer kaybının bedelden indirilmesini,
■Ücretsiz olarak tamirini talep edebilirsiniz.
İstanbul Viaport Rodi Mood mağazasından aldığım kazağımda tüylenme oluştu. Götürdüğümde incelemeye alınacağını söylediler, ben de bıraktım kargoyla bana göndermelerini rica ettim; ama şirket prosedüründe bunun olmadığını söylediler, ben de haftaya gelen değişim cevabı üzerine tekrar mağazaya gittim, aynı üründe beden uyumu olmadığı için başka ürün alabileceğimi söylediler. Ben de başka ürün beğendim, bunda da aynı sorun olur mu sorusuna bunda yaşamazsınız bunun ipliğinde olmaz dediler. Ben de kabul ettim ama onda da aynı sorunu yaşadım tekrar mağazayı aradığımda bana yine aynı prosedürlerin uygulanacağını söylediler, yine kargo teklifinde bulundum ve reddettiler, müşteri hizmetlerini aramamı söylediler oradan da aynı cevabı aldım daha yetkili biriyle konuşmak istediğimde olumsuz cevap aldım.
YanıtlaSilKısacası 1 ürünü kullanabilmem için 5-6 defa mağazaya gitmem gerekecek ve haftada 1 gün olan iznimi bu yolda harcamam gerekecek aynı zamanda mevsim geçecek ve bu ürünü istediğim zamanda kullanamayacağım. Bir de müşteri temsilciliği denilen konu müşterilere hizmet vermek amaçlı değil sadece yetkili kişilere ulaşamamız için kurulmuş bir bölümmüş bunuda anladım.
İnşallah yazılı bu kadar şikayet bu olayların düzelmesine vesile olur ve markalar mağazalar daha kaliteli mal ve hizmet verirler.
18 Haziran 2011 tarihinde Rodi Mood Haramidere'den 3 gömlek ve 1 pantolon aldım. Parasını ödemeden önce küçük ya da büyük olursa değişim yapabilir miyim dediğimde 2. kalite hariç değişim yaparız dediler. Gömleklerin bedenleri aynı olur düşüncesi ile L bedenin birini denedim ve üstüme olması nedeniyle diğerlerini denemeden hediye olarak aldım.
YanıtlaSilAncak hediye aldığım kişilerin üzerine olmaması sebebiyle değişime gittim. Bu kez bana satış fişi üzerine bastıkları kaşeyi okumamı söylediler. Ben de o yazıyı okuduğumu ama müdür olan arkadaşın siz getirin önemli değil değişim yaparız dediğini hatırlattım. O zaman aynı ürünü bulursak başka bedenle değişim yapacaklarını söylediler.
Malumunuz aradığımız beden de yok 3 gün sonra yeni mal gelecek o gün biz size haber verelim diyerek bir post-it üzerine telefonumu aldılar. 5 gün geçti arayan yok 0212 456 60 00 numaralı telefonu ben arıyorum açan yok demek ki sadece mal satılana kadar varlar sonrasında ortada yoklar.
İnternet ortamından alınan rodi ile başım belada renginde bariz solmalar oluştu fakat dert anlatmak için e mail üştüne e mail attım çözüm bulamadım muhatap alınamadım bile birdaha internetten almam saygılar
YanıtlaSilBirkaç hafta kadar önce Marmara Forum AVM'deki Rodimood'dan iftar saatlerine yakın alıveriş yaptım ve gideceğim yere çok geç kaldığım için apar topar mağazadan çıktım. 2 ad. pant ve 1 tshirt aldım. Pantolonlar gayet güzel olurken tshirt bedeni s olmasına rağmen çok bol ve büyük durdu. Sadece 2 gün sonra üzerinde benden ve fiyat etiketleri ile mağazaya götürüp xs bedeni var ise beden değişmini, yoksa daha dar kesimli bir tshirtle değişimini istedim ve belirttiğim gibi mağazadan apar topar çıktığım için faturamın olmadığını aldığım gün orada düşmüş olabileceğini belirttim.
YanıtlaSilKasada duran bayan beni dinleme zahmetinde bile bulunmadan hayır kesinlikle değiştiremiyoruz diyerek lafımı ağzıma tıkarak, mağazadan çıktı. Çıkarken kasadaki diğer erkek personele kaş göz yaptı. Üzerinde ürün kodu fiyat beden gibi tüm etiketleri duran ve alışveriş sırasında yardımcı olan bayan arkadaş da 2 gün önce aldığımı hatırlamasına rağmen hiçbir personelin yardımcı bir tavrı olmamıştır.
Bir daha oradan alışveriş yapmayı asla düşünmüyorum. Ayrıca firma yönetimine şunu sormak istiyorum; bir firma personeline ne gibi bir ayrıcalık tanıyor da tüm markalar müşterilerini kapılarda karşılarken bu mağazanın personelleri müşterilerine bu kadar ters, ilgisiz davranabiliyor?
15 Eylül 2011 tarihinde Şanlıurfa Karaçizmeli Rodimood'tan 40 TL'ye kot aldım. Bir gün sonra bir numara büyüğünü istedim yoktu. (Kotu hiç giymedim üzerindeki etiketler duruyordu) geri iade etmek istedim alamayacaklarını söylediler.
YanıtlaSilOysaki fişin üzerinde bile bununla ilgili kanun yazıyor, ben de kotu verdim şikayet edeceğimi söyledim.Sorumlu kişi de sorumsuz bir şekilde kotu şimdi dışarı atacağını benim de hiç bir hak iddia edemeyeceğimi belirtti. Kotu verdikten sonra çıktım geldim şimdi kot da onlarda para da sizin gibi köklü bir şirketin böyle insanları nasıl çalıştırdığını merak ediyorum.
rodi mood ta aldığım bir adet pantalon için 49 tl para verdim aldım fakat iki ay içinde şaftı kaydı yani dikişleri kaydı geri götürüp gösterdim alaycı bi tavırla yanlış kullanmışşın dediler hayret ettim tamam dedim benim eşşeğim kancık olsun bi dahada almam
YanıtlaSilRodimood'un sürekli müşterisiyim. Özellikle jeans'lerinin kesimlerini çok beğeniyorum.10 yıldır Rodimood harici hiçbir markadan kot pantolon almadım.Geçenlerde aldığım X370 Rıcky Man Ice Legend Wash kot pantolon farklı renginden almak istedim ve mağazalarda bulamadım.
YanıtlaSilBunun üzerine müşteri hizmetlerinden bilgi almak istedim;fakat günlerdir aramama rağmen müşteri hizmetleri telefona cevap vermiyor. Mail yoluyla ulaşmayı denedim.Oradan cevap gelmedi.Ürünleri bu kadar kaliteli olan bir firma nasıl olur da müşteri hizmetleri noktasında bu kadar eksik kalır anlamış değilim.
Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.
YanıtlaSilErtesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.
Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?
Bi yetkili yardimci olsun lutfen
YanıtlaSilben bayilik acmak istiyorum mail attim rodiye sayfayada yazdim kimse ilgilenmiyor dusunme asamasindayim nasil bi sistem olucak ne kadar teminat vericem nufus miktari falan varmi ogrenmem lazim bilgi verebilecek olan varmi acaba?
Isparta iyaşpark içerisinde bulunan rodi mood mağazından çıkışta diğer mağazalardan almış olduğumuz ürünlere alarm ötüyor ve onlarca kişinin önünde çantalarımıza özel eşyalarımıza bakılarak,hırsız muamelesi yapılıyor, sadece bize değil birçok insanın başına bu durum gelmiş ve gelmeye de devam ediyor.özellikle mağazadaki fatih ismindeki görevlinin insanlara nezaketsiz davranışları alışveriş yapmaya ve stres atmaya gelmiş insanların gününü mahvediyor...
YanıtlaSil19 Aralık 2011 tarihinde Ankara Ankamall Alışveriş merkezi içerisinde bulunan RodiMoood mağazasından 2 adet mont (kaban) aldım. montlardan birini (siyah renkli olan) içerisindeki elyafın dışarısına çıkması, kabarması tüylenmesi sorunu nedeni ile. diğerini ise cebinde yırtıklar olması ve çıt çıtlı cebinin çıt çıtının kopması üzerine ve her iki monttan da son derece memnun kalmamam üzerine 16 Şubat 2012 tarihinde Ankara Ankamall alışveriş merkezi içerisindeki RodiMood mağazasına elimdeki fişimle birlikte geri götürdüm.
YanıtlaSilGözle bariz görülen sorunlar olması üzerine de değişim yapılmasını istedim. Ancak bana hemen o anda yerinde değişim yapılamayacağını ve daha önce kolay kolay hiçbir giyim markasında duymadığım şekilde 15-20 gün kadar bir süreliğine incelenmek üzere bir yerlere gönderileceğini söylediler. Bunun üzerine böyle bir şeyle ilk defa karşılaştığımı kendilerine ilettim. Nasıl bir müşteri memnuniyeti anlayışları olduğunu sorguladım!
Hatta 444 41 89 nolu telefondan güya müşteri hizmetlerini aradım. Bunun müşteri memnuniyetine önem veren kaliteli firmalarda olmadığını anlattım ve şikayet ettim. Bunun üzerine mağazadan bir de bana daha hala "belki de inceleme sonucunda geri döner değişim yapılmayabilir" demezler mi!
Samimi söylüyorum böyle bir müşteri memnuniyeti anlayışı bu devirde yok! İnşallah o Montlar değişmeden gelmez!
Bir ay önce 15 TL'ye 4 adet kazak aldım. Kazakların hepsi tüylendi. Fiyatı ucuz değil çünkü şu an her yerde kampanya var ve fiyatlar 15-20 TL civarında.
YanıtlaSilRODİMOOD Hasarlı Ürünün İadesini İstiyorum!
SilGeçen hafta Rodi'den 4 tane ürün aldım. İlkini dün giydim. Eve geldiğimde kum rengi gabardin basıc şortun yan dikişleri 3cm kadar açılmış. Bugün ürün iade ya da değişim için gittiğimde de kasiyer bayan kullanılmış ürünün iadesini ya da değişimini yapmadıklarını, sorunun benden kaynaklanabileceğini söyledi.
Üstelik üzerimde geçen sezon aldığım 38 beden siyah gabardin kapri pantalonunuz varken ki hatalı ürün de 38 beden (ben 55kiloyum). Benim çıkışım üzerine ilgili bayan, ürünü ya terziye göndereceklerini ya da 15-20 günlüğüne İstanbul merkeze incelenmek için yolanacağını söyledi. Nitekim benzer bir durumu bir kaç ay önce Lcw'den aldığım pantalonun iç düğme kumaşı deforme olmuştu ve mağaza yetkilisi şikayetimi ilettiğim an ürünü bir başkasıyla değiştirebileceğini ya da parasını iade edebileceklerini söylemiş, aynı beden bulunmadığı için de paramı iade etmişlerdi.
Diğer kullanmadığım ürünlerini yarın gidip iadeeceğim ve bundan sonra asla Rodi'den alışveriş yapmayacağım. Madem üretilen malın kalite sorunu 1 günlük kullanıma bağlı olarak müşteriye biçiliyor, o zaman ben de tepkimi bu şekilde ortaya koyarım.
RODİMOOD Eşofmanım Deforme Oldu!
YanıtlaSilEşofmanı alalı 4-5 ay oldu. Belki 5 ya da 6 kez anca kullanılmıştır. Eşofmanın alt kısmında yırtılma oldu. Terziye götürdüğümüzde bize bunun ürün hatası olduğunu ve aldığımız yere götürmemizi söyledi. Aldığımız yere götürdüğümüzde bize ısrarla bunun kullanıcı hatası olduğunu belirtti, değişmeyeceğini söyledi ve yine ısrarla yıkama hatası diye belirterek fabrikaya gönderdiler.
Bize 2 hafta gibi bir süre verdiler ve gittiğimizde bize bunun yapılmadığını söylediler. Ayrıca ürünün alt ve üst kısmının bedenlerini yanlış verdikleri yetmiyormuş gibi bir de çok sert bir üslupla bizim hatamız olduğunu söylediler. Alırken bizim dikkat etmemiz gerekiyormuş.
En kısa zamanda bu sorunun giderilmesini talep ediyorum ve bu yazdıklarımı önemseyeceginize inanıyorum.
RODIMOOD Kotta Aşınma Oldu!
YanıtlaSilMalatya Park AVM Rodimood şubesinden 8699233786823 seri nolu 0066 fiş nolu bir pantolon aldım. Pantolon daha ilk yıkamada boya vermeye başladı. Defalarca söylememe rağmen biraz daha kullanmamı sonra getirirsem yardımcı olacaklarını söyledi, oyaladılar.
Üzerine bacak aralarında aşınma oldu ve daha 6 ay olmadan götürdüm ve garantiye yolladılar, onaylanmamış. Neden diye sorduklarımda artık açıklama bile yapmaya tenezzül etmiyorlar. İçine bakarsan açıklama yazıyordur diye tersliyorlar. Madem ki o kadar para verip üste bir de ukalalık yapacaklarsa ne gerek var paramla rezil olmaya.
Niğde'de Rodimood'dan babalar günü kampanyasından 4 adet pantolon aldım. Pantolonun biri içime sinmedi, alırken de mağaza yetkilisi ilerde beden geldiği zaman değişim yapabileceğini söyledi. Buna rağmen sonradan bedeni mağazada bulduğum halde faturalarım olduğu halde değişim yapmadılar. Değişim sadece aynı kodlu ürünlerde beden ve renk değişimi varmış. Peki mağazadaki yetkililer neden ürünü satarken bunu açıklamıyorlar? Bunun hakkında hiçbir duyuru yok. Son 2 yıl içinde Rodi'den 1000 TL'ye yakın alışveriş yapmışımdır. Bundan sonra yapmayacağım.
YanıtlaSilSayın Rodimood sizin Parfümlerin kokusu hiçte kalıcı değil allıya pulluya sattığınız parfümlerden 2 adet aldım biri kendime diğeri nişanlıma fakat emin olun piyasadaki taklit parfümler bunlardan daha kaliteli lütfen kendi alanınızda satış yapın milletin canını benimki gibi yakmayın .............
YanıtlaSilAyhan taşçı
--------------------------------------------------
İstanbul / Ataköy
Bir keten pantolon aldım. 3-4 saat giydikten sonra karşıdan karşıya geçerken pantolon bacak arasında gitti. Gittiği yer dikiş yeri değil yalnız kumaş. Dikiş yeri sağlam. Bayii ye götürdüm neyse gönderdiler. Sonuç kumaş sağlam.
YanıtlaSilMüşteri hizmetlerini aradım kimse bakmıyor. Fabrikadan ulaştım birine size yardımcı olamayacağım dedi . Yahu kimseye derdimi anlatamadım. Haram olsun param. Arkadaşlar demişlerdi de işte malı güzel görünüyor. Kalite yokmuş.
Çorum RodiMood dan kot pantolon aldım ve pantolonun paçasının ölçüsünü aldılar 2 saat sonra gelip alabilirsiniz dediler. Arkadaşımı gönderdiğim de alım fişi ile arkadaşıma pantolonu vermişler eve geldiğimde pantolonun paçasının hala ölçülü olduğunu toplu iğnenin hala orada olduğunu gördüm ve çok önemli bir buluşmam vardı.
YanıtlaSilSırf o yüzden pantolon aldım ama marka dedik aldık adamlar bizi yarı yolda koydu. Bu müşteriyle dalga geçmektir. Paçasını biz yaptırıyoruz deyip de yaptırmıyorsa ben burada kasıt ararım. 70 liralık pantolon alıyoruz 2 3 liralık paça yaptırma işinden benim işim aksıyor.
Buysa hizmet bundan sonra gereken karalama kampanyasını yapacağımdan emin olabilirsiniz.
Bir süre önce Rodi Mood Elazığ mağazasından bir pantolon aldım. Sonradan diz kapakları sarardı. Mağazaya götürdüm firmaya değişim için gönderdiler. Değişim onayı geldi. Fakat değer olarak 10 TL lik ne alırsan al dediler. Fakat benim pantolonuma karşılık pantolon istedim olmaz dediler.
YanıtlaSilNe yapmam gerekiyor? Bana yardımcı olursanız memnun olurum.
Denizli sümer park rodi mağazasından aldığım pantolonun daha ilk giyişimde güneşde rengi attı, mağazaya fişiyle beraber gelip şikayetimi bildirdim, pantolonun iç kısmında barkod nosu bulunmadığı için hiç bir işlem yapmadılar ve merkezimize soralım dediler, aradan uzun bir zaman geçmesine rağmen geri dönüş yapılmadı, pantolonun içinde barkod olmaması bizim suçumuz mudur, elimdeki fişte barkod numarası yazmaktadır, bu kadar basit bir sorunu koca şirket nasıl çözemez şaşırıyorum, bir an önce sorunun çözülmesini istiyorum..
YanıtlaSil02. 11. 2012 tarihinde 0020 fiş no ile Kartal Real içerisindeki Rodi mood mağazasından 2 adet saat aldım yaklaşık bundan 10 gün önce saatin toka kısmı çıktı 03. 02. 2013 tarihinde saat 11:10 civarında ilgili mağazaya giderek saati götürdüm. Görevli bayan saatin garantisinin sadece kasa kısmı için geçerli olduğunu kayışı kapsamadığını söyledi.
YanıtlaSilSaati tekrar göstererek kayışın kopmadığını toka kısmının çıktığını söyledim. görevli kişi değiştiremiyoruz dedi. bunun üzerine değiştirilemediğine dair yazı istedim. Mağaza müdürümüzden alın dendi, müdürü sordum daha gelmedi bekleyin dedi. Vaktim olmadığı için mağazadan çıktım. Firmanın sorunumu çözeceğini ummuştum. Sonuç hayal kırıklığı oldu.
Kayseri forum avm´den 200 tl lik alışverişe 200 tl lik hediye çeki ürünü aldım ve 3 hafta sonra hiç kullanmadan değişime gittiğimde, sadece aynı ürünle değişebilirsiniz dediler. ama alırken böyle birşeyden hiç bahsetmediler. yerine başka ürün alıp mağduriyetimizin giderilmesini istiyoruz. .
YanıtlaSil17.02.2013'te İzmir Gaziemir Rodimood outlet mağazasına, 100 TL üzeri alışverişe kasada 100 TL hediye çeki kampanyasından yararlanmak için gittim. 100 TL üzeri ürün alıp kasaya gittiğimde kasiyer bana ürünlerinizi 200 TL'ye tamamlayın öyle gelin biz size 100 TL indirim yapalım, kampanya bu şekilde dedi.
YanıtlaSilBunun üzerine aldığım ürünlerin bir kısmını bırakıp çıktım. Konu hakkında kendilerine başvuruda bulundum tenezzül edip geri dönmediler bile. Yazılan şikayetlere cevap veren müşteri temsilcisi daha önce aynı şikayete yazdığı cevap gibi birşey yazacaksa hiç zahmet etmesin. Eğer gerçekten yardımcı olunacaksa fişimi götürüp üzerini 100 TL'ye tamamlayayım ve verilmeyen hediye çekimi alayım....
Musa Akbıyık : ankara kızılay şubenizden bir tane pantolon aldım pantolon bir hafta sonra diz kapagından yırtıldı resmen pantolun çürük çıktı magzaya başvurdum fakat pantolunu degiştirmediler
YanıtlaSilşikayetim hemen hemen aynı başlıkta toplanabilir kısa sürede bozulma yaşanıyor kalitesiz kumaş kullanımına bağlı herhalde 19.90 lira için uğraş vermeme değmiyeceğini düşündüm
YanıtlaSilİyi düşünmüşsün.............
YanıtlaSilinternetten alınan ürünlerden benimde canım yandı günler önce sipariş verdim sanal ortamdan elli liraya aldım bu markayı gelgelelim şikayetim oldu renk internettekine benzemiyo uzaktan yakından alakası yok tavsiyem şu ki bu tür alışverişleri buralardan almayın................
YanıtlaSildiyarbakır ofiste oturuyom ve yazıyom şanlıurfa ceylanpınardan amca oğlum gelişinde hediye aldım rodi dir nedir ordan fakat memnuniyetsiz kalmış üzüldüm bende yazam dedim
YanıtlaSiliyi yapmışsın sinan kardeş
YanıtlaSilrodimood kaayseri müşterisiyim bayram için aldığım ürünlerden 1 tanesi hatalı çıktı uzun uğraaşlar sonucu değişimde başarılı olamadım yardım edin lütfen.
YanıtlaSilsana ve bana yardım lazım amma kimse bununla ilgilenmiyor
YanıtlaSilGaziantep / Rodimood ta 23 .de aldığım eylülün kaban tüğlendi nasıl oldu anlamadım şikayetimi ilettim sonrada bekeledim bekledim bekledim halada bekliyorum nasıl olacak
YanıtlaSilDenim Jordan 19 markalı RodiMood'dan kot'u aldım. 70 lira bir kota para verdim. 60 gün bende kaldı. Çalıştığım nedeniyle giyemedim. Giydiğim toplasan 40-45 gün. 1 yada 2 kez yıkadım ----- leke olmuştu.
YanıtlaSilUfak bir yeri ıslak mendil ile sildim, rengi çıktı ıslak mendile şaşırdım. Bu nasıl iş bir de 13:10:2013 de inceleme formuyla beraber verdim. Rodi özdilek mağazasına 14'ünde kurban bayramı nedeniyle 8 9 gün tatildi, şöyle böyle işim olduğu için arayamadım. Bugün 5 kasım aradım reddedilmiş.
dün alışveriş için rodi mood a gittim güzelde şeyler aldım sadece bir üründe şikayetim oldu onuda bu gün gidip değiştirdim herşey yolunda şimdi şikayeti olanlarında biranönce sorunların çözülmesi diğeğiyle
YanıtlaSilDENİZLİ DEN RODİMOOOD ALMIŞ İDİM YENİ YIL İÇİN
YanıtlaSilSONRADA FİŞLİ BİR ŞEKİLDE İADE TALEP ETTİM ,ALMADILAR SEBEP DE SUNMADILAR BEN TÜKETİCİ MAHKEMESİNE BAŞ VURACAM.
Almanya /Kassel de yaşıyorum , yaz tatili için gittiğim türkiye/afyon da almış olduğum hediye olarak alındı yiğenleri me aldığım rodimood giyim eşyaları bozulmuş diye haber aldım . mahçup oldum dahada rodi eşyası almamaya yemin ettim
YanıtlaSilIlkay Çınar
YanıtlaSilBen ilkay 9ekimde 59tlikyaptıgim alış verişi pos cihazınızın bozuk olması nedeniyle 7kere denme yaapılım ama 3kere çekmişler bende bunu bir aysonra ekstıram gelince farketim ve alış veriş yaptıgım başak şehir yolundaki Depozito alış veriş merkezine gitim yarimsaat bekletikten sonra ekstramın ve fişimin fotokobisini çekip biz size dôncez deyip yolladılar ve 3ay oldu defalarca aramama ragmen hala dönmediler bu yapılan cok büyük terbiyesiizlik yilbaşından sonra gidip tüketici haklarina şikayet edicem bu zamana kadar şikayet etmediysem büyük bir firma odunuzdan dolayi yanlış yapmayacagını düşünmüştüm hata yapmişim ...... Cvp bekliyorum